Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Bulvárral búcsúzunk a BL-csoportkörtől

2009.12.10. 00:28 _benito

Egyetlen nyomorúságos meglepetésre sem futotta az utolsó forduló szerdai játéknapján pályára lépő csapatoktól, talán a Liverpool második hazai vereségét tehetjük egyedül ebbe a rubrikába. Mivel nagy dolgokról nem tudunk beszámolni, így rámegyünk a bulvárra: Bölöniék európai kupaszereplését a 95. percben a kapusuk hozta vissza a kutya szájából, a Debrecennek csak összejött a BL-gombócrekord (beállítása), a Stuttgart 11 perc leforgása alatt mind a 11 románnal feltörölte saját stadionja gyepszőnyegét, Balotelli erkélye fölé pedig egy súlyosnak látszó gyomorrontással bajlódó bagoly költözött. Megvan az egyenes kieséses szakasz összes résztvevője, lehet kombinálni, számolgatni, óhajtozni szabadon.

Hozzájuk sorsolják: Bordeaux, Manchester United, Real Madrid, Chelsea, Fiorentina, Barcelona, Sevilla, Arsenal

Őket: Bayern München, CSZKA Moszkva, Milan, Porto, Lyon, Inter, Stuttgart, Olimpiakosz

Szóval bulvárkodjunk, és kezdjük is mindjárt a legjobbal. Sinan Bolat Belgiumban született, török szülők gyermekeként, büszkén viselte oszmán vad népének U19-es és U21-es válogatott mezét is. A Standard Liege kapusa az AZ elleni utolsó meccsüknek úgy futott neki, hogy ha győznek, és eközben az Arsenal leveri az Olimpiakoszt, ők jutnak tovább a görögök helyett (kell egy töröknek ennél nagyobb motiváció?). A londoniak ugyan eleve nem sok esélyt adtak maguknak, és végül az athéniak nyertek is, de eközben a holland bajnok vezetést szerzett Liége-ben, így nemhogy a továbbjutás, de az Európa Liga-szereplés is veszélybe került. És akkor a 95. percben Bolat felment az ellenfél kapuja elé.

A Debrecent megint alaposan elverte a Lyon, és az utóbbi hetek történései miatt az ember más szemmel néz egy ilyen vereségre, mint mondjuk anno a hazai 0-4-re. Ezen a meccsen nagyjából sehol nem volt a Loki, ráadásul kapott két olyan gólt is, ami… hát hogy is mondjam… szóval ahogy egy hónapja nem lett volna gyanús, most minimum annak tűnik. De félre rossz szájíz, maradjunk annyiban, hogy ez a Pantics nevű fiatalember valóban ennyire rossz kapus, a debreceni védőknek pedig valóban nincs fogalmuk a játék legelemibb követelményeiről. A július óta íródó debreceni kaland élt meg szebb napokat is, mint a mai, de jó volt végre úgy leülni BL-meccsek elé, hogy közben fél szemmel az ember azt nézte, hogy áll éppen a Loki.

Ennél jóval fontosabb, hogy a Fiorentina tartalékosan is tökéletesen kihasználta, hogy a Liverpoolt semmilyen szinten nem érdekelte az olaszok elleni meccs, és Gilardino hajrában bevert góljával megnyerte a csoportot. Lyonban ezer csiga akadt a tranzisztoros rádiókra tapadt fülek alatt dudorodó torkokon, amikor Gila elpasszolta Cavalieri mellett a balról érkező centerezést. (Úgy olvastuk, a Pool csoportelső lett volna, ha a meccsek 89. percig tartanak.)

A Barcelona sokkal simábban nyert, mint az eredményből következne, Victor Valdes kicsit potyaízű gólja semmibe nem került, a címvédő némi döcögés után megnyerte a csoportját. Messi így ünnepli az Aranylabdát.Továbbment az Inter is, szokás szerint második helyen, és ha tartja a szokásokat, akkor most valami ultradurva ellenféllel találja szembe magát. Más kérdés, hogy most nem nagyon van ilyen, mert ez az egész sorozat eddig ölég nagy csalódás, már ami néhány sokra tartott csapat formáját illeti. Tudják ők is, hogy tavaszra kell formába lendülni, ebben tessenek bízni. Ugyanakkor nem tudunk elmenni Balotelli frizurája mellett, amiről sajnos képünk nincs, csak egy videónk. El tudja valaki képzelni, ahogy feláll a fodrásztól, megnézi alaposan, és mosolyogva közli, hogy Igen, pont erre gondoltam, mille grazie.

202 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr621587338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hispan07 2009.12.10. 00:49:01

hmmm... én akkor most a Bordeaux-t kérném szépen, a padon pedig az Arsenal és a Sevilla izgulhat, hogy sorra kerül-e.

krai 2009.12.10. 00:57:16

kár hogy mindenhol érvényesült a papirforma

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.12.10. 01:12:14

elképesztő flash lehet egy 95. percben befejelt gól a kapusnak, még ha csak el-szereplést is ér. kár, h nincs erre vmi díj. legnagyobb flash díja :)

Beavix · http://elclasico.blog.hu 2009.12.10. 01:16:24

Ilyenkor jó nehéz csoportot nyerni. Nem mintha a Madridnak, vagy a Barcának a jelenlegi keretk ÉS formák alapján barbatrükköt kéne bemutatni ahhoz, hogy bárkit leverjenek a második kalapból, de azért a két milánói csapat egy nyélnyivel kiemelkedik a második kalap harmatos fingjai közül.

Szertnék egy Milan-Chelseat megnézni, Ancelottinak nem vagyok rosszakarója, de még egyszer megnézném az utóbbi három év kámpicsorodott arcát a San Siróban.

Valdes Victor-ági őse, Baía nyomdokaiba kezd emelkedni... :)

ultima lazio 2009.12.10. 01:31:42

bordeaux-milan
ManU-Stuttgart
Real-Lyon
Chelsea-Olimpiakos
Fiorentina-Porto
barca-bayern
sevilla-inter
arsenal-csszk
megsugta a debreceni varga, tuti tipp, ezt kapta a 0-4 ért.

nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2009.12.10. 02:22:12

remélem azért a Jézuska hoz majd két szélsővédőt meg egy kreatív középpályást a Milanba. bár ahogy ismerem Festeréket, Beckham és Adiyiah mellett az egyetlen "igazolásunK" Bonera lesz, aki visszatér 5ezer éves sérüléséből.

nakamura · http://mozimocsok.blog.hu/ 2009.12.10. 02:50:27

@nakamura: az már persze nagy dolog, hogy új edző nem is létfontosságú.

gulliverfoyle 2009.12.10. 06:33:06

"a Loki, ráadásul kapott két olyan gólt is, ami… hát hogy is mondjam… szóval ahogy egy hónapja nem lett volna gyanús, most minimum annak tűnik."

Az a szomorú, hogy én is pontosan erre gondoltam a gólok láttán...:(

rizla 2009.12.10. 06:37:43

@gulliverfoyle: én leginkább arra gondoltam, hogy mennyire szarok vagyunk a nemzetközi mezőnyben. felesleges azt gondolni, hogy bunda kell egy 4-0s kiszopáshoz a lyon ellen idegenben. persze értem, hogy valahol még kellemes is ebbe kapaszkodni, de minek, ha nem bénáznak a játékosok, akkor is akkor nyer ennyivel a lyon a loki ellen, amikor csak akar. egyébként sem hiszem, hogy varga józsi mondjuk úgy akarja diszkréten intézni a bundázását, hogy direkt lepasszolja a labdát hátrafele (előre) egy ellenfélnek.

Mourinho már nem a király 2009.12.10. 07:52:28

Már megint kötözködtök Balotellivel. Le kéne szálni a szimpatikus fiatalemberről.

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.12.10. 08:45:27

1: mi baja van mindenkinek Balotellivel?

2: mostanában mért bunda minden potyagól?

szbszig 2009.12.10. 08:54:58

"Sinan Bolat Belgiumban született, török szülők gyermekeként (...)"

Öh, Wikipedián más szerepel...:

"Although born in Turkey, he grew up in Belgium and thus holds dual nationality."

mickeyknox 2009.12.10. 09:05:31

kötelező körök letudva, most kezdődik a bajnokok ligája. végre.

Boxi_911 2009.12.10. 09:07:03

Egy MU-Internek megint örülni tudnék... :D
De egy Barca-Bayern meg egy Chelsea-Milan is összejöhet még...

