Itt a tavasz, dagad a … különbség az Inter és az üldözők között, a Juventus válsága, és néhány középcsapat bukszája. Átkozott hétközi fordulók, ennél szörnyűbb dolgot csak az RTL Klub volt képes megvalósítani a déli meccsekkel, hasonló kategóriába csak a szőrös teremlabda, a megkülönböztető mez, és a műfüves pályára éles stoplissal felvonuló parasztgyerek tartozik. A mai felhozatal kérdései közül a legfontosabb a Milan-Inter versenyfutás, de lesz egy kifejezetten jónak ígérkező Catania-Fiorentina, és egy még azt is űberelő Genoa-Palermo, de a Roma sem mehet biztosra Bolognában. A Juve holnap Nápolyba utazik, ha össze tud addig trombitálni egy csapatnyi játékost.
Genoa-Palermo 1-1
Gasperini 3-4-3-jához nem árt, ha van egy olyan csatár, mint Milito, aki viszont már nincs, akik meg helyette vannak, azok pótlékok, nem helyettesek. Azért a Palermo sem az, aminek újabban mutatja magát, nyerni például nem fognak Genovában – de kikapni sem.
Parma-Milan 1-1
Elfogytak a jobbszélsők a Milanban, és az óriásölésre készülő Parma otthonában egyáltalán nem fest jól a szokásos 4-3-3 felső része, amiben Mancini is helyet kap. Persze a jó rajt után bepunnyadó Parma ellen már az is elég lehet, ha Ronaldinho 2-3 villanást kiszenved magából. Annyit meg mostanában mindig ki szokott.
Inter-Livorno 2-0
Mourinho kegyetlenebb a jutasi őrmesternél, úgy hajtja az övéit, ahogy csak tudja: a szinte biztos kieső Livornónak is a legjobb csapatával megy neki. Felépült Santon, valószínűleg ő kezd, így középen megint három védekező középpályás kezd, mert Sneijder nem játszhat. Egy jó Balotelli azért nem lenne hátrány.
Napoli-Juventus 2-1
Nincs már sok minden, amit ne mondtunk volna el a Juventusról. Az egyre kisebb célok között számomra például már csak az szerepel a nápolyi túra előtt, hogy ne alázzák meg a Juvét, mert az sokkal inkább benne van, mint egy esetleges pontszerzés.
Bologna-Roma 1-1
Kicsit belefáradt a nagy menetelésbe a Bologna, szemben a Romával, amely képtelen elfáradni, és október vége óta őrzi veretlenségét. Bolognában egyébként nem rossz eredmény a döntetlen sem, és inkább hajlunk a 2-es, mint az X felé. De ennyi arcpirító bukta után egyszerűen nem hihetünk magunknak minden tippnél.
Catania-Fiorentina 1-2
Igen, vendég. A szicíliaiaknak már nem nagyon van miért menniük, ki már nem nagyon eshetnek, a Viola pedig még hisz az első négy hely megszerzésében, amire nem is esélytelen, ha úgy játszik, ahogy tud. A BL-kiesés komoly lendületet hozott, lássuk, meddig tart.
Bari-Sampdoria 2-1
Bár a Barinak már nem sok minden van, amiért még érdemes küzdeni, a minden bizonnyal kezdő Komannak annál inkább, és mi lenne szebb annál, hogy egykori csapata ellen bizonyítaná be, hogy helye van a kezdőben?
Lazio-Siena 4-1
Hogy ez bennmaradási rangadó lett, azt nem hittük volna még ősszel sem. Pedig az, méghozzá a Robur számára – ahogy az összes hátralevő meccse – do-or-die típusú. A Lazio nem fog kiesni, ebben azért biztosak vagyunk.
Atalanta-Cagliari 0-0
Mindkét csapatban sok a sérült és az eltiltott, a bergamóiaknál nincs Doni és Barreto, De Ascentis, miközben az Isolani még mindig nem adta fel, hogy jövőre megvillantja magát Európában. Ehhez egy iksz is elég lehet, az Atalanta pedig lassan elereszti az utolsó szalmaszálat.
Udinese-Chievo 4-3
Khm.. hát, igen. Szóval nem tudjuk. Lehet bármi, a labda gömbölyű. Sípszóig tart, bla-bla. De vajon lesz-e bedobás az első 40 másodpercben?
Hétközi jóslatok - Serie A, 30. giornata
2010.03.24. 19:00 _benito
297 komment
Címkék: olasz serie a beharang
A bejegyzés trackback címe:
https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr591865498
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
JokerZ 2010.03.25. 22:42:21
újra kell kezdeni mindent, de most már úgy, mintha a B-ligából érkeznénk (megint). Tapasztalt és eredményes edző, hosszú távú szerződés, 2-3 éves csapatépítés fiatalokból, a még értékes játékosok gyors pénzzé tétele (Buffon, Giorgio). ez az egyetlen kivitelezhető középtávú stratégia.
Mr.AT 2010.03.25. 22:43:13
@bobix: Nem lesz meg a 4.hely. 4 héten belül a 3. közvetlen riválisnak ajándékozunk 3 pontot. (Palermo, Sampdoria, Napoli)
Egyben ez a legnagyobb baj is, mert se pénz nem lesz, se a kutya nem fog hozzánk igazolni.
Egyben ez a legnagyobb baj is, mert se pénz nem lesz, se a kutya nem fog hozzánk igazolni.
andree 2010.03.25. 22:43:38
Azt nem értem, miért nem az ifik játszanak ezek helyett a motiválatlan/tehetségtelen szarok helyett.
heinrich · http://nst.blog.hu 2010.03.25. 22:44:26
Gondolom az események is szerepet játszanak, de Ricsu ma olyan kurva idegesítő volt, hogy alig lehetett nézni tőle a meccset.
WallyB 2010.03.25. 22:44:28
@calciomax: rutintalan vagy. Félidőben kell fürdeni menni. :)
Jól láttam, hogy az első két dugóban Manninger rendesen benne volt? Csak nehogy ő is rácsapjon az asztalra a meccs után...
Jól láttam, hogy az első két dugóban Manninger rendesen benne volt? Csak nehogy ő is rácsapjon az asztalra a meccs után...
imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.25. 22:45:59
@heinrich: máskor nézd a livescore-on :)
popp · http://koncertblog.com/ 2010.03.25. 22:57:59
@giacinto: A nagy Döme is letűrt sportszárral tolta jópár kortársához hasonlóan. A fociba is betört a retro hullám.
@heinrich: Általában én is hülyét kapok Faragutól, főleg az NFL közvetítései idegesítőek, de ma nem volt vele semmi baj ;-).
A meccsről: nagyon nagyot ment a második félidőben a Nápoly, de ilyen közönség előtt nem is csoda. Remélem hasonló hangulatban fogadjuk az Intert szombaton.
Reagálva még korábbi juventino hozzászólásokra, nem baj ha valamelyik déli, a Napoli vagy a Palermo kap lehetőséget a BL indulásra. Az egyik helyen ötvenezer fanatikus hajtaná az olasz reprezentánst minden meccsen, a másikon nyolcvanezer.
Nem hinném, hogy Nápolyban vagy Palermoban is négyest osztana a Bayernt. Ilyen hangulatban a bíró spori is összefosná magát és befújná a hazait még egy Barca ellen is.
@heinrich: Általában én is hülyét kapok Faragutól, főleg az NFL közvetítései idegesítőek, de ma nem volt vele semmi baj ;-).
A meccsről: nagyon nagyot ment a második félidőben a Nápoly, de ilyen közönség előtt nem is csoda. Remélem hasonló hangulatban fogadjuk az Intert szombaton.
Reagálva még korábbi juventino hozzászólásokra, nem baj ha valamelyik déli, a Napoli vagy a Palermo kap lehetőséget a BL indulásra. Az egyik helyen ötvenezer fanatikus hajtaná az olasz reprezentánst minden meccsen, a másikon nyolcvanezer.
Nem hinném, hogy Nápolyban vagy Palermoban is négyest osztana a Bayernt. Ilyen hangulatban a bíró spori is összefosná magát és befújná a hazait még egy Barca ellen is.
Mr.AT 2010.03.25. 23:00:36
@heinrich: Én is gondolkodtam, h megírjam ezt, de aztán úgy döntöttem, h egyrészt le lennék ugatva, h csak savanyú a szőlő, másrészt meg van bőven ennél nagyobb bajunk is.
touristique 2010.03.25. 23:14:37
@_benito: volt pedig védője, csak elszaladt onnan gyorsan.
giacinto 2010.03.25. 23:15:24
@heinrich: Faragó mindig kurvaidegesítő, egyre szánalmasabb a stilusa.
giacinto 2010.03.25. 23:16:44
@popp: "Remélem hasonló hangulatban fogadjuk az Intert szombaton."
olyan hangulat mint az elmúlt 3 évben volt, pont megfelel majd szombaton :))
olyan hangulat mint az elmúlt 3 évben volt, pont megfelel majd szombaton :))
giacinto 2010.03.25. 23:18:06
egyébként egyetértek, Palermot vagy Napolit a BL-be, ők nagyon megérdemelnék idén, a juvét az EL-be, hogy ne legyen túl egyszerű dolguk következő szezonba.
_alerob 2010.03.25. 23:31:30
A Juventus játékosainak piaci értéke kb 280 milla, ebből 200milla Chiellini, Buffon és Del Piero. Nem, lehet 270. vagy 279?
calcio_di_rigore 2010.03.25. 23:31:51
@giacinto: Érdemelné a lóf@szt. A Juve az évezred leggyengébb szezonját futja, 50 éve nem kapott ki ennyiszer a bajnokságban, ez a Napoli meg azt ünnepli hogy beérte pontszámban. Nem érdemel a Serie A négy BL-helyet.
_alerob 2010.03.25. 23:33:50
Ja, és Del Piero nem egy szent mostanság, de még a legelvadultabb szurkolók is megérthetik, még ha bolondság is amit művel. És ő lesz az egyetlen, aki tisztességgel kiáll és beismeri, bazdmeg, fasz voltam.
popp · http://koncertblog.com/ 2010.03.25. 23:45:17
@calcio_di_rigore: Ühüm, de legalább eljutnak a nyolcig (az egy-hét ugye a nyolc között volt) és nem zúgnak ki a selejtezőből.
Mondjuk mosolyt fakasztó és nagy lelkierőt sejtet, hogy a mai bukta után ezzel egy három évvel ezelőtti meccsel sikerült előjönni.
@giacinto: Csak ti veszíthettek tesó, azt ugye vágod ;-). Nekünk szép a dobogó is, de nektek blama, ha nem lesztek bajnokok.
Mondjuk mosolyt fakasztó és nagy lelkierőt sejtet, hogy a mai bukta után ezzel egy három évvel ezelőtti meccsel sikerült előjönni.
@giacinto: Csak ti veszíthettek tesó, azt ugye vágod ;-). Nekünk szép a dobogó is, de nektek blama, ha nem lesztek bajnokok.
calciomax 2010.03.26. 00:05:03
@_alerob: "...200milla Chiellini, Buffon és Del Piero" ezt azért részletezhetnéd mert nekem a 100 de lehet az ötven se jön össze.
Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2010.03.26. 08:12:14
@calciomax: Eszmei értékről még nem hallottál?
horas 2010.03.26. 09:05:55
Faragó engem világ életében idegesített egy buta hülye.Tegnap az nekem is feltünt" Kár ezért az akcióért ebben több volt"
egy kihagyott Napoli ziccer után...pffff
Meg volt egy másik zseniális beszólása:
"Könnyebb lecserélni egy egész csapatot mintsem elküldeni az edzőt" ?????????????
Innen is üzenem neki:édesanyád illegálisan keresi a kenyerét!
Most már én is úgy vagyok,hogy télleg van ebben a rossz erőnlétben valami,tegnap ez tagadhatatlan volt.Zaccheroni egy barom Del Piero-Grygera csere?
Amauri mit keres a pályán még?Ki hiszi azt,hogy ő még fog értelmeset húzni,Trez kiégve túl a csúcson jobb mint ő,miért erőlteti mindenki?
Camoranesi botrány volt,semmi foci csak a vagdalózás plus ő adta el a labdát nagyon könnyelműen és látványosanbaszott vissza támadni...
Szerintem a BL-t ellehet felejteni,az sem ártana ha az Európa Liga-t is a jövőre úgy csapat építés egy front kitűzött cél a biztos BL-szerintem ez lesz jövőre a realítás.Kb 6 ember van a mostani keretben akit érdemes jövőre megtartani.
egy kihagyott Napoli ziccer után...pffff
Meg volt egy másik zseniális beszólása:
"Könnyebb lecserélni egy egész csapatot mintsem elküldeni az edzőt" ?????????????
Innen is üzenem neki:édesanyád illegálisan keresi a kenyerét!
Most már én is úgy vagyok,hogy télleg van ebben a rossz erőnlétben valami,tegnap ez tagadhatatlan volt.Zaccheroni egy barom Del Piero-Grygera csere?
Amauri mit keres a pályán még?Ki hiszi azt,hogy ő még fog értelmeset húzni,Trez kiégve túl a csúcson jobb mint ő,miért erőlteti mindenki?
Camoranesi botrány volt,semmi foci csak a vagdalózás plus ő adta el a labdát nagyon könnyelműen és látványosanbaszott vissza támadni...
Szerintem a BL-t ellehet felejteni,az sem ártana ha az Európa Liga-t is a jövőre úgy csapat építés egy front kitűzött cél a biztos BL-szerintem ez lesz jövőre a realítás.Kb 6 ember van a mostani keretben akit érdemes jövőre megtartani.
giacinto 2010.03.26. 09:06:29
@calcio_di_rigore: mi köze van a Palermo és a Napoli JÓ szezonjának és TÁMADÓ focijának a juve gyengélkedéséhez.
tipikus dögöljön meg a szomszéd theene hozzáállás a részedről, ajuve ygenge, ezért más se menjen BL_be....
tipikus dögöljön meg a szomszéd theene hozzáállás a részedről, ajuve ygenge, ezért más se menjen BL_be....
giacinto 2010.03.26. 09:08:42
@popp: nehogy már úgy állítsd be ezt a meccset, mint: ha kikap az Inter, akkor azonnal el is bukja a bajnokságot....
giacinto 2010.03.26. 09:09:52
@Nerazzurri: mert este "Föld órája" nevű akármi lesz és 1 órára lekapcsolják a villanyokat Rómában meg sok más nagyvárosban is a Földön.
_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.26. 09:11:33
@giacinto: van abban valami, amit mondasz.
calciónak meg abban van igaza, hogy érdemes végignézni, mit teljesítettek azok a csapatok az uefa kupában, akik most a bl-re gyúrnak: az ő kiváló szereplésüknek köszönhető, hogy csak három olasz megy hamarosan a bl-be.
calciónak meg abban van igaza, hogy érdemes végignézni, mit teljesítettek azok a csapatok az uefa kupában, akik most a bl-re gyúrnak: az ő kiváló szereplésüknek köszönhető, hogy csak három olasz megy hamarosan a bl-be.
popp · http://koncertblog.com/ 2010.03.26. 09:13:36
@giacinto: Hol állítottam be úgy? Én úgy gondolom, ha az Inter kikap szombaton, akkor van értelme reménykedni a Roma scudettojában, addig semmi.
giacinto 2010.03.26. 09:16:21
@_benito: az összes EL-esnek, UEFA-kupásnak köszönhető. benne van ebben sok minden. BL-szinten simán verik a németek eredményeit, de az összes EL-es hibás ezért.
popp · http://koncertblog.com/ 2010.03.26. 09:16:46
A mostani Nápoly és Palermo egy-két poszton megerősítve egyáltalán nem lenne esélytelen a Bl-ben. Az is igaz, hogy negyedikként már a selejtezőben túl kéne jutniuk egy komolyabb párharcon.
horas 2010.03.26. 09:18:28
@calciomax: Chiellni nagyon max 30 de az nagyon max Buffon megint 30 körül az úgy ül,de Del Piero-ért ember nem fog adni még 10m körül se.Egy 50 milla körül össze lehet szedni Chiellini és Buffon-ból,de az kevés.Akit meg lehet tartani jövőre:
Buffon,Caceres,Chiellini,Marchisio,Diego,Candreva.
Sissoko Melo ők jók alapvetően,de idén ők is gyengék,de azért én megtartanám őket esetleg Giovinco,Iaquinta ők még beleférnek.
Meg nem ártana megnézni most már,hogy kit vesznek meg.
Edzőnek:Laurent Blanc.
Buffon,Caceres,Chiellini,Marchisio,Diego,Candreva.
Sissoko Melo ők jók alapvetően,de idén ők is gyengék,de azért én megtartanám őket esetleg Giovinco,Iaquinta ők még beleférnek.
Meg nem ártana megnézni most már,hogy kit vesznek meg.
Edzőnek:Laurent Blanc.
giacinto 2010.03.26. 09:18:57
@_benito: ilyen alapon úgy kéne kiirni a bajnokságot, hogy X csapat korábban leszerepelt a nemzetközi kupákban, akkor ez az X csapat soha többé ne induljon?
sztem Nápolyban és Palermoban is van olyan megszállott a tulaj, hogy jópár millát beletolna a csapatba nyáron, ha megvan a BL-hely.
ráadásul a bajnokságnak is jót tenne egy pénzügyileg erősebb középosztály.
ne tegyünk már megint úgy, hogy a juvénak alapból jár a BL, a korábbi érdemekre hivatkozva.
sztem Nápolyban és Palermoban is van olyan megszállott a tulaj, hogy jópár millát beletolna a csapatba nyáron, ha megvan a BL-hely.
ráadásul a bajnokságnak is jót tenne egy pénzügyileg erősebb középosztály.
ne tegyünk már megint úgy, hogy a juvénak alapból jár a BL, a korábbi érdemekre hivatkozva.
giacinto 2010.03.26. 09:20:43
az idén leggyengébbnek tartott, szintén 4. helyről bekerülő Fiorentina hozta a legtöbb pontot az olaszoknak és még most is állnának, ha nincs Övrebö.
szóval baromság előre leirni bármelyik csapatot.
szóval baromság előre leirni bármelyik csapatot.
horas 2010.03.26. 09:21:22
@_benito: Azért ne húzzuk le a Palermo-t Napoli-t,ők most azért vannak képben mert fos a Fiorentina és a Juve.
De idén az olasz focinak nemzetközi szinten a Juve ártot a legtöbbet szerintem.
De idén az olasz focinak nemzetközi szinten a Juve ártot a legtöbbet szerintem.
giacinto 2010.03.26. 09:27:53
@horas: meg a Lazio, sajnos, de rajtuk kevésbé lehet elverni a port, ott súlyos gondok vannak.
popp · http://koncertblog.com/ 2010.03.26. 09:28:59
@horas: Amúgy Fiorentina nem fos, csak semmi nem jön össze nekik. Amúgy keretüket tekintve semmvel nem jobbak, mint a Palermo vagy a Nápoly és nekik se sokon múlott a legjobb nyolc.
horas 2010.03.26. 09:32:52
@popp: Én a bajnoki szereplésre gondolok a realítás ilyesmi lenne:
Inter
Milan
Juve
Roma
Fiorentina
Palermo
Napoli
A legjobb nyolc konkrétan egy baromarcú játévezetőn múlott...
Nem baj, a Bayern egy hasonló salátával tér haza majd az Olda Trafford-ról mint a Milan ne aggódjatok...
Inter
Milan
Juve
Roma
Fiorentina
Palermo
Napoli
A legjobb nyolc konkrétan egy baromarcú játévezetőn múlott...
Nem baj, a Bayern egy hasonló salátával tér haza majd az Olda Trafford-ról mint a Milan ne aggódjatok...
horas 2010.03.26. 09:34:41
@popp: Ja az asroma.hu-n olvastam:
"Ranieri nem hisz a bajnoki címben..."
Köszönjük...biztos sikerülni fog...
"Ranieri nem hisz a bajnoki címben..."
Köszönjük...biztos sikerülni fog...
_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.26. 09:40:24
@horas: ez nem vitás, és nem is őket védem, csak azt mondom, hogy elnézve ezeket a csapatokat, teljesen esélytelenek a bl-ben, és csak arra lennének jók, hogy tovább ássák a serie a sírját.
a napoli költötte idén a legtöbb pénzt a serie a-csapatok közül, csak mondom. van ott pénz, és palermóban is, nem azzal van a gond.
a napoli költötte idén a legtöbb pénzt a serie a-csapatok közül, csak mondom. van ott pénz, és palermóban is, nem azzal van a gond.
giacinto 2010.03.26. 09:43:38
@_benito: "a napoli költötte idén a legtöbb pénzt a serie a-csapatok közül, csak mondom."
lett is eredménye, tavaly valahol a 15. hely körül végeztek. most kb egy tizessel lesznek előrébb.
lett is eredménye, tavaly valahol a 15. hely körül végeztek. most kb egy tizessel lesznek előrébb.
popp · http://koncertblog.com/ 2010.03.26. 09:44:26
@horas: Szerintem a lelke mélén hisz abban a jó öreg Caludio, de tényleg az Inter az esélyes. A bajnokságban is voltak nagyon jó mecsei a fionak, amit elbukott. Játékban nem látok velük problémát az idén, az a bajuk, hogy a világ helyzete nem elég nekik,
giacinto 2010.03.26. 09:44:53
@_benito: "csak arra lennének jók, hogy tovább ássák a serie a sírját. "
miért? miért kell előre leirni bárkit is?
A Serie A már megásta a sirját ha 4. BL-hely elvesztésére gondolunk mert az jövőre Palermo nélkül is ugrani fog.
miért? miért kell előre leirni bárkit is?
A Serie A már megásta a sirját ha 4. BL-hely elvesztésére gondolunk mert az jövőre Palermo nélkül is ugrani fog.
horas 2010.03.26. 09:45:48
@_benito: Hadd probálják meg egy otthoni 1-4 re képesek lesznek ők is...
Egy másoksabb sorsolással akár acsoprtból is továbbjuthatnak szerintem a Palermo vagy a Napoli simán van olyan jó mint egy Panatinaikos,Olimpiakos,CSZKA Moszka,AZ,Standard Liege meg egyéb hülyeségek.
Egy másoksabb sorsolással akár acsoprtból is továbbjuthatnak szerintem a Palermo vagy a Napoli simán van olyan jó mint egy Panatinaikos,Olimpiakos,CSZKA Moszka,AZ,Standard Liege meg egyéb hülyeségek.
horas 2010.03.26. 09:47:52
@popp: Idén nem lesz BL-szeritnem el is úszik minden pedig sokat kaszáltak idén,de Montolivo-t biztos viszik és Jovetic is max jövőre lesz még,ha ott lesz.
horas 2010.03.26. 09:49:51
@popp: 4 pont távolsára,úgyhogy az Inter 3 fronton áll még a BL-ben valószinüleg tovább is jut,kicsit jobban kéne harapni,de hát Rani bácsi már fogatlan oroszlán.
giacinto 2010.03.26. 09:54:28
@horas: ezzel minden középcsapat igy van, ha bejutnak BL_be, azt az évet ki lehet dobni bajnokság szempontból. nem csak Olaszo-ban. kettős fronthoz nincsenek hozzászokva. de ez csak átmeneti, sztem jövőre Fiorentina újra nagyon erős lesz, mert nem kll 2-felé koncentrálni
_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.26. 09:58:13
@giacinto: szerintem a fiorentina megnyeri a kupát :)
popp · http://koncertblog.com/ 2010.03.26. 10:00:13
@horas: Te honnan veszed, hogy az öltözőben nem vért isznak éppen. Abban biztos lehetsz, hogy hatvanötezer örjöngő fanatikus előtt egy nagyon feltüzelt Romát kaptok a szátokba. Az viszont tény, hogy a bajnokság és a meccs esélyesei sem mi vagyunk.
horas 2010.03.26. 10:15:52
@popp: Hát láttam már idén rangadón a Roma-t onnan.Lehet,hogy ittak vért csak szeritem lehet,hogy alvadt volt.Én nem a Roma-Inter meccsre gondolok,abban bármi benne van,hanem magára a bajnoki hajrára,és hogy Ranieri mekkora egy gyökér.
Mr.AT 2010.03.26. 10:56:42
Értem én, hogy sokakban megvan a jóízű kárörvendés a jelenlegi helyzet miatt, meg a mélyről és szívből fakadó Juventus-gyűlölet, de ha azért a szívére teszi minden valamennyire is képben lévő olasz drukker a kezét, azért az nehezen védhető, hogy a Napoliban vagy a Palermoban nagyobb a potenciál, mint a Juventusban.
A hozzájuk hasonló kis(közép?)csapatokból lett erős középcsapatok története évről évre hasonlóan van megírva, csak a főszereplő változik: összeáll egy jó gárda, akik szép focival, eredményesen jól szétrúgják néhány nagy seggét, és besétálnak a 4-6. hely valamelyikére - hogy aztán a nyáron az ily módon kiemelkedő épkézláb focistáikat lerabolja az európai elitfoci nagy része. Így mire kupaközelbe kerül a főhős, már egy szinte teljesen kicserélődött, és hát törvényszerűen meggyengült csapat áll a színtérre, majd búcsúzik az első körök valamelyikében.
Függetlenül attól, hogy idén minden erre járó kiscsapat kényelmesen vigyorgó szadizmussal aláz földig minket, azt hiszem, az nem vitás, hogy nem ez a játék jellemző a Juventusra, s nem ez alapján az év alapján kellene megítélni a benne rejlő potenciált. (Mást ne mondjak: pl. tavalyi BL-szereplés.)
A hozzájuk hasonló kis(közép?)csapatokból lett erős középcsapatok története évről évre hasonlóan van megírva, csak a főszereplő változik: összeáll egy jó gárda, akik szép focival, eredményesen jól szétrúgják néhány nagy seggét, és besétálnak a 4-6. hely valamelyikére - hogy aztán a nyáron az ily módon kiemelkedő épkézláb focistáikat lerabolja az európai elitfoci nagy része. Így mire kupaközelbe kerül a főhős, már egy szinte teljesen kicserélődött, és hát törvényszerűen meggyengült csapat áll a színtérre, majd búcsúzik az első körök valamelyikében.
Függetlenül attól, hogy idén minden erre járó kiscsapat kényelmesen vigyorgó szadizmussal aláz földig minket, azt hiszem, az nem vitás, hogy nem ez a játék jellemző a Juventusra, s nem ez alapján az év alapján kellene megítélni a benne rejlő potenciált. (Mást ne mondjak: pl. tavalyi BL-szereplés.)
Mr.AT 2010.03.26. 10:57:37
@Mr.AT: A fentiekre amúgy jó példa a tavalyi Genoa, a korábbi Udinese, vagy az ezredforduló Chievo-ja.
heinrich · http://nst.blog.hu 2010.03.26. 11:01:48
@horas: nem kell ám mindent komolyan venni, mást ne mondjak, Magath minden évben ezt tolja. Felesleges lenne terhet pakolni a játékosokra, de az öltözőben gondolom nem ezt a dumát tolja.
calcio_di_rigore 2010.03.26. 11:48:22
@giacinto: én csak megkérdeztem, hogy a Napoli "JÓ" focija mennyivel több pontot eredményezett a története egyik leggyengébb szezonját futó Juventusénál? Hmm? Mellébeszélés helyett.
Amúgy is vicces, hogy te aki annyira izgulsz a 4 olasz BL-hely miatt, a Palermoban meg a Napoliban látod a jövőt, akiknek valószínűleg a selejtező is komoly gondokat fog okozni. Csak a Juventus-gyűlöleted miatt teszed ezt, amivel nincs semmi baj, én is boldog leszek ha az Inter kizúg a Cszka ellen, szarok a koefficiensre.
Mi meg kibírunk egy évet a BL nélkül, nem is olyan régen kettőt is kibírtunk.
Amúgy is vicces, hogy te aki annyira izgulsz a 4 olasz BL-hely miatt, a Palermoban meg a Napoliban látod a jövőt, akiknek valószínűleg a selejtező is komoly gondokat fog okozni. Csak a Juventus-gyűlöleted miatt teszed ezt, amivel nincs semmi baj, én is boldog leszek ha az Inter kizúg a Cszka ellen, szarok a koefficiensre.
Mi meg kibírunk egy évet a BL nélkül, nem is olyan régen kettőt is kibírtunk.
rexford 2010.03.26. 11:52:17
@Mr.AT: Szerintem még a Fio is idesorolható, függetlenül az idei óriási-fantasztikus-elképesztő szereplésüktől.
popp · http://koncertblog.com/ 2010.03.26. 12:06:53
@Mr.AT: Mondjuk ellentmond a sommás általánosításodnak, hogy a Fiorentina nem éppen az első körökben esett ki, hanem továbbjutott egy Sporting elleni nem túl egyszerű selejtezőn. Magabiztosan nyerte a csoportját a Lyon előtt, kiejtve a Liverpoolt és csak a balszerencséjének és a bírónak köszönheti, hogy nem verte ki a Juvét Torinóban megalázó Bayernt. Aztán azelőtti két évben a negyedik olasz bl résztvevőnek számító Roma szerpelt a legjobban.
Nem vagyok anti-juventino, de azokkal a véleményekkel nem tudok azonosulni, hogy a Juve kimaradása a Bl-flottából óriási érvágás az olasz focinak. Szerintem inkább a Juve szurkolóknak kéne belátni, hogy egy-egy ilyen év még egy nagy csapatnál is becsúszhat.
Mondom megint: azt hiszem, hogy kevés európai csapat érezné magát jól a Napoli vagy a Palermo otthonában.
Nem vagyok anti-juventino, de azokkal a véleményekkel nem tudok azonosulni, hogy a Juve kimaradása a Bl-flottából óriási érvágás az olasz focinak. Szerintem inkább a Juve szurkolóknak kéne belátni, hogy egy-egy ilyen év még egy nagy csapatnál is becsúszhat.
Mondom megint: azt hiszem, hogy kevés európai csapat érezné magát jól a Napoli vagy a Palermo otthonában.
horas 2010.03.26. 12:17:20
@heinrich: Nem nagyon vágom Magath dolgait,viszont több kurázsit érzek benne mint Rani-ban,ez a nyomás dolog meg nálam a "ki tud többet futni" illetve többi ilyen focis berkeken belül létező legenda.Most azért mert Ranieri nem mondogatja,a játékosok tudják,hogy mi a tétje a meccsnek,bizonyos szinten van hatása az edzőnek bizonyos szint után nincs.Nagyon ért hozzá az öreg az tény,dehogy semmit nem nyer vele senki az is biztos.
Nézd meg ezt az ökör Mourinho-t,az Inter hosszú évek óta arctalan romboló antifoci élképviselője volt,a Chelsea ellen kimert állni 4 támadó szellemű játékossal,ki is ejtették a őket,tavaly szép fellengolás szerűsége volt a Juve-nak a Chelsea meccsen,de az inkább valami spirito-féle volt mindsem Ranieri elszántsága,aggressziója.
Nézd meg ezt az ökör Mourinho-t,az Inter hosszú évek óta arctalan romboló antifoci élképviselője volt,a Chelsea ellen kimert állni 4 támadó szellemű játékossal,ki is ejtették a őket,tavaly szép fellengolás szerűsége volt a Juve-nak a Chelsea meccsen,de az inkább valami spirito-féle volt mindsem Ranieri elszántsága,aggressziója.
horas 2010.03.26. 12:34:18
Viszont már eszembe jutott korábban,perverzió vagy nem az...egy Mr.AT posztot olvasnék egyszer,az lenne ám rendszerváltás...
:)
Komolyan mondom,amúgy.
:)
Komolyan mondom,amúgy.
popp · http://koncertblog.com/ 2010.03.26. 12:34:54
@horas: Mondom, hogy nem volt még bajnok alapanyag Rani keze alatt. És igaza van heinrichnek. Claudio úgy érzi most ezt kell és lehet, hogy pont azért, mert érzi az öltözőben a feszültséget. Te viszont a karosszékedből jól megmondod a frankót.
popp · http://koncertblog.com/ 2010.03.26. 12:41:55
@calcio_di_rigore: Nem vagyok benne biztos, hogy a Juventus olyan magabiztosan venné a selejtezőt. Az idén mellékelt ábra alapján nemigen. Az utolsó körben a bajnokok ága miatt szinte csak erős csapat jöhet szembe, ráadásul ahogy most kinéz nyáron megen igazoltok egy rakat új embert, azok pedig az augusztusi selejtezőkre aligha állnának össze, főleg ha vébén is játszanak előtte.
Szóval szerintem egyáltalán nem indulna sokkal nagyobb eséllyel a selejtezőknek a Juve, mint a Napoli vagy a Palermo. Elképesztő egyébként az az arrogancia, amelyik ilyenkor is kibukik belőled.
Szóval szerintem egyáltalán nem indulna sokkal nagyobb eséllyel a selejtezőknek a Juve, mint a Napoli vagy a Palermo. Elképesztő egyébként az az arrogancia, amelyik ilyenkor is kibukik belőled.
_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.26. 12:58:38
@popp: nem kell ám olyan vészesen sok ember a juvéba. kell két szélsőhátvéd, egy jobbszélső, és egy csatár, ebből a jobbszélső legyen klasszis, a hátvédek lehetnek fiatalok, a csatár meg úgyis lutri. inkább olasz, hogy ne kelljen fél év, mire megtanulja, mi a dolga.
és persze iszonyúan gatyába kell rázni a többieket, kezdve a felipe melo-sissoko kettőssel.
és persze iszonyúan gatyába kell rázni a többieket, kezdve a felipe melo-sissoko kettőssel.
s4tch 2010.03.26. 13:03:20
@giacinto: én úgy emlékszem, nem is rúgták ki, a feljutás elérése után azonnal lemondott.
popp · http://koncertblog.com/ 2010.03.26. 13:05:00
@_benito: Mit szólnál Prandellihez? Akkor a csatár is meg van, Gila, a jobbszélre meg Marchionni ?-).
Mr.AT 2010.03.26. 13:06:20
@_benito: A két szélsőhátvéd a legneccesebb, nem látok itt épkézláb jelölteket, a fiatalok meg kerettöltésre kellenek majd, nem első vonalba. Salihamidzsics, Zebina és Grygera is kiöregedik jövőre, Molinaro meg remélhetőleg marad ahol van, tehát helyből 4 helyet kell feltöltenünk (s akkor még nem beszéltünk Grossoról).
giacinto 2010.03.26. 13:30:35
A VB és az ott szereplő játékosok száma miatt sokkal jobban fel tudna készülni a BL-selejtezőre a Palermo vagy a Napoli, mint a Juve. Előbbi 2-ből jó ha lesz 1-2 ember a VB-n, ergo full pihentek lesznek, a juvéból meg még a szertárost is viszi Lippi...
meg ugye ezt hallgatjuk egész évben hogy igy meg ugy kurták el a nyári felkészülést, nem tudtak pihenni, stb. 2009-ben, nem VB-évben. mi lesz idén nyáron akkor? vb-nek júl 10 körül van vége, normál körülmények közt pedig júli 15-16 körül szokták kezdeni a felkészülést, a NEM selejtezős csapatok.
meg ugye ezt hallgatjuk egész évben hogy igy meg ugy kurták el a nyári felkészülést, nem tudtak pihenni, stb. 2009-ben, nem VB-évben. mi lesz idén nyáron akkor? vb-nek júl 10 körül van vége, normál körülmények közt pedig júli 15-16 körül szokták kezdeni a felkészülést, a NEM selejtezős csapatok.
Mr.AT 2010.03.26. 13:35:46
@popp: Becsúszhat ilyen év, naná, és amúgy szóval sem mondtam, hogy ha a pályán nem harcolja ki a csapat, akkor alanyi jogon tolja be a FIGC. Ha nem érjük el a negyedik helyet, megyünk szépen az EL-be.
Csak azért viccesnek tartom, hogy azért, mert ez az egy évünk tagadhatatlanul botrányosan sikerült, itt olyan vélemények születnek, hogy a Napoli meg a Palermo sokkal erősebb és eredményesebb lenne - csak azért, mert tőlük meg sikerült látni idén 3-4 meccset, amelyen jók voltak.
Ezek nem nagy csapatok, nem nagy a reklámértékük, és egész más dimenziójú pénzekből építkeznek - ergo matematikailag is kisebb az esélyük egy tényleg ütőképes csapat összeállítására. Ettől még lehetnek jók, és időlegesen produkálhatnak jó eredményeket, de a tartósan ütőképes csapat mindenhol a nagycsapat.
Csak azért viccesnek tartom, hogy azért, mert ez az egy évünk tagadhatatlanul botrányosan sikerült, itt olyan vélemények születnek, hogy a Napoli meg a Palermo sokkal erősebb és eredményesebb lenne - csak azért, mert tőlük meg sikerült látni idén 3-4 meccset, amelyen jók voltak.
Ezek nem nagy csapatok, nem nagy a reklámértékük, és egész más dimenziójú pénzekből építkeznek - ergo matematikailag is kisebb az esélyük egy tényleg ütőképes csapat összeállítására. Ettől még lehetnek jók, és időlegesen produkálhatnak jó eredményeket, de a tartósan ütőképes csapat mindenhol a nagycsapat.
Mr.AT 2010.03.26. 13:38:46
@giacinto: A logikai lánc nem úgy néz ki, hogy "jahajahajajjj, nem tudtunk pihenni", hanem:
elqrták a felkészülést -> nem megfelelő az izomzat -> sok a sérülés -> az így folyamatosan játszani kénytelen maradék nem tud pihenni, jahajahajajj
Amúgy meg nem Legrottaglie és Grosso pihentsége fog hiányozni nekünk a BL-selejtezőn, az biztos.
elqrták a felkészülést -> nem megfelelő az izomzat -> sok a sérülés -> az így folyamatosan játszani kénytelen maradék nem tud pihenni, jahajahajajj
Amúgy meg nem Legrottaglie és Grosso pihentsége fog hiányozni nekünk a BL-selejtezőn, az biztos.
_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.26. 13:46:05
@Mr.AT: kolarov, santon, park dzsi-szung, balotelli (muhaha) és mehet a szezon :)
Mr.AT 2010.03.26. 13:49:47
@_benito: Esetleg még Effenberg és Kahn, hogy biztosan legyen 11 olyan játékosunk, akit élből arcon hány minden hó érzésű focidrukker. :-)
Balotelliért személy szerint amúgy semennyi pénzt nem sajnálnék. Egy utolsó szemétláda köcsög, de az egyik legnagyobb olasz csatártehetség, erős, kreatív, önző, meg minden, ami kell. Ha az Inter lesz olyan farok, hogy tényleg elkótyavetyéli nyáron (amit minden Mourinho-durci ellenére sem tudok elképzelni), akkor le kell rá csapni, azonnal.
Mondjuk adjuk érte oda a Grygera-Poulsen-Tiago triót, diszkont áron beszámítva. :-)
Balotelliért személy szerint amúgy semennyi pénzt nem sajnálnék. Egy utolsó szemétláda köcsög, de az egyik legnagyobb olasz csatártehetség, erős, kreatív, önző, meg minden, ami kell. Ha az Inter lesz olyan farok, hogy tényleg elkótyavetyéli nyáron (amit minden Mourinho-durci ellenére sem tudok elképzelni), akkor le kell rá csapni, azonnal.
Mondjuk adjuk érte oda a Grygera-Poulsen-Tiago triót, diszkont áron beszámítva. :-)
rexford 2010.03.26. 13:52:43
Elég nagyot néznék, ha Balotelli valaha is a Juvéba kerülne.
rexford 2010.03.26. 14:13:57
@_benito: Középhátvéd? Középcsatár? Most új Juvét akarunk, vagy kozmetikázzuk a szart?
Persze annak nincs nagy realitása - jogi, pénzügyi okokból -, hogy 10 embert csak úgy elküldjenek.
Persze annak nincs nagy realitása - jogi, pénzügyi okokból -, hogy 10 embert csak úgy elküldjenek.
calcio_di_rigore 2010.03.26. 14:14:35
@Mr.AT: Egy minimális alázat sincs abban a gyerekben. Ráadásul buta is, nem csak hülye. Nem illik a Juventusba. Arról nem is beszélve, hogy jópár szurkolónál lefagyna a szoftver.
ericcartmen 2010.03.26. 14:15:14
@Mr.AT: Nem arról van szó, hogy a Napoli vagy a Palermo sokkal erősebb és eredményesebb lenne a bl-ben, csak a juventinok biztosra veszik, hogy ők messzebb jutnának, pedig ez korántsem olyan egyértelmű.
calcio_di_rigore 2010.03.26. 14:15:45
@popp: nem tudom milyen arroganciáról beszélsz, szerintem meg te vagy az. Itt le is zárhatjuk.
popp · http://koncertblog.com/ 2010.03.26. 14:51:09
@calcio_di_rigore: Például mindenidők legrosszabb Juve szezonjáról beszélsz és arról, hogy a Napoli így sem tud előzni titeket. Azt felejted el, hogy más a mérce a két csapatnál és ők magukhoz képest igenis jó szezont futnak.
ericcartmen 2010.03.26. 15:21:02
@popp: ráadásul ha nem Donadonival futnak neki az idénynek most nem lenne kérdés a 4ik hely
calcio_di_rigore 2010.03.26. 15:29:59
@popp: Tehát akkor ez azt jelenti, hogy jövőre a Napoli milyen jó helyen lesz a Bl-ben... Nem igazán értem.
Elég lenne annyit írni, hogy "gyűlölöm a Juvét, ne induljanak a BL-ben", ehelyett mellébeszéltek órákon keresztül.
Elég lenne annyit írni, hogy "gyűlölöm a Juvét, ne induljanak a BL-ben", ehelyett mellébeszéltek órákon keresztül.
bobix 2010.03.26. 15:39:49
@calcio_di_rigore: megelőztél :)
ericcartmen 2010.03.26. 15:51:17
@calcio_di_rigore: Nem de azt sem jelenti, hogy nem lesznek ott jó helyen.
giacinto 2010.03.26. 17:35:04
biztos örömmel igazolna a juvéba, ahol a haláláért ugráltak/ugrálnak meccseken. imádná ezt a klubot.
@calcio_di_rigore: mi szimplán a jelenkori teljesítmények (és nézőszámok muhaha) alapján ítélünk, ti meg a múltból meg egy feltételezett szép és erős jövőből.
mondom, módosítani kell a versenykiirást úgy, hogy a juvénak akárhol végez INDULNI KELL nemzetközi kupában és kész!
egyébként tényleg induljanak, 6.helyezettként az EL-ben, vissza lehetne vágni a Fulhamnek....
@calcio_di_rigore: mi szimplán a jelenkori teljesítmények (és nézőszámok muhaha) alapján ítélünk, ti meg a múltból meg egy feltételezett szép és erős jövőből.
mondom, módosítani kell a versenykiirást úgy, hogy a juvénak akárhol végez INDULNI KELL nemzetközi kupában és kész!
egyébként tényleg induljanak, 6.helyezettként az EL-ben, vissza lehetne vágni a Fulhamnek....
_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.26. 17:46:55
@giacinto: komolyan mondom, félelmetesen idegesítő vagy újabban.
calcio_di_rigore 2010.03.26. 17:47:10
@giacinto: válaszolj már, bohóc: hány ponttal gyűjtött többet a Napoli mint a Juventus?
rexford 2010.03.26. 18:18:07
@_benito: BL-indulás ide vagy oda, azért még mindig vannak reális lehetőségek. Van az a lóvé, hogy a BL se legyen érdekes.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.26. 18:41:36
@giacinto: Ez a nap is eljött, igen, úgy néz ki hogy egy ideig nem működnek tovább. Hosszas lenne leírni minden okot, volt itt egy bizonyos Polverini nevű politikus miatt politikai botrány is, a lényeg az, hogy a Siena elleni meccsen a Banda Noantri tagjai szabályosan kizárták a Nordból az Irriducibilit, nem engedtek be közülük egy szurkolót sem. Magyarán átvették az irányítást. Tervük, hogy teljesen megreformálják a Lazio iránti szurkolás természetét és jeleit. Kérdés hogy rövid életű palotaforradalom lesz-e, vagy az egész szurkolói életre kiható változás. Az is érdekes lehet, hogy otthon ki tudta zárni őket a Banda, de mi lesz idegenben, rögtön vasárnap este Milánóban? Válság van itt a talapzattól a tetőig, de tartom, 1 pontra jó lehet a mostani Lazio, ma éppen Mancini sérült le, és ugye nem lesz se Ronnie, se Pirlo, se Beckham, se Pato, se Nesta.
Másról szólván, nem értek egyet azzal, hogy a Juventushoz hasonlóan nagyon rontott volna az olasz labdarúgásnak a Lazio őszi nemzetközi "teljesítménye". Kiestek a csoportkörből, ez igaz, 3. helyen végezve, de ki fog erre emlékezni pár év múlva? Hogy egy jó példát mondjak, arra ki fog emlékezni, hogy a Roma igazán jó teljesítménnyel jutott tovább a csoportjából, majd rögtön a belga bajnok által elintézett Pana ejtette ki őket csont nélkül? Még most is emlékszem, hogy ekézték a Laziót, egy Salzburg hogy lehet akadály, hát a Romának megint mondom az a Pana is akadály volt, amelyiket simán intéztek el a belgák.
A lényeg, hogy ezekre a teljesítményekre pro és kontra senki sem fog emlékezni, mert teljesen érdektelenek egy olyan óriáshoz képest mint a Juve, amelyik valóban történelmit égett. Mielőtt a fejemre hoznám a juventinók haragját, nem azért égett hatalmasat, mert annyira rosszul szerepelt, azzal is persze, hanem azért marad ez emlékezetes, mert ez a csúfság a Juvéval esett meg. A legnépszerűbb klubbal.
Másról szólván, nem értek egyet azzal, hogy a Juventushoz hasonlóan nagyon rontott volna az olasz labdarúgásnak a Lazio őszi nemzetközi "teljesítménye". Kiestek a csoportkörből, ez igaz, 3. helyen végezve, de ki fog erre emlékezni pár év múlva? Hogy egy jó példát mondjak, arra ki fog emlékezni, hogy a Roma igazán jó teljesítménnyel jutott tovább a csoportjából, majd rögtön a belga bajnok által elintézett Pana ejtette ki őket csont nélkül? Még most is emlékszem, hogy ekézték a Laziót, egy Salzburg hogy lehet akadály, hát a Romának megint mondom az a Pana is akadály volt, amelyiket simán intéztek el a belgák.
A lényeg, hogy ezekre a teljesítményekre pro és kontra senki sem fog emlékezni, mert teljesen érdektelenek egy olyan óriáshoz képest mint a Juve, amelyik valóban történelmit égett. Mielőtt a fejemre hoznám a juventinók haragját, nem azért égett hatalmasat, mert annyira rosszul szerepelt, azzal is persze, hanem azért marad ez emlékezetes, mert ez a csúfság a Juvéval esett meg. A legnépszerűbb klubbal.
_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.26. 19:11:04
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: nem írod le hosszasan egy posztban? kitosszuk szívesen.
úgyis lesz hamarosan egy posztunk a lazióról.
úgyis lesz hamarosan egy posztunk a lazióról.
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.26. 19:29:21
@_benito: Szívesen, összeszedem amit tudok, és ha kész, átküldöm. Ha nem titok, minek köszönheti a csapat hogy a blog is megemlékezik róla?
giacinto 2010.03.26. 19:39:08
@calcio_di_rigore: eddig ugyanannyit gyűjtött, de már most megelőzi a tabellán, az oda-vissza verés miatt, bohóc. A Palermo pedig 3-mal többet gyűjtött és a 4. helyen áll, ami tudod, BL-t jelent SZEZON VÉGÉN!
@_benito: most megint mi a gond? ti követelitek gyakorlatilag a juvét a BL-be, azzal takarózva hogy úgyis szar teljesítményt fognak nyújtani, felesleges indulniuk.
Ha a juve megelőzi ezeket a csapatokat, megérdemli a BL-t, mert eléri a 4. helyet. Ha nem, nem. Ennyi.
@_benito: most megint mi a gond? ti követelitek gyakorlatilag a juvét a BL-be, azzal takarózva hogy úgyis szar teljesítményt fognak nyújtani, felesleges indulniuk.
Ha a juve megelőzi ezeket a csapatokat, megérdemli a BL-t, mert eléri a 4. helyet. Ha nem, nem. Ennyi.
rexford 2010.03.26. 19:45:32
@_benito: A Juvéról is lassan összejön egy gödrös cikkre való, nem? :) Vagy cikksorozatot tervezel?
_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.26. 19:46:59
@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: lesz egy olasz focival foglalkozó sorozat, ami egy khm... furcsa ok miatt késik.
a III. rész a 74-es lazióval, és chinagliával foglalkozik, remélem, tetszeni fog :)
a III. rész a 74-es lazióval, és chinagliával foglalkozik, remélem, tetszeni fog :)
Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.26. 19:51:51
@_benito: Na az a csapat meg is érdemli hogy mindenki jól ismerje, nagyon örülök neki!
Pályaelhagyó autóversenyző 2010.03.26. 20:09:09
szereny velemenyem szerint foleg a milan, de neha a juve is meg mindig elvezi a nagycsapatoknak azt az elonyet, hogy vacak kerettel is kepesek hozni a meccseket.
a milannal ez a nemzetkozi kupakban szokott kicsucsosodni, a juve is eron felul ment tavaly a bl-ben, meg tavalyelott a bajnoksagban - es mindket csapat ennek issza a levet. oszinten szolva nalam az inter magasan a legerosebb olaszorszagban (ezzel kb. 90% egyet is ert), de en utana a roma, fio, napoli harmast raknam. (itt azert beleszamoltam azt is, hogy a nesta + pato ill. az egesz juve allandoan dogrovason van)
a roma es a fio szerintem 2-3 igazolassal szep szezont futhat a bl-ben (es van kialakult jatekuk, konnyen beilleszthetok az emberek), a juvenel momentan csak baj van, se keret, se jatek, itt ha csak 5 embert cserelnek ki a kezdobol, akkor lehet alapozni arra, hogy a nagycsapatos lendulet viheti oket, de akkor meg mindig nincs kispad, plusz a teljesen uj keretnek jatekot is ki kellene alakitani. en ezek miatt mondom azt, hogy a juve virgonckodjon egy evet az el-ben.
a vegere hagytam a milant, amely szerintem valahogy nagyobb bajban van, mint a juve, mert a vezetoinek mintha evek ota fogalma se lenne arrol, hogy mit is akarnak. tartok attol, hogy az idei szezonbol "tanulva" megint nem igazolnak rendesen plusz el is partol a szerencse toluk jovore. (=siman kiesnek a csoportkorben)
az inter velhetoen folytatja a lassu epitkezest, maicon menni fog, jon mondjuk kolarov, santon meg megy vissza jobbra, a kozeppalyan meg mehet a cserebere. cambiasso meg legyen vegre csk.
egy ev mulva meg lehet, hogy bucsuzunk nehany tekintelytol: konnyen elofordulhat, hogy zanetti, del piero, totti es nesta is szogre akasztja a cipot (utobbi ketto nem kifejezetten a kora, hanem a serulesek miatt) meg cannavaro, materazzi, toldo...
szoval legyen a kovetkezo szezon a valtozasoke: jojjon meg a milan es a juve esze, az idosebb generacio meg bucsuzzon tisztesseggel.
a milannal ez a nemzetkozi kupakban szokott kicsucsosodni, a juve is eron felul ment tavaly a bl-ben, meg tavalyelott a bajnoksagban - es mindket csapat ennek issza a levet. oszinten szolva nalam az inter magasan a legerosebb olaszorszagban (ezzel kb. 90% egyet is ert), de en utana a roma, fio, napoli harmast raknam. (itt azert beleszamoltam azt is, hogy a nesta + pato ill. az egesz juve allandoan dogrovason van)
a roma es a fio szerintem 2-3 igazolassal szep szezont futhat a bl-ben (es van kialakult jatekuk, konnyen beilleszthetok az emberek), a juvenel momentan csak baj van, se keret, se jatek, itt ha csak 5 embert cserelnek ki a kezdobol, akkor lehet alapozni arra, hogy a nagycsapatos lendulet viheti oket, de akkor meg mindig nincs kispad, plusz a teljesen uj keretnek jatekot is ki kellene alakitani. en ezek miatt mondom azt, hogy a juve virgonckodjon egy evet az el-ben.
a vegere hagytam a milant, amely szerintem valahogy nagyobb bajban van, mint a juve, mert a vezetoinek mintha evek ota fogalma se lenne arrol, hogy mit is akarnak. tartok attol, hogy az idei szezonbol "tanulva" megint nem igazolnak rendesen plusz el is partol a szerencse toluk jovore. (=siman kiesnek a csoportkorben)
az inter velhetoen folytatja a lassu epitkezest, maicon menni fog, jon mondjuk kolarov, santon meg megy vissza jobbra, a kozeppalyan meg mehet a cserebere. cambiasso meg legyen vegre csk.
egy ev mulva meg lehet, hogy bucsuzunk nehany tekintelytol: konnyen elofordulhat, hogy zanetti, del piero, totti es nesta is szogre akasztja a cipot (utobbi ketto nem kifejezetten a kora, hanem a serulesek miatt) meg cannavaro, materazzi, toldo...
szoval legyen a kovetkezo szezon a valtozasoke: jojjon meg a milan es a juve esze, az idosebb generacio meg bucsuzzon tisztesseggel.
giacinto 2010.03.26. 21:28:50
@Pályaelhagyó autóversenyző: "a milan vezetoinek mintha evek ota fogalma se lenne arrol, hogy mit is akarnak."
dehogynem, pontosan tudják. minimális befektetéssel, pénzt nem költve várni a jó eredményeket és a nagy bajnokoktól várni hogy kirángassák a milant a szarból.
dehogynem, pontosan tudják. minimális befektetéssel, pénzt nem költve várni a jó eredményeket és a nagy bajnokoktól várni hogy kirángassák a milant a szarból.
nalazo 2010.03.26. 22:07:53
És nem lesz gázáremelés ... addig amíg megvárjuk és elfogadjuk, hogy ki ér odaa 4. helyre.
Az utolsó 100 komment: