Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Elinterezik?

2008.05.12. 11:54 _benito

Amikor azt hittük, a Siena remek helytállása teljesen hiábavaló lesz, érkezett Del Piero, és a 89. percben kiintegetett mindenkinek, hogy üljön vissza nyugodtan, mert egyetlen kérdés sem dőlt még el! Mert bizony hiábavaló lett volna az Inter pontvesztése, ha a Parma az utolsó fordulóban úgy lép pályára ellenük, hogy már nem oszt, nem szoroz a meccs, hiszen a Catania torinói győzelmével kiharcolta volna a bennmaradást, így viszont igencsak lesz miért harcolnia a Gialloblunak is – nem is beszélve a szicíliaiakról, akik meg ugyebár a Romát fogadják, más kérdés, nekik adott esetben egy iksz is elég lehet. A Milant kevésbé motiválja a Bl, mint a múlt héten már a Fiorentinának kiosztott Szezon Lúzere cím, ezért a megtisztelő titulus érdekében nem csak bucira verette magát Nápolyban, de egyúttal átengedte a negyedik helyet is a fogcsikorgatva bevágódó lila szerelvénynek. Hátul megmenekült a Reggina, viszont hiába áll hátulról a második helyen az Empoli, jelen pillanatban nekik a legjobbak az esélyeik, hiszen a két további fenyegetett a fenti ellenfelekkel találkozik, nekik pedig már csak az elsőnek távozó Livornót kell elrakniuk, és egymás elleni eredményeikkel (0-1, 2-0) meg is előzik az Elefántokat. Összefoglalva, ennél izgalmasabban csak akkor alakulhatna a Serie A, ha… nem tudjuk, hogy lehetne ennél izgalmasabb. Hajtás után megnézzük közelebbről.

Amennyiben összejön az Internek a bravúr, kezdeményezni fogjuk az elinterezte kifejezés labdarúgó szótárakba történő felvételét. Manciniék vezettek már idén 11 ponttal is, ebből az utolsó fordulóra 1, azaz egy maradt meg, ráadásul a leventehajú mester tovább áskálódik csapata ellen. Az Inter úgy kezdte, hogy a Siena torkába mélyesztette metszőfogait, de mégsem harapta át, csak játszadozott vele. A Robur elhalóan jelezte, készen áll elhalálozni a pezsgősüvegek között, ám abban a pillanatban, hogy gyengülni érezte a szorítást, Big Mac egy kósza ellentámadást góllal fejezett be (előre szeretnénk elnézést kérni, de hogy a szezonunk köcsögválogatottjában két Interista középhátvéd lesz, az már most biztos). Ekkor még nem tűnt idegesnek a Nerazzuri, és az igencsak Milánosra sikeredett 4-3-2-1 addig passzírozta a kapujához a Sienát, míg az a szünet előtt még egyszer megadta magát. Ha sikerült volna két góllal elmenni, a vendégek minden bizonnyal fel is adják, ám Mancini még nem végzett! A szokásosnál tompábbnak tűnő Jimenez helyett az Inter legjobbjaként virgonckodó Balotellit vitte le, azt pedig már végképp ne tőlünk, hogy miért kellett átállni 4-3-1-2-re egy tömörülő ellenféllel szemben. Érkezett is a bünti, a Siena második értelmesnek mondható támadása (ismét Burdisso közreműködésével) Kharja hajszálpontos lövésében kulminált, mely a nyújtózkodó Julio Cesar keze mellett a hosszú alsóba zúgott. Meghallgatásra talált tehát a beharangozóban emlegetett igény, ráadásul pont a 69. percben, Mancini ugyanis már valóban pánikolt erősen, mikor egy másik beharangozóban említett esemény is valóra vált: Gava sporttárs ha nem is ment fel fejelni, de befújt egy röhejes büntetőt a hazaiak javára, melyet Materazzi annak rendje és módja szerint ki is hagyott. Az egészben az a vicc, hogy Gava emiatt a kamubüntető miatt nem adta meg a másikat pár perccel később, ami viszont valóban jogosnak tűnt – és ezt már valószínűleg nem a muflák középhátvéd lőtte volna. Cruz és Jimenez előtt még adódott helyzet, de ezek kimaradtak, a 85. percben pedig jött még egy lángos: Cambiasso megsérült, ráadásul nem húzódásnak tűnt a dolog. Nem osztjuk a stúdióban pöffeszkedő Zomboui Sándor véleményét, miszerint az Inter nagyképűsködött volna, mi sokkal inkább dobáljuk báránybőr kucsmánkat a levegőbe a sportszerűség és mintaszerű fegyelmezettség mintapéldányát, a Sienát ünnepelve. És akkor lássuk, másik próféciánk valóra válik-e jövő héten. (Inter-Siena 2-2)

A Milan szurkolóit valószínűleg még az sem vigasztalná, ha az Inter elcseszné a végét, hiszen jelen pillanatban úgy néz ki, a Milánó fölött lebegő sötét felhő őket is maga alá temeti. Azt lehetett tudni, hogy a nápolyi kirándulás nem babazsúr lesz (a Juve, az Inter és a Fiorentina is kikapott itt), de azt még talán a lilák hívei sem gondolták volna, hogy ilyen simán bucira pofozzák a Rossonerit. Ancelottiéknak egyetlen percig sem volt esélyük a pontszerzésre sem, a három szerzett gól mellé legalább még egyszer ennyi hatalmas helyzetet puskázott el a Napoli, és bár a Milannak is voltak lehetőségei (Kaká és Pato is ordító ziccert hibázott), a hazaiak úgy átgyalogoltak a Milanon, mintha ott sem lettek volna. A győzelem nekik már valójában semmit nem számított, ezzel szemben a vendégeknek győzniük kellett volna az életük árán is, hiszen a Fiorentina sejthető volt, hogy nem kegyelmez a Parmának, innentől kezdve pedig a lilák kezében van a sorsuk. A Rossoneri nyári bevásárló listája kilóg a San Siróból, Zambrotta, Flamini, Ferrari és Sevcsenko pedig egyáltalán nem biztos, hogy Bl-csapatba érkeznek, és rajtuk kívül sem ártana még egy kapus és egy Vargas-típusú all-round játékos. Az Udinese ellen becsületből győzni kell jövő héten, aztán szurkolni, hogy a csutkaszar Torino kezdjen valamit a Fiorentinával, hiszen az egymás elleni eredmények (1-1, 1-0) a Milannak kedveznek a Viola elleni duellben. Minden más viszont ellenük szól…. (Napoli-Milan 3-1)

A Roma megtette a saját dolgát, s két ikonjának góljaival megverte az Atalantát. Panucci szokás szerint fejjel köszönt be (ötödször idén), De Rossi pedig egy szabadrúgást tekert be a gyalázatosan felállított sorfal mellett-felett, ezzel pedig – ha még az Inter kezében is van a sorsuk – feljöttek egy pontra az éllovas mögé. A Roma karnyújtásnyira van attól, hogy a legtovább állva maradt Bl csapat címe mellett hazai duplát is ugorjon, ami az ellenfelek ismeretében álomszerű teljesítmény lenne. Spalletti a milánói derbi után úgy nyilatkozott, hogy a bajnoki cím nagyon messze van tőlük így is, és nem szabad másra koncentrálniuk, mint saját magukra, mert rájuk is komoly feladatok várnak még idén. Biztosak vagyunk benne, hogy nem bánja, hogy tévedett, a második felével viszont egyetértünk, hiszen a kupadöntő előtt még Cataniában kellene megmutatniuk, hogy rajtuk nem fog múlni a bajnoki cím! Egy furcsa megjegyzésünk azért lenne: Totti nélkül valahogy jobbnak, de mindenképpen könnyedebbnek tűnik a Roma, azt pedig végképp nem tartjuk jó ötletnek, hogy többek közt a Capitanóval fennálló viszonyuk miatt eladják Aquilanit és Vucinicet. A bajnokság legnagyobb kérdése tehát továbbra is nyitott, nem állítjuk egyértelműen, hogy a Roma megérdemelné a bajnoki címet, de hogy nagyon sokat tettek érte, az vitán felül áll. Poppnak van igaza: ha ez mégsem lesz elég, a szurkolóik már akkor is büszkék lehetnek rájuk. (Roma-Atalanta 2-1)

A Juventus is elindult már nyaralni, ezt pedig az Elefántok a szezon egyik legtréfásabb góljával használták ki, mellyel sokáig úgy tűnt, nyernek is, egyúttal pedig az elbukott kupadöntő ellenére pozitív impulzusokkal, A-ligás csapatként indulhatnak ők is Norvégiába (vagy ahova az olaszok nyaralni járnak). Ám a 88. percben egy néző bekiabált, hogy ezzel bizony jó eséllyel bajnokot farigcsálnak az Interből, ettől pedig úgy felbőszült Chiellini, hogy tökéletes labdát tekert az ötösre berobbanó Del Piero elé, aki (a meccs során először) nem hibázott. Az 1-1 azt jelenti, hogy a Catania is kieshet még, ha kikap a Romától, miközben az Intert megcsapja a Parma – mindezt pedig törvénytelen vigyorral figyeli majd a harmadik helyről a szezon második felére egészen magára talált Juventus. Az Öreg Hölgy is érdekelt még egy versenyben, ezt pedig a gólkirályi címért vívja egymással a jelenleg egyaránt 19 egységnél járó Borriello, valamint a két Juve-csatár, Treze és Del Piero. Mi a magunk részéről a legjobban annak örülnénk, ha a szíve hölgyéhez minden körülmények között hű lovagot ütnék királlyá, habár vannak elképzeléseink, nagyjából milyen erőfeszítésekre lehet számítani jövő héten a torinóiaktól, amikor Genovában vizitálnak annál a Sampdoriánál, melynek már tuti az UEFA-kupa, de akár még ötödik is lehet. (Juventus-Catania 1-1)

A Fiorentina korán hátrányba került a Parma ellen, de a Nápolyból érkező hírek hatására magukhoz tértek és végül legyűrték a végveszélybe kerülő vendégüket. Pazzini és Osvaldo elpuskázta ugyan a helyzeteit, de a két trequartista, Santana és a frissen visszaért Semioli (Kuzmanovics helyére jött be, amikor már szorult a kapca) góljaival végül győzni tudott, sőt, a lefújás előtt Osvaldo mégis beköszönt, a Parmából pedig kiállították a megsérült Falconét húsz perc után leváltó Rossit. Középhátvéd nélkül nem ígérkezik tehát könnyűnek az utolsó forduló a Gialloblu számára, a Fiorentina viszont a saját kezébe vette a sorsát, és kínkeservesnek mondható szezonját csodálatos befejezéssel ünnepelhetné, ha győzni tudna Torinóban. A döntetlen ugyanis kevés, mert a Milan várhatóan randán elrakja majd az Udinesét, viszont a Fiorentina idén már többször bebizonyította, hogy idegenben nagyon csikorog a gépezet. Utoljára a 26. fordulóban győztek az Artemio Franchitól távol, azóta mind az öt idegenbeli meccsüket elveszítették (ezeken mindössze két gólt szereztek, kaptak viszont tízet!), így hiába csutkaszar a Toro, könnyen lehet, hogy elgáncsolják a lilákat. Szerintünk ha Donadoni mostanában határozza el, kikkel kíván együtt dolgozni a nyáron, akkor Pirlo helyett halál nyugodtan Montolivót viszi ki, hiszen az ifjú fedezet az egész szezonban jobban teljesített nagynevű elődjénél. Ha Mutu nélkül megcsinálják a lilák, kétség sem férhet hozzá, hogy meg is érdemlik (Fiorentina-Parma 3-1)

