Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Bátor Sir Robin Milánóban és Genovában

2008.09.29. 16:41 _benito

A Lazio pöffeszkedik a táblázat tetején, mögöttük a Napoli és az Udinese, épphogy befér a Bl-kontingensbe az Inter, a Juventust még a Catania is megelőzi, nem úgy fest tehát a tabella a bajnokság első hónapja után, hogy az erőviszonyoknak megfelelően rendezkednének be a Serie A csapatai. Öt forduló után már sok minden látszik, például az, hogy Mourinho nemcsak bátor, de már-már vakmerő, Ranieri gyáva, Ancelotti dettó, csak neki meg lehet bocsátani, Spalletti elszánt, Prandelli megkönnyebbült, Edy Reja pedig olyan elégedett, mint egy frissen szoptatott és büfiztetett csecsemő. Őszintén szólva az ötödik forduló győztese az olasz élvonal, ahogy van, mert mindenkinek (incl. Inter) nagyon rossz lett volna, ha Mourinhóék megnyerik a milánói derbit. Nem így lett, hajtás után megmondjuk, miért.

A Milannak egészen egyszerűen sokkal jobban kellett ez a győzelem, mint amennyire az Internek fájt a vereség. Mivel a két csapat kezdőjében nincs jelentős erőkülönbség, így várható volt, hogy a Milan akarata fog érvényesülni, és az első félidőben rá is másztak az Interre, amely csak néhány előrevagdosott labdából tudott veszélyes támadást kialakítani. Ebből még persze nem következett Ancelottiék sikere, mert Patót lenyelte keresztbe Burdisso, Ronaldinho pedig még nem képes játékával eldönteni egy ilyen meccset – góljával viszont, úgy tűnik, már igen. A Milan játékának kulcsa a vezető gólig a Pirlo helyén tökéletesen játszó Seedorf volt (ez bizony rossz hír lehet a tetűlétrás olasz számára), aki nem rettent meg sem Vieirától, sem Cambiassótól. Az Inter ellenben az első komoly bajnokiján nagyon komoly leckét kapott arról, hogy mit lehet és mit nem a Serie A-ban. Olaszországban nem lehet két olyan szélsővel játszani, mint Quaresma és Mancini, mert elöl leradírozzák őket, hátra meg nem segítenek. Aztán nem lehet ekkora terhet pakolni egy mégoly tökéletes jobbhátvédre sem, mint amilyen Maicon, mert az azért túlzás, hogy tőle függjön, eljut-e a labda a csatárokhoz, vagy sem.
Az Inter ennek ellenére mégsem játszott alárendelt szerepet, mert a Milan védelmének megbolondításához azért nem kell világklasszisnak lenni, gólt azonban nem tudtak szerezni, sőt, Abbiatinak néhányszor ki kellett mozdulnia a kapujából, de nagyot egyszer sem kellett védenie a meccs alatt. Bezzeg Julio Cesarnak már az elején igyekeznie kellett villámgyorsan összeomlani, hogy odaérjen Ronaldinho lövésére, és egyébként is sokkal többet volt a labda az Inter tizenhatosának közelében. Aztán jött a gól (les volt, nincs kérdés), és szívesen írnánk, hogy megváltozott a játék, de sajnos nem megváltozott, hanem eltűnt.
A második félidő elején Mourinho még izgalmassá tehette volna a hajrát, hiszen azért az olaszoknál nem szokás a középhátvéd helyére centert cserélni, de Burdisso kiállítása nagyon rosszkor jött. A bíró enyhén végig a Milannak fújt, és bár döntő hibát nem követett el, azért érezni lehetett, hogy lejtett a pálya, Burdisso becsúszása ugyanis például azért nem talált labdát, mert Nicolas egy ügyetlen, szar hátvéd, nem azért, mert szét akarta szedni Kakát, így a kiállítást túlzásnak érezzük.
Az Inter ennek ellenére ment előre az egyenlítésért, de támadó középpályás nélkül, három befejező csatárral elöl fogalmunk sincs, mi volt Mourinho terve. Lehet, hogy csak annyi, hogy hibátlan erőnlétüket kihasználva bedarálják az utolsó tíz percre teljesen legatyásodó Milant, talán az, hogy csak belődözgetik a labdákat a tizenhatoson belülre, hogy egy lepattanóból egyenlítsenek. Mindenesetre egyik sem jött össze, kikaptak, és meg is érdemelték, egyszerűen azért, mert az utolsó perceket leszámítva képtelenek voltak nyomás alá helyezni a Milan kapuját. Így van az, hogy néha nem a jobb nyer.
Ancelottiról még egy gondolat. Sokan, így először mi is rohadt idegesek lettünk rá, amikor végrehajtotta a Pato-Flamini cserét, ezzel feladva a látszatát is, hogy szeretnének még egy gólt szerezni. Aztán már ma jutott eszünkbe, hogy a döntés ebben a helyzetben tökéletesen védhető volt. Egy biztos(abb) 1-0 szemben egy bizonytalan sokgólossal szemben, mindez annál a Milannal, ahol más sincs, csak baj. Az egész szezon sorsa múlhatott ezen a mérkőzésen – legalábbis a Rossoneri számára. Bár talán az Interisták sem vitatják, nekik sem tenne jót, ha túl korán lepattintanák a mezőnyt magukról. (Milan-Inter 1-0)

A Juventus lehetett volna a forduló nagy nyertese, ha ugyanis győzni talál a Marassiban (amit egyébként nem fognak sokan megtenni idén sem) a Sampdoria ellen, akkor megelőzte volna az Intert, és a Lazióval azonos ponttal állva a táblázat élére kerülhetett volna. Nem az a baj, hogy nem sikerült, hanem az, hogy meg sem próbálták, és ezt kénytelenek vagyunk egyes egyedül Ranieri puding, nyúlbéla hozzáállásának tulajdonítani. A Sampdoriának vannak jó játékosai, nem is rossz csapat igazából, ennek ellenére nagyon nem jó, ha a torinóiak az ilyen meccsekkel azt kommunikálják a többi csapat felé, hogy igazából nekik pont fasza az az elborzasztó 0-0, ami végül a meccsből kerekedett. Félelmetes eddig sem volt a Juve, szombat este viszont kifejezetten szánalmasnak tűnt, ahogy teljesen esélytelenül tusakodott ellenfelével, mindezt úgy, hogy közben simán megnyerhette volna a meccset, ha csak egy kicsit bátrabb. De nem, Nedved játssza csak végig a meccseket 36 évesen, Camoranesit pedig akkor se cseréljük le, ha valami olyan fogalmatlanul játszik, hogy az páratlan (kedden BL-meccs is lesz), és még véletlenül se vállaljunk egy leheletnyi kockázatot sem. A Juventus nem érdemelt győzelmet, ami nem lenne baj, ha az első forduló óta láthattuk volna legalább közepesen játszani, de a Fiorentina elleni nyitómeccsen látottakat teljesen hiába várjuk azóta is. (Sampdoria-Juventus 0-0)

