Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Showernewstax I.

2008.07.25. 08:55 pote

Annyi mindent történt már az EB vége óta, hogy ideje elkezdeni komolyabban foglalkozni az új idénnyel. Csapatok röpködnek ide-oda, csakúgy mint a milliók. Megpróbálunk egy kicsit körbenézni a világ jelenlegi legjobb bajnokságában (itt van a BL-győztes, meg az EB-döntő gólszerzője, ebbe nem belekötni), hogyan is állnak a csapatok az augusztus 16-ai rajt előtt. Ha nem is esélylatolgatás, de majdnem. Még huszonkettőt kell aludnod a kezdésig. Ha nem bírod ki, akkor lapozz.

Segítségül a The Independent onlájn oldalát használtuk, mert elég naprakész, nem nélkülözi az eszement pletykák megemlítését sem és a tavalyi szezonban papíralapon is nagy segítségünkre volt. Ja meg független és objektív a neve szerint, ahogy mi is.
Menjünk ábécé sorrendben, mert úgy egyszerű és nem vesznek össze a Pool és MU rajongók, hogy nekünk hova is húz nagynéha a szívünk. Vagyis először az Ágyusok lesznek meg a Chelsea, majd a következő csomagban a két kommentvonzó óriás.

Arsenal:
Megcsodálhattuk Láthattuk őket Vazsmegyében is a héten. Hááát, össze nem fostuk magunkat az biztos. Kenő hosszú távon biztosan jobb megoldás lenne Bendtnernél. Emiatt még lesz pár álmatlan éjszakája Wengernek. Nagy pechje Krisztiánnak, hogy a minap elmúlt húsz harminc. Az eddigi történések alapján nem tűnik túl acélosnak a keret. Hleb és Flamini távozását bármelyik klub megérezné, főleg úgy, hogy két stabil oszlop tűnik el az eddig elég jól muzsikáló középpályáról. A gond mégis az, hogy a pótlással lesznek problémák. Nasri nagy valószínűséggel hamar be fog épülni: fiatal, francia és nem fáradt el az olaszok elleni tizenegynéhány perc alatt sem. Coquelin és Ramsey - szerintünk - meg még ágyús mércével is túl fiatal, hogy a középpályán kapásból nagy teher kerüljön rájuk. Vagyis kettő egész helyett érkezett két fél és talán egy egész. Meg akkor még ott van Adebayor is a lehetséges távozók között. Mi eladnánk, mert jó idénye volt és még lehet érte pénzt kapni (nem hinnénk, hogy idén is ennyire jól teljesítene). Nélküle pedig nem nagyon lenne ügyeletes gólfelelős: Van Persie a hollandok Owene, Walcott inkább előkészít (a kis bitang, csak gólt lőtt a Halinak, hogy minket cáfoljon), Eduardo nem tudni, milyen állapotban tér vissza, Carlos Alberto Vela is sötét lónak számít majd első idényében, Bendtner pedig több gólt fog lőni nekünk a selejtezőkön, mint ősszel a bajnokságban összesen (2-1, megjegyezni). Még a kapus posztot is gyenge pontként hoznánk fel, mert Almunia nem rossz, de semmi extra (hol van Buruc?). És ugye mi egy PL élcsapatról beszélünk. Tavaly is megleptek minket az idénykezdettel, de szerintünk idén nem fognak. Már a WBA is kemény dió lesz a nyitányon. Kezdőt még nagyon tippelni sem tudunk. Kérünk még két hetet. A nekik szorítók meg imádkozzanak Barry-ért meg egy gólzsákért.

Aston Villa:
Csakúgy mint az Ágyúsoknál, itt is Barry van a középpontban. Ha ő is elmegy, jelen esetben lényegtelen, hogy a Poolba vagy az Arsenalba, akkor jóval kisebb tervekkel futhatnak neki a követező idénynek. Gareth helyében biztos lépnénk, mert most van az a pillanat. A válogatottban - egyedüliként - jól teljesített végig, a Villát pedig csékához méltóan vezette a hatodik helyre. Mindkét nagy csapatban más szerepkör jutna neki, mint eddig a klubjában, de azt már a selejtezőkön láttuk, hogy a címeres mezben is meg tudja oldani ezeket a feladatokat. Mi a Poolba mennénk a helyében, de sajnos tisztában vagyunk vele, hogy nem igazán a mi tanácsaink a mérvadóak ezekben az esetekben. Visszatérve a Villára (ezt mondja a makacs falat is a tányéron, bocs), szinte minden poszton gyengültek és az érkezők sora is soványka. Elment Mellberg (benito erről nem is akar tudomást venni, pedig a Juvéba), Berger (bizony ott volt, valamelyik szekrényben), Sorensen, Luke Moore, Bellon és Lund. Helyükre csak Sidwell (Chelsea) és Davies érkezett. Summa summarum, lesz még dolga Martin O'Neillnek a hátralévő napokban.

Blackburn Rovers:
Érzésünk szerint a leglátványosabb gyengülés náluk lesz érzékelhető. Elvesztették menedzserüket (Welcome to City, Mark), nincs még érkező, a szóba került nevektől sem estünk hasra (pl.: Pennant) és minden bizonnyal három legjobbjuk is távozni fog. Bentley-nél is a liverpooli költözés a legvalószínűbb, Friedel a Villa Parkban köthet ki, Santa Cruz pedig csak udvariasságból nyilatkozgatja, hogy csak a Rovers érdekli. Szomorú történet kibontakozásának lehetünk tanúi, de Ince-nek azért megszokásból szurkolni fogunk. Nem lesz egy leányálom bérletesnek lenni az Ewood Parkban. De legalább olcsó!

Bolton:
Diouf elment, a két nagy öregnek (Lisztes és Dragóner Campo és Giannakopoulos) meg lejárt a szerződése és nem is fogják megújítani. Őszintén leírjuk, talán kettejük miatt örültünk egy picit a bennmaradásuknak. A keret hasonlóan lesz erős gyenge a tavalyihoz képest, vagyis ismét minden meccs/pont élet-halál harc lesz nekik. Jövőre még jobban nem szurkulunk nekik.

Chelsea:
Hamár Scolari is azt mondja, hogy nagy lutri volt a leigazolása, akkor ehhez mi is csatlakozunk. Fogggalmunk sincs, mit várhatunk tőle, a mérleg mindkét serpenyőjébe rengeteg érvet tudunk belepakolni. Azért jobb választásnak tűnik, mint  Domanechet a helyén hagyni vagy Törddelalábát Csabit északra vinni. A keret boncolgatása már sokkal érdekesebb. Főleg, hogy pár szappanopera még javában folyik (valahol ott tartanak mindkettőnél, hogy már kiderült hogy a szeretője a vérszerinti apja, de még a látását nem nyerte vissza). Bosingwa egyértelműen jó vételnek tűnik. Deco már véleményes, de a Barcából való eljövetelének jogosságát nem vitatjuk. Talán még van két jó szezonja, de azt neki is akarnia kell (ebben Scolari segíthet neki). Boulahrouzt mi visszahoztuk volna az EB-n látottak alapján, hátha másodikra neki is sikerült volna, de így a Stuttgart járt jól vele. Makelele pedig még így a zeniten túl is tudott volna segíteni, de ő öt év után hazatért. Nade nézzük a két folyamatban lévő opuszt. Lampard lehet a legjobban kereső focista, ha mégis marad Londonban. Százötvenezer font hetente. Aztakurva. 75 forint másodpercenként, még ennél a szutyok gyenge fontárfolyamnál is. Frankie helyében aláírnánk és minden másodpercben kérnénk egy eszpresszót az automatából. De nemcsak anyagi érdekből maradnánk a helyében. Az Inter köztudottan játékostemető, még a mostani lokális sikerek ellenére is. Ő meg egyértelműen kiskirály tud lenni a Kékeknél, és véleményünk szerint José az egész Intert nem alakítaná át az ő (FL) stílusára, másban meg nem nagyon tudna érvényesülni. A nyelvet sem beszéli, az időtől meg biztos befordulna: hetekig napsütés, brrrrr. Ugyanúgy, a másik delikvensnél is inkább maradnánk a fenekünkön. Robinho ugyanannyira nem illik a PL-be, mint Lampard a Seria A-ba. Probáljuk elkézelni az első biciklis cselt, amikor Vidic érkezik. Naugye...
Egy titkos vágyunk van. Reméljük, hogy Seva marad és végre bizonyít. Tudjuk, hogy ennek annyi az esélye, mint a Fradi BL-indulásának jövőre, de akkor is. Gyerünk Seva.

