Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Jobb Labdarúgásért Alapítvány 5.: némítsuk el Horti Gábort

2007.06.29. 02:00 _benito

Uhrin Benedek egyáltalán nem tud énekelni. Ez nem zavaró egészen addig, amíg nem jelentik be, hogy a fél éve várt, jövő csütörtökön esedékes bécsi koncert előtt ő lesz a special guest. Akkor bosszús leszek, mert lenyomják a torkomon, pedig mocskosul nem vagyok rá kíváncsi.

Horti Gábor agyatlan baromságai sem zavartak soha, mert sem Bundesliga kettőt, sem MLS-t nem nézek, csak ha már a Discoveryn is olvadó jéghegyeket, vagy űzekedő gibbonokat mutogatnak. Tudom, hogy van, akit kifejezetten szórakoztat, meglátásom szerint ők azok, akiket egyébként semmilyen szinten nem érdekel, hogy mi folyik a pályán. A Copa Américán viszont az a helyzet, hogy kialszanak a fények, morajlik a közönség, erre feltűnik a színpadon Uhrin Benedek és ha tetszik, ha nem, belekezd abba, amit ő tud. Neked pedig fáj, fáj és fáj!

A tegnapi Kolumbia–Paraguay meccs után az idióta, kretén és seggfej jelzők mellé bátran biggyesszük oda az orbitális parasztot is, hiszen csak egy igazi vadbarom csinál viccet a 94-es vébé után meggyilkolt Andrés Escobar halálából. Aki pedig egy meccs alatt ezt kétszer is megteszi, arra már szavakat is nehéz találni.

Rajongóktól elnézést kérek, bár meggyőződésem, hogy közülük meglehetősen kevesen látogatnak ide. Természetesen Uhrin Benedek rajongóira gondolok. Horti Gábor meg húzzon el a francba.

111 komment

Címkék: média jobb labdarúgásért alapítvány

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr14108170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Buzz Lightyear 2007.06.29. 15:31:49

Na jó, a milliókat havonta, az túlzás volt.

Dean 2007.06.29. 16:21:58

Követelem hogy vezessék be mihamarabb a több hangcsatornás TV-adásokat, hogy a távirányítóval a fotelből dönthessem el, kinek a hangját akarom hallani a meccs alatt :)

VO 2007.06.29. 17:15:43

Az a bajotok, hogy Horti ezerszer humorosabb, mint ti, sótlan lúzerek.
Szakmai hozzáértésről pedig nevetséges egy olyan blogon értekezni, ahol Gennaro Delvecchio EB-döntőn lőtt góljárol olvashattunk nemrég.

HORTI GÁBOR AZ ISTEN!

maradonas 2007.06.29. 17:50:59

Jó cikk, és még finom is voltál _benito!
Volt szerencsém éjjel és hajnalban a két riporter(?) ámokfutását hallgatni. Horti Gábor nemcsak fogalmatlan, hanem veszélyes is. Hogyan lehet Escobarral viccelni? SZÉGYEN! Na meg a porcukor-kokain hasonlat sem volt gyenge a végén.
De a kiabálós Léderer a csúcs. Ő ugyanis azt hiszi, ért hozzá. Pedig...Két gyögyszem.
Juan PABLO Veron volt a nagy visszatérő (mit szól ehhez Montoya?).
"Toszogatják a labdát"- ezzel a szakkifejezéssel illette az argentin labdatartást. Azt hittem álmodom, amikor meghallottam.
Elképzelem, hogy Léderer a sportklubnál mekkora nagy ásznak képzeli magát , hogy Hortinak csak a csoró meccs jutott, míg ő az argentin meccset kommentálhatta.
Én meg azt mondom, ha még egyszer argentin meccset közvetít, lemondunk a Malvin-szigetekről!
Ja, és mikor lesz a studióban szakkomentátor Verebes Józsi bá, nem tudjátok? :)

maradonas 2007.06.29. 17:58:57

VO!
Ez most komoly? Én inkább Modern Talkingot hallgatok egy meccs alatt, mint Horti G. alámondását.
Nem Isten az, hanem istennyila.

lobo77 2007.06.29. 19:12:11

Sziasztok!

Csak azért reggeltem, hogy leírjam, hogy ekkora idóta, bunkó, ízléstelen parasztot, nemhogy a tévében, de még életemben nem hallottam. Halál arra, aki tönkreteszi a fociestémet debil pofázásával, a kretén vicceivel, a totális dilettantizmusával!!!!!!!
Én nem fogom fel, nem értem, hogy ki szavaz neki bizalmat, ki a fene hiszi egy pillanatig is, hogy ez vicces.
De mondok mást: Ha egy ember pofázik folyamatosan, akkor legalább uralja a magyar nyelvet. Ismerje a szólásokat, használja jól a szófordulatokat.


Üdv.

BBking · http://bbking.blogspot.com 2007.06.29. 19:28:43

meg huzzal el a francba te is! :)

RickyTerror 2007.06.29. 20:07:54

Nem tudom emlékszik-e valaki, de anno a Sat1-en (igen, én a Ran-on iskolázódtam) volt egy kommentátor, akinek ugyanijen göcögő stílusa volt. Az tuti, hóla klónozták Hortit.

Egyébként a focihoz hasonló médiaeseményeket jó, ha karakteres egyéniségek közvetítik, persze Horti ennek az elgondolásnak rögtön az elfajzott végpontja.

rizla 2007.06.29. 20:38:06

tény, hogy horti borzalmas, de mégis jobban elviselem, mint világit, és léderert. világinál undorítóbb, unalmasabb, szarabb kommentátor nincs. olyan, mint egy kommentátorprogram demoverziója, esküszöm, a fifa 07ben változatosabb a kommentár. plusz az a hangszín, jézusom. léderer meg a visításával, a modorosságával, és a tökéletesen túljátszott szerepével a másik kontár.
horti ezek után felüdülés, mert ő totálisan vadbarom, nem is tesz úgy, mintha nem lenne

rizla 2007.06.29. 20:42:09

buzz: "De a Horti azért is hülye, mert azt mondja, hogy a Hajdú B milyen jó. Jó egy lópisztolyt. Ő se ért a focihoz semmit se"

szerintem te egy barom vagy.

MiKeyRuLeS 2007.06.29. 21:08:12

A SportKlub mintha direkt szítaná a feszültséget a nézők között, mert majd' minden kommentátora tehetségtelen és bunkó. Horti kifejezetten, őt nem a meccs érdekli, hanem aját maga szórakoztatása. Pár embernek bejön, őket talán jellemzően Gangszta képviseli, de ezeket az embereket nem a sport érdekli, hanem a hülye szöveg.