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.12.10. 09:10:52

@mocsing: óriási a tag, utóbbi évek legjobb gólöröme. Flash-cup :)

@Artsuhtaraz: 1) mert egy pondró 2) mert mindenki paranoiás lett.

poolfanati 2009.12.10. 09:11:33

Hééé! Aquilanit meg se említitek? Olyan szépen tud feleslegesen sarkazgatni 0-0-nál a félpályánál.:D 2-ből 1 össze is jön néha:D

"a Pool csoportelső lett volna, ha a meccsek 89. percig tartanak."
Hát pont ezért nem érdemeljük meg a továbbjutást. mert nem bírtuk ki 5 perccel tovább egyik meccsen se. És ezek kurva nagy edző hibák.

yafet 2009.12.10. 09:12:33

@gulliverfoyle: Inkább arra lennék kiváncsi, mibe került elintézni, hogy az első 15 percben mondjuk ne 3:0 legyen.

rattenfanger 2009.12.10. 09:13:11

Azért ilyen is rég volt, az összes topliga elhullajtott egy csapatot :)

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.12.10. 09:36:43

@heinrich:

1: forduló egyik legnagyobb gólját vágta.
Bár aláírom hogy határozottan jót tenne a jellemének és játékának ha elmagyaráznák neki miről szól az alázat.
(Valószínű egy C. Ronaldo - Balotelli ékpár nálam is kiverné a biztosítékot :) )

2: ennyire nem kéne paranoiásnak lenni. Ha bundában utaznál akkor is űznéd az ipart, miközben minden sportújság erről cikkez?

páduaiszentantal84 2009.12.10. 09:38:39

Milanba tavasszal érkezik Krasic, kiváncsi leszek rá

ampelmann 2009.12.10. 09:38:40

@poolfanati: Poolnal szerintem nem Benitez az elsodleges rossz, hanem a management ami felette van. fasznak uj stadion most... tetves zs. amerikai tulajdonosok

páduaiszentantal84 2009.12.10. 09:39:46

bocs a 2szerért, rohad a céges a gép.
ui. balotelli gyúr a taribo west hajszobrászok gyöngye díjra

Hispan07 2009.12.10. 09:43:56

@Artsuhtaraz: Márió fiút komolyan kérdezed, vagy csak hangulatot szeretnél kelteni? Ha előbbi, akkor a forduló egyik legnagyobb gólja mellett azt is nézd meg, mit művel még a foci pályán - és megérted.

@páduaiszentantal84: érkezik biza. Persze BL-ben nem leszünk vele kisegítve.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.12.10. 09:46:13

balotelli messziről lőtte, meg erősen, meg a léc alá, de egy normális kapus fogta volna. hát basszus a feje fölé ment harmincról. ez a tipikus esete annak, amikor a nagy lövést egy hajszál (egy mellényúlás) választja el a kapusedző előtt kínos góltól.

hajas baba 2009.12.10. 10:08:14

variációk BL témára:

Real - Inter (just for fun ;-))
Manchester United - Stuttgart (mert 1 angol-német "csata" mindig jó, ha van)
Arsenal - Milan (for revenge)
Chelsea - Bayern (because I hate them és egyik vesszen, de maxisürge)
Bourdeaux - Porto (szépen összecseng: Bordó-Portó, kell ennél jobb ok?!)
Fiorentina - Olimpiakosz (olasz – görög, hajrá Fio!!!)
Barcelona - Lyon (a csigaszopóknak "pusztulni" kell, a Barca pedig erre egy perfect weapon :-D)
Sevilla - CSZKA (ők maradtak, C'est la vie)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.10. 10:12:56

Ha a Juve hozza az eredményt valami pazar olasz szereplésről beszélhetnénk. Míg előzetesen aJuvét csoportelsőnek várta a többség, addig a Fiot a Debrecen által legkönnyebben fogható csapatnak tartották. Erre Juventus kiesik az EL-be, a Fio meg a Bordeux mellett a legtöbb győzelemmel és a második legtöbb ponttal nyerte csoportját. Meg is érdemlik a lilák, hogy a második kalaposok közül a két milánóit és a Lyont elkerülve verhető ellenfelet kapnak az egyenes kiesésben. Szerintem Milan és az Inter bárkit megverhet egy jó napján, úgyhogy ebből az olasz szereplésből még bármi kisülhet. A Juve és 'Pool EL szereplése pedig segíthet Platiniék szándékának. Annak, hogy fölfutassák az Euroligát.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.12.10. 10:17:04

@popp: miért, az EL-ban névre osztogatják a továbbjutást? Haifákat alig bírtunk legyőrni, a Pool meg a Debrecent, nyűg a sorozat is, ki lesznek picsázva mindketten. Csakúgy, mint a Fiorentina - a BL és a bajnokság közül az egyik eddig hazudik, azt is tudom melyik :)

szbszig 2009.12.10. 10:22:49

Amúgy Palopot megszégyenítő mozdulattal bólintott a kapuba. :D

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.10. 10:34:33

@heinrich: Tavaszig még sok víz lefolyik egy hangon a Dunán és az Olton, akár a Teverén és Mersey-n, jócskán változnak majd a formák is, íg Juventusé, vagy a 'Poolé is (melynek kizúgása nem zavarna túlságosan).

Hogy a bajnokság hazudik-e vagy a Bl? Nos, szerintem egyik sem. Olaszországban a nagy csapatok mögött kialakulni látszik egy masszív egymás ellen bármire képes derékhad ezek jól körbe is verik egymást, ezért lép el tőlük a három északi nagy, amely ellen a derékhad cspatainak (egy Romának, egy Sampnak, egy Genoának, egy Napolinak, egy Cagliarinak, eg Fionak) azért akad esélye. Ennek a derékhadnak a csapatai, ahogy tavaly a Roma és idén a Fio stabilan jól szerepelnek a bl-ben. A Fio idénre tehát a Roma szerepét vette át, amely meg az euroligában használta ki a megfelelő nemzetközi rutinját.

Annak is megvan a prózai oka, hogy Fio miért döccenget mostanában a bajnokságban, tudnillik Mutu és Jovetics egyszerre sérült. Ennek ellenére egy pontra állnak a végső céljuknak tekintett negyedik helytől.

A Juve helyzetét sem látom olyan sötétnek mint te a csalódottságodban. A Bayern most lefocizta őket, de ennél azért sokkal többre képesek. Szerintem ha komolyan veszik, bőven lehet esélyük az EL-ben.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.12.10. 10:35:25

@hajas baba: A Bordó-Portó szépségdíjas :)))
Viszont szerintem a MU-Bayern és a Chelsea-Milan sokkal de sokkal viccesebb lenne. De főleg a MU-Bayern

Asidotus 2009.12.10. 10:45:39

Régi jó vita, hogy Messi nem tud fejelni és távolról gólt lőni, nem úgy, mint Ronaldo. Hát a hétvégén ott volt a fejesgól, tegnap meg a távoli szabadrúgásgól.
Úgy néz ki, hogy Lionel Messin nem fog az Aranylabda-átok, nem kezd el tőle gyengébb teljesítményt mutatni.
Az oroszokról szólva meg most nem tudom, hogy a Kazany csoportja volt ennyivel erősebb, vagy a CSZKA nemzetközi rutinja ért ennyivel többet (valszeg, mind a kettő számított).
Megmondom őszintén, engem már nagyon fárasztott a Loki, meg hogy mindig őket adták, főleg szerdán, mikor nem lehetett helyette normális mecset nézni a másik csatornán. Ilyen csapatnak nincs helye a BL-ben, akárcsak a Maccabi Haifának, akik még gólt sem rúgtak. A Levszki Szófia annyival lett volna jobb, hogy akkor legalább láthattam volna normális meccseket is, nem azt adták volna. Még a Stuttgart - Urziceni-t is sokkal szívesebben megnéztem volna, mint a lyoni vergődést. Csiszáré meg, mintha mekkora nagy dolog lett volna... Ha 4:0-nál jobb eredményt ért volna el a Debrecen, az lett volna bundára gyanú.

zsakfos 2009.12.10. 10:50:42

@hajas baba:
Bordó-Portó borcsata vagy porcsata:)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.10. 10:50:51

@Nűnű: Annak van keresnivalója a BL-ben, aki bejut a csoportkörbe. Mivel a Debrecen és a Haifa is megtette ezt, nincs miről beszélni. Egyébként Ronaldon sem fogott az Aranylabda semmi, körülbelül ott folytatta, ahol az Aranylabda előtt tartott.

zsakfos 2009.12.10. 11:01:13

@hajas baba:
A Fiorentina nagyon jó helyzetben van mert nem kaphat olasz csapatokat és a Lyont sem, így ők igazán csak a Bayernt szeretnék elkerülni. A másik két (névre) gyengébb csoportelső ( Sevilla, Bordeax) közül az egyik sztem biztos sztárcsapatot kap és úgy érzem a fransziák megkapják az egyik milánói csapatot.
Szóval nálam:
Arsenal-Bayern
Bordeaux-Milan
Fiorentina-Olympiakosz
Real-Porto
Barcelona-Stuttgart
MU-O. Lyon
Chelsea-CSKA
Sevilla-Inter

hakapesz imi 2009.12.10. 11:03:16

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: azért at elég látványos hanyatlás lenne, ha az aranylabda átvétele utáni következő héten 15 kilóval kövérebb lenne és látványosan szarna a meccsekre a kis törpe. :)
Szerintem amúgy is inkább a csapatsikerek veszik ki a motivációt ezekből a fiúcskákból (lsd. Ronaldinho), de ez sem törvényszerű persze (lsd. C, Kaká, Messi).

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.10. 11:24:47

@hakapesz imi: Én megmondom őszintén, nem tudom minek köszönhető egyesek esetében a nagy hanyatlás. Ennek lelki, mentális okai lennének, passz. Azt viszont jó látni, hogy Ronaldinho kezd magához térni, és most már nem csak egy-egy meccsen mutat szépeket, hanem folyamatosan.

hakapesz imi 2009.12.10. 11:28:03

@zsakfos : nem tudom, melyik csapattal járna igazán jól a Fio. Tegnapelőttig simán bemondtam volna a szétesőben levő Bayernt, de ezeknél soha nem tudhatja az ember, mivel rukkolnak elő másnap. A Stutgart kiegyensúlyozottab a BL-ben, de szintén kiszámíthatatlan a budásban. A moszkvaiak nekem sötét ló, a görögök pedig verhetőnek tűnnek. Szóval, szerintem minden a pillanatnyi formán múlik majd, meg amúgy is baromi nehéz megjósolni, hogy fest majd a Fio kezdője 2 hónap múlva...

hakapesz imi 2009.12.10. 11:37:22

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: ja, érdekes az emlékezetes 2-meccses ultimátum óta látni a nagy milánói feltámadást. Nagyban köszönhető az összetartó braziloknak. Meglátjuk, meddig érdekes/sikerül a Pato-Ronaldinho-duónak felszínen tartani Leonardót.

nadivereb 2009.12.10. 11:38:36

Lécciléccilécci Olimpiakoszt kérek a Chelsea-nek karácsonyra. Esetleg CSZKA-t.

Vul-Kahn 2009.12.10. 11:39:02

Az abszolút Traumlos (für mich):
Florenz-Bayern
Arsenal-Stuttgart
Barcelona-Olympiakos
Chelsea-Milan
ManU-Inter
Bordeaux-Porto
Real-Madrid-ZSKA Moskau
Sevilla-Lyon

Az abszolút Albtraumlos pedig:
Barcelona-Bayern
Florenz-Olympiakos
Bordeaux-Milan
Sevilla-Inter
ManU-Stuttgart
Chelsea-ZSKA Moskau
Real-Porto
Arsenal-Lyon

Igazából annyi a lényeg, hogy a Firenze nehogy bemákolja a Píreuszt, ne milánói kapja a Bordeaux-t, a 2 német csapat pedig (de főleg a Bayern, a Stuttgartnak tökmind1, tuti kieső) kerülje el a Barca-Chelsea-MU-triót. Ez sem kis óhaj, tudom, nem is tudom, hány % esély van rá, hogy összejön, de ennyit igazán megtehetne a jézuska...
(A Pool meg leszophat, hogy csoportelsőt csinált a Firenzéből...)

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.12.10. 11:48:29

@hakapesz imi: azért a többiek is megijedhettek, hogy kilóg a lóláb, és elkezdett mindenki focizni... nehogy a brazilok arassák le a dicsőséget. most meg már jön a szöveg, hogy milyen nagy az összhang az öltözőben... (by Pato).

nadivereb 2009.12.10. 11:50:05

Teljes álompárosítás:

Chelsea - Olimpiakosz
Bordeaux - CSZKA
MU - Inter
Real - Lyon
Fiorentina - Bayern
Barcelona - Porto
Sevilla - Stuttgart
Arsenal - Milan

drani 2009.12.10. 11:58:40

Ez a Ballotelli egy irgalmatlan nagy tapló, de az utóbbi tíz év legnagyobb olasz tehetsége is szerintem.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.10. 11:59:22

@hakapesz imi: Elképzelem, ahogy Leonardo bemegy az öltözőbe, és mondja: "Dinho, a következő a helyzet: ha nem szeded össze magad, én repülök, és akkor te is repülsz Brazíliába, nincs több párizsi, milánói buli, vagy kicsit focizol, és mindkettőnknek jó."
A lényeg, hogy örömteli így látni, és a legélvezhetőbb focit a Serie A-ban már jó pár forduló óta a Milan nyújtja.

@Vul-Kahn: Ha a Chelsea mással játszik, én el is fogadnám a Traumlost. :)

gasbert 2009.12.10. 12:04:22

@Hispan07: Csak tudnám miért vagytok olyan biztosak a kis orosz érkezésében , semmi hivatalos bejelentés nem volt , csupán h kéne. Ennyi , nem több.

Akik biztosnak érkeznek télen az Beck's és Adiyiah.

Hispan07 2009.12.10. 12:19:06

@gasbert: kis orosz? mi a kis szerbet várjuk, valamit elnéztél.

Asidotus 2009.12.10. 12:24:23

Adiyiah-ra nagyon kíváncsi vagyok, azért mégiscsak U"0-as vébégólkirály. És a ghánai válogatottra nagyon ráférne pár klasszis csatár. Ő lenne az? Nagy kérdés. Jó "amatőr" ajánlólevéllel érkezik, amit kiderítettem róla, nem az a torony, 172 cm csak, meg a norvég első osztályban játszott, de gólt nem szerzett még.

gasbert 2009.12.10. 12:26:17

@Hispan07: Elnézést , a kis szerbet , de ez a lényegen nem változtat h miért is várjátok úgy hisz semmi konkrét nem volt vele kapcsolatban.

boogieee · http://www.pallas70.hu/logisztikai-ugyintezo.php 2009.12.10. 12:40:02

A Loki esélytelen volt ebben a mezőnyben, már kb. az is bravúr, hogy idáig eljutottak!

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.12.10. 12:43:51

Látom, a Bordeax-Porto-val mindenki kiegyezne. :-)

hakapesz imi 2009.12.10. 12:52:44

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: :) @anonim222 [semleges néző]: persze, nekem is jó a hangulatom, ha jönnek az eredmények. A kezdeti milánói fellángolás után szinte elhiszem, hogy tényleg Leonardo miatt szedték össze magukat, és Leonardo tényleg jó edző, de lagalább jó fej, akit sajnáltak volna, ha kirúgják. Meglátjuk, meddig tart a buli. Persze már ez is valami, hogy egy Ancelotti után nem teljes a széthullás, hanem így-úgy, de azért megy a szekér.
@boogieee: igen!. Ilyenkor nem tudom, mit is vártak/-unk a LOKI-tól. Mikor bejutottak a csopkörbe, könnyben áztak a szemek és mindenki hangoztatta, innentől minden meccs jutalom, stb. Mikor meg szembe jön egy 4-es, akkor mindenki basztatja őket. Mégis mire számítottunk?! Hogy majd Debrecenben lesz a nagy katarzis, meg áttörés, meg egyszercsak mindenkinek hajókötélből lesznek az idegei meg a térdszallagjai? Vazze, most nem pofozógépezni kell, hanem emlékezni a selejtezők közben hangoztatott elvárásokra. Persze, szép lett volna a pont. Majd jövőre. Bravúr a bejutás, jövőre ismételni kell!

hajas baba 2009.12.10. 13:25:47

@csizsikpizsik: teljesen igazad van, viccesebb lenne, de az összes mókát "elpazarolni" már a nyolcaddöntőkben?! én ilyesmit későbbre terveztem ;-)

rizla 2009.12.10. 13:33:38

@hakapesz imi: ronaldinho egy külön történet. cannavaro meg azért lett szarabb, mert saját elmondása szerint sem szokott hozzá, hogy ennyi interjút kelljen adnia, stb, nem tudott rendesen a játékra koncentrálni, ráadásul egy új bajnokságba is be kellett volna illeszkednie, egy mélyponton lévő sztárcsapatba.
kaká a sérülése miatt esett vissza, meg a milan miatt, amúgy annyit nem romlott a játéka minősége, CR megtörhetetlen, szerintem messi is. ha messi mostanában gyengébb is volt, arról nem az aranylabda tehet, a szezont kb csúcsformában kezdte.

Kettészakad a pálya középen jön fel a víz 2009.12.10. 13:35:54

@drani: Tapló is meg tehetséges is. Olasz?
Amennyire Makalele francia vagy Gullit holland.
pfejh!

bjoe0502 2009.12.10. 13:57:46

a jó öreg djibrill cissé-től kap lehet fodrászati tanácsot
balotelli

sundin 2009.12.10. 13:58:20

@nadivereb:
Sevilla-Stuttgart nem lehet.

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.12.10. 14:01:23

@Hispan07: Komolyan kérdeztem.
Másrészt meg igaz, hogy a 60. perctől néztem a meccset, de én onnantól nem láttam semmi patkányságot tőle. Úgyhogy kicsit az volt az érzésem, hogy ha nem volt pondró a gyerek, akkor fikázzuk már le a fejét.

mickeyknox 2009.12.10. 14:25:39

"Florenz" b+..... oké, hogy valaki germánbuzi, de ettől kifordul a belem. kitör mint egy vulkahn...

capor_ 2009.12.10. 15:10:15

remélem idén végre nem angol-olasz párbajok lesznek... Jobb lenne mondjuk egy barca-milan, real-inter. MU-bayern pedig igazi csemege lenne :)

sporttárs 2009.12.10. 15:14:56

@rizla: Így van, a L:oki önerőből kap egy négyest Lyonban, ha a Lyon hajtott volna, lett volna több is. Nem is erre kell bundázni, de ugye arra is lehet, hogy szünetig két gól lő az ellenfél. Vagy ilyesmi. Lásd a másutt emlegetett MU-ZTE visszavágót.

Az egészben persze a legszörnyűbb, hogy ez most már jó ideig így lesz, utólag és előre minden hiba gyanús, hát ennyit tesz a mocskos bunda. Én már a hazai Loki-Lyon kapcsán is hallottam ezt-azt, az ember ép ésszel nem hiszi, de egyre eszetlenebb dolgok derülnek ki. Sajnos.

Eric07 2009.12.10. 15:32:20

Mickeyknoxnál a pont... ha már "Florenz" ,akkor miért nem AC Mailand??

Ronal-d'oh! 2009.12.10. 15:57:42

Tuti az MU kapja az Intert. Esetleg a Bayernt. :) Utóbbit élvezném is. :D

Amúgy nem kerülhet azonos csoportbeli mellé a nyolcaddöntőben egy csapat sem, igaz?

mickeyknox 2009.12.10. 16:05:52

jók a bl statisztikák a sportgézán

"Legtöbbször állt lesen:
14: Filippo Inzaghi (AC Milan), 11: Adamo Coulibaly, 10: Kenny Miller (Glasgow Rangers), Alberto Gilardino, Pato (AC Milan)"
:)

hakapesz imi 2009.12.10. 16:38:38

@Kettészakad a pálya középen jön fel a víz: huhh, már kétszer kitöröltem, amit írtam. Ez a harmadik, legvisszafogottabb változat: menj már innen a bélbe az állandó fasisztoid nyavalygásoddal! Te bizos színtiszta szittya vagy és háttal ülsz a lovadon reggel a körúton munkába menet, a tarsolylemezed meg ritmusosan ciripel, ahogy hegyeseket pöksz a szép harcsabajszod alól. Balotelli meg fekete, de eszement jó nézni, ahogy focizik. Huhogjál otthon a kis családodnak, ne itt rontsd a levegőt!

montipájton 2009.12.10. 17:16:20

@rizla: Pont az a gáz, hogy ezentúl nagyon könnyen hajlik arra az ember, hogy az ilyen magyarázható zakókban is a csalást keresse. Ezt baszták el nagyon, akik csinálják a bundát, és ez nagyobb bűn, mint bármi, ami a futballban elképzelhető.

montipájton 2009.12.10. 17:17:18

@mocsing: Igen, és az is jó kérdés, statisztikabuzik foigyelem, hogy mikor volt (ha volt) olyan, hogy egy Bl-fordulóban két kapus is gólt szerezzen.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.12.10. 17:19:02

@montipájton: megalapítottuk amúgy közben @heinrich: -hel a Flash Cup-ot :) annyit érni fog, mint bármelyik ligakupa, hehe.

rizla 2009.12.10. 17:20:39

@montipájton: hát az elitfocit ez a bundabotrány nem fogja elbaszni, max a miénket még jobban. ha ez egyáltalán lehetséges. én eddig sem néztem nb1-et, ezután sem fogok, és jó eséllyel megint sokat kell várni, hogy újra BL-be jusson magyar csapat, szóval igazából nem érdekel.

zsakfos 2009.12.10. 17:42:52

@Nűnű:
Majd megnézheted Balotellit a ghánai válogatottban a vb-n mint csatársztárt! Lippi biztosan nem fogja kivinni, a ghánai szövetség meg ciripel ezerrel a fülébe, hogy náluk játszon, mert Ghánában Isten lenne, Olaszo.ban meg folyton csak baszogatják.

Titi120 2009.12.10. 17:46:18

Januártól szerződést bont az MTV Networksszel és a Tv6-tal is a második legnagyobb kábel- és műholdas szolgáltató, a Digi.

Fasza, a nyakatok nyúljon meg, most már tényleg ! Először a Bundesligát csinálták ki, most a BL -t is elveszik.

Titi120 2009.12.10. 17:49:19

@Titi120:
Hülye vagy, Titikém, a BL már a Digisporton van !
Viszont a Bundesliga leépítése miatt nem vonom vissza rosszkivánságomat, de nem ám !

giacinto 2009.12.10. 18:57:15

Ez a Krasic - Milan dolog óriási kamu lehet.

Pár napja az ügynöke nyilatkozta hogy ha elhagyja a moszkvát 90 %, hogy aPremier Líg-be megy.

Az már volt hogy Lehmann meccs közben hugyozott egyet a reklámtábláknál? LOL

váév építők (törölt) 2009.12.10. 19:06:38

a kiemelt csapatok között kevesebb a bl-győztes mint a nem kiemeltek közt...

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.10. 19:09:08

@giacinto: :-D. Ezzel veri Kimi Raikönnent, aki Schumacher utolsó futama utáni búcsúztatásakor egy bokornál hugyált.

Matteo_B 2009.12.10. 19:15:03

@giacinto: videó nincsen esetleg??:D

ycool 2009.12.10. 19:29:06

Hajkoronában mindenidők királya, Carlos Valderrama!
(A fiatalabbak kedvéért: 4.bp.blogspot.com/_u_5mv15Zp7Y/SrF_PNTkt3I/AAAAAAAABpw/90JHGDv3aRc/s400/carlos%2Bvalderrama.jpeg )

ycool 2009.12.10. 19:35:16

A Debrecen játékosai szerint jót tett a tapasztalatuknak a BL szereplés:

"Herczeg András úgy gondolja, hogy fejlődtek játékosai, és ezt megerősítette Varga József is. “Másokon biztosan, de talán rajtam is látható”

Varga József a hibájáról:

“Gyötör nagyon ez a hiba, csúnyán elpasszoltam a labdát, sokáig okoltam magam utána, sajnálom, hogy így történt, mert nem hiszem, hogy enélkül négyet kaptunk volna. A hibám döntően befolyásolta a hatodik meccsünk alakulását”

Naakkormostezhogyvan?

Törteli Tivadar 2009.12.10. 20:25:36

@giacinto: Busacca volt az a bíró aki valami arab meccsen a pálya közepén pössentett egyet?:D

Gabez 2009.12.10. 20:26:24

@Artsuhtaraz: Balotellit azért utálják, mert

1. az Interben játszik
2. tojik arra, hogy ki mit gondol róla és az Interben játszik
3. nagyon jó focista és az Interben játszik
4. mert mást már nem nagyon lehet utálni az Interben és valakit mindig kell és ő ugye ott játszik
5. utálkozni jó és ő amúgy is az Interben játszik
6. ronda és ráadásul az Interben játszik

Azt hiszem, jól összefoglaltam, van legalább 6 ok. Ennyi elég egy Juve szimpatizáns blogon az utálathoz, nem? Vagy 1 is elég lenne? ;)

progvog 2009.12.10. 20:29:55

@ycool: tudod, ez kivonatolás nélkül így néz ki:
“Másokon biztosan, de talán rajtam is látható” - mondta, majd hozzátette, az első kapott gólnál ez nem látszott.

“Gyötör nagyon ez a hiba, csúnyán elpasszoltam a labdát, sokáig okoltam magam utána, sajnálom, hogy így történt, mert nem hiszem, hogy enélkül négyet kaptunk volna. A hibám döntően befolyásolta a hatodik meccsünk alakulását” - "

jajjédesistenkém, csak nem egy leendő blikk újságíróval van dolgunk? :)

gabenito 2009.12.10. 20:46:42

@heinrich:
szerintem leszámítva hogy nagyon rövid a pad, és a kulcsjátékosokon sokkal nagyobb teher van mint a legtöbb topcsapatban igazából nagyon erős most a fio. Abszolút hullámvasút a színvonal, de jó napjukon senkitől sem lehet félteni őket.
Szerintem jelenleg (amíg nincs sorsolás) nekik van a legnagyobb esélyük az olaszok közül továbbjutni

ycool 2009.12.10. 20:47:50

@progvog: olvastam a teljes cikket, csak bulvárosra vettem a figurát :) Ebből is látszik, hogy nem nehéz ez a műfaj, írj le pár mondatot szövegkörnyezet nélkül, pótold ki pár tőmondattal, és máris ott az elferdített valóság... Istenem, és vannak, akik ebből élnek! :)

Ferguson 2009.12.10. 20:57:03

MU - lyon döntő lesz...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.10. 21:02:31

@Gabez: Nem akarom én ezt a Balotelli dolgot tovább nyújtani, de magad is beláthatod, ez nem az Internek szól, hanem az undorító, gennyes természetének. Nagy tehetség, szó se róla. Csak nem lehet feledni a tehetség tulajdonosát.

ycool 2009.12.10. 21:11:54

Szerintem Bayern - Barca...

Klárensz 2009.12.10. 21:12:17

@_benito: Mindig is foglalkoztatott a kérdés, hogy mit csinálnak a játékosok, ha meccs közben jön rájuk a pisilhetnék (vagy más). Ha a haverokkal focizik az ember akkor ugye semmi gond, megvárnak.

Amúgy azt jól vettem ki a videóból, hogy Lehmann a dolga után azonnal nem, csak már a pályán rakta el a pinahergelőjét? Illetve nem hugyozta le a kesztyűjét? Milyen kellemetlen lehet annak, aki az eset után pacsizott Lehmannal.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.12.10. 21:35:11

@Gabez: egy fontos dolgot kihagytál:

1. egy büdös patkány
(és az interben játszik)

ez egy liverpool-szurkoló blog. ők vannak többségben a szerzők között. de a kommentelők között sem a juventinók vannak a legtöbben, sztem.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.10. 21:45:41

@_benito: Tényleg, nincs erre valami kimutatás, legalább bajnokságokra lebontva, hogy kik hányan vannak? :)

Rino 2009.12.10. 21:55:11

@Hispan07: mivel igen erős a megérzésem, hogy a Chelseat kapjuk, benne vagy-e abban, ha ez teljesül, h egy olasz posztban (remélhetőleg lesz még ilyen) Milánó kékfekete felének beírsz egy "forza"t?:) (ez volt a legdurvább, ami eszembe jutott)
ha nem jön be, természetesen én teszem u.ezt

ZenZo 2009.12.10. 22:04:32

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: csináljunk szavazást! :) Azt tudom, hogy Chelsea szurkolók nem vagyunk többen tíznél, az aktív kommentelők közt legalábbis...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.12.10. 22:14:29

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

Ez egy érdekes kérdés.

A szerzők között tudjuk.

Liverpool: ASZHB, habitang, donnelly
Juventus: heinrich, _benito
Roma/City: Pöte
Real Madrid: Pancho

García bőrmester talány.

A kommentelők között szerintem nagyjából egyforma arányban vannak a nagy élklubok szurkolói/szimpatizánsai. Barcás kb. 10-12 törzskommentelő lehet, és kb. ugyanennyi madridos. Szignifikánsan szerintem egyik élklub szimpatizánsai sincsenek többen. Megjegyzendő, hogy az aktivitás viszont egyértelműen egyenesen arányos az adott csapat teljesítményével.

Mondjuk kíváncsi lennék egy szavazásra. :-)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.10. 22:15:48

@ZenZo: Meglepő, hogy alig tízen, tekintve a sokkal nagyobb számú Manchester United és Liverpool drukkereket. Azt is tudom, hogy 1-2 Manchester City is van, Woland személyében Tottenham, ennyit tudok Angliáról. Az olasz posztokban jelentős Juventus, talán legalább annyi Internazionale, valamivel kevesebb Milan, és a kelleténél jóval több Roma szurkoló. :) Az aktív kommentelők között talán laziale csak én vagyok. Spanyoloknál főleg persze Real meg Barca, gotafun Sevilla, a németeknél csak Bayern szurkolókat láttam, az egy kivétel Rekordvizemeister, aki pedig Schalke drukker. Ennyit tudok most egyszerre én. :)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.10. 22:19:34

@Csöncsön: Igen, a szerzők közül csak Garcia talány, és vegyünk példának engem, nem arányos az aktivitás a csapat teljesítményével. :)

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2009.12.10. 22:23:36

@Csöncsön: errol jut eszembe,hianyolom mostanaban pancho baratunk irasait.

leginkabb a stuttgartot szeretnem a barcanak,olimpiakosznak is orulnek,porto es lyon johetnek. legkevesbe a milannak orulnek,bayerntol nem felek,de inkabb kesobb. cszka-t kivanom legkevesbe. nem azert,mert annyira jok lennenek,de elegem van mar ezekbol a tatarsztani,kijevi fellepesekbol. raadasul februar vegen,marcius elejen nyilvanvaloan oan viszonyok vannak moszkvaban,h a meccset vhol sokkal delebbre kellene megrendezni.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.12.10. 22:29:01

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

Én főleg a spanyol posztok kommentjeit olvasom (a többihez csak néha szúrok oda rosszindulatúan egyet-egyet :-)), és kicsit sajnálom, hogy szinte 99%-ban lefedi a két gigaklub a kommentteret. Valami miatt nem alakult ki Magyarországon kiterjedt szimpatizánshada olyan kluboknak, mint a Depor vagy a Valencia (pedig ezek a csapatok az ezredforduló környékén iszonyú jók voltak). Még az Atléticonak úgy-ahogy. Bilbao-szurkesz egy vagy kettő van (Bastille és még valaki). Sevilla? Gotanfun. Villarreal-szurkesz is van. Nagyon helyes.

@ferenck: "elegem van mar ezekbol a tatarsztani,kijevi fellepesekbol. raadasul februar vegen,marcius elejen..."

Dettó.

Pancho barátunk pedig azért nem ír, mert idén már kb. hat-hét meccset nyert meg Higuaín a Realnak. Majd ha lesz egy negatív sorozata, amikor meccseken át képtelen lesz betalálni Higany, figyeld meg, fölélénkül majd.

szbszig 2009.12.10. 22:33:59

@Csöncsön: Én a legmesszebbmenőkig semleges vagyok! :)

Bár nem vagyok se cikkíró, se igazán törzskommentelő. :D

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.10. 22:39:05

@Csöncsön: Mondjuk hogy a Deportivonak és a Valencianak miért van ilyen kevés szurkolója, azt én sem értem. Olasz kis csapatoknak példának felhozni csak mbemba esetét tudnám, aki a Chievoért szorít, amúgy csak nagy klubok vannak reprezentálva, vagy olyan klubok, amik egykor azok voltak. (Szerényen utalok magamra. :))

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.12.10. 22:40:43

@szbszig:

Nem értem, hogy' lehet semleges lenni. Ha nézel egy meccset, csak jobban örülsz, ha X csapat lő gólt, mint ha Y, nem? És ha már egyszer örültél, elkezd érdekelni X csapat, követed őket, legközelebb is nekik drukkolsz, megjegyzel játékosokat, akikre külön figyelsz, követed a csapatot a tabellán, mígnem végül szerelembe esel. A teljes semlegesség fociban kicsit olyan, mint süketen zenét hallgatni. De nem bántásból mondom, meg ne sértődj! :-)

Vul-Kahn 2009.12.10. 22:53:26

@mickeyknox: @Eric07: gratulálok a színvonalas hsz-eitekhez, nyilván megérte a fáradságot...

Akkor csakazértis leírom még1x, hogy az AC Florenz csapatát szeretném ellenfélnek a 16 között. ( Bár egy Real Madrid elleni "Klassiker" esetén sem lennék csalódott, biztos jó meccsek lennének.)

Budlofsky 2009.12.10. 23:05:34

@Csöncsön: "mígnem végül szerelembe esel"

Ennél buzisabb kommentet nem mostanában láttam ezen a blogon.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.12.10. 23:08:42

@Budlofsky:

Pedig nemrég Vul-Kahn kolléga egy sokkal szebbel rukkolt elő, elhiheted. ;-)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.10. 23:14:22

@Budlofsky: Hallod, lehet még kezet is mos WC után. Nagyszerű második komment volt a blogon, gratulálok!

Matteo_B 2009.12.10. 23:17:23

@_benito: Köszi szépen! Vicces .Kb.8-10 mp-ig tuti üresen hagyta a kaput,ha egy szemfüles és jó rugótechnikájú játékos észreveszi, szép kis gól lehetett volna.:D

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.12.11. 00:01:34

@Gabez:
Én se érzek felejthetetlen vágyat, hogy magamhoz öleljek minden Inter játékost (utálom a csapatot, Zsozé csak hab a tortán, őt csak egy nagyképű beképzelt féregnek tartom, aki közelében sincs annak a zseninek, aminek ezen a blogon egyesek tartják).

Megvilágosodtam, én Balotelli helyett Zsozét utálom az Interből, rajta levezetem a kötelező inter-anyázás adagomat és így rá már nem jut egyetlen "dögölj meg köcsög", "földet rá", "pusztujj" avagy "rohaggyámeg" szidalmazás sem. :)

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.12.11. 00:10:03

@Artsuhtaraz:

...szidalmazás sem Balotellire. :)

(csak sikerült)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.11. 00:15:14

@Artsuhtaraz: Pedig szerintem a különbség kettejük között éppen az, hogy Balotellit lehet utálni, mert undorító a viselkedése, és nagy tehetség, de még nem nagy játékos, ám Mourinho viselkedése lehet ilyen-olyan, de nagy stratéga, ne felejtsük el, hogy az európai mércével bőven nem nagy csapat Portoval UEFA kupát, majd BL-t nyert, miközben bajnoki címet is szerzett, a Chelseat itt most nem is említem.

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.12.11. 00:24:35

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Mourinhót túl sokat láttam. Biztos jó edző, de ami nekem a tvképernyőn átjön az ő mentalitásából és stílusából, attól nekem felfordul a gyomrom. Balotelli stílusa is távol áll tőlem, de neki csak egy normális környezet (pl Anglia) vagy egy normális edző (nem nagypofájú, aki lehetőleg látta már az értelmező kéziszótár bejegyzését az alázat szóról) kéne akkor behúzná fülét farkát és normálisan focizva simán lehozna zsinórban 5-6 30 gólos szezont.
És amíg mindenki őt bántja, addig én meg fogom védeni, mert nem tehet róla, rossz társaságba került :P
Szabadítsátok ki Balotellit!

Eric07 2009.12.11. 01:06:25

@Vul-Kahn: nem akartalak vérig sérteni,ne haragudj.
De azért egy Florenz-Mailand "Klassiker" Moskauban,az nem lenne semmi... :) oder?

kisbukti 2009.12.11. 01:32:11

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
A Porto szerinted nem nagy csapat europai szinten?

International
European Cup/Champions' League :

Winners (2 titles) - 1986–87, 2003–04
European Super Cup

Winners (1 title) - 1986–87
Intercontinental Cup

Winners (2 titles) - 1987, 2004
UEFA Cup

Winners (1 title) - 2002–03

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.11. 01:40:19

@kisbukti: Nem, nem nagy csapat, középcsapat. Elég mérvadó Mourinho edzői kvalitásait nézve, hogy az általad felsorolt címeknek pontosan felét neki köszönheti a Porto.

ycool 2009.12.11. 07:21:51

Csillapítsuk a kedélyeket, egy "Klassiker"-rel :)
www.youtube.com/watch?v=gKQCxRUrReQ&feature=PlayList&p=7D64EE23ABD45C0C&playnext=1&playnext_from=PL&index=46
(Aki nem szereti a németeket, az csak 0:45-től hallgasson bele)

montipájton 2009.12.11. 07:49:21

Elég vicces, hogy az NST szerzői egységesen képesek Balotelli-rühellő Kht-be tömörülni, miközben mindegyikük kedvenc csapatában akad legalább egy minimum hasonló kaliberű kis (nagy) patkány. )))

Ellenben az olasz frizurája tényleg ott van.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.12.11. 07:56:38

@montipájton: ácsi, ez nem így van. balotellit az egész világ gyűlöli (incl. saját edzője), mi csak azok ellen tömörülünk egységfrontba, akik nem gyűlölik, mert azok seggfejek.

én utálom poulsent is, és utáltam akkor is, amikor leigazoltuk, készségesen elismerem, hogy egy patkány. melót gondolkodás nélkül tettem a köcsögválogatottba - már juve-játékosként, camót is bármikor beismerem, zebina nem is kérdés. (huhh, tényleg mennyi suttyónk van) :))

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.12.11. 08:48:20

@_benito:
"mi csak azok ellen tömörülünk egységfrontba, akik nem gyűlölik, mert azok seggfejek."

Utálom őt, ez mindig is így volt :)

Azért ez erős, hogy aki nem utálja Balotellit az seggfej. Ezzel olyan pozícióba hozol, ahol már tényleg muszáj bevallanom (ha el akarom kerülni a seggfejek táborába való tartozást), hogy amióta ő az Interben van egy Inter meccset sem láttam végig. És a szerdai volt az első gólja, amit élőben láttam. Úgyhogy fingom sincs ki ez a takonypóc (már büntetem is).

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
Szerintem Mourinho nem jó edző, csak jókor volt jó helyen :D

drani 2009.12.11. 08:49:02

@_benito: poulsen miért patkány? nekem csak balfasznak tűnik. Ballotelli tényleg igazi geci, de én örülnék ha bekerülne az olasz válogatottba , mert meccset tud nyerni, és jelenleg nincs másik ilyen játékos.

montipájton 2009.12.11. 09:31:57

@popp: Jól ,értem? Ha a Juve nem zúg ki - vö. ha a nagymamámnak pöcse volna... -, akkor "pazar" az olasz szereplés?

Az Inter meg a Milan továbbdöcögése a 2. helyen lenne a pazar? Hogy a négyből három ezekből a csoportokból tovább tudott jutni, az pazar? (A Milan megelőzte végül is a Zürichet, az Inter meg szerzett 1 pontot a Barcától, tényleg lenyűgöző...)

Maradjunk annyiban, a Fiorentina tényleg várakozáson felül végzett a csoportjában - a többi meg az alsóhangon elvárható kötelező, bármilyen extra nélkül, mínusz a Juve hatalmas eltaknyolása.

Igen elfogultnak kell lenni, hogy erre azt mondd, "pazar"...)))

_benito · www.nst.blog.hu 2009.12.11. 09:38:34

@Artsuhtaraz: nyilván nem ítélünk el senkit azét, mert szereti balotellit. ez butaság lenne. :)

Gabez 2009.12.11. 09:44:46

@_benito: ok, csak kötekedtem kicsit - azért valld be, ha a Juveban játszana, feleennyit se kapna tőled, és akkor a kommentelőktől sem, mert ők többségében csak reagálnak arra, amit írsz. ;)

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: igaz, nincs jó természete, de sok ilyen focista van, szóval ő egyáltalán nem kivétel. Pl Cassano...őt mégse pécézték ki ennyire itt. Sztem Balotellinél minden rossz összejött...ezek egyike, hogy az Interben játszik. ;) Azt se szabad elfelejteni, hogy nagyon fiatal, fiatalon meg mindenki többé-kevésbé idióta, nem igaz. Azt is olvastam róla, hogy mivel néger, elég sokat kapott az iskoláiban...szóval nem csoda, ha elment ilyen irányba.

@Artsuhtaraz: JM sztem se egy havertípus, de neki az a dolga, hogy az Inter nyerjen. És többnyire nyer. Én se tartom zseninek ("Zseni Neumann János volt, mi többiek csak tehetségesek voltunk" - Wigner Jenő, Nobel díjas fizikus), de nem rossz edző és nagyon tud motiválni. Sztem ő még a Juve-t is összekapná. ;) Meg aztán őt is ütik-vágják sokan Olaszo.ban, szóval néha nem támad, hanem csak védekezik.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.12.11. 09:45:18

@_benito: bezony, az univerzum is oda akarja Rafinha-t :)

_benito · www.nst.blog.hu 2009.12.11. 09:47:13

@drani: értjük ám a viccet mink is

_benito · www.nst.blog.hu 2009.12.11. 09:48:03

@mocsing: hát, akit jó játékosként veszünk, abból szar lesz, lássuk, mi lesz a szarból :)

montipájton 2009.12.11. 10:20:54

Hogy hangzik a mondat, ami pusztán formailag már kiveri a biztosítékot az NST-nél?

Balotelli jobb, mint Zidane, mocskos Juve.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.12.11. 10:26:50

@montipájton: mocskolódni az irigyek szoktak, tehát nem számít, a mondat első része meg szimplán komolytalan lenne bárki szájából, nincs élő ember, aki ebben hinne :)

Tehát: Balotelli sosem lesz nagy játékos, forza Juve! :)

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.12.11. 10:44:42

Aranylabdát Balotelli-nek, Forza Inter! És ez? Ez már tényleg kemény, nem? Még Jose kéne valahogy bele...

Neil Blender 2009.12.11. 10:51:31

Balotelli egy roppant tehetseges srac aki addig fesziti a hurt a palyan amig kifog egy kellemetlen parasztot aki kettetori mint a ropit.

Kivancsi vagyok hogy egy piroslapert cserebe mikor dongolik bele a gyepbe...

Mas: Az milyen mar hogy Lehmann egy BL meccsen kimegy a reklamtabla moge hugyozni?? =)) Imadom azt az embert komolyan.

Neil Blender 2009.12.11. 10:54:30

@Csöncsön:
"Ez egy érdekes kérdés.

A szerzők között tudjuk.

Liverpool: ASZHB, habitang, donnelly
Juventus: heinrich, _benito
Roma/City: Pöte
Real Madrid: Pancho"

ne rohogtess mar. Pancho akkor Real szurkolo mikor te...

rexford 2009.12.11. 11:03:26

@_benito: Én se bánnám, ha ezt a brazil vonalat egy kicsit pihentetnénk. Őket külön-külön is nehéz kezelni, hát még akkor, ha bandába tömörülnek és egyre frusztráltabbak, ráadásul erősek a Garrincha-Socrates-féle off-the-pitch hagyományok is.
Nem tudom viszont, milyen vonalat kéne erőltetni - a skandinávokkal is szoptunk, spanyolok alapból kilőve, argentinokat hagyjuk meg az Internek, afrikaiak szertelenek, amire most nincs szükség, németből egy egész csapatot kéne venni, maradnak a franciák. Platinivel, Zidane-nal, Trezzel, DD-vel nem jártunk olyan rosszul, mondjuk Henryt elcsesztük. Ja és persze 1-2 uru sose jön rosszul. :)

kevert 2009.12.11. 11:13:41

@Csöncsön: "Valami miatt nem alakult ki Magyarországon kiterjedt szimpatizánshada olyan kluboknak, mint a Depor vagy a Valencia (pedig ezek a csapatok az ezredforduló környékén iszonyú jók voltak). Még az Atléticonak úgy-ahogy."

Én divat Valencia és SuperDepor szurkoló voltam. Nagyon sajnáltam a Valenciát, hogy a két BL döntőből egyet sem nyert meg. A 2004-es Depor-Milan bl negyeddöntő meg ott van a legjobbak között.

Ja, és aki látta a Torrentét annak mindig lesz egy kis hely a szívében az Atletico számára :D

montipájton 2009.12.11. 11:34:20

@Neil Blender: Balotelli az itteni trend szerint annyira gáz, hogy neki szurkolni, benn látni meg a fényt az egyenfutballsiták unalmas tobzódása közepette - már maga a rákenroll.

Kit zavar a sérója, kit érdekel, hogy pofázik és könyököl, Sztojcskov is paraszt volt, mégis szerették - hajrá, Balotelli!! Vesszenek a műmájerek!

)))

elber 2009.12.11. 11:37:23

bocs, hogy kicsit elüt a megkezdett balotelli fikázástól, de valaki be tudna rakni egy linket busacca katari hugyozásáról? hiába keresgélem nem találom.

balu11 2009.12.11. 11:48:05

látom alakulóban egy Balotelli Fan Club - valószínűleg az első hasonló szerveződés a világon

ahogy leírtam, rájöttem, hogy a gugli a barátom, hát picit utánanéztem, és ezt találtam:
www.balotelli.com/

különösen figyelemre méltó a fotógaléria, melyben 2 olyan kép is található, amin mosolyog (v. vicsorít, megítélés kérdése)

zsakfos 2009.12.11. 11:56:54

@Csöncsön:
A szerzők csapatainak idei BL szereplését alapul véve Garcia Bőrmester csak Atletico Madrid drukker lehet:)
Egyébként OJ kimaradt. Ő?

giacinto 2009.12.11. 11:59:01

@_benito: " utálom poulsent is, és utáltam akkor is, amikor leigazoltuk, melót gondolkodás nélkül tettem a köcsögválogatottba - már juve-játékosként, camót is bármikor beismerem, zebina nem is kérdés. (huhh, tényleg mennyi suttyónk van) :))"
ja, csak ők összesen nem kapnak/kaptak annyi fikát mint Balotelli egyedül az eddigi 2 éves pályafutása alatt.

Neil Blender 2009.12.11. 11:59:04

@montipájton: nezd Balotelliben nem latni a tehetseget muveszet. Sztem ha feleilyen tehetseges lenne akkor JM is mar reg a Primaveraba szamuzte volna.

Mas kerdes hogy szeretni meg az Intereseknek is nehez.

Az en velemenyem az, hogy nem lesz hosszueletu a nemzetkozi fociban ha nem vesz vissza az arcabol... Senki nem akar sokat fizetni majd egy olyan jatekosnak aki ha durcas szarik az egeszre...

Neil Blender 2009.12.11. 12:03:30

Egyebkent Balotelli milyen cegeknek lehetne a reklamarca majd?

Gazspray? acelbetetes bakancs?

Mert az vilagos hogy mondjuk nem fogja Henryt valtani a Gilettenel mint sarmos pali... =)

De lehet hogy a focipalyafutas utan elmegy szigoru tekintetu akciofilmsztarnak a la Vinnie Jones... =)

pavel88 2009.12.11. 12:11:45

Nekem pl. semmi bajom Balotellivel!! Nem knagyobb köcsög mint Murinnyó, Materazzi, W:Samuel. Vagy a juvésok kedvéért Grygera!

touristique 2009.12.11. 12:16:17

@montipájton: Jejeje, szívemből szólsz, olyasmi mint amit Nick Hornby írt le a Szentírásban anno, hogy Arsenal-drukkernek lenni olyan, mint punkzenét hallgatni. :)

vadkutya 2009.12.11. 12:21:13

Remélem januárban leigazoljuk Balotellit. Wenger sztem a megfelelő ember a feladatra, betöri a vad fekete mént... :S

Szezononként 30 gól pedig pont elkél Ágyús oldalon, jó ideje... ;)

OJ · http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2009.12.11. 12:23:59

Az utóbbi kommentsort olvasva elég egyszerűnek tűnik egy-egy olasz baromválogatott összeállítása, annyi van belőlük, hogy egy nyolccsapatos teremtornát is gond nélkül le tudnának bonyolítani. :)

balu11 2009.12.11. 12:29:50

@vadkutya: nem jó, túl öreg

@touristique: vicces milyen kevés időnek kellett eltelnie az angol középkorú alkoholistáktól hemzsegő "boring, boring" Arsenaltól a teljesen nemzetközi (túlnoymórészt afrofrancia), rohangálós, kényszerítőzős, "szépfocizó" tinikig

(nekem egyébként tetszett ez is, az is, félreértés ne essék, de leginkább az átmenet Dennis-sel)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.12.11. 12:31:45

rem, olyan csatár jön, aki pl tud játszani a BL-ben...

_benito · www.nst.blog.hu 2009.12.11. 12:36:45

@giacinto: annyira fel tudom kúrni magam az ilyenen.... NEM JOGOS, EMBER???

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.11. 12:37:03

@balu11: Vagy már Mersonnál megkezdődött. Bár ő még angol is volt meg alkoholista is, de már nem favágó, sőt nagyonis technikás játékos

vadkutya 2009.12.11. 12:37:43

@imici77: Én mondjuk egy PL-nek jobban örülnék. A BL címet amúgy sem tartom jelenleg reális elképzelésnek...

_benito · www.nst.blog.hu 2009.12.11. 12:37:57

@zsakfos : nos, OJ csapata mindannyiunknál durvábban leszerepelt a bl-ben, úgyhogy beleillik a sorba. sgt garcia majd elmondja, ha akarja, csak annyit mondanék, hogy az övé legalább továbbjutott.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.12.11. 12:41:24

@vadkutya: BL-t könnyebb nyerni. igazából tök mindegy ki jön, csak jöjjenek, mert a keret olyan vékony, mint egy 60 kilós malacka...

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.12.11. 12:42:37

@vadkutya: mondtam, h csatár ne jöjjön, de megváltozott a véleményem, mert láttam mostanában velát "játszani", bendtnerről a hírek rosszak, szóval, vegyünk, most már én is azon vagyok... jah, walcott is sérülékenyebb, mint hittem...

zsakfos 2009.12.11. 12:43:09

@_benito:
Tudtam, hogy Haifa drukker:)

Beavix · http://elclasico.blog.hu 2009.12.11. 12:47:10

@montipájton: és Maradona meg mégakkora paraszt volt. Hogy Cantonáról ne is beszéljünk...

Balotelli esete - szerintem - azért más, mert előbbieknél én láttam a tekintetükben, hogy egy dolog van, amitől megjuhászodnak: a labdától. Balotelli pedig nem megjuhászodik a ladbától, hanem eszköznek tekinti. ezzel nem azt mondom, hogy nem szeret focizni, csak nála a taplóság a priori, mindenek előtt való, veleszületett.

vadkutya 2009.12.11. 12:54:48

@imici77: Muszáj. S most viccen kívül, talán Balotelli a legkönnyebben megszerezhető, olyan játékos, aki azért viheti vmire.

Bár, ki tudja, annyiszor jött már kivételes tehetség (habitustól függetlenül) a PL-be, sokan mire beérnének, addigra szétrúgják őket és annyi...

Walmer 2009.12.11. 12:55:29

@balu11: hogy én mennyire szerettem azt a boring Arsenalt és mennyire utálom ezt a mostani Wenger-féle "húdeqrvaszépfocitjátszunk" alakulatot...

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.11. 13:07:36

@Walmer: Na ezt egyből gondoltam, a krikettet is szereted ;-).

Neil Blender 2009.12.11. 13:08:42

Spaletti lett a Zenit edzoje... wow.

Klinsmann pedig kijelentette hogy a Pool iden nem volt jo es a Fiorentina nem egy Chelsea, Barcelona szintu csapat.

Zseni ez az ember na... =)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.12.11. 13:16:08

@Neil Blender: Spalletti - két l! Szurkolni fogok a Zenitnek. Husztinak lehet esélye a kopasznál, pont kell a játékrendszerébe egy ilyen szélső.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.12.11. 13:19:02

a Zenit meg lassan két t lesz, a múlt idő miatt :)

Neil Blender 2009.12.11. 13:23:15

@popp: tudom.

mea culpa elgepeltem.

Sztem SpaLLetti direkt az oroszokhoz ment mert ott szinte egesz szezonban salban es nagykabatban lehet... :)

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.12.11. 13:28:45

Ha már égig érő parasztok, Cépicsáról egy szó sem???

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.12.11. 13:31:49

@_benito: Nem bántásképp, kis túlzás, hogy a világ gyűlöli,de mondjuk kiből nem váltaná ki a megbúvó köcsögséget, ha ilyen faszszopó huhogó Juve drukkerek előtt kellene játszania? Még csodálkozol rajta hogy ilyen lett. Szerintem ott kezdődött minden.

mickeyknox 2009.12.11. 13:35:16

ja, én még a seggemről is lehúznám a gatyát, mint sebők vili
bruh

Mr.AT 2009.12.11. 13:37:53

@Great Cornholio: Ugyan már... Balotelli amennyire arrogáns, magasról lesz*rja, hogy ki huhog, vagy ki nem. Őprimadonnasága akkor is egy flegma és rosszindulatú f*sz, ha zárt kapuk mögött játszik Baktalórántházán.

Amúgy meg egy focista pont azért profi, azért kap egy valag pénzt, hogy elviselje mindezt. A világ összes stadionjában fütyülik az ellent, ez a világ rendje.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.12.11. 13:39:28

@Mr.AT: Elviselni mint Cantona. :DDD Hozzá képest balo csak durcáskodik. :)

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.12.11. 13:43:35

@Mr.AT: Abban igazad van, hogy az ellent, de ha csak EGY játékost az más, főleg ha 18 és tavaly játszotta igazán be magát a kezdőbe. Mátrix is szép nagy bunkó tud lenni, de ő egész karrierje alatt nem kapott annyit mint Balo 1 év alatt.

Neil Blender 2009.12.11. 13:47:38

@Great Cornholio: Es errol ki tehet? Mar bocs ha Balotelli nem a Terminator nezesevel jatszana, nem kocsogoskodne, konyokolne az ellenfelbe, a goljait nem az ellenfel szurkolotabora elott kussoltatassal unnepelne akkor lehet nem kapna ennyit.

Matrix is alapvetoen egyszeru mint a lapostanyer, paraszt is volt a palyan de Balotellihez kepest csak ijedos ovodas.

Lehet vedeni a focitudasat es azzal ervelni de a viselkedeset nem lehet. ezt meg JM sem teszi...

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.12.11. 13:53:23

@Neil Blender: De gondolom úgy kezdte a pályafutását, hogy na nézzük kit könyökölhetünk le.

Példa: Szted milyen lenne a fogadtatása egy 18 éves a Fradiban kezdő cigánygyereknek - aki tudása alapján akár a magyar válogatottba is beférne, - az újpestiek kötében? :P Sztem ahhoz hogy el tudja viselni a "nyomást" ill előítéletet min. egy dalai lámának kell lennie. :) (sztem még labdába sem kell érnie, hogy egy bagolyerdőben érezze magát:P)

Főleg ha személyiségét tekintve sértődékeny, hisztis v akár ingerlékeny.
Amúgy meg ha 25 évesen is ilyen lesz akkor elfogadom, hogy tapló. Azt is leszarom hogy tudásilag profi de attól még gyerek.

Mr.AT 2009.12.11. 13:58:20

@Great Cornholio: És? Ez mentség? Ki mint vet, úgy arat, és ez mkire vonatkozik.

A Juve is tapsolta már meg állva Pagliucá-t, ahogy Madridban is tapsolták meg állva Del Pierot. A közönség nem alapból utál valakit, hanem azért, mert az illető tett érte.

Ugyanakkor meg nem azért megy ki egy stadionba drága pénzért, hogy azon elmélkedjen, az illető f*szfej most vajon azért ekkora köcsög-e, mert épp menstruál, mert kib*szta az asszony, vagy mert még csak 19.
Nem, ő a kedvenceinek szurkol, s ha azt látja, hogy a túloldalon valaki tör zúz, mint egy agyatlan elefánt, akkor nyilván rámorcan.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.12.11. 13:58:54

@Neil Blender: ő jött rá, h jó lesz landon donovant, mint idők egyik legnagyobb münchenben látott tréfáját kölcsönvenni. érdemes rá odafigyelni.

Mr.AT 2009.12.11. 14:04:28

@mocsing: Landon Donovan, LOL. :-)

shinigami 2009.12.11. 14:05:28

@csizsikpizsik:
hat balotellihez kepest c seholsincs kb

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.12.11. 14:08:28

@Mr.AT: látod, ha giovinco amerikába születik és rájön pár kiló a meki kajától, most ketten varázsolnának a galaxy-ban :))

btw donovant kölcsön fogja venni az everton, h formában maradjon a vb-ig. én követni fogom a pályáját ott is ennek a kis zseninek...

Neil Blender 2009.12.11. 14:16:42

@Great Cornholio: Bocs de engem nem gyoztel meg, pedig valamennyire tudok objektiv lenni mert sem az Intert, sem az olasz focit nem kedvelem kulonosebben ergo elfogult az nem vagyok.

Amugy lehet kocsognek lenni a sulifocin mert sokat cseszegettek a borszinem alapjan, sot a primaveraban is beleferhet hogy az ember nagykepubb, de azert Balotelli helyeben elgondolkoznek azon hogy mondjuk mogottem van egy 37 eves ember aki tizensok eve robotol szo nelkul, akkor en mi szarra verem a nyalam 18 evesen...

Vagy mondjuk ott van Eto'o akit mikor kihuhogtak le akart vonulni a palyarol (segitsetek nem tudom hol jatszott anno a Barca mikor ez volt). Nem durvult, nem a jatekostarsakat rugdosta, szimplan le akart vonulni.

Egyszoval Balotelli egy utolso nagykepu kocsog aki pont ilyen lesz 25 evesen is mint most.

@mocsing: Landon Donovan az orok amcsi tehetseg. Freddy Adu mellett o volt az elso olyan amcsi focista aki korul oriasi hype alakult ki, hogy vilagklasszis lesz.Aztan persze egy MLS szinten jo jatekos maradt, aki mondjuk egy MSV Duisburgbol tudna csak kitunni. =)

Neil Blender 2009.12.11. 14:19:35

@shinigami: CR egy primadonna, de (az Almeria meccs fenyeben mondjuk furan hat) nem egy rosszindulato paraszt valaki aki konyokol, odarug, torleszt.

Nagykepu, tenyerbemaszo, idegesito persze, de nem az a sunyi, alattomos geci...

Mr.AT 2009.12.11. 14:21:30

@mocsing: Ha Giovinco Amerikába születik és rájött volna pár kiló a meki kajától, akkor maximum ő játszana Danny De Vito helyett a Ikrek 2ben. :-)

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2009.12.11. 14:35:00

@Neil Blender: Cé nem törleszt???

Egyébként szerintem mindannyian ugyanazt mondjuk, a srácnak nem kicsit vannak problémái. De ha már Cé minden tetű megmozdulására az a válasz hogy:
1. megteheti a MUban/madridban mert már most jobb mint Zidane, plusz ő találta fel a labdát, a cselezést és persze a hasprést
2. nehéz gyermekkora vót
akkor tegyük már meg hogy
1. az Interben a skac megteheti mert fiataléként egészen ügyes (sőt!)
2 sokféle szopás van a világon, fekete árvaházból kivett kiskölyökként déli országban nevelődni az egyik eközül
Szóval ne legyen már démon. Várjunk kicsit mire megy aztán legfeljebb késve osztjuk a főköcsög-díjat...

nasteey 2009.12.11. 14:45:30

"Vagy mondjuk ott van Eto'o akit mikor kihuhogtak le akart vonulni a palyarol (segitsetek nem tudom hol jatszott anno a Barca mikor ez volt)."

Én Zaragozára emlékszem, de mostanában nem szedem a Cavinton-t.

@Mr.AT: ez viszont kurva nagy. :D

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.12.11. 14:52:05

@_benito:
Nem mondom, hogy szeretem Balitellit, de én látok valami olyasmit a játékában, ami miatt az egyik legjobb erőcsatár válhat belőle.
Örülnék neki ha az Arsenal leigazolná, mert csak valakinek meg kéne nevelni. Torres is Angliában vált igazán világklasszis focistává, Kristiánu Rondáldu is. Henry is, mondjuk ő azelőtt szélsőt játszott és Wenger csinált belőle csatárt. Arról nem is beszélve hogy Rooney is egy agyatlan barom volt az elején, ahhoz képest most már egy angyal.
De a nagyképűségre hajlamos barmok abban a környezetben szerencsére épkézláb fodbalistákká váltak.
A poszt kapcsán meg annyi volt a bajom a fikázásával, hogy lehet valaki kőbunkó vadparaszt, de attól még a hajviseletét ne fikkantsuk le, mert pusztán előnytelen frizurától még senki se vált köcsöggé :) ha meg vicc volt, akkor elég gyengére sikerült :P

@csizsikpizsik: igazad van :)

OJ · http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2009.12.11. 14:56:08

@_benito:
A "leszerepel" talán nem korrekt - és nem is helytálló - kifejezés itt, a továbbiakban a "realitásnak megfelelően teljesített" szóvirág alkalmazását javasolnám a tisztelt kollégának. ;)

páduaiszentantal84 2009.12.11. 15:05:09

@nasteey: zaragoza volt én is úgy emlékszem, v szintén nem szedem
az undisputed főköcsög díjra joey barton gentlemant jelölném

rexford 2009.12.11. 15:35:46

@touristique: "Jejeje, szívemből szólsz, olyasmi mint amit Nick Hornby írt le a Szentírásban anno, hogy Arsenal-drukkernek lenni olyan, mint punkzenét hallgatni. :)"

Jaja, mégse írhatta azt, hogy Teenage Fanclubot vagy Rufus Wainwrightot, mint a 31 dalban. Nagyot néztek volna a hardcore gúnárok. :)

váév építők (törölt) 2009.12.11. 15:38:47

azért arra kiváncsi leszek, hogy a sok balotelli fikázó olaszfan mit szól majd hozzá, ha a vb-döntőn győztes gólt lő középkék mezben...
amúgy szerintem cantona nagyságrendekkel tahóbb volt annakidején.

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.12.11. 16:24:46

@váév építők:
Ha vb-n olaszként győztes gólt lőne, onnantól rühelleném :D

vadkutya 2009.12.11. 17:10:07

@Artsuhtaraz: Kell is Balotelli az Arsenalba. Vieira is elég balhés volt, belőle is Wenger faragott embert.Mourinho sosem lesz képes megnevelni, Wengerben több az alázat edzői szempontból...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.12.11. 17:58:36

@zsakfos :

Elnézést OJ-től, hogy kihagytam. Mindenesetre beírtam most egy piros pontot neki.

ZenZo 2009.12.11. 18:58:26

@vadkutya: ja, JM csak egy Drogba nevű diving balerinából faragott focistát... ;) Vieira meg egy barom volt az Arsenalban is. Wenger meg amúgy is gyenül, öregszik már. Akkoriban még férfiakkal dolgozott, most meg ő az ovizsaru, különben is a látása is romlik, már csak a didn't see itt megy :)))

ZenZo 2009.12.11. 19:02:02

@páduaiszentantal84: no igen, Barton jó eséllyel pályázik bármilyen címre, mellé még odafér Craig 'jólbánokagolfütővel' Bellamy, de Eto'o-nak vagy Balotellinek sem kell könyörögnie a köcsögválotgatott szereplésre...

vadkutya 2009.12.11. 19:35:59

@ZenZo: Számítottam vmi hasonló reakcióra JM ügyben. :) Nem a kvalitásokat vontam kérdőre és szavaztam Wengerre, sokkal inkább habitusról beszéltem, de értem a fricskát. ;)

Vieira valóban nem ment a szomszédba keménységért, de akkortájt bármelyik csapat szívesen látta volna a keretében...

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.12.11. 20:04:12

@vadkutya: nem ő volt arról híres, hogy bicska volt nála az öltözőben? :) persze, hogy rendet tartott. no, meg ha elkérte a lasztit, még az ellenfél is odaadta...

Pig_Bodine 2009.12.11. 21:09:26

@anonim222 [semleges néző]:
"ha elkérte a lasztit, még az ellenfél is odaadta... '
Úgy, mint itt?
www.youtube.com/watch?v=hrOyedpeZnk

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.12.11. 22:02:03

@Pig_Bodine: itt valószinűleg tippmixelt, vagy valami hasonló :) ez most, és akkor is, nagy divat...

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.12.11. 22:11:41

@anonim222 [semleges néző]:
Azt akarod mondani, hogy a kivétel erősíti a szabályt? :)

Pig_Bodine 2009.12.11. 22:28:19

@anonim222 [semleges néző]:
Szép mentés!
De
Vieeeeira oo-oh
Vieeeeira oo-oo-oo-oh
He comes from Senegal,
He gave Giggsy the ball,
and Arsenal won f*** all.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.12.11. 22:36:37

@Pig_Bodine:
He comes from Senegal, he's the Arsenal soldier. Better than Gerrard, better than Lampard, because he's Patrick Vieira, the midfield master...

Mit nem adnék azért hogy januárban visszatérjen.

vadkutya 2009.12.11. 22:54:47

@peter135: Csatlakozom. He is so tall, He should play basketball... :)

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.12.11. 23:03:36

@peter135:
Szerintem nem feltétlenül lenne rá az Arsenalnak szüksége. Song belenőtt abba a szerepkörbe.
Bár mondjuk ennek a megvitatásához már egy PL-poszt volna a legjobb :)

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.12.11. 23:06:46

@Artsuhtaraz: Songal nincs semmi gond. Egy igazi állat lett belőle. Csak januárban ANK és Song mellett csak Denilson van...
süti beállítások módosítása