Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Bundesliga összeharangozó, 11-12. forduló

2009.11.06. 14:53 heinrich

A meglepetések fordulójának harangoztuk be a tizenegyedik csörtét, ami parádésan be is jött, megtetézve azzal a minden mértékadó orgánum szerint sokkoló hírrel, hogy bebuktuk a tippverseny első körét. Lyuk nélküli betlit terítettek az elitcsapatok, egyedül a Hoffenheim volt képes győzni a tabella első nyolc helyezettje közül. Most ilyesmiről szó nem lesz, a nagyok kombájnakciójára bazírozunk. Update: megfejtő a vonalban.

Wolfsburg - Mainz 3-3
Az utóbbi év(ek) feszített tempójában megfáradt utcagyerek, azaz Grafité szabadságolása okán Martins kapott bizalmat (nem mintha lenne más is), és egy frankó duplát tett le az asztalra, ám ezzel sem értek sokat, hiszen Ivansitz és Hoogland visszatöltötték a múlt heti játékállást, és továbbra is a hátukon cipelik a csapatot. Vehnek meg valamit sürgősen kezdeni kell a tragikus védelmével, mert csak a kiesés elleni csatára nevező csapatok ettek-ittak náluk többet.

Azért megemlítjük Amrit is, frankó kis brazil gólt rúgott – mellel átvesz, fejjel irányba tesz, levegőből bevarrja.

Stuttgart - Bayern 0-0
Az elmúlt egy év lélektelen labdasavanyítását hozta újra a Bayern, a sváboknak meg mindennél fontosabb volt, hogy valahogy megálljanak a lejtőn, az egy pont nekik tökéletesen megfelelt – még akkor is, ha tizenegy forduló nem volt elég, hogy elérjék legalább a pont/meccs mutatót. Van Gaal eddig sem az egeket verdeső EQ-járól volt híres, most is meglepve tapasztalta, hogy kifütyülik Gomezt, ami csak hajszállal kisebb tévedés, mint a jó mocsing által vizionált meggyőző vendégsiker.

Dortmund – Hertha 2-0
Fájdalom, mi még erre is rá tudtunk tenni egy lapáttal, holdravernyogó dilettantizmusra utal azon korábbi meglátásunk, hogy a Hertha képes lehet gólt szerezni. Minket is magával ragadott az egyszeri outsider okoskodása, hogy tíz nyeretlen meccs, és 260 perc gólcsend után most már biztosan betalál a Hertha, hiszen valljuk be, a nagy számok törvénye a legsiralmasabb faktor, amibe szurkoló csak belekapaszkodhat. Egyébként úgy hírlik, a vezetőség tíz millát próbál összegründolni az erősítésekre, lehet reménykedni.

HSV-Gladbach 2-3
Oda a veretlenség, de a vereség ténye önmagában nem szolgáltatna kellő muníciót Labbadiával szemben, ha nem tudnánk azonnal kézzelfoghatóan előkapni a mestert, hiszen rajta kívül mindenkinek feltűnt a stadionban (igen, még a Gladbachnak is), hogy Boateng csak féllábon bukdácsolva képes játszani. Ami szép-szép, meg bálnaszív, meg minden, csak ez itt nem tenisz, hogy magért küzdjön az ember, ráadásul az edző sincs arra kárhoztatva, hogy a lelátón majszolja a rákszendvicseket.

Köln-Hannover 0-1
Nincs jobb lövés, mint a rossz lövés – ez igazolódott be ezredszer is, hiszen a Hannover egy törés-törés-gól kombó beadásával bírta le a bajnokság legnézhetetlenebb csapatát, már-már bielefeldi mélységekben szántanak Soldóék. Lehúzott rolókkal tért vissza Enke, jár a taps, és az elismerő bólogatás. 

Nürnberg-Werder 2-2
Már csak ilyen a hazaiak formája. Ahelyett, hogy mindenki elismerően beszélne arról, hogyan futballozták le a tizenhét meccse veretlen Brémát az idén legjobb produkcióját nyújtva (mármint saját részükről), az a téma, hogy akkor Hunt lesz-e angol válogatott vagy nem lesz-e. Egyébként nem lesz-e, mert a családi belharcot is vállalva kijelentette, hogy ő csak német válogatott mezt hajlandó felvenni, Odin őtet úgy segítse.      

Freiburg-Hoffenheim 0-1
A tavalyi csinnadrattához képest fű alatt siklik a Hoff, de most elsősorban stabil védelmének, mintsem ellenállhatatlan támadóinak köszönheti a győzelmeket. A szinte észrevehetetlen, a forduló szenzációi között megbúvó, aprócska null-egy egyébként tökéletesen megérdemelt, sokkal több helyzetet dolgoztak ki, mint az időről-időre nagyokat nyekkenő Freiburg.

Frankfurt – Bochum 2-1
Maik Franz napja volt ez, nem vitás. Imádjuk az ilyesmit, mikor az öngól vádló terhe alatt megrészegül a pálma (vagy valami ilyesmi), és emberünk győzelmet jelentő góllal tér vissza a meccsbe.

Schalke – Leverkusen 2-2
Nem, nem és nem, a Schalkét – mint egy vásott kölyköt – egyszerűen nem lehet magára hagyni. Az ember elfordítja a fejét, és egy pillanattal később már fejjel lefelé lógnak a bordásfalon, rajzszöget tesznek a székünkre, vagy éppen egy többszörösen elbukott meccset hoznak vissza a sírból. Korábban már említettük az innováció kifejezést a mesterrel kapcsolatban, most ugyanez a csapatot is megilleti, hiszen bátran merítettek az NFL módszereiből, az első gólnál példás futójátékkal préselték át a labdát a gólvonalon, a Csank-csapat finnországi egyenlítését idézve fel bennünk. Őszintén reméljük, egy fordulóig még mindenképp kitart a lendület, Holtbyt pedig immár hivatalosan is komoly tehetségnek nyilvánítjuk.

12.forduló – Tippjeink és a játék állása

Az első tippjáték nyertese mocsing (buuuuuu), aki 5:7 arányban diadalmaskodott az NST szakírója felett. Ez egyébként több szempontból sem baj.

1) Már az elején megfogadtam, hogy egyetlen zakót sem ismerek el magaménak, ráadásul -  pöte vesszőfutását olvasva - a vereségeket követő kifogásaim tárházát immár terrabájtnyi egységben kell mérni.

2) A forduló tippje természetesen a Nürnberg – Bréma 2-1 volt, ami szűk perc híján telitalálatot és jól megérdemelt három pontot > győzelmet eredményezett volna. Ellenben a mocsing-féle 2-2-es S04-B04L nemhogy három pontot nem érdemel, de egyenesen nagyfokú hozzá nem értésről tesz tanúbizonyságot.

3) Tudatosan szerettem volna elkerülni, hogy hónapokon keresztül a veretlenség terhe nyomasszon.

4) mocsing ismertette meg velünk a jorkyt, na bumm, egy kósza vereség hálánk jeléül, igazán semmiség. 

A következő rund
Bayer – Eintracht
Nagy a cidri, meddig tartható a 'kusen veretlensége, ráadásul látjuk magunk előtt a jogtalanul kirúgott Skibbe játékosainak vérben forgó tekinteteit – egy pontra biztos jók lesznek. Ajjaj, az viszont a negyedik iksz lenne zsinórban a hazai oldalon. Hm, ezt még meggondoljuk.

Mainz – Nürnberg
Amíg ad a gép, addig tovább toljuk a pirosat.

Bochum – Freiburg
Nagydarab melákok a mi kis fürge szívünkcsücske ellen, guriga lesz, lapos passzok, hazai felzárkózás.

Hoffenheim – Wolfsburg
Pff. Szerinted?

A két csapat szinte egymás tükörképe, hasonló stílus, hasonló keret. A helyzetkihasználás fog dönteni, hogy valami marha okosat mondjunk, meg tán a BL után rogyadozó lábak.

Gladbach – Stuttgart

Sokadszor lépünk ebbe a pocsolyába, jó ismerősként már előre köszön.

Bayern – Schalke
Az utolsó utáni (ez legalább akkora baromság, mint a 120%) esélyt adjuk meg a bajoroknak, ha e Bordeaux elleni megsemmisítő pofára esés, és az azt követő Hoeness cunami sem elég, hogy felfedezzék rég nem látott önbecsülésüket, akkor mi ezennel végeztünk velük.

Hannover – Hamburg
Otthon megtévesztően jók Stejnerék, de ez most nem téveszt meg minket.

Werder – Dortmund
A hazaiak gurítják, a vendégek görgetik, ennyi a különbség.

Hertha – Köln
Rémálom a Hanns-Braun utcában.

Ismét keressük azt a megtévedt embertársunkat, aki önként hajlandó mészárszékünkre sétálni.

Kérdésünk: melyik Bundesliga csapat volt az, amely még a klubcímert is hajlandó volt (trükkösen) megváltoztatni, hogy a liga történetében először szponzori jelképet viseljen?

A megfejtéseket és a tippeket a heinrich.nst@gmail.com címre várjuk.

Update! Azaz csak vártuk, hiszen acdcisti lecsapott, mint a ménkű, és helyes megfejtést vágott hozzánk, mely nem más, mint az Eintracht Braunschweig (1973).

(A történeti hűség úgy kívánja, hogy szóljunk mocsingról, aki ismét az első helyes megfejtést küldte, de megértőnek mutatkozott, hogy ezúttal másnak biztosítsuk a lehetőséget. Köszönet érte, és brávó mocsing)

Jöjjenek akkor a hard rock királyának tippjei:

Bayer Leverkusen - Eintracht Frankfurt    2-1
Bayern München - FC Schalke 04    3-1
1899 Hoffenheim - VfL Wolfsburg  1-1
VfL Bochum - SC Freiburg   0-2
Borussia Mönchengladbach  - VfB Stuttgart  0-1
1. FSV Mainz 05 - 1. FC Nürnberg  2-2
Hannover 96 - Hamburger SV   2-2
Hertha BSC Berlin  - 1. FC Köln   0-1
Werder Bremen  - Borussia Dortmund 3-2

245 komment

Címkék: német bundesliga h beharangozó üveggömb

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr31504852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.06. 15:15:17

Elég meglepő forduló volt, bánta is pár forintom. :) De izgalmas volt, mint szinte mindig.

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2009.11.06. 15:20:09

Egyik kedvelt perverzióm a borgatya.hu kommentjeinek olvasgatása, de csakis akkor, ha a Bayern orra bukik. Remélem, a hétvégén is rengeteg szabadidőmet veszi majd el a hozzászólások átböngészése :) (amúgy maga az oldal rettentő igényes és tartalmas).

A Leverkusenben már tíz éve nem tudok bízni. Mikor is volt az Unterhaching elleni malőr, amikor kialakult az "örök második" mítosza? 1999?

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.06. 15:22:13

a Leipzig megcsinálta ezt a RedBull miatt, de nem a Bundesligában.

ha más a megoldás, akkor szólj és megyek guglizni :)

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.11.06. 15:28:47

@mocsing: mennyé, de ne írd be még egyszer a kommentek közé, mert elpusztítlak :)

füligjimmy77 2009.11.06. 15:36:19

Hunt neve egyáltalán szóba kerülhet az angol, vagy a német válogatottnál? Idáig süllyedt a világ?

kroos 2009.11.06. 15:37:06

@füligjimmy77: igazi jolly joker,balbekktöl a jonnszélsöig bevethető:)

Titi120 2009.11.06. 15:53:00

Jók a tippek, úgyhogy most inkább nem nyerem meg a játékot, majd máskor.

