Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Hétvégi jóslatok - La Liga 32. forduló

2008.04.11. 11:00 pancho_sanza

Egy maradt. A csütörtöki tragédia után már csak egy spanyol csapat harcol Európában. A Barcelona maradt állva, pedig a Getafe sem érdemelte volna meg kevésbé a győzelmet. A kiscsapat számára nem marad más, mint a továbblépés. Pont a Zaragoza ellen, aki áldhatja a napot, hogy 115 emberhátrányban eltöltött perccel a lábakban, lelkileg megtörve és Abbondanzieri büntető jelenlétével terhelve lép pályára a kiscsapat. A németleckéből eredményesebben felelő Barcelona negyedszer utazik Andalúziába. Nem jó előjel, hogy eddig mindössze egy pontot hakniztak össze. Rangadójelleget nem ölt egyik mérkőzés sem, de a Sevilla mallorcai és a Villarreal almeríai vendégjátéka érdekesnek ígérkezik.  A Real Madrid és a Betis viszont most kapja meg az esélyt a parádéra. Esni fog 32 gól és már a kissrác miatt is utáljuk az argentin kapusokat. Tovább után részletek:


De miért?!?!

Valencia – Racing 1-1
A Valencia főpróbája nem sikerülhet jól a kupadöntőre, mert akkor túlzott szurkolói elvárásokkal szembesülnének a Getafe ellen. Igazából nem ők számítanak a találkozó esélyesének, de már ideje lenne valamit felmutatniuk, hogy a madridi fináléban ne legyen annyira egyértelmű a nézők ellenfél irányában tanúsított szimpátiája. A Racing mindenképpen közönségkedvenc, csak éppen identitásválsággal küzd, hiszen mind hazai pályán, mind idegenben meglepetések érik. Azonban míg a vendégként szerzett pontok nem várt örömmel párosulnak, addig a hazai zakó a Deportól inkább csalódott fejrázásra kényszeríti a santanderi publikumot.

Real Madrid – Murcia 3-0
Miért van az, hogy a Madridnak minden komolyabb megpróbáltatás után jut egy „Murcia” elleni mérkőzés. Hazai pályán természetesen. Csak azért, hogy másnap a játékosok lenyilatkozhassák, hogy a Mallorca elleni pontvesztés csak kisiklás volt. Előtte meg természetesen azt, hogy mentálisan készen állnak a hétvégi mérkőzésre. Jól néznénk ki, ha a biztos kieső Murcia ellen nem állnának készen. Mentálisan. Persze nyerni fognak. Ez nem kérdés. Ugyanakkor elgondolkodik az ember, amikor Schuster év eleji szavai csengenek a fülébe: mi vagyunk a Real Madrid, nálunk nagyobb csapat nincs. Csak egy kicsit vitatkoznánk ezzel. A mostani csak nevében Real Madrid, ráadásul nagyon messze van attól, hogy a legnagyobb legyen.

Recreativo – Barcelona 0-2
Pedig ez nagyon necces lesz Igazság szerint, nem sok örömet okozhat manapság a katalán óriás szurkolóinak. Mert bár a Schalke ellen kiharcolta a továbbjutást a csapat, fehér zsebkendőt most is lehetett látni a nézőtéren. Könnyebbség, hogy most idegenbe kell menni, ráadásul jó messzire, így a közönség füttyszava nem lesz olyan éles, mintha a Camp Nouban szerencsétlenkedne a gárda. A Recre az életéért a bennmaradásért küzd. Egyetlen cél lebeg a szeme előtt: pontot szerezni, mert ebben a fázisban már nincs olyan, hogy majd a következő találkozón.

Getafe – Zaragoza 1-2
A szívünk szakad meg, amikor ezt kell tippelnünk, de Pro Licenc nélkül is tudjuk, hogy a látogatók edzésein mi történt az elmúlt pár napban. A gyakorlás minden ötödik percében megálltak, és közösen szemügyre vették a tabellát, amelyen az állt, hogy a Zaragoza kieső. Persze ez önmagában még nem elég a diadalhoz. Sokkal inkább motiváló lehet, hogy még a legkisebb és a legbénább labdaszedő srác is a női nemi szerv spanyol megfelelőjével illette a csapat játékosait. Ezért most elsősorban a férfiasságukért küzdenek Ayaláék. A Getafe számára ez csak egy mérkőzés. Egy kupadöntő előtt. S a csütörtöki tragédia után.


De miért?!?!

Almería – Villarreal 1-1
Azért a biztosnak tűnő bennmaradás ellenére maradt még tűz az andalúz újoncban. Ezt láthattuk múlt héten is, amikor Leonidasz királyt felidézve fütyültek a túlerőre. S bár az ókori héroszhoz hasonlóan, a siker Negredoéket is elkerülte, pár szimpatizánst mindenképpen szereztek hősies küzdelmükkel. Igazából mi is büszkék lennénk csapatunkra egy hasonló eredmény után, így valószínűleg 20 000 andalúz torokból hangzik majd fel a kiáltás: This is Sparta Almería! Még szerencse, hogy a sárga tengeralattjáró nem igazán ijed meg holmi szárazföldi patkányoktól.

Deportivo – Athletic 2-0
A Racing idegenbeli legyőzése váratlan érdektelenséget szülhet La Corunában. Meg lennénk lepve, ha Lotina mágus azt a három pontot bekalkulálta volna a tervekbe. Rá és csapataira eddig is az volt inkább a jellemző, hogy a bekalkulált pontok is elmaradoztak néha. Idén több szempontból is szerencséje van, mert a Murcia ragaszkodik a tizenkilencedik helyhez. Amihez a Real Sociedad és a Celta Vigo is ragaszkodott a maga idejében. Ennél sokkal nagyobb örömmel tölt el minket, hogy még a huszonegyedik század futballjában is működőképes a bilbaói „think locally, fuck globally” alapelv. A vendégek mostani helyezésével egy kinyújtott baszk középsőujj árnyéka vetül minden, játékosaira eredménytelenül sokat költő csapatra. Zaragozában már a Napot sem látják tőle.

Betis – Levante 5-0
A Barcelona is kikapott itt utoljára, így a Levante enyhén szólva nem pontszerzési reményekkel utazza át az országot. Persze azért jó a spanyol bajnokság, mert ilyenkor szokott jönni a meglepetés. Sajnos azonban idén a Levante nem tekinthető teljes jogú ligatagnak, így nyerni fog a Betis. Méghozzá jelentős különbséggel, mert amilyen gyengén álltak pár hónappal ezelőtt, most legalább annyira lendületben vannak. Ráadásul a helyzetkihasználásuk is imponáló az utóbbi időben.

