Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Osztrák szintipop, country és heavy metal

2010.03.09. 19:12 nou san trafford

A mai BL-játéknapba sűrítették az izgalmakat, ami abból a szempontból kár, hogy választanunk kell a két, intenzitásában kocsmai bicskázásra emlékeztető csúcsderbi között. Az NST-n végbemenő változások hírnökeként csavarintunk egyet a szokásos Három dolog-ra épített beharangozón, és már kicsit a döntőre gondolva a Hajrá-Mocskos pár első felét ontjuk pixelbe nektek, ha már egyszer itt-ott érzelmileg is érintettek vagyunk a mai párharcokban. Mocsing a jobbhátvéd posztjától fél, _benito reméli, hogy Vargas megkeveri, bárki lesz ott, de tart tőle, hogy Prandelli holnap countryval nyitja a napot. Benő nem tart az osztrák elektropopper által vezetett Portótól, pedig jobban tenné, mert a Portónak általában elég, ha megnyeri az odavágót.

Fiorentina-Bayern München (1-2)

Hajrá, Fiorentina: Legjobb csatára eltiltott, legjobb védője sérült, egy másik kipirult, ordenáré csalással bugáztak el tőle egy megérdemelt pontot, a bajnokságban közelebb van a kieséshez, mint a bajnoki címhez, a kupából kiesett, és a hétvégén a gyűlölt főellenség saját pályáján verte el. Ha Cesare Prandellinek meghal a kutyája, simán írhat egy country-slágert. De egyszer minden sorozat megszakad (- tartja az ordas futballközhely), ráadásul hol tegyenek mindent az asztalra, ha nem ott, ahol már tényleg a part szakad. Mert ha itt nem nyer a Fiorentina, ennek a szezonnak végleg reszeltek. Ahol idén lekonyult a Liverpool és a Lyon cserpákja, ott nem lehet bajor örömünnep sem!

Hajrá, Bayern: A német média kb. két napja azon rugózik, hogy a Bayern Ribéry kegyeiért (is) játszik Firenzében, ami azért elég irritáló a bajor szurkerek számára, de hát ettől még a tény tény marad: kizúgás esetén a világ egyik legjobb szélsőpárosa garantáltan megbomlik. A bőrnadrágosok halála az lesz, ha nem ők lövik az első gólt, akkor ugye 1-0-ról áll továbbjutásra a Fio és ez mindenki sejti, hogy mit jelent majd az olaszok ellen. Persze ha ettől komolyan félnénk, akkor foglalkoznánk azzal, hogy Altintop szökőévente játszik (akkor is csapnivalóan) jobbhátvédet, vagy azzal, hogy egyes hírforrások szerint nem is ő fog kezdeni, hanem a mindenféle korrekordokat döntögető Alaba, Lahm meg maradhat a helyén. Az biztos, hogy van Gaalba is szorult valami a wengeri futballpedofíliából – nem állíthatjuk, hogy vaskalapos módon, ha kell, ha nem, a rutinra szavaz.De mindez nem érdekes, mivel Rib&Rob pihenten futhat ki a pályára, Prandelli vére nem válik vízzé, nem mer majd lerohanni, cserébe van Buyten folyton lefejeli Gila-t, és a második félidőben két kontrával is elmegy a Bayern. Utólag simának tűnő 0-2 a fontos gólok mestereinek vezetésével (Müller, Robben).

Arsenal-FC Porto (1-2)

Hajrá, Arsenal: "A sztálingrádi csatát idéző veszteséglistával ijesztgetik sajtómunkás barátaink az Arsenal szurkolóit, mintha ilyesmitől a szeme is megremegne bármelyiküknek is az újabb (sérülés-ügyileg) horrorszezon után. Nem, még Fabregas sem pótolhatatlan abban a csapatban, amely hihetetlen tartásról tesz tanúbizonyságot a Ramseyvel történtek óta (ellentétben Eduardo esetével, ami után bizony összezuhantak egy kicsit).  A legutóbbi bajnoki meccsen látott Walcottról újra eszünkbe juthatott, miért is tartották őt néhány éve az angol labdarúgás legnagyobb ígéretének, Arsavin megkérdőjelezhetetlen géniusz, aki okosan rápihent erre az etapra Győrben. Vermaelen és Soooool Campbell Európa leggólerősebb belsőhátvéd-párosát áll ki a portugálok ellen: felejtsük már el a csatárkérdést. És különben is; lehet, hogy az ágyúsok jelenlegi keretében nincs klasszis csatár, de akkor mit mondjunk az ellenfélről, ahol egy régóta halott osztrák elektropopper a leggólveszélyesebb játékos??? Összegezve: simándyság, 3-1 az Arsenalnak."

Hajrá, Porto: Nekünk, portóiaknak köszönettel elég is volt, hogy megnyertük az első meccset, mert átlag 200 évente bukunk el olyan párharcot, amit hazai győzelemmel kezdünk. Ettől az Arsenaltól meg főleg semmi okunk fosni, egy épkézláb játékosuk van, az meg nem lesz ott a pályán, úgyhogy igazából csak annyit kell eldöntenünk, hogy ráhatjunk-e a győzelemre, vagy megelégszünk a biztos továbbjutással. Egy gólt gyorsan bepofozunk, hogy biztosan ne legyen baj, aztán a nézőkkel együtt röhögünk Bendtneren, vagy hogy hívják azt a muflák gyereket. Tartsatok velünk, jó móka lesz!
 

297 komment

Címkék: bl beharang

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr841826244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.09. 19:23:24

Kifejezetten jó meccsek lesznek ma, csak ez a Digi Sport... Fabregas biztos hogy nem játszik?

szeme közé, laposan! 2010.03.09. 19:29:09

Egy biztos: sírás lesz ITT este...:)

Titi120 2010.03.09. 19:30:42

Miért van az, hogy ha egy "olasz szakos" egy futballesemény kapcsán billentyűzetet ragad, akkor legkésőbb már a második sorában leírja a csalás szavat ? :)

balu11 2010.03.09. 19:32:19

csakazértis:

1 - go Gunners! go Nicklas! :)
2 - a másikon az nyerjen, aki szebben játszik ma
3 - nem rossz az új BL beharang

Szent.J. 2010.03.09. 19:43:07

A Fionak ma sikerülhet, a Portonak kevésbé. De tényleg jó mind két mai meccs!

Asidotus 2010.03.09. 20:03:18

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
Mi bajod van a Digivel? Köcsög TV2, ha nem adná a meccset, akkor a Digi felvételről simán leadhatná, és egy este alatt, majdnem élben megnézhetném mindkét meccset, mint ahogy mindig is szoktam.

Asidotus 2010.03.09. 20:04:41

@Szent.J.:
Szerintem meg pont a Porto az esélyesebb a továbbjutásra, mint a Fiorentina. Azt nem mondom, hogy esélyesebb, mint az Arsenal, az a párharc nekem 50-50 %, míg a Bayernnek adnék 70 %-ot.

Boodler 2010.03.09. 20:07:01

@Nűnű: Köcsög Digi, ha nem adná a meccset, akkor a TV2 felvételről simán leadhatná...

Egyébként meg hajrá Arsenal, nehogy kiessenek mert akkor a végén még megnyernék az angol bajnokságot! :)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.09. 20:08:43

@Nűnű: Mikor a Viasat adta a két meccset, azt szerettem is. Mikor átkerült ki tudja miért a TV6-ra, az már logikátlan döntés volt, nekem, nézőnek, nem mint üzletpolitikát nem értőnek. Ugyanez a bajom a Digivel: sokak által nem nézhető csatorna, és egyre többet és többet vásárol meg. Mint UPC előfizető, alapból ki vagyok lőve. Tudom, hogy pénz beszél, de attól még mint meccset néző és szerető ember, elégedetlen vagyok.

Asidotus 2010.03.09. 20:09:45

@Boodler:
szerintem meg baromira nem adná le, pont a Digi adná le, mint ahogy szerdánként meg is teszi, amikor a TV2 nem ad meccset. Meg megtette olyankor is, maikor a TV2-es meccs mellett még maradt másik is (csoportkörben).

Asidotus 2010.03.09. 20:12:34

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
De ebben az esetben lehetnél mérges az UPC-re, mert ők nem vették meg a Sport1-nek, mert az az övék(vagyis, annak idején hagyták elveszni róla.)
Sportot szerintem sportcsatornára.
(Mindazonáltal, egy alig elérhető szolgáltatóhoz vinni, hát az elég ganéj húzás, bár én pont emiatt megtartottam a tányéros Digit. Pedig nehéz anyagi helyzetem miatt hazaköltöztem szüleimhez, és ott éppen elég lett volna apám UPC-je is.)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.09. 20:16:20

@Nűnű: Lehetnék mérges, persze, ezért mondtam, hogy a pénz dönt nyilván. Az az én nagy gondom, és sokaknak, hogy alapból ki vannak zárva a körből.

Mac_KAPUFA 2010.03.09. 20:19:43

@Nűnű: az a sanda gyanúm, hogy te tulajdonképpen a Digi beépített embere vagy :) És ha jól emlékszem ez a "vita" mintha valamelyik posztban már lecsengett volna. Ha valaki meccset akar nézni, megtalálja a módját, hogy lássa...kanyarodjunk már vissza a poszt témájához...

Asidotus 2010.03.09. 20:25:52

@Mac_KAPUFA:
Forza Juve!
Hajrá olaszok!
(Nem vagyok digi-ember, csak annak idején hoztam egy döntést, és most úgy látom, hogy akkor okosan tettem, és ez olyan fenemód jólesik a lelkemnek.:)

Ja, és Tottenham-szimpatizánsként csak azt mondhatom, hogy essenek ki az Ágyúsok! Arról ne feledkezzünk meg, hogy Sol Campbell eredendően egy Spurs-félisten volt, annak idején vele és Tony Adams-szel reklámoztak a brit tévében egy Arsenal -Tottenham rangadót. Arra már nem emlékszem, hogy milyen körülmények között hogyta el a White Hart Lane-t, az Woland biztos tudná, így nem merem azt mondani rá, hogy áruló, de lehet, hogy bőven az volt.

