Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Bundesliga összeharangozó, 10-11. forduló

2009.10.30. 15:38 heinrich

Sűrűsödött a mezőny, a két listavezető közül egyik sem bírt nyírni, így egy óvatos testcsellel közelebb lopta magát a Bayern és a Bréma. Dárdaiéknak – nem kis szerencsével – zuhanás közben sikerült megkapaszkodni egy sziklafalból kiálló Wolfsburgba, miközben simázott a Hoffenheim és a Mainz is középről. A Stuttgart viszont tovább terrorirzálja magát, immár a tizennegyedik helyről fürkészik a mélység titkait.  Tovább után rövid összefoglaló, de – ha ez egyáltalán lehetséges – még ennél is fontosabb, hogy a meglepetések fordulója előtt mi is beköttetjük a tippjátékot

A pénteki nyitányon a légipárharcoktól eltekintve gyakorlatilag az összes mutatóban lenyomta a Leverkusen a BVB-t, de amúgy bűnrossz egy meccs volt, csak annyi maradt meg bennünk, hogy Barrios valószínűtlen erővel fejelt meg egy közepesen szar beadást, amit aztán Friedrich egy hasonlóan szép fejessel egyenlített ki.

Tök komolyan gondoljuk, hogy igen jó lehet a BVB-ben játszani, a közönség, a történelem, meg hogy itt marhára bíznak az emberekben; már Dollt is a végsőkig megtartották, Weidenfellernek még ezt a fertelmes pinky szerkót is elnézik a kénköves bakijai mellett (ezt azért gyakran meg is hálálja), töretlen bizalmat kap Valdez, Zidan, bátran nyomják a fiatalokat. Viszont lassan el kellene dönteniük, hogy haveri alapon akarnak focizgatni, vagy szeretnének eredményeket is elérni, mert ilyen kilátástalan támadójátékkal igen nehéz lesz, amit tovább nehezít, hogy a BVB képtelen hosszabb időre megtartani a labdát.

Egyébként érdekes volt a két Bender-gyereket a pályán látni, az utóbbi években a Bundesliga példamutató módon neveli fel és építi be a fiatal tehetségeket. Szinte biztosra vehető, hogy mindketten válogatottságig viszik majd, úgy tűnik fejben és játékintelligenciában is rendben vannak, de az újnémet generációnak majd külön posztot szeretnénk szentelni. (Leverkusen – BVB 1-1)

Szombaton a körülmények áldozataként sikerült belenyúlnunk egy Gladbach-Kölnbe (0-0). Nem akarunk beszélni róla.

A Bayernről is csak annyit, hogy a szezon nagyjából ötödik felállásában pályára lépve megint visszakanyarodtak a kétszűrős 4-4-2-höz, ami olyan, mint egy randi a képen látható csajszival – akár működhetne is, de ebben a formában biztosan nem fog. Azt még feltétlenül jegyzőkönyvbe kívánjuk vétetni, hogy a felkészülési időszak kezdete óta Thomas Müller a csapat legjobbja, ami egyrészt nagyon frankó a srácra nézve, komáljuk is, de azért ez borzadályos kritikája a Münchennek. (Bayern-Frankfurt 2-1)

Brazilok
Elég jól fut a Hoffnak és a Brémának is, amiben persze mind Carlos Eduardónak és Naldónak komoly szerepe van, amit most egy kísérleti/tiszteletbeli meghívóval honorált Dunga. Teljesen komolyan azért nem kell venni, de azért egy brazil válogatottságért minden körülmények között jár a riszpekt.(Bochum-Werder 1-4, Hoffenheim-Nürnberg 3-0)

Josué esete azért egy kicsit más, meggyőződésem, hogy Európában a leginkább alulértékelt játékosok közé tartozik – már ha azt nézzük, hogy hányan ismerik egyáltalán a nevét. Főleg annak a fényében, hogy nyert Libertadores-kupát, klub világbajnokságot, Copa-Americát, huszonötszörös válogatott, és a Wolfsburg bajnoki címében is vastagon benne van a keze, mint játékos és mint csapatkapitány. A Bundás legjobb védekező középpályása.  

Braziljai a Herthának is vannak, bár ezek inkább csak brazíliaiak (ha érthető a különbség), az egy Raffael kivételével, aki amúgy használható játékos lenne. Már megbeszéltük, hogy a lezüllött védelem, és a szélnek eresztett csatársor vezetett ide – ettől függetlenül a Hertha kerete alkalmas a bennmaradásra, még ha mocskosul meg is kell majd izzadniuk érte. (Hertha – Wolfsburg 0-0)

Az újabb négyest zabáló Bochum viszont kezdheti felfújni az arcát, ha mégannyira Unabsteigbar is, de a Gladbach és a Nürnberg helyében sem lennénk nyugodtak. Különösen úgy, hogy a Mainzot valószínűleg lehúzhatjuk a halállistáról, mind játékban, mind eredményességben vastagon ütik a felsorolt csapatokat. Az eddigi szezon Ibisevice egyelőre Ivanschitz, élete formáját futja, és tíz ponttal (5+5) vastagon vezeti a kanadai tabellát. (Amúgy van valakinek bármi fogalma arról, hogy miért éppen kanadai ez a táblázat?)

A forduló meccse természetesen a Schalke – HSV volt, nem kisebb meglepetéssel, mint hogy gólt hozott egyáltalán, Sir Kevin meg egyenesen Robbie Kín-i magasságokba emelkedett. A Schalkétól inkább azt szoktuk meg, hogy szemérmes szűzlányként őrizgeti egygólos előnyét, null-kettőnél csak Szent Borbála hitt a pontszerzésben. Ám aztán – másra nem tudunk gondolni – kijött a két edző közti különbség (na jó, ebből semmi sem igaz), és Rozehnal kiállítását azonnal büntette Schmitz, mi több, az első Bundesliga duplájával előálló Bergre is akadt válasz, Kurányi az utolsó pillanatban mentette döntetlenre a derbit – teljesen megérdemelten. (Schalke - HSV 3-3)

És akkor következzenek tippjeink, de nem ám csak úgy simán, mert szemet vetettünk pöte és donnelly babérjaira: a továbbiakban nálunk is beindul a tipp-párbaj – ami egyben rendszeres pénteki posztolásra is kötelez majd.

A sporttörténeti pillanatot az élheti át először, aki helyesen válaszol az alábbi kérdésre:

Melyik Bundesliga játékos szenved – ráadásul igen komoly – gyep/pázsit/fű (ki-hogy ismeri) allergiában?

A megfejtéseket a heinrich.nst@gmail.com-ra várjuk, egyszerűség kedvéért már rögtön a tippekkel együtt. (a szabályok megegyeznek a PL-szekcióban tapasztaltakkal; kimenet 1 pont, gólkülönbség 2 pont, telibe 3 pont)

A mi oszlopunk

Update

Időközben célba is csapott a fejes megfejtő, mocsing vitte el a bankot. Alább láthatjuk minden meglepetést nélkülöző, szerény tippjeit:

BVB – Hertha 2-1

Köln – Hannover 1-1

Nürnberg – Werder 1-2

Vfb – Bayern 1-3

Wolfsburg – Mainz 2-0

HSV – Gladbach 2-0

S04 – B04 2-2

Freiburg – Hoff 1-2

Frankfurt – Bochum 1-0

163 komment

Címkék: német bundesliga h összefoglaló üveggömb tippjáték

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr831486959

MágnesPeti 2009.10.30. 15:54:12

Nurnberg vedoje Dennis Diekmeier?

r_magpie 2009.10.30. 15:58:31

a randis poén hatalmas mosolyt csalt a mai nap során szétidegelt arcomra:)))

a kanadai meg a hoki miatt lehet. gondolom.

