Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

José Mourinho mégsem annyira férfi

2007.04.27. 00:37 Bede Márton

Konspirációt kiáltani, amiért a csapatodnak nem adtak tizenegyest, miután az ellenfél hátvéde egy méterrel a tizenhatoson kívül kézzel ért a labdához? Belekötni a brit mentőszolgálatba, mert direkt nem látták el időben a kapusodat? A komplett UEFA-t elküldeni a vérbe, mert az ellenfél edzője a szünetben a bírók öltözőjében szervezkedik? Ezek mind egyszerű dolgok. Viszont egy igazi férfi nem vihog zavarodottan az óvodás gyerekei közt, ha kihívják pankrációzni.

12 komment

Címkék: videó mourinho

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr2164118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

str 2007.04.27. 08:40:42

ezt nem lehet überelni. zseniális.

Lond · http://lond.blog.hu 2007.04.27. 12:41:18

if you can call them men :)

Dok 2007.04.27. 12:50:28

1. Kíváncsi vagyok te bementél volna-e a ringbe? :-)
2. Sztem nem attól 'férfi' valaki, hogy bemegy a nálánál kétszer nagyobb barmok közé emberkedni....
3. Ha én szórakozni megyek valahová, akkor szórakozni akarok, és nem szerepelni. Gondolom ezzel ő is így van.



Ha szerepelni akarok, akkor azt nyilatkozom a sajtónak, hogy a Manchasterre más szabályok vonatkoznak, mint a Chelsea-re. :-D

Amúgy mindenképp ő húzta volna a rövidebbet. Minek menjen a ringbe? Hogy pépesre veresse magát a gyerekei előtt?
Na neee....

Sztem ezt a posztot eltúloztad.

dok

sala 2007.04.27. 14:06:25

Mégis mit kellett volna csinálnia? Ha valaki provokálja, akkor rögtön agyon kell veretnie magát?

Azazello007 2007.04.27. 14:12:45

Elegem van már a folyamatos Mourinho-fikázásból.
Arrogáns, nagyképű exhibicionista...na és?! Egy edzőt nem azért fizetnek, hogy jófej legyen és midnenkinek a kedvére tegyen, hanem azért, mert jó szakember.

És Mourinho minden kétséget kizáróan JÓ SZAKEMBER, mert mégiscsak egy közepeske csapattal sikerült neki anno UEFA-kupát és BL-t nyernie, és a Chelsea-vel is szép eredményeket ért el.

Hogy mit mond vagy mit csinál két meccs között, nem befolyásolja azt a tényt, hogy jelenleg ő a világ egyik legjobb edzője. Kicsinyes, óvodás dolognak tartom, hogy minden hülyeségbe belekötnek vele kapcsolatban. Mintha nem is az számítana, hogy milyen munkát végez...

dejavubazz 2007.04.27. 17:12:39

Tessek korulnezni a PL tabella tetejen a csapatok kozott es eszrevenni, hogy maskent is vegezhet jo munkat egy menedzser.

Mourinhot nyilvan senki nem akarta itt ringbe szolitani. Pusztan megtalalta maganak a speaker - pont ahogy a portugal is keretlenul szokta osztani az eszt a mediaban.
Most visszakapott egy keveset a baszogatasbol. Ennyi, nem tobb.

gibson 2007.04.27. 17:39:14

Nem azért nem kéne ennyit foglalkozni Mourinhoval, mert amúgy jó szakember, hanem észre kéne venni, hogy ez egy szerep, amire ő tudatosan rájátszik. Hogy mennyi belőle a szerepjáték és mennyi ő maga, azt nem tudom, de nekem pl. ő a LEGSZIMPATIKUSABB edző az összes közül (míg. pl. Benitezt kifejezetten nem szeretem, nem tudom miért). Hangosan szoktam röhögni egy-egy beszólásán (pl. Benitezről: "Három év eredmények nélkül? Engem rég kirúgtam volna..." :)). Pankrációzni én se mentem volna föl, csináljon másból hülyét az az idióta szpíker. Megnézném, a Mourinho-t kritizáló újságírók közül hány vállalta volna, igaz, ők nem is érdekelnének senkit.
Amúgy a cikkíró (és a legtöbb Indexes kolléga) abból és, hogy másokat kritizál, fikáz, leszól, beszól, stb. Csak míg ők pénzt kapnak ezért, Mourinho kedvtelésből csinálja.. :)

efge 2007.04.27. 18:22:26

dejavubazz: ott a pont!

str 2007.04.27. 19:41:44

Benitezről: "Három év eredmények nélkül? Engem rég kirúgtam volna..."

gratulálok, sikerült a legmegalapozatlanabb idézetet előrántani.

dejavubazz megmondta jól.

pocak 2007.04.27. 21:21:48

Murinnyó olyan maga is, mint egy kisgyerek. Ha valami nem sikerül, hisztizik. Azt is tudjuk, hogy ha kikap Beniteztől, simán nem megy oda kezet fogni - meg hát azóta fikázza folyton, amióta ki is kapott tőle néha.

Reklamál a 16-oson kívüli cucc miatt a hétvégén, miközben tény, hogy a Cselszkij ellen kevesebb 11-est ítéltek, mint az MU ellen. Különben meg csak Liverpool-meccsekről csak két esetre emlékszem, amikor tiszta kezezésért nem ítéltek semmit a Cselszkij ellen. Akkor nem sírt a szája neki.

dejavubazz szólt igazat szerintem is.

gibson 2007.04.28. 10:30:25

Én is gratulálok, ha azt olvastad a kommentemben valahol, hogy a megjegyzése megalapozott volt. Miért röhögtem rajta szerinted?
Ki mondta, hogy dejavubazz nem szólt igazat? Csak azt mondtam, hogy nem értem miért van felháborodva mindenki a nyilatkozatain, miért kell ennyire komolyan venni, ilyen típus és kész. Én bírom, ennyi. Ahogy a Real Madridot is divat fikázni manapság, úgy "Murinnyó"-t és a "Cselszkij"-t is.
"Kicsinyes, óvodás dolognak tartom, hogy minden hülyeségbe belekötnek vele kapcsolatban." - egyetértek, szánalmas.
(Amúgy Benitez legalább annyira hibás volt a kézfogásos eset kapcsán, mint Mourinho.)

puffy83 2007.04.29. 15:16:23

Nem tudom, h ez az idióta speaker mit gondolt. Persze, felmegy és összevereti magát. Ez olyan mintha őt kérnék fel, h mutassa be a legújabb I-podot a sajtónak...Egyszerüen hülye, aki ezért megszólja Murinhot. A nyilatkozatairól meg annyit, nem véletlenül van az ,h a Chelsea játtékosait nem cseszegeti a média, mert egész egyszerüen leveszi róluk a firkászok nyomását azzal, h mindíg ő szerepel. Tehát, egy szó mint száz:
Nem kell többet belelátni egyik edzői nyilatkozatba sem, mint ami tényleg benne van. Ez csak üzlet és játék. Ennyi.
süti beállítások módosítása