Miután a szavaztatás ezekben a pillanatokban válik divatossá, mi sem maradhattunk le a „zinternet” eme csodálatos lehetőségéről. Elkezdtük kiírni a mi szerény kérdéseinket és egyelőre tetszik, hogy van hajlandóság a nyomkodásra. Persze soha sem lehetünk biztosak az őszinte válaszban, de próbálunk olyan kérdést feltenni, amelyre a valós tulajdonságot jelölő gombbal fogtok felelni. Így aztán a „Hány nővel” és a „Hány centi” kezdetű kérdéseket szándékosan nem tesszük fel, mert ilyenkor a felkerekítés átlagos nagyságára csak tippelni tudnánk. Ezért aztán most nagyon egyszerű kérdéseket szeretnénk feltenni olvasóinknak. Melyik játékos teljesített legjobban a naptári évben? Természetesen nem szeretnénk Nemanja Vidicet kellemetlen helyzetbe hozni azáltal, hogy Kakával és Messivel versenyeztetjük, így négy részre osztottuk a csapatot: kapus, védő, középpályás és támadó. Természetesen senki ne gondolja, hogy az általa hiányolt játékos nem jutott eszünkbe. De igen. Már majdnem egy hete a végső mezőnyön gondolkodunk és hatalmas viták és egyet nem értések után, a most látható kereteket jelöltük ki. Komoly szabályokat nem dolgoztunk ki a szavazást illetően, de úgy gondoljuk, hogy az év csapata már pár száz szavazat után körvonalazódni kezd majd. Csak tessék nyomkodni:
2007 - Az év csapata
2007.12.31. 14:30 nou san trafford
153 komment
Címkék: szavazás 2007 válogatott év csapata
A bejegyzés trackback címe:
https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr88279832
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
nasteey 2008.01.01. 13:50:55
Buffon? Szétröhögöm az arcom. Nem a képességeit vitatom, de (ha jól értelmezem az Év csapatát, akkor az előző évad második része, és a mostaninak ez a része számít) fél év a B-ben, most meg semmi olyan nagyon exta, hogy rá kellene böknöm.
Rányomtam Palopra, Alvesre, Iniestára és Messire.
Palop - az ő fejes góljával mentek tovább az Uefában, a döntőben is nagyot játszott, mint ahogy egész évben.
Alves - na itt majdnem Ramosra nyomtam,. de aztán Alves mégiscsak jobban pörgette a Sevillát mindkét foronton, ezért választottam.
Iniesta - ez már fogósabb volt, de ő tavaly is és idén is klasszis szinten játszik, kiemelkedik a Barcából (mondjuk sajnos nincs nehéz dolga :/). Igazi jollyjoker, több poszton is bevethető, ha becseréled is színt visz a játékba...
Messi - Itt se igazán voltam biztos a dologban, Ibrahimovics nagyon le tud nyűgözni, de Messi Clasicón bemutatott dolgai nagy hatással voltak rám... :').
Rányomtam Palopra, Alvesre, Iniestára és Messire.
Palop - az ő fejes góljával mentek tovább az Uefában, a döntőben is nagyot játszott, mint ahogy egész évben.
Alves - na itt majdnem Ramosra nyomtam,. de aztán Alves mégiscsak jobban pörgette a Sevillát mindkét foronton, ezért választottam.
Iniesta - ez már fogósabb volt, de ő tavaly is és idén is klasszis szinten játszik, kiemelkedik a Barcából (mondjuk sajnos nincs nehéz dolga :/). Igazi jollyjoker, több poszton is bevethető, ha becseréled is színt visz a játékba...
Messi - Itt se igazán voltam biztos a dologban, Ibrahimovics nagyon le tud nyűgözni, de Messi Clasicón bemutatott dolgai nagy hatással voltak rám... :').
DelPipa 2008.01.01. 14:11:18
Ez nevetséges, Buffon nincs a listán, Materazzi meg igen, aki az év felében sérült volt
andree 2008.01.01. 14:20:47
No nekem is meglettek a választottjaim:
Iker: Nem tudom miért. Talán mert tavasszal nagyokat játszott egy bénázó védelemmel a nyakán.
Maicon: Brazil is, Interes is, de tavasszal már látszott, hogy nagyon jó, most meg sokkal meggyőzőbb mint a kis idegesítő Dani. Ramosra akartam, de neki még kell pár év rutin, hogy a világ legjobb védője legyen.
Fabregas: Ő legalább a szívemhez közelebb álló Arsenalhoz tartozik. Ráadásul a világ legmodernebb fociját(persze ha csak nem a 451-et tartjuk annak) játszó csapat szinte nélkülözhetetlen mozgatórugója lett tavaszra. Az őszt pedig olyan formában kezde, hogy öröm (lenne) nézni. /ES2 bekaphatja/
Messi: A világ legerősebb csapatának játékát kínszenvedés nézni ha ő nem (vagy rosszul) játszik. Ráadásul ha ilyen ütemben fejlődik, és nem ég ki 25 évesen, nem Maradona utódja lessz, hanem az adott korszak legnagyobb zsenije a legszűkebb elitben Puskásék mellett. Zlatant meg már csak azért se. :)
Iker: Nem tudom miért. Talán mert tavasszal nagyokat játszott egy bénázó védelemmel a nyakán.
Maicon: Brazil is, Interes is, de tavasszal már látszott, hogy nagyon jó, most meg sokkal meggyőzőbb mint a kis idegesítő Dani. Ramosra akartam, de neki még kell pár év rutin, hogy a világ legjobb védője legyen.
Fabregas: Ő legalább a szívemhez közelebb álló Arsenalhoz tartozik. Ráadásul a világ legmodernebb fociját(persze ha csak nem a 451-et tartjuk annak) játszó csapat szinte nélkülözhetetlen mozgatórugója lett tavaszra. Az őszt pedig olyan formában kezde, hogy öröm (lenne) nézni. /ES2 bekaphatja/
Messi: A világ legerősebb csapatának játékát kínszenvedés nézni ha ő nem (vagy rosszul) játszik. Ráadásul ha ilyen ütemben fejlődik, és nem ég ki 25 évesen, nem Maradona utódja lessz, hanem az adott korszak legnagyobb zsenije a legszűkebb elitben Puskásék mellett. Zlatant meg már csak azért se. :)
nou san trafford 2008.01.01. 14:29:35
jó sok kérdés, van köztük, amire úgy érezzük, válaszolnunk is kell.
itt van mindjárt materazzi, aki tényleg négy hónapja sérült meg, de ha kihagyjuk, a sok interista leszedi a fejünket irgalmatlanul.
buffon a szerkesztőség jelentős hányada szerint a világ legjobb kapusa, de az olasz másodosztályban töltötte a fél szezont, helyette szvsz nem rossz választás a csapatának uefa kupát nyerő palop jelölése (a jelenlegi eredmény szégyen s gyalázat, kedves olvasók).
ribéry szentigaz.
viszont stankovic gyenge szereplése azt mutatja számunkra, hogy bántóan kevés olasz focit néznek az urak. füge!
sneijdert nem sajnáljuk, ahogy van der vaartot sem, idén még egyiküknek sincs itt helye. (majd nyáron, amikor a bajnoki címet ünnepli. ja, nem a hamburgét.)
és bizony, fernando torresnek igenis itt a helye! szedjünk gyorsan össze külföldön komoly karriert építő spanyol játékosokat! ha nem sérül meg, a pool legnagyobb nyeresége lehet idén. (félve: mi közel rooney-szintű csatárnak gondoljuk)
végül a "hol van nesta?" kérdésre válaszolnánk. ott.
és persze buék!
itt van mindjárt materazzi, aki tényleg négy hónapja sérült meg, de ha kihagyjuk, a sok interista leszedi a fejünket irgalmatlanul.
buffon a szerkesztőség jelentős hányada szerint a világ legjobb kapusa, de az olasz másodosztályban töltötte a fél szezont, helyette szvsz nem rossz választás a csapatának uefa kupát nyerő palop jelölése (a jelenlegi eredmény szégyen s gyalázat, kedves olvasók).
ribéry szentigaz.
viszont stankovic gyenge szereplése azt mutatja számunkra, hogy bántóan kevés olasz focit néznek az urak. füge!
sneijdert nem sajnáljuk, ahogy van der vaartot sem, idén még egyiküknek sincs itt helye. (majd nyáron, amikor a bajnoki címet ünnepli. ja, nem a hamburgét.)
és bizony, fernando torresnek igenis itt a helye! szedjünk gyorsan össze külföldön komoly karriert építő spanyol játékosokat! ha nem sérül meg, a pool legnagyobb nyeresége lehet idén. (félve: mi közel rooney-szintű csatárnak gondoljuk)
végül a "hol van nesta?" kérdésre válaszolnánk. ott.
és persze buék!
crouchy 2008.01.01. 14:32:20
sztem ennek ugyanaz lesz a végeredménye mint a "melyik a kedvenc bajnokságod?"-nak. aki spanyolt szereti csupa latinosra szavaz, az angolosok meg ált. angolra( bár mi nem vagyunk annyira elfogultak:P)
Ronal-d'oh! 2008.01.01. 14:56:52
Tudom, Aranylabda és Fifa World Player szavazás is ilyenkor van, de nem lehetne inkább szezon végén?
calcio_di_rigore 2008.01.01. 16:03:53
Buffon a B-ben is hazavágott mindenkit: www.youtube.com/watch?v=qll4NafhTHY
Ősszel meg: www.youtube.com/watch?v=In5Le6Zz7ME
www.youtube.com/watch?v=J2wXJjkpYXQ
www.youtube.com/watch?v=EFhP9zuF3N4
És akkor nem beszéltünk a Roma, Inter, Genoa (Sculli) elleni parádékról.
Persze gólt nem fejelt, de komolytalan ez így nélküle...
Ősszel meg: www.youtube.com/watch?v=In5Le6Zz7ME
www.youtube.com/watch?v=J2wXJjkpYXQ
www.youtube.com/watch?v=EFhP9zuF3N4
És akkor nem beszéltünk a Roma, Inter, Genoa (Sculli) elleni parádékról.
