Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Lyon-Bayern München, BL-elődöntők, 2. láb

2010.04.27. 18:50 nou san trafford

Ezt a párharcot valahogy mindenki elintézi azzal, hogy "innen lesz majd ellenfele az Internek - vagy a Barcelonának". Az mindegy, hogy melyik. Hát, kérem szépen, nem mindegy. A 2001 után döntőbe vágyó Bayern Münchennek sem, még kevésbé a története első jelentős európai tusakodásának fináléjára gyúró Lyonnak. Fontos szerepük lesz a hiányzóknak, a Bayernnek Ribéry, a Lyonnak Toulalan hiányzásával biztosan meg kell küzdenie, és sérült is akad bőven - arról nem is beszélve, hogy a franciáknál a fél csapat veszélyeztetett további lapok esetén. Egy pihent, már bajnoki teher nélkül játszó Lyonnak kell megfordítania 1-0-ról a párharcot az ellen a Bayern ellen, amely a nyakára engedte a Bundesligában a Schalkét, még lesz egy kupadöntője is, és fontosabb hiányzói vannak, mint ellenfelének. Bővebben a szurkolóktól.

Hajrá, Lyon!

Az milyen durva már, hogy éveken át kaszaboltuk a francia bajnokság mezőnyét, de hiba volt Juninhónk, Essienünk, Maloudánk, Benzemánk, soha nem jutottunk még az elődöntőbe sem. Most a keretünk legnagyobb sztárja Lisandro, a bajnoki címre – bár elég sokáig versenyben voltunk – már nincs esélyünk, és pont idén fogunk BL-döntőbe jutni. Nem múltak eddig sem nagy dolgokon, hol a sorsolásunk volt gyilkos, hol az utolsó pillanatban csapott be a ménkű, néhol egyszerűen csak jobb csapatba botlottunk.

De idén minden összejött. Komplett a csapat, rendben van a keret is, nem rogyunk össze, ha kiesik egy-egy kulcsember, a sorsolásunk is jó volt. Szerencsére csak nevekkel akadtunk össze, a csoportban a Liverpool, a 16 között a Real Madrid meze félelmetesebb volt, mint maga a csapat, leginkább talán a hazai pajtással szenvedtünk meg, de a szerencse itt sem hagyott el minket: a Girondins kifingott az idény végére. És itt van nekünk ez a Bayern München, ami valóban tiszteletet parancsoló eredménysort hozott magával, de valahogy mégsem ijesztő. Úgy meg főleg nem ijesztő, hogy hazai pályán is csak egy sovány 1-0-t hozott össze az odavágón.

Ne feledjük, mi néhány nappal a müncheni meccs előtt bajnoki szuperrangadót nyomtunk, dőreség lett volna azt várni, hogy a torkuknak ugrunk – akár emberelőnyben. Most viszont csumcsika és bubuka volt a program a hétvégén, a Monaco elleni meccset elhalasztották, így rengeteg regenerációs edzéssel töltődtünk fel. És hogy mire? Hát arra, hogy a bajorok lyukas védelmét az első perctől kezdve nyomás alatt tartjuk, és egyszerűen felőröljük a németeket. Úgy számítom, a szezonnak ebben a részében a frissesség nagyon fontos tényező, hiszen nincs már több mint 4-5 meccs hátra az idényből. Ilyenkor az nyer, aki pengébb. És azok mi leszünk: csak egy félidő izgalmat ígérhetek, 3-1-gyel megyünk tovább.

Hajrá, Bayern!

A bajor esélyek – a szekérderéknyi problémás ember felépülésén kívül – két forrásból táplálkoznak: először is van Gaal lesz annyira tökös, hogy Olicot teszi ki Ribéry helyére és Müller megy fel csatárnak, nem pedig fordítva; másodszor pedig Robben ott folytatja, ahol abbahagyta – azaz minimum egy gólnál. (Olyat nem mondok, hogy a Klose helyén vélhetően csatasorba állítandó Gomez végre törleszt valamit vételárából, mert van méltóságom is). Müller kezdőkörbe való visszatáncolásai és a lehetetlenül kanyargó lábai segítségével megszerzett labdák még sokat segíthetnek, a vélhetően góllövési kényszerét felfogó és ennek szellemében a múlt heti, rendkívüli rokonszenvet ébresztő betonvédekezését elfelejtő Lyon ellen főleg. Ha ő kerül ki a szélre, megint csak mormolhatjuk szünet nélkül, hogy nem elég gyors oda, nem tud beadni, stb. Ellenben Olic elég gyors és tud is beadni, ráadásul a mostani Ribéry-nél nem feltétlenül rosszabb. A sérültek közül elsősorban van Buytent kérnénk vissza tisztelettel, bár ha Contento nem tud pályára lépni, továbbra is cseszhetik, mert vagy balbekk, vagy másik középső védő nem marad.

Borítékolhatjuk, hogy a Lyon nagyon meg fogja nyomni az első tizenvalahány percet, hátha olyan szerencsétlenül mozog majd a Bayern-védelem, mint Manchesterben, de amennyiben negyedóra alatt nem sikerül betalálniuk, visszaállnak a türelemjátékra. Nem vagyok benne biztos, hogy nem járna jobban a München, ha beszopna egyet az elején, utána ugyanis lehet azt csinálni, amit tudnak: támadni. Az megy, kényszer alatt is megy, Firenzében és az Old Traffordon is ment, majd pont a mademoiselle-ek ellen jelent akadályt, mi? Ahol megnyerheti a Bayern a továbbjutást: a visszatérő van Bommel + Schweinsteiger duót senkitől sem féltem, a franciáktól a legkevésbé, kettejük labdatartása és passzolási százaléka döntő(t érő) lesz. Ahol elbukhatja: az egyelőre elképzelhetetlen összeállítású védelem, annak is leginkább a közepe. Ami biztos: ha rúgnak gólt, megvan a továbbjutás, ha nem, akkor szinte biztos a kiesés, mert kapni is garantáltan fognak, akár kettőt is. Tehát a tipp: egy olyan 2-2, amelyen 60 perc után lehet pihentetni Robbent.

321 komment

Címkék: bl lyon bayern münchen beharang

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr331956953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ycool 2010.04.27. 20:08:18

A sok hitegetéssel ellentétben egészen emberi csapattal áll fel a Bayern:
Butt - Lahm, Van Buyten, Badstuber, Contento - Schweinsteiger, Van Bommel - Robben, Müller, Altintop - Olic

ycool 2010.04.27. 20:08:59

Csak cserélni ne kelljen: (Rensing, Görlitz, Klose, Demichelis, Gomez, Alaba)

lószerafin 2010.04.27. 20:17:58

Két szimpi csapat. A lyon ez elöző pár szezonban volt az, a Bayern az ideiben az, pont ezért kéne hogy ők jussanak be, mert ők akár meg is nyerhetik és jó meccs lenne a döntő.

Asidotus 2010.04.27. 20:18:43

@nagyon halott: ha lehet kérni, inkább holnap legyen hosszabbítás.

HosCincer 2010.04.27. 20:20:54

én egy x-ben nagyon bízom
a kezdő csapat (már ha igaz) meg lehetne szarabb is.

acdcisti 2010.04.27. 20:21:25

@ycool: hajszálnyit védekezőbb felállás mint Münchenben, de ez így teljesen rendben is van. Van egy olyan gyanúm, hogy Schweinsteiger lesz bal oldalt és Altintop középen.
Hajrá Bayern!

HosCincer 2010.04.27. 20:23:10

Egyébként a kapott gólban szinte biztos vagyok

nagyon halott 2010.04.27. 20:23:37

@Nűnű: nem lehet, holnap sima 3-0.

horas 2010.04.27. 20:27:47

Amúgy szerintem sem jó ez a hajrá ez hajrá ez előzetesen,valami tényeken alapuló spekuláció sokkla jobban tetszene,hátha kicsit okosabb lenne az ember olyan után.

Nézzük a mai meccset.A Lyon kishíjján kihúzta München-be bár elég vérszegény,hogy nem tudtak dominálni ember előnyben,mindenáron elakarták kerülni a gólt valószinüleg.
Ha a Bayern gólt lő tovább mennek,és lőnek illetve nem ők hanem Robben,ahogy írtam túl sorszerű az eddigi sorozatuk,nem lehet hiába való az az egy-két sorsfordító körülmény ami a kezükre játszott.Igazából ez akkor lesz (számomra) gáz,ha az Inter jut a döntőbe,mert hiába tűnik erősebbnek a Mourinho alakulat,valahogy behúzzák majd a bajorok,ahogy az elöző posztban is volt,mert ez annyira de annyira az a szitu.

Lacóka 2010.04.27. 20:29:17

hát ez meg mi a fasz a tévékettőn?

HosCincer 2010.04.27. 20:31:04

@Lacóka: beszélgetős műsor : )

HosCincer 2010.04.27. 20:32:42

egyébként az mikor derül ki hogy Ribery mennyi eltiltást kap?

horas 2010.04.27. 20:32:43

Vincze Ottó aranyhúsa,olyan hót egyszerű mint állat.
Nem igaz,hogy nem lehetne egy komolyabb embert találni,vagy én tőlem maradhat ő,de mellé aki mon djuk észrevesz valami szakmait is....

horas 2010.04.27. 20:34:42

@HosCincer: LEhet.
Kallstrom és Pjanic miért nincs?

HosCincer 2010.04.27. 20:35:34

@horas: Pranjic eltiltott (két sárga), Kallstromot nem tudom

horas 2010.04.27. 20:37:37

@HosCincer: :)
Pjanic-ra gondoltam a Lyon-ból...?

horas 2010.04.27. 20:38:22

Valahogy nem bízom a Lyon-ban...

rowi 2010.04.27. 20:45:19

hát Altintop a széle, nem Olic

horas 2010.04.27. 20:45:30

Ilyen szinten,hogy tud egy sportoló bélfertőzést kapni,nekem nem volt,és engem nem szűr egy milllókat érő orvosi stáb minden héten...

MrBurns (törölt) 2010.04.27. 20:47:25

Mülllllller mit csinálsz????

giacinto 2010.04.27. 20:47:27

A sárgákat ha jól tudom törlik, szóval mindenki játszhat a döntőn, legalábbis volt vmi ilyesmi kezdeményezés.

HosCincer 2010.04.27. 20:48:32

ezt hogy tudta kihagyni????

lószerafin 2010.04.27. 20:56:23

Lahm és a disznópásztor nagyon jó focisták.

horas 2010.04.27. 20:56:39

Ez a Müller helyzet ha gól nagyon illett volna az idei Bayern BL-szezonba...szép formás akció volt...:)

horas 2010.04.27. 20:58:25

Nagyon lóg a levegőben a Bayern gól...

Glory 2010.04.27. 20:58:58

iszonyatosan idegesit meg mindig hogy nem mi jatszuk ezt a meccset gggrrrrrr

horas 2010.04.27. 21:06:17

Jaj de gyenge ez a Lyon.

montipájton 2010.04.27. 21:08:22

Meglepően fogalmatlanok a franciák egyelőre, ha lő egy gólt a Bayern, vége is az egésznek.

sedre 2010.04.27. 21:10:22

a tartalékos Bayern széjjelszedi az hazai pályán játszó Lyon-t ... hogy juthatott a Lyon idáig??

sedre 2010.04.27. 21:11:03

tök megérdemelt gól

CaBeL 2010.04.27. 21:11:51

a frusztrált mencseszter meg liverpúl drukkerek :D

gyerekek, el kellett volna jutni idáig!

lószerafin 2010.04.27. 21:12:03

Jó hogy EZ a lyon nem játszik döntőt.

sedre 2010.04.27. 21:12:44

@CaBeL: tény.... de szerintem mi még most se vagyunk olyan állapotban, hogy megérdemelnénk.... sajnos

montipájton 2010.04.27. 21:12:47

Na, innentől lehet nézni nyugodtan a Barátok köztöt.)))

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.27. 21:14:04

@sedre: Idáig? Hisz elődöntősök, soha nem szerepeltek még ilyen jól.
Amúgy nagyon jó érzés leírni: nagy eséllyel döntős a Bayern!

Glory 2010.04.27. 21:14:36

@sedre: a bayern nek se kene itt elnnie es nezd meg dontot jatszanak

Domingo 2010.04.27. 21:14:48

Ez egy nézhetetlen szar.

CaBeL 2010.04.27. 21:15:18

@montipájton: sajnos ez a lyon már nem az a lyon, minden értelmes támadófocihoz nélkülözhetetlen embert elvittek. ők már tényleg csak a bunkerfocira jók, többé-kevésbé... pedig mennyire szerettem őket. de a bayern sokkal szimpatikusabb idén. igazából most először. nagyrészt robben miatt.

Glory 2010.04.27. 21:15:54

@CaBeL: jaaa, de a frusztraltsag abbol fakad, hogy ezt a bayernt mi ugy lefociztuk mint allat es amiatt a rohadt kiallitas miatt lett az ami. huuuhh de bassza a gyomrom az ideg meg mindig.

báró Leopold 2010.04.27. 21:17:57

@Glory: Ha a mencseszterre gondolsz akkor pontosan egy félidőig "fociztatok le" minket...

lószerafin 2010.04.27. 21:19:08

A Bayern megmutatja hogy nem kell temetni a klasszik 4-4-2-t.