Espanyol – Osasuna 2-1
Nagyon nehezen, de most végre nyer az Espanyol, hogy játékosai ne forgolódjanak egész nyáron álmatlanul. Nem mutogathatnak másra, ezt ők rontották el. Mármint, hogy valós célok helyett, csak a maguk szórakoztatására játszanak mérkőzéseket. Csak azért, mert a közönségük biztosan nem mulatott valami jól a Murciai négyes után. Mint ahogyan Llorente villámgólja is csak a semleges szurkolókat nyűgözte le. Az igazi baj, hogy az őszi szezon sikercsapata ennyire védhetetlen produkciókkal múlatta a tavaszt. Majd most.

Mallorca – Sevilla 3-3
A hétvége rangadója. Az őszi mérkőzésükön a Mallorca győzött. Most a Sevillának kéne jobban a három pont. Nagy kérdés, hogy ez a motivációs különbség eredményben is megmutatkozik-e, hiszen a szigetlakók bármikor és bárhol képesek egy döntetlen kiharcolására. A Sevilla bármikor és bárhol képes három gólt rúgni. A kettőből aztán könnyen kiszámolhatjuk, hogy a hatgólos pontosztozkodás tökéletes lenne mindenki számára. A vendégek kivételével.

Valladolid – Atlético 2-2
Megkerült a hétgólos labda, biztosnak látszó Bajnokok Ligája, gólban gazdag produkcióval elkápráztatott közönség. Mi kellhet még az örömhöz? Fanyaloghatnánk, hogy az előbb tíz, majd később kilenc emberrel felálló Almeríát illett volna egy kicsit magabiztosabban megrendszabályozni, de minek. Hiszen a bajnokságot pontra játsszák. A mérkőzéseket meg gólra. Ebben körülbelül ugyanannyit tud a két csapat.

102 komment · 1 trackback

Címkék: üveggömb la liga

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr82420962

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: website laten maken 2017.12.10. 08:09:06

TOP10 zenész cameo EVÖR - B-oldal

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsúd Horse 2008.04.11. 14:14:54

Remélem elkezd "játszani" végre a Barca. Eredménytől függetlenül jó lenne látni végre egy kis hajtást, játékot...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.04.11. 14:23:00

Jaj, ugye nem lesz bűnbak Abondanzieri?

Ekkora peche csak egyszer van egy életben egy kapusnak. De egyszer mindig van.

Meg Braúlio elcsúszása után ez a Getafe-Bayern már nem futballmeccs volt, hanem sorstragédia.

krysal 2008.04.11. 14:25:15

Na, hallod pancho, az lenne a visszavágónál is nagyobb igazságtalanság, ha az a Zaragoza, akit boldog-boldogtalan úgy vert el, mint bu*i a fa**át, megverje most a Getafét...........

Fenébe is, amúgy nincs igazság... Ez rpsszabb volt, mint anno az Alavesé...

the real 2008.04.11. 14:34:37

AbBondanzieri. Na, ezért írom csak Pato-nak :) És szerintem is kikapnak otthon.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.04.11. 14:34:37

krysal:

A Zaragoza gólkülönbsége a helyezéséhez képest viszonylag jó. Vagyis: rengeteg szoros veresége volt.

Annak azért én nagyon nem örülnék, ha kiesnének. Persze igaz: rendes ember most nem drukkolhat a Getafe ellen.

hulk 2008.04.11. 14:37:17

Na akkor ide is. Hülye voltam. Tévedtem. Döntetlenben egyeztünk meg, igaz pancho?!

krysal 2008.04.11. 14:47:30

Csöncsön:

Egyetértek, én sem venném jó néven, ha egy ilyen játékosállománnyal rendelkező Zaragoza a második libában találná magát.

Viszont! A helyezése (gólarányide-vagy oda) semmit nem jelent igazából, hisz a sok szoros vereség azt is mutat(hat)ja, hogy sem mentálisan, sem fizikálisan nem megfelelőek. Ugyanezen analógiára: túl sok ahhoz a "szoros" vereség, hogy elhigyjem, nem műlt rajtuk, mindent megtettek.

"Persze igaz: rendes ember most nem drukkolhat a Getafe ellen. " Ebben maximálisan egyetértünk.

Hozzátétel: én egy gyerekkora óta Bayern drukkerrel követtem a meccs alakulását, és a végén bocsánatot kért (ráadásnak ilyen cikornyásan szidni a saját csapatát még pancho sem tudja, becsszó.). Ebből is látszik, a BM drukker is ember, még ha ki sem néznéd belőlük...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.04.11. 14:50:23

Az is szép volt, ahogy a Bayern-játékosok vigasztalták a getaféseket.

krysal 2008.04.11. 14:54:18

...hát, legalább volt bennük ennyi jó érzés...

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.04.11. 15:02:30

a kisfiút vigasztalták volna meg. Magyarázd meg neki a megmagyarázhatatlant. Mentsd ki előtte Abbondanzierit. Nem a játékát vették el neki. Annál sokkal többet.

krysal 2008.04.11. 15:07:36

Azt a kisfiút nem tudja most semmi megvígasztalni. De ilyen az igazi szerelem, nem? Tele van fájdalommal. Ilyen az, ha valakiből szurkoló válik.................

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.11. 15:11:27

Kábé úgy éreztem magam, mint az a kisfiú 1986 június másodikán, Irapuatoból közvetítettek aznap este. Átjött faterom haverja meg szomszéd is színesbe nézni a meccset, ikertesőmmal egész nap lázban égtünk és még a 0-3-nál a szünetben is bíztam a fordításban, apámék meg fröcsöztek vadul, talán 0-5-nél törött el a mécses és sírtam egyórán keresztül.

rizla 2008.04.11. 16:15:45

recre-barca egyértelműen 1es, de maximum x. iniesta lesérült, valószínűleg kihagyja a meccset, így gudjohnsen kerülhet be a középpályára.

rizla 2008.04.11. 16:18:43

ja, krkic, meg henry sem lesz. kemény.

BruceWayne 2008.04.11. 16:26:52

eljött végre Ezquerro ideje

BruceWayne 2008.04.11. 16:30:13

Raul nem megy az Eb-re már fix

MAti 2008.04.11. 21:17:35

Honnan van a kisfiús kép?

Az elmúlt fél év egyik legjobb sportpályán készült fotója.
Kíváncsi vagyok, ki a fotós...

krysal 2008.04.11. 21:21:25

Ööö. Araganyé monnyon le:( Az egy igazi elmebeteg.

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2008.04.11. 21:55:11

nincs is szebb, mikor a sok, meglett, futball orientált férfi az igazságról, a szerelemről, kisfiúkról, fájdalomról, sírásról mesél.....szeretlek titeket! :DDD

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.04.12. 07:45:59

Képfényező:
Kisfiú:Reuters
Abbondanzieri:Ángel Rivero

Asidotus 2008.04.12. 10:10:40

2004-ben Raul formán kívűl volt, de őt játszatták, el is bukták az Eb-t.
2008-ban ngyszerű formában van, de nem játszatják, el is bukják az Eb-t.
Aragones monnyon le!
Ez a kisfiú tényleg nem lesz Bayern szurkoló.

