Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Kösz, Fergie.

2008.04.24. 00:14 _benito

A két veretlen csapat pusztító mételyt vetett a tegnapi támadástól legyengült immunrendszerünk megmaradt állásaira, mely csapás súlya alatt görnyedve bőven szórjuk az átkokat mindenkinek a fejére, akinek köze volt a Bl-elődöntők első meccseihez. Hogy rogyassza az ég erre a kérődző Sir-re azt a rohadt nagy tudását, hát hogy a viharba’ létezik az, hogy labda nélkül bohóckodja végig a meccset egy Manchester United? Az már kevésbé meglepő, hogy a Barcelona még egy ilyen szinten felboruló pályán sem képes egy szerencsétlen, nyomorult helyzetet kialakítani, de ettől még nem fájt kevésbé a kapu közelébe érve telivér csődörből prosztatagyulladásos aggastyánná változó katalánok játékát nézni. Pusztulj, célfutball!

Essünk túl gyorsan a mérkőzés jelentősebb eseményeinek felsorolásán.
Szép élőkép volt megint. Pipa.
Milito olyan testtartással próbálta megakadályozni Ronaldót a fejelésben, hogy az bármelyik Enrique Iglesias koncert első sorában villázó tizenhét éves kiscsajnak díszére vált volna. A Barcának idén először szerencséje volt: a szimpatikus portugál fiatalember elhibázta a tizenegyest.
Eto’o, majd Carrick is az oldalhálóba pofozta, mindkettőjük előtt kínálkozott jobb megoldás a lövésnél, de abban igazuk volt, hogy a meccshez ez illett a legjobban.
Henry ráküldte, de annyira még ezek a labdák sem tudnak kacsázni a levegőben, hogy a magas holland férfiú benézzen egy ilyet.
A bíró hármat sípolt és véget ért a meccs.

És akkor most bántsuk Fergusont.
Rooney jelenleg a világ egyik legjobb csatára, úgyhogy javasoljuk, a visszavágón próbáljuk ki balhátvédként. Parkot akkor is hagyjuk majd fent, ha mind az öt labdaérintése alkalmával legalább nyolc méterre pattan tőle a labda, Tevezre pedig mindenképpen bízzunk védőfeladatot, mert ez erős oldala. A lényeg, hogy ne legyen elöl senki! Persze, értjük, kell a hely Vadlábnak, de azért egy komplett félpálya túlzás, nem? Evra és Hargreaves kapjon húsz bambuszütést minden egyes percért, amit az ellenfél térfelén tölt!

Most tényleg ennyire kellett félni ettől a lényegét vesztett, csupa formán kívüli játékossal kiálló Barcelonától? Ugye, hogy nem… Xavi annyit futott, hogy beleszédültünk, Touré pedig rengeteg labdát szerzett, Zambrottának voltak még egészen értelmes megmozdulásai, de Iniesta szegény sehol nem volt, Messinek még egy pár hétig két pofára kell zabálni a kriptonitot, Deco pedig húszpercenként adott egy jó passzt, aztán másik húszban fogta a fingot két kézzel. Pedig harminc méterig semmi gond nem volt, Yaya megszerezte, Xavi felpasszolta, aztán indult a kézilabdázás a felállt fal előtt, ha meg esetleg sikerült is a kapu elé tenni a labdát, Eto’o általában Ferdinanddal a nyakán és Brownnal a hóna alatt értelemszerűen nem sok veszélyt tudott kelteni.

Volt még egy Márquez – Ronaldo affér a tizenhatoson belül, ami ha akarom, büntető, ha akarom, újabb darab a portugál gazdag gyűjteményébe, bár abban azért van igaza, hogy a tőle megszerzett labdák közül néhány bizony nem tűnt szabályosnak. A fent említett, Carrick tökéletesen váratlan csele után kialakult helyzetet leszámítva igazából az ő elfutásai hordozták magában békés szendergésünkből történő felriadásunk lehetőségét, a másik oldalon viszont szinte kizárólag szabadrúgások után (még inkább előtt) alakult ki veszélyes helyzet.

Ezt a meccset úgy meggyilkolta Ferguson, hogy Benítez elismerően csettintett otthon a Riise kicserzett bőréből készített ágyelőn nyugtatva lábát. Most biztosan rohadt büszke magára, hiszen nem kapott gólt, és a két csapat idei formáját látva biztosra vehetjük, hogy míg az ő csapata simán tud ennél két klasszissal jobb teljesítményt nyújtani, szegény katalánok mást sem csináltak egész évben, csak azt, amit most is bemutattak. Történtek már óriási meglepetések, mondanunk sem kell, de egy akkorához, amekkorára most a Barcának szüksége van, minimum kötelező lenne a Manchester elleni csodák avatott szakértőjét, Bozsik Pétert a szakmai stábba építeni egy hét erejéig.

298 komment

Címkék: barcelona beszámoló összefoglaló bl manchester united

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr64439637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tevez 2008.04.24. 14:26:35

Önökkel ellentétben én nem vagyok elfogult, és nem használok másokat becsmérlő, szavakat és kifejezéseket. Azt, hogy hol és mit valamint milyen színvonalon végzek, csak is a főszerkesztő és a kiadó tudja tárgyilagosan megitélni. Az elmúlt 14 évben megfordultam Európa éa a Világ szinte valamennyi "komoly" arénájában, de se közel se távol nem gondolom azt, hogy én önöknél jobban értenék a labdarúgáshoz. Viszont az tény, hogy ezerszer több tapasztalatot szereztem mint önök, valamint nekem ez a szakmám ezt tanultam az egyetemen és olyan közegben élek és dolgozom amely bizonyos objektív és szubjektív vélemények leírására inspirál.Van véleményem, mint ahogy önöknek is.

Magic Boy 2008.04.24. 14:26:55

jasztreb:

1. Látszik, hogy régen nem láttál Manchester united meccset. :)
C.Ronaldo kezd igazi csapatember lenni (van még mit tanulnia azért a témában) és bár vannak önző meccsei, de mostmár azok a kivételek.