Az Udinese úgy megörült neki, hogy a kupadöntő résztvevőinek ismeretében a hetedik hely is UEFA-kupát ér, hogy hirtelenjében ki is kaptak otthon a Cagliaritól. Az Isolani legutóbbi 10 meccsén 20 pontot szerzett, csak az Inter és a Milan ellen szenvedett vereséget. Szóval ha valakinek, hát nekik biztosan jár a zúgó tapsvihar! (Udinese-Cagliari 0-2)
Cassano és Maggio szép reményekre jogosítja fel a Sampdoriát, kár, hogy jó eséllyel egyiküket sem sikerült megtartaniuk. A két játékos góljaival most éppen Palermóban győztek, és bár a szezon kezdetét figyelembe véve annak is örülniük kell, hogy már biztosan UEFA-indulók, a Fiorentina győzelmével eldőlt az is, hogy a Bl-re már nem érhetnek oda. Hogy az ötödik hely milyen jelentőséggel bír, azt pedig a Juve ellen mutathatják meg az utolsó fordulóban. (Palermo-Sampdoria 0-2)
A Lazio stílszerűen, a Rocchi-Pandev kettős vezérletével győzni tudott Genoában a teljességgel érdektelen utolsó előtti fordulóban. A Genoa egész szezonban hullámzóan teljesített, bravúrgyőzelmek után sorozatban verték őket laposra mindenféle jöttment csapatok, a Lazio pedig az egyik olasz Bl-csapatként jelenleg tizenharmadik, tíz győzelme mellé tizennégyszer kikapott és természetesen negatív a gólkülönbsége is. (Genoa-Lazio 0-2)

A Reggina, ahogy mostanra biztossá vált, a Serie A Menekülő Embere. Tavaly egészen elképesztő sorozatot produkálva maradtak bent, idén ezt megfejelték annyival, hogy most Bianchi nélkül sikerült a bravúr, hiszen nagyjából az egész szezont a kiesőzónában töltötték, most mégis elmondhatják: egy fordulóval a vége előtt megmenekültek. Ezzel szemben az Empoli, mely a Serie A egyik UEFA-kupa delegáltja volt, könnyen lehet, hogy kiesik, mint a tejfog. Ennek elkerüléséért ők tehetik a legtöbbet azzal, hogy jövő héten leverik a már kiesett Livornót, és kiszurkolják, hogy a két nagy győzzön a vetélytársak otthonában. Orosz rulett toszkán módra. (Reggina-Empoli 2-0)
A Livorno dicstelenül búcsúzott, hiszen a múlt heti, Atalanta elleni meccs után kitört ramazuriban hat játékosa összesen tizenhárom mérkőzésre szóló eltiltást zsebelt be, így reményük sem lehetett, hogy egy nagy vágtával és egy még nagyobb csodával esetleg odaérnek. Most a harmatos Toro rúgta arrébb a sánta veréb elől a lócitromot, hiszen még a szép búcsú sem jött össze saját szurkolóik előtt, ezzel pedig eldőlt, hogy az Amaranto jövőre a B-ligában virtuskodhat csupán. (Livorno-Torino 0-1)

A B-ligában kikapott az éllovas Chievo, míg a második Albinoleffét otthon alázta meg a Lecce (0-4), mely ezzel meg is előzte ellenfelét. A Bologna a negyedik, melyet Filkorék intéztek el nagyon durván (3-0), ám mivel a Brescia is kikapott, ez még simán beleférhet nekik. A magyarok közül Fecze végigjátszotta a megalázó 0-4-el zárult meccset, Vass nem lépett pályára, az 1-0-ra kikapó Avellinóban Kenő 10 percet kapott, Filkor még nála is egy kicsivel kevesebbel kellett, hogy beérje, Rajczi pedig egyáltalán nem kapott lehetőséget.

183 komment

Címkék: olasz videó összefoglaló serie a

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr41464792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.05.12. 12:18:49

Grat, benito, úgy látom te írtada cikket is a főoldalra már világos, csak az a fekete fehér csíkos csapat, ne ma Juve hanem a Siena volt, úgyhogy nézd csak meg azt az átkarolás lerántást még 1x, ennél enyhébb mezhúzásért Matrixot kiállították Liverpoolban. Gondolom AZ, nem volt kamu.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.05.12. 12:21:32

Ja amúgy a cikk valamennyire jó és visszafogott, csak kicsit egyoldalú, írd már még bele léci, hogy a színtiszta 11est a 89. percben nem adták meg és elcsalták, csakhogy ne érjen az elfoglultság vádja. Köszike.

Titi120 2008.05.12. 12:23:32

Drámát, vért, könnyeket az utolsó fordulóra !

kukonyalori 2008.05.12. 12:24:34

Még a végén bajnokok leszünk!!! Ha nem így lenne Poppnak igaza van. Nagyon büszkék lehetünk a csapatunkra.
Fél szezont a capitano nélkül játszottuk, már most 81 pontos klub rekordnál tartunk. És kupa döntőt játszunk.
Ha az Inter maga alá fosik, már pedig így néz ki a doldog duplázást ünnepelhetünk. És, ha Squadra Azzuri megnyeri az EB-t az anulálná a gyenge olasz bl szereplést is.

Forza Roma! Forza Italia!

anniehall 2008.05.12. 12:29:17

Drukkolj benito, drukkolj...

bakító 2008.05.12. 12:30:46

Jó ez az "elinterezik" :)

Persze az sosem jó ómen, ha a bajnokságra törő csapat edzője alatt folyamatosan inog a kispad. Ez nagyfokú hülyeségre vall a vezetés részéről. Olyan reklám margitos habitus.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.05.12. 12:45:10

Ha már mindenki kamutizizik érdemes megnézni a Wigan -MU-t na ott az tényleg az volt.

VGL 2008.05.12. 13:00:38

Az Inter-Siena meccsnek csak az első félidejét láttam, de amondó vagyok, nem kellene a bíróval foglalkozni sem az egyik, sem a másik oldalnak, ha az Inter az elején még egyszer beköszön.
Ha meg mégsem jönne össze a bajnoki cím Manciniéknek, hát jövőre újra be lehet vásárolni, jöhet megint fél Dél-Amerika.

Csörszike 2008.05.12. 13:03:55

az a tizenegyes az vicc volt...azt hittem felrobbanok, úgy üvöltöttem a tv előtt,h "CSALÁÁÁÁÁS". Olaszo.ban mért csalnak mindig a nagycsapatok javára? ezalatt az aktuális nagycsapatot érzem- de azért főleg Inter, Juve. de monnyuk egy brecsia-roma meccsen is a nagynak fújnak...ez valami rejtett olasz tekintélyelvűség? nyerjenek a nagycsapatok, mert az a világ rendje? gusztustalan...
monnyuk azért a fair play és a gentlemansporting hazájában is volt egy két érdekes ítélet pl. Ferdinand kezezése...

calcio_di_rigore 2008.05.12. 13:06:44

Mindenhol a nagycsapatoknak fújnak, mióta nézel focit?

VGL 2008.05.12. 13:08:24

van azért a bírók között egy kis csoport, akik következetesen a nagycsapatok ellen fújnak. bár ez így elég erős, inkább írom azt, hogy egy kicsit támogatják a kisebbiket.

calcio_di_rigore 2008.05.12. 13:11:38

"Mario Beretta is under police protection and his family evacuated their Milan home after his Siena side ruined Inter’s Scudetto party yesterday."

No comment.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.05.12. 13:12:06

ja, és nem írtam bele, de bocs az üveggömb miatt. történelmi mélypont ez, sporttársak, irulok-pirulok erősen. :)

az indexes poszthoz semmi közöm, sőt, nem is olvastam. viszont, kedves gc, elárulom neked, hogy az index szerk hemzseg az interistáktól, ha pedig ők sem úgy látták, ahogy te, akkor akár még az a hihetetlen dolog is előfordulhat, hogy nem neked van igazad.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.05.12. 13:14:03

hemzseg titkárnők, takarítók? Lerítt róla a gyűlölet. Mellesleg nemsokára ismétlik, ugyan nézd már meg, de úgy mintha materazzi helyett, del piero lett volna, meg az utolsó 3 percet még 1x, jó. Csak ennyit tegyél meg a kedvemért.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.05.12. 13:15:51

Abszplut-e nem az érdekel hogy x-elt, szarul esik és kész egyéni szoc problem. De az, a hozzáállás amiben a tényeket megahzuttolva kiröhögik az ember csak ez a fájó, főleg ha még akkor is tagadnak amikor kibökik a szemüket. Már alig várom, a "Kihagyata nem, akkó meg miccámít?" hozzáállást.

drosiii 2008.05.12. 13:21:31

GC, te ezt megköveteled, de a MU-Wigan meccsre azt mondod h elcsalták. Egyszer született csak rossz ítélet, de az sem befolyásolta érdemben a meccs végkimenetelét (Scholes felrúgása).
Csörszike ennyire ne utáld már a MU-t. De itt komoly anatómiai tévedésekkel állunk szemben. A kéz az nem váll.

De mutogassatok csak az angol címvédésre. Nem értem miért kell. Meg ez a bírózás. MU ellen is volt már nem egy rossz ítélet. Mégsem fröcsögnek itt a MU szurkolók. És nem csak a MU ellen/mellett vannak téves ítéletek, nektek is kijut, Romanak is, stb...

BruceWayne 2008.05.12. 13:24:33

azt számolja valaki hogy a csatár Balotelli hanyadik gólpasszát adta szögletből??? legalább ennyi pozitívum van

Benito: mehet két Interes a köcsögválogatottba, de csak ha középen Bunkonesi osztogat, amúgy nem.
egyébként Materazzi idén alig játszott, Burdisso meg csak szimplán rossz volt, azért azt se hittük volna hogy hónapokig sírjuk vissza a Samuel-Cordoba pársot.

butatót 2008.05.12. 13:30:15

Nem akarok állást foglalni a konkrét esetben és azt is elismerem, hogy egy vitatott ítélet nagyon felkavarja a kedélyeket, főleg így a végén, de lassan oda jutunk, hogy mindenki a bírói hibákat számolja és a bajnokság végén olyan kommentek lesznek, hogy "igaz, hogy nektek 90 pontotok van, nekünk meg 87, de a bírók nektek 12-szer kedveztek, nekünk csak 8-szor, így mi vagyunk a bajnokok 79-cel a ti 78-atokkal szemben".

Bírói hibák mindig lesznek, ha egyértelmű szándékosság merülne fel, az érintett csapatok biztos tiltakoznának.

Egyébként nézte valaki a Finn-USA hokit? Na ott volt egy szenzációs bírói tévedés, a korong az oldalhálót kilyukasztva került a kapuba (döntő gól volt), mégis megadták, pedig videobíró is van (igaz, el is tiltották az eset után, de a gól érvényes).

Peace.

OJ · http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2008.05.12. 13:31:58

Mindig csak a szardobálás, mintha nem lennénk tisztában azzal, hogy hibás döntések mindig is voltak és lesznek ezután is.

LevyASR 2008.05.12. 13:40:43

"elinterezték" !
Már nem kicsit, de még nem (teljesen) nagyon !

Én még mindíg nem hiszem, h teljesen el tudják qrni, de két dolog biztos:

örökre szégyelhetik, amit művelnek, gondolom egy gyenge BÉNA jelzőt simán ráragaszthatok/tunk az Interre
"POnPP-ás" szezont zárunk, és büszkék lehetünk Farkasainkra!
Forza Roma per Mille Anni!

yuuzer_ · http://juventuz.freeblog.hu 2008.05.12. 13:47:19

Na a Robur megint gázolt, bevallom, most kicsit derűsebb vagy mint múlt héten :) Azért a köcsögválogatottba remélem bal bunkóba befér Molinaro és akkor már majdnem kész is a védősor (jobb oldalra meg mehet Zebina, és akkor összeáll a Juve - Inter álom védelem :D)

yuuzer_ · http://juventuz.freeblog.hu 2008.05.12. 13:55:05

akarom írni: "... derűsebb vagyok..."

bzola 2008.05.12. 13:56:18

great cornholio: annyiszor leírod, hogy a végén még elhiszem, hogy jogos volt a tizenegyes. mit néztél te?

daneeka 2008.05.12. 13:56:54

Great Cornholio!
Ha az Inter nem nyer, az rögtön csalás, és a mocskos bíró tehet róla?
Talán be kellett volna lőni 2-3 helyzetet a taplófrancia fejese után.