A Roma már ott tart, hogy a gyíkfingokat oktatja, ami jó jel a jövőre nézve. Spallettiéknek nem is szabad, hogy gondot okozzon az Atalanta, mely talmi magasságokban sem több, mint egy darab Doni, meg némi cafrang. Ehhez mérten a Roma – különösen visszatérő játékosaival – egészen kerek kis estét rittyentett, ennél több játékot jelenleg még nem várhatunk el tőlük, pedig még mindig nincsenek 50 százalékon sem. Vucinic azért belekezdett, nem meglepetés, hogy a Panucci góljával szerzett előnyt duplázta meg, majd az elsőszámú gólfelelős hátvéd kis híján hátul is összehozott egy gólt, de a Roma győzelmét igazából nem fenyegette veszély. Nincs még szó arról, hogy Spallettiékkel minden rendben lenne (a lecserélt Vucinic pl helyből nem fogadta el edzője kezét), de valami már mocorog, és még van két fordulójuk, hogy kitalálják, hogy akarják megverni az Intert az Olimpicóban. (Roma-Atalanta 2-0)

A Fiorentina is döcög ám, és nem csak idegenben. Most is győztek, most is Gilardino talált be, meggyőzőek azonban most sem voltak, a Genoa egy kicsit jobban koncentrálva simán elhozhatott volna egy pontot Firenzéből. Nem hozott, mert a lilák kapujában Frey áll, a francia kapus megint nem adta alább néhány komoly bravúrnál, más kérdés, hogy mind ő, mind Prandelli ellenne ezek nélkül. Nehéz napok jönnek, de most kell lendületet vennie a Fiorentinának, mert jön a hazai BL-bemutatkozás, aztán meg egy újabb lepényt kell csak lecsapni, és már szép is az élet. Egyelőre a táblázat alsóházában ugyanis nem annyira. (Fiorentina-Genoa 1-0)

A Lazio lemásolta az Inter torinói meccsét: 1-3, szinte ugyanolyan körülmények között, csak most két játékost is kiállítottak a hazaiaktól (igaz, akkorra már simán vezettek a rómaiak). Zarate úgy él a Serie A-ban, hogy csak na, második gólja például kifejezetten formásra sikeredett, és hat találatával vezet a góllövőlistán, méghozzá csapattársa, a négygólos Pandev előtt. A Laziót láttuk már idén nagyon csúnyán kikapni is (ráadásul első fajsúlyos ellenfele otthonában), így eltekintenénk attól, hogy pajzsra emeljük őket máris, de a táblázat első helye, és legtöbb rúgott gólja mindenképpen megér egy biccentést. (Torino-Lazio 1-3)
A második helyen a Napoli áll, az ő eredményük azért is biztatóbb, mint a rómaiaké, mert már rangadókat is letudtak, ráadásul veretlenül. Most a Bologna koporsójába pofoztak be még egy szöget a lefújás előtti percekben, mikor a frissen igazolt Denis cselekedte meg, amiért hozták: felment, befejelte. (Bologna-Napoli 0-1)
Jó kis meccset játszottak a kis- és középzebrák, a dobogó harmadik fokára felkapaszkodó Udinese úgy tűnt, fél óra után el is döntötte a meccset, de a Siena visszakapaszkodott, és adódott helyzete az egyenlítéshez is, de több gól már nem született, mivel Pepe kihagyta az év helyzetét, és Maccarone sem járt sikerrel. Quagliarellának meg mázlija van, hogy Curci kivédte a lövését, mert magyarázkodhatott volna  a sportszerűtlenségért jó sokáig. (Udinese-Siena 2-1)

A Reggina már nem is próbálkozik, velük ráérünk majd valamikor márciusban elkezdeni foglalkozni, amikor megindítják a nagy menetelésüket a bent maradásért. Egyelőre agyba-főbe szopatja őket a mezőny, most éppen a Palermo, mely ismét Miccoli góljával tudta a Barberában tartani a pontokat. Egyik csapatból sem lesz idén semmi. (Palermo-Reggina 1-0)
Nagyjából ugyanez mondható el a Cagliariról is, ők most éppen a Leccét segítették hozzá még néhány hét reménykedéshez. A hazaiak eddig egészen szorgosan gyűjtögetik a pontokat, de már látszik, hogy nagyjából merre lesz a helyük a tabellán. Mondjuk ha ennyi mindenkiben kiesőt látunk, akkor ki marad bent? (Lecce-Cagliari 2-0)
A Catania szépen, suttyomban felosont az élmezőnybe, és remek sorsolását kihasználva soha nem látott magasságokban feszít. A Chievo legyőzése nem ment olyan könnyen, de az otthoni 1-0-ák specialistája (a Juve elrontotta a sormintát) behúzta a meccset. (Catania-Chievo 1-0)

103 komment

Címkék: olasz összefoglaló serie a

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr52687596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rizla 2008.09.29. 17:24:41

"Burdisso becsúszása ugyanis például azért nem talált labdát, mert Nicolas egy ügyetlen, szar hátvéd, nem azért, mert szét akarta szedni Kakát, így a kiállítást túlzásnak érezzük."

de sárgát ért. és már volt egy. pech.

stonedraider · http://1sor.blog.hu/ 2008.09.29. 17:25:21

milan inter
53% Possession 47%
17 Shots 11
5 Shots on target 2
0 Saves 3
5 Corners 2
14 Fouls 16
5 Offsides 5
2 Yellow cards 4
0 Red cards 2
16 Tackles 23
374 Accurate passes 329
79 Bad passes 55

'Így van az, hogy néha nem a jobb nyer.'
muhaha gobbo.

