Az angol csapatok remeklését hozta a második játéknap, rajtuk kívül a spanyolok örülhettek meg maradéktalanul, bár ők azért nem felhőtlenül. Az olaszok a forduló vesztesei, Firenzében kifütyülték a Fiorentinát, mi meg a tévé(t helyettesítő monitor) előtt ülve a Juventust. A Lyon harcos döntetlent ért el a Bayern vendégeként, a Dinamo ugyanígy járt el Törökországban, így a második játéknap után egyedül a Real Madrid mondhatja magát száz százalékosnak. Belenéztünk megint egy csomó meccsbe, de egyiktől sem csináltuk össze magunkat gyönyörűségünkben, hajtás után azért megpróbáljuk megmondani, mi miért történt.
Micsoda meglepetés, muszáj egyből a Juventust elővennünk, mert nagyon nem tetszett, amit láttunk. Ranieri egyszerűen képtelen jól belenyúlni a meccsekbe, azon kívül hogy későn (és így feleslegesen) cserél, a kezdőcsapatait sem mindig értjük. Pedig most elég bátor kezdővel szaladt neki a BATE elleni meccsnek, hogy aztán gyorsan kapjon kettőt a csapata, mi pedig kénytelenek vagyunk megállapítani, hogy Chiellini visszatért tavaly őszi önmagához, csak eggyel rosszabb kiadásban, Knezevic gyenge volt (még nem tudjuk, hogy személyiségjegy, vagy forma), Sissoko teljesen feleslegesen szerez 30 labdát, ha abból 25-öt tíz másodpercen belül visszaad az ellenfélnek, Camoranesi pedig idén eddig iszonyatos formában játszik. Alex sincs sehol, Giovinco pedig még messze van attól, hogy a nyakába vegye a Juventust (bár két gólpassza nélkül történelmi égés lett volna a fehérorosz túrából). A torinóiak nagyon jól teszik, ha gyorsan összekapják magukat, mert még ez a gyenge Real is átgyalogol rajtuk, ha úgy találnak játszani, mint az elmúlt három hétben szinte kivétel nélkül mindig. És hiába védtük Ranierit minden rendelkezésre álló eszközzel, most kicsit borúsan ítéljük meg őt is.
A Real iszonyatos mázlival húzta be a Zenit elleni meccset, erre azonban senki nem fog emlékezni másfél hónap múlva, amikor a madridiak a csoportelsőségüket ünneplik majd. A Real attól is Real, hogy megnyeri az ilyeneket, pedig a második félidőben egyáltalán nem tűnt úgy, hogy meglesz nekik, hiszen a Zenit egyre másra vezette a veszélyes támadásokat, Schuster csapatának védelme mindkét szélen röhejesen gyengén teljesített, és ha nincs Pepe (100 és 300 közötti beadást bólintott, vágott, bikázott ki a tizenhatoson belülről), simán leveri őket az egyébként a kapu előtt meglepően impotens Zenit. Az oroszok bajban vannak, könnyen lehet, hogy el is ment a továbbjutás számukra, az már viszont biztosnak látszik, hogy ezért nem a Reallal lesznek nagy harcban.
Mindkét angol csapat parádézott, az Arsenal a nagyon gyengécske Portót verte rommá, a Manchester pedig Dániából hozta el az összes pontot Berbatov gólerős játékával. A londoniak esélyt sem adtak a Portónak, Wenger mondta is, hogy Quaresma nélkül a portugálok csak kiscsapatot alkotnak, és igaza is van. Az Arsenal habkönnyű továbbjutása várható a csoportból, melléjük valamiért az ukránokat tippeljük, aztán majd meglepődünk. A törököktől elhozott pont egyébként már valamit biztosan jelent, mert a tavaly óta csak tovább erősödött Fener emlékszünk, milyen messzire jutott legutóbb.
A Manchester most nem bízott semmit a véletlenre. Nem rossz csapat ez az Aalborg, de látszik rajtuk, hogy teljesen más ritmushoz vannak szokva, a védőik egy lépéssel mindig az angol csatárok mögött jártak, ha meg éppen előttük álltak, akkor gólpasszt adtak nekik. Aki aggódna Fergusonékért, annak jelentjük, hogy tavaly még ennél is szarabbul kezdtek, aztán láttuk, mi lett belőle. A Villarreal nem akar, és nem is fog leszakadni a Manchesterről, most a Celtic-ket verték meg 1-0-re, de ez lehetett volna sokkal több is, ha Boruc nem véd mindent. A spanyolok talán még erősebbek, mint Riquelmével (csak így, jelző nélkül, hoppá!) voltak, a csoportból egészen biztosan továbbmennek, sőt, azon sem lepődnénk meg, ha megnyernék. Mármint a csoportot, persze.
Érdekesen alakul az F csoport, ami egyébként is korrektnek tűnt a sorsolás után. A Lyon az első fordulóban a sírból hozott vissza egy pontot otthon a Fiorentina ellen, a Bayern pedig ugye győzni tudott Bukarestben, erre most minden a feje tetejére állt: a bajorok úgy ikszeltek le a franciákkal, hogy mindkét csapat többször is megnyerhette volna a meccset, az olaszok pedig nem bírtak otthon a románokkal. Utóbbi azért jóval nagyobb meglepetés, a firenzei szurkolók is így gondolhatták, mert kifütyülték csapatukat a meccs végén. A viola egyelőre nem meggyőző, sok nekik talán ez a terhelés is, de ez a két pont nagyon fog nekik hiányozni a végén. Merthogy a Bayern és a Lyon jobbnak tűnik, főleg a franciák, akik idegenben sem álltak be védekezni, ezzel pedig a játéknap egyik legjobb meccsét hozták össze az elszántan támadó Bayern ellen. Klinsinek van baja rendesen, egyelőre nem nagyon akar működni a csapat, de Bundesliga-szakírónk véleménye szerint ez még változhat.
Kifütyültük az olaszokat - BL, második forduló
2008.10.01. 12:47 _benito
108 komment
Címkék: videó összefoglaló bl
A bejegyzés trackback címe:
https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr62690549
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
krysal 2008.10.01. 13:17:46
" még ez a gyenge Real is átgyalogol rajtuk, ha úgy találnak játszani, mint az elmúlt három hétben szinte kivétel nélkül mindig."
_benito, látom, nem hazudtolod meg önmagad:)
Mindazonáltal tegyünk valamit hozzá: az ilyen meccseket az utóbbi (legalább) 5évben rendre bukta a Real... Persze, szépség az kevés volt (bár az első félidővel én kiegyezem idegenben), de a második félidőben már értékelheteten volt a játék.
És remélem arra érted a gyengét, hogy egyszerre hiányzik Sneijder, Guti és Gago is:P
A Juvét egyébként nem féltem, ezek a (szegről-végről) oroszok bárkinek tudnak meglepetést okozni.
_benito, látom, nem hazudtolod meg önmagad:)
Mindazonáltal tegyünk valamit hozzá: az ilyen meccseket az utóbbi (legalább) 5évben rendre bukta a Real... Persze, szépség az kevés volt (bár az első félidővel én kiegyezem idegenben), de a második félidőben már értékelheteten volt a játék.
És remélem arra érted a gyengét, hogy egyszerre hiányzik Sneijder, Guti és Gago is:P
A Juvét egyébként nem féltem, ezek a (szegről-végről) oroszok bárkinek tudnak meglepetést okozni.
_benito · www.nst.blog.hu 2008.10.01. 13:22:16
konkrétan arra értem, amit a pályán csináltak, függetlenül attól, hogy ki játszott és ki nem. olyannak kell lenni, mint pancho, aki lángpallossal ütlegeli a kedvenc csapatát, ha nem brillírozik, és igaza van :)
krysal 2008.10.01. 13:24:35
Természetesen, bennem is volt anyázós hangulat, de REALisan is kell tudni nézni.:) Itt se a Zizus alakulat, se a csodaBarca nem brillírozott volna...
Azazello007 2008.10.01. 13:26:08
_benito: így is van; kedvenc csapattal még kritikusabbnak kell lenni, mint másokkal. Csak ezt kéne elmagyarázni sokaknak...
krysal 2008.10.01. 13:30:45
Ha egy Zenit elleni idegenbeli győzelem után le kéne gyengézni a csapatomat, miközben a, a többi csoportban még nagyobb töketlenkedések voltak b, a nagy riális az általában lesajnált Bate otthonában kellett kaparnia... Hát, nem tudom.
Maradjunk annyiban, hogy a tüzes istennyilát meghagyom panchónak, és örülök a három (kínkeservesen) begyűjtött pontnak.
Maradjunk annyiban, hogy a tüzes istennyilát meghagyom panchónak, és örülök a három (kínkeservesen) begyűjtött pontnak.
_benito · www.nst.blog.hu 2008.10.01. 13:40:12
oh, hát persze, örülni muszáj, és jogos is, mert nem nagyon fog otthon kikapni a zenit senkitől (és megint megnyeri az uefa kupát :)
kroos 2008.10.01. 13:54:29
,, erősebbek, mint Riquelmével" az elödöntö azért még nagyon messze van...
Keelhaul 2008.10.01. 14:07:25
Nem tudom, milyen érvet lehet elmondani amellett, hogy fikázzam jobban a Madridot, mint mondjuk a Barcát. Nekem egy se jut eszembe. Jobban észre térnek a fiúk? Vagy ejnye-ejnye kurvaanyátok, én többet várok? Meghallja Hájnce és sírva szalad anyuhoz megkérdezni, hogy szerinte miért akar a fű alól is fejelni, és ez ellen mit lehet tenni 32 éves korban.
Nem, én tök elégedett vagyok azzal az 1-2-vel, lehetett volna 12-10 is, de nem lett.
Nem, én tök elégedett vagyok azzal az 1-2-vel, lehetett volna 12-10 is, de nem lett.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.10.01. 14:15:17
"A spanyolok talán még erősebbek, mint Riquelmével (csak így, jelző nélkül, hoppá!) voltak, a csoportból egészen biztosan továbbmennek, sőt, azon sem lepődnénk meg, ha megnyernék. Mármint a csoportot, persze."
Én azon sem lepődnék meg, ha megnyernék. Mármint nem a csoportot. Jó, egy kicsit azért mégis, de ez a Villerreal egy pokolian masszív csapat, Manchesterben a B-csapatával simán ikszelt (nyilván tartalékoltak a Numancia elleni bajnokira), és szép sunyiban BL-főtáblás helyen állnak a Primera Divisiónban is.
Amúgy végigkínlódtam tegnap az Arsenal-Porto meccset. Jó meg erős meg támadó szellemű stb. stb. ez az Arsenal, de az én szememben maga a tökéletesre csiszolt robotfoci. Valahogy hiányzik belőlük a szellem és a szenvedély. Ezért nem nyernek soha semmit, és nem is fognak.
Én azon sem lepődnék meg, ha megnyernék. Mármint nem a csoportot. Jó, egy kicsit azért mégis, de ez a Villerreal egy pokolian masszív csapat, Manchesterben a B-csapatával simán ikszelt (nyilván tartalékoltak a Numancia elleni bajnokira), és szép sunyiban BL-főtáblás helyen állnak a Primera Divisiónban is.
Amúgy végigkínlódtam tegnap az Arsenal-Porto meccset. Jó meg erős meg támadó szellemű stb. stb. ez az Arsenal, de az én szememben maga a tökéletesre csiszolt robotfoci. Valahogy hiányzik belőlük a szellem és a szenvedély. Ezért nem nyernek soha semmit, és nem is fognak.
Azazello007 2008.10.01. 14:28:09
Csöncsön: teljesen igazad van. Évek óta hallgatom, h az Arsenal játssza "Európa legszebb futballját", de nekem mindig csak a halál precíz, villámgyors, óramű pontosságú gépfoci jut az eszembe róluk, ami nem csúnya, de nem is a non plus ultra.
popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.01. 14:47:09
"így is van; kedvenc csapattal még kritikusabbnak kell lenni, mint másokkal. Csak ezt kéne elmagyarázni sokaknak..." - szerintem meg a kedvenc csapatot akkor is szeretni kell, ha szarul játszik és éppen a szar játékkal kivívott győzelemnek kell örülni a legjobban. És tudni kell reálisan fölmérni a játékerejét, én például az olyan Madrid drukkereket értem meg nehezebben (Hegyi Iván, pancho), aki mostani csapattól olyan brillírozást vár, mint a galaktikus éra legszebb napjain.Tehát nem vagyunk egyformák és ez így fasza. Semmit nem kell elmagyarázni másoknak, mindenki navigáljon aszerint, ahogy érzi. ;-).
popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.01. 14:50:04
Én sem vagyok annyira oda az Arsenalért, de azért Denis Bergkampból meg Thiery Henryből nem hiányzott a szellem sem. A mostani csapat viszont jobbára tehetséges fiatalokból áll, akik még kiforratlan egyéniségek, bár Cesc Fabregasból mindenképpen korszakos játékos válhat.
popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.01. 15:30:03
off, de aktuális! Sisqa Tibor távozott az MLSZ-től, mert nem akarta akadályozni az új koncepciót, eközben egy újabb hollan Wilco Van Buuren lett az utánpótlás igazgató. Sajnálom , hogy nem Sisa vezeti a srácokat az U20-as vébén, de annak örülök, hogy külföldi utánpótlás vezetőt hoztak.
morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2008.10.01. 16:00:50
Nekem a tegnapi arsenal meccsből a legjellemzőbb momentum az volt, amikor brendtner cselezett a portói 16oson belül, majd annyira elbénázta, hogy végül sikerült taccsara kivágnia. Az hagyján, hogy az egész kocsma kacagott, de aztán muttatták, hogy Wenger is sírt a röhögéstől, úgyhogy mondtam is a haveromnak, hogy nyílván ő a poénfelelős Nótafa a csapatban :-D
És igen, régen, amikor már befutott nagy nevek, nem leendő, hanem aktuális sztárok nyomták a highburyben, jobban hasonlított a gárda a többire. Ez az u21 világválogatott, ami ma játszik az emiratesban más. De én örülök neki, és örülök annak, hogy wenger elég önfejű ahhoz, hogy a "saját útját" járja (idézőjel = nincs új a nap alatt), és jó látni, amikor olyan hangulatban nyomják a pályán, mint én nyomtam, amikor ennyi voltam a kocsmában / egyetemen. És annak is örülök, hogy szemben sok PL csapattal, az arsenal nincs explicit rászorulva nagytőkések bevonására - igaz azok ettől még ott vannak, szóval a különbség elhanyagolható :-D
Az viszont igaz, hogy nehéz elképzelni, hogy ezek a srácok PL-t vagy BL-t nyerjenek, hiszen egyik nap 6-0 bárkinek, másik nap 1-2 akárkitől, így nem lehet. De éppen ezért jó nézni őket mégis, lehet izgulni, hátha ad a gép - ahogy tegnap pl. adott.