Everton:
A kisebbik liverpooli klubnál nincs nagy felhajtás. Gera Zolit nem sikerült megszerezniük, Ramsey-ról is lemaradtak, így most Andy Johnson megtartásán, vagyis inkább jóáron való eladásán fáradoznak. Mégis csapattársak lesznek Gerzsonnal?! Ha - a családi okok miatt is Londonba vágyó - csatáron kívül együttmarad a keret, akkor hasonlóan masszív játékot várhatunk Moyes tanítványaitól. Bent és Fletcher megszerzése egész biztosan erősítés lenne.

Fulham:
Szívünkegyikcsücske egy ügybuzgó brókerhez hasonlít. Vesz-elad, vesz-elad és vesz-elad. Kezdjük a legszomorúbb hírrel: McBride nem újította meg szerződését és úgy tűnik, hogy a Toronto mezét húzza fel. Nagy szerencsénk, hogy Gera Zoli őket választotta, mert így továbbra is kiemelten szurkolhatunk nekik. A távozók (Bocanegra, Elliot, Litmanen) és érkezők (Zamora, Pantsil, Schwarzer) között is vannak jó nevek, így nehéz megmondani mit várhatunk tőlük. Ha időben csapattá érnek és nem ragadnak benn az elején, akkor stabil középcsapattá válhatnak. Amennyiben ez nem sikerül, akkor hasonló eszement hajrát várunk tőlük, mint május elején.

Hull City:
Az újoncnak még egy átlagos focibarát is szorít, hátha még Okocha is ott játszik. Májusban még úgy tűnt, mindkét dolog össze fog jönni, de sajnos Jay-Jay-re nem tartottak igényt, ő meg játékosedzőnek állt (ez még más Bolton és PSG volt)
De csakúgy, mint a Fulhamnél, itt is egy magyar érkezése miatt lesz kedvesebb egy kiscsapat. Halmosi, mint a legdrágább magyar focista rohamozhat a balszélen. Reméljünk sikerrel. Péterünkön kívül Boateng és Geovanni is komoly erősítés lehet. Az igazolások bennmaradást ígérnek.
 

Folytatás következik. A címért meg persze bocsánat, de minden próbálkozásunkat visszadobták a szovicc.blog.hu-ról. Talán jogosan...

99 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr40584640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

danesdzsu2 2008.07.25. 09:23:34

Boulahrouz-al szerintem is jól járna a Chelsea, a Fulham meg tutira bennmarad:)

bigchange 2008.07.25. 09:33:32

Jó, jó, Bendtner kiejtette az Arsenalt a Pool ellen, de azért még nagyon fiatal ahhoz, hogy temessed. Azért az nem akármilyen mutatvány volt, mikor a Hali ellen 2 méter magasságból lábbal kapta le a zsugát, s mielőtt pattant volna, Walcott elé varázsolta.

kroos 2008.07.25. 09:43:40

Jaj-ja megint kezdödik mint tavaly ha egy klubb nem költ 2435 milliárdot akkor már esélytelen????,? a kis Arsenal megint rátok fog cáfolni...a pénz nem rug gólt!!!!!!!!!!

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.07.25. 09:52:54

a fulemesek hálásak lesznek a keleti szélnek: Gera és Pantsil elviszik nekik a bennmaradást!

davidmoyes 2008.07.25. 10:55:24

Kisebbik a nénikétek! :)
Szó volt Mehmet Topal és Milito megszerzéséről is Bent mellett.. Tudtok erről valamit?
Mondjuk a Liverpool Daily Post sem eröltette meg magát...

davidmoyes 2008.07.25. 10:57:34

Ezért a címért nincs bocsánat emberek. EZ orgyilkossággal ért fel..

kroos 2008.07.25. 11:03:14

Fletcher erösités:))))))mégid kihelyett Arteta vagy Cahil???

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.07.25. 11:24:55

3 hete már elkezdtem mormolni néhány miatyánkot...:)))

Lassan mi leszünk a XXI. század Ajaxa (kinevel - elad), s minden évben eladunk legalább 1 játékost a Barcának...:))) Most már csak abban reménykedem, h Senderos, Eboueoueuoeoeue, Bendtner is beérik egyszer:)

Coquelin és Ramsey egyelőre a tarcsiba jöttek, Velük ne számoljunk.
Vela a fekete paci.
Dudu Karácsonyig sztem nem fog játszani, ismerve az orvosainkat...
Most, hogy a malária is beférkőzött a csapatba, így nem talán a legszűkebb kerettel vágunk neki az idénynek, vicces.

Az utolsó pillanatban azért még be fog esni 1-2 játékos, ahogy szokott....

Adet én is eladnám, zsoldosokra nincs szükségünk:)

Almuniával nincs bajom, nem egy nagy szám, de sztem stabil.

Vmi majd csak lesz, küzdelem a negyedik helyért, s az uccsó fordulóban megelőzzük a kis tottenhamocskát:)

ymy - a WBA-t azért megesszük, jah, előtte a Madridot is:)))

davidmoyes 2008.07.25. 11:44:44

Jut eszembe Fletcher minek?
Medve anyám...

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2008.07.25. 11:51:39

Ez a cím........... ha nem lennék kiéhezve minden bötűre a PL-ről, azt mondanám ezért egy dobás kimarad :-D

Szóval kedvenc ágyúsaimat én sem temetném, tavaly sem csináltak semmi feltűnőt nyáron, aztán mégis hogy bekezdtek :-)

Egyébként tudja valaki, hogy milyen százalékban jött már vissza az Emirates ára? Mert nekem van egy olyan sanda gyanum, hogy Wengernek addig minden átigazolási szerzont aktívummal kell zárnia, amíg az vissza nem jött............ És ennek a fényében csak az a cél, hogy az első négy (=BL) meglegyen, más nem...... sajnos....

ZenZo 2008.07.25. 11:56:34

Nohát én nagy reményekkel várom ezt az idényt (is), remélem, idén összejön egy dupla bármiből, de a BL-PL kombó lenne a legjobb :) majd meglássuk persze, hogy mit ad a gép a Chelsea számára.

A leírtakkal lényegében egyetértek, Bosingwa jónak tűnik, Deco véleményes, de az első felkészülési meccs alapján jó lesz az. (egyébiránt Deco leigazolásával kapcsolatban a legnagyobb problémám, hogy így is elég koros középpályánk ismét egy 30-assal bővült) Seva szerintem jó eséllyel marad, (bár megint sérült), de Anelkat vigye már el valaki a francba innen.

Scolari elméletileg a fiatalok mellett is pálcát tört, megnézzük mit tud ez a di Santo gyerek. Tavaly a rizörvben rendesen termelt, most Kínában debüt meccsén gólt vágott. Kalouban továbbra is töretlen a bizalmam.