Persze gólt nem fejelt, de komolytalan ez így nélküle...
Gabez 2008.01.01. 16:33:45
"itt van mindjárt materazzi, aki tényleg négy hónapja sérült meg, de ha kihagyjuk, a sok interista leszedi a fejünket irgalmatlanul."
jaja :)
És az oldalt is ideje lenne átnevezni Nou Meazza Traffordnak szvsz :-)
jaja :)
És az oldalt is ideje lenne átnevezni Nou Meazza Traffordnak szvsz :-)
Ramon Serrano 2008.01.01. 16:34:38
NST: "félve: mi közel rooney-szintű csatárnak gondoljuk" - hopp, ezt jobb is, ha felve mondjatok mert nem is olyan regen meg a legtulertekeltebb jatekosnak gondoltatok.
De jol van, bizonyitott. Viszont azert par honap meg nem komoly nemzetkozi karrier. Felre ne ertsetek, a szezon vegen mindenkepp helye lesz egy ilyen felsorolasban, de a 2007-es naptari evet illetoen mar ott a kerdojel. Mashogy fogalmazva: ha o ott lehet, hogyhogy nincs ott Tevez pl?
Viszont Stankovic eseteben egyet kell, hogy ertsek veletek. A magyarazat talan az, hogy az Inter annyira eros, hogy senkinek sem tunik fel egy Stankovic kaliberu jatekos hianya, mert nelkule is nyernek. Es ez eleg felelmetes.
De jol van, bizonyitott. Viszont azert par honap meg nem komoly nemzetkozi karrier. Felre ne ertsetek, a szezon vegen mindenkepp helye lesz egy ilyen felsorolasban, de a 2007-es naptari evet illetoen mar ott a kerdojel. Mashogy fogalmazva: ha o ott lehet, hogyhogy nincs ott Tevez pl?
Viszont Stankovic eseteben egyet kell, hogy ertsek veletek. A magyarazat talan az, hogy az Inter annyira eros, hogy senkinek sem tunik fel egy Stankovic kaliberu jatekos hianya, mert nelkule is nyernek. Es ez eleg felelmetes.
Hartog 2008.01.01. 16:44:47
nst: én azt nem értem, hogy Messit miért a "támadók" közé vettétek, akik nekem inkább a csatárok. Totti ott töltötte a szezont, ott is a helye, de nekem Messi inkább középpályás (az uefa.com-on is annak jelölték). Egyébként nem akarjátok majd kihirdetni a saját csapatotokat is?
wan2be: már megint kötekednem kell, de Eboué stabil kezdő az Arsenalban. A középpályán csak ősz óta játszik, az új szisztémában, de kifejezetten jól áll neki az is. Vele pont fordítva vagyok, mint Messivel, nekem még ő egyelőre inkább jobbhátvéd, márcsak azért is, mert augusztus előtt csak ott láthattuk játszani
wan2be: már megint kötekednem kell, de Eboué stabil kezdő az Arsenalban. A középpályán csak ősz óta játszik, az új szisztémában, de kifejezetten jól áll neki az is. Vele pont fordítva vagyok, mint Messivel, nekem még ő egyelőre inkább jobbhátvéd, márcsak azért is, mert augusztus előtt csak ott láthattuk játszani
Davajmarat 2008.01.01. 16:55:14
Hiányolom a kapusok közül Almuniát- lehet, hogy csak pár szavazatot kapott volna, de bőven odafért volna még e név.
Eboué az év vicce, már előttem leírták, miért. Ezzel karöltve a mai napig nem értem, miért olyan marhára underrated player Kolo Touré: sallang nélkül, hiba nélkül, magas precizitási fokon nyomul évek óta ( jellemző, hogy majd minden hasonló szavazáson ott a neve, még az eufa.com-on is). Eboué ki-> Kolo be.
De Rossi és az idei Gerrard Diego előtt? Mondanám, hogy vicc, de tényleg irreleváns, mert úgyis a szurkolói applemitás határozza meg, ki kire nyom.
Ugyanez: Kanouté*3 = Torres? Megalol, egyelőre, mindenképp.
Amúgy jópofák ezek a szavazások, remélem, minél gyakrabban éltek vele.
BÚÉK és sok sikert az új esztendőben is, részemről Ryan O'Brien rulz!
Eboué az év vicce, már előttem leírták, miért. Ezzel karöltve a mai napig nem értem, miért olyan marhára underrated player Kolo Touré: sallang nélkül, hiba nélkül, magas precizitási fokon nyomul évek óta ( jellemző, hogy majd minden hasonló szavazáson ott a neve, még az eufa.com-on is). Eboué ki-> Kolo be.
De Rossi és az idei Gerrard Diego előtt? Mondanám, hogy vicc, de tényleg irreleváns, mert úgyis a szurkolói applemitás határozza meg, ki kire nyom.
Ugyanez: Kanouté*3 = Torres? Megalol, egyelőre, mindenképp.
Amúgy jópofák ezek a szavazások, remélem, minél gyakrabban éltek vele.
BÚÉK és sok sikert az új esztendőben is, részemről Ryan O'Brien rulz!
Hartog 2008.01.01. 17:34:00
Nem értem, hogy miért pont az Arsenal-szurkerek húzzák le Ebouét. Nekem az egyik kedvencem - bár ebből a csapatból szinte mindenki az :) -, kőkeményen védekezik és mostanában egyre jobb lasztikat lövöldöz előre a többieknek is. Almunia meg túlzás lett volna, csak az év második felében védett állandóan. Ő viszont - hogy maradjunk e remek terminológiánál - pont "overratednek" tűnik a számomra. Oké, stabilan hozza a meccseket, de azért olyan hű de nagy bravúrokat nem szoktunk látni tőle. Szerintem nincs egy szinten azokkal, akik közül váasztani lehetett, viszont van önbizalma. Ennek a hiánya lehet egyébként a gáz Robinson & Co-val...
tb 2008.01.01. 17:46:30
nekem is Tevez és Seedorf hiányzik leginkább a listáról
Tevez tavasszal ugye szinte egyedül tartotta bent a WHU-t és a Manchesterben is a legmeghatározóbbak egyike
Seedorf meg a Milanban az egyike volt azoknak, akik a legtöbbet tették a BL győzelemért, ezt azért értékelni kellene egy ilyen szavazós játékban, mégha a Milannak nem is megy annyira ősszel, persze ez a gyengélkedés legkevésbé sem Seedorfon múlik
Tevez tavasszal ugye szinte egyedül tartotta bent a WHU-t és a Manchesterben is a legmeghatározóbbak egyike
Seedorf meg a Milanban az egyike volt azoknak, akik a legtöbbet tették a BL győzelemért, ezt azért értékelni kellene egy ilyen szavazós játékban, mégha a Milannak nem is megy annyira ősszel, persze ez a gyengélkedés legkevésbé sem Seedorfon múlik
Davajmarat 2008.01.01. 18:02:31
Lehúzzák? Ki beszél itt lehúzásról? Imádom a srácot, kár, hogy egy időben kissé elszállt magától, de óriási játékos már most, viszont Touréhoz nem mérhető, semmiylen tekintetben. A hsz.-em lényege az volt, hogy amennyiben Eboué szerepel, KT-nek is ott a helye, ha utóbbi nincs ott, nem értem, Ebs miért került oda.
(Nekem is majdnem mindenki, a sok eőzetesen Dudut fikázó Ars-fan meg elsunnyoghat lassan a csipába...)
See, Tevez is abszolút jogos.
(Viszont az uefa.com-on lehet szavazni Terry-fejű Nestára, láttátok?)
(Nekem is majdnem mindenki, a sok eőzetesen Dudut fikázó Ars-fan meg elsunnyoghat lassan a csipába...)
See, Tevez is abszolút jogos.
(Viszont az uefa.com-on lehet szavazni Terry-fejű Nestára, láttátok?)
Hartog 2008.01.01. 18:18:47
Davajmarat: így már értem és nagyjából egyet is értek
AndrásPéter7 2008.01.01. 19:09:53
freddy kanouté utolsó a támadók között,az is vicces
gibson 2008.01.01. 19:45:35
egy kicsit leegyszerűsítettétek a dolgot azzal, hogy csak 4 kategória van, de mindegy, így legalább az is érti miről van szó, aki nem ért annyira a focihoz :) meglepő módon a 4-ből 3-szor a véleményem megegyezett a többség véleményével, kivétel a "támadó" szekciót, én ott ibrahimovicot jelöltem meg, de össze lettem kavarva, mert messi és totti nem egészen olyan támadók, mint mondjuk a ló vagy a ronda svéd.
rexter 2008.01.01. 19:59:46
casillas, sergio ramos, andrea pirlo, totti
mondjuk ez nemtom mi, vmi pepsi teremfoci bajnoksag év csapata 3+1 ?
mondjuk ez nemtom mi, vmi pepsi teremfoci bajnoksag év csapata 3+1 ?
bigchange 2008.01.01. 20:27:20
Azért az botrány, hogy egy Finnan ennyi szavazatot kap. Ha poolos lennék, szemlesütve terelném el a szót, ha valaki társaságban szóba hozná a Liverpool védőit. (Reina viszont tényleg király volt egész évben, mégsincs a listán. Barcelonában verhetik a fejüket a falba, hogy annak idején elengedték, most meg védethetik a "Zamora-díjas" - Farkas Norbert állandó fordulata - vak gyereket.)
Panucci nem fér be a Romába, ha mindenki egészséges. (Cassetti és Cicinho is jobb nála, de mákja volt, hogy végig sokan hiányoztak a védelemből.) Néhányszor az élére pattant neki a zsuga, aztán máris az év védője? Na ne!
Robinhót rühellem, bár ősszel voltak jó meccsei. A többi jelölttel szemben nincsenek kifogásaim. Viszont a BLASZ II-es csapatomból senki sincs a listán, pedig megnyertük az őszi szezont:)) Kérem pótolni!
Panucci nem fér be a Romába, ha mindenki egészséges. (Cassetti és Cicinho is jobb nála, de mákja volt, hogy végig sokan hiányoztak a védelemből.) Néhányszor az élére pattant neki a zsuga, aztán máris az év védője? Na ne!
Robinhót rühellem, bár ősszel voltak jó meccsei. A többi jelölttel szemben nincsenek kifogásaim. Viszont a BLASZ II-es csapatomból senki sincs a listán, pedig megnyertük az őszi szezont:)) Kérem pótolni!
Ronal-d'oh! 2008.01.01. 21:19:42
Kapus: Van der Sar. Zseniálisan védett tavasszal (Liverpool - MU, utolsó 10 perc, Crouch lövését védte, City ellen büntetőt fogott), és most ősszel se lehet annyira rossz, mert bár nem látom a meccseket, de az MU kapta eddig a legkevesebb gólt.
Védő: Vidic. Sergio Ramos volt még a másik, akin gondolkodtam, de végül győzött az a kicsi vörös ördög, ami bennem lakozik. Szintén a tavaszi formája miatt került be nálam. (tudom, Milan ellen gyenge volt...)
Középpályás: Ronaldo. Egyébként is egyik nagy kedvencem, ráadásul idén sokszor egyedül dönti el a meccseket, miért ne kerülhetne ide? :)
Támadó: Totti. Aranycipő az Aranycipő. Nem is eredeti posztján játszott, és mégis lőtt 26 gólt csak a bajnokságban, ez megsövegelendő teljesítmény.
Messi majd jövőre kerülhet ide, csak kerüljék el a tapló védők és a sérülések.
Védő: Vidic. Sergio Ramos volt még a másik, akin gondolkodtam, de végül győzött az a kicsi vörös ördög, ami bennem lakozik. Szintén a tavaszi formája miatt került be nálam. (tudom, Milan ellen gyenge volt...)
Középpályás: Ronaldo. Egyébként is egyik nagy kedvencem, ráadásul idén sokszor egyedül dönti el a meccseket, miért ne kerülhetne ide? :)
Támadó: Totti. Aranycipő az Aranycipő. Nem is eredeti posztján játszott, és mégis lőtt 26 gólt csak a bajnokságban, ez megsövegelendő teljesítmény.
Messi majd jövőre kerülhet ide, csak kerüljék el a tapló védők és a sérülések.
Nedved11 2008.01.01. 21:24:55
Buffon nélkül tényleg komolytalan összeállítani bármilyen "év csapata" dolgot. B ide vagy oda nálam Trez is befért volna a szavazásba:P (ne bántsatok)
habitang · www.nst.blog.hu 2008.01.01. 21:26:37
bigchange
"Azért az botrány, hogy egy Finnan ennyi szavazatot kap. Ha poolos lennék, szemlesütve terelném el a szót, ha valaki társaságban szóba hozná a Liverpool védőit."
Ha ilyet mondnanék, már le kellen sütnöm a szememet, de én azt hiszem, erősen érzelmi oldalról közelíted a kérdést... Igen, öregszik a Carragher és Hyypia, de Agger Vidic szintű játékos, de nnek ellenére elég sokáig a Liverpool védelme kapta a legkevesebb gólt a bajnokságban, ugye? Sőt, Agger egészségesen töltött napjainak vége felé játszott meccsek alapján legjobb védője nélkül.. Most a Liverpool védelme kapta a második legkevesebb gólt, ugyanígy, Agger nélkül, sérült Hyypiával. Mégis, miért kellene lesütni a szemét a Liverpool védőinek.. Indokold meg! Ha a Liverpool támadójátékosait említeted, akkor még félig elfogadható a vélemény, de így ez teljesen komolytalan.
És léci', mondd már, ki a jobb jobbhátvéd a Pl-ben Finnannél? Neville vagy Wes Brown?:)) Sagna?? Ha Finnan angol lett volna és ha csak egy kicsit is kevésbé szerény figura lenne, nem reklamálnál egy percig sem. Bár lehet, hogy elég lenne, ha angolnak születik!:) Mondjuk ő maga biztosan szemlesütve szedné le magát a listáról, de egyszer megérdelmi, hogy itt legyen.
"Azért az botrány, hogy egy Finnan ennyi szavazatot kap. Ha poolos lennék, szemlesütve terelném el a szót, ha valaki társaságban szóba hozná a Liverpool védőit."
Ha ilyet mondnanék, már le kellen sütnöm a szememet, de én azt hiszem, erősen érzelmi oldalról közelíted a kérdést... Igen, öregszik a Carragher és Hyypia, de Agger Vidic szintű játékos, de nnek ellenére elég sokáig a Liverpool védelme kapta a legkevesebb gólt a bajnokságban, ugye? Sőt, Agger egészségesen töltött napjainak vége felé játszott meccsek alapján legjobb védője nélkül.. Most a Liverpool védelme kapta a második legkevesebb gólt, ugyanígy, Agger nélkül, sérült Hyypiával. Mégis, miért kellene lesütni a szemét a Liverpool védőinek.. Indokold meg! Ha a Liverpool támadójátékosait említeted, akkor még félig elfogadható a vélemény, de így ez teljesen komolytalan.
És léci', mondd már, ki a jobb jobbhátvéd a Pl-ben Finnannél? Neville vagy Wes Brown?:)) Sagna?? Ha Finnan angol lett volna és ha csak egy kicsit is kevésbé szerény figura lenne, nem reklamálnál egy percig sem. Bár lehet, hogy elég lenne, ha angolnak születik!:) Mondjuk ő maga biztosan szemlesütve szedné le magát a listáról, de egyszer megérdelmi, hogy itt legyen.
capor_ 2008.01.01. 22:02:09
Finnan nekem sem a kedvencem, de azért rossznak nevezni nem lehet. Ha agger felépül, és vesznek mégegy valamire való középső védőt (Carragher szerintem nem az..Hobbs pedig még tapasztalatlan) akkor megint bombabiztos lesz a védelem.. (És a kapott gólokból vonjátok le Hyppia öngóljait:D)
egyébként érdemes megnézni honnan indult Finnan..(Welling United, negyed osztály asszem)
egyébként érdemes megnézni honnan indult Finnan..(Welling United, negyed osztály asszem)
rizla 2008.01.01. 22:03:36
gerrardot kötelező minden évben beválogatni, vagy mi? szerintem egyáltalán nem volt jó szezonja ez az utóbbi, ráadásul semmit sem nyert. akár egy essien, akár egy seedorf, akár egy cambiasso elfogadhatóbb lenne.
rizla 2008.01.01. 22:04:26
mármint a l'equipe listára reagálva. közben végiggondoltam, seedorf azért mégse. de a lényeg, hogy a legjobb 4 középpályásban nem volt benne idén gerrard
Leeroy of SMV Design 2008.01.01. 22:30:45
"sneijdert nem sajnáljuk, ahogy van der vaartot sem, idén még egyiküknek sincs itt helye. (majd nyáron, amikor a bajnoki címet ünnepli. ja, nem a hamburgét.)"
Csak szeretnéd. Idén is nézhetitek az Inter hátát a végelszámolásnál. Bár nem olyan mélyről, mint tavaly, de. :)
Csak szeretnéd. Idén is nézhetitek az Inter hátát a végelszámolásnál. Bár nem olyan mélyről, mint tavaly, de. :)
bigchange 2008.01.02. 09:08:18
Habitang! Nem mondtam, hogy bűnrossz Finnan, csak az év védői között nincs helye. Főleg, hogy a Bundesliga és a Ligue 1 igencsak alulreprezentált a listán. Hol van pl. Lahm? A Lyonból sincs senki. Amúgy a PL-ben Eboué, Sagna, G. Johnson és főként Micah Richards is különb jobb-bekk. Szerintem. Egyébként poolos voltam 85-től egészen addig, amíg Houllier el nem adta Fowlert, és megkezdte a csapat angoltalanítását... Abban, hogy a Pool kevés gólt kap, a taktikának, Reinának és főleg Mascheranónak van kulcsszerepe. Agger tehetséges fiú, de messze van még Viditytől, főleg hogy alig játszik. Arról viszont megfeledkeztem, hogy Riise nagyon ott van balbekkben, ha éppen nem eggyel följebb játszik.
halareaal 2008.01.02. 11:48:11
lehet nem sokan szeretik, de erre a listára 2007 alapján simán felfért volna Klose. főleg ha Toni és Torresott vannak, náluk biztos jobb volt.
TaxiLoveArsenal (törölt) 2008.01.02. 11:54:39
Bigchange!
azt írod h miután houllier elkezdet a csapat angoltalanítását, megszüntél liverpool szurkoló lenni.2 dologot szeretnék neked mondani:
1.a liverpool soha nem volt igazi angol csapat, ahol az angol játékosok többségben vannak, ők a meghatározóak stb.a pool volt az első csapat amelyik csupa nem angol játékossal állt ki, ezt habitng is leírt pár hete:
"Már meg is találtam: Pl 86 FA Kupa döntő az Everton ellen:
Bruce Grobelaar (Durban,SA) Zimbabwean International
Mark Lawrenson (Preston,ENG) Eire International
Jim Beglin (Waterford,ROI) Eire International
Steve Nicol (Irvine,SCO) Scottish International
Ronnie Whelan (Dublin,ROI) Eire International
Alan Hansen (Alloa,SCO) Scottish International
Kenny Dalglish (Glasgow,SCO) Scottish International
Craig Johnston (Johannesburg,SA)
Ian Rush (St.Asaph,WAL) Welsh International
Jan Molby (Kolding,DEN) Danish International
Kevin MacDonald (Inverness,SCO"
csak persze brit majd mindegyik, így ők nem külföldinek számítottak.(fura ez a szabály...teljesen tönkretette az ír és a walesi klubfocit.)
a másik dolog persze h liverpoolt szokták írország fővárosának is mondani, csomó ír él ott, nem véletlen, h ők hozták el a celtic írjeitől a you will nevr walk alone-t.
2. sztem soha nem is voltál igaz pool-os ha ezt nem tudtad...
azt írod h miután houllier elkezdet a csapat angoltalanítását, megszüntél liverpool szurkoló lenni.2 dologot szeretnék neked mondani:
1.a liverpool soha nem volt igazi angol csapat, ahol az angol játékosok többségben vannak, ők a meghatározóak stb.a pool volt az első csapat amelyik csupa nem angol játékossal állt ki, ezt habitng is leírt pár hete:
"Már meg is találtam: Pl 86 FA Kupa döntő az Everton ellen:
Bruce Grobelaar (Durban,SA) Zimbabwean International
Mark Lawrenson (Preston,ENG) Eire International
Jim Beglin (Waterford,ROI) Eire International
Steve Nicol (Irvine,SCO) Scottish International
Ronnie Whelan (Dublin,ROI) Eire International
Alan Hansen (Alloa,SCO) Scottish International
Kenny Dalglish (Glasgow,SCO) Scottish International
Craig Johnston (Johannesburg,SA)
Ian Rush (St.Asaph,WAL) Welsh International
Jan Molby (Kolding,DEN) Danish International
Kevin MacDonald (Inverness,SCO"
csak persze brit majd mindegyik, így ők nem külföldinek számítottak.(fura ez a szabály...teljesen tönkretette az ír és a walesi klubfocit.)
a másik dolog persze h liverpoolt szokták írország fővárosának is mondani, csomó ír él ott, nem véletlen, h ők hozták el a celtic írjeitől a you will nevr walk alone-t.
2. sztem soha nem is voltál igaz pool-os ha ezt nem tudtad...
habitang · www.nst.blog.hu 2008.01.02. 12:22:04
Taxilovearsenal
" pool volt az első csapat amelyik csupa nem angol játékossal állt ki"
1. Ezt soha nem írtam le, mert erre vonatkozólag nincs információm. Az igaz, hogy a Liverpool legelső csapata a nyolcszázas évek végén skótokból állt - ott vásárolták össze őket, hogy ne három játékossal kelljen klubosdit játszaniuk hirtelen -, de azt hiszem a kérdés szempontjából a háború utáni idők a relevánsak. A modern érában nem tudom ki volt az első, aki angolok nélkül állt fel. (ha lesz időm, majd kutakodok)
2. A You'll never walk alone-t valószínűleg Liverpoolban énekelték először, nem Glasgowban, bár erre vonatkozólag a vita dúl máig, egyéb pályázókkal, mint pl a Manchester United. Más kérdés, hogy a két klub - Celtic, Liverpool - között nagyon sokak szerint van kötelék, mások szerint ez csak felfújt dolog és semmi közük egymáshoz. Ami biztosan igaz: a Liverpool drukkerek a Fields of Anfield Road c. dalt - sok semleges szerint is úgy gondolja, hogy a legjobb futballnóta a szigetországban - a Celtic Fields of Athenry-át feldolgozva írták. Ők azt mondják így most egy-egy.
" pool volt az első csapat amelyik csupa nem angol játékossal állt ki"
1. Ezt soha nem írtam le, mert erre vonatkozólag nincs információm. Az igaz, hogy a Liverpool legelső csapata a nyolcszázas évek végén skótokból állt - ott vásárolták össze őket, hogy ne három játékossal kelljen klubosdit játszaniuk hirtelen -, de azt hiszem a kérdés szempontjából a háború utáni idők a relevánsak. A modern érában nem tudom ki volt az első, aki angolok nélkül állt fel. (ha lesz időm, majd kutakodok)
2. A You'll never walk alone-t valószínűleg Liverpoolban énekelték először, nem Glasgowban, bár erre vonatkozólag a vita dúl máig, egyéb pályázókkal, mint pl a Manchester United. Más kérdés, hogy a két klub - Celtic, Liverpool - között nagyon sokak szerint van kötelék, mások szerint ez csak felfújt dolog és semmi közük egymáshoz. Ami biztosan igaz: a Liverpool drukkerek a Fields of Anfield Road c. dalt - sok semleges szerint is úgy gondolja, hogy a legjobb futballnóta a szigetországban - a Celtic Fields of Athenry-át feldolgozva írták. Ők azt mondják így most egy-egy.
bigchange 2008.01.02. 12:56:00
Britet akartam írni angol helyett. Bocs. Egyébként ennek az egész "brittelenítésnek" csak a Bosman-szabály óta van jelentősége, úgyhogy ne menjünk már bele a nyolcvanas évekbe meg a 19. századba!
És persze Angliában (angol útlevelet egyébként, mint azt bizonyára Te is tudod, nem adnak kedves TaxiLoveArsenal) a britek (és a közismert okok miatt az ír köztársaságbeli írek) nem számítanak külföldinek, hiszen az ország neve: Nagy Britannia és Észak-Írország Egyesült Királysága:) Részemről vége. Az egész csak Finnan miatt indult, aki nem ér ennyi fáradságot. További jó szurkolást!
És persze Angliában (angol útlevelet egyébként, mint azt bizonyára Te is tudod, nem adnak kedves TaxiLoveArsenal) a britek (és a közismert okok miatt az ír köztársaságbeli írek) nem számítanak külföldinek, hiszen az ország neve: Nagy Britannia és Észak-Írország Egyesült Királysága:) Részemről vége. Az egész csak Finnan miatt indult, aki nem ér ennyi fáradságot. További jó szurkolást!
TaxiLoveArsenal (törölt) 2008.01.02. 13:43:11
Habitang:
de írtad, és pontos is voltál:
"
habitang · www.nst.blog.hu 2007.12.14. 19:45:39
danesdzsu
Nekem nem.
Abból a korszakból:
Leighton Olsen Brazil Whiteside Stapleton Hughes McGrath Strachan Buchan Albiston McQueen, hogy csak gyorsan mondjak párat..
A ManThatFollowshell
Neal ugyan angol volt azok közül, akiket felsoroltál, de a Poolnak valóban volt olyan csapata a nyolcvanas években, amelyben egyetlen angols sem játszott
habitang · www.nst.blog.hu 2007.12.14. 19:49:34
Már meg is találtam: Pl 86 FA Kupa döntő az Everton ellen:
Bruce Grobelaar (Durban,SA) Zimbabwean International
Mark Lawrenson (Preston,ENG) Eire International
Jim Beglin (Waterford,ROI) Eire International
Steve Nicol (Irvine,SCO) Scottish International
Ronnie Whelan (Dublin,ROI) Eire International
Alan Hansen (Alloa,SCO) Scottish International
Kenny Dalglish (Glasgow,SCO) Scottish International
Craig Johnston (Johannesburg,SA)
Ian Rush (St.Asaph,WAL) Welsh International
Jan Molby (Kolding,DEN) Danish International
Kevin MacDonald (Inverness,SCO "
de írtad, és pontos is voltál:
"
habitang · www.nst.blog.hu 2007.12.14. 19:45:39
danesdzsu
Nekem nem.
Abból a korszakból:
Leighton Olsen Brazil Whiteside Stapleton Hughes McGrath Strachan Buchan Albiston McQueen, hogy csak gyorsan mondjak párat..
A ManThatFollowshell
Neal ugyan angol volt azok közül, akiket felsoroltál, de a Poolnak valóban volt olyan csapata a nyolcvanas években, amelyben egyetlen angols sem játszott
habitang · www.nst.blog.hu 2007.12.14. 19:49:34
Már meg is találtam: Pl 86 FA Kupa döntő az Everton ellen:
Bruce Grobelaar (Durban,SA) Zimbabwean International
Mark Lawrenson (Preston,ENG) Eire International
Jim Beglin (Waterford,ROI) Eire International
Steve Nicol (Irvine,SCO) Scottish International
Ronnie Whelan (Dublin,ROI) Eire International
Alan Hansen (Alloa,SCO) Scottish International
Kenny Dalglish (Glasgow,SCO) Scottish International
Craig Johnston (Johannesburg,SA)
Ian Rush (St.Asaph,WAL) Welsh International
Jan Molby (Kolding,DEN) Danish International
Kevin MacDonald (Inverness,SCO "
habitang · www.nst.blog.hu 2008.01.02. 13:53:54
TaxiLoveArsenal
" pool volt az első csapat amelyik csupa nem angol játékossal állt ki"
Úgy tűnt, mintha a fenti kijelentést is nekem tulajdonítottad volna, holott én ilyet nem mondtam, még a beidézett szövegben sem, amire egyébként pontosan emlékszem, ezért tudom, hogy nem szerepelt benne, az "első cspat". Lehet, hogy csak félreérthetően fogalmaztál és azért lehet nekem tulajdonítani azt a kijelentést..
Ez a Pool valóban csupa nem angol játékosból áll, de nem tudom, hogy melyiik volt a modern érában az első ilyen csapat.. Ráadásul a szigeteken túlról csk Mölby és Grobelaar jött akkor is.
" pool volt az első csapat amelyik csupa nem angol játékossal állt ki"
Úgy tűnt, mintha a fenti kijelentést is nekem tulajdonítottad volna, holott én ilyet nem mondtam, még a beidézett szövegben sem, amire egyébként pontosan emlékszem, ezért tudom, hogy nem szerepelt benne, az "első cspat". Lehet, hogy csak félreérthetően fogalmaztál és azért lehet nekem tulajdonítani azt a kijelentést..
Ez a Pool valóban csupa nem angol játékosból áll, de nem tudom, hogy melyiik volt a modern érában az első ilyen csapat.. Ráadásul a szigeteken túlról csk Mölby és Grobelaar jött akkor is.
TaxiLoveArsenal (törölt) 2008.01.02. 13:58:42
mondjuk ez igaz amit most leírtál.úgy gondolod, h a 2.vh után nem ez az első angol csapat, ami angolok nélkül áll ki?sztem ez az (mármint a 86-os pool), de lehet hogy nem...utána kéne nézni, és írni belőle egy post-ot....:D
crouchy 2008.01.02. 17:37:35
TaxiLoveArsenal: attól lesz valaki igazi poolos ha a létező összes információt bevágja a csapatáról? szerintem nem. lehet h az arsenalnal ez így van, hát akkor nem irigyellek..
TaxiLoveArsenal (törölt) 2008.01.02. 18:34:25
nyilván nem.de ilyen alapdolgot illik az embernek ismerni, különben a divat vagy kocadrukker jelző könnyen rászáll az emberre.de te nyilván tudod mi tötént 1989 máj. 26.-ának estéjén:)
crouchy 2008.01.02. 18:43:35
köszi rizla. divatdrukkerek pont poolosak. ez megint egy nagyon bölcs megállapítás. nem rizla, tudod sztem attól nem leszek nagyobb szurker h fejből vágom az összes dátumot. ha épp nagyon érdekel megnézem.
The_ExilE 2008.01.02. 18:44:28
Én meg azt nem értem, hogy miért nem Gallas vagy Touré van ott Eboué helyett, na mind1... o.O
crouchy 2008.01.02. 18:46:05
nekem ez nem a foglalkozásom, még csak nem is én írom az nst-t, szal nem érzek ellenállhatatlan késztetést h magoljak. de ha te gondolod, akkor csináljad.
crouchy 2008.01.02. 18:50:57
és tényleg légy szíves egyszer mond már el h te kinek szurkolsz? leginkább Chelseasnek tűnsz de általában mindig csak szart keversz . Előre köszönöm a megtisztelő válaszodat!
crouchy 2008.01.02. 18:56:08
kösz davajmarat:) nem tudtam. De ideje lenn már nyerni egy bajnokságot és akkor egyszerűbb lenne megjegyezni a legutolsót:)
crouchy 2008.01.02. 19:19:42
najó most inkább elbújok. még angolul se tudok rendesen, meg elfelejtettem hogy a 89-90es szezonnak nem 89 májusában volt vége. ez a fránya influenza..
TaxiLoveArsenal (törölt) 2008.01.02. 19:29:16
crouchy 2008.01.02. 19:00:00
amúgy jó hogy feljött a téma. Divat ma a poolnak drukkolni?
rizla 2008.01.02. 19:07:55
minden nagycsapatnak divat drukkolni, nem tűnt fel?
érdekes téma nagyon.mert h is lettünk külföldi csapatok szurkolói?halottunk róluk, láttuk őket a bl-ben, 2000-től a sport1-en, manapság meg mindehonnan a foci ömlik ránk mennyei mannaként.láttunk egy játékost egy nagy tornán, és követtük őt imádatunkkal a klubhoz is. én azt gondolom, ha választottál csapatot, és soha nem engedted el, akkor sem ha magához képest gyengébb volt,akkor szurkolsz nekik, ha pedig érdekelnek a klub, a történelme, a legendás játékosai, az h mit képviselt sokáig, mit képvisel ma, akkor FAN vagy.Sztem.
amúgy jó hogy feljött a téma. Divat ma a poolnak drukkolni?
rizla 2008.01.02. 19:07:55
minden nagycsapatnak divat drukkolni, nem tűnt fel?
érdekes téma nagyon.mert h is lettünk külföldi csapatok szurkolói?halottunk róluk, láttuk őket a bl-ben, 2000-től a sport1-en, manapság meg mindehonnan a foci ömlik ránk mennyei mannaként.láttunk egy játékost egy nagy tornán, és követtük őt imádatunkkal a klubhoz is. én azt gondolom, ha választottál csapatot, és soha nem engedted el, akkor sem ha magához képest gyengébb volt,akkor szurkolsz nekik, ha pedig érdekelnek a klub, a történelme, a legendás játékosai, az h mit képviselt sokáig, mit képvisel ma, akkor FAN vagy.Sztem.
rizla 2008.01.02. 19:41:48
szerintem meg soha nem érezhetsz választott csapat iránt olyat, mint aziránt a csapat iránt, amit az élet adott neked. mivel az nb1 hálistennek teljességgel kimaradt az életemből, így kb a magyar válogatott az egyetlen ami tényleg komoly érzelmek kiváltására képes belőlem. ami természetes, hiszen meghatározza az identitásomat.
hiába szeretem a barcelonát, vagy az arsenalt, és hiába ismerem például az előbbit, történelmével együtt, számomra csak egy csapat a tv-ből. még ha meg is nézem minden meccsüket (ami mostanában nem valami örömteli dolog)
én készséggel elhiszem, ha valaki gyerekkorában beleszerelmesedett valami külföldi csapatba, de anélkül, hogy ott élne, úgysem fogja érteni igazán. jamaica a jamaicaiaké. persze tudom, hogy egy liverpool, vagy arsenal ma már eléggé mást képvisel, mint anno, és hogy a modern klubfutball erősen abba az irányba halad, hogy az ilyen kultúrális kötődéseket véglegesen eltiporja, kiirtsa, és bár ez részben természetes folyamat része, azért mégsem szívesen asszisztálnék ehhez. szeretem az elitfutballt, vannak csapatok akiken nevetek, akiket utálok, akiket kedvelek, és van akit csodálok, és őszintén szeretem (ilyen a barcelona, vagy az arsenal), de nekem ez így egyben érdekes. tudom, hogy egyik sem az enyém, és nem is lesz az soha. öreg vagyok már ahhoz.
hiába szeretem a barcelonát, vagy az arsenalt, és hiába ismerem például az előbbit, történelmével együtt, számomra csak egy csapat a tv-ből. még ha meg is nézem minden meccsüket (ami mostanában nem valami örömteli dolog)
én készséggel elhiszem, ha valaki gyerekkorában beleszerelmesedett valami külföldi csapatba, de anélkül, hogy ott élne, úgysem fogja érteni igazán. jamaica a jamaicaiaké. persze tudom, hogy egy liverpool, vagy arsenal ma már eléggé mást képvisel, mint anno, és hogy a modern klubfutball erősen abba az irányba halad, hogy az ilyen kultúrális kötődéseket véglegesen eltiporja, kiirtsa, és bár ez részben természetes folyamat része, azért mégsem szívesen asszisztálnék ehhez. szeretem az elitfutballt, vannak csapatok akiken nevetek, akiket utálok, akiket kedvelek, és van akit csodálok, és őszintén szeretem (ilyen a barcelona, vagy az arsenal), de nekem ez így egyben érdekes. tudom, hogy egyik sem az enyém, és nem is lesz az soha. öreg vagyok már ahhoz.
crouchy 2008.01.02. 19:47:23
taxilove: én már rengetegszer olvastam a poolról, de azér egy nem is kis részét (főleg a dátumokat) elfelejtem. ez van. odáig eljutottam h március 15-e az valójában miért nemzeti ünnep:) amúgy egyetértek. de mivel nekem érthető okokból nem volt idáig sok lehetőségem kitartani nagy hullámvölgyekben a csapatom mellett így nehéz megítélni. bár ezt az elmúlt röpke 15 évet is lehet annak tartani. Azt is bevallom őszintén h sokáig képtelen voltam végignézni akár egy meccset is. Aztán elkeztem nézni, apám arsenalos, valszeg ezért néztem sokat angol bajnokságot. És sokáig gyorsan váltogattam h kinek szurkolok. először persze arsenal, aztán önállósodtam:) aztán jött egy kis Newcastle, aztán meg hopp Milanos lettem. Azt tudom h 2005ben már biztos poolnak szurkoltam, és 2001ből való az első emlékem róluk, mikor megverték az alavest. Szal nem vagyok ős-poolos, de már jópár éve nekik drukkolok, mindig nézem a meccseiket, sokat olvasok róluk és módosult tudatállapotba kerülök ha kikapunk:) Sztem nem vagyok divatdrukker, de persze más nézőpontból meg bárki aki magyarországon egy külföldi nagy csapatnak szurkol az. Én úgy gondolom hogy ma, Mo-on aki divatdrukker az leginkább realos, barcás vagy chelseas, vagy Christiano ronaldo és egyre növekvő roma társai-fun.
TaxiLoveArsenal (törölt) 2008.01.02. 19:47:26
én úgy gondolom, hogy a klubcsapat szeretete lassan fontosabb lesz, mint a válogatott. meg kell nézni, hogy a nagy csapatok tele vannak külföldi sztárokkal, akik egyrészt keveset játszanak a címeres mezben a klubcsapathoz képest, másrészt kifacsartan érkeznek oda egy-egy ilyen tornára.borulátó vagyok, azt mondom G14 rulez lesz a köv. években. globalizáció, asszongya.
crouchy 2008.01.02. 19:50:24
hát én a saját Hazámmal kapcsolatban annyit érzek, hogy minél előbb el akarok húzni innen. tudom hogy ez nem szép dolog, de jelenleg ezt gondolom. aztán lehet h majd rájövök h milyen nagyszerű is ez az ország. Amúgy Rizla a legutolsó kommented nagyon tetszett.
crouchy 2008.01.02. 19:54:27
bár az igaz h én is mindig leülök a TV elé megnézni a válogatottat. nem is értem h miért.
rizla 2008.01.02. 19:56:40
taxi: a "szeretet" szó használata butaság. a klubfociban több a pénz, természetes, hogy az dominál. ezt el kell fogadni, kapitalizmus van, meg a faszom tudja mi még. ennek ellenére a válogatott foci sosem lesz jelentéktelen, az emberek mindig szeretni fogják. és ezt nem csak a szurkolók miatt mondom. ha pl látom a brazilokat együtt játszani, izzik a levegő, érezni, hogy ezek testvérek, egy nyelvet beszélnek. a játékosoknak nagyon is fontos a válogatott.
rizla 2008.01.02. 19:58:03
crouchy: ha kijutnánk egy világversenyre, és újra lenne világszínvonalú csapatunk - amire igenis mutatkozik esély 4-5 éven belül - fogadjunk te lennél az első, aki ünnepelnéd őket. gyerek vagy még.
mook 2008.01.02. 20:10:02
A Poolnak divat drukkolni Isztambul (2005) óta. Bár ez lecsengőben van.
Az első csapat, amelyik úgy állt ki az EPL-ben, hogy angol játékos még a kispadra sem volt nevezve az Arsenal volt, és nem is volt olyan rég, néhány éve.
Mindkettő szerintem.
Az első csapat, amelyik úgy állt ki az EPL-ben, hogy angol játékos még a kispadra sem volt nevezve az Arsenal volt, és nem is volt olyan rég, néhány éve.
Mindkettő szerintem.
TaxiLoveArsenal (törölt) 2008.01.02. 20:14:05
figy mook, ebben a kispados dologban igazad van, de lőtte 99 tájékán a chelsea, és mint kiderült 86-ban a pool is eljátszotta már ezt.
rizla:
csak egyre kevésbé a játékosok döntenek ez ügyben.
meg a szurkolók sem olyan egyértelműek a számomra, sok távol keleti szurkoló leszarja, hogy tahifölddel mi van válogatott szinten, de a Mu meg C. Ronaldo az isten.
rizla:
csak egyre kevésbé a játékosok döntenek ez ügyben.
meg a szurkolók sem olyan egyértelműek a számomra, sok távol keleti szurkoló leszarja, hogy tahifölddel mi van válogatott szinten, de a Mu meg C. Ronaldo az isten.
rizla 2008.01.02. 20:21:25
taxi: tök mindegy, én ha arra gondolok, hogy a válogatottunk elér valami sikert, mondjuk kijutunk a vb-re, akkor általában elképzelem ahogy sírvafakadok, elképzelem az eufóriát, és elképzelem az országot, ami hirtelen sokkal jobb hely lenne.
és ezt az emberektől sosem fogja elvenni semmiféle G-14.
és ezt az emberektől sosem fogja elvenni semmiféle G-14.
rizla 2008.01.02. 20:25:47
amúgy a G14 sem feltétlenül rossz. lehet, hogy ha lenne egy összeurópai elitbajnokság, az pont hogy a válogatott világversenyeken is segíthetne, hiszen az eb-kre, vb-kre az élklubok adnak főleg játékosokat. egy ilyen elitcuccban talán kevesebb meccset kellene játszaniuk szezononként, mert a BL pl értelmét veszítené.
higyjétek el, hosszú távon el fog ez rendeződni. örökké nem mehetnek olyan szar vb-k, mint tavaly. a futball evolúciója nem fogja engedni.
higyjétek el, hosszú távon el fog ez rendeződni. örökké nem mehetnek olyan szar vb-k, mint tavaly. a futball evolúciója nem fogja engedni.
halareaal 2008.01.02. 21:04:29
ha vkire rámondják h divatdrukker az értheően nem teccik senkinek, mert független az illető szándékától, ez alapvetően negatív fogalom. egyébként nem kell sztem ezt túldimenzionálni, eredendően 1xüen azt jelenti (én ezt tapasztaltam) h vki azt mondja magáról h teszem azt real-drukker (látjátok nincs bennem semmi elfogultság:D) , de igazából nem szereti a csapatot, v nem érdeklik a csapat meccsei, nem tudja a fontosabb játékosainak a nevét stb. ezt azért csinálja, h bekerüljön vmilyen körbe, ahova ígykönnyebben bejut (vagycsak igy jut be) szimpátiát keltsen vkiben vagy csak bosszantsa a rivális valódi drukkereit. ugyanigy ha vki mondjuk rendszeresen nézi a csapatot, tud róla mindent amit 1 átlagos szurkernek kell, de mondjuk nem volt kinnt 1 meccsén se, és emellett mégis aztállítja magáról, h ultra pl. ez ugyanaz lényegében csak más fokozatú, de sztem 1 ilyen emberre is rá lehet mondani, ha viszont nem hangoztatj lépten nyomon h ő mennyire együtt lélegzik a csapattal, sír ha kikapnak, hetekig boldog történjen bármi ha nyernek vmit, és emellett mondjuk valójában csak mint mi külföldi csapatnak szurkol akkor mért lenne divat.
az meg h azt mondják egy csapatra h neki van a legtöbb divatdrukkere, csak azt jelenti, h annak a csapatnak divat szurkolni, annak a legjobb, annak van a legtöbb szurkolója. legalábbis igy a logikus.:D
az meg h azt mondják egy csapatra h neki van a legtöbb divatdrukkere, csak azt jelenti, h annak a csapatnak divat szurkolni, annak a legjobb, annak van a legtöbb szurkolója. legalábbis igy a logikus.:D
halareaal 2008.01.02. 21:12:49
ez a vb pedig sztem nem volt annyira szörnyü mint ahogylegtöbben mondják, leszámítva a csalódást keltő brazilokat (amugy sztem az átlag emiatt gondolja szarnak), őmiattuk viszont kárpótolhatta a semlegeseket Zidane azon a meccsen.1xüen csak a célra törő, eredménycentrikus focit a kluboktól átvették a válogatottak, mivel a játékosok onnan jönnek, ahol csak az eredmény számít.(bár végülis a válogatottban is az, kérdezzük az olaszokat). az télleg igaz h rossz volt nézni a brazilokat, akiktől nem ezt várja az ember, de ők meg szar formában voltak, van ilyen, ronnie, ronaldo és adriano azóta se lábalt ki ebből, nem mondhatni h csak a vbre nem jutott volna erejük, kaká meg akkoris nagyon jó volt.
meg még azis igaz h egyre kevesebb új stilus, és egyre kevesebben vannak az ilyen szokatlan őrültek, mind pl a nemtom melyik vbn az egyik afrikai nem volt tisztában a szabadrugás szabályaival, amik szórakoztatják a nézőket, de ez nem csoda, hamár minden afrikai csapatot lassan európai légiósok alkotnak, ebbe bele kell nyugodnunk
meg még azis igaz h egyre kevesebb új stilus, és egyre kevesebben vannak az ilyen szokatlan őrültek, mind pl a nemtom melyik vbn az egyik afrikai nem volt tisztában a szabadrugás szabályaival, amik szórakoztatják a nézőket, de ez nem csoda, hamár minden afrikai csapatot lassan európai légiósok alkotnak, ebbe bele kell nyugodnunk
rizla 2008.01.02. 21:43:39
"ez a vb pedig sztem nem volt annyira szörnyü mint ahogylegtöbben mondják" igazad van, csak a meccsek 95%-a volt nézhetetlen.
"1xüen csak a célra törő, eredménycentrikus focit a kluboktól átvették a válogatottak" nem ez a probléma. a múltkori inter-milan is célfoci volt, mégsem untam, lerepült a fejem a tempótól jóformán. összesen volt kb 5 kapuralövés, mégis jó meccs volt, volt lüktetése.
a vb-n egyszerűen dögunalmas meccsek voltak, a játékosok többsége holtfáradtan ténfergett, a klasszisok nem hozták magukat, a legtöbb szövkap meg egy idióta volt.
"kaká meg akkoris nagyon jó volt." hát ez erős túlzás.
"1xüen csak a célra törő, eredménycentrikus focit a kluboktól átvették a válogatottak" nem ez a probléma. a múltkori inter-milan is célfoci volt, mégsem untam, lerepült a fejem a tempótól jóformán. összesen volt kb 5 kapuralövés, mégis jó meccs volt, volt lüktetése.
a vb-n egyszerűen dögunalmas meccsek voltak, a játékosok többsége holtfáradtan ténfergett, a klasszisok nem hozták magukat, a legtöbb szövkap meg egy idióta volt.
"kaká meg akkoris nagyon jó volt." hát ez erős túlzás.
Romanes eunt domus 2008.01.02. 22:15:48
A tavalyi vb-vel pont az volt a baj, hogy sok újonc kiscsapat jutott ki, főleg Afrikából, amit a szokásos Dél-Afrika-Kamerun-Nigéria hármas helyett Togo, Angola és Trinidad (tudom, h nem Afrika) képviselt. Véleményem szerint ez a 3 csapat játszotta a legundorítóbb, leggusztustalanabb védekező focit az egész tornán, egész egyszerűen azért, mert meg akarták ragadni életük lehetőségét, és pontot (pontokat) akartak rabolni a nagyoktól egy esetleges 0-0val.
Szerintem a 2002-es VB sokkal rosszabb volt, ott sztem jóval több volt a nézhetetlen meccs. És a rendezésből adódoan semmilyen meccshangulatom nem volt délelőtt 11kor, meg fél2-kor.
Szerintem a 2002-es VB sokkal rosszabb volt, ott sztem jóval több volt a nézhetetlen meccs. És a rendezésből adódoan semmilyen meccshangulatom nem volt délelőtt 11kor, meg fél2-kor.
halareaal 2008.01.02. 22:36:27
balinhosa lehet, h igazad van, de az ilyen esélytelen kiscsapatok sok semleges nézőben szimpátiát keltenek, hátha még mutatnak is vmit. persze rossz ha vki bunkerfocit jáccik, legyen kis v nagycsapat, de sztem ilyenis kell 1-2.
rizla: az inter-milan egyrészt amugysem egy a sok közül ami a klubok meccseit, illeti, a plusz hajtásra ott alklamat adott a presztizs, ami mondjuk a mai válogatottaknál nincs meg (1-2kivétel) , ilyen meccsek nem voltak a vbn, a sorsolás miatt.amugy sztem 1-2 meccs simán volt olyan jó mint az a derbi, de persze mondhatjuk aztis h a tavaszi clasico szintjét nem ütötte meg egyik sem, hű de szar ez a vb:). azt is vedd bele, h az inter-milanban ha megnézzük, kik játszottak, télleg a világ élvonalába tartozik szinte mindenki, ilyen erős felhozatal a vbn se sok meccsen volt. izgalom is volt rendesen, olasz-német, argenitn-német, portugál-angol, portugál-holland, döntő. és emellett ne felejtsük, h könnyü fikázni a vbt, ha a mieink nincsenek kinnt, mondjuk hiába volt szar meccs, a svájciaknak és az ukránoknak az a 8addöntő is nagy élmény lehetett, de ugyanez igaz majdhnem az összes ország, összesmeccsére, kivéve a csalódás/nagy vereségek.
kaká sztem igenis jó volt, azt még a világ legjobbjától (most ugye ő) se várhatjuk el talán a mai futballban, h minden fontos meccset eldöntsön (ne csak a milanéit), főleg nem egy jól jáccó francia válogatott ellen, és még amugysem akkora focista mint Zidane, akkormeg főleg nem volt.
Egyébként félreértés ne essék, nem azt mondom, h ez a vb megütötte volna a kiváló v akár a nagyon jó szintet, sőt akkor mndjuk h még a "jót" sem , hanem azt h az alacsony színvonal oka egyáltalán nem biztos, h a fáradtság, tulterheltség vagy az alulmotiváltság lett volna. amugyis szeretjük a mai profi futballban ha vki nem ugy teljesít ah elvárható, rögtön beleszarik tulterhelt, stb, pedig lehet h akkor épp csak ennyi volt benne...
ettől persze lehet, sőt biztos h egyes játékosoknál ez volt a gyenge produkció oka, de nem hiszem h ez általánosságban igaz lenne.
rizla: az inter-milan egyrészt amugysem egy a sok közül ami a klubok meccseit, illeti, a plusz hajtásra ott alklamat adott a presztizs, ami mondjuk a mai válogatottaknál nincs meg (1-2kivétel) , ilyen meccsek nem voltak a vbn, a sorsolás miatt.amugy sztem 1-2 meccs simán volt olyan jó mint az a derbi, de persze mondhatjuk aztis h a tavaszi clasico szintjét nem ütötte meg egyik sem, hű de szar ez a vb:). azt is vedd bele, h az inter-milanban ha megnézzük, kik játszottak, télleg a világ élvonalába tartozik szinte mindenki, ilyen erős felhozatal a vbn se sok meccsen volt. izgalom is volt rendesen, olasz-német, argenitn-német, portugál-angol, portugál-holland, döntő. és emellett ne felejtsük, h könnyü fikázni a vbt, ha a mieink nincsenek kinnt, mondjuk hiába volt szar meccs, a svájciaknak és az ukránoknak az a 8addöntő is nagy élmény lehetett, de ugyanez igaz majdhnem az összes ország, összesmeccsére, kivéve a csalódás/nagy vereségek.
kaká sztem igenis jó volt, azt még a világ legjobbjától (most ugye ő) se várhatjuk el talán a mai futballban, h minden fontos meccset eldöntsön (ne csak a milanéit), főleg nem egy jól jáccó francia válogatott ellen, és még amugysem akkora focista mint Zidane, akkormeg főleg nem volt.
Egyébként félreértés ne essék, nem azt mondom, h ez a vb megütötte volna a kiváló v akár a nagyon jó szintet, sőt akkor mndjuk h még a "jót" sem , hanem azt h az alacsony színvonal oka egyáltalán nem biztos, h a fáradtság, tulterheltség vagy az alulmotiváltság lett volna. amugyis szeretjük a mai profi futballban ha vki nem ugy teljesít ah elvárható, rögtön beleszarik tulterhelt, stb, pedig lehet h akkor épp csak ennyi volt benne...
ettől persze lehet, sőt biztos h egyes játékosoknál ez volt a gyenge produkció oka, de nem hiszem h ez általánosságban igaz lenne.
wan2bee 2008.01.02. 23:10:56
sajnos az utobbi par VB/EB elegge elmarad a futballtarsadalom varakozasaitol. Nyaron, a legjobban jegyzett jatekosok iszonyatosan kifaradva erkeznek ilyen tornakra. Pl Ronaldinho, vagy Henry sem volt szinte sehol, a 2006ban mutatott jatekukhoz kepest. Es abban az evben ketseget kizaroan ok ketten voltak a vilag legjobbjai..
Az angol valogatottrol mar nem is beszelve. A ksicsapatok meg jatszanak, ahogy tudnak. Ha a magyarok jutnanak ki es x-elnenek mindenkivel korbe lenne nyalva itthon minden es mindenki. Szoval ezert nem tudom oket megfeddni.
Inkabb a nagyokat, hogy csak elvetve kepesek valoban jo es erdekes meccseket produkalni.
Az angol valogatottrol mar nem is beszelve. A ksicsapatok meg jatszanak, ahogy tudnak. Ha a magyarok jutnanak ki es x-elnenek mindenkivel korbe lenne nyalva itthon minden es mindenki. Szoval ezert nem tudom oket megfeddni.
Inkabb a nagyokat, hogy csak elvetve kepesek valoban jo es erdekes meccseket produkalni.
rizla 2008.01.02. 23:59:46
"Henry sem volt szinte sehol" ez megint téves. henry ugyan nem parádézott, de nélküle a franciák semmiképpen sem jutnak el a döntőig. 3 gólt rúgott, ami azon a vb-n, ahol valaki 5 góllal már gólkirály lehet, egyáltalán nem rossz teljesítmény. a döntőben is végig jól játszott, pechjére le kellett cserélni sérülés miatt.
andree 2008.01.03. 00:06:08
Kíváncsi vagyok milyen lessz az afrikai Vb. A szezon 50-60 meccse után tétmeccsek 50-60 fokban. Valószínűleg 4 közé jut 1-2 afrikai csapat és a sportdiplomaták verhetik a mellüket, hogy felfuttatuk a fekete kontinens fociját. Remélem azért nem hal meg majd senki, de szerintem nem is tervezik halálra hajtani magukat. Kár, pedig ez az utolsó Vb-je annak a generációnak akit én kezdő fociszurkolóként fiatal tehetségnek tartottam. :)
halareaal 2008.01.03. 00:19:27
sztem, lehet őrülten hangzik, de elefántcsontpart komoly esélyese lesz annak a vbnek. főleg ha 1 jó szövkapjuk van/lesz. 2 touré, eboué, zokora, drogba, kalou, a sok koné+ a kevésbé ismert, de francia csapatokban attól még meghatározó játékos, meg még van 1 halom csatáruk, és afrikaiak is. a halálcsoportból is csak látszólg estek ki simán, argentínával izgalmas szoros meccset jáccottak, a hollandoknál bár kikaptak sztem egyenesen jobbak voltak, a szerbeket pedig hátrányból fordítva verték.
rizla 2008.01.03. 00:39:33
jó, nem kell ez a pelé-duma. elefántcsontpart jó, de nem "komoly esélyes", max titkos favorit.
rizla 2008.01.03. 00:40:11
"Remélem azért nem hal meg majd senki, de szerintem nem is tervezik halálra hajtani magukat."
csak pár szurkolót lőnek majd agyon az utcán, miután kirabolták őket...
csak pár szurkolót lőnek majd agyon az utcán, miután kirabolták őket...
mook 2008.01.03. 01:01:11
Basszus, a Liverpoolnak vége, idén sem lesz bajnok.
Hopl van az aktuális PL-fordulós poszt? Vagy ha pihen a staff, akkor legalább a 3 dolgo, amit tanultál rovat? Annak a megnyitását akár automatizálni is lehetne. Lehetne ott gőzt ereszteni.
Hopl van az aktuális PL-fordulós poszt? Vagy ha pihen a staff, akkor legalább a 3 dolgo, amit tanultál rovat? Annak a megnyitását akár automatizálni is lehetne. Lehetne ott gőzt ereszteni.
wan2bee 2008.01.03. 01:54:33
mook, megy ez neked itt is.
Rizla te meg veem aztan tenyle ne kotekedj, mert attol probaltam magam tavo tartani eddig :) Tudom, hogy henry 3 goljaval meghatarozo volt. Elismerem, es leven,hogy az egyik kedvenc jatekosom, ha nem is igy lenne, sem allitanek mast. De a teljes szezonban nyujtott teljesitmenye mogott messze elmaradt. A 3 golbol kettore egesz pontosan emlekszem. Az egyik a brazilok ellen a tudejet es 16oson piheno kikopott Robi Carlos helyerol. A masik meg amikor hattal allt a kapunak egy szogletnel es bepattant rola a labda. Amolyan Inzaghisan hozta ezt a kettot. es ezert most megkovezem magam, hogy egy mondatban emlitettem a nevet azzal az olasszal..
Csak ennyit akartam, meg azt, hogy RIZLANAK MINDIG IGAZA VAN! ugyhogy hagyjal! es "nem lehetne, hogy lekeruljek arrol a feketelistarol?"
Rizla te meg veem aztan tenyle ne kotekedj, mert attol probaltam magam tavo tartani eddig :) Tudom, hogy henry 3 goljaval meghatarozo volt. Elismerem, es leven,hogy az egyik kedvenc jatekosom, ha nem is igy lenne, sem allitanek mast. De a teljes szezonban nyujtott teljesitmenye mogott messze elmaradt. A 3 golbol kettore egesz pontosan emlekszem. Az egyik a brazilok ellen a tudejet es 16oson piheno kikopott Robi Carlos helyerol. A masik meg amikor hattal allt a kapunak egy szogletnel es bepattant rola a labda. Amolyan Inzaghisan hozta ezt a kettot. es ezert most megkovezem magam, hogy egy mondatban emlitettem a nevet azzal az olasszal..
Csak ennyit akartam, meg azt, hogy RIZLANAK MINDIG IGAZA VAN! ugyhogy hagyjal! es "nem lehetne, hogy lekeruljek arrol a feketelistarol?"
rizla 2008.01.03. 02:01:22
most mi bajod van? elismerem, henry sem teljesített úgy, ahogy előtte a szezonban, de a TÖBBI klasszishoz képest henry bőven jó volt. nem csak a gól a lényeg.
a brazilok ellen zz mellett ő volt a másik kulcsember, végig nagyon jól játszott. és azért pihenő robicarlos ide vagy oda, azért arra a labdára úgy érkezni, és úgy a léc alá belsőzni nem is volt olyan egyszerű.
a brazilok ellen zz mellett ő volt a másik kulcsember, végig nagyon jól játszott. és azért pihenő robicarlos ide vagy oda, azért arra a labdára úgy érkezni, és úgy a léc alá belsőzni nem is volt olyan egyszerű.
habitang · www.nst.blog.hu 2008.01.03. 02:09:49
mook
meghallottuk..:)
meghallottuk..:)
wan2bee 2008.01.03. 02:57:05
ezt mondom. es nincs bajom, csak vicceltem. A lenyeg, hogy nem lehettunk elegedettek senkivel sem. Es teny, hogy meg Titi nyujtotta az egyik legelfogadhatobb teljesitmenyt. Es igazad van. azt ott es ugy bebelsozni nem biztos hogy Toth II-nek is ment volna. Nincs ellenvelemeny. Esetleg csak a donto eredmenyet illetoen, mert szerintem a franciak jobban megerdemeltek. De ez egy masik nem rovid vitat valtani ki, ugyhogy ne menjunk bele
crouchy 2008.01.03. 12:11:51
rizla. "gyerek vagy még" ebben egyetértünk:) azzal viszont h divatdrukker nem. Jah amúgy te azt montad, hogy sose néztél NB1-t. ez mondjuk igen dicséretes dolog. De ha mondjuk a Debrecen, vagy az épp fölemelkedőben lévő (haha) Fradi bejutna a Bl-be vagy megnyerne egy uefa kupát te nem lennél rohatt boldog? Mert abban igazad van h ha válogatottál kijutnánk valami komolyabb tornára, ne adj isten még vmi komolyabb eredményt is elérnénk én ott ugrálnék, lehet h még jobban mint te, de sztem ha ugyanez megtörténne egy magyar klubbcsapattal akkor te is. és ez természetes. szerintem.
andree 2008.01.03. 13:12:02
Rizla: Eleve érdekes lessz pár millió részeg fociszurkoló tevékenykedése egy olyan országban ahol a lakosság 80%-a AIDS-es. :)
United82 2008.01.03. 13:12:21
az év csapata szerintem
Casillas-Ramos,Nesta,Vidic,Evra-Ronaldo,Kaka,Cambiasso,Messi-Rooney,Ibrahimovic
2.csapat:
Frey-Maicon,Ferdninand,Gallas,Abidal-Stankovic,Fabregas,Iniesta-Totti-Drogba,Van Nistelrooy
Casillas-Ramos,Nesta,Vidic,Evra-Ronaldo,Kaka,Cambiasso,Messi-Rooney,Ibrahimovic
2.csapat:
Frey-Maicon,Ferdninand,Gallas,Abidal-Stankovic,Fabregas,Iniesta-Totti-Drogba,Van Nistelrooy
r_magpie 2008.01.03. 13:32:35
csak annyit szeretnék hozzátenni, ha nagy csapatban védene/védett volna, 10 éve folyamatosan a világ legjobb 3 kapusa között lenne Shay Given.
mondjuk ezt annyira nem sajnálom, évente mínusz 10-15 gólt jelent.
mondjuk ezt annyira nem sajnálom, évente mínusz 10-15 gólt jelent.
halareaal 2008.01.03. 19:36:02
rizla lehet ugy kellett volna írnom, én komoly esélyesnek tartom őket, de mind1 nem olyan titkos az a csapat, amelynek kleretében csak az európai élmezőnyhöz tartozó játékosok jáccanak és ilyen előnye van, már ami a helyszínt illeti, mondjuk az angolok svédek hasonlókkal szemben.
Rooney82: tök jó majnem ugyanez van nálam is, bár én messit annyira nem bírom h balközépnek odasuvasszam:P.
Rooney82: tök jó majnem ugyanez van nálam is, bár én messit annyira nem bírom h balközépnek odasuvasszam:P.
tb 2008.01.04. 10:52:12
andree: "Kíváncsi vagyok milyen lessz az afrikai Vb. A szezon 50-60 meccse után tétmeccsek 50-60 fokban"
csak azt nem veszed figyelembe, hogy amikor a vb lesz, akkor ott nem nyár lesz, hanem tél (déli félteke...) ami persze nem olyan hideg mint most nálunk, de 20-25 foknál nem lesz melegebb, ha csak a hőmérsékletet nézzük, ideálisabb, mint a tavalyi németországi...
csak azt nem veszed figyelembe, hogy amikor a vb lesz, akkor ott nem nyár lesz, hanem tél (déli félteke...) ami persze nem olyan hideg mint most nálunk, de 20-25 foknál nem lesz melegebb, ha csak a hőmérsékletet nézzük, ideálisabb, mint a tavalyi németországi...
krysal 2008.01.04. 12:31:17
Azért ez valahol vicces... Az Év Csapatába a Madrid adja a védelem legoszloposabb tagját... Vagy csak én érzem a helyzet fonákságát? XD
Persze Ramosnak helye van, mint Casillasnak - más kérdés, hogy nem teljesen értem a csatárposztot... Ha gólokban mérjük, eredményességben: Totti-Nistelrooy... Bár lehet, hogy túl sok a Barca és Inter drukker errefelé (más kérdés, hogy ha a látványra szavazok, OK Messi, meg az őszi szezonban Zlatan is... De összességében???)
Persze Ramosnak helye van, mint Casillasnak - más kérdés, hogy nem teljesen értem a csatárposztot... Ha gólokban mérjük, eredményességben: Totti-Nistelrooy... Bár lehet, hogy túl sok a Barca és Inter drukker errefelé (más kérdés, hogy ha a látványra szavazok, OK Messi, meg az őszi szezonban Zlatan is... De összességében???)
rexford 2008.01.04. 13:26:15
Buffon - Ramos, Cordoba, Vidics, Evra - Ronaldo, Pirlo, Cambiasso, Robinho - Totti - Van Nistelrooy.
Cserék: Maicon, Seedorf, Kanouté.
Cserék: Maicon, Seedorf, Kanouté.
mickeyknox 2008.01.04. 14:00:12
Casillas - Ramos, Kolo Touré, Puyol, Evra - Iniesta, Cambiasso, Pirlo, Messi - Totti - Ibrahimovic
Cs... 2008.01.04. 15:20:17
Casillas - Rengeteg meccset hozott a Madridnak, potyájára nem nagyon emlékszem.
Maicon - Berobbant, kirobbanthatatlan, zakatol, mosolyog.
Sergio Ramos - Hátul még bizonytalan néha, amit a másik kapunál kompenzál.
Terry - Sérülten is felhúzza a falat.
Zanetti - Nem értem, miért nem merült fel sehol a neve, kb. élete formájában játszik.
Cristiano Ronaldo - Minden válogatottsági rekordot megdönt majd, bár ez nem tartozik ide.
Fabregas - Látva a játékát jó néhány évet "feltagadhatna".
Kaká - A legfontosabb címeket begyűjtötte.
Messi - Barcelona új ikonja, csak ne lenne olyan sérülékeny.
Drogba - A ló, akire nyugodtan lehet fogadni.
Ibrahimovic - Lenyugodott, lefogni viszont nem lehet.
B-csapat: Cech - Daniel Alves, Puyol, Vidics, Abidal - Juninho, Cambiasso, Pirlo, Robinho - Totti, Van Nistelrooy.
Maicon - Berobbant, kirobbanthatatlan, zakatol, mosolyog.
Sergio Ramos - Hátul még bizonytalan néha, amit a másik kapunál kompenzál.
Terry - Sérülten is felhúzza a falat.
Zanetti - Nem értem, miért nem merült fel sehol a neve, kb. élete formájában játszik.
Cristiano Ronaldo - Minden válogatottsági rekordot megdönt majd, bár ez nem tartozik ide.
Fabregas - Látva a játékát jó néhány évet "feltagadhatna".
Kaká - A legfontosabb címeket begyűjtötte.
Messi - Barcelona új ikonja, csak ne lenne olyan sérülékeny.
Drogba - A ló, akire nyugodtan lehet fogadni.
Ibrahimovic - Lenyugodott, lefogni viszont nem lehet.
B-csapat: Cech - Daniel Alves, Puyol, Vidics, Abidal - Juninho, Cambiasso, Pirlo, Robinho - Totti, Van Nistelrooy.
ferenck · http://agens.blog.hu/ 2008.01.04. 18:12:12
casillas - sergio ramos,puyol,nesta,abidal - messi,fabregas,kaka,seedorf - zlatan,rvn. edzo: carlo
drdugo 2008.01.04. 20:38:59
Köszi, hogy betettétek végül Nestát. Azt hiszem az eddigi szavazatok igazolják a helyét.
Csapatom:
Casillas - Sergio Ramos, Nesta, Chiellini, Jankulovski - Messi, Pirlo, Kaká, Seedorf - Totti, Ibrahimovics
cserék: Buffon, Vidics, Cambiasso, Fabregas, Robinho
Persze ez kissé elfogult csapat, talán Pirlo helyett Fabregas jobb volt ebben az évben. És lehet, hogy Jankulovski, és Seedorf helyett is voltak jobbak, de így hirtelen nem tudnék kit mondani a helyükre, így maradtak ők.
Csapatom:
Casillas - Sergio Ramos, Nesta, Chiellini, Jankulovski - Messi, Pirlo, Kaká, Seedorf - Totti, Ibrahimovics
cserék: Buffon, Vidics, Cambiasso, Fabregas, Robinho
Persze ez kissé elfogult csapat, talán Pirlo helyett Fabregas jobb volt ebben az évben. És lehet, hogy Jankulovski, és Seedorf helyett is voltak jobbak, de így hirtelen nem tudnék kit mondani a helyükre, így maradtak ők.
halareaal 2008.01.05. 00:23:05
sztem a csapatod nem azok miatt elfogult, hanem chiellini miatt:P az arca sem ugrik be iigy hirtelen.
drdugo 2008.01.05. 01:48:53
'az arca sem ugrik be iigy hirtelen.'
Nagy hiba....
images.sportinglife.com/07/07/330/Chiellini_480951.jpg
Nagy hiba....
images.sportinglife.com/07/07/330/Chiellini_480951.jpg
krakéler 2008.01.07. 18:14:45
Hű, de nehéz...
Az utolsó 100 komment: