Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Hajrá Chelsea!!!

2008.05.21. 01:13 heinrich

Volt egyszer egy Chelsea, már 1905-ben – ezt csak az Abramovics nótát szajkózó irigyeknek üzenjük – mégpedig az idilli környezetnek nevezhető The Rising Sun pub-ban megalakulva (The Butcher’s Hook néven fut manapság a Stamford Bridge tőszomszédságában). Impozáns környezet, klasszikus neveltetés, stílusosan elegáns futball. Volt egyszer egy aranykor a ’60-as ’70-es évek fordulóján, már túl az első bajnoki címen, mikor a nagy Real is meghajolt a ’Nyugdíjasok’ előtt az UEFA döntőben. És eljött a harmadik aranykor. Először a Chelsea volt képes levetni a szemellenzőt (pedig a lókupec nem is a mi padunkon nyammog...) és felismerni, bizony a csatorna túlpartján mintha egy gondolattal előrébb járna a kor futballja. Gullit, Vialli, Zola szellemének sokat köszönhet a komplett Premier League – nemkivéve Manchestert sem. Parasztvakítás – tódítja savanykás szöllőt majszoló kibicünk. Posztra igazolni a legjobbat, a minőségnek pedig ára van – ez a mi filozófiánk. Megalomániás – süvít a kétségbeesett verdikt a kút mélyéről. Kérdem én: vajon ki ismerte fel először, hogy mindössze tucatnyi játékossal nem lehet győzelmi tort ülni? Perszehogy a pózőr fasz, mellesleg korszakos zseni, aki mentalitásával szinte megfertőzte játékosait, vérükbe nevelte a győzelem mindent elsöprő szentségét, s egyben új arculatot is adott az addig jobbára a Harlem Globetrotters-re hajazó klubnak. Nagyúri szeszély fűtötte izzó vastrónon meg lehetett égetni, de ím, itt az idő, mikor szelleme újra pusztít rajtatok. Chelsea Chelsea RUN! Chelsea Chelsea RUN! Chelsea RUN from NO-ONE!

A fű zöld, a víz nedves, a BL győztes meg kék – ilyen egyszerű. Viszont ha lenne valaki, akinek megátalkodott makacssága nem engedi belátni a nyilvánvalót és a tagadás légmentesen záródó burkába rejtőzik, arra olyan, az igazság mérgében megmártott nyílzáport zúdítunk, hogy sündisznóként száll alá a manchesteri tárnák mélysötét bugyrába.

Tiszteld az ellenfeled, hiszen csak legyőzése által válhatsz naggyá – mondta egyszer bizonyos Muhammad Ali, aki egész komoly eredményeket ért el a maga szerény sportágában. Ez a könyv bizonyára tiltólistán van MU-éknál. Márpedig a döntők lélektana érett, büszke férfiakra, ízig vérig sportemberekre íródott, nem pediglen kocsmai hőbörgőkre, vagy az egyetemes sport és labdarúgás univerzális értékeit táncos lábbal taposó bazári majmokra. A luzitán labdarúgó iskola flikk-flakk tagozatán végzett sihederek menten megjuhászodnak majd, midőn feltűnik a horizonton Michael Essien ógörög bronzszobra. De előhozakodhatnánk (meg is tesszük) Petr Cech, vagy John Terry példájával is. Ha az ő hozzáállásuk nem a sportemberi nagyság legjobb példája, az csak azért lehet, mert a bálnaszívű Lampard már átvette a díjat. Esetleg nézzük Ballack esetét, akit természetszerűen évszázados utálat fogadott London, teljes BL szezon maradt ki számára, sérülés-listáját helyszűkében inkább belinkeljük. Ám a pózőr fasz, mellesleg csapnivaló pszichológus, mindvégig kitartott mellette – az eredményét az elmúlt hónapokban bőven láthattuk: Michael Ballack kékben lett játékos, de megkockáztatjuk, Drogba is. Egy éve még könnyes szemű, durcás kiskölyköt alakított, mára képes értelmezni a klubhűség fogalmát is. Titkos tromfunk pedig Seva pajtás, aki egy góllal feledtetni tudná a Liverpool elleni döntő gyötrő emlékét (esetleg az elmúlt két évet) és restaurált méltósággal térhetne vissza Milánóba. Mentálisan érettebb, egységesebb és ezer okból elszántabb csapatnak hisszük a Chelsea-t, máris egy-null a jobbiknak.

Az északi Manchesterben rendezett UEFA döntőt egy észak-oroszországi csapat nyerte, napnál világosabb, hogy az orosz fővárosban rendezett BL-t csakis londoni csapat nyerheti. Tovább ütve a vasat, füredi úrnak kiváló tisztelettel jelentjük, hogy a Chelsea az utolsó nemzetközi trófeáját a hasonló égövi Rasunda stadionban nyerte és a Rosenborg elleni csoportmeccs is pompás tréning volt. Moszkva így aztán kiváló választás, amúgy is félig-meddig hazai pálya a jogos sikerhez. Márpedig hazai pályán már nyolcvanegy, mondom 81 meccse veretlen a Chelsea, természetesen Premier League rekord és még messze a vége. Szóval kettő a zsákban.

Ezt egyetlen ember akadályozhatja meg csalárd, álnok módon – természetesen a játékvezető, mégpedig az a Lubos Michel, aki már egy BL elődöntőt elcsalt a kékek kárára (vs. Liverpool). BL döntők esetében már a kettő is nagy szám, ezen törvényszerűséget alapul véve muszáj, hogy ezúttal ide tévedjen, nem számítva, hogy ha lelke van, azt azóta is rojtosra szaggatta a lehetőséget várva, hogy jóvátegye amit ellenünk vétkezett. No, nem mintha erre bazíroznánk, de ki vagyunk mi, hogy megtagadjuk a jóvátétel esélyét egy megtévedt embertársunktól ha százszor varnyú is. Piszkáld ki, piszkáld ki, piszkáld kibeee-lőőőőő-le.

A Chelsea és a Bl trófea – ez a házasság bizony a mennyben köttetett. És mi kell a házasság szentségéhez? Valami lopott (ehh, ismerjük el, az Abra-birodalmat elnézve ez nem lehet probléma), valami új (a Luzsniki stadion friss gyepszőnyege kiváló tétel) és valami kék. Nemám vörös, KÉK. Négy – jó feleség légy.

A Chelsea az összes európai kupadöntőjét megnyerte, és akkor még nem is volt német a keretben. Nem ma fogjuk elkezdeni a leszokást, avagy bent táncol az ötödik.

Nem is olyan rég, ha jól emlékszem még, játszottunk egy gitáron kiscsapattal, valami menkeszterrel, egy rég lefutottnak hitt bajnokság végén. Tétje volt neki rogyásig, bele is roskadtak szegény ördögök, hangolódjunk hát az estére a fanzone szívmelengető pillanataival. Hat – kezd kellemetlen lenni az ügy.

Ha van csapat, akit láncos buzogánnyal vert pépesre - olykor szilánkosra – a Jóisten, akkor az a Chelsea. Ám látván az erőt és mindent lebíró akaratot, kihullt a kézből az isteni igazságszolgáltatás bárdolatlan eszköze és most, láss csodát, teljes csapattal edzettek a kékek Moszkvában – tényleg Kék az Isten. Fényes jókedvünket kaján vigyorral megfejelve azt látjuk, hogy Wes Brown is a teljes fittség kegyében részesült, ami legalább ennyire fontos szegmense az esti derbinek. Igazán nagy kár, hogy Vidic-nek ez nem adatott meg, szebb lett volna a vele együtt felálló védelmet nullázni. Hét – több MU szurker kotorászni kezd a zsilett után.

És akkor ennél a kérdésnél meg is állunk, Vágó úr. A Chelsea Headhunters háttérbe szorítása óta liberális filantrópokká szelídültünk, nem célunk tömeghisztériát keltve megdönteni az egy napra eső kardbadőlések idevágó rekordját, sportszerűen kezet nyújtunk hát elméjükben bizonyára zavart MU drukker-társainknak, mondván: győzzön a jobb, majd szánakozó mosolyunkat estére tartogatván sarlóért vésőért, kalapácsért nyúlunk, hogy örök tanúságként álljon a kéményen: Bajnokok Ligája, 2008 – Az van rá írva: Chelsea FC forever!

Blue is the colour, football is the game
We're all together and winning is our aim
So cheer us on through the sun and rain
Cos Chelsea, Chelsea is our name.

Here at the Bridge, whether rain or fine
We can shine all the time
Home or away, come and see us play
You're welcome any day

Blue is the colour, football is the game
We're all together and winning is our aim
So cheer us on through the sun and rain
Cos Chelsea, Chelsea is our name

Come to the Shed and we'll welcome
you Wear your blue and see us through
Sing loud and clear until the game is done
Sing Chelsea everyone

Blue is the colour, football is the game
We're all together and winning is our aim
So cheer us on through the sun and rain
Cos Chelsea, Chelsea is our name.

Blue is the colour, football is the game
We're all together and winning is our aim
So cheer us on through the sun and rain
Cos Chelsea, Chelsea is our name.

302 komment

Címkék: chelsea h beharangozó moszkva 2008 manchester united több mint foci bl döntő manu hajrá beharang

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr67479801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kroos 2008.05.21. 12:49:07

,,Michael Ballack kékben lett játékos"ez egy óriási baromság,miota elgazolt meg sem közelitette a Bayernes-formályát.Értem ezalatt hogy védekezö középpályásként 18 gól+16 asziszt.

heinrich · http://nst.blog.hu 2008.05.21. 12:54:58

Szolgálati közlemény!

Meglehet, hogy már baromira jóárasítva van minden, most mára csak a kínált szolgáltatásokat kellene elérhetővé tenni, kedves UPC. Nagy szomorúsággal a szívünkben tudatjuk minden kedves MU drukkerrel, hogy a Hajrá United! poszt a technika ördöge miatt nagy valószínűséggel nem fog kifutni - massive apology.

BruceWayne 2008.05.21. 12:55:52

Ballack már a leverkusenben is marha jó volt

rambó négy 2008.05.21. 12:56:26

Na végre! Már akartam rinyálni, hogy mikor jönnek a hajrá-posztok...:)
Ezekből biztos ez fog jobban tetszeni, de nagyon kiváncsi vagyok mit lehet szeretni a mencseszterben :)

BruceWayne 2008.05.21. 12:56:41

heinrich: amúgy meg van már írva?
mert akkor máshova feltehetnéd

kroos 2008.05.21. 12:56:59

Nera ez most komoly hogy valamiben egyetértünk?

heinrich · http://nst.blog.hu 2008.05.21. 12:57:46

Hogy Ballack mikor volt védekező középpályás, arra őszintén szólva nem emlékszünk, de idézett megjegyzés elsősorban emberi oldalára vonatkozott.

Titi120 2008.05.21. 12:58:11

"Michael Ballack kékben lett játékos, de megkockáztatjuk, Drogba is. Egy éve még könnyes szemű, durcás kiskölyköt alakított, mára képes értelmezni a klubhűség fogalmát is."

Nem látni Ballackot a 2002 -es VB-n, és nem olvasni Drogba nyilatkozatokat 2008-ban eléggé nagy hiányosság.

MAti 2008.05.21. 12:59:39

Annyira gáz, hogy minden humor mellé táblát kell tűzni, hogy "vicc"... :DD

Pedig jó ez is, meg a tegnapiak is.
Ha jó kocsmába megy az ember, még komolynak gondoltam is hallani hasonlókat... :))

heinrich · http://nst.blog.hu 2008.05.21. 13:00:47

Hidd el Nera, ha lenne rá mód, hogy ki tudjuk lőni, akkor azt megtalálnánk, de körülmények szerencsétlen együttállása miatt ez egyelőre lehetetlennek tűnik :((

kroos 2008.05.21. 13:02:15

Heinrich: pl Magath éra alatt végig a védelem elött játszott,ha te erre már nem emlékszel akkor a bundesliga posztok irását át kellene adnod valakinek.

kroos 2008.05.21. 13:06:21

és ha már Leverkusen:a Basturk mögötti idaszakot se egy trequartista-a Ballack-nak hivnám.

szferi 2008.05.21. 13:07:36

tegyétek fel ide kommentként csak a szöveget, a lényeg hogy még ma olvasni tudjuk!!!

rambó négy 2008.05.21. 13:07:51

Hein, azárt reménykedünk a mencseszteriben is, hátha mégis meglelitek a módját. Csak több esély van rá, mint, hogy a fradika visszajut az enbéegybe :)

Basti. · http://borgatya.hu/ 2008.05.21. 13:13:32

barnetta 2008.05.21. 13:02:15
"pl Magath éra alatt végig a védelem elött játszott...."

igen, ez így volt. én is emléxem: egy ideig Ballack volt a mágikus 6-os :D
Bár ez az ember sztem se nem támadó.kp se nem vd.kpályás....valami a kettő között

Egyébként az én jóslatom:
Hargreaves 34.percben lerúgja Májkült (a régi ismeretttségre tekintettel), CR az 54.perben vezetsést szerez a MU-nak, de jön és Drogba 91.-ben és egyenlít, majd Teryry a 94.percben fordít. ÁMEN ;))

heinrich · http://nst.blog.hu 2008.05.21. 13:16:29

Ebből nem lesz konszenzus, ha jól látom. Lampard pont annyira védekező kzp, mint Lampard, vagy Gerrard.

Nálam ez a kategória ott kezdődik, h Ramelow, Jeremies, van Bommel (ha már No) vagy Makelele (ha már Chelsea).

Csörszike 2008.05.21. 13:17:40

stílusbravúr, gratulálok a cikkhez! üdítően jó, főleg benito tegnapi -leszögezem, publicisztikai, illetve stiláris, nem pedig chelsea-ellenesség miatti- ámokfutása után.

MAti 2008.05.21. 13:17:43

Drogba góljára én is komoly esélyt érzek.
Ez a srác nem csak gólt lőni tud, de fontos gólokat rúgni is sikerülni szokott neki.
Ez utóbbi még többet ér...

Arra kíváncsi leszek, hogy CR mire megy. Mondjuk Essien-nel. :)

kroos 2008.05.21. 13:19:17

Heinrich értelek és igazad is van de ha valaki a védelem elött játszik és 3-szor lépi át a félpályát akkor ha az az ember pirlo vagy ballack az akkor is DM.

kroos 2008.05.21. 13:20:22

Ha pedig Makelele-t elöretolod éknek ......

broadstreet bullies 2008.05.21. 13:20:26

Üdv. Csak egy kérdés: nem lehetett volna egyszerre kitenni mindkét postot? A mu szurkerek kilesznek... Egyébként iszom a szavaitokat már régóta.

BruceWayne 2008.05.21. 13:21:18

láttam egy olyan kezdőt hogy Essien jobbhátvédbe?
kérdem én miért?

kroos 2008.05.21. 13:22:50

szerintem mert nincs nála jobb(beletti,ferejra)+nem könnyü megbontani a Makalele,Ballack,Lampard-hármast.

MAti 2008.05.21. 13:25:54

Majdnem biztos vagyok benne, hogy Essien-re bízzák CR-t...

bakító 2008.05.21. 13:30:11

"...midőn feltűnik a horizonton Michael Essien ógörög bronzszobra"

Távol álljon tőlem minden faji előítélet, de hát az ógörögök forognak a sírjukban:)

kroos 2008.05.21. 13:32:22

Barton-t fél évre lecsukták...

poisson rogue (törölt) · http://atjeffs.blog.hu 2008.05.21. 13:45:14

bakító:

A görögök sem voltak ám szépek, csak idealizálva ábrázolták magukat (egymást), úgyhogy lehet hogy Essienből is ki lehetne hozni valamit, csak a fejét másról kéne mintázni (pl. céronaldóról és akkor máris ott vagyunk az antik férfiszerelemnél...) :)

BruceWayne 2008.05.21. 13:47:57

Michael Terminátor Essien a motor, egy kib*szott Machine, és ő általában középen játszott korábban, Makelele helyén aki már egy ideje nem volt kezdő, de mostanában Essien-t hátraküldik és Makelele is kezdő, így Essien hátraszorul, ami nem is a saját posztja. de akkor meg minek Belletti ha nem is játszik?

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2008.05.21. 13:53:49

Tök jó a cikk, csak milyen kár, hogy olyan az emberi természet, hogy a tegnapi gyalázkodáson tud nevetni, a szerelem meg ugye nem vicces :-D


Hát, már csak azt kéne a következő néhány órában kitalálnom, melyik csapatnak is szurkoljak..........

Paul Newman Jr. 2008.05.21. 13:54:51

Belletti ropi a PL-hez, Essiennek meg mindegy hova teszed, eléggé all-around a csávó csatárságot kivéve - bár a Heskey-szintet bármikor hozná.

BruceWayne 2008.05.21. 13:56:57

hát igaz, ő a fáradhatatlan ember.... de azért középen jobb, bár akkor általában nem volt Ballack vagy Lampard mikor ott játszott, így gyakorlatilag egy all-around jobbszélső lesz szögletzászlótól szögletzászlóig?

kroos 2008.05.21. 13:59:12

tök mindegy mert a másik oldalob esli kól lesz.

giacinto 2008.05.21. 14:02:16

Essien kurva jól tolta jobbekkben, sokkal többet segíti a támadásokat mint a pálya közepén ütközve.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.05.21. 14:02:53

Essien egy Jolly Joker, de a Chelsea 4-3-3-ban csak akkor játszik középpályást, ha a Ballack-Makalele-Lampard trióból hiányzik vki. De épp Makalele helyén a legritkábban, oda inkább Mikel kerül.

BruceWayne 2008.05.21. 14:09:41

na mindegy, lényeg hogy jól játszon

heinrich · http://nst.blog.hu 2008.05.21. 14:11:12

'Terry-t nem találták el' - haha, Nerra, nem is tudtam, hogy az eufémizmus is szerepel az eszköztáradban.

Amúgy az ugrott be a matrjóska babát nézve, hogy 'Most jössz azzal, hogy nem vagyok fehér?!' - ha ez megvan valakinek :))

+1 adalék a Chelsea hívőknek, bár nem mai az infó. A klub leszerződött a youtube-al, és pár hónapja szinte minden elérhető videón, ami a csapattal történik, mégpedig itten:

www.youtube.com/chelseafc

Asidotus 2008.05.21. 14:13:23

a bronz sötét színű, Essienről mintázott bronzszobo elég életszerűen festene.
Orosz Tőke - Angolszász Tőke idáig 1:0, vajon egyenlítenek, vagy 2:0 lesz?
(csak a poén kedvéért, ma a Chelsea-nek kellene győznie. Ha már nincs Murinho.)

smartdrive 2008.05.21. 14:14:58

röhejes ripacskodás

kroos 2008.05.21. 14:16:27

Látom Heinrich tulléptél a Ballack témán...

d3vnull 2008.05.21. 14:17:27

smartdrive : ez most mi? itt nincs megjelenítve a hozzászólások száma, tehát sima faszsággal nem leszel nagyobb király :)

smartdrive 2008.05.21. 14:21:21

elolvastam a cikket, és ez róla a véleményem

heinrich · http://nst.blog.hu 2008.05.21. 14:30:28

Barnetta,
Igen, túlléptem, azt hittem megállapodtunk. A Pirlo-s példát egyébként maximálisan megvettem, de attól, hogy valaki hátravontabban játszik, nekem még nem DM, mert azon a poszton az ütközés és a labdaszerzés a legfontosabb feladat. Ballack játékát hasonlóan látjuk, csak te más cimkét teszel rá, nem hinném hogy ez korszakos vitaindító lenne kettőnk között.

Paul Newman Jr. 2008.05.21. 14:33:49

Makelele valóban odataposott egy Cole-nak, volt is rögtönzött konzílium, de az edzés végén már újra játszott.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.05.21. 14:45:48

én azért kiváncsi volnék, hogy mégis mi járt a fejében

Lencse. 2008.05.21. 14:48:16

Muhaha, elképzelem az nst szerkesztőket, ahogy zavartan nézelődnek egymásra, ki lehet az, aki le meri írni hányás nélkül, hogy Hajrá, Manchester. És még ráfogják az UPC-re. :D

A döntőről: korábbi szerzővel egyetértek, Terry, Dorgba, Lampard telejsen megérdemli a BL-serleget. De Van der Saar, Giggs, Scholes még sokkal jobban. És Ronaldo és Rooney is. Akinek pedig a leginkább jár a trófea, az a Mester, le a kalappal. Szóval hajrá, United!

(Ha ma nyer a Chelsea, akkkor José kétszeres BL-győztesnek számít?)

neeskens 2008.05.21. 15:00:11

Öööö tudom, hogy ez egy Chelsea-t éltető cikk, de én a Manchestert érzem egy pöttyet esélyesebbnek.

Egyrészt szerintem kicsit erősebb a játékosállománya. másrészt Grant kevésbbé rutinos edző, mint Ferguson.

the real 2008.05.21. 15:12:05

"Lampard pont annyira védekező kzp, mint Lampard"

Heinrich, bölcs vagy, nem kockáztatsz sokat :)

ASRM 2008.05.21. 15:15:47

Essien ott jó, ahova teszik, éket is tudna játszani, sőt szerintem még a kapuban is megállná a helyét. Ha rajtam múla azonnal leigazolnám kedvenc csapatomba.
Heinrich, azért az anyázós cikk neked is jobban ment volna sztem, de azért ez se rossz:)

bakító 2008.05.21. 15:20:49

Maximális respekt Essiennek, hiszen a világ egyik legjobb és leguniverzálisabb játékosa, de ez az ógörög hasonlat... pafff.

A minotaurus már inkább.

heinrich · http://nst.blog.hu 2008.05.21. 15:27:15

ASRM
Értem amit mondasz, igazság is van benne...
Régi és egyik kedvenc idézetem, hogy 'fikázni könnyű, alkotni nehéz' (amúgy Geszti) - egyszer majd talán eljutunk oda is.

BruceWayne 2008.05.21. 15:30:18

hát geszti szóvicc pétertől idézni is egy szint

nasteey 2008.05.21. 15:33:15

"de akkor meg minek Belletti ha nem is játszik?"

Azért, hogy a végén be lehessen cserélni, hogy eldöntse a meccset.

MAti 2008.05.21. 15:33:18

Geszti szóvicc Péter azért szeretett anyanyelvünk ismeretében szvsz. nagyjából bármelyikünket megelőzi.

Pedig egész jó viszont ápolok ezzel a nyelvvel én is.
Jobbat, mint a C++ - szal. :))

Henke 2008.05.21. 15:42:36

hatalmas szvsz:
1; Geszti jó
2; ez a cikk a legrosszabb olvasmány volt, gyomorforgató és beteg... :D -bár az is egy szint hogy az anyázós cikkek tetszenek, a dicsőítő pedig...hát...:D erre mondta anyám azt hogy "fiam, te már a South Parkon nevelkedtél"...

nyilván mind a kettő vélemény az én ízlésem miatt van így, de hol van a MU cikk amugy? :$

Romanista 2008.05.21. 15:57:41

a Mu cikk annyira jó lett hogy nem bírja a szerver azt a mennyiségű nyálat.

Paul Newman Jr. 2008.05.21. 16:01:00

Henke,

kicsit ha körbenéznél talán, meg olvasnál hozzászólásokat, akkor tudnád hol a MU cikk.

Gesztit meg lehet oltani, de hogy az egyik legtehetségesebb izé, polihisztor, vagy mi, az vitathatatlan, csak ne fájna annyira mások tehetsége, srácok.

Henke 2008.05.21. 16:59:06

oks, látom már. :(

PNJ: azért neked is könnyebb oltogatni, mint válaszolni :C

neeskens 2008.05.21. 17:04:39

Az én ízlésemnek nem Geszti tehetsége, hanem a Nemzeti Vágta agyament hülyesége fáj.

megmondó 2008.05.21. 17:15:30

igen, geszti tehetséges ember szerintem is, különösen a jazz+az produkciója volt igazán példaértékű. de meg kell nézni, micsoda dalt szerzett oláh ibolyának. egy kis rap azért befért volna oda is, pár remek szójátékkal, ebben különösen tehetséges a faszi.

megmondó 2008.05.21. 17:16:04

amúgymeg szar cselzi.

OJ · http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2008.05.21. 17:20:05

"A luzitán labdarúgó iskola flikk-flakk tagozatán végzett sihederek menten megjuhászodnak majd, midőn feltűnik a horizonton Michael Essien ógörög bronzszobra."

Komoly. E sorok elolvasásakor emberes csatajelenetek villantak fel előttem. :)

poisson rogue (törölt) · http://atjeffs.blog.hu 2008.05.21. 17:21:46

Ma este megtekinthetjük a portugál nemzeti RSG vágtát a széleken, sok lábkapkodással, még több fetrengéssel és a páros-lábbal-becsúszó fetrengő ellenfél-arcába-hajoló cselzi-védőkkel színesítve.

BruceWayne 2008.05.21. 17:28:10

"de meg kell nézni, micsoda dalt szerzett oláh ibolyának" azt, b*meg, emberiség elleni büntet, még így is hogy lopták


bocs az offért

BruceWayne 2008.05.21. 17:28:49

na este GO BLUES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

croni sírni fogsz és nem az örömtől!

Lencse. 2008.05.21. 17:30:59

A hozzászólásokat elnézve ma este Ronaldo mesterhármast vág, vagy nyílt törést szenved. Középút nincs. :)
Grant valószínűleg napok óta éhezteti a védőket, időnkén friss vért szagoltat velük, és CR fényképét lóbálja.

Bendeguzi (törölt) 2008.05.21. 17:42:20

szerintem ez a cikk is inkabb mocskos manchester lett mint hajra cselszkij, de ertem en a humort (kinyirok mindenkit ha nem a mu nyer :)

Bendeguzi (törölt) 2008.05.21. 17:44:26

amugy egy haver mondott ma hasonlot: o lenne az igazi motivator. 2 vodor verrel menne be a meccs elott az oltozobe es nyershossal :))

popp · http://koncertblog.com/ 2008.05.21. 17:54:22

"pedig a lókupec nem is a mi padunkon nyammog..." - ez most Fergiere vonatkozik, mindenesetre én ráértettem és nagyon beröhögtem :D.

De ha már irónia, én idén nem osztanám ki a BL-serleget és a moszkvai meccs győztesének az angol kupát adnám át. (Csapataim már behetoltak a Pompey kincstárába.)

Először is, mert azokban az években, mikor az angol csapatoknak közük nem volt a Bl-serleghez, vezetőik úton-útfélen azt emlegették, hogy számukra az FA-kupa sokkal többet ér, hát most is boldogok lehetnének kedvenc serlegükkel.

Másodszor, a hét eseménye ebben az esetben a várhatóan sokkal érdekesebb Olasz-kupa döntő lenne a prominencia szempontjából is.

Harmadszor fejem fájdult bele, ahogy hullott a forgács a Pompey-Cardiff City jó délutáni favágásnak mint meccsnek inkább nevezhető FA-kupa döntőn. Az milyen már (hogy elúszik Mianmar), az a Nwankwo Kanu lövi a győztes gólt, aki jobban emlékeztet saját nagyapjára, mint fénykori önmagára.

Negyedszer, ha ilyen az mikor két angol kiscsapat egymásnak feszül, akkor inkább játszák a nagyok az FA-kupa döntőt, ahelyett, hogy az olaszok focijának lebutított kopírozásával hazavágnák a Bl-t.

Vigyázat irónia!

janek91 2008.05.21. 17:57:47

A Manchesternek szerintem nem szabadna defenzíven játszania ezen a meccsen. Láthattuk milyen pocsék mérkőzés kerekedik ki abból, ha ők védekezni próbálnak (Milan tavaly visszavágó, idén Chelsea 1-2, Barcelona ellen mindkét meccsük), ráadásul legtöbbször ők húzzák a rövidebbet. A hadrendük szerintem nyugodtan lehetne 4-4-2, aztán ebből 4 támadófeladatokkal lenne ellátva,(CR, Tevez,Rooney, Giggs/Nani) a többi pedig sztem Rooney időnkénti besegítésével megoldja a védekezést. Az az érzésem ugyanis, hogy ezt a döntőt egy rúgott góllal nem lehet megynerni, legalábbis a Manchesternek nem...

d3vnull 2008.05.21. 17:59:53

Még meccs előtt kijelentem, hogy természetesen Chelsea győzelemnek szorítok, de ha a menjunájtid nyeri azt kell majd mondjam megérdemelték az idei formájuk alapján.

janek91 2008.05.21. 18:00:32

Ja és remélem Fletcher ott lesz a padon Sheasy-vel egyetemben, hátha lecsorog egy labda a 93. percben...:)

Asidotus 2008.05.21. 18:01:45

Az idei szezonban C. Ronaldo nem sokat tudott tenni az igazán nagy csapatok ellen, igazán komoly meccseken. Ma tuti szenvedni fog.
Mondjuk, nekem nem az a foci, hogy jön Essien, és lerúgja azt, aki jobban játszik, mint egy magyar focista. Én szeretem, ha cselek vannak, passzok, és gólok, amiben Essien nagy mester (mármint a nagy gólokban).
Ha az áprilisi, egymás elleni, meccset hozzák, akkor jó lesz. Azt persze én is sajnáltam, hogy nem lehetett a "Kinek szurkolsz?" szavazáson semlegeset jelölni, mert nekem igazából oly mindegy, ha olasz csapat v. Barcelona v. Tottenham nem játszik a döntőben, hogy ki nyer, csak gólokat, izgalmat, látványos játékos szeretnék. Tartok tőle, hogy Ferguson mester megöli a meccset, hacsak a Chelsea nem szerez hamar vezetést. Vagyis semleges drukkerek egy korai Chelsea-gólnak szorítsatok!
A legfőbb gondom persze az a mai döntővel, hogy a Juventus nem nyerheti meg, de majd jövőre.

Bendeguzi (törölt) 2008.05.21. 18:19:24

hmm en nem orulnek egy korai cselszkij golnak, lasd a 99-es dontot ahol mar a 6-ik percben vezetett a bayern esa mu a kovetkezo 84 percben szenvedett. az azt koveto 3-ban pedig megnyerte a kupat. tehat hogy jo legyen a meccs az kene hogy a mu lojon egy gol az 5-ik percben, majd a 12-ben ezutan a 20-ban , majd a 33, 44, igy egy 5 nullal mennenk szunetre, es ezutan meg tovabbi 4 gol a masodikban manchesteri reszrol es igy allitanank be a 9-0. na ez kurta jooooo meccs lenne :)

pepe11 2008.05.21. 18:31:03

"Az idei szezonban C. Ronaldo nem sokat tudott tenni az igazán nagy csapatok ellen, igazán komoly meccseken."

Nűnű, mondj egy olyan játékost, aki a szezon minden meccsén a legjobb formáját mutatta, lőtt kb. 40 gól de nem csak olyan kis csapatoknak mint pl a Liverpool, Arsenal, Lyon, Roma, Sporting...
Kíváncsi vagyok

Asidotus 2008.05.21. 18:38:08

Fernando Torres vagy Inzaghi a legfontosabb meccseken tudott gólokat rúgni. Del Piero.
Persze, a bajnokságban minden meccs egyforma, a kiesők ellen is 3 pontot adnak, mint a listavezető ellen.
Természetesen, drukkolok Ronaldonak, mert róla azt látom, hogy focizni akar, és nem harcolni. Hiányolom a hozzá hasonló játékosokat, és teljesen megértem, hogy nem tetszik neki, hogy a gyengébb képességű ellenfelek felrúgdossák, mert csak azt tudják.
Aki rugdosódni akar, az válassza a K1-et.
A foci játék, nem küzdősport.

BENIARRIVO · http://forzaitalia.blog.hu 2008.05.21. 18:43:26

a jelen cikk után csak és kizárólag azért bocsátok meg heinrichnek, mert azt célzatosan provokatív szándék szülte!!!

amúgy grrrrr!

bag 2008.05.21. 18:53:12

azért ezt részletezhetnéd:
"természetesen a játékvezető, mégpedig az a Lubos Michel, aki már egy BL elődöntőt elcsalt a kékek kárára (vs. Liverpool)."

ugye ez is csak vicc mint a cikk nagy része??? :)

Lencse. 2008.05.21. 18:53:50

Bendeguzi: a 99-es döntőt mire fel említed? Az rossz meccs volt? :D

Mellesleg Alex sem tétlenkedik, az elmúlt héten mindennap bedobta Ronaldot egy arénába, megvadult grizzlymedvék és berberoroszlánok közé, ott kell elvezetnie a labdát. Speciális erőnléti edzőnek pedig Mike Tysont fogadta fel.

heinrich · http://nst.blog.hu 2008.05.21. 19:02:24

bag,
Ne kezd te is, tegnap alig tudtam megvedeni habival szemben, ki akarta huzni az ebadta :)

madbalee 2008.05.21. 19:07:02

Sheva lesz a meccs embere:)

Bendeguzi (törölt) 2008.05.21. 19:09:41

lencse
hogy oszinte legyek a mi reszunkrol az 90 perc horror volt. ami a 90. perc utan jott az pedig vmi tundermese. mert hogy az en elso osz hajszalam akkor jelent meg a fejemen az is tuti. azota gyujtottem meg parat. ma pedig ....

bag 2008.05.21. 19:17:28

ok, szezonvégén nem érzékenykedünk :)

de azért

Hajrá MU!

Lencse. 2008.05.21. 19:24:37

Bendeguzi: :) Fordítva.
14 éves voltam, elvakult Bayern drukker. Képzelheted. Azt hiszem, életem első éjszakája volt, amit átvirrasztottam. :)

Tudtok valami jó manchesteri zenekart? Oasist hallgatok, hogy hangoljak az estére, de ők "véletlenül" pont City szurkolók, rühellik a Unitedet.

papercut 2008.05.21. 19:30:09

Ha igazak az előzetes csapatösszeállítások, akkor Ferguson papa megint eltaktikázta magát... Scholes Carrick és Hargreaves egyszerre a pályán, miközben Tevéz pados? Ez nem az a meccs öreg! C-t úgy lekapja majd a pályáról (C)ashley Cole, hogy csak ne, ha meg befelé menne, ott lesz Essien... remélem nem lesz 1 gólos hátrányban az MU mire erre rájön Fergi... Remélem azért a vörösök nyerik, de ha nem hozzák azt a focit amivel kiérdemelték a döntőt mérges leszek!

balu11 2008.05.21. 19:33:24

3 dolog...:

1 - sosem gondoltam volna, hogy az NST kommentek között, a BL-döntő napján a legtöbbször leírt tulajdonnév (kis túlzással) a Geszti lesz...