Amit nem értek, hogy a leggyengébb szekciónk a támadó, mégis csak oda nem sikerült eddig senkit találni, s Robinho szerintem sem megoldás. Villa, Huntelaar, Klose, Podolski, esetleg Berbatov, de rá esély nincs szerintem. Drogba minden évben menni akar, szerintem most sem fog, bár most éreztem úgy én is, hgoy ha menne, akkor menjen. Amit tavaly az idény végén csinált, az ööö csúnyaság. Ha megint tud normálisan játszani, akkor rendben.

Pizarro jó esélyel megy a Betishez. Sidwell már távozott, s hogy a teljes ballaszt lekerüljön, remélhetőleg a Pompey elviszi Swp-t, meg valaki TBH-t. Sőt, vdV-ért most odaadnám a Sweep-Malouda párost. Elméletileg váltunk 4-4-2-re, ahhoz úgysem kell sok szélső, csak ha menet közben átállunk 4-3-3-ra, ahhoz meg ott van JC, Kalou, Sinclair + az esetleges vdV...

A klubon belül beindultak a szerződésmódosítások, újítások, az utóbbi héten PF után új szerződést kapott Cech (5 év), Essien (5 év), Bridge (4 év), és úgy néz ki, újat kap Joey és Lampard is. Ezen felül tán Ballack és Drogba elé is új papírt tolnak, de ez nem hivatalos.

Egy szóval: kellegyújtámadó és kész az új idényre a csapat.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.07.25. 11:56:40

morphine ·
2020-ban is Wenger lesz az edző?:DDDD

kroos 2008.07.25. 12:05:05

EZ nagyon átjött és nem is én irtam,,Az Inter köztudottan játékostemető, még a mostani lokális sikerek ellenére is."

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2008.07.25. 12:14:15

@ imci

:-DDD

Jó a kérdés, szerintem ugyan nem, de nehéz szabadulni attól a gondolattól, hogy amit az új stadion építése óta csinál, az csak pénzügyi szempontból magyarázható, onnan viszont tökéletesen stimmel. Ha hozzáveszem, hogy közgazdász a lelkem :-DDD

De tény, 16-ig van még néhány hét, szerintem jön még nagy(obb) név ide, nyílván előtte sem titok, hogy nem sikerült együtt tartani a csapatot.....

Gabez 2008.07.25. 12:54:30

"Az Inter köztudottan játékostemető, még a mostani lokális sikerek ellenére is. "

Minden más klub kineveli a tehetségeket, természetesen és semelyik sem vesz olyan játékost, amely náluk nem jön be. Csakis az Inter.

Hülyeséget írtál megint, de hát istenem, előfordul. ;)

"Lokális siker" - ez a ráadás hülyeség, a lokális helyre vonatkozik, te meg gondolom időben gondoltad, persze ha 20x nyernének most zsinórban, neked akkor is lokális lenne

Woland 2008.07.25. 13:00:28

ymy,

üdvözlöm a reális célkitűzést : ) a negyedik hely valóban összejöhet az Arsenalnak, de csak akkor ha nekünk vagy a Poolnak nem jön ki a lépés : ) Nah, igazság szerint annak örülnék legjobban ha nem titeket hanem a Púlt szoritanánk ki a négyből.

amúgy veled együtt sok gúnár-drukker egyetért abban, hogy Adebayornak mennie kellene - szerintem is igazatok van ebben, tuti hogy idén meg sem közeliti a tavalyi énjét. Adebayor egy gyengébb Eto'o-ra emlékeztet, bár pénzéhségben majdnem(?) ott tart. A baj csak az hogy 30 milla fölött akarjátok elpasszolni, és annyira még egy Chelsea sem lenne rövidlátó hogy megvegyék ennyi pénzért.

Flamini és Hleb azért szivás... van Persie is megy tényleg a Juvéba?
Na persze nekünk is bemutattak a legjobb játékosaink de legalább még Keanoért is 20milla környékén tejelne a Púl. Berbát meg ha muszály eladni akkor Barcelona vagy Majland legyen az útirány (hogy Old Red Nose öreg piros orrát bele tudjuk dörgölni : )

Üdv!

BruceWayne 2008.07.25. 13:41:53

"Megpróbálunk egy kicsit körbenézni a világ jelenlegi legjobb bajnokságában"

bocs de engem itt vesztettél el..... miért kell már megint leírni ezt a baromságot?

bög 2008.07.25. 13:47:13

" Frankie helyében aláírnánk és minden másodpercben kérnénk egy eszpresszót az automatából."

lol :DDDDDDD

davidmoyes 2008.07.25. 13:52:43

Jóvanna! Szegényke leírta. Csak úgy kicsúszott a száján. :)
Csak nem erről fogunk vitázni?

drani 2008.07.25. 14:05:17

Nera,
szerintem azért kellett neki leírni 'ezt a baromságot', mert ezt gondolja. De ha ez nem lenne neked elég, akkor még meg is indokolja, csak olvasd tovább egy picit még. Persze nem kell vele egyetérteni.
Pote! Vigyázz, elvesztetted Nerazzurrit!

johevi 2008.07.25. 14:11:07

A címért irány a sarok és 10 percig térdepelni a lemorzsolt billentyűkön befeléfordulva.
McBride-ért nagyon kár. Gerának örülök, de biztos jönnek vele divatfulhamesek is, de ez a legkevesebb. Jó lenne végre egy langyos középmezőny...

A bukott Madonna a nagy didikkel Van Klomptól 2008.07.25. 14:12:35

Amilyen szar volt az olasz meg a spanyol bajnokság az utóbbi években, ez teljesen egyértelmű. Spanyolország egy kabaré, Olaszországban meg futballmaffia uralkodik.

ZenZo 2008.07.25. 14:14:10

Woland, a klub nevében is köszönöm a megelőlegezett bizalmat, de azért ennyit ne várj tőlük. A Veron-Crespo-Seva-Anelka sorba pont beillik a togói... :|

bakító 2008.07.25. 14:14:33

Elegendő lesz november tájékán benyögni a mea culpát, bár akkorra már minden újság- és posztíró úgy fog emlékezni, hogy ők kivételesen nem írták le az Arsenalt. Én mindenesetre megjegyzem ezt a posztot. Mert ugye azt is mindenki jó előre látta, hogy Flamini, Adebayor és Hleb mekkora idényt fog futni. Én most nem tippelgetnék az új Flaminire és Adebayorra, de lesz még itt pofaleszakadás.

imici: úgy jó 20 évig évi 20-25 M fonttal ketyeg a stadion számla, hacsak nincs addig valami nagybácsi. Mondjuk amikor Wenger elmegy, akkor egy ideig a PL középmezőnyben fogunk tanyázni. Viszont amikor odébbáll Abramovics, akkor eggyel több londoni csapat lesz a negyedosztályban, úgy jó 20 évig (ha addig sikerül visszacsengetni a csillagászati összegű adósságot.)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.07.25. 14:33:43

"Flamini és Hleb azért szivás... van Persie is megy tényleg a Juvéba?"
Én is sajnálom, mert akkor mennek el, amikor igazán beilleszkedtek a csapatba és húzóemberekké váltak. Miért is menne? Ausztriában edz a többiekkel...

jaja, a pudliak kiszorításának én is jobban örülnék:PPP Sztem meg is lesz...bár abban reménykedtem tavaly is, hogy az Everton, Ti, City (Machester első számú csapata:D) odaér a negyedik helyre, aztán esély sem maradt rá...Sztem ez most 5csapatos bajnokság lesz, csatlakoztok a "nagy négyhez".

morphine
Mindig lenyilatkozzák, hogy van pénz, aztán meg jön az 5milliós kiadás egy 17 éves gyerekért, ait fel kell nevelni...