A Bréma meg egy hihetetlen sunyi csapat, idén lehet ők fogják megwolfsburgozni a mezőnyt.

füligjimmy77 2009.11.06. 15:56:40

@kroos: Hehe :) . Tény, hogy gólt lőni egyik posztról se tud. De lehet, hogy csak én áttam mindig rossz meccseket.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.06. 16:15:07

@heinrich: én küldtem már megfejtést, de nem reagáltál rá. az azt jelenti, h nem jó, vagy azt, h nem kaptad meg? ide beírhatom?

kroos 2009.11.06. 16:15:17

@heinrich: biztos valami fortuna kikkersburg 1895 lesz a megfejtés:))))

Neil Blender 2009.11.06. 16:15:38

Hunt az antifocista mintakepe. A meccs alatt rengetegszer bukdacsol, osszeakadnak a labai stb.

olyan mozgaskulturaja van kb mint egy csipoficamos downkorosnak

kroos 2009.11.06. 16:16:27

@mocsing: én is küldtem, nekem vissza irt Heinrich hogy ok, de még túráztatjuk mocsingot egy kicsit:)))

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.06. 16:16:58

@kroos: nem lepődnék meg :) egyikőtökön se :)

kroos 2009.11.06. 16:18:58

@mocsing: Renato megsérült, kroos helye igy stabilabb mint Ferenczi Pistáé a fradiban:)))

Bobisek 2009.11.06. 16:24:49

tudom, hogy mazochista vagyok, de:
Mer ston zu dir FC KÖLLE!!! herthát meg kell ruházni

r_magpie 2009.11.06. 16:30:47

akkor már ne is küldjem a megfejtést?

kroos 2009.11.06. 16:39:27

@r_magpie: Dehogynem, csak hülyültem.Bocs.

r_magpie 2009.11.06. 16:41:14

@kroos: még jó, hogy elküldtem a biztonság kedvéért:)

kroos 2009.11.06. 16:44:38

@r_magpie: tényleg bocs, amugy fogalmam sincs.
miért nem olyanokat kérdez Heinrich hogy ki volt a 77-es Drezda balszélsője?:)

r_magpie 2009.11.06. 16:48:22

@kroos: ez könnyű, a Krautsegler.

amúgy a megfejtés (ha az, amire gondolok) nagyon meglepő.

kroos 2009.11.06. 16:57:42

@r_magpie: én azt hittem Gert Heidler.
Ezek szerint ebben sem nyertem volna.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.06. 17:23:12

Én vagy egy órát gugliztam, de közel se jártam. Kérem alássan heinrich urat, hogy amint megvan a megfejtés, tegye közkinccsé.

zsakfos 2009.11.06. 17:34:16

Vazzeg megvan a Duisburg és a zebrát rakták a címerbe, mert a Szerengeti Nemzeti Park lett a sponzor...

r_magpie 2009.11.06. 17:37:47

@kroos: azzal a névvel meg én hülyültem. te honnan tudsz ilyeneket, hogy Gert Heidler?

acdcisti 2009.11.06. 19:24:49

Ha későn is de próbálkoztam egy mail-el. Bár eddig gondolom már rég megvan a megfejtés, csak Heinrich kelti a feszültséget.

kroos 2009.11.06. 20:31:03

@r_magpie: csak onnan tudom hogy hozzátartozik az általános műveltséghez:))))))))

acdcisti 2009.11.06. 20:43:02

Bakker... nem viccel a Leverkusen.. 3-0... 12perc után.

Micimedwe 2009.11.06. 21:00:45

Ez sem Maik Franz meccse.

értelmetlen_nevű 2009.11.06. 21:18:46

pont jókor gyalázzátok Huntot, most, amikor elkezdte szarni gólokat.

Toni Kroosnak pedig üzenem a 3.b nevében, hogy hazavárjuk Münchenbe.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.11.06. 21:59:54

@acdcisti: szó szincs róla, tiéd a babér.

Minden mást belefrissítettem a posztba. (a végire)

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.11.06. 22:11:12

Érdekes ez a frankfurti felfogás, állnak a térfelükön és őrzik a 0-3-at a nyolcvanadik percben.

r_magpie 2009.11.06. 22:14:31

@heinrich: a Funkel-reflex még ott van a srácokban

sporttárs 2009.11.06. 22:29:50

@heinrich: Tökmindegy. A fontos meccset ma Megyeren játszották, és nagyon utálom, hogy most megint reménykedni fogok a tavaszi szezon közepéig, persze úgyis hiába. :))

acdcisti 2009.11.06. 22:33:43

@heinrich: klassz.
Ja mégvalami: kösz mocsing.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.06. 22:39:57

@sporttárs: "Sose lesztek bajnokok!" ;-)
(Az Újpest legalább egy ikszet ma is érdemelt volna.)

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.11.06. 22:45:04

@sporttárs: és akkor még te oltasz engem az U20 miatt :)

Az eddigi tapasztalatok alapján addigra (tavaszi szezon közepe) elszórjuk az előnyt, a nyáron meg szétvásárol minket az Újpest meg a Fradi, szóval én inkább profi módon drukkolok - mindig csak a következő meccsre koncentrálva :)

Titi120 2009.11.06. 22:45:43

@popp:
Ki ne derüljön, hogy másodállásban még Újpest szurkoló is vagy, mert nyomban vérdíjat tűzök ki a fejedre ! :)

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2009.11.06. 22:47:51

az angol wiki ezt írja: "In 1973, in the face of some opposition from the league, Braunschweig became the first Bundesliga side to sport a sponsor logo on their jerseys, although they did refuse a related attempt to re-name the team Eintracht Jägermeister. The move paid the team 100,000 DM and introduced a new way of doing business to football that is worth millions today. Other clubs quickly followed suit."

...viszont pontosan mit is változtattak meg akkor? A logójuk nem tűnik valamilyen márkához tartozónak.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.11.06. 22:48:35

@popp: nulla gól, nulla pont - ezt érdemelték, nem mást :)

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2009.11.06. 22:57:08

@heinrich: nagyon állat (illetve még szép, hogy). kösz :)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.06. 23:07:46

@Titi120: Azt azért nem. Détári volt az istenem, mikor focira eszméltem, tehát csak a Honvéd. Szimpatikusabb lettem?

acdcisti 2009.11.06. 23:19:28

@heinrich: biza. Éljen az agancsos kóla :D

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.06. 23:29:07

@heinrich: @acdcisti: Amúgy jól tudom, hogy a Breitner erősen balos volt és többek között emiatt is mondta le a válogatottságot?

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.11.06. 23:43:17

@popp: nem, illetve nem ebben a formában.

Breitner egy örökké lázongó, renitens állat volt, amolyan Cantona féle alak.

Sokkal inkább a 68-as német diáklázadások inspirálták, mindegy volt neki, csak tüntethessen valaki/valami ellen. Gigantikus pajeszt növesztett, 'állítólag' Lenint és Marxot olvasott, megtagadta a katonai szolgálatot (Honess pincéjében bújkált, mikor kereste a katonai rendőrség), de ez az image része volt, tudta ő pontosan, h mit miért csinál - nem véletlen, hogy a Realban kötött ki végül :)

Szóval inkább csak kitalálta ezt az egész maoista feelinget, itt van a kép, ami elég hírhedt volt a maga idejében:

1.bp.blogspot.com/_o3Pu7je179A/SOiHe4fvH2I/AAAAAAAAF6k/D7Hrapv5NPQ/s400/maoist+breitner.jpg

A válogatottságot azért mondta le, mert rühellte Schönt, meg a komplett szövetséget. A 74-es VB előtt és alatt is hatalmas balhéjai voltak, többször ott akarta hagyni a csapatot, majd a döntő után ezt meg is tette (a többiekkel együtt, erről van szó a VB-posztban is)

Ezek elsősorban pénzügyi, fegyelmi kérdések voltak, meg hogy a vezetők ugráltatni akarták a játékosokat, villogni a dicsfényben, miközben ott szopatták a csapatot, ahol tudták (kis túlzással)

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.11.07. 00:22:48

nagy volt a 'kusen
egyébként én isch óvatosan tippeltem ( 1.000 ft. :))
és ugyanúgy, mint a lila makik-vidi meccsen, a 20. perc után felesleges volt nézni ... a kapufákat :D
mondjuk, a csúcs befigyelése (bajnokság megnyerése) érdekes lesz/lenne mind2 alakulattól
10.000 lépésch kéne csak :DDD

www.youtube.com/watch?v=L2cdUn0hW2g

kroos 2009.11.07. 07:21:20

@heinrich: Pontos.
Annyit még esetleg hogy akkoriban jöttek be a menedzserek, meg a reklámszerzödések, meg ilyesmik amiből Breitner nem nagyon tudodd akkorát szakítani amennyit akart mert a Kaiser volt a menö-Kb olyan volt ez mint nálunk a Czibor-Puskás effektus.
Amugy egy valódi midenest volt,a 74-es VB-n balbekket nyomott, de láttam olyat is hogy a jobbszélt huzza.Aztán amikor eltün a beckembauer-es/schönös gárda akkor nyomba vissza is tért a válogatottba.Azért volt balos mert az volt akkor menő.Az ndk-ban nem lett volna az.

kroos 2009.11.07. 07:26:39

@értelmetlen_nevű: a meccs elött küldtem Heinrichnek egy mailt.Idézek belőle
,,Ha ma is rúg kérek róla 2 pozitiv mondatot a következö posztban.:))))))))))))"

kroos 2009.11.07. 07:33:48

amugy ha már offolunk.
Nagy Dani elfutása tiszta olyan volt min Ceulemansé a 82-es VB-n ellenünk, csak ő nem adta be:((((((((

Viszlat 2009.11.07. 08:43:24

OFF

Jéé mennyi Vidista. Hazai meccsekre kijártok?

Titi120 2009.11.07. 09:56:31

@popp:
Egy cseppet, mindenféleképpen. :)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.07. 10:04:17

@heinrich: @kroos: Köszi, én is úgy tudtam, hogy '68-as ihletésű gyerek. Nagyon izgalmas korszak volt a hatvanas-hetvenesek fordulója. Még egy kérdés, igaz, hogy támogatta a Vörös Hadsereg Frakciót? on.

kroos 2009.11.07. 10:08:42

@popp: ilyet én is olvastam valahol, de nem tudom.
Az intézményes rendszer ellensége volt az tuti.
Bár ahogy Heinrich is célzott rá egyfajta image-re gyurt a srác.
Önfejü makacs játékos volt az tény.Igazi Bayernes amiböl ma egysincs sajnos:(((((((

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.07. 13:11:27

@acdcisti: csak alázd szét ezt az inkompetens félfirkászt :))

kroos 2009.11.07. 13:17:05

@mocsing: cuccoltál már hátulról kengurut úgy hogy közben az alkotmányból idéztél?

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.07. 13:22:50

@kroos: remélem, h ez idézet vhonnan (sőt, biztos vagyok benne) mert fél 2-kor még nem kéne kajakrészegnek lenned :)

kroos 2009.11.07. 13:31:13

@mocsing: Miért is nem??????????:))))))))

sporttárs 2009.11.07. 15:09:43

@popp: Tudod mit érdemelt az Újpest, azt, nem ikszet. :)

sporttárs 2009.11.07. 15:13:38

@heinrich: Mehehe, megnézném, ki az, aki a jelenlegi Vidiből elmenne ebbe a Fradiba vagy Dózsába... Az a hetvenes évek. Na jó, a kilencvenes is.
De most minket szétvásárolni biztosan nem fognak, esetleg mi vásárolunk, hát mit mondjak, elég erős a háttér, szerintem csaka Loki lehet ellenfél, de ők azért rendesen.
Persze csak addig, amíg Orbán fel nem emeli a kagylót, tárcsázni Kósát... :)))

(Jó, tudom, ennyit nem ér az egész magyar foci, nem is izgatom magam, majd csak ha mi is a BL-ben leszünk, sűrűn szokott az sikerülni magyar csapatoknak.)

sporttárs 2009.11.07. 15:15:37

@popp: Én itten Vidi-szurkolóként lehetek nem objektív. Az objektivitás a számomra közömbös külföldi focira vonatkozott.

(Amúgy meg mást se hallottam, hogy mekkora küzdő az Újpest, meg otthon félelmetes, meg hátrányból mindig nyer, blabla, na ahhoz képest harmatos volt tegnap, mire is kapott volna pontot? Mi legalább rúgtunk egy gólt, ennyi.)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.07. 15:24:54

Rettenetest fogok cselekedni, megnézek egy bundi meccset,

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.07. 15:31:26

@popp: Bár nézhetnék én is, nem is értem, a Sport1-en ZTE-Vasas, Sport Klubon valami nagyon alacsony osztályú, meg az azt hiszem harmadosztályú Norwich City, jó ilyet néha nézni különlegességből, de szívesen követtem volna a Bayern-Scalke meccset, a francba, hogy nem tudom.

Harald hardrode 2009.11.07. 15:55:04

Timo és Toni megint bűn rossz.