2 - heinrich 14:11: nekem megvan :)))) "Mondd ki az első szót, ami eszedbe jut? P.na."

3 - nagyon jó mind a 4 cikk! Ja, csak 3 van...?! :)

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.05.21. 19:34:31

A port.hu szerint sehol sem lesz bl döntő, de mi az igazság ki tudja? Ma lesz., ill hol, mi közvetíti?

balu11 2008.05.21. 19:37:09

a meccsről pedig: el voltunk kényeztetve az elmúlt 10 évben izgalmas/jó BL döntőkkel, a maitól nem várok sokat... már lejátszották az idei BL meccsét - Chel-Liv 2. meccs

de azért reménykedem...!

Malcolm 2008.05.21. 19:43:51

Az Mtv közvetíti.

Deco 2008.05.21. 19:43:52

Hajrá Chelsea!
Bár jobb lett volna,ha a Liverpool jut be a döntőbe,mint tavaly.Csak a bíró most elpártolt tőlük,de egy pillanatig sem hibáztatom,hisz ő is ember.
A meccs percek múlva kezdődik.Izgatott vagyok.Üdv,
Deco

bag 2008.05.21. 19:45:30

balu, egyetértek tényleg beillett az a meccs döntőnek, jó meccs, fordulatok, a jobbik továbbment.

Azért csak most, csak itt a MU-nak szurkolok!

poisson rogue (törölt) · http://atjeffs.blog.hu 2008.05.21. 19:46:26

Lencse, én csak liverpooli zenekarokat ismerek, de olyat sokat..:P

Deco 2008.05.21. 19:48:47

Linkin Parkot hallgatok és gondolkozok,kinek szurkolok majd júniusban,az eb-n.Valószínüleg a franciáknak,a törököknek,meg a németeknek.

bag 2008.05.21. 19:49:35

helyes ez tetszik, jövőre hallgatjuk őket a döntőre elkísérve a csapatunkat. :)

bag 2008.05.21. 19:51:08

vagy Torres miatt a spanyoloknak úgyis rég nyertek ha egyáltalán...

Deco 2008.05.21. 19:51:17

A Chelsea-Liverpool meccs tényleg jó volt,a liverpoolnak drukkoltam.Ha még tizik is jöttek volna,a körmömet rágtam volna idegességemben,az biztos.De így is izgalmas volt.

Deco 2008.05.21. 19:56:00

Kiváncsi vagyok Bozsik-ék most miket fognak dumálni a két csapatról,gondolom lesz szó,hogy jutottak el idáig,stb.

rizla 2008.05.21. 20:00:59

rooney megint kp lesz? lol

pepe11 2008.05.21. 20:03:27

Én eztekt a felállásokat találtam:
Chelsea: Cech, Essien, Terry, Carvalho, A Cole, Makelele, Ballack, Lampard, J Cole, Molouda, Drogba United: Van der Sar, Brown, Ferdinand, Vidic, Evra, Hargreaves, Carrick, Scholes, Ronaldo, Rooney, Tevez

rizla 2008.05.21. 20:12:24

de
miért
kell
ezt
a
hülye
picsát
BAZMEG

pepe11 2008.05.21. 20:18:24

BozsikÚrtól kérdezném, hogy mi az a sok dolog amivel Grant hozzájárult a Chelsea játékához???????????

retroflexus 2008.05.21. 20:22:46

Áááááááááááá, Bozsik, miért égeted magad????? Ha a Chelsea nem veszít annyi pontot ősszel, most bajnok lehetne. És a Derby County? Ha nyer minden meccset?

crouchy 2008.05.21. 20:33:33

basszus olyan rosszul érzem magam. 12 perc múlva bl döntő , engem meg nem érdekel hogy mi fog történni. midn kettőt utálom. ilyen döntőm még sosoem volt.

montipájton 2008.05.21. 20:58:31

Valaha a blog gazdái kikötöték, hogy riportert, műsorvezetőt nem nagyon kellene gusztustalan stílusban anyázni. Megy a meccs, szólok, Rizla, minek kell azonnal egy női műsorvezetőt gyalázni? Szégyellhetnéd magad, bár gondolom, nem fogod.

pepe11 2008.05.21. 21:12:03

jájájupijupijá:D:D:D

smartdrive 2008.05.21. 21:12:23

"A luzitán labdarúgó iskola flikk-flakk tagozatán végzett sihederek menten megjuhászodnak majd, midőn feltűnik a horizonton Michael Essien ógörög bronzszobra."

muhaha

montipájton 2008.05.21. 21:13:49

Gyönyörű fejes volt. Abszolút futballklasszikus. A beadás is.

(De Terry kifejelte volna, ha ő van ott.)) )

balu11 2008.05.21. 21:17:33

ha a pályán lévő 22 ember közül meg kellett volna nevezni a leggyengébb képességűt, 100 emberből (kommentelőből) 98 őt nevezte volna meg - bevallom, én is

aki egyébként jobblábas...

adjuk meg a császárnak, ami a császáré, a barnának, ami a barnáé: szép volt, Wes!

[megjegyzem, kicsit sem vagyok MU-drukker, nem is voltam soha, csak amikor mindenki :) 99. május...]

smartdrive 2008.05.21. 21:20:25

megnézném az EB-n a Terry-Ferdinand védelmet :D

balu11 2008.05.21. 21:22:15

elkezdtek focizni (fejelgetni, védeni) a srácok...

úúúú, de kár ezért a bukó-sisakos szóviccért..., na most meg "Péter, a kőszikla, akire egyházat építenek" - hagyjuk már szegény Cech-t békén, megvan a maga baja azzal a mezzel (v. láthatósági zubbonnyal...)

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2008.05.21. 21:29:02

wes brown a mezőny legjobbja, jobban nyomja a jobb oldali középpályást mint tevez...utóbbi lassan magáról is elhiszi, hogy védekező kp, annyit hibázik a kapu előtt

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2008.05.21. 21:32:31

teljesen tipikus chelsea gól. furcsa így, egyetértek crouchyval, egyáltalán nem zavar hogy gólt lőttek, még nem sokszor éreztem ilyet :)

balu11 2008.05.21. 21:32:32

lenyomtuk a Vácot!!! 4-0!

I. félidő: Fülöp – Bodnár, Vanczák, Juhász, Bodor – Dárdai, Vadócz – Gera, Hajnal, Huszti – Priskin

egész olyan, mintha egy csapat lenne... csak, de kellene egy csatár! (nekem lenne tippem, de nem mondom meg :))

retroflexus 2008.05.21. 21:32:35

Lampard. Szimpatikus, mint egy szegedi kézilabdás... :s

shinigami 2008.05.21. 21:33:18

es cronaldo is megkapta az elso szeretetcsomagot

smartdrive 2008.05.21. 21:34:22

jöhetnek a büntetők

montipájton 2008.05.21. 21:35:06

Nagyon jó első félidő volt, sokáig meggyőzőbb MU, számomra érthetetlenül szar Chelsea-védelem (baszki, ekkora bakikat), aztán, hogy valami újat mondjak, a kihagyott helyzetek megbosszulták magukat.))) De Lampard megérdemelte.

Nem tudom, kinek drukkoljak, a lényeg, hogy jó a meccs.

rizla 2008.05.21. 21:40:19

szokásos chelsea-mák befigyelt. a védelemről meg grant tehet, miért nem belletti a jobbhátvéd? kiváló formában játszik idén, essien pedig sokkal hatékonyabb lenne középen. ráadásul az alacsony termete miatt akkor sem sok esélye lehetett volna a brutálisan emelkedő ronaldo ellen (aki egyébként jól, és SZIMPATIKUSAN játszik), ha nem nézi el.

Lojzi_ 2008.05.21. 21:40:58

Azon mondjuk beröhögtem volna, ha az EB két héttel előtt Carvalho eltöri Cé lábát....

Lojzi_ 2008.05.21. 21:42:24

Akarom mondani: előtt két héttel
Kis esti diszlekszia. :o)))

rizla 2008.05.21. 21:42:30

montipájton: "Rizla, minek kell azonnal egy női műsorvezetőt gyalázni? Szégyellhetnéd magad, bár gondolom, nem fogod."

szerintem te szégyellheted magad, hogy hozzáértés nélkül belepofázol ebbe, bár nyilvánvalóan nem fogod, pedig kellene: ezt a nőt már éppen elégszer hallottam, hogy már akkor a falat kaparjam, amikor feltűnik a képernyőn. egyébként ugyanez vonatkozik bozsikra, és a szemüveges puhapöcs műsorvezetőre (igen, vele meg az a bajom, hogy szemüveges!!!)

montipájton 2008.05.21. 21:43:36

Nem tudom, Belletti hiánya-e az oka, de Terry és Carvalho egészen hihetetlen bénázásokat (is) csinált. A döntő súlya, vagy mi...? )))

Mellesleg az MU sem szokott két ilyen abszolút ziccert, mint Tevezé meg Carrické volt, egymás után kihagyni egy meccsen. A döntő súlya, ja.

rizla 2008.05.21. 21:45:12

tevez és carrick is jól oldotta meg abszolút, egyszerűen csak előjött cech szuperklasszisa. fantasztikus védések voltak

montipájton 2008.05.21. 21:46:18

Rizla,
a stílus maga az ember. "Pofázni" én nem szoktam, és ordenáré stílusban sem szokásom nőket minősíteni. (Ha észrevennéd: nem a szakmai teljesítményét, hanem az emberi mivoltát gyaláztad, de ez persze nem csak rád jellemző.)

Na, hagyjuk, jön a második félidő.

Micimedwe 2008.05.21. 21:47:32

Az idegek feszülése, ilyesmi.

montipájton 2008.05.21. 21:48:41

Az igaz, hogy Cech óriásit védett, ám Carrick gyakorlatilag középről, laposan érkező labdát lőhetett volna oda, ahova akarja. Ha normálisan helyezi, nincs az a Cech.
Teveznél meg nem a fejesre gondoltam, hanem a becsúszva eltört labdára, gyakorlatilag üres kapu előtt.

Nem mintha hibáztatnék bárkit is egy kihagyott helyzetért, ilyen tétnél pláne.

balu11 2008.05.21. 22:42:44

2004-ben.... na, meglesz az... hajrá...

igen!!! a Monaco.

[persze nem szép élcelődni szegény kommentátorokon - mindenki hibázhat... :)]

balu11 2008.05.21. 23:13:33

kiváncsi lennék, hogy ilyenkor mi alapján dönt a bíró sporttárs...

valszeg úgy gondolja, "na, itt most valakit kiszórok, mert nagy a balhé... de kit? hopp, ott egy pofon - akkor legyen a colos, fekete csávó, mondjuk"

Lojzi_ 2008.05.21. 23:14:24

Ahogy Abramovic arcát elnéztem a spori holnap lófejet talál az ágyában...

Lojzi_ 2008.05.21. 23:14:58

Természetesen plutóniummal szennyezve.

smartdrive 2008.05.21. 23:15:03

Anyelka fogja kihagyni

Lojzi_ 2008.05.21. 23:16:52

Szerintem meg Ronaldo. Abban a manchesteri hetes mezben nem könnyű büntetőt értékesíteni...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.05.21. 23:16:53

Minden tiszteletem a szlovákoké, de ez a bíróválasztás azért nem volt telitalálat. (Nem csal, nem azért, csak nincs teljesen kezében a meccs.)

Lojzi_ 2008.05.21. 23:17:50

Vannak kisebb hibái. :o))

smartdrive 2008.05.21. 23:19:38

mik ezek a cserék? Zahovics nem volt elég?

wan2bee 2008.05.21. 23:21:10

ez olyan mint az orszagimazs... ennel meg a FAkupa donto is izgalmasabb volt.. a birot nem minositem inkabb

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.05.21. 23:21:54

Ha már, akkor egy picit inkább a MU-nak szurkolok, de most van egy olyan érzésem, hogy a Chelsea nyer. Nem tudom, miért.

smartdrive 2008.05.21. 23:22:51

Na, jön a van de szar-faktor? :D

Lojzi_ 2008.05.21. 23:23:55

Mindegy ki nyer, csak Ballack lőjje be és C. hagyja ki.

slowmotion 2008.05.21. 23:25:38

szerintem meg mindig a legnagyobb csillagok hagyják ki. ergo most a Dinamónak kellene nyernie...

smartdrive 2008.05.21. 23:28:17

dráma, kérem, dráma

Lojzi_ 2008.05.21. 23:30:22

Malacka, kérem malacka

ciru717 2008.05.21. 23:30:39

Úgy tudtam hogy Cé kihagyja...

smartdrive 2008.05.21. 23:30:55

na, Terry

mondjuk ő megoldja

Lojzi_ 2008.05.21. 23:33:27

Giggs. Na ő is egy pöcs. Hagyja csak ki.

balu11 2008.05.21. 23:33:29

na, erről lehet kommentelgetni majd egy darabig az tuti

Cé, Terry...

azért elég izgi lehet ott állni a labda mögött...

(neee, a Giggs, neee)

rizla 2008.05.21. 23:36:37


zen monkey üzenete:
amúgy c.ronaldo kihagyja
zen monkey üzenete:
ha nagy játékos akar lenni
zen monkey üzenete:
aranylabdás
zen monkey üzenete:
akkor ki kell hagynia
zen monkey üzenete:
baggio, shevcsenko

(...)


zen monkey üzenete:
chelseaből anelka hagyja ki
zen monkey üzenete:
mert ő baszik rá
zen monkey üzenete:
rohadt zsoldos

(...)

balu11 2008.05.21. 23:36:45

na jó' van, legalább izgi volt...

aztán, az EB-n is megfogni ám, Pumukli!

Lojzi_ 2008.05.21. 23:37:18

Összegezve:
Nem volt jó meccs, kevés játékkal és helyzettel, hülye bíróval.
Sajnos a MU megnyerte, de hál' Istennek a Cselszki kikapott.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.05.21. 23:37:19

Csalt a megérzésem. Nem baj. Legalább kikapott a Cselszkij. Ez a büntetőpárbaj meg vicces volt. :-)

ciru717 2008.05.21. 23:37:28

Nem, ez nem Análka, ez inkább szopás...:D:D
Grat a Unitednak, biztos érdekli őket hogy én gratulálok nekik.

smartdrive 2008.05.21. 23:38:15

na, most végre augusztusig nem kell angol focistákat látnom

balu11 2008.05.21. 23:39:12

Lojzi_ - kicsit negatív summa, de végülis nehéz vitatkozni... :)

BruceWayne 2008.05.21. 23:41:55

Hát nincs igazság! :-(

győzött a ma szerencsésebb csapat, de a jobb a Chelsea volt.

nagy kár érte

balu11 2008.05.21. 23:42:24

a Kuszcakon miért van kesztyű?
és az Anelka miért nem sír? :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.05.21. 23:44:23

"és az Anelka miért nem sír? :)"

Mer' zsoldos.

slowmotion 2008.05.21. 23:44:26

hát izé...
de mindent megért, hogy cé kihagyta
teljes katarzis
de ugye amúgy is a 'Pool-nak kellett volna bejutnia, ha nincs a b@lf@sz viking
na majd jövőre

gyap! 2008.05.21. 23:45:30

Giggs magyaráz C-nek a nagy örömködés után:
"Mondtam bazmeg, hogy ne torpanj meg ha 11est rúgsz!" :-D

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.05.21. 23:49:12

"Ez egy méltó befejezése ennek a BL-szezonnak" (Somos)

Így igaz. :-P

BruceWayne 2008.05.21. 23:49:57

amúgy nagyon jó meccs lett volna, volt itt minden

Lojzi_ 2008.05.21. 23:50:06

Análka miért nem sír?
Mert neki tökmindegy.
A Cselszki különösebben nem érdekli, mindegy neki, hogy kék, piros, vagy zöld mezben játszik, pénzt mindenképp kap, többet mintha péksegédnek ment volna, akkor meg minek hüppögjön?

Lojzi_ 2008.05.21. 23:51:08

Nera: talán a focit kivéve.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.05.21. 23:51:19

"amúgy nagyon jó meccs lett volna..."

...ha a Barcelona játszik.

[Bocs, ezt nem hagyhattam ki.] :-)

BruceWayne 2008.05.21. 23:52:11

a meccs parasztja 'Mauro Camoranesi emlékdíját' szerintem ma egyértelműen Carlos "Hulk és egy kicsit Anthony Kiedis" Tevez kapta

BruceWayne 2008.05.21. 23:52:58

aki nem szurkolt senkinek annak nem tudom hogy tetszett e, én szerintem ezen a döntőn izgultam a legjobban.

Lojzi_ 2008.05.21. 23:58:27

Azért sir Alex fejfája mellett még megállnék egy röpke pillanatra.
A világ leggazdagabb klubjával sikerül átlagosan 13 évente felérnie a csúcsra, de úgy, hogy az ellenfél a mutatott játék alapján mindig jobban megérdemelte volna a serleget....
Hányszor is mentette meg őket ezen a két BL döntőn a kapufa?

Corwin 2008.05.22. 00:02:02

Lojzi: és milyen malac gólt rúgott már a Chelsea? :-)
És Terry mentése fejjel, és ...stb.
Hagyjuk már ezt....
Maradjunk az előbb mondott mondatodnál:
"Sajnos a MU megnyerte, de hál' Istennek a Cselszki kikapott.":-)

pepe11 2008.05.22. 00:06:09

"győzött a ma szerencsésebb csapat"
Nézd már meg Lampard gólját!:)

BruceWayne 2008.05.22. 00:07:48

Corwin maradjunk annyiban, a MU az első 30-40 percben volt jobb csak, a többi 80-90 meg a Chelseaé, és volt az a nagy helyzetük, Chelseanek meg 2 kapufája + sokkal többet lőtt kapura (23-12) és játékban is jobb volt... az egész pusztán Terry 11-esén ment el....

Croni meg elkövette minden idők talán legrosszabban kivitelezett 11-esét

rexford 2008.05.22. 00:08:04

Lojzi, ne komolytalankodj.

BruceWayne 2008.05.22. 00:09:52

jó, Lampard gólja 1, a két(3) kapufával meg már 2(3)-1 ide, de modom, a Chelsea közelebb állt a győzelemhez, mert jobban játszott, szerencsés Lampard gól ide vagy oda.

amúgy meg: angol-angol 11-es párbaj, szerintetek hány britt kapott szívrohamot?

Corwin 2008.05.22. 00:14:41

Nera: azért a kapura lövések között szerepelnek a szögletzászlónál kiment próbálkozások is:-) De nem vitatom, amit mondasz- én személyesen egyik csapatot sem kedvelem(utálom) jobban a másiknál.
Megérdemelte volna mindkét csapat, de valakinek másodiknak kellett lennie.(húha...közhelygenerátor beindult :-) )
Amit nem érdemeltünk meg, az a stúdióközvetítés volt, ezt a három embert ezért el kellene küldeni követ törni Timbuktuba egy évre....

pepe11 2008.05.22. 00:15:21

Ne felejtsd el Tevez(2), Carrick és Giggs helyzeteit.

calciomax 2008.05.22. 00:15:26

Terryvel lövetni a végén tizit olyan mint mondjuk ha Cordoba lőné az Interben.......

BruceWayne 2008.05.22. 00:18:55

kapust elküdte, szélre helyezte, csak elcsúszott, gondolom ezért lett kapufa. mondjuk eléggé kifordította a lábfejét.
de én a lövés előtt reméltem hogy az ő magabiztosságával be fogja lőni és meglesz a győzelem.

Flying Circus 2008.05.22. 00:22:15

teljesen semlegesként írom:
a bíró miatt kezdtem a chelsea-nek drukkolni kicsit, a MU nem volt játékban igazán, nem volt bennük lendület, nem győzött meg sem a küzdenitudásuk, sem a játékuk (barca + chelsea)
Chelsea: sztem ennél közelebb nem lehet csapat ahhoz h nyerjen.
MU: kéne egy ilyen poszt h Alex Ferguson kimagaslóan jó edző mert...
Na mindegy, mindkét csapat szurkolóinak jó másnapozást kívánok!:)

calciomax 2008.05.22. 00:23:16

Magabiztosan felszabaditani a kapu előtt és magabiztosan tizit értékesiteni(utcsóként) azért nem teljesen ua. Amúgy valszeg 10 ből 8 szor belövi még ilyenkor is. Ma nem......

Thrasher 2008.05.22. 00:24:44

_Lojzi:

Így van, Anelka zsoldos, valószínűleg megy jövőre megint máshova, sokmindent eddig nem csinált, szal gyakorlatilag azért vette meg a Chelsea, hogy kihagyja ezt a büntetőt. :p Egyébként meg vérkomolyan mondom, maikor megláttam az arcát, biztos voltam benne, hogy az lesz az utolsó büntető.
Először azt hittem, ma is folytatódni fog a Chelsea utóbbi néhány meccsen produkált máksorozata, gólvonalról kivágott lövésekkel, satöbbi, de azért ilyen téren igencsak kiegyenlítődött a végére a mérleg, hülyeség azon vitatkozni, ki volt a mákosabb, ma mindkét csapat az volt, de MI NYERTÜNK!!! :D

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.05.22. 00:33:14

Köszönet nektek, és főleg Lojzi_-nak, itt a végén a szórakoztatást! Ha már a csapatok nem gondoskodtak róla. No, jó éjt!

drosiii 2008.05.22. 00:37:44

Utólag kirakjátok azért (változtatás nálkül) a hajrá ManUtd cikket?

rexter 2008.05.22. 00:39:01

kivanom magamnak h SOHA SOHA SOHA többet ne legyen olyan donto ahol egyik csapatnak sem birok kicsitse szurkolni, ahol egy jatekos sincs akit kicsit is birnek. vege ennek a remalomnak vegre, soha tobbet ilyet!!!!

Bendeguzi (törölt) 2008.05.22. 00:39:26

volt mak a mu volt jobb!!
es nem vitatkozom ez teny. minden labda a cselszkij ele pattant. a mu csak kidolgozta a helyzeteit.

BruceWayne 2008.05.22. 00:41:40

mivaan? ezt még te sem érted szerintem :-)

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2008.05.22. 00:42:39

viszonylag jó meccs volt - nyert az MU és Cristiano Ronaldo is tanulhatott egy kis alázatot.

A játék képe alapján nyerhetett volna mindkét csapat, fájdalom, csak az első félidő hozott nézhető focit. Meg ugye a tizenegyesekre is fel lehetett ébredni, volt Dráma és Könnyek. Tekintve a BL-döntők jellegét, ez még mindig erős közepes. Örülök.

BruceWayne 2008.05.22. 00:46:18

clayton te szerintem nemláttad a 2. félidőt

Lencse. 2008.05.22. 00:46:49

Aztakurvamindenit, ez mekkora meccs volt.
Hatalmas respekt a Chelseanek, jól játszottak. Ha nyernek, senki egy szót nem szólhat. És amilyen hentelés ment a pályán úgy 150 percen keresztül, ahhoz képest gyönyörű volt a sorfal a végén.

Terryt sajnálom, nagy ember, nagy szívvel.
Anelkáról szerintem mindenki tudta, hogy elkúrja. Majd elmegy másik csapathoz oszt csá.
Ronaldot meg szerintem csak úgy jutalomból még megfuttatja párszor a stadion körül az öreg, csak hogy tudja, mi az ábra. :D Tényleg megvan az új Beckham.

d3vnull 2008.05.22. 00:48:12

Ez a játékvezetés... pfff.... most megtudtam, hogy szöglet az igazából kirúgás, hogy vérző játékosok akár 70 percet is nyugodtan a pályán rohangálhatnak vérző arccal, hogy 11-es előtt nem megtorpanni, megállni teljesen szabályos, hogy a fejmagasságban érkező, nyakat eltaláló láb a tizenhatoson belül nem tizenegyes, hogy ha piros mezben gecizünk semmi, de kékben egy fricska már egyből pirosat ér... 4en néztük a meccset, ebből 4 fel volt háborodva a játékvezetésen. Ebből 2 MU-s, 1 AS ROMA-s, és én pedig CHELSEA-s. sálálálá

Meccs előtt azt hangoztattam, hogy a menjunájtid az idei formája alapján megérdemli ha megnyeri. Egy ilyen tetü módon vezetett meccs után azt mondom, hogy egyértelműen mi érdemeltük volna. De örüljetek, nem akarok belepiszkítani az örömötökbe.

rizla 2008.05.22. 00:57:39

tényleg pocsék volt a bíró, de azt azért tegyük hozzá, hogy c. ronaldo évek óta így lövi a büntetőt, és mindig megengedik neki. úgyhogy elvileg nem szabálytalan, vagy csak vele kivételeznek mindig..

Lencse. 2008.05.22. 01:00:25

d3vnull:
- A szögleteket csak azért nem ítélte meg, hogy J. Cole-lal kibasszon, és én röhögjek :D
- Scholest illett engedni játszani, szerintem senki nem lett hiv+ ettől.
- Tizenegyes: lásd első pont. :) Amúgy jogos.
- Drogbát viszont teljesen jogosan küldte le, hülyparaszt volt.
Michel mérlegét picit kiegyenlíti, hogy Carvalhonak is járhatott volna a piros, meg J. Colenak is elnézett egy brutális Ronaldomészárlást a második félidő elején. Ettől még sok látványos tévedése volt a Chelsea kárára.

És amit az előbb kifelejtettem, óriási gratula Van der Saar-nak, Giggsnek, Scholesnak, Ronaldonak, Heargrevesnek, és a többi játékosnak, mert hősök. És legfőképp a világ legnagyobb edzőjének, Akit Ötször Mentett Meg A Kapufa BL-döntőben.
(Jancker-Scholl-Drogba-Lampard-Terry, szép névsor)

BruceWayne 2008.05.22. 01:00:34

embert nem láttam még ennyire megállni lövés előtt

még figot se

Lencse. 2008.05.22. 01:01:47

Jaigen, elvileg van új szabály, mindenki úgy buziskodik a tizenegyesnél, ahogy akar. Szóval ez sem volt szabálytalan.

d3vnull 2008.05.22. 01:01:51

Utánakérdeztem, és elméletileg ez szabálytalan. Nem mondom, hogy csalhatatlan vagyok, mert egy volt magyar NB2-es játékostól kérdeztem :)

Annyiban ez mégis eltért a szabvány gepkány büntetőktől, hogy most teljesen megállt. Ez véleményem szerint teljesen szabálytalan. Nem lőtte be, tehát ilyenformán majdnem mindegy, de ez megint a játékvezetés nem kicsit MU felé húzását erősíti.

d3vnull 2008.05.22. 01:02:33

Lencse : tényleg? Ezt nem is tudtam. Tehát akkor akár nekiállhatok dekázni is a mészfolton?

Lencse. 2008.05.22. 01:03:00

Nera: 9 napja, a PL-fináléban ugyanígy megtropanva döngette a tizit Ronaldo. Akkor bement.

pepe11 2008.05.22. 01:05:46

Már régóta lehet így rúgni. Nem kell folyamatos mozgás, meg lehet állni csak visszafelé nem mozdulhat.
Drogba pedig CRval ellentétben végighisztizte, magyarázta a meccset és megkoronázta teljesítményét egy teljesen jogos kiállítással.

Lencse. 2008.05.22. 01:08:14

Hát ha dekázni nem is, de egy gyors kígyós játékot nyomhatsz a telefonodon, mielőtt elrúgod.
Persze én is csak kommentátoroktól hallottam, hogy eltörölték a szabályt, de remélem, hogy Steve Bennett és Lubos Michel azért naprakészebb, mint a volt NBII-es jv, minden tiszteletem mellett természetesen. :) És ők megadták.

d3vnull 2008.05.22. 01:11:54

Lencse : azért írtam, hogy egyáltalán nem vagyok meggyőződve a hitelességéről :)

pepe11 : jézusom, te milyen meccset néztél? Kérlek vezesd le nekem miért is indokolt Drogba kiállítása :) Szerintem beszarsz az erőlködéstől :)
A hisztipárbajban már tanúbizonyságot tettél szemellenződről, tehát azt leszarom.

BruceWayne 2008.05.22. 01:12:18

hát paraszTeveznek is elmaradt egy piros

peco28 2008.05.22. 01:13:38

devnull:
mostma; szabalyos megtorpanni tizinel, szoval,csak sir a szad...

amugy meg ha nem bohockodjuk el az 1. felidoben azt a 3 ordito helyzetet, es ti ne vagytok olyan makosok hogy berugjatok azt a 8x megpattano labdat akkor 3-0, es egy szot se szolhatsz.

a makosabb csapat nyert ma nem tagadom, de azt allitani hogy a dinamotol elcsaltak a meccset moszkvaban (ez nem neked szol, hanem a chelsea faneknek) az azert durva.

de hogy az utcan ordibalo tomeget idezzem (es londonban lakom!!!):
WE HAVE TWO, YOU HAVE NONE... HAHAHAHAHAAA...

sebaj, majd 10 ev mulva ujra jon egy milliardos aki osszevasarol nektek egy dontos csapatot.

ja, es direkt vagyok bunko, MERT K*RVA JO ERZESSEL TOLT EL HA A CHELSEA SZOP! :)

GLORY GLORY MAN UNITED! + GIGGSY AZ ISTEN!

("who the fuck is john terry?" :)

d3vnull 2008.05.22. 01:13:51

Lencse és pepe"vörösszemüveg"11 : akkor ezek szerint az is lehet, hogy nekifutok, rúgok egy luftot, de nem mozdulok el, és az elvetődő kapust kiröhögve a másik sarokba gurítok? Ez a büntetőrúgás intézményét tenné okafogyottá.

peco28 2008.05.22. 01:17:26

devnull:
still... sir a szad...

amugy is mi a szar a baj?... kihagyta, nem?!

pizarro · http://fcbayernmunchen.hu/ 2008.05.22. 01:17:39

UNDORMÁNY! Ez a meccs nagyon-nagyon messze volt a focitól. És nem a cselzi miatt.

d3vnull 2008.05.22. 01:18:26

peco82 : tök értékelhetetlen vagy, mindazonáltal a béke kedvéért kiragadok egy mondatot :
"a makosabb csapat nyert ma nem tagadom"
Ez így igaz, és ebbe nem is kötök bele - nem is lehet.

Idézek magamtól : "Ez véleményem szerint teljesen szabálytalan. Nem lőtte be, tehát ilyenformán majdnem mindegy, de ez megint a játékvezetés nem kicsit MU felé húzását erősíti."
Gondolom innentől tényleg nyílvánvaló, hogy sír a szám a szabálytalan büntető miatt :) Olvass, értelmezz, mérlegelj!

"("who the fuck is john terry?" :)"
Ez mondjuk szerintem geciség. Meg még sok egyéb. Mindegy, lehet ilyet is csinálni, én nem rajzolok faszt a szám mellé azzal, hogy lefikázom Giggs-t, mert elismerem őt annak elennére, hogy számomra a rossz oldalon áll.

d3vnull 2008.05.22. 01:19:31

peco82 :
Rekurzív Idézek magamtól : "Ez véleményem szerint teljesen szabálytalan. Nem lőtte be, tehát ilyenformán majdnem mindegy, de ez megint a játékvezetés nem kicsit MU felé húzását erősíti."
Gondolom innentől tényleg nyílvánvaló, hogy sír a szám a szabálytalan büntető miatt :) Olvass, értelmezz, mérlegelj! És csak utána nyisd ki a szád.

Lencse. 2008.05.22. 01:20:26

Hát szerintem ha közben nem végzel hátrafele mozgást közben, elvileg szabályos. De ha a kapus nem eszi, meg, mint ma Cech, és kivédi, akkor az nagyon ciki, és még annál a lófasznál is sokkal nagyobb vágódik a szádba, mint ma Ronaldoéba.(az sem volt pici)

Drogbát pedig azért szórták ki, mert sunyin lekevert egy pofont az ellenfelének. Itt szerintem nem kell olyan sokat forgatni a szabálykönyvet. :)
Tevez csak emberesen lökdösődött, az igazi box a Drogba-tasli után tört ki. Elismerem, egy páros kiállítás sem lett volna nagyon rossz ítélet.

peco28 2008.05.22. 01:20:31

devnulll:
te egy szent vagy :P

rizla 2008.05.22. 01:22:26

"tevez emberesen lökdösődött"= a labda sehol sem volt, de ő azért ráugrott makelelére hátulról, majd leterítette. hiába, az indián vér..
ja, hogy te nem erről beszélsz..?

peco28 2008.05.22. 01:22:28

kiallitas JOGOS VOLT, annak ellenere hogy kurvara nem szamitott, max csak annyit hogy megmentett titeket egy egestol, mert az AFRIKAIAK NEM TUDNAK TIZIT RUGNI... mint ahogy az angolok se.

peco28 2008.05.22. 01:25:13

ja, egyebkent meg rohadtul nem "Olvass, értelmezz, mérlegelj! És csak utána nyisd ki a szád."-ek, mert be vagyok rugva a guinness-tol es orulok! :)

d3vnull 2008.05.22. 01:25:50

peco82 : jaj, ne :) Érzem az iróniát, de nem mondtam ilyet :) Hová lenne az - mocskos szar szemét, jajnemelnézésttessékkihúzniezt - egyház, ha a szentek 190 centis, 90 kilós szőrösképű Chelsea mezes sörivó ogrék lennének :)

