Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

FA-kupa - negyedik kör, tizenhatan maradnak

2010.01.23. 12:34 pote

Ismét feleződni fog a mezőny, ahogy azt egy kupasorozatnál megszokhattuk. Tizennégy meccs lesz szombaton és két találkozó marad vasárnapra. Három PL-párosításunk van: Stoke-Arsenal, Portsmouth-Sunderland, Everton-Birmingham, és egy Championship-rangadónk: West Brom-Newcastle, a többinél van egyértelmű esélyese a párharcnak. Azonban ezzel semmiképpen sem azt akarjuk mondani, hogy mindenhol az esélyesek jutnak tovább.
Lapozás után a hétvége sorsolása, megtoldva egy PL-tippel is.

szombat
Accrington Stanley - Fulham
Aston Villa - Brighton
Bolton - Sheff Utd
Cardiff - Leicester
Derby - Doncaster
Everton - Birmingham
Notts County - Wigan
Portsmouth - Sunderland
Preston - Chelsea
Reading - Burnley
Southampton - Ipswich
Tottenham - Leeds United
West Brom - Newcastle
Wolverhampton - Crystal Palace

vasárnap
Scunthorpe - Man City
Stoke - Arsenal

plusz mérkőzés (szombat):
Man Utd - Hull City 3-1
Okosan kizúgtak mindketten a kupából, hogy előre tudjanak hozni egy bajnokit. A United az élre tud ugrani várható győzelmével, azonban vesztett pontok tekintetében még mindig csak harmadik marad.
A Hull leigazolta Zakit, de valószínűleg még a kispadra sem fog leülni. Örül, ha lesz ideje bemutatkozni új csapattársainak.
 

216 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr351694851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Strigo 2010.01.23. 12:37:10

Első...lesz a United a nap végére

Ronal-d'oh! 2010.01.23. 13:05:37

Ha a Leeds most kizúg valami 0-6 vagy hasonló eredménnyel, akkor élő adásban szúrom magam tökön.

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2010.01.23. 13:06:23

Túl sok érdekes párosítás nincsen. Az Arsenal szívhat a Stoke ellen, de azért komolyabb összeget erre sem tennék. Everton - Birmingham, Spurs - Leeds meccsek még érdekesek. A Chelsea simán továbbjut. :P

Ronal-d'oh! 2010.01.23. 13:11:13

@Zsoca87: West Brom - Newcastle elég jó derbi, most a másodosztályban gyűrik egymást a feljutásért. :)

StretfordEnd 2010.01.23. 13:12:59

www.manutdfanatics.hu/index.php?n=1264240055

Mit is jelent ez pénzügyileg tulajdonképpen?
Komolyabb közgazdasági ismeretekkel rendelkező ember írhatna egy szösszenetet erről.

Köszi és bocs a offért!

zack 2010.01.23. 14:17:55

@StretfordEnd:

Tényleg csak röviden, a komolyabb ismeretekkel bírók majd kiegészítik.
a: A Glazer banda meg akarja vásárolni a ManUtd részvényeit. Erre a saját pénze nem elég hitelt vesz fel amelynek fedezete maga a klub (merchandise jogok, követítési jogok, a stadion stb.) Kb. 500M font
b: A vásárlás hírére a részvények ára az egekbe megy (23font)
c: Glazerék futnak az addig befektetett pénzük után, újabb hitelt vesznek fel kb.150M font 14%-os kamatra. (ez nyugaton uzsora kategória)
d: Glazeréké az összes részvény, lehet tehénkedni a díszpáholyban, meg játszani a menőt a haverok előtt.
e: A klub éves működési nyereségéből (kb.50-60M font/év) nem lehet a hitelt visszafizetni. A klub nagy kölcsönét ugyan fizetik, de a saját kölcsönükből állítolag még egy petákot sem törlesztettek.
f: Az 500M-ós kötvénykibocsájtásból (8%kamat) betömik a legnagyobb lyukakat a költségvetésben. Pár évre nincs gond.

A lehetséges jövő:
Megpróbálják a klubot eladni egy olyan gazdag embernek akinek ennyi pénz sem számít.(Abramovicsok kekrestetnek)

Vagy csökkentik a költségeket, elkezdik eladni a sztárokat, nem vesznek nagynevű játékosokat. Viszont ez az eredmények és így a bevételek rovására megy. Ez az út a süllyesztőbe vezet, a'la Leeds.

SamS 2010.01.23. 14:36:05

@zack: Nekem nem ez jön le a hírből.

Eddig a méretes adósság még nem volt akkora gond, csak a vele járó növekvő, már-már fizethetetlen kamatok miatt nem tudták pluszban zárni az éveket. Így megszabadultak legalább a kamatoktól, és kiszámíthatók, átláthatók lesznek a klub pénzügyei. Az más kérdés, hogy kockázatos az ügy, amennyiben nem tudják visszafizetni a pénzt, de azt nem tudom, hogyan számoltad ki, hogy nem fog sikerülni nekik. Hol írnak éves bevételekről, mert sehol nem olvastam még ilyesmit.

A másik, hogy nagynevű játékosok nélkül sem kezdene akkora mélyrepülésbe a klub, mint azt gondolnák. Senki ne mondja nekem, hogy az utóbbi éveket nézve Berbatov nélkül nem lennénk ott, ahol - mert évek óta ő volt az első "nagyobb" (költségesebb) igazolás.

StretfordEnd 2010.01.23. 14:42:11

@zack: köszi!
Az F pontig oké nekem is. Igazából arra lennék kíváncsi, hogy ennek a kötvénykibocsátásnak milyen hatásai lesznek a pénzügyekre. Gondolom ebből kifizetnek az összeggel megegyező hitelt, és a többi? Ez évekre lebontva vagy as 7 éves futamidő után mit eredményez?

artery 2010.01.23. 15:01:40

@StretfordEnd: lényegében arról van szó, hogy a klub tartozásainak jelentős része a bankoktól a kötvénytulajdonosokhoz kerül, tehát innentől nekik tartozunk, kedvezőbb kamatokkal. Ha minden igaz, az úgynevezett payment-in-kind kölcsön (ami nem a klubra van terhelve, hanem a Glazerek személyes adóssága) jó részének törlesztését a kötvényekből akarják fedezni, minél hamarabb, mert augusztustól a kamat 16.25%-ra nő ezek esetében.

Ami a gond a kötvényes megoldással: nagyon erősen függünk a pályán való sikerességtől. Így most Glazerék egy kicsit lélegzethez jutottak, de mivel a kötvények biztosítéka a Carrington edzőközpont és az Old Trafford, így nagy gebasz lenne, ha valamiért nem tudnánk fizetni a kamatokat - ahhoz pedig siker kell a pályán. Szóval nagyon óvatosan kell manőverezni és mostantól végképp nem igazán férnek bele ilyen 17 millió fontos Nanik...

YNWA · http://majmedence.blog.hu/ 2010.01.23. 15:51:41

a Spurs-Leeds azért sztm jó kis párosítás :)

zack 2010.01.23. 16:19:39

@SamS: A United éves nyeresége az elmúlt 20 évben kb. 50-60M font/év volt. Ez az összeg tette a Unitedet a világ leggazdagabb klubjává. Tehát a világon egy klub se tudott ennél többet kitermelni. Ennyi ment osztalékként a részvényeseknek. Nem volt adósság. Nem hinném, hogy ez az összeg jelentősen nőtt volna, vagy várhatóan nőni fog.
A kötvények viszont 2014-ben lejárnak. Ha jól értelmezem az infókat ekkor a klubnak 545M fontot kell fizetni. Viszont (ha csak nem csökkentik a költségeket) ez idő alatt a nyereség legjobb esetben is 300M font lesz. Én nagyon sötéten látom a jövőt. Szerintem Glazerék lejtőre tették a klubot - hogy rohadnának meg- pedig én is bíztam bennük érkezésükkor. De hát a Lehmann-brothersben meg Madoffban is sokan megbíztak.

England win The Ashes! 2010.01.23. 16:45:47

Ugyan még csak a félidők táján járunk, de eddig a papírforma enyhén fogalmazva sem adja magát. A Wigan különösen, eddig elég mélyen bevette a kolbászt.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.01.23. 16:45:54

(A Birmingham eddigi két gólszerzője az Everton ellen Benítez és Ferguson.)

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.01.23. 17:00:28

@zack: meg a többieknek is. én egy elemzést olvastam errőlaz adóssághelyzetről, talán egy komolyabb fociblogon (premiershipesen talán) korábban, még tavaly ősszel. amit én kivettem, az alapján a klub kinyiffantva. Glazerék vagy szétlopták, vagy ennyire mamlaszok voltak. kötvény visszafizetésre nincs garancia. a PKI-s kötvényen a kamat 14 % körüli, és a nem törlesztett részlet tőkésített lesz. eredetileg abban a cikkben az volt irva, hogy milyen jó lenne a MU-nak, ha a mostani olcsó hitelpiacon (4-5%) átstrukturálná az adósságait. hát ezek szerint nem sikerült erre bankot szerezni. (a mostani kötvénykibocsátás ezt jelenti). a Leeds-et emlegették az ügyben. komoly befektető nélkül baj lesz. komoly befektető meg addig nem jön, amíg pénzügyi krach nem jön, akor ugyanis ócsobb az árú. (én úgy tudom, Glazerék befektetőket is kerestek Dubaiban, vagy hol voltak most január elején).

Ferguson 2010.01.23. 17:19:49

Miért van az bakker, h amikor beckham még a MU-ban játszott, 1 meccsen kis túlzással több jobb beadása volt, mint nani-nak, valencia-nak stb. összesen eddig ebben a szezonban? Ennyire nem lehet jó lába becks-nek... :O :D

Árpádka 2010.01.23. 17:25:19

@Ferguson: Meg azért Owen sem Rooney nem az a nagy égi meszelő

értelmetlen_nevű 2010.01.23. 17:29:33

@anonim222 [semleges néző]:
azért az vicces lenne, ha a két Manchesteri csapat két rivális arab sejk tulajdonai lennének.

zack 2010.01.23. 17:39:40

@anonim222 [semleges néző]: Egyetértünk. Ha így haladnak a dolgok ebből csőd lesz. Az pedig könnyen másod ha nem harmadosztályt jelent.

"Glazerék vagy szétlopták, vagy ennyire mamlaszok voltak."

Talán csak elbízták magukat. A PL.-ben az ezredforduló óta folyamatosan nőnek a közvetítési bevételek, a globalizációval új piacok az ajándékcuccoknak stb.. Megbízható befektetésnek tűnhetett ez akkor.
Amivel nem számoltak:
-a játékosfizetések az egekbe szállnak
-a ManUtd-nek csak aranyáron adnak el focistát.
(Nani 17M, Berbatov30M, még viccnek is rossz)

psychocska 2010.01.23. 17:50:38

@sepsta75:
sőt, sose volt még ilyen jó meccse

Árpádka 2010.01.23. 17:51:24

A csőd dologhoz hozzászólva : Glazerék ott cseszték el mint a poolnál a másik két pancser vedtek egy klubott hitelből aminek az ellőt is volt adóságga és nem tudtakegy petákot se a klubba rakni saját lovéból mint például az arabok vagy Abramovics , nem mindegy hogy 13% kamatot kell fizetni a részletek mellett a saját jövedelemből vagy minden zsebbe megy ami be jön. Az meg klub többi vezetőinek a felelösége hogy mennyit adnak ki egy játékosért. Szerintem ha nem lesz csőd 5 éven belül, egy arab vagy más keleti megveszi a klubot aminek nagyon nem örülnék.
Közben Rooney mesteri hármasa.:D Talán Vidic és Ő akik még komoly értékek a klubban.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.01.23. 18:01:24

@zack: már csődben vannak, hisz adósságot adóssággal váltanak ki, és nem csökken közben. amíg akad, aki finanszírozza, nincs gond. csak kilábalni ebből nem tudnak soha, pláne az amcsikkal, a kik a kisibolt kölcsöneiket majd szépen leírják... a meccsről: szép wolt, Wayne!

Strigo 2010.01.23. 18:05:22

Top of the league, Rooney mesternégyes, szép nap ez a mai.

Glazerék tevékenysége összefoglalható annyiban, hogy egy évi 40 millió font hasznot hozó klubból a hitelekkel csináltak egy évi 40 millió veszteséget hozót. Közben sunyiban a 6(!) milliárdoscsemete fejenként 1 millió fontokat vesz ki magának a kasszából, mivel a klub idén pl. 40 millió font plusszal zárt (-40 + Céronaldó).

zack 2010.01.23. 18:08:53

@Strigo a divatdrukker: Ezek után kivolt olyan őrült, hogy ManU. kötvényt jegyzett? Csak nem a megfontolt és biztos befektetéseikről híres amerikai kockázatitőkekezelő alapok?

Ronal-d'oh! 2010.01.23. 18:15:05

Mindegy, szerintem egy akkora név, mint Manchester United tuti vonz majd befektetőt, ha ne adj' isten tönkremegy. Van egy majd' nyolcvanezres stadion, rengeteg szurkoló világszerte, jól bejáratott márkanév, és ezt bagóért (sejk-szinten) vihetik. Ki kell fizetni az adósságot, és már van is egy jövedelmező klub. Persze jó lenne, ha ez az adósság nem nőne a jövőben...

undertow 2010.01.23. 18:15:31

feltűnt másnak is, hogy az ijabb fergie inkább ally mccoistra hasonlít? :)

England win The Ashes! 2010.01.23. 18:30:57

@Dr Jozef Vengloš:

Ez már azért durva! Meccs végére minden premieres minimum döntetlenre mentette a bulit. Mekkorát lehetett ezzel kaszálni a látniki képességgel rendelkezőknek!

A MU meg monnyon le a Rooney-parádé ellenére is! ;-)

England win The Ashes! 2010.01.23. 18:44:21

@nekedX:

"...szerintem egy akkora név, mint Manchester United tuti vonz majd befektetőt, ha ne adj' isten tönkremegy. "

Száz százalék! Kérdés, milyent? Olyan, mint Abramovics vagy Manszur sejk, nem biztos, hogy jelentkezik, hiszen a Chelsea-nél láthattuk, hogy tengernyi pénzzel lehet tarolni, a ManCiéknál is majdnem klappolt, nekik az edző sok pontot hullajtott. Az ilyen befektető sokkal olcsóbb klubot is kifoghat magának, a többi lóvét meg nyomhatja a játékosvásárlásba. Komoly nevű klub meg így is akad: Aston Villa, Everton, Tottenham. Kisebb nevű, de nagy szurkolótáborral rendelkezők pl. Sunderland, Newcastle. Sokkal kisebb piaci értéket képviselnek, mint a MU, az tény, de ennélfogva kevesebbe is kerül a felfuttatásuk.

B-változat: egy Glazerhez (Hickshez, Gillet-hez) hasonló, de ügyesebben gazdálkodó, a szó igazi jelentése szerinti üzletember szerzi meg a hatalmat, aki igazi profitot termel, nem látszólagost.

Bár utálom a MU-t, kívánom, hogy SOHA ne jussanak a Leeds sorsára.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.01.23. 18:52:44

Holnap valószínűleg hogy Campbell-Silvestre védő kettőssel játszunk a Stoke ellen. A jobbhátvéd meg Eastmond vagy Coquelin lesz. Arsha biztos pihen, Vela és Walcott biztos játszik. Szerintem Wilshere is kezdeni fog. Eléggé esélyes hogy kiesünk, pedig nem kéne. JET is debütálhat.

Ronal-d'oh! 2010.01.23. 18:53:51

@Dr Jozef Vengloš: Az a nagy baj, hogy elég nagy rizikó most átvenni az MU-t. Egy-két év, és Fergie lelép, vagyis edzőt kell szerezni. Ilyen már negyed évszázada nem volt, ráadásul az öregek is jó eséllyel visszavonulnak hamarosan, több játékos már szerintem lelépne, egy szóval egy korszak (Ronaldo-féle Bl győztes csapat, talán így a legpontosabb) vége után kéne felépíteni egy új csapatot, Ferguson nélkül. Persze, Rooney meg még néhány arc maradna, de az egész keret ki fog cserélődni pár éven belül.

Der Beste 2010.01.23. 19:26:29

Rooney-ből a végén még egész jó kis focista lesz. :)
Nem értem, miért akarna bárki befektetni a MU-ba, amikor fele annyiért már a Vasat is megkaphatja :)

Glazer-ék elött milyen formában működött a MU?

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2010.01.23. 19:31:49

Szeretlek Beckford.
Megfogható ma a Spurs. Csak nem Beckfordnak kéne kiszolgálni a többi támadót, hanem őt kéne tömni passzokkal. Még a döntetlen is aránylag jó, hazai pályán aránylag több esély lenne.
Leeds Glory.

Ferguson 2010.01.23. 19:32:28

@Der Beste: "Glazer-ék elött milyen formában működött a MU? " - részvénytársaság...

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.01.23. 19:33:55

ennek a nyílt business-modellnek azért hátrányai is vannak.

Árpádka 2010.01.23. 19:40:10

@Ferguson: Azaz a szurkolók Tulajdonában volt a klub nem?

YNWA · http://majmedence.blog.hu/ 2010.01.23. 19:52:00

OFF:
valaki a magyar-cseh futsal meccshez nem tud patakot?

köszi!

England win The Ashes! 2010.01.23. 19:53:37

@Der Beste:

"Nem értem, miért akarna bárki befektetni a MU-ba, amikor fele annyiért már a Vasat is megkaphatja"

Azért a perverziónak is van határa.

England win The Ashes! 2010.01.23. 19:54:55

@Árpádka:

Azt hiszem, több kisebb befektetőnél oszlottak meg a részvények.

Ferguson 2010.01.23. 20:06:34

@Árpádka: részben a szurkolók (kisbefektetők), részben pedig befektetők. Persze a szurkolók is befektetők, csak a léptékek mások. Glazer is befektető volt, neki is volt x % részvényaránya, amit folyamatosan növelt, majd amikor elért egy bizonyos %-ot, akkor opciót szerzett vételi ajánlatra és meg is vette a MU-t...

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2010.01.23. 20:11:11

Na ez egy kibaszott jó meccs volt.

YNWA · http://majmedence.blog.hu/ 2010.01.23. 20:12:23

@YNWA: háh, kitették végre, tárgytalan :)

halihalo 2010.01.23. 20:13:21

@Strigo a divatdrukker: Melyik United és hol? :)
Egyébként pedig minden tisztelet a Leednek. Nagyot küzdöttek.

YNWA · http://majmedence.blog.hu/ 2010.01.23. 20:13:25

le a kalappal a Leeds előtt továbbra is.. ilyen geci sorsolást btw.. :D

mikor lesz a rematch?

Woland 2010.01.23. 20:15:00

haha, ilyen nincs, 95. perces tizi a Leeds-nek, 2-2 megyunk Yorkshire-be egy-ket het mulva. Pavlju azert gyonyoru szep golt rugott, meg jol is jatszottunk vegre. igy is idegesito persze. elso 20 perc alatt el kellett volna intezni, akkor lehetett volna 4-0 mar. remelem az ujrajatszott meccsen a ruszki kezd majd.

gratula a Leeds-nek, eddig ok az FA-kupa sztarjai. (na, meg a Reading is, de ok azert megsem harmadosztalyuak. meg.)

halihalo 2010.01.23. 20:17:57

@anonim222 [semleges néző]: Olvastam, és nem akartam elhinni, de ha valaki tudja, erősítse meg: 700 millió a MU adóssága. Ez már tényleg a csőd kategória, mert több mint 10 évi nyerseség.

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2010.01.23. 20:17:59

Ez hatalmas meccs volt :)
Beckford a legnagyobb. Én igazságosnak érzem a döntetlent :)
Ezt én nagyon nagy sikernek könyvelem el, főleg hogy a végén már majdnem véresre vájtam a tenyeremet :)
Helyenként jobban játszott a Leeds, bár a meccset lényegében a Spurs uralta. Volt kb 20-25 perc amikor a Leeds irányított, bár akkor is kevés helyzetet tudtunk kidolgozni. Azért nem kaptunk ki, mert a Spurs támadása ötlettelen volt és nem hagytuk őket kibontakozni, én akkor éreztem elfogadhatónak a támadásaikat, amikor már lecserélték "Kráucsot" és Pavljucsenkó lett a center.
Boldog vagyok :)

Leeds Glory :)

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.01.23. 20:24:50

@halihalo: röviden:igen.
ugyanakkor az MU komoly érték, az egész világon ismert "brand", nehéz megmondani, hogy érdemes-e így megvenni (a cég értéke a kérdés).

Woland 2010.01.23. 20:32:05

@Artsuhtaraz:

minden olyan meccsen igazsagos eredmeny szuletik ahol egy harmadosztalyu csapat nem kap ki egy elsoosztalyu otthonaban : ) ez nalam alapigazsag.

amugy azert szerintem boven jobbak voltunk, de a Leeds mindenkeppen elismerest erdemel, lottek ket golt, Gomes-nek vedenivaloja is akadt az elso felido masodik feleben, es ugy egeszeben veve nagyon elvezheto meccset jatszottak a Lane-en.

halihalo 2010.01.23. 20:35:21

@anonim222 [semleges néző]: Oké, de ez azt jelenti, hogy ha valaki 700 millióért megveszi, akkor még az eladónak az csak nullszaldó, a vevő meg csak utána kezdhet el építkezni, ami megint nem két fillér. Szóval kb. 1 milliárdról beszélünk. Ennyit érne? Hát, szerintem kérdéses...

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.01.23. 20:46:46

@halihalo: a lényeg a cég (MU) éves bevétele. normális gazdálkodással ki tudja fizetni a törlesztőrészleteket? kötvény helyett bankölcsönt kap/kiváltja, esetleg pénzbevonás új részvénykibocsátással? tippem szerint normális veztéssel akár mind egyszerre megtörténhetne.

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2010.01.23. 20:47:03

@Woland:
Ha a meccs elején Defoe bevarrja a 11es akkor valószínű behúzza a Spurs a meccset.
Én bátran ki merem jelenteni, hogy a Leeds már megüti a másodosztály színvonalát (ezekután nem jutnak fel, elásom magam 50 méter mélyre).
Nyílván egy rakás szerencse is kellett, a két 11esnél főleg, de látszik hogy nagyon jó munka folyik Leedsben és a Tottenham a legjobb példa rá, hogy milyen tehetséges fiatalokat szoktak kinevelni (Lennon, Rose).

Amúgy a Spurs jobban örült volna annak, hogy ha a MU-val kellene játszania?:)

Woland 2010.01.23. 21:00:16

@Artsuhtaraz:

ja, siman _legalabb_ masodosztaly szintu ez a csapat. kulonosen amig Beckfordot es Snodgrasst el nem adjak. a back-to-back promotion-t sem tartom elkepzelhetetlennek. a Peterborough es az Exeter City is megcsinalta mostanaban, melyebbrol indulva.

Lennon es Rose mellett meg ott van Woodgate is. Na meg Robbie Keane-t is onnan igazoltuk.

a ManU-nal meg jobban orultem a Leeds-nek ez teny, tavaly is ellenuk estunk ki ugyanebben a forduloban, ha jol emlekszem...

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2010.01.23. 22:40:24

@Woland:
Snodgrass szerintem ma elég gyenge volt.
Ha feljutnak Championshipbe akkor szerintem biztosan megtartható mindkettő. Sírnék ha Beckford eligazolna. Nélüle félkarú óriás lenne a Leeds.
Amúgy Keane nem Leeds nevelés, de Woodgate igen, úgyhogy ő jó példa. De én őt 5 évente egyszer látom pályára kifutni, lehet akkor is youtubeon.

Ferguson 2010.01.23. 22:55:20

@Artsuhtaraz: egy leeds drukker :) respect!!! Nekem valah MU szurkolóként is szimpi a yorkshire-i gárda, remélem hamarosan visszajutnak a PL-be...

badblood 2010.01.23. 23:03:24

@undertow: ...de az apjára semmiképp :))

macca17 2010.01.24. 00:31:09

annyi biztos, h glazerék időt nyertek, 7 év nagy idő, sok minden történhet addig (ázsia pl kiaknázatlan terep). és az is igaz, h szabadabban költhetik a klub pénzét, nem kötik majd őket a két bank előírásai. ha jól láttam, 45 misit kell évente fizetni a kötvény kamataira, azt elvileg tudja hozni a klub, de valóban: minden évben trófeákat kell szállítani, és baromi feszesen gazdálkodni. és főleg: növelni a bevételeket.
ezzel tk. az történeik, h a személyes adósságaikat a klub adósságaivá teszik.
amennyire meg lehet ítélni: kockázatos a dolog, de sikerülhet. mondjuk a guardian azt írja: nem világosak a tulajdonosok szándékai.
és tényleg nem erősíti a mu szurkerek bizalmát az olyan kifizetések, amiket a kisglazereknek juttatnak (évi 10 misi kicsit sok, még ha papíron igazgatók is).
ráadásul ez a kötvénykibocsátás elég ismeretlen terep sportkluboknál, a kétszeres túljegyzés viszont jó jel.
mindenesetre többet lehet a mu pénzügyeiről olvasni, mint a pooléról..

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2010.01.24. 01:17:55

@Ferguson:
"remélem hamarosan visszajutnak a PL-be"
Tudom hogy csak azért akarod, mert szeretnéd ha visszavágna a MU a legutóbbi vereségért :)

Ferguson 2010.01.24. 01:32:46

@Artsuhtaraz: őszintén mondom, azon a meccsen a leeds nagyon kulturáltan, összeszedetten és szimpatikusan játszott egy alsó osztályú gárdához képest. A MU botlása megmagyarázhatatlan, de a leeds maximális respect-et érdemel azért a győzelemért. Ami pedig a visszavágást illeti, mindennek eljön az ideje, én kivárom... ;-)

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.01.24. 11:51:46

@macca17: az csak arra elég, hogy ne nőjön az adósság, amikor lejár a kötvény futamideje, vissza kéne csengetni 500 millát a hetedik év végén. ebből hogy másznak ki? (Glazerék pénzét hagyjuk, az is megvan, persze. mármint a klubra terhelt adósságaik).

_X_ 2010.01.24. 12:45:36

@Ferguson: csak nem mindegy az, hogy a pénzügyi helyzet miatt, majd egy 3. osztály rangadóján lesz-e

Ronal-d'oh! 2010.01.24. 12:48:15

Vidic out, Chiellini in... Érdekes. Én bírom az olaszt, de Vida után nem lesz egyszerű felnőni az elvárásokhoz...

StretfordEnd 2010.01.24. 13:07:48

@halihalo: Itt van a klubok értékének a listája:
en.wikipedia.org/wiki/Forbes%27_list_of_the_most_valuable_football_clubs

Mostanában kínai és arab befektetőkről lehetett hallani, a vételár pedig 1-1,2milliárd fontról szólt. Persze ezek csak pletykák, de ki tudja...

Leon Osman 2010.01.24. 13:15:23

@Woland: Beckford nyáron jön az Evertonba.

Az meg elég gusztustalan, amit glazerék csináltak, azóta utálom az MU-t a faggyúsok mellett. No, kiestünk a kupából, még gyorsan megszívjuk a sporting ellen is, s odaérünk a hatodik helyre :)

Leon Osman 2010.01.24. 14:30:43

@peter135: Téma már vagy egy éve a leigazolása. Igazából nem tartom rossznak. Moyes majd úgy fog ordítani vele, hogy még Hibbert is megijed, pedig ő ott volt mind a 8 év alatt :) Na komolyan gondolva biztos lát benne valamit. Jellemző rá, hogy évekig képes vkit figyelni, aztán mikor nincs a figyelem középpontjában, akkor megpróbálja olcsón vagy kölcsönben elhozni, s az esetek nagy többségében ki is hozza belőlük a legjobbat. Fel kell építenünk 1 új védelmet, valszeg Yobo is távozik majd, Jagielka felépül, megint össze kellesz szoktatni őket. Mondjuk nekem egy Heitinga, Senderos, Jagielka, Neville védősor kifejezetten tetszene.

Ronal-d'oh! 2010.01.24. 14:35:27

@anonim222 [semleges néző]: (még) nem. De elég közel állnak hozzá állítólag, a Barca adna is érte 25 millió fontot, fele ennyiért meg állítólag jönne Giorgo.

macca17 2010.01.24. 14:47:14

@anonim222 [semleges néző]: ezért írtam, h időt nyert, 7 év alatt soko minden történhet, még forgathatja is a pénzt, új bevételi forrásokat fedezhet fel, vagy el is adhatja a klubot...

sepsta75 2010.01.24. 15:01:57

Kurva gyenge eddig ez az arsenal meccs

Everred 2010.01.24. 15:02:14

@Leon Osman: miért kezdted el utálni a Unitedet pusztán amiatt, hogy a Glazerek randán megszopatták az egész klubot és a szurkolókat?

man city 2010.01.24. 15:03:55

@sepsta75: hát még ha az Arse vezetne...

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.01.24. 15:20:35

Nem játszunk túl jól. Viszont ezt a labdatörülgetést nagyon sürgősen be kéne tiltani, mert undorító.

A kommentátor meg nem tudom, mit akar. "Lehet vitatkozni azon, hogy Fabregas túl finoman ért bele és a védő keze túl közel volt." Tehát ha közel kezel, az nem szabadrúgás?

Amúgy meg miért kifelé jár a szabad, mikor Huth a nyakánál fogva rántja le Fabregast?

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.01.24. 15:23:55

@macca17: nincs meg az a pénz, az eddigi kölcsön viszzafizetésre fordították, forgatni nem tudják. de az ídőnyerés az igaz.

@nekedX: kösz!

Slice 2010.01.24. 15:25:47

@dickinson: Hihetetlen, hogy egy csapat ennyire csak a bedobásokból tudjon élni, a PL szerintem legkedvelhetetlenebb csapata a Stoke. Amugy meg addig örüljünk amég csak kisebb tévedéseket vét a bíró. A gól után felpörögtünk, ha így folytatjuk tuti meglesz a győzelem,a döntetlent pedig mindenképpen el kell kerülni, inkább a vereség.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.01.24. 15:26:22

Ez a meccs eléggé kegyetlenül ergya. Coquelin, Denilson és Silvestre katasztrofális. A többiek sem sokkal jobbak, de ők különösen gyengék. Campbell ahhoz képest nem rossz.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.01.24. 15:29:39

okos kapus gól, ha a megújulásban az Öcsém ilyen gólt kap, akkor szólok Neki, h elkezdődött a meccs... vicc...

Cesc azért játszik, h vki lerúgja 2-3 hétre?

Slice 2010.01.24. 15:32:38

@imici77: Cesc azért játszik, mert Wenger mindenképpen nyerni akar idén valamit, és az FA-re reális esély van.

man city 2010.01.24. 15:45:08

a Man City meccs után egyből sorsolják a köv. kör párharcait, kb. 7 óra után

lexx 2010.01.24. 15:58:28

@imici77: hat ezert mondtam,hogy ha Fabianski hatvedet jatszik tobbre megyunk vele,mint kapuskent.
egyebkent a Stoke bazi makos volt az elozo forduloban imadott York Citym ellen, bar ketsegtelen teny,hogy maximalisan kihasznaljak az ertekeiket tamadasban(Delap becsuzlizza aztan lesz, ami lesz) az mar a tobbiek szegyene,hogy altalaban lesz is.

balu11 2010.01.24. 15:59:39

nehéz lenni azt mondanom, hogy nem volt jogos ez a 3as csere

nem tudom mi lenne rosszabb, kiesni, vagy egy jó kis ráadásmeccs a hentesekkel...

mindegy, húzzuk be egy kis Arsha-góllal!

Slice 2010.01.24. 16:13:10

Nevetséges, hogy Denilson olyan sebességgel fut, mintha egy repülőt kötöttek volna a hátára..

Woland 2010.01.24. 16:16:09

azert amit Denilson csinalt a masodik Stoke-gol elott az nem volt semmi... kocogni Sidibe nyomaban 40 metert anelkul hogy barmiben is megprobalna megzavarni.

az azert megmelengette a szivemet hogy Cuntbell bacsirol fejelte Fuller a golt.

kozben benn a harmadik is.

Slice 2010.01.24. 16:16:39

Na most vagy bajnokságot nyerünk, vagy semmit. Hihetetlen, hogy lehet 3 gólt kapni egy ekkora fos csapattól mint a Stoke.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.01.24. 16:19:23

még az első stoke gólnál fabianski az ölébe akarta venni a labdát. aztán szólhattak neki, hogy húzza le, vagy öklözze. ennyit kellett volna az elsőnél is. amúgy tisztul a Chelsea útja a döntőbe...

Mr. Acid 2010.01.24. 16:19:59

Hát, ez a meccs megcáfolja a "Jó az öreg a háznál..." c. mondást, meg bebizonyítja, hogy nagyon hamarosan kell vennünk egy kapust.
Egyébként meg ez egy kicsit több pihenést jelent az amúgy is sérülékeny támadósorunknak. Nem különösebben bánt a vereség.

Everred 2010.01.24. 16:20:27

Azért itt is látszik, hogy mekkora köcsögség az, hogy Gallas sem pirosat, sem utólagos eltiltást nem kapott a Davies elleni brutalitásért. Mennyivel érdekesebb lenne az Arsenal-United, ha a láthatóan kiváló formában lévő Silvestre-Campbell páros egyik tagja nézne szembe Rooney-val?

Slice 2010.01.24. 16:25:22

@Everred: Azért remélem, egy esetleges Arsenal győzelem vagy x esetén nem erre fogod a dolgokat.

lexx 2010.01.24. 16:26:14

@Mr. Acid: lassan 10 eve mar,hogy vennunk kene egy kapust evvel mar nem is torodom.

Mr. Acid 2010.01.24. 16:27:51

@lexx: Hát, Seaman is eléggé rapszodikusan védett, meg Lehmann se volt kiszámítható... Kéne nekünk egy Schmeichel! :D

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.01.24. 16:28:07

mondtam h játszon a női csapat, mert ennek semmi értelme nem volt így...

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.01.24. 16:28:48

Hát sajnos nagyon rosszul játszottunk ma. Viszont elegem van, hogy míg mi egymás után megkapjuk a PL két legfavágóbb csapatát, a Chelsea nem kényszerül arra, hogy a Tapló Stadiumban veszélyeztesse a játékosai életét.

És mégegyszer leírom: BETILTANI a labdatörölgetést bedobás előtt.

Everred 2010.01.24. 16:29:14

@Slice: persze, hogy nem, illene, hogy képesek legyünk megverni az Arsenalt akkor is, ha a legerősebb védősoruk van a pályán :-)

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.01.24. 16:31:28

@Everred: egy szem Rooney-val? A középpályátok olyan szinten áll, mint a Stoke technikai képzettsége.

Slice 2010.01.24. 16:31:44

@Everred: Amugy nem hinném, hinném, hogy Gallas jelenlétén fog múlni a mérkőzés:D Campbell nem sokkal rosszabb nála szerintem. Mind2en tapasztaltak, levegőben az angol jobb, ha futóversenyre kerül sor akkor meg aztán oly mind1 melyikük van ott.

Everred 2010.01.24. 16:35:27

@Slice: Campbell játszott 20 percet a tarcsiban, mióta szeptemberben lelépett a Notts Countytól, Gallas meg folyamatosan játékban van - az nagy különbség ám.

@dickinson: gratulálok, tiéd a Hónap Leghülyébb Kommentje díj. A nyereményed egy félórás Csöncsön-monológ a spanyol futball nagyszerűségéről.

ZenZo 2010.01.24. 16:36:34

@dickinson: :) csúnya-csúnya Chelsea, sosem játszanak a Boltonnal meg a Sztókkal... a Boltonnal 4 napon belül kétszer játszottunk okt végén, de sebaj, arról nem tehetek, hogy két 4-0-ba szaladtak bele. Mondd ki, hogy ez azért van, mert a kék szín nyugat, a pirosra meg támadnak ;)

te a labdatörölgetést, én meg a válogatott meccseket tiltanám be. Ha Essien elmegy Ghánába, akkor az minimum 1 hónap kihagyás.

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.01.24. 16:37:14

@Everred: Park, Fletcher, Scholes, Nani.

Előbbi nem PL-szintű, második szar, harmadik öreg, negyedik lassan növi ki a Ronaldo-szindrómát.

Everred 2010.01.24. 16:39:16

@dickinson: ahahahaaaaa, valóban, a Chelsea úgy csinálja végig a bajnokságot, hogy nem játszik se a Stoke, se a Bolton ellen.

Persze lehet, hogy tavaly a Chelsea igazából csak 34 meccset játszott, és azért nem lett bajnok. Viszont legalább megkímélték attól, hogy a favágó csapatok ellen is pályára kelljen lépnie.

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.01.24. 16:39:18

@ZenZo: én a nemzetközi barátságos meccseket. Kurvára feleslegesek. Egy kontinenstornát még meg lehet érteni, de minek kihagyni egy bajnoki hétvégét azért, hogy megrendezzenek többek között egy Azerbajdzsán-Katar meccset?

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.01.24. 16:39:49

@Everred: kupáról beszélek, gondolkozzál!

Slice 2010.01.24. 16:39:57

@peter135:@Everred: Nálam viszont nem. Tény, hogy durva meccshiánya van Campbellnek, viszont ma nem volt olyan rossz. Persze Fuller nem egy Rooney, viszont Campbell tapasztalata és jelenléte sokat segíthetne a többieknek lélekben is, Gallas parasztságai viszont nem annyira.

Mr. Acid 2010.01.24. 16:40:20

@ZenZo: A válogatott meccseket mi is betiltanánk! Azóta nincs csatárunk...

Everred 2010.01.24. 16:41:44

@dickinson: ja, ha így nézzük...

Akkor az Arsenal védelme egy kalap szar: Campbell és Silvestre öreg és lassú, Coquelin vagy ki a picsa tapasztalatlan, szóval kész, esélyetek sincs.

A középpályátok is hulladék: Denilson és Diaby rapszodikus, Ramsey még nagyon messze van attól, hogy kész futballista legyen, szóval sansztalan az egész, nulla ez az Arsenal, hiába.

Remélem, legalább mások értik, mire akarok kilyukadni, te nyilván nem fogod.

By the way: Fletcher, amint szar? háháháááááá

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.01.24. 16:43:19

@Everred: te kezdted a kötekedést, tehát miről beszélünk? Nem várhatod el, hogy csupa észérvvel menjek neked, mikor egy nagyképű faszságot írsz.

Everred 2010.01.24. 16:44:03

@dickinson: a West Ham a PL egyik legfavágóbb csapata lenne? Nem, még így sincs értelme annak, amit mondasz, sorry.

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.01.24. 16:44:47

@Everred: most két irányban vitázzunk egyszerre? Amúgy a WHU igenis a tördelésre megy rá, amint komolyabb ellenféllel találkozik.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.01.24. 16:45:00

@Slice: Campbell akkor segíthet sokat, ha nincs a pályán. Mondom ezt úgy hogy ma a legjobb volt tőlünk, de ezt is úgy, hogy a 2. gólt részben róla kaptuk. 35 éves, a MU azt a védelmet amelyikben ő ott van, kivégezné. Gallas másodvirágzását éli. Az, hogy mennyivel jobb hogy ő játszik és nem Campbell, az a továbbiakban nálam nem vita tárgya.

Everred 2010.01.24. 16:46:43

@dickinson: ki szólt hozzád? Senki.

Azt írtam, hogy Gallast el kellett volna tiltani, amit most is tartok. Ez nem nagyképű faszság.

Aztán egy szmájlival odaírtam Slice-nak, hogy illene győznünk egyébként is. Direkt még a szmájli is ott volt, és ő pl. nem is vette nagyképű kötekedésnek, legalábbis nem úgy tűnik abból, hogy azóta is normális hangnemben írogat nekem.

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.01.24. 16:47:12

Scunthorpe kezdőjét nem tudom, de úgy sem tudnék sok mindent leszűrni belőle:)

Man City:

Taylor, Onouha, Boyata, Kompany, Sylvinho, Ibrahim, De Jong, Ireland, Petrov, Robinho, Benjani.

Subs: Nielsen, Zabaleta, Cunningham, Richards, Barry, Wright-Phillips, Bellamy.

Vieira még mindig sérült, lassan 20 napja itt van, de csak nem debütálhatott még, amúgy pihentet pár játékost Mancini

Ibrahim első felnőtt meccse lesz ez elvileg, Ireland is visszatér

Robinho pedig, ha igazak a hírek, akkor utolsó meccsét fogja játszani a City-ben ma

ahogy hullanak a csapatok az FA-kupában, ez most egy kötelező továbbjutás, ahonnan jó esélyünk lehet a végső győzelemre is akár, bár egy mákosabb sorsolás nem ártana...

Come on City!

Everred 2010.01.24. 16:47:43

@peter135: nincs az az Arsenal-védelem, amit mi idegenben kivégeznénk mostanság, de szó ami szó, optimistább lennék, ha Campbell játszana Gallas helyett :-)

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.01.24. 16:49:00

@Everred: a "ki szólt hozzád"-érv nem számít, ha az általam kedvelt csapatról írsz.

Másrészt, ha a szmájlit úgy gondoltad, akkor elnézést kérek. Vesztes meccs után nem szoktam figyelni a stilisztikai eszközöket.

Slice 2010.01.24. 16:49:18

@peter135: Jó te így gondolod, én nem. Gallasban lazán benne van a piros lap egy ilyen rangadón, és valamiért úgy érzem, hogy szopni fogunk miatta, legyen az kiállítás, ostoba szabálytalanság a 16oson belül stb..Gallast soha nem tartottam olyan jó játékosnak mint amilyennek mondják.

Everred 2010.01.24. 16:56:28

@dickinson: hát ezt mondjuk megértem, vesztes meccs után engem is minden idegesít.

Amúgy meg nyilván nem hiszem egy percig sem, hogy a United lenne a meccs esélyese, bár szerintem az angol sajtóban túlzásba vitték a mi krízisünket és az Arsenal felmagasztalását is.

Amire én számítok, az az, hogy mindkét csapatnak lesz bőven helyzete, és ikszközeli lesz a meccs.

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.01.24. 16:57:39

@Everred: biztosan kemény lesz, remélem, nem durva. Senkinek nem hiányozna még egy-két sérült/eltiltott.

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.01.24. 16:59:39

@Everred: biztosan kemény meccs lesz. Remélem, nem durva, mert senkinek sem hiányozna még egy-két eltiltott/sérült.

ZenZo 2010.01.24. 17:01:50

@Slice: Gallas egy elb*szottul jó játékos, szerintem ez vitán felül áll. Rendkívül sajnáltam, mikor ment tőlünk, mert rendesen raktam a gatyába, hogy mi lesz így a védelemmel, más kérdés, hogy JM és Carvalho megoldotta a távoztát. De gall vili szerintem igenis kiváló védő, más kérdés, hogy sajnos idióta és még ehhez francia... nem jó kombináció ;)

Szerintem nálatok az a baj vele, hogy "szabadon van engedve". Nálunk Terry és JM rendbe rakta, így nem egy szezonon keresztül a liga legjobb védőpárosát alkotta JT-vel, nálatok viszont ő a kiskakas (gallkakas? :) ) a szemétdombon, s wenger nemhogy rendbe szedné a hülye fejét, hanem még ilyen CSK szalagokkal bátorítja, meg minden...

ZenZo 2010.01.24. 17:06:06

Mellesleg ha már itt tartunk, arse fanok:

mit vártok az elkövetkező 5 héttől? frankó sors(olás) jutott most ki: sorban jön a Villa, ManU, Chelsea, Pool, Porto. Itt lényegében eldőlhet a bajnoki címetek sorsa, meg akár a végén a BL továbbjutás is.

Slice 2010.01.24. 17:06:24

@ZenZo: Gallas jó játékos ezt nem is vitatom, viszont egyrészt paraszt másrészt pedig idegbeteg is. Azért azt elég erősnek szoktam érezni, hogy lemarad az emberről utána meg leordítja a fél csapatot. Az Arsenalban nincs olyan ember aki őt rendbe tenné..Régebben lett volna pl. Vieira vagy akár Campbell, akik nem szórakoztak volna vele hanem megmondták volna, hogy mi merre.

Slice 2010.01.24. 17:08:14

@ZenZo: A kérdésedre válaszolva, én BL továbbjutást várok és bajnoki pontvesztéseket.(Chelsea ellen zakó, MU ellen x) A másik 2 mérkőzést szerintem behúzzuk.

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.01.24. 17:08:34

@crazy_horse: "ahogy azt kell"

Legyetek büszkék rá!

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.01.24. 17:09:27

@ZenZo: Villa, Pool, Porto: győzelem, MU: győzelem/döntetlen, Chelsea: döntetlen.

Szerintem ezek reális elvárások lehetnek.

Mr. Acid 2010.01.24. 17:09:30

@ZenZo: 9 pontot, meg a Porto elleni győzelmet.
Szerintem a Villa, Pool, Porto verhető, a ManUtd ellen szerencsénk lesz, a Chelsea ellen meg talán segít valami csoda. Mindenesetre a bajnokság nem főképp a nagyok elleni meccseken fog eldőlni, be kel húzogatni a győzelmeket a kis- és középcsapatok ellen. Aztán reménykedni, hogy a ManU és a Chelsea is beleszalad még egy két vereségbe.

Everred 2010.01.24. 17:17:20

Nagyon érik már, hogy elfogyjon a City mákja, remélhetőleg pont az Old Traffordon bassza őket pofán Fortuna.

Woland 2010.01.24. 17:22:51

hazai kapufa a Scunny-Citeh meccsen...

igaz, hogy Robinho lenyilatkozta egy brazil ujsagnak hogy a mai az utolso manchesteri szinekben lejatszott meccse? allitolag megy haza kolcsonbe.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.01.24. 17:24:06

@ZenZo: 6 esetleg 7 pont. Villat és a Poolt be kell húzni, a Chelsea és a MU meccsből 1 pont kijöhet. A Porto ellen meg tovább kell menni.

vadkutya 2010.01.24. 17:24:40

@ZenZo: Kb minden most fog eldőlni, valóban, ezzel egyetértek. Megmondom őszintén, én nem bánom a mai kiesést annyira. Részben egy "gonddal" kevesebb, másrészt pedig ismét igazolódott vmennyire,h a B csapatnak, így javarészt a fiataloknak "ajándékozni" az FA kupát még mindig nem túlzottan életszerű, ill. eredményes.

Lehetetlen megkerülni, kemény, sorsdöntő meccsek következnek, de legalább hamar letudjuk a rangadók felét. Az eredményektől függetlenül, a PL cím szempontjából kb hasonlóan remek tavaszt kell produkálnunk, mint tettük azt az előző szezonban. Jól láthatóan kizárt,h igazoljunk egy csatárt, így a meglévőknek kell bizonyítaniuk.

Eleve igencsak kiélezett az idei bajnokság, de ha a végén egy picit jobban koncentrálunk, mint az ellenfeleink, akkor akár még... Majd májusban.

Mindezt csak a PL-re vonatkozott. A BL már egészen más téma. Az sztem még(!!!) hiú ábrándként él Ágyús körökben...

ZenZo 2010.01.24. 17:25:54

Érdekes, hogy egyöntetűen győzelemre veszitek a Villa és a Pool meccset is, holott mindkettő jól küldi idén a nagyok ellen.

Én pedig inkább a mi meccsünkön várok x-et, s szerintem inkább a ManU csap meg titeket.

A mi mérkőzésünkön a középpályák fognak dominálni, lévén nektek lényegében nincs támadósorotok és védelmetek is csak félig, nekünk meg pont a középpályánk lesz lyukasabb, mint egy rozsdás szita: tegnap Lampard meghúzódott, Essien nincs, Belletti is lesérült tegnap, Deco most tért vissza (és ugyanolyan szar, mint volt), JC sem élete formájában hasít, Mikel ki tudja, hogy tér vissza az ANK-ról, Ballack kevés, Malouda hullámzó. Márpedig ha középpályán megfogjátok a Chelseat, akkor 1-1 lesz (egy gólt hoztok, Drogba meg úgyis betalál).

Woland 2010.01.24. 17:29:39

1-1 akkora les mint az olajto : )

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.01.24. 17:29:59

@ZenZo: A Villánál nagyobb játékerőt képviselünk, szerintem egyedül az zavarhat be hogy ők lesznek otthon. A Poolnál elvileg nem lesz Gerrard és Torres, valamint az Emiratesben lesz meccs. Mondjuk az is mehet hogy ezeket elveszítjük a két közvetlen riválist pedig megcsapjuk, de 7 pontnál több úgysem jön össze és az is csak durván optimistán.

ZenZo 2010.01.24. 17:33:28

@vadkutya: "A BL már egészen más téma. Az sztem még(!!!) hiú ábrándként él Ágyús körökben... "

Most nem is gondoltam másra, csak arra, hogy 4 rangadó után jön a nem gyenge Porto, akik ugyan rendre alul maradtak az utóbbi években angol csapatokkal szemben, de eléggé meg lettek szorongatva a zacsik, lett légyen szó akár a Chelsearől, vagy ManUról, példának okáért. És azért ennél talán nem nagy elvárás továbbjutni.

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.01.24. 17:38:26

sima les volt

de hát sok ilyen lesz még, meg volt is már...

ZenZo 2010.01.24. 17:40:45

@peter135: "A Villánál nagyobb játékerőt képviselünk"

:) ha ezen múlna, akkor fölösleges lenne lejátszani a mérkőzések 80%-át a bajnokságban, játszana a Big4 a bajnoki címért oda-vissza vágós meccset, a többit meg döntsék el a többiek. A Chelsea is nagyobb játékerőt képvisel a Wigannél, meg a Villanal, meg a BCitynél is, mégis pontok maradtak azokban a meccsekben. Az Arsenalnal nem feltétlen, az viszont ölég sima hármas lett.

A Villa viszont eddig elverte a Poolt, a Chelseat és a ManUt is. Ti vertetek nekik egy sima 3-0-t, de nem feltétlen jön ki ennyire a lépés még egyszer... és a Pool elleni 1-2 sem volt a legmagabiztosabb meccsek közül való, pedig december közepén a Liverplop már komoly mélységekben járt.

Woland 2010.01.24. 17:42:00

@crazy_horse:

en idegesebb lennek, respekt ;)

(bar az alacsonyabb osztalyu csapatokkal szemben en is elnezobb vagyok.)

Slice 2010.01.24. 17:44:01

@ZenZo: Liverpool ellen szerintem elég sima meccs lesz otthon, főleg ha nem játszik náluk se Gerrard se Torres. A Villa meg szerintem sokkal gyengébb csapat, mint amennyire istenítik őket néhol. A 2 nagy rangadónkon pedig, játszhatunk akárhogy szerintem nem fogunk tudni nyerni.(lásd: MU elleni meccs amikor 2-1-re kikaptunk..)

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.01.24. 17:44:34

@ZenZo: Én csal abból tudok kiindulni amit látok. Az alapján ez a két meccs tűnik a leginkább hozhatónak a papírforma alapján. Ami persze, ahogy mondtad nagyon gyakran felborul.

Woland 2010.01.24. 17:46:45

szep gollal megy a Citeh megint, a kapus csinalt egy Kiralygabit (felugrott a levegobe, zart labbal) Onuoha meg siman beguritotta alatta.

a Scunny jol jatszik amugy.

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.01.24. 17:51:06

Ned berakta, 2-1, simán lehetne belőle alázás is, csak oda kéne figyelni

ősszel 5-1-re vertük őket otthon, inkább ilyen legyen most is, mint vmiféle égés:D

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.01.24. 18:22:18

Sylvinho 3-1

akkora gólt vágott az öreg, hogy csak na:)

CR se tud ilyet:D

vadkutya 2010.01.24. 18:22:34

@ZenZo: Sorry, egy picit túlszaladtam. A Porto ellen én is továbbjutást várok, persze...

Ronal-d'oh! 2010.01.24. 18:33:10

@dickinson: a Pool ellen nem lehet biztosra menni, ilyen meccsekre rendszerint felszívják magukat, mint az állat. Az MU szintén nehéz, a Chelsea ellen meg szerintem az egy pont is nagy dolog idén.

Woland 2010.01.24. 18:47:35

brillians Citeh-gol, Robinho fejezte be.

ZenZo 2010.01.24. 18:48:17

@peter135: hát annyiban mindenképpen, hogy a Villa már-már Pooli mélységekben jár lassan, (eljött a tél, ők meg az old thrasfordi győzelem óta csak a bré rossz oldalán állnak, holott most hasíthattak volna nagyot) de még mindig majd' a legkevesebb gólt kapják a ligában. A felső házzal szembeni eredményeik alapján pedig a Chelsea és a második Arsenal után a harmadik helyen állnak. Kíváncsi leszek.

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.01.24. 18:49:53

Robinho idei első (és utolsó?) gólja, tényleg szép akció volt, Petrov mesterien tette be ziccerre...
ezzel el is dőlt

én ennyire meccset ennek ellenére régen untam így

nemsokára sorsolás!

Woland 2010.01.24. 19:10:49

Bolton-Leeds/Spurs
Citeh-Stoke
Chelski-Cardiff

es, dobperges...

Southampton-Pompey! : ) ott lesznek indulatok!

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.01.24. 19:15:00

Wolves/Crystal Palace vs Aston Villa
Manchester City vs Stoke City
Derby vs Birmingham City
Bolton vs Spurs/Leeds
Chelsea vs Cardiff City
Fulham vs Notts County/Wigan
Reading vs West Brom
Southampton vs Portsmouth

teljesen jó, Stoke nem okozhat gondot hazai pályán

azért egy Villa-Chelsea-nek örültem volna:D

@Woland: szóval Bolton-Leeds lesz:))

ZenZo 2010.01.24. 19:17:15

Teljes karika:

Wolverhampton or Crystal Palace v Aston Villa
Manchester City v Stoke
Derby v Birmingham
Bolton v Tottenham or Leeds
Chelsea v Cardiff
Fulham v Notts County or Wigan
Reading v West Brom
Southampton v Portsmouth

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2010.01.24. 19:18:29

A déli rangadón kívül nincs igazán nagy meccs. A Cardiffnak örülök, főleg h otthon jönnek. Érdekes lesz az idei FA-kupa, meglepetés-győztes szagot érzek. :)

Woland 2010.01.24. 19:27:09

@crazy_horse:

az Arse-ot azert eleg siman elinteztek - ha Mancini megint sok tarcsit tesz a kezdobe akkor gondok is lehetnek. a Leeds-nek meg sajna teljesen realis eselye van hogy menjen a Reebok-ba. de azert bizom benne hogy kiszenvedjuk valahogy a tovabbjutast. Defoe megtalalhatna mar azt a bizonyos gollovocipot. (iden mar ket tizit rontott amugy, nem tudom mikor jovunk ra hogy o es Keane nem arra valok hogy tiziket lojjenek. nyugodt faszik kellenek oda, nem forrofeju tokmagok. Huddlestone, Kranjcar vagy Assou-Ekotto.)

man city 2010.01.25. 05:27:13

Stoke City és Man City remekül tették a dolgukat

de legközelebb bosszút kell állnunk a Arsenal kiveréséért!:DD

MCity-ben Ireland, Onuoha, Boyata, Ibrahim kezdőben, mind akadémiai/saját nevelésűek, + még 1 félidőt kapott Cunningham is
Cunningham(18 éves ír balhátvéd), Ibrahim (18 éves norvég/szomáliai középpályás) ráadásul debütáltak...
és akkor még szó sem esett SWP, Richards, Hart, Weiss-ról(ő most lépett le Bolton-hoz kölcsönbe) stb.
szóval tovább lehet jutni ifikkel teletűzdelt csapattal is, Wanker-nek igaza volt:DD

de azért a legnagyobbat a vén Sylvinho vágta, átkozott nagy gól volt
videos.sapo.pt/PU1jFsmisyyGndbf01eg

és közben Kolo Toure-ék is buktak Afrikában, siethet hazafelé

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.01.25. 07:12:09

@Woland:

nem hiszem, hogy Mancini félvállról venné, már sokszor elmondta, hogy odafigyel a kupákra, ezt már Olaszországban is jellemező volt rá:)
elég hülyén jött ki, mert így kb. 3 vagy 4 napon belül lesz az FA meccs, fogadjuk a Stoke-ot, majd egyből megyünk a Stoke-hoz PL-ben:), idegenben legyűrni ezeket egyáltalán nem könnyű, kivéve, ha vmi szar napot fognak ki, mert akkor meg lehet pakolni őket (pl. Hull rendesen aláfeküdt a zakónak szombaton, bezzeg a Spurs ellen:D)
mondjuk karácsonykor nagyon simán vertük őket (Stoke) otthon 2-0-ra, már Mancini-vel...

Chelsea, City, Fulham, Villa sztem mind ott lesznek a 8-ban is, és e 4-ből legalább az egyik lehet, hogy mákol vmit a sorsolással majd

vörös mezes csapat nem nagyon fogja megnyerni a kupát:)

@man city:

az ifiknek én is örültem, remélem Mancini majd időről időre elő fogja venni őket, mert jó munka folyik az Akadémián, kis túlzással annyiba sem kerül pár ifi felfejlesztése, mint Robinho pár heti fizetése, ami jelen körülmények között még komolyabban lehetne venni

ez meg amit linkelsz, ez sztem nem friss dolog, nekem tavalyról rémlik vmi ilyesmi, talán Gerrard éppen ?
(bár Liverpool-ban mindenkit kirabolnak:D)
de amúgy durva...

Touré-nak pedig legkésőbb a Portsmouth meccsig játékra kell jelentkeznie!
elég volt már a hiányzókból...

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.01.25. 07:32:34

összességében pedig izgalmas hét elé néz a Man City:

1. Liga-kupa visszavágó MU ellen, nem kell magyarázni...
(szerda, sport1, 20.45, élőben)

2. Robinho ügye, megy vagy marad...
Santos vinné, talán Robinho is menne, de úgy natúrban ez nem vki hasznos a City-nek:D
esetleg fél évre kölcsönben, mivel kvázi nem fér be a legerősebb kezdőnkbe, nincs is formában, sokszor meg nem is hajt, amikor fent van
(+ a Santos esetleg szintén ad 1-2 játékost, erről is volt már pletyka)

Benfica is akarná, Barca kb. már lemondott róla(bár felmerül,t hogy Bojan ide, Robinho oda, de sztem pletyka csak)
végleg elengedni azért valszeg nem fogja a City, mert potenciálisan még mindig világklasszis, bár Anglia nagyon nem neki való, ez is tény

3. érkezik-e valaki az átig. szezon maradék 1 hetében, a fél világot szóba hozták már velünk, konkrétan pár név:
Flamini, Gago, Krasic, Chiellini, Motta(AS Roma), Behrami, Moses, Hamsik, A. Johnson(M'boro), Ansaldi, Canales(őt a Real szerezte meg elvileg közben, bár a City is tett konkrét lépéseket asszem)

+ előre nyárra pár pletyka: Joe Cole, Torres 100 M fontért:D stb.

ezekből most még kb. Gago a reális, akit max. kölcsönbe lenne jó, 20M€+-t kér a Real, akkor inkább jobb, ha nem jön
Motta kölcsönben jönne, talán még ez a legbiztosabb jelenleg, fiatal olasz védő, többet nem tudok róla...

viszont eléggé úgy tűnik, még ha semmi alapja sincs talán, hogy az arabok nem nyitottak új bankszámlát Mancini-nek, hogy igazán vásárolhasson(nincs is szükség rá mondjuk), ezért is próbálkozhat máshol cserepadon lévő játékosokat szerezni(Flamini, Gago)

az eddigi összes mozgás az Vieira érkezése, illetve Weiss kiment kölcsönbe a Bolton-hoz júniusig, Jó a Galatasaray-hoz ment, pedig az Everton-ban remek volt:D
(brazilokkal kegyetlenül rá lehet cseszni)

mondjuk a többi csapat sem igazán szerzett még senkit, aki meghatározó lehet még idén...

wil 2010.01.25. 11:09:31

azért elég durva, hogy MU, Pool, Arsenal már a 16-ba sem tud bejutni

ezzel azért az FA-kupa úgy önmagában sem jár jól, bevételi pénzek, Tv-s nézettség stb. okán, hisz kb. a 3 legnagyobb érdeklődésre számottevő csapat esett ki, ugye össze se lehet hasonlítani, hogy egy Fulham-Wigan meccset hányan néznek, mondjuk egy Fulham-MU-val szemben

pont most olvastam vhol, hogy a City-MU-t múlt héten jóval többen nézték, mint a tavalyi FA-kupa döntőt

persze ez úgy összességében nem von le semmit a csapatok erejéből, teljesen megérdemelten estek ki a "nagyok", Arsenal főleg, Wenger nem vette komolyan a meccset sztem ilyen kezdővel, a Pool mondjuk a saját bénaságuknak estek áldozatul, hisz erős kezdőt tettek fel az előző körben, mégse sikerült, míg a MU is inkább lebecsülte a Leeds-t, bár azért nyilván tovább akartak volna jutni:)

viszont, ha nagyon folyatódik ez a pihentetés kupameccseken, könnyen lesüllyedhet a kupa a Liga-kupa szintjére(vagy már éve óta tart ez...), ami most konkrétan izgalmasabb:D

Chelsea/Villa/City, sztem ebből a trióból fogja vki behúzni idén az FA-kupát

wil 2010.01.25. 11:24:01

@crazy_horse: Robinho-ról azt gondolom, hogy tökéletesen illeszkedik a Verón, Sevcsenko, Crespo "ívre", bár tavaly volt 1 közepesnél jobb szezonja, de idén dupla-nulla eddig

a City jobban teszi ha tényleg elhelyezi kölcsönben valahol, mielőtt jobban elmérgesedik a viszony, bár hogy visszatérve lesz-e vmi belőle végül, az nem túl valószínű
annyi esélye van, hogy fiatal még, meg hogy talán nem jut teljesen pl. Adriano sorsára, hogy edzéseke helyett bulizni jár stb.:D, bár Adriano sem volt idős...

amúgy miért is akar Mancini ennyire szerezni játékosokat ?
sztem full erős az a keret így is, amint a sérültek visszatérnek, kb. minden posztra van két jó, ha nem éppen nagyon jó játékos, az persze más kérdés, hogy aktuális formájuk nem a legjobb
Gago pl. értelmetlen vétel lenne, talán még Vieira is jobb, mint ő, nem beszélve De Jong-ról, Barry-ről, Ireland-ról, Kompany-ról
egyik cserepadról a másikra effektus kb.
bár a többi felsorolt névből is többen védekező kp-sok, mit akar Mancini 3-4 véd. kp.-s taktikát?:)
sztem többre menne a City most, ha Barry-ből és Ireland-ból ( és LEscott-Touré kettősből, no meg Adebayor-ból) ki tudná hozni Mancini az igazi formájukat, mint bármilyen új igazolásokkal
(főleg, hogy még az is belefér papíron, hogy Robinho gondol egyet, hogy most ő a Santos-ba akarja folytatni)

wil 2010.01.25. 11:31:44

amit én sem értek, hogy nem vártam nagy januári mozgásokat a PL-ben, de azért ennél lényegesen többet, mint ami most van

Pool-ról ordít, hogy elférne 1-2 jó játékos a keretben, pénz nincs sok, de pár millió csak akad, ha az ukrán meg olasz játékost lepattintották, + még Babel is lépni kényszerül
Maxi R. jó vétel lehet, idővel persze, amit Babel mutatott az elmúlt hónapokban, azt ő is hozza majd:)

Chelsea-nél a "transfer embargo" miatt gondoltam, hogy talán előre bevásárolnak 1-2 játékost, bár a keretük jelenleg erős eléggé, tehát konkrét erősítésre nem szorulnak, ráadásul ANK-s hiányzóikat is most már "letudták" kb.

Wenger csatárt akart volna, mondta is, hogy aktív lesz a piacon, lehet, hogy Campbell-re gondolt mindössze ?
pénz biztos van 1 normális csatárra, Wenger úgyis tud 5-10 millióért találni vkit, ha akar, akit pontosan beilleszt...

MU-nál inkább majd nyáron várok mozgásokat, bár a pézügyek ott most eléggé odavernek nekik, lehet az új igazolás,ami utoljára eszébe jut Fergie-nek, bár talán nincs szükség most ott senkire, hanem formajavulásra inkább
(bár egy kreatív belső kp. elférhetne, vagy egy vérbeli center)

1 hét van vissza, sztem nagy meglepetés már nem lesz, ha eddig nem volt

man city 2010.01.25. 15:24:23

ilyenkor sehol-senki az Arse-csipet(chat)csapatból?:))

@crazy_horse: @wil: Robinho egy majom, most már elhúzhat a tengerparta, csak a Santos keressen szponzorokat a fizetéséhez:D
cserébe állítólag a "New Robinho" Neymar-t adnák, hát nem tipikus?:D
new Robinho, mikor a jelenlegire se lehet számítani
teljesen olyan érzésem van, hogy a VB-n meg óriásit fog villogni, kétségtelenül rápihent a szezon első felében

Gago-ra sajna Mancio van ráizgulva, csak tudnám miért, ráadásul nem kölcsönbe, hanem végleg, uhh
még ha a felét tudná annak, amit Mascherano, de ennyit sem nézek ki belőle

4-4-1-1 v 4-3-3-at akarna sztem játszatni a csapattal, de vmi baja van pár játékossal posztok szempontjából

4-3-3-mal nem lehet nekimenni 3 középpályással(NDJ,Barry,Superman) ilyen durva tavasznak, akiből kettő nincsen formában pár hónapja(Barry,Superman)
(Kompany mg védőként simán jobb, marad is most már talán ott)
viszont Vieira-ról lassan kiderül, hogy őt is Dr. Oetker vizsgálta az orvosin, Lady Gago nem tűnik jó húzásnak

itt meg Mancio & ifik:DDD

img.thesun.co.uk/multimedia/archive/00973/Roberto_Mancini__68_973067a.jpg

Slice 2010.01.25. 15:35:18

Az, hogy néhány nagyobb csapat nem jutott 16 közé nem feltétlen annak köszönhető, hogy nem vették komolyan a kupát, hanem annak, hogy az elejétől kezdve szoptak a sorsolással amíg a Chelsea és a ManCity nevetséges csapatokat kaptak. A ManCitynek pedig főleg komolyan kell venni az FA-t mivel a bajnokságra idén nincs esélyük.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.01.25. 15:44:52

@man city: Nyugi, itt vagyunk. Csak szerintem egyikőnket sem érdekli igazán egy brazil primadonna drámája. :)

man city 2010.01.25. 15:53:12

@peter135: ja, engem is meglepett, hogy nem a 2szavas kommentáradat van itt Arse kiadásban:D

amit nyilván mindig végigolvasok 3-szor is

@Slice: a látszat néha csal, de a top4 még mindig nagyobb prioritás a City-nek, PL arany meg a Chelsea-é, ebbe már beletörődtem:D

Slice 2010.01.25. 15:54:52

@man city: Törődj:D Az Arsenal-MU duó pedig nem törődött bele, ez itt a lényeg.

man city 2010.01.25. 16:39:00

@Slice: lesz asszem hamarosan Chelsea-Arsenal, majd megnézem, hogy ott ki tör(l)ődik bele mibe:)

d3vnull 2010.01.25. 16:44:37

Sylvinho amúgy mit mutogatott annyira gólöröm gyanánt, nem tudja valaki? Ritka köcsög mód viselkedett a gólja után, pedig ezt valószínű én értem félre mert nem vallana rá.

Egyébként hízelgő számomra, hogy egyesek beletörődnek, hogy mi leszünk a bajnokok, de azért meg kell nyugtatnom őket, hogy nálunk bármikor jöhetnek kötelező helyetti döntetlenezések, meg ilyenek. Ghánának meg nagyon köszönöm, hogy sérülten bedobták Essient és így ráhúztak még 1-2 hónapot a sérülésére...

Slice 2010.01.25. 16:49:38

@man city: Neked tényleg ez az egyetlen örömöd van, hogy örülsz a riválisok bukásának? Sajnállak. Amúgy meg az a meccs amiről beszélsz egyáltalán nem fog dönteni a bajnoki címről. A helyedben viszont én is a részeredményeknek örülnék, mert a végelszámolásnál nem lesz a csapatod olyan helyzetben, hogy pofán röhöghesd az ágyúsokat:)

d3vnull 2010.01.25. 16:51:48

Kurvára korai itt még bárkinek is bármin röhögni, maradjunk annyiban. MU-t hogy lesajnálták tavaly, oszt mi lett? :)
Na jó, azért azt kimondhatjuk, hogy a pool elég valószínű, hogy nem lesz bajnok :)

Slice 2010.01.25. 16:59:05

@d3vnull: Szerintem is korai bármit kijelenteni az idei bajnokságról, egyéni vélemények lehetnek, az más tészta. Viszont engem kurvára idegesít, ha egy másik csapat szurkere állandóan odaszól,odabök a másiknak pusztán azért, mert unatkozik. Úgy meg pláne vicces, ha egy olyan csapat szurkere mondja ezt akik szart nem értek el a Big4-hoz képest és kb azóta szurkol a ManCitynek amióta megvették gazdagék a klubot.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.01.25. 17:03:49

amúgy mc pont Te vagy, aki a vereségek(kel felérő döntetlenek) után nem kommentelsz sokat. Tavaly is az nevetett, aki utoljára nevetett, ha jól sejtem. (igen, úgy értem, h még az eufában sem indultatok, mi meg a BLben, ismét.)

de ha nagyon akarod leírom a véleményem.
Sztem nem volt rossz a taktika.
70. perc 1-1, fölényben vagyunk, 3 minőségi csere. továbbra is fölényben vagyunk. majd lekontráznak minket. Wenger azt gondolta, h a 3 cserével behúzzuk, nem sok kellett hozzá. De ilyen vereségek benne vannak a pakliban.
Én személy szerint azt sajnálom, h Cesc játszott, ha már kiestünk.

De ez a keret nem bír el 3 sorozatot.

Ha a PL versenyből kiszállunk, akkor sajnálni fogjuk ezt a kiesést. Én most nem.

Amúgy sztem a 4. hely meg lesz a citynek. Sajnos - teszem hozzá saját véleményként.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.01.25. 17:09:24

@imici77: Én egyébként a 3 cserében is látom azt a hibát, ami miatt aztán elveszítettük a meccset. Sok volt az egyszerre. Nem játszottunk jól, de a Stoke sem tudott fölénk nőni. A cserék közül egyedül Ramsey nyújtott értékelhetőt, Arsha és Dudu labdába is alig ért. A fiatalokat nem bántom, ők mindent megtettek. Ellenben azzal a balfasz Denilsonnal.

man city 2010.01.25. 17:10:38

@d3vnull: ha vki eléggé látványosan mutat a gyűrűsujjára az beszédes önmagában is

@Slice: idén már 2-szer röhögtem jót az Arse-n, és jött volna a 3. is, ha a Stoke nem szól közbe

amúgy simán aláírnám a bajnoki címet még az Arse-nak is, ha az garantálni tudná a BL-t a City-nek:D
de ez nem így megy, főleg hogy 10 pontot( 1 game in hand) ledolgozni az Arse-val szemben nem is biztos, hogy akkora nagy tudomány

vadkutya 2010.01.25. 17:15:00

@Slice: @imici77: @peter135: Értelmes emberek talán sosem fogják megérteni azt,h bizonyos fejlődési oldalágaknál miért képez létszükségletet,h a világhálón név és- arctalanságba burkolózva belerúghatnak ismeretlen emberekbe. Ez egyfajta szegénységi bizonyítvány, s felesleges a miérteket kutatni, ez csak és kizárólag azon emberek számára kínos, akik nem élnek ezzel a lehetőséggel...

man city 2010.01.25. 17:25:10

@imici77: de írok, csak azt kimoderálják a manók
mint legutóbb is:D

nem tudom milyen taktika volt, de a kezdőn már látszott, hogy ez minimum nehézkes lesz sztem

Campbell-Silvestre duó középen? ezért minimum bárki kiesést érdemel, ennyire még egy Stoke se gyenge
ha Tuncay nem egy béna majom a végén, kerekebb végeredmény is lehetett volna:)

mondjuk ha cserébe behúzza az Arse a 6 pontot a Villa/Manure ellen, akkor talán megérte rövid távú célként pihentetni azt a pár játékost

Te már mondtad a Spurs-t is 4.-re, a Pool-t is, de most hiszek neked:D

man city 2010.01.25. 17:28:58

na jólvan itt a csapat minden tagja látom:D
vége lett a napközinek...

Slice 2010.01.25. 17:43:32

@man city: Ha valaki napközibe volt az pont te voltál. Szerinted miért moderálnak ki..? és ha 2szer röhögtél jöt az Arsenalon akkor mi van? Röhögj ameddig jól esik, majd a végelszámolásnál várunk újra. Verd ki arra, hogy 2szer elvertetek minket a szezonban, közben meg azért küzdötök, hogy végre BL-selejtezőt toljatok.

Slice 2010.01.25. 17:58:52

@man city: Nem is vártam normális reakciót tőled.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.01.25. 18:01:46

@man city: "vége lett a napközinek... "

amúgy sztem az ilyennek semmi értelme, de Te tudod.

@peter135: a wh ellen bejött a 2ős csere... amúgy ha nincs az a kontra, akkor vszínű behúzzuk így is, sztem mi irányítottuk a meccset. Ugyanolyan meccs, ugyanolyan taktika, most nem nekünk pattant a labda... mindegy, engem előtte sem nagyon érdekelt ez a meccs, most sem. Majd, a végelszámolásnál lehet sajnálni, ha úgy alakul, s idén sem nyerünk semmit... ha vhogy behúznánk a villa elleni meccset, akkor lehetne álmodozni ismét.

Üdv

vadkutya 2010.01.25. 18:08:29

@man city: Csillagom...

Bár nem az én feladatom lenne, de úgy gondolom,h közkívánságot képviselek akkor, mikor nyomatékosan arra kérlek,h mellőzd ezen blog látogatását addig, míg értelmes kommenteket nem tudsz megfogalmazni. Ennek több oka is van:

1. Idióta vagy.
2. De nem vicc, tényleg az vagy, vedd komolyan!

3. Ezt az oldalt sportbarátok szerkesztik és látogatják, s ugyan jómagam sem oly' rég a közösség tagja, de tisztán látszik számomra is: itt egyfajta minőséget próbálnak előállítani, futballszerető emberek, akikben lakozik alapfokú tisztelet a másik iránt, ugyanis ez RÉSZE a minőségnek. Ez nem azt jelenti,h nem böknek oda a másiknak, alkalomadtán előfordul, de nem a Tiedhez hasonló, bicskanyitogató stílusban.

Többször kimoderáltak már innen, ennek ellenére ezt fennhangon hirdeted, s egy cseppet sem tartod kínosnak. Ez a "napközis" szint, Bogaram.

További személyeskedéstől mentesen, sírva kérlek, gondolkozz el ezen...

man city 2010.01.25. 18:21:40

@vadkutya: megrágtam a szövegedet, annyira ambivalens, nem tudtam komolyan venni...

sztem már Te sem miközben írtad...

vadkutya 2010.01.25. 18:36:08

@man city: Akkor őszintén sajnálom. Én nem tudtam kétféleképpen értelmezni azt,h arra kértelek: ne viselkedj paraszt módjára vadidegen emberekkel.

d3vnull 2010.01.26. 01:35:47

hát kedves man city nagyon örülök, hogy megmagyaráztad, és a feleségére gondolva vág fancsali pofát, löki el a társai kezét és köpköd folyamatosan? lol

De kérlek ne is válaszolj, végigolvastam a beszélgetéseket és arra jöttem rá, hogy akar a franc veled beszélgetni :) hajrá ágyúsok, ez most a ti harcotok :)

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.01.26. 05:25:27

huh, mi ment itt:)

man city kolléga valóban a nyersebb véleményformálást kedveli, ezt tanúsíthatom a blogomról is, de korrekt is, nincs vele gond:))
(ezért kérem azt az ezrest, amit ígértél:D)

a trash-talk az más műfaj, sztem nem kéne ennyire komolyan venni, hogy személyeskedésekig fajuljon, "verd ki erre meg arra" "idióta vagy" "takarodj a blogról" "napközis vagy" "de nem én vagyok, hanem te vagy az"
mert ez így már önmagában napközis szint:)
a trash-talk jó dolog, sokszor vicces, de bizonyos határokon belül nyilván, nem olyan nehéz ezeket betartani, egyik oldalról sem sztem

na erről ennyit, mert ez ennyi szót nem is érdemel

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.01.26. 05:39:05

@wil:

igen, Robinho-ból most tavasszal nem nagyon tudunk már kipréselni vmiféle meghatározó formát, innen nézve +EV-s ha kiadjuk kölcsönbe, és talán a köv. szezontól lehet rá számítani
agyrém így is a sztori, de valahogy meg kell oldani

a keret tényleg erős, bár van 1-2 gyenge pont ha posztonként végignéznénk
meg hát attól függ, hogy mihez kell,
pl egy 4-6-0-s felálláshoz nincs elég középpályásunk ugyebár:D

Gago még fiatal, ez az egyetlen előnye kb., és talán az, hogy Vieira akkor csak nyárig maradna, de még nem számolok Gago-val, lehet hogy semmi sem lesz belőle...
viszont, ha itt is padoztatná Mancini, akkor remélem ide sem hozza, kifejezetten nem örülnék, ha mondjuk Ireland helyett egy véd. kp. lenne a csapatban
de az is lehet, hogy Barry helye lesz majd kérdéses ezáltal...
(Flamini-t akkor már inkább elfogadtam volna, ő úgyis kölcsönben jött volna, és hát jobb is,mint Gago sztem)

az viszont teljesen igaz, hogy ha a nyári vételek végre elkezdenének magukhoz méltóan játszani, az már önmagában óriási erősítésnek számítana
(Tevez-t kivéve, mert ő már jól keveri a lapokat:D)

meglátjuk, most még 2-3 név nagyon pörög a sajtóban, Mancini is többször hangoztatta, hogy azért próbál erősíteni még...

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.01.26. 05:47:09

@d3vnull: pedig én is úgy láttam, hogy a jegygyűrűjét mutatta
persze elég hevesen viselkedett, de hát lehet, hogy utolsó gólját lőtte életében (és volt a feleségével egy fogadása, hogy "Drágám, Te többet nem rúgsz már gólt 20 méternél messzebbről, hidd el":D)

bár minden meccsen ez lenne a legnagyobb problémánk, hogy Sylvinho hogy ünnepli az aktuális gólját:)
el tudnám viselni:D

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.01.26. 05:56:42

@man city: Neymar-ról (életemben nem láttam még) azt olvastam, hogy ő inkább az "új Pelé"
ez azért 1 fokkal jobb, mint az "új Robinho":D

sőt, állítólag még nincs is olyan korban, hogy Európába igazolhasson, ezért bizonyos Ganso lenne a cserealap

de lehet, hogy ebből se lesz semmi, ki kell várni ezt az 1 hetet már:)
viszont borzasztó, hogy lehet idejön mondjuk épp ez a Ganso pár 1000 fontos fizetésért, és lehet többet tesz a City-ért, mint a 160.000-at hetente benyelő Robinho
(jelentsen a Ganso bárkit, vagy bármit:D)

Santos vezetői ma jönnek tárgyalni amúgy...
(bár engem még nem hívtak:D)

undertow 2010.01.26. 08:37:46

@ZenZo:
gallas talán legnagyobb erénye a gyorsasága, ha ez az évek haladtával megkopott az arseban akkor már nem az az elbaszottul jó védő aki nálunk is volt.

undertow 2010.01.26. 08:39:35

@Slice:
pontosan ezért is röhögött london kék része amikor whinger rárakta a kapitányi karszalagot.

undertow 2010.01.26. 08:46:22

@wil: crespoval nem volt semmi baj, ha a pályán volt küzdött és szerzett gólokat. az más tészta, hogy nem bírta a klímát és a családja át se költözött vele londonba.

undertow 2010.01.26. 08:51:37

@halihalo:
na ne viccelj már. az egy dolog, hogy egy hangyafasznyival kevésbé taszító egylet, mint a spuds, de túlzásokba ne essünk ;)

mondjuk egy chelsea-l**ds fa cup döntő így a 40. évfordulóra nagyon fasza lenne.

vadkutya 2010.01.26. 09:40:34

@imici77: "song "haza"jön, végre :)"

Mint egy falat kenyér...

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.01.26. 09:46:20

@vadkutya: "Mint egy falat kenyér..."

mint egy falat jó vastag szelet fehér kenyér... a halászléhez! :)

vadkutya 2010.01.26. 10:43:42

@imici77: De komolyan. 3 kapott gól után ez volt a legjobb hír, ami jöhetett, én köszönöm a közreműködőknek, ez van... :))

man city 2010.01.26. 12:24:21

@crazy_horse: oh daddy daddy cool

felőlem "Gonso Mitics" is jöhet, ha odateszi magát...
(de a Santos azt akarná, hogy továbbra is a City fizesse a fizetését, amilyen az arabok, be is fogják nyalni)

SSN-en most hallottam, hogy Smalling-re(Fulham) meg rákúszott a MU, már ajánlat is el lett fogadva, elvileg
pedig Wenger is szemezgetett vele:D

de a legrosszabb, hogy Mancio-t ilyenekkel hozzák szóba: Inzaghi, Amauri...

@undertow: 2 meccs, gyorsított eljárással Camel Mouth-nak, hogy ne játszhasson a City/Arsenal duó ellen?
no way...

ergo ilyet lehet csinálni bárkinek:D

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.01.26. 15:13:20

A holnapi meccsen elvileg lesz Bendtner és Nasri is. Hurrá, hurrá.

man city 2010.01.26. 15:24:41

www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1246203/Rio-Ferdinand-faces-match-ban-FA-charge-Manchester-United-star-elbowing-Hull-midfielder-Craig-Fagan.html?ITO=1490

na jólvan, csak nem járatja le magát az FA teljesen újra meg újra
persze csak csütörtökön lesz a meghallgatás, de az Arsenal így is jól járhat egy Brown-Evans párossal középen...

bár ősszel (4-3) is majdnem hozott 1 pontot a City-nek, hátha most sikerül is neki

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.01.26. 15:25:44

@pote: OHHHHHHHH, kösz!!!

ezt nevezem gyors válasznak, grat!

Everred 2010.01.26. 16:03:01

@man city: tehát hogy tisztázzuk:

Carlos Tevez büntetlenül megússza, hogy derékmagasságban, stoplival előre, nyújtott lábbal próbál beleszállni Wes Brownba.

William Gallas nem kap büntetést azért, mert kishíján eltöri valakinek a lábát egy gusztustalan taposással. Ehelyett játszhat az Arsenal-Manchester Uniteden.

Ellentétben, vélhetően, Rio Ferdinanddel, akit meg fognak büntetni, ellentétben az előző két játékossal. Miért? Hát, vélhetően a meze színe miatt, arra ugyanis nehéz lenne rájönni, hogy vajh milyen más tekintetben volt rosszabb az, hogy ő meglegyintette FAgant, mint a két rendkívül sérülésveszélyes, ocsmány megmozdulás, ami büntetlen maradt?

Persze nem ez az első eset, nem lehetek meglepődve. Csodálom, hogy Evrát nem tiltották el, mert az kedvelt hobbija az FA-nek.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.01.26. 16:47:24

@Everred: a FA következetlen, mióta az eszem tudom.

man city 2010.01.26. 17:21:33

@Everred: Scholes belépői sem automatikusan 3 meccsesek, pedig sztem direkt csinálj őket meccsről meccsre:D

Tevez esete semmi nem volt, hisz világoskék mez volt rajta:D
(ezt ha Fergie nem nyomatja a sajtóban, soha senki nem veszi elő mondjuk...)

Gallas-énál már volt balhé, de ott meg a Bolton is fűrészelte az Arsenal-t, ahol éppen tudta mind2 meccsen, szóval bár súlyos belépő volt, sérült is okozott, ott volt a labda is asszem
az más kérdés, hogy kifelé szabadrúgás, sárga lap, nem pedig Arse gól a helyzetből...
ilyenekért a MU sem kapott sok eltiltást...

amúgy sokszor mérlegel az FA, vagy mondjuk úgy, hogy "törleszt", így próbálja az igazságos látszatot
fenntartani:)

Ferdinand-nál meg nem volt ott a labda sem a közelben, hanem csak hipp-hopp lesújtott:D
ez vitathatatlan, körberöhögik a meghallgatáson, ha vmi kifogást talál erre
Zidane-Materazzi eset kb.
ha ezért nem kapja meg Rio a 3 meccset (majdnem 8 hónapot írtam), akkor ha köv. meccsen MU ellen csinál ilyet majd Gallas, akkor nem lehetne reklamálni, jó az?
nyilván Ferdinand-nak piros ugyanúgy elmaradt a meccsen, pedig kijárt volna

az ilyen kirívó könyökléses dolgokat amúgy szereti az FA "kivenni" és büntetni, City-Sunderland-en is GazBaz-t megkönyökölték, egyszerre mentek a labdáért fel, nem is volt annyira súlyos, mégis 2 meccs lett belőle asszem+piros
persze attól függ, Torres-nél és Fellaini-nél ez külön játékelem, de ők profin csinálják, nem úgy mint Rio
legyen a komoly könyöklés/ütés 2 meccs, mindenkinek, minden meccsen, és akkor majd nem lesz annyi...

a keményebb belépőkkel nem lehet ezt csinálni érthető okokból, kivéve ha full szándékos, amit azért utólag videón sokszor meg lehet állapítani
(teljesen szabályos, labdát elérő belépők is törhetnek ugye csontot, szóval ez más tészta)

chrisred 2010.01.26. 17:21:55

@Everred: Nem mintha Gallas nem érdemelt volna pár meccses eltiltást (Tevezét nem láttam), de egy lábbal elkövetett durvaság talán még minősíthető a labdáért folytatott harc hevében elkövetett véletlennek, egy fordulásból tarkóra mért könyökösbe nehezebb belemagyarázni.

undertow 2010.01.26. 19:08:22

@Everred: meze színe, muhaha. csak egy mu drukker nem látja, hogy az elmúlt 10-20 évben egyértelműen ők kapták a legtöbb kedvező döntést az FAtől. mit is léptek arra, amikor evans lerúgta drogbát és drogba kapott erre sárgát? igen, semmit.

a titok nyitja egyébként a jv jelentése a meccsről, ha azt írja, hogy látta az esetet és szerinte okés volt, akkor nem fogják felülbírálni. ha a jelentésből kimaradt a vitatott eset, ergo a jv nem látta, akkor járhat el az FA.

az egyébként egyértelműen gáz, hogy gallas megúszta bármilyen büntetés nélkül.
süti beállítások módosítása