CaBeL 2010.04.27. 21:19:20

sajnos a számok alapján az inter se lett volna meccsben aztán mégis 3-1re nyertek. ez a futball.

mann 2010.04.27. 21:19:36

@Glory: Ne edd magad rajta szerintem, majd jövőre újra megpróbáljuk. Új BL szezon lesz és talán még az is előfordulhat, hogy a Bayernnál csak a szabályos gólok számítanak :)

sedre 2010.04.27. 21:20:47

@Glory: szerintem ez a Baryern teljesen jogosan van itt. de a Lyonban már nem látok semmit, mióta nyertek otthon a Bordeaux ellen. totálisan impotensek

CaBeL 2010.04.27. 21:21:48

fcb-fcb döntőt szeretnék :D

sedre 2010.04.27. 21:24:24

@CaBeL: én meg Rubin Kazany - CSKA -t .. :D:D
na azt ki nézné...?:D

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.27. 21:25:42

@Glory: Aki eljutott addig ameddig, az jó helyen van. Elég szar lenne, ha nevek alapján lenne továbbjutás, helyezés. Mire fel lenne itt a helye a Unitednek? Volt rá két meccse, hogy leverje az alábecsült bajorokat. Kevesek voltak.

CaBeL 2010.04.27. 21:25:51

@sedre: az már sajnos nem jöhet össze :D

de a barca bayern igen!

Lacóka 2010.04.27. 21:27:03

nem jó csapat a lyon, de nem is ez a durva, hanem h a bayern nem csak jobb, de szimpatikusabb is... bár nekem múlt héten már az inter is szimpatikus volt, ehettem vmi romlottat

Harald hardrode 2010.04.27. 21:27:25

Altintop mit reggelizett? Kérek!

danesdzsu2 2010.04.27. 21:33:03

@sedre: Leverték a Real Madridot. Meg a Liverpoolt is:D

balu11 2010.04.27. 21:33:36

@lószerafin: hááát, nemtom ez mennyire klasszik 4-4-2...

Müller inkább visszavont center, amolyan labdaosztogató, Robben meg inkább szélső, mint középpályás

Szóval ez inkább egy 4-2-3-1, mégpedig úgy, hogy a jobb oldal (Robben) felől előretoltabb a 3 támadó, és Altintop inkább (vagy többet) védekezik

(bár nem láttam olyan nagyon sok Bayern-meccset, de nekem így tűnik)

egyébként simán megérdemelten van itt a Bayern, és ma is bebizonyítja, hogy stílusos támadófocit nyom, fegyelmezett védekezéssel, taktikailag éretten (van Gaal keze nagyon látszik, sztem)

az sem egy elegáns érv a Bayern ellen, hogy ez a Lyon már nem az a Lyon... hát igen, ez a Lyon annál fegyelmezettebb, "csapatabb" nem véletlen, hogy messzebb jutottak - ezért nem nagy ár leadni kicsit a csillogásból (bár Juninhot én is imádtam)

a Bayern általában illik utálni, bevallom én is követtem a divatot évekig, de ez a mostani Bayern nekem nagyon szimpatikus, sőt, az Arsenal (csak hogy újabb támadási felületet is adjak... :)) kiesése óta nekik drukkolok a BL-ben

ma is teljesen megérdemelten vezetnek, és ha a Barcával döntőznének, az (a tavalyi csúnya zakó után) kicsit olyan lenne, mint az 54-es döntő a 8-3 után...

acdcisti 2010.04.27. 21:36:09

Altintop eddig nagyon jó. Nem emlékszem mikor láttam utoljára a bal oldalon játszani, de teljesen feledteti a formán kívüli Riberyt. Olic egy gép, hatalmas igazolás volt.

Althedokan 2010.04.27. 21:37:01

@Harald hardrode: így van, én is... nagyon jól játszik ma... Egyébként meg az hogy a Bayern = FC Robben el lehet felejteni, Müller meg Olic életveszélyes elől... Persze erre még rájön egy Robben... úgy látom Ribéry tök fölösleges ide:D Egyébként mintha Robben oldalát kicsit jegelték volna, sok támadás megy a bal oldalon, így aztán szépen bealtatják az ottani védőket, aztán egyszer csak majd Robben kap egy labdát és balra megy... Szerintem ez nem rossz taktika, addig is, amíg el nem jön az ő ideje Robben össze vissza rohangál a pályán, egyszer a jobb szélen, egyszer középen egyszer bal oldalon, ezzel aztán végképp összezavarva a védőket...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.27. 21:39:56

Azért érdekes, hogy alig van eddig komment, fogadok, hogy holnap este ilyenkor már bőven 200 felett fogunk járni. :)
Bayern-Inter döntő? Kérem!

Althedokan 2010.04.27. 21:39:57

egyébként nem vártam volna, hogy a Bayern a döntőig jut... Úgy tűnik nagyon sokat fejlődtek az év eleje óta... Mármint a szezon eleje óta. Van Gaal remek edző! Jöhet a Van Gaal poszt a Mourinhos után...

CaBeL 2010.04.27. 21:40:37

@balu11: bocs, ez nem a bayern elleni érv, természetes a lyon most is elég erős csapat, hanem ez inkább arra érv, hogy miért inkább a bayern szimpatikus a 2 közül.

HosCincer 2010.04.27. 21:41:26

ez eddig nagyon szép kultúrált futbal
meg most már biztos hogy egy héttel ezelőtt nem nemakart támadni a Lyon , hanem nem tudott

halihalo 2010.04.27. 21:41:28

Mit akar egy olyan csapat, amelyik három BL elődöntős félidőn át kétszer lő kapura??? Vagy csak franciák? :))

dzolutan 2010.04.27. 21:41:49

Robbenre jobban figyelnek, cserébe nem tudnak mit kezdeni Oliccal és Müllerrel. Lahm pedig a legbiztosabb pont az egész szezonban. Olic a szokásos, Altintopban származásához méltó tűz lobog, mint a mencseszter ellen. Aki kiemelendő még: van Bommel. Szerintem élete legjobb formáját nyújtja ebben a szezonban, letisztult játékkal, okosan.

ZenZo 2010.04.27. 21:42:13

Hát eddig nem egy nagy szám a meccs, aminek a fő oka, hogy egyrészt elég érdektelen számomra, a másik, hogy Hicomat Ottó és Flóri, meg mindenki már eleve olyan alaphangot ad a meccshez, ami már-már szörnyű, másrészt ez a Lyon eddig lufasz.

A Bayern jó, Müller, Robben, Olic és Altintop egészen jól tolják eddig. Ha a franciák betalálnak még a második félidő elején, lesz keresnivalójuk, ha viszont nem, a 60-70. perc közt jön a második Bayern gól, amivel ki is lehet kapcsolni az egészet.

Harald hardrode 2010.04.27. 21:43:01

Aki még tetszik nagyon, Contento. Lahm pedig szokás szerint nagyon jól védekezik.

d3vnull 2010.04.27. 21:46:10

A Lyon-ra elég komoly pénzbüntetést szabnék ki amúgy ezért a minősíthetetlen, szar, elképzelések nélküli játékért egy elődöntőben :D

Én miután az oda- és visszavágót is megtekintem/megtekintettem mostmár szinte egészen bizonyosan a mennybe jutok, de legalábbis nagyon figyelembe veszik majd az elbírálásban.

báró Leopold 2010.04.27. 21:46:29

@dzolutan: Te vagy az első akitől jót hallok van Bommelre :-) Ma mondjuk tényleg nem rossz de a szezon során sokszor nyújtott borzalmas teljesítményt. És Lahm se volt olyan biztos a szezon során, de úgy látszik kezd VB-formába lendülni.

Mala Suerte 2010.04.27. 21:46:37

Demichelis on the board, kezdhetnek aggódni a bayernosok...

Tika_ 2010.04.27. 21:47:45

vazz, most értem haza... hát, az milyen már, hogy ez a fos sz*r Bayern BL döntőbe jut!!
most már kíváncsi vagyok, az alapján, amit gyorsan átfutottam a kommenteken

Lojzi_ 2010.04.27. 21:49:55

@ZenZo: Azért arra is felhívnám a figyelmet, hogy emberfeletti munkája van abban sok játékosunknak a Schweini-MVB tengellyel kezdve és attól hátrafelé, hogy ma nyugodtan fikázhatja mindenki azt a Lyont, aki a Realt, vagy a Poolt egyszerűen megfojtotta és mellette azért támadásokra is volt ideje.

Egyedül Buttot éreztem néha a kelleténél határozatlanabbnak, de ez nem meglepő egy Oli Kahnhoz szokott szem birtokában.

Contentonak és Badstubernek külön respect.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.27. 21:53:07

@Tika_: Jön a válaszfolyam? ;) Megint mondom, én örülök hogy van meglepetés, végre-valahára a BL-ben.

balu11 2010.04.27. 21:53:37

@CaBeL: ja, én bocs, összemosódnak a kommentek, egyébként jogos

ez a Contento gyerek tényleg nem rossz, félelmetes, hogy van Gaal milyen jó érzékkel nyúl a (nagyon) fiatalokhoz

@Althedokan: OK, hogy nem FC Robben - ma. A három sorozatból egyikben sem állnának a holland nélkül sztem.

sedre 2010.04.27. 21:55:03

@Lojzi_: azért ez a Lyon sztem már 'kifingottabb' mint aki a Real-t elintézte. velünk meg nem volt nehéz dolguk. hiába vezettünk, nem tudunk védekezni...akkor se ment.

Althedokan 2010.04.27. 21:56:49

Badstuber is nagyon jó ma...

d3vnull 2010.04.27. 21:56:52

Most el tudja hinni bárki is, hogy ez ugyanaz a Lyon ami a Debrecent hazai pályán elverte??? :D:D:D:D:D

Althedokan 2010.04.27. 21:58:04

@balu11: ahogy a Barca sem Messi nélkül, vagy a MU Rooney nélkül, ettől még a csapat ott áll mögöttük!

balu11 2010.04.27. 21:58:12

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: ugyanezt gondolom. Kiegészítve azzal, hogy szépen lehetett volna kaszálni ha a szezon előtt fogad valaki egy olasz-német BL-döntőre :)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.27. 21:59:47

@balu11: Úgy-úgy. De egy francia-olasz döntő még mindig jó fizetne. :)

ZenZo 2010.04.27. 21:59:57

@Lojzi_: őszinte leszek, a gól óta már csak fél szemmel nézem a tv-t, szóval ha mondod, én elhiszem ;)

ZenZo 2010.04.27. 22:00:46

Közben asszem ezzel itt el is dőlt: Cris pajti, megérte tapsolni, grat.

báró Leopold 2010.04.27. 22:01:45

Bayern-drukkerként hadd mondjam el, hogy nagyon nem örülök ennek a pirosnak...

lószerafin 2010.04.27. 22:01:56

Lúzer FC.

Pont akartam mondani hogy a Lyon mindig a szar megoldást választja. A bíró tapsolás is ezek közé tartozik.

Lojzi_ 2010.04.27. 22:02:50

@balu11: Sőt, ha Butt nem állna a kapuban, akkor amit ma ő megfog az kapus nélkül mind gól lenne.

Nem igazán vágom ezeket a megjegyzéseket, hogy hl lenne a MU Wazza nélkül, a Barca Messi nélkül, vagy a Real C nélkül.
Ezek az arcok ugyanúgy részei a csapatnak, mint a vízhordók, akiknek a munkája nélkül ugyanúgy semmi nem lenne.

És ha a két szélre nem Robbent igazolták volna és Ribéryt artistának, akkor igazoltak volna más ugyanolyat, vagy hasonlót.
Egyszerűen oda ilyen típusú játékos kell.

Cris eldöntötte közben a döntőbejutás kérdését.

Glory 2010.04.27. 22:02:52

a bayern ellen az uccso 3 meccsen nem fejeztek be teljes letszammal a bl-ben

bög 2010.04.27. 22:03:03

eddig is utáltam a lyont, de mostmár végleg elmehetnek a búsba.

"bl-elődöntő"

balu11 2010.04.27. 22:03:25

Okos. Végül is ő a csk, meg már volt is sárgája. És nem tegnap óta focizik.

d3vnull 2010.04.27. 22:03:42

warning, unfair comment : Remélem legalább verekedés lesz vagy valami, ráutaló jel, hogy Altintop-ot huszárosan tökönrúgták :D

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.27. 22:04:55

@ZenZo: Off, de hol sikerült Dixonnal közös fotót csinálnod? Azon a rendezvényen, mikor itt volt Magyarországon? Illetve akkor csak miattatok érkezett, vagy csak sikerült jó időben meghívni?

balu11 2010.04.27. 22:06:56

@Lojzi_: OK, értem én, hogy csapatjáték, csak sztem kicsit szembetűnő a Bayern idei nemzetközi eredményessége a tavalyi "kevésbé eredményességhez" képest, és mindez erősen összefüggésben van Robben érkezésével. Ennyit akartam mindössze jelezni.

Mourinho már nem a király 2010.04.27. 22:07:27

Whatever, 3 gólt úgysem szerzett volna a Lyon, szóval mindegy.

Most meg épp el is dőlt végleg.

Lojzi_ 2010.04.27. 22:08:31

Akkor ez annyi mint 5 pont a 4. BL helyért vívott versenyben.

Althedokan 2010.04.27. 22:08:52

@Lojzi_: én is ezt akartam kifejezni a kommentemmel, de mindegy... úgy látszik nem értetted, vagy rosszul írtam

közben vége van mindennek...

YNWA · http://majmedence.blog.hu/ 2010.04.27. 22:09:14

a Bayern táborban mennyi Árpád-sávos zászló, botrányos. :-O

:D

sh4d0w 2010.04.27. 22:09:19

Anyám, a Bayern a BL-döntőben... pff...

lószerafin 2010.04.27. 22:11:08

@balu11: Mást játszik a két szélső, mert mást tudnak, de Müller igazi csatár volt idáig. Most azért a kiállítás után visszaálltak 4-5-1re.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.27. 22:11:20

@sh4d0w: Annyira de annyira nem értem ezt. Pont a Milan a United ellenfele volt, ott lett volna az esély hogy legyűrjék, finoman szólva nem ez történt. Olyan rossz beismerni, hogy remekül összerakott a Bayern és okkal, komoly érdemekkel van bent a döntőben? Ugyan már.
Egyben akkor jelzem, oda a negyedik olasz BL hely, ez szinte 100%.

Harald hardrode 2010.04.27. 22:11:25

@Tika_: savanyú a szőlőú, mert a Barca nem? ;-D

_X_ 2010.04.27. 22:11:42

@sedre: pedig éppen direkt rá is pihentek a meccsre (eltolták a hétvégi meccsüket)

ZenZo 2010.04.27. 22:12:29

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: igen, akkor. Azon a rendezvényen, ami itt volt Pesten, amit itt be is harangoztam anno. Egyébként valóban a szurkolói klub meghívására érkezett, másfél évnyi szervezőmunkába került... de összejött :)

@ZenZo: "Ha a franciák betalálnak még a második félidő elején, lesz keresnivalójuk, ha viszont nem, a 60-70. perc közt jön a második Bayern gól"

oh-jeee :)

Lojzi_ 2010.04.27. 22:12:48

@balu11: Semmiképpen nem siklanék el a helyedben a jelentéktelennek tűnő különbség felett, ami Van Gaal és Klinsmann edzői kvalításai között meghúzódik.

Ahogy afelett sem, hogy 3 Louis által beépített fiatal tehetség tol ma is 90 percet, MVB, Schweini és VanBuyten formajavulásáról meg ne is beszéljünk.

Olic szintúgy friss szerzemény.

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.04.27. 22:14:32

Nehéz eldönteni, hogy mekkora a Bayern szerepe a Lyon vergődésében, de sosem gondoltam volna, hogy így lesimázzák a meccset oda-vissza.

Egyébként sztem lassan eljutunk oda, hogy vagy 40 fős keretek lesznek, mint an NFL-ben, vagy a csapatoknak választaniuk kell nemzetközi kupa és bajnokság között.

Vagy már csak pár év, és megérkezik a Szuperliga.

sh4d0w 2010.04.27. 22:15:14

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: azért azt Te sem gondolod komolyan, hogy ez a BM felér az aktuális Inter-Barca-MU trióhoz, ugyi?

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.27. 22:17:49

@ZenZo: Igen, emlékszem, néztem is a honlapon, sajnáltam hogy esélyem sincs ott lenni. Azért ez szép nagyon, hogy direkt magyar szurkolói meghívásra eljött, de jó lenne egy ilyen nálunk is... Köszönöm a választ!

Holnap az Inter továbbjut és teljesen elégedett vagyok.

Lojzi_ 2010.04.27. 22:19:22

@sh4d0w: A Barcáról és az Interről nem tudok nyilatkozni.
A MU nem tudott annyi gyors gólt lőni, hogy a végére, amikor már a seggükön is levegőt vettek ne bukják el a párharcot.

Olic mesterhármas közben.

Lojzi_ 2010.04.27. 22:20:15

:o)))
Alaba nem tipikus osztrák... Ezek hülyék.

Glory 2010.04.27. 22:20:28

offf (zenzorel jutott eszembe): ma talalkoztam matt busby unokatesverenek az unokajaval, akit szinten busbynak hivnak :)

d3vnull 2010.04.27. 22:20:36

Lisandro Lopezt azért sajnálom, nem sokat ér a csatár labda nélkül, azt meg nem kapott.

Mourinho már nem a király 2010.04.27. 22:20:36

Emmá csúfság. Meg a 4-5 góllal a döntőbe bejutó Bayern lealázása is az lesz.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.27. 22:20:44

@sh4d0w: Azt gondolom, hogy egy kupában mindig a pillanatnyi teljesítmény számít, ezek alapján a bajorok jobbak voltak idén, mint a Juventus vagy mint a United, ezen nincs mit ragozni. Hogy egy bajnokságban mi lenne, az egy olyan kérdés, amit nem kell vizsgálnunk mert értelmetlen.
Egy idegenbeli 0-3-as BL elődöntőbeli győzelem esetén, amin többek között az előző évi egyik döntésen vezetett az út, nem jogos a fináléba jutás?

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.27. 22:21:50

@Anthony (kick-ass): Ahogy a Juventus és a Manchester is lealázta, igaz? Hiszen mindenki megmondta előtte. :)

sh4d0w 2010.04.27. 22:22:31

@Lojzi_: hja, Olic meg világsztár csatár, nem?

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: említsem még meg az "apró" bírói bakikat, amelyek mind tolták előre a Bayern szekerét?

Althedokan 2010.04.27. 22:23:36

azért az eléggé gáz, ha egy BL elődöntőben tud egy csapat pihentetni a bajnokságra...:D

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.27. 22:24:44

@sh4d0w: Egy konkrét és védhetetlen baki volt, a bajorok győztes találta Münchenben. Nem lehet minden sokáig jutó csapatnál rámutatni amúgy véleményes döntésekre? Akik sokáig jutnak, azoknál értelemszerűen több a belekötési felület.

Boodler 2010.04.27. 22:25:52

Lyonnak sok volt az 1 teljes hét szünet.

Althedokan 2010.04.27. 22:27:55

a hangulat amugy nagyon jó...:D

sh4d0w 2010.04.27. 22:29:16

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: átléptették őket a Fio-n, most meg kissé szigorú volt az a piros, szvsz ilyenkor így belenyúlni egy meccsbe... enyhén szólva is véleményes.

Végeredményben most már mindegy, a BM ott van Madridban, de ez kb. ugyanaz a kategória, mint Dél-Korea vb 4. helye.

Lojzi_ 2010.04.27. 22:29:50

@sh4d0w: Nem világsztár.
Szerinted több fotózásra kellene járnia és kellene fehérneműket reklámozzon, hogy jogosan legyen a döntőben?

Legalább annyi "apró" bírói hibát szenvedett el a Bayern is.
Ezek egy ilyen hosszú sorozatban kiegyenlítik egymást.
A Fiorentinának ugyanúgy volt szabálytalan gólja, mint a Bayernnek, meg egyébként is lett volna még fél órájuk csinálni valamit a végén. Basztak rá.

A legendás MU sem csinált semmit az utolsó fél órában az egyébként jogos kiállítás után. Az összes taktikai húzás, amit be bírtak vetni az annyi volt, hogy a legjobb csatáruk sérültnek tetette magát.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.27. 22:30:44

@sh4d0w: Te komolyan úgy gondolod, hogy Dél-Korea 4. helye és a mostani bajor szereplés egykutya? Ennyire nem lehetsz elfogult, én is olasz csapatnak szurkolok. :)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.27. 22:31:45

@sh4d0w: Mellesleg a Fiorentina 3 (!) alkalommal állt továbbjutásra Firenzében. Amely csapat ebből egyet sem tud kihasználni, nem is nagyon érdemli meg a továbbjutást, nem?

báró Leopold 2010.04.27. 22:31:56

@sh4d0w: nocsak, már nem is görög EB hanem DK VB 4. hely? :-))))

Althedokan 2010.04.27. 22:34:03

@sh4d0w: LOL felesleges most már ezen ugrálni...

a piros meg jogos volt, tök mindegy milyen meccs, a pofázás, bírói döntés gúnyos méltatása mindig sárgalap, a srác hülye volt, elvesztette az ítélőképességét. És az hogy ez egy BL döntő nem jelenti azt hogy enyhébben kell büntetni a nyílvánvaló szabálytalanságokat és köcsögségeket...

Althedokan 2010.04.27. 22:34:52

és vége,
grat a Bayernnek, ma nagyon szépen és összeszedetten játszottak...

HosCincer 2010.04.27. 22:35:46

hát ez codálatosz volt

Lojzi_ 2010.04.27. 22:36:18

@sh4d0w: Ezt nyilván Te sem gondolod komolyan.
Dél-Korea ellenében hány lesgólt engedtek el?
Dél-Koreát melyik meccsen fosztották meg szabályos góltól?
Dél-Korea ellen melyik hátvéd akadályozhatott meg kézzel támadást az ötösön belül?

Azt kell látni, amit ezerszer leírtam már és minden normális ember látja is, akit nem vakít el a gyűlölet, hogy a mai játékritmushoz lassú a játékveztetés.
Nem tolnak senkit, hanem egyszerűen minden meccsen van valami hülye hiba.

De ezt ősszevetni egy hazai csapat szándékos előretolásával a hazai VB-n meglehetősen primitív dolog.

Ezzel le is zárnám ezt a szálat.

Ferguson 2010.04.27. 22:36:45

Hehh :) Most ha a bayern megnyeri a BL-t esetleg, ők lesznek EU legjobb csapata? :O Aligha... És ez az érzés megnyugtat... :D

lószerafin 2010.04.27. 22:37:02

@sh4d0w: A BM megérdemli hogy ott van, nem egy kategória Koreával, mert ma is és az előző meccsen is jobbak a Lyonnál. És egyik ellenfelénél sem játszott rosszabbul összességében, körülményektől függetlenül, nem hiszem h a Fio vagy a United jobban megérdemelte volna a továbbjutást.

De azért a bíróküldések elég érdekesek, Övrebő fújta be ugye a Fio meccsen azt a gólt aki egyértelműen az uefa embere. Meg most is ez a svájci forma akivel vmiért mindig nyernek a németek... A Fio meccsnél irtam hogy lehet Platini idén a Bayernt nézte ki győztesnek ahogy tavaly a Barcat... Remélem nem így megy...

Lojzi_ 2010.04.27. 22:38:10

összevetni - I mean

Adriano87 2010.04.27. 22:38:21

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

azt a párharcot a Fiorentina baszta el.ha Gobbi nem állítatja ki magát az első meccsen akkor lehet hogy a Fiorentina jut tovább.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.04.27. 22:40:08

bayern-dél-korea párhuzam, beszarok a röhögéstől :D

Klárensz 2010.04.27. 22:40:17

Az lenne csak igazán vicces, ha a Bayern esetleg büntetőkkel nyerné a döntőt, úgy nyerne BL-t, hogy 1 ellenfelet tudott csak összesítésben legyőzni, ezt a bika Lyont.

Althedokan 2010.04.27. 22:40:54

@Adriano87: viszont akkor most egészen biztos hogy a MU-t néztük volna, hiszen a Fiorentina nagyon szarul megy most még az otthoni bajnokságában is... Na az aztán végképp meglepetés lenne, ha a Fio lenne a döntőben. A Bayernnél legalább vannak erre mutató történelmi hagyományok....:D és a bajnokságukat is meg tudják nyerni... Ja és még a kupát is asszem... szóval azt mondom, jöhet a Van Gaal poszt, mert amit ebből a csetlő-botló hígfos Bayernből kihozott az van akkora, mint amit Mou az Interből...

Domingo 2010.04.27. 22:41:58

Bazmeg ez egy BL elődöntő volt. A pofám leszakad. Mérhetetlenül szomorú vagyok.

Mala Suerte 2010.04.27. 22:43:17

@Rico1: Pedig nincs is okod rá... Egyelőre.

Adriano87 2010.04.27. 22:45:59

szerintem a 2005ös Liverpoolnál jobb a mostani Bayern.nem mindig a legjobb csapat jut a döntőbe.

halihalo 2010.04.27. 22:46:22

@sedre: Meccs közben eszembe jutott, hogy a Real mit kapott volna ettől a Bayerntől? :) 6-8-at?
Elég gáz a Lyonra nézve, hogy ha a két meccsen minden kapura menő lövésük bemegy, akkor is legfeljebb csak döntetlenre hozták volna ki...

Harald hardrode 2010.04.27. 22:46:57

@Rico1: mert nem a csili vili Madrid játszotta? Nekem a nyolcaddöntőben Madridban szakadt volna, meg az elődöntőben az oroszok ellen az EB-n.

rowi 2010.04.27. 22:47:01

nekem söreim fekszenek az Inter-Bayern döntőben szal én örülök.

de aki számontartja az megmondhatná, hogy ha holnap az Inter is döntős lesz, és a Hamburg kikap csütörtökön a Cottage-en, (vagy 0-0 tizivel a Fulham, de a lényeg, hogy nem a Hamburg jut tovább) akkor a BL döntő tétje lesz-e a 4ik BL hely is? köszkösz

r_magpie 2010.04.27. 22:48:03

Hosszú évekig gyűlöltem a Bayernt, de igazán nem tudom, hogy most mi bajotok van velük, azon kívül, hogy egyeseknek nyilvánvalóan savanyú a szőlő. Jó volt nézni a játékukat, a felfogásuk előtt le a kalappal, tele voltak kiváló egyéni teljesítményekkel.

Viszont a töketlen, lelketlen, alibi, elképzelés nélküli Lyon húzzon a vérbe, nagyon kiakadtam rájuk, egy izgalmas, feszült meccset akartam látni, erre elrontották a szórakozásomat. Rohadtul rápihentek a meccsre, még ma is regeneráló edzést tartottak. Mit akartak egyáltalán játszani?

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.04.27. 22:49:54

remek, remek, gyűlnek a bayernhasserek :))

a döntő után remélem még többen lesztek :))

d3vnull 2010.04.27. 22:50:09

@Rico1: hát hallod, asszonnyal beszélgetek BL elődöntő közben. Ez már több mint jele valaminek :D

Domingo 2010.04.27. 22:50:54

@matthe07: Miért ne lenne? Mit keres egy Lyon a legjobb négy között? Két meccs alatt képtelenek voltak egy normális helyzetet kialakítani a Bayern ellen. Olic mesterhármas... Felfoghatatlan számomra, hogy a németek a döntőben vannak. Közük sincs ahhoz, hogy Európa legjobbjai között emlegessék őket.

Mr.AT 2010.04.27. 22:51:25

Valaki, aki kompetens, pls magyarázza el nekem, hogy EZ a harmatgyenge Lyon hogy tudta kiejteni az idei Real Madridot, mert a maiak alapján elképzelésem sincs erről.

Úgy a 40. perctől figyeltem fel erre igazán, innen viszont igazolom is: a Bayern térfelén NEM VOLT KÉT EGYMÁST KÖVETŐ SIKERES PASSZUK. Beszarás. Ehhez képest a Debrecen fényezte a labdát.

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.04.27. 22:52:36

@rowi: nem, a döntő tét nélküli, mindenféleképp olasz lesz a 4hely szeptemberben. és aztán viszont mindenképp 4 német a következő évben. (nem számolgattam, de kb ha minden német elszáll az első körben, plusz az olaszok két kupában döntőznek, akkor marad meg a 4 olasz :)

Domingo 2010.04.27. 22:52:40

@Harald hardrode: Nem tudom, hogy miből vontad le azt a következtetést, hogy engem a Real hiánya zavar, de te tudod.

lószerafin 2010.04.27. 22:53:05

@Rico1: Te láttad a Bayernt játszani? Mert akkor nem mondanád ezt. De ha csak a neveket nézed két ilyen klasszis szélsője kevés csapatnak van mint Robben és Ribery.

Althedokan 2010.04.27. 22:53:20

@Althedokan: OFF: Balotelli nem lesz Milanos:D:D:D végre Galliani!

ON

d3vnull 2010.04.27. 22:53:35

Egyébként tényleg igaz, hogy ezt a mostani Bayern már messze nem olyan utálatos mint a pár évvel ezelőtti fenenagy gőgös manschaft. Ahogy az mu is szimpatikusabb lett kurvapeCÉronáldó nélkül, meg az uefa is az lenne platini nélkül.

De amúgy hihetetlen miket tud szülni egy BL, hogy egy Chelsea-s, és egy mu-s együtt szorítson az Arsenal-nak pl. :D (Arsenal-barca), meg hogy én valaha az internek drukkoljak :D

Lojzi_ 2010.04.27. 22:54:32

Az megvan, hogy Olic jobb-bal-fej mesterhármast nyomott?
Lehet, hogy nem világsztár, ahogy okos Sh4d0w barátunk fogalmazott, de az biztos, hogy nem sok eleme van a játéknak, amiben nem kiemelkedő a srác.

Én a világklasszis definicióját úgy állítanám fel, hogy egy olyan játékos, ami mindenbe jó, de legalább egy elemben kiemelkedik a jók mezőnyéből is.

Olicnál is van azért egy ilyen elem, ami megkülönbözteti más jó focistáktól az pedig a mentalítása. A győzni akarása.
Nem sok ilyen akarattal rendelkező játékost ismerek és a mentalításához legjobban illő klubban játszik épp.

Ez a jelenlegi az első Bayernes szezonja, biztos vagyok, hogy lesz még jobb is, pláne, ha minőségi igazolások is összejönnek mellé a most kaszált hihetetlen mennyiségű lóvéból.

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.04.27. 22:54:43

@Mr.AT: kérdezz egy kompetens és objektív madridit.
az én válaszom: akarat, alázat, küzdés. (taktika?)

Ferguson 2010.04.27. 22:55:44

@Mr.AT: úgy, h a madrid még harmatgyengébb :) Egyébként meg egyes csapatok a szezon egyes szakaszaiban nem ugyanazt a formát futják...

Domingo 2010.04.27. 22:56:52

@lószerafin: Láttam. Igazából idén már többször, mint ahányszor egy egészséges embernek kellene. Többek között ezért is vagyok ennyire csalódott. A Bayern döntőzni fog, az Inter, vagy a Barca pedig nem. A Chelsea sem. Most komolyan?

Althedokan 2010.04.27. 22:57:09

@lószerafin: egyébként Ribéryt mostanság nyújtott játéka alapján inkább kivenném a klasszis jelző alól.. Amit ma Altintop mutatott a helyén az ezerszer jobb volt, mint amit Ribérytől láttam az utóbbi időben...

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.04.27. 22:57:37

@Lojzi_: olic nem világklasszis, hanem a hozzájuk nagyon közeli, nagyon szűk réteg tagja. azt hiszem, ő münchenben van a legjobb helyen, mert itt van mögötte-mellette csapat. ő pedig csapatjátékos, nem primadonna (=világklasszis :))

nordhorn 2010.04.27. 22:57:42

"A Bayern Münchent talán leginkább definiáló jelenség az volt, hogy ellenük rohadtul nem akaródzott soha-senkinek játszani, nem volt az a kirobbanó formában lévő Real, Manchester vagy Milan, akinek ehhez kedve lett volna, ráadásul a visszavágó utolsó percéig nem lehetett megnyugodni, az embert a frász kerülgette folyton."
ez most már megint egy ilyen bayern?

fallen 2010.04.27. 22:59:29

Komolyan nem értem ezt az elvakult Bayern fikázást. Ha valaki, aki nem szereti, de csak egy kicsit is megpróbál objektív maradni, akkor el kell ismernie, hogy mindkét meccsen lefociztuk a Lyont, igazából momentumai sem voltaka franciáknak. Azonkivűl pedig remek egyéni teljesítmények voltak, ma pl. Altintop labdakihozatalai élményszámba mentek, de lehetne sorolni.

neeskens 2010.04.27. 23:01:25

"Az lenne csak igazán vicces, ha a Bayern esetleg büntetőkkel nyerné a döntőt, úgy nyerne BL-t, hogy 1 ellenfelet tudott csak összesítésben legyőzni, ezt a bika Lyont. "

Öööö ezt, hogy érted?

"Felfoghatatlan számomra, hogy a németek a döntőben vannak. Közük sincs ahhoz, hogy Európa legjobbjai között emlegessék őket" - Én nem szeretem a Bayernt, de basszus a Fiorentina elleni mázli óta nagyszerűek. Közük sincs hozzá? Szerinted hány csapat van, aki feláll az Old Traffordon 3-0 után? Azt a csapatot verték ilyen simán a saját pályáján, amelyik néhány hete ugyanitt a Céronaldós, Kakás satöbbi Realt verte.

Azért én óvatosabban fogalmaznék a helyedben.
Van Gaal egy zseni és én örültem ennek a négyesnek, végre nem csak angolokat lehet látni.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.04.27. 23:01:29

én csak azt remélem, hogy minden csapat, amelyik pofátlanul lealibizi az első meccset, ilyen megalázóan esik ki - bármilyen sorozatból, bárki ellen.

gratu a bayernnek, nagyon megcsinálták a lyont. még azt is elérték, hogy az OL egy szar csapatnak tűnjön, pedig hát nem az.

őszintén szólva megütközve hallgattam a számokat: a lyon 60 gurigát tapsolt el a nyáron. azt tudtam, hogy lisandro 25 volt, de hogy ennyit költöttek, azt azért nem sejtettem. szóval nem úgy van ám az, hogy csak úgy bárki besétál a 4 közé, ez a bayern viszont nagyon erős csapat.

atyavilág, inter-bayern bl-döntő...

Harald hardrode 2010.04.27. 23:02:55

@Rico1: csak kérdeztem. Vagy szerinted kinek kéne ott lennie? Ki az aki megérdemli?

lószerafin 2010.04.27. 23:03:59

@Althedokan: Jogos, nem is akartam hülyeséget beszélni nem véletlen volt ott a "ha csak a a neveket nézed". .) Altintopnak voltak ma nagyon szép megmozdulásai. Az a labdakihozatal amikor két franciát vert át az bármilyen pepsi reklámba beférne.

@Rico1: Minden nagy nevű csapat megérdemelte a kiesést, a Pooltol a Realon át a Manchasterig. Persze korrektebb lett volna egy Lyon Barca- Meg egy Inter -Real elödöntő, mert pont a Barca/Inter nem érdemli meg hogy ne játtszon döntőt, dehát ez van.

neeskens 2010.04.27. 23:04:18

Egy szót Olicról. Nyilván nem egy Messi. Csak épp előbb mondta Vincze Ottó, hogy játszott ellene, amikor a ZTE kiütötte az NK Zagrebet.

Őt nem a zsenialitása miatt lehet szeretni. De a mérhetetlen alázata, elszántsága miatt mélységes tiszteletet érdemel.

Althedokan 2010.04.27. 23:04:20

@neeskens: illetve végre csak angolokat nem látni:D:D:D

@_benito: ne temessük el még a Barcát se... várd ki a végét....:P

Lojzi_ 2010.04.27. 23:04:44

@nordhorn: Csak nem a "Lankadt bajor kolbász" című posztból az idézet?
:o)))

@Radio Free Aberrania: Én a világsztárt és a világklasszist elválasztanám.
Világsztár az olyan általad emlegetett primadonna, aki két edzés között reklámot forgat és fotózásra megy.
A világklasszis "csak" a pályán alkot nagyot.
Az egyikre a Realnak van szüksége, hogy sok mezt adjon el és fizesse az adósságokat, a másikra meg mondjuk a Bayernnek, hogy szidoloznivalót szerezzen a vitrinekbe.

lószerafin 2010.04.27. 23:05:03

@lószerafin: Inter - Bayern természetesen.

Klárensz 2010.04.27. 23:06:04

@neeskens: Öööö, melyik részét nem érted?

neeskens 2010.04.27. 23:06:47

Badstuber, Müller, Contento, Alaba. Nagyon kemény. Outsider fiatalokból főszereplők. Van Gaal kurvanagy.

Althedokan 2010.04.27. 23:08:04

@lószerafin: ja nem is értettem hogy jön ide a Real... Egyébként sajnálom hogy a Real kikapott a Lyontól... A mostani Real egészen kis szimpatikus csapatot hozott össze, persze a gusztustalan Real módszerrel, de hát az ember mégis szívesebben nézte volna, ahogy a Bayern a Realt gyalázza Cével, Higannyal, Kakával, Benzemával és minden összevásárolt, megölt tehetségű játékosával együtt...

neeskens 2010.04.27. 23:08:16

@Klárensz: Összesítésben legyőzte a Fiorentinát és a Manchester Unitedot is.Ezért nem értem miről beszélsz.
"1 ellenfelet tudott csak összesítésben legyőzni, ezt a bika Lyont."

rowi 2010.04.27. 23:08:45

OFF

Fülöp védhet a Villa ellen a hétvégén...a Cityben

Althedokan 2010.04.27. 23:10:05

@neeskens: Van Gaal zseniálisan építette be az év során a fiatalokat, akik így a szezon végére nem csak hogy kezdők, de meghatározó elemei a csapatnak. Respect ezért. Nem minden csapatban megy ez ilyen flottul....:(:(:( Forza Milan

Van Gaalt a Milanba!!!!:D:D:D

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.04.27. 23:11:44

@Lojzi_: minden szava igaznak bizonyult, csak csínnyán azokkal a smájlikkal :)

Althedokan 2010.04.27. 23:12:06

egyébként amit Mourinho elért azt elérte Van Gaal is, és azt is megmutatta, hogy mindehhez nincs szükség erre a buta, mocskos, gusztustalan arrogáns arcoskodásra, amit az előbbi képvisel nagy előszeretettel...

Mr.AT 2010.04.27. 23:14:03

@_benito: Jah, ez nekem is megütötte a fülemet. 60 guriga három olyan játékosért, akik közül azért még egyik sem igazi világsztár - kemény...

Lisandro Lopez 24 Mio EUR-ért már majdnem olyan, mint Gomez 30ért... :-)

nordhorn 2010.04.27. 23:15:02

@Althedokan: yah, van gaal meg az arrogancia 3 külön fogalom

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.04.27. 23:15:17

@Mr.AT: te is tudod, h mindig itt vagyok, ha visszanyalathatom a fagyit amaurival :)

ycool 2010.04.27. 23:15:59

G É P Á L L A T S C ! ! !

Istenem, ezek úgy fociztak ma, ahogy én fifázok legendás szinten!! Óriási! MOM: Altintop, meg Olic, meg Robben, meg Lahm, meg Müller, meg Schweini, meg Badstuber, meg Contento, van Bommel, meg Butt..

Klárensz 2010.04.27. 23:16:22

@neeskens: Összesítésben 4-4 lett mindkettő, azaz összesítésben döntetlen, idegenben lőtt több góllal jutottak tovább mindkét esetben.

Amúgy nekem szimpatikus ez a Bayern, különösen amit a MU ellen műveltek.

Lojzi_ 2010.04.27. 23:17:34

@Mr.AT: Vagy Melo 25-ért. :o))

Glory 2010.04.27. 23:18:03

amugy nem is ertem hogy lehet szeretni van gaaal-t. a legnagyobb taplo a vilagon

fallen 2010.04.27. 23:18:35

OFF - azért remélem Robben a vb-n kifofcizza magát egy időre, mert mire megyünk ellene a védőinkkel a selejtezőn...

Mr.AT 2010.04.27. 23:18:42

@mocsing: Qrvára örülök is neki. :-) Ettől még nem tudom, Amauri vagy Gomez meccsperc/gól átlaga a rosszabb-e idén...

Lojzi_ 2010.04.27. 23:19:38

@Glory: Viszont nem itta még el az agyát.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.04.27. 23:21:31

@fallen: ez bennem is megfogalmazódott, érdekes lesz védekezni a robben, sneijder, kuyt - van persie gyémánton

Glory 2010.04.27. 23:22:28

@Lojzi_: nana. ebben ne legyel olyan biztos ;) amugy kire celzol?? :))

fallen 2010.04.27. 23:26:27

@_benito: a csoport 2. helye a cél, csak a hollandok ne szórjanak meg nagyon, hogy aztán gólaránnyal beelőzzenek minket a svédek.

acdcisti 2010.04.27. 23:27:08

Nagyon örülök, hogy sikerült a kedvenc csapatom beküzdje magát a döntőbe. A meccs emberei Olic meg Altintop, de az egész csapat nagyszerűen játszott.
Néhényan háborognak, mert a játékosok piacértéke alapján a Bayern nem döntőbe való, s nem is top 4. De pontosan ezért a kedvenc csapatom, mivel képes ilyen teljesítményekre. Évek óta vágytam egy ennyire küzdő Bayernre, végre ittvan. A sok saját nevelésű játékos meg csak hab a tortán.

Lojzi_ 2010.04.27. 23:28:47

@Glory: van Gaal-ról beszélgettünk, nem? :o)))

Harald hardrode 2010.04.27. 23:36:17

@Glory: tényleg, mi a véleményed Ször Alkeszről, aki annyit nem mondott az OT-n, hogy gratula a Bayernek, csak a bírót szidta, mint mindig, ha mostanában kikap. Ő egy igazi úriember nem?

d3vnull 2010.04.27. 23:36:21

@Lojzi_: Viszont azért ott bújkál az arcában Koós János és Bajor Imre egyvelege, úgyhogy hosszútávon pénzt nem tennék rá :D

Vul-Kahn 2010.04.27. 23:36:23

DöntőDöntőDöntőDöntőDöntőDöntőDöntőDöntőDöntőDöntőDöntőDöntőDöntőDöntőDontőDontőDöntőDöntőDöntőDöntőDöntőDöntőDöntőDöntőDöntőDöntőDöntőDöntőDöntőDöntőDöntőDöntőDöntő

DÖNTŐŐŐŐŐŐŐŐŐ!!!! VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ :D:D:D:D:D:D

Ferguson 2010.04.27. 23:37:39

@Harald hardrode: tévedsz, nem a bírót szidta. A bayern játékosait szidta, h nyomást gyakoroltak a bíróra...

Ferguson 2010.04.27. 23:46:04

@Lojzi_: ezt miért tőlem kérdezed? Nem tudom és nem is érdekel, h az-e... :)

Lojzi_ 2010.04.27. 23:51:12

@Ferguson: Bocs.
Lehet, hogy a név meg az avatár teszi, hogy kompetensnek gondoltalak a témában.
:o)

Ígérem, többet nem fordul elő.

BruceWayne 2010.04.27. 23:52:14

na legalább a bayern a döntőben idén először végre találkozhat egy komoly csapattal :)

Everred 2010.04.27. 23:52:26

@Harald hardrode: az első meccs után ezt nyilatkozta:

"Bayern were the better team, we can’t complain about that. You have to give them credit, they pressed the ball well. It was a big effort by them in that respect."

Nem a bírót szidta, elismerte az ellenfelet. A visszavágó után meg hadd ne kelljen tapsolnia annak, hogy a csapata hiába nőtt mindenben az ellenfele fölé, a balszerencse és a rendkívül következetlen bíráskodás miatt kiesett.

Ferguson 2010.04.27. 23:54:00

@Lojzi_: ne értsd félre, én szívesen válaszolok a kérdésedre, csak hirtelen nem értettem, h miért nekem szegezed ezt a kérdést. SZal azt mondanám, h amikor úriembernek kell lenni, akkor úriember, amikor meg nem annak kell lenni, akkor nem az. Ezért marad talpon már hosszú évek, évtizedek óta abban a "háborúban", amit úgy hívnak, h mind games... :)

Harald hardrode 2010.04.27. 23:57:37

@Everred: Ez mind szép és jó, de a második meccs után miért a reklamáló játékosokkal foglalkozott, miért nem mondta, hogy elbassztam, hogy fennhagytam Rafaelt és, hogy sajnálok minden Mu szurkert, mert a kiállítás után két akción kívül semmit nem csináltunk. Nem, egyszerűbb volt elővenni, hogy köcsög németek kireklamálták a pirosat.
Ha már Louis, akkor én még azért emlékszem egy 1995-ös nyilatkozatra.

Lojzi_ 2010.04.28. 00:00:53

@Everred: Balszerencse? Bíráskodás?
Komolytalan vagy.
Kissé elfáradtak a srácok, ahogy én láttam.
Meg Ferguson Berbatov beállításával az egyszeres és jogos emberhátrányt megduplázta.

Az a csapat ment tovább, amelyik nem nézte le nagy pofával a másikat.

Ez egy korrekt nyilatkozat lett volna.

Everred 2010.04.28. 00:02:03

@Harald hardrode: miért hozta volna le az egyik legjobban játszó játékosunkat? Jó, a bírói geciségre lehetett volna számítani, persze, de az ellen meg nem véd a csere sem...

Szerintem csodálandó az önmérséklete, hogy nem tette fel azt a kérdést, hogy Van Bommel - akit Van Gaal szintén nem hozott le, de ő megtehette, mert tudta, hogy a sokadik alattomos szabálytalansága után sem kapja meg a második sárgát - hogy a véres vasporos faszba játszotta végig azt a meccset.

És ja, a fáradt, a belét kihajtott csapat a kurvára igazságtalan kiállítás után már nem tudott mit tenni Európa egyik legjobb erőnlétű csapata ellen. Nahát. Faszom se érti, miért fontos a Bayern-fanoknak, hogy mindenki leboruljon a nagyságuk előtt. Továbbjutottak, szerintem kurvára érdemtelenül, de mit változtat ez a lényegen? Örüljetek neki, oszt kész. Nekem meg hadd fájjon.

Everred 2010.04.28. 00:05:09

@Lojzi_: jaj menj már a faszba ezzel a lenézéssel. Senki nem nézett le senkit, megfújták nektek idegenben is a hazai pályát, ügyesen kihasználtátok, mi meg emberhátrányban, fáradtan, Rooney nélkül már tehetetlenek voltunk. Megesik, ez van.

De mondom, szálljatok már le Fergusonról meg a Unitedről, kurvára nem értem, miért nem inkább azzal vagytok elfoglalva, hogy a döntőbe jutást ünneplitek. Jó érzés ám hosszú idő után először döntőbe jutni, emlékszem rá 2008-ból, fasza volt.

Ferguson 2010.04.28. 00:05:20

@Harald hardrode: ugyan miért hozta volna le rafael-t? A srác mellett ribery-nek momentuma nem volt az első félidőben. Fegyelmezetlen volt, pech.

@Lojzi_: Az a csapat ment tovább, amelyik nem nézte le nagy pofával a másikat. - ezt a hülyeséget! A bayern jó volt, nem nézett itt le senki senkit...

jurgen 2010.04.28. 00:09:50

@rowi: jelen pillanatban a bundesliga beelözte a seria a-t az UEFA táblázatában. Ha az Inter nyer vagy döntetlenezik, s úgy jut tovább, akkor visszaelöznek az olaszok. Ha vereséggel jut tovább, akkor a Bundesliga marad az élen. Elöbbi esetben az olasz ligának elég a döntöbeli x a rendes játékidöben, utóbbi esetben a bundesligának. ìgy vagy úgy, ha az Inter továbbjut, akkor a döntö arról is fog szólni, hogy kié lesz a 4 BL-hely.
Ha viszont a Hamburg továbbjut, akkor csak akkor nem elöz a Bundesliga, ha az Inter nyer Barcelonában és a döntöben is.

BASTi · http://www.borgatya.hu/ 2010.04.28. 00:38:23

vajon végigolvassam-é a kommenteket, melyben a szerencse, a Robben, a bíró, a les, a Bayern-mák kifejezések felváltva röpködnek, vagy ásítás közepette konstatáljam: ma is lenézték a Bayernt , szerncsére :)

... meg majd a döntőben is =)

_X_ 2010.04.28. 00:44:05

@Everred: Hát ha az ember azt olvassa, hogy "jogtalanul van itt a Bayern" meg "köze sincs a top focihoz", "ezek a senkik vannak a döntőben" meg hasonlókat, (nem pontosan idéztem, de azért sok hasonló írást könnyen találhatsz a kommentek között) akkor mégis mit vársz?

Idegenben lőtt több góllal jutottak tovább? Igen. UEFA 1965-ben vezette be ezt a szabályt, nem a MU-BM meccs elött, szal lett volna idejük erre felkészülni...

Meg ha ennyire igazságtalan a döntetlenes továbbjutás, akkor egy döntetlenes 11esekkel eldöntött BL kupa győzelem mennyivel igazságosabb?

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.04.28. 00:44:24

Fel nem tudom fogni mi bajuk egyeseknek a bajorokkal. Nyilván sokaknak savanyú a szőlő, csak nem tudom mire fel. Végre van valami mozgás az elit futballjában, meglepetések, komoly küzdelmek. Komoly irigység és utálat nélkül nem lehet baja senkinek a Bayern teljesítményével.

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2010.04.28. 00:52:44

@Lojzi_: én csak azt nem értem, hogy ha valaki felveti, hogy van Gaal nem úriember, arra miért az a válasz, hogy más sem tökéletes... attól LvG az lesz?

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2010.04.28. 00:55:50

@_X_: nem sokkal, csak annyival, hogy az egyik csapat abban az esetben tényleg több gólt szerez mint a másik. Szerintem az idegenben lőtt gólok szabálya baromság, és ezt már a mu-bayern előtt is így gondoltam, bár ezt nyilván nem tudom bizonyítani.

d3vnull 2010.04.28. 00:56:25

Lol, az a téma, hogy Rafael kiállítása jogtalan volt, meg bírói geciség, ezzel komolytalanná vált a dolog, most vagy viccelünk, vagy BL-ről beszélgetünk :D:D:D

_X_ 2010.04.28. 01:47:41

@divi: a 11eseknél sem feltétlenül a jaték képe alapján jut tovább/győz a csapat. Ezeken lehetne vitatkozni (esetleg lehetne egy poszt az összes ilyen véleményes szabályról). De amíg ezek a szabályok, addig teljesen JOGOSAN nyert a MU BL-t és teljesen JOGOSAN jutott tovább a Bayern Manchester ellen...

Másik meg ha nem is lenne ez az idegenben lőtt szabály, akkor is csak = lett volna. Csak azért mert sok olyan embert látok, aki úgy beszél, mintha ez az idegenben lőtt szabály eltörlése automatikusan MU továbbjutást jelentett volna...

Kövi 2010.04.28. 01:52:38

Ha nem tetszik, hogy hová jutott a Bayern, az szurkoljon ellene a döntőben (a Barca/Inter úgyis megrakja, lehet majd utána örülni :) ).
Vagy ha más nem, hát a jó fociért szurkoljunk.
Vagy még egy sörért. Vagy nem tudom.
De azért egymást ölni nem kell.

WoloW 2010.04.28. 02:10:02

én se szeretem ezt az "utólagos okoskodást", aki bejut a döntőbe, ráadásul ennyire szívvel-lélekkel játszva, mint a Bayern, csomó sérült ellenére, olyan nincs, hogy nem érdemli meg

óriási eredmény ez, mert a kutya nem hitte volna a BL kezdetén, hogy majd a Bayern eljut idáig, nem volt benne abban a "kalapban", akik megnyerhetik, ettől szép a foci, hogy mégis ott vannak, és nem is esélytelenek a döntőben sztem
pl. a Lyon nyilatkozatokból a meccs előtt semmi nem valósult meg, hogy "nem félünk tőlük", stb., ezért van az, hogy nem a sajtótájékoztatón, hanem a pályán kell teljesíteni:)

a BL-döntő az BL-döntő, sőt a Bayern-nek (ahogy asszem az Internek is) van esélye a triplázásra, igazán csúcs döntő lenne, ha már bajnok és kupagyőztesként állnának ki a csapatok döntőre:)
hát ha még az döntene a koefficiens-harcról is:)

grat a Bayern-nek, Olic-nak meg külön, lehet, hogy Robben meg Ribéry dönt el több meccset, nálam Olic a favorit, kár hogy már nem fiatal annyira:)

este pedig hajrá Inter, valahogy jobban érdekelne egy Bayern-Inter döntő idén engem:)

szbszig 2010.04.28. 03:50:47

Olić megérdemelte volna, hogy ott lehessen a vébén. Kár, hogy nem jutottak ki.

szbszig 2010.04.28. 03:54:16

Olić megérdemelte volna, hogy ott lehessen a vébén. Kár, hogy nem jutottak ki.

montipájton 2010.04.28. 07:24:26

Komoly focisuli volt ez tegnap este, férfiak vs gyerekek, stb. Ja, és beárazták a Real Madridot.)))

Komolyra fordítva, tényleg elgondolkodtató, mennyire NAGYCSAPATNAK tetszett tegnap a Bayern, melyet még két hete is csak "felháborító mákhuszároknak" volt ildomos hívni, nem tudom, a Lyon volt-e ennyire törpe, de azt sejtem, inkább Van Gaal csinálta ki őket, nem ők magukat. Teljesen megérdemelt a döntő, Schweinsteiger, Altintop, Lahm, Olic óriásit játszott tegnap.
Szinte szerethető csapat lettek, ilyen arcokkal meg ilyen edzővel ezt elmondani - már ezért jár egy trófea.)))

Akárki lesz a másik oldalon Madridban, nem lesz egyszerű dolga.

sporttárs 2010.04.28. 07:53:45

Van Gaal oktatott tegnap, nagyszerűen felkészített és játszó Bayern intézte el a Lyont. Egyetlen másodperc esélyük nem volt a franciáknak. Akik, és ez azért elég érthetetlen, az elődöntőre min tha feladták volna addigi filozófiájukat, talán megszédültek a magasságtól...

Óriási lenne, ha Mourinho és Van Gaal találkozna a döntőben, Európa két kiemelkedő edzőklasszisa. Még ha csapataik sose is vezettek szimpátialistákat. Meg ők se. :))
De ha a futball igazságos, létrejön.

mickeyknox 2010.04.28. 08:13:27

beszarok, b+ :))) nem hittem volna, hogy otthon így lenullázzák a lyont, bár a bajor továbbjutásban biztos voltam. olic mesterhármas...

@sporttárs: "De ha a futball igazságos, létrejön. "
eddig rohadtul csípte a szemem a barca-utálatod, de innentől már csak mosolyogni tudok. hihetetlen :DDDDD

Asidotus 2010.04.28. 08:17:43

A tegnapi meccs komoly cáfolata volt annak, hogy a buszozás milyen fárasztó. Ugyanazt játszották, mint a múltkor.

danesdzsu2 2010.04.28. 08:21:02

Jövőre a bukik hozzátok igazítják az oddsokat ősszel.

Ki lesz a következő szerencsés csapat? Ártárgyalás lesz?
@mickeyknox:
Nem mind1 ki jut még be? Erre a köcsögre már Heinrich rávéste, hogy Bayern München.

zsakfos 2010.04.28. 08:21:48

Nem vagyok Bayern drukker, de ez tényleg egy szerethető csapat lett. Egy szűk, sok ponton lyukas néhány nagy befürdőből ( gyönyörű szó, na jó korán van még:) álló keret, de hajtós, néha igazán szép dolgokat művelő, és elképesztően magabiztos gárda.
Van Gaalt nehéz szeretni ( sőt talán nem is lehet), de hogy elképesztően ért ehhez a játékhoz az biztos.
Azért kíváncsi vagyok, hogy novemberben mikor 8.ak voltak a bajnokságban és túl voltak az oda-vissza zakón a Bordeauxtól a BL-ben milyen oddsa volt, hogy BL döntőt játszanak és vezetik a bajnokságot. ( Mondjuk én arra se tettem volna pénzt,hogy lehoznak egy Lyon elleni elődöntőt kapott gól nélkül.)
A tanulság persze mindig ugyanaz, a BL-ben túl kell élni az őszt és rápörögni a tavaszra, szart se ér, ha ősszel jó vagy.

HosCincer 2010.04.28. 08:22:19

Tényleg jól emlékszem hogy Buttnak a két meccsen összesen két (25-30 méteres) lövést kellett hárítania?

szferi 2010.04.28. 08:26:38

amellett, hogy a bayern tényleg nagyon jó volt és megérdemlik a döntőt, a lyon szerencsétlenkedése mellett sem lehet elmenni. elejétől kezdve nagyon hajtottak, mentek előre, de lagymatagok voltak a kapu előtt, 16osnál elfogyott a lendület. persze simán le is kontrázta őket a bayern.
Ha óvatosak, és a második félidőben próbálják kiharcolni a hoszabbítást, talán jobban járnak. Szerettem volna ha ők mennek tovább, de a tegnapi produkció után nem tudom sajnálni őket.

fransancisco 2010.04.28. 08:44:09

@Everred:
ezt a szöveget = "... a balszerencse és a rendkívül következetlen bíráskodás miatt kiesett" hadd tehessem el én!!!! ez egy gyöngyszem!!! nem nyafogós, nem rinyáló, komoly és férfias, YEAH

HosCincer 2010.04.28. 08:45:48

@zsakfos : LvG-t csak az tudja "szeretni" akinek a csapatát edzi (saját tapasztalat)

egyébként osztom a fentebb leírt véleményeket miszerint Murinho-val versenyezhetne a "legarogánsabb edző" címért

fransancisco 2010.04.28. 08:50:26

@Everred:
ha az izlandi vulkánkitörést és a szabadkömüveseket is beleszönéd okfejtésedbe, akkor lenne ám tökéletes a szöveged

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.04.28. 08:56:41

hogy van gaal ellenszenves, azt aláírom, a nehezen szerethetőséget pláne, de hogy mitől arrogáns, azt a tököm se tudja. talán emiatt:

„Nehéz lehet a firenzeieknek megbirkózni egy ilyen kieséssel, tudva, hogy a mindent eldöntő gólunk szabálytalan volt."
...
„szégyen, hogy összesítésben a Fiorentina több gólt szerzett, mint mi.”

josé ezeket a következőképpen foglalta volna össze:
az a gól les volt, de kilenc évvel ezelőtt az én csapatomnak is elnéztek egyet, úgyhogy ez volt a minimum. ha azt nem nézi el a bíró, vagyok akkora király, hogy rúgassak még nyolcat a csapatommal, tehát nem értem, miért rinyál az ellenfél. zsenialitásomat jelzi, hogy a több rúgott gólt elérő csapatot is simán kiejtem.

zsakfos 2010.04.28. 09:12:28

@HosCincer: Tudom, Ajax drukker vagyok:)
Viszont azt, hogy 2002-ben nem tudta kivezetni az Oranjét a vb-re sose bocsátom meg neki ( főleg ha mondjuk 4év múlva a németekkel döntőt játszik).

r_magpie 2010.04.28. 09:13:19

szerintem is egy antipatikus tapló Van Gaal, de ha jobban belegondolok, a Fradi-Ajax meccs utáni nagyképű, arrogáns rinyálása óta eltelt 15 évben csak egyetlen ellenszenves dolgot láttam tőle, mégpedig a fizimiskáját. szóval, ha valaki rákérdezne, miért is tapló, lehet, hogy zavarba jönnék.

HosCincer 2010.04.28. 09:20:06

@r_magpie: arra emlékszel, hogy a Fradi - Ajax előtt a TeleSport egyiok riportere megkérdezte tőle (LvG-től) hogy az "Ajaxnak van esélye a Fradi ellen?"
(előzmény Grashoppers - Fradi 0:3) és jött a válasz: "Na ne viccelődjön!"

G_P_T 2010.04.28. 09:23:48

@mocsing: josé ezeket a következőképpen foglalta volna össze:
az a gól les volt, de kilenc évvel ezelőtt az én csapatomnak is elnéztek egyet, úgyhogy ez volt a minimum. ha azt nem nézi el a bíró, vagyok akkora király, hogy rúgassak még nyolcat a csapatommal, tehát nem értem, miért rinyál az ellenfél. zsenialitásomat jelzi, hogy a több rúgott gólt elérő csapatot is simán kiejtem.
***
José a Chelsea elleni odavágó után elismerte, hogy egy jogos tizenegyest nem adtak meg az angoloknak. ;)

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2010.04.28. 09:27:01

@_X_: amúgy én nem vitatom a Bayern megérdemelt továbbjutását, csak maga ez a szabály az idegenben lőtt gólokkal sérti az igazságérzetemet :)

@r_magpie: érdekes, én is pont így vagyok vele, hogy a Fradi-Ajax óta tartom egy ellenszenves taplónak, de igazából azóta nem tudnám felsorolni a "bűnlajstromát" :)

sedre 2010.04.28. 09:47:07

@divi: mi más megoldás lehetne az idegenben lőtt gólok helyett? újrajátszás???

zsakfos 2010.04.28. 09:51:29

@sedre:
Hosszabítás a 2. meccsen?

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2010.04.28. 09:54:33

@sedre: jöhetnének egyből a 11-esek, vagy hosszabbítás. Én csak azt mondom, hogy nekem nincs különbség aközött, ha mindkét meccs 1-1 lesz, vagy ha 1-0, 2-3, mert a vége ugyanaz, hogy mindkét csapat ugyanannyi gólt lőtt 2x90 perc alatt, és mégis az egyik továbbjut, a másik meg nem. Ennél, még ha nem sokkal is, de a 11-esek is igazságosabbak, mert ott legalább az egyik tényleg több gólt lő.

sedre 2010.04.28. 09:58:37

@zsakfos : szerintem semmi baj a mostani rendszerrel. mondjuk egy hazai 0-0 után egy idegenbeli 4-4-gyel simán megérdemelten jutna tovább...

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2010.04.28. 09:59:04

@sedre: ugyanaz mint ha pl. mindkét meccs 1-1 lesz: hosszabbítás, 11-esek.

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2010.04.28. 09:59:46

@divi: na, először nem jelent meg, most meg már igen, bocs.

szferi 2010.04.28. 10:03:40

tényleg el kéne törölni az idegenben lőtt gól szabályát. ha nem akarnak sok hoszabbítást, jöjjenek a tizenegyesek.

vicces volt, mikor pár éve egy milan interen ugyanabban a stadionban játszott két döntetlen után az egyik csapat továbbjutott...

Althedokan 2010.04.28. 10:09:42

@szferi: igen az tényleg vicces, de hát mit lehet tenni, ha egyszer ugyanaz a stadionjuk? Egyébként ha jól tudom akkor ez esetben a jegyek eladása valahogy máshogy megy, több Inter szektor van, mint Milan, és fordítva...

Egyébként meg egyáltalán nem hülyeség ez a szabály. Gondoljatok bele. Nagyon nem mindegy, hogy otthon játszol megszokott körülmények között, a saját pályádon, ahol minden gödröt ismersz, a saját nézőid előtt, akiknek nagy hangjuk van, mintha pl a Nou Campban kellene játszanod, ahol a kevés számú saját szurkolód hangját nem is hallod, az esetleges füttykoncertek miatt, mindenki a Barcelonának drukkol, nem ismered annyira a hatalmas pályát, satöbbi, satöbbi... Akármit mondtok, ezek a pszihológiai tényezők mind nagyon nagyon fontosak, mert nyomást gyakorolnak a játékosokra, akiknek így nem annyira megy a focizás, így ha gólt lőnek az igenis érjen többet, mintha otthon lövik...

Althedokan 2010.04.28. 10:11:31

@Althedokan: otthon még a ZTE is betalált a nagy MU-nak...:D:D:D:D

Forza Koplárovics Béla!!!:D:D:D:P

zsakfos 2010.04.28. 10:14:36

@szferi: Na az mekkora vicc volt.
Én úgy gondolom nyíltabb, kevésbé kockázatkerülő, támadóbb focit hozhatna a szabály eltörlése.

Everred 2010.04.28. 10:17:38

@Althedokan: ennyi erővel dönthetne az idegenben kapott kevesebb gól is. Elvégre pszichológiailag és egyébként is nagyobb teljesítmény idegenben megúszni kapott gól nélkül, mint otthon...

Értelmetlen szabály ez, de amíg létezik, addig mindenki számol is vele, tudják, mi a feladat. Az esélyek egyenlőek, még akkor is, ha a szabály úgy alapból nem igazságos.

HosCincer 2010.04.28. 10:19:44

@Althedokan: meg még a stadion neve is más (San Siro - Giuseppe Meazza)

Althedokan 2010.04.28. 10:21:21

@Everred: igen, akár az is dönthetne, de az nem annyira támogatná a támadójátékot, mint inkább a védelmeket... Különben is, mióta szokás az, hogy valaki elmegy megostromolni egy várat és azért nyer, mert a várból nem lőtték szét...:D:D:D

Budlofsky 2010.04.28. 10:21:49

@danesdzsu2: Szerintem benito alig várja, hogy szeptember-október környékén kitehesse az "Átmentek a zebrán" c. posztot. :)

HosCincer 2010.04.28. 10:22:34

@Everred: az idegenben rúgott több gól szabálya elvileg a támadó focit díjjazza

ellenben a te felvetésedel melyben a csapatok biztos, hogy beállnának a saját kapjuk el és kibekkelnék a meccseket.

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.04.28. 10:24:32

@danesdzsu2: sokkal inkább van Gaal vésett rá valamit. Először azzal, hogy a poszt után pár nappal leigazolta Robbent, aztán azzal, hogy csapatot épített a nulláról :)

Althedokan 2010.04.28. 10:32:24

Luis Figo a kispadon...

egy vicc ez a fickó, mindenütt jó, de legjobb otthon?:D

Asidotus 2010.04.28. 10:35:32

@divi:
Úgy gondolom, hogy kétféle meccsnéző van, a fiatal meg az idősebb. A kettő között a komentek olvasása közben könnyű különbséget tenni:
- a fiatal szidja az idegenben lőtt gól szabályát
- az idősebb meg még emlékszik arra a töméntelen meccsre, ahol az idegenben lévő csapat beáll masszívan bekkelni, hogy 0:0-val lehozza a meccset, majd nyer otthon, és nézhetetlenné tette sokszor az egyens kieséses szakaszt, amkor már hasonlóan erős csapatok találkoztak.
Ráadásul kevesebb a hosszabbítás (idén pl. nem is volt), és kevesebb a 11-es, aminél hülyébb szabályt nincs, annál ugyanis nem a tudás számít, hanem az idegállapot. (Ha mondjuk hátra tennék a 16-os vonalára, ott már kijönne a rúgótechnika és a kapusok klasszisa közti különbség.)
Az idegenben lőtt gól a legjobb szabály a 3 pontos szabály óta / mellett. Nézz meg egy vb-t, EB-t, amíg nics gól, addig mi tologatás megy.
És pont egy MU drukker ne bírálja az idegenben lőtt gól szabályát, mert simán leverhették volna a Bayernt még Münchenben, de csúnyán visszaálltak, nem törődve azzal, hogy tönkre teszik a nézők szórakozását. Megérdemelték a kiesést.

Eleve, én bevezetném (bajnokság, csoportmeccsek), hogy 0:0-ra nem járna pont.

Althedokan 2010.04.28. 10:41:53

nem keresem vissza, de valaki mondta feljebb, hogy a buszozás mennyire nem számít, és hogy ezt a Bayern bizonyította...

csak pár adat ehhez: München - Lyon 736 km, 7 és fél óra...

Barcelona - MIlánó 1079 km, 10 és fél óra...

Everred 2010.04.28. 10:43:42

@HosCincer: félre ne érts, én nem szeretném, hogy így legyen, csak azt mondom, hogy az idegenben lőtt gólnak nem kellene többet érnie. A gól az gól, akárhol lövik is. Meg hát így a hazai csapatok fosnak attól, hogy gólt kapnak, nem vagyunk sokkal beljebb.

Nagyon jó példa a szabály visszásságára a 2002-es United-Leverkusen, amikor Toppmöllerék úgy mentek tovább, hogy egyetlen percig sem vezettek egyik meccsen sem.

Althedokan 2010.04.28. 10:44:25

@Nűnű: a helyzet azért nem ilyen egyszerű... én pl 21 éves vagyok:D és mégis támogatom a szabályt...

egyébként ha izgalmakat, meg sok gólt, meg ilyesmiket akarunk, akkor a lest kellene eltörölni... Ha a védő nem akar gólt kapni, akkor védekezze le a támadókat...

Gabez 2010.04.28. 10:44:32

F@sza volt a Bayern, abszolút megérdemelten mentek be a döntőbe. Jók a fiatalok, Sweini és Bommel stabil, Lahm szuper. Megérdemlik az ezüstöt! ;)

Pályaelhagyó autóversenyző 2010.04.28. 10:45:58

@Nűnű: azert tegyuk hozza, hogy mara mar odaig fajult az idegenben lott golok tisztelete, hogy egy csomo csapat pont otthon all neki vedekezni (nehogy mar golt rugjon az ellen), idegenben meg virgonckodik.

ami azert eleg nagy kicseszes a hazai szurkolokkal

Althedokan 2010.04.28. 10:46:26

@Everred: egyébként ha a várostromos hasonlatra visszatérek, akkor nagyon helyes, hogy az otthoniak félnek attól, hogy egy ágyúgolyó áttöri a védelmi vonalaikat és tönkretesz ezt-azt odabent...

Althedokan 2010.04.28. 10:47:58

@Pályaelhagyó autóversenyző: azért szerintem ez nem tendencia... Még a Barcelona és a MU is elhabókálja a pontokat meg a meccseket idegenben, hogy majd otthon megmutatjuk...

HosCincer 2010.04.28. 10:51:23

@Everred: ebben is van igazság, de sajnos erre igazán jó megoldást valszeg nem lehet kitalálni mert pl:
- 11-esek Nűnű-nek ebben igaza van 8lásd egy kicsit feljebb)

- újrajátszás (hol? melyik csapatnál? egy meccs legyen vagy kettő - ha csak egy meccs akkor az a csapat van előnyben akinek a pályályán játszák vagy elviszik egy semleges pályára, ha kettő meccs van akkor meg lényegesen nagyobb lesz a játékosok terhelése tovább jutás esetén mint a köv ellenfélé)

r_magpie 2010.04.28. 10:52:05

@Everred: "Nagyon jó példa a szabály visszásságára a 2002-es United-Leverkusen, amikor Toppmöllerék úgy mentek tovább, hogy egyetlen percig sem vezettek egyik meccsen sem."

Bocs, de nem értem, ez miért érv az idegenben lőtt gól szabálya ellen. A United pedig nem tudta megtartani az előnyét a meccs végéig sem otthon, sem idegenben. Ennyi erővel egy utolsó perces egyenlítés és utána győzelem a tizenegyespárbajban ugyanolyan visszás.

Everred 2010.04.28. 10:55:58

@Nűnű: hát, az "idősebb drukker" akkor már bőven 50 fölötti, sőt, inkább a hatvanhoz van közelebb (mert hogy 1965 óta létezik a szabály). Megkockáztatom, hogy az ilyen kommentelők száma az nst-n minimális. Meg hát akkoriban nem nagyon lehetett streamelni és nem volt hatszáz sportcsatorna sem, olyan nagyon sok BEK- vagy KEK-meccsre nem igazán emlékezhet senki.

Egyébként még egy problémám van az idegenben lőtt gól szabályával: az, hogy a hosszabbításra is érvényes. Ha mindkét meccs 2-1 a hazaiaknak, mondjuk, akkor a második meccset idegenben játszó csapatnak nem 90, hanem 120 perce van arra, hogy idegenben több gólt lőjön.

ÉS ha legalább működne a dolog. De változtatott valamit is a Barca-Chelsea meccsen az idegenben lőtt gól szabálya? Vagy egy évvel korábban a Barcelona-Uniteden? Akadályozta ez a Liverpool abban, hogy 2005-ben kibekkelje az első meccset a Bridge-en? Vagy mondjam, hogy 2006-ban a négy elődöntős meccsen összesen két gól született? És ez csak a közelmúlt.

Everred 2010.04.28. 10:59:51

@r_magpie: nem egészen. Akkor ugyanis elfogadjuk, hogy döntetlen lett a csata, de valahogy el kell dönteni a továbbjutást. 210 (vagy 180, talán igazságosabb, ha nincs hosszabbítás, hanem rögtön a 11-esek jönnek) perc foci nem hozott döntést, akkor tiszta lappal indulva jöhetnek a tizenegyesek.

Ha ez lett volna 2002-ben, akkor a Leverkusen nem teheti meg, hogy végigbekkelje a második félidőt hazai pályán, mert a döntetlenjük nem ért volna automatikusan továbbjutást.

Pályaelhagyó autóversenyző 2010.04.28. 11:02:03

@Althedokan: nezd a gyengebbnek sorolt (es ezaltal otthon kezdo) csapatok szempontjabol is ugyanezt

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.04.28. 11:04:14

@Everred: ha mindkét meccs 2-1 a hazainak, akkor az, hogy "a második meccset idegenben játszó csapatnak nem 90, hanem 120 perce van arra, hogy idegenben több gólt lőjön" kb kiegyenlíti azt, hogy a másik meg sokkal többet játszhat otthon.

onnan, hogy valamelyik csapat mindig játszhat másodjára otthon, szükségképpen igazságtalan lesz a rendszer. a legkisebb rossznak ez a rendszer tűnik.

Everred 2010.04.28. 11:05:10

@Althedokan: igen, ha idegenben kezd a csapat, akkor lehet arra bazírozni, hogy majd otthon megmutatjuk.

De épp erről van szó, hogy így meg hazai pályán gyakran túl óvatosak a csapatok. Érdemes pl. megnézni a tavalyi United-Arsenal elődöntőt. Az Old Traffordon nekirontottunk az Arsenalnak, meglett a vezetés, de mivel nem akart összejönni a második gól, egyre idegesebb lett a csapat és egyre inkább a biztonságra koncentrált, mondván, ússzuk meg kapott gól nélkül.

Ez meg a másik dolog, ami miatt fos ez a szabály: túl nagy előnyhöz juttatja az első meccset idegenben játszó csapatot. Ha nincs ez a szabály, kisebb a jelentősége, hogy melyik csapat kezd otthon.

sporttárs 2010.04.28. 11:05:22

@mickeyknox: Ezzel mi bajod van? Nem gondolhatom úgy, hog így igazságos?
Kurvára azt képzeliek, hogy csak ti mondhatjátok meg a frankót, és nem veszitek észre, hogy éppen ezt rühellik páran, nem a csapatodat. De csak tessék. Nyilván a futball igazsága csak a barca győzelmével győzedelmeskedhet, hát persze.

Amúgy, ha a még versenyben lévők közül legtöbbet bizonyított, két nagy edző jutna be a döntőbe, azt nem lehet igazságosnak tekinteni?
Gondolom, sejted, mennyire izgat a véleményed, de ez speciel akkor is hülyeség.

(A meccsre amúgy Barca-továbbjutást tippelek, emlékeztes körülmények között.)

Budlofsky 2010.04.28. 11:06:38

@Budlofsky: Most jut eszembe, abból max egy EL siker lehetne.

Everred 2010.04.28. 11:08:00

@mocsing: szerintem nem egyenlíti ki az, hogy a másik többet játszhat otthon. Az ugyanis csak megfoghatatlan, pszichés-mentális előnyökkel jár, az idegenben való gólszerzést viszont a rendszer konkrétan díjazza.

Meg hát mondom, a legkisebb rossz még mindig az lenne, ha 180 perc után szépen tizenegyespárbaj jönne. Akkor legalább tényleg a több gólt szerző csapat megy tovább...

sporttárs 2010.04.28. 11:08:48

Jó az idegenben rúgott gól szabálya, törekedjen minden csapat idegenben is gólt rúgni, ennyi.

Althedokan 2010.04.28. 11:08:48

@sporttárs: én azt szeretném látni, ahogy a Militok egymást verik izomból a meccs végén...:D

Mérgező Hulladék 2010.04.28. 11:09:11

@Nűnű: a szabály a hatvanas évek vége óta él az európai kupákban (nagyjából ekkor vezették be az MNK-ban is), szóval maximum az ötven felettiek emlékezhetnének olyan nagyon sok, a szabály nem alkalmazása miatt tönkretett párharcra. Emlékezhetnének, ha (az azóta eltelt időhöz képest) sok európai kupameccset láthattak volna akkoriban, de azért ebben kételkedem.
Ahogy @Pályaelhagyó autóversenyző: is írta, az első meccs 0-0-ja most is gyakori, mivel nem rossz eredmény egyik csapatnak sem.
És ez az egész tényleg olyan, hogy szinte minden érvre jöhet egy analóg ellenérv. Talán nem lenne jobb e szabály nélkül sem, én mégis támogatnám a váltást. Már csak azért is, mert mostanra beleépült ez a stratégiákba, felkavarva biztos izgalmasabb lenne, eleinte mindenképp.

Althedokan 2010.04.28. 11:12:26

akkor beszélgessünk a les szabályról, ha azt eltörölnék akkor biztosan több gól lenne.. legalábbis Pippo meccsenként rúgna 5-öt, 6-ot... Még ilyen öregen is...:D

Grinya (törölt) · http://www.grinya.hu 2010.04.28. 11:20:10

Van Gaal nak is volt egy érdekes javaslata korábban: hogy ha döntetlennel végződik egy meccs, melyet el kell dönteni, akkor ne legyenek büntetők, hanem állandóan kevesebb és kevesebb játékos maradjon a pályán, míg az egyik csapat nem éri el a győztes gólt

Althedokan 2010.04.28. 11:21:05

@Grinya: mondjuk ez szerintem tök nagy poén lenne:D:D:D Nézni, ahogy a végén már csak 6 ember rohangál azon a hatalmas pályán és mindig les van...:D

Everred 2010.04.28. 11:21:39

@Althedokan: minden tiszteletem mellett felejtsd már el a várostromodat, nagyon rossz hasonlat, ugyanis futballban mindkét csapatnak van elfoglalható erődítménye. Várostromnál ritka, hogy előbb az egyik sereg megtámadja az ellenség várát, ott visszaverik őket, és azonnal mehetnek védekezni a saját várukba. Én legalábbis nem hallottam ilyenről történelmi tanulmányaim során :-)

t.o.d. 2010.04.28. 11:22:51

Az igazat megvallva hithű "Bayernhasser"-ként most üvöltve kellene gyűlölködnöm, merthát nem örülök, na. De a BM annyira kultúráltan játszott, hogy kalap fel, az első Müller-helyzet után már nyilvánvaló volt, hogy egy csapat van a pályán. Gratula mindazoknak, akiknek ez örömet okoz, a Bayern a legfontosabb pillanatban végre megérdemelten, klasszis módjára lépett tovább. Ha az Inter is döntőzik, nagy bajban leszek, melyiknek drukkoljak (kevésbé)... :-)

Althedokan 2010.04.28. 11:24:06

@Everred: nem a focira mint olyanra értem ezt, hanem az idegenben-otthon játszandó egyenes kieséses meccsekre...

amire te értetted arra tényleg nem teljesen jó, bár szerintem oda is értelmezhető, ha kivesszük azt hogy egyből mehet a másik, hiszen a védelem támadására simán ráillik... De nem hiszem hogy van értelme ezen veszekedni...

t.o.d. 2010.04.28. 11:26:45

@sporttárs: az idegenben lőtt gól szabálya eredményeképp OTTHON nem nagyon törekszenek a góllövésre a csapatok, a "csak nehogy gólt kapjunk" elve működik. Ez se jobb. Szerintem ha valaki egy góllal nyer az egyik meccsen, és eggyel kikap a másodikon, az eldöntetlen, mindegy, h ki mennyit rúgott az ellenfél pályáján.

mickeyknox 2010.04.28. 11:29:47

@sporttárs: a fenét. csak ez olyan, mint amikor dombitibi 500x esik el a 16-oson belül, nem fújja le a rigó, hiába rúgtak bele páros lábbal. ergo akármit írsz, tuti hogy a barcelónát szidod. :)

nem hinném, hogy én valami hiperarrogáns barca szurker lennék, akik mindenkit mindig leugat, és kizárólag a legfényesebb jelzőkkel illeti a csapatot és a játékosokat, valamint lenézően illeti az ellenfeleket, szerintem összekeversz valamelyik kommentelővel.

egyszerűen a fent idézet mondat annyira illet a szokásos véleményeid sorába, hogy nem bírtam ki, hogy ne reagáljak. a barca szurkerek közt sincs több arrogáns hülye, mint máshol.

én is epic barca továbbjutást várok, egyébként :)

Everred 2010.04.28. 11:32:43

@mickeyknox: 3-1, hosszabbítás, két piros lap, tömegverekedés, meg nem adott tizenegyesek és végül egy büntetőpárbaj.

Ez lenne az igazi, remélem, valami ilyesmit kapunk :-) De legfőképpen abban reménykedem, hogy tényleg két csapat lesz a pályán, nem úgy, mint tegnap, illetve múlt szerdán...

Althedokan 2010.04.28. 11:35:22

@Everred: szerintem annyi eltiltás lesz a végén, hogy akárki is megy tovább azt a Bayern könnyen lelépi a tarcsival, így Robben nem is kell majd hogy pályára lépjen, hanem pihenhet a VFL Bochum elleni rangadóra...:D:D:D (persze addigra már nem lesz az a meccs, de mindegy...csak a poén kedvéért írtam)

r_magpie 2010.04.28. 11:38:23

@Everred: így már tisztább, csak azt nem látom érdemnek, ha valaki többször/hosszabb ideig vezet egy ilyen ikszes meccsen.

Mondjuk a bekkelést nem tudod elkerülni, ha 2002-ben 11-esek vannak a meccs után, elvileg ugyanúgy végigbekkelhette volna a meccset a Leverkusen Neuville egyenlítő gólja után, mint ahogyan tette is igazából. De gondoljunk csak a 120 perces gólnélküli, beszari, tizenegyesváró passzolgatásokra a vébékről, ebékről. Ott sem ér a döntetlen automatikus továbbjutást, oszt mégis.

Viszlat 2010.04.28. 11:41:07

@Althedokan: az utazási adatokat valami útvonaltervezőből szedted?:) Személyautóval a München-Lyon még akár igaz is lehet, de csak ha megfelelő időszakban történik és kihasználod a német pályákon, hogy nincs sebességkorlát. Viszont a Barcelona - Milánó utat esélytelen 10 és fél óra alatt megtenni, a francia riviérán Aux-en-provence és Sanremo között van vagy 9-10 fizetőkapu, az a szakasz önmagában 2-3 órát igénybe vesz.

Amúgy fingom nincs tulajdonképpen miért is jött ez szóba, csak szemet szúrt. :))

Althedokan 2010.04.28. 11:43:11

@Viszlat: ja persze hogy onnan és tényleg bocs elfelejtettem oda írni hogy ezek személyautóra vannak tervezve... Egyébként nem is azért írtam, mert ezzel akartam bármit is bizonyítani, és azt is tudom, hogy a Barca 14 órát ment...

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.04.28. 11:47:45

a bekkelést az edzők választják, ha választják. most pont az inter rúgta fel a klasszikus "jaj, csak ne kapjunk gólt" figurát. nekiestek az ellennek otthon, majd a cselszi egyenlítése után is azonnal támadtak... kihasználva a idegen-gól szabályt, mondván, hogy nyerni kell itthon, idegenbe meg majd rúgunk :), bekkelés közben, természetesen :). nagyon szép párharc volt, asszem, ebben egyetértünk.
de az elmúlt pár évre valóban jellemző volt az otthoni csapatok részéről az óvatoskodás, és emiatt az élvezhetetlen meccsek sora. az idén talán kiderült, hogy lehet másképp is azé... :)

Xavi06 2010.04.28. 11:48:34

@sporttárs:
Kurvára azt képzeled, hogy csak te mondhatod meg a frankót, és nem veszed észre, hogy éppen ezt rühellik páran, nem a csapatodat. De csak tessék. Nyilván a futball igazsága csak a barca ellenfelének győzelmével győzedelmeskedhet, hát persze.

Amúgy, ha a még versenyben lévők közül legtöbbet bizonyított, két legjobb csapat jutna be a döntőbe, azt nem lehet igazságosnak tekinteni?
Gondolom, sejted, mennyire izgat a véleményed, de ez speciel akkor is hülyeség.

(A meccsre amúgy Barca-továbbjutást tippelek, emlékeztes körülmények között.)

t.o.d. 2010.04.28. 11:49:50

@Althedokan: vagy inkább 17-et a híradások szerint, de szerintem a Barca nagy baja nem az út hossza, hanem maga Mourinho volt, és ő Barcelonában is ott lesz. Küzdelmes 0-0-t, vagy 0-1-et várok, de ne legyen igazam.

mickeyknox 2010.04.28. 12:08:52

@Everred: a hosszabbításig nem rossz a forgatókönyv, de én speciel nem szeretem a 11-eseket, inkább legyen egy 110 és 115 perc környéki gólváltás, és a 120. percben a döntő gól (mondjuk egy keita bomba 30-ról) :D

t.o.d. 2010.04.28. 12:43:17

@mickeyknox: "egy keita bomba 30-ról" :-)))

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.28. 12:48:14

@t.o.d.:

Fogadjunk, hogy nem láttad még távolról lőni az "öreget". A Sevillában félelmetes volt húszon túlról. :-)

(Mondjuk én nem értem, mire ez a hirtelen való hurráoptimizmus Barca-részről. Én (sajnos) nagyon sima Inter-továbbjutást várok. Kb. döntetlen lesz.)

mickeyknox 2010.04.28. 13:26:05

@Csöncsön: nem egy kifejezett kommentelőre, bárkire, akire ez illik

mickeyknox 2010.04.28. 13:29:03

@Csöncsön: nem hurráoptimizmus ez, csak szurkolás. ne mondd már azt, hogy a barca otthon nem képes 2-0-ra lenyomni az intert. Lehet, hogy nem fog sikerülni, az inter uralni fogja a meccset, de képes rá.

Különben mi a lóf.szért futnának ki a pályára????

t.o.d. 2010.04.28. 13:58:50

@Csöncsön: nem tudom, mit higgyek a mai meccs előtt. Ha a Chelsea-ből indulok ki, őket megfojtotta Mourinho simán Londonban. Meg ugye a Barca se tudott semmit felmutatni Milánóban. Nem tudom, hogy a Camp Nou közönsége mennyit fog lendíteni Xavin, ha Motta megint a nyakán ül majd.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2010.04.28. 15:24:29

@mickeyknox: A tipikus Keita bomba harmincról, ami Luis Fabiano bal heréjén irányt változtatva védhetetlenül vágódik a kapuba. Na ilyen kéne, de nem tudom ki vállja a bal herés akciót, mert ezek a Barca játékosok hátracsapják ám Willyt (Free Willy után szabadon).

Komolyra fordítva: A Bayern-Inter döntő ellen tenni kell valamit.

mickeyknox 2010.04.28. 15:33:54

@pancho_sanza: a tenni akarás a lényeg, ezért is kár hogy puyol kisárgult. egyrészt nemigen kéne gólt kapni, másrészt a puli jó motivációs tényező.

mickeyknox 2010.04.28. 15:36:14

@imici77: :DDD
csöncsön is megmondta már, hogy sima inter továbbjutást vár.

a barca megverte a héten már az mkb-t, most az inter jön. nem akarok párhuzamot vonni :) (_benito ne olvasd el:))

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.04.28. 15:56:09

@mickeyknox: majd a hajrá barcában arról szól, h az inter hátha hibázik, hátha kifognak egy rossz napot, s az ellenfél nem lesz olyan erős, mint otthon... :) rem, csak az egyik helyen esik ki a katalán csapat, mert egy inter-bayern döntő rosszabb, mint egy rémálom.

Tika_ 2010.04.28. 15:56:36

@Lojzi_: @Radio Free Aberrania: még jó, hogy a fröcsögő Bayern-ellenesekkel szemben van itt néhány visszafogott vélemény :kuncog:
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: csak az igazság kedvéért, konkrétan 0 db olyan komment született itt, amiben valaki a Bayern "teljesítményét" ekézte ;)
a tegnapi Bayern végre megint megcsillantott valamit abból, amiért annyira lehet őket utálni :)
@fransancisco: Everred nem az a hisztis fajta, úh ne vonj le elhamarkodott következtetéseket
@t.o.d.: Motta egyébként Messi nyakán ült

fransancisco 2010.04.28. 16:15:24

@Tika_:
így van, csak meglepödtem

Everred 2010.04.28. 16:44:49

@fransancisco: mentségemre azt tudom felhozni, hogy 2001-ben szó nélkül elismertem a Bayern továbbjutásának jogosságát. (kurrrva Paulo Sergio, kötsög Elber)

Vul-Kahn 2010.04.28. 16:45:57

Ki írja majd a döntő előtti "Hajrá Bayern"-posztot? :)

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.04.28. 16:55:31

@Vul-Kahn: lesz egy tender és a leglelkesebb pályázatot beadó :)

Vul-Kahn 2010.04.28. 17:03:54

@mocsing: á értem, szóval _benito, ezt megbeszéltük :-)

_X_ 2010.04.28. 17:28:46

Jó sok hozzászólást írtatok erre az idegenben lőtt szabályos dologra, melyekre összegezve reagálnék:

volt olyan ötlet, hogy 2*90 perc után legyen rögtön 11es. 11es szerintem eléggé lutri mert, ott az idegek számítanak és ott aztán sokkal jobban is számít a hazai pálya. Valljuk be nem mind1, hogy füttyzápor alatt kell koncentrálnod a rugásra vagy bátorító közönség előtt...

Hosszabbítás? Az is megint csak +30perc hazai előnyt jelent egyik csapat számára.

avenger13 2010.04.28. 17:35:22

@Vul-Kahn: @mocsing: sokkal érdekesebb kérdés, hogy ki mire hajlandó azért, hogy a mocskos bayern posztot írhassa. :D feltéeve persze, ha idén is lesz ilyen. :D

horas 2010.04.28. 17:36:16

Ebben a BL-szezonban ez volt az első komoly teljesítményenek nevezhető produktum a Bayern-től.Nagyon szervezettek voltak,remekül kisegítették egymást,miden csapatrész nagyon olajozottan,flottúl müködött,mindenki halomra nyerte a párharcait.

A kiállítás költői túlzás volt,de lényegen nem változtat a Lyon rettenetesen gyenge volt.Ezen a tegnapi meccsen igazából a két edző közti márkáns különbség jött ki,mert szerinem játékos anygara óriási különbség nincs a két csapat között,Puel egész egyszerűen telibe szarta a gatyáját.
A Bayern tegnapi produkciója,mert a többi nem mert azokhoz rengeteg minden kellett,hogy összejöjjön,de a tegnapi produkció iskola példa a Real Madrid-nak,hogy lehet nulla nevekből egy jó csapatot csinálni mert ez a Bayern egy jó csapat.De az eurpai elittől szerintem még mindig messze vannak,de amíg a Real nem tudta kiejteni a Lyon-t addig ők oda vissaz sokkal jobbak voltak,Badstuber-ekkel,Contento-kkal.
Attól tartok orbitális pofon lesz ebből a döntőben.
Bár ha az Inter-rel kerülnek össze benne van egy tipikus németes győzelem,és egy gusztustalan nagyon nagy taktikai harc is,de papíron egy relatíve sima Inter győzelem szerintem a legsanszosabb,ha a rideg tényekre alapozunk.A Barca ellen úgy érzem nincs esélye a Bayern-nek,oda azért kellenének majd a kiugró egyéni teljesítmények is,hiába ügyesek a ezek a fiatalok nehezen hiszem,hogy letudnák venni Messi-t és Xavi-t(Alves,Ibrahimovic)egyszerre,hiába talál ki valami zsenálisat Van Gaal.

Mindenesetre idén ebből a párharcból jutott tovább elöszőr minden külső tényezőt nélkülözően magabiztosan,megérdemelten a Bayern München.Grat nekik az ő keretükkel a meccseik hozományaival együtt is ez mindenképpen a bravúr kategória.

horas 2010.04.28. 17:36:56

@horas: Juventus leszámítva az csoport mecs vot a kiesési szakaszra gondoltam.

Mr.AT 2010.04.28. 17:46:30

@imici77: Van, csak nagyrészük még korukból fakadóan innen van az általános 1-2ben szokásos "Írás, olvasás" feladatkörön, így hát posztírás terén nem esélyesek... :-)

_X_ 2010.04.28. 17:48:47

@horas: jah amúgy az a durva, hogy a Badstuberekről és Contentokról lehet majd még 10+ év múlva is hallani, mint aktuális játékos

avenger13 2010.04.28. 17:50:54

@horas: sok mindennel egyet tudok érteni. a kiállításnál az első sárga nagyon nagy túlzás, lehet le sem fújtam volna, cris meg hülye, hogy tapsolt azért megérdemelte, már csak a hülyeségért is. de az az érzésem, hogy semmiben nem változtatott volna, ha 11 maradnak. ebben egyetértünk.

a játékoskeretben azért van különbség. robben, és ribery elsősorban. ezt nem is ragozom tovább.

abban is egyetértünk, hogy ha lehet ilyenről beszélni az inter ellen van több esélye a bayernnek papíron. mégpedig azért mert a barca játéka a legkevésbé sem fekszik a németeknek. tapasztalatlanok hozzá a védők, és nincsenek még elég ideje együtt, hogy igazán jól le tudják védekezni a barca támadásokat. annak külön örülök, hogy végre nincs kategórikusan kijelentve, hogy a bayern mindenképp kikap. nem esélyese a döntőnek, de egy meccsen bármi lehet. nagy pofon szerintem nem lesz. már csak az egy meccses bl döntő miatt sem.
süti beállítások módosítása