Lencse : Drogba kiállítása terén nyílván soha nem fogunk egyetérteni, ezt úgy akkor annyira nem is forszírozom, de akkor kérlek azt magyarázd meg, hogy a nyakrúgás tizenhatoson belül miért nem büntető, vagy nem is ezt inkább, hanem azt, hogy vérző játékos HOGY A BÜDÖS PICSÁBA LEHET A PÁLYÁN? Scholes időtlen időkig, legalább 70 percig vérző arccal mászkált, utána Hargreaves? Ilyet nem lehet csinálni.

peco28 2008.05.22. 01:27:35

devnull: na ezzel a humorral visszanottel a szememben... :))))) gart --- es most nem ironizalok

peco28 2008.05.22. 01:30:38

de hogy mondjak egy titkot, 5 fontot tettem a cselszi gyozelmere (itt is, es a premiership-ben is), csak hogy eluzzem a ronto szellemeket a fejem felol, miszerint, akinek en drukkolok az veszt....

szoval iden 10 fontomba fajta a man utd 2 kupaja... de b@szottul nem banom :)

d3vnull 2008.05.22. 01:30:51

peco82 : most nem fogod elhinni, de ez már majdnem mentség nálam :) A Guinness=ambrózia, and I SUPPORT THE IRA! Na de ez nem ide tartozik :)

Afrikaiak nem tudnak tizit rúgni : Kalou csak beküldte. Nem láttam mondjuk, mert Chelsea sálba temettem az arcom, de bent volt :) De talán az égés mégsem nálunk volt ha már büntetőrúgásoknál tartunk, hanem hogy a vidálszásszún béreltpunciröcögtető kákalaki akka kihagyta :)

d3vnull 2008.05.22. 01:33:06

peco82 : a defenzív stratégia :) akkor így is-úgy is örülsz bármi is lesz:)

Én szarul jártam ma. Tetü meccsen kikaptunk, végig kell hallgatnom sok menjunájtides önelégült nyihogását, ráadásul még a lakásomat is telefüstölték ezek az állatok (barátaim) :) Viszont örülök, hogy nem jött ki ellenségesen a dumálás, nem vagyunk mi rizlák :)

Lencse. 2008.05.22. 01:33:40

rizla: Hopp, olyan is volt. :D Na jó, Winnetou is mehetett volna zuhanyozni, elismerem.

d3vnull: Ferdinand karatéja egyértelmű tizenegyes, ezt írtam is. Enyhít a dolgon, hogy én picit elnézőbb vagyok minden lábbal, ami J. Cole arca felé repül, de tudom hogy ez most nem számít. szmájl

Paul Scholes pedig igenis egy hős, hogy olyan állapotban játszott végig egy BL-döntőt, amikor már boxolókat is leléptenek. Ezt szerintem egy bíró ne akadályozza már meg! A fröcskölő vért letörölték, mehetett vissza pályára. Mondom, ha a pályán lévő játékosok közül valaki HIV-vírust kapott el Scholestól, akkro bocsi nincs igazam.

pepe11 2008.05.22. 01:33:46

Nem kell elfogultnak lenni, hogy belássuk ha valaki pofánvág egy másik játékost a bíró orra előtt akkor piros lap jár neki.
Ha ugyanez Ferdinandal történik, mert lekever egyet Ballacknak nem hinném, hogy a Chelsea szurkolók kifogásolnák.

peco28 2008.05.22. 01:34:24

az a szar azert hogy "vidálszásszún béreltpunciröcögtető kákalaki akka" ennek ellenere arany-mindent fog kapni... es ami foleg szer hogy meg meg is erdemli... :) (bar azt elismerem hogyha nem az en csapatomban jatszana akkor kurvara utalnam :)

d3vnull 2008.05.22. 01:34:53

Amúgy milyen csend van egy BL döntő után... :) Hihetetlen. Bezzeg holnap munkaidőben amikor nem lesz időm válaszolni jön majd a sok post :)

Kimegyek a kertbe, szívok egy kis jó petúniaillatot (meg egy cigit).

peco28 2008.05.22. 01:36:03

szer=szar... frajdi tevedes :)

peco28 2008.05.22. 01:37:02

devnull: itt vagyok te!... kotekedhetsz velem :)

rizla 2008.05.22. 01:38:11

lencse: azért egy vérző orr miatt még ne nézzünk már úgy scholesra, mint aki fél lábbal játszott. lehet, hogy te elsírod magad, ha előfordul veled, és ezért máris szobrot emelnél pumuklinak, de nekem leginkább úgy tűnik, mintha ez lett volna az első focimeccs, amit életedben láttál.
amikor a villarrealból (asszem) sorint fejbekúrták a 2006os BL-ben, és bekötözött fejjel is visszasétafikált a pályára, majd élete meccsét hozta le (asszem) az inter ellen, na az volt a hősies.

peco28 2008.05.22. 01:38:25

bar a madzsarom kezd kicsit letompulni igy 5 ev utan :)

peco28 2008.05.22. 01:40:33

scholesy ratyi volt (hajtott meg minden, de kicsit izzadsagszaguan), de aki tevez-t + giggsy-t leszolja az.... sikeres ember nem lehet.

Lencse. 2008.05.22. 01:44:04

Oké, de azért a pályáról se küldjük már le.
Sammernak 96-ban tűzőgéppel kapcsolták össze a homlokát, úgy játszott tovább. Az elég régen volt? Stam fejét is varrták, azt hiszem a hazai EB-n.

peco28 2008.05.22. 01:44:28

azt nem tudtom hogy adta-e a madzsar tv, de lampi azt nyilatkozta hogy ok SOKKAL INKABB MEGERDEMELTEK VOLNA a gyozelmet... ez azert szerintem egy kicsit eros...

d3vnull 2008.05.22. 01:47:54

Tevézt jó játékosnak tartom, Giggs-t egy ikonnak akire egy rossz szót nem szóltam soha.

Amúgy dobpergést kérek, mert szinte Rizlával értek egyet :) Egyébként nem arról szól a dolog, hogy a sérülés ellenére hogy játszott, hanem hogy a szabályok értelmében vérző játékos nem tartózkodhat a pályán. Ennek töbszörösen és durván ellentmondott a játékvezetés.

Egyébként még annyit tennék hozzá, hogy Terry vs. Diaby. Ha nem ismernéd :
www.youtube.com/watch?v=6OQd5d6bbJI

7 perc ájulás után (ami Terry vasember mivoltát ismerve külön kiemelendő szerintem) a meccs végére visszatért a kórházból és együtt ünnepelt a többiekkel.

d3vnull 2008.05.22. 01:51:46

peco82 : hát fene tudja..."sokkal inkább" szerintem sem. "inkább" viszont igen.

Tételezzük fel, hogy a játékvezetés pártatlan volt (erről szó sincs amúgy). Ez esetben egy kiegyenlített játékot láthattunk, amelyben az első félidőben a MU volt jobb, a másodikban a CHELSEA. A hosszabbítás is - szerintem - a mi javunkra értékelődik. Mindkét oldalon voltak helyzetek, de míg nekünk két ordító kapufánk volt addig az MU-nak egy ordító gólhelyzete, ahol egy bravúros Terry mentés tisztázott.

peco28 2008.05.22. 01:52:13

a cikkbol: "Ez a könyv bizonyára tiltólistán van MU-éknál. Márpedig a döntők lélektana érett, büszke férfiakra, ízig vérig sportemberekre íródott, nem pediglen kocsmai hőbörgőkre, vagy az egyetemes sport és labdarúgás univerzális értékeit táncos lábbal taposó bazári majmokra."...

na ebbol latszik hogy a cikkiro nem latott meg atlago naci 50-es cselszi fan-t :)))

ps: come to en-ger-land, and prove me wrong :) :P

rizla 2008.05.22. 01:53:00

lencse: "Oké, de azért a pályáról se küldjük már le."
értsd meg, nem lecserélésről van szó, hanem arról, hogy ne vérezzenek össze semmit. addig kell a pályán kívül lenniük, amíg el nem áll a vérzés. ennyi. szerinted sammer meg stam fejét a kezdőkörben illesztették össze..??

Lencse. 2008.05.22. 01:53:09

Terry egy félisten, ez nem vita tárgya. :) Azt hiszem, most tanultam meg igazán az "egyik szemem sír, a másik nevet" igazságát. Mikor kapufát rúgott, lengettem az öklömet, de közben a gyomrom összeszorult JT miatt. Nem emlékszem ennyire meggyötört játékosra, mint ő a meccs után, pedig láttam már pár tizenegyespárbajt.
Anelka viszont milyen flegma volt, jellemző...

peco28 2008.05.22. 01:55:05

devnull: szivet a kezre... tobb volt az a MU helyzet mint EGY! :P

de azert jo hogy visszajottel vitazni (even thoug you're in the CET)... amugy elunnam magam :)

peco28 2008.05.22. 01:57:14

ezert most mindenki utalni fog, de higgyetek el nekem, az angolok 90%a szerint, TERRY EGY TULERTEKELT F*SZ... es ok a "hazai csapat"

d3vnull 2008.05.22. 01:58:45

Egyébként nem kell nektek egy alig(nagyon) használt francia(muzulmán hitű és feka) csatár(elbaszó), aki hasznosan épít támadást(mindent elbasz), sok(egy) gólpasszt ad és rengeteg(helykitöltő) poszton bevethető?Klubhű(focikurva), olcsó(túlértékelt) és szupercsere(ha becserélik már lehet is rágyújtani)?Kitűnő ajánlásokkal, mindenhol sok ideig szolgálta hűen(leszarja) klubját(Real,Arsenal,stb.)?Olcsó(világelső mód drága).Tuti vétel(15m most épp)?

Repülőszőnyeggel együtt 15m-ért a tiétek :)

Ott kellet volna hagyni - kezdettől tudtam - a Boltonban megrohadni a többi díszvirággal együtt. Főleg a másik pacifista agybannagy csatártárssal, El-Hadji Diouf-al. Abból az egész brigádból Speed-en, Jaskelaainen-en és talán Campo-n kívül szerintem mindenki Championship-et érdemel PL helyett.

peco28 2008.05.22. 01:58:48

ja, egyebkent jo hogy a meccs volt az ITV-n is mert a skysports-hoz csoro vagyok :) = magyar :)

Lencse. 2008.05.22. 02:00:08

rizla: Értem én, Scholes vérzését is csillapították a pálya mellett, de ha hetven percen keresztül nem akar elállni, akkor szerintem ennyi nagyvonalúság jár a játékvezető részéről. És járt volna egy Chelsea-játékosnak is. Amúgy azért vérzett az orra, mert Essien fejberúgta, nem szándékosan csalt.

peco: Egészségedre amúgy. :)

pepe11 2008.05.22. 02:01:59

A Fifa szabálykönyvében egy kurva szót nem írnak a lövő játékos mozgásáról csak azt, hogy előre kell rugni:p
www.fifa.com/mm/document/affederation/federation/laws%5fof%5fthe%5fgame%5f0708%5f10565.pdf

peco28 2008.05.22. 02:02:58

devnull: en az anelka-biznisz-en eleetol fogva rohogtam... ja, es thanx hogy buntetot is rugattatok vele... :)

amugy meg "happy enough" vagyok hogy 2 kupat nyertunk, es hogy a "gepardba oltott patkany" a £100 millio ellenere is marad (or should i say,... tartva lesz)

d3vnull 2008.05.22. 02:04:37

peco82 : kösz, eleget voltam Londonban :) Kensington-Hammersmith, ami Chelsea "kerület" szomszédja, így Fulhamé is :)

Persze, hogy több volt az MU helyzet mint egy. ORDÍTÓ helyzet viszont csak egy volt, míg nekünk két már nem is helyzet, hanem kapufa. Ez persze csak az én meglátásom.