Igazából nekem nem is a minőség a bajom, hanem lassan számosságban vagyunk iszonyúan vékonyak.
tél óta kb: diarra, gilberto, flamini, hleb, lehmann el, dudu+tomas sérült (most toure is); nasri, vela jött az első csapathoz...snitt...

Udv, ymy - félek a rajttól, s hogy kipukkadunk januárra:)...de van egy Wengerünk...:)

MAti 2008.07.25. 14:34:03

Sevcsenko-ban én még mindig látok esélyt...

Scolari nagy pszichológus, visszahozhatja a csúcsra.
De amúgy, alapjában véve nagy varázsló ám a fazon - én nagyon jó Chelsea-t várok idén.
Deco egy zseni - ha jó kezekbe kerül, és focizni akar, tarthatatlan. Ld. portugál válogatott. Scolari ugye... :)

calcio_di_rigore 2008.07.25. 14:37:41

Főleg az EB-döntő gólszerzője az ütős érv!:)

titi14 2008.07.25. 14:38:01

Mindig csodálkozom, ha valaki Bendtnert szidja.Sztem aki egy kicsit is ért a focihoz, aki tudja hogyan működnek a dolgok a pályán, az látja, hogy B. egy kissé lomha és éretlen, de technikás, a pályán remekül látó, intelligens játékú focista.

Tudvalevő, hogy Wenger azért elég jól ráérez a fiatal tehetségekre.

A bukott Madonna a nagy didikkel Van Klomptól 2008.07.25. 14:38:36

Deco egy igazi primadonna, attól nem tarthatatlan, hogy sarokkal végzi el az alibipasszokat.

wendriner úr 2008.07.25. 14:39:16

Pote. a forint eros, a font gyenge

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.07.25. 14:39:18

"imici: úgy jó 20 évig évi 20-25 M fonttal ketyeg a stadion számla"

Igen, de ezt tudták az építésnél is...s ezért is vannak pl az argentin-brazil meccsek az Emirates-ben játszva, és ezért is ez a stadionunk neve...A legmagasabb jegyárakról, bérletárakról nem is beszélve...Szóval, gondolom ezt kiszámoltáka hidegvérű angolok...:)

Meglátjuk, szerintem az első négyben ott leszünk, és ha elkapjuk a rajtot, akkor simán teljesítjük ezt a feladatot...A BL meg úgyis lutri, csak ne angol csapatot kapjunk:D

bakító
Wengerrel egyetértettünk:)

A bukott Madonna a nagy didikkel Van Klomptól 2008.07.25. 14:41:07

Azért az olasz bajnokság a legerősebb, mert ott nem elég, ha a pályán jó vagy és nyersz, az ügyvédeidnek is le kell győzni az ellenfeleket ahhoz, hogy bajnok lehess.

the real 2008.07.25. 14:41:22

Nekem le sem esett a cím elsőre... Nagyon kész.
Gabez, a "lokális" jelző nagyon is helyénvaló, Olaszországra utal. Ha nem csal az emlékezetem, az elmúlt 10 évben az európai kupákban egyetlen BL-elődöntő jött össze.
Angliában meg várom már, hogy kialakuljanak a keretek. Nagyon sok még a bizonytalan ügy, ráadásul kritikus pontokon.

titi14 2008.07.25. 14:45:12

Pont az a jó az Arsenalban, hogy csapatként játszanak, és mindegy ki van a pályán Wenger játékát tökéletesen kivitelezik. Ez a csapat nem az egyéniségekről szól( főleg mióta Henry elment), szóval én nem temetném őket.

Emlékezzünk, az Arsenal B 2 éve döntőig jutott és majdnem megverte a Chelseat a ligakupában.

Itt a játék a lényeg és nem a játékos.

shinigami 2008.07.25. 15:08:55

az arsenal gyengul a spurs erosodik \o/ (remelem)

kroos 2008.07.25. 15:10:58

Nem aza lényeg melyk a legerösebb bajnokság hanem hogy melyk a legélvezetesebb...vagyis a bundesliga.
pl a nézöszámok itt a legnagyobbak,itt van a legtöbb teltház....stb

nem jut a lyon el messzire, ha nem figyel lionel m 2008.07.25. 15:20:29

Nekem még most sem esett le a cím. Valaki segítsen!

davidmoyes 2008.07.25. 15:21:57

nem jut:
Zuhanyhíradó!!
...utánam az anyázás..

kroos 2008.07.25. 15:22:45

zuhanyhiradó!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.07.25. 15:36:10

közben a Stoke megegyezett a Sunderlanddel és viszik Fülöpöt.

kroos 2008.07.25. 15:37:06

Hull titpikus az a csapat aki az elsö évben k* jó aztán kiesik...

A bukott Madonna a nagy didikkel Van Klomptól 2008.07.25. 15:44:08

barnetta, te biztos láttad őket edzésen is, hogy ilyen magabiztosan jelentesz ki ilyeneket...

doktor.dikhed 2008.07.25. 15:45:56

Ki adja a Pl közvetítéseket? Még mindig az Eurof*szomsport 2, vagy végre olyan adó, amit több helyen lehet fogni?

giacinto 2008.07.25. 15:54:41

volt 1-2 megmosolyogtató rész mind a postban, mind a kommentek között. 2 újonc tuti kiesik, ez mindig így van, 1 meg rohadt jól szerepel.

BruceWayne 2008.07.25. 16:03:22

kösz a címmagyarázatot, pote bazmeg, büntetésből ezt kell nézegetned egy napig.
szovicc.blog.hu/

barnetta a bundesligát ugye viccből írtad?

az arsenal meg ha tudta hogy ez lesz minek épített új stadiont? sorra haggyák el őket a játékosok (jobb fizetésért), állandóan csak olyanokat igazolnak akiket építgetni kell 2-3 évig aztán szó nélkül lelépnek, szimpatikus csapat meg minden de járható ez az út hosszútávon?

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.07.25. 16:09:07

Nerazzurri
A Inter sem sokkal eredményesebb nemzetközi szinten, a Pool meg a PL-ben...sok út van, most ezt az utat választották, lehet szeretni, nem szeretni, ez vagyon.

BruceWayne 2008.07.25. 16:18:56

de hogy jön ez az arsenalhoz?

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.07.25. 16:22:47

Nerazzurri : "az arsenal meg ha tudta hogy ez lesz minek épített új stadiont? "

ezt választották. más csapat mást választ. nem eredménytelen a Csapat, csak mondjuk mindenki azt várja el, hogy folyamatosan kupákat, trófeákat nyejünk, de ez egyik csapatnak sem sikerül...több évig folyamatosan mindent nyerni...pl a Bayer most uefazott...idén meg a milan fog (najó, ezt öröm volt leírni:)) ... Szóval, csak azt akartam mondani, hogy a fejlődésnek minden csapat más utat választ. Egyik bevásárol, egyik nevel...stbstbstb...Attól függ, mi a cél.

BruceWayne 2008.07.25. 17:07:10

értem én, és szerintem mikor ezt az arsenal felvállalta pár éve mindenkin el is fogdta, de most nem úgy tűnik nekem hogy ez választás kifizetődő lenne...

BruceWayne 2008.07.25. 17:07:48

mindenki elfogadta....
kihagy a billentyűzet

BruceWayne 2008.07.25. 17:21:49

a hét vicces mondata:
"Mikel: I'll Be The New Makelele"

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2008.07.25. 17:45:02

@ nera

dehogynem, nagyon is kifizetődő. Az Arsenal meccsnapi bevétele 109%-kal emelkedett az új stadionnal, mert sokkal többen férnek be, többet kereshetnek a kiegészítő szolgáltatásokon és a jegy is drágább lehet. Muszály volt meglépni, az angol stadionokat már húsz éve is elavultnak tartották, és bármilyen drága volt, olyan szinten termeli a pénzt, hogy visszahozza, hosszú távon.

