Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Boldog és kárörvend az Eurobarca! (rhynn)

2008.02.27. 08:43 Vendégszerző

Boldogító, s mellette kárörvendő héten lehetnek túl a Barcelona szurkolói, hisz a múlt hét végi bajnokin valami elkezdődött, a játékosok mintha megérezték volna, hogy ezt a Madridot bizony meg lehet fogni. Kezdődött ez a múlt hét végi, Zaragoza elleni győzelemmel ill. a Real Madrid vereségével, majd következett a hétközi BL forduló. Ahol a Real Madrid kikapott a Romától, s úgy tűnik, ebbe bizony belerokkant, majd a szerdai mérkőzésen az elmúlt évek legjobb játékával idegenben 3 gólt lőve szinte továbbjutott a Barca már egy mérkőzés után.


Ezek után optimistán, mégis kicsit félve vártam a vasárnap estét, hisz a legrosszabb esetben gyakorlatilag eldőlhetett volna a bajnoki versenyfutás. A Barcelonának ugyanis ez elmúlt években akkor nem ment igazán, amikor egy védekezésre beálló, a győzelmet már az elején feladó csapat ellen kellett kiszenvedni a győzelmet. A kispadra visszatérő Frank Rijkaard érezhetően a szerdai, Valencia elleni mérkőzésre készült, kihagyta az egyre jobb formában játszó Henryt, s az Afrika Kupa óta először a kezdőcsapatba jelölte Samuel Eto’ot, valamint Abidalt is pihentette, hogy Sylvinho pályára léphessen az elméletileg már kiesett, harmatgyenge Levante ellen.
Erősen kezdett a Barcelona, a nézők az első percekben egyik ámulatból a másikba eshettek, annyi helyzetet dolgozott ki a csapat. Az érdem elsősorban a szélekről aktívan passzolgató Messié, aki nagyobbnál nagyobb labdákat adott be középen érkező társainak, legfőképp Eto’o-nak, gól azonban nem született. 14 percig kellett izgulni, amikor is Xavi robbant be a kapu előtti területre, s 10 méterről a jobb alsóba lőtt. A következő támadással eldőlhetett volna a mérkőzés, Eto’o adott nagyszerű labdát Ronaldinhonak, aki ajtó-ablak helyzetben is kapu fölé lőtte a labdát. Érezhetően visszavett a Barcelona, a 90%-os labdabirtoklás helyett megelégedtek a 60-nal is, s a fejben a mérkőzésről elkéső Levante játékosok is észrevették, 1-2 kapura lövést azért a 20. helyezett csapat is megengedhet magának.
Juanma próbálkozott meg a gólszerzéssel, kicselezte a csapatkapitányt, s mivel Valdes kapus ezen az estén a szalmakalap-lepkeháló szerelését öltötte magára, könnyen kiegyenlíthetett volna. Ez sem zavarta meg a Barcelona játékosait, érezhetően tovább játszották az elmúlt másfél évben megismert ötlettelen játékukat, ami arra az elképzelésre épül, hogy hamár a pályán vagyunk, biztos, hogy valaki gólt fog szerezni. Igazuk is lett, hiszen Zambrotta profi olasz védőhöz nem méltó módszert választott: kezese bizony büntetőt ért, s Riga meg is szerezte szezonbeli hatodik gólját. A gól jókor érkezett, hiszen a katalán játékosok észhez tértek, s újra koncentrálni kezdtek. Még a félidő előtt megszerezte a vezető gólt Messi, így nyugodtan mehettek pihenni a hazaiak.
Az öltözőből már a Celtic ellen is látott Barca tért vissza, s innentől kezdve gyakorlatilag egykapuzott a hazai csapat, percenként dolgozták ki a helyzeteket Eto’o vezérletével. Bő 10 percet kellett várni a harmadik gólra, mellyel gyakorlatilag eldőlt a mérkőzés, s beindult az úthenger. A mérkőzésen első gólját Samuel nagyon éles szögből szerezte, a másodikat Messi és Touré összejátéka után szinte csak az üres kapuba kellett belőnie, a harmadikat pedig Bojan passzából szinte véletlenül szerezte. Ezen beadás pedig annyira tetszett a kameruninank, hogy a gólpasszt adó Bojant le is fényképezte a meccs hevében. Ilyen gólörömöt én még nem láttam.
Kiütötte tehát ellenfelét a Barcelona, bár a második félidő egy amatőr csapat elleni edzőmérkőzés hangulatát keltette, a Barca támadásokat csak a gyakori cserélgetés törte meg. Bejött Thuram, majd Giovanni és Bojan, így a csapat átlagéletkora nem változott, lepihenhetett Milito, Ronaldinho, s megkaphatta a megérdemelt vastapsot a zseniális Messi. Bár Eto’o a csapatban idén másodikként mesterhármast ért el, az igazi főszereplő mégis Messi volt.
És itt még nem ért véget az este. A játékosok minden bizonnyal az öltözőben nézték végig a pár perccel később kezdődő Madrid-Getafe mérkőzést, amely a világ egyik legviccesebb góljának köszönhetően karnyújtásnyira hozta az első helyezést a Barca számára. 2 pont hátrány ledolgozható az összeomlóban lévő Real Madrid ellen (ha jól számolom az elmúlt 5 mérkőzésen 4 vereség, s ez idén már legalább az ötödik, ilyet pedig már rég láthattunk).

80 komment

Címkék: barcelona videó spanyol összefoglaló la liga

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr60356179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

michellewild 2008.02.27. 09:21:09

A Róma és a Celtic nem ugyanaz.
Ha Barca igazolna egyszer egy kapust, egy évtizedig uralhatná Spanyolországot, ha egy edzőt is, akkor egész Európát.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.02.27. 09:29:22

ha pedig planktont, akkor az egész világot akár

Gnyoka 2008.02.27. 09:42:13

_benito! te itten kommentezel? há' hun az a beharangozó?! akutyafáját!

rhynn · http://comicbooks.blog.hu 2008.02.27. 09:42:26

kedves Vad Katalin: A második mondattal teljességgel egyetértek.
Állítom, hogy a Celticet otthonában megverni nehezebb, mint az AS Romát, ezt mutatja a közel három éves hazai veretlenség olyan csapatok ellen mint pl. a Milan. Szóval igen, van különbség.
Barca-Celtic és Real-Roma meccseken meg a mutatott játék alapján is van különbség.