Anelkáról szóló cuccot pedig már közben elpostoltam :) Shevchenko-val többet értünk volna. Ő legalább - a furkálásokat figyelmen kívül hagyva - nem egy tök unszimpatikus figura.

rizla 2008.05.22. 02:07:26

lencse: jó, szopd le scholest akkor.
terry meg egy lúzer, nem pedig félisten. természetesen én is megsajnáltam, de csak azért, mert igazi tragikus vesztes. már akkor sajnáltam, amikor a liverpool meccs előtt előre sírt, hogy jaj jaj, folyton kiejt minket a liverpool, rácsapják az ajtót a kezünkre, nagyon rossz érzés, stb, stb.

Lencse. 2008.05.22. 02:07:41

Anelka cameoja a Tökös, a török... filmben viszont zseniális, írjuk a javára. :D

peco28 2008.05.22. 02:10:19

hammersmith, he?!... akkor honfiakkal laktal... (es remelem ezzel bizonyitom hogy nem kamuzok amikor azt mondom hogy LONDONbol vok) :)

a chelsea meg effektive fulham-ben van (gyakorlatilag a kov. utca mar fulham)... szoval... na mind1 :)

persze most johet a sa'r hogy a mu-nak meg csak pakik szurkolnak, ami igaz is... pakik + en :)

to be honest... aminek igazan orulok, hogy giggs, aki egy korszakos egyeniseg, olyan rekordot allitoot fel amit kb meg 50 evig senki nem fog megdonteni... addigra meg mar ugyis halott leszek :)

Lencse. 2008.05.22. 02:10:22

rizla: Igyekszem. Vetődő kérdés: kinek szurkolsz. :)

d3vnull 2008.05.22. 02:10:56

peco82 : hülyék lennétek, ha elengednétek bármennyiért is. Mint a világ leggazdagabb klubja gondolom nem szorultok rá annyira a pénzre amúgysem :) Jövőre is legalább ilyen idényt produkál szerintem, így aranytojást tojó tyúk a rézbőrű gúnár.

Lencse : ez nem nagyvonalúság kérdése. Ha vérzel nem mész pályára. Ez a szabály. A nagyvonalúság jelen esetben a szabályok durva megsértése volt.

d3vnull 2008.05.22. 02:13:10

"a chelsea meg effektive fulham-ben van (gyakorlatilag a kov. utca mar fulham)... szoval... na mind1 :)"

Kösz, Chelsea drukkerként tudom :) Ezért is írtam - hogy tisztába tegyem - :
"Kensington-Hammersmith, ami Chelsea "kerület" szomszédja, így Fulhamé is :)"

rizla 2008.05.22. 02:14:21

lencse: a magyar válogatottnak

peco28 2008.05.22. 02:14:47

devnull: mi generaljuk a legtobb profitot, igen, de ez nagyban koszonheto annak hogy pl: koreaban 43millio ember van, es mindenki PARK JI-SUNG mezben jar (voltam ott, ne vitazzunk ezen... ez, JUST GOOD MARKETING :)... az arsenal megvert minket tavaly bevetelben,... iden nem jott ossze... a cselszinek meg sose fog, mert NINCS HELY HOGY NAGYOBB STADIONT EPITSENEK :(... pedig 60e is tele lenne... (sok a naci taxisofor londonban :)

d3vnull 2008.05.22. 02:14:58

Akik mint tudjuk most - Ervin Koeman - érkezésével hetedikek lesznek a Holland bajnokságban :)

peco28 2008.05.22. 02:16:08

devnull: de sok magyar nem fogja fel, hogy a cselszi mennyire MAJDNEM fulham-ben van... gyakorlatilag egy lepes :)

d3vnull 2008.05.22. 02:16:20

Rizlának ment az előző.

peco82 : ez a náci téma ez hogy jön ide? Én abszolút nem tapasztaltam soha ilyet. Szerintem ezt a náci témát félrefogalmazod :)

d3vnull 2008.05.22. 02:16:56

mondjuk úgy, hogy a Stamford Bridge Fulham-ben van.

rizla 2008.05.22. 02:17:05

d3vnull: se a poént, se a mondat szerkezetét nem értem igazán.

peco28 2008.05.22. 02:19:13

nem talalkoztal meg ECHTE CSELSZI FANNEL...

AMUGY MEG A STAMFORD BRIDGE ELVILEG TENYLEG FULHAM-BEN VAN (BERAGADT A CAPS-LOCK)

d3vnull 2008.05.22. 02:19:39

Rizla : arra utaltam, hogy itt az NST-n volt egy szavazás, amin kib@szott nagyot röhögtem, hogy "mit vársz Ervin Koeman kinevezésétől". Ervin Koeman a Feyenoord-al hetedik lett Holland bajnokságban (ami picit átlagon aluli eredménynek számít. És itt a lehetséges válaszok közt volt, hogy "a Magyar válogatott hetedik lesz a Holland bajnokságban". Ennyi, azt hittem rémleni fog :)

ShanklyGates 2008.05.22. 02:19:53

Bottal nem szabadna ezt a meccset megpiszkálni, nemhogy elemezni + tanulságozni. Csak a Milan-Juve döntő volt rosszabb ennél a BL-korszakban. Azon el is aludtam a hosszabbítás alatt, de ez a komplett 2. félidő és 2x15 is fertelmes egy gyimakolás volt.

Tényleg, meg kéne kérdezni ezentúl az edzőket, h kérik-e a hosszabbítást, vagy egyből tizit kevesebb emberi szenvedéssel.

d3vnull 2008.05.22. 02:22:32

Peco : ok, de ha Manchesterben vagy Liverpoolban élnél akkor más lenne a náci ezek szerint. Amúgy a primitív, agresszív, netán - talán még mindemellett - millitáns ember még nem náci. Csak egy primitív, agresszív, netán még millitáns faszkalap. Nem vagyok náci én sem amúgy :)

De ha ilyenre vágysz egyszer vegyülj el egy Millwall szurkoló környéken :)

d3vnull 2008.05.22. 02:24:42

Egyetlenegy oldala azért CHELSEA szurkerként is van ennek a meccsnek (és most geciláda leszek) : így már tuti, hogy a sehonnai senki idén nem nyer semmit a csapattal, így hát talán edző is jön jövőre...

peco28 2008.05.22. 02:27:59

hahaha... mivel SE5-ben elek.. believe me, militarista MILWALL szurkeszekkel vok korulveve... de azoknak had legyen, league1... legyenek boldogok.
egy premier league klubbal szemben termeszetesen masok az elvarasok :)

a nacit jelen esetben ugy ertem hogy idegengyulolo f*szok... bar parsze biztos van ellenpelda.

peco28 2008.05.22. 02:29:19

dev: todod, az osszeds cselszi szurkesz mate-em igy gondolkodik...
es en meg egyet is ertek veluk ezen ugyben :)

peco28 2008.05.22. 02:32:02

ja, es a "BELIEVE" feliratot a man utd szurkeszek csinaltak meccs elott... nem az olajpapa megszervezett kirakosjateka volt :)

d3vnull 2008.05.22. 02:33:28

egy CHELSEA drukker szerintem nem is gondolkodhat másképp az edzőtéma kapcsán. Gyomorforgató volt az egész, és szívből gratulálok a fiúknak, hogy ilyen viszontagságok ellenére ilyen szép idényt produkáltak. Nyílván lehetett volna sokkal szebb, de a lehetőségekhez képest így is nagyon szép volt szerintem.

Millwall : jujj :) részvétem :)

Na jó éjt fiúk megyek fogat mosni meg aludni (az Essien mezt azért levetem alváshoz :)).

peco28 2008.05.22. 02:36:02

amen, en is hasonlokepp teszek, mert kulonben ki keresi majd a sok £££££-ot, amit elverhet a magyar gazdasagon.... bar azert meg a "hazamenesen" meg gondolkozom egy kicsit :)

Woland 2008.05.22. 02:53:43

Rövid vélemény:

nem igazán szurkoltam egyik csapatnak sem, Tottenham-fanként rühellem mindkét bagázst. de szerintem a mai napon a Chelsea volt jobb. Első félidő egyértelműen a ManU-é de azután vége volt a műsornak és jött a Kék Fény.

na meg szerintem Drogba is rúgott volna tizit az százas ha Michel nem zavarja le azért a handbag-ért és Terry-re nem került volna sor. persze lehet hogy ő is nyomott volna egy Céronit.

(amúgy Tevez ma akkora patkány volt mint Cé a legrosszabb napjain)

Michel amúgy sokat tévedett, a piros-szitut sem jól reagálta le, szögleteknél meg háromszor itélt hibásan Joe Cole-ellen. Ferdinand öngól-veszélyes fejesénél meg hogy az istenbe nem fújta be hogy Ballack lökött?

Szóval részvétem d3vnull-nak. de most speciel nem bántatám Grant-ot, azon múlt a BL-cim hogy Terry elcsúszott lövés közben.

rizla 2008.05.22. 02:56:23

d3vnull: "Nyílván lehetett volna sokkal szebb, de a lehetőségekhez képest így is nagyon szép volt szerintem."

nem akarok abba rúgni, aki már a földön fekszik, de azért ne írd már ezt! a chelsea lazán behúzhatta volna az FA-kupát, ha nem béna, és a ligakupa döntőben is siralmas teljesítmény teljesítményt nyújtott. ez kapásból -2 kupa, amit megnyerhettek volna. mindezt ilyen brutális kerettel. ezen a meccsen jobbak voltak, a szerencse és a bíró is ellenük volt, de könyörgöm, azért ne tegyünk már úgy, mintha valami szimpatikus kiscsapat lennének. inkább egyre inkább az angol válogatottra hasonlítanak. az utolsó pillanatban nagyon hajtanak, de akkor meg már nem jön össze semmi.. ezekkel a játékosokkal ez bizony lúzer-kategória

rizla 2008.05.22. 03:00:56

"Szóval részvétem d3vnull-nak. de most speciel nem bántatám Grant-ot, azon múlt a BL-cim hogy Terry elcsúszott lövés közben."

meg azon, hogy leigazolták, és most teljesen feleslegesen be is cserélték anelkát. meg azon, hogy a védekező középpályás essien játszott jobbhátvédet, miközben a kiváló szezont futó belletti a padon ücsörgött, hogy csak a büntetőrúgásokra álljon be.

ShanklyGates 2008.05.22. 03:12:49

Hova lesztek Chelsea-divatdrukkerek, amikor Abrapapa holnap felkel, 'szomba a focival! - hivja a titkárát h vegyen egy NBA-csapatot, a Chelsea meg pottyan vissza a levesbe : )

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2008.05.22. 03:15:10

aki john terry-t bántja, annak eltöröm a kezét!

aiszkhülosz sem írta meg volna jobban, szép este volt!

d3vnull 2008.05.22. 16:46:58

rizla : a kupákat illetően én is így gondolom, nem írtam oda, de a bajnokságra gondoltam.

halareaal 2008.05.22. 19:51:29

hm amugy, Ronaldot akár kapura is dobhatta volna a labdát, a bírónak azt se kellett volna visszafújnia. ha szabálytalannak ítéli Ronaldo büntetőjét, azzal pont h a MU malmára hajtja a vizet. ugyanez a szitu, amikor egy kapus kiugrik 3 méterrel a gólvonal elé, mégis bemegy, nem illik és nem is szabad visszafújni, csakmert elvileg szabálytalan volt.
süti beállítások módosítása