Az megint más kérdés, hogy ennek ellenére Wenger úgy viselkedik a piacon, mintha nem a big 4 egyik menedzsere lenne, és rendszeresen többlettel is zár, ami minimum furcsa egy olyan klubbnál, ahol szóban minden évben ezüstneműért indulnak harcba. És az is igaz, hogy a fizetési sapka miatt a jó szezont futó játékosok néha elhagyják a klubot. Nem tudom, mi lehet ennek az oka, de innen, nagyon kívülről csak arra tudok gondolni, hogy pénzügyi: big 4 ugyan de most egy ideig csak a nyereség elképzelhető - szemben pl az alaposan eladósodott Chelseaval, akik ráadásul nem is most építettek stadiont........

Azt rebesgetig egyébként, hogy Barry a célpont, de látva, tavaly hogy elfáradtak a csere nélküli emberek, és hányan elmentek, én négy új arccal lennék nyugodt, nem egyel............

Samaranch 2008.07.25. 18:49:48

Bár nem vagyok Arsenal drukker (messze nem...),de egy kiégett Kenőt egy 20 év körüli Bendtnerhez hasonlítani, pláne még értékesebbnek is ítélni...hát, érdekes.

Ugyan nem győzött meg engem az elmúlt szezonja az ágyúsoknál, de hogy a Haladás elleni meccsen csapata egyik legjobbja volt, az is biztos. No mindegy.

A másik érdekes momentum, Robinho már miért ne érthetne el sikereket a PL-ben?

"Probáljuk elkézelni az első biciklis cselt, amikor Vidic érkezik. Naugye... "

El tudom könnyen képzelni azt is, hogy szétszopatja őt, esetleg Vidić sárgát érően elkaszálja, Ti nem?

mantegna 2008.07.25. 18:52:26

Okoskodások az arsenalos fiatalok számára.

Wenger nem nagy klasszist nem vásárló stratégiájának nem az a hibája, hogy a csapat rossz. Sőt. Mivel a taktika jó és az alapemberek - eddig nagyjából hiba nélkül meg tudták valósítani azt, függetlenül attól, kik voltak azok, a játékuk pedig szép ezért ez az építkezős stratégia bevált, csak a jelenlegi helyzetben nem EREDMÉNYES.
A keveset költő taktika az Európai porondon azt eredményezi, mikor az egyenes kieséses szakaszban ellenfeleket kapnak, azok kerete nagy valószínűséggel erősebb lesz. MU, Chelsea, Barca, Real, Milan, Inter, Juve általában erősebb kerettel rendelkezik mint az Arse*. Van néhány másik csapat, melynek kerete megközelítőleg hasonló szinten szokott állni pl. Bayern, Lyon, Roma, Liverpool. Annak az esélye, hogy egy olyan keret átverekedje magát az egyenes kieséses szakaszon melyiknél adott pillanatban általában 5-8 erősebb van, és vele egyenértékű 5-6, igencsak kicsi.
Az arsenak a Milan után a Liverpool jött, ha azt túlélték volna Chelsea, döntőben MU.
Ugyanez tavaly PSV, Liverpool, Chelsea, Milan.
A 2006-os döntős évben
Real, Juve (calciopoli előtt!), Villareal, Barca.
Az Arse ma úgy megy bele a BL-be, hogy nagy valószínűséggel az egyenes kieséses részben vele egyenértékű, vagy nála jobb keretű egységekkel találkozik. Ráadásul az ő szűkösebb keretéből addigra a nagyszámok törvénye szerint valaki már megsérül.
Otthon Abra papa jelenléte óta két csapat van csillagászati pénzzel. Nem egy mint előtte. Egyszerre a Chelseanek vagy MUnak nem lesz rossz idénye...És amióta a Liverpool magára talált és Tottenham magára találni tetszik... És a többiek... Ennek a bajnokságnak meg van az a kis hibája, hogy nem elég néhány meccsre összeszedni magad, mint ahogy a ACM vagy a Liverpool csinálta a BL-ben anno.
Itt 90 pont körüli eredmény kell a győzelemhez. Ide droidseregek kellenek. Végtelen variációs lehetőségekkel, vasemberekkel.
Az Arse Wenger idejében, tizenkét idény alatt EGYSZER hozta azt a pontszámot gólkülönbséget, amivel az utóbbi négy évben nyerni lehetett a PL-ben...
Na ezért írom le, hogy szimpatikus nekem a taktika, tavaly is nekik drukkoltam a nagyok között - egyébként Everton, de szerintem eredményre nem fog vezetni.
(NO POLITICS) Lehet Manstein jobb hadvezér volt mint Zsukov és Rommel jobb mint Montgomery de a kapacitások közötti különbség egyértelműen a javukra döntött, ha értitek mit akarok mondani...

*A támadások elkerülése végett nem a jelenlegi mai keretállapotokról beszélek, hanem az utóbbi időszak átlagáról. A calciopoli előtt pl a Juve gazdagabb keretűnek minősült mint az Arse. Most lehet, hogy nem az.

2008.07.25. 20:24:41

mankós köcsög

Klárensz 2008.07.25. 20:47:36

apropó Rorschach... nem szándékozik valaki lezárni a legutóbbi feladványt?

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.07.25. 22:32:45

Tényleg kíváncsiságból kérdem:
Az Arsenal vezetői bevallották, hogy kereskednek, vagy egész egyszerűen nem tudják megtartani játékosaikat?
Ha valaki angol forrásból hallotta az érdekelne! Na? Na? :))

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2008.07.25. 22:38:13

Nincs ez így kiejelntve, hogy kereskednek, de
1. kereseti max van, és ez alacsonyabb, mint amint néhány csapatnál a legnagyobb nevek kapnak (asszem 100e font/hét?)
2. mivel a nagy bevásárlások miatt a keret sosem lesz annyira bika, mint egyes más óriásoknál (mantegnának teljesen igazat adok) viszonylag kicsi az esélye, hogy értékes trófeát nyerjenek

Így ha egy játékos jó idényt fut, gyorsan eladatja magát valamelyik gigászhoz, ajhol többet kereshet és nyerhet trófeát.

Mellesleg szerintem Brendtner és Walcot nagy idényt fog futni: Adebayornak mennie kell, mert kell a pénz a középpájára, úh ők lesznek a gyorslábú támadók.... vagy nem. :-D

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.07.25. 22:52:00

Kösz!
Jaaaaaj szegény Wenger! Jaaaaj szegény Wenger!
Nem lennék a helyében! :))

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.07.25. 23:44:38

Az inter is, hogy tönkretette, pl. ibrahimovicot. Julio Cesart, maicont, mexwellt, cambiassot, javier zanettit.

bakító 2008.07.26. 08:28:29

mantegna: sok mindenben egyetértünk, de a keret erőssége papíron még nem minden. Hogy mást ne mondjak, a galaktikus Real kerete papíron valóban galaktikus volt, és láttuk hogy mire jutottak. Az Arsenalnak valóban több szerencse kell mint az említett pénzeszsákoknak, de nem kizárt, hogy egyszer-egyszer összejöhet (főleg a BL-ben, ahol a szerencsének sokkal nagyobb szerepe van). Mondjuk nem sérül le 3 kulcsjátékos hónapokra. Továbbra is úgy látom, hogy a kezdő 11 versenyképes a világ bármelyik csapatával, és a sérülések szerencsés alakulása esetén, még ki is pöröghet valami trófea. Ha jól emlékszem a Seaman - Lauren, Cambell, Toure, A. Cole - Ljungberg, Gilberto, Viera, Pires - Henry, Bergkamp 11 szinte nagyobb hiányzás nélkül nyomta végig a verhetetlen idényt, és ha mondjuk hónapokra sérült Bergkamp, Pires és Henry, akkor nem biztos hogy ilyen idényt futottak volna.