BruceWayne 2008.09.29. 17:44:27

az oké hogy Burdisso elvitte Kakát, de az első sárga kamu volt. na de mindegy, lehet éltetni a milant mert felpörögtek tegnap, de nyilván ez nem lesz mindig így 33 fordulón keresztül, Inter részről meg el kell felejteni és menni tovább, ez is csak 1 a 38-ból, és ahogy benito is írta, a leccék ellen kell megnyerni a bajnokságot.

Electric Joker 2008.09.29. 17:44:41

Egy klasszikust idézve: "Ez van, srácok." :)
Jön a Lecce (o), Bologna (i), Napoli (o), Chievo (i), Catania (o) - csak így tovább...

FORZA LAZIO!

rizla 2008.09.29. 17:50:19

"a leccék ellen kell megnyerni a bajnokságot." ez az egyik közhely azok mellett, hogy "a rangadókat hozni kell a bajnoksághoz", meg "a középcsapatok ellen nyerni kell"

BruceWayne 2008.09.29. 17:54:21

_benito: mit keres a postban Sigourney Weaver gyermekkori fotója?

BruceWayne 2008.09.29. 17:54:51

hát de nem rizla? ha bemegy, gól. :-)

Asidotus 2008.09.29. 17:57:27

Ha valaki "egy ügyetlen, szar hátvéd", akkor ne játsszon olasz bajnoki rangadón, de főleg ne kísérletezzen olyasmivel, amit nem tud, de sérülésveszélyes. Nincs mentség a béna védőknek a csúnya becsúszásokra. Ilyen alapon akkor én lebirkózhatom két kézzel a csatárt, mert én aztán tényleg nem tudok focizni?

popp · http://koncertblog.com/ 2008.09.29. 18:15:52

Electric Joe, az lehet, hogy ez van, de lesz még így se ;-). Totti közben megint idő előtt fejezte be az edzést. Valamit elbaszhattak a rehebilitációnál, annál is gyanúsabb a dolog, mert a doki is mentegetőzik és Spalletti is mentegeti. Lehet, hogy hozzá kell szoknunk, hogy a Capitano nélkül játszik a Roma. Most meg fel Bordeuxra, mert nyerni kell! Forza Lupi!

rizla 2008.09.29. 18:15:52

nera: azért nem. igazából szerintem a rangadókat fontosabb megnyerni, mint a kiscsapatok elleni meccseket, mert a rangadón egy másik esélyes csapattól lehet pontokat elvenni. egy kiscsapat ellen a pontvesztés nem olyan rettenetes abból a szempontból, hogy az a kiscsapat úgysem fog tudni kezdeni vele semmit, nem fog esélyessé előlépni. más kérdés, hogy ellenük meg kötelező a győzelem, de ez elvi kérdés, matematikailag a rangadó fontosabb. persze van olyan, hogy valaki jó a rangadókon, de elcseszi folyton a kiscsapatok ellen, nem nyer bajnokságot, és jön a duma, hogy ezeket kell megverni, dehát ez így sánta.

calcio_di_rigore 2008.09.29. 18:25:18

Ez egy hosszú és szoros szezon lesz, fordulóról fordulóra változhatnak az erőviszonyok. Aki ma örül, holnap sír, és fordítva. Semmi más nem látszik az eddigi 5 fordulóból, csak ez.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.09.29. 18:27:35

Rizla, ha az utolsó két bajnokságot nézzük, akkor Nerának igaza van, például a Juve a nagycsapatok elleni meccsből pozitívan jött ki tavaly mégis csak harmadik lett. Az Inter viszont azzal nyert tavaly is, de tavalyelőtt még inkább, hogy a kiscsapatokat szarul játszva is megverte, míg a Roma látványosabban és szerintem jobban is focizott, de becsúsztak magyarázhatatlan ikszek és zakók is.

Idén viszont az első öt fordulóból annyit talán le lehet szűrni - ha mást nem is -, hogy egy szorosabb menet lesz, illetve, hogy több csapat ólálkodik majd a és Scudetto környékén. Mindegyik esélyes hullajtott már papírforma szerint megszerezhető pontokat, ki többet, ki kevesebbet - így megint fölértékelődnek a rangadók.

Igazságos király Mátyás beszéltem ;-)!

popp · http://koncertblog.com/ 2008.09.29. 18:29:06

calcio - na ezt szinte egyszerre mondtuk.

rizla 2008.09.29. 18:31:19

"például a Juve a nagycsapatok elleni meccsből pozitívan jött ki tavaly mégis csak harmadik lett."

minden ilyen jelenségre találhatsz példát a történelemben. van aki így nyerni, van aki úgy. ami általános, az kb az, hogy mennyi győzelem, döntetlen, vereség, tehát pont kell. ha a rangadókat nyered, akkor talán kevesebb győzelem is elég lehet. az már a roma pancsersége, hogy nem bírta megnyerni a bajnokságot, pedig fontos meccseken nyert.

BruceWayne 2008.09.29. 18:32:59

igazad van rizla, csak valahogy az érződött meccs előtt alatt és után is hogy ha nem is nyerünk, nem történik tragédia, bár nyilván jó lett volna az minimum egy pont.

Titi120 2008.09.29. 18:33:38

Mondjuk azt is nehéz megkerülni, hogy a Mourinho - féle 4-3-3 először került megméretettésre komoly csapat ellen, és mondott is csődöt melegében ...

drdugo 2008.09.29. 19:11:17

'Így van az, hogy néha nem a jobb nyer. '

ezen én is ledöbbentem, ráadásul vastag betűkkel : D
reálisan nézve is összesen max. 10 perce volt az internek, amikor a milan fölé tudott kerekedni.
nem véletlen h minden statisztika a milan mellett szól. ez egy szar inter volt és kész. ez nem fika, egyszerűen így volt. amikor mi játszunk így, akkor is ezt mondom a saját csapatomról... az is döntő volt, hogy míg a milanból 6-8 játékos kurva jó teljesítményt nyújtott (ki gondolta volna pl. h dinho gólt szerez?), addig az internél ez a szám kb. 2-3 volt. amennyire félt mindenki a José-edzette intertől, ahhoz képest egyáltalán nem vt stresszes meccs, csak a legvége... jó volt látni a lefújás után Berlusconit, ahogy elégedett mosollyal fogadja a gratulációkat. : D
burdisso meg olyan az internek, mint a milánnak kaladze. mindig történik körülötte vmi : )

ja, és Boldog Születésnapot Silvio és Seva! : )

IronRock 2008.09.29. 19:24:07

José mindig mindent meg tud magyarázni, bár most szokatlanul korrekt volt az interjúban. Egyelőre a 4 nagy nem túl meggyőző, és de röhögnék, ha a Lazio, nemzetközi kupáktól nem terhelve, a végén behúzná a bajnokságot. :-) Elnézve azt amit eddig nyújtottak, van is rá némi sansz. Mourinho egyelőre szájkaratéban már felülmúlja a többieket (mikor nem), az Inter azonban még korántsem az a hatékony és félelmetes gépezet, ami tavaly volt. Buktak egy rangadót, van még hátra jó néhány, és idén lesz vagy 4 komoly vetélytársuk a bajnoki címért...

rizla 2008.09.29. 19:26:12

"az is döntő volt, hogy míg a milanból 6-8 játékos kurva jó teljesítményt nyújtott (ki gondolta volna pl. h dinho gólt szerez?)"

hát kurva jó éppenséggel nem volt a milan sem, 6-8 játékos meg végképp nem. egy átlagos, korrekt teljesítménnyel verték meg a nagyon gyenge intert. csapatként jól működtek, de én nem éreztem különösebben jónak az egyéni teljesítményeket. szaniszló kakát dícsérte, de az első félidőben a gólpasszt leszámítva abszolút reménytelennek tűnt az inter védőfala ellen ő is.
ronaldinho sem volt kurva jó, továbbra is ugyanolyan a játéka, gyorsan szabadulni akar a labdától, fél az 1-1ektől. a milan mákja, hogy passzolni nagyon tud, bár így is eladott jó sok labdát. amúgy ilyen góljaira simán lehet számítani. az elmúlt 2 évben vagy büntetőből, vagy szabadrúgásból, vagy fejesből talált be, nagyon kevés kivétellel.

AndrásPéter7 2008.09.29. 19:26:46

A Burdisso vitát szárjuk le azzal,hogy az Inter megköszönheti hogy stankovicot nem állították ki,mert aztán az övön aluli volt a javából!!
Kakát amúgy is osztotta csak mindenki az egész meccsen!!!Materazzi is elővette a derbyre önmagát!

azt meg különösen nem értem,hogy hogy van az ha a Milan kikap,akkor egy kalap szart sem ér,ha az Inter kikap akkor meg "jaj hát ez csak egy botlás,meg a maradék 37et megyerik......"

drdugo 2008.09.29. 19:38:23

"hát kurva jó éppenséggel nem volt a milan sem, 6-8 játékos meg végképp nem."

a tavalyi szezon után sztem lehet ezt mondani. az egész kp és a védelem jól működött, végre megint nevéhez méltóan játszott a csapat. magabiztosan vertük a tavalyi, murinnyóval felturbózott intert, ezekután hadd legyen már elégedett az ember. : D

jasszgeri 2008.09.29. 19:51:34

benito, elég jó kis cím lenne ez a post, ha az ember nem olvasna tóta w-t.

Titi120 2008.09.29. 21:01:32

Ronaldinhonál azért nem lehet nem észrevenni a fejlődést.
Tudjuk, nincs ha, de amennyiben nem Julio Cesar áll az Inter kapujában, akkor könnyen duplázhatott is volna, ne feledjük, és akkor már senki nem mondhatja, hogy csak fejesből v pontrúgásból bír eredményes lenni.

Ha olyan már nem is lesz (főleg egy olyan típusú bajnokságban, mint a Serie A), mint volt 3 éve, de még egy nagyon hasznos, nagyon kiemelkedő játékos lehet belőle a Milanban.

Fél pályás cselsorozatokra már nem sűrűn számítok tőle, de ha félidőként le tud osztani továbbra is 5-6 olyan zsugát, amilyet nagyon kevesen, e mellett még eredményes is tud majd lenni rendszeresen, akkor már sok szó nem érheti.

Amiben szerintem még fejlődenie kell az az összjáték, hogy ne legyenek hosszú üresjáratai a meccseken, többet legyen egyszerűen játékban.

Romanista 2008.09.29. 21:06:40

hát az képest hogy mennyi ideje érkezett és mennyire összeállt volt az a csapat amibe szerintem ez okés. mármint hogy idő kell neki erre.

rizla 2008.09.29. 21:12:05

"Ronaldinhonál azért nem lehet nem észrevenni a fejlődést."

én nem vettem észre. ennyire jól játszott a barcában is az elmúlt két évben, nem is egyszer.

"Tudjuk, nincs ha, de amennyiben nem Julio Cesar áll az Inter kapujában, akkor könnyen duplázhatott is volna"

és akkor mivan? torghelle meg duplázott a németek ellen. oké, hülye párhuzam.

azt senki sem mondta, hogy totálisan haszontalan játékos lett belőle.
de az inter egyszerűen pocsék volt. ha jobbak, kíváncsi vagyok ki emlékezne ronaldinho teljesítményére, ami nem volt rossz ugyan, de nem állt vitán felül.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.09.29. 21:20:30

Azért egy olyan kombinációt, amilyet Kaka és Ronaldinho összehozott, egy jobban játszó Inter sem tudott volna kivédeni - legfeljebb egy másik partjelzővel.

Titi120 2008.09.29. 21:22:58

"és akkor mivan?"

Semmi ... Csupán nem állná meg a helyét az az elmélet, hogy csak fejesből meg pontrúgásból tud veszélyes lenni.

Egyébként szerintem az a baj, hogy rossz helyen van a léc ...
Még mindenki egy olyan Dinhot képzel maga elé, amelyik 30-40 méteres szólokat vág ki, pedig olyan már aligha lesz.

De ettől még játszhat valaki jól, akkor is, ha Ronaldinho a neve.

rizla 2008.09.29. 21:30:29

nem. az a baj, hogy két tűrhető meccse között van három szar. de azok úgy szarok, hogy feleslegesen lassítja a játékot, alibizik, vergődik. igazán jól (nem úgy, ahogy a régi ronaldinho, hanem úgy, ahogy egy világklasszis, 25 milliós szélső, támadó középpályástól az ember elvárná) pedig szinte soha.