A másik ok, ami miatt ezt gondolom (a direkt szivatást), az a játékidő és az eredmény kijelzése. A vb-n voltak az első felháborodások, de a Copa első két meccsén is "elfelejtették" kirakni ezeket az infokat, és gyanítom, nem ezeek az utolsók.

De sajnos ezek ellenére egyre jobb helyzetbe kerülnek, mert a SportTV egymás után szúrja el a minőségi műsorait: a német és angol focit elvesztették, a spanyolon osztoznak, már csak az olasz maradt és a fradi, míg a magyar fociműsoraik pedig az MLSZ szócsövévé váltak.

Én már csak az Eurosport2-ben bízok (ősztől náluk az angol foci), hogy olyan versenyhelyzetet teremt, amiből mi, nézők is profitálhatunk.

d3vnull 2007.06.29. 22:33:30

Buzz Lightyear : az igen, ilyen véleményt még nem is nagyon olvastam/hallottam. Nem baj, semmi sem tökéletes.

Woland 2007.06.29. 22:51:46

köszi szépen a cikkért!
most először hallottam Hortit kommentátorként és teljesen lebénultam hogy ezt büntetlenül lehet csinálni... de talán fociszerető emberként ő is olvassa ezt a blogot néha és elgondolkozik.
Abban közmegegyezés van egyébként hogy az a jó kommentátor akinek be sem áll a szája 90 percig?? Szerintem ez egy olyan járvány ami csak magyarországot sújtja... SkySports-on de még a sápadtarcú ESPN-n is azt a nézetet vallják hogy a jó kommentátor olyan mint a jó biró, vagyis nem feltűnősködik.

ÁK-47 2007.06.29. 23:03:12

Horti egy fos, ez nem vitás.
Viszont megkérdezem: szerintetek ki ma a legjobb magyar kommentátor?

díszbohóc 2007.06.29. 23:08:56

Na az Europort 2-ben sem bíznék annyira. Mert hát ott van pl. az ifj. Kinézi Jenő... (egye fene a motogp meg kerékpárközvetítések egész jók)
Mindenhova Korda Gyuri kellene. Ért is hozzá, meg szereti is amit közvetít.

díszbohóc 2007.06.29. 23:10:22

Ja a Horti urat talán 10 mp-ig bírtam. A közvetítés az kérem legyen közvetítés. Ez már csak ilyen konzervatív hozzáállás. Majomparádé a czirkuszba való.

Csörszike 2007.06.29. 23:20:55

Sziastiok!
Minden előttem szóló. Hortit lehúzó kommentel egyet kell, hogy értsek. Amikor valaki, akit ezért FIZETNEK a hozzá nem értését feltűnő ripacskodással, és olyan viccekkel "ellensúlyozza" amikért engem már a 7. c-ben 2 hétre kiközősítettek volna, az mindennek a legalja...Én is azt vallom, hogy a kommentátor csak akkor szóljon, ha van mit szakmailag megjegyeznie. Nem zenebohóc one-man show-t akar látni a fociszerető-és értő polgár, hanem futballt, a sportot. Nekem néha már télleg fejgörcsöm van a sok agresszív, lelőhetetlen szövegelőtől, és átkapcsolnék a német vagy olasz csatornára, ha tudnék. az ottani kommentátorok nem jöttment hozzánemértő médiacelebek, hanem komoly múlttal rendelkező profik. emlékeztek az eurosport vb alatti esti elemzéseire egy volt angol válogatott játékos vezetésével( a nevére sajnos nem emlékszem)? na az kommentálás volt...az, h mennyibe kerül bekham legújabb háza, nem. ha nincs mit mondania, sőt, ha éppen van, akkor is, hagyja elsősorban átjönni a meccs hangulatát, atmoszféráját...sokkal szívesebben hallgatom egy lazio-roma meccs felvezetőjében 80000 szurkoló "dalpárbaját", mint a kommentátorok statisztikai adathalmait.
hajdú b.-ről annyit, hogy ő a legjobb magyar-legalábbis fociban, mert pl. hokiban a máté-spiller páros szakmailag és élvezhetőség tekintetében is százszor jobb, csak akkor beszélnek, ha kell, és a pistának meg hallatszik, h kisujjában van a szakma, holott énse vagyokgyenge hokiban-és ez csak azt mutatja, h milyen szánalmas a felhozatal. fogadok, h az nst stabil látogató egytől-egyig levernék hajdú b.-t egy foci-kvízben(de én biztos:-)).
summa summarum: olyan az ország focikommentátora, amilyen a fuballja. mitől is lenne nekünk felkészült, intlligens iporterümk, ha a sportág közelében évtizedek óta csak bunkó, ostoba, iskolázatlan prolik vannak???

MiKeyRuLeS 2007.06.29. 23:21:24

Na én sem a magyar közvetítés miatt bízom az Eurosport2-ben (jelenleg csak angol van), hanem a versenyhelyzet miatt.

Csak megérjük, hogy muszáj lesz normális közvetítéseket készíteni!

Romanes eunt domus 2007.06.29. 23:24:46

Nálam teljesen hangulatfüggő, van, amikor jókat röhögök Hortin, van amikor agyhúgykőt kapok. Mindenesetre érdekes szófordulatokat használ néha. Múltkor volt, régebbi Numancia - Barca meccs, Zendenre egyszer nem mondta azt, hogy "Zenden", hanem végig "kis csávó" "kis holland"...mindenestre klasszisokkal jobb, mint Léderer vagy Világi, mert bár ugyanakkora kretén, de legalább tudok rajta röhögni, és nem hallatszik át a képernyőn a "húdefaszavagyokmerténközvetítemaFOCIVÉBÉt" - stílus minden ismertetője...

Csörszike 2007.06.29. 23:26:44

a versenyhelyzet ezen csak akkor segítene, ha az ilyen hortik miatt átkapcsolna a magyar nép. de nem...mi szeretjük, baszki!!!!tuttátok h van fanclubja???az eszem megáll...a buta magyar szerti hortit. fogadok, h csak azok miatt a háziasszonyok miatt népszerű, akiknek a csávója nézi a meccset, az asszony meg vasalás közben hallgatja, mert a hortit mág ő is érti, és olyan cukin furákat mond, mint h " sípszájú"...

Romanes eunt domus 2007.06.29. 23:28:01

ja, ezt elfelejtettem megkérdezni: mit mondott Escóbarról?