2. Egyetértünk.

3. Ezen vitatkozhatnánk a következő meccs végéig, de szerintem a lényeg, hogy jó meccs legyen és győzzön a (Manchester United) jobbik.

nasteey 2008.04.24. 14:30:40

"A MU hétvégére tartalékol" -> ha hétvégén kikapnak, akkor természetesen keddre tartalékoltak.
"A MU fúú de istenkirály volt, csak ugye nem akartak" -> ez már csak ilyen. 3 értelmes passzuk nem volt egymás után, Rooney egy labdát nem vett át, Ronaldonak mindegy volt, hogy hogyan szerelték, elment sírni.
"A Barca erőlködött" -> ez már csak ilyen Rijkaard betegség marad. Ha jó formában lennénk sem lenne egyszer egy 10 emberrel védekező csapat ellen játszani. De mivel sosem kerülünk a védők mögé, és senki nem mer átlőni, ezért még nehezebbnek tűnik.

SAF bácsinak sem volt természetes a mosolya. Persze biztos ő mondta, hogy nem kell észveszelytően nekünk rohanni, de sztem ennél jobban akarta kontrollálni a meccset.

Nehéz lesz az OT-n... de a MU-nak is. Most nagyon szurkolok a Chelseanak, hogy fárasszák őket annyira, amennyire tudják. :)

Pseudo 2008.04.24. 14:34:17

A Barca a visszavágón bízhat abban, hogy pályán lesz Wes Brown (benne mindig van egy öngól, csak néha benne is marad). Nem tudom, mit kereshet egy ilyen a MU-ban. Teszem hozzá, hogy Park hasonló, csak kevésbé önveszélyes, mert nem a saját kapuja közvetlen előterében "alkot".

Magic Boy: "az a csapat amelyiknek minden meccsén téltház van ...a világ egyik legjobb csapata kell, hogy legyen." Akkor a Shalke 04 (16 ezres G.kirchen 60 ezres stadionnal) évek óta az egyik legjobb csapat a világon?

Magic Boy 2008.04.24. 14:35:00

nasteey:
"Most nagyon szurkolok a Chelseanak, hogy fárasszák őket annyira, amennyire tudják. :)"

Na ez a szomorú látod.
Ti rápihentek a meccsre míg mi nem tehetjük.
De ennek ellenére akkor is mi megyünk tovább! :)

Magic Boy 2008.04.24. 14:38:22

Pseudo: Azért nem mindegy, hogy 16 ezres stadionban van-e teltház (G.kirchen meccsein nincs mindig teltház) vagy egy majdnem 80 ezresben.
Nem mellékesen a Manchester United meccsein egy 3-szorekkora stadion is mindig tele lenne, mert anyi szurkolója van a csapatnak, hogy azt is símán megtöltenék minden meccsen.

Count Adyn 2008.04.24. 14:42:38

én 16 ezres várost olvastam 60 ezres stadionnal:)

vigvik 2008.04.24. 14:44:23

Azt mondjuk nem ertem, hogy miert kell a Barca tamadoit fikazni. Persze nem lett helyzet, de a "hiperszuper" MU jatekosai kozul 9 a sajat alapvonaltol 15-30 meterre helyezkedett a meccs 98%-ban. Az, hogy ilyen xar volt a meccs kizarolag a MU-nak koszonheto. Az o akaratuk ervenyesult gratula (boaaa), de nem hiszem, hogy a Barca tamadojatekat szidni kene, mi legalabb probalkoztunk. Egyszeruen arrol van szo, hogy egy jo csapat tonkre tudja tenni az ellenfel jatekat, ha akarja.

Walmer 2008.04.24. 14:45:50

"Kivédekezni egy mérkőzést bármely csapat képes."

Ez persze nagyon nem igaz...

Magic Boy 2008.04.24. 14:46:02

Count Adyn: Tényleg igazad van.
A Schalke amúgy jó csapat (a kedvenc Német csapatom), de náluk sincs mindig teltház a meccseiken (sőtt). Én amúgy oda akartam kijukadni, hogy a Manchester Unitednek van a világon az egyik legnagyobb szurkolótábora.

Magic Boy 2008.04.24. 14:51:15

vigvik: A Barcelóna nincs formában és ennyire volt képes míg a Manchester United csak ennyit adott ki magából, mert ennyi is elég volt.
A Barcelónának nagyon jó csapata van, de a kerete gyengébb, mint illene, mert ha nem így lenne akkor nem kellett volna Massinek, Deconak és Henry-nek pályáralépnie.
Reméljök, hogy a visszavágon mindkét csapatból mindenki egészséges lesz, mindkét csapat az idei legjobb teljesítményét nyújtja és egy szuper meccet látunk ahol győz a (Manchester United) jobb.

nasteey 2008.04.24. 14:51:45

Magic Boy: "Na ez a szomorú látod.
Ti rápihentek a meccsre míg mi nem tehetjük.
De ennek ellenére akkor is mi megyünk tovább! :)"

Ha 11 pont hátrányban lennétek, szerintem ti sem nagyon fárasztanátok magatokat. :) Azért azt sem hinném, hogy nagyon szétpihennék magukat, azért egy második hely illő lenne... Persze nem hasonlítható össze a két meccs irama.

jasztreb 2008.04.24. 14:58:23

magic boy: c. ronaldo sosem lesz csapatember, mert e za sport neki az önfényezésről szól, és ez nem fog megváltozni. egyébként valóban nem nézek mu meccset, a tegnapi meccs alapján mondtam véleményt.

a sok nézővel kapcsolatban meg vicces, hogy ezt épp egy barca meccs után írod, ahol közel 100 ezren ücsörögtek. arról már nem is beszélve, ha ez a 2 dolog így függne össze, akkor az nb II keleti csoportjának egyik dobogósa is minimum uefa-kupa elődöntős lenne :)

Magic Boy 2008.04.24. 14:58:29

nasteey: Szorítok nektek, hogy meglegyen a 2. hely és mivel visszatérnek a sztárjaitok így szerintem meg is lesz.
Bár nem tudom, hogy kivel játszotok(ha adja valamelyik Sport TV akkor lehet belenézek), de szerintem koránt se lesz akkora iram, mint nálunk a Chelsea ellen.

Walmer 2008.04.24. 15:01:11

"az nb II keleti csoportjának egyik dobogósa is minimum uefa-kupa elődöntős lenne :) "

Ugye ez csak egy vicc volt:-)

Magic Boy 2008.04.24. 15:03:07

jasztreb: Tegnap C. Ronaldo volt a Manchester United egyetlen támadó feladatokkal pályán levő játékosa (ennek ellenére ő is rengeteget védekezett) ezt is vedd bele.