Boodler 2010.03.09. 20:27:26

"Arsenal have won only three of their last 15 knock-out games in the Champions League, losing their last three..."

eurosport.yahoo.com/09032010/58/champions-league-arsenal-v-porto-live.html

Nem rémlett, hogy ennyire gyenge az Arsenal a BL-ben. (Jó ok, a kieséses szakaszban)

Flankerr 2010.03.09. 20:32:37

Nekem tetszik ez a beharangozó stílus.

Mourinho már nem a király 2010.03.09. 20:33:31

Nem értem a problémát. Egyik meccset tolom a TV-n, a másikat meg mellette a gépen. Dufla élvezet.
Nyerjen a jobbik (nem politikailag, hanem a Fiorentina és az Arsenal :D )

Senderos 2010.03.09. 20:37:40

@Boodler: hát annyira gyenge az arsenal a kieséses szakaszban, hogy tavaly elődöntősök voltak, előtte negyed, azelőtt kettővel meg döntősök:)

Titi120 2010.03.09. 20:49:11

Jó nagy ellenszélben játszunk, előbb egy felívelést rendesen visszafújt a szél.

csaresz 2010.03.09. 20:49:22

@Nűnű:
én viszont a upc beépített embere vagyok:) a upc nem vásárolhat a sport1nek jogokat, ahhoz semmi köze, csak a kapott műsort szórja bele az arcocskánkba. a digisporttal köthetne szerződést, de ehhez az is kellene, hogy a digi vigyorgó pofával értelmes árért kínálja megszült gyermekét. (nem azt mondom, hogy a upc nem tudná megfizetni, de nem véletlenül nem vette meg a csatornát egyik szolgáltató sem).erről ennyit, bőven sok.

Legalább egy meccset azért tudunk nézni. a mu-milánt adja valami holnap?

Romanes eunt domus 2010.03.09. 20:55:42

halott osztrák elektropopper?

_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.09. 20:56:45

az arsenal góljáról az jutott eszembe, hogy a magyar válogatott szokott ilyeneket kapni.

(nasri zsugája azért ott volt)

dust12 2010.03.09. 20:56:58

"Helton fogja a fejét, mert tudja, hogy gólhelyzet lesz belőle" :D :D Én úgy láttam, fejbe rúgták...

dust12 2010.03.09. 20:58:12

Amúgy góóóóóóóóóóóóól

Piiii 2010.03.09. 21:01:55

van valakinek jó streamje mindkét meccshez? amit kipróbált és fut is jól?

Woland 2010.03.09. 21:05:21

@Nűnű:

alighanem a futballtortenelem legretkesebb aruloja. es nem hiszem hogy tuloznek. Figoert legalabb kapott egy rahedli penzt a Barca. ez a fereg ellenben megvarta amig ingyen tud menni a leginkabb gyulolt csapathoz - ugy, hogy a Real, Barca, United, Milan stb. alltak sorban az alairasaert. nem mellesleg 15 eves koratol a Tottenham jatekosa volt, es ugye siman lenyilatkozta hogy SOHA nem jatszana az Arsenal szineiben. es meg van pofaja feljelentgetni a Spurs-szurkolokat amiert szidjak a meccseken!

(ja, es eppen most hogy a Portsmouth a csod szelen jar es nem tudja a jatekosok beret sem fizetni eszebe jutott hogy egy-ket a honlapjukon es a magazinjukban megjelent kep miatt neki tartoznak 1.5 millio fonttal. azok utan hogy heti 80+ ezer fonttal minden idok messze legjobban fizetett jatekosakent toltott naluk eveket.)

aki ettol a fasztol nem kezd hanyni annak az egyhetes csurgatott tojasleves is izlik : )

Althedokan 2010.03.09. 21:08:16

ennyi szabálytalanságot... bakkerom, focizzatok már!

Woland 2010.03.09. 21:09:01

Vezet az Arse, nem baj : ) ha csak a bajnoksagra koncentralhatnanak meg a vegen megnyernek!

fogadtam is most a hazai sikerre. gyerunk Porto, szurjatok tokon magatokat!

Törteli Tivadar 2010.03.09. 21:11:37

Nevetségesen szar ez a Porto:)

rowi 2010.03.09. 21:13:53

a Fio meccsen ne sajnáljatok semmit, ha kihagytátok eddig
mire beírom Vargas 1-0
Bendter 2

Leeroy of SMV Design 2010.03.09. 21:15:04

@balinhosa: Valszeg a kolumbiai Falcao nevét próbálják Falcoéval összemosni, sikertelenül. :)

_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.09. 21:15:53

vargas!
nem érdemtelen, de korai még örülni.

a porto közben gyalázatosan szar.

Woland 2010.03.09. 21:20:54

Robben mit hagyott ki... az arab kommentator a latin "goooooooooooooooooooooool" mintajara egy poenos elnyujtott "oooooooooooooooooooooo"-val illusztralta : )

rowi 2010.03.09. 21:21:40

a gólig: gyér meccs
a gól óta: bayern feltámadt, Gomez lesérült, Frey mit védett, Fionak lassan jár egy tizi

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2010.03.09. 21:22:19

Nem csak "a Fiorentina él át nehéz pillanatokat", hanem én is... nem voltam hozzászokva a kommentátori szinthez, most nézek először digisport közvetítést...

Piiii 2010.03.09. 21:23:02

@rowi: jaja a 11t visszaadják, vág egyet a bayern és hosszabbítás, ott meg fio továbbjutás.

gabenito 2010.03.09. 21:23:23

második lehetséges tizi.
és svájni sárgát kapott azért amiért előző meccsen mi pirossat.Nem mondom hogy ezek a helyes döntések, csakhogy a bayernszrukeszek álltal emlegetett kompenzálásnak nyoma sincs

Piiii 2010.03.09. 21:23:53

arshavin, üres kapu! ülj le egyes!

Lojzi_ 2010.03.09. 21:26:00

@rowi: Ismerve a mostanság szokásos teljesítményét ennek a Bayern örülhet jobban. Bár Klose sem az a kimondott gólzsák....

gabenito 2010.03.09. 21:27:14

@_Maverick: friss kedvenc: "vargasnak ez a labdalevétele nem sikerült, de ha az ő góljával jut tovább a fiorentina erre senki nem fog emlékezni"

Lojzi_ 2010.03.09. 21:30:55

Lehet, hogy több Bayern meccset láttam a szezonban, mint Louis van Gaal, de nekem nem jutott volna eszembe, hogy ez a csapat alkalmas kapott gól nélkül megúszni egy találkozót.

Innen nézve mák, hogy erre az első félidő közepén emlékeztette a Fio a mestert, nem a második legvégén.

Ferguson 2010.03.09. 21:31:38

Bohóccsapat ez a porto a javából :O És még sokan panaszkodnak, h miért nem kell mondjuk 4 angol az egyenes kieséses szakaszba. Hát talán azért, mert egy arsenal - pool kicsit izgalmasabb párharc lenne... :)

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.03.09. 21:33:05

nektek lassították, h van buyten tényleg kézzel ért-e hozzá? nekem nem

Claudio Marchisio 2010.03.09. 21:34:12

na, a Bendter az eddig talált :D :D

touristique 2010.03.09. 21:34:48

Hű, ez a Prandellis poén annyira nem jó... Hajrá Lilák!!!

Romanes eunt domus 2010.03.09. 21:35:26

ez a Kristóf Péter kiborítóan szar kommentátor...a hangja, a stílusa, a megjegyzései...borzalmasak

gabenito 2010.03.09. 21:36:06

@mocsing: nem lassították de a fizika törvényei szerint nem tudok mit elképzelni ami ott lehetett volna nem a keze és így pattan róla le a labda. persze lehet h a képzelőerő hiánya

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.03.09. 21:36:08

eddig csőd ez az egész, ami kb abban merül ki, h rib-rob nagyon rosszul játszanak.

butt a köln meccs után megint elbaszott vmit, amiből nagy baj lett

Ratttatattta 2010.03.09. 21:38:05

hát nem az Arsenal-nak drukkolok, így ma este átmenetileg a Porto-nak:D, de ezek rettenetesen gyengék

Falcao, Hulk 1 jó megoldásuk nem volt, Varela semmit nem ér a szélen, védőiket úgy hagyják ott, ahogy akarják, Helton nélkül akár már 4-0 is lehetne

ezek ma kiesnek, nagyon úgy tűnik:)

másik meccs úgy tűnik izgalmasabb, lehet keresek vmi stream-et arra...

danesdzsu2 2010.03.09. 21:38:39

@Ferguson: Én csak az utolsó 15 percet láttam, abban főleg az agyatlan rúgdosás, és Campbell műesése volt feltűnő az Arsenal részéről.

Szerintem még ne igyál előre a medve bőrére, ebből összejöhe egy csinos emberhárány is nemsokára. És csak ebben a negyedőrában rúghatott volna 2 gőlt a Porto is.