(nem a mentségére, de abban, hogy ezt mondta, nagy szerepet játszott az, hogy hajnali 1-kor ki a fasz nézi a sportklubon a copa america "outsider" (értsd: nem brazil v argentin) derbijét. Mondom, nem a mentségére szól...)

Lacóka 2007.06.30. 00:12:59

Csörszike: "egy volt angol válogatott játékos vezetésével( a nevére sajnos nem emlékszem)"
"levernék hajdú b.-t egy foci-kvízben(de én biztos:-)"
Enyhe ellentmondást vélek felfedezni... :D

(egyébként: csak nem a megjegyezhetetlen nevű Ian Wright?)

Takezó 2007.06.30. 00:17:20

Ejnye, no, hát itt mindenki tényleg beszűkült focibuzi? Ugyan nem láttam a meccset, és így az Escobaros poénjáról is lemaradtam, én kifejezetten kedvelem Hortit, és nem gondolom magam "buta magyarnak" sem: )

Horti teljesen egyedi stílusú, nem gondol magáról sokat, és nem vét olyan hibákat, mint a Lédererék. Szerintem nem vagyok azzal a véleményemmel egyedül, hogy az ő közvetítései legalább 10-20%-ot dobnak egy meccs élvezeti értékén: )

Risztekp.

Andree 2007.06.30. 00:38:15

"Szerintem nem vagyok azzal a véleményemmel egyedül, hogy az ő közvetítései legalább 10-20%-ot dobnak egy meccs élvezeti értékén: )"
Egyet értek. És ő se ért kevésbé a focihoz mint az ide írogatók nagy része /beleértve az NSO munkatársakat is/.

VO 2007.06.30. 00:52:17

A hozzám hasonló focibuziknak a kommentátorok az esetek túlnyomó részében nem tudnak semmi újdonságot mondani. Horti Gábor az első, akinek pusztán a szövege miatt érdemes odakapcsolni egy laposnak tűnő meccsre is. Rengeteg emberrel megszerettete a futballt. Ezért minden idők legjobb sportriporterének tartom.

Az összes irigykedő az nst bloggal együtt pedig "húzzon el a francba", hogy stílszerű legyek.

HG FOR PRESIDENT!

Green21 · http://www.fullstart.hu/szabodezikepek.htm 2007.06.30. 02:26:34

Sziasztok itt találtok egy csomó futball zenét: MusicBox.try.hu Csapatok rádiói: MusicFm.try.hu

Dean 2007.06.30. 03:15:35

Meg kéne találni egy egészséges egyensúlyt a szélsőséges vélemények között.

Szertintem HG egy üde színfolt lehetne a közvetítések palettáján, akit vétek lenne eltávolítani, de csak abban az esetben, ha mindenkinek van lehetősége átkapcsolni másik (magyar) csatornára, ahol ugyanazt a meccset adják.
Mint már máshol írtam, meg lehet tanulni nem szörnyülködni a rossz beszólásain, és cserébe lehet jókat röhögni a jobbakon.

Az örök elégedetlenkedés meg tipikus magyar szokás a rosszabbak közül. Itt az emberek háromnegyedének senki sem elég jó kommentátor, akkor mi a frászt akarnak? Egyébként sem lehet mindenki Vitray - és még ha lehetne sem lenne jó, mert kutyára unalmas lenne.

Egyébként nagy nehezen le lehet szűrni a tanulságot ebből a minősített sértegetésekkel tűzdelt topikból is, miszerint: a sz*r meccseket kifejezetten a HG-féle kommentátoroknak kell adni, a jobbakat meg a higgadtabb és hozzáértőbb fajtáknak.

maradonas 2007.06.30. 08:06:12

Na jó reggelt Mindenkinek!

Hortinak egyedi stílusa lenne? Na stílusa az éppen nincs. Igaz hogy éjjel, csak a focibuzik hallják, nade a meccseket ismétlik is. Ha most tíz éves kissrác lennék, és leülnék meccset nézni, ezeket a poénokat(?) hallva szeretném meg a focit? Főleg szerencsétlen Escobar esetével elsütött "vicce" építené a személyiségemet...
Kapjon egy önálló estet a Fővárosi Nagycirkuszban, ahol az őrá kiváncsi felnötteknek (könyörgöm gyermekeket ne fertőzzön!) közvetíthet mondjuk például magyar bajnokikat. Ez lenne nekivaló.
Egyébként Léderer még őt is alulmúlja. És a legszomorúbb, ha lesz brazil-argentin, biztos Léderer fogja végigordibálni, mer' ő a sportklub zászlóshajója, mondhatnám Győzikéje.
A többiek tőlem közvetíthetnek.

The Welsh 2007.06.30. 08:42:54

Én az esetek 99%-ában lehalkítva nézem a meccset, de ezt az Escobaros megjegyzést hallottam.

Egy kicsit is jóérzésű fönök másnap reggel már kirúgta volna.

gst 2007.06.30. 13:24:58

Na ja, a SportKlub valóban nem minőségi kommentátorairól hírös. Szerencsére nagyon ritkán fanyalodok oda, hogy hozzájuk kapcsoljak, mert a műsorkínálatuk nagyon gyenge. (A német focit nem igazán szeretem, ChelseaTV meg MUTV néven futó régi meccseket már láttam, és a CopaAmericát sem nézem, mert a focizó indiánokért sem vagyok oda - egyedül PrimDiv maradt, de azt is inkább a Sport1-en nézem) Ha mégis odatévednék, és az üdítő csöndet HG örömködése töri meg, máris húzok tovább. Engem tényleg csak az érdekelne, h tisztában van-e vele, h amit csinál, az teljesen gáz vagy (csak a Fan clubja által) ünnepelt sztárnak hiszi magát.
A többi kommentátor?... ez a Világi gyerek is még csak akasztott ember nem volt. Vezetett már 28 féle műsort, hogy lett belőle hirtelen sportkommentátor? Léderer meg mindig úgy beszél, mint akinek fülig ér a szája. Mindennek örül, még annak is, ha mi kapunk gólt válogatott meccsen - mondjuk szerencsétlen arcberemdezése sem hagyja, h ne legyen jó kedve.

Persze a SportKlub nemcsak a foci terén ilyen csúcs. Nézzetek meg (vagy inkább mégse) egy DTM felvezető beszélgetést Répa Katával… Nagyon súlyos… Hamar leszoktam róla.

Ja, amúgy Hajdú B tényleg sirály. Na ebben igaza van Hortinak

szmrmszrzt 2007.06.30. 15:04:25

az csodálatos, hogy akinek bejön horti stílusa azokról ki lehet jelenteni hogy "semmilyen szinten nem érdekel, hogy mi folyik a pályán", és valószínűleg humorérzékük sincs, ellenben kurva nagy taplók. egy valami azért átjön első blikkre: az escobaros poén csak ürügy. fogást kellett találni mert tönkreteszi egyesek számára a copa america meccseket. azt tudtátok hogy escobar egy sorozartgyilkos buzi volt egyébként? vagy ezt csak álmodtam? egy perces néma csend a köv. columbiai meccs előtt srácok!

agymosott 2007.06.30. 15:39:15

horti gábor egy utolsó ostoba bunkó senkiházi, és aki bármi vicceset is talál bármelyik viccesnek szánt kommentárjában, az szintén az. ilyen egyszerű ez.

amúgy meg, az nst-nek hatalma van, kint van az indexen, igazán indíthatnátok valami aláírásgyűjtést az eltakarítására. persze ez gusztustalan demokratikus pattogás, és ehhez túl cinikusak vagytok. nade majd ha egyszer a spanyol és olasz bajnokikat kúrja el nektek, akkor majd talán észbe kaptok.

Andree 2007.06.30. 16:20:40

"horti gábor egy utolsó ostoba bunkó senkiházi, és aki bármi vicceset is talál bármelyik viccesnek szánt kommentárjában, az szintén az. ilyen egyszerű ez."
Erre most mondhatnám, hogy Horti Gábornak jó a humora és hangulatosak a kommentárja is és aki ezzel nem ért egyet az egy idióta. Ilyen egyszerű ez. Ostoba bunkó senkiházi? Hát a kommented alapján pedig te is az vagy.

bugris 2007.06.30. 16:34:40

Én azt szeretném, hogy Horti közvetítse a magyar válogatott meccseit. Jobb lenne hallgatni, ahogyan aranylábú fiainkat, meg a szakvezetést baszogatja, ahhoz képest, ahogy a sporttv most nyal nekik.

díszbohóc 2007.06.30. 17:11:03

A mai kommentátorok szinte egytől egyig kutyaütők. Én azt szeretem, ha a tud hozzáadni valami plusszot (különben mi a fenének ül ott?) Ilyen (ha jól emléxem)pl. Faragó Richárd dzsúdó közvetítése, vagy (ism.) Korda Gyuri pókerezése sport1-en. Lehet hogy a büdös életben nem érdekelne egyik sem, de a hozzáértéssel vegyített lelkesedés átragad rám (úgy nézni a közvetítést, hogy fingom sincs mi az a koka.... De együtt sikítunk, ha van), és az jó. (és itt jön be ellenpéldaként a lokátorfül Szántó aki, bár úszó volt, de valahogy mégsem az igazi.)
Szóval fociban ehhez hasonlót nem nagyon tapasztaltam még (olyan a közvetítés, amilyen a focink...)

tb 2007.06.30. 17:12:23

"azt tudtátok hogy escobar egy sorozartgyilkos buzi volt egyébként? "

beteg vagy...

maradi 2007.06.30. 18:10:48

Szasztok, akkor esetleg tudná idézni pontosan ezt a bizonyos "poént"?

agymosott 2007.06.30. 20:33:22

egy kommentátornak igazából nincs szüksége semmilyen extra képességre. még az amúgy szintén ostoba és tehetségtelen léderer sem tudja elrontani (teljesen) egy jó meccs élvezetét, mert valamiféle alapvető tisztelet és alázat benne is van a futball iránt. ennek a hiánya viszont igenis el tud rontani mindent. horti pedig nem hogy nem érez tiszteletet és alázatot, de minden erejével arra törekszik, hogy kutyakomédiát csináljon a labdarugásból.

egyetértek, inkább a modern talking. lassan egyébként arról lehet majd cikkezni, hogy ki milyen zenét hallgat futballmeccsnézés közben, mert bár az is egy szar dolog, de hortinál lényegesen jobb megoldás.

broáf 2007.06.30. 21:31:50

ennek a postnak köszönhetően újabb három néző téved a sportklubra. nekik pedig csak a nézettség számít, nem a színvonal. ezúton is köszönik a segítséged.

Andree 2007.07.01. 01:03:57

Horti Gábornak van egy stílusa ami valakinek vagy bejön vagy nem. Én kedvelem /és ettől se idióta se paraszt nem vagyok azt hiszem/, szerintem egy dögunalmas meccset is fel tud dobni a közvetítéseivel. Még akkor is ha néha nem a meccsről beszél. Én egy kommentátoról amúgy se feltétlenül azt várom el, hogy folyton csak azt mondja mi történik a pályán /van két szemem, látom azt én is/. Jó ha néha hozzá is tesz valamit /ez lehet akár statisztikák sorolása amiket én például kifejezetten érdekesnek tartok, vagy akár Horti marhaságai/. Ez az egyik. A másik meg az hogy pont egy olyan blog egyik munkatársa akarja "elnémítani" Hortit amely blog bizony néha maga is meglehetős hozzánemértésről és tahóságról tesz tanúbizonyságot, na ez meg egyenesen komikus.

Beyonder 2007.07.01. 12:13:18

Nem kicsit vicces, hogy Bede 'matulás csávó' Márton blogján egy szerző morális felháborodásának ad hangot...

HG önálló stílust és saját nyelvi univerzumot teremtett, már ezért jár neki a riszpekt. Ha jó a meccs, szórakozunk nélküle is, ha rossz, akkor meg vele és rajta. Szar lenne (és persze fárasztó), ha minden kommentátor olyan lenne, mint ő, de a sok statisztika-buzi droid között felüdülés olyasvalakit hallgatni, akinek humora és iróniája is van. Azok szeretik őt, akiknek szintén van ebből a két tulajdonságból.