A Barcelóna stadionjában sokszor alig lézeng valaki egy kissebb csapat elleni meccsen.
Én a szurkolótáborok nagyságáról beszéltem, de ezekszerint félreérthető voltam.

szferi 2008.04.24. 15:04:16

Csöncsön: "Volt olyan MU (akármikor, akármilyen Real ellen), amely a Bernabéuban 3-0-ra győzött volna?..."

A barcával ellentétben sajnos nem játszanak minden évben kétszer a reallal, de a chelsea, arsenal, liverpool ellen már nyertek idegenben. Ez nagyon hülye érv volt, ugye te is belátod :)

Pseudo 2008.04.24. 15:05:00

Magic -Boy: csak a kötözködés végett mutatom Neked:)

www.schalke04.de/07_08_zuschauer.html

Ez persze nem jelenti azt, h minden meccsük teltházas, csak azt, hogy még a nagynevű Cottbus ellen is megtöltötték a stadiont (pusztán arra akarok utalni, hogy egy csapat nagyszámú szurkolóserege még nem jelenti azt, hogy a világ legjobbja lenne maga a csapat).

vigvik 2008.04.24. 15:06:19

@Magic: ühüm, nálatok a BL elődöntőn simán kimaradna rónaldo, ugye? Egy igazán jó csapat kerete megengedheti magának, hogy egy 80%-os Messi ne játszon, így gondolod? Mert ha igen, akkor nincs miről vitáznunk.

tevez 2008.04.24. 15:06:30

Cristiano Ronaldot lehet szeretni, nem szeretni, nagyképűnek és önzőnek titulálni, lehet rá kiabálni tücsköt, bogarat, de uraim a 2007/08-as szezonban ez az önző nagyképű portugál 38 gólnál tart. És még nincs vége az idénynek!!

Magic Boy 2008.04.24. 15:09:28

Pseudo: Igazad van kicsit elkapott a hév.
vigvik: SAF sokszor hagyta már ki kulcsjátékosát, tétmeccsen, ha nem volt 100%-os, mert nem akarta, hogy esetleg rásérüljön.

Magic Boy 2008.04.24. 15:14:46

vigvik: Messi szerintem nem volt 80%-os (max 60), mert akkor végigjátszotta volna. :)

NWL 2008.04.24. 15:15:42


"Történtek már óriási meglepetések, mondanunk sem kell, de egy akkorához, amekkorára most a Barcának szüksége van, minimum kötelező lenne a Manchester elleni csodák avatott szakértőjét, Bozsik Pétert a szakmai stábba építeni egy hét erejéig."

Hát benito, bazmeg, Te egy másik meccset néztél.

A Bozsik-féle ZTE tényleg pont úgy játszott a ManU ellen, mint most a Manchester a Barca ellen, de hogy ebből hogy sikerült fenti következtetésedet levonnod, elég nagy rejtély.

Tudom, hogy a blog egy szubjektív műfaj, de a 61:39-os labdabirtoklás, 8:3-as szöglet- és 8:1-es kapuralövési arány alapján ilyet írni olyan, mint '45 márciusában Berlinben azt mondani: ne viccelj Adolf, átgázolunk rajtuk mint Panzer a tehénszaron.

Pseudo 2008.04.24. 15:38:07

Tevez: szeirntem kifejezetten önző, nagyképű és hisztis, de a futballhoz nagyon ért. Az, hogy önző még indokolt is az ilyen meccsek alapján, mert 10 passzából ötöt nem értett meg Park, amit meg megértrett, képtelen volt átvenni úgy, hogy ne méterekre/ellenfélhez/taccsra pattanjon a labda. Persze, hogy inkább lehetetlen helyzetből is elvállalom, ha ilyen társ van mellettem. Mindez nem menti a hiszitit és a fellengzőséget.

Walmer 2008.04.24. 15:38:12

NWL, nem kell ám mindent véresen komolyan venni:-) A Panzer pedig simán átmegy a tehénszaron. Ezt igazán tudhatnád:-)

jasztreb 2008.04.24. 15:38:24

ok, egy csatárt a góljai minősítenek. ettől még önző köcsög marad és kész. jah, majd elfelejtettem, hogy a "legendás", már-már levédeni való céronaldó szabadrúgás-technikán is még kicsit csiszolni kell...

Magic Boy 2008.04.24. 15:40:33

NWL: A párhuzam tényleg durva, de a machester United othonában a Barcának akkor se lesz könnyű dolga, ha minden játékosuk játszhat (kívéve Marquez aki a sárgái miatt nem játszhat a visszavágón), mert otthon ez a Manchester United bárkit képes kitömni.

Magic Boy 2008.04.24. 15:43:03

jasztreb: C.Ronaldó nem csatár, hanem támadó középpályás.
A tegnapi meccsen C. Ronaldó egyszer se vetette be a rakéta szabadrugását, de ennek ellenére van még mit csiszolni rajta.

jasztreb 2008.04.24. 15:54:05

magicboy, éppen erre próbáltam szarkasztikusan utalni. bevetette volna csak a hatékonysága egyelőre a 10-ből egyszer sikerül szintjén van.

Magic Boy 2008.04.24. 16:02:08

jasztreb: azért a 10-ból egy túlzás, de tényleg van még mit fejlődnie.
viszont rengeteget gyakorol (állítólag van egy új variáció is) és egyre jobban rúgja.

Magic Boy 2008.04.24. 16:12:04

jasztreb: C. Ronaldo és az ő szabarrugásai fejlődése: index.hu/sport/foci/cszab0328/

jasztreb 2008.04.24. 16:19:17

olvastam én is, dehát ugye egyetértesz, hogy négy év alatt rúgott annyit, mint mondjuk pirlo egy szezonban. csak hát az utóbbi nem olyan jó-, akarom mondani nagyképű manírfutballista.

crouchy 2008.04.24. 16:21:33

ezt a meccset vártátok nem? A csodálatos futball majd itt megmutatkozik. Pool chelsea ezerszer jobb volt ennél. megérdemeltétek.

tevez 2008.04.24. 16:26:53

jasztrebnek! Erről beszéltem az előbb, hogy az itt megszólalók 90%-a elfogult. Te is Barca szúrkoló vagy, tehát nem látod reálisan a dolgokat. Arról pedig, hogy C.Ronaldó és Pirlo szabadrugásai közé próbálsz párhuzamot keresni....hát enyhén szólva badarság. Előbbi a pályafutása elején tart, míg a másik már túl van a zeniten. Amit azegyik lassan már elfelejt, azt a másik most tanulja.