T.F.E. 2008.02.27. 09:43:58

A kárörvendés azért nem túl szimpatikus, és nem is mindig célravezető. Mert ha mégsem nyeri meg a Barcelona a bajnokságot akkor a másik fél ezt az orra alá fogja dörgölni.
Lásd Eto'o előző évi megjegyzése is a visszájára sült el tavaly.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.02.27. 09:52:20

Gnyoka, úton!

t.f.e, a kárörvendés itt nyilván nem annak szól, hogy de jó, hogy szar a real, hanem annnak, hogy közelít a barca. és ez valóban igencsak örvendetes, legalább addig hadd lubickoljunk, míg visszatér a Fehér Férfi a messziről,aztán úgyis újra blanco-uralom tör ki...

mickeyknox 2008.02.27. 09:52:46

csak annyi történt, hogy kezd helyre állni a világ rendje. a barca főleg az őszi idényben bénázott, a real meg most kezdett el pontokat szórni. így legalább izgalmasabb lesz a bajnokság, és lehet reménykedni olyan végjátékban, mint tavaly...

Niterider · http://sportpalyafutas.blog.hu/ 2008.02.27. 10:26:58

Egy honappal ezelott amikor arrol ertekeztem itt, hogy a real 10 pontos elonye siman ledolgozhato, mert tavaly a real is ezt tette, itt osztotta az eszet nekem a sok "okos", hogy a real mar meg is nyerte a bajnoksagot...
Ettol persze meg megnyerheti, de naggggyon bizom benne, hogy nem fogja!

rhynn · http://comicbooks.blog.hu 2008.02.27. 10:48:16

Netrider: előfordul.

Mindenesetre ha jönne egy jó kapus, aki legalább Palop szintű, esetleg a védelembe 2-3 ember, ugyanis Márquez, Sylvinho, Oleguer, Thuram egyértelműen nem a jövő Barca alapembere, s őket Garay egyedül nem fogja pótolni. Védőkből meg a Barca utánpótlás nevelését elnézve nem fogunk világklasszisokat kinevelni. (nézzük csak meg az elmúlt évek trendjét vásárlás/kinevelés terén: Saviola, Messi, Bojan, G2S...nagyon csak egyféle alkatú játékosokat erőltetnek) A középpályára még beférne Edmilson helyére egy középszintű játékos, s ezzel gyakorlatilag 2-3 évre megoldanánk a csapatot. (Most azt mondanám, hogy Ronaldinho maradjon, kaphjon még egy esélyt a portugáltól, aki 3 évig folyamatosan le akarta igazolni). Ezzel bemutattam az edzőkérdésben kialakult véleményemet is.

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2008.02.27. 11:13:32

Én csak nagyon örültem annak, hogy egy kicsit a Celtic és a Levante ellen is lehetett látni az igazi Barcát. Ugyanakkor a Real leírása, "összeomlása" talán túlzás, rossz sorozat mindenhol van. A 7-1 óta nincs meg a góllövő cipő, de nem hinném, hogy végleg elveszett.

realm 2008.02.27. 11:16:22

Most, hogy megy a szekér, hogy megszaporodtak és megnőttek az arcok errefelé...
Először is: A Celtic és a Roma nem ugyanaz. A skótok eleve úgy mentek ki a pályára, hogy szívük szerint két kapust neveztek volna, olyan szinten nem akartak támadni. (más kérdés, hogy egy védelmi hiba, és egy Valdes-baki révén két helyzetükből két gól született. De semmi több, ezen kívül ki se mozdultak a térfelükről. A veretlenségi szériájuk nagyban ennek a bunkerfocinak tudható be, illetve hogy a nagycsapatok ellen az utóbbi években otthon rendre kijött a lépés nekik. Idegenben viszont esélyük sincs az egyre jobb formában lévő Barcelona ellen.
A Roma más tészta. Az olasz bajnokság második helyzettje, otthon bárki ellen veszélyes lehet, ezért nem is rossz eredmény a Real Madrid egygólos veresége.
Másodszor: Térjünk rá a bajnokságra. Úgy tűnik, hogy most tetőztek be az eddig is meglévő gondok a Real Madrid háza táján (edző taktikai hiányosságai, sok sérült, két kiöregedő csatár stb.) Kérdés, hogyan vészelik át ezt az időszakot a blancók. Véleményem szerint, amint a két meghatározó játékos (Pepe és Robinho, talán még Sneijder is ide vehető...) visszatér, kilábalnak a hullámvölgyből.
Ugyanakkor azt se szabad elfelejteni, hogy a bíróknak továbbra sem kedvence a Real (múltkor egy ATMA-Real meccsen kísértetiesen hasonló helyzetben Ibanez játékvezető visszafújta azt, amit a mostani Real-Getafe meccsen nem...), vagy mondhatjuk úgy, hogy a Barcelonát kedvelik? (pl.: Zaragoza meccs)
Félreértés ne essék, nem a játékvezetőkre akarom kenni a dolgot, de már jó pár éve a Real Madridot jóval több igazságtalanság éri, mint a Barcelonát...
Harmadszor: Elképesztően izgalmas lesz a bajnokság innentől kezdve. Győzzön a jobbik tiszta körülmények között!

Hala Madrid!

michellewild 2008.02.27. 11:26:34

míg visszatér a Fehér Férfi a messziről,aztán úgyis újra blanco-uralom tör ki...
-ez hosszú távon vátható, vagy ebben a szezonban?

cooper (törölt) 2008.02.27. 11:26:48

A Schuster maradjon a Getafe-nál! Leadta a meccset, egyértelmű. :) Szegény Roma fogja bánni, állítom, addigra jönnek rendbe. Otthon meg majd újra megverik a Barca-t!

2008.02.27. 11:29:05

Jah, ha jönne egy jobb kapus akkor a bekapott 17 gól helyett csak 10 állna a Barca neve melett és az 54 pont helyett legalább 60. Biztos így lenne.
A Juanma eksön ajtó-ablak helyzet volt, hogy nem lett gól az éppen VV-nek köszömhető, hisz ő tolta kapufára. Igaz volt egy csúnya kirjövetele szabadrugás után, de azt hála az égnek lefújták les címén.