BruceWayne 2008.05.12. 13:57:30

annyira lényegtelen már az a 11es... jobb lett volna ha meg se adják akkor lehet nyerünk

anniehall 2008.05.12. 13:57:32

Hát igen, lehet kicsit túlzás volt megelőlegezni a fionak a SzL -t, mikor a milanoi csapatok fej-fej mellett küzdenek a fent említett címért.

BruceWayne 2008.05.12. 13:59:33

azért én Cruz helyébe mondtam volna Materazzinak a meccs után hogy "Ugye meg se fordult a fejedben hogy te jövőre még itt fogsz játszani?" :-)

kukonyalori 2008.05.12. 14:00:52

Ezt a Sienát nem is étem, hogy tudott a kiesés ellen küzdeni, amikor legyőzte a Romát )nagyaon, a Juvét a Milant, Interrel x-elt idegenben. Egy ilyen csapatnak minimum az uefáért kéne küzdeni.

Interista · http://calcio.blog.hu/ 2008.05.12. 14:01:37

A bírózás tényleg tök fölsleges, mert: 1. ahogy azt már mondták, ilyen sőt még durvább tévedések is mindig voltak és lesznek 2. a Sienat akkor is meg kellett volna verni

Burdisso egyszerűen nem Inter szintű játékos, mint ahogy Mancini sem Inter szintű edző. Az elmúlt években kihozta a maga képességeiből a maxot a csapatnál, de ahogy az az idei szezonban világosan kiderült a csapatot nem az edzői taktika viszi, hanem az egyéniségek (Zanetti, Ibra, Balotelli, Cambiasso), plusz elég egyértelmű már az a tény is, hogy nem tud rendet tartani az öltözőben.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.05.12. 14:10:15

GC, szerintem mind a kettő szabálytalan volt és csak mesúgom neked, ha az ilyeneket mindig befújnák, akkor minden szögletnél tizenegyest itélhetnének a sporik. De szép is lenne foci,nem gólra hanem szögletre törne mindenki, mindván félperc múlva jön a tizi. Amúgy tökmindegy, mert Mátrix kihagyta, de azért Mancio dühkitörését túlzásnak tartottam, mert tavaly szinte az összes Inter büntetőt Materazzi rúgta és be is verte őket, mint paraszt a bablevest.

Egyébként a jó Marcon nagyokat röhögtem félrészegen az éjjeli ismétlés alatt. Az EB előtt azért szólhatna neki Donadoni, hogy ez egy csapatjáték. Rendben van, hogy ha jól fejel a középhátvéd, ballagjon csak föl a szögleteknél, meg MM-féle rúgótechnikával és lövőerővel távoli szabadrúgásokat is elvállalhat. De egy mezei támadás alatt miért ő van legelől, ha csak nem azért, hogy a gólhelyzetben lévő csapattárs jól picsán rúgja a lasztival.

Egyébként tegnapi felhorkanásodat, hogy Roma drukker ne vélekedjen Inter tizenegyes gyanúról, mert elfogult, nem is tudom mire vélni. Mert egy Inter drukker és kiváltképp te - már ne is haragudj meg a személyeskedésért amigo - bizony hidegfejú és objektív az ilyen esetekben.

Hogy hű legyek magamhoz azért megemlékszem a Romáról, mert az internet (kösz Moratti) segítségével a Roma meccset is megnéztem. Szóval azért a mieink is begörcsöltek, mikor az Olimpico népe , még a saját gólunk utáninál is nagyobb a hangrobbanással nyugtázta a Siena első egyenlítését. Egyébként felemelő volt látni és hallgatni, hogy kaptak lángra a Roma fanok mikor egyenlített a Siena , de a legnagyobb hangrobbanás az elhibázott Inter tizenegyesnél volt és azt az ünneplést, amit lefújás után csaptak élőben kellett volna átélni. Úgy látom a szurkeszek szemében, akkor is bajnok a Lupi, ha végül csak második lesz.

BruceWayne 2008.05.12. 14:18:29

mindjárt elmorzsolok egy könnycseppet, annyira jó lehetett az olimpicoban :-)

amúgy Materazzi taaly formában volt, verte is a gólokat, idén meg nincs, ráadásul fel is baszta magát szerdán, ilyen idegállapotban és formában nem kellett volna elvennie a labdát

kukonyalori 2008.05.12. 14:22:51

"Úgy látom a szurkeszek szemében, akkor is bajnok a Lupi, ha végül csak második lesz."

Ez így is van rendjén. Fantasztikus szezon. Ha a Capitano nem küszködik egész tavasszal különféle sérülésekkel. A BL-ben is tovább megyünk. De az biztos, hogy jövőre újra próbálkozhatunk.

Forza Roma! Forza Lupi!

popp · http://koncertblog.com/ 2008.05.12. 14:35:39

www.nemzetisport.hu/cikk.php?cikk=179951 - a cikk elején egy kép Materazzi einstandjáról. Most már nem csak hentes a skac, hanem Pásztor is, szeretettel várjuk a Múzeumkertbe golyózni!

LevyASR 2008.05.12. 15:05:34

Cruz meg szinte begolyózott, mikor MM kigyolyózta a 11-est rúgók közül, majd a bőrgolyót elvette. Gondolt itt arra, ha Te ( mármint Cruz ) elrúgtad az én bőrgolyóim, én is elveszem a Te bőrgolyód. Igaz így is vezetsz 2:1 re :DDD

madbalee 2008.05.12. 15:08:12

Hihetetlen véghajrát lesz. Majdhogynem semmi nem dőlt még el. Bajnok, Bl helyezések, kiesés, és még a gólkirályi cím is teljesen kiszámíthatatlan.
mintha értelmetlen 3X fordulót lejátszani, és elég lenne 1 forduló mindenre.

A Roma-Inter, Catania-Parma párharcok meg nagyon durván egymás meccseire vannak utalva.

Parmanak bent kell maradnia.
Serie A Parma nélkül olyan mint NST _benito nélkül.

nalazo 2008.05.12. 15:20:11

Tegnap nem az az Inter jött le a pályáról, akinek 29 éve szurkolok, hanem egy hitehagyott bagázs. Materazzit látni sem akarom többet a csapatban. Mostanra egy idegbeteg baromállat lett. A tavaszi teljesítmény annyira középszerű, hogy meg sem érdemeljük a bajnokságot. fele csapatot kiszórni, hozzanak 4-5 olasz játékost.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.05.12. 15:38:52

Materazziról jut eszembe, amit biztosan sokan leírtak már (bár én még nem olvastam sehol), hogy tudniillik a vébégyőzelmük óta az akkor győztes olasz válogatottak egyre hülyébbek. Cannavaro egy csőd, Zambrotta abszolút maga alatt van, a többiek meg beleszürkülnek a mezőnybe.

Mintha úgy éreznék, ők már egy egész életre megtették a kötelességüket a világbajnoki címmel. Vagy Lippi zseni. Vagy mindkettő.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.05.12. 16:00:39

Csöncsön, Cannavaro tavaly valóban szar volt (szerintem azért mert egy olasz védő megszokta hogy precízen meg van szervezve a védekezés, Madridban meg úgy láttam, hogy sokszor nem értették meg egymást a spanyol társakkal), de idén elfogadható teljesítményt nyújtott. Zambrotta stílusa meg egyértelműen olasz csapatokban érvényesül (bár megjegyezném, hogy bár United ellen adott egy gólpassztű Scholesnak, de C. Ronaldo-nak szinte momentuma nem volt a mellette töltött három óra alatt.)

drdugo 2008.05.12. 16:04:26

Szegény Matrix már besokalt kissé. A fél éves sérülése nagyon megviselhette. És egy jelentéktelen sörmeccsen történt... Nem kicsit utálhatja a magyarokat azóta.
Mióta visszatért nem volt egy jó meccse se, elképesztő mennyire nem találja önmagát. A Milan - Interen is már szinte sajnálatra méltó volt a bénázása, meg a hisztizése. Ott szivatta meg Pippo és Kaka, ahol akarta, pedig pár éve még Matrix osztogatta nekik a medvepuszikat.
Az meg, hogy Kaká (!) az első félidő végén simán a földbe döngölte a nagy Matrixot, a serie A hóhérját... Hát az már sok(k) volt.
A Siena ellen csak rátett még egy lapáttal.
Cruz simán bevágta volna a tizit, ez egyértelmű. Legalább akkora hülyeség volt Matrixnak rúgnia, mint De Rossinak Manchesterben.
Aggódom érte, mi lesz így az eb-n?
Meg egyébként is MM azon kevés tajparaszt játékosok egyike, akit mindig is bírtam. Valahogy ő szimpatikusan tahó.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.05.12. 16:15:46

@popp: Szerintem idén is hihetetlen hibákat vétett Cannavaro. Az Almería ellen például az egész meccs rajta ment el. Hozzá képest Zambrotta tényleg viszonylag tűrhető teljesítményt nyújtott. Na de hol van a többi világbajnok? A mai európai foci nem az olaszokról szól. Úgy látszik, egy nagy generációnak búcsút inthetünk.

RealJackal 2008.05.12. 16:30:33

Annyira kiváncsi voltam, hogy mi is volt ez az Interes 11 es szituáció, hogy beregisztráltam magamat, és megnéztem az összefoglalóját a Youtubeon.

Szerintem ez nevetséges volt:DDD Materazzi bal kézzel az ellenfél játékosának hóna alatt átnyúlva a hátán fogta a mezét, jobb kézzel pedig a nyakát bekulcsolva "folytogatta" (és azért tegyük a kezünket a szívünkre, nála ez simán hihető:D). A nagy kérdés az, ugyan milyen focival kapcsolatos akciót akart az ezek utáni pár másodpercben bemutatni, mert ebből a harcművészeti sportokat megszégyenítő állásból sem felugrani fejelni, sem a labda után futni nem lehet. Egyszerűen kölcsönösen rángatták egymást, ennyi, nem volt ez semmi , de főleg nem tizenegyes.

Count Adyn 2008.05.12. 16:32:38

A Juventusban játszó 4 olasz világbajnok mind csodálatosan tolja:)

-LinoSonego- 2008.05.12. 16:40:25

a magam részéről sokkal joban sajnálom GATTUSO elvesztését, mint a bl-t. legyen uefa-kupa, igyekezzenek komolyan venni (sztem nem fogják) és nyerjék meg nem úgy, mint anno marcio amoroso/borussia ellen vagy a münchen idén. és végre egyszer talán újra megélem, hogy komolyan veszik a bajnokságot is nemcsak a buzeráns 4. heylre mennek rá. platiniben bízom még, bár nem kedvelem a franciákat..

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.05.12. 16:44:10

Tisztelt fikázók!
ÉN nem mondtam, hogy elcsalták, és mint le is írtam, az én szoc problémám, hogy nem nyert az Inter, be kellett volna őni és kész! Abajom, egyedül, hogy MINDENKI csalást kiállt mikor egy jogos 11est kap az Inter, és fennhangon kiabálják, hogy megint az Internek fújnak. ENNYI. és nem több, egy szót sem szóltam a meccsről. A wigan _MU meccsen pl, ferdinand egyéltelmű kezezését nem adták meg a 0-0nál ennyi.