És igen, régen, amikor már befutott nagy nevek, nem leendő, hanem aktuális sztárok nyomták a highburyben, jobban hasonlított a gárda a többire. Ez az u21 világválogatott, ami ma játszik az emiratesban más. De én örülök neki, és örülök annak, hogy wenger elég önfejű ahhoz, hogy a "saját útját" járja (idézőjel = nincs új a nap alatt), és jó látni, amikor olyan hangulatban nyomják a pályán, mint én nyomtam, amikor ennyi voltam a kocsmában / egyetemen. És annak is örülök, hogy szemben sok PL csapattal, az arsenal nincs explicit rászorulva nagytőkések bevonására - igaz azok ettől még ott vannak, szóval a különbség elhanyagolható :-D
Az viszont igaz, hogy nehéz elképzelni, hogy ezek a srácok PL-t vagy BL-t nyerjenek, hiszen egyik nap 6-0 bárkinek, másik nap 1-2 akárkitől, így nem lehet. De éppen ezért jó nézni őket mégis, lehet izgulni, hátha ad a gép - ahogy tegnap pl. adott.
Romanista 2008.10.01. 16:01:44
"bár Cesc Fabregasból mindenképpen korszakos játékos válhat."
szerintem éppen VÁLIK, bár lehet hogy csak a főnököm és egy kollegám miatt lett szimpi az Arsenal nem régiben.
szerintem éppen VÁLIK, bár lehet hogy csak a főnököm és egy kollegám miatt lett szimpi az Arsenal nem régiben.
kroos 2008.10.01. 16:02:29
,,éppen ezért jó nézni őket " vagy másért a lényeg hogy jó öket nézni.És ez szerintem nagyon-nagy dolog.
kroos 2008.10.01. 16:07:59
Krysal,,az ilyen meccseket az utóbbi (legalább) 5évben rendre bukta a Real... "
Hát ez angyon nem ül.Tavaly föleg december körül,pl.Zaragoza aztán a városi derby majd Almeria.
És még jópár más meccs ahol Casillas volt a csapat legjobbja.Szóval az ilyen meccseket (ahol az ellenfélnek több helyzete van DE SOKKAL TÖBB) a Real igenis behuzza,Örülj neki!
Hát ez angyon nem ül.Tavaly föleg december körül,pl.Zaragoza aztán a városi derby majd Almeria.
És még jópár más meccs ahol Casillas volt a csapat legjobbja.Szóval az ilyen meccseket (ahol az ellenfélnek több helyzete van DE SOKKAL TÖBB) a Real igenis behuzza,Örülj neki!
ASRM 2008.10.01. 16:13:13
De mi van a Fenerrel? Bár az igaz, hogy már az MTK elen is gyanúsak voltak.
ASRM 2008.10.01. 16:16:35
Vérlázító bizony, hogy nyertek (Real).
rizla 2008.10.01. 16:18:36
"Sisqa Tibor távozott az MLSZ-től, mert nem akarta akadályozni az új koncepciót, eközben egy újabb hollan Wilco Van Buuren lett az utánpótlás igazgató. Sajnálom , hogy nem Sisa vezeti a srácokat az U20-as vébén, de annak örülök, hogy külföldi utánpótlás vezetőt hoztak."
így kezdésnek meg is vertük vele az olaszokat, akik ugyan gyengébb kerettel álltak ki, viszont zömmel idősebbek voltak a játékosaik.
így kezdésnek meg is vertük vele az olaszokat, akik ugyan gyengébb kerettel álltak ki, viszont zömmel idősebbek voltak a játékosaik.
Neil Blender 2008.10.01. 16:52:17
Realt nem kell fikazni egy ilyen meccs utan. Ha a Bate ellen idegenben jatszik igy a csapat azt mondom le lehet roluk szedni a keresztvizet. De a Zenit tavaly megmutatta mire kepes, tegnap is megerdemelt volna 1 pontot de hat neha a szerencsesebb nyer.
Jo lenne egy serulesektol mentes Realt latni, ahol mondjuk kezdhet az alapcsapat es akkor elvalik hogy megint nyolcaddonto lesz e vagy esetleg tobb. Heinze meg... LOL sztem vmi arany csillogott a fuben aztan le akart csapni ra...
Jo lenne egy serulesektol mentes Realt latni, ahol mondjuk kezdhet az alapcsapat es akkor elvalik hogy megint nyolcaddonto lesz e vagy esetleg tobb. Heinze meg... LOL sztem vmi arany csillogott a fuben aztan le akart csapni ra...
halareaal 2008.10.01. 17:20:59
rizla, engem teljesen hidegen hagy, hogy téged mi háborít fel, nem vagyok olyan fasz, hogy ilyenekbe belekössek:) máskor majd vigyázok azért, hogy kerüljem ezt a szót, mert sajnos nem te vagy az egyetlen, akiben maradandó lelki sérüléseket okozott úgy látom.
a Zenit kurvajól támadott, védekezésben viszont egy nagy 0 volt a csapatuk. a Real simán szétkontrázta őket, ha Higuain és főleg Robben jobban játszanak, nem basszák el rendre az utsó passzokat, akár egy kiütéses győzelem is lehetett volna a vége. így viszont kétségtelenül kellett a szerencse is, nameg Casillas és Pepe klasszisa. összességében nem volt érdemtelen a győzelem, mert bár a Zenitnek több látványos helyzete volt, a Realnak rengeteg olyan akciója volt, amelyekből ha jobban koncentrálnak, könnyen gólt lőhettek volna, és Malafeev is kiválóan védett.
sztem egy kicsit a Real túlságosan is meg volt elégedve az eredménnyel, a 2. félidőre mintha kicsit kiengedtek volna, persze azis lehet, hogy nem tudtak mit csinálni a Zenittel, csak ezt azért nem hiszem, mert az első félidőben viszont sokkal jobbak voltak náluk, pedig akkor is mentek előre rendesen az oroszok.
Danny meg parádés, simán jobb mint Arshavin sztem...
a Zenit kurvajól támadott, védekezésben viszont egy nagy 0 volt a csapatuk. a Real simán szétkontrázta őket, ha Higuain és főleg Robben jobban játszanak, nem basszák el rendre az utsó passzokat, akár egy kiütéses győzelem is lehetett volna a vége. így viszont kétségtelenül kellett a szerencse is, nameg Casillas és Pepe klasszisa. összességében nem volt érdemtelen a győzelem, mert bár a Zenitnek több látványos helyzete volt, a Realnak rengeteg olyan akciója volt, amelyekből ha jobban koncentrálnak, könnyen gólt lőhettek volna, és Malafeev is kiválóan védett.
sztem egy kicsit a Real túlságosan is meg volt elégedve az eredménnyel, a 2. félidőre mintha kicsit kiengedtek volna, persze azis lehet, hogy nem tudtak mit csinálni a Zenittel, csak ezt azért nem hiszem, mert az első félidőben viszont sokkal jobbak voltak náluk, pedig akkor is mentek előre rendesen az oroszok.
Danny meg parádés, simán jobb mint Arshavin sztem...
halareaal 2008.10.01. 17:30:52
a Fenert énsem értem, így hogy az első 2 meccsüket elrontották, a Porto fog továbbmenni. a portugálok ennél sokkal jobb játékra is képesek, ez ellen az Arsenal ellen a tegnapi estén talán bárki sima vereséget szenvedett volna. a végén meg azért tudtak olyan megalázóan szórakozni a portugálokkal, mert akkor már ők is szartak bele a meccsbe. a Porto játékát pedig elsősorban Lucho Gonzalez határozza meg, aki csak a második félidőben kocogott ki, amikor már minden eldőlt, na meg Lisandro se fog mégegyszer ennyire szarul játszani, hogy egy labdát nem tud átvenni normálisan. Hulk játszhatott volna többet, sztem jól mozgott.