Magic Boy 2008.04.24. 16:28:33

jasztreb: Ez igaz, de C.Ronaldo még fiatal és van ideje gyakorolni, hogy jó szabadrúgáslövő legyen (ha a nyáron nem igazolunk olyat aki jobban lövi, mint ő).
C.Ronaldo jobb játékos, mint pirlo.
Jelenleg a világ egyik legjobb játékosa, de az igaz, hogy el van szálbva magától ami még akkor is visszataszító, ha van mire.

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2008.04.24. 16:30:17

kicsit kezd unalmas lenni az a szoveg,h a mu tobbet tudott vna,ha akar. azert az nem akarat kerdese,h a kozeppalyasok harom epkezlab passzt nem tudnak 1masnak adni,vagy h celtalanul elorevagdossak a labdat,amibol v bedobas lesz,v az ellenfelhez kerul.

Magic Boy 2008.04.24. 16:31:16

tevez: A világon senki se objektív egy témában se, mert mindenkire hatással van valami. Max azt mondja, hogy objektív.

Magic Boy 2008.04.24. 16:32:23

ferenck: Ez igaz, de az is látszott, hogy a Manchester United nem adott ki mindent és nem nagyon akart támadni.

realm 2008.04.24. 16:36:11

Ronaldo még közel sincs a világ legjobb játékosa. Majd ha az ilyen meccseket képes lesz eldönteni, mint a tegnapi akkor válik Zidane vagy éppen Ronaldo-szintű világklasszissá és a világ legjobb játékosává. Addig egy öncélú trükkgép marad.

troy 2008.04.24. 16:38:21

sziasztok!
ferenck:
egyértelmű volt, hogy edzői utasításra nem mentek előre. szal a játékosokat nem kéne bántani, max a főnököt. Rooney és Tevez helyezése no commentes, Fergus valszeg megbolondult.

Nekem egyébként gyanús volt, hogy mindenki: majd a Barca-United! Valahogy éreztem, hogy ez még gyengébb lesz, mint a keddi, szóval én jól szórakoztam.

Magic Boy 2008.04.24. 16:44:19

Ilhan Mansiz: Még nem a legjobb ez tény, mint ahogy az is, hogy a legjobbak között van.

kisnyul_78 2008.04.24. 16:55:27

Nem értem egészen Fergie anyázását a tegnapi meccsel kapcsolatban.
Sztem a Barca ellen BL elődöntőben idegenben egy döntetlent bármelyik csapat örömmel elfogadna, még a ManU is. Fergie ezt akarta elérni, és el is érte, nem túl szép játékkal, de hát a Utd. tavaly (és már többször is) arra fizetett rá, hogy túlzottan is nyílt sisakkal játszik, hát idénre beléjük verte a védekezést is.
Most őszintén, szerintetetek miért ne örülne az idegenbeli csapat a döntetlennek, amelyik az utolsó 11 otthnoi mérkőzését megnyerte a BL-ben?

janek91 2008.04.24. 16:55:55

Felhívnám a figyelmet egy 8 évvel ezelőtti negyeddöntő-párosításra: Real Madrid-MU
Akkor a címvédő, Yorkos-Coleos-Beckhames Unitedet tartották esélyesebbnek, méghozzá sokkal esélyesebbnek. Az odavágó a Bérnabeuban 0-0. Mondták is sokan, hogy na majd az OT-n lesz hadd el hadd!
Lett is csak épp mint köztudptt, egy fantasztikus meccsen a real jutott a négy közé.
Na valami hasonlót várok most is: fantasztikus futballfiesztát, de manchesteri továbbjutást.

tevez 2008.04.24. 16:56:18

ferenck-nak. Ha az lenne az általános a Man.Utd. játékára amit te jó adag gúnnyal fűszerezve leírsz, akkor nem vezetnék 3 ponttal a PL.-t a befejezés előtt három fordulóval. Ha meg a Barca olyan jó csapat lenne mint ahogy az itt megszólalók 90%-a írja, akkor azt szeretném megkérdezni, hogy pontosan hány pont a katalánok hátránya és hányadik helyen állnak a bajnokságban. És akkor már csak egy kérdés maradt nyitva, nevezetesen, hogy mit könnyebb ill. nehezebb nyerni, BL-t, PL-t, vagy a Spanyol Bajnokságot.

MAti 2008.04.24. 17:00:17

Hagyjátok már... vannak fanatikus és higgadtabb szurkolók, ferenck a lelkesebb fajta. :)

A Barcelona sem mutatott semmit, sőt... nem hogy gólokat nem lőttek, de helyzeteik sem nagyon voltak, elvileg a világ talán legerősebb támadó-keretével.

Mindkét csapat vacak, biztonsági focit játszott, nem mertek igazán vállalkozni, nem akartak igazán gólt lőni.
Majd a visszavágón talán...

janek91 2008.04.24. 17:00:36

Ja és még annyit: a United nem játszott jól. Lehet hogy Fergie nem akart offenzív lenni, de az is tény hogy nem ilyen játékot akart látni csapatától. Engem összességében a tavaky San Siro-ban nyújtott teljesítményüket juttatta eszembe. A különbség az, hogy a Milan akkor Kakával és Seedorffal az élén kihasználta az alkalmat, a Barca viszont még csak egy gólt sem tudott lőni. Nemhogy 3-at...

MAti 2008.04.24. 17:01:25

És persze, nehogy egyoldalúnak tűnjek: az MU-ról csak azért nem írtam le, hogy fabatkát nem ért a tegnap esti produkciójuk, mert túlontúl nyilvánvalónak tűnik. :)

Mindkét csapat sokkal többet tud ennél, most valamiért titkolták. :(

MAti 2008.04.24. 17:02:56

Szvsz. tavaly Milánóban nem az MU játszott nagyon rosszul, hanem a Milan focizott tökéleteset. Sem előtte, sem utána nem volt ilyen...