MAti 2008.04.12. 10:53:46

pancho: köszönöm.

MAti 2008.04.12. 10:58:21

Felix Ordonez Ausin (Reuters)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.04.12. 12:27:28

pancho:

Az igazi szurkolót nem lehet megvigasztalni. De ez nem a Bayern-játékosok vagy AbBondanzieri hibája. Sőt, ez nem is hiba.

A Bayern-játékosok tették a dolgukat. Szerencsésen.

AbBondanzieri is tette a dolgát. Szerencsétlenül.

A kisfiú is tette a dolgát.

Meg a fényképész is. :-)

Basti. · http://borgatya.hu/ 2008.04.12. 14:22:33

...de végül is csak a Bayern a köcsög, mert nyerni merészelt.

krysal 2008.04.12. 18:00:47

hát, Basti, ha te mondod:)

pavel88 2008.04.12. 19:24:47

Szánalmas ez az egész spanyol válogatott! Nekik akartam szurkolni...de ekkora pélót??? Kihagyni a jelenlegi legjobb spanyol góllövőt? A bajnok címvédő és legnagyobb várományos gólfelelősét és csapatkapitányát?? Áááá, és akkor Gutiról még nem is szóltam...:(((

kroos 2008.04.12. 19:37:59

krysal ha jól emlékszem a Madrid a Bernabeuban a Zaragoza ellen hasonloan nyert mint a Bayern csütörtökön.Akkor sokkal jobban ment a Zaragozának,de a Madrid nem jöhetett le feltartott kezekkel a pályáról,attól függetlenül hogy pontot sem érdemeltek volna.Vagy te ezt vártad?

szmrmszrzt 2008.04.12. 20:07:35

pavel88: ne törjön el a mécses végleg!
egy vén hülyére a pályán is szükég lesz! megoldják.

krysal 2008.04.12. 22:51:41

barnetta!

félre ne értsd, hasonló helyzetben, ha a madrid játszik a nemzetközi kupában egy "kiscsapattal" én is ugyanúgy a kedvenceimért szorítok, és max rettenetesen kiakadok, hogy csak "így" sikerül továbblépni.

DE! Más a liga (vagy bármely más bajnokság meccsét) ide példaként felhozni, hisz ezek a hétköznapi csoda-kategóriába tartoznak. Azért más a mérték egy nemzetközi kupában, nagyobb az elszántság, nagyobb a presztízs. Nem, nem vártam, hogy feltartott kézzel asszisztáljanak a Getafénak a továbbjutáshoz, ugyanakkor pártatlan (najó, ez túlzás, inkább spanyolkedvelő az igaz) szemlélőként vérzett a szívem. HA lefocizza a Bayern a Getafét - az kb papírforma. De így??? Most komolyan...

Titi120 2008.04.12. 23:08:57

Vállalva a megkövezést, de nálam se biztos, hogy a Villa, Torres, Güiza trió bármelyikét is beelőzné nálam a rangsorban Raul.

Dzsúd Horse 2008.04.12. 23:13:47

A Barca védelme valami elképesztő....szinte sajnálom Puyolt és Militot, rendre önfeláldozóan mentenek, a többiek meg 10 méterről nézik. De legalább Eto zseniális.

BruceWayne 2008.04.12. 23:22:09

Raúl magára talált a Madridban de ez még nem egyenlő azzal hogy a nyári 3(,4,5,6) meccsen is úgy teljesítene.... pont az a szívás hogy mikor szar volt nem merték kitenni, most meg már késő behívni, bár azt megérdemelné hogy kivigyék.. azért Villa Torres lényegesen nagyobb muníciót jelent válogatott szinten

krysal 2008.04.12. 23:42:31

...csak mondjuk Villa idén korántsem csillog úgy, fele annyi jó meccset sem játszott, ráadásnak az is vicc, hogy majd Guiza ostromolja pl. az olasz védelmet (csak példaként), Raúl helyett....

Tartom a véleményem, és nem csupán elfogultságból: aragyanyá monnyon le.

BruceWayne 2008.04.12. 23:58:51

eb előttt már úgyse fog. Villa meg nagy ász, majd meglátod

Lacóka 2008.04.13. 00:02:06

Na, akkor a real megnyerte (bár asszem ezt már párszor leírták, utána meg azt is h nem) Félszemmel követtem a meccset, a barca tényleg annyi most, mint amennyit az eredmény mutat? Mert akkor angol döntő lesz a BL-ben.

pizarro · http://fcbayernmunchen.hu/ 2008.04.13. 00:04:48

"Szegény" Farkas Norbert, milyen szomorú volt a második "kapott gólnál". :-)

krysal 2008.04.13. 00:05:00

Nera,

hogy nem mond le, sejtettem. Villát kedvelem, jó csatár - de nem Raúl. Ráadásnak eredményesen, odaadón játszik. Nem tudom, mi kellene még.

Dzsúd Horse 2008.04.13. 00:21:08

Nem ezt vártam. Nagyon gyengék vagyunk továbbra is. A védelmünk páratlan, Valdesnak szerencséje nem sok van, a csapatnak meg tartása, akaratereje nincs, ja és Abidal képes meccseket úgy lejátszani, hogy nem ér labdához. Megnyert meccseket engedünk ki a kezünkből folyamatosan, elképesztő...

rizla 2008.04.13. 00:24:43

én mondtam, hogy maximum x.

BruceWayne 2008.04.13. 00:27:06

miattad van akkor :-) pedi most nem is tettem a győzelemre, mégse nyertek...bár szerencsére nem láttam a meccset
'ajjaj, nagy a baj, pistában benne van az ütés.."

nasteey 2008.04.13. 00:41:40

Kétszer is vezettünk...
Bár megérdemelt eredmény az x, nem örülök a szabálytalan gólnak... Egyedül Eto'o duplája (14/14) és Messi visszatérése pozitívum. Csak annak örülök, hogy idénre már nem sok elvárásom van, így nincs miért bosszankodnom.

A BL meg megint más dolog... igazából a nagy, hatalmas, rettenetes MU-t sem láttuk még olyan hűde jónak. Aztán lehet oda-vissza, de az két külön meccs lesz, amin nem számít ki milyen volt eddig.