Titi120 2010.03.09. 21:39:11

@mocsing:
Sajnos ez a tornádó széttördeli a játékot, ami nekünk nagyon nem kedvezett eddig. Nem mint ha nem lennénk tetűszarok, de ez jelentősen rásegít.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.09. 21:41:40

@Titi120: szerencsére helyi szél fúj, a firenzeieket segíti.

a bíró próbál kompenzálni (@gabenito:), de eddig nem sok sikerrel. freyé eddig a bl-szezon védése, aszondom.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.03.09. 21:43:32

@gabenito: szerintem ehhez kicsiben, gyorsan és egyszer láttuk. ráadásul fizikából sosem voltam jó.

dzolutan 2010.03.09. 21:43:36

Sebaj, a szél most nekünk fog kedvezni, de igen szomorú, hogy DvB-n és Michon mehet el a továbbjutás, ahogy azt az első meccs előtt írtam valahová. Robben és Ribéry pedig nem lenne olyan túl szar, ha nem egyedül lennének 3 ellen. Aki nagyon gyenge szerintem: Lahm és DvB.

balu11 2010.03.09. 21:43:37

2 gól, 2 jó távoli lövés, 2 kihagyott ziccer vs. semmi a Portotol

nem rossz ez, de azért egyet még gyötörjünk be!

(éreztem én, hogy a jó Nicklas csak spórolt a hétvégén)

ja, és a felsoroláshoz még: 2 ostoba, később-még-nagyon-fájni-fogó sárgalap

Fio meg megy eggyel, jól hallom?! na, akkor a tv2 megint majdnem eltalálta, h melyiket kell adni (pedig kihasználták a felező segítségét is idénre)

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.03.09. 21:45:23

emberek! kétségek közt vergődöm... Niclas 2 gólt rúgott? ilyenkor??? és igen. no. innentől kezdve fétisszobrok vásárlását javaslom mindenkinek, aki fikázta. bár még van 1 félidő... Arsa és Nasri nagyot nyom az összefoglaló alapján.

Ferguson 2010.03.09. 21:48:10

@danesdzsu2: a latin bohóccsapatok (tisztelet a kivételnek...) remélem repülnek a bl-ből, a trend ma kezdődik és holnap vmint jövő héten folytatódik... :D

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.03.09. 21:50:48

ja, amúgy egyetlen porto gól, és hossz....

_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.09. 21:54:48

@_Maverick: cirka az első labdaérintése volt a nyomorultnak.

Malcolm 2010.03.09. 21:55:26

A Fio meccs na ez már igen, még jó hogy nem maradtam a Tv előtt...

elber 2010.03.09. 21:57:13

már tényleg félek.

Piiii 2010.03.09. 21:57:43

egy robben lövésen kívül a bayern semmit nem csinál. ennyire nem volt lefocizva a fio az első meccsen, sőt...remélem ma a pech sorozatuk megszakad
és már ott is van!!!!

badblood 2010.03.09. 21:58:23

A "sors" törlesztett valamit a Fionak

Matteo_B 2010.03.09. 21:58:45

Diaby nagyon jó szerintem!

danesdzsu2 2010.03.09. 22:03:30

@Ferguson: képzeld, azok mekkora bohóccsapatok lehetnek, akiket kiejtett már a BL-ből ez a latin bohóccsapat:D

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2010.03.09. 22:03:33

@_benito: a második egész jó lett:)

Na de a hangot mindjárt leveszem tényleg...

Lojzi_ 2010.03.09. 22:03:56

Na innentől lesz szerepe annak, hogy a Bayernnek még van esélye kettő gólt lőni idegenben...

Titi120 2010.03.09. 22:04:11

EZ NEM VOLT LES !!!

elber 2010.03.09. 22:05:08

ahogy a csapatba, úgy elém is visszatért az élet. bommel mikor máskor találná el így? :)

brodi 2010.03.09. 22:05:20

a "bayern váffánkúlóra" reprodukálhatta volna a madridi akcióját a holland úriember :)

Piiii 2010.03.09. 22:05:52

na innentől van nagy szerepe az elcsalt gólnak az első meccsen...

Lojzi_ 2010.03.09. 22:06:37

@Titi120: :o))))

Akartam kérdezni, hogy hátszélben felált védelemmel szemben miért nem mennek az átlövések...

Matteo_B 2010.03.09. 22:07:57

Nasri de gyönyörűű!

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.09. 22:09:07

Nasri, na ez nagy tisztelet! A Bayern meg most támad fel igazán!

Titi120 2010.03.09. 22:09:25

Hőha, de jó lenne ezt a meccset semlegesként nézni !

donnelly · http://nst.blog.hu 2010.03.09. 22:09:30

Ez a Hulk már tavaly ilyenkor is kbszt szar és kbszt önző játékos volt. De tavalyelőtt is. Dungának biztos tetszik a teste.

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2010.03.09. 22:09:34

Ahogy Robben elkezdte húzni, na mondom klasszik Robben gól lesz ebből...

Malcolm 2010.03.09. 22:09:37

Nagy meccs van itt gyerekek.

mbm 2010.03.09. 22:09:57

Mi a franc történik a Bayern meccsen?!
Én meg itt nézhetem, amint Nasri önmegvalósít, ilyenkor nagyon utálom a Digit.

elber 2010.03.09. 22:11:08

@Titi120: ott a pont.
Robben basszus, ezt, de jól (és jókor) eltalálta!!!

Lojzi_ 2010.03.09. 22:11:36

Nem kellene amúgy ráülni erre az eredményre, mert hátul annyira béna a csapat, hogy az egyenlő az öngyilkossággal...

Ja, meg nem kellene kiszóratni 4-5 játékost a következő körre, ha továbbjutunk, mert annyira nem bő a keret.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.09. 22:12:07

Tényleg, ez az, amit szeretek egy német csapatban. Kíváncsi leszek, fordul-e megint a meccs.

Ferguson 2010.03.09. 22:12:20

@danesdzsu2: az igaz, nagy részük biztos latin volt v latin focit próbált imitálni. Amúgy az angol vs latin foci első felvonását látjuk, a különbség asszem szemmel látható... :)

Malcolm 2010.03.09. 22:12:55

Az olasz Sopcast link itt nagyon jó Vlc player-el:

myp2p.eu/broadcast.php?matchid=67491&part=sports

itt nézem én is

mbm 2010.03.09. 22:13:56

Ha valakit érdekel még, Ebué is lőtt egy gólt, ráadásul a portónak.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.09. 22:15:16

@Ferguson: Kikérem magamnak, hogy az olasz foci rokonítható az ilyenekkel. Spanyol foci - talán.

danesdzsu2 2010.03.09. 22:15:44

@Ferguson: Gondolod? Nekem vmi manchesteri csapat is rémlik a trófeák között ;)

Basti · http://borgatya.hu/ 2010.03.09. 22:16:33

az olaszok múltkori rinyája megtette a hatását: 2 gólból egy les, egy lökés :)

donnelly · http://nst.blog.hu 2010.03.09. 22:17:34

Én sem értem, mért nem a jó meccset adják ezek az analfabéták...

horas 2010.03.09. 22:18:02

Na valaki írna valamit a Fior-Bayern meccsről összeségében mivan?

_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.09. 22:19:04

@horas: kettővel fölötted basti megmondta: csalnak az olaszok, moggi leszólt, hogy most az egyszer a fiorentinát is tolják meg egy kicsit.

Malcolm 2010.03.09. 22:20:29

Ez megadhatták volna a Fio-nak:)))

Piiii 2010.03.09. 22:20:38

na ez pont 3 méteres les volt. a szemét észrevette. na ha ezt elengedik, akkor kb egál a bíráskodás. jah nem, még egy embert ki kéne szórni a gatyásoktól...

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.03.09. 22:21:03

@Basti: na, azé Van Buytent lenyomni komoly teljesítmény, gólt érdemel.

gergo a kolyokkutya 2010.03.09. 22:28:16

robbent ideje lecserelni es elkuldeni szabadsagra harom honapra. beakadt neki egy loves, most nem passzol, nem nez, csak lo el a faszba mindent amit lehet* :D

*=MIN-DENT!

Piiii 2010.03.09. 22:28:45

azt hiszi a bab is hús...

Viszlat 2010.03.09. 22:29:24

Történt valami a Porto-Arsenal meccsen, hogy most ennyire elnéző velük a bíró? (Nem láttam, úgyhogy komolyan kérdezem)

dzolutan 2010.03.09. 22:32:37

ennyit a kompenzálásról, egy gól oda, két ziccer lefújva ide.

Piiii 2010.03.09. 22:38:16

két nagyon eltalált lövés ennyit tudott ma a bayern. azonkívül nagy nullák voltak. megérdemelték volna, ha kizúgnak a francba...
jah az szintén szánalmas h volt még 40 másodperc a hosszabbításból mert 4 perc volt kiirva erre 3:20nál lefújja...

BruceWayne 2010.03.09. 22:38:48

kár érte.....

Robben nélkül amúgy fing ez a bayern, bármennyire önzőzik is néha

Strigo 2010.03.09. 22:39:20

A mai Portót nézve a Debrecen csoportmeccsei jutottak eszembe.

Ferguson 2010.03.09. 22:39:23

@danesdzsu2: jóóó, lapozd még át hamurappi törvénykönyveit is, hátha ott is találsz vmit a múltban. Istenem :O A jelent írjuk...

Viszlat 2010.03.09. 22:39:35

@Viszlat: mármint az Arsenallal. De mindegy is, csak rácsodálkoztam.

Lojzi_ 2010.03.09. 22:39:37

Gyors összegzés:
A Bayern jutott tovább megérdemelten.
Akármilyen színvonalú is volt a találkozókon a játékvezetés, látványos foci csak akkor volt, ha épp a Fiorentinának kedvezett a mérkőzésállás.

Titi120 2010.03.09. 22:39:44

A jobb csapat jutott tovább, megérdemelten.

De ezzel a védelemmel a következő körben egy topcsapat (tehát nem olasz) agyon fog minket csapni, ha nem szedjük össze magunkat.

Althedokan 2010.03.09. 22:39:48

bayern - fio

két lesgól itt is egy, ott is egy, szóval végülis mindegy, így is úgy is a Bayern megy tovább, de ez a Fiorentina ne is menjen sehova, csak széjjelrúgják az ellenfelet

Titi120 2010.03.09. 22:40:43

@Piiii:
3 perc volt a hosszabítás, nem baj.

Harald hardrode 2010.03.09. 22:40:45

nem kell sírni a fio drukkereknek, egy les, egy meg lökés (még ha nem is nagy, de lökött) azt meg köszönjék meg a végén, hogy Schweini passzát lesnek behúzták, mert az tuti gól lett volna.

dzolutan 2010.03.09. 22:41:19

@Piiii: Vicceltem
Maxiriszpekt a Fionak, igazából ez a párosítás az edzőkön múlott. Prandelli (majdnem) tökéletesen iktatta ki Robbéryt, míg LvG sikeresen elfogyasztotta a Bayern védelmét. Kapott segítséget is a csapat, de úgí gondolom, nem ezen múlott, ma 3szor volt továbbjutó a fio.

Ferguson 2010.03.09. 22:41:54

@Titi120: "...következő körben egy topcsapat (tehát nem olasz)..." - ez nagy beszólás volt pajtás, grat hozzá hahahah :D

Harald hardrode 2010.03.09. 22:42:46

@Piiii: te hülye vagy. 3 perc hosszabítás volt, amúgy meg 3:2 után nyomozoták a labdát, lőni meg meg kell tanulni. A fio meg mit tudott:kapus baki, les gól, lökés - faszságokat én is tudok írni

Harald hardrode 2010.03.09. 22:43:23

@Harald hardrode: elnézést a hülye visszavonva, tényleg bocsánat érte

Lojzi_ 2010.03.09. 22:44:06

@Lojzi_: Még annyit, hogy a két csapat közti különbséget az mutatja a legjobban, hogy a Fio az utolsó gól után semmit nem tett a továbbjutásért: nem pörgették fel, nem nyomták a kapu elé a Bayernt, nem küzdöttek, nem haraptak.

Lehet, hogy a német focihoz vagyok szokva, de ez nekem Fio szurkolóként sem lenne szimpi.

acdcisti 2010.03.09. 22:44:46

@Piiii: milyen meccset néztél?...vagy csak bámultad?

Harald hardrode 2010.03.09. 22:45:58

Varga Zoli mit ivott? Fio többet tett hozzá a játékhoz, bajoroknak szerencséje volt. Kérek belőle én is.

calcio_di_rigore 2010.03.09. 22:47:32

Nem az a durva hogy csalással mentek tovább, de h ezektől mi kaptunk egy 4-est... OMFG, Ciro...

BruceWayne 2010.03.09. 22:48:44

@Ferguson: remélem ha a mu a bayernel kerül össze akkor is így fogjátok szopkodni egymást :)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.09. 22:48:47

Kíváncsi leszek a Bayern következő BL meccsére, ez most örömteli volt az biztos.

horas 2010.03.09. 22:49:37

A mai fordulóból annyival lettünk okosabbak,hogy két továbbjutó megint addig megy amíg egy épkézláb ellenfelet nem kap.
@Titi120: A párharc elött még,még legyintettél a Fiorentina-ra ahhoz képest,idegenben lött góllal továbbjutni nem egy nagy flash ez a Fiorentina ellen...
Adja isten,hogy összekerüljön a Bayern és az Inter következő fordulóban...

Titi120 2010.03.09. 22:50:12

@calcio_di_rigore:

:DDD

Bayern - olasz foci 2-0

;)

giacinto 2010.03.09. 22:50:46

na ahogy látom csak sikerült betolni a bayernt a 8 közé. Bravo UEFA!

de legalább győzelemmel esett ki a Fio.

keg 2010.03.09. 22:51:03

"Egy gólt gyorsan bepofozunk, hogy biztosan ne legyen baj, aztán a nézőkkel együtt röhögünk Bendtneren, vagy hogy hívják azt a muflák gyereket."
Ha ezt nem írjátok le, biztos nem rúg hármat :D

Harald hardrode 2010.03.09. 22:51:38

Varga Zoli nagyon kemény, majdhogynem sír :-D

bobix 2010.03.09. 22:52:13

Topcsapat, ami nem olasz.... Adná az ég, hogy a Bayern az Intert kapja a következő fordulóban (mivel a Chelsea égni fog). Még jó, hogy ilyen könnyű fikázni az olaszokat... Nagy trendi lett mostanság. Pedig nemrég láttuk, hogy az olasz bajnokság 10. helyezette hogyan tartotta sakkban a kibaszott nagy rekordbajnok német éllovast. A junájtidesek meg megmutatták hétvégén, hogy Rooney nélkül alig tudnak megverni egy fostalicska Wolverhamptont.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.09. 22:52:28

Ottó miért nem tud egyetlen egy érdekes dolgot sem mondani? Ez borzasztó, a közhelyszótár új értelmet nyer, borzalom!

Ferguson 2010.03.09. 22:52:51

@Nerazzurri: változnak az idők, meglássuk... :)

Titi120 2010.03.09. 22:53:44

@horas:
A Fio szar is volt a 2x90 perc során, ahogy vártam, csak sajnos mi is. De ha így nézzük, igen, végsősoron igazad volt.

A mondandód másik feléhez meg annyit, hogy ahhoz az Internek először is olyan lépcsőfokot kéne megmásznia, amelyet már rég nem sikerült nekik. ;)

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2010.03.09. 22:53:52

@Titi120: Sikerült idegenben lőtt góllal továbbjutnotok, egy Olasz középcsapat ellen. Grat :)

Lojzi_ 2010.03.09. 22:54:00

@calcio_di_rigore: Nem ment tovább senki csalással.
Mindkét találkozón voltak játékvezetői hibák, de a párharc végeredményét ez a tény a hibák egyeletes eloszlása miatt nem befolyásolta.

Arról beszélhetünk, hogy miért nem képes a játékvezetés követni a mai futball sebességét, de sok értelme nincs, mert nem egyszer itt az NST-n is volt erről szó, de nem volt igazán terméleny vita.

Amúgy is, ez a csalásozás elég szánalmas...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.09. 22:54:24

@giacinto: Azért UEFA, mert szerencsétlen Övrebö eltolta az első meccset? Ma csak a firenzeieken múlt, senki máson, háromszor is továbbjutásra álltak, ők tolták el.

Harald hardrode 2010.03.09. 22:55:23

@giacinto: ilyen avatarral nem várok mást :-D van még valami jó vicc a tarsolyodban? Sokáig fent leszek, küldehtenél még egy kettőt. A végén az is lehet, hogy, amióta írásbeliség van, azóta először az Inter is a 8 között lesz. Majd jövök én is nyomni a hülyeséget a londoni meccs idején, hátha te is olyan jól fogsz szórakozni, mint én :-D

Slice 2010.03.09. 22:55:28

@horas: Mondjuk arra azért kíváncsi lennék, hogy pl azt miből szűrted le, hogy az Arsenal kiesik ha kap egy "épkézláb" ellenfelet. Gondolom mind az 5 gól erre utalt. Nem azt mondom, hogy nincs alapja amit mondasz, de azért egy ilyen meccs után ez bátor kijelentés.

bobix 2010.03.09. 22:55:28

@Titi120: Örülj öcsém, hogy egy Ciro Ferrara nevű "szakmeber" ült pár hónappal ez előtt a Juve kispadján. Következő körben csicsika lesz, meglátod. Rib és Rob majd Ripp és Ropp...

avenger13 2010.03.09. 22:55:57

a lesgólt visszakapta a fio. klose kiugratása nem volt les, és ketten vitték volna a kapura amit még a bayern sem tud kihagyni. szerintem már ez a kettő is elég kompenzációnak, hülye kommentátor persze a végén csak klose lesgólját emlegette, mintha az számítana egy lesnél hogy mennyire az. max annyiban, hogy melyik bíró a hülyébb. a lest nem méterre mérik. a fio tényleg többet tett hozzá a játékhoz, ha annak számít, hogy mindent előrerúgtak magasan. ribery meg robben kegyetlen jól tartotta a labdát a végén, öröm volt nézni amit csinálnak. végre ma láttam idén először riberyben annak a játékosnak a csíráját aki. nem az egész meccs képe alapján, de egy-két labda átvétel és megmozdulás. a védelemmel kell kezdeni valamit, de elvileg optimista becslések szerint, contento és micho is felépül. igazság szerint badstuber, mivel állandóan balszélső, nem tud középen stabil teljesítményt nyújtani.

egyébként a második fio sárga ugyanaz volt mint az első meccsen. szándékos durva szabálytalanság, a labdát még véletlenül sem nézte, de lahmot letaglózta az a barom. nem adtak érte pirosat, ahogy basti se kapott.

nekem nem volt szimpatikus a fiorentina nem nagyon de kicsit rugdalózós játéka, sok kis szabálytalansággal.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2010.03.09. 22:56:13

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Tavaly jók voltak, mostanra közép, lett, pedig több bennük a potenciál. Ennyit már nem lehet a balszerencse számlájára írni.

dzolutan 2010.03.09. 22:56:24

@giacinto: Nyilván az uefának köszönhető, hogy se 1-0nál, sem 2-0nál és még 3-1nél sem tudta megtartani a továbbjutást a fio. Tudom, lesgól, meg koefficiens meg mák. Ja, mák, hogy kaptak az olaszok 2 gólt Buytentől.

giacinto 2010.03.09. 22:57:51

istenem csak jussunk tovább és kapjuk meg ezt a semmire nagyképű Bayernt

horas 2010.03.09. 22:58:34

@Titi120: Ez igaz,de hát a szerencsére könnyű vernie magát az embernek.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.09. 22:58:49

@bobix: Gratulálok ehhez a kommenthez! Méltó ahhoz, aki írta.

@Great Cornholio: Te se tagadhatod, hogy a firenzeiek huzamosabb ideje ott vannak a nagyok mögött. Bőven nem középcsapat, csak most nem megy nekik.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.09. 22:59:31

@bobix: Gratulálok ehhez a kommenthez! Méltó ahhoz, aki írta.

@Great Cornholio: Te se tagadhatod, hogy a firenzeiek huzamosabb ideje ott vannak a nagyok mögött. Bőven nem középcsapat, csak most nem megy nekik.

Titi120 2010.03.09. 22:59:55

Olyan idegesnek tűnik a nép.

Nem tudom mire vélni. :)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.09. 23:00:26

@giacinto: Én nem látom hogy nagyképű lenne itt bármelyik szurkoló is, csak azt, hogy ki tudja miért, puffognak az olasz drukkerek. Nem örülnék, ha az Intert kapná.

Lojzi_ 2010.03.09. 23:00:46

@giacinto: Csak szép sorban.
Te már akkor boldog lennél, ha a továbbjutás meglenne....

Egyébként szép lenne a BL helyek szempontjából, ha a Bayern az Intert is kinyomhatná.

dzolutan 2010.03.09. 23:00:46

@giacinto: Mi a nagyképűség? Hogy idejössz hányni és többen kiigazítanak, hogy a Fiorentina többször is elbaszta a továbbjutását annak ellenére, hogy a Bayern még segítséget is kapott az első meccsen?

Harald hardrode 2010.03.09. 23:02:21

@giacinto: kívánom, mert Lucioban mindig van egy gól (a saját kapujába) és 4 éve volt már a 0-2, ideje lenne megismételni :-D Komolyra fordítva a szót 50%-50%-t adnék. De várjuk meg a jövőhetet. Ami pedig fontos, megint egy olasszal kevesebb a CL-ben, közelebb a 4CL hely.

Iustizmord 2010.03.09. 23:03:11

Van Buyten, Van Bommel, , Robben, Ribéry, Pranjic Klose , Avramov, Hamit Altintrop, Olic, Tyimoscsuk

na látom hogy ha egy egykori ss-veterán nézné a listát, pont azt mondaná: igen, kisunokám, én ezeket lőttem le a háborúban. :o)

bobix 2010.03.09. 23:03:32

Üdv neked is Kornél. Pont nem tőled vártam beszólásra. Ha el tudod nekem magyarázi igényes érvekkel, hogy mire kell a német bajnokságnak a 4.-ik BL hely, akkor talán szurkolok a Lazionak, hogy jövőre ne a B-ben vitézkedjenek...

giacinto 2010.03.09. 23:04:34

Sweinnél elmaradt a jogos piros. egészen másképp alakult volna a meccs.

giacinto 2010.03.09. 23:06:16

@dzolutan: igen, éppen azzal a segitséggel jutottatok tovább. és ilyen szövegek hogy megérdemelten....

BruceWayne 2010.03.09. 23:06:26

amúgy az mindent elmond a mostani bayernről hogy most annyira nem is lehet őket rühellni mint a nagyképű szurkolóit :)

számomra nagyrész Robben miatt /mivel az egyik kedvenc játékosom már régóta/, na meg hogy hónapokon keresztül nem voltak tényezők (mondjuk még most sem azok), meg hogy megverték a juvét, valahogy alábbhagyott az "ezeréves" ellenszenv amit minden aktuális bayern ellen folyamatosan érzékelni lehetett,de hát a csapat itteni szimpatizánsai folyamatosan tesznek róla hogy ne hagyjon alább a semleges- és ellendrukkerek klub iránti szimpátiája :)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.09. 23:07:02

@bobix: Már ne is haragudj, de egy ilyen - lábtöréseket vizionáló - kommenthez mit írnál?
Senki nem beszélt a német bajnokság 4. BL helyéről, csupán nem értettem, hogy mire a nagy fújolás, mikor továbbment a jobbik csapat, ráadásul úgy, hogy 3 (!) alkalommal is a Fiorentina állt továbbjutásra. Ki hibája hogy egyszer sem tudták megtartani?
A Laziót meg ne féltsd, fél lábon is jobbak egy Livorno-Atalanta-Sienánál, amint azt a pontszámuk is mutatja.

horas 2010.03.09. 23:07:40

@Slice: Az Arsenal taktikailag,kombínatívitásban emelkedett ki a kis és középcsapatok közül, mindig is képesek egy az említett szinvonalú csapatot nagyon megszórni,de tudjuk,hogy ez mennyire elég egy komoly csapat ellen,ezt most minden rossz indulat nélkül mondom,és tegyük hozzá,hogy ez a Porto az szokásosnál egy kategóriával gyengébb volt.

Lojzi_ 2010.03.09. 23:07:42

@bobix: Szerintem arra fogják használni, hogy a dobogósokon kívül a negyedik helyezett csapatot is elindítják.
Miért, az olaszok mire használták?

_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.09. 23:07:48

@Lojzi_: "Mindkét találkozón voltak játékvezetői hibák, de a párharc végeredményét ez a tény a hibák egyeletes eloszlása miatt nem befolyásolta."

szeretem én a viccet, a mókát, a kacagást, szinte lételemem az állandó jókedv, úgyhogy külön köszönöm ezt a hsz-t. :)

dzolutan 2010.03.09. 23:09:48

@giacinto: @Nerazzurri: Az interesek meg jönnek eszet osztani, és észreveszik az egy darab momentumot(a 4ből) ami befolyásolta a továbbjutást.
Igenjó most nagyképűnek lenni! üdvözlettel: a Balotelli fan club.

Harald hardrode 2010.03.09. 23:10:03

Amúgy felhívnám Alaba teljesítményére a figyelmet, pedig nagyon tartottam tőle.

Slice 2010.03.09. 23:10:40

@horas: Hát egyelőre ez az év nem olyannak néz ki mint az elmúlt 4-5, aztán 1-2 hét alatt ugyanolyanná alakulhat. Majd a következő meccsen elfog dőlni, hogy mire képesek idén a fiúk. Addig nem mernék semmi különösebbet mondani. Amit írtál az igaz volt az utóbbi éveinkre főleg. Remélem idén máshogy lesz.

Titi120 2010.03.09. 23:10:54

@Nerazzurri:
DVTK avatarral rendelkező Inter - szimpatizáns a rokonszenvességről értekezik, lol ! :-)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.09. 23:11:28

@Viszlat: ezt a meccset le tudom tölteni Tőled? köszi

bobix 2010.03.09. 23:11:36

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: azt hiszed én is László Csaba vagyok? Egyáltalán nem a lábtörésre gondoltam, hanem a saját szlengenben próbáltam kifejezni magam. Hamar rájöttem, hogy hiba volt.

A Fio valóban elkúrta: nem kicsit, NAGYON!

Viszont nem tudom, hogy a ki volt az, aki a majomfejű Hoeness-el az avatarán beírta, hogy német vs olasz foci 2-0. Ez mi, ha nem nagyképűsködés?!

BENIARRIVO · http://forzaitalia.blog.hu 2010.03.09. 23:12:08

@Titi120: nem arról van szó, hogy az Inter továbbjut-e, hanem arról, hogy feltéve, ha és amennyiben lenne egy Bayern-Inter, akkor a bajorok csontra lennének szopatva. ennyire próbáltak csak bátortalanul utalni néhányan, miután Te bátran lesuttyóztad a olasz csapatokat, inklúding Inter. Persze a fantasztikus Fio után érthető az önbizalom.

giacinto 2010.03.09. 23:12:22

@_benito: jaja, atz nekem is tetszett.

"nem befolyásolta" LOL

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.09. 23:12:30

most jönnek a rossz a porto kommentek :)

Iustizmord 2010.03.09. 23:13:10

@Lojzi_: Egyébként szép lenne a BL helyek szempontjából, ha a Bayern az Intert is kinyomhatná.

@giacinto: istenem csak jussunk tovább és kapjuk meg ezt a semmire nagyképű Bayernt

nemtom melyiken röhögnék jobban.

de az az érzésem hogy a bayernt a cselszí veri habosara :o))))

Titi120 2010.03.09. 23:13:21

@bobix:
Én voltam, látom rendesen átment a malícia !

horas 2010.03.09. 23:14:29

@imici77: Én már egyet írtam rólatok...;)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.09. 23:14:35

@bobix: Akkor megkövetlek, nagyon úgy jött le ez a Ripp és Ropp. Bocs.
Ha valaki csalódott szurkoló, esetleg érezheti ezt nagyképűnek, de ezek a tények is egyben.

@BENIARRIVO: Felhívnám figyelmed arra, hogy Ferguson kommentelő társunk ebben kétszer annyira elől járt, ő miért nem kap ebből?

Titi120 2010.03.09. 23:15:37

@BENIARRIVO:

Lesuttyóztam ? Szerintem egyeseknek már nagyon késő van ...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.09. 23:16:28

"-Ottó, mi a véleményed a meccsről?"
"-Igazi futballmérkőzés volt..."

Lojzi_ 2010.03.09. 23:18:24

@giacinto: Ha Schweini piroslapja esetén minden másképp alakul, akkor az első meccsen is 0:0-nál a tizenegyes mellé járt volna a piros.
És akkor nincs idegenben lőtt gól és nincs a végén Klose-lesgól, meg a fene tudja, hogy még mi nincs.

A Bayern éppenséggel kurvára nem tehet a játékvezetés színvonaláról.
A Chelsea sem tehet róla és az Inter sem, de valamelyik szopni fog jövő héten. Mert képtelenek a bírók követni a tempót.

Arról viszont igenis tehet a két csapat, hogy a Bayern végig akarta a továbbjutást, csak szarul játszottak, míg a Fiorentináról ugyanez nem volt elmondható. Az utolsó gól után mit csináltak? Mondta nekik a spori, hogy aki nem ül le a fűbe, az húsvétkor nem kap nyuszit?

spangol 2010.03.09. 23:18:58

@giacinto: 1 lesgól itt, 1 lesgól ott. Mit nem lehet ezen érteni?

danesdzsu2 2010.03.09. 23:19:56

@Ferguson: a boldog élet titka a rövid memőria:D

Ha csak 5-6 évig tartana, te jó ég, Benfica, Porto, bohóccsapatok :D

bobix 2010.03.09. 23:20:08

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Semmi gond. Ha Vercotti blogjáról emlékszel rám esetleg, tudod, hogy kinek szurkolok. És mint olasz fan úgy érzem "kötelességem" védeni az olasz focit. Mostmár viszont csak 2 olasz csapat maradt pontokat gyűjtögetni szembe 4 némettel. De majd megmutatják a nagy dajcsok, hogy mennyire is kell nekik az a 4. hely...

BruceWayne 2010.03.09. 23:20:15

@Titi120: na ha ezt megjegyezted akkor neked tuti a fradi a másik kedvenc csapatod :-O
/vagy neadjisten az ujpest/

_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.09. 23:21:10

@imici77: szerintem jobbak voltunk, de hát az elején ledaráljátok a kapusunkat, aztán jön a bazinagy lesgól, utána meg összeestünk. ha ezek nincsenek, simán alázunk, szerintem.

(csak hogy ne érezd egyedül magad)

bobix 2010.03.09. 23:21:26

@danesdzsu2: Köszi, ez nagyon, de nagyon, de nagyon :D :D :D

avenger13 2010.03.09. 23:22:13

@_benito: a fiorentinának ugyanúgy megadtak egy lesgólt. klose a végén nem állt lesen, és ketten vitték volna a kapusra a labdát. szálljunk már le klose lesgóljáról. megkapta a fio is. és igen mindkettő befolyásolta a továbbjutást, mint általában a legtöbb gól. ha kivonjátok mindkettőt, akkor 1-1, 2-2 bayern továbbjutással.

England win The Ashes! 2010.03.09. 23:23:29

@Titi120:

Ahá, szóval Hoeneß! Én meg azt hittem, Fatih Terim.

:)

_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.09. 23:24:04

@BENIARRIVO: a bayern-inter meccs alatt addig innám a 80 fokos rumot, míg meg nem vakulok :)

Basti · http://borgatya.hu/ 2010.03.09. 23:25:06

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
az a nagyképűség részünkről sztem, hogy merünk örülni a továbbjutásnak. na de hát mit várjunk az olyan sznoboktól akik olasz cspatnak drukkolnak :)

a másik tényező pedig az lehet, hogy 2xes kompenzáció ellenére sem tudtak nyerni pluszban, és irigyek, hogy van olyan csapat ami nem adja fel.
------------

tippeljünk, hogy vajon holnap a német sajtó sírja-e tele a világot a 2 szabálytalan olasz gól és 2 ziccer elvétel miatt, vagy a basti kiállításáért fognak rinyálni a digók? :)

_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.09. 23:26:26

@avenger13: nyilván gobbi kiállítása, és malacka semmije között sincs összefüggés. és a 93. percben megadott 3 méteres les is ugyanaz, mint a 3 centis.

mondom, értem én a viccet, csak most valahogy nincs kedvem nevetni. de már azért lassan kihozzátok belőlem a harsány kacajt a pajtásaiddal.

England win The Ashes! 2010.03.09. 23:26:42

@_benito:

Aha, és még Frank de Brekeke is a Porto ellen fújt...
:)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.09. 23:26:49

@_benito: nem tudom eldönteni melyik meccsről beszélsz :)

bobix 2010.03.09. 23:28:30

@avenger13: Plusz-minusz, mintha ilyen egyszerű lenne. Csak kurvára nem mind1, hogy kell kimenj visszavágó előtt a pályára...

Ferguson 2010.03.09. 23:29:02

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: "Felhívnám figyelmed arra, hogy Ferguson kommentelő társunk ebben kétszer annyira elől járt, ő miért nem kap ebből? " - engem már tisztelnek :)

bobix 2010.03.09. 23:29:23

@_benito: Szerintem fölösleges erőlködjük :D

Ferguson 2010.03.09. 23:30:34

@imici77: hehh :) Megelőztél! Pont azt akartam írni, h ha ez az arsenal nyer vmit idén az emirates kupán kívül, akkor vmi nagy fogadással készülök az év végére, amit megemleget a lurdy ház és a jorky közösség :P Amúgy ha focira vagyok kíváncsi, MU meccset nézek v NFL-t... :D

avenger13 2010.03.09. 23:31:02

@_benito: én azt hittem, hogy lest nem méterre mérik...

akkor követelem, hogy aki lahmot letaglózta, az is kapjon pirosat a sárga helyett, a srác túl sok nfl meccset nézhet, hogy ilyen jutott eszébe. a megállított ziccereink meg ugyanez. az előző meccsen a 11es mellett elmaradt piros meg szintén. ilyeneket lehet írni bőven. ha elhisszük amit ti reklamáltok meg ti is amit mi, akkor egál. a kacaj meg mindig felüdít engem is, nosza.

Titi120 2010.03.09. 23:31:18

@Nerazzurri:
Talált. :)

Nem korbácsolom tovább az indulatokat mára (így is érzem a szereteteket), de azért biztos, ami biztos, rögzítem mégegyszer:

Bayern München - olasz foci 2-0

;)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.09. 23:32:01

@bobix: Persze, tényleg, onnan volt ismerős a nicked! Persze, lehet védeni, de most ez a helyzet, megint mondom, 3 alkalommal is továbbmehetett volna.

@Basti: Hogy nem adja fel, ez itt a lényeg, de igazad van. Én akkor sznob vagyok, jé! :)

@Ferguson: 3x év kemény alkoholizmus tényleg tiszteletreméltó. ;)

wan2bee 2010.03.09. 23:32:04

@avenger13: _benito a porto meccsrol beszel, de mindegy. Heltont leginkabb a sajat vedoje gyalulta foldbe. Portonak nem jott ki a lepes. ez van. Bar valahogy egy percig nem aggodtam, hogy nem az Arsenal megy tovabb. Ket aggaszto kerdes: miert nem lattam Rosickyt 1409 ota tavolrol kapura loni? es miert nem kezdett Walcott, ha a Burnley ellen be mertuk tenni?

halareaal 2010.03.09. 23:32:36

bazzeg, még jó h eladtuk Robbent. a végén még kiderül, h ha viszonylag keveset sérül meg, még Ribérynél is jobb.

avenger13 2010.03.09. 23:33:19

@bobix: írtam nektek az előző meccsre is olyat, amit tőlünk vettek el. persze ez nem ilyen egyszerű, de nevetséges azt állítani, hogy a bayernt az uefa nyomta tovább.

BruceWayne 2010.03.09. 23:34:17

nyilván a fiorentina baszta el a meccs végét, ez rendben is van, na de azért odavágón megadott 2. gólhoz ne mérjük már a mai meccs "kompenzálását"(már ha lehet egyáltalán annak nevezni), mivel előbbi alapjaiba határozta meg a mai meccset.
Lehet 1-1-es első meccsel is továbbmegy a bayern, na de akkor is....

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.03.09. 23:34:25

A törivitát visszamenőleg kimoderáltam, nem kéne ezt a vonalat erőltetni.

A Fio-Bayernhez annyit, hogy vajon mit érdemel az a csapat, amelyik kiesésre állva sem tud kapura lőni kb fél óráig?

Az uccsó tíz percben még a Hull City is betolta volna a Bayernt a tizenhatosára, az olaszok meg el sem láttak a kapuig.

Ferguson 2010.03.09. 23:34:25

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: én és az alkohol? Kizárt dolog, mert nem tudom :) Kérdezd @imici77-t... :D

avenger13 2010.03.09. 23:34:43

@wan2bee: nézd meg, hogy mire írtam, ott pont nem.

bobix 2010.03.09. 23:34:47

@Titi120: Supeeeeeeeeeeeeer Pippo Inzaghi!!

horas 2010.03.09. 23:35:46

Látom most mindenki kicsit emocionálisabb mint szokott lenni...

A Bayern-Inter elé :)...:

A Chelsea elleni első meccsből kiindúlva,szerintem azért az nem túlzás,ha az ember azt a következtetést vonja le,hogy az Inter-nek több keresni valója lett volna a két ma esti továbbjutó ellen mint a kék-londoni-akkal szemben...
(Akiknek a kiejtésére,továbbra is minden sanszuk megvan.)

A Fiorentina-nak egyre több,de még mindig kevés ezek szerint a BL-rutinja,valószinüleg ez történhetett.Mert 2-0-nál felkellett volna húzni az atombunkert az is biztos.

Amúgy nagyon szép gólokat lött mindkét csapat le a kalappal kár,hogy ilyen nemzet közötti vitát robbantott ki,hogy a tyúk vagy a tojás volt elöbb megint nem fog kiderülni...:)

horas 2010.03.09. 23:36:37

nemzetek közötti

Basti · http://borgatya.hu/ 2010.03.09. 23:36:40

@bobix:

"Viszont nem tudom, hogy a ki volt az, aki a majomfejű Hoeness-el az avatarán beírta, hogy német vs olasz foci 2-0. "

a tények makacs dolgok :-)

_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.09. 23:37:37

@Ferguson: szó sincs róla, lefagyott a blogmotor, nem tudok moderálni, pedig kikapnék 2-3 hsz-t.

kérek mindenkit, ne éljen vissza a helyzettel, akit reggel moderálnom kell, azt ki is tiltom egy napra.

mordizomadta!

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.09. 23:38:39

@Ferguson: Te a münkeni sörfeszten már az illattól berúgnál... stuttgartban :)

Ferguson 2010.03.09. 23:39:31

@_benito: neeeee, holnap itt kell lennem. Már behűtöttem a limonádét... :D

BruceWayne 2010.03.09. 23:39:36

@Titi120: mondjuk engem úgy általánosságban pont hidegen hagy a bajnokság közti dedóharc, meg az olasz foci védelmezése (az Internek szurkolok és nem a Serie A-nak, vagy az olasz válogatottnak + a bundesliga is érdekel), de ezt a 2-0-t mi értelme van harmadszor(?) is leírni? idegenbe lőtt góllal ma túljutottatok az 5. számú olasz csapaton, és ennyi, a helyén kell kezelni.

bobix 2010.03.09. 23:40:08

@Basti: Ha valaha meg akarsz valamit tanulni olaszul, ez legyen az első mondat: Grazie Ciro Ferrara!

giacinto 2010.03.09. 23:44:44

VB-elődöntő Németországban:

Németország-Olaszország 0-2

ezt beirjam még 4-szer?

Basti · http://borgatya.hu/ 2010.03.09. 23:45:07

@bobix: csak hogy érezd a kultúrák iránti nyitottságomat, itt és most kijelentem, olaszban van azért jó dolog is, na nem a focijuk...pfejj :S
hanem a pizza és a nők! hangsúly az utóbbin =)

bobix 2010.03.09. 23:47:38

@Basti: Pfejjj... mégis több olasz BL cím van, de még még VB is... pfejjj :S

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.03.09. 23:47:39

@Iustizmord: én szedtem ki az eddigieket is, meg a legutóbbit szintén. A személyeskedés ellen papolsz úgy, hogy a hozzászólásod többi része tömény fika. Lásd még: nincsen neki esze stb. :)

Harald hardrode 2010.03.09. 23:48:31

@heinrich: nem is akartam, és teljesen jogos a moderlálás, csak jelezni akartam Justizmordnak, hogy nagyon nagy fiúnak érzi magát anglománként, amúgy meg mindig jön a nácikra utaló szövegével.

Ferrara-t meg hagyjátok már. Nem ő focizott a pályán. 1 vagy 2 gól az edzőjé, de négy???? Amúgy meg miért is a Juve a téma, az majd a csütörtöki EL posztban lesz nem?

danesdzsu2 2010.03.09. 23:51:36

@Basti: szegény Hoeness feje olyan, amilyen, ez tény, de nem illik emlegetni ;)

bobix 2010.03.09. 23:51:39

@Harald hardrode: Ja biza! Akkor majd jön az olasz foci - angol foci 2-0. Ja, hogy a Fio oda vissza verte a Poolt?! Akkor már 4-0 lesz...

bobix 2010.03.09. 23:52:46

@bobix: fúúú junájtidesektől elnézést: 4-1, sőt kb 4-2

Basti · http://borgatya.hu/ 2010.03.09. 23:53:21

@bobix: hát, igen. a világ nem tökéletes...

Vul-Kahn 2010.03.09. 23:53:36

Csángó Brékesek, Szevasztoook,
Székely Deszkások, Szevasztoook,
SZAR, CSALÓZÓ OLASZFANOK, SZEVASZTOOOOOOOK!!!

Komolyan mondom, nem lehet nektek elég alacsonyra tenni a lécet, hogy átjussatok rajta... Kb ásni kéne neki egy gödröt, vagy nem tudom.
Benito, te is elszégyellheted magad nyugodtan, tőled azért többet várnék ennél...
Nem is kívánok többet veletek foglalkozni, egyszerűen szégyen, amit elővezettek.

A meccshez: nehéz mit hozzáfűzni, a németfan kollégák már leírták a lényeget.
Mindenek előtt kell megemlíteni viszont David Alabát. Ez a gyerek egy kibaszott FUßBALLGOTT!
- 17 éves
- először volt kezdő a Bayernben
- életében először volt kezdő a német harmadosztálynál magasabb szintű futballmérkőzésen
- és ami talán a legfontosabb, EGYÁLTALÁN NEM BALHÁTVÉD. Kb annyira az, mint Schweinsteiger, de ha RIberyt írom, akkor se tévedtem nagyot (ha egyáltalán).
A jövő egyik legjobb középpályása lesz ebből a kölyökből, ha megfelelő kezekbe kerül. Nyáron kölcsön kellene adni egy olyan csapatba, ahol az eredeti posztján játszhat (BuLi2, osztrák BuLi, svájci liga, ilyesmi), és megtaláltuk Ribery hosszútávú utódját, ebben biztos vagyok.
Apropó Ribery, nekem ő kurvára nem tetszett. Az utolsó 20-25 percben gyakorlatilag nem tett futólépést...
Viszont Bommel és Robben óriásiak voltak, Bommelre mostmár azt mondom, hogy mindenképpen meg kell tartani. Úgyse lehet már belőle nagy pénzt csinálni, viszont még mindig nagyon jó (nyilván nincs top5-ben a posztján a világon, de nagyon jó), a hozzáállása egészen fantasztikus (ki gondolta volna úgy 2 éve, hogy 1x le lehet majd róla írni ilyet). Jövőre talán már nem fog ennyit bírni, de szerintem nem is fog megsértődni ha padozik néha, jöhet a hoszzútávú utód Khedira, Tyimoscsuk meg mehet (akár pont a Stuttgartba.)

Összességében nem maradéktalanul, de nagyon elégedett vagyok, nem is elsősorban a játékkal, hanem a morállal, amit megint mutattunk. Innentől nekem a BL-ben nincsenek elvárásaim, ha kiesünk akár kettős vereséggel is, már nem lesz bennem olyan nagy hiányérzet.

Hajrá Bayern!!!

_alerob 2010.03.09. 23:53:51

Nincs kedvem nagy vergődésbe és felesleges harcokba belemenni, de a Bayern semmivel sem érdemelte ezt meg jobban, mint a Fiorentina. A Fiorentina nagyon szimpatikus BL-t zárt, kár értük. És már kár hőbörögni, főleg olyan baromságokon, minthogy egy olasz nem élcsapat. Egyébként, ha ilyen minősítéseknél járunk, akkor megengedem magamnak, és elmondom, hogy Molinaro stabil kezdő a Stuttgartban, aki egy német élcsapatnak számít, de a Juvéban mégse volt sehol. És ugyebár az okosok megmondták, a Juve nem élklub még a német csapatokhoz viszonyítva sem. Mondjuk ez nem tudom miért jutott eszembe...

Kicsit ideges lettem ezért még valamit elmondanék.
A Bayern továbbment a Juve ellen, ami akkora bravúrnak és alázásnak számított, miközben a Juve volt az akkori legpocsékabb formában lévő olasz csapat. A Fiorentina ellen továbbmentek úgy, hogy voltak kétes szituációk,plusz a Fiorentina többet tett érte. (a fiorentina jelen pillanatban kb 10ik) Az inter továbbjutásra áll az elvileg hipergigaszuper erős londoniak ellen, mégse lehet élcsapat. A Juventus rotyogva kiverte a bomba AJaxot, és valószínűleg így fog tenni a Fulham ellen is, de mégse lehet élcsapat. A Milan rosszul áll a Mu ellen, de az is elég ki-ki meccs. Miért nem lehet élcsapat egy olasz klub?

Egyébként, megnézném, hogy a Palermo mire menne akármelyik "élcsapat" ellen, puszta kíváncsiságból.

Iustizmord 2010.03.09. 23:54:53

@heinrich: jó, de azér' nem én kezdetm (hüpp, hüpp, mama!)

azér' az gáz ha vki pocskondiáz ismeretlenül , nem is tudom ki az oszt nem pökhetek vissza. magyarok vonymuk mán, hadd pereljünk.

de szedd ki igazad van, ám az ss- es részt (kiejtve milyen már...) fenntartom mert szvsz poénos, elvonatkoztatva attól h az ss maga minden csalk nem poénos.

horas 2010.03.09. 23:55:02

Ez nagyon nem szép ez a Bayern-olasz foci 2-0,nem értem miért kell...
Mikor a Zenit tavaly elött az UEFA-Kupában(!)németországba járt alázni nem nagyon irogattál ilyeneket,de valószinüleg ezért okoz ekkora eufóriát,hogy egy olasz élközépcsapatot kitudott ejteni a német überalles Bayern idegenben lött góllal...
Miért jó ez?...

Ferguson 2010.03.09. 23:56:14

@Vul-Kahn: hehehehehhihihhii :D Óriási!

bobix 2010.03.09. 23:58:58

@Vul-Kahn: Szevaaaaaasz! Van nálatok terasz? Na még egy ilyen beköpés, azt fejeden a kerítés

avenger13 2010.03.10. 00:00:36

@_alerob: felesleges ez az élcsapatozás. az olaszoknak most épp 2 rosszabb évük van. a stuttgart jelenleg 7ik, így molinaroval meg kár jönni.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.10. 00:00:38

@Ferguson: van mit tanulnunk az itteni írásokból :)

avenger13 2010.03.10. 00:01:31

@avenger13: bocs tudom nem te voltál az első, nem csak neked szól, csak a te kommentedre írtam a választ.

Mr. Acid 2010.03.10. 00:01:35

Jé, mennyi ismeretlen (olaszposztos, meg Bundás) arc! :-D
A Portot kipipáltuk, jöhet a következő!

_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.10. 00:01:38

@_alerob: egy csöpp esze van a juvéban a döntéshozóknak, úgy kiesnek a fulham ellen, mint a huzat.

@Vul-Kahn: kérek engedélyt meghunyászkodni.

gabenito 2010.03.10. 00:01:39

úgy beszél mindenki a színvonalról mintha egyenlő kaliberű csapatok játszottak volna.
Szerintem
Lelkesedésben, taktikailag szimpátiában a fiorentina, játoksminőségben, pénzben, erőnlétben és ebből következő "szép játékban" a bayern nyert. a végeredményt azonban kiszámíthatatlan kiszekusza rossz bírói döntések hozták meg. sajnos így alakult.
és tdom hogy a bayern szurkolók is szívük mélyén tudják hogy sohasem a droidhadnak hanem a kedves emberi középcsapatnak kell továbbjutni csak hát nehéz beismerni. de ne aggódjatok tudom hogy szívetek már a fiorentináért dobog és teljesen megértem!

bobix 2010.03.10. 00:02:14

@avenger13: Akkor miért olyan nagy diőcsőség ÉPPENHOGY leverni egy 10. helyezett Fiorentina-t????

horas 2010.03.10. 00:02:42

Továbbjutott a Bayern nagy ki-ki harc volt,nem kell ilyeneket irogatni,Rizla-ék,Csöncsön-ék sem mocskolódtak tavaly a Nou camp-os meccs után pedig az maga volt a földbe döngölés...
Az olasz foci perpillanat válságban van,de német foci még több éve semmi számottevőt nem tud felmutatni Európában,ugyhogy ne legyünk ilyen gonoszak...

Iustizmord 2010.03.10. 00:03:08

@Harald hardrode: csak jelezni akartam Justizmordnak, hogy nagyon nagy fiúnak érzi magát anglománként, amúgy meg mindig jön a nácikra utaló szövegével.

mindig? MIKOR MÁSKOR???????????

NEM akarokNAGY FIJJÚnak látszódni, mert az vagyok. naon nagy, nem testileg.

egyébként anglomán (angolman????) , csak nem a fociban.

nézd faszikám, ne nézz hülyének, cserébe én se viszont.

love, peace, harmony and respect

avenger13 2010.03.10. 00:05:18

@bobix: én nem mondtam, hogy hatalmas dicsőség. sokkal simább továbbjutást vártam. a bayern hihetetlen szarul kezdte a szezont, aztán volt egy nagyon jó sorozatuk, most meg nem megy annyira a játék, de legalább az eredmények jönnek. hullámzó a teljesítmény, de örülök a továbbjutásnak. egyébként meg az éppenhogy továbbjutás pont ugyanannyit ér, mint amit tavaly a sporting ellen produkáltunk. negyeddöntőt.

Basti · http://borgatya.hu/ 2010.03.10. 00:05:27

@bobix: no, lásd kivel van dolgod:

Ha úgy hozza a sors, akkor egy Signora Scabbia mellett ( nans19.files.wordpress.com/2009/07/christina-scabbia.jpg ) én még egy Lecce-Livornóra is kimegyek vagy mit tudom én, választok magamnak egy kedvenc digó csapatot (pl amelyiknek a legdivatosabb színösszeállítású meze van :))

Gute Nacht!

bobix 2010.03.10. 00:05:40

@horas: "Az olasz foci perpillanat válságban van,de német foci még több éve semmi számottevőt nem tud felmutatni Európában,ugyhogy ne legyünk ilyen gonoszak..." Kibaszottul jogos.

@gabenito: Az ott Batigol a képen?

brodi 2010.03.10. 00:08:58

@Vul-Kahn: alaba képességei valóban biztatónak tűnnek, sőt, már a havas kupameccsen is feltűnő volt, hogy mennyire ragad a labda a sráchoz, de én inkább középen próbálkoznék vele. Basti amúgy is kisárgázta magát a hétvégére, a Freiburg ellen pedig egy kicsit hátrébb játszó vkp. (remélem, Timo) elég lehetne.

Bommellel nem voltam elégedett, Schweini többet tett hozzá a védekezéshez és összességében jobban is játszott, mint a holland. Valóban sokat javult -nálam is- a megítélése, de helyette egy rombolóra lenne szükségem, remélem Luinak is :)

Utolsó bekezdést adom, nekem sincsenek már elvárásaim, van még pár lyuk ezen a csapaton...

@horas: miért veszitek komolyan? :)

horas 2010.03.10. 00:11:01

@brodi: „A futball nem élet és halál kérdése..sokkal több annál." (Bill Shankly)

Na jó éjszakát mindenkinek.

gabenito 2010.03.10. 00:12:55

a német focival kapcsolatban annyit, hogy a német foci bármit elérhet akkor sem lesz érdekes, csak annak a pár fura embernek aki ezt kitalálta magának. nem eredmény, vagy futballstílus az ok hanem az esszencia. a német focinak nincs tudniilik. ezért kell midnenen ugrálni amin lehet: teljessen megérthető. a kedvetekért: Olasz - Bayern 0:2

brodi 2010.03.10. 00:14:39

@horas: na, nem a focit, Titi poénjait. :)

bobix 2010.03.10. 00:15:20

@gabenito: "nem eredmény, vagy futballstílus az ok hanem az esszencia. a német focinak nincs tudniilik." És milyen igaz...

Na jóccakát mindenkinek!
Olasz foci - Bayern München 0-2

zsakfos 2010.03.10. 00:16:05

Nagyon jól mulatok ezen az olasz-német háborún:) és csak csendben örülök a holland góloknak, jó lesz ez a vb-re.

Iustizmord 2010.03.10. 00:19:26

német búzaser, német weisswurst, olasz sonka, olasz bor. így teljes a lét.

(skót steak... hm...)

Iustizmord 2010.03.10. 00:21:56

@Iustizmord: és magyar liba meg kacsa

anyám kacsasültje, ha lehetbe vlágbajnokságpot akor érmesélyes lenne... lágy kenyér s olíva.... meleg vaj.... kis sajt... hmmmmm

Titi120 2010.03.10. 00:24:19

@Nerazzurri: @horas:
Nem hiszem el, hogy ennyire dinnyék vagytok ! :)
Nem elég, hogy komolyan veszitek ezt az elsőre is csak froclizásnak szánt beírásomat, de még neki is álltok megmagyarázni, hogy miért nem úgy van.

Küldök inkább nektek egy dalt, kívánom, hogy reggel erre ébredjetek:
www.youtube.com/watch?v=lj0fRmFlGUg&feature=related

:)

Vul-Kahn 2010.03.10. 00:30:41

@gabenito: Az mit jelent, hogy egy nemzet focijának "nincs esszenciája"?

Iustizmord 2010.03.10. 00:34:10

@Vul-Kahn: semmit weisswusrt, weissbier = német rfoci s ez jól ban így.

viva münchen, a város !!!!!!!!!!!!!!!!!!

CaBeL 2010.03.10. 01:58:01

Egy csapat, aki 2-0-ról nem bírja behúzni a továbbjutást, az nehogy már okoskodjon. Szerintem. Ki lehetett volna ütni a Bayernt, ha gilardino nem akkora balfasz, amikor kapura kell lőni és nem passzolni.

szbszig 2010.03.10. 05:20:40

Hát, ez az Alaba gyerek valóban érdekes jelenség. Csak lestem, hogy néz ki, aztán kiderült, hogy az anyja filipínó, az apja meg nigériai, ez nagyjából megmagyarázza a fizimiskáját. Emellett pedig természetesen osztrák válogatott, mi más is lehetne ilyen származással?... :D

sporttárs 2010.03.10. 06:37:55

Na, a Bayernnekl végül is Övrebö intézte el a továbbjutást, ahogy sejteni lehetett. Ha abból indulunk ki, hogy a norvég idióta tavalyi kedvezményezettje meddig jutott végül, akkor elég szép reményei lehetnek a mákos bőrgatyásoknak.

:)))

sporttárs 2010.03.10. 06:41:16

@Vul-Kahn: Ha arra célzol, hogy a szokásos mákkal és segítséggel hozta a világszerte méltán népszerű szívedcsapata a kiszenvedett továbbjutást, akor valóban jogosak nekiindult szavaid.

Az egyetemes kultúra nevében bízzunk benne, hogy azért a BL-t majd egy futballozni is képes társaság nyeri meg, mondjuk a CSZKA Moszkva.
:)))

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.03.10. 07:03:03

öléggé alacsony volt a kommentelői hozzáállás. legközelebb mindenki álljon fel kedvenc tv-foteléből, mielőtt írna... :) (osztha ha nagyon inog már, akár ne is :D)
Bendtnerről posztot, különösen a tegnap este fényében!

_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.10. 08:05:40

@anonim222 [semleges néző]: és ami volt, abból sem sok értékelhető gondolat villant elő.

a bayern játszott, u know. :)

Vul-Kahn 2010.03.10. 09:22:21

@sporttárs: "Ha arra célzol, hogy a szokásos mákkal és segítséggel hozta a világszerte méltán népszerű szívedcsapata a kiszenvedett továbbjutást akor valóban jogosak nekiindult szavaid."

"Na, a Bayernnekl végül is Övrebö intézte el a továbbjutást, ahogy sejteni lehetett."

Szabad megnézni is a meccseket, remélem már neked is szóltak róla.
A szokásos mák, ja, meg a segítség... A Firezne 2. gólja is a Bayern segítésének volt a része, nyilván. Hogy a 3.-ról már ne is beszéljek, ahol van Buyten nyilván lepattant a csatárról, mert ő ezt így szokta, és még véletlenül se lökték el...
Ugyan már, amúgyis, ahogy a spanyol kommenteket olvasgatom néha, jobb, ha téged nem veszlek komolyan...

@_benito: ja, nyilván az olasz posztok kommentjeinek átlagszínvonalát is az magyarázza, hogy ott is a Bayern játszik... :)

b.viktorio 2010.03.10. 09:38:24

"...aztán a nézőkkel együtt röhögünk Bendtneren, vagy hogy hívják azt a muflák gyereket."

Akkor ez bejött... XDXDXD
süti beállítások módosítása