De ott és akkor mind támadásban, mind védekezésben tökéletesen uralták a játékot, megfojtottákaz angolok középpályáját, emellett gólokat lőttek... no, így kéne mindig.

hmikey 2008.04.24. 17:05:46

C.Ronaldonak mondjuk DelPiero-tól kéne tanulnia, mondjuk profizmust.

Magic Boy 2008.04.24. 17:05:56

Képfényező: Azért azt se felejsd el, hogy azon a Milán elleni meccsen a Manchester Unitednek több védője sérült volt és olyan felállásban még soha se játszott a védelme.

tevez 2008.04.24. 17:06:48

Perfekt!! Ez a véleményem Képfényező hozzászólásairól.

troy 2008.04.24. 17:07:05


szia kisnyul

nem tudom, nekem címezted-e, nem anyázás volt részemről (a manunak druckolok) hanem egyszerűen rossz volt nézni Rooney-t meg Tevezt (már amikor lehetett látni).
remélem, ez valami koncepció, aminek előbb-utóbb látjuk eredményét :)

tevez 2008.04.24. 17:09:59

C. Ronaldonak nem profizmust kéne tanúlnia az olasztól, SZERÉNYSÉGET, és ALÁZATOT!!

troy 2008.04.24. 17:11:08

szerintem ez a tegnapi kihagyott 11-es észre téríti kicsit :)
látszott rajta, hogy megzuhant.
(nem árt neki)

hmikey 2008.04.24. 17:11:20

Abban az mind benne van, nem? :)

tevez 2008.04.24. 17:24:33

Most olvasom a hírt, a BBC online-on, elhunyt Frank Lampard édesanyja. RIP.

Strigo 2008.04.24. 17:25:21

Először is, a cikk nagyon jó, United-drukker létemre is egyetértek vele, bár a felelősséget nem csak Fergie nyakába varrnám. Biztosan nem ő mondta a játékosoknak, hogy adják el a labdát egy-egy kínálkozó kontralehetőségnél, vagy indítsák túl hosszan a szélső embereket. Amit védekezésben kért, azt tökéletesen megvalósította a csapat, sajnos támadásra már nem futotta a koncentrációból.
Ronaldo meg a kihagyott büntető után kénytelen volt szembenézni 100ezer ember éljenzésével, folyamatos füttyszavával, na meg a két barcelonai hentes, Marquez és Milito ténykedésével, szóval nem csodálkozom hogy ismét a sokak által szeretett fürdőskurva énjét hozta.

Amúgy ez a MU-mez mi volt, valami vicc? Csak nem Realnak akarták álcázni magukat?

tevez 2008.04.24. 17:27:26

A diagnózis: Tüdőgyulladás!! Igy kérdéses, hogy a hévégi PL. rangadón ill. a jövő szerdai BL. visszavágón vállalja-e a játékot.

Magic Boy 2008.04.24. 17:31:30

tevez: Reméljük vállalja (mondom ezt Manchester United drukker létemre), mert nélküle a Chelsea nem az igazi.

troy 2008.04.24. 17:40:57

kedves strigo

nekem úgy tűnt, hogy edzői utasításra cselekedtek. szinte állandóan visszafelé játszottak. ennél azért sokkal többet tudnak ezek a fiúk. mintha nem is ők lettek volna. csak néztem.

2008.04.24. 17:49:56

Jelenleg akkora az mu és barca közötti forma különbség, mint a shalke és a barca közötti tudásbeli differencia. Nekünk mégis szégyenkeznünk kellett amiért idegenben beszorították a csapatot a németek, de ha az mu-val ez történik, akkor az tudatos, taktikus foci. A 0-0-t egy tarcsi brigáddal is elérték volna -ilyen védekező taktikával- és akkor az ászaik kipihentek lennének a hétvégi bajnokira. Nem akarok nyerni, akkor nem játszatom CR-t, Tevezt, Rooneyt egyszerre -főleg- egy ilyen fontos bajnoki mérkőzés előtt.

Magic Boy 2008.04.24. 17:52:53

vigvik: Azt mondod , hogy Messinek muszály volt játszania?
Ilyen alapon G.Nevillenek is az lett volna.
Ráadásul ő még jobb edzettségi állapotban is van.
SAF mégsem játszatta.

Más:
Lehet, hogy megköveztek, de én ugyanezt játszattam volna a csapattal csak más kezdővel.
Én a Van de Sar - Brown, Ferdinand, Pique, Evra - Cristiano Ronaldo, Carrick, Hargreaves, Anderson, Nani - Tevez/Rooney Capatot küldtem volna pályára.

Magic Boy 2008.04.24. 17:56:26

ballábas: attól még, hogy védekezett a Manchester United a kontrák esélyét nem adták föl.
Ezért játszott CR, Tevez, Rooney egyszerre annak ellenére, hogy a hétvégén a Chesea ellen kell pályára lépni.
Ha a Manchester united ennél tartalákosabban áll föl (Giggs, Anderson, Nani, Vidic, stb... így is pihen) akkor taktika és a Barcelóna formálya ide vagy oda a Barcelóna símán nyert volna.

troy 2008.04.24. 18:00:05

ballábas

most is azt mondom, taktika volt, arra játszottak, ha sikerül Ronaldónalk, Teveznek vhogy helyzetbe kerülni, ám legyen, és akkor lőjék be, ha nem, nem. A védekezésre koncentráltak. szerintem.

gabenito 2008.04.24. 18:24:56

Valjuk be a barcának nagy mákja van. kifogta a nagy esélyes manchestert akiket ha megvernek már meg is lenne bocsátva az egész gagyi szánalmas szar szezonjuk. Nem csoda ha a nou campban keményen támadnak. Amúgy a kockáztatást ők sem erőltették abidalék maradtak aránylag hátrébb. Tehát mivel a barca az én várakozásaimmal ellentétben nem támadott teljes erőből hanem a labdabirtoklás felét tili tolira használták hátul a manchesternek nemvolt helye a kontrákra. Ezenkívűl dekoncentráltak voltak támadásban is.
Fergie nem így képzelte a meccset mert tevez rooney helyére másokat is rakhatott volna akik védekezőbbek ha ezt akarja.De a két taktika (kontrázós versus labdabirtoklós de annyira azért nem sietős) így találkozott és szar meccs lett. ennyi történt. nem kell fergiet dícsérni mert nem az történt amit akart. de nem kell durculni sem, mert nem ezt akarta.ja és:
imádom hogy mindenki azt hiszi hogy attól védekezik egy csapat hogy hátul állnak. BAROMSÁG! állhat mindenki a tizenhatoson attól még lehet támadó focit játszani. most ez nem a konkrét meccsre vonatkozik de a faszom kivan már ettől a faszságtól, hogy amiért mindekni a saját térfelén van ezért már védekező focit játszanak.