HG-nek van mersze kilógni a sorból és valami egyénit és újat alkotni, ezért pedig (mégegyszer:) maximális tisztelet jár neki.

nadivereb 2007.07.01. 15:26:11

HG nem alkotott lófüttyöt se, ő az a típusú lelőhetetlen, távoli rokon vadbarom, akit mindenki utál, mert az esküvőkön és egyéb családi összejöveteleken már fél hatkor részeg és olyan színvonalú vicceket okád ki a száján, hogy a sült csirke is elmenekül tőle. Tapasztalalom szerint az ilyen emberekből hiányzik a szégyenérzet mint olyan, sőt, azt hiszik, hogy ők milyen hú de jó fejek.
Ja, és humor? Vitraynak, Knézynek, HajdúB-nek, Gundelnak volt/van humora. HG-nak nincs. Egy döglött molylepkének is több humora van nála.

takácslajos 2007.07.01. 17:58:23

Nem ő volt az, aki pár éve magyar bajnoki összefoglalókat is kommentált? Már azt a pár percet se lehetett végighallgatni...
Amúgy nem is a poénjaival van baj szerintem, hanem hogy percenként hármat akar elsütni. Ha meccsenként tizet-tizenötöt mondana, semmi probléma nem lenne vele. Így viszont nagyon idegesítő.

nonickname 2007.07.01. 19:05:12

autósport blogot nem akar inditani az index?

gyz 2007.07.02. 01:35:05

pár napja hallgattam először ezt az illetőt, nem tovább 10 percnél.

aki szerint humoros, az - bocs - egy tökkelütött hülye.

az nem vicces, ha valaki arra törekszik, hogy minden egyes félmondatába valamilyen jópofa megjegyzést próbáljon görcsösen belezsúfolni. szinte láttam a szpíker fejét, ahogy folyamatosan végigvigyorogja a közvetítést.
az ilyen embert nem humorosnak nevezik, hanem idiótának. aki szerint meg ez valamiféle szint, azt meg úgy, ahogy fentebb írtam.

uff :)



Andree 2007.07.02. 01:49:52

"aki szerint humoros, az - bocs - egy tökkelütött hülye."
Na igen, ez tipikusan az a vélemény amit felesleges komolyan venni. Mert 13 éves korban még elmegy ez a "aki nem ért velem egyet az hülye" duma de felette már nevetséges. Nekem tetszik Horti stíluse és egyszer se hülyéztem le azt akinek nem.

agymosott 2007.07.02. 08:16:12

aki szerint pedig mindenkinek a véleményét tisztelni kell, még a legnagyobb marhákét is, az meg 13 és 17 között még talán rendben van, márha az illetőnek otthon is ezt a liberális ostobaságot tömik a fejébe, de akinek még később sem esik le, hogy igenis vannak olyanok, akiknek a véleménye nem ér semmit sem, az megintcsak nevetséges. mint egy horti-rajongó.

heizer 2007.07.02. 09:17:16

Na ez megint egy magyaros ügy.

Én személy szerint bírom HG stílusát, tényleg nem a megszokott, unalamas statisztikus akármi. Ez mindenesetre nem akadályozott volna meg abban hogy az Escobaros viccelődés után kirúgjam ha a főnöke vagyok. Mert egy dolog a poénkodás, meg a játékosok (az élők) fikázása - hiszen azt minden meccset néző szurkoló csinálja, ergó ő csak ki is mondja azt, amit amúgy is mindenki gondol. De ami taplóság, az taplóság, ez nem is lehet kérdés.

DE: ebből a közvetítésekből ekkora hűhót csinálni csak Mo-n lehet. Itt már kpróbáltak mindent: Vitray unalmasságát, Hajdú arisztokratikus viccelődését és statisztikusságát, Léderer mű-lelkesedését, és most Horti one-man-showját, nem is beszélve a karikázós, nyilazós, tolódásos védekezéses szakértésről, szakmázásról. Nyilván egyik sem tetszik mindenkinek, van ami keveseknek, van ami többeknek.

Most nem azér de az itt felszólalók nem szoktak meccsre járni? Megye II-be vagy NB I-be? Ott se szokott kommentátorkodni senki (vagyis inkább mindenki), és vannak élvezetes meccsek is (a megyében több mint az NB-ben), és csak símán a hangulat miatt is érezheti magát jól az ember. Ha semmi mást nem csinálnának, csak bejátszanák a szurkolói zsivajt akkor is lehetne élvezni a meccset - ha néző nem csak csúcsfocimajom fotelpatkány, hanem tényleg labdarúgásért rajongó szurkoló. Ennyire függni a kommentátoroktól ez már baj! Ki nem szarja le mit ugat akárki a képernyőn???

Komolyan Ti szeretitek a focit magát?

gyz 2007.07.02. 09:21:29

Andree,

az, hogy kinek milyen stílus tetszik, az valamilyen szinten műveltségfüggő.

de hogy kicsit meg is magyarázzam: ez most nem egy Thomas Mann vs Dosztojevszkij típusú vita. (én utóbbit kedvelem, de véletlenül sem hülyéznék le egy TM-rajongót)

hanem egy Thomas Mann vs Kovács 3. Béla pornófilm-forgatókönyvíró típusú

unintelligencia, aránytévesztés, görcsösség - e három hiba bármelyike kizárja, hogy valaki humoros legyen. kedvencednél egyszerre van meg mind3

hülyézhetsz nyugodtan, ha érvelni is tudsz a véleményed mellett

woodo1 2007.07.02. 10:51:20

én úgy vagyok horti stílusával hogy a hangulatomtól függően néha röhögök rajta néha meg úgy felhúz hogy egyből elkapcsolok vagy leveszem a hangot! mondjuk az escobaros poén(ok) tényleg szörnyűek voltak!

Tibiajax 2007.07.02. 11:00:46

Batigol
Elmagyarázom. Adott a helyzet, a nyomorult sportklub megveszi (hirtelen) a barca meccsét, és én mint barka-drukker szeretném megtekinteni azt, ha már személyesen rohadtul de nincs lehetőségem kimenni...Hang nélkül a nou camp nem túl előnyös, szeretném valamennyire átérezni a 90ezer nézőt. De akkor viszont ott van ő, aki igen, az első 3 poén után (ma már annyit sem várok) krvára idegesítő. Ezért nem tudom élvezni sem, mert hallanom kell őt, és csóválni a fejem, nem lehet nem rá figyelni. És ez rossz, de nagyon.
Pedig nagyon szeretjük a focit.
Személy szerint is, magyar bajnokikat neki, semmi mást, szinvonalhoz-színvonalat.
Léderer az az "..azt gondolom.."-ember? Mert ha igen, akor takarodjon ő is, de gyorsan.

heizer 2007.07.02. 11:22:50

Én ezt értem Tibi, sőt még el is tudom fogadni. De ha elmész egy Barca meccsre akkor lehet hogy ettől egy sokkal nagyobb marha mellé-mögé szól a jegyed! Akkor se tudsz koncentrálni a meccsre? Ne már...

Szerintem egy focemeccs közvetítésen legfeljebb javíthat a kommentátor színvonala, de rontani nem ronthat, pláne hogy ő határozza meg a színvonalat. Ha hülyeségeket mond legalább van kivel vitatkozni ugyanúgy, ahogy élő meccseken a melletted ülővel.

Na de ez az én véleményem, elfogadom, hogy sokakat idegesít, de ebből ekkora ügyet csinálni-túlzásnak érzem.