"Csupán nem állná meg a helyét az az elmélet, hogy csak fejesből meg pontrúgásból tud veszélyes lenni."

mondtam, hogy néhány kivétellel.

igazából azért vicc ez az egész, mert a bologna ellen ugyanígy mindenki bizakodott, meg mosolyogott (pedig kikapott a milan!), aztán mindenki őt fikázta megint, aztán most újra "javul". vicc. majd akkor fog javulni, ha zsinórban 4-5 jó meccset lehoz, köztünk legalább egy kiemelkedő produkcióval. 28 éves játékostól ilyen képességekkel ez nem nagy elvárás. elvileg.

rizla 2008.09.29. 21:31:24

*pedig szinte soha nem játszik.
folyton lehagyok egy szót mostanában ;[

Titi120 2008.09.29. 21:35:47

Nem rizla, a pontos helyzet az, hogy volt eddig három meccse és abból kettőn jó volt (Bologna, Inter).

Woland 2008.09.29. 21:41:19

jasszgeri,
szerintem ez nem plágium - Brave Sir Robin az egyetemes kultúra része, és több embert szolgálhat erkölcsi itánytűként. abban persze egyetértek, hogy az időzités valóban sugall valamiféle kölcsönhatást : )

amúgy Burdisso mentegetését nem tudom hova tenni. szerintem olyan sárga-piros volt mint annak a rendje. én még a lesben sem vagyok teljesen biztos - az összefoglaló amit én láttam egyvonalnak hozta ki (persze Berlusconi kezében van a csatorna : ) csak a második félidőt láttam élőben, azalapján jobb volt a Milan.

Ja, és Seedorf az isten.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.09.29. 21:41:37

Ronaldinhóról most azok gondolják, hogy a régi lesz, akik EGYSZER SEM látták őt játszani tavaly a Barcelonában. Erről teljesen meg vagyok győződve.

Ő már (sajnos) sohasem lesz a régi.

simon 2008.09.29. 21:45:41

Teljesen jogos volt Burdisso kiállítása,mert már volt 1 sárgája és hátulról csuszott be.A labdához meg köze nem volt.
Amugy is gusztustalan az az egész interes hátvédsor.Mindegyik favágó és nyakon alul nem rúg.
Matrix meg már az elején fejbevágta Kakat.
Burdisso-Cordoba-Materazzi.Szép trio,az inter büszkeségei.
Ilyen marhaságot h ki ellen kell megnyerni a bajnokságot.
Több pontot kell szerezni mint a többi csapat bármelyike.Hogy ezt ki ellen szerzed meg az tök mind1.Ennyi....

drdugo 2008.09.29. 21:51:54

dinhohoz szerintem úgy kell hozzállni, hogy ha 4-5 meccsenként képes ilyen teljesítményre, és eldönt pár meccset, azzal már jól járhat a milan, mivel a mezeladásokból, és hasonlókból sztem már kb vissza is jött az ára, és még mindig nagy nézettséget hoz, ami szintén pénz : )

mann 2008.09.29. 22:00:16

Azért Adrianot is szépen taknyán tenyerölték...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.09.29. 22:08:31

Én meg, Barca-drukkerként, pont arra gondoltam, milyen jól járt a Barcelona, hogy eladta őt. Vége annak a szenvedésnek (most jó lesz? nem lesz jó?), amely a Milannál csak most kezdődik.

BruceWayne 2008.09.29. 22:13:19

azért tisztázzunk valamit: 15ször leírtátok hogy burdisso kiállítása jogos volt mert a kaka elleni szabálytalansága sárgát ért. az eddig rendebe van de az első sárga kamu volt!!!!!!!!! mellesleg a szabálytalanságok száma 14 ill. 16 volt, és messze Quaresma töltötte a legtöbb időt vízszintbe, jópárszor szépen elkaszálták, bár tény hogy a Stankovic által kivitelezni szándékozott "taktikai fault"-ot jobb helyeken 20-30 centivel mélyebben hajtják végre. de a spori is érezte hogy ez azért már sok lenne.

Ronnie meg nem volt nagy szám ezen a meccsen. fejelt egy gólt és kb ennyi.

rizla 2008.09.29. 22:16:29

ok, ronaldinhoból még lehet jó cserejátékos a milanban, aminek jó esélye van az uefa-kupára. big comeback

popp · http://koncertblog.com/ 2008.09.29. 22:21:38

rizla, elvileg! Igaz, hogy a topfoci egy iparág, amelynek olyan kényes ízlésű fogyasztói is akadnak, mint te. Azt viszont elfelejted, hogy a labdát még mindig emberek rúgják és - bár évekig inkább tűnt valami focizásra kódolt csodalénynek - Ronaldinho is csak egy közülünk. Már csak a gyermeki önfeledtsége miatt sem lesz olyan megosztó soha, mint az övét megközelítő tehetséggel bíró Cristiano Ronaldo.

Ráadásul szegénységben nőtt föl, hogy aztán a tehetsége révén kerüljön az elitbe és a pénzzel együtt egy fiatalember számára megnyíló playboy életmód őt is elragadja kicsit attól, amire született. Aki látta csúcsformájában játszani, egyáltalán a pályán létezni, tudja hogy ennek az embernek a labdaérintés, akár nekünk a levegővétel.

De belekúsztak az életébe, a csajok, a piák, a porok: az éjszakák - az vesse rá az első követ, aki nem hajlott el soha az ilyesmi felé - már a maga szintjén.

Az utóbbi mondjuk két évben nem mindig élt úgy, mint egy élsportoló. Ezért fizikailag és talán mentálisan sincs olyan állapotban, hogy tehetsége teljes pompájában megmutatkozhasson. De azért még ebben az állapotában is látni tőle olyasmit, amit kevesen tudnak.

Szóval a szikrázó talentuma és az önfeledt könnyedsége miatt lehet, hogy szinte klubszimpátiától függetlenül, mindenki drukkol neki és ha az ő góljával dől el egy milánói derby, akkor az újjászületését emlegeti. Ha meg reneszánsz, akkor Itália!

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.09.29. 22:24:58

"akkor az újjászületését emlegeti" (popp)

Szerintem meg pont az IGAZI Ronaldinhóval szemben méltatlan újjászületést emlegetni. Mintha az igazi Ronaldinho csak annyi lett volna, hogy ad néhány jó passzt, meg fejel egy gólt...

popp · http://koncertblog.com/ 2008.09.29. 22:30:55

Csöncsön, ezt az újjászületést nem befejezett tényként emlegeti mindenki (tehát én :-D), hanem látom szerinted hiú reményként.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.09.29. 22:31:53

de mindenképpen csak reményként - egyelőre.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.09.29. 22:33:39

Talán másként látnám a dolgot (meg, gondolom, rizla is), ha nem hallottuk volna már vagy százszor ezt az újjászületés-dumát tavaly, amikor még a Barcában játszott -- tök ugyanígy...

BruceWayne 2008.09.29. 22:40:38

úgy látszik ez a kiégés a brazil zsenikbe kódolva van

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.09.29. 22:43:20

Ronaldinnyécske jó lesz megint. Szerintem megmondták neki, hogy Gattusót ráuszítják, ha nem adja a labdát. Javulgat a fiú.. Kaká, Pato meg alázatosak voltak és maradnak, így pedig még trükközhet is a bra.
Szerintem nagy kérdés az a Milánnál, hogy tud-e ilyen összpontosítva játszani mindenki ellen.
Milánosok, nem a brazilokért kell aggódni, hanem a közepsű védőkért!

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.09.29. 22:45:16

nerazzurri
Leszámítva Kakát!
A szépfiúk és újgazdagok sorsa a kiégés! UFF!

BruceWayne 2008.09.29. 22:56:23

Kaká jó családban és körülmények között nőtt fel, ő más. bár neki is voltak szebb napjai

popp · http://koncertblog.com/ 2008.09.29. 22:58:02

Nera, akkor Maradona volt az első "brazil zseni" (jó tudom, hogy végezte szegény Garincha). Kaka is kivétel, ő gazdag családból származik, de neki is vannak "prototípusai" a brazil fociban, elég csak Zicora vagy Leonardora gondolni.

rizla 2008.09.29. 23:13:10

popp, csak egy kérdésem van. a nekem intézett kommentedből én mit cáfoltam előtte?

popp · http://koncertblog.com/ 2008.09.29. 23:32:10

"majd akkor fog javulni, ha zsinórban 4-5 jó meccset lehoz, köztünk legalább egy kiemelkedő produkcióval. 28 éves játékostól ilyen képességekkel ez nem nagy elvárás. elvileg." - erre reagáltam brada, csak közben rám jött a cifrafosás és nem frissítettem a lapot úgyhogy közéjük csúszott néhány komment. .

rizla 2008.09.29. 23:39:17

miért, ez hol cáfolja meg a te megható sztoridat arról, hogy a focista is ember? írtam valahol, hogy ronaldinho egy mélyen megvetendő, gonosz szenny alak, csak mert a legjobb teljesítménye is max közepes volt az elmúlt két év során?

popp · http://koncertblog.com/ 2008.09.30. 00:28:06

Rizla, nyugi nem mondtál olyat, de én sem reagáltam olyanra.

Egy Ronaldinho tehetségével és huszonnyolc évesen elvileg elvárható teljesítményről viszont beszéltél. Én meg ennek kapcsán arról, hogy ő nem egy gép hanem egy ember és attól még, mert most is olyan tehetséges, mint négy éve, nem feltétlenül nyújtja-nyújthatja ugyanazt a teljesítményt. Ezt a gondolatot érzékeltetendő jött a "megható sztori".

Mondhatnám megpendítettél bennem egy húrt ;-).

rizla 2008.09.30. 00:42:47

"Én meg ennek kapcsán arról, hogy ő nem egy gép hanem egy ember"

és? tényleg ki lett tárgyalva ezerszer, hogy ronaldinho nem bírta valószínűleg elviselni a közeget. egyébként nem kell ám szegény árvagyereknek beállítani, egyértelműen kiengedett a BL-győzelem után. ha keményen dolgozott volna tovább, nem esett volna vissza. de elragadta a show-biznisz. nem volt/nincs benne elég (ki)tartás, morál ahhoz, hogy legendává váljon. ezért nem kell utálni, de mentegetni sem kell. ez van.
a formája nem kielégítő. én tudom, hogy nem fog jobban játszani, mint az inter és a bologna ellen, ami azért nem volt egy nagy durranás, de hidd el, boldog lennék, ha tévednék. ha egy 19 éves brazil kölyök lenne, azt mondanánk, ügyes, van jövője, de szó sem lenne arról, hogy a világ, vagy akár a serie A legjobbjává válhatna. egyszerűen komplett elemek hiányoznak a játékából, például a lövések, és a párharcok felvállalása, neadjisten megnyerése. előbbiben talán tényleg látható a törekvés a javulásra.
több meccsen amúgy nem is játszott, ergo elég kipihenten játszhatott, ancelotti pedig jól elhelyezte ezzel a minimalista játékával is a csapatban. szóval ok, hasznos ember lehet belőle, aláírom. de valahányszor a visszatéréséről beszélnek, vagy egyáltalán jó formáról, röhögnöm kell.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.09.30. 01:02:29

"de valahányszor a visszatéréséről beszélnek, vagy egyáltalán jó formáról, röhögnöm kell." - azért olyan színvonalat, amilyet ő két-három évig nyújtott a Barcában talán soha senki más nem volt képes elérni a futballtörténelem során (még Maradona első néhány nápolyi évét lehet említeni, de az egy másik kor volt). Szóval még vele kapcsolatban is lehet beszélni majd jó formáról, akkor is, ha azt a nívót már soha nem közelíti meg.

Emlékszel te hogy játszott a dagi Ronaldo a Barcelonában, amikor még nem volt dagi? Azt a teljesítményt már ő sem érte el, mégis volt még egy jó pár remek idénye.

rizla 2008.09.30. 02:10:48

igen, de ronaldinho még az árnyékát sem éri el a régi formájának, ronaldo meg elérte. eleve, ronaldo játékából nem tűnt el semmi, ami előtte benne volt, maximum csökkent a színvonal.
de ronaldinho egyszerűen nem csinál meg olyan dolgokat, amiket meg KELL a posztján.
éppen ezért nem érzem mentségnek azt ronaldinho többnyire szar játékára, hogy a régi színvonala túl magas volt, meg túl magasan van a léc.
pl kaká sincs a közelében sem az aranylabdás formájának (bár ebben ugye benne van a sérülése alaposan), mégsem érzi azt az ember, hogy leamortizálódott. pl eladott egy csomó labdát az első félidőben, sok rossz megoldása volt, mégis folyamatosan melózott, és több zseniális cselt is csinált, a robbanékonyság nem veszett el. van akarat, van lendület.

rizla 2008.09.30. 02:12:24

ja, ronaldo az átlagnál sokkal többet volt sérült a pályafutása során. ronaldinhoról ugyanez nem mondható el.

montipájton 2008.09.30. 07:39:49

Azt kell mondanom, Ronaldinho-témában Rizlának adok igazat, és ezt nem miatta, hanem Ronaldinho miatt sajnálom.)) A Barcában látott Ronaldinho (értsd: az utolsó másfél szezonja előtt) valóban más dimenzió volt minden jelenlegi futballhalandóhoz képest (majdnem egymaga az összes többi fölé helyezte a spanyol bajnokságot cakompakk), a mostani meg egy nagyon igyekvő közepes sztár. Az olimpián is látszott (pedig ott nem győzték hangsúlyozni az extramotivációt), hogy nem az elszántsággal, hanem az állapotával vannak komoly bajok, és ez nem tűnik gyorsan orvosolhatónak.
Ettől még lehet neki jópár remek meccse, bár úgy lenne. Harmincon innen, komoly sérülések nélkül... (Valóban, ha Ronaldo csak közel ennyire jól megúszta volna a sérüléseket, talán 10 évig a közelébe se ért volna senki.)
Mindenesetre szurkolok neki, mert a futballipar/kurvagyár nagyon rászorulna pár földönkívüli zsenire a sok világklasszis mellett is... De őszintén szólva, nem látom, hogyan jöhetne vissza a régi Ronaldinho. Talán öregségére egy igazi gógyis, Riquelme-féle osztogatóművész lehet belőle. (Bár alighanem csak rajta - emberi dolgokon - múlik, hogy nem több, mert a képességei aligha romlottak.)

kroos 2008.09.30. 07:53:11

,,ronaldo az átlagnál sokkal többet volt sérült a pályafutása során. ronaldinhoról ugyanez nem mondható el."
hát ha a részegséget nem vesszük annak....most jobban fog játtszani,mert lekapcsolták a srácot aki a cuccot szerezte neki.
sport.ma.hu/tart/cikk/g/0/24356/1/sport/Kabitoszerkereskedovel_beszelgetett_Ronaldinho_es_Anderson

kroos 2008.09.30. 08:09:20

popp amiröl beszélsz az az aranylabda átka.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.09.30. 08:30:39

"Ronaldo játékából nem tűnt el semmi" - dehogynem, a '96-97-es Robson-féle Barca játéka az volt: adjátok Ronaldonak, ő majd beviszi valahogy. Hát a félpályától cselezte magát a kapuig akkoriban! Később ilyet nem láttál tőle, egy kiváló befejező csatár lett, a tizenhatos ura.

kroos 2008.09.30. 08:39:14

teljesen jogos,a legkomplexebb csatár volt Van basten ota.aranycipö,aranylabda,évjátékosa cim egy évben.eddig ez csak neki sikerült.

drani 2008.09.30. 09:05:15

Ronaldinhonak egyszerűen csak ki kellene lépnie abból a közegből amiből nem nagyon lehet. És nála a görcsös akarás nem fog sehova vezetni. Ő nem az a típus, aki fogát összeszorítva tud játszani. Kicsit olyan, mintha a Barcába kerülés időszakában egy szűzlány lett volna, most meg mint egy kiégett pornósztár

kroos 2008.09.30. 09:12:30

mikor csinált meg utoljára egy sikeres cselt?

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.09.30. 09:47:36

barnetta, inkább azt fejtsd ki nekem mint német foci ismerője, Mitől száguld a 'Lautern?

kroos 2008.09.30. 09:56:15

a védelem jó (még ha a 6 meccs alatti 7 gol nem is kevés)
amedick és M.abel stabil.+Eric Jendrisek aki egy 21 éves disznölö állat,már 5 golnál tart.
De annak is lehet szerepe hogy a Mainz-on kivül nem játszottak még erös csapattal....:)

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.09.30. 10:04:48

Ahhoz képest, hogy tavaly majdnem kiestek, most elég jól nyomják, azért a Mainz idegenben jó az x. De hány új ember jött, hogy teljesen már legyen a játék? Ha nem jutnak fel megint eladják az összes játékosuk.

horas 2008.09.30. 10:19:54

Az egyik legfontosabb dolog,szerintem is Seedorf játéka volt,hihetetlen nagyot focizott,na meg ugye Kaka aki aranylabdás formában futballozott.Nagyban hozzá járult a Milan sikeréhez,hogy az Inter támadó szekciója egyenlő volt a nullával.Ibrahimovic 2 szer is olyan helyzetbe volt,hogy a Milanosokon már nem múlott semmi.De szürke volt az Inter tény.Quaresma egyenlőre rejtély ,nem az h nem olyan jó mint amire számítottam hanem egyenesen gyenge.... eddig.
Stankovic viszont meglepetés volt jól játszott.

horas 2008.09.30. 10:26:29

Az hogy a nagyok nem húztak eddig még el,talán magyarázható a sok új emberrel...nemtartok kissebb csapatoktól,sztem nagyából ugyanaz lesz a helyzet mint tavaly,a második helyezettet nehéz megmondani.Mourinho nem lehet annyira hülye,hogy ha télleg nem fog működik a szisztémája akkor addig erőltesse amíg kicsúszik a kezükből minden.Szinte elképzelhetetlen.

rexford 2008.09.30. 10:27:42

a csajok, a piák, a porok, az éjszakák, a kurvagyár, a show-biznisz, a szűzlányok, a kiégett pornósztárok. Miről van itten nagyba szó?

mickeyknox 2008.09.30. 10:33:51

'a világ legjobb futballjáról' :D

horas 2008.09.30. 10:35:44

rizla a lényeg az,hogy rangadóból van kb 6 egy szezonban,kiscsapatok elleni "kötelező" meg kb 30 mit nem értesz ezen hogy a Leccék ellen kell megnyerni a bajnokságot.nézd meg a tavalyi juvet,a roma a milan és az inter elleni 6 meccsből 3x és 3 győzelem,hanyadikak is lettek?

rexford 2008.09.30. 10:37:14

Vajon Ronaldinho apja is azt mondja a fiának, mint nekem egyszer apám, szomorúan: "Fiam, téged elkapott a gépszíj."

mickeyknox 2008.09.30. 10:37:18

egyébként ronaldinhonak nem lesz/lehet könnyű kitűnni seedorf és kaka (pirlo) mellett. ez is benne lehet abban, hogy soh'se fog úgy játszani, mint anno a barcában. akkor még iniesta is csak csere volt, xavinak is kevesebb szerepe volt a támadások szervezésében, messi akkor kezdett még igazán nagy lenni. 'dinhonak sokkal több helye és lehetősége volt villogni.

rexford 2008.09.30. 10:38:20

Természetesen sok más hasonlóság is van köztünk.:)

kroos 2008.09.30. 10:39:03

oksa seedorf rulez de pirlo azért még befog férni.meg nesta is...

kroos 2008.09.30. 10:42:04

Great: összesen 1 milliát költöttek,és ugy hogy nem kaptak pénzt senkiért.
De ha akarod padavanommá fogadlak dojcs ügyben.:)

kroos 2008.09.30. 11:04:27

panucci a roma westermanja:DDDD

popp · http://koncertblog.com/ 2008.09.30. 11:15:28

kijaza Westerman? Ezt a 'lautern cuccot meg intézhetnétek privátba ;-)!

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.09.30. 11:16:37

Labbadia, kuntz időszaktól a 90'évek végéig eléggé képben voltam, mígnem tönkre nem vágták a legjobb csapatot. :) Meg mikor a bayern a focitörténelem legnagyobb bírói csalásaként szerezte meg a lautern elől a bajnoki címet, hát akkor kezdet süllyedni a szememben. :)

kroos 2008.09.30. 11:24:55

régi szép idök...

kroos 2008.09.30. 12:02:33

www.nemzetisport.hu/cikk.php?cikk=201746&
.DDDDD
mekkora szar.várnék olyat is hogy spori kézzel vettem át,ne add meg..

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.09.30. 13:09:00

rexford
Nestát nem nevezték az UEFA-keretbe. Szerintem ez azt jelenti, hogy súlyos a sérülése.

Romanista 2008.09.30. 13:54:37

"Ha lett volna ilyen biztos bevallja." muhaha, mert még sose volt és mindig mindent bevall.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.09.30. 15:53:51

jajaja, félig off, de kifigyeltétek, hogy már a Sport1-en az olasz bajnokikról is eltűntek a szakkommentátorok, már csak magyar bajnokikon okoskodik Boborján. Meg a Zuhanyhiradó tartja magát még.

ZenZo 2008.09.30. 15:53:54

@ drani:
"Ronaldinho... Ő nem az a típus, aki fogát összeszorítva tud játszani."
Igaz, hogy nem szép dolog, meg minden, meg lehet, hogy megkapom majd ezért a magamét, de majdnem lefordultam a székről a röhögéstől... Goofy ... fogát összeszorítva... xD

halareaal 2008.09.30. 16:13:22

Mourinho nehezen fogja kivitelezni azt a taktikáját, hogy botrányos nyilatkozataival eltereli a figyelmet játékosairól, amíg Ibrahimovic és Materazzi ott vannak:P

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.09.30. 17:39:00

Nincs pénz szakkommentátorokra, az öltönyös Il ferro nem fizet eleget. :P De legalább nincs Fülöp Laci Inter meccsen.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.09.30. 17:39:35

Great Cornholio 2008.09.30. 17:39:00

ez erre --->
popp 2008.09.30. 15:53:51

Romanes eunt domus 2008.09.30. 19:10:55

Az a baj, hogy lassan az olasz bajnokik maguk is eltűnnek a Sport TV-ről, és megveszi őket az ESPN 8 (Ocho). A Sport TV-nek meg marad a skót megye 3 meg a portugál lépcsőház kettő közvetítése a mézbirkózás mellett

giacinto 2008.09.30. 21:56:32

viszont van fülöp helyett szaniszló... kapjuk vissza inkább a horgászbajnokot.

kroos 2008.10.01. 08:01:24

popp,,,Zuhanyhiradó "

én láttam mikor legutobb hajdu legutobb ott volt.
(puhllal+bodnárral-aki szerint vander vaart rossz vétel volt.)

a közhelyek száma 12/perc.és az adás felét mindig a fradi aktuális meccsének elemzése tesz ki,és mindig ugyanazt mondják.
mondjuk velem is baj van ha ilyeneket nézek....

popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.01. 10:02:55

kroos és Farkas Norbi jegyzete?

Bodnár, meg véletlenül nem Bognár Gyuri?

kroos 2008.10.01. 10:24:36

legyen kaszinos gyuri az a tiszta...

popp · http://koncertblog.com/ 2008.10.01. 10:31:53

Kicsit háklis vagyok arra, ha keverik a Bognár és a Bodnár neveket.

rexford 2008.10.01. 20:26:19

Sajnos nagyon úgy tűnik, hogy fogytán van a lóvé a sport tévénél. Kár értük, mert az egyetlen valamirevaló magyar adó (volt?) a professzionalizmust és a minőséget illetően.És ez az új logó... Soha nem jöttem volna rá, hogy mi van a sarokba írva.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.10.01. 22:39:14

Valaki szakértő megmagyarázhatná, v fanatikusabb Inter drukker, hogy mi az Instentől vagyunk olyan hű de erősek. A legutóbb megnézett 8 Inter meccs közül, egyszerűen nem látok támadójátékot. Ill. hogy mi akar a támadójáték lenni. Most spec. a meccs végén drukkoltam, hogy a werder nyerjen.

calciomax 2008.10.01. 22:53:28

Egyszerüen nem értem. Stankovics már nem BL szint. Ennek a Balotelli gyereknek tehetsége lehet, hogy van de más semmi(fejben nem tudom hol volt de nem ott az biztos.) Muntari jobb szót nem találok: hülye! Mindkát félidő lefulyása előtt 30 mp-el fautolt egy tök fölöslegest a kaputol 24-25 m-re. A 2.-ból majdnem ki is kaptunk. Amúgy Quaresma ma először hozta amit tud. Adrianonak még mindig 5 helyzet kell egy gólhoz. Ibra egyszerüen kiélezett helyzetekben rossz megoldásokat hoz most már a 3. meccsen. Tudja valaki miért hozták le Materazzit az elején??
süti beállítások módosítása