"Most azt mondanám, hogy Ronaldinho maradjon, kaphjon még egy esélyt a portugáltól, aki 3 évig folyamatosan le akarta igazolni"

Lemaradtam valamiről? Már alá is írt a portugál?

Voltak védő tehetségeink is akiket elvittek más csapatok, illetve eladtuk őket.

www.youtube.com/watch?v=0aO_Ah_UxDk
Amikor ezt megnéztem, ledöbbentem mennyi helyzetünk is volt. Eto'o maga lőhetett volna akár hatot is.

Továbbra is a real a bajnoki cím fő esélyese, de nagyon biztatóan játszottak mostanában a fiúk.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.02.27. 11:30:30

a fehér férfi spanyolos szerzőnk, pancho_sanza, aki nem is titkolja, hogy gránátvörös-kék vécépapírt használ, annyira blanco.

és remélem, hosszabb távon velünk marad :)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.02.27. 11:33:57

rhynn ezt a celticet könnyebb megverni otthonában, mint a Rómát okoskodást ne vezesd elő műveltebb társaságban, mert csúnyán kiröhögnek. Tény, hogy utánozhatatlan közönséggel rendelkezik a Celtic, de öt rúgott góllal jutottak tovább és szerencséjük volt, hogy ősszel csak az éppen töketlenkedő Milan látogatott el hozzájuk az európai nagy csapatok közül. Egyébként a Róma mióta tavaly ősz óta a Bl-ben játszik nem kapott ki hazai pályán, pedig a mostani volt a kilencedik meccs.

2008.02.27. 11:35:56

A bl-re kitérve, egyformán gynege volt a celtic és a róma is. Mind a 2 hazai csapatnak volt összesen 2-2 normális támadásuk, amiből a celtic 2 a roma 1 gólt szerzett. Nem vagyok benne biztos, hogy a skót és az olasz csapat párharcából az utóbbi jutna tovább, mint ahogy még az sem biztos, hogy a Barca ellen nem a celtic jut tovább.

2008.02.27. 11:37:18

ehh, a roma is 2 gólt rugott
sry

szferi 2008.02.27. 12:00:00

"ezt a celticet könnyebb megverni otthonában, mint a Rómát"

Ez egy nagyon érdekes meglátás. Ha visszanézed az elmúlt néhány év eredményeit, láthatod, hogy a celticet nem sokan verték meg otthon.

nasteey 2008.02.27. 12:05:08

Huhh... úgy látom itt a fél társaság középső neve "deszarkapusValdes". Az a kisebbik baj, hogy pont ő tolta ki a labdát (mint már említették is), de azért inkább a Capitano volt a ludas, akit gyengén megetettek előtte... A Celtic elleni második gólt sem varrnám VV nyakába, ezerből egy fejes esik olyan ívben.

A Barca védő-utánpótlás nevelése annyira gyenge, hogy Piquét elvitte a MU, egy 15 éves srácot nemrég Wenger, és az U20-as (??) válogatottban ott van Valiente. Okés, hogy támadó poszton erősebbek vagyunk, de azért a védelemre sem lehet nagy panasz.
Sylvinhoval sem értem mi a baj, csere embernek nála tökéletesebb nem kell. Egy évig tuti nem. Nem őmiatta megy a szerencsétlenkedés másfél éve.

ballábas: a Romat nem feltétlenül nevezném szerencsétlennek, pont annyiszor találták el a kaput, mint a Real. Ellenben a Celtic - Barcán másabb volt a helyzet. :)

Schuster meg egy valamire nagyon jól megtanította a Getafét: keményen védekezni, és kontrázni. :))

nasteey 2008.02.27. 12:06:34

"Ha visszanézed az elmúlt néhány év eredményeit, láthatod, hogy a celticet nem sokan verték meg otthon."

Na jah. Ezt el is felejtettem. Én is úgy tudom, hogy BL-ben eddig kétszer kaptak ki otthon. És ugyanattól a csapattól.

sh4d0w 2008.02.27. 12:09:33

popp:

Téged is, ha sok marhaságot beszélsz a Celticről. Ha jól emléxem, a tavalyi BL-sorozatban a MU is, a Milan is rájött, hogy ott nem könnyű győzni. Igen, az a MU, ami aztán 7-et szórt a Romának...

szferi 2008.02.27. 12:10:40

Így van. 2-3, illetve 1-3 arányban.

rhynn · http://comicbooks.blog.hu 2008.02.27. 12:16:15

ballábas: háááát. El mundo szerint már a segédedzőről egyeztettek vele, inkább csak reményemet fejeztem volna ki érkezésével kapcsolatban.

Victor Valdes nem egy szar kapus. De 10 meccsből kb 3on mutatja meg, hogy ő kell ,hogy legyen a Barca első számú kapusa. És sok gólban benne van. Lehet, hogy belejátszik, hogy évek óta nincs senki mögötte, akinek halvány esélye lenne arra, hogy kiszorítsa, s ettől kicsit nagyképűbb a játéka.

Sorsoláskor a Celticet elcseréltem volna a Romára. Két okból is: a teljesen hasonló Rangers is nagy nehézségeket okozott a csoportkörben, másrészt pedig a Barcának kifejezetten azok a mérkőzések nem mennek, amikor az ellenfél beáll védekezni. Azok a csapatok, akik pedig nyíltabban játszanak, rendszerint nem verik meg a Barcát, elsősorban nemzetközi porondon.

"mint a Rómát okoskodást ne vezesd elő műveltebb társaságban, mert csúnyán kiröhögnek"

Fogalmazás, fogalmazás. Nem szeretem ezeket az elitista dumákat. Művelt haverjaim meg pont, hogy ezzel egyetértenek.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.02.27. 12:27:08

Én viszont biztos vagyok benne, hogy az AS Roma kiverné a Celticet. Bár továbbjutna mindkét gárda és leellenőrizhetnénk az állításomat a negyeddöntőben (azér' Celtic ellen inkább a Barcának drukkolok)! Ballábas, az első félidőben jórészében mezőny fölényben játszott a Roma, a második félidőben, viszont szervezetten védekezett és kontrákra appellált. sh4d0w, hazai pályán tavaly a farkasok is legyőzték az Utd.-t, egy olyan meccsen , ahol a ziccerek alapján 5-1 is lehetett volna.

sh4d0w 2008.02.27. 12:40:50

popp:

kár, hogy az aktuális BL-sorozatban nem lesz már Celtic-Roma, megmutathatná a Roma, hogyan kell nyerni Glasgow-ban... mivel ez volt a táma, nem az, hogy a Celtic ellen tovább lehet-e jutni...

Ne beszéljünk arról, hogy mi lett volna ha, mert nincs értelme... Vannak tények és ezek alapján lehet kategorizálni; ezek alapján pedig a Celtic-et egyáltalán nem könnyű megverni, ha otthon nyomják.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.02.27. 12:47:28

s4d0w nem is állítottam, hogy könnyű megverni őket a Celtic Parkban, csak azt , hogy könnyebb mint az AS Romát az Olimpicoban. A Park közönsége előtt eleve is megemelem a kalapom(vagy inkább a baseballsapkám)!

michellewild 2008.02.27. 12:47:40

Aki kedveli Valdezt gondoljon arra, hányszor mentette meg Casillas a Realt a zakótól. Valdez igazi betlikirálygábor szint, voltak szerencsés meccsei, de ha ő véd mindig van esély a gólra. Ezért szar a védelem is, ha rendes kapus lenne mögöttük nem töketlenkednének ennyit.

Celtic-Róma, eke-penge.
Ekék ellen sem könnyű nyerni, ez biztos, de amikor ellenfelet kell választani, én még mindig inkább őket választanám.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.02.27. 12:51:09

rhynn, ne vedd szó szerint csak egy provokatív fordulat volt a mondanivaló nyomatékosításának kedvéért. Ha sértő voltam, akkor bocs.

nasteey 2008.02.27. 12:53:58

michellewild! Hadd gratuláljak. Mikor láttál utóljára Barca meccset? Hány meccs ment el Valdesen? És hányat hozott vissza a sírból? (BL-döntő, 3-3-as Clasicó... tehát csak olyanok, amin sem tét, sem nyomás nincs...)

Komolyan nem hiszem el, hogy egyesek előtt még mindig a 3-4 évvel ezelőtti VV van.

2008.02.27. 13:03:43

Annál nehezebb egy kapus dolga minél kevesebbet kell védeni és Valdesnél különösen megmutatkozik. Ő egyébként sem az a higgadt ember, neki kell az izgalom a nyomás, hogy jól teljesítsen. Pont ezért lámázza el néha amikor 90 perc alatt csak 1-2szer jutnak el a kapujáig. Talán kellene mellé egy halál nyugodt hálóőr akit lehetne játszatni az ilyen celtic féle ellenfelek ellen.

Asidotus 2008.02.27. 13:08:21

Spanyolo-ban a Barca kapta a legkevesebb gólt, az Olasz bajnokságban az egy meccsel kevesebbet játszott Inter kapott kevesebbet, a 2 meccsel többet játszott angolban pedig a Manchester és a Chelsea kapott kevesebbet.
Rhynn, hol az a sok gól, amiben bene van a kapus?
Beszéljenek a számok:
Idén a Barca 4 meccset játszott, ahol nem rúgott gólt. Ha mindegyiken rúgtak volna 1-1-et, akkor plusz egy döntetlen és plusz két győzelem lenne, vagyis plusz 7 pont, és akkor mér 7-tel vezetnének a Real előtt.
4-szer játszottak 1-1-es döntetlent, ami két gól esetén már plusz nyolc pont.
A számok szerint a támadókon elment 15 pont idén.
Nem Valdes a legjobb kapus, de a Barca idei gondjait nem ő okozta, hanem a támadók kiegyensúúlyozatlan, több meccsen is impotens játéka.

Rait 2008.02.27. 13:14:37

rhynn!
Te teljesen hülye vagy. A Celtic egy nagyon gyenge csapat, brusztoló, champion leagues stílussal, természetesen egy sztárokkal teletűzdelt Barcának nem a Celtic a fokmérője, talán a leggyengébb párosítás a nyolcaddöntőben.
Az pedig, hogy itt még mindig Mourinhoért nyafogsz
, téged minősít. Nézd meg mit ért el a nemzetközi kupákban, ráadásul milyen
megnyilatkozásai voltak a Barcával, korábbi munkaadójával kapcsolatban.
A Barcát békén kell hagyni, és jönni fognak az eredmények, akár ezzel a kerettel is..

szferi 2008.02.27. 13:47:25

"A Celtic egy nagyon gyenge csapat ... a leggyengébb párosítás a nyolcaddöntőben."

Néha mindenki ír butaságokat, de két ekkorát egy mondatban?!

Gratulálok! :)

T.F.E. 2008.02.27. 13:55:47

_benito:
A szavakat jól kell tudni használni.
A káröröm és az öröm nem ugyanazt jelenti. Az elsőben benne van az, hogy nem a saját teljesítményének örül valaki, hanem annak, hogy a másik pórul járt.
A kárörvendés negatív érzelem, a közös szurkolást nemigen segíti elő.

szferi:
Hát, biztos vagyok benne, hogy az Inter, Milan és Real Madrid is elcserélte volna az ellenfelét a Celticre a sorsoláson.

mickeyknox 2008.02.27. 14:01:40

nűnű mondja jól, ha a támadórészleg egy-két döntetlent győzelemre hozott volna, nem lenne gond azzal, ki vezeti a tabellát. idén több győzelem ment el a töketlen támadókon, mint hátul valdezen.

BruceWayne 2008.02.27. 14:02:06

Valdes tavalyi szezonban igen sokat lepkézett, idén jól véd

szferi 2008.02.27. 14:09:42

T.F.E. ! A Real Madridot nem hiszem, miért is könnyebb a celtic ellen játszani, mint a roma ellen?

Ha megnézed a 16 csapatot, a fenerbachce, olympiakos, schalke szerintem gyengébb, mint a celtic, a lyon, roma, porto, de talán még a sevilla is kb. egy szinten van vele. Én nem vagyok oda értük, de azért el kell ismerni, hogy nem olyan gyenge csapat az.

rhynn · http://comicbooks.blog.hu 2008.02.27. 14:20:25

bevallom, teljesen hülye vagyok, a témát ezzel le is zárhatjuk, s rátérhetünk a tartalmi dolgokra:

Popp: nem volt sértő, csak nem szeretem, amikor valaki ilyennel dobálózik. főleg, hogy tudom, hogy elég művelt társaságokban mozgok és nem röhögnek ki :)

Valdez egyébként asszem a Werder játékosa, de ha Valdesről beszélünk, ha nem is gólokban de több töketlenkedésében megmutatkozik. Nagyon sokszor bizonytalan, bár szerencséjére ezen esetekben többször is ment egy védő vagy pedig egy kapufa nevű játékos. Komoly kapussal talán a védelem is magabiztosabb lenne.

Az, hogy kommentekben Mourinho-t éltetem, az azért vna, mert én őt szeretném nagyon. Ez saját vélemény, s objektívnek szánt cikkeimben nem is hivatkozok erre.

Feltűnt valakinek, hogy egyik meccsen Puyol, másik meccsen meg Milito az aki jól játszik ill. a másik szinte konzekvensen gyenge? Ha egyszerre jók, nincs is nagy gond.

A címet és az első mondatokat nem én írom. Az én olvastomban ennek a cikknek a címe az volt, hogy "Amikor a fotós is háromszor csönget." A kárörvendés se az én műfajom, legalábbis cikkírás közben nem :D Amúgy 10 percig röhögtem privát emberként a Getafe gólján. Még meg is könnyeztem :)

michellewild 2008.02.27. 15:50:49

Valdes-Király.
Voltak kurvajó meccsei, volt olyan Premiership szezon, ahol neki volt a legjobb fogott lövés/kapott gól mutatója (Holtversenyben az akkor ManUban védő Caroll-lal).
Valdesnek ott volna méltó helye Gabi mellett, másodosztályban, kispadon.

BruceWayne 2008.02.27. 15:55:22

király utódja úgy néz ki fülöp lesz, minden téren

hlarsson 2008.02.27. 16:12:59

Popp meg Rait: titeket kéne összezárni Bozsik Péterrel és azt kinevezni "művelt társaságnak", ami okosat itt összeírtok az még az ő szintjét se éri el. A Celtic tavaly 2 óriási meccset játszott például a Manchesterrel, akitől a fos Roma (ugyanezzel a kerettel) akkora pofont kapott mint egy ház. Ráadásul őket valóban csak 1 gárda képes legyőzni a Parkheadben, a többiek pipázni mennek mind, mert nem bírják az iramot, meg a hajtást, nézd csak vissza a BL eredményeiket.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.02.27. 16:28:48

hlarsson, sértegethetjük egymást napokig. Mondhatnám például, hogy te meg Horthy Gáborral és Léderer Ákossal járhatnál össze viccelődni, tréfálkozni, mókázni (ahogy tetszik). Tisztában vagyok a Celtic otthoni eredményességével, egy korábbi kommentben már le is írtam, hogy ezt sose vitattam. Az más kérdés, hogy Rynnel, meg úgy látszik veled ellentétben meggyőződésem, hogy Romát nehezebb megverni az Olimpicoban, mint a Celticet a Parkheaden. Azt is beismertem, hogy első felindulásomban kicsit provokatívan és talán sértően fogalmaztam, bocsánatot is kértem. Mindössze arról van szó, hogy az én kedvenc csapatom a Roma, a tied meg úgy látszik a Celtic, még jó, hogy elfogultak vagyunk. Egyébként te meg Róma hazai Bl eredményeinek nézhetnél utána az utóbbi két évből és nézhetnél egy szép nagyot. Végül már ne is haragudj, én nem írtam a Celticről, hogy fos.

T.F.E. 2008.02.27. 16:47:40

rhynn:
azért a röhögés után remélem elszégyellted magad, és egy kis empátiával arra gondoltál, mekkora szivatás volt ez a bíró részéről, és de szar érzés lehet ilyen góllal kikapni.

szferi:
van azért különbség az olasz bajnokság 2. helyezettje és a skót bajnokság 2. helyezettje között.
A Shalke-Fenerbahce-Olympiakos) hármas gyengébb talán, mint a Celtic, de utóbbi meg nem éri el az olasz és angol bajnokság élcsapatainak színvonalát. Szerintem.

nasteey 2008.02.27. 16:54:47

"Az pedig, hogy itt még mindig Mourinhoért nyafogsz
, téged minősít. Nézd meg mit ért el a nemzetközi kupákban, ráadásul milyen
megnyilatkozásai voltak a Barcával, korábbi munkaadójával kapcsolatban."

Már ne is haragudj, de ez butaság.

Persze most perpill jól állunk, de akkor sem nagyon emlegetném egy lapon a két edzőt. Rijkaard sem rossz, de van még hova fejlődnie. Én azt szeretném, ha elérne idén valamit, és emelt fővel mehetne (akár) a Milanba.

Nemetközileg - nos a Portoval csak leesett egy BL. Egyébként nem nemzetközileg kell nézni egy csapat eredményét, hanem a bajnokságban. Elég ha 2-3 BL meccsre felszívod magad, meg van egy kis szerencséd, és nyerhetsz is BL-t. A bajnokságban van 38 forduló. Ott jobban megmutatkozik mit is tudsz. Mellesleg ha emlékeim nem csalnak egyszer kiestek egy kétes Luis Garcia gólnak köszönhetően, egyszer találkoztak az akkori bivalyerős Barcával, legutóbb meg a 11-es párbaj fogott ki rajtuk.

A nyilatkozatai sem érdekelnek. Bár akkor nagyon felpörgettek, de elérte a célját. Ezzel is terhet rak az ellenfélre. Egyébként volt róla szó, hogy a PL egy nagy színház, ott játszotta is magát. De azért mennyivel jobb volt, hogy nem a Chelseavel foglakoztak a címoldalakon, hanem Mourinho arcoskodásával. Lehet, hogy a Barcára sem lenne rossz hatással, ha nem állandóan rajtuk lovagolna a a sajtó. És azért csípném, ha a Clasicó előtt odadöfne a Realnak, már ezzel is zavarva őket. :)

"Valdes tavalyi szezonban igen sokat lepkézett, idén jól véd"

Ha vennéd a fáradtságot, és utánnanéznél, meglepődnél, hogy nem is lepkézett. Vagy ha te mégis úgy emlékszel, írd le mely meccseken, ellenőrzöm. :)

...és 10-edjére is elröhögöm magam, hogy még akkor is a kapust veszitek elő, amikor őrá lehet a legkevesebb panasz idén. Mert egyetlen egy meccs sem rajta ment el. A góllövőket és a középpályásokat mikor fogjátok kritizálni?

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2008.02.27. 17:02:51

nem kivanom leszolni a celticet,birom is skociat,de bevallom,a sorsolaskor nagyon megorultem a celtic nevnek. naluk talan csak a schalkenak orultem vna. raadasul koztudott,h nyiltabb focit jatszanak a rangersnel,es az ien csapatok ellen nekunk megy.

valdezzel semmi gond,egyre jobb lesz. nem cserelnem el senkire,barca-neveles,katalan,el-hal a csapatert. mourinhot meg el kellene mar felejteni vegleg. lehet,h jo edzo - nem nyert tobbet frankie-nel -,de emberi megnyilvanulasai gazosak. naon rosszat tenne a csapat image-enek. keves oan csapat van,ahol nincsenek csontbunko,ellenszenves jatekosok. mi a kivetelek koze tartozunk. frankie a kezdetben nem tul szimpatikus decobol is jo arcot faragott. egne a pofam,ha 1 mourinho szintu suttyo lenne nalunk. a megitelesunknek is artana.

szerencsere mindez csak pletyka. laporta pl ma mondta,h amig o az elnok,frankie lesz a number one. ingla szinten mondta,h soha nem merult fel frankie helyettesitese. sztojcskov azt nyilatkozta,amit eb is gondolok: frankie az idealis ember a barca edzoi posztjara. merem remelni,h kb annyi ideig marad,mint wenger v sir alex a csapataiknal. (ha esetleg elmenne egyszer - ugy 10 ev mulva - mai edzok kozott 1 van,aki majdnem oan szimpatikus es jo arc,mint o: michael laudrup... nem veletleb. o is a mi kutyank kolyke.)

halareaal 2008.02.27. 17:10:43

nincs értelme azt mondani, hogy, ha a Barca szerezne egy jó kapust, uralnák Spanyolországot. főleg mivel a Valdesnél télleg jobb kapusok már mind más nagycsapatban játszanak. ha jönne Kaká, akkor jöhetne bármilyen edző a Barcába, nem kérdés, ki uralná Európát.
Mourinho pedig egyszer mondott egy olyat, hogy a nyilatkozataival magára tereli a sajtó figyelmét, a játékosokat nem szekálja majd a média, sőt a Chelseat se sokat, mert az újságírók szeretik Mourinhot. persze ez valszeg nem teljesen így van, de ha csak a fele is igaz, akkor a nyilatkozatait nincs értelme kikezdeni, mert a világ bármely edzőjét simán kenterbe veri ilyen téren. és amúgy én pl nem emlékszem h a Chelseaben sok "sztárallűr" lett volna az ő idején, pedig tele volt tömve sztárokkal a csapat. mióta elment, Drogba láthatjuk miket mond (valszeg nem is beszél a levegőbe).

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2008.02.27. 17:10:48

es mindenek elott,ma estere: hajra barca! ha mar csak ket elodonto maradt,akkor jussunk a dontobe,es nyerjuk meg a kupat. korabban azt gondoltam,h hagyni kellene a fenebe,sok a 3 front. de a "fenebe hagyasok"-nak jocskan az elodonto elott van az idejuk.

halareaal 2008.02.27. 17:15:33

a Sevilla vagy a Roma klasszisokkal jobb csapat, mint a Celtic. nem értem, miért nőtt meg hirtelen ennek a győzelemnek az értéke, a Barcától minimum elvárás, hogy simán továbblépjen rajtuk. a Celtic nem kis szerencsével jutott tovább egyáltalán, ha a Sahtyor nem ilyen töketlen, hogy az utsó 2 meccsén játszik a legszarabbul, ők mennek tovább. ha a Milan felszívja magát Glasgowban is, nem csak a 2 másik csapat ellen, a skótok 4.ek lettek volna. amúgy az Olympiakosz és a Schalke is többre voltak képesek, mint ők, a Porto meg szintén sokkal jobb csapat náluk, ha az elején nem írtam volna.

halareaal 2008.02.27. 17:22:16

"keves oan csapat van,ahol nincsenek csontbunko,ellenszenves jatekosok. mi a kivetelek koze tartozunk."
Deco sose volt csontbunkó, csak sunyi, annak viszont most is az. Eto'o viszont tökéletes megtesetesítője a bunkóságnak. és itt nem a Keane-féle durvaságra gondolok, hanem pontosan ahogy írtad, a csontbunkóságra.

realm 2008.02.27. 17:22:52

ferenck: "keves oan csapat van,ahol nincsenek csontbunko,ellenszenves jatekosok. mi a kivetelek koze tartozunk"

Mert Eto'o olyan überszimpatikus figura, nem? Nála bunkóbb és hálátlanabb játékos nincs is. A Real elhozta Kamerunból, cserébe ott fikázza a Madridot, ahol éri. Ha nincs a Real, most Afrikában kecskepásztorkodna.

"barca-neveles,katalan,el-hal a csapatert"

Néha ez mind édeskevés.

Mourinho meg tényleg monnyonle, nem való a La Ligába.

szferi 2008.02.27. 17:41:37

"ha jönne Kaká, akkor jöhetne bármilyen edző a Barcába, nem kérdés, ki uralná Európát" Ez erős, nagyon is.

Másrészt nézd meg a celticet, az utóbbi években rendre továbbjutnak a csoportjukból, és nem véletlenül. vannak olyan jók, mint a roma vagy a porto.

realm 2008.02.27. 17:47:47

Ez vicc. Most komolyan egy Celticet hasonlítunk egy Romához? Ezt ti sem gondolhatjátok komolyan. Nem egy súlycsoport.
Nem a skótokat becsmérelem, de a Celtic egy Schalke, Fenerbahce-szintet képviselhet maximum. Barcelonában annak is örülhetnek majd, ha kimozdulnak saját térfelükről.

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2008.02.27. 18:03:30

en se akarom leszolni a celticet,abszolut szimpatikus csapat,(kulonosen hazai palyan,az ellenfel - milan, mu kaliberre gondolok - szamara nem letfontossagu meccseken) lelkesedessel bizonyos szintig tudjak kompenzalni a tudaskulonbseget,de valoban nem 1 fajsuly a romaval. totti,de rossi,perotta,juan,mexes,mancini - objektiven nezve,nincs celtic-jatekos,aki ezen a szinvonalon lenne. olympiakos,schalke,fenerbachse szint. a porto komolyabb jatekerot kepvisel.

halareaal 2008.02.27. 18:05:32

szferi igazad van, csak azért írtam ,mert kb az a kategória, mint amikor a Barcának csak 1 kapus vagy edző kéne és minden stimmelne. elvben minden csapatot meg lehet csinálni tökéletesre, ennyi erővel.

2008.02.27. 18:37:30

Eto'o nyilatkozata valóban nem volt szép, de azon kívül azt kell mondjam kevés sportszerűbb focista szaladgál a pályákom, mint a kameruni. Szándékos szabálytalankodására nem emléxem. Bármilyen ütközés, kontaktus van a pályán az első dolga elnézést kérni, a földről felsegíteni az ellenfelet vagy éppen elsősegélyt nyújt a sérült ellenfélnek.
Nyilatkozatai is teljesen rendben vannak.
Szerintem olyan csapat szurkolói ne foglakozzanak a Barca játékosok sportszerűségével, amelyikben egy Guti nevezetű figura is jelen van és a többi jómadarat inkább nem is említem.

rhynn · http://comicbooks.blog.hu 2008.02.27. 18:40:02

azért az egy kategória kérdéshez hozzátenném pl. a Getafét vagy a Zaragozát az elmúlt években. Lehet, hogy gyenge csapatok, relatíve kis nevekkel, de sikerült nekik Barcákat, Realokat búcsúztatni. Kupa rendszerben ill. 6 mérkőzéses csoportkörben nem az számít, hogy a 38 mérkőzéses bajnokságban hogyan szerepelnek, pont az NSben írták, hogy a Milan is azért jó a BLben, mert ott mondjuk 2 győzelem 2 döntetlen 2 vereséggel is tovább lehet jutni, ill. a döntőbe eljuthatsz akár úgy is, hoy a 6 kieséses meccsen összesen 3 gólt lősz, s egy mérkőzést se nyersz meg.

Az pedig, hogy a Roma oda vissza verné a Celticet nem sokat számít, a vita abból indult ki, hogy Celticet hazai pályán egy támadó szellemű nagy csapatnak nehezebb megverni, mint a Romát. futballozni akaró csapat ellen könyebb játszani.

Eto'o pedig többek között azért is szidja a Madridot, mert az 5 év alatt, amíg ott volt igazolt játékos, kapott hideget-meleget, de folyamatosan szivatták.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.02.27. 18:56:16

rhynn, azért nincs igazad, mert egy római kiránydulásban, akárki látogat az Olimpicoba, bőven benne van a vereség is, mint a mellékelt ábra is mutatja.

halareaal 2008.02.27. 18:56:20

egy ilyen nilatkozat éppen elég kirívó ahhoz, hogy meghatározza a focistáról való eléképzelést. Guti pl soha nem mondott ilyet, nemtom honnan veszed, h ő olyan sportszerűtlen lenne, inkább a hűség és tűrés jellemző rá. heves vérmérsékletű, nagyképű és kicsitmeg is van kattanva, de még mindig jó mint Eto. Eto hisztizik, összeveszik a csapattársaival, élő adásban szakkommentátorkén levágja a fülhallgatót és kiront a stúdióból egy rossz passz miatt. ezek csak ilyen jellemre utaló apróságok, amik a pályán kívüliek, így elvileg lényegtelenek, de arra pl tisztán emlékszem, hogy 2-3 éve egy (ha jól emlékszem Mallorca v Osasuna, de vmi piros csapat) kupameccsen leköpte az ellenfél védőjét,visszajátszotta a kamera, majd a bíró mögé menekült.

realm 2008.02.27. 18:58:46

A "Madrid cabron, saluda el campeon"-t azért mégse kellett volna...
Nem volt szép gesztus, és a szövetség még csak nem is foglalkozott az üggyel különösebben
Azóta finoman fogalmazva sem közönségkedvenc a Bernabeuban. Való igaz, hogy nem bántak vele túl jól a Realnál, de sokat is köszönhet ennek a klubnak.

halareaal 2008.02.27. 19:06:07

a Celtic hiába védekező csapat, azért mégis könnyebb ellene játszani, ha a játékosai nem olyan technikásak, és gyengék támadásban. a Roma erősebb csapat, tehát nyilván nehezebb őket megverni akár idegenben, akár otthon, még akkor is, ha talán könnyebb gólt lőni nekik. a Celtic jó mérlege inkább azért van, mert az ellenfél lesajnálta, vagy csak nem mozgósított minden energiát a győzelem érdekében. ez a játékstílusból adódó összehasonlítás inkább akkor állja meg a helyét, ha mondjuk Poolt vesszük alapul.

rhynn · http://comicbooks.blog.hu 2008.02.27. 19:14:56

hala: köszönöm, hogy megmagyaráztad a vereséget. Így már értjük, nem is volt akkora égés.

nasteey 2008.02.27. 19:59:25

Azért Gutit nehogy már 'jókisfiúnak' (jókislánynak, kinek melyik szimpatikus) állítsuk be. Mondjuk nálam alapból minden felértékelődik nála, mert nem tartozik a kedvenc játékosaim közzé. :)

Eto'o meg olyan, amilyen. Ami a szívén, az a száján. Ő MINDIG megmondja, amit gondol. Ilyen, és kész.

Tény, hogy nem volt szép, amit mondott, de kiből nem hozott még ki egy kis alkolhol olyan dolgot, amit később megbánt? :) Amúgy meg sokkal, de sokkal nagyobb tahóság volt, hogy tavaly év végén az Aranylabdás olasz skandálta az Eto'o, cabró....-t. Asszem neki van ehhez a legkevesebb joga/köze.

Ilhan Mansiz: Eto'o nem is oly' rég kapott egy csekkett egy csinos kis összeggel, pont emiatt.

Személyes meglátásom, hogy a Real Madrid és szimpatizánsai túlreagálják ezt a dolgot. Eto'o-t kihozták a nyomorból, utánna viszont nem bántak vele túl szépen. Eto'o (enyhén illuminált állapotban) beszólt nekik, majd később bocsánatot kért, és meg is kapta a büntetését. "That's all folks!"

halareal: azért az ominózus fülhallgató-ledobás egy 8x. perci gól miatt volt, otthon a Chelsea ellen egy preztízs meccsen, ami így 2-2 lett. Nekem pl. nagyon megható, és szimpatikus volt az eset, hogy ennyire szereti a csapatot (főleg, hogy utánna volt olyan meccsünk, ahol Ronaldinho nem léphetett pályára, és még a VIP-páholyba sem ült be...).

halareaal 2008.02.27. 21:35:17

rhynn: szted égés Romában kikapni? (tartalékos hátvédsorral, sok sérülttel) mindenesetre a Romának sikerült, ami a többek közt a Barcelonának, Valenciának, stbnak nem, még ha a meccs képe alapján nem is érdemelték meg.

the real 2008.02.28. 09:10:07

Mit csináltak Eto'o-val Madridban? Az a baj, hogy nem játszatták Morientes, Raúl vagy Ronaldo helyett, és még kölcsön is adták? Aztán meg bele is egyeztek abba, hogy a Barcában játszhasson? Vagy volt még valami?

Tibiajax 2008.02.28. 09:31:56

válasz erre: ferenck 2008.02.27. 17:02:51

Jesszusom, ferenck, muszáj beírnom:
Minden egyes szavaddal egyetértek.
Respect.

T.F.E. 2008.02.28. 13:21:44

nasteey: "Tény, hogy nem volt szép, amit mondott, de kiből nem hozott még ki egy kis alkolhol olyan dolgot, amit később megbánt? :)"

Megbánta? Ez nekem új, de ha adsz egy linket erről, megkövetem Eto'ot, és lebarmozom Cannavarot, amiért visszaszólt.

nasteey 2008.02.28. 15:07:06

ballábas, köszi a linket.

T.F.E.: ... ;)

halareaal 2008.02.28. 19:49:05

az a minimum, hogy visszamondta, elvégre csak így tudta mérsékelni büntetését, és gondolom a népszerűségének is jobb így. nagyon kevés olyan ember van, aki egy ilyen szitut ne magyarázna meg, azok pedig vagy totál őrültek, vagy fanatikusok. szal ez a "vallomés" nem menti fel őt.

nasteey 2008.02.28. 23:45:47

Te mindent megmagyarázol? :) Egyébként meg T.F.E. ígért valamit.

T.F.E. 2008.02.29. 09:47:45

Hát, ezzel nem vagyok teljesen elégedett. Egyetlen idézet szerepel a cikkben, amit konkrétan Eto'o mondott:
"I never meant to show a lack of respect to Real Madrid or anyone else,"

Ez azért kicsit kevés. Olyan, mintha azt mondanám egy csapattársamnak, hogy anyád a sarkon a testét árulja, utána az öltözőben hozzátenném, hogy "nem gondoltam komolyan, hogy tiszteletlenséget mutatok irántad vagy bárki más iránt".
Gondolom a társam elvárná, hogy azt mondjam: Elnézést kérek, hibáztam, hülyeséget beszéltem, és elfogadom érte a büntetést.

De hogy jó példát mutassak Eto'o-nak, én konkrétan kimondom, hogy ha ő őszintén bocsánatot kért a tettéért, akkor Cannavaro baromságot csinált azzal, hogy visszaszólt.

T.F.E. 2008.02.29. 09:50:27

halareal:
megbocsátás is van a világon, és tényleg előfordul, hogy az ember megbánja, amit korábban mondott.
Ha Eto'o őszinte volt, és szívéből beszélt, amikor bocsánatot kért, akkor higgyünk neki.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.03.01. 03:38:45

megy ez nélkülem is;) Nem mondom, hogy nem hiányzott:)
Egyébként idén Victor Valdes nagyon jó formában van és a Sevilla elleni meccsen számomra egyértelműen jobbnak tűnt, mint Palop, nem elfeledve, hogy a sevillai hálóőr kihagyás után állt a kapuba.
Egyébként nagyon ritka az, amikor egy-két ember (játékos/edző) teljesítménye meghatározza egy csapat egész idényét. Mourinho lehet, hogy jó edző, de azért, ha olyan kimagaslóan jó lenne, akkor azért egyszer elvitte volna BL döntőbe a Chelsea-t.
meglátjuk mi történik hétvégén.

halareaal 2008.03.01. 14:26:35

T.F.E.

az az igazság, hogy egy ilyen szintű profi focista azért vigyázhatna, mit mond ország-világ előtt. még ha spicces is volt, (ami ugye megint kényelmes mentőkörülmény) nem hiszem h vki ilyen durva szöveget betolna egy ilyen szituban, ha nem gondolná komolyan. de mint írtam, Etot nem csak ezért az egyért nem tartom fair játékosnak.
pancho, azért még sem zökkenőmentes így, mert nincs vmi sok írás a spanyol fociról, lassan már a beharangozó és a teljes forduló értékelése is elmarad. emlékeztetésül: Mourinho nyert egy blt a Portoval. a Pool ellen mindkét párharcra ráfoghatja, hogy pechjük volt, és vmennyire igaza is van. (Gudjohnsen bénázása a végén 2005ben, vagy a 11esek) ez már igazán nem az edzőn múlik, bár annyit elmondhatunk, hogy nem tudott Benitez fölé emelkedni. a Barca ellen meg szimplán gyenge volt a csapata.

danesdzsu2 2008.03.01. 23:02:53

pancho: Benitez kétszer vitte BL döntőbe a Chelsea-nél gyengébb Liverpoolt. Jobb edző, mint Mourinho?

danesdzsu2 2008.03.01. 23:04:56

Eto'o-hoz: ha valakinek minden oka, hogy utálja a Realt, az ő. Az pedig hogy történt, hogy a Real megengedte, hogy a Barcelonában játszon? Én úgy emlékszem, lejárt a szerződése, a Real is kínált neki egy újat, de ahogy várható volt, nem fogadta el.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.03.02. 11:45:08

Az első kommentek vitájához szeretnék annyit hozzáfűzni, hogy, ha a Celtic van olyan erős mint a Róma, akkor az Atlético Madrid legalább olyan erős, mint az Inter:)
süti beállítások módosítása