_alerob 2008.10.01. 17:39:22
Hát igen a Zenittel meg a Juvéval az a baj, hogy a sok helyzetet bekéne rúgni. Tegnap örültem, hogy tegnap 2-0ál a srácok nem azzal voltak elfoglalva, hogy magyarázzák ki majd az égést, hanem azzal, hogy húzzuk ezt be. Aztán behúzne nem sikerült, de egy fokkal jobb a helyzet mintha vereség lett volna. A bate előtt le a kalappal. A Zenit meg jól nyomja nagyon. Jó őket nézni, az egész csapat egy "támadógép". A realnak lehet mákja volt de hát "a szerencse nem jön csak úgy".... Az Arsenal nagyon tapasztalatlan, elég jó a csapatépitési felfogásuk, de ez így mégis kevés. A Fiorentine meg remélem továbbmegy. A Bayern megremélem összekapja magát végre, mert jó lenne őket látni kb olyan szinten mint tavaly voltak.
Benito valld be őszintén a Villarealtól óriási meglepetést vársz:) (amit persze meg is értek és szurkolok nekik)
Benito valld be őszintén a Villarealtól óriási meglepetést vársz:) (amit persze meg is értek és szurkolok nekik)
halareaal 2008.10.01. 17:56:57
azért várjunk még azzal, hogy a Villarreal erősebb, mint Riquelmével sztem. nagyon jók, az kétségtelen, de az elődöntő nagy bravúr lenne tőlük még így is.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.10.01. 18:04:49
"a lényeg hogy jó öket nézni (mármint az Arsenalt). És ez szerintem nagyon-nagy dolog." (kroos)
Jelentősen eltér a véleményünk. Nekem hányingerem van az ilyen robotfocitól, akár hetet rúgnak, akár egyet sem.
A második félidő közepén beállt Carlos Vela, egyenesen az Osasunából. Akkor egy pár percre megéreztem, hogy foci van a pályán.
A Porto meg vérlázítóan gyenge volt. Remélem, ki is esnek ezzel a játékkal.
_ _ _ _ _
Zenit-Realhoz: kíváncsi volnék azok véleményére, akik a sorsolás után biztos kiesőként emlegették a Real Madridot.
Jelentősen eltér a véleményünk. Nekem hányingerem van az ilyen robotfocitól, akár hetet rúgnak, akár egyet sem.
A második félidő közepén beállt Carlos Vela, egyenesen az Osasunából. Akkor egy pár percre megéreztem, hogy foci van a pályán.
A Porto meg vérlázítóan gyenge volt. Remélem, ki is esnek ezzel a játékkal.
_ _ _ _ _
Zenit-Realhoz: kíváncsi volnék azok véleményére, akik a sorsolás után biztos kiesőként emlegették a Real Madridot.
popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.01. 18:14:26
Azért Fenert sem kell még leírni szerintem. Tényleg kár, hogy még a szezon eleje van, mert ilyenkor még nagy pofára esésekhez vezet, ha leosztjuk a frankót és ezen blogon ez nagyon jó szokásunk.
Akár a bajnokságra, akár Bl-re vonatkozóan végleges tutik röpködnek itt jobbra-balra. Szerintem a Juve se játszott szarul tegnap, csak az elejét el nagyképűsködték, a második félidőben a Boriszovot a szerencse is segítette, nem sok hiányzott ahhoz, hogy beálljon papírforma. Ha viszont a Zenit hozza a következő két kötelező meccsét a BATE ellen megint bolond lesz a party.
Talán Man United, Villareal-féle csoport tűnik lefutottnak, a többiben lehet eső, lehet sár.
Akár a bajnokságra, akár Bl-re vonatkozóan végleges tutik röpködnek itt jobbra-balra. Szerintem a Juve se játszott szarul tegnap, csak az elejét el nagyképűsködték, a második félidőben a Boriszovot a szerencse is segítette, nem sok hiányzott ahhoz, hogy beálljon papírforma. Ha viszont a Zenit hozza a következő két kötelező meccsét a BATE ellen megint bolond lesz a party.
Talán Man United, Villareal-féle csoport tűnik lefutottnak, a többiben lehet eső, lehet sár.
halareaal 2008.10.01. 18:41:16
az Inter-Werder is elég simának látszik sztem, a Werder akkorát nem bukhat, az Inter meg egyértelmű, hogy továbbjut.
dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2008.10.01. 18:41:21
Hm...Knezevic volt ennek a fölöttébb gyenge védelemnek a messze legjobb embere tegnap. Massimo Mauro volt Juve-játékos szakkomentálta a tegnapi meccset, ő azért akadt ki Ranierire, hogy miért hagyta több mint öt percig a sérülése miatt csak sántikáló Legrottagliét a pályán, Knezevic meg ott állt, becserélésre várva...Óriási hiba. A gól előtt is elmondta, erre meg is szerezték a vezetést a fehéroroszok. Középről, persze.
Keelhaul 2008.10.01. 18:55:45
popp tökéletesen egyetértünk abban, hogy miben merül ki a SZURKOLó fogalma. :) Azért panchot ne bántsd, legalábbis ne emlegessük együtt kretén hegyivel, aki szerint csakis azér szar a Madrid, mer nincsenek benne brazilok (hálisten), viszont vannak benne hollandok (közömbös). Ehhez hozzátenném, hog hegyi 1 meccset se látott az elmúlt pár évből, vagy amit igen, az felkészülési meccs volt - a kerettel abszolút nincs tisztában, a 2004-et követő időszakra pedig már úgy rémlik nem emlékszik. Sokkal inkább tudtam gyűlölni Zidane-ékat, akik tudtak volna nagyon csak szartak bele, mint mondjuk Higanyt, aki tudni fog, csak rohadtul zöldfülű, vagy Gagot aki meg lelkes és látszik rajta, hogy büszke a fehér mezre.
popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.01. 19:19:23
Keelhaul, félreértettél én csak a Real Madriddal szembeni maximalizmusa miatt tenném egy polcra Hegyivel panchot. Sansa hozzáállása nagyon is jó, mint bloggeri attitűd, sokszor jókat röhögök a Realt szapuló kitételein - csak annyit mondok, hogy nekem mások az elképzeléseim a szurkolásról, mint neki.
Abban egyetértünk, hogy Hegyi nagyon elvakult a brazilokkal, ez hiteltelenné is teszi, mint szakértőt. Például Ronaldinho nála még most is a világ legjobbja, a világ tíz jobb és balhátvédje brazil, ahogy szerinte Argentínának Maradonán kívül nem is volt és nem is lesz a legjobb brazilokhoz mérhető klasszisa.
Abban egyetértünk, hogy Hegyi nagyon elvakult a brazilokkal, ez hiteltelenné is teszi, mint szakértőt. Például Ronaldinho nála még most is a világ legjobbja, a világ tíz jobb és balhátvédje brazil, ahogy szerinte Argentínának Maradonán kívül nem is volt és nem is lesz a legjobb brazilokhoz mérhető klasszisa.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.10.01. 19:40:31
"Sokkal inkább tudtam gyűlölni Zidane-ékat, akik tudtak volna nagyon csak szartak bele, mint mondjuk Higanyt, aki tudni fog, csak rohadtul zöldfülű" (Keelhaul)
Teljesen egyetértek. Mindig elképedek azokon a Real-drukkereken, akik visszasírják a "galaktikusokat", akik 2002 után semmit sem nyertek, ellenben az arcuk mérhetetlenül nagyra duzzadt.
Ehhez képest, most úgy látom, a Schuster-féle Real Madrid már tavaly is nagyon sokra volt hivatott, csak pont a BL-nyolcaddöntő idejére került elképesztő hullámvölgybe, amit ha idén elkerülnek (márpedig könyen elképzelhető, hogy Schuster tanul a tavalyi hibájából), akkor akár a csúcsok felé is törhetnek.