A stadionról még annyit, hogy aki hosszú távra tervez, az hosszú távon jól jár (lásd Várszegi és MTK). A 38.500 fős Highbury egyszerűen nem tette lehetővé annak a célnak az elérését, hogy euorópai gigásszá váljon az Arsenal. Ez persze rövid és középtávon áldozatokkal jár, de ők ezt ott Angliában már pár száz éve jól tudják. Ez csak itt nálunk a balkánon szokatlan mentalitás.

rizla 2008.07.26. 08:49:36

a tavalyi arsenalt leírni egész más eset volt, mint az ideit. akkor pl senki sem mondta, hogy foghíjas a középpálya, idén viszont nyugodtan lehet. egy agy távozott, és egy kemény harcos. nem, nasri nem fogja pótolni hlebet, mert nasri fiatal, és életében először fog ezen a szinten focizni. rutinos embereket adott el az arsenal (flamini fiatal, de azért a tanulóidényeken már ő is túl van), óriási hiba volt. nem az a baj, ha egy csapat fiatal, hanem ha tapasztalatlan. most komolyan direkt el kell adni mindenkit, aki már kicsit is belerázódott? iszonyatosan megszopják ezt az ágyúsok, így nem lehet csapatot építeni, hogy lelépnek az alapemberek. ez nem a vieira, meg henry effekt, amikor kifutotta magát egy játékos az adott csapatban, és egyébként is 30 éves..

poolfanati 2008.07.26. 14:09:52

bakító:
igen az arsenálnak összejöhetne a BL-ben egy kis szerencsével... ezzel csak egy baj van, hogy a BL-beli szerencse kivan bérelve a liverpool számára:D:D
mondhatni előfizetve:D de a szerencse a jó csapatokhoz szegődik( liverpool)...
várom a cikk folytatását és a két kommentvonzó óriást:D

bag 2008.07.26. 17:28:33

Nagyon korrekt a post, gratu.

arsene-nal:
szerintem most is hozzák az elején a jól ismert rövidpasszos csapatjátékukat.a kezdeti eredményeket majd szépen cukrozza a sajtójuk aztán szépen kipukkad a lufi, pont úgy mint idén egy sokkal erősebb kerettel. Tévedés ne essék ez most is elég lehet a PL 3. helyre, de ez a max.
Adebayor már tehertétel a csapatnak szerintem is mennie kell és Walcott végre igazán kifuthat.

rizla 2008.07.26. 22:36:59

a liverpoolon vajon miért nem lehet soha semmit cukrozni?
megint megnyerik az első két meccset, kikiáltják őket esélyesnek, aztán januárban már nem lesznek sehol. jó mulatást minden kedves vörös drukkernek

bag 2008.07.27. 05:51:09

szó sem volt eddig semmilyen L'poolról.
ha elolvastad volna a remek postot kiderül, h a második részben lesz

de már megint kezded a provokációt, dehát ennyit tudsz...

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2008.07.27. 14:38:57

Hát igen, rizlát nem az intelligenciájáért és a bravúros érveléstechnikájáért szeretjük, hanem... nos... tulajdonképpen nem szeretjük.

Blackburn téma: Először örültem Ince érkezésének (viszonylag, sokkal jobb választásnak tartottam, mint Allardyce-t), de nagyon úgy néz ki, hogy koppan vele a csapat. Egyelőre kapuscsere, Friedel ki, a bakikirály Robinson be, aki angol viszonylatban még mindig ott van a topon. Bentley és Santa Cruz távozása necces. Ha Bentley a Tottenhambe menne, jöhetne helyette Bent, Lennon és némi készpénz (egy időben ezt csiripelték a bulvársajtó madarai), ez kimeríti a nagyon jó csere fogalmát. Santa Cruz megy az Arsenalba, ha nem lesz náluk Adebayor, vagy elviszi a ManU, ha mégse jön Berbatov.

Ja igen, a csatársor jelentékenyen -khm,khm- erősödhet Robbie Fowler megszerzésével. Itt kezdek kételkedni Ince józan eszében...

kroos 2008.07.28. 11:08:57

Lennon mellé végre szereznének a másik oldalra is valakit akkor miért adnák oda öt Bentley-ért?
Semmi bajom Malbranque-al de ahhoz képest gyenge pont hogy tavaly egyszerre a keretben volt Bale,Gilberto,Lee, és assou.Ekotto(és volt hogy Hutton játszott balbunko-t)...szoval van 4 balbekjük,és 1 klasszis szélsöjük-Lennon.Most meg öt adnák Bentley-ért?Eddig se birtam Ramos-t és másokkal elentétben nem ájultam el a 11. helytöl....

ZenZo 2008.07.28. 14:43:44

doktor.dikhed és mindenki:
az angol bajnokik közvetítési jogát tavaly 3 évre vette meg a Eurosport, így még két szezon biztosan ezen az adón fog menni. Utánajártam tavaly, mert sokkal olcsóbb volt beköttetni, ha két éves hűségnyilatkozatot írsz alá - gondoltam azért fölöslegesen mégse, tehát érdeklődtem.

Az Arsenalos témához pedig: azért alapvetően meghatározza egy csapat teljesítményét, hogy a meghatározó emberek - mégha kellő minőségi pótlásuk van is - kidőlnek-e akár 1 hónapra is. Drogba sem, CR sem rúgott volna 30 fölött egy szezonban, ha két hónapig pályára sem léphetnek. Egyrészről. Másrészről pedig egyetlen csapatnak sem tesz jót, ha meghatározó embereik évről évre cserélődnek. A csapategységet nem lehet egyéniségekre lecserélni. Ebbe bukott bele a Chelsea is. Bár JM alapvetően megpróbálta megtartani a keret gerincét az elejétől fogva, a többi játékost azonban nevekre cserélte le, aminek meg is lett az eredménye. Ezen játékosok többségének ugyanis kell 1 szezon, mire felveszik a csapat és a liga ritmusát, lásd Essien, Ballack, de sokuknál ennyi sem elég: Swp... az Arsenalnál nem szembetűnő a változás, Wenger azért profi ebben: Henry távozása után mindenki eltemette őket, és tessék. Ha nem annyira rövid a padjuk, most lehet címvédőként beszélnénk róluk. Szerintem idén ugyanúgy esélyesként lehet számolni velük, mint a big4 bármelyikével. Talán kicsit túlzottan is Fabregasra fog így épülni a kp, de ha nem faragják szét, akkor megoldhatja Nasrival. És a Spurs is ha erődsödni tud hátul, odaérhet az Evertonnal és a Villaval. Esetleg a Pompey. De a second4 nem érzem, hogy akármilyen kis mértékben is veszélyeztetné akár a negyedik hely várományosát is, ahová én a Poolt várom egyébként. Hogy az első három hogyan alakul, az viszont érdekes lesz.

halareaal 2008.07.28. 15:39:39

én csak azt nem értem sehogyse, hogy Adebayorral mi a baj. több mint vszínű, hogy nem lesz megint olyan szezonja mint a tavalyi, de nincs más középcsatár, legalábbis Bendtner azért nem 1 kategória vele. jah, és asszem Adebayornak a tavalyi volt az első teljes szezonja, amin mindjárt majdnem rekordokat döntögetett.

crouchy 2008.07.28. 17:29:02

én azt nem értem hogy miért akarjuk mi megvenni a rafinhát, ha egyáltalán megakarjuk? Mert 4 jobbhátvédre miért van szükség? nem értem ezeket az igazolásokat..

rexford 2008.07.28. 17:37:48

És azt érted, hogy R. Keane miért kell 20 millió fontért?