BruceWayne 2008.04.13. 00:44:02

mu ellen reméljük eto'o bajnoki szorgalommal fog termelni. csak legyen egyáltalán egészséges ember aki kiszolgálja

BruceWayne 2008.04.13. 00:46:36

aszta, most látom csak Ezquerro kezdett... milyen volt?

rizla 2008.04.13. 00:58:40

"A BL meg megint más dolog... igazából a nagy, hatalmas, rettenetes MU-t sem láttuk még olyan hűde jónak"

láttuk? remélem ebbe a T/1-be engem nem számoltál bele.

rizla 2008.04.13. 00:59:30

ezquerro semmire sem volt jó. alapvető passzokat végre tud hajtani, kb ennyi.

tgabee2 2008.04.13. 04:20:46

Hmmm... A Raúl kérdésre csak annyit, hogy aragones nyilatkozta, mire ez a nagy Raúl mánia, hát mit nyert a válogatott eddig Raúllal?
Guti válasza, legalább annyi mindent mint aragonessel.....
Lehet itt nagy meccseket meg gólokat hozni Villának, Torresnek meg akár Güizának is, de a legtapasztaltabb játékos akkor is vitán felül Gonzalez. Ha egy csapatnak nincs szüksége egy Raúl kvalitású játékosra, akkor ott minden rendbnen van, remélem ezt bizonyítják majd az EB-n. Ha meg nem, akkor nem volt igazuk...

rizla 2008.04.13. 05:59:13

tgabee, tehát ha a spanyolok nem nyerik meg az EB-t, annak csak az lehet az oka, hogy otthonhagyták raúlt?

Aradebil 2008.04.13. 08:31:39

Güiza helyett simán mehetne Raul,vagy talán Tamudo LEHETETT VOLNA,ha sérülése után visszaszerezte volna a formáját(mondjuk még megteheti)

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.04.13. 09:05:40

Meg kell védenem Güizát. Szerintem abszolút nem olyan rossz.

krysal 2008.04.13. 11:21:49

Nem, Güiza TÉNYLEG nem rossz, de komolyan már! Egy ilyen tapasztalt játékos még a padról beszállva is tud segíteni a csapatának, ráadásnak akkora szívvel teszi ezt, hogy az meccseket tud eldönteni - és ezt ritkán látom akár Torresben, akár Villában. Kövezzetek meg érte, lginkább Tamudo hajaz erre a szerepkörre.

rizla! nem, ha nem nyerik meg, nem ezen múlik, de talán segítene. Igaz, egy fecske nem csinál nyarat - lásd. tegnap este Eto'o...

nasteey 2008.04.13. 12:48:44

"láttuk? remélem ebbe a T/1-be engem nem számoltál bele."

A Lyon elleni meccstől nem ültem seggre (oda-vissza), a Roma ellenitől se nagyon. 4-5-1-ben jól kontráznak, ennyi. Egyáltalán nem olyan lefutott, mint amennyire egyesek hiszik.

Keelhaul 2008.04.13. 15:57:41

Jól látom, hogy nem méltattátok a Barca x-ét?

rizla 2008.04.13. 16:27:08

krysal: ha raúl fele olyan jó lenne, mint eto'o, akkor menne az eb-re.

halareaal 2008.04.13. 18:53:37

jelenleg Raul és Torres a 2 legjobb spanyol csatár. ha ők 2en lennének elöl, zsebben lenne az EB. persze így is megnyerhetik, mert nagyon erős a középpálya, plusz jó Villa is, de attól Raulnak 100% h helye van a csapatban. az meg, h keretben sincs, nevetséges. aragones teljesen alkalmatlan, érthetetlen, h még nem küldték el. az meg h Raullal semmit se nyertek, ez az érv az emberi primitívség netovábbja. mert nélküle olyan sokmindent nyertek talán? talán nem ő a spanyol válogatottsági csúcstartó és gólrekorder? (30 évesen, úgy h másfél éve nem játszik ugye). nevetséges .

kroos 2008.04.13. 19:24:20

ez nem volt piros szerintem...inkább a Pepé-é az volt

Dzsúd Horse 2008.04.13. 20:06:21

A Murcia miért adja fel, pedig lenne esélye...Mindenesetre rég láttam real meccset, de jó nézni... :P

CS0ki 2008.04.13. 20:07:53

"talán nem ő a spanyol válogatottsági csúcstartó és gólrekorder?"

Nem elég, hogy a Madridban kötelező játszantni a legendát, a válogatottban is muszáj??

"ez nem volt piros szerintem...inkább a Pepé-é az volt"

Nálam mindkettős sárga volt...Könyöklésért inkább csak sárgát szokás adni, ha nem nagyon durva vagy szándékos. A másik is sérga votl, mert hátulról lábat talált, de nem éreztem semmi szándékosságot, nem is volt olyan hangulata a meccsnek...Eleve olyan lassú a játék, hogy elképesztő! (vagy csak nem mu-arsenal-t kellett volna néznem előtte! :P ) Asszem belefáradtam már az idei spanyol szezonba...

Asidotus 2008.04.13. 21:11:02

Realosok!
Nekem van egy gondolatom, amit nem nagyon tudok kiverni a fejemből. Úgy érezem, hogy a Madridnak jót tenne, ha leigazolnák Emmanuel Adebayort az Arsenalból. Jól fejelő, erőszakos, ügyes csatár, pont olyan karkakter, amilyen nics a Madridban. (Jó, ott van Baptista, de ő nem olyan szint. Legalábbis mind az Arsenalnál, mind a Realnál így látták.)
Mit gondoltok erről?

rizla 2008.04.13. 21:15:47

egyetértek csokival, elég már ebből a spanyol évadból. bravo madrid, lépjünk tovább.

halareaal 2008.04.13. 21:24:41

CS0ki arra nem gondoltál, h Raul nélkül nem nyernénk meg a bajnokságot? főleg így, h Nistelrooy sérült, bár ha jól emlékszem neked ő sem annyira hiányzott. szted egy Soldado Higuain csatársorral kéne felállni? Raul az egyik legjobb formában levő csatár a ligában. (bár ezen a meccsen semmit se csinált az igaz)
Nünű: van benne vmi amit mondasz, szerencsére ezt már Schuszter is kiszúrta, ezéret akarja leigazolni Drogbát. (aki sztem azért jobb a togoinál). bár ha Benzema jönne, én azt se bánnám. valóban frissíteni kell a csatársort, de ettől még Raul bőven befér a mostani Realba, és a válogatottba is odaférne.

Aradebil 2008.04.13. 21:25:29

Emberhátrányban van a tengeralattájró,de Negredo velünk van,vmi fiatal kissrác a kapunkban:(

Keelhaul 2008.04.13. 21:44:37

Na, jó kis meccs volt ez, Iturralde monnyonle.

krysal 2008.04.13. 22:17:48

"Nem elég, hogy a Madridban kötelező játszantni a legendát, a válogatottban is muszáj??"

Nah, MOST röhög a vakbelem is.

"ha raúl fele olyan jó lenne, mint eto'o, akkor menne az eb-re. "

Pláne kacag. Max respect Ető'o-nak, de Raul már akkor gólkirály volt, mikor samu még az ifibe kopogtatott. Lehet, hogy megkopott az öreg, de még mindíg ő a Gyűrűk Ura:)

És ha Aragyanyét olyan baszottnagy hozzáértő űbermensnek tartjátok, eláruljátok, hogy lehet az, hogy a bivajerős spanyol csapattal alig esett ki az EB-re, egy nem is annyira acélos csoportból???