Estére pedig mindenkinek kellemes viola győzelmet kívánok!

Magic Boy 2008.04.24. 18:25:14

0-0 lett a meccs és innentől kezdve mindegy, hogy milyen körülmények között, mert a visszavágón csak az eredmény számít.
A Manchester United valamivel jobb helyzetben van, mert mi leszünk hazai pályán (remélhetőleg egy sikeres Chelsea elleni meccsel a hátunk mögött), de hogy kinek mit ér ez az eredmény az majd csak a meccs lefújása után derül ki.
Győzzön a jobbik és azért szurkolok, hogy ez a Manchester United legyen.

2008.04.24. 18:33:24

Kontrához nem kell 3 klasszis támadó, főleg nem a Barca ellen. Labdaszerzés nélkül egyébként sem lehet ezt a taktikát játszani. A spanyol közép és kiscsapatok megoldják ezt a maguk 1-1 közepes képességű támadóival akkor a manu minek áll fel a 3 legjobbjával? Hamár kellett a 3 "csatár" akkor is van ott még tartalékban, nem kell a nagyokat játszatni. Semmi logika nincs benne, főleg a hétvégi akár sorsdöntő összecsapás tudatában. na mind1

Magic Boy 2008.04.24. 19:01:32

ballábas: Nem kell hozzá 3 klasszis támadó, de nemárt ha van. :)
Minél több jó játékosod van annál jobban játszol bármilyen taktikát.

BruceWayne 2008.04.24. 19:28:13

mi ez a kommentáradat itt? :-)
vissza se lehet olvasni

bag 2008.04.24. 20:06:09

gyerekek az istenért a BL döntő a tét!!!

álljon ki a gyepre a sok sírvasz@ró nagyokos és mutassa meg h kellene focizni ilyen esetben.
állítom a kaput nem találnák el állítottból félméterről
igazi íróasztal focisták, életükben még nem játszottak egy nagypályás meccset 20 néző elött sem!!! és itt osztják a nemlétező eszüket
No Coment

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.04.24. 20:17:13

szferi:
"A barcával ellentétben sajnos nem játszanak minden évben kétszer a reallal, de a chelsea, arsenal, liverpool ellen már nyertek idegenben. Ez nagyon hülye érv volt, ugye te is belátod :)"

Hülye, de nem jutott hirtelen jobb eszembe.

De tovább kérdezve: a Liverpool szurkolói a lefújás után fölállva megtapsolták az Anfield Roadon parádés játékkal 3-0-ra nyerő Manchester Unitedet?...

(Egyébként onnan indultunk ki, hogy hasonlóak-e Rijkaard és Ferguson eredményei, és így "szakmailag" hasonló kaliberű edzők-e. Szerintem hasonlóak.)

badblood 2008.04.24. 20:34:17

A Barca-ManU semleges nézőjeként én aszondom, hogy a ManU a fegyelmezett, taktikus foci über -magasiskoláját mutatta meg nekünk. (Bár én arra számítottam, hogy a ManU szétkapja a Barca védelmét... is...)

C Ronaldo tizije felejtős, a meccs legemlékezetesebb pillanata Somos úrhoz köthető:
"Köszönjük Emese" XD

Lamparddal pedig innen (mármint Magyarországról) igyekszem együttérezni...
:((

doktor.dikhed 2008.04.24. 20:35:06

Szerintem az volt a kulcs, hogy jó néhány manchesteri játékos formán kívül játszott. Ha átlagosan teljesítenek, még ilyen felállással is ki tudnak alakítani veszélyes helyzeteket.

Túl sok volt az ötlettelen, vaktában elpasszolt labda, ami nem jellemző a Manchesterre.

Ferguson meg érdekes edző. Félelmetesen jó érzékkel tud csapatot építeni, és szerintem motiválni is tudja a játékosait, de borzalmas taktikai húzásai vannak, ráadásul gyengén is cserél (ok, a BL döntőben jó cseréi voltak, de azóta...)

tevez 2008.04.24. 20:38:04

További szép estét kívánok mindenkinek! Jövő kedden kiderűl, hogy a Man.Utd. vagy a Barcelona lesz a BL döntő egyik résztvevője. Az esély az angol fogadó irodák szerint 69%-31%. Good Night !!

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.04.24. 20:50:50

Tevez, te estére is csontbunkó maradtál. Na, jó éjt! :-)

drosiii 2008.04.24. 21:34:03

ez most miert lett volna bunko?
az a baj, hogy lassan itt is mindenki szakertonek gondolja magat, mint a magyar spilerek... pedig egyenlore csak velemenyunk van.

BruceWayne 2008.04.24. 21:57:04

...a vélemény meg ugye olyan mint a segglyuk

geem5 2008.04.24. 22:01:28

valaki írta, hogy somosákosnak helye lett volna a Knézy Jenő Emléktorna 16-os mezőnyében. nos szerintem maximum a 116-os mezőnybe férne be, eccerűen szánalom a köbön,+eszterházy"NES"marci ha órabért kapott a tegnapi szakértéséért, az se semmi,sikerült mindkét félidő végén megszólalnia, bár nem hiányzott senkinek. megszakértette, hogy "milito kezezése az abszolút nem volt jogos büntető", nála nem az, biztos lehet, hogy rossz szögben ült?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.04.24. 22:04:03

Miért bunkó?

Minősítget, lekezelő, mindig magának akarja az utolsó szót. Képtelen arra, hogy bocsánatot kérjen. Képtelen az önkritikára. Na, nagyjából ezek miatt.

Egyébként egyáltalán nem haragszom rá, ezért volt a szmájlim.

BruceWayne 2008.04.24. 22:08:10

geem: szerintem ahhoz képest nem volt rossz somos, én amúgy is a meccset figyeltem, háttérzajnak meg jó volt :-) és nem zavaró a hangja, szóval szerintem elmegy

eszterházy bőbeszédű volt nagyon

drdugo 2008.04.24. 22:20:11

"gyerekek az istenért a BL döntő a tét!!!