Teljesen egyetértek. Mindig elképedek azokon a Real-drukkereken, akik visszasírják a "galaktikusokat", akik 2002 után semmit sem nyertek, ellenben az arcuk mérhetetlenül nagyra duzzadt.
Ehhez képest, most úgy látom, a Schuster-féle Real Madrid már tavaly is nagyon sokra volt hivatott, csak pont a BL-nyolcaddöntő idejére került elképesztő hullámvölgybe, amit ha idén elkerülnek (márpedig könyen elképzelhető, hogy Schuster tanul a tavalyi hibájából), akkor akár a csúcsok felé is törhetnek.
pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.10.01. 19:55:43
Azért Mijatovicéknal nagyobb arca nem sok Real Madridnak volt.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.10.01. 20:02:34
Nem pont Mijátovicsra vagy Calderón elnök úrra gondolok Beckhamék ellenpéldájaként. :-)
pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.10.01. 20:03:38
Én is a Mijatovic, Suker féle csapatra gondolok:)
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.10.01. 20:05:44
Kellett jöjjön egy Del Bosque, hogy rendet tegyen.
Ám Del Bosquét azért üldözték el, mert nem volt elég galaktikus, vagy mi...
Ám Del Bosquét azért üldözték el, mert nem volt elég galaktikus, vagy mi...
popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.01. 20:10:34
"a "galaktikusokat", akik 2002 után semmit sem nyertek" (csöncsön) - csak egy bajnokságot 2003-ban!
"a BL-nyolcaddöntő idejére került elképesztő hullámvölgybe, amit ha idén elkerülnek (márpedig könyen elképzelhető, hogy Schuster tanul a tavalyi hibájából)" (csöncsön) - azért a Schuster korábbi csapataira a Levantéra és a Getára is jellemző volt, hogy paradés rajt után, erősen visszaestek télire, a Levantétól ki is rúgták még szezon közben. Mondjuk három szezonból már csakugyan tanulhat!
"a BL-nyolcaddöntő idejére került elképesztő hullámvölgybe, amit ha idén elkerülnek (márpedig könyen elképzelhető, hogy Schuster tanul a tavalyi hibájából)" (csöncsön) - azért a Schuster korábbi csapataira a Levantéra és a Getára is jellemző volt, hogy paradés rajt után, erősen visszaestek télire, a Levantétól ki is rúgták még szezon közben. Mondjuk három szezonból már csakugyan tanulhat!
popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.01. 20:14:09
Mondjuk Davor Suker nagy kedvencem volt és azért Capello őket is gatyába rázta. Davor például csak Don Fabionál játszott tudásához mérten a Realban, Heynckesnél már nem annyira. Az is igaz, hogy a némettel sikerült Bl-t nyerniük harminckét év után, igaz abban az évben csak ötödikek lettek a bajnokságban.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.10.01. 20:15:23
Való igaz, pontatlan voltam, 2003 után viszont már tényleg semmit nem nyertek. Miután Del Bosquét elüldözték.
A Getafe nem esett annyira vissza tavasszal. Szép kis visszaesés egy Barca elleni 4-0. Meg a Real Madrid is igazából csak hullámvölgyben volt. A szezon végére ismét nagyon kiegyenesedett.
A Getafe nem esett annyira vissza tavasszal. Szép kis visszaesés egy Barca elleni 4-0. Meg a Real Madrid is igazából csak hullámvölgyben volt. A szezon végére ismét nagyon kiegyenesedett.
popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.01. 20:21:16
Csöncsön, volt egy hullámvölgye a Getának, miután az első két hónapban folyamatosan a dobogón tartózkodtak.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.10.01. 20:25:43
Átbújtam a 2006/2007-es szezon eredményeit: a Getafe végig a középmezőnyben (annak első felében) volt. Az utolsó három meccsét vesztette el, amit akkor már mindenféle tét nélkül játszhatott le.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.10.01. 20:36:54
(2005/2006-ban hat forduló után valóban az élen voltak, utána a helyükre kerültek. De azt én nem nevezném visszaesésnek, egyszerűen csak egy jól elkapott, talán szerencsés rajtnak.)
(Gondolod, popp, hogy a Lazio idén a bajnoki címre tör Itáliában?)
(Gondolod, popp, hogy a Lazio idén a bajnoki címre tör Itáliában?)
popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.01. 20:41:01
Csöncsön, az égszínkék meg visszakerülnek a helyükre főleg, hogy mindkét derbyt megnyerjük az idén ;-)!
popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.01. 20:52:01
Drága feleim, nem tudtok egy működő linket küldeni a Roma meccsről?
halareaal 2008.10.01. 20:54:16
azért a galaktikusok 2004ben még nem voltak rosszak, a BLből épphogycsak kihullottak, ráadásul egy Real-játékos ejtette ki őket, a bajnokságot is sokáig nagyon meggyőző játékkal vezették. utána botrányosan szar 2 év következett az igaz, de a 2005-2006os Barca ellen a Schuszter-csapat sem nyerne semmit.
lassan itt az ideje, hogy Dzsudzsák beálljon, nemis értem hogy nem fér be ebbe a roppant gyenge Eindhovenbe.
lassan itt az ideje, hogy Dzsudzsák beálljon, nemis értem hogy nem fér be ebbe a roppant gyenge Eindhovenbe.
szferi 2008.10.01. 21:06:07
Popp, sajnos nem, de hajrá bordeaux :)
És persze nagy taps a famagustának, remélem tartani tudják az előnyt!
És persze nagy taps a famagustának, remélem tartani tudják az előnyt!
bög 2008.10.01. 21:09:41
istenem, az a del bosque-féle real madrid, amikor roberto carlos, solari és zizu voltak a balszélen. Ahogy szopatták az ellenfeleket, azoknak meg a leghalványabb fingjuk nem volt, hogy merre keressék a labdát. Soha ne lássak csapatot szebben focizni...
krysal 2008.10.01. 21:10:37
Kroos!
Amit idéztél (mivel ez egy BL írás), a BL-re értettem... Tiszta a tavalyi (és az azelőttiből is..) idényből az ilyen meccs, de pl. nem egy BL meccset tudok az utóbbi két idényből, amire az állításom tökéletesen igaz.
Amit idéztél (mivel ez egy BL írás), a BL-re értettem... Tiszta a tavalyi (és az azelőttiből is..) idényből az ilyen meccs, de pl. nem egy BL meccset tudok az utóbbi két idényből, amire az állításom tökéletesen igaz.
krysal 2008.10.01. 21:11:58
bög, végre valaki, aki még emlékszik erre, és nem baxta ki a szemét a Dinhós csillogás...
És teljesen egyetértek...
És teljesen egyetértek...
bög 2008.10.01. 21:12:51
ahogy zizu a bal-, figo meg a jobbszélről irányított... emléxem, a tizenhatoson adogatták körbe a a védelmet, és szorították egyre beljebb, míg végül már 8-an álltak az ötösön... ne jó, befejeztem.
d3vnull 2008.10.01. 21:33:52
Hát ezek a románok minden portugált megszégyenítő módon játszanak. Semmi fair play, mindenre rájátszanak, dobálják magukat, pfuj. Sajnos mi meg jó szarul játszunk :(
Azazello007 2008.10.01. 21:34:42
"Hát ezek a románok" eddig úgy játszanak, ahogy egy klasszisokkal jobb csapat ellen kell:-)
Roma meg nem tudom, mit gondol.
Keane=respekt.
Roma meg nem tudom, mit gondol.
Keane=respekt.
popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.01. 21:35:04
Vezet Bordeux, hogy vasszon rájuk a vörösseggű ördög, de legalább kiállítottak egy bordeux-it , úgyhogy lehet még esély, nem tudom nézni sajnos. Az Atletit nézem ők legalább vezetnek.
dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2008.10.01. 21:39:30
www.justin.tv/dinovercotti
A körkapcsolásra tettem. Nézzetek már rá, ha megoldható, aztán gyors vélemény a minőségről.
A körkapcsolásra tettem. Nézzetek már rá, ha megoldható, aztán gyors vélemény a minőségről.
popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.01. 21:52:20
Dino, nekem nem tölti be, de a Juve-Cataniát ajánlgatja helyette.
dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2008.10.01. 21:55:55
Aha, szóvan not brodcastingot ír ki, gondolom.
Már közben nekem is, de újra elindítottam.
Már közben nekem is, de újra elindítottam.
dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2008.10.01. 22:01:54
Na, ez azért van, mert nem bír el több nézőt a justin tv. Akik látják, azokank elvileg nagyon jó minőségben megy, legalábbis a monitoring erről tanúskodik. De egy idő után nem enged fel több embert.
csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2008.10.01. 22:14:11
Aszem itt az ideje, hogy Guardiola felfrissitse az életrajzát...:(
d3vnull 2008.10.01. 22:37:27
Atyaég, nekem ég a pofám a Chelsea mai teljesítménye miatt. Úgy felidegesítettem magam, hogy az nem igaz.
azazello007 : te tényleg ennyire hülye vagy, vagy ez vicc volt?
azazello007 : te tényleg ennyire hülye vagy, vagy ez vicc volt?
popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.01. 22:45:42
Köszönet Dinonak, hogy láthattam Julio Baptista két csodálatos és nem mellesleg győztes gólját, előtte azért Vucsinics is betalált így lett 3-1 ide. Egy ilyen fordítás nagyon kellett nekünk, leszarom , hogy tíz ember ellen. Grazie Roma!
Bolond lesz a csoportunk, mert Kolozsvár-Chelsea 0-0, tehát Chelsea, Kolozsvár 4-4 ponttal, nekünk 3, Bordeuxnak 0 pont. Legközelebb a kékek jönnek az Olimpicoba, telt ház lesz és pokol!
Bolond lesz a csoportunk, mert Kolozsvár-Chelsea 0-0, tehát Chelsea, Kolozsvár 4-4 ponttal, nekünk 3, Bordeuxnak 0 pont. Legközelebb a kékek jönnek az Olimpicoba, telt ház lesz és pokol!
rizla 2008.10.01. 22:46:51
csöncsön: "Jelentősen eltér a véleményünk. Nekem hányingerem van az ilyen robotfocitól, akár hetet rúgnak, akár egyet sem. "
mi a robotfoci azon, hogy az arsenal ennyire durván jó támadójátékban? szeretnél te ilyet látni barcelonában. az, hogy jelenleg nincs olyan kaliberű egyéniségük, mint mondjuk bergkamp, vieira, vagy henry volt, az egy dolog. az, hogy a játék szellemes, ötletes, pontos, az egy másik.
mi a robotfoci azon, hogy az arsenal ennyire durván jó támadójátékban? szeretnél te ilyet látni barcelonában. az, hogy jelenleg nincs olyan kaliberű egyéniségük, mint mondjuk bergkamp, vieira, vagy henry volt, az egy dolog. az, hogy a játék szellemes, ötletes, pontos, az egy másik.
WallyB 2008.10.01. 22:46:57
Ehh, a régi szép DSF-es időkre emlékeztetett a mai este, ahogy a Sat 1-en néztem az Inter-Brémát. Más kérdés, hogy az Inter játéka kimeríti a szar a köbön kategóriáját. Nem tudom, hogy Csozé miért volt ekkora igazolás a padra, ilyen látványosan még Hector Cuperrel is tudott szenvedni a csapat, igaz, akkor többnyire tudott nyerni 1-0-ra... (persze, amikor nagyon kellett volna, akkor nem). Szóval én nem nagyon voltam Mancini párti az elmúlt szezon második felében főleg, de ennél azért az ő Intere többet mutatott. A végén Pizzaronak köszönhettük az ikszet... szép kilátások.
d3vnull 2008.10.01. 22:48:06
Az biztos, ott a Romának mindenképpen nyernie kell, különben kalap s kabát. Mivel Drogba ma lesérült és elég komolynak tűnik a dolog ismét a gyarmati franciával állunk ki, ez nem elég könnyítés? :(
WallyB 2008.10.01. 22:48:40
Jah, az lehet, hogy az Inter meg a Famanguszta holtversenyben vezetik a B-csoportot? Horrorisztikus...
WallyB 2008.10.01. 22:51:21
Hoppácska... ez elkerülte a figyelmemet. Nyert a Barcsellona a végére? Nem piskóta... Messi... nem találok szavakat...
2008.10.01. 22:51:54
Inter-Werder 1-1, a végét láttam, nagy erőkkel támadott a hazai csapat, több nagy helyzetük is volt kapufával fűszerezve, ám csattanó, az utolsó utáni pillanatban, mégis Pizarro lábában maradt, aki Naldo szabadrúgásból megeresztett irdatlan bombája nyomán, a Julio Cesarról kipattanó labdát kapásból az oldalhálóba küldte.. Ha egy pöttyet higgadtabb..
krysal 2008.10.01. 22:52:17
Nézd már! A Barca kezd tanulni a Madridtól az utolsó perces gólokkal kapcsolatban?
popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.01. 22:54:51
d3vnull, szerintem meg is lesz, mert Panucci (100. nemzetközi kupameccsét játszotta ma este, gratula néki!) után Mirko és Julio is elkezdte a szezont!
Más: az milyen már, hogy a Kolozsvárnak és a Famagustának 4 pontja van? Ráadásul a pánhellén testvérség jegyében a ciprusiak két hónapon belül elintézték az Olympiakoszt és a Panát is.
Más: az milyen már, hogy a Kolozsvárnak és a Famagustának 4 pontja van? Ráadásul a pánhellén testvérség jegyében a ciprusiak két hónapon belül elintézték az Olympiakoszt és a Panát is.
calciomax 2008.10.01. 22:56:03
Egyszerüen nem értem. Stankovics már nem BL szint. Ennek a Balotelli gyereknek tehetsége lehet, hogy van de más semmi(fejben nem tudom hol volt de nem ott az biztos.) Muntari jobb szót nem találok: hülye! Mindkát félidő lefulyása előtt 30 mp-el fautolt egy tök fölöslegest a kaputol 24-25 m-re. A 2.-ból majdnem ki is kaptunk. Amúgy Quaresma ma először hozta amit tud. Adrianonak még mindig 5 helyzet kell egy gólhoz. Ibra egyszerüen kiélezett helyzetekben rossz megoldásokat hoz most már a 3. meccsen. Tudja valaki miért hozták le Materazzit az elején??
Azazello007 2008.10.01. 23:34:26
d3vnull: igazad van, a mai teljesítmény alapján a Chelsea nem klasszisokkal jobb csapat.
WallyB 2008.10.01. 23:35:09
Calciomax, egyetértek. Az Inter honlapja szerint "kényszerű csere volt, Materazzi megsérült", de nem részletezik, hogy mi volt. Ezek szerint a Roma mentette meg az olasz csapatok becsületét?
d3vnull 2008.10.01. 23:43:00
azazello007 : sajnos ebben igazad van, mindkét csapat szar volt, csak az egyiknek sokkal jobbnak kellett volna lennie. Olyan szarul játszott a Chelsea mint a liverpool szokott általában.
popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.01. 23:53:43
Bizony, bár a beszámolók szerint ritka szarul játszottunk mi is az első félidőben. A félidő végén viszont tíz emberre fogytak, de Aquilaninak annyira nem ment , hogy le kellett cserélni 60. körül, Okaka jött helyette. Egyébként Spall nagyon jókat húzott, Menez helyére például Baptistát hozta szünetben aki kettőt vágott. Ekkor Vucsi került a balszélre és Baptista legelőre.
Állítólag így is egy szögi hozta meg a fordulatot a 64. percben, amit De Rossi végzett el és Mirko fejelt be. Aztán egy gyönyörű szabadrúgás gól Julio Baptistától. Végül egy tipikus és látványos Roma támadásból döntöttük el a három pont sorsát. A baloldalon futó Vucsi átívelte a jobboldalon érkező Taddeihez, aki kapásból belöbbölte az ötösnél érkező Keresztelő Gyulának, aki beverte második gólját is.
Állítólag így is egy szögi hozta meg a fordulatot a 64. percben, amit De Rossi végzett el és Mirko fejelt be. Aztán egy gyönyörű szabadrúgás gól Julio Baptistától. Végül egy tipikus és látványos Roma támadásból döntöttük el a három pont sorsát. A baloldalon futó Vucsi átívelte a jobboldalon érkező Taddeihez, aki kapásból belöbbölte az ötösnél érkező Keresztelő Gyulának, aki beverte második gólját is.
Woland 2008.10.02. 00:10:01
hello,
a Dinamo-Fenerbahce megjegyzeshez annyit hozza kell tenni, hogy annak ellenere hogy papiron izmosodott a csapat a torok bajnoksagban mezei csapatok szopatjak halalra oket. azt hiszem jelenleg az elso tizbe sem fernek be. (persze szezon eleje van meg.) mindenesetre levegoben van Aragones picsan rugasa (de Guiza is a kritikak kozeppontjaban all).
a Dinamo ezzel szemben vezeti az ukran bajnoksagot es a masik ukran kirakat-csapat a Sahtar Donyeck messze-messze lemaradva szenved (azt hiszem a hatulrol az otodikek talan).
szoval a Dinamo isztambuli pontszerzese tul sokat nem jelent szerintem a tovabbjutas szempontjabol. velemenyem szerint ez a kerdes a Porto-Dinamo meccseken fog eldolni. A Fenerbahce az utobbi par hetben mutatott jateka alapjan szabadesesben fog kizugni a csoportbol.
VISZONT:
hatalmas hurra az Anorthosis Famagustanak es a BATE Boriszovnak.
Arsenalos kollegam megjegyezte a "harom dolog" posztban hogy az "UEFA kupa nem a BL" a Zenit es a Fiorentina szereplese alapjan.
Ehhez szeretnem hozzatenni hogy tavaly a Tottenham 6-1-re alazta ezt a Famagustat az UEFA-kupaban - most meg ket fordulo utan veretlenek a BL-ben. : )
(iden amugy is szokatlanul illusztris az UEFA: Milan, Ajax, Valencia... {[Tottenham : )] [Citeh : )]})
minden jokat!
a Dinamo-Fenerbahce megjegyzeshez annyit hozza kell tenni, hogy annak ellenere hogy papiron izmosodott a csapat a torok bajnoksagban mezei csapatok szopatjak halalra oket. azt hiszem jelenleg az elso tizbe sem fernek be. (persze szezon eleje van meg.) mindenesetre levegoben van Aragones picsan rugasa (de Guiza is a kritikak kozeppontjaban all).
a Dinamo ezzel szemben vezeti az ukran bajnoksagot es a masik ukran kirakat-csapat a Sahtar Donyeck messze-messze lemaradva szenved (azt hiszem a hatulrol az otodikek talan).
szoval a Dinamo isztambuli pontszerzese tul sokat nem jelent szerintem a tovabbjutas szempontjabol. velemenyem szerint ez a kerdes a Porto-Dinamo meccseken fog eldolni. A Fenerbahce az utobbi par hetben mutatott jateka alapjan szabadesesben fog kizugni a csoportbol.
VISZONT:
hatalmas hurra az Anorthosis Famagustanak es a BATE Boriszovnak.
Arsenalos kollegam megjegyezte a "harom dolog" posztban hogy az "UEFA kupa nem a BL" a Zenit es a Fiorentina szereplese alapjan.
Ehhez szeretnem hozzatenni hogy tavaly a Tottenham 6-1-re alazta ezt a Famagustat az UEFA-kupaban - most meg ket fordulo utan veretlenek a BL-ben. : )
(iden amugy is szokatlanul illusztris az UEFA: Milan, Ajax, Valencia... {[Tottenham : )] [Citeh : )]})
minden jokat!
Romanista 2008.10.02. 00:17:45
huh, most nagyon jól vagyok...
grazie ragazzi, remélem meg marad az alázat és az akarat!
grazie ragazzi, remélem meg marad az alázat és az akarat!
kroos 2008.10.02. 08:26:04
krysal, ,,végre valaki, aki még emlékszik erre"
én is emlékszem csak kicsit máshogy.de ezt már megbeszéltük.
én is emlékszem csak kicsit máshogy.de ezt már megbeszéltük.
popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.02. 10:53:42
Csak félig off, de mit olvasok a mai Nemzeti Sport topsztorijában. Nemrégiben Spanyolországban bebörtönzött szentpétervári orosz üzletemberek (Gennagyij Petrov, Leonyid Hrisztoforov) azzal hencegnek, hogy megvették a Zenitnek a Bayern elleni UEFA-elődöntőt és a Zenit elleni döntőt. A cikk szerzője amadridi ABC című lapra hivatkozik. Közben az UEFA kommunikációs igazgatója is közölte az AFP hírügnökséggel , hogy fegyelmi bizottság is vizsgálódik az ügyben. Az említett urakról azt is tudni kell, hogy már sportágakban (box), sőt a NOB-ban is kavarnak. Ha ez igaz, akkor ehhez képest a Calciopoli lófasz.
Egyébként én így sem akarom elhinni. Bár a napokban kaptam hideget-meleget a Bayern szurkolóktól, mert nem éppen szimpatizálok a klubbal, de főleg róluk nem tudom elképzelni, hogy belemennének ilyesmibe. Egyébként a Zenit Real elleni játékát is látva, afelé hajlok, hogy az a csapat manipuláció nélkül nyerte az UEFA-kupát.
Egyébként én így sem akarom elhinni. Bár a napokban kaptam hideget-meleget a Bayern szurkolóktól, mert nem éppen szimpatizálok a klubbal, de főleg róluk nem tudom elképzelni, hogy belemennének ilyesmibe. Egyébként a Zenit Real elleni játékát is látva, afelé hajlok, hogy az a csapat manipuláció nélkül nyerte az UEFA-kupát.
d3vnull 2008.10.02. 11:15:32
Nem nagyon hiszek a dolog igazságában. Nem tűnt éppen bundameccsnek a 4-0ás győzelem.
popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.02. 11:36:25
"Nem nagyon hiszek a dolog igazságában. Nem tűnt éppen bundameccsnek a 4-0ás győzelem." - szerintem sem, meg abban sem hiszek, hogy egy mindig és mindenhol győzelemre törő Bayernt meg lehet venni.
Rangers10 2008.10.02. 11:40:22
Szívesen mondanám, hogy a döntőt csak a "bunda" miatt nyerte meg a Zenit, de ez nem igaz. Egyértelműen jobban játszottak, mint mi...
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.10.02. 11:47:21
@rizla:
Én nem örülnék, ha a Barcelona úgy játszana, ahogy az Arsenal. Pont azt szeretem a gránátvörös-kékekben, hogy teljesen esetleges a játékuk. Gondol egyet Messi vagy Iniesta (vagy Xavi, vagy Eto'o), és a semmiből eldönti a meccset. Az Arsenal játékában semmi esetleges nincs.