poolfanati 2008.07.28. 19:21:26

azért mert kell egy klasszis csatár torres mellé! mert én csak kuyt védekező munkájától ájultam el és nem a gólok számától amit rúgott... voro győzelemre tudja vezetni a B-t ngog kb 5 meccset fog játszani majd, ki maradt??? igen torres egyedül. na ezért kell keane aki ha már megértem úgy kb. a 4ed virágzásátm még érhet 5.-t és 6.-at is szerintem

crouchy 2008.07.28. 19:46:16

nem, rexford bevallom azt se értem. Eladjuk Crouchot és megvesszük keane-t többért. szerintem nem éri meg. dehát benitezt úgyse érti általában senki, tavaly jobban értettem és nem volt sanszuk a bajnokságra, ma kevésbé és akkor talán nagyobb esélyünk lesz. én bizakodó vagyok azér:)

Woland 2008.07.28. 20:21:46

JClayton,

az a cikk három hetes : ) bocs, ha viccnek szántad. ráadásul Bent-re nagyobb szükség van mint valaha Keano dezertálásával. viszont az irért kapott 18-20 milla elég kell hogy legyen Bentley-re. Ha Danny Levy-nek megér annyit a srác.

Lennon lehet hogy menni fog. De Bent szerintem marad - azért vettük tavaly nyáron "feleslegesen" mert Keano vagy Berba maradása nem volt tuti (bár előbbi azért meglepett mindenkit..., Berba mindig is menni akart, aztán úgy néz ki hogy talán ő marad).

A pénz amit Keano-ért ad a Púl minden pénzt megér : ) annyiért tényleg lehet helyettest találni ha muszáj... de nem vagyok benne biztos hogy az lenne. Berba és Bent nagyon oké. Meg amúgy is azt susogják a fák hogy 4-2-3-1-et fogunk játszani.

Minden jókat.

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2008.07.28. 22:34:51

Woland:

Nem szántam viccnek, mert egy időben bulvárszinten nagyon is aktuális volt a csere. Ráadásul az Aston Villa kiesett a Bentley-versenyből, de a Tottenham érdeklődése töretlen. Konkrét ajánlatról nem tudni (illetve igen, "a Blackburn elengedi a megfelelő árért"), és ez volt az utolsó pletyka az ügylettel kapcsolatban.

A Tottenham üzletpolitikáján mindenesetre nem sokat változtatott Ramos érkezése. Hihetetlenül drágán vesznek második vonalbeli sztárokat és ingyen passzolják le a fölöslegessé vált focistákat. Ez nem ígér sok jót a jövő szezonra.

BruceWayne 2008.07.28. 22:42:10

főleg hogy ment Keane a poolba :-(
egyrészt kár érte, másrészt Némethnek így kapáltak akkor? hány csatára van már a poolnak?

Woland 2008.07.28. 23:55:35

JClayton,

szerintem te nem nagyon követed a Spurs-igazolásait - de megbocsátom mert nem vagy Tottenham szurkoló : ).
Berbatov, dos Santos és Keane a világ legjobbjai között vannak a posztjukon és 10, 4 ill 7 milláért érkeztek. Keano most ment a Poolba 20 milláért. Annak idején Carrick-et kb 2 milláért vettük, a ManUre 18-ért vitte el.

Chimbondán, Robinsonon és Tainion is profitot csináltunk. Ahogy Defoe-n is januárban. Malbranque is drágábban menne mint jött bár remélem őt megtartjuk.

Huddlestone, Lennon, Bale és Gunter az értékükhöz képest nagyon olcsón érkeztek és beváltak, de ha eladnánk őket nagy profitot csinálnánk, de remélem maradnak mindnyájan.

Hutton és Woodgate sem volt drága ahhoz képest amit a csapatnak adnak.

Sok pénzt fizettünk (16millát) Modricért és Bentért - én mindkettőt elsőosztályú labdarúgónak tartom és azt mondom megérik a pénzt. (fiatalok, válogatottak, szép jelen, nagy jövő) Bentley és Arsavin is megérne 16 millát, de jelen pillanatban egyikükre sincs szükség.

(Van példa hibás igazolásra nyilván: Dumitrescu, Rebrov ilyenek, de ennyi bőven elfér, különösképp hogy kurva jól áll a klub anyagilag, és mégcsak nem is a harmadik világból lopott pénzzel.)

Woland 2008.07.29. 00:00:33

Nerazurri,
ja kár Keano-ért, de inkább ő menjen mint Berbatov...

Némethet szerintem nem érinti súlyosan Keane érkezése, ő úgyis csak csereként kap majd szerepet ebben a bajnokságban (Rafa elvitte ugye a felnőtt csapattal a Villarrealhoz.)

Amúgy asszem Torres, Keane, Németh, Voronin a csatár-lajstrom... de könnyen lehet hogy valakit elfelejtettem... Crouch ugye már a Pompey-ban van.

BruceWayne 2008.07.29. 00:12:00

az egy dolog hogy most elviszik. talán még a francia gyerek is csatár akit vettek.
persze szurkolok Némethnek de sok esélye nem hiszem hogy lesz idén max sérüléshullám esetén a ligakupában.

rizla 2008.07.29. 04:18:12

én nem értem miért létfontosságú, hogy némethnek 19 évesen be kelljen kerülnie a liverpool felnőttcsapatába. és ha most nem kerül be akkor mivan? végetér a pályafutása ennyi idősen? nyilván egy percet sem fog játszani a PL-ben, de ráér még. bőven.

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2008.07.29. 08:13:24

Woland,

Nem rosszból, de nem értek egyet veled... itt van egy részletes lista a Tottenham igazolásairól az utóbbi években: www.transfermarkt.de/de/verein/148/tottenhamhotspur/transfers/uebersicht.html

Kevés csapat tudta megcsinálni azt a bravúrt, hogy stabil húszmillió eurós hiánnyal zárta az átigazolási szezont, de nem szállított semmilyen eredményt (nem a rosszindulat mondatja velem, a legjobbakat kívánom a Tottenhamnak). Az elmúlt szezonban 95 millió eurót költöttek átigazolásokra, ami ha jól emlékszem, európai szinten is a top3-ba vitte őket, ehhez képest pedig... na jó, végre nyertek egy kupát :)

Néhány példa a -szerintem- fölösleges és értelmetlen átigazolásokra az érintettek személye vagy irreális ára miatt:
Bent 24 (!) millió, Hutton 13 milla, Dean Richards 12, Chimbonda 10, Helder Postiga 9,5, Boateng 8, Andy Reid 8, Dawson 7...

Lehet vitatkozni arról, hogy az érintettek mennyire jó és hasznos játékosok, de épeszű csapat ennyi pénzt nem dob ki rájuk.

shearer86 2008.07.29. 11:29:43

Hazabeszélek, de én figyelnék a Szarkákra is.: Keegannel újra azt a támadófocit játsszuk, ami miatt a Newcastle az egyik legkedveltebb, leglátványosabban játszó PL csapat volt a 90-es évek közepén-végén.

Owen-Martins-Viduka szintű támadóhármas még PL szinten is kiemelkedő (főleg ha még Julio Baptista is jön). A Pókember már a miénk, Guthrie is (bár hogy ő miért nem'tom).

Védelmünk viszont nincs ez tény, úgyhogy többet kell rúgni, mint kapni :-)

A Tottenham meg összességében gyengült idén. Sztem.

kroos 2008.07.29. 11:35:26

szerintem inkább a szésöjátékot lehetett volna jobban eröltetni,Milnerrel N'zogbia-val,emer nincs már Barton most szabadult,a belsö 3-as se tué erös,föleg hogy Smith gyenge nagyon ebben a pozicióban.(hála segfej ferfusszonnak)

shearer86 2008.07.29. 11:47:16

Gutiérrez pont a szélső pozícióba jött valszeg nem véletlenül. És ő azért csak argentín válogatot.