Pityesz 2007.07.02. 11:23:26

Könyörgök, valaki írja már le mit is poénkodott Escobarral...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sajna lemaradtam róla...

Takezó 2007.07.02. 11:25:04

Mindenkinek más jön be, én legjobban Knézyt szerettem, de Vitraytól például agyfaszt kaptam, Léderert sajnálom, hogy odakényszerítik a mikrofon elé, általában pedig bosszant, hogy meg kell tudnom, hogy az adott spori vezetése mellett hány meccsen rúgott gólt a 90. percben az egyik csapat.

gyz: Műveltségfüggő?: ) Ne kacagtasd ki magad, nehogy már azt mondd, hogy Horti viccei primitívek, és így akinek tetszik, az egy analfabéta bunkó. Pff.

habitang · www.nst.blog.hu 2007.07.02. 11:28:23

A statisztikák igenis érdekesek. Csak ki kell tudni válogatni őket. Sőt, nagyon érdekesek! Csak ki kell tudni válogatni, hogy mit mond el az ember.

Milyen jó volt tudni annak idején, hogy Galaschek Peti egy meccsen 20 percig egyfolytában a kezőkörben tartózkodott. Utána figyeltem, és röhögtem, tényleg!:) Vagy, hogy 826 m-t tett meg egy félidőben akkor, amikor Davids 7000-et. Ne mondja senki, hogy ezek nem érdekes adatok!

Andree 2007.07.02. 11:29:10

"aki szerint pedig mindenkinek a véleményét tisztelni kell, még a legnagyobb marhákét is, az meg 13 és 17 között még talán rendben van, márha az illetőnek otthon is ezt a liberális ostobaságot tömik a fejébe, de akinek még később sem esik le, hogy igenis vannak olyanok, akiknek a véleménye nem ér semmit sem, az megintcsak nevetséges."
Csakhogy attól nem lesz valaki "legnagyobb marha" mert bejön neki Horti stílusa. Még akkor se ha Te ezt gondolod.

bugris 2007.07.02. 11:32:50

Ki kell tudni válogatni az érdekes statisztikákat? Naná. Tegye már fel a kezét az, akit figyelemmel hallgatja két percen keresztül, hogy a játékvezető kinek milyen meccseket vezetett korábban?

Horti, Léderer, Világi nem tetszik? Könyörgöm, egy olyan adóról beszélünk, amelyiknek az anyacégénél Palik kommentálja a formula 1-et!

Andree 2007.07.02. 11:35:39

"Tegye már fel a kezét az, akit figyelemmel hallgatja két percen keresztül, hogy a játékvezető kinek milyen meccseket vezetett korábban?"
Én igen. De én szeretem a statisztikákat.

habitang · www.nst.blog.hu 2007.07.02. 11:44:46

bugris!

Ne vedd olyan komolyan!:)
Mondta valaki, hogya játékvezetők összes meccsét el kell mondani? Egyébként 5-8 másodperc alatt el lehet hadarni5-6 meccset ha pörög a nyelv, ennyi elég is. Még az is lehet érdekes, igen. Ha nem az, nincs rá szükség..

Szóval ha kérdeznéd, tudni akarom-e, hogy mit vezetett akkor ez a válaszom:
Igen, ha jókor mondja, szeretem tudni. Persze nem a bajnoki meccsekre gondolok.

Ki mondott itt olyat, hogy két percig azt kellene hallgatni?

gyz 2007.07.02. 11:45:03

Takezó!

"Műveltségfüggő?: )" - azt írtam, vmilyen szinten. nem kizárólag. és bizony, ez így van. azért az általában jellemző, hogy ki tud hahotázni az irigy hónaljmirigyen pl.

"Ne kacagtasd ki magad, nehogy már azt mondd, hogy Horti viccei primitívek" - de, azt mondom. illetve helyesbítek: a szövege primitív. viccet még nem hallottam tőle. ha nem tudod megkülönböztetni a kényszeres jópofizást és poénkodást a vicctől, akkor persze tetszhet.

"és így akinek tetszik, az egy analfabéta bunkó" - nem feltétlenül analfabéta, csak hülye, mint már említettem


Andree 2007.07.02. 11:49:04

Csakhogy attól nem lesz valaki hülye mert te annak tartod.

gyz 2007.07.02. 11:55:44

ez így van, nem attól. hanem attól lesz hülye, hogy hortiért rajong pl.

a gyilkos sem attól gyilkos, mert én annak nevezem, hanem attól, hogy megölt valakit.

Pityesz 2007.07.02. 11:57:15

Akkor elmondja valaki mit mondott ez a jóember Escobarra, vagy nem?
Kezdem azt hinni, hogy senki nem tudja...

Andree 2007.07.02. 11:58:03

Ez marhaság már megbocsáss. Tehát ha nekem tetszik valami ami Neked nem akkor hülye vagyok? Vicces vagy.

bugris 2007.07.02. 11:59:44

A sport(rtl)klubon a szpíkereknél is jobbak a szakkommentátoraik. Ezek ugye elvileg olyan kommentátorok, akik értenek is ahhoz, amiről beszélnek. Hát...

bugris 2007.07.02. 12:02:33

Pityesz, a szokásos témák mentek, amivel azért elég sokan szoktak élcelődni, mégha nem is adásban. A kihagyott teizenegyes, meg a gólok után utalgatott arra, hogy sok jóra ne számítsanak, ha hazamennek.

gyz 2007.07.02. 12:08:25

Andree,

kérlek, olvasd el, amiket írtam, és próbáld nem félreérteni. ha utána is ezt a következtetést vonod le, megpróbálom még 1x elmagyarázni

Andree 2007.07.02. 12:12:56

Lehülyézted aki szerint humoros. Aztán persze el is mondtad, hogy miért de ettől ez még nem vált ténnyé, csupán csak a magánvéleményed. És persze tévedés mert attól még nem lesz valaki hülye mert bírja Hortit. Meg attól se ha nem.

hasek 2007.07.02. 12:13:52

Na skacok!
ÉN SZERETEM!
Meg is indokolnám:
Szerintem vicces, szerintem ért annyira hozzá mint bármelyikünk, stb. stb...
De a lényeg: ő tényleg szereti a focit. Ő nemcsak akkor élvez el ha a NAGY ZIZU cselezi ki a fél csapatot, hanem akkor is ha az nb3as libalegelőn oktat valaki. Lelkesedni vagy lehúzni is mer, nem úgy mint a "szakértőnket kérdezem hogy tetszett az első félidő?" Tőle halottam hogy kiküldött sörért majd egy remek pornócsatornát ajánlott a maradék 20 percre. Nem mondom hogy ez a színvonal, de Hajdú és Faragó után nekem ő a harmadik "legjobb".
Üdv hasek

Takezó 2007.07.02. 12:15:51

gyz: Mondjuk azzal teljesen egyetértek, hogy más típusú vicceken más ember nevet, de ismerek én olyan könyvmolyt, akinek megvan az összes régi IHM-kazi;) Másrészről Horti viccei korántse olyan antikultur-viccek, mint az ilyen tv-showkban elhangzók. Ugye, mint tudjuk, de gustibus non est disputandum, úgyhogy szvsz zárható a vita.