-LinoSonego- 2008.05.12. 16:44:19

a roma meg egyértelműen jobb idén otti nélkül. az vele a baj szerintem, hogy ha nem megy neki akkor mindenki más hibás, csak ő nem. kedvelem őt meg az olasz focit pont a tottik-materazzik miatt (is) szeretem, de belém az edzőm az alázat szót nevelte mindig is.

amúgy a roma szerintem esélytelen a bl-ben. nem akarok senkit megbántani, de európai mércével bár nem súlytalan, de középsúlyú csapat. nehezen vesznek meg bárkit is, ha még egy saját nevelés is gondolkodik az eligazoláson, mert a töke kivan tottival.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.05.12. 16:45:36

Ja és benito kamutizi kijelentését betudom annak, hogy Juve drukker, és mint ilyen nem adhat igazat a riválisnak, és is így vagyok vicaverza a Juvéval. :)

giacinto 2008.05.12. 16:47:07

ha delpiero nem rúg gólt, a catania bentmarad és leszarja az utolsó meccset, amit a róma röhögve megnyerne. így meg figyelnie kell az elefántoknak Empolira is (aki megelőzi őket, mert arról ne legyen kétségünk hogy nyer az empoli.) meg persze Parmára is. szóval az elefántok ha nem X-elnek minimum, TUTIRA kiesnek. és az X már az INTERNEK is jó, akár ki is kaphat Parmában.

ezt adjátok össze.

szóval a rómaiak tényleg köszönjék meg delpiero munkásságát :))

popp · http://koncertblog.com/ 2008.05.12. 16:47:27

Csöncsön, talán a spanyolokról szól ;), vagy az angolokról, akik ott sincsenek az EB-n és a legjobb négy - Bl-ben vitézkedő - csapatukban 73 %(!) a külföldiek aránya? (Ha jól játszik a középhátvéd és nincsenek gólok, az a baj, ha gólzápor van, de hibázgatnak, az a baj.)

Mutass nekem egy olyan hátvédet aki hibatlanul végigjátszik egy szezont. Abban az időszakban, amikor az Almeria elleni hibák becsúsztak eleve hullámvölgyben volt az egész csapat (ilyen nélkül sem lehet végig játszani egy teljes szezont), kedélybeteggé tették őket a római farkasok (az a csapat, amelyiknél a legnagyobb a hazai játékosok aránya Európa elitjében). Olyan középső védőt viszont tudok, aki egy még a spanyol bajnokságnál is értékesebb bár rövidebb megméretetést játszott végig hiba nélkül. Nem is árulok zsákbamacskát, a 2006-os vébéről beszélek és igen Fabio Cannavaroról.

Kérdésedre válaszolva az olasz világbajnokok a Serie A-ban vannak, de ez már egy másik posthoz tartozik.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.05.12. 16:58:29

Na de barom vagyok, azt hittem a spanyol postban vagyunk, de akkor nagyon is idetartozik, úgyhogy folytatom, továbbra is Csöncsönnek címezve elsősorban.

Ott van például Del Piero, aki sokadvirágzását éli, Gigi Buffon a világ legjobb kapusa, Luca Toni a német bajnokság gólkirálya, Daniele De Rossi, aki tegnap akasztott egy ólajtónyi nagyságú szabadrúgás gólt, de mondhatnám a májusra főnix madárként újjászülető Super Pippot. A gyengébb formát mutatók közül mondjuk Gilardino vagy Iaquinta valószínűleg ott sem lesz az EB-n. Abban meg merek reménykedni, hogy Pirlo, Materazzi vagy Zambrotta összekapja magát az új ingerektől és új motivációtól! Szóval azt mondom, hogy várjuk ki az EB-t az itélethirdetéssel.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.05.12. 16:59:48

Hát, inkább szól a spanyolokról, mint az olaszokról...
:-)

[Előre látom, mekkora hajbakapások lesznek itt az EB-n.]

Nem arra akartam célozni, hogy vét egy-két bakit (ilyen természetesen mindenkivel előfordul), hanem hogy megközelítőleg sem azon a szinten játszik, mint a vébén. Cannavarót a vébén nem lehetett átjátszani. A spanyol bajnokságban csak az nem játssza át, aki nem akarja. De úgy en bloc említhetném az olasz világbajnokokat. Tényleg talán Del Piero a kivétel. Ő most is olyan, mint csúcsformájában.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.05.12. 17:02:41

Na, csak most olvasom ezt a 16:58-asat.

Igen, tényleg még Toni és Buffon hozza magát.
A többiek sehol nincsenek.

(Nézzük meg a nemzetközi kupákat. Komoly csapatok ellen jóformán gólt sem lőttek az olaszok.)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.05.12. 17:04:21

GC, most komolyan Materazzi dobot egy ippont a srácon és még ő kapott tizit, de véleményedet betudom az Inter iránti elfogultságodnak.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.05.12. 17:13:15

Csöncsön, szerintem részint egy életben maximum egy hónapon át lehet olyan ihletett formában focizni egy középsővédőnek, mint Cannavaronak a vébén, részint a vébén jobbára ezer éve megszokott társakkal (Nesta, Materazzi) játszott együtt. Ezek után elkerült egy tök új környezetbe idegen társak közé. A középsővédők és a kapus meg nagyon egymásra vannak utalva, ha nem ismerik kívülről egymás stílusát, helyezkedését, gondolatait, akkor bizony becsúsznak az ordas hibák.

(A spanyol bajnok ellen például négyet vágott az olasz bajnok(?)i második, éppen dupla annyit mint nemes ellenfelük. ;)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.05.12. 17:21:18

Ja, bocs, de az (mint halareaallal már számtalanszor kielemeztük) véletlen volt.
;-)

Nem azt mondom, hogy Cannavaro rossz focista, szó sincs arról. Csak azt, hogy messze, de messze alatta van a csúcsformájának. Mondhatnám: már nem övé a jövő.

Egyébként én nagyon az olaszok ellen fogok szurkolni az EB-n. Egyrészt ők már nyertek, másrészt a selejtezőn mutatott játékuk alapján egyszerűen nem érdemelnék meg a jó szereplést, harmadrészt meg unom már ezt a sok olasz-francia meccset. Tényleg olyan már, mint a Chelsea-Liverpool.
:-)

mujure 2008.05.12. 17:25:53

nem hittem volna, hogy még tökéletes lehet ez az idény nekem olaszo.ban. a fio viszajött a 4. helyre, a juve már rég beállította az általam elvárt eredményt, és még az inter is lecsúszhat a bajnoki címről. azt, hogy GC így fröcsög, azzal a bizonyos "törvénytelen vigyorral" a pofámon olvasom, mert látom, hogy ő is úgy be van fosva, ahogy kell. egy sienát egy ilyen szituban agyon kéne vernie egy ilyen erős internek. remélem, hogy a jövő héten előz a roma, bár őket se szeretem túlságosan, de még inkább... attól eltekintve, hogy jogosan nézve sztem inkább az inter érdemli meg, a roma elég rapszodikus volt, míg az inter csak a végén. de akkor nagyon. ja, és a legjobb az lenne, ha még a catania sem esne ki, ha már idén ott voltam egy meccsükön... FORZA JUVE!

popp · http://koncertblog.com/ 2008.05.12. 17:28:01

Te is meg hala is megnézhetné a madridi meccs kapura lövési arányát és azon is elmerenghetnétek melyik csapat volt a veszélyesebb ;-).

Többen többször estek már abba hibába, hogy egy-két rosszabb idény után leírtak egy-egy játékost (jelzem Fabio éppen két spanyol bajnoki címet szerzett a két gyengébb év alatt), aztán csattanós választ kaptak. A legjobb példa Del Piero, aki Capellonál csak elvétve tudott bekerülni a kezdőbe, oszt nézd meg most.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.05.12. 17:36:25

A Real azon a madridi meccsen kb. a 30%-át nyújtotta annak, amire egyébként (főleg támadójátékban) képes. Persze ez nem mentség, szó se róla. A Roma megérdemelten jutott tovább.

Nem írom le Cannavarót meg az olaszokat, egyszerűen megállapítom, hogy immár két idény óta maguk alatt teljesítenek. Elképzelhetőnek tartom (sajnos) azt is, hogy pont az EB-n mutatják meg az igazi tudásukat. De hogy ezt az utóbbi két idényben nem tették meg (néhány kivételtől eltekintve), azt elfogultság nélkül állítom.

mesehabbal 2008.05.12. 17:46:55

de Csoncson, most te komolyan azt kivanod egy jatekosnak (Cannavaro), h jatsszon rosszul???

Count Adyn 2008.05.12. 17:49:57

Nemtudom mi lesz ebből az EB ből, én parázok Donadoni miatt kicsit...

popp · http://koncertblog.com/ 2008.05.12. 18:05:14

És miért nyújtotta 30%-át támadójátékban a Madrid azon a meccsen. Nos, azt te sem gondolhatod, hogy azért, mert nem akartak jól játszani. Sokkal inkább azért, mert a védekező szekciónk és főleg Mexes, Juan, De Rossi és Aquilani világklasszis teljesítménnyel rukkolt elő.

Gyorsan gratulálnék is a nagyszerű megállapításodhoz ;)! Ugyanakkor nyomban fel is hívnám a figyelmedett arra az aprócska tényre, hogy tavaly a Milan nyerte Bl-t. És Milánó legjobb tudámáson szerint még mindig olaszföldön fekszik ;) Umberto Bossi és a Lombard (Északi) Liga őszinte sajnálatára.

bag 2008.05.12. 18:10:22

benito mostani cikkét akár korrektnek is lehetne nevezni de,
most is eléggé megosztónak találom néhány szóhasználatát .bár jónéhány hozzászólóval egyet ugyan nem, de valahol megértem őket. ha valaki nem szeret egy csapatot miért ír róla (van az internek elég baja.)

bag 2008.05.12. 18:12:25

Sajnos a Pool-ról is írt ,
az a cikk méltán jelölhető az idei (ló)citrom díjra.

drdugo 2008.05.12. 18:15:22

Legalább 5-6 fiatalt ki kellene vinni az EB-re, hogy szokják a légkört, esetleg segítsenek is a csapaton.
Ez az EB lesz a meghatározó játékosok többségének a hattyúdala, 2010-ben már nagyon sokan nem lesznek ott. Ha belegondolunk jónéhányan már most is igencsak benne vannak a korban. Az EB után nagyon le fog cserélődni az állomány, ezért lenne jó, ha már az EB-n is beleszagolna a jóba néhány fiatal. Montolivo alap szerintem is. Aquilani, Pazzini, De Silvestri, Chiellini, Maggio, G. Rossi, Acquafresca, Paloschi, De Ceglie,stb... ők mind jók lehetnek. Szerencsére a jelenlegi olimpiai, és egyéb U-s olasz válogatottak mind nagyon jók, tele vannak tehetségekkel. A gazzettán kb fél éve volt egy cikk, amiben összeállították a lehetséges future olasz válogatott keretet és elég szép 22-es névsort hoztak össze. El kell kezdeni már most frissíteni a garnitúrát, mert Cannavaroék már nem lesznek 2010-ben, és a selejtezőket se velük kellene már megvívni sztem.

mesehabbal 2008.05.12. 18:17:45

azt felejtitek el, h ez megiscsak egy blog, nem hivatalos organum. kvazi a szerzo nyugodtan leirhatja itt a velemenyet amivel lehet nem egyeterteni. de biralni...?

bag 2008.05.12. 18:18:19

Szerintem az eb egyértelmű esélyese az olasz csapat. Játékban és taktikában még mindig a többiek előtt járnak minusz MM .

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.05.12. 18:23:09

Csöncsön, nem láttam Cannavaro összes meccsét, de annyira trágya nem lehetett, ha gyakorlatilag végigjátszota a szezont, és a madridiak kapták messze a legkevesebb gólt. Ilyen hosszú idényekbe belefér egy-egy gyengus meccs. Szerintem bagyon számít az, hogy mindenki őt figyeli és így megjegyezzük, ha ramaty volt. Volt ilyen! De ez is belefér! De ne aggódj :), megmutatja!
Mazsolával nagyon egyetértek: szerintem is kulcskérdés az alázat! Az olaszoknál meg főleg az!
Úgy gondolom Materazzi is, akkor lesz ismét jó - bocs, hasznos -, ha alázat lesz, ha rájön arra, hogy ő miért volt hasznos. Neki azt kell csinálni, amit mondanak. Ha többet akar, bukik! Mint most!

popp · http://koncertblog.com/ 2008.05.12. 18:30:05

bag, az nst ezt a vitriolos megmondó stílust választotta induláskor, mi jópáran ezért szeretjük, ezért olvassuk. Maga a stílus is megosztó, valaki csípi, valaki nem. A 'Poollal kapcsolatban legtöbbször szóról-szóra egyetértettem a szerzőkkel.Ha neked ez a stíl nem jön be, akkor lapozz máshova. Nekem se tetszik, ha csapatomat lehúzzák, de ha jó a szöveg, akkor röhögök azon is. Ha neked meg más a véleményed azt nyugodtan megírhatod. A lényeg a humorérzék!

rizla 2008.05.12. 18:42:13

dehogy nyernek az olaszok eb-t. most nyertek vb-t, miért erőltetnék meg magukat 2 éven belül kétszer?

bag 2008.05.12. 18:42:42

popp, hidd el maga az nst tetszik semmi gond.

a baj néha az h a saját vélemény ami az ami, többes számban lát napvilágot tehát a szerkesztőség álláspontját tükrözi.
ebből néha az jön át h az nst teljes szerkesztősége fúj egy csapatra.
Persze biztos vok benne h nem így van de néha jobban kéne fogalmazni.

Gabez 2008.05.12. 18:42:53

Úgyis az Inter nyer, érvelhettek itt összevissza. Szal jövő héttől csend legyen végre :)

bag 2008.05.12. 18:44:22

azt írtam szerintem,
szerinted meg nem 1-1

bag 2008.05.12. 18:52:36

a vb döntő utáni hétfőn érkeztem ki Olaszországba.
Egyszerűen felejthetetlen élmény volt.
Amerre csak ment a csapat busza az autópályákon megállt a teljes forgalom csak azért h egyetlen pillantást vethessenek rájuk. Bárhová kapcsoltam a tv-t mindenhol ez ment. az a végtelen szeretet szerintem minden focista álma,
na ezért.

halalosiram 2008.05.12. 19:05:01

Materazzi megérdemelte, szétröhögtem az agyam, nagyképű seggfej,azt néztem én is mielőtt Cruz seggbelőtte, hogy ez most hova a picsába sprintel belsővédőként?! A tizi meg az év kamuja. Ja, és Zidane az isten!!

Count Adyn 2008.05.12. 20:11:52

Gabez: Szerintem is az Inter nyeri a bajnokságot, de azért ez elég nagy égés volt nekik a nagy ünneplésre készültek, és hoppon maradtak, a meccs alatt Moratti fejét figyelve már megvolt a fültől fülig vigyor az arcomon, ennél többet nem is kérhettem volna a sorstól:) Nekem aztán mind1 ki nyer, amig a kedvencem nincs versenyben:)

halareaal 2008.05.12. 20:39:44

"Ja, bocs, de az (mint halareaallal már számtalanszor kielemeztük) véletlen volt.
;-)"
úgy van:P. egyébként Csöncsönnek abban igaza van, hogy Európában az olaszok idén nem meghatározóak. más kérdés, hogy az elmúlt két év meg az övék volt. egyedül Toni kulcsember külföldi csapatban (bár sztem Cannavaro is talán), ő is a Bayrenben. a legegyenletesebb, amúgy 3 éve bajnok csapatban egy olasz van. a Juve finoman szólva nem határozza meg jelenleg az európai focit, a Milan jövőre se fogja. a Roma vmennyire üdítő színfolt lehet, de azért csaknem De Rossi jelenti az európai elitet.
a spanyolok klubszinten ugyan nem sokkal jobbak, de ez azért is van, mert sok jó légiósuk külföldön van. az Arsenal legjobbja, vagy a spanyol kontingens a Poolban, tevékeny szerepük volt az olasz csapatok kiejtésében.

popp: a Roma megérdemelten nyert Madridban, mert jobb volt. de egyrészt nem volt játékban annyival jobb, mint mondjuk a Madrid az első meccsen, másrészt a legjobb csapatuk vert el egy mélyponton levő Realt, amelyből ráadásul kulcsjátékosok hiányoztak. sztem az el clasicon mutatott játék kb azt hozta volna, mint a Barca ellen, bárhogy is játszik a Roma.
de ehelyett inkább azon szurkoljunk, hogy jövőre a 4ben legyen 2-2 spanyol-olasz, az angolok meg tűnjenek már.

halareaal 2008.05.12. 20:47:36

annyira meg nem erős az olasz csapat, mint 8 éve a francia, hogy duplázzon. főleg nem Totti és Nesta nélkül.

halareaal 2008.05.12. 20:52:37

egyébként Cannavaronak idén is voltak komoly hibái, de: Ferdinand, Cavalho, Pepe, Touré, Gallas, Juan, Cordoba, talán Nesta és Terry. ők azok a védők sztem, akik jobb teljesítményt nyújtottak az idén, a nagy klubok kulcsembereik közül, vagy kevesebbet hibáztak. Cannavaro még jelenlegi formájában is egy viszonlyag szűk elitben van, csak mivel egyébként jobb a többi védőnél, sokkal jobban látszik ha nincs formában.

-LinoSonego- 2008.05.12. 21:01:58

totti sosem volt hasznos tagja az olasz válogatottnak.
belőtte az ausztráloknak, meg ~jó volt még a belga eb-n, de sztem nem illett soha az azzurri-ba és ő sem törte magát.

totti romanista, őt a roma érdekli, értük tud(ott?) hajtani és perzselni, néha meg elküldte a cipőjét a válogatottba is..

-LinoSonego- 2008.05.12. 21:03:13

hozzáteszem, mint korábban is már: kedvelem őt meg a játékát, ha a játékkal törődik, kellenek tottik a serie a-ba, de nem a válogatottba

papercut 2008.05.12. 21:10:11

Azt nem tudom, hogy az Eb esélyese lehet e Olaszország, azt viszont igen, hogy a franciák elverik őket a csoportkörben....

drosiii 2008.05.12. 21:12:45

védők akik most jobbak mint cannavaro: ferdinand, vidic, evra, juan, nesta, terry, carvalho, carragher, ha pepet irtad akkor talan ramos is, iden cannatol amit lattam az egy nagy fos volt, sajnalom szegenyt, jovore talan aranylabdashoz meltoan teljesit majd.

halareaal 2008.05.12. 21:16:11

de Cannavaro középső, én csak őket néztem. ha fos, akkor miért csak ennyi nevet írtál elé? ha meg mindenki fos, akkor tökmindegy, az a lényeg h a többiekhez képest jó legyen.

halareaal 2008.05.12. 21:19:46

Tottira meg sztem szükség van, egyrészt az ellenfelek is máshogy játszanak a pályán, másrészt meg egy csapatba akkor is kellenek az egyéniségek, ha épp nem játszanak. ugyanezt mondták az olaszok Del Pieroról a vbn, márminthogy nagy szükségük van rá. egyébként az olaszoknak azért lesz nehéz, mert a vb győztes csapatuk kiöregszik, az új generáció meg hiába nagyon tehetséges, még nem áll készen. az ebn még az öregek jók lehetnek, de Dél-Afrikában sztem nem sok babér fog teremni.

drosiii 2008.05.12. 21:28:59

igen, de nem mind1 h egy aranylabdas jatszik melyen az elvarasok alatt, vagy 1 magyar senki jol. de ha te a kotekedestol leszel boldog, am legyen.

mesehabbal 2008.05.12. 21:33:03

to halareaal: kiveve persze akkor, ha a fél csapat visszavonul a válogatottságtól az eb után és kénytelenek lesznek a fiatalokhoz nyúlni. és ez elnézve a kezdő 11 átlagéletkorát elég valószínű.
amúgy meg, ha az olaszok még papíron gyengék is lennének egy döntőre is bármikor odaérhetnek, ha jól összeáll a védelem. szerintem.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.05.12. 21:35:12

-Mazsola-, a 2000 eb döntős olasz csapat, sőt az egész EB egyik legjobbja éppen Totti volt. Az is kétségtelen, hogy ez volt az egyetlen torna, ahol római teljesítményéhez méltóan szerepelt.

Nem játszott rosszul a 2002-es Vb-n sem, arról nem tehetett, hogy éppen az ő kiállításában kulminált az az undorító csalás, amit Dél-Korea javára követtek el az olaszok ellen.

A 2004-es EB-n az első meccsen kiálították, mert leköpte az őt egész meccsen módszeresen terrorizáló Poulsent, aki méltán örvend közutálatnak Serie A szerte. Igaz, hogy talán nem kellett volna csuláznia, de ha a franciák is Materazzit tették felelőssé Zidane suttyóságáért, akkor Totti sportszerűtlenségében is nyakig benne volt a dán. Ezután többet már nem játszhatott az EB-n.

A 2006-os vébére épp egy súlyos sérülésből tért vissza a római Capitano, úgyhogy megyarázható, hogy nem volt éppen csúcsformában és sokkal szürkébben játszott a tőle vártnál. Ezzel együtt bevágott egy nagyon fontos büntetőt az ausztrálok ellen. Sőt három gólpasszt is adott, az meg nem az ő hibája, hogy ennyivel is ő lett a vébé assziszt királya. Persze mert elmaradt a tőle várt parádé, majd mindenki elfelejti, hogy a világbajnok csapat tizenkettő góljából négyben benne volt, ami azért nem olyan rossz egy félig felépült játékostól.

"totti sosem volt hasznos tagja az olasz válogatottnak." -így ez a kijelentésed finoman szólva sem felel meg a valóságnak.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.05.12. 21:54:23

_benito, küldtem egy privát üzenetet, válaszodat előre is köszönöm.

BruceWayne 2008.05.12. 21:56:55

nem dobálta volna magát annyira nem állítják ki Koreában :-)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.05.12. 22:05:56

Nera, a mágus Verebes gyakran használt kifejezését kölcsönvéve: na az egy aufgericht tizenegyes volt. Byron Moreno játékvezetőről azóta kiderítette az olasz sajtó, hogy saját hazájában is megkenték már.

BruceWayne 2008.05.12. 22:13:01

hát mikor Ahn Jung-Hwan leugrotta a rákba Maldinit én nem bántam azt a meccset, meg nagyon addig se... spanyolokat viszont már sajnáltam.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.05.12. 22:16:36

Ahn fejeséig rég eldőlhetett volna a meccs az olaszok javára, de a spori másképp gondolta.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.05.12. 22:43:34

Nerazzurri, azt kívánom neked, hogy Moreno vezesse a Parma-Intert. Mit szólsz? :))

BruceWayne 2008.05.12. 22:51:09

én meg az olaszoknak hogy úgy álítsák ki egy védőjüket a sorsdöntő meccsen mint Materazzit az Anfielden :-)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.05.12. 22:55:30

Olasz énekesek és futball sztárok vegyes csapatainak gálameccsét közvetítik az Olimpicoból, többen néző van, mint egy Lazio meccsen. A pályán meg Mardona, Zico, Zola és Spaletti, akiket eddig kiszúrtam. Utóbbi fogja Maradonát :D.

BruceWayne 2008.05.12. 23:01:33

na a 35 ezres átlagotokkal én nem parádéznék itt :-)
7000-el több a lazio-nál, akik bűnrosszak idén a bajnokságban

Count Adyn 2008.05.12. 23:09:06

Egész pontosan::):

LE FORMAZIONI IN CAMPO

Per la Nazionale Italiana Cantanti
DANIELE DE ROSSI in porta, MOGOL capitano, PAOLO BELLI, PAOLO MENEGUZZI, GIANNI MORANDI, GENNARO GATTUSO, PHILIPPE MEXES, ENRICO RUGGERI, RAOUL BOVA, LUCA BARBAROSSA, GIGI D’ALESSIO, BIAGIO ANTONACCI, CLAUDIO BAGLIONI, DIEGO ARMANDO MARADONA, EROS RAMAZZOTTI.

A disposizione: FRANCESCO RAPETTI, MARCO MASINI, ANGELO PERUZZI, PAOLO VALLESI, FINLEY, SIMONE PERROTTA, RICCARDO FOGLI, NICCOLO’ FABI, FEDERICO ZAMPAGLIONE. Allenatore SANDRO GIACOBBE


Per Unica

MARCO MATERAZZI in porta, MARCO CARTA, ENRICO FABRIS, LUCIANO SPALLETTI, PIERLUIGI COLLINA, SEBASTIANO SOMMA, BRUNO CONTI capitano , GIANCARLO FISICHELLA, CLAUDIO AMENDOLA, ZICO, PERUZZI.

A disposizione: GIGI BUFFON, TOMMASO ROCCHI, GIANFRANCO ZOLA, JULIO CESAR, ANDREA DOVIZIOSO, MAX GAZZE’, MANFRED MOELGG, CESARE CREMONINI, FABRIZIO MORO.
Allenatore FRANCESCO TOTTI

-LinoSonego- 2008.05.12. 23:11:59

popp, a belga eb-t én is írtam. és én nem csak a tornákra gondolok, de a selejtezőkre is. sztem ő vezér romában, nem az a válogatottban.

korea ellen tényleg nem tehetett róla, de az a meccs nem is vita tárgya emberek között

viszont az t nem értem, ha nerazzurri kedvenc csapata olasz (már amennyiben 3 db olasz azzá teszi) akkor miért fúj ennyire a válogatottra?!)

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.05.12. 23:16:28

Popp, eddig azt gondoltam normális ember vagy. De bizonyos hozzászólásodat, még akkor sem tudom értékelni, mégha egy lúzer csapatnak drukkolsz, és nem is igazán kívánom kommentálni, mert kimoderálnának.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.05.12. 23:18:29

Ja Nera, erre én is kiváncsi lennék!

popp · http://koncertblog.com/ 2008.05.12. 23:24:45

GC, sokat segítenél, ha elmesélnéd pontosan melyik kommentemre gondolsz. Egyébként szerintem a Kaiserslautern az igazi lúzer csapat.
Meg ha mégis elveszti a bajnokságot, akkor az Inter a vesztes, met én úgy vagyok velül, hogy mi már az ezüstérmet is megnyertük.

Egyébként biztos vagy te abban, hogy a te értékítéleted a mérvadó atekintetben, ki a normális és ki nem az?

-LinoSonego- 2008.05.12. 23:38:27

azt olvasom amauriért túllicitálta a milan a juvét.
meg a schalke szeretné mutut. ezeknek hol jár az esze?

popp neked meg, bár biztos tudod: a roma szeretné morettit és jók az esélyei. szerintem jó vásár lenne amúgy

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.05.12. 23:44:13

Hát a lautern az, 90 percben gólt kap, a mainztól, és nem veri meg a sereghajtót, de ha az uccsó fordulóban nyer bentmarad(hat). A védő akkor sem karolhatja át a támadót, akár tetszik akár nem.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.05.12. 23:46:29

Ja és nem kall takarózni a második hellyel. Nincs olyan drukker, aki 9 pontos hátránynál, 3 fordlulóval a vége előtt ne bízna a csapatában. Csak kamu hogy meg vagy elégedve a 2- hellyel. Én is meg lennék, ha tudnám, hogy a fél csapatot és mancinit elzavarják, a 2. hely se zavarna.

Count Adyn 2008.05.13. 00:08:05

"A védő akkor sem karolhatja át a támadót, akár tetszik akár nem."

Láttál már szögletet?:DD Ezt fel kell irni valahova:DDD

popp · http://koncertblog.com/ 2008.05.13. 00:28:06

-Mazsola, a legfaszább ötlet, amit a homályos átigazolási pletykák közül kiemelnék az Maggio esetleges megvétele. A Morettis hír újdonság számomra, de elképzelhető, mert Spal akar egy középhátvédet, de én eddig a Napolis Domizzi nevét hallottam, újabban meg az is felmerült, hogy Ferrari mégis maradna, viszont Mexest egy mai hír szerint a Barca kerülgeti. A Moretti-vonal valószínűségét viszont az erősíti, hogy állítólag a Valencia nagy szarban van anyagilag és elakarják adni a fél csapatot, ennek kapcsán már fölmerült Joaquin neve is a Romával kapcsolatban, de volt már szó a torinoi Rosináról és a firenzei Pazziniről is.

Már tél óta rebesgetik a Cataniás Vargas, Iaquinta és Di Natale esetleges megszerzését. De az átigazolási pletykákkal kapcsolatban elég szkeptikus vagyok, az újságírók unalmukban meg cikkényszerükben szeretnek mindenkit összehozni mindenkivel.

Ha viszont beugrik egy gazdag vevő, akkor egész más volumenben gondolkozhatnánk, bár Maggio akkor is tuti húzás volna.

A legújabb hírek szerint mégsem olyan biztos, hogy eladják a Romát. A Romanews szerint a Sensi család szerdán terjeszt elő az Unicredit Banknál egy adósság kezelő csomagot. Állítólag olajcégük az Italopetroli egyes vagyontárgyait adná el. Ha tervüket elfogadja a Bank, akkor megtartanák, a klubot, ha nem akkor kénytelenek lennének megválni a csapattól. De szerintem ezekről a dolgokról vasárnapig kussolás lesz, mert most koncentrálni kell a Catania elleni meccsre.

Mindeközben állítólag Soros már nem Sensiéknél, hanem a Banknál próbálkozik. És pletykák szerint nem is ő az egyetlen komoly érdeklődő.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.05.13. 00:33:03

GC, viszont támadónak kötelező átkarolnia védőt -ugyanmár.

Figyelj, én nem egy gigacsapatnak drukkolok és tisztában vagyok az erőviszonyokkal, ezért mondom , hogy a második hely is nagy siker. Az persze igaz, hogy csak Livorno elleni meccs után adtam föl a reményt, ami most visszajött.

calcio_di_rigore 2008.05.13. 00:48:37

"azt olvasom amauriért túllicitálta a milan a juvét."

Bonyolultabb dolog ez. A lényeg, hogy a Palermo már beleélte magát, hogy Nocerino és Lanzafame mellé megkapja felesbe Giovincót, de a mai Juve elnökségi ülés is megerősítette, hogy nem, Giovinco nem eladó. Gondolom a Palermo még próbálkozik, Zamperini már fenyegetőzik is, hogy akkor mással is tárgyalnak majd stb. Meglátjuk mennyire komoly a Milan érdeklődése, valszeg annyira nem. De ha mégis, annyit nem ér, hogy Sebát odaadjuk érte, ez világos. Egyébként ma is tárgyaltak a Juve és a Palermo vezetői, valszeg összehozzák a megállapodást előbb-utóbb. Közben a játékos kijelentette, hogy a Milan nagy klub, de ő a BL-ben akar játszani.:)

drdugo 2008.05.13. 00:55:19

Ferrari sztem marad a Romában. Még nem volt semmiféle hivatalos közlés Milánóban, hogy megvettük volna.
Nem tudom mi volt az a pár hónappal ezelőtti sajtóflame, hogy leigazoltuk.
Akkor sem, és azóta sem írtak sehol róla.

Vargast pedig a Milan is szeretné. Di Natalét pedig már tavaly télen emlegették, mint lehetséges Milan célpontot.
Maggio is jó lenne, vagy Cassano. A Milanban embert faragnának belőle. Bár ő sztem még mindig abban reménykedik, hogy hazatérhet.....
De mindenekelőtt Frey kell a Fiobol:) Prandelli nagyon szeretné leigazolni Gilardinot, aki a Parmában a kedvence volt. Amikor Prandelli keze alatt dolgozott a Parmában minden évben 20 gól felett lőtt. A Frey-Gila cseréről már régóta irkálnak, úgyhogy talán van valóságalapja. Nagyon bírom Gilát, de talán jobb lesz neki most máshol. A válogatottba is jó lenne, ha visszakerülne. Meg Brocchi ismételt firenzei kölcsönadásáról is szó van, vmint Borriellot is szivesen látná állítolag Prandelli.
Jó nagy mozgások lesznek nyáron.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.05.13. 01:15:31

Na például Borielloról nálunk is szó volt.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.05.13. 08:18:23

Count adyn, valóban vicces vagy, és azt úgy gondolod, mivel a védők "át szokták karolni" akkor az helyes és szabályos. Elvonatkoztatva, és bármely esetre vetítve. vagy csak kötekedsz. Remélem lerántják Vucunucet a 93. percben és a bíró nem fúj és ezért lesz 1-1 a Catania meccs. De úgy hogy az Inter meg kikap. :)) Aztrohadtul bírnám élvezni. :)) Kíváncsi vagyok akkor is helyeselnéd-e.

BruceWayne 2008.05.13. 09:31:55

"Közben a játékos kijelentette, hogy a Milan nagy klub, de ő a BL-ben akar játszani."
Toni is a BL-be akar játszani mióta, mégis a bayernhez igazolt tavaly :-)
modjuk idén végre összejött neki...
Cassano @ Milan: érdekes lenne, szerintem nem illik oda, bárki is legyen az edző. mellesleg ki lesz? Rijkaard? Van Basten?

/most nézem Maniche-t nem viszik az eb-re, meg Pauletát se/

BruceWayne 2008.05.13. 09:35:57

Hozzánk meg most már tényleg jöhetne José, bár valahol azt olvastam hogy aláírt egy nagycsapathoz ami nem az Inter, de remélem nem igaz, mert kb 2 lehetősége van: Milan és Inter. Carlo-ban meg még múlt héten is bíztak :-)

kroos 2008.05.13. 09:41:02

hiába mondogattam hogy az Inter még nem bajnok,multhéten mindenki kiröhögött,és ünnepelt.

kroos 2008.05.13. 09:43:34

pedig a szokásos 11-es megint megvolt.

BruceWayne 2008.05.13. 10:09:58

ja bazzeg, pont 10 forduló óta nem kaptunk 11-es hiányzott már, mint ahogy te is.

tjunior 2008.05.13. 10:15:48

Ha interes lennék, nem ilyen véleményes(na jó igazából nevetséges) tizivel szeretnék bajnok lenni.
Ha valaki nem elfogult irtózatosan, akkor el lehet dönteni,hogy matrix vagy a sienai bekk dobta el a másikat ipont érően?mert szerintem nem, ráadásul a labdát a környéken sem láttam.
Persze be lehet fújni mind 49 ilyen esetet egy meccsen csak én nem szeretnék kézilabdás eredményeket látni egy focipályán.

BruceWayne 2008.05.13. 10:17:14

én nem láttam, de már meg se nézem, mert semmi jelentősége

megmondó 2008.05.13. 10:24:21

nerazzurri, értsd már meg hogy nem ti kaptatok tizenegyest, hanem ők.

Romanista 2008.05.13. 10:27:42

GC: persze jogos tizenegyes volt, remélem ilyennel nyertek bajnokságot.

egyébként a Romának addig van sansza nyerni idén amíg az Interben mindenki utálja a másikat, de nem ám csak olyan Totti-Aquilanis összezördélés szinten hanem ugy egészségesen.

És azt se felejtsük el hogy az Intert egyszer már jól megfogta idén a Parma, igaz akkor a vazelines bőr kicsúszott a kezükből.

a bajnokság kellemes meglepetései pedig szerintem a Napoli és a Juve.

popp: én akkor tudnék örülni a második helynek ha már tuti lenne.... :D

popp · http://koncertblog.com/ 2008.05.13. 10:46:07

GC, komolyan hihetetlen vagy, kötöd az ebet a karóhoz, pedig tényleg ezer ilyen van egy meccsen és rásadásul megitélésem szerint Matrix volt a szabálytalanabb. Teszed itt mindenkire megjegyzéseket, hogy így nem normális, meg úgy elfogult, meg sértegeted a többséget, mert nem úgy látják, ahogy te. Szoktál te tükörbe nézni?

Egyébként tudnék örülni, ha egy kamutizivel lennék bajnokok, de ha egy ilyen esetbe keveredne Vucinic, akkor nem bizonygatnám két napig, hogy de igenis jogos volt. A témát a magam részéről lezártam.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.05.13. 10:47:28

Na romanista, ez egész jó hozzászólás volt, végre egy olyan Roma-s írás amin nem kell megsértődnöm. :)
Amugy meg azért jó a Siena elleni 2-2, mert legalább végigizgulva lehet egy meccset megnézni, amikor nem kell kapcsolgatni a tv-t jobbra-balra, nem kell gépezni, közben, csak a meccs. :)))

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.05.13. 10:51:17

Popp, én már rég lezártam. :) Amugy meg nem a tiziről szól az egész, hanem bármi történik az Inetr meccsen, értsd BÁRMI, ami nem tetsző jelenet más csapat szurkolóink, Értsd nem csalnak össze vissza az Inter ellen, akkor jön, a " már megint csalnak az Internek", megint nekik fújtak, "így könnyű bajnoknak lenni" -szerű megjegyzések. Ami engem sért. Lehet, hogy nem kéne mert egy sport stb, de akkor is. Vagy én is legyen olyan megkeseredet, hogy ha jövőre vezeti a Roma a bajnokságot, akkor leírjam minden olyan esetet ami nem tetszik, jaj tottinak eltört a lába, a mocskos műeső stb. dolgokat? Sztem nektek sem tetszene.

Remélem érthetően írtam le az "érzéseimet".

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.05.13. 10:52:24

És a helyesírási hibákért újfent elnézést, gyorsan és lektor nélkül gépelek.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.05.13. 10:54:03

Amugy ha a Roma lesz a bajnok nyugodtan számíhattok egy Gratra tőlem, mert tényleg jól játszanak, v inkább eredményesen. Amugy meg megmondtam, totti sérülésénél, hogy így jobb "csapat" lesz a Roma. Hiszem, hogy Tottival, már bajnok lenne az Inter.

Romanista 2008.05.13. 10:58:17

azért a "mocskos műesőnek eltörik a lába" nem annyira jó példa hogy összevethető legyen "az inter nagycsapat a siena kiscsapat"-kezdetű gondolat menettel. szerintem.
egyébként meg nem esik jól neked ez az egész cécó, de tulképp ezért is vagy foci szerető ember ha nem tévedek. legalábbis én abszolut be tudom fogadni a "no pain, no game" elméletet.

(bár a többször idegesen vagdalkozó bejegyzéseidből inkább arra következtetnék hogy a csapatod csak veszíthet míg az enyém csak nyerhet)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.05.13. 11:10:31

GC, de ezt a csalózást nem az itteni kommentelők és főleg nem a bloggerek kezdték, hanem az olasz sajtó és ezen háborgott január-február táján az egész olasz foci-közvélemény.

A kamutizi kifejezés meg arra vonatkozik, hogy bíró jogtalanul fújta be és nem feltétlenül azt jelenti, hogy szándékosan csalt. Az őszi szezonban meg valóban túl sok véleményes eset volt és legtöbbször az Inter javára, ráadásul sokszor meccsdöntő szituációban. A Calciopoli után meg nem csoda, hogy ilyen érzékenyen reagál az olasz és nemzetközi sajtó az ilyesmikre.

Egyébként érzékenyen reagál az olasz szövetség is, mert Tottinak volt egy kijelentése az inter elleni milánói meccs utáni, egyébként jogos csalódottságában a bírókról és az Interről, meg is büntették 10000 Euróra.

Egyébként tény, hogy azóta kevesebb a vitás eset az Inter meccsein. Azt meg hogy mások véleményén megsértődsz szíved joga, de személyeskedő sértegetésekbe ilyenkor sem kéne belemenned, meg lúzerezned a másik csapatát, bár ahhoz is jogod van De valóban vaszott unalmas már ez a téma.

BruceWayne 2008.05.13. 11:15:31

csak ez a dolog pár hónapja átcsapott abba hogy 2-3 vitatott eset után a teljesen jogosak után is jött a csalózás meg a kamuzás

LevyASR 2008.05.13. 11:18:11

Mazsola!
"...nehezen vesznek meg bárkit is, ha még egy saját nevelés is gondolkodik az eligazoláson, mert a töke kivan tottival."

Ha Albertora gondolsz, akkor engedd meg, hogy Spalletti egy mondatát elismételjem Neked;
- Azt megnézem, aki ezt a két embert össze tudja ugrasztani ! - ha nem is szó szerint, de a lényeg ez volt.
totti pedig Totti :D

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.05.13. 11:35:40

Jogos romanista, de én csak "költői túlzást" használtak érzékeltetés gyanánt. Nerazzuri szépen tömören leírta a lényeget, mellesleg nem(csak) a Roma drukkerek ellen szólt, hanem bárkinek, aki csak azért regisztrál, hogy mocskolódjon. A személyeskedésért bocs Popp, ha indulatos voltam ,akkor is a vélemény ellen szólt az indulatom, nem az ember ellen, ha nem jött át.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.05.13. 11:38:34

Amit a Matrix eset kihozott, az valóban az, hogy legyen az bármilyen meccs, csapattól függetlenül, már az felháborít, ha a tumultus kellős közepén elesik, a védő és a támadó egyszerre, a bíró szinte automatikusan kifele ítél. Pedig a tömegbe ki kit fog nehéz megállípítani. A bírók pedig soha nem mernek büntetőt ítélni, ha ítélnének gyakran leszoknának a szabálytalankodásról és talán több gól születne a meccseken. (bár lehet hogy naiv vagyok. De a védők addig mennek amíg engedik őket sajnos. Mondom bármely meccsen.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.05.13. 11:42:58

De azért támaszkodnak, mezt húzkodnak, lökdösődnek, "csípnek-harapnak a támadók is, úgy hogy ez egy oda-vissza játék.

Romanista 2008.05.13. 11:46:03

"csak ez a dolog pár hónapja átcsapott abba hogy 2-3 vitatott eset után a teljesen jogosak után is jött a csalózás meg a kamuzás"

csakhogy ez a vitatható esetek után nem meglepő.

BruceWayne 2008.05.13. 11:47:00

"torghelle sándor még mindig csíp rúg harap"

ezt a sportba évente minimum egyszer elsütik egy interjú keretében :-)

Pseudo 2008.05.13. 11:49:46

Thuram meg minden meccs előtt megeszik egy fej fokhagymát, hogy bűzt árasszon és ne akarjanak a csatárok a közelébe kerülni szögletkor:)

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.05.13. 11:56:48

"A mai napon a Parma elnöke kirúgta az első csapat kispadjáról Héctor Cúpert. Így az biztos, hogy nem ő fog az utolsó bajnoki meccsünkön (amin a bajnoki cím is múlik majd) az egyik kispadon ülni, úgy mint 2002-ben. Helyette a Parma primavera csapatának edzője Manzo fog vasárnap (és szombaton is az IFI-k ellen) a kispadon ülni."

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.05.13. 12:00:34

Mellesleg az Inter Parma utánpótlás meccsen, 3 tizit kapott az Inter, és mindegyiket értékesítette Fatic. :P
Sztem be kéne hozni hasonló esetre. :D

Romanista 2008.05.13. 12:01:45

hát már a fiataloknál is ez megy??? :D

BruceWayne 2008.05.13. 12:09:29

Moratti keze messzire elér :-)

Count Adyn 2008.05.13. 13:46:17

GC fogták azok egymást mint a a birkózók:D De tökmind1 mert az Inter nem lesz akkor balfasz hogy ne nyerjen vasárnap.

drdugo 2008.05.13. 14:38:29

Új hírek Ronaldinhoval kapcsolatban:
Bronzetti ismét tárgyalt Txiki Beguiristainnal és megtette 7 millió eurós ajánlatát. A katalánok ezzel szemben 50-et szeretnének. :D
Végül is, ha csak uefa kupa lesz, és 7 millióért odaadják, akkor egye fene, jöjjön. Annyiért elfocizgathat, hátha újra magára talál. 7 milliót talán megérne a kockázat, a mezeladásokból úgyis visszajönne az ára.
Habár nincs szerencsénk ezekkel a 6-7 milliós levitézlett brazilokkal. Ronaldot és Emersont is egyaránt 6-6-ért szereztük meg. Igaz, Ronaldo tavaly tavasszal legalább ahhoz hozzájárult, hogy meglegyen a negyedik hely.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.05.13. 14:41:10

Csak az interbe ne jöjjön. :) Ide esetleg lampard, drogba, carvalho, Murinho :))
El meg Crespo, burdisso, figo ,stankovic. Cserébe. :)

drani 2008.05.13. 14:48:07

olvastátok a Milan 48 milliós ajánlatát cech-ért? nem kis lóvé manapság kapusért. Hiába, Berlusconi újra hatalmon...

drdugo 2008.05.13. 15:06:55

"Csak az interbe ne jöjjön. :) "

Pedig most az egyszer szívből örülnék ha Moratti elhappolna a Milan elől egy játékost.

Cech 48m? Hol olvastad? Frey-t emlegették csak. Abbiatit is visszahozzuk elvileg.

Közben frissült a Gazzetta. Most azt írják, hogy a Barca összesen akar 50 milliót Ronaldinhoért és Zambrottáért. A Milan pedig a hírek szerint 15 milliónál többet biztos nem fog Ronaldinhoért adni, és Berlusconi továbbra is állítja, hogy nem sok esélyt lát az üzlet létrejöttére. Úgy legyen.
Ha már sztárt akarunk, akkor Drogba, Aguero, stb... szintű ember kell.
Azért belegondolva, tavaly kb bármennyiért eladhatta volna Dinhot a Barca. Abramovics mindent kifizetett volna érte, és Berlusconi is többször nyilatkozta viccesen, hogy félretett már 100 milliót Dinhora. Mekkorát fordult a világ...
Jelenleg sztem az lenne a reális ha ő is hazatérne refreshelni, mint Adriano.

Greg36 2008.05.13. 15:45:05

Azért ha lenne egy csöpp eszük, megvárnák az igazolásokkal az EB végét.
Ki tudja, lehet, hogy negyedáron összeszednek valami remek lengyel csatárt.
És nincs is szebb, amikor a milliókért leigazolt csatárod lábát szilánkosra töri egy selejtezőn egy eredménycentrikus védő.
Ronaldinho 5 millióért se kellene a Milanba, nemhogy 25 millióért. Így is unott néha, ha meg folyamatosan elkezdik az olasz védők aprítani, azonnal bevágná a durcit, és menne üdítőt reklámozni a kispad helyett.
Haza kéne mennie pár évre, Dél-Amerikában a támadókra nagyon vigyáznak, visszaszerezhetné a játékkedvét, a Milanban ha nem lesznek versenyben a bajnoki címért, simán rá is verik majd a balhét.

mickeyknox 2008.05.13. 17:12:24

azért kár még ronaldnhot leírni. nem azért nem játszik, meert elfelejtett focizni, hanem mert tele lett a töke barcelonával, vagy az edzővel, vagy az elnökkel, vagytudomisénkivel. egy új csapatban újra magához térne, ha egy-két sikertelen meccs után megint nem csinálja ki a sajtó. nekem ha sok pénzem lenne, és egy top focicsapatom, tuti megvenném :)

giacinto 2008.05.13. 17:24:24

csak kiegészitésnek, nem vita miatt:

csak hogy az a január - februári cikk "picit" egyoldalúan mutatta be a dolgokat mondjuk nem csodálkozom rajta, mert vmi juvés irta a cikket, amit a sok okos simán bevett.
arról egy szó sem esett hogy mennyi kétes ítélet ment az inter ellen. pedig abból is van/volt nem kevés...

egyébként egyetértek GC-vel abban hogy a bírók MINDIG kifele itélnek a szögletes birkózáskor. pedig azt mindenki látja hogy kölcsönös dologról van szó, akkor tessék fele-fele arányban ítélni. nem mondom hogy adjanak minden mezrántásért 11-est, elég a sárga is, akár támadónak akár védőnek. egy idő után leszoknak róla.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.05.13. 17:24:42

Teljesen egyetértek mickeyvel. Az Interből szerintem pont egy olyan tipusú játékos hiányzik, Zanetti, Viera és Cambiasso mellől, nem pedig Lampard, úgy hogy ne is menjen oda. Azt vágjátok, hogy még egy ilyen szar éve nem lesz pályafutása alatt.

-LinoSonego- 2008.05.13. 17:31:05

sztem sem kell Ronaldinhonak menni sehova, neki csak egy új edző kell ki rendet tesz a fejében. bár úgy olvastam Guardiola nem ragaszkodik hozzá.

amúgy meg Seedorf nem megy az eb-re, most lett ki a valaga (pedig az van neki nem kicsi) van bastennel és lemondta az eb-t. részben örülök, mert így jóval gyengébb lesz hollandia, de sajnálom pont őt nem látjuk majd

Pseudo 2008.05.13. 18:12:00

-Mazsola-: pedig 11-es párbajban sok hasznát lehetne venni;)

drdugo 2008.05.13. 18:37:35

Meg is lepett ez a bejelentés, meg nem is.
Marco eddig sem éppen azt a szerepkört szánta Clarence-nek, mint amit a Milanban játszik. A selejtezőkön hol kezdett, hol csereként jött be, de igazából sosem találta meg neki a megfelelő helyet.
Oldalakat lehetne teleírni a Seedorf kontra Van Basten témáról....
Valahol megértem, azért felesleges gürcölnie egy hónapig, hogy 15-20 percekre bejöjjön. Vagy ha netán kezdő lenne, akkor is abszolút nem hozzáillő szerepkörben kellene játszania.

halareaal 2008.05.13. 18:47:13

"Thuram meg minden meccs előtt megeszik egy fej fokhagymát, hogy bűzt árasszon és ne akarjanak a csatárok a közelébe kerülni szögletkor:) "
:D és az mért jó neki? egy támadónál még érteném , de neki fognia kéne az embereket:)

Ronaldinho nem kell a Milannak? pedig Kakán kívül nem sok épkézláb támadó játékost látok a csapatban (és ő sincs vmi hatalmas formában). ha esetleg Ibrahimovic a Realba kerül. az Interben se marad sok. tavaly meg azért nem adták el a brazilt, mert egyrészt lőtt 20-on akárhány gólt, másrészt meg még abban a korban van, hogy simán visszanyerheti formáját, és akkor ugye megint a világ (egyik?) legjobbja lesz. mellesleg egy csúcsformában lévő Ronaldinho kb annyit érhet a játékospiacon, mint a komplett Milan mínusz Kaká. és simán újjászülethet egy másik közegben, ha a Milan okosan bánik vele, jól járhatnak nagyon.

Janek 2008.05.13. 18:55:20

Van Basten egy oltári nagy barom. Sorra mond le kíváló játékososról, csoda ha hiába van tele hollanddal a Madrid, meg még jónéhány európai élklub, már a csoportból sem jutnak tovább az EB-n. Kezdte Nistelrooy-jal, Makaay-jal most Seedorf van soron. A védelemben persze ott van a kiváló Melchiot....
Ahelyett, hogy így állnának fel: Van der Sar-Heitinga,Mathijsen,Boulahrouz,Gio-V.Persie,Seedorf,Sneijder,Babel-Huntelaar, Nistelrooy

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.05.13. 20:02:39

A 11-eshez (bár már le van zárva): szerintem olyan szabálytalanság volt, amit általában nem fújnak be, de az sem bírói tévedés (legfeljebb enyhe segítség), ha befújják. Azt nem lehet vitatni, hogy a védő gátolta a mozgásban Materazzit, és nem azért, mert a labdát kereste. (Egyébként tényleg tök mindegy.)

@mesehabbal:

Dehogy kívánok én rosszat. Én azt szeretném, ha Cannavaro zseniálisan játszana az EB-n, de nemes riválisai még így is fölülmúlnák őt.
:-)

Ronaldinhoban szerintem is nagyon sok van még. De edzőzseni kell hozzá, hogy kezelni tudják.

calcio_di_rigore 2008.05.13. 20:18:29

Materazzi egy minden hájjal megkent csibész. Ezért tudta elérni, hogy 11-est kapjon akkor is, amikor ő viszi földre a védőt. Lám-lám, még itt is voltak akik megkajálták. Pedig teljesen egyértelmű szitu, nemtudom miért kell a gittet rágni.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.05.13. 20:25:54

Lehet, hogy így van.

(A kamutizik 90%-a kimarad. Ez arra utal, hogy ez is az volt.)

_benito · www.nst.blog.hu 2008.05.13. 21:03:04

janek, ennek a csapatnak a közepén még a kirgiz válogatott is átrohan. :)

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.05.13. 21:14:44

Úgy látom egyesek nem bírnak a vérükkel, és folytonos önigazolást kell végrehajtaniuk.
És obben nem fér be? mellesleg benitonak most az 1x igaza van. :P

janek91 2008.05.13. 21:34:18

_benito:
Jaja már én is látom....
De éljen a támadófoci:)

BruceWayne 2008.05.13. 22:14:09

EB-n hajrá Hollandia!
bár emiatt a nem is tudom hogy fogalmazzak Marco miatt egy ideje már nem sok mindenért lehet most nekik szurkolni, viszont nagyon szép mindkét dresszük, legalább ezért :-)


azt meg már régóta mondom hogy ki kellene bővíteni a 16-oson belüli szabadrúgást maga után vonó szabálytalanságokat (kezezés felkarral, mezhúzás, veszélyes játék és hasonlók), sokkal egyszerűbb lenne az élet.

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2008.05.13. 22:23:06

nah,ez az,marco miatt egyre tobb a gond. nem varok semmi jot. kulonosen,h clarence lemondta:-( a legjobb hatvedunk (kromkamp),a legjobb vedekezo kozeppalyasunk(van bommel) es a legjobb tamado kozeppalyasunk (clarence) nem lesznek ott...

halareaal 2008.05.13. 22:52:00

azért még így is erős a holland keret, főleg a támadók. van Bommelt igazából nem értem, hogy lehet hiányolni egy csapatból. ha ő és Heitinga is a pályán vannak, már félig garantálva van egy olyan meccs, mint ami 2006ban volt Portugália ellen. és akkor még nem szóltunk Boularouzról meg v. Persieről. amúgy Robbennek simán kezdőnek kell lennie, sokkal jobb most, mint v.Persie.

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2008.05.13. 23:12:25

deh jobb van persie-nel. van persie csapatjatekos,technikasabb,stb. van bommel nagy paraszt valoban,de szivvel-lelekkel odateszi magat,es tud vedekezni is. holland csapat tok kiegyensulyozatlan: vilagklasszis tamadoszekcio,blasz kettes vedekezoszekcio. boulahrouz meg sok hulyeseget csinalt mar,de ah c. ronaldot harckeptelenne tette,tanitani kene. nem komoly a serules,viszont az adott meccsre kesz. egy csapatba nemcsak labdazsonglorok kellenek,hanem harcosok is. kulonosen ha olaszorszag es franciaorszag az ellenfel. nem sneijder fog hatramenni labdat szerezni,meg nem is robben.

BruceWayne 2008.05.13. 23:14:47

Boulahrouz professzor fog rendelni az idei EB-n? portugálokkal összefutnának szerintem croni nem sűrűn lépné át a félpályát :-)
Robben amúgy egy önző f*sz, vpersie meg egy nagyképű k*cs*g, ők együtt a pályán tuti szívás...
bár babel meg kuyt remélem el lesz felejtve...
Marcorol annyit: saját maga, Bergkamp Hasselbaink Kluivert Makaay Nistelroy vHoojdonk Huntelaar csatárokkal fémjelzett ország válogatottját volt képes egy egy szem kuyt-el kiküldeni a portugálok ellen, nálam azóta nem örvend nagy népszerűségnek...

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2008.05.13. 23:22:03

kb azota nem orvend nalam sem. plusz a vb-re ki se vitte clarence-et,edgart es huntelaart. kuijt meg lelkes,felszantja a palyat,minden. csak 1vmit nem tud. focizni. boulahrouz professzor ur meg sajnos nem rendel az eb-n:-) serult,plusz amugyis csapnivalo az utobbi masfel evben.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.05.13. 23:30:41

Tök jó így a holland válogatottról olvasni az Elinterezik? címszó alatt.
:-)

Valamikor még szurkoltam is nekik, de amit a legutóbbi VB-n nyújtottak, az még csapnivaló is alig volt. Mit lehet várni Van Bastentől?

Akárki megy ki, akárki lép pályára. Elinterezik.

BruceWayne 2008.05.13. 23:32:02

csöcsi ezt a fenti kifejezést ne vezessük már be, van még egy forduló. köszi.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.05.13. 23:35:56

Ez igaz. Amúgy nem példátlan. Tavaly a Barcelona, ha jól emlékszem, 9 pontos előnyről vesztette el a spanyol bajnokságot.

halareaal 2008.05.13. 23:49:35

van Persienek sérülése óta egy jó megmozdulása nem volt. Robben neve után egyből jön az önzőség, szerencsére én ezt a Madridban még nem láttam tőle. és azt azért vitatnám, h Persie az a tipikus csapatember, van annyira önző is mint Robben. egyébként sztem bekerülhetne Afellay, magasan kiemelkedik a holland mezőnyből, jó fizikailag és technikaliag is, Sneijderrel megoldanák a középpályát. mondjuk egy szűrő valóban nem ártana mögéjük, az is igaz.
Bouhlarouz 100x rosszabb mint Kuyt, ő nem a szívével kompenzálja fogyatékosságát, hanem azzal hogy szétrúgja ellenfelét. ráadásul következetes, minál jobbal találkozik annál nagyobbat rúg. (C. Ronaldo, Ronaldinho elleni mecsei ugye). sztem amit az a védő csinál, azt szinte bárki meg tudná oldani, csak elég parasztnak kell lenni hozzá. többek közt ha visszanézzük a portugál meccs is nagyban miatta lett olyan, amilyen.

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2008.05.14. 00:06:52

meg a portugalok folyamatos fetrengese,szineszkedese miatt. egyebkent van persie sokkal univerzalisabb robbennel,csak marco soha nem a posztjan,hanem vmeik szelen jatszatja. arnyekcsatarkent az igazi. halareal,mondj wgy darab oan realos jatekost,aki velemenyed szerint nem jobb,mint a valogatottban levo hasonlo poszton jatszo tarsai:-)

kroos 2008.05.14. 07:48:58

Nera én mult héten ugyanezt szajkoztam.Multhéten mindenki az Inter bajnoki cimét ünnepelte, most meg a Roma-ét.

drani 2008.05.14. 10:56:28

nem ide tartozik, de olvastam egy olyan olasz EB-keretet, amiben még Rocchi is benne volt.
mondjuk az asszem 28 nevet tartalmazott. Én továbbra is úgy gondolom, hogy kellen valaki olyat is kivinni, aki 20-as mezben játszik és fiatal tehetség (Giovinco?). Ja, és vajon ADP visszaveszi a 10es mezt?

kroos 2008.05.14. 11:44:16

igen de én Cassano-t javasolnám..

rexford 2008.05.14. 12:35:05

Boulahrouz nincs a bő keretben, ami nem is csoda a Sevillában játszott pár meccsével.
Van Basten nem egy simulékony ember - a holland focisták/edzők nagy részéhez hasonlóan -, még Cruyffot is sikerült elüldöznie az Ajaxtól, ami nem kis tett. Kíváncsi vagyok, hosszú távon mire viszi edzőként, mert eddig nem sokat mutatott.

kroos 2008.05.14. 12:49:21

és nem ö az egyetlen abból a holland generációból.A Két Koeman,Blind,Gullit,stb....

giacinto 2008.05.14. 17:01:30

sőt, giovinconak aranylabdát! már idén! ...

halareaal 2008.05.14. 17:33:35

lehet h univerzálisabb Robbennél, de Robbent én a bal szélső kp posztjára tenném be. ott jobb sztem, mert gyorsabb, jobban cselez, és egyébként több tapasztalata is van válogatottban, meg a nagy meccseket tekintve. v.Persienek középen inkább vder Vaartal kéne megküzdeni, de sztem ott is alulmaradna. az utolsó kérdéseddel alaposan megfogtál, ezt elismerem. de nemis tom.... talán Dudek?:)
süti beállítások módosítása