A belső hármas valóban nem a legacélosabb, de így is olyan emberek kispadoznak a taktika miatt (4-3-3), akik a legtöbb PL csapatba beférnének.

Szívesen látnék egy 3-4-3-t.

kroos 2008.07.29. 11:50:05

PL-ben nem volt rá még példa.Nem is élne meg.Nem ugy mint tegnap Kecskeméten.

Woland 2008.07.29. 12:06:50

JClayton,

no, azért emeljük ki hogy te ajróban számolsz én meg fontsterlingben : )
jó az a német oldal amúgy, köszi a linket! Egy pár adat nyilván nem stimmel (például Robbie Keane-ért 4 millió fonttal többet kaptunk a Púltól mint amit mi fizettünk Bentért). A Sunderland meg összesen 23 millát ajánlott (fontban) a Chimbo-Kaboul-Tainio-Malbranque négyesért (kettő már ott van, Steed remélem marad, Kaboulért meg megy a hajsza a Pompey, a Villa és a Sunderland között).

szerinted Bent, Hutton, Chimbonda és Dawson valóban értelmetlen igazolások voltak? Nézzük:

Bentet kábé minden jobb PL-csapat vinni akarta - ezért volt egy kicsit felfújva az ára. Berba, Defoe és Keano mellé tényleg feleslegesnek tűnhetett, ma már más a helyzet. Hosszú táv ugye. Ebben az idényben ő lehet a második számú csatárunk, és ha igy lesz akkor 15-20 gólt simán fog lőni. Amőgy angol válogatott.

Huttonnal is hasonló a helyzet - rengeteg nagy csapat étlapján szerepelt, és nyolcmillió fontot nagyon megér. Jobbhátvéd poszton vékonyak voltunk szóval nagyon kellett. Amúgy skót válogatott.

Chimbondáért is versenyben voltak a klubok mikor a Wiganben játszott - a Chelsea még tőlünk is le szerette volna igazolni. Én személy szerint sajnálom hogy megy, nagyon meg voltam vele elégedve. (Hiszti ide vagy oda.)

Dawson is angol válogatott volt, U21-ben úgy nézett ki hogy megváltja a világot. A két 5. helyes szezonunkban hihetetlen mit játszott - aztán ugye King kidőlt mellőle és elvesztette az önbizalmát. De van a gyerekben potenciál, úgyhogy semmi esetre sem mondanám drága (pláne meg értelmetlen) igazolásnak.

Helder Postiga sem értelmetlen igazolás volt hanem rossz igazolás (kellett csatár). Elvileg jó játékos csak nagyon nem jött be neki a PL, volt erre példa más csapatnál is, meg nálunk is (Seva, Rebrov, Diouf, meg ugye Owennek se megy túl jól a Newcastleben).

Boateng egy katasztröfi azt elismerem : ))) Minél hamarabb kerül minél messzebb a Lane-től annál boldogabb leszek!

Az meg hogy "minuszban zárjuk" az átigazolási szezont teljesen hidegen hagy: kiváló üzletember az elnökünk aki ráadásul született Tottenham-szurkoló (nagy ritkaság a PL-ben!), ha a klubra költi a klub nagyon pofás profitját akkor az engem boldoggá tesz mintsem aggódnék miatta : ) Ha pedig a PL-klubok közül jótékony célokra is mi adjuk nagyságrendekkel a legtöbbet akkor meg végképp nincs bajom a költséges igazolásokkal. : )

Üdv!

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.07.29. 13:32:04

"aki ráadásul született Tottenham-szurkoló (nagy ritkaság a PL-ben!)"

igen, nagy ritkaság, hogy valaki tottenham-szurker, ami nem is csoda, hisz Angliában sokan a focit szeretik :))))

(bocs, de már hiányoznak a zrikák:D)

Üdv, ymy

samurai_sam 2008.07.29. 13:40:30

"szerintem inkább a szésöjátékot lehetett volna jobban eröltetni,Milnerrel N'zogbia-val" - ne feledkezzünk meg Duff-ról.

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2008.07.29. 13:43:00

Woland,

Nem akarom hasonlítgatni és minősíteni a játékosokat, tényleg szurkolói megítélés kérdése az egész. De a játékosok együtt alkotják a csapatot és a csapat teljesítményét a pontok és a kupák minősítik. A Tottenham nem tudott felzárkózni a big fourhoz, pedig költöttek annyit.

Ár-érték-teljesítmény összehasonlításban szerintem csak egy klub jött ki náluk rosszabbul, a Newcastle. Mindegy, új szezon, új elvárások, új keret. Lehet, hogy Bentley-vel :)

Woland 2008.07.29. 15:48:48

ymy,
persze magas volt a labda én sem hagytam volna ki : )

de gondolom abban egyetértesz hogy üde szinfolt egy valódi drukker a klubelnöki székben a sok jenki, ruszki, thaiföldi meg arab milliárdos között. : )

JClayton,
a tavalyi meccseinket figyelembe véve egyetlen egyszer játszottunk alárendelt szerepet a big4 elleni meccseinken.
Nézzük sorba:
ManU - nagy szerencsével tudott otthon nyerni a PL-ben (két blokkoló kezezést engedett el nekik a biró gólba tartó labdánál). A Lane-en Tévez (vagy öngól?) a 94. percben egyenlitett, és kábé az utolsó 10 percben voltak jobbak esetleg. A kupában kiállitás-tizenegyes kombó, Berbatov kapufa és Cerny lepke vezetett a sikerükhöz (ugye mi vezettünk).
Chelsea - az egyetlen meccs ahol esélyünk sem volt az ő nevükhöz köthető, a Stamford Bridge-i meccs a PL-ben. A Ligakupa döntőn elvertük őket a hazai 4-4 meg kurvanagy meccs volt és Berba a 94. percben rontott a kapussal szemben.
Arsenal - a 3-1 a Lane-en simának tűnik de nem volt az, az Emiratesben Keane tizit rontott 1-1-nél, ott basztuk el, konszenzus volt hogy jobbak voltunk. A Ligakupában meg nem egyszerűen jobbak voltunk hanem aláztunk. (Adebayor-Bendtner affér megvan még mindenkinek? : )
Liverpool - 2-2 az Anfielden úgy hogy Torres a 91.percben egyelitett. A hazai 0-2 kiábránditó volt, de a szezon utolsó meccsén nem volt semmi motiváció.

Szóval egy az egyben simán megálljuk a helyünket a big4 ellen. Idén talán a középmezőny ellen is fel tudják pumpálni magukat a fijúk.

hehe, no de már szerintem unod a témát! : )))

maradjunk annyiban hogy tényleg lehetne jobb is a helyzet eredményesség szempontjából. ez konszenzus nem? : ) De a szép játék mindig garantált és ez legalább annyira fontos (és komolyan is gondolom).

Csá!

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2008.07.30. 16:28:23

Woland:

Aktuális megint, a legújabb hírek szerint "csak" sok pénz. Teamtalkos forrás szerint közel van a Blackburn által kért 18 millió fonthoz. Nem rossz üzlet... a Tottenham zsebből kifizeti, a Blackburn pedig ügyes gazdálkodással vehet belőle két jó játékost. Valami azt súgja, nem fognak...

undertow 2008.08.01. 08:01:10

"Viszont amikor odébbáll Abramovics, akkor eggyel több londoni csapat lesz a negyedosztályban, úgy jó 20 évig (ha addig sikerül visszacsengetni a csillagászati összegű adósságot.)"

nem, még nem alszooom
még ééébren álmodozooom

wishful thinking, ahogy a művelt francia mondaná.
süti beállítások módosítása