Asidotus 2008.04.13. 23:13:54

Halareal!
Természetesen én is jobb játékosnak tartom Drogbát, mint Adebayort, csak vannak a realitások, és a togóit könnyebben megszerezhetőnek gondolom. Nem Raul vagy Nistelrooy helyére gondoltam, hanem melléjük. Magas, jól fejelő támadó, ebből már ezer éve hiány van a Realban. Ráadásul a védekezésnél is segít.
Benzemát nem sokat láttam, róla érdemben nem tudok nyilatkozni, de szerintem neki a JUventusban van a helye, ha valóban ő a következő tíz év legjobb francia focistája (az én szívem zebracsíkos).

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.13. 23:24:32

Nűnű, RVN nem is alacsony meg nem is fejel rosszul, asszem.

CS0ki 2008.04.13. 23:47:37

"CS0ki arra nem gondoltál, h Raul nélkül nem nyernénk meg a bajnokságot? főleg így, h Nistelrooy sérült, bár ha jól emlékszem neked ő sem annyira hiányzott. szted egy Soldado Higuain csatársorral kéne felállni?"

Nem, a jelenlegi keretből most Raúl a legjobb. Én már tavaly nyáron is hiányoltam egy normális csatár igazolást. (ha idén se lesz, hülyét kapok...)Saviola nem fogja megoldani a dolgokat, pláne úgy, hogy nem is játszatják...
De ez nem azt jelenti, hogy neki ettől helye van a válogatottban! A keretben mondjuk...de annak meg nem lett volna értelme, csak balhé lett volna belőle!

"Max respect Ető'o-nak, de Raul már akkor gólkirály volt, mikor samu még az ifibe kopogtatott. "

Di Stefano mégr égebben volt gólkirály, őt ne követeljük a válogatottba?? Nem értem mit peldáloznak állandóan az emberek a múlttal. A jelen számít, a jelenlegi teljesítmény. Raúl egész eredményes egyébként újabban, főleg mióta rá van játszva eléggé a játékunk. Nincs is vele különösebb gond, hajt is! Ez mind szép és jó, de nekem se jutna eszembe kivinni.

"ha raúl fele olyan jó lenne, mint eto'o, akkor menne az eb-re"

Az meg van, kb fele annyi a meccsenkénti gólátlaga, mégse megy! :P

rizla 2008.04.14. 06:16:58

krysal: max respect raúlnak is, de jelenleg ez a helyzet. senor blanco idei szezonja enyhén túlértékelt szerintem. 4 szar év után (és most hagyjuk, hogy azok az évek miért voltak szarok, és hogy a real kollektíve volt fos) végre hozza az elvárhatót, de ettől még nem kéne ünnepelni. egy jelenleg gyengélkedő spanyol bajnokságban tart 16 gólnál pár meccsel a szezon vége előtt a valószínűleg bajnokcsapatban. ez nem olyan nagy durranás azért. és nem kell azzal jönni, hogy villa még ennyinél sem, mert a valencia az végképp büntetés idén. láttam pár real meccset, a BL-találkozóikat főleg, raúl simán képes komplett félidőkre eltűnni. azért, mert bevarr pár ziccert (meg lő 11est, szabadot), még nem kell elájulni.
nem mondom, lehet, hogy elférne a spanyol keretben, de a helyzet az, hogy bizonyos elvek inkább affelé billentenék nálam is a mérleg nyelvét (ha én döntenék), hogy inkább maradjon ki: egy állandóan sikertelen spanyol válogatott alapembere volt. ez olyan, mint dárdai palit kihagyni a magyar csapatból, már elnézést a példáért. megfáradt szimbólum ő már.
megemelem a kalapom a pályafutása előtt, és azt is megértem, ha valaki vitatkozik aragones döntésével, de a hisztit, és döbbenetes felháborodást nem értem akkor sem.

rizla 2008.04.14. 06:18:34

"És ha Aragyanyét olyan baszottnagy hozzáértő űbermensnek tartjátok, eláruljátok, hogy lehet az, hogy a bivajerős spanyol csapattal alig esett ki az EB-re, egy nem is annyira acélos csoportból???"

ezt sem értem. szerintem itt az égvilágon senki sem látja übermensnek a vén pedofil-fejű rasszistát, egyetlen ilyen megnyilatkozás nem volt. nem kell ám ezt ilyen rapszodikusan felfogni.

montipájton 2008.04.14. 07:26:01

Rizla,
Eto'o világklasszis, de igazán ütős szezonja nem volt sem a tavalyi, sem az idei (tudom, sérülések, miegymás, de egy igazi csatár meccseket nyer és nem döntetleneket hoz a csapatának. /Aztán a tavalyi fejbeni problémákról még nem beszéltünk./ Nistelrooy tavaly, na az volt a Csatárteljesítmény. Ezzel együtt Eto'o simán befértne a Realba, akár Raúl helyett is, de hát neki a kiscsapatok szimpatikusabbak, úgy látszik.)))) )

rizla 2008.04.14. 09:08:03

"de igazán ütős szezonja nem volt sem a tavalyi, sem az idei (tudom, sérülések, miegymás, de egy igazi csatár meccseket nyer és nem döntetleneket hoz a csapatának."

hát ebben az egy mondatodban kapásból annyi ostobaság van, hogy egy pillanatra meghűlt a vér az ereimben. szép munka.
1. "tudom, sérülések, miegymás" - NAGY sérülések, hosszú hónapokra kidőlt. idén mindössze 13 meccsen játszott a ligában, aholis:
2. mióta a legutóbbi sérüléséből visszatért (meg az ANK-ról, ahol ugye döntőbejutott kamerunnal), a bajnokságban a gólátlaga 13 meccsen 13 gól, tehát 1 gól/meccs. mondjam, hogy raúlnak hány meccsen alig több?
3. "az igazi csatár meccseket nyer" - hát eto'o-n múlt eddig a legkevésbé.

nistelrooy tavaly.. jó, eto'o meg tavalyelőtt (2005/2006). tavaly ugyanis szintén hosszú időre lesérült.

nistelrooy tavaly? és eto'o tavalyelőtt?

rizla 2008.04.14. 09:09:06

érdekes lett a kommentem vége. ideje aludnimenni.

krysal 2008.04.14. 10:20:59

rizla!

félre ne érts, nem Eto'o-t akartam megkérdőjelezni, sem Raul-t űbermensért kezelni, de ha a fele annyit mutató Villa kölyköt ki lehet vinni, akkor őt vajh' miért nem.

Egyébként kicsit sarkosra sikeredtem, igen, de ha visszaolvasod a "ha raúl fele olyan jó lenne, mint eto'o, akkor menne az eb-re"-mondatodat, érthető, hogy belobban az ember agya:)

Más kérdés, hogy egy ilyen idol (akit nem a kezdőbe követelek) mennyit tud adni a pályán kívül is az akarásával, a hitével. Véleményem szerint ez az az indok, amiért nem tette ki senki a kezdőből: mert ha rosszul is megy neki, küzd, hajt, és nem rinyál, mint egy primadonna - ez sok setben nem mondható l pl. Villáról, Torresről, de még Samuról sem.

A Dárdai-s példa meg igenis csúnya volt. (Vagy csak tényleg itt tart a magyar válogatott, hogy a Raul kérdésre őt kell felhozni példaként??? Na, basszus, ennél már tényleg nem jöhet rosszabb...)

fatan 2008.04.14. 10:28:12

Nézem én a spanyol bajnokikat becsülettel, csak tudnám minek. "Sajnos" pont egy MU-Arsenal után jött a Murcia elleni meccsünk és a szívem vérzett. Mintha egy Makó-Tatabánya örökrangadót néztem volna.

Guti (meg úgy az egész csapat) olyan lassú, hogy beköpi a légy. Elképzelés zéró, taktika zéró, összjáték zéró. Se hosszú indítások, se rövidpasszos játék, se ötlet. Ad hoc jellegű volt az egész. Kifutott 11 fehérmezes játékos, hogy majd lesz valami. Értem én, hogy a Murcia 11 emberrel védekezik és csípnek-rúgnak-harapnak. De a Bernabeuban 1-0? Oké, hogy 10 emberrel voltunk, oké, hogy a spori nem adott meg egy 11est, de ez a produkció akkoris abszolút méltatlan egy Real Madridhoz.

Közel 12 év után (mióta Real/Raul drukkernek mondom magam) ez lesz az első bajnoki cím, ami miatt legszívesebben elnézést kérnék. Mindig is spanyol foci rajongó voltam és sosem értettem miért sztárolják annyira az angol focit. Nos az eredményeket és a mutatott játékot látva azt hiszem nem kell különösebben magyarázni. Az meg csak hab a tortán, hogy a spanyol drukkerek úgy ülnek a meccseken, mintha színházban lennének vagy egy filmet néznének. Ellenben Angliával, ahol zeng/dalol/énekel/zúg a lelátó a meccs egész ideje alatt. Lehangoló. Nem tudom ők igazodnak a mutatott játékhoz vagy a játékosok a szurkolói elánhoz.

A Hierrohoz, Redondohoz, Roberto Carloshoz, Zidanehoz, Ronaldohoz, Figohoz szokott szememnek furák ezek a srácok. Akik nemhogy 40-50 méterre, de még néha 5-6 méterre se tudnak pontosan passzolni.

Én nem tudom hova vezet a Calderon-féle játékos és klubvezetési politika, de az biztos, hogy mostanában nem csak akkor sír a labda, ha Gudjohnsen hozzáér.

A Raúl kontra EB témához csak annyit fűznék hozzá, hogy nekem Raúl volt/van/lesz a kedvenc játékosom akkor is, ha józan ésszel tudom, hogy egy Ronaldo-tól nagyon-nagyon messze van. Tény, hogy én magam sem tenném a spanyol válogatott kezdőjébe, mert egy Torres-Villa párost sokkal jobbnak tartok. Sőt Güizát is (a mostani formáját tekintve) előbb cserélném be, mint a Kapitányt. De hogy még az utazó keretbe se kerüljön be minden idők legnagyobb spanyol csatára, azért az szégyen és Aragonestől egyenesen undorító.

Raúl ha nem is a legjobb formában lévő és leghatékonyabb spanyol csatár, abban mindenki biztos lehet(ne), hogy rendkívül jó mentális hatással lenne a csapatra (ami amúgy is a spanyol válogatott legnagyobb gyengesége) valamint, hogy 110%-os küzdenitudással, alázattal, példamutatóan tenné a dolgát. Még akkor is, ha ez csak a kispad melegítésében merülne ki. Neki sokkal többet jelentene egy sikeres EB lehetősége semmint, hogy a kispadon duzzogva játssza a sértődött világsztárt. Aki ilyet állít az nem ismeri. :)

Ui: Tényleg legyen már vége az idei szánalmas spanyol bajnokságnak és jöjjön az EB. :)

rizla 2008.04.14. 17:24:14

krysal: "Más kérdés, hogy egy ilyen idol (akit nem a kezdőbe követelek) mennyit tud adni a pályán kívül is az akarásával, a hitével." nem akarok aragonesi mélységebe süllyedni, de ezzel az idolsággal eddig mire ment a spanyol válogatott? raúl hagyományosan sosem tündökölt a hazája színeiben..

fatan: "abban mindenki biztos lehet(ne), hogy rendkívül jó mentális hatással lenne a csapatra"

na, én pontosan ezt kérdőjelezem meg a véleményetekben. raúl egy soha semmit sem nyerő spanyol válogatott szimbóluma. az örökké többre hivatott, mégis bukó spanyol válogatott szimbóluma. egy idő után az ilyen szimbólumokat le kell cserélni, korszakváltás kell, és néha vezéráldozat. főleg, ha az a bizonyos vezér nem mutat azért kiugró formát, sokkal inkább átlagosat.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.04.14. 19:09:02

CSOki: "Asszem belefáradtam már az idei spanyol szezonba..."

:-)))

[Én is érzek hasonlót.]

[De azért soha nem vetemednék arra, amit fatan ír, hogy az angol foci. Ha érzünk is ilyesmit, legalább fojtsuk magunkba. :-)]

halareaal 2008.04.14. 22:04:02

"raúl hagyományosan sosem tündökölt a hazája színeiben.."
mégis ő a csúcstartó, és a gólrekorder. hát aki csak ennyit képes nyújtani a csapatban, azt télleg el lehet ásni...:S főleg így, hogy a többiek annyira remekelnek. Villa sztem is jó csatár, bár Raul pályafutását sose fogja megközelíteni, de idén Raul a jobb, ez 1értelmű. és ott volt 2006ban a Villa-Torres kettős, nem alkottak vmi nagyot, az első jobb védelem ellen csődöt mondtak.

rizla 2008.04.14. 22:12:36

halareaal: szép ez a legeredményesebb támadó, meg gólrekorder szöveg, de légyszíves sorold fel a többi támadót, aki 102 meccsen játszhatott a spanyol válogatottban.

"Villa sztem is jó csatár, bár Raul pályafutását sose fogja megközelíteni"

szerintem meg ez csak egy spontán kijelentés, komolyabb alap nélkül. ha a képességeit nézzük, minimum ugyanannyira hivatott. más kérdés, hogy a játékosok 99%-a soha nem játszhat olyan kiváló csapatban, mint a del bosque-féle real madrid.

"ott volt 2006ban a Villa-Torres kettős, nem alkottak vmi nagyot, az első jobb védelem ellen csődöt mondtak."

ott volt raúl is, ő még annyit sem alkotott egyébként. ahogy az előtte lévő világversenyeken sem.

halareaal 2008.04.14. 22:22:20

"halareaal: szép ez a legeredményesebb támadó, meg gólrekorder szöveg, de légyszíves sorold fel a többi támadót, aki 102 meccsen játszhatott a spanyol válogatottban"

azt hittem ez magától értetődő.azért játszott ő a legtöbbet, mert folyamatosan ő volt a legjobb.

"a játékosok 99%-a soha nem játszhat olyan kiváló csapatban, mint a del bosque-féle real madrid"

egyszerűen azért, mert a játékosok 99%a nem olyan jó, mint ő. ez amúgy pont ellenérv magad ellen. az sztm kifejezetten nagy szó, hogy csatárként az összes Realban meghatározó játékos volt, miközben volt pl olyan időszak, h 4 aranylabdás támadó volt mellette a csapatban. egy kezemen meg tudnám számolni, erre hányan lettek volna képesek rajta kívül.

"ott volt raúl is, ő még annyit sem alkotott egyébként. ahogy az előtte lévő világversenyeken sem"

egyrészt messze nem volt olyan formában, mint most (és ugye mégis a csapatban volt), másrészt végig csere volt, ugy nem könnyű. és ha jól emlékszem 1et azért berámolt tunéziának, amivel már megközelítette a másik 2 teljesítményét...
ettől az aragoneses dumától pedig hülyét kapok, h Raullal mit nyert a válogatott. és nélküle mire volt képes Spanyolország? vagy azt várta, hogy majd Raul egyedül nyer vmi nagytornát nekik, de mivel nem tette, már a keretbe se jelöli? nevetséges.

halareaal 2008.04.14. 22:23:22

jah, és Villának már sokkal előrébb kéne járnia, ha Raul nyomdokaiba akar (akart volna) lépni. de lehet, h a Realba jön nyáron, majd meglátjuk képes lesz-e annyira mint Raul.

rizla 2008.04.14. 22:34:16

najó, elfogult fanatikusokkal nincs értelme vitatkozni. neked mindenre az az érved, hogy "mert ő a legjobb". oké. nyilván minden ilyen egyszerű.

"ettől az aragoneses dumától pedig hülyét kapok, h Raullal mit nyert a válogatott."

ezt már tisztáztuk, mégegyszer nem magyarázom el a véleményemet.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.14. 22:51:56

hala, Raul utódja nem Villa, hanem Fernando Torres. És igazségtalan ne legyél Raul 17 éves kora óta vagdalja a gólokat a felnőttcsapatban, Villának jó esetben sem lesz fele annyi ideje se.

Mindezzel együtt, Rizla, ahhoz hogy valaki idollá váljon nem csak játéktudás szükséges, de klubhűség is. Amúgy Raul pályafutásának számai igencsak mellette szólnak, több mint tíz éve vágja gólokat a Realban. Még játszott Butragenoval, Sanchizzal, Hieroval, átélte Sukert, Mijatovicot, Seedorfot, Redondot, majd Zidane, Figot, Beckhamet, Ronaldot és csúcscimbije Morientes is rég kihullott már mellőle.

Most meg Robinhoval, Cannavaroval, RVN-nel nyomja együtt. Állandóságot jelent egy olyan klubban, ahova nem gond leigazolni újabb és újabb sztárokat. Olyan klubban döntögeti a gólrekordokat, ahol Di Stefano és Puskás, Butrageno és Hugo Sanchez játszott. Ő a Bl és a spanyol válogatott gólrekordere.

Ezek tények, és míg engem is betámadsz nem vagyok Real drukker. Egyébként nem értem ezt a vitát, mert általában öt csatár befér egy 22-es, vagy 23-as eb keretbe és ebbe ötbe Raul nemcsak múltja, de jelenlegi formája alapján is beférne. A kezdőbe egyébként én is Villát és Torrest raknám.

rizla 2008.04.14. 22:57:49

popp: csak nem mindegy, hogy milyen klubhoz vagy hű. ha egy real madridhoz, akkor garantálható, hogy szupersikeres lesz a pályafutásod. különösen, ha már 17 éves korod óta ott játszol.
egyébként én nem támadtam be senkit, maximális tiszteletem raúlnak, ezt is leírtam, meg sok egyebet. talán el kéne olvasni, és nem mindig csak a legutolsó kommentekre alapozva pofázni.

Asidotus 2008.04.14. 23:06:09

Guti is ezer éve játszik a Real Madridban, és mire ment vele? Állandó vitatéma, senki nem tudja eldönteni, hogy milyen szintet képvisel.
Én Barca és Atlético drukker vagyok, de azt kell mondjam, hogy az EB-keretbe most Raul belefér. Popp-pal maximálisan egyet értek.
Az más kérdés, hogy a spanyol válogatott mit nyert, kivel, és mikor nem. Mert soha, semmit nem nyert, még komoly eredményük sem volt. Ebben olyanok, mint az angolok. Érthetetlen, megmagyarázhatatlan, hogy ez a két válogatott miért ilyen gyér a nagy tornákon.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.14. 23:18:30

Nünü, nekem egy barcelonai tag, azt mondta mikor rákérdeztem miért nem sikeres a spanyol válogatott, hogy szerinte azért, mert Spanyolország nem egy egységes nemzet állam. A spanyolok mellett ott vannak a szintén igen erős nemzeti identitással bíró baszkok, katalánok és gallegok és éppen ebből kifolyólag szurkolóiknak és talán a játéksokoknak is sokkal fontosabbak az olyan klubok, mint a Barca, az Athletic Bilbao, vagy a Real, mint a nemzeti válogatott - magyarázta. Hozzátette, hogy a Barca szlogenje ("több, mint egy klub") mindent megmagyaráz.