Ezért volt vérlázító a Porto töketlensége. Egy kemény latin csapat simán elhelyez néhány porszemet a gépezetbe, és megöli ezt a robotfocit. Még az (általam egyébként nem kedvelt) amúgy mélyponton levő Milan is simán megölte a játékukat tavaly az Emirates-ben. A Pool és Benítez pedig már ki is végezte őket.
Én nem örülnék, ha a Barcelona úgy játszana, ahogy az Arsenal. Pont azt szeretem a gránátvörös-kékekben, hogy teljesen esetleges a játékuk. Gondol egyet Messi vagy Iniesta (vagy Xavi, vagy Eto'o), és a semmiből eldönti a meccset. Az Arsenal játékában semmi esetleges nincs.
Ezért volt vérlázító a Porto töketlensége. Egy kemény latin csapat simán elhelyez néhány porszemet a gépezetbe, és megöli ezt a robotfocit. Még az (általam egyébként nem kedvelt) amúgy mélyponton levő Milan is simán megölte a játékukat tavaly az Emirates-ben. A Pool és Benítez pedig már ki is végezte őket.
popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.02. 11:52:58
Csöncsön , ezek szerint az improvizatív focit szereted. A spanyol válogatott viszont azért nyert ebét, mert a sok ötletes játékos precíz gépezetként működött.
"Egy kemény latin csapat simán elhelyez néhány porszemet a gépezetbe, és megöli ezt a robotfocit." - egy jó olasz csapat!
"Egy kemény latin csapat simán elhelyez néhány porszemet a gépezetbe, és megöli ezt a robotfocit." - egy jó olasz csapat!
krysal 2008.10.02. 11:53:14
"Még az (általam egyébként nem kedvelt) amúgy mélyponton levő Milan is simán megölte a játékukat tavaly az Emirates-ben. A Pool és Benítez pedig már ki is végezte őket. "
Azért a Milan iszokul messze volt a továbbjutástól, és nekem rémlik két (!!) meg nem adott, amúgy eléggé egyértelmű tizi, ami megölte az Ágyúsokat... Talán azok nélkül másként lett volna, és a Pool megy a levesbe... (köztünk legyen szólva, megérdemelték volna...)
Azért a Milan iszokul messze volt a továbbjutástól, és nekem rémlik két (!!) meg nem adott, amúgy eléggé egyértelmű tizi, ami megölte az Ágyúsokat... Talán azok nélkül másként lett volna, és a Pool megy a levesbe... (köztünk legyen szólva, megérdemelték volna...)
poolfanati 2008.10.02. 11:55:02
tegnap két történelmi pillanat volt: az m1 nem egygólos meccset adott és mellesleg gerrard egy szokásos 28mes szabiból megszerezte a 100adik gólját!
félgőzzel 3 gól a psv ellen... ez jó meg minden de egyszer majd visszaüt hogy még csak egyszer hozták ki magukból a maximumot a srácok...
mi van az arsenállal? a portugál bajnokot 4-0ra verik az újonc hulltól meg kikapnak...
félgőzzel 3 gól a psv ellen... ez jó meg minden de egyszer majd visszaüt hogy még csak egyszer hozták ki magukból a maximumot a srácok...
mi van az arsenállal? a portugál bajnokot 4-0ra verik az újonc hulltól meg kikapnak...
popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.02. 11:55:44
Egyébként az is lehet, hogy az orosz "üzletemberek, Putyinnak vagy a Gazpromnak akarnak kellemetlenséget okozni.
Azazello007 2008.10.02. 12:10:55
Egyébként meg tudja valaki mondani, hogy Keane-t miért látni gyakrabban a saját tizenhatosa előterében, illetve szélsőként, mint a kapu előtt? Mert tényleg örültem a góljának, de mintha valami nagyon el lenne cseszve a beépítésével.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.10.02. 12:15:07
"A spanyol válogatott viszont azért nyert ebét, mert a sok ötletes játékos precíz gépezetként működött." (popp)
Persze, kell a jó csapatmunka is. De a spanyol válogatott végsősoron azért nyert EB-t, mert a legkilátástalanabb helyzetben is (pl. a betömörülő, szívós svédek ellen is) villanni tudott egy Villa, vagy jött egy kiszámíthatatlan álompassz Iniestától Xavi lábára (amit a hülye magyar "szakértők" lecsúszott lövésnek neveztek el), és a kínlódást bármelyik pillanatban álomfocivá alakították.
Egyébként a Portóval is az volt a legfőbb bajom, hogy a két fontos tényezőből (csapatmunka + improvizáció) csak az utóbbi volt meg náluk. Ezért alázódtak meg.
Persze, kell a jó csapatmunka is. De a spanyol válogatott végsősoron azért nyert EB-t, mert a legkilátástalanabb helyzetben is (pl. a betömörülő, szívós svédek ellen is) villanni tudott egy Villa, vagy jött egy kiszámíthatatlan álompassz Iniestától Xavi lábára (amit a hülye magyar "szakértők" lecsúszott lövésnek neveztek el), és a kínlódást bármelyik pillanatban álomfocivá alakították.
Egyébként a Portóval is az volt a legfőbb bajom, hogy a két fontos tényezőből (csapatmunka + improvizáció) csak az utóbbi volt meg náluk. Ezért alázódtak meg.
kroos 2008.10.02. 12:23:42
Keane:Nem elöször látom igy a pool-t.Ez egyfajta Rafa-féle 4-2-3-1.Csak amivel több szabadsága van gerrard-nak azt kean-nek kell hátrasegitenie.Alonso összeszedi a védelem elött a labdákat,Riera-Kuyt a széleken,tiszta sor.Az biztos hogy Keane nem igy nem lesz golkirály de a mezönyben rengeteg labdát megjátszik,visszalépéseivel pedig Gerry-nek is van tere örjöngeni
Azazello007 2008.10.02. 12:32:01
Hát persze, csak így a riporterek és szakértők által emlegetett Torres-Keane "ékpár" kissé utópisztikusnak tűnik...
montipájton 2008.10.02. 13:15:07
Már vártam, mikor jegyzi meg valaki, hogy Messi legyen az Aranylabdás...)))
popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.02. 13:38:50
Itt a korábban citált Zenit bundagyanúval foglakozó cikk: www.nemzetisport.hu/cikk.php?cikk=202056& .
poolfanati 2008.10.02. 18:07:35
keane nem azért nem lőtt eddig gólt mert folyton hátul császkált, mert a helyzetei megvoltak csak nem tudta belőni...
R-l@nch 2008.10.02. 23:12:49
Ismét egy lehúzás a Realról,egy senki Zenit ellne idegenbeni győzelem csak gyenge teljesítmény lehet,mákkal igaz???
Nevetségessé kezd válni z a blog
Nevetségessé kezd válni z a blog
R-l@nch 2008.10.04. 12:49:31
Képzeld öreg láttam,ha az első félidőben berúgja a Real a helyzeteit, a Zenit sírva ballagott volna le a gyepről.
A 2. félidőben lefocizták a Madridot ez tény,és az is,hogy szerencse is kellett a győzelemhez,de ez a gyenge Real gyenge teljesítménnyel és csakis mákkal nyert ez már kurvára unalmas öreg!
A 2. félidőben lefocizták a Madridot ez tény,és az is,hogy szerencse is kellett a győzelemhez,de ez a gyenge Real gyenge teljesítménnyel és csakis mákkal nyert ez már kurvára unalmas öreg!
Utolsó kommentek