Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Jornada 17- A forduló beharangozója

2010.01.09. 16:00 Garcia bőrmester

A 17. forduló előtt az a furcsa helyzet állt elő, hogy a nagy csapatok szurkolói egy csónakban eveznek a tekintetben, hogy hogyan vélekednek kedvencük közeli jövőjéről. Mind a Barca, mind a Real felemás érzésekkel folytatja az évet, itt egy kis nyeretlenség, ukránfütyülés, ott egy kis kit igazoljunk - kit küldjünk el-miért nem játszunk jobban hangulat nyomja rá bélyegét az évkezdetre. A Valenciánál kupavereség, köröző keselyűk, a Sevillánál négerhiány és 10 pontos hátrány jelenti a homokszemet a gépezetben. A Mallorca és a Villarreal érdemel csak felfelé mutató nyilat, a többiek pedig fordulóról-fordulóra tengetik életüket.
Most kezd igazán érdekes lenni és még azzal is szórakoztathatjuk magunkat, hogy naponta eljátszhatunk a gondolattal, hogy az általunk leginkább figyelt csapatok erősödnek vagy gyengülnek az újra megnyílt átigazolási szezonban. Rendben, hogy sok forduló van még hátra, de mostantól egy-egy győzelmi sorozat vagy betli széria egyre nagyobb súllyal esik a latba. Tovább után a beharangozáson kívül eláruljuk azt is, hogy az Atlético Madridnak mi baja van és ki az a két magyar karakter, aki kiránthatná az árokból roskatag szekerüket.

Vasárnap késő estig kell várni, hogy megnézzük, ahogyan a listavezető Barca nyerni fog Tenerifén, mert jobbak, és mert a sajtó elkezdte őket cseszegetni a már két meccs óta tartó botrányos nyeretlenségi sorozatuk miatt. Ilyenkor van az, hogy Puyol és Xavi azzal vezényli ki az öltözőből a többi arcot, hogy nehogy már beszóljanak nekünk, gyerekek. A kupavereséget nehezen ugyan, de jóvá lehet még tenni, a bajnokság viszont nyilván sokkal fontosabb, mert ott a Madrid elleni közvetlen harc folyik és ideig-óráig sem szeretnék nekik átengedni az első helyet. Ibrahimovic és az afrikaiak hiányoznak majd a szigeten, de Pedroval és Busquets beállításával nagyjából rendezhető a dolog. (Tenerife-Barcelona 0-3)

A Real győzelmére fogadni elég snassz lenne, de nem csak ezért nem tesszük, hanem, mert itt érzünk valamit a levegőben. A Mallorcát nem tartjuk annyira jónak, hogy egy jó formában, teljes harci díszben kiálló Madridot megszoríthasson hazai pályán, de most más a leányzó fekvése. A Realba ugyan elvileg visszatérhet Kaká, Guti és Van der Vaart is, de nem hisszük, hogy akad olyan szurkoló, aki nem inkább az eltiltott illetve afrikázó hármast Lass, Ramos és M. Diarra trióját várná vissza, ha így csomagban lennének kaphatóak a hétvégére. A másik oldalról pedig kíváncsian várjuk, hogy a Mallorca tud-e olyan fokú szervezettséget és taktikai megoldásokat elővezetni, ami a kihasználható lehetőséget valós eredménnyé változtatja. Ha a Real most csúnyán elverné Adurizékat, az azért sem lenne király, mert újabb ébredésnek vehetnénk azon visszatérő álmunkból, melyben néhány csapat ellen tud állni a két gigásznak. (Real Madrid-Mallorca 2-2)

Tavaly a bajnokság ezen időszakában a Real 12 ponttal volt lemaradva a listavezetőtől és az El Clasicóig 1 pontra csökkentette hátrányát. Adott a recept a Valencia számára tehát, hogy elég a gyengébbnek vélt csapatokat legyőzni, ahhoz, hogy a pelotont elhagyva megközelítsék a szökevényeket. Márpedig, ha van csapat, amit gyengének lehet vélni, az az idei Xerez. Szóval a Valencia itt kötelező három pontra van ítélve és Villa sem rúgott gólt két egymást követő helyen, úgyhogy nem lennénk most a Xerez szurkolói helyében, bár valószínűleg ők sem a miénkben, úgyhogy jól van ez így. (Xerez-Valencia 0-2)

A Sevilla hétvégén elvesztette a negyedik pozíciót, majd kedden idegenben verte kupameccsen a Barcát. Továbbra sincsenek formában lévő csatáraik, így véleményünk szerint a Racing elleni hazai siker a kupa ellenére sem egyértelmű. A Sevillában persze vannak olyan emberek, akik képesek betalálni egy kontrákra berendezkedő ellenfél ellen, de nem lesz sétagalopp, az biztos. A Santander az elmúlt hetekben kezdett életjeleket adni, és elindult felfelé, tette mindezt úgy, hogy értelmes ellenféllel nem találkozott. Mindezek alapján, arra számítunk, hogy az andalúz csapat ezt most behúzza hazai közönség előtt, és valószínűleg Renatónak kell gólt szerezni, ő ilyen meccseken szokott. (Sevilla-Racing 1-0)

Depor-szurkolók helyében viszont lennénk mostanában újra. Spanyol viszonylatban kisvárosi csapat, alacsony költségvetéssel és azzal a jó érzéssel, hogy a csapatuk kezd olyan jeleket mutatni idén, mint amiket közel egy évtizede láthattunk. A Valencia idegenbeli legyőzése a szerencsének is köszönhető volt, de ez csak hozzáadott érték az amúgy kiegyensúlyozott teljesítményükhöz. Az Osasuna elleni mérkőzésen két stabil csapat akasztja majd össze a bajszát, egy nagy visszatérővel, Pandiani személyében, akire a Depor szurkolói is szívesen emlékeznek. Szoros lesz és helyenként unalmas. (Depor-Osasuna 1-1)

Abban sem lehettünk biztosak a szezon elején, hogy a Getafe tartani fogja a lépést a nemzetközi indulásért folyó harcban, most mégis a hetedik helyen tanyáznak és a kupában is van esélyük kiharcolni a továbbjutást. A Pedro León, Albin, Gavilán, Soldado támadórészleg bőven rendelkezik olyan kvalitásokkal és van most olyan formában, hogy a Sporting Gijón szárnyaszegett ellenállását megtörje. Míg a hazai piros-fehérek négy mérkőzés óta nyeretlenek, addig a Getafe legutóbbi hat meccséből ötöt megnyert. Egyik sem véletlen és tudjuk, hogy minden sorozat megszakad egyszer, de most mégis a vendégek sikere mellett tesszük le voksunkat. (Sporting Gijón-Getafe 1-2)

A döntetlenekből igen elege lehet már a Málaga szurkolóinak, akik most azt a Bilbaót várják otthonukba, akiknek van mit helyrehozni a múlt heti fiaskót követően. A Málaga minden meccse döntetlenszagú, így ez is, de most kénytelenek lesznek meghajolni a baszkok nagyobb tudása előtt. Caparrós emberei nem játszottak a kupában hét közben és meglep ő módon nem érinti a csapatot az ANK sem, így teljes vértben állhatnak ki a vasárnapi mérkőzésre. (Málaga-Bilbao 1-2)

Azt most nem tudjuk elképzelni, hogy a Villarreal ne gyűjtse be a három pontot az Almería ellen, így szócséplés helyett, inkább csak tippünket közöljük, a lényeget Sennáék fogják prezentálni a kutya Almeriának, akiken most az új edző mágia sem fog segíteni. (Villarreal-Almería 4-1)

A tabella sorrendjét követve csak most eshet szó az Atlético Madrid hétvégi esélyeiről, akik immár a 11. helyre kapaszkodtak fel a listán és az elég rossz Valladolidhoz látogatnak egy pofonért a hétvégén, miután folytatták önmaguk alázását a Recre elleni 3-0-s kupavereség alkalmával.

Rengeteg összetevője lehet egy többre hivatott csapat sikertelenségének, amik közül egynek a felismeréséhez semmiféle szakértelem nem szükséges, csak meg kell nézni egy meccsüket és világossá válik. A jelenlegi Atléticoban nincs egyetlen vezéregyéniség sem. Forlán és Agüero posztjukból is adódóan nem alkalmasak arra, hogy a pályán az edző jobb kezeként összefogják a többieket. Nincsenek olyanok sem, akik évek óta kötődnének a csapathoz és az ellenfelek is tisztelnék őket. Egy olyan ember hiányzik, mint amilyen Nagy Tibor volt a ’93-as Vácban, aki az egyetlen olyan játékos, akinek Csank mester megengedte, hogy tegezze. A kezdő csapat védelmének és középső sorának tagjai egytől-egyig maximum cserejátékosok lehetnének egy normális csapatban. Ehhez még hozzájön az is, hogy Quique csak pislog a kispadon, mint macska a villanyoszlopon, ahelyett, hogy egy csúcson lévő Mészöly Kálmán féle káromkodáskavalkáddal ordítaná le a hajat a játékosok fejéről egy olyan produkció láttán, mint ami a Recre ellen volt. Szóval kedves Cerezo Úr, ha olvassa, javasoljuk felvenni a kapcsolatot a fent említett korszakos zsenikkel a tanácsaikért, mert ez így borzalmas. (Vagy csak lapozza fel az almanachot és hasonlítsa össze a mostani csapatot a Caminero, Simeone, Bejbl, Pantic középpályával felálló gárdával) (Valladolid-Atlético Madrid 2-1)

Lesz még egy mérkőzés, amit az Espanyol és a Zaragoza csapatai játszanak le muszájból, egy békés döntetlen reményében. (Espanyol-Zaragoza 0-0)

 

 

 

148 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr731657396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vigvik 2010.01.09. 16:14:05

Csak a tényszerűség miatt: 4 pont volt a különbség a tavaszi Clasico előtt. Amúgy meg lesimázza a Real a Mallorcát sajna.

bocino 2010.01.09. 16:18:30

sztem a barca x-el a real nyer...
Rinyaldo fog játszani??

luqe 2010.01.09. 17:56:41

A blikken kívül hol téma még a téli játékosmozgás a Reallal kapcsolatban? Persze ha az ebben hivatalos személyek (Valdano, Perez) nyilatkozatait ügyesen ignoráljuk, nyilván izgis lehet a dolog, anélkül elég egyértelmű :)

[helyesbítésként annyit persze hozzátennék, hogy Nistelrooy lehet, hogy távozik - bár mint kiderült, hivatalos ajánlatot érte se kapott a Madrid -, de ezt "kit igazoljunk - ki küldjünk el" történetnek erős jóindulattal lehet csak nevezni]

értelmetlen_nevű 2010.01.09. 19:28:36

@luqe: mondjuk az összes focival foglalkozó oldalon. Mondjuk abban igazad van, hogy a Real nem szokott csak úgy igazolgatni, nem az ő stílusuk. Ha nem megy a játék, simán megvárják, míg felnő egy tehetséges generáció.

papercut 2010.01.09. 19:30:02

Lassana Diarra hol afrikázik szerinted? Amikor a legutóbb néztem még francia volt..

értelmetlen_nevű 2010.01.09. 19:31:10

@papercut: ő eltiltott szerintem. M. Diarra afrikázik.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.01.09. 19:55:30

Hát úgy látszik az atletisek nem olvasták a tippeket, mert eléggé nyertek :)

Orvenyhivo 2010.01.09. 20:05:03

Ez volt az "atleti gödör"? :)
Kár, hogy legközelebb megint pofára esnek. :(

luqe 2010.01.09. 22:54:53

@értelmetlen_nevű: pletykák. bár kétlem, hogy az összes focival foglalkozó oldal ezzel lenne tele. vannak azért hiteles, komolyabb portálok is, ahol nem gyártanak álhíreket. Azt meg ki mondta, hogy nem megy a játék? Ha nem tolakodó a kérdésem, honnan sikerült ez leszűrnöd? Vagy te már látod a jövőt? :)

halareaal 2010.01.10. 00:26:26

hacsak a Valencia nem virít vmi nagyot a szezonban, idén (is) elég dúrva különbség lesz a 2 nagy és a többiek közt. mi van egyébként a Sevillával, tom h fontos sérültek, és annyira nem bő keret, de ekkora visszaesés azért elég komoly így is. jellemző h akkor kellett a csúcson lenniük, amikor mi mentünk hozzájuk.

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2010.01.10. 01:28:27

Na, most már tényleg igazodjon el az ember az Atleticon:D Mondjuk a Sevilla is kissé váratlan szendvicsbe fogta a Barca elleni sikert. Van hullámvasút rendesen, kíváncsian várom, hogy az örök mumus Mallorca ellen mi lesz holnap.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.01.10. 11:58:11

@halareaal: "mi van egyébként a Sevillával"

A Sevilla tavaly is eljátszotta ugyanezt: ahogy beköszönt a tél, visszaesnek. Emlékeim szerint akkor is volt egy ilyen három vereségből álló sorozatuk. (Most ez tovább hízhat, mert jövő héten a Camp Nouba mennek.)

Még ezzel együtt is kicsit jobbnak tűnnek, mint tavaly. Akkor voltak botrányosan rossz meccseik, most legalább végig űzik az ellenfeleket. A bajnoki címhez ez azonban kevés.

Jó lenne, ha ma legalább a Valencia hozná magát. Nagyon alap, hogy a Xerezt le kell győzni.

sundin 2010.01.10. 12:48:32

A Sevilla meccs érdekessége, hogy az a Canales végezte ki őket, akit Monchi nagyon szeretne megszerezni.

Humberto Suazo a Zaragozánál? Állat!

sundin 2010.01.10. 12:57:47

"Lesz még egy mérkőzés, amit az Espanyol és a Zaragoza csapatai játszanak le muszájból..."

Ez a poszt is ilyenre sikerült.

Tika_ 2010.01.10. 13:01:52

@sundin: nana - legalább van poszt! Részemről hatalmas köszönet Garciának! Meg a kupásért is. Tiszta kényeztetve érezhetjük magunkat pancho után (bónusz, hogy még sírás sincs).

Garcia bőrmester 2010.01.10. 13:28:27

@sundin: minden építő kritikát szívesen olvasok, neked is szép napot :)

sundin 2010.01.10. 14:34:58

@Garcia bőrmester:
Nem szándékoztam leírni, de ha már te így leírtad az utolsó mérkőzéshez, kikívánkozott belőlem. "mosteztmegkellírnomezt,afaszkivan,idemitírjak?"
Végigolvastam és nem lettem sokkal okosabb. Tetszik, hogy minden posztodba beleszősz egy, a 90-es évekből származó anekdotát a szánalmas magyar fociból, mert én is szeretem ezeket hallgatni/olvasni, de ennek mi köze a spanyol focihoz? (azért Váczi Zoliról is majd egyet, plíz!).
Szóval végigolvastam és nem lettem sokkal okosabb... elég jó beszélőkéd van, amit ki is használsz, de nekem ez egy kicsit kevés. Semmi háttérinfó, egyedül a Real Madridnál és a Barcelonál, valamint az Atléticonál megpróbálkoztál valamivel. De pl. a Getafehoz oda lehetett volna biggyeszteni, hogy Michel minden eddigi rekordot (Schuster, Laudrup) megdöntött, a Zaragoza és még sok más csapat bőszen igazol, és ha nem csalnak az emlékeim, Sergio Sanhchez szívbetegségéről sem olvastam még spanyol posztban (pedig nem kis dologról van szó sajnos...).
@Tika_: Jah, ennek kéne örülni, ami van, lehet igazad van. A sírás tényleg nem hiányzik, úgyhogy visszafogom majd magam. :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.01.10. 14:54:30

@sundin:

Csatlakozom @Tika_: -hoz: legalább van poszt, és érződik az igyekezés. Túl mostoha volt eddig a spanyol részleg sorsa ahhoz, hogy ez már önmagában is ne legyen éppen elég örömteli.

krysal 2010.01.10. 16:05:51

@Csöncsön: mostoha, de leginkább a kommentelők miatt.

Keelhaul 2010.01.10. 17:53:11

@sundin: Nem értek egyet, kivéve azzal, hogy Váczi Zoliról postok TÖMEGÉT kellene írni az NST-n. Ő az igazi, klasszikus, Vajda János-féle Üstökös.

Keelhaul 2010.01.10. 18:00:36

@Keelhaul: "Állítása szerint az alkoholfogyasztás együtt jár az élsporttal."

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2010.01.10. 18:12:15

Én minden spanyol írásnak örülök:)

Nem értem Granero mellőzését. Most is úgy kell toldozni foldozni a kezdőt, Kaka még nem 100%, Diarra-k nincsenek, és megint nincs ott. Az előszezonban messze a legjobb volt, mindig jól játszott, ha beállt, és egyre jobban. Mégis mellőzi Pellegrini. Akkor miért nem adjuk megint kölcsön, ha nem kell? Nem értem.

Mellesleg a Mallorca ellen egy parázs 3-2-t, csereként beálló Guti gólpasszt és Higany duplát várok:)

krysal 2010.01.10. 18:58:12

@Csöncsön: csak annyit értek ez alatt, hogy nem volt spanyol post, hogy a kommentelők ne teljesen máshogy lássák a dolgok javát, mint az író.

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2010.01.10. 19:12:51

Imádom ezt a srácot!!! Nem kezdem újra az örök témt, ez brilliáns volt!

Keelhaul 2010.01.10. 19:13:03

Gonzalo barátunk újabb favágó gólja.

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2010.01.10. 19:53:19

Nem gondoltam, hogy egyszer ezt is leírom, de kiváló a védelmünk! És végre Xabi Alonso is jól muzsikál. Cé viszont most már egyszer passzolhatna embernek, ha már kétszer jobb helyzetben lévő társ elől szedte le a labdát, amit nem is neki szántak...

krysal 2010.01.10. 19:55:09

@_Maverick:látszik, hogy te a jobb érzésű kommentelők közé tartozol.:) Néhányan szerintem már fogalmazták az "Erre a labdára rá volt írva, Panchonak szeretettel..." jellegű szövegeket.

Szép gól volt valóban, de csak én érzem úgy, hogy nagyon leült a meccs?

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2010.01.10. 20:05:51

@krysal: Hát, végülis valahol érthető. Ilyenkor én is hálát adok az égnek, hogy indoor sportot űzök, bár néhány csarnokban nem fűtenek télen és beázik:) Kinek van kedve ebben az időben... Na meg Cé és Kaka nem igen segíti elő a támadásokat. Arbeloa, Marcelo és Xabi diktálja a tempot.

Egyre nyugodtabb vagyok Higany VB szereplésével kapcsolatban. Talán senkinek nem szurkoltam egyénileg annyira, mint neki.

Nunes amúgy remek a Mallorca tengelyében. Már tavaly a Barca ellen is néztem, de megint kiváló.

krysal 2010.01.10. 20:12:56

@_Maverick: itt a másik kedvenced:)

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2010.01.10. 20:13:27

Na, ez a gól kedves a szívemnek:)

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2010.01.10. 20:14:24

@krysal: És ne feledkezzünk meg a gólpasszról:) Tényleg kezd kicsit zavarba ejtő lenni a helyzet a Kaka-Cé-Benzema triónak...

zsakfos 2010.01.10. 20:42:06

Miért cserélték le van der Vaartot korán? megsérült?

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2010.01.10. 20:56:46

Guti mit művelt már ebben a 8 percben?? 4 zseniális labda!

Keelhaul 2010.01.10. 20:58:49

@_Maverick: Nem volt iram, de kétségtelenül nemigen látszott rajta a 74 nap kihagyás.

krysal 2010.01.10. 21:01:15

@_Maverick: nekem az jobban szembeszökött, hogy Cérinya bóhózatba illőt alkotott ma. (Bár az egik passza különösen élményszámba ment.)

No, azért csak így tovább:)

Jó éjt.

korxi 2010.01.10. 21:03:56

Milyen jól van csíkozva a Tenerife pályája. Faszán rakták a gyepet, nem semmi!

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2010.01.10. 21:04:24

@krysal: Nekem ez már sajnos fel sem tűnik... Borzasztó...

gibson 2010.01.10. 21:09:23

Garcia bőrmester: seggfejekkel ne foglalkozz, kösz a posztot, csak így tovább!

Higuain pedig ismét király volt, remélem Pancho forog a sírjában :)

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2010.01.10. 21:25:43

Nagyon bátor a Tenerife, jó a meccs:) Jobb sokkal mint a TV-n a Juve-Milan bírkózás...

shinigami 2010.01.10. 21:38:23

@gibson:
az haggyan de most Gago is ertelmes produkcioval rukkolt ki

Keelhaul 2010.01.10. 22:12:55

@shinigami: Nem vállalta most túl magát. Az "új Redondo" cím nagyon megnyomorította őt, ha egyszerűen beharangozták volna mint egy szorgalmas, ügyes gyereket, aki szeret szaladni és 4 méterre tud passzolni, és ezt egész magas szinten űzi, akkor nem kívánta volna mindenki a p*csába. De egy ilyen játékosért nem is adnak 19 évesen (vagy mennyi volt, lusta vagyok utánanézni) 20 millió ajrót. 7-8 millióért oké lett volna.

Aradebil 2010.01.10. 22:34:44

aztak*rva mekkora gól

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.01.10. 22:43:58

Katalán gödörről írt valaki az előző poszt kommentjei között? :)

halareaal 2010.01.10. 22:53:15

az a vicces, h legalább ekkora, de inkább nagyobb különbség volt a Madrid-Mallorca meccsen, mint most a Barcáén.

a Mallorca nekem nagy csalódás volt azért, nyilván irreális a helyezésük, szinte csak gyenge csapatokat vertek otthon, de azért ellenünk ennél többet szoktak mutatni. gyakorlatilag azt mutatták, amit a Zaragoza, szerencséjük h fos volt a helyzetkihasználás.

és valóban, mit ad isten, az "iparos" Higuainnak megint egy klasszis gól csúszott ki.

Céről amúgy nekem nem tűnt fel ezen a meccsen, h önző lenne, nagyon jó volt a csapat, csak a befejezésekkel volt gond. mondjuk nem akarom kiépcézni magamnak, v ilyesmi, de sztem Xabi megin kb az egyik leggyengébb volt a csapatban, volt egy két szép labdája, súlypontáthelyezése, de ő adta el messze a legtöbb labdát, és nem csak kritikus helyzetekben. ha nem ilyen gyenge csapattal játszunk, lehet h nehézzé tette volna a meccset.

Guti meg már fájdítja a szívemet, ha így tolná végig, mint ebben a pár percben (zseniális labdák, egy-egy finom csel, semmi labdavesztés), még Kaká helyett is simán lenne helye a csapatban. ehelyett megy kárba a tudása.

sporttárs 2010.01.11. 06:53:43

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
Szó sincs katalán gödörről, egy fantasztikus képességű, remek Tenerife ellen brillíroztak Guardiola fiai.
Legalábbis ez lesz Csöncsön állsápontja egészen addig, amíg a Real is el nem picsázza a szigetlakókat, mert akkor rájön, hogy tulajdonképpen ergya csapat ez. :))

Az elején azért érdekes volt.

rizla 2010.01.11. 07:44:12

én úgy emlékszem a tenerife megizzasztotta a madridot is, ráadásul idegenben. vagy az a xerez volt?
bátor volt a kiscsapat, bátor és hülye. ügyesen fociztak, de annyira feltolták a védekezésüket, hogy csak idő kérdése volt, hogy az amúgy lagymatag barcelona mikor jön rá, hogy itt végre kedvére indítgathat.

henry sajnos kevés már ide, 2 gól a termése eddig, ez nevetséges. próbálkozik, de nem jön össze semmi. viszont peptől jó húzás volt, hogy a sevilla elleni betlizése után végig a pályán tartotta bojant, így valószínűleg sikerült némi önbizalmat csepegtetni belé, adott is három gólpasszt, ami gyönyörű teljesítmény.
és messi kibaszott nagy gólt rúgott. már megint.

rizla 2010.01.11. 07:46:53

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: hát ez a meccs a 3 gól ellenére is a szezon egyik legszarabb első félidejét hozta. a védelem katasztrófa volt, busquetset most untam meg. tényleg csak a klasszis villanások döntöttek, iniesta, bojan (de jó így leírni a nevét), és persze messi, aki akkor is simán eldönt egy meccset, ha amúgy játékban is alig-alig van.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.01.11. 08:51:37

@sporttárs: @rizla: Való igaz, csak az utolsó 10 percet láttam, de az 5 gól az 5 gól. Henry megy Amerikába a szezon végén?

hakapesz imi 2010.01.11. 09:22:01

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Henrynak nem amerika kell, hanem valami kényelmes kis öregek otthona, ahol a verandán kockás pléddel takargatják a fájós térdeit és ingyne kaja van. Néha-néha meg kalippózna neki valamelyik fanatikus ápolónő...
Én is nem rég kritizáltam és egyte értek kb @rizla-val, de azért érdekes a dolog, mert mostanában rendre lövi a kapufákat és bizony, ha bement volna a Sevilla ellen vagy a tegnapi, biztosan kapott volna egy kis lendületet. Meglátjuk, mikor játsza ki magát a csapatból végleg; sorban állnak a helyettesek...

rizla 2010.01.11. 09:43:24

@hakapesz imi: nekem nem is annyira a góltalansága a zavaró, hanem általában a játéka. sosem illett igazán a balszélre a barcelonában, még a tavalyi kiváló szezonjában is zongorázható volt a különbség iniesta javára, ami a mezőnyjáték organikusságát, hatékonyságát illeti. az el clasicon, ahol lőtt két gólt, azon kívül volt mondjuk 5 labdaérintése (igaz, ebből legalább 4 sergio ramos különböző módokon történő megalázása volt). de a góljait lőtte, az assistjait adta, mert a gyorsaságával, a játékintelligenciájával, és a harcosságával mindent kihozott a posztból.
de ennyit számít egy 32 éves játékosnál, hogy eltelt egy év, és ő megnyert mindent, amit csak lehetett. továbbra is fantáziátlan a széljátéka, csak most már eltűntek belőle azok a klasszis apróságok, amiktől mégis nagyot tudott alkotni. maradt a szögletek kiharcolása, az általában kudarcba fulladó 1-1ezések, a rossz centerezések. középre már nem nagyon megy, egyszerűen sokkal passzívabb, mint tavaly, pedig mint mondtam, akkor sem volt egy hiperaktív szélső. ehhez hozzájön még, hogy eto'o - akivel összeszokott - elment, és a csapat is gyengébb úgy általában.
de a posztbéli hiányosságait leszámítva is mindig kívülálló volt a barcában. az első szezonjában ő volt az új fiú, a tűzoltó igazolás, mr arsenalként kellett egy hiányos, sérülésekkel tűzdelt szezon után villantania egy még nagyobb klubban, aztán a másodikban is csak az ősz végére tudta igazán kinőni magát, produkált egy nagy idényt, de a csillogását elhomályosította az igazi culék tündöklése (messi, xavi, iniesta, eto'o).
az van, hogy őt sosem fogják a barcelonával azonosítani, az ő csapata az arsenal.

rizla 2010.01.11. 09:46:36

@hakapesz imi: "Meglátjuk, mikor játsza ki magát a csapatból végleg; sorban állnak a helyettesek... "

azért erről annyit, hogy nem, nem állnak sorban, a barcának jelenleg nincsen a saját szintjének megfelelő embere a balszélső posztjára. pedro a kapu előtt gyilkos, de mezőnyben közepes, iniestára most minden eddiginél nagyobb szükség van a középpályán, bojan nem szélső, de egyébként is gyenge.
és annyira ne értékeljük alul henry játékát. tegnap is nagyon akart, nem is mozgott rosszul, talán egy jó félszezont még valahogy ki tud préselni magából. létfontosságú lenne, ezen baromi sok múlik most.

Henke 2010.01.11. 10:21:51

@rizla: reméltem h másnak is feltűnt, hogy bojan annak ellenére, hogy nem talált be, milyen haszonsan osztotta a zsugát :)

Henke 2010.01.11. 10:23:52

@rizla: iniesta amit az első gól előtt csinált!!!! :O az megvan?

viszont busquets csak sírni tud egyfolytában... -igen, kihasználom ezt a lehetőséget is, hog belerúgjak egyet :)

páduaiszentantal84 2010.01.11. 11:23:39

@zsakfos : nso szerint vádlisérülés 21. percben, akár több hetet kihagyhat dokiktól függ

shinigami 2010.01.11. 12:49:48

@Keelhaul:
teny h nem kellett volna uj Redondonak nevezni, de ettol meg tavaly nem mindig ment a 4mre passzolas sem, nem beszelve a labdaszerzesekrol
mondjuk most az egesz csapat jobban vedekezik es ez neki is konnyebbe teheti a feladatkort
vagy lehet Pellegrini alatt fejlodik kicsit gyorsabban a lenyeg h most jol jatszott (szvsz) bar en kolcsonadnam nyarig 1 kissebb csapatba ahol rendszeresen jatszhat igy talan a vb-n is latni fogjuk es talan magara szed 1 nagyobb adag rutint es onbizalmat is

hakapesz imi 2010.01.11. 14:04:09

@rizla: Iniestát rendre "Henry helyén" játszatta Pep, mikor Henry sérült volt, persze Iniesta sokkal jobban mozog azért a középpályán. Aztán a tegnapi meccsen muszáj volt észrevenni ki szaladgált és adott 2 (?) passzt is balról Messinek. Talán Bojan helye inkább ott lehetne (?), mint középen, főleg, hogy a balszél billeg, középen meg ott tornyosul a svéd Bojan előtt a sorban... Aztán bejelentkezett Mesut Ozil, meg Robinho is ua. a posztra. Ezt gondoltam sorban állásnak...
A játéka tényleg inkább senyvedés, de nekem azért a góljai is hiányoznak... :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.01.11. 14:06:04

Amit Iniesta a harmadik gól előtt, Messi pedig a negyediknél művelt, az a futball csúcsa. És pont.

Bojan nekem már a kupameccsen is tetszett. Emlékszem, volt ott egy jelenet, amikor nem bírták elvenni tőle a labdát. Ilyet előtte sose láttam tőle, mindig egyszerűen lebrusztolták. Úgy látszik, kezd végre izmosodni (a szó szoros értelmében); márpedig ha ez így van, akkor nagyon-nagyon közel kerül ahhoz, hogy világklasszis legyen.

A Tenerife nekem egyébként már a Real ellen is tetszett, le is írtam. Nagyon szimpatikus csapat az öt gól ellenére, remélem, bentmaradnak. Pláne, hogy külön szín a spanyol bajnokságban.

A Mallorcától ez a realitás, amit mutattak. Lehet, hogy a hatodik helyen állnak, de Manzani szerintem most is azt számolgatja, hogy hány pont kell még nekik a bentmaradáshoz. Güizával, Arangoval, Cleber Santanával stb. nyilván más lenne a helyzet.

Higuaín kapcsán fölhívnám a figyelmet a gólpasszára is. Az Eb-n a hollandok ellen Arsavin adott hasonlót.

hakapesz imi 2010.01.11. 14:18:42

@Henke: arra azért emlékszel, mit csinált Busquets a Sevilla ellen, mikor beküldte Pep? Nem is értettem, mi volt vele: minden megmozdulására sikongattak a kommentátorok, sőt, még nekem is tetszett, amit csinált aznap este... Persze, azért emlékszem ennyire tisztán, mert amúgy nem jellemző rá ez a virtuozitás.

Neil Blender 2010.01.11. 14:52:06

Azert a posztban a madridi meccs beharangozoja csak nekem serto egy picit? Mert az odaig rendben van hogy az Osasuna ellen a madrid arcpiritoan jatszott de a Barca sem nyert ott... Na mind1 orulok hogy igy racafolt a csapat a Bormesterre =)

Embertelen mennyi helyzetet toketlenkedett el a csapat azert ez duhito volt. Nem mondom hogy egy percig is kerdeses volt a vegkimenetel, de CR mesterharmast nyomhatott volna HIguval egyetemben.

Nem tudom ki latott barmifele pozitivumot is Xabi Alonso jatekaban szerintem tegnap is atlagon aluli produkciot nyujtott, iszonyatosan gyenge volt, csak ugy mint CR...

Guti viszont, ejj baszki nekem is fajt a szivem. Mekkora jatekos lehetett volna... Abban a 10 percben tobb zsenialitas volt mint CR 90 perceben.

Henke 2010.01.11. 16:48:08

@hakapesz imi: azt a meccset - B~ˇ^˘°ssza meg- nem láttam :( de jobb is, lehet, még a végén nem sároznám ilyen elvetemülten :D szprnyű lenne :D:D

montipájton 2010.01.11. 16:50:19

@Csöncsön: Na, már megint ezek az ejakulációk. Van olyan megmozdulása Messinek, ami számodra nem a "futball csúcsa"?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.01.11. 17:04:36

@montipájton:

Te eddig hány embertől láttál olyat, hogy kap az alapvonaltól húsz méterre egy labdát, és álló helyzetből, amit aztán végképp senki sem várna, laza lábbal, kapásból, egyszercsak védhetetlenül beíveli a kapus fölött a hosszú felsőbe?

Cétől ilyet én még soha, az tuti.

rizla 2010.01.11. 18:06:17

@montipájton: tudod egyáltalán, hogy miről van most szó?

korxi 2010.01.11. 18:25:40

Messi gólja világos hogy tetszett, de tudjuk hogy vannak ilyenjei:)
A legjobb sztem a 3. tgól volt, mert amit előtte Iniesta csinált, abból úgy tűnt hogy nem csak kezd újra a tavalyi lenni, hanem az is. Remélem hogy ez mostmár így marad.

értelmetlen_nevű 2010.01.11. 18:29:05

@rizla: Henry helyett kellett volna Zlatan szerintem. Persze Eto'o-nak mindenképpen mennie kellett, meg valószínűleg úgy még többet kellett volna ráfizetni.

@Csöncsön: zseniális gól volt nem vitás. de azért sokan lőttek már nagyobb gólt, CR9 többet is. Messinek sem ez élete gólja.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.01.11. 18:34:59

@korxi:

Rólam aztán csak igazán nagy rosszindulattal lehet elmondani, hogy lekicsinyelném Messi képességeit, de engem is teljesen váratlanul ért ez az ívelés. Mind technikailag, mind a helyzetfelismerést tekintve tökéletes megoldás volt. Figyeld meg a videón: a kapus már mozdult arra, hogy Messi kilép majd, ellépett egyet jobbra, és kapta a labdát a hosszúba.

Iniesta meg kb. hat embert csapott be, mielőtt azt a tökéletesen precíz labdát odatette Bojan lábára.

rizla 2010.01.11. 18:39:06

@értelmetlen_nevű: "de azért sokan lőttek már nagyobb gólt, CR9 többet is. Messinek sem ez élete gólja. "

szerintem meg ez tipikusan az a gól tényleg, amit ronaldo soha nem fog lőni. nem azért, mert képtelen rá, hanem mert neki ilyen megoldás nem jut eszébe. ő rábikázta volna, és kész.
persze messi is lőtt már nagyobb gólt, de mondjuk, hogy ez idén minimum top 3.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.01.11. 18:42:18

inkább Bojan-nak örüljetek, végre volt baloldala a Barcának. már nagyon hiányzott egy ilyen játék ott.

értelmetlen_nevű 2010.01.11. 18:43:34

@rizla: Tényleg sohasem fog ilyet lőni, ezt nem is állítottam. De "ekkorát" már lőtt többet is.

Egyébként talán tavaly volt Lampardnak egy hasonló gólja, csak az még nagyobb volt szerintem.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.01.11. 18:47:32

@értelmetlen_nevű: "volt Lampardnak egy hasonló gólja"

Linkeld, légyszi!

rizla 2010.01.11. 18:48:15

@értelmetlen_nevű: de mekkorát? centiméterben mérjük, vagy hogy? itt a kreativitás és a technikai kivitelezés együttesen teszi nagy durranássá ezt a gólt.

rizla 2010.01.11. 19:01:34

@értelmetlen_nevű: ja, hát ez is gyönyörű, és ez elé sem tudnék helyezni egy CR gólt sem.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.01.11. 19:02:50

@értelmetlen_nevű:

Nagy különbség, hogy Messi állóhelyzetből lőtt, Lampard pedig futtából. Egyébként Messié közelebb ment a sarokhoz, és távolabbról is érkezett.

rizla 2010.01.11. 19:03:31

ne törődj csöncsönnel..

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.01.11. 19:08:47

@rizla:

Szerinted melyik állításom nem volt tényszerű? (Állóhelyzetből sokkal nehezebb pontosan helyezni egy labdát, mint nekifutásból, vagy szerinted nem?)

értelmetlen_nevű 2010.01.11. 19:10:02

@Csöncsön: nagyon meglepődtem volna, ha mást reagálsz :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.01.11. 19:15:41

Egyébként tényleg az volt a legnagyobb truváj ebben a gólban, hogy Messi állt, amikor ellőtte. Egyszerűen senki sem számíthatott arra, hogy onnan kapura lövi.

Lampard gólja ehhez képest ugyan tényleg nagyon szép, de mégis: a labdára úgy futott rá, hogy mindenki tudhatta, hogy kapura fog lőni. Ott csak ennek módja volt váratlan.

Na mindegy, nem akarom túlmagyarázni, hiszen abban talán konszenzus van, hogy zseniális gól volt.

korxi 2010.01.11. 19:33:25

Tényleg így van, nagy különbség. Messi góljában pont fogott meg, hogy még csak a testével sem lendült, a karjai majdnem függőlegesen lógtak mellette. A lábával meg a bokamozdulatával helyezte.

Der Beste 2010.01.11. 20:04:32

Lampard gólja veri Messi-ét.

Boodler 2010.01.11. 20:08:56

Lampardnak nem volt pár éve egy olyan gólja, hogy 16-oson belül, az alapvonalról ívelte be?
Ha jól emlékszem még Mourinho korszak, BL, Barcelona ellen, lehet, hogy rosszul emlékszem.

montipájton 2010.01.11. 20:21:36

@Csöncsön: Ja, Cé meg rúgott a múltkor, egy négyzetméteren három csellel négy ellenfelet hintába küldve, arra úgy reagáltál: "de hol volt a kapus"?

Érted, nem Messi klasszisát vitatom, csak röhögök a szelektív rajongásodon.

shinigami 2010.01.11. 20:21:51

egy ujabb momentum amiben barca jatekos/edzo/maga a csapat a legjobb
:taps

montipájton 2010.01.11. 20:25:37

@rizla: Igen. Szép emelés volt. De ha azt mondom, láttam már szebb (okosabb, ravaszabb, költőibb stb.) gólokat, akkor ugye nem kérdőjeleztem meg Messi klasszisát?

sundin 2010.01.11. 20:38:21

Én nem tartozom azon vérmes Real Madrid szurkolók közé, akik nem ismerik el a Barcelona vagy Messi nagyságát, de ezt a szopkodást már én sem értem.
Itt egy sokkal szebb :
www.youtube.com/watch?v=L2285pG_LbU

2010.01.11. 20:49:20

Szerintem ez a 2 gól odaveri Messiét, de a szívem megszakad ha látom őket:
www.youtube.com/watch?v=XLNn0qpTaKw
www.youtube.com/watch?v=F3WY4d5YQrI&feature=related

:(

shinigami 2010.01.11. 20:53:09

vdv: combizom szakadas
alonso: zuzodas
higany: izomzsugorodas (ez meg mi?)

ennyi serultert legalabb kitomhettuk volna oket...

rizla 2010.01.11. 21:10:37

@montipájton: nem. és ki állította, hogy ez minden idők legszebb gólja? muti.

rizla 2010.01.11. 21:12:15

@sundin: hú, lőttek már szebbet? TÉNYLEG? én megértem, hogy szerintetek csöncsön idióta, de amilyen gyerekesen tudtok reagálni páran, az vicc. JAJ, MIT KELL SZOPNODKI MESSIT, XY MEG ZZS LŐTT MÁR SZEBBET!
bazmeg, kit érdekel? hogy jön ez ide? senki sem állította, hogy ez az évezred gólja.

rizla 2010.01.11. 21:14:00

@rizla: *szopkodni, a szopnodki az más, lol

sporttárs 2010.01.11. 21:17:50

Ha már Lampard, Csöncsön, arra nem emlékszel, melyik stadionban lőtt az alapvonalról, "ráfutás nélkül" hosszúsarokba beemelős, alázós gólt a BL-ben? Spanyolország volt, segítek. Onnan az nemcsak technikai bravúr, de egyenesen csoda volt. Messitől se láttam hasonlót.

Rizla, kérlek most esküdj meg nagy nyilvánosság előtt, hogy te nem Bede vagy. :)

Boodler 2010.01.11. 21:19:57

@sporttárs: Valamiért nekem is egyből az ugrott be. :) -> @Boodler:

rizla 2010.01.11. 21:23:00

@Boodler: ez brutál gól volt, de azért számomra azóta is kétséges, hogy nem csak simán beadásnak szánta-e.

sundin 2010.01.11. 21:23:10

@rizla:
Szerintem te viselkedsz gyerekesen, de mindegy.

montipájton 2010.01.11. 21:23:31

@rizla: Ugyan már, Poborski-epigon.

Itt van inkább egy igazán zseniális, sosemvolt és sosemlesz gól: ))

www.youtube.com/watch?v=vzbmI6-YSnQ

sporttárs 2010.01.11. 21:23:39

@rizla: Ezt Poborsky már '96-ban megcsinálta, EB-negyeddöntőben a portugálok ellen, dettó ugyanígy.

Vannak hasonló szép gólok, hogy ki melyikbe látja bele tudományosan a "vitán felül valaha volt legtökéletesebbet" az kb, annyira objektív, mint Csöncsön egy-egy elemzése. :)

rizla 2010.01.11. 21:24:37

@sporttárs: esküszöm, és kikérem magamnak. olyan szar cikkekért, mint amiket mostanában az indexre ír, én nem fogadnék el pénzt.

de azért gondolkodjatok el ti is, hogy egy szép gól dicsérete miért megy át egy olyan párbeszédbe, hogy melyik gól volt jobb nála. ez vajon megtörténne-e másik játékossal, akinek nincs egy csöncsön-szerű rajongója.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.01.11. 21:25:52

Azt a kérdést tenném föl a tisztelt blogközönségnek, hogy szabad-e itt egyáltalán _bármilyen _ futballpályán történt megmozdulást dicsérni, tekintettel arra, hogy a labdarúgás közel 150 éves történetében alighanem mindegyik fajtából találhatunk kiválóbbat?

De most tényleg.

rizla 2010.01.11. 21:26:35

@sundin: miért is? mert nem értem, hogy miért kell dacból úgy reagálni, hogy "jaj, de lampard, meg tamudo is szebb gólt lőtt!"?

rizla 2010.01.11. 21:27:16

@montipájton: durva, hogy még a legszebb hokigól sem ér fel látványosságban a focis találatokkal.

sundin 2010.01.11. 21:27:45

@rizla:
Nem, ahogy reagálsz, azzal van a baj.

sporttárs 2010.01.11. 21:29:30

@rizla: Hát persze, kérdésben a válasz: azért megy át ilyenbe, mert Csöncsönnek igazából nem a gól számít annak megítélésekor, hanem az, hogy ki lőtte. És ezt többen nem így gondoljuk, ennyi.

sporttárs 2010.01.11. 21:30:38

@Csöncsön: Persze. Sokan dícsérték C. Ronaldo legutóbbi gólját pl. de volt, akinek az se tetszett, nevetségesnek tartotta.

rizla 2010.01.11. 21:30:38

@sundin: az utcán nőttem fel. egyébként csak simán dühít a hülyeség. de ne tereljük át a vitát a tartalomról a stílusra, az a kivénhedt, alkoholista pedagógusok szokása, amikor már nem maradt más muníciójuk.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.01.11. 21:31:20

@sporttárs: "mert Csöncsönnek igazából nem a gól számít annak megítélésekor, hanem az, hogy ki lőtte"

Hát igen, ez valóban egészen szokatlan a fociról beszélgető emberek között. Te nyilván nem örültél a finn-magyar meccsen esett magyar gólnak, mert hát milyen ronda volt már. Bezzeg amikor Mijatovicsék aláztak minket az Üllőin: na az volt a futball igazi szépsége...

rizla 2010.01.11. 21:32:36

@sporttárs: erdőtüzet lángszóróval, fürdővizet a gyerekkel, értem én.

c. ronaldo gólja amúgy tényleg látványos volt, talán ez a gólja tetszik eddig a legjobban. más kérdés, hogy különlegesnek ezt sem találom, de brutál az a fickó, az világos.

értelmetlen_nevű 2010.01.11. 21:33:35

Kurva nagy gól volt, el kell ismerni. Csak vicces az ilyenkor MINDIG megjelenő "ilyet soha senki máskor" kommenteket olvasni.

Egyébként Messivel kapcsolatban engem az érdekel igazán, hogy meddig lesz képes ilyen szinten focizni. Azért el kell ismerni, hogy tényleg megvan benne a potenciál, hogy egy napon Maradonával, Pelével, Puskással említhessük egy lapon.

rizla 2010.01.11. 21:34:07

@Csöncsön: "Te nyilván nem örültél a finn-magyar meccsen esett magyar gólnak, mert hát milyen ronda volt már. Bezzeg amikor Mijatovicsék aláztak minket az Üllőin: na az volt a futball igazi szépsége..."

azért most némi ellentmondást érzek benned, aki nagyon örülne, ha a real madrid olyan lenne, mint régen, és látványosan játszana. mert mindegy ki csinálja, csak legyen szép, és látványos, bár persze az angol foci sosem lehet az.

Der Beste 2010.01.11. 21:35:01

Lehet dícsérni, csak nem kellene plusz egy pontot adni rá, csak azért, mert Messi lőtte, s nem Kuttor Attila.

sporttárs 2010.01.11. 21:37:17

@Csöncsön: Most te terelsz, de durván. Ha szerinted az a gól a finnek ellen a futball csúcsa volt, nincs mit mondanom.
És igen, ha magát az alkotást nézzük, hogy ne lehetne szépnek látni egy gólt, amit akár a legellenszenvesebb ellenfél lőtt?

Ehhez semmi más nem kell, csak a játék szeretete és némi nagyvonalúság. Annál korlátoltabb dolgot, mint egy nemszeretem játékos parádés alakítása láttán acsarkodni meg relativizálni, keveset tudok.

Épp ezért én elsimerem Messi teljesítményét, a futball csúcsa ellenben mint egyedüli dolog, nincs, mert sokan rúgtak már hasonlókat.

rizla 2010.01.11. 21:38:14

@értelmetlen_nevű: "Csak vicces az ilyenkor MINDIG megjelenő "ilyet soha senki máskor" kommenteket olvasni."

elég arra a kommentre reagálni, amiben ezt olvasod. mindenesetre kevesen lőnek ilyen gólt, de tény, hogy nem volt egyedülálló a maga nemében. viszont a stílus, amivel megcsinálta, hogy tényleg helyből, egyetlen laza bokamozdulattal, annak érdemes elismeréssel adózni.
ami tényleg soha senki mástól kategória volt, az a getafe elleni szóló. jobbnak tartom maradonáénál is, bármikor.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.01.11. 21:40:11

@rizla:

Pedig nincs ellentmondás. Azoknál a csapatoknál, amelyeknek NEM SZURKOLOK (és még csak nem is ellendrukkolok, magyarán semlegesek), nagyon is érdekel a játék szépsége.

Azoknál a csapatoknál, amelyeknek viszont szurkolok, a szép játék csak amolyan bónusz, hab a tortán.

@értelmetlen_nevű:

Sehol nem írtam, hogy "ilyet soha senki máskor" nem lőtt. Azt írtam: a futball csúcsa. Ugyanúgy, ahogy egy Chelsea-szurkesznek alighanem Lampard linkelt gólja volt az. Bizonyos értelemben az ötös finn öngól is a futball csúcsa volt számomra a helsinki vb-selejtezőn, csak az nyilván nem a helyzetfelismerés és technikai kivitelezés tökéletessége okán...

rizla 2010.01.11. 21:41:58

@sporttárs: "sokan rúgtak már hasonlókat" mondjuk ez relatív, mi az, hogy sokan? voltak páran, de ezen a szinten azért nem mindenki. a felsorolt játékosok is a futball csúcsát képviselik ezekkel a góljaikkal, nem átlagos képességű emberekről van szó ugyebár.

amúgy csöncsön mindjárt kitalálja, hogy csak provokált, direkt.

rizla 2010.01.11. 21:43:03

@Csöncsön: "Ugyanúgy, ahogy egy Chelsea-szurkesznek alighanem Lampard linkelt gólja volt az. "

de miért csak egy chelsea-szurkesznek? lampard lövőtechnikája világelső kb.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.01.11. 21:45:14

@sporttárs:

Én elismerem, hogy Cé nagy gólt lőtt a Portónak, mindenféle relativizálás nélkül. Elismerem, hogy csomó kiváló szabadrúgásgólja volt.

A Zaragoza elleni gólját én nem tartottam olyan nagyra, mert ott szerintem óriásit hibázott a kapus és a védelem. Vagy ezt szerinted tilos így gondolni?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.01.11. 21:46:10

@rizla:

Persze, objektíve is. Csak ezt először nyilván egy Chelsea-szurkesz fogja átérezni és kimondani (mert neki érzelmi ügy).

Keelhaul 2010.01.11. 21:57:49

Kantónának is volt szép emelése, Raúlnak is meg az izének, a Poborszkinak is. Attól még Messzi gólja nem szar. De ami a legjobb: Higuájnnak is volt kettő!

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.01.11. 22:10:44

@Keelhaul:

Most tényleg fölsoroljuk a futballtörténelem összes szép gólját? ;-)

Mondjuk nincs ellenemre. Én szeretem ezt a játékot.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.01.11. 22:27:36

@Keelhaul:

Akkor már miért nem a Nemzet Sanyiját említetted? Mert neki is volt, nem is olyan rég, igen szép emelése...

Keelhaul 2010.01.11. 23:06:25

@Csöncsön: Torghelle Sanyi egy szent ember, nem egy ilyen hegyi rabló mint pl bárki más.

BruceWayne 2010.01.11. 23:15:53

nem kell it hűledezni meg szopkodni, de igazából itt az a lényeg (és Ronaldinho hasonló hypeot kapott góljainál is) hogy bár sokan lőttek hasonló gólokat, de egy ember együtt ilyeneket nagyon kevés

BruceWayne 2010.01.11. 23:16:42

és ugyanez igaz pl. Zlatanra is, vag akár Rivaldora is például

Der Beste 2010.01.12. 10:04:46

@Nerazzurri: Na ez egy okos meglátás.

krysal 2010.01.12. 10:21:32

...amúgy láttátok, Messi mekkora gólt rúgott megint? Nem volt gyenge...:)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.01.12. 12:13:41

@Nerazzurri:

Igen, pont azon gondolkodtam el, hogy Messi szép sorban másolja le a labdarúgás klasszikus góljait. Lőtt már maradonás gólt, poborskys gólt, puskásos gólt, most megint egy egész másfajtát. Hihetetlen a fegyvertára.

Érdekes lenne összegyűjteni a futballtörténelem klasszikus átemelős góljait. Én mindenképpen belevenném Degryséét a '90-es vébéről. Technikailag volt nála tökéletesebb, de látványosabb kevés: www.youtube.com/watch?v=03k51SVNvjU

luqe 2010.01.12. 13:00:46

Ha már "ilyet soha senki": www.youtube.com/watch?v=dwRYYeEk5Eg

Erre legalább tényleg igaz :D

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.01.12. 15:37:57

A legeslegjobb az volt amikor a meccsen jópárszor mutatták Pedro családját. Komoly arc az örege :)))

szemeteske 2010.01.12. 15:51:52

Lass, Ramos és M. Diarra hiánya abban nyilvánult meg, hogy a Madrid pillanatok alatt átjátszotta a középpályát, és az első félidőben 2-szer(!) szabálytalankodtak.

horas 2010.01.12. 19:18:27

Nálam a legnagyobb gól George Weah Lazio elleni saját magát kiugratós és Figo az angolonak lőtt az első embernek kötényben lőtt 30 m-es ficakja...
Nyílán van ezeknél szebb gól is,de rám gyakorolt hatásuk végett,valószínüleg mindig ezek fognak beugrani elsőnek,ha ennél a témánál tartunk...

horas 2010.01.12. 19:43:38

@szemeteske: Kik ellen is játszott a Real,most komolyan nemtudom...

horas 2010.01.12. 19:44:59

@szemeteske: Amúgy M.Diarra-t én nagyon csípem,de egyre kevesebbet látok benne,nagyon kocorászós alibizős lett,ahogy én észre veszem...

shinigami 2010.01.12. 19:49:22

@luqe:
ez nem lesz jo, nem Messi lotte

luqe 2010.01.12. 23:48:40

@horas: mostanában nem is nagyon játszik, egyébként meg egy iszonyú komoly sérülésből épült fel, nem csodálom hogy félti magát.

Amúgy Figo gólja előttem is megvan, szerencsére élőben láttam azt a meccset az angolok ellen, örök élmény marad. Nuno Gomes nagy kedvenc. Azzal a Figo góllal csak az a baj, hogy aközben a kötény közben megpattant a félig letérdelő játékos lábában a labda. Persze amúgy is Seaman-mozi lett volna, de így lett nagyon durva ficak...

luqe 2010.01.12. 23:49:16

@shinigami: Mindenkinek nem lehet megfelelni... :(
süti beállítások módosítása