Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Brazília-Elefántcsontpart, 20.30

2010.06.20. 20:00 nou san trafford

Uma cerveja por favor vs. Une biére, s'il vous plait

679 komment

Címkék: beharang

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr62095162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vadkutya 2010.06.21. 00:03:46

Szar a humorom, nah, tépjetek egy jegyet... :)

Deák Attila 2010.06.21. 00:04:34

@neeskens: Én is fejtegettem, hogy az elefántcsontpartiak távol álltak a fair-playtől, és ehhez viszonyítva méltatlan, hogy LF kezezésén megy a hödörgés, meg Kaká könyöklésén! De ne lény pipa, mert megkapják a magukét, hiszem, hogy kiesnek, bár etikátlan, mégis jogos revans lenne egy portugál elleni alibi foci a brazilok részéről!

neeskens 2010.06.21. 00:05:01

@vadkutya: @CaBeL: @Ever "Aranylabdát Heskeynek!" red:

Jól van sorry, úgy látszik Elano bal sipcsontjában felejtettem az iróniámat.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.06.21. 00:07:52

@vadkutya:

idióta vagy.

@Deák Attila: nem ez nem irónia volt, hanem sértődött gúnyolódás.

kurva nagy a különbség.

Deák Attila 2010.06.21. 00:11:25

@mavo: akkor már nem is tetszik annyira, ez a Kaka-ellenes hsz! Érteni én sem értem a mozdulatot, de akik annyira szajkozák, hogy Kaká igenis kitette a könyökét, azoktól megkérdezem, mi lett volna, ha ő is elesik? Beszélünk most bármiről is? Sztem a bíró - ezek barmok alapon - hagyta volna őket a p..... vagy tévedek?

vadkutya 2010.06.21. 00:11:49

@mavo: Jah, télleg, akkor nálad hagytam a fejem, úgy nézem Te gondolkodsz vele, így már minden tiszta. Mellesleg Te ki a fasz vagy?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.06.21. 00:12:48

@Deák Attila:

"az elefántcsontpartiak távol álltak a fair-playtől, és ehhez viszonyítva méltatlan, hogy LF kezezésén megy a hödörgés, meg Kaká könyöklésén!"

na, ha valami, hát ez dolgok durván torz értelmezése.

te tényleg azt gondolod, hogy egy két kezezéssel elért gól érvényes lesz _azért_, mert a brazilokat faragták? hogy egy csúnya előzménnyel rendelkező könyöklés ártatlan móka, mert a brazilokat faragták?

ne már ...

ih bín ájn bájener 2010.06.21. 00:13:39

Kakás dolgot túl lihegitek, faragták, elszakadt a cérna, mert fosott hogy lesérül, egész szezonban basztatták. Belerúgott az egyik elefántcsontpartiba, a másikat mellbe baszta, két sárga, azt jóéccakát.
Luis Fabiano meg lehet hogy kétszer is kezezett, de leszarom, mert kurva nagy gól volt és rohadt szépen csinálta, ezen az elbaszott vb-n öröm ilyet látni. Német-brazil döntőt és mindenki boldog lesz.

Deák Attila 2010.06.21. 00:14:28

@mavo: Annyit még, hogy az egészért a bíró hibáztatható. Ezt nem viccből mondom. Minden az ő hibája. Egyrészt; még egy gyengénlátó sem adta volna meg Fabiano gólját, másrészt; már az elején meg kellett volna fognia a mérkőzést, kiváltképp, hogy a gyengeelméjűek is sejtethették, hogy az elefántcsontpartiakkal elszaladhat a ló. - ezt is én írtam!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.06.21. 00:16:45

@Deák Attila:

nem tudom, mi lett volna, ha elesik ő is.

kívülről mindenesetre a következő lett volna a látvány:

kaká áll, megérkezik mellé mittomki (bocs, akkora rajongója vagyok elefántcsontpartnak, hogy azt sem tudom, kik játszanak náluk)

kaká kiteszi a könyökét, mittomki elesik, majd kaká is eljátssza a nagy halált.

ha én vezetem, kakát ütésért _és_ szimulálásért díjazom sárgával. és utána a vállamat veregetem, hogy de rendes voltam vele.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.06.21. 00:19:36

@Deák Attila:

és akkor én verklizem, amit eddig: a bíró hülye volt. de ezzel "magyarázni" kaká hülyeségét, az picit necces.

ilyen alapon, ha a bíró ellened fúj, akkor _jogod van_ törleszteni.

hát egy szart, azt.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.06.21. 00:20:32

@ih bín ájn bájener:

"Német-brazil döntőt és mindenki boldog lesz. " :-D

hiszed ... :-P

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.06.21. 00:22:52

@vadkutya:

közöd? egy vélemény a tömegből.

ettől még otrombán, a hangulat fokozása kedvéért, öncélúan gúnyolódtál, ez van.

az irónia finom, a gúnyolódás durva, alpári eszköz. majd rájössz - remélem

Deák Attila 2010.06.21. 00:23:57

@mavo: Látom nem egy szemszögből látjuk a problémát! Többen hangoztatják itt, hogy a labda sem volt már sehol. Akkor hogyan fordulhat elő, hogy neki megy valaki Kakának??? Itt kezdődik a probléma! Persze, akkor sem kell kitenni a könyököt - ez jogos! De ha ez sárga, akkor mi volt az Elanoval szembeni megmozdulás (brutalitás?)?Ha egy normális bíró ügyködik, Fabiano gólja nem gól, bármennyire is rugdossák a brazilokat! De ha egy normális bíró vezeti, az elefántcsontpartiak nem tizenegyen fejezik be a mérkőzést hanem kilencen, de inkább nem is történt volna semmi, mert az elején megfogja a meccset egy sárgával!

vadkutya 2010.06.21. 00:27:36

@mavo: Kevés hozzád hasonló, lepkelelkű jár ide, de majd legközelebb jobban figyelek. Még jó,h Te 1xsem csináltál, de még hasonlót sem, ebben biztos vagyok,h így van....

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.06.21. 00:30:29

@Deák Attila:

az a baj, hogy még mindig ott tartasz: oké, nem volt szabályos, de ... de ... de...

túl sok a de. meg hogy de hát AZOK még olyanabbak voltak. ha ezen túllépsz, szerintem egyet fogunk érteni.

a meccs elejét nem láttam, de ettől az erélytelen hülyétől egy sárga - szerintem- nem fogta volna meg a meccset. amit kaká második sárgája előtt előadott a szerencsétlen (robbanásveszélyes helyzetben húsz méterre bénázott valamit), abból számomra elég egyértelmű.

és különben is. nyertek a brazérók, nem? kakával nem kulcsfigura esett ki, ugye?

akkor meg?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.06.21. 00:34:05

@vadkutya:

"Még jó,h Te 1xsem csináltál, de még hasonlót sem"

na, legalább ezt eltaláltad. soha nem törlesztettem, és soha nem kaptam _semmilyen_ lapot. nem mint ha számítana a konkrét esetben, de gondoltam, megnyugtatlak, hogy végre igazad van. :-D

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.06.21. 00:38:16

@rizla: popp kommentjét Pizzaróval kapcsolatban egy az egyben elmondtam, de volt más eset is. Mondjuk nehéz, mert kurva sok a fika meg a személyes vita a fórumon, nehéz kiszedni valami lényegi/érdekes kommentet, bár biztos lehetne többször is.

@Tika_: ezzel azt akarod mondani, h szerinted Ronaldinhónak ott lenne a helye a vb-n? nem tudok ki az a marha sok zsonglőr, akire nem épített korszakos csapatot :)

vadkutya 2010.06.21. 00:39:04

@mavo: Ember, kapcsoljál már. Behánysz nekem egy olyat,h idióta vagy, aztán magaslóról predesztinálod az öncélú gúnyolódás mibenlétét?? Először jársz itt/fociblogon, vagy mi Neked a bajod?

Deák Attila 2010.06.21. 00:41:10

Jól van na, ne egyétek már meg egymást! Tudom, hogy én itt egy senki vagyok, és nem akarom eljátszani itt a Fülöp atyát, de én Brazília-szerelmes vagyok, mégsem háborított fel vadkutya hsz-e. Szerintem vicces volt, nem kell mindig, mindenre ugrani.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.06.21. 00:41:36

@Deák Attila:

izé ... legközelebb kicsit őszintében. :)
(de nem baj, ha nem utállak, ugye?)

ih bín ájn bájener 2010.06.21. 00:43:10

@mavo: Most miért a braziloknak még sanszuk is van! A németeknek meg még szurkolok is, talán pechükre..

Deák Attila 2010.06.21. 00:45:57

@mavo: Nem értem. Őszintébben? Mit?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.06.21. 00:47:09

@vadkutya:

én megértelek, hidd el. ettől még öncélúan gúnyolódtál. ez van, megesik.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.06.21. 00:48:45

@ih bín ájn bájener:

szerintem is esélyes a dolog, én azon mosolyogtam, hogy attól _mindenki_ boldog lenne :-)

rizla 2010.06.21. 00:51:03

@heinrich: persze, ez nem feléd volt kritika.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.06.21. 00:53:33

@Deák Attila:

viszont ha a 2010.06.20. 23:38:55-es hozzászólásodat nézem, tkp. egyet is értünk. :)

vadkutya 2010.06.21. 00:54:53

@mavo: Igen, öncélú volt, azt vártam,h miután beírom, mindenki ezt kommentálja, kiemelve a fantasztikus képességeimet és humoromat, azóta is az F5-öt nyomogatom.

Deák Attila 2010.06.21. 00:57:34

@vadkutya: Hey - mondtam, hogy nekem tetszik! Pedig Brazilíáért szorítok! Ki is átkozhattalak volna a gatyádból!:D Szóval mégegyszer: Fantasztikus humor volt! Kéretik megköszönni!:D

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.06.21. 01:08:12

@vadkutya:

hogy értsd: sejtelmem sincs így fáradtan, hogy a beírásod hogyan lett volna gúnyos helyett ironikus, de gúnyos lett. ez van, ismétlem. a szándékodat nem ismerem, csak a végeredményt. baj?

azt is készséggel elismerem, hogy a hangnemed miatt én is a kelleténél durvábban reagáltam (lehetne.e védenem, hogy de bezzeg? asszem nem), és ezért így utólag elnézést is kérek. ha nem fogadod el, akkor sem fogok haragudni rád.

jó éjt!

ez van. írtam már?

vadkutya 2010.06.21. 01:08:51

@mavo: ÉN????? Hát basszalak meg...

...most kérek egy bant, bárkitől...

Deák Attila 2010.06.21. 01:16:54

@rizla: jó a blogod! most nézegettem

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.06.21. 01:17:26

@vadkutya:

hát ... ööö ... hímnemű vagyok, tehát inkább ne bassz meg :-D

mavo · http://polmavo.blog.hu 2010.06.21. 01:20:39

na, mentem szunyálni, mindenkinek jóccakát

vadkutya 2010.06.21. 01:22:59

@mavo: Nem értelek. Őszintén. Ezt kihozni abból a pár sorból... Remek partner vagy mindebben azt látom, de még ha vmi otromba faszságot írtam volna, amivel megbántok itt vkit, azt mondom oké, idiótázz le, igazad van. De...

Én itt nem szoktam ilyen vitába keveredni senkivel, elnézést kérek, hibáztam, már csak ezzel tudok takarózni. Mert kell, úgy néz ki.

rizla 2010.06.21. 01:28:55

don't feed the troll in each other!

rizla 2010.06.21. 01:29:49

@Deák Attila: köszi, kéretik oda kommentelni

vadkutya 2010.06.21. 01:36:09

@rizla: Right, right, sorry...

Ha már blogok, szúrjál magadnak vmi zenét G, ha találsz fogadra valót: www.downloadjunkeez.blogspot.com/

Írni nem fogok (blogot), ezek után meg főleg... :)

Woland 2010.06.21. 02:59:05

Lady Kaka szerintem a vege fele mar akkora egy hisztis picsa volt, hogy varhato volt a piros. Ettol meg a masodik sarga velemenyes - az elefani csavo (asszem Keita) Rivaldo-i/Henry-i magassagokba emelkedett, ahogy a foldre zuhant a fejet fogva. De a lassitas alapjan ugy tunt Kaka celja tenyleg az volt hogy fajdalmat okozzon neki - nem csak siman eltartotta magatol a konyokevel hanem odabaszott egyet a mellkasara.

(Amit a francia biro a 80-88. perc kozott az elefantcsontparti terfel baloldalan a vonal mellett muvelt az en bloc szanalmas volt.)

Azokkal ertek egyet akik szerint Luis Fabiano masodik golja botrany. Egymas utan jobb es bal kacsoval magad ele tenni a labdat - es 'szabalyos' golt loni valoban VB-torteneti tett. Ha Anglia ellen csinalja 1-0-nal akkor Hands of God-rol beszelnenk - igy csak Elefantcsontparton valik majd a folklor reszeve. Bar ahogy a biro elismerte hogy latta a kezezest es mosolygott Luis Fabianora az azert szerintem mindenkiben megmarad egy eletre.

Vicces, de nagyon elorelathato modon egy-egy Arse-fan-tol azt olvasom, hogy nekik ugyan semmit sem szamit, hogy kezezes tortent. Eljen TH14! :)

Sajnaltam nagyon az elefanikat - abban bizhatnak csak, hogy a brazilok nem a 98-as Norvegia elleni zaromeccses formajukat mutatjak majd ellenuk... meg nagyon esetlegesen abban, hogy Eszak-Korea bosszut all 1966-ert. Na az tenyleg tiszta Hollywood lenne. :)

Jelen pillanatban sanszos, hogy minden afrikai csapat utazhat eszakra a csoportkor utan, amit sosem hittem volna. Persze Kamerun (vs Japan), Nigeria (vs. Gorog), Algeria (vs Szloven) es Elefantcsontpart (vs. Portug) is sajat magat szurta tokon. Meg tulajdonkeppen Ghana is, hogy nem vertek meg az auszikat - nemetek ellen ki-ki meccs... Del-Afrika meg Mexikot ha megfogja az elso meccsen akkor lett volna minimalis eselyuk, de nem volt szerencsejuk a kapufaval.

United82 2010.06.21. 07:14:24

Nálam tegnap elefántcsontpart leszerepelt, azt a rúgdosódást amit műveltek...undorító volt..
A brazilokat kell megvernie annak aki VB akar lenni, a védelmük és a kpályájuk védekezésben bivaly erős, elől pedig kaka,robinho és fabiano közül valaki mindig villani fog.
Látva a csoportok alakulását, ugye mindenki tisztában van vele hogy érik egy Brazil-Spanyol,Holland-Olasz ág a 4közé jutásért...és érik egy Paraguay-Dánia/Japán...Svájc/Chile-Portugál/Elefántok..ág...szép lesz...

Az afrikai csapatok nálam, kivétel nélkül leszerepeltek, remélem az összes kieseik...

De az európai nagycsapatok is nullák...egyedül eddig Hollandia akik hozták magukat, a többiek...elképesztő..

Ja..a francia csapat mellett ez a francia bíró is mehet haza...a vb leggyengébb bíráskodását mutatta be...

exeaxe 2010.06.21. 08:25:26

Dungának volt. kb. 3 perce, hogy a szokatlanul agyavesztett Kakát kihívja a vonal mellé, és úgy megrázza, hogy még Maicon is beleremeg. Ugyan nem az ő sara, de reagálhatott volna valamit erre az anomáliára

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.06.21. 08:26:27

még a brazil meccsen is előjön henry... szeretem, h minden párhuzamban benne van.

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.06.21. 09:22:25

@imici77: viszont Busquets még nem jött elő. Keita nem nézett ki a két keze között miközben a földön fetrengett, hogy lássa, mikor kell abbahagyni az arénázást? A két talpaló hentest vajon megdorgálja a FIFA? Az Elano ellenit le sem fújta a bíró, senkinek szava nem lehetne, ha ezek után mégis kapna egy két-három meccses eltiltást, a másik meg szintén.

Drogbát nagyon nem szeretem, tegnap nem is játszott jól, de hogy pont a legforróbb pillanatokban maradt pont ő higgadt, azért az csapatkapitányhoz volt méltó.

Az a nagy szerencse, hogy a francia bíró már most, a csoportkörben kiírta magát a kieséses szakasz bírói közül. Ilyen durva hibákkal csak nem engedik tovább vezetni! Gondoljatok bele, ha ez a spori valami élesebb negyeddöntőt fúj ilyen következetlenül és vakon...

danesdzsu2 2010.06.21. 09:42:26

@imici77: Ezt teszi a népszerűség:)

szangye puncog 2010.06.21. 09:47:46

Egyre feszültebb a hangulat, nem bírjuk a napi három meccs okozta feszültséget. jó kis VB :-)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.06.21. 09:48:05

@danesdzsu2: még hozd elő Bergkampot, hogy kerek legyen a napod :)

Tassadar 2010.06.21. 09:50:22

Mavo: Szerintem Kaka csak védte magát, az elefántcsonparti rohant bele, minden ok nélkül. Természetes, hogy kiteszed a kezed, hogy csökkents az lökés erejét. Az meg a másik, hogy köze nem volt a fejéhez, mégis azt fogta.

danesdzsu2 2010.06.21. 09:50:27

@szangye puncog: Hajjajj, az egyenes kieséses szakaszban vér is fog folyni:)

@imici77: nem hiszem, hogy az elefántcsontpartiak tegnapi produkciója utolérné a Őt;)

szangye puncog 2010.06.21. 09:56:11

@danesdzsu2: a dánia új-zéland nyolcaddöntőn még magammal is összeveszek szerintem...

exeaxe 2010.06.21. 10:06:33

@Tassadar: védte magát? na igen, a legjobb védekezés a támadás :)
A szánalmas az egész jelenetben az, hogy mindkettő másfelé nézett - gondolván, akkor senki sem veszi észre, mit művelnek

gezabá (törölt) 2010.06.21. 10:07:26

@Tika_: Elia holland szélső, madárléptű, szélvészgyors, a Nép a pályára követeli. 2. SP valami majom hazai popszakmai vakegér, szerintem csak egy hasonlatba került elő. 3. Podolski miért Herceg? majd mócsing tán megaszondja, szerintem a viselkedése miatt (de lehet, lengyel hercegi családból származik, Sienkiewicz írt ilyenekről). 4. et nem tudom.

danesdzsu2 2010.06.21. 10:09:46

@imici77: Ebben egyetértünk. Komoly bírói hiba, hogy még pályára léphet a csoportkörben...

vadkutya 2010.06.21. 10:13:46

@Woland: "Vicces, de nagyon elorelathato modon egy-egy Arse-fan-tol azt olvasom, hogy nekik ugyan semmit sem szamit, hogy kezezes tortent. Eljen TH14!"

Ez egy rendkívül rossz, rendkívül általánosító és csalódást okozó megállapítás volt részedről, még úgy is,h Tottenham fan vagy. Jah és kurva álszent. De én befejeztem, nekem aztán mocskosul mind1,h mit hoztok ki még a tegnapi meccsből.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.06.21. 10:17:37

@danesdzsu2: sőt, örökre el kellett volna tiltani. egy életre. 2 életre.

@vadkutya: a kolléga henry fóbiája van...

vadkutya 2010.06.21. 10:22:27

@imici77: Pedig Pires több gólt lőtt nekik...

danesdzsu2 2010.06.21. 10:23:47

@imici77: Ugyan, dehogy. Hiszen így kell focizni:P

@vadkutya: nyugi, mi szeretünk:)

vadkutya 2010.06.21. 10:32:19

@danesdzsu2: Én nyugodt vagyok. Csak unom már az álszentkedést Fabiano gólja témakörben. Mindezt azért, mert tegnap volt vki (még csak nem is én), aki azt merte írni,h neki ugyan kurvára mind1,h hányszor ért hozzá kézzel, szép volt a gól, ezért ül a tv elé. Senki sem lát a szavak között, csak jó magyar módjára egymásnak megyünk, mert eleve hülye mindenki, s legfőképpen a szomszéd dögöljön meg a kurvaanyjába. Mert gecire okos mindenki innen, az isten háta mögötti szemétdombról, mert úgy értünk a focihoz, hiszen magyarok vagyunk. Hiszen mindig nézhetünk más országokat futballozni, mindig ott van nekünk a visszajátszás, aztán lehet fröcsögő nyállal másokat baszogatni, akik nem úgy gondolják.

Senki nem veszi észre,h nem azt írta,h szabályos gól volt, hanem azt,h kívülállóként tetszett neki ez a gól. Csak aztán jön a sok helyi önkéntes marshall + futballnagykövet, s a végén pedig oda lyukadunk ki,h az Arsenal szurkolók... Botrány.

United82 2010.06.21. 10:35:30

azt tudtátok hogy az anglia-usa meccs 1-0 lett?

www.youtube.com/watch?v=mQ5Dv16-hnY&feature=player_embedded

mekkora védés volt...te jó ég:D

Mourinho már nem a király 2010.06.21. 10:51:59

legyen már poszt, mert itt megöljük egymást :D
mondjuk van itt 1-2 arc akinek én is beszóltam volna, de visszafogtam magam!

exeaxe 2010.06.21. 11:03:01

@vadkutya:
részben igazad van, tényleg azért (is) nézünk meccset, mert óhajtjuk az esztétikai orgazmust, de azért ez mégiscsak labdarúgás, nem rsg szerenkénti döntő. Ritka látványos lett volna pl., ha Emana nem Sörensenbe püföli a ziccerét, hanem felkapja a labdát, és bevetődik vele a kapuba - röhögünk, tapsolunk, álmélkodunk, akármi, megtehetjük - a bíró viszont nem, ő ott és akkor nem szurkoló, és nyugodtan húzza le a wc-n az egész mutatványt, ha szabálytalan, azért van ott.

danesdzsu2 2010.06.21. 11:11:22

@vadkutya: Nagyon szép volt, remélem, több ilyet is szerzünk majd az Arsenal ellen;)

"Csak aztán jön a sok helyi önkéntes marshall + futballnagykövet, s a végén pedig oda lyukadunk ki,h az Arsenal szurkolók... Botrány."
Nézd, én már páratlan önfegyelmemmel elfogadtam, hogy vannak, akik a vérveres Gonoszt követik a habfehér Jó helyett, de meg kell értened, ez nem megy mindenkinek könnyen.
;)

vadkutya 2010.06.21. 11:14:50

@exeaxe: Nem is írta senki sem,h szabályos gól volt, hangsúlyozom (én legalábbis nem). Azt sem írta sztem senki,h de ezt meg kellett adni, mert az elefántok rúgkapáltak, mint kurva a csomagtartóban...

S abban is nem kevés igazság van, amit Te írsz. A differencia ott leledzik,h én nem megyek Neked, mert ezt így látod / gondolod / képviseled, nem nyomom a képedbe azt a kérdést,h hagyjad már magad, mi a faszt csináltál volna, ha a Tieid ellen rúgnak ilyen gólt, akkor is így örültél volna? Eleve, milyen Tieid???

Csak és kizárólag ez vágja ki a biztit nálam,h totál semlegesként vitatkozunk olyanról, amiről valójában nem is kellene, mert maximum a futball szépségébe és korrektségébe vetett hitünket rázza meg, ami mellesleg akkor dől meg teljesen, amikor esetleg Gera juttat így ki minket vmi világversenyre. Kurva nagy szerencsénk,h ez sosem fog megtörténni, így aztán lehet csinálni azt, amit...

vadkutya 2010.06.21. 11:24:45

@danesdzsu2: Ez baj látod,h úgy gondolod, aki azt írja a tegnapi gólról,h szép volt, az a "vérveres Gonoszt" követi. Ha azt írná,h szabályos volt, és ilyen egy igazi gól, akkor persze én is hülyének nézném + "gonosznak". De nem ezt írta. Azt,h szép volt. (tudom, két kézzel bárki tud ilyet lőni, lehet próbálkozni, csak tessék)

me mute myself

Tassadar 2010.06.21. 11:35:57

@exeaxe: Húha nagy támadás volt, ha szerinted ez szabálytalan, akkor nagyon elvakult elefántcsontparti drukker vagy...
Az esett hasonló a Romário által bemutattakra a törökök ellen.

exeaxe 2010.06.21. 11:37:46

@vadkutya: szó sincs róla, hogy egymásnak mennénk bármi miatt, abból csak a fölösleges hirig van, meg a kedélyes hangulat rongálása - ráadásul nem ildomos elfelejteni, hogy a pályán a bíró teljhatalmú úr, ha megadja, az akkor is gól, ha molnárkocsin tolják be a hálóba. Van vélemény, lehetőség, hogy leírjuk, oszt ennyi :)
A férfiember meg olyan, főleg itt KKE-ban, hogy nem azért harcol az (akármilyen) igazáért az utolsó töltényig, hogy érvényt szerezzen neki, hanem, mert szeret lövöldözni. Én legalábbis így gondolom, és a próféta szakállára, könnyebb így elviselni a fröcsögést

exeaxe 2010.06.21. 11:46:27

@Tassadar:
"Húha nagy támadás volt, ha szerinted ez szabálytalan, akkor nagyon elvakult elefántcsontparti drukker vagy... "

Relációanalízisben megjelölném a D választ: első állítás igaz, második nem, összefüggés nincs ;)

Mellesleg: ha elefántcsontparti drukker lennék, kb. azt írtam volna, hogy "huteli bele kuku nukufoga", azaz, szó szerint fordítva, telibenyomta a pofáját; esetleg elröppent volna egy fakingdiszgrész, de sajnos, nem vagyok még Elefántcsontpart szurkoló sem, nemhogy elefántcsontparti

Iustizmord 2010.06.21. 12:00:12

kaká védelmében hadd írjam le, hogy az a kitett könyök nem volt durva. aki csak kicsit is játszott már "komolyan", nem nb i, de bármely kispályás bajnokság, az tudhatná hogy a játékban benne van egy kis keménykedés, és ha vki szalad felém hátolról-oldalról (pláne ilyen előzmények után) bizony kiteszem az evezőket.

inkább neki fájjon mint nekem. aki szerint ez utóbbi nem így van, menjen el az Irgalmasrendi Nővérek közé beteget ápolni

Táposvödör 2010.06.21. 12:03:28

Hejhó....

Úgy látom itt már csak akkor lesz béke ha újra bevezetik a kommunizmust és senkinek sem lehet majd véleménye, vagy mindenki beadja a közösbe a barátnőjét!
De ami idevág az az hogy kicsit kiborít hogy emberek képesek úgy felfogni ezt a meccset hogy ez volt a VB legjobb meccse, a Brazilok hengereltek, Kaka meg szent és sérthetetlen mint a Szűz Mária csúnyája.......( Főleg magyar szaksajtó)
Vannak nekem is előítéleteim a focival kapcsolatban ( fújj valaki gólt akar rúgni) de mindig a tiszta lendületes szórakoztató focinak szurkoltam! A tegnapi nem volt az ÉS NAGYON NEM ÉRDEKEL HOGY KI MIATT NEM VOLT AZ!!!

Árpádka 2010.06.21. 12:11:24

Off A Loki megint a Levadia Tallinnal került össze. Reméljük jó omen :)

redmist 2010.06.21. 12:49:24

H csoportra most se mertek tippelni?:(

danesdzsu2 2010.06.21. 12:58:47

@vadkutya:
vérveres -> Arsenal
habfehér -> Spurs

A szimbóleumrendszer további részeiről István atya világosítja fel Önöket kisegyházunk szerda esti összejövetelén, Bibliamagyarázattal egybekötve. Alapvetés: Arsenal = Gonosz, Spurs = Jó

montipájton 2010.06.21. 13:23:36

@mavo: Szabad kérdeznem? Láttad a meccset egyáltalán? Nem úgy tűnik.

Kaká SEMMIT nem csinált. Amikor látta, hogy felé tart az elefánt. kicsit kitartotta a karját, hogy eltolja magától. Erre az az arcához kapva elkezdte a cirkuszt.

Ha nálad ez Kaká butasága, nincs miről értekezni.

Egyébként az igazi botrány, hogy Elano szétrúgását le se fújta, a talpalásokat engedte. Ehhez képest a végén a cirkusz csak már egy zavarodott elme kabinetalakítása volt a bírótól.

montipájton 2010.06.21. 13:33:38

@popp: Ezért most fogadd mélyésges elismerésem. Pont ugyanez a bajom a mindenkori tekintély-Janikkal nekem is.

Pályaelhagyó autóversenyző 2010.06.21. 13:36:11

dunga volt a hulye, reg le kellett volna hozni kakat

be volt gozolve (ez mar az elso sargaja elott is latszott), szinte biztos vagyok benne, hogy nem jatszotta volna vegig a merkozest akkor sem, ha nincs az a szimulans kocsog

korabban mar irtam, en utolag tobb meccsre tiltanam el az osszes szimulanst. meg lkehet nezni, gyakorlatilag az ossze csatar a fejet fogva fetreng minden egyes kirugasnal, amit elfejelnek eloluk, mindenki el akarja jatszani a konyokost,mert az azonnali piros - es ha egyszer egy jv le is fujna a szimulalast, akkor is csak sargat adna.

volt, aki azzal ervelt, hogy ez a foci szepsegehez tartozik - szerintem a csalas nem tartozik semmilyen sport szepsegehez. tiltsak el materazzit, aki az olasz kupadontoben egy perc alatt mindket kapu elott bemutatta a halaltusajat, tiltsak el busquetset a bl elodontoben bemutatott mutatvanyert, tiltsak el az osszes csatart, aki a sajat lababan elbotolva kamuzza be a buntetot, es az olyanokat is, akiket valaki meglegyint a mellkasanal, erre o a fejet fogva orjong.

ha azt a hulye mutut el lehet tiltani kokoert meg orrcseppert (mert rossz peldat mutat, meg csal), akkor lehessen ezeket is szankcionalni, mert igy a kolykok csak a kisebbsegi + bunozo peldat latjak, hogy 1, szimulalj esz nelkul 2, orjongj, akkor igazad lesz 3, tomegesen tamadj egy emberre, az a tuti.

rendet akarok itthon es a palyan is!

montipájton 2010.06.21. 13:38:36

@Woland: Érdekes látásmód, a brazilok megérdemelt győzelme és klasszisokkal jobb játéka nem is téma, csak a kezezés meg a szegény elefántok. (Tényleg, MIT sajnáljunk rajtuk, áruld már el.) Mintha Fabiano 0-0-nál a 120. percben csinálta volna...

Amúgy ha nem adja meg a bíró, 2-1. De ha az Elanót széttaposó hülyét kiállítja, talán mégiscsak lett volna 3 úgy is. Nem volt egy kategória a két csapat, ennyit még a brazilfóbok is beláthatnának szerintem. De ha nem, az se baj. ))

Végül: Fabiano góljánál még az utólag leghangosabbak is aztakurváztak a lassítás előtt. Ja, a második superslow-nál látszott a kezezés, addig senki észre nem vette, de a bírónak észre kellett volna...)) Mondom, tisztára mint Maradona 86-ban.

Tika_ 2010.06.21. 14:50:22

@horas: @lószerafin: Én is otthon felejtett humorérzéket orrontok… Vazze, srácok, írásbeli vállon veregetés volt, offense nélkül!! horas, már hozzád se szólhatok?? eddig nem voltál ilyen mimóza, baszki! (a spanyolos elméletemre nem emléxem ne haragudj, és a tiédre sem (csak annyit szeretnék jegyzőkönyvbe vetetni, hogy Bojan gólja szabályos volt :))))))
@rizla: thx a választ, és :((( (nagyon nem értik még az interaktivitás lehetőségeinek kihasználását... :()
@heinrich: Egyébként tegnap szünetben épp arra gondoltam, hogy amit Kaká csinált, annyit Ronaldinho is tudott volna… De egyébként nem, csak annyit állítottam, hogy Dunga akkor is görögül fociztatná a szambásokat, ha Peléje lenne csúcsformában lévő Ronaldinhoval. Elismerve, hogy vicc, hogy a brazil válogatott csatára eduardo-i helyzetbe kerül. (a 2. mondatot nem értettem :()
@Szom Ki Van, a Denevér szálló lakosa: Te Kornélunk vagy, csak szarakodott veled a rendszer, és újra kellett regelned?
@Ever "Aranylabdát Heskeynek!" red: Te meg Everred vagy?
@Rexfelugyelo: „Drogbát nagyon nem szeretem, tegnap nem is játszott jól, de hogy pont a legforróbb pillanatokban maradt pont ő higgadt, azért az csapatkapitányhoz volt méltó.”
+1
@gezabá: köszönöm a választ! Madárléptű? :) Akkor ölég lassú lehet, mert a madarak földön… ;)
Ha Podolski hercegi családból származik, akkor Ivanov a Romanovok oldalágáról jött.. :))))
Egyébként tetszett az Anelka-esethez írt kommented (B)

horas 2010.06.21. 14:55:11

@Tika_:
Hát,ha csak beszólogatsz,akkor inkább ne is.

Woland 2010.06.21. 16:25:43

@montipájton:

"Érdekes látásmód, a brazilok megérdemelt győzelme és klasszisokkal jobb játéka nem is téma, csak a kezezés meg a szegény elefántok."

Miert lenne tema amikor ebben mindenki egyetert? :) Jobbak voltak a brazilok es megerdemeltek a gyozelmet, de nem kellett volna meg egy gol elonyt is adni nekik. Klassziskulonbseg viszont nem volt.

Elano esete tenyleg fajdalmas lehetett - az elefant viszont nem hentelni ment hanem labdara, hozza is ert mielott a sipcsontvedot talalta volna telibe. Elano elott asszem 3 brazil halt meg nagyon latvanyosan a palyan, hogy 2 perc mulva boldogan szaladgaljon a fuben, lehet, hogy ezert nem csinalt semmit a minosithetetlen francia spori.

"Tényleg, MIT sajnáljunk rajtuk, áruld már el."

Semmit! :) Neked semmit, en sajnalom oket mert nekem szimpatikus a csapat. Neked nem azok, nyugodtan nevezd oket falabu meszarosoknak, engem nem zavar.

Amugy azzal, hogy Eriksson-t neveztek ki szov. kap.-nak ilyen kicsivel a VB elott marha nagy hulyeseget csinalt a csontparti MLSZ. A Portugalia elleni hozzaallason ment el a tovabbjutas.

"Ja, a második superslow-nál látszott a kezezés, addig senki észre nem vette, de a bírónak észre kellett volna..."

A kocsmaban ahol en voltam tobben lattak elsore is - a biro meg hetszentseg, hogy latta, abbol a bizonyos mosolygos lassitasbol is ez jon le. Meg nem arrol van szo hogy kis kezezes volt, takarasban - mindketto fej folott tortent. Ezt konnyu kiszurni, ha ott vagy a palyan.

Woland 2010.06.21. 16:47:12

@vadkutya:

nyugi tesver! szerintem elorelathato, hogy akit nem zavart Henry kezezese azt nem fogja zavarni Fabianoe sem. nekem kellene megsertodnom, hogy lealszentezelsz. :)

montipájton 2010.06.21. 16:53:49

@Woland: Hiszed vagy sem, a meccs előtt én is Elefántcsontpart továbbjutásáért szorítottam, másik helyen még azt is elsütöttem, hogy ez a párosítás lenne az én döntőm... De visszatetsző volt, amit műveltek a pályán, némileg a 94-es argentin-nigériaira hajazott. Kivétel Drogba, akit én viszont eddig is imádtam. )))

a másik kérdés a játékerejük, többet vártam tőlük és most még mindig nem tudom eldönteni, a brazilok ennyire jók vagy sem. (Mert egyébként szerintem kurva jók, bárki bármit fanyalog a dungai stílusról. Ennyire domináns csapat nincs még egy a vb-n eddig - ez persze nem azt jelenti, hogy meg is nyerik.)

Woland 2010.06.21. 18:19:06

@montipájton:

jobb csapat Csontpart mint amit a VB-n latunk toluk - es ez Eriksson hibaja szerintem.

hany edzo lenne meg aki Dindane-t jatszatja Gervinho helyett? na meg Zokorat miert kozepso vedokent hasznalta? Az kabe a negyedik legjobb pozicioja, kozvetlenul a kapusposzt elott.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.06.21. 18:26:58

@Tika_: Az vagyok. :) A vb idejére felvettem ezt a nevet, ha már ezen írok a Csollima blogba.

sporttárs 2010.06.21. 18:48:03

@rizla: Csak a rend kedvéért, egy nap után: nem "semmi" volt, meg volt említve a kezezés is, de mivel bőven be lett addigra általad is kategorizálva a kommentátor, ilyen apróságok nem számítanak nyilván.
De mindegy, ezt mindenkinek szívejoga, csak a tények miatt mondom. És nem hozom Ibrát vagy Torrest, csak annyit, ha ő csinálja, természetes, hogy nem akadsz ki, szurkoló vagy, de vajon akkor is számonkérnéd a riportertől, hogy ő miért nem? Nekem az agyanúm, akor meg bőven faszoznál, hogy miért kell ezen lovagolni? :)

Azt ellenben tartom, hogy a kezezésnek semmi köze ahhoz, hogy ilyen rugdosódásnál meg színészkedésnél (rugdosódás után!) mennyire háborodik fel valaki, a kettő egyszerűen nem egy szint.
süti beállítások módosítása