álljon ki a gyepre a sok sírvasz@ró nagyokos és mutassa meg h kellene focizni ilyen esetben."

Úgy ahogy a Milan tette tavaly a MU ellen. Nyílt sisakkal idegenben is, nembaj ha kikap a csapat, csak legyen idegenben lőtt gól. Majd otthon totális futballal legyalulni az ellenfelet.

BruceWayne 2008.04.24. 22:25:53

aki legény otthon a PL-ben, legyen legény idegenben is a Bl-ben. nemde? (k***aannyát ez még rímelt is, bocs)

amúgy meg lehet érteni a MU tegnapi játékát, csak egyrészt elszomorító valamelyest, másrészt meg baromi kockázatos volt.

tevez 2008.04.24. 22:32:26

Változtak az angol fogadó irodák oddsai!! 1,45 a Man.Utd, 3,15 Barcelona. Most kell fogadni a Barcara, most jól fizet.
Csöncsön befizesselek??!!

BruceWayne 2008.04.24. 22:37:01

szerintem a vendéggólra is adhat 1,4-1,5 körül...

zoliie777 2008.04.24. 23:20:09

Jó az a vendéggólra fogadós téma. Ma például a Zenitet raktam 1,75ös szorzóért és lúció segédletével össze is jött.

BruceWayne 2008.04.24. 23:28:39

grat. hétvégére nekem is fogni kellene pár ilyet, a kedves NST szerkesztőurak pedig erre a pár bajnoki fordulóra igazán bedobhatnának egy sportfogadásos csevegőt, hátha el tudjuk látni egymást hasznos "pénzügyi" tanácsokkal.

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2008.04.24. 23:52:14

1 biztos,a barca nem fog ien futballgyilkos taktikaval kiallni az old traffordon. meg miert is tenne? egyeni kepessegekek alapjan jobb jatekosokbol all,mint a mu. csapatkent iden kevesbe funkcionalt,de tegnap mar lathattunk vmit a csapatbol,keddre messi es henry 100 % lesz,nekik lesz egy chelsea-elleni elethalal,nekunk 1 deportivoi kirandulas,ahol valszeg a b-csapat fog jatszani. persze ettol meg lehet,h a mu vmi elkepeszto nagy focival fog kirukkolni,de naon ugy erzem,h a fiuk ezen a meccsen - ahol sokkal tobb teruk lesz - fogjak igazan megmutatni.

BruceWayne 2008.04.24. 23:56:49

hát pedig a Nou Camp a legnagyobb pálya szóval nem hiszem hogy több terük lesz :-)
viccet félretéve a Mu valszeg most 5 helyett csak 2 védekezőközéppályással áll fel, és menni fog előre, szóval biztos lesz esélyünk átmenni rajtuk. hajrá

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2008.04.25. 00:10:17

uhh,de hulyeseget irtam: _la corunai_ kirandulasunk. kezdek belehulyulni a sok fociba

jasztreb 2008.04.25. 08:22:06

no, de a sok vitának szerintem oda kellene kilyukadnia, hogy megtaláljuk, miért is volt bűnrossz mindkét elődöntő első meccse. szerintem egyértelmű: amikor ilyen nagy a tét, teljesen fölösleges oda-visszavágón bénázni, mert az első meccseket ez teljesen tönkreteszi. nem sir alex, nem rafa, nem rijkaard, nem henktencate a felelős ezért, hanem a rendszer. egyforma képességű csapatok, pontosan tudja minden játékos és edző, hogy apróságok fognak dönteni, ezért egyetlen dolog befolyásolja a taktikát: az idegenben lőtt gól(ok) őrült logikája. nem dől össze a világ, ha nem születik meg, de ha véletlenül összejön, akkor már sokkal beljebb vagyunk. ki az aki ezek után mást játszatna a csapatával? baromság az egész.

(tevez: amúgy meg miért hoztam volna fel pirlot példaként ha barca drukker lennék?, magic boy: ez a baj a kirakatfocival, hogy c.r-t jobb játékosnak látjátok, mint pirlot. a marketingértéke kétségtelenül többszöröse, de játékintelligenciában nincsenek egy súlycsoportban)

szferi 2008.04.25. 09:40:51

ferenck, a barca tényleg nem fog ilyen taktikával kiállni az old traffordon, de ennek egy nyilvánvaló oka van: gólt kell rúgniuk, nem elég hogy nem kapnak. Ezt nem kell a joga bonitóval magyarázni.


jasztreb: elgondolkodtál már azon, hogy he nem lenne az idegenben lőtt gól szabálya, az első meccsen idegenben pályára képő csapatot mi motiválná, hogy ne tíz emberrel védekezve húzzák ki 0-0ra, hogy aztán otthon dönthessék el a továbbjutást? Méginkább ez a taktika lenne a követendő, hiszen így egy otthoni többgólos döntetlennel sem esnének ki automatikusan.

Everred 2008.04.25. 10:04:43

"nembaj ha kikap a csapat, csak legyen idegenben lőtt gól"

Na itt azért álljunk meg, mielőtt nekiállunk ilyesmit komolyan gondolni. Bármiféle döntetlen, a 0-0 is, jobb, mint akármilyen arányú vereség. Nem hittem volna, hogy egy ennyire nyilvánvaló dolgot hangsúlyozni kell egy futballblogon.

jasztreb 2008.04.25. 11:23:54

szferi: nem az idegenben lőtt gólok intézményét törölném el, hanem a negyeddöntőktől kezdve egy meccsre bíznám a továbbjutás eldöntését. semleges pályán vagy sorsolással, de ezt az első meccses totyogást elfelejteném. asszem jól működik az FA-kupában elég régóta.