Asidotus 2008.04.14. 23:52:51

Popp!
Ezt én is halotam, el is hiszem, de amikor a spanyíol válogatottat látom, akkor ez nem jut eszembe.
Másrészt meg, a legjobb példa az angoloké. 1977 és 1985 között, kilenc szezon alatt 7 BEk - győzelem és egy döntő, 2 UEFA és egy KEk győzelmet mutattak fel az angol klubok, ahol akkor még csak angolok játszottak. Ehhez képest a válogatott kihagyta a '74-es és '78-as vébét, a '82-re csak mögöttünk (!) másodikként jutott ki, és a csoportjából tovább ment, de a 12-ből már nem. 86-ban a negyeddöntőben estek ki. Az 1976-os Eb-n a selejtezőkben a csehek mögött 2. lettek, a negyeddöntőbe nem jutottak.'80-ban bejutottak a nyolcas döntőbe, ahol a belga, olasz, spanyol csoportban 3. lettek (pont a spanyolokat előzték meg. 1984-ben megint nem jutottak ki a nyolcas döntőbe. Ez így elég karcsú, Európa legjobb klubcsapataiban edződő játékosaitól.
Még egyszer: 9-ből 7 BEK győzelem (+1 döntő, + 2 UEFA és 1 KEK), miközben mindössze 4 VB-ből csak 2 negyeddöntő és3 Eb-ből csak1 negyeddöntő. Ugyanazok a játékosok voltak.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.15. 00:02:35

Igen a '70-es, 80-as évek angol eredményei tényleg érthetetlenek. Az egyenes kiesésnél tényleg nüanszokon múlik a legtöbb meccs. Az angolok például '90 óta öt tornán is tizenegyesekkel estek ki, a spanyolokat meg gyalázatos módon csalták ki a negyeddöntőben 2002-ben.

MAti 2008.04.15. 00:16:51

rizla: van igazság abban is, amit írsz, de vannak dolgok, amiket te sem akarsz észrevenni.

Az, hogy Raúl 17 éves kora óta játszhat a Madridban, és a fentebb felsorolt korszakos sztárok és zsenik mellett is folyamatosan játszott... az nem az ő "szerencséje", meg a klubelnökkel haverkodó apuka miatt van.
Azt a helyet ő 17 évesen megszerezte magának. A játékával, tudásával.

Nemde?

rizla 2008.04.15. 06:09:00

képfényező: dehogynem! de mondtam már: elismerem raúlt, kiváló játékos. hol írtam az ellenkezőjét? egy szóval sem állítottam, hogy kizárólag a szerencsés körülményeknek köszönhet mindent. de ennek az ellenkezője is durva túlzás, remélem belátod.

tgabee2 2008.04.15. 18:52:02

index.hu/sport/foci/raul0402/

Azért azt hozzá kell tenni ehez a témához, hogy egy csapatot nem csak úgy lehet erősíteni, ha gólokat ontassz. Raúl akkor is folyamatosan kezdő volt minden tréner alatt, mikor nem ment neki (a sérülése után), pontosan azért, mert ő volt a nagybetűs Kapitány, ő adta a csapatnak a tartást, a gerincet. Ez a mai fociban abszolút nem lebecsülendő. Az mindent elmond, hogy úgy tud csapatkapitány lenni Hierro óta, hogy még sosem állították ki.
De fenntartom, kíváncsian várom a szenzációs Torres és Villa kettőst, csak nehogy beégjen megint a csapat és kiderüljön, kár volt Raúlt bűnbakként használni....
Bár az EB után Arrogánes megy, jön Bosque, aki még emlékszik szerintem kinek köszönhet pár trófeát.... :)

halareaal 2008.04.15. 22:54:25

"neked mindenre az az érved, hogy "mert ő a legjobb". oké. nyilván minden ilyen egyszerű."

egy szóval se mondtam, h ő a legjobb. csak az egyszerűen nem ellenérv, hogy ő a Realban játszhat. Raul óta vagy 100 elitjátékos megfordult a csapatban, mégis ő érte el a legtöbbet. a spanyol nemzeti csapatban is nyilván volt oka, hogy miért ő játszott a legtöbbet. ennyi. a Villára vonatkozó kijelentés pedig objektív volt, nem spontán. igen nyilván neki nehezebb a helyzete, mert nem tudott 17 évesen a Real felnőttcsapatába kerülni. nem ezt vontam kétségbe, hanem azt mondtam, ha fele akkora játékos lesz belőle, mint Raulból, akkor már jól járt.


"mikor rákérdeztem miért nem sikeres a spanyol válogatott, hogy szerinte azért, mert Spanyolország nem egy egységes nemzet állam"

ez biztos így van, de hozzá kell tenni, a szurkolók ezt 100x komolyabban gondolják, mint a játékosok. ma a Real és a Barca spanyol kulcsemberei közt tudtommal (nyilatkozatok alapján pl) a legnagyobb barátság van, nincs egy profi focistákból álló csapatban nemzeti széthúzás. amúgyis, sztem mondjuk Puyol, Xavi, Raul, Morientes vezette gárda nem látom be, miért lenne kevésbé egységes csapat, mint mondjuk a franciák, brazilok, argentinok, akiket úgy hoznak össze évente 1-2x a világ minden tájáról. szóval sztem ez inkább olyan kifogás féle. a baszk játékosoknál vh még e is tudnám képzelni, h az már télleg túl sok lenne 1 csapatban, dehát ők mostanában úgyse kerülnek a válogatottba.
mindenesetre én úgy gondolom, ha most nem nyernek, akkor soha. az angolok nem lesznek ott, az olaszok kiöregednek és amúgyse hiszem, h túl motiváltak lesznek, a franciáknál meg generációváltás van. ezzel szemben a spanyoloknál összeállhat a világ legerősebb középpályája (ráadásul hosszútávra), náluk van a világ egyik legjobb védője és a világ legjobb kapusa.

halareaal 2008.04.15. 22:56:22

najó, azt mondtam, h folyamatosan ő volt a legjobb, mert ő játszotta a legtöbbet, de egyrészt mondj egy spanyol játékost, aki válogatottsága alatt folyamatosan együtt játszott vele, és jobb volt nála, másrészt meg kisarkítottad a kommentemet, mert beláttad mekkora zseni Raul és nincs értelme tovább vitatkozni:)

halareaal 2008.04.15. 23:03:44

ha most lenne egy szavazás az nst-n, hogy elyik a világ legerősebb csapata, a MU legnagyobb ellenfele a Getafe lenne.

krysal 2008.04.16. 10:06:10

No, mi az, pancho? Sztrájkolsz te is? Már nem is lesz La Liga post? :( Pedig nem mindenkinek van teljesen elege az idényből:)

rexter 2008.04.18. 08:13:17

mer nincs Liga elozetes poszt irgum burgum!!??

rexter 2008.04.18. 08:24:58

fatan: abban semmikeppen nincs igazad, hogy Spo-ban nem szurkolnak, raadasul felhozod h Angliaban mennyire. Tudom en rossz helyen voltam, de voltam ket MU meccsen is, az az igazi szinhaz, szurkolas gyakorlatilag SEMMI, beul apuka anyuka meg 5 eves szaros gyerekek es turistak a meccsre es nezelodnek. A youtubon ellenben peldaul van par kivalo video Madridbol, erdemes megnezegetni foleg a tavaly tavaszi menetelesunket, ott aztan van dalolaszas es hangulat.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.04.18. 12:58:12

halareaal: "mindenesetre én úgy gondolom, ha most nem nyernek, akkor soha."

Én is érzek ilyet. De hányszor éreztem már...
süti beállítások módosítása