Harald hardrode 2009.11.07. 15:56:15

Badstuber úgy állította meg Farfant, min ahogy jobb helyeken amerikai fociban szokás :-D

dzolutan 2009.11.07. 16:10:54

DvB pedig több gólt ért el, mint Olic, Klose, Toni és Gomez együtt. Az szerintem gáz.

Lojzi_ 2009.11.07. 16:11:39

@Harald hardrode: Szerintem meg Farfan volt szabálytalan.

Toni meg mitől legyen jó, ha nem kap értékelhető labdát.
Inkább Schweini és Tyimoscsuk rosszak.
Klose mennyivel jobb btw, mint Toni, ha már a befejezőcsatárok hibája a helyzetek hiánya?

Lojzi_ 2009.11.07. 16:13:36

@dzolutan: Nem lenne gáz, ha 17-nél járna....

mbm 2009.11.07. 16:19:11

Lenne egy kérdésem, a Bayern miféle istentelen felállásban játszik?! Nem látom a meccset, és egyszerűen nem értem.

Lojzi_ 2009.11.07. 16:19:14

@popp: Igazságos a szart. 0-0 lenne igazságos.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.11.07. 16:20:29

@popp:

???

Azt hittem, a Bochum-Freiburgot patakoztatod.

dzolutan 2009.11.07. 16:20:58

@Lojzi_: viszont 6nál jár, amivel megelőz 4et a csatárok közül. Így qrvagáz.

Lojzi_ 2009.11.07. 16:22:35

@mbm: sima 4-4-2, két szűrővel.
Lahm, VanBuyten, Demichelis, Badstuber hátul (@mocsing: ennyire lehet egészséges Braafheid...), Müller és Schweini árnyéka a két szélen, középen a holland és az ukrán tehervonat, elől pedig a góltalansági verseny idei döntősei.

További kérdés?

kroos 2009.11.07. 16:27:49

@Lojzi_: hihetetlen hogy akármi történik , a meccstöl és a játéktól függetlenül te mindig Tonit véded, és mindig más a hibás de ő most se.
Szivböl örülök hogy nem ő elé pattant a labda mert akkor megint hallgathattuk volna hogy na megint milyen jó helyen van, hogy Luca milyen fasza, hogy mennyire világbajnok.Kurva gyengén játszik, ez az igazság.Ha megy is felé labda azt se tudja megtartani, ezért nehogy badstuber vagy a mikulás legyen már a hibás.@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: a zte-vasas sokkal szinvonalasabb, izgalmasabb és több tudatosság van pl. a zte játékában mint a Bayernében.Dobric gólja meg fantasztikus volt.Nem maradsz le semmiröl ha azt választod, mindezt ugy hogy egy borzasztó talajú pályán játszanak.

Lojzi_ 2009.11.07. 16:28:26

@dzolutan: Ebből kettőnek (Olic, Toni) van alibije valamelyest a sérülések miatt (keveset játszottak eddig). Müller a korához képest jó, kiváló hármas számú csatár lenne, ha nem neki kellene középpályáról első számú gólfelelősnek lennie.
Klose és Gomez pedig katasztrófa.

Az igazi baj az, hogy Robben kivételével a padon sincs senki, akitől ez az egész jobb lehet.
Braafheid védő, Rensing kapus, Ottl, Altintop, Pranjic és Gomez pedig négyen összesen annyi fantáziával és kreativítással bírnak, mint egy átlagos kredenc.

Lojzi_ 2009.11.07. 16:32:43

@kroos: Ne izélgassál már, kérlek. Szerintem a befejező csatár azért van, hogy a kialakított helyzeteket kihasználja. Nomármost ha nincsenek kialakított helyzetek, akkor kár rajtuk elverni a port.
Ott bírkóznak 5 védővel és néha kapnak egy hátulról picsánrúgott labdát alibiből.

Klosét is védem ebből a szempontból.

kroos 2009.11.07. 16:35:58

@Lojzi_: nem izgatlak, de Toni kurva gyenge ha fejreállsz akkor is.Azért mert te nem nézel meccset hanem csak a livescore-t, és abból indulsz ki hogy hány gólt lött tavaly az a te bajos.
Szóval ha egy csatár nem lő gólt az a csapat hibája.-lol.
azért ez nem egészen igaz.pl kisbarátom az utóbbi két meccsen (ha láttad) kurva sok helyzetet hagyott ki a tökéletes Toni. Azért ki volt a hibás?
Akkor kapott labdát.

Lojzi_ 2009.11.07. 16:36:07

Azt kellet volna nyáron csinálni, hogy Gomez helyett Diegot megvenni a maradék 6 millából, meg Schweininek ajánlani 100.000 eurót minden hármasnál jobb Kicker osztályzatért....

Harald hardrode 2009.11.07. 16:39:25

@Lojzi_: jaja Farfan volt szabálytalan, csak mondom, hogy baromi jól nézett ki.

Lojzi_ 2009.11.07. 16:41:08

@kroos: Bár úgy lenne. De sajnos minden meccset láttam eddig....

Én nekem Toni mondjuk nem rokonom, de nem tudom elképzelni, hogy hogy lövünk gólt, ha Klose az egyetlen ék.
Talán Van Buyten...

Lojzi_ 2009.11.07. 16:41:42

@Harald hardrode: _Határozott_-nak mondanám a blokkot.
:o)))

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.07. 16:41:48

@kroos: Már az Un Capitano kezdetű rigmus magyar változatáért érdemes volt bekapcsolni a tévét. "Kocsárdi a kapitányuuunk!".

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.07. 16:51:16

@kroos: Én már úgy vagyok a magyar bajnoki meccsekkel, hogy nem nagyon tudom nézni őket, lokálpatrióta indíttatásból, meg a hangulat miatt gyakran vagyok PMFC meccseken, de amúgy sajnos azt kell mondjam, akármilyen rossz külföldi meccset is inkább nézek. Robben végig játszott?

Lojzi_ 2009.11.07. 16:53:57

Roöbben a második félidőben áltt be és szerencsére nem küldte le a bíró 10 perc után. Viszont klasszisokkal jobb lett a játékunk tőle.
Akkor most miért is nem a középpálya a gáz. Ennyit számít egy spíler. Jó lenne még kettőt venni, hogy egyikük akkor is a pályán legyen, ha tetőzik a H1N1 járvány Münchenben...

_X_ 2009.11.07. 17:29:21

Hamit Altintop beállítása nagy volt Van Gaal részéről, ha ön tökönrugást akart volna végezni... kb ha nála volt a labda akkor tudtam, hogy Schalke fog jól kijönni belőle.

kroos 2009.11.07. 17:29:35

@Lojzi_: ja..hogy te ugy nézed a meccset hogy Toni nem kapott labdát...pl a frankfurt ellen..értem,akkor nincs is miről beszélni.
Bár én tartom a véleményem, ha egy csatár mezőnyben nem csinál semmit és emellé még kihagya a helyzeteit akkor annak nem megy jól a játék.pl. képzeld el hogy inzagi 6 meccsen nem lö gólt, mit mondanának rá? Hogy szegény használhatatlan Pippo nem kap labdát de amugy nagyon jól játszik?
Nem hiszem, hogy ez történne, már csak azért sem mert Tonival ellentétben Inzagi helyzetbe TUD kerülni, és ha odakerül akkor gólt lő.
Amugy meg az a tény hogy van buytent kell előretolni ha szarban vagyunk (ő kap jó labdákat,csak szegény Toni nem?) az elég egyértelmű.

kroos 2009.11.07. 17:30:40

örüljünk az x-nek mert ha Robbent leküldik egy szavunk sem lehetett volna.
Rekordvize!! Grat hogy a C csapatotokkal is helytálltatok.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.07. 17:48:07

@kroos: Annyira lehangoló játékot hozott az első félidő, hogy másodikat meg se néztem. Egy félidő alapján viszont azt mondanám, ami nem újdonság. Ez a Bayern Robben és Ribery nélkül egy Bundesliga középcsapat,

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.07. 17:58:51

De tényleg, mi az oka annak, hogy most olyan a Bayern, amilyen? Pár éve se volt nagyon jelentős Európában, de emlékszem, milyen baromi jó meccseket játszottak a kieséses szakaszban a BL-ben a Milan vagy a Chelsea ellen. Az a Chelsea elleni két meccs pár éve valami fantasztikus volt, egyébként pontosan azért a mentalitásért szeretem a német focit, amit akkor mutatott, azon a két meccsen a Bayern.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.11.07. 18:04:04

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: A keret egyik fele hurka, a másik meg szarházi. Röviden ennyi :)

füligjimmy77 2009.11.07. 18:05:00

Ez a Bayern-Schalke jó szar meccs volt. Mert a döntetlen egy dolog, az, hogy csak a kapu elé bevagdosott labdákból van valami helyzet, megint másik. Angol másodosztály. Timoscsukna volt egy ziccere, meg talán Farfánnak, amire azt mondtam, pofás kis akció. De legalább a Schalke mentsége, hogy tartalékosan álltak ki. A Hoff-Wolsburg remélem magasabb színvonalú lesz.

kroos 2009.11.07. 18:12:39

@popp: az első negativ Bayernes kommented amiért nem kapsz tockost:)))))))

kroos 2009.11.07. 18:22:31

@popp: az hogy mocsing eltünt gondolom tudod mit jelent.A kis álszent:)

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.11.07. 18:50:00

OFF

Egy türhő fradista szó szerint az égbe rúgott fel egy pápait, a mentő viszi el.

ON

Titi120 2009.11.07. 18:59:01

@heinrich:
Pont elkapcsoltam, ki volt az ?

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.07. 18:59:40

@heinrich: Elképesztő milyen focisták lehetnek a Fradi játékosai, és itt most a képzettség hiányára gondolok. Elképesztő.
Persze off-on.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.11.07. 19:01:11

@Titi120: nem tudom, csak az ismétlést kaptam el, Fülöp meg nem mondta. Talán Wolfe (ha van ilyen), de nem biztos.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.11.07. 19:01:54

@Titi120: Ja, tökkelütött spori le sem fújta.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.07. 19:19:36

Ez a játékvezető, talán Arany a neve, pont úgy néz ki, mint Nathan Petrelli.
Amúgy ez a végjáték minden pontatlansággal is egész jó.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.07. 20:01:45

Timoscsuk az van Gaalnak, ami Hitzfeldnek volt Klose, amikor fél évig labdába se ért.

ha valaki megmagyarázza, ennek így mi értelme, azt megköszönöm. vagy akkor legyen két kibaszott szűrő, csak akkor meg egy csatár. Baumjohannt a csatárok mögé irányítónak!

@Lojzi_: a padon ott ült Braafheid, nem hiszem, h egy félidőre nem jó egy hátvéd, ha ott ül. badstuber helyére mégse őt hozta be, tehát szerintem nem őt akarta játszatni. ahogy pranjicot se játszatta. ez mindkettőjük kritikája. és a kereté.

@kroos: Dobric gólját nem szabadott volna megadni, csak a zetés védő elfelejtett a fejét fogva összeesni, de ez veszélyes játék volt, méghozzá annak az iskolapéldája.

és még egy gondolat, csak annyi, h amit a s04 bemutatott a második félidőben, az elég katenáccsós volt, lánc-lánc-eszterlánc a tizenhatos vonalán. persze ikszre állva az allianzban valahol érthető, csak tőlük azért többet várnék. de ettől függetlenül riszpekt, pár hzelyzetet leszámítva impotenssé tették a Bayernt.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.07. 20:08:11

@kroos: he?

@popp: múltkor láttam félig (negyedig) egy meccset, ahol a Real negyedosztályúnak tűnt Ronaldo nélkül. vagy legyen ötöd.

értelmetlen_nevű 2009.11.07. 20:16:31

@mocsing: de most tényleg, miért ennyire szar mindenki? Tymo leigazolásának nagyon örültem, azt hittem megoldódik végre a védekező középpályás poszt, bár mostanában van Bommel elfogadható. Gomeznek nem örültem egyáltalán, de azért fel sem merült bennem, hogy _ennyire_ rossz lesz. Braafheid/Pranjic is többre hivatott elméletileg. És akkor ott van még Sweini, Klose, Toni, Hamit, tavalyi Demichelis... Valahogy elkurvult mindenki Klinsmann alatt. Az a baj, hogy elment Oddo, Lell pedig maximum a kispad hőmérsékletének szinten tartásában vállal szerepet, mégsem lettünk jobbak.

értelmetlen_nevű 2009.11.07. 20:17:19

@értelmetlen_nevű: mondjuk a védelmünk pont jobb lett, az egyetlen pozitívum.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.07. 20:31:27

@értelmetlen_nevű: miért is örültünk Timonak? nem okoskodom, örültem én is, mert volt egy kurva meggyőző éve a Zenitben, de ennyi. egy orosz üstökös-sikercsapat sikerévében fontos láncszem volt a középpályán, 30 előtt kijött belőle egy jó év, mi el is hoztuk 30 éves korára, hogy majd itt nagyot alkot? mennyiért is? 11 millióért? utólag teljesen érthető, h Timoscsuk nem ez a szint. semmi különöset nem tett le az asztalra a nemtom hány, asszem kilencvenx ukrán válogatottságon kívül.

nem akarok _nagy szavakat_ használni, de Ottl-t (!) kérem a következő meccsen van Bommel mellé, ha már kell ez a két kibaszott szűrő. (persze a Kusen ellen el is kelhet..)

a vkp gond megoldódott amúgy akkor, amikor van Bommel időközben lemondott az idegbeteg posztról. azóta nekem nincs bajom vele.

Pranjic és Timoscsuk közt van egy nagy különbség. másképp kurvára idegesítőek. a horvátnál bebuktunk egy olyat, h valami kurva nagyot akartunk fogni, amivel meglepünk mindenkit, hoppá, gecijó, univerzális spíler 7mlláért a bal szélre. bekaphatja mindenki európában a tizenmillákkal. röhög a vakbelem.
az ukránt meg néztük egy évig klasszisnak, aztán mint a hülye gyerek. amikor elsőre tud szaltózni egyet a dobbantóról, leugrottunk a hetedikről fejjel előre. kicsit bassza a csőrömet, hogy egy kurva jó meccse nincs itt. Timo, bazmeg egy jót, könyörgöm. de egy gól(passz)nak is örülnék, tényleg. valamit tegyél már hozzá, baszod.

Harald hardrode 2009.11.07. 20:55:59

A meccsről annyit, hogy a 70. percben mentem el moziba, annyira felbasztam az agyam és éppen hívtak, hogy nem megyek-e. Nem tudom mikor csináltam ilyet utoljára, hogy felálltam Bayern meccs elől (97-98 óta szurkolok), még a wolfsburgi 5-1-nél se kapcsoltam ki a készüléket.
Bazzzmeg hol a német mentalitás, a megyünk kelőre leszegett fejjel. Első félidő vége, hosszabbítás, még lehetne indítani egy akciót, de az előre passzolt labdával ,már nem tudom ki, 30 méterre Neuertől megfordul és visszapasszolja a félpályára. Spori lefújja a félidőt. Gratulálok, ez mentalitás. Szégyen!

értelmetlen_nevű 2009.11.07. 20:58:54

@mocsing: úgy éreztem, hogy Tymo pont az a szint, aki még eljön a Bundásba focizni (azaz nem Real, MU, Inter... csapatok jelentik neki a kizárólagos alternatívát), viszont kiváló játékos. Azt reméltem, hogy hozza Zenitben mutatott jó játékát, persze nem kísértem végig a pályafutását. Egyébként Progrebnyaknak (így kell írni?) sem megy igazán, valószínűleg Arshavin volt sikerek kulcsa.
Én úgy látom, hogy a rengetek pénz (köszi Audi) ellenére nincs esélyünk igazi klasszisokat venni, maradnak a Pranjicok/Tymoscsukok, és az ifjú germán titánok (Ribery már régóta menni akar, Robbennek pedig nem nagyon volt más választása). Engem ez nem zavar annyira, szerintem így is lehetne jó csapatot csinálni. Csak valahogy a Leverkusen például jóval kevesebb pénzből hoz ki jobb focit ezen a szinten. És nem vagyok biztos benne, hogy pl. Pranjic vagy Gomez ott is ennyire gyalázatos lenne. Meg fel nem tudom fogni, hogy Sweinsteiger például mi a jó büdös sertésfosért felejtett el focizni. Én nem várok el tőle klasszis teljesítményt, de nem emlékszem mikor volt utoljára értékelhető távoli lövése.

Harald hardrode 2009.11.07. 21:08:09

@értelmetlen_nevű: a válogatottban, meg tavaly a Fiorentina elleni hazai meccsen egy életerős balos, igaz 16m-ről. Azt nem értem, hogy Heynckes miért nem volt jó? Nézzétek mit csinált az utolsó 5 fordulóban, és mit a csinál most a Bayerrel. Bízom Van Galban, de nekem is véges a türelmem.
Amúgy meg nagyon találó megfogalmazás: Gal stadt Galaspiel.

Lag_Operator 2009.11.07. 23:12:14

Húha, azt hiszem ez egy turbulens hét lesz, hála a Lahm interjúnak a Süddeutsche Z.-ban, illetve Toni nem túl bölcs húzásának...

értelmetlen_nevű 2009.11.07. 23:46:33

@Lag_Operator: Lahm megmondta a frankót, teljesen igaza van egyébként.
Toninak pedig lejárt az ideje nálunk, mindenkinek jobb lenne, ha visszamenne olaszországba leveztni.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.08. 00:00:06

@mocsing: Azért írtam, hogy egy félidő aílapján teszem a megállapítás. Egyébként egy tőled is gyakran hallott megállapítást erősítettem meg.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.08. 00:07:53

@Lag_Operator: Toni megérdemli, amit majd kap. én védtem, amíg tudtam, de innen nincs hová. kapja be és menjen haza macskát enni.

Lahm a mi Costacurtánk, ha e miatt belekötünk, nem fogjuk fel, h annak végérvényes következményei lesznek, akkor nem tudjuk, mi mennyit ér (kicsit zavaros a mondat, nem?)

@popp: ok, persze, most _kivételesen_ nem kötözködni akartam, csak jelezni, h ennek a kijelentésnek kb semmi értelme

a megállapítást tuti másképp hallottad tőlem, de ezt majd máskor, mert most ezer pálesz után vok, kb

Mr.AT 2009.11.08. 00:09:07

@mocsing: Többek közt a mai Bayern-meccset sem láttam, de ezzel együtt is respect ez a hozzászólás. :-)

Amúgy a múltkor méltatlanul félbehagyott Robben-Camoranesi párhuzamhoz ajánlanám figyelmedbe Camo ma esti teljesítményét (2 gól+gólpassz) is. :-)

értelmetlen_nevű 2009.11.08. 00:25:11

@Mr.AT: a sohasem létező perfekt némettudásom eléggé megkopott az évek folyamán, de olyasmit nyilatkozott, hogy a Bayernnek nincs normális játékospolitikája, találomra veszünk játékosokat, és a keret gyenge a nemzetközi porondhoz. Azaz kb. tökéletesen leírta a Bayern jelenlegi állapotát.

Persze Hoeneß rögtön megfenyegette, remélem nem lesz semmi komoly szankció, Lahm túl jó ahhoz, hogy összevesszenek vele.

Mr.AT 2009.11.08. 00:57:30

@értelmetlen_nevű: Nincs vmi link hozzá esetleg?

értelmetlen_nevű 2009.11.08. 01:10:24

@Mr.AT: vazzeg, tele van a net a témával:

az eredeti:
www.sueddeutsche.de/sport/367/493712/text/

angolul röviden:
www.earthtimes.org/articles/show/293677,lahm-bayern-munich-need-a-football-philosophy--summary.html

mindenesetre nagyon mérgs leszek, ha Lahm szívja meg a végén

értelmetlen_nevű 2009.11.08. 01:13:10

@értelmetlen_nevű: az angol cikk végén Beckenbauer nyilatkozata felháborító egyébként.

Ezzel nem lehet vitatkozni szerintem:
Lahm: On an international level you need at least eight players who have learnt to play their position, who are confident and competitive. I don't see these eight players here. That has nothing to do with the players but with a lacking philosophy over the past years.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.08. 01:16:59

@mocsing: Na azt sajnnálom, mer én sem vagyok szomjas, szép szájalás kerekedhetne.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.08. 05:29:07

@mocsing: @popp: De szép is ilyeneket olvasni, a kollégák is csak ugyanolyanok mint én. :)

Viszlat 2009.11.08. 08:20:31

@Titi120: Wolfe névre hallgat a favágó. Nem mostanában láttam ilyen durva szabálytalanságot (páros lábbal rávetődött, hogy a pápai gyerek tulképp szaltózott egyet a levegőben a lábszárát ért rúgástól). De se piros, se tizi, sőt még csak meg sem állt a játék. Persze 10 perccel később pont ez a favágó fejelte a fradi gólját (ilyenkor még jobban fáj az elmaradt piros)...

kroos 2009.11.08. 09:21:52

@Viszlat: muszály, különben a szurkolóik lebontják az MLSZ-t. Ez mindig is így volt, és így is lesz.
HAJRÁ VIDÉK!!!!!!!

kroos 2009.11.08. 09:26:03

most ha mindenki aki bajor érzelmű és végig gondolja hogy miért kezdett el szurkolni a -Bayernnak,
pl. hozzon fel 5 okot melletük-...most vesse össze azzal mennyi van meg az 5-ből ma?
nekem egy se........:((((((

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.08. 10:57:49

@kroos: A vicces az, hogy az az öt ok is elfogyott, amiért utálni kezdtem őket. Tegnap már majdnem, hogy sajnáltam a Bayernt, de azért inkább röhögtem, mert egyszer csak Uli tűnt föl a képen.

kroos 2009.11.08. 11:15:42

@popp: igen, én ezt nemrég meg is írtam, be is linkeltem.Már utálni se olyan őket mint régen, hátz még szeretni...csalódott vagyok mint néha Hornby, aki az ilyen időszak után mindig alacsonyabb osztályú csapatokkal vigasztalódott.
Én is ezt teszem, jön a Vác a Deacra.És tudod mi a legjobb? A teniszkéből faszán lehet látni a meccset:))))))))

acdcisti 2009.11.08. 11:35:04

Hát van gond rendesen a csapatnál. Most meg jön a vágolatott meccsek miatti szünet. Nem lesznek valami kellemes hetek.
Lahm szerintem megmondta a tutit, nekem tetszett a nyilatkozat. De jobb szerettem volna ha csak Ulival közli a gondolatait, s nem kürtöli szét egy fontos meccs előtt.
Bár lehet rájött hogy csak így figyel fel a mondanivalójára a tisztelt vezetőségünk. Mostmár Lahm is 25-26éves... elvileg jönnek a legjob évei. Látva csapattársait és a fejetlenséget nem csodálkoznék ha csapatot akarna váltani... Rendben hogy klubhűség meg saját nevelés, de egy idő után az ember megúnja hogy csak salátástálat nyerhet, bajnokok ligáját véletlen sem. Fáj kimondani, de ez a valóság.
Kurvasürgősen kell valamit változtatni. Az utóbbi 3 évben egy halom pénzt költöttünk játékosokra s mégis csak 1 jó szezon lett belőle.

zsakfos 2009.11.08. 12:35:35

Az egy dolog, hogy igaza van Lahm-nak, de csk. helyettesként ( amúgy mezei játtékosként is), nem engedheti meg magának, hogy ilyeneket nyilatkozzon a sajtónak. Ha gondokat lát, keresse meg a vezetőséget és mondja el a bajait, szerintem van akkora respectje, hogy megteheti ezt. Soha nem értettem miért ilyen ostobák egyes játékosok. Egy kérdést kell ilyenkor feltenni. Kinek használt ezzel a nyilatkozattal? a klubnak biztos nem...
Pénzbüntetést fog kapni szerintem és úgy gondolom jogosan.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.11.08. 12:45:11

@zsakfos : az nem lehet, hogy ezt már többször megtette, csak a kiváló klubvezetés szart a fejére? Mert én igen könnyen el tudom képzelni, utoljára Beckenbauer szólhatott bele a főnökség dolgaiba...

Nem csodálom, ha Lahmnak tele a töke, ráadásul 100%-ig igaza is van. Csak kimondta, amit a hülye is tudott, nem hiszem, h a szurkolók nem állnának mellette, szóval a vezetőség nem nagyon ugrálhat, mert aztán a végén játszathatják Lellt.

acdcisti 2009.11.08. 14:43:29

www.fcbayern.t-home.de/de/aktuell/news/2009/21341.php?fcb_sid=fd661c1bc6b51d645aed79758ab61ebe

"Philipp Lahm wird deshalb mit einer Geldstrafe belegt, wie es sie in dieser Höhe beim FC Bayern München noch nicht gegeben hat."
Ez egy olyan szitu amiből csakis a Bayern jöhet ki vesztesen. Csak nehogy elűzzük... egész európa ugrana érte.

értelmetlen_nevű 2009.11.08. 15:17:11

azért hihetetlenül megnyugtató érzés Oddot Milan mezben látni. mondjuk jobb lenne, ha nem ez lenne az egyetlen pozitívum a bayernnel kapcsolatban. ha Lahmot képesek elzavarni Hoenessék, akkor felcsapok Schalke drukkernek.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.08. 15:58:17

@Mr.AT: azért meggyőzve nem lettem, ha nem gond :)

Lag_Operator 2009.11.08. 16:16:57

Szerintem is nagyjából igaza van Lahmnak, a dolog mikéntje meg kérdéses (még várok egy csörtét a tegnap Honeneß és az általa megemlített Herr Grill között). Viszont így útólag nemtudom mit használ ez, mert nemhiszem, hogy ott senkinek nem tűnt volna fel, hogy Gomezt, Tymoschukot LvG érkezése előtt hozták (most más kérdés, hogy Pranjic és Braafheid nem igazán vált de, de itt kell megemlíteni sztem Badstuber és Müller esetét a mérleg másik serpenyőjébe).

A játékrendszerekkel is gond van még szerintem: ha a dolgokat dinamikájukban nézzük, azt látjuk, hogy az eredeti elképzelés gyakorlatilag a teljes felkészülés alatt a 4-4-2 volt középen rombusszal. Ez nem működött se Riberyvel se a többiekkel (Schweinsteiger (ő megérne egy külön misét, vajon minek köszönhető a tavalyi szerződés hosszabítása előtti és utáni teljesítménye közti diszkrepancia...) Sosa, Baumjohann, sőt Klose(!), Müller) akkor gyorsan jött Robben és adta magát a LvG által állítólag kedvelt 4-3-3. Itt meg a Lahm által mondott dolgok, hogy Gomez mennyire illik itt bele a képbe (plusz mennyire bizonytalanították el van Gaal nyilatkozatai (Gomez és Tymoschuk szerződtetését nem ő kérte, stb.), illetve utána amikor a padra került), aztán pedig jöttek a sérülések (Ribery, Robben, Olic, Demichelis), talán a korai, kelleténél több rotálás. Azt is olvasni, hogy a játékosok túlzottan félnek hibázni, ezért ilyen a játék képe (meddő labdabirtoklási fölény).

Amikor még a szezon elején voltunk azt hittem, hogy egy ilyen kerettel, amivel ennyi rendszer között lehet variálni, nem lesz probléma, de most valahogy úgy látom éppen ez lehet a gondok egyik gyökere... Ezért lett volna duplán jó a Frankfurti után még 1-2 akár kiszenvedett győzelem, mert akkor kicsit megnyugodtak volna a kedélyek, nyugodtabban folyhatott volna tovább a munka. Nem hiszem, hogy itt pl megoldás volna elküldeni a hollandot (ugye az is egy kérdés, hogy ki van a piacon aki elérhető). Egyébként most mindenki management-fehlerről beszél, én még mindig a "Fussball ist kein Mathematik"- ért neheztelek a legjobban Rumeniggére..:)

Bobisek 2009.11.08. 17:42:57

Mer schwöre dir he op Treu un op Iehr:
Mer stonn zo dir FC Kölle
Un mer jon met dir wenn et sin muß durch et Füer
Halde immer nur zo dir FC Kölle!

_X_ 2009.11.08. 17:49:06

@popp: azért most Romában sem megy rendesen a szekér...

Mondjuk ez nem von le semmit abból, hogy Bayern most egy nulla nemzetközileg, itt az ideje hogy a többi Bundás csapat is több figyelmet kapjon, nem?

Alig esik szó néha Bayer Leverkusenről (pl. Kießling teljesítménye), Bremáról (jó védelemmel?),Wolfsburgról (BL esélyei is milyenek lehetnek) meg az olyan csapatokról, amelyek tabellán előrébb vannak...

kroos 2009.11.08. 18:32:30

@_X_: hát akkor irjál róluk, szivesen olvasnám.
Vagy bárki....

értelmetlen_nevű 2009.11.08. 19:25:25

@_X_: most láttam a werder-dortmund utolsó 20 percét, nagyon jó volt a dortmund, ilyen jó játékot nem láttam tőlük mostanában. wiesenek megint volt egy olyan védése, hogy egyre nehezebb elképzelni a válogatottat nélküle.

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2009.11.08. 19:33:08

Aki megátalkodott módon még a modern TOP x-csapatos ligák idején is imádja, ha a végletekig kiélezett bajnokságot nézhet, az idén is Bundesliga rajongó lesz:) A Leverkusen előnye nyilván nem számít, mert nincs az a körülmény, ahonnan ne lennének képesek elbukni, utánuk meg finoman fogalmazva szoros a mezőny. Klassz szezon lesz megint. Vajon Magath behozza az örök vesztes Schalket? Azt hiszem idén a Hoffon túl ennek szorítok különösebb Buli elkötelezettség hiányában:)

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.08. 19:33:23

akit csendben figyelek a szezon eleje óta, az Podolski. mindenki csípőből mondta kölni hazatérés hírére, h majd jó lesz ott neki. hogy kényelmes neki, az nem vitás, de nem mondhatjuk, h villogna. bár csak egy fél köln-meccset láttam eddig idén, a kicker-osztályzatok árulkodóak. amúgy egy gól, meg most egy gólpassz.

talán egészen a másodosztályig vissza kéne mennie, ott ment igazán a játék.

acdcisti 2009.11.08. 19:48:42

@heinrich: @mocsing:
"ráadásul - pöte vesszőfutását olvasva - a vereségeket követő kifogásaim tárházát immár terrabájtnyi egységben kell mérni"

Kiváncsian várom hogy miket fogsz a kifogástárházból a jovő heti posztban felhasználni.
heinrich - kommentelők: 0 - 2
Köszöntem a lehetőséget.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.08. 20:00:42

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: podolski az ősrobbanás óta válogatott, méghozzá alanyi jogon. a következő robbanásig helye is van a Nationalelfben, sőt, ha a Föld szétrobban, Löw bolygónk egy apró darabján száguldva a világűrben fogja felrángatni a 10-es mezt podolskira. ez az urbanlegend lesz később a 10-es mez hazatérése c. romantikus dráma alapja.

értelmetlen_nevű 2009.11.08. 20:15:23

@mocsing: 68/35 nem rossz gólarány, ráadásul nem is klasszikus center. és ne gyertek azzal, hogy a legtöbbet ócska csapatoknak lőtte, mert ezzel mindenki így van. szerintem podolski a tehetsége alapján meghatározó lehetett volna ebben a válogatottban, sajnos fejben nagyon elmarad a klasszis szinttől. most, hogy van Özil és Marin, már nem olyan biztosan kezdő a válogatottban, de szerintem megkérdőjelezhetetlen helye van a vb-re utazó keretben, (persze ez valahol ez a nationalelf kritikája is)

Egyébként én sem kedvelem Löw mestert, de nincs könnyű dolga szerintem. Lahmot, Ballackot és Özilt leszámítva nincsenek egyértelmű posztok, a csatárkérdés pedig kifejezetten problémás. kár hogy Helmes lesérült, mostanra egész fasza játékos lehetett volna belőle.

Lojzi_ 2009.11.08. 20:17:21

@acdcisti: Hát igen. A Bayernnél egyedül Heinrich gyengébb ebben a bő egy hétben.
:o)))

A Leverkusen nem lehet bajnok. Ez benne van a Bundesliga alapító okiratában, meg a gyógyszergyáriak jelmondata is az, hogy "El tudod csinálni!". Bár Heynkess nekem gyanús. Kezdve azzal, hogy nem az ifiből hozott középhátvédet, hanem egy 100próbás öreg rókát hozott középre. Lehet, hogy akar valamit?
Mindenesetre nehezen hiszem, hogy meglehet nekik. Még akkor sem, ha titkon tudom, hogy két hét múlva Kroos duplájával nyernek az Allianzban.

Lojzi_ 2009.11.08. 20:19:01

@értelmetlen_nevű: Kiessling és Müller még beleköphet az állóvízbe.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.08. 20:31:29

@értelmetlen_nevű: ez a 'fejben nincs ott eléggé' szerintem ugyanolyan duma, mint a szar csapatoknak lövi góljai többségét. nem érdemes vitatkozni egyikkel sem, de csak líra marad.

ez az átlaga naccerű, de ettől nem lesz jobb játékos.

alapvetően nem is gond nekem az, hogy elismerjem a tehetségét, persze mondjuk Deislert kétszer akkora tehetségnek tartottam, amíg ez aktuális volt, de kicsit cinkes, hogy egy Fringst volt mersze szépen lassan kitenni a válogatottból, de ezt a senkit nem. Fringst ki kellett tenni, mielőtt valaki mondaná, csak Podolskit is ki kéne.

Löw újabban egy igazi csatárral játszatja a csapatot (leginkább, mert egy sincs kb), mögöttük Poldin kívül Marin, Troche, Özil, Schweini és most már Müller is a jelentkezők közt lesz. nekem ebben a sorban momentán Podolski valahol a 4-5. helyen van. ezzel szemben Löw úgy kezdi a noteszébe felírni a kezdőt ceruzával, hogy Podolskit beírja tollal. a keretben ott lehet tőlem. az védhető.

amúgy pl a 91 meccs 55 gól tudod kinek az átlaga a válogatottban? Jan Kolleré.

@Lojzi_: Kiesslingnek azért melóznia kellett rendesen, más már rég behívta volna. egy kivétellel mindenkinek melóznia kell a válogatott-meccsek között.

értelmetlen_nevű 2009.11.08. 20:45:23

@mocsing: van igazság abban amit írsz, a bérelt hely a kezdőben tényleg nagy túlzás. csak ezt elmondhatjuk Kloséra, Schweinsteigerre (Ballack is lassan ez a kategória) ugyanígy. szerintem most kezd odaérni az új generáció, hogy időszerű lenne a válogatottat felforgatni, csak közvetlenül a vb előtt ez eléggé kockázatos. én azért nem merném kihagyni Klosét a gyalázatos formája ellenére sem 10 vb góllal a háta mögött. Podolski is rendre sokkal jobb a válogatottban, mind egyébként, persze ez önmagában nem ok a Löw féle kivételezésre. centerben pedig inkább Kießling, mint Gomez. kapuba pedig flúgos Tim!

Lojzi_ 2009.11.08. 21:19:46

A helyzet egyébként a következő:

A Bayernnek rengeteg hibája van és több gyenge teljesítmény is van, meg a balhé is megy, de nagyjából az alábbiak fognak történni:
1. Behúzza kínkeservesen a Bayern a Leverkusen elleni meccset és 3 pontra lesz az élről.
2. Felépül Ribéry, Olic és Lell. (Utóbbitól nem lesz olcsóbb a kenyér, de az előbbiek visszatérése javítani fog az előrejátékon)
3. A Bayern gond nélkül kizúg a BL-ből, de a vigaszágat a vörös-tengerészgyalogosok elleni meccsen bebiztosítják a srácok.
4. Néhány győzelem (elég könnyű a további sorsolásunk) és télre Van Gaal posztja megerősödik, a vezetőség hajlandó lesz majd némi téli erősítésre, cserébe a trénerrel szemben komoly EL szereplés igényét támasztják.
5. A téli erősítéskor érkezik egy nemzetközi szinten is klasszis, kreatív középpályás és egy felső-középkategóriás szélsőhátvéd. Megy viszont több játékos:
5./a Lell és/vagy Görlitz
5./b Ottl, vagy Tyimoscsuk
5./c Baumjohann, vagy Pranjic, vagy Altintop
5./d Toni, vagy Klose
Azaz szerintem 4 távozó - 2 érkező, de erősebb lesz a keret mindazonáltal.
6. Ha az 5. pontnak megfelelően három kreatív játékos van a középpályán (Ribéry-Robben-új fiú), akkor abból legalább egy mindig egészséges, és Schweinivel, Müllerrel, Olic-csal kiegészítve a Köln, vagy Frankfurt szintű csapatok nem jelentenek majd ekkora problémát tavasszal. A védelmünk a legjobbak közül való a ligában, ami btw szerintem Lajos bácsi érdeme. Ugyanezek az arcok plusz Lúció Klinsmannal sokkalta gyengébbek voltak.
7. A végeredmény. Szerintem az EL-ben sok minden történhet és annak az ellenkezője is. A Ribéry és Robben nélküli Bayern egy fos, ez tény. De ha mindketten épek, akkor kevés olyan csapat van az EL-ben, aki állni képesek a sarat.
A bajnoki címből és a kupából biztosan meglesz az egyik szerintem.

Vul-Kahn 2009.11.08. 21:20:34

Én ha holnap kezdődne a vb, és én lennék a szövkap, akkor a következő kezdőt illetve keretet jelölném:
Neuer
J. Boateng Mertesacker Höwedes(!) Lahm
Ballack Westermann
Trochowski Özil Podolski
Klose

Pad: Adler, Wiese, Tasci, M. Friedrich, Schaefer, Khedira, Hitzlsperger, Rolfes, Schweinsteiger, Marin, Müller, Gomez.

Lojzi_ 2009.11.08. 21:21:59

@értelmetlen_nevű: A VB után viszont az új kapitány sokat tehet ezért....

Lojzi_ 2009.11.08. 21:28:45

@Vul-Kahn: Ha Poldi helyett egy focistát teszel oda, akkor már mindjárt ugyanannyi játékos lenne fent kezdéskor, mint az ellenfélnél.

Én Marint választanám és nem Schweinit jelen pillanatban.
Egyébként Kroos is elgondolkodtató lenne. Legalább a keretbe.

Lag_Operator 2009.11.08. 21:29:37

@Lojzi_: 5.-hez: Én szkeptikus vagyok a téli erősítési lehetőségekkel kapcsolatban, kit tudnál elképzelni hipotetikusan?

értelmetlen_nevű 2009.11.08. 21:39:13

@Vul-Kahn:

Wiese/Neuer

Lahm Mertesacker Friedrich Castro/Jansen

Rolfes

Trochowski Ballack

Özil

Klose/Kießling Helmes/Podolski

+ Schweini, Marin, Müller, Gomez, Frings, Beck, Höwedes, Boateng, esetleg Hunt

Vul-Kahn 2009.11.08. 22:04:54

@értelmetlen_nevű: Balbekkben csúnyán megvernék a németeket így. Jansen NEM BALBEKK, soha nem is volt az, csak ráerőltették Gladbachban is, Münchenben is, a válogatottban is. Castro abszolút jobb-bekk, így ha ő játszana, akkor nyugodtan cserélhetne Lahm-mal. De így már ha Castro lenne Boateng helyett, akkor túl sok lenne a kifejezetten alacsony játékos, ami pontrúgások levédekezésénél nagy baj lenne, úgyhogy nálam mindenképp Jerome a kezdő.
Westermannt a keretbe sem tetted be, ezt is furcsállom, kb 4 poszt van, ahova nyugodt szívvel beraknám (kezdőbe), és mivel a szűrő a legnagyobb hiányposzt, így oda. Rolfes passzjátékban erős, labdaszerzésben szerintem kevésbé, jó játékos, de nálam csak csere lenne.
Helmes tavaszra talán felépül, de nehéz lesz ilyen rövid idő alatt formába lendülnie (konkrétan csapatba kerülnie is, Derdiyok pl szerintem sokkal jobb, mint Kießling). Nálam ő is max csere, mint ahogy Kießling is. A srácnak csak Lauf-ja van, ő nálam fényévekre van attól, hogy egy vb-esélyes csapat kezdő csatára legyen, maximum pad.
Manuel Friedrichet én is nagyon kedvelem, és kiváló védőnek tartom, egyedül a futógyorsaság miatt döntenék Höwedes mellett (akit sajnos Löw ki sem próbál, úgyhogy vszleg kár beszélni róla, nagy kár érte). No meg azért is, mert ő a jövő válogatottjának biztos, hogy meghatározó embere lesz, míg M Friedrich nem.
Végül pedig, szerintem a németeknek a 4-2-3-1et kellene játszani, a sok kiváló támadóközéppályás miatt.

értelmetlen_nevű 2009.11.08. 22:59:18

@Vul-Kahn: írtam egy hosszú választ, csak sikerült kitörölnöm balfasz módon.

Nagyvonalkban:

-Westermannt véletlen hagytam ki, bérelt helye van a padon.
-Jansennek akkor mi a posztja, és miért jászik mindenhol balbekket beleértve a Hamburgot is?
-Höwedes még fiatal, tapasztalatlan, de övé a jövő, ez kétségtelen.
- Castro + Lahm tényleg lehet, hogy nem jó ötlet egyszerre.
-A sok kiváló német támadó középpályásokat tartalmazó tagmondat elég erős német szimpátiát, és szurkolói jóindulatot feltételez.
- Helmest persze csak egészségesen, tavalyi formájában látom a válogatottban, de úgy viszont mindenképpen.
-Gomez, Klose csatárpárossal vb-re utazni szerintem kamikaze jellegű húzás, persze titokban én is remélem, hogy megtáltosodik Miro a válogatottban.

Végül: nem várok nagy eredményt a válogatottól, legjobb 8, kis szerencsével elődöntő. A 2012-es EB, és 2014-es VB lesz izgalmas (ohne Ballack, Klose) ahol már nagyobb szerepet kaphat a mostanában feltűnt fiatal generáció. 2014-es VB előtt, közvetlenül Kroos aranylabdája, és Müller aranycipője után joggal bizakodhatunk :)

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.08. 23:26:41

@értelmetlen_nevű: Beck nem sokkal jobb játékos, mint Lell. és ugyan senki nem kéri, de ezt írásba is adom. egy bundás-középcsapatban utóbbi is ellenne.

egyébként Jansen a HSV-ben is középpályást játszik már. sokszor érezni is rajta, h balbekknek nem elég fordulékony.

@Lojzi_: ha a kettő közül az egyik a kupa lesz, akkor én ahelyett inkább a dobogót választanám, azaz a BL-indulást.

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: ;) a kérdésre nem válaszoltam csak, de emlékeim szerint igen.

értelmetlen_nevű 2009.11.08. 23:51:40

@mocsing: jaj nemár. most erre nem tudok mit mondani. megmondalak Beck anyukájának, vagy nem tudom. meg azért Beck 3 évvel fiatatlabb, ilyenkor még az sem mindegy.
egyébként, ha beírom Lell nevét a google-be, akkor egyetlen szókapcsolatot ajánl fel automtikusan: "lell tottenham" kár, hogy nem lett belőle semmi.

Amikor én láttam Jansent a HSV-ben, akkor védő volt, mondjuk többet volt az ellenfél térfelén mint a sajátján. Na majd nézek pár HSV meccset, bár nem különösebben szívlelem őket.

Lojzi_ 2009.11.09. 00:02:12

@mocsing: A kettő nem zárja ki egymást. (mármint kupa és dobogó bajnoki cím nélkül, de végig harcolva érte)

@Lag_Operator:
Gondolom nem a felső-középkategóriás szélsőhátvédre gondolsz, mert abból szaladgálnak tucatjával a világon...
A középpályára hiányzó csillagot viszont én sem tudom. Tippjeim azért lennének.
Ha nem szempont, hogy pályára léphessen az EL-ben, akkor David Silva (ha jól tudom, akkor arrafelé nincs éppen pénzbőség), Misimovic (érte nem kell messze menni), Van der Vaart (a Bundesligában nem volt rossz a srác), de ez most így elsőre séróból.
Ha utánanéz az, akit ezért fizetnek, akkor biztos talál olyan kreatív középpályást, aki szeretne több lóvét, mint amennyi most van neki...

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.09. 00:02:49

@értelmetlen_nevű: ok, vállalni fogom a tévedésemet, ha Beckből nagyságrendekkel jobb, nagyobb spíler lesz. de most tartom, amit írtam :)

amennyire látom, Jansen akkor megy hátra, ha Aogo nem játszhat. most is kpályás volt elvileg, bár csak a kickerről következtetek, nem láttam a meccset.

értelmetlen_nevű 2009.11.09. 00:28:20

@Lojzi_: David Silva a büdös életbe nem jönne a bayernbe sajnos. én támadó középpályást nemigen vennék, Ribery+Robben mellett padoznának, pláne, hogy Schweini kirrobanthatatlan a kezdőből. esetleg valami fiatal spíler, aki hajlandó padozni, és csak sérülés, eltiltás esetén, vagy gyengébb ellenfelek ellen pályára lépni. Kroos pl. lehetséges alternatíva, de annyira magára talált Leverkusenben, hogy kár lenne túl hamar visszahozni. Esetleg VdV olcsóért, legalább lenne a ribancáról Oktoberfest-es képsorozat :)

Szerintem védő mindenképpen kell, attól tartok hogy Demichelis állandósítja a tavalyi formáját, ráadásul a neu szélsőhátvédeink nem váltak be.

Ezen kívül kellene egy szintén fiatal, tehetséges csatár (Zarate mondjuk, bár ő most hosszabított szerződést), aki a fájdalmas, csalódott arcok vágása mellett néha a kapuba is betalál, és akinek"csel" valamint "távoli lövés" kifejezések nem valami ócska szovjet partizános filmet juttatnak eszébe.

értelmetlen_nevű 2009.11.09. 00:29:11

@popp: szerintem ő is tudja, a leverkusen kezdőjéről beszélt.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.09. 00:32:47

@Lojzi_: David Silva nem megy Németországba, abban biztos lehetsz.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.09. 00:39:40

Lojzi felé úgy intézték s kérdést, h hipotetikusan kit tudna elképzelni.

@értelmetlen_nevű: meglátjátok, mostantól számítva másfél éven belül Subotic Bayern-mezben fog rohangálni. a jövő Bayernjében ő lesz a kphátvéd Badstuberrel, Lahm lesz a jobb oldalon öreg rókaként, echte balhátvédet pedig még mindig keresünk, egész pontosan Lizarazu második leigazolásának vége óta.

"legalább lenne a ribancáról Oktoberfest-es képsorozat"

ez kurvanagy :))

értelmetlen_nevű 2009.11.09. 00:47:21

@mocsing: Subotic tényleg ennyire jó? Úton útfélen ajnározzák, a fél világ le akarja igazolni. Amíg Hanjal egészséges volt, viszonylag sok BvB meccset néztem, nekem nem tűnt fel, valószínűleg vak vagyok a focihoz :( Egyébként a Dortmundnak nem nagyon kellene eladnia a kulcsjátékosait, ha tényleg akarnak valamit.

Lizarazu, Sagnol, de szép is volt.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.09. 00:52:14

@Lojzi_: @értelmetlen_nevű: Annyiban ki kell ábrándítsalak titeket, hogy Van der Vaartnak ugyan igaz hogy nagyon kifele áll a szekérrúdja a Real Madridtól, de a Lazio is nagyon érteklődik iránta, valamint az Atletico Madrid, az Arsenal és más angol klubok is, nem hiszem, hogy visszamenne a Bundesligaba, bár szerintem is leginkább oda való, értsétek ezt úgy, hogy a német élvonal mostani nem éppen nagyon magas színvonalában egy ilyen majdnem klasszis remekül megél, és erőssége bármelyik csapatnak.
Zarate pedig - bár hajlamos az érthetetlen döntésekre, mint a Katarba igazolás - ha valamikor elmegy a Laziotól, mert szerencsére most nagyon jól érzi magát, akkor kizárólag egy olasz vagy spanyol top klub lehet csak a cél, esetleg angol, de azon meglepődnék. Summa summarum, a Bayernek az az igazán nagy gondja, hogy pénze éppen lenne nagy neveket igazolni, csak kis túlzással a nagy nevek nem akarnak a Bundesligában futballozni. Ezért erősen kétlem én is hogy David Silva valaha is odamenne. Jó lenne pedig egy erős Bundesliga.

Vul-Kahn 2009.11.09. 00:56:04

@mocsing: Hát ezzel a "Beck nem sokkal jobb játékos mint Lell"-lel engem is sokkoltál :) Figyelj, én tavaly, amíg ment a Sportklubon, BuLi2-t is rendszeresen néztem (igen, nem vagyok normális:) és az alapján mondom, hogy a csávó ott se férne be egyetlen csapatba se. A tökéletes antitálentum, antifutballista, nincs az a rossz, amit ne tudnék a játékáról elmondani, pedig ez egy szőke, német, Bayern-nevelés kapcsán nem akármi nálam. Amúgy Beck parádézott az U21es EB-n is, ha jól emléxem a csk is ő volt. Igaz, a nagyválogatottban, amikor játszott, nem volt túl jó, ezért nem is lenne kerettag nálam, de nagyon jó spíler, és még fejlődni is fog.

@értelmetlen_nevű:
-Westermannt a padra? Ne már. Középső védőben és szűrőben is sima kezdő, szélsőhátvédbe is a lehető legjobb kényszermegoldás. Mivel jelenleg sajnos nincs egy normális német szűrő (romboló) sem, így én ott játszatnám, bár neki se az az igazi posztja, de sokkal jobban fel tudja szántani a pályát, mint Hitze, Rolfes, vagy Khedira. A passzjátékot meg majd Ballack megoldja.
-Jansenről: Amikor nagyon fiatalon bemutatkozott a Gladbachban, még egy 4-3-3beli baloldali csatárt (!) játszattak vele, és qrvajó volt. Aztán jött egy sérüléshullám, hátravitték balbekkbe, és kiöltek belőle majdnem minden technikát, kreativitást. Ezután is rúgott néhány gólt, így mint játékos nem, de mint balbekk, kurvára túlértékelt lett, pedig védekezni sosem tudott. Nem lepődtem meg, hogy nem vált be nálunk sem, a Hamburgban pedig ahogy mocsing is írja, csak akkor játszik balbekket, ha nincs Aogo, amúgy balközép, nem véletlen, hogy sokkal jobb a HSV-ban, mint a Bayernben volt.
- Az elég erős német szimpátia, és szurkolói jóindulat megvan, de most komolyan: Trotsche, Özil, Marin, Kroos, Müller, Schweinsteiger, Hunt, Podolski, (nálam mostmár ő is középpályás, a válogatottban mindenképp, de ahogy látom, a Kölnben is) Ez akárhogy nézem, sok kiváló német támadóközéppályás (mégha némelyik szar formában is van, vagy éppen mindig csak a világversenyeken játszik jól, és a köztes 2 években hallgat, akkor is).
Én sem várom el a Mannschaft-tól, hogy VB-t nyerjen, de éppenséggel szerintem reális esély van nyerni most is, a következő világversenyeken meg végképp, ahogy te is írod.

shinigami 2009.11.09. 01:02:28

@értelmetlen_nevű:
halas vagyok az egieknek h lell nem kotott ki a spursben :)

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.09. 01:04:32

@értelmetlen_nevű: Suboticból kurva nagy játékos lehet. mielőbb meg kell venni.

@Vul-Kahn: ok, végülis érveim nincsenek, csak a véleményem a levegőben. elfogadom, h sokkal jobbnak tűnik. egyszerűen szerintem túlpörögjük Lell képességeinek föld alá döngölését, ami nem csoda, mert mindenkinek az rémlik, h Messi oda-vissza szopatta. (azt már elfelejtjük, h jobblábasként játszott a bal oldalon a világ akkori legjobbjával szemben.) az a csapat nem Lell miatt volt szar, egyszerűen szar volt. Lellel együtt. aki egyébként csak nálunk tűnik ilyen szarnak, a Hoffban nem így lenne.

értelmetlen_nevű 2009.11.09. 01:13:48

@Vul-Kahn: oké, Westermann akkor kezdő :)
Szerintem Rolfes most nagyon jó passzban van, kifejezetten meglepett, hogy az ő kidőlésével nem dőlt össze a Leverkusen.

Ballackot szoktam nézni a Chelseaben, nem túl meggyőző, persze az ő "igazi" posztján Lampard játszik. Nem tudom, hogy a válogatottban mit tud összehozni.

Hát a felsoroltakból nálam jelenleg Trochowski és Özil tartozik a kiváló kategóriába. Marin, Kroos, Müller (ő egyébként középpályás egyáltalán?) egyenlőre inkább ígéretek, persze már most is fasza játékosok. Schweini, Hunt és Podolski esetében pedig erősen jóindulatú a kiváló jelző a jelenlegi teljesítményük alapján. Az is lehet, hogy csak mást értünk kiváló focista alatt.

Szerintem a braziloktól, spanyoloktól nagyon messze vagyunk, az angolok is elég erősnek tűnnek. A többiek elvileg verhetők.

Vul-Kahn 2009.11.09. 01:14:44

@mocsing: "az a csapat nem Lell miatt volt szar, egyszerűen szar volt. Lellel együtt."
Ebben teljesen igazad van, és érveim nekem sincsenek, de azt továbbra is tartom, hogy még egy Cherundolo, egy Hoogland, egy Cha-Du-Ri is sokkal jobb játékos nála, sőt a gladbachi Levels is, talán a frankfurti Ochs-szal tudja felvenni a versenyt, Becknél viszont klasszisokkal gyengébb.
És amúgy Lellről természetesen nem (csak) a Barca-meccs miatt szedem le a keresztvizet. (Bár hogy mi a fasznak húzódott be teljesen középre a nemtomhanyadik gólnál, amikor Messi meg töküres volt, és csak ő kaphatta a labdát, azt a jó ég tudja).
De gondolom emléxel te is arra a Voronin fejesre tavaly, amikor hősünk behúzott nyakkal, becsukott szemmel elfordult az érkező labdától, és még sorolhatnám. Na de tényleg ne vesztegessünk több szót erre a senkiházira, én így látom, te úgy, legalább végre valami, amiben nem értünk egyet :-)

Vul-Kahn 2009.11.09. 01:30:04

@értelmetlen_nevű: Ballacknak szerintem így, hogy van Özil, nem is kell annyit hozzátennie a támadójátékhoz, mint korábban. A Chelseaben meg szerintem rendkívül hasznosan játszik, mindamellett, hogy láthatatlan, tökéletesen végzi a dolgát. Beletörődött, hogy Lampardot a büdös életben nem szorítja ki, de játszani akar, ezért megbarátkozott a vkp-poszttal is, és néhány forintos labdát azért így is kioszt. Én a válogatottban is csak ennyit várok tőle, meg persze a pontrúgásoknál legyen gólveszélyes, és legyen igazi kapitány, de ezzel szerintem lesz gond. Én inkább attól félek, hogy túl sokat fog előre kalandozni.
Müller tényleg nem középpályás, de ott is jó, azért írtam bele őt is. Hunt meg éppen óriási formában van, és szerintem még lehet belőle valami, sokan nagyon alulértékelik mindenesetre. Engem amúgy kicsit Gudjohnsenre emlékeztet.
Brazilok, spanyolok, tényleg qrva erősek, de őket majd kiveri valaki más, mi meg azokat, majd meglásd :-)

értelmetlen_nevű 2009.11.09. 01:38:31

@Vul-Kahn: nekem is az a Voronin gól maradt meg, azt azóta sem tudom hova tenni :D

Az hogy Messi oda-vissza szopatta nem izgatott különösebben, ez már klasszisokkal jobb védőkkel is megtörtént.

értelmetlen_nevű 2009.11.09. 01:45:23

@Vul-Kahn: Hunt most tényleg nagyon jó formában van, de azért a kiváló jelzőt egy kicsit korainak érzem. Ballack egy kicsit elkényelmesedett, én nem látom hogy annyit védekezne, általában Essien végzi a piszkos munkát. Egyébként tényleg vannak nagyon jó labdái, pontrúgásoknál nagyon veszélyes a fejese. Nem lóg ki lefelé a Chelseaből, de szerintem az elég baj, ha láthatatlan, neki nem ez lenne a dolga. Szerintem nagyon betett neki a sok ezüstérem, pláne a Chelseavel mindig drámai körülmények között szoptak ki.

kroos 2009.11.09. 11:13:52

érdekes volt még nekem Robben ahogy bejött, kb. 2 perc mulva felborítja Smitz.-et.Ok a srác utána rugott de Robben kapott már ilyenekt élete során, és egy padról bejött játékosnál azt gondolnám hogy hideg fejjel nem csinál ilyet...tul van pörögve és sok teher van a hollandon az látszik.....

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.09. 11:29:30

@kroos: Csak azt nem értem, hogy egyfolytában sérült, alig pár hónapja Bayern játékos, talán csak három alkalommal volt eddig kezdő, mi lehet az oka annak hogy ennyire ideggyenge volt? A sok pályán ért megpróbáltatás biztos hogy nem.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.09. 13:29:50

@popp: Mindig is ilyen sérülékeny volt, de ilyen jelenetet csak most láttam tőle.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.11.09. 13:33:21

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: mindig is hisztis punci volt, csak idő kérdése volt, hogy elragadtassa magát a művésznő :)

Mailand oder Madrid - Hauptsache Italien 2009.11.09. 13:38:36

Egy kis pontosítás:
Hyypiä-t nem Heynckes hozta a Kusenhez, hanem már előtte leszírozták
www.transfermarkt.de/de/news/15073/hyypiae-zu-leverkusen.html
A cikk május 4-i és Heynckes Április végétől volt Bayernes, tehát csak Hyypiä után érkezhetett.
Csak azért hasogatom itt szőrszálat, mert Heinrich ezt írta, illetve kommentek között is visszaköszönt és bár Heynckes nagy tréner, de azért nem ennyire.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.11.09. 15:03:03

@Lojzi_: Baromság. Az Arsenalnak egy tucat kreatív középpályása van.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.09. 15:39:48

@heinrich: Én sem kedveltem soha, de valamit kezdeni kéne az állandó sérüléseivel, mert a Bayern egyik ékköve. Másrészt látva a Real meccseit, simán elférne ott is, kár volt kölcsönadniuk.

@peter135: Lehet hogy pletyka, de Miszimovics nem lenne pedig rossz vétel.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.09. 15:44:42

@mocsing: Ez esetben tárgyi tévedés forog fenn nálam. Komolyan abban a tudatban voltam, hogy kölcsönadták, mint Sneijdert.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.09. 16:03:35

@mocsing: Tényleg így van. Átigazolási kérdésekben ezentúl nem nyilatkozom. :)

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.11.09. 20:10:40

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

Az biztos, hogy nem lenne rossz vétel. Ahányszor láttam nekem nagyon tetszett.

Csak az Arsenalnak nincs szüksége rá, még akkor sem ha Cesc nyáron lelép.

Rosicky, Nasri, Ramsey, Wilshere, Lansbury, Merida.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.09. 21:01:03

@peter135: Ez tény, mondjuk ha valahol, akkor az Arsenalban nincs szükség kreatív középpályásra. A felsoroltak bármelyike jöhetne egy kicsit Rómába kölcsönbe, rendbe rakni a dolgokat. :)

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.09. 21:02:50

az azért nem lenne gyenge, ha a pletykáknak megfelelően Kurányi nyáron ingyen elmenne a HSV-ba. meg ugye ennek lassan ki kell derülnie, mivel gondolom szeretne vele hosszabbítani a Schalke.

ingyen még őt is szar biznisz elengedni :)

stuttgart, schalke, hsv, szép sorminta lenne. ha bejön, utána feltétlenül a werderben vezessen le.

még úgy is megérte ez a komment, hogy Rekordvize' hamarost elmondja, miért nem lesz így :) Rekordvize, jelentkezz, engem érdekelne a véleményed!

acdcisti 2009.11.09. 21:18:44

@mocsing: Kurányi az egyik legtöbbet kereső játékos a Schalkenál. Azthiszem ez lehet az oka annak hogy el fogják engedni. De szerintem amikor biztosnak fogják érezni a jövőévi nemzetközi szereplést akkor majd mindenképp megpróbálják megtartani. Ha már nem lesz túl késő...
Pletykák szerint a Hamburg Guerrero pótlására nézte ki, aki állítólag 4.5millás(!!!) fizetést szeretne. Neki is lejáróban van a a szerződése...Ilyenkor mindig kaszálni akarnak.. lásd MB13....

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.11.09. 21:20:59

@Mailand oder Madrid - Hauptsache Italien: nem akarok _szőrszálhasogatóan_ vitatkozni, de szerintem egy profi klubnál úgy működnek a dolgok, hogy egy hónappal a konkrtét bejelentés előtt már azért tudják, hogy ki lesz az új edző, főleg hogy Heynckes szabadon igazolható volt, mindenki tudta, h csak év végig marad, így már korán meg lehetett vele egyezni.

Szóval szerintem ő találta ki az egészet, persze semmilyen bizonyítékom nincs :)

zsakfos 2009.11.09. 21:32:48

@értelmetlen_nevű:
"Esetleg VdV olcsóért, legalább lenne a ribancáról Oktoberfest-es képsorozat :) "
Bár nyilván nem tudsz róla, de van der Vaart feleségét rákkal kezelik egy madridi klinikán....
A sok faszsággal ellentétben a holland azért maradt Madridban, hogy a neje mellett maradhasson.
Szívesen ment volna,menne máshova, ahol kezdő lenne, és nem kerülne veszélybe a vb részvétele,de ő inkább marad Madridban és próbál bizonyítani.
Remélhetőleg meggyógyul a felesége.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.09. 21:44:24

@zsakfos : Köszönet ezért az infóért, így azért kicsit átértékelődik az, hogy miért is nem akart eligazolni Madridból. Ez szörnyű lehet.

értelmetlen_nevű 2009.11.09. 22:11:11

@zsakfos : erről tényleg nem tudtam. sajnálom őket, szar ügy. az azért nem teljesen világos, hogy miért ragaszkodnak a madridi klinikához, persze lehet, hogy ilyen állapotban nincs kedvük költözködni.

Shikaka 2009.11.10. 08:38:42

@acdcisti: Ki az az 'MB13'.
Egyébként nagyon nem szeretem ezt a rövidítést, az esetek felében csak pislogok hogy most kiről van van szó akkor?
BM10, pff...

Mailand oder Madrid - Hauptsache Italien 2009.11.10. 14:16:41

@heinrich: Khmmm...
Bruno csak május végén rugatta ki magát(www.spiegel.de/sport/fussball/0,1518,627738,00.html), amikor már egy szűk hónapja biztos volt a finn érkezése és Heynckes 1 hete volt a Bayernnél tréner, ezért fenntartom véleményemet, hogy Heynckesnek semmi köze Hyypiä leigazolsáshoz. A németeknél a sportigazgatók szoktak igazolni, csak jobb esetben kikérik a tréner véleményét is, de itt még szvsz nem lehetett az új edző véleményét megtudakolni.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.11.10. 14:29:24

@Mailand oder Madrid - Hauptsache Italien: vszeg neked van igazad, csak hangosan gondolkodtam :)

Amúgy borzalmasan bosszant ez a sportigazgatós rendszer. Igazából nem tudom, h miért, de nagyon.

Shikaka 2009.11.10. 17:31:28

@mocsing: hm, valóban.

Ennek ellenére gondolkodom rajta, hogy valami kampányt inditok ez ellen...

acdcisti 2009.11.10. 19:14:28

@Shikaka: Nyugi, nem így szoktam írni a nevét a játékosoknak. Kedvelem Ballackot, de most hogy ismét felelevenedett bennem a kékekhez való igazolása(a komment amire reagáltál)... ehhh.. szar emlék. Ezért írtam így, utalva az általam nagyon utált (s gondolom mások által sem tulságosan kedvelt) Céronáldóra. Mert ő használja ezt a CR7 vagy 9 vagy mennyi szarságot... Szóval az akkori eligazolása és utolsó évi teljesítménye miatt "megtiszteltem" egy ilyen rövidítéssel.

Mailand oder Madrid - Hauptsache Italien 2009.11.10. 20:42:50

@acdcisti: a rendőrség szerint öngyilkosságra utal minden:(

ZenZo 2009.11.10. 21:16:22

Ez kemény. R.I.P.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.11.11. 00:07:28

@acdcisti: ezt sokkal inkább R10-nek (Ronaldinho) köszönhetjük... kb ennyire futotta tőle az elmúlt néhány évben :)

Lojzi_ 2009.11.12. 22:34:13

Én nem dohányzom már vagy 5 éve.
Szerintem annyi a siker titka, hogy el kell döntened, hogy dohányos vagy-e, avagy sem.
Ha úgy döntöttél, hogy nem, akkor nem kell sem rágó, sem tapasz, sem szotyi, mert a nem dohányosok nem arról ismerkszenek meg, hogy tapasz van rajtuk, vagy hogy szotyit esznek, hanem arról, hogy nem mérgezik magukat a cigivel és nem büdös a szájuk.

Ha a klasszikust akarnám ideidézni, akkor azt mondanám, hogy a leszokás _fejben dől el_.

kroos 2009.11.13. 07:40:33

@mocsing: én csak akkor cigizek ha iszok:)

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.13. 10:00:41

basszátok meg, kit érdekel, ki mikor (nem) dohányzik, én a huntelaar-toni csere hírére kérdeztem :)

ahogy a hivatkozott kommentben is erről van szó www.nemzetisport.hu/nso_hirek/ac-milan-sajtohirek-szerint-huntelaart-tonira-cserelhetik-2006568

Lojzi_ 2009.11.13. 13:11:08

@mocsing: Konkrétan nem vagyok annyira hülye, mint amilyennek látszom, de gondoltam kipróbálom, hogy mit reagálsz.....

Huntelaar érkezése esélyes, mert holland. Azokat az edző bá kedveli, de hogy ez jó lesz-e azt még nem tudom. Én továbbra is a "bízok Toni újbóli jó formába lendülésében" frakcióhoz tartozom, de a hétvégi akciója nem győzött meg, hogy fejben rendben van a srác (hogy az előző hsz-emre is visszautaljak). Anélkül meg ugye nem megy.

Huntelaar meg egyértelműen zsákbamacska, ha nem rosszabb. A Madridnál nem vált be, a Milannál szintén nem. Most rajtunk a sor?
Remélem ha jön is, pénzt nem adunk érte.

Klose meg H1N1-et kapott. Az még hiányzott neki is, meg a BM-nek is, meg a Nationalelfnek is, mint Szabolcsba a szolárium.

kroos 2009.11.13. 13:16:24

@Lojzi_: szerintem Huntelat Madridban nem kapta meg a lehetőséget, hogy bizonyitson, onnan meg aki eljöl kiég, lásd. reyes, emerson stb...
nekem sem kellene az tuti.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.13. 13:23:53

@kroos: Vagy Luis Enrique, Seedorf, Cassano.

kroos 2009.11.13. 13:26:30

@popp: ó egy kis tüske a madridistáknak, belefér nem:)
Ők erre már nem is ugranak..Hunti menjen a romába, mit szólsz?

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.13. 14:11:45

@Lojzi_: @kroos: az idáig rendben van, h minimum tombola Huntelaar szerződtetése, de onnan nézve, hogy Tonitól lassan (szezon végén maximum) szabadulni kell, és hogy ki venné meg normális áron azt nem tudom. Toniból nehéz lesz jól kijönni, a csere hangzik a legértelmesebb verziónak. jó, nem feltétlenül a rejtélyes hollandra, de jobb ötletem most nincs és asszem Huntelaar nem akarna annyit keresni, mint a talján. egyébként ez a gyerek mikor lett hirtelen 26 éves?

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.13. 14:15:16

@kroos: Jó lesz neki Münchenben, de Toni jöhetne olcsóért.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.13. 14:20:05

közben csak jelzem, hogy Robben elhagyta a holland válogatottat. tippek, hogy miért?

Lojzi_ 2009.11.13. 18:03:51

@mocsing: Térdsérülés.

Az a Misimovic gyerek megérné azt a 15 millát. Kétszer annyiér is vettünk már játékost tök feleslegesen.

értelmetlen_nevű 2009.11.13. 18:10:37

@mocsing: nekem tetszene a csere. anno hollandiában szupertehetségnek kiáltották ki, aztán elkerült madridba. eleinte egész jó volt, gólokat is lőtt. Toni jelenlegi formáját figyelembe véve ezen az üzleten nem nagyon veszíthetünk.

_X_ 2009.11.14. 17:03:38

Bajor szappanopera epizód x:

főszereplő:
idegbeteg menedzser szerepében - Uli Hoeneß

igazságot nyiltan kimondó játékos - Phillip Lahm

háttérben megbuvó sötét figura, aki háttérben irányítja a szálakat (legalább is az idegbeteg menedzser elmélete szerint) - Roman Grill, a "tanácsadó" (későbbiekben Mr. T)

epizód sztárvendégei:

HSV főnök, Trochowski elleni vádakra reagáló személy - Bernd Hoffmann

idegbeteg menedzser által élesen kritizált más csapat játékosa - Piotr Trochowski

régebbi epizódok mellékszereplője:

pályát elhagyó játékos (visszatérő elem a német szappanoperában lásd, Kurányi DFBnél) - Luca Toni

epizód leírása:

Hoeneß megint kitett magáért. Mostani részben Trochowski-ról következőt mondta: "Ő (Trochowski) olyan ember, aki általában 2 értelmes mondatot sem tud összehozni, és most ő beszél foci-politikáról."

Hoffmann (HSV főnök, ahol most Trochowski játszik) felhívta telefonon Hoeneß-t, hogy mégis hogyan jön ahhoz, hogy az ő játékosukról ilyeneneket mond, aminek még valóságalapja sincs és minden tiszteletet nélkülöz.

Idegbeteg Hoeneß erre ezt válaszolta, hogy helyesnek tartja amit mondott és tartja magát ahhoz.

Sztorihoz hozzátartozik, hogy a háttérben meghuzodó Mr. T tanácsadója Lahmnak is (aki korábbi epizódokban nyiltan támadta Hoeneß-t több hibás lépése miatt) és Trochowskinak is és ezen keresztül Hoeneß valójában Mr. T-t akarta támadni (eléggé ügyetlenül).

Folyt köv.

Lag_Operator 2009.11.15. 22:33:04

@_X_: Azért abban van némi ráció, hogy Lahm csapatkapitánnyá pozícionálását elősegíthette ez az ügy... /mondjuk ahhoz ennél azért több kell, hogy Traumschwiegersohnból hirtelen agressive leaderré váljon...:)/

értelmetlen_nevű 2009.11.18. 21:12:07

Podolski gólt lőtt tizenegyesből. Barátságos meccsen. Kérem hogy mocsing, az MLPFC (Magyar Lukas Podolski Fan Club) elnöke kommentálja az eseményt.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.18. 21:28:58

@értelmetlen_nevű: :) többé kevésbé nézem is a meccset.

az, hogy tizenegyes, barátságos meccs és hogy nem ő harcolta ki a tizit, (hanem Kiessling,) minden tekintetben illik a képbe :)

csak az ellenfél túl erős neki, vmi nem stimmel :)

értelmetlen_nevű 2009.11.18. 21:38:37

én nem nézem a meccset. Hitzlsperger nagyon rossz, ugye?

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.18. 21:43:00

@értelmetlen_nevű: annyira nem nézem a többi livescore miatt, hogy ilyeneket kijelentsek.

az viszont biztos, hogy ez nem az a gyémánt, amit a kicker ír, vagy ha az akar lenni, akkor Özil nem való a gyémánt csúcsára egyelőre, most még jobb lenne neki egy Diego mellett. (de ehhez is keveset látok azért :)

remélem, Neuer és Gomez is kap egy félidőt.

értelmetlen_nevű 2009.11.18. 21:48:23

@mocsing: pedig nem nagyon van Özilnek alternatívája ezen a poszton. Én is jobban örülnék egy sima 442-nek, szerintem Ballack hiánya miatt van ez a felállás.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.18. 21:55:35

@értelmetlen_nevű: hátja. schweinit már meg se említem ide. amúgy bírom én özilt, csak kevés ideje lesz neki 2010ig ahhoz, h megtanuljon egy nationalelfet elirányítgatni.

ballack-kal (és általában) inkább a 4-2-3-1-et favorizálja löw, amit egyébként nem értem, miért kellett felborítani.

legalább neuer megkapja a félidejét.

értelmetlen_nevű 2009.11.18. 22:56:23

@mocsing: podolski ügyben újabb fejlemények :)))

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.18. 23:37:21

@értelmetlen_nevű: khm. :) tehát westermann szép passzt adott, plusz az afrikai kapus enyhén szólva sem volt a helyzet magaslatán - nem is ment sarokra a lövés. de nem elvitatni akarom az érdemeit, jól mozgott a meccsen.
süti beállítások módosítása