BruceWayne 2008.04.25. 11:29:25

szerintem inkább az idegenbeli gól szabályát töröljék el, azért egy szurkolótábornak és úgy az egész város szurkolóinak nagyon nagy dolgot jelent otthon fogadni egy topcsapatot, míg semleges pályán max 20-30 ezren lehetnének ott 1-1 csapattól, + a rengeteg utazás elég sok biztonsági és szervezési problémát vetne fel...
NBA-be anno nem lehetett zónázni mert technikai járt érte, Bl-be büntetni kéne a 4-5-1-et :-)
pl egy 1-1 vagy 2-2 jó lett volna egy MU-nak is ha nincs az idegenben lőtt gól szabálya

BruceWayne 2008.04.25. 11:31:09

bár ez lehet fordítva is igaz: ha a 0-0 is ugyanannyit ér mint a 2-2 akkor meg lehet azért nem kockáztatnak, nehogy 3-2 vagy 2-1 legyen.... szóval sehogy sem jó, talán ha a BL negyed- és elődöntők nem a bajnoki hajrára esnének jobb lenne.

szferi 2008.04.25. 12:09:26

Nerazzuri:

"egy 1-1 vagy 2-2 jó lett volna egy MU-nak is ha nincs az idegenben lőtt gól szabálya"

Ezt gondold át még egyszer! épp az idegenben lőtt gól szabálya miatt lenne jobb a MUnak a 2-2 mint a 0-0, nem?

Ha eltörölnék, semmivel sem lenne jobb egy oda-visszavágós elődöntő első meccse, nem azért kell idegenben kibekkelni egy meccset. Az idegenben lőtt gól szabálya max igazságtalan, hisz két döntetlen után miért is kiáltjuk ki az egyik csapatot továbbjutónak?!

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.25. 13:57:52

Nem olvastam végéig minden hozzászólást , úgyhogy lehet,, hogy már más is leírta, amit én fogok. Szerintem semmi meglepetés nem volt a Manchester fölállásában, évek óta ezt csinálják az idegenbeli Bl meccseiken, akár többi angol csapat. (Szvsz ez az angol klubcsapatok sikereinek titka a nemzetközi porondon. Tehát az, hogy tökéletesen megtanulták ezt az olaszos területszűkítős védekezést.).


Romába és Lyonba se támaídni mentek vörösök ördögök, csak az Olimpicoban volt olyan szerencséjük, hogy a legelső és egyetlen első félidei helyzetükből gólt lőttek, onnan meg Roma kénytelen volt kinyílni.

Érdekes kérdések merülnek föl a következő meccsel kapcsolatban. Az első az, hogy Manchester döntetlenről bemeri-e vállani azt a fergeteges első húsz percet a Barca ellen is, amit a Roma ellen produkált (előnyből) az Old Traffordon. Ha igen, akkor van egy fogadásom rá, hogy a Barcának is sokkal több helyzete lesz, mint a Camp Nou-ban. Szóval egy bátrabb játékra könnyen ráfaraghat a United, mert ebben a idegenben lőtt gólos rendszerben egy hazai 0-0- nem olyan rossz eredmény ám. Elég rúgni egyet idegenben máris kockáztathat az ellenfél.

Szerintem amíg nem lesz gól, addig marad az első meccsen látott gyömöszölés.

Egyébként fel a fejjel a visszavágók mindig jobbak. Az idegenbeli gól szabály eltörlésén meg elgondolkozhatna az UEFA, mert így a hazai csapat sem mer neki ugrani az ellenfelének.

Pseudo 2008.04.25. 14:04:04

Szerintem az oda-visszavágós téma azért maradt fenn, mert nincs jobb. Egy mérkőzéses, semleges pályás meccsen is lehet hozzni a nulla-nullát, majd 11-esek, ott meg bármi lehet. Az edző és játékosai le vannak fedezve: nem kapott ki a csapat, a szerencsén múlott a továbbjutás. Tegye föl a kezét, aki még nem látott (főleg a tornák vége felé) olyan döntetlent, amelyiken a csapatok, edzők, nézők, de talán még a bírók is a hosszabbítás végét várták. Ennyi erővel ki is sorsolhatnák a BL-győztest az utolsó 4 közül.

Ennek az egésznek a megújítására már több ötlet is felmerült. Vitraytól hallottam még 10-15 éve, hogy rúgják le előre a tiziket a meccs elején, így az egyik csapat motivált lesz abban, hogy a meccs ne döntetlen legyen. Volt még a "nagyszerű" aranygól, meg ezüst gól, szerintem egyik se igazságos, bár mint tudjuk a futballban nem az igazságosság, hanem a gólok döntenek. Ebből azonban látszik, hogy a szabályokért, rendezvényekért felelősök is érzik, hogy a néző sokszor unatkozik az egyenes kieséses meccseken.

Én személy szerint nem tartom fairnek, hogy oda-visszavágók esetén azonos eredmény után a második meccs pályaválasztójának otthonában játsszák le a hosszabbítást, hiszen így hátrányban van 30 percig a vendégcsapat és ilyen körülmények közt kell továbbjutnia. Tudom persze, hogy ha sikerült gólt rúgniuk, akkor valószínű továbbmentek, hiszen a hazaiaknak akkor már 2 kellene, ami szerintem megint csak nem fair.

De mivel a kiíráskor a csapatok tisztában vannak ezzel, és mivel (egyelőre) nincs jobb, ezt (és így) kell "élveznünk": a tét agyonnyomja a csapatokat, legjobb nem koockáztatni, mert a kiesés rengeteg pénztől fosztja meg a klubot, minimalizáljuk a kockázatot és ha összejön egy-egy gól (akár otthon, akár idegenben), annál jobb. De hanem, akkor sincs baj, a csapat mindent megtett, hogy a taktikát megvalósítsa, ami most ennyire volt elegendő és mindig lesz a meccsben egy-egy olyan momentum, amit fel lehet hozni a csapatom mellett és/vagy az ellenfél csapata és/vagy a bíró és/vagy egyéb körülmények ellen. És mindig ott lesznek az PR-osok, a felhajtás, (és remélhetőleg legtöbbször a jó játék), ami továbbra is behozza a nézőket a stadionokba, a tévék elé, meg az újságosstandokhoz.

rexter 2008.04.26. 00:25:25

na az ilyen: Rooneyt legkozelebb jatszassuk balhatdvedkent mondatok miatt sztem e blogot. jo iras' :D

fitote 2014.07.19. 21:12:09

Prosztatagyulladásról összes infó ez segít

herbcaps.com/hu_HU/webshop/content/46/prosztatagyulladas-kezelese

herbcaps.com/hu_HU/webshop/content/45/prosztatagyulladas-okai

herbcaps.com/hu_HU/webshop/content/43/prosztatagyulladas-tunetei

herbcaps.com/hu_HU/webshop/content/27/prosztatagyulladas-prosztatitisz-prostatitis
süti beállítások módosítása