MágnesPeti 2009.10.30. 16:01:06

Tippel egyutt...

Borussia Dortmund 2
Hertha Berlin 0

FC Cologne 2
Hannover 96 0

Hamburg SV 0
Borussia Monchengladbach 0

Nurnberg 1
Werder Bremen 1

VfB Stuttgart 3
Bayern Munich 0

VfL Wolfsburg 0
Mainz 0

Schalke 04 1
Bayer Leverkusen 1

MágnesPeti 2009.10.30. 16:02:44

Freiburg 0
Hoffenheim 1

Eintracht 3
Bochum 1

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2009.10.30. 16:07:31

te heinrich, lehet, hogy nem ismered e blog kiváló szolgáltatásait, de ott a tippjáték linkje a jobb felsőben. szerintem regisztrálj/tippelj oda. páran nyomjuk ott hétről hétre.

:)

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.10.30. 16:14:45

Wow, nem gondoltam volna, hogy így dőlnek majd a megfejtések, percek alatt vagy tíz :)

Az általunk várt helyes megfejtés Mike Hanke volt, így mocsing azonnal lecsapott a pálmára.

Dennis Diekmeiernek is volt nagyon súlyos allergiás rohama, de én nem emlékszem, h a fű okozta volna. Valaki emlékszik erre?

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.10.30. 16:15:49

@Radio Free Aberrania: ha kicsit jobban megnézed a poszban lévő képet, akkor magad is rájössz, h honnan van kivágva :))

Titi120 2009.10.30. 16:19:43

@Radio Free Aberrania:
De jobban jársz ha nem nézed meg kicsit jobban azt a képet. :)

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.10.30. 16:22:44

@Titi120: nem figyelsz, Titi, a tippekről volt szó, a képet a magadfajta BM-mókusoknak szántam ;-)

Titi120 2009.10.30. 16:30:07

@heinrich:
Köszi, de ezután inkább nem akarom tudni, hogy milyen honlapokon is szokott barangolni a kedves szerző szabadidejében ... :)

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.30. 16:38:50

Diekmeierről én is csak olyat olvastam, h Allergia-Schock, fűről nem volt benne szó.

mindenesetre, ha nem így lenne, akkor is ezt hazudnám, hogy én tippelhessek :) heinrich, el is küldtem a hétvégi eredményeket.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.10.30. 16:44:21

@mocsing: 'a hétvégi eredményeket. ' - nem lámpalázas a srác :))

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.30. 16:45:03

@mocsing: egész pontosan Allergie-Schock

amúgy már írtam korábban is, van Gaal két szűrőt tesz a középpályára, de csak Bommellel játszat szűrőt, Timoscsuk posztja rejtélyes, de nem szűrő.

Vul-Kahn 2009.10.30. 16:46:33

Én ezt olvastam Diekmeierről:
www.weltfussball.de/entry/_26159_club-schock-spieler-schrammt-am-/

Eszerint a diagnózis bizony "Gras-Allergie".

Vul-Kahn 2009.10.30. 16:48:47

@Vul-Kahn: vagyis csak az először feltételezett diagnózis, de azóta nem hallottam újat.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.30. 16:50:23

@Vul-Kahn: e szerint a vermutete (vélt, feltételezhető) diagnózis a gras-allergie

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.30. 16:50:57

@heinrich: amolyan hoenessesen. ezt is szeretjük mindannyian itt az nst-n ebben a klubban, nem? :)

tény, a nürnberg-bréma 2-1, meg a stuttgarti pontszerzés vakmerő tipp, de megvalósulni nem fog :)

hererál · http://hulyeemberek.blog.hu/ 2009.10.30. 17:43:45

heinrich, komolyan gondoltad a Stuttgart-Bayern 2-2-t? :O

Lojzi_ 2009.10.30. 18:57:29

Nekem szerencsétlen Mike Hankéról mindig az ugrik be, hogy a hülye magyar sportriporterek állandóan "Májk Hanke" néven aposztrofálják szerencsétlent.