Takezó 2007.07.02. 12:20:05

bugris: Ja, ez olyan, mint amikor anno a Zuschlag (baloldali politikus) mondta azt a zsidós viccet úgy, hogy felvette egy kamera. Ha ennyire buta, hogy nem figyel oda, hogy mikor mond baromságot, persze, ne legyen politikus, de ne viselkedjünk már úgy, mintha ezzel ő maga ölte volna meg őket, és mintha mi sose röhögtünk volna már bunkó/rosszízú poénon.

Magam nem hallottam Horti Escobaros viccét, és talán meginteném érte, ha a csatornánál fejes lennék, de nem azért, mert akkora mocsokságnak tartom az ilyen vicceket, hanem mert tv-ben egyszerűen nem lehet ilyet mondani.

gyz 2007.07.02. 12:35:48

Andree,

" Tehát ha nekem tetszik valami ami Neked nem akkor hülye vagyok?"

erre mondom, hogy nem így van. hogy magamat idézzem

"ez most nem egy Thomas Mann vs Dosztojevszkij típusú vita. (én utóbbit kedvelem, de véletlenül sem hülyéznék le egy TM-rajongót)

hanem egy Thomas Mann vs Kovács 3. Béla pornófilm-forgatókönyvíró típusú"

magyarul ha Te a humor T Mannját istenítenéd a humor Dosztojevszkijével szemben, semmiképpen nem hülyéznélek le. de Te Kovács 3. Béla pártját fogod.

és ez nem (csak) szubjektív vélemény

mert ilyen alapon azt is lehetne mondani, hogy az sem nevezhető hülyének, aki a - teszem azt - Anális csodák-at (ha van ilyen) dicsőíti, (és filmnek tartja) mondjuk a Hetedik pecséttel szemben. Már a kettő összehasonlítása kimeríti a hülyeség fogalmát. Ahogy Horti és a humor egy lapon említése is.


d3vnull 2007.07.02. 12:41:34

Mennyire trék ezek a "ha nem így gondolod hülye vagy" vélemények. Minden egyes kibaszott topicban elkezdődik ez. Nem lehetne, hogy egyszer normális emberek módjára véleményt cseréljünk? Tudom, hogy gép előtt erősebbek vagyunk, nicknév csak, meg hát magyarok vagyunk de törekedjünk a másik tiszteletbentartására, kérlek titeket!

Andree 2007.07.02. 12:41:42

Oké akkor erre most mondhatnám, hogy akinek nem tetszik Horti annak meg nincs semmi humorérzéke. Ami ugyanúgy nem igaz mint az amit te mondasz. Ennyit erről.

Andree 2007.07.02. 12:42:54

"Nem lehetne, hogy egyszer normális emberek módjára véleményt cseréljünk?"
Normális véleménycsere Magyarországon? Szép is lenne.

Takezó 2007.07.02. 12:43:15

gyz: Továbbra is ex katedra jelentesz ki baromságokat.

heizer 2007.07.02. 13:09:41

"és ez nem (csak) szubjektív vélemény"

Kedves gyz! Minden HG rajongó nevében kérlek, hogy linkeljed, másold, illeszd be azt az objektív és kritizálhatatlan végzést-határozatot-ítéletet vagy népszavazási eredményt vagy bármit, ami kerek - perec bizonyítja hogy HG nem humoros, sőt köze nincs hozzá, egy fapofa, aki ráadásul tahó is, nemkülönben akinek HG picit is szimpatikus.
Amennyiben ez meg van, ezentúl igéretet teszek rá hogy mélyreható tanulmányokat fojtatunk a humor valós mibenlétéről, társadalmi szerepéről, nemkülönben embertársainkhoz és a nemzeti közösséghez viszonyított magatartásunk átértékelésének tekintetében is.

Minden más esetben alaptalan amiről vitatkozunk (amúgy is az, mert ez a kommentátor polémia nagyjából arra hasonlít, mint Az ember tragédiájában az i betűs probléma - sajna a színt és a tényeket már nem tudom, mert nemhogy Dosztojevszkijt és T. Mannt de még Madáchot sem olvasok, pedig én csak picikét kedvelem HG-t) és be kéne fejezni ezt az ostobaságot.

Egyúttal kritikával illetném a blog szerzőit is, hogy az elmúlt pár napban egyetlen értelmes post nincs a világ labdarúgásának pillanatnyi helyzetéről, és ilyen pitiáner ügyekkel kell foglalkozni. Egyébként meg azt csinálnak amit akarnak.

hasek 2007.07.02. 17:04:04

Mennyi álszent barom van itt!
Ti még nem voltatok meccsen életetekben? Mi megy kinn a pályákon? Itt csak az nyavalyogjon aki még nem üvöltötte, hogy: "......-i cigányok basszátok az anyátok!"
Vagy valami hasonlót mondjuk "A három hülye!!!" bekiabálásnál durvábbat!
Ráadásul ennek az egész témának aztán semmi köze a foci jobbá tételéhez!
áh
hasek

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2007.07.02. 17:23:46

Kövezzetek meg, de én nagyon jól szórakozok Hortin, legalább ő kerek perec megmondja, ha egy meccs alacsony színvonalú, és nem dobálózik hülye közhelyekkel. Ha nem tetszik, vedd le a hangot.

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2007.07.02. 17:26:41

Amúgy kissé túlreagálja itt pár ember a dolgokat, nem?

gyz 2007.07.02. 17:50:13

"egy fapofa, aki ráadásul tahó is" - sosem mondtam, hogy fapofa. épp az a lényeg. aki állandóan vigyorog, és poénkodik, éppen az nem humoros. inkább idiótának szokták nevezni. (Isten ments, hogy én ezt mondjam ezek után, még megbántódtok)


ugyan tahóságról én egy szót nem ejtettem, de ha már felhoztad: a fogalmát tökéletesen kimeríti a meggyilkoltakon való poénkodás.

de tényleg túl lett egy kicsit lihegve a téma. én maradok a netes közvetítés mellett, kínai kommentárral

johevi 2007.07.02. 22:04:07

Az első 10 percben humoros, a második 10 percben már közömbös utána meg már unalmas. A poénok egy része jó, de ismétel, mint a Petőfi rádió. Pedig látni, hogy van benne tudás, mond adatokat, sztorikat, de nem idevaló.

grigorij (törölt) 2007.07.02. 22:49:28

Imádom ezt a sok, személyeskedő szakértő véleményt... Én a HG kedvelők közé tartozom, ennek megfelelően sokak szerint bunkó... Viszont szeretnék megemlíteni egy apró példát, s ez talán rávilágít a HG-problémára: Milan drukkerként végigszenvedtem az m1 közvetítését és fejlehajtva tudomásul vettem, hogy gyengécske meccs volt. Aztán pár nap múlva a Liverpool TV-n ment az ismétlés és HG kommentével egy ragyogó, izgalmas mérközést láthattam. Mert HG úgy közvetített!

grigorij (törölt) 2007.07.02. 22:51:14

Egyébként én láttam az ominózus meccset és nem értem a felháborodást! A poén NEM a lelőtt focistáról szólt, hanem a nevezett csapat pocsék játékára utalt HG!

Canarino 2007.07.02. 22:58:45

A fél éve várt csütörtöki bécsi koncert meg gondolom a Metallica lesz. Jó szórakozást. :D

szbszig 2007.07.02. 23:59:35

100. komment. Volt már ilyen cikk az NST-n? Horti Gábor büszke lehet magára, milyen népszerű. (Smileyt mindenki ízlése szerint válasszon ide a végére.)

Andree 2007.07.03. 00:22:02

Na a Horti gyűlölők a most kezdődő meccset se fogják élvezni. :)

Káosz Professzor 2007.07.03. 01:01:13

Amikor Horti közvetít, lenémítom a tévét, mert elviselhetetlen. Léderer is egy fsz, meg a Világi is, de ez a barom mindkettőt veri. Merem állítani, hogy kifejezetten rontja a nézettséget, nem is értem, hogy a főnökeinek miért jó ez. Biztos leszpott valakit.

Andree 2007.07.03. 01:09:45

Gondolom mert sokaknak meg tetszik /ahogy itt is megoszlanak a vélemények róla/.Meg amúgy se hiszem hogy a sportklubnak olyan hatalmas nézettsége lenne amit hatékonyan ronthatna vagy javíthatna bárki is.

d3vnull 2007.07.03. 10:56:29

Mert imádom ha utálnak : tegnapi Paraguay-Usa meccs első félidejében kifejezetten tetszett és szórakoztatott HG. Ez nem mindig van így, és a második félidőt nem is láttam. :)

bugris 2007.07.03. 12:27:30

NST rinyál, hogy Horti komolytalanná teszi a Copa America közvetítést. Ha már annyira komoly sporteseményről van szó, miért nincs egyertlen post sem róla a nyitónap óta? Vége a 2. csoportkörnek is. Írni is lehet, nemcsak sírni.

d3vnull 2007.07.03. 15:42:12

Pl. Arról, hogy az USA "nesztek, jó lesz nektek ez is" jelleggel kiküldte a mekbrájdtalanított, donovánmentes, töttörö reserves állományt és így is teljesít. Meghát csak született eddig 2 mesterhármas (Santa Cruz, Robinho) már eddig is.

Dean 2007.07.05. 17:11:28

A Peru-Bolivia meccsen is kifejezetten jó volt HG.
Sajnálom, ez van.
Aki nem bírja, azoknak a 90%-a csak szimplán begyepesedett, életidegen, savanyúképű.
Tény, hogy komoly meccsekre nem kéne engedni, de a kisebb meccseket tényleg feldobja a csávó.
A kisebb botlásait pedig hajlamos vagyok megbocsátani, mivel tudom, ha valakinek hosszú ideig fenn kell tartania ezt a fajta stílust, abba azért becsúsznak "tévedések".

Headhunter 2007.07.16. 02:33:23

Horti Gábor az igazi labdarugás élményét biztositja a beszólásaival sokunk számára. Nem értem, hogy nem lehet szeretni a MESTERT.Ombre!!!!! Az unalmas meccsek is jobbak lesznek ha ő a kommentátor!!!! Akinek nem tetszik ne nézze, vagy vegye le a hangját... Ennyire egyszer!!! Hajrá HORTI!!!!

Lacóka 2007.07.16. 12:24:34

Bár ez utóbbit túlzásnak érzem, de a 3 sportklubos (világi most asszem kimaradt) kommenter közül sztem is ő volt a legjobb. Legalább tudatosan mond baromságokat és időnként a hülyeségből megvillant egy-egy félmondatot, ami arra enged következtetni, h ért is a dologhoz.
Ezzel szemben Léderer meg Hetési (Hetéssy? Hetthésy? ...) időnként tényeket hibáznak, néha mintha nem azt a meccset néznék, az meg ahogy habzó szájjal szurkolnak (Léd az argentínoknak, a másik a braziloknak) még megboldolgult Knézy Jenő arcára is pírt vonna. (akik szidták HBI-t: legjobb tudomásom szerint ő spanyol drukker, de tegye fel a kezét aki hallotta akár a spanyolokat túlfényezni, akár az aktuális ellenfelet becsmérelni...)

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2007.07.16. 17:42:59

sportklubbon nyugodtan lehet primera divisiont nézni, sohse a HG közvetiti, én legalábbis még nem hallottam. vagy talán egy alsóházi rangadón??? egy időben a brazil bajnokikat közvetítette, könnyesre röhögtem magam, amikor véletlenül hallottam... magát az egész vitát nem értem, mindenkinek van távkapcsolója, válthat, vagy lehalkíthatja... valamelyik copa meccsről: 4 a zsákban!!!

HG for President!

tb 2007.07.16. 19:31:12

azért ez a duma nem ide való, hogy "el lehet kapcsolni" eleve szar magyarázat ez, mert így vagy úgy, de én fizetem ki az összes szarukat, akár közvetve a kábel tv előfizetésen és a reklámozott termékeken keresztül, engem ne rázzanak le azzal, hogy ha nem tetszik ne nézd, és ez egy focimeccsel kapcsolatban kiemelten hülyeség, nem a hülye riporter miatt ülök le meccset nézni, hanem épp a meccs miatt. Ha nem jó a meccs nem nézem, de ha jó, akkor nem a riporter eröltetett poénjaira akarok figyelni
süti beállítások módosítása