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2009.10.30. 19:51:34

@heinrich: de rájöttem, azért nem értem, miért itt várod a tippeket, de lehet, hogy nem esett le valami, aminek le kellett volna.

(a svábokat viszont szétszedjük, a négy gólod meglesz, de 0-4 formájában)

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2009.10.30. 19:52:45

@Lojzi_: ja, meg huntot hántnak. meg persze minden német georg automatikusan dzsordzs, és így tovább :)

májkel balakk.

Vul-Kahn 2009.10.30. 20:19:36

@Lojzi_: @Radio Free Aberrania: hát pedig rábasztatok, mert "Májk"-nak és "Hánt"-nak kell ejteni a fent említett srácok neveit. :)
Huntnál nincs is miről beszélni, mivel az apja brit, így értelemszerűen a "Hánt" a helyes ejtés. Gondolom ha a te apád angol lenne, és mondjuk Rawlinson lenne a vezetékneve, te se "ravlinson"-nak ejtenéd a saját családnevedet, hanem normálisan "Rólinszon"-nak.
Hanke-t meg nem akarom magyarázni, mert már így is túl kioktatónak érzem magam :), úgyhogy legyen elég ennyi: www.youtube.com/watch?v=aGF1CjRadpk&feature=related

Harald hardrode 2009.10.30. 20:26:52

@Vul-Kahn: egy valami biztos, hogy Hanke nem "Májk", bátyám élőben nézte a VB bronz meccset Stuttgartgban és állítása szerint a csere pillanatában nem Májkolt a mellette lévő tömeg.
Amúgy még Hitzelsperger nevét lehet vagy három féle képpen hallani, de Grafite neve is megér egy misét. Vagy a "Bajern Münken". És akkor a többi nyelvről még nem is beszéltem, mert a portugál és északi neveknek még csak a közelébe sem lőnek, de a "Wenyé" is erős túlzás.
Mint hű München drukker remélem, hogy Timot nagyon gyorsan tarkon és/vagy kibasszák a kezdőből. Sosáért nem kár és "Báimzsohan" is kaphatna még egy lehetőséget, ha már "Ottlinyonak" kijárt a negyedik.

Vul-Kahn 2009.10.30. 20:39:35

@Harald hardrode: Megnézted amit belinkeltem? A saját csapatának hangosbeszélője is "Májk"-nak mondja, és gondolom nem ő tudja rosszul. A bátyádat ezzel együtt irigylem, hangulat szempontjából az volt az egyik legfantasztikusabb meccs, amit valaha láttam, TV-n keresztül is hátborzongató volt.

Vul-Kahn 2009.10.30. 20:44:25

@Harald hardrode: @Vul-Kahn: Amúgy meg arra, hogy "nem Májkolt a mellette lévő tömeg". Gondolom azért, mert a "Májk"-ot a hangosbeszélő mondta, a tömeg meg csak azt üvöltötte, hogy "Hanke".
Na ennyi volt mára Vul-Kahn bácsi nyelvórája, igény esetén folyt. köv. :-) Nézzük inkább a meccset!

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.10.30. 21:46:54

jesszusom, micsoda gagyi tizenegyest kapott a BVB, remélem kimarad.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.10.30. 21:48:12

Ok, akkor legyen az, hogy egyenlít a Hertha :)

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.30. 21:50:00

@heinrich: a hertha szépíteni fog 2-1-re, barátom :)

szerintem egyébként azért kanadai tabella, mert a gólra játszott sportágak közül (nem sok van, valljuk be), a jégkorongban kezdték először alkalmazni, hogy egy tabellán a gólpassz ugyanannyit ér, mint a gól. a hoki (egyik) csúcsa meg kanada, gondolom, ott is találták ki.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.10.30. 22:02:17

@mocsing: igen a hoki logikusnak tűnik, de akkor is furcsállom ezt az egészet, főleg, h a világ egyetlen nyelvén sem hívják kanadai táblázatnak.

Közben kapufa, a szentségit :)

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.30. 22:03:36

@heinrich: a protokoll tanárom azt tanította, h a svéd asztal is csak magyarul svéd asztal. a sztorit viszont már elfelejtettem, h miért.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.10.30. 22:07:31

@mocsing: a svéd asztal az azért van, baszodalássan, mert IKEA-s.

Ugyanakkor nem akarok _nyavajogni_, de a svédasztalos sztori viszont tényleg érdekelne ;-)

Lojzi_ 2009.10.30. 22:28:15

@heinrich: :o))))

Egyébként a NG szerint ezért:
www.geographic.hu/index.php?act=napi&id=7492

Lesz itt rend kérem szépen, amúgy.
A Dortmund megindult valamelyest felfelé, ahová való, a Hertha meg folytatja a játékerejének megfelelő szereplést.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.30. 22:28:35

Barrios miért érezte úgy, h élete első góljával alólam kell kicsesznie egy pontot?

Harald hardrode 2009.10.30. 22:29:10

@heinrich: svédül smörgottsbordet, sajnos nem tudok svéd billentyűzettel írni. Jelentése szó szerint szendvicsasztal. Nálunk miért a svédasztal kifejezés honosodott meg, azt nem tudom.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.30. 22:31:22

@mocsing: most nézem, h ez már a negyedik, az előző három meccsen is betalált... meg ugye előtte gondolom száz gól vhol egy dél-amerikai strandon. mondjuk ahol ezret is lehet lőni :)

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.10.30. 22:32:20

@Lojzi_: @Harald hardrode: köszi, akkor már csak a kanadai táblázatot kellene tisztázni :)

Titi120 2009.10.30. 22:43:09

@heinrich:
Kemény fába vágtad a fejszédet kezdésként, mocsing kartárs egy másik méltán híres tippeldében listavezető pillanatnyilag.
Ennél már csak egy keményebb ellenfelet kaphattál volna, ugye ... ;)

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.10.30. 22:57:56

@Titi120: A kemény gyerekek nem hatórás késéssel olvassák a Bundesliga posztokat :)

Egyébként tudok a bohócligás babérjairól, meg is vagyok rettenve szörnyen ;)

Dr Zoidberg 2009.10.30. 23:01:08

"A Stuttgart viszont tovább terrorirzálja magát..."
Háát, Bruderherz, ez bizony nagyon találó, remek megfogalmazás.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.30. 23:05:14

@heinrich: alantas gúnyolódásod nem sért

@Dr Zoidberg: holnap viszont semmi szükség nem lesz az önszorgalomból való önterrorizálásra, meglesz az egyébként is :) látni mondjuk nem fogom, mert vmiért a világ úgy működik, hogy a futballfordulók nem kompatibilisek a halottaknapjás vidékre utazással :((

Dr Zoidberg 2009.10.30. 23:09:25

Ja, és Heinrich: Azért "kanadai táblázat", mert a jéghokiból ered ez a fajta statisztika és a jéghoki Einsteinjeitől, a kanadaiaktól származtatható az efféle teljesítménymérés.

Titi120 2009.10.30. 23:14:13

@heinrich:
6 órás késés ?! Már 20 perccel a posztkilövés után küldtem a megfejtésemet ! Aljas rágalom, kikérem magamnak !

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.10.30. 23:20:52

@Titi120: jogos, 'csak kíváncsi voltam, figyelsz-e' :)

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.10.31. 00:41:23

@mocsing: a Toni thread kapcsán annyit, hogy meglepő lenne, ha legkésőbb az év végén nem igazolna el.

A 120 dolog mellett, amit már írtatok, én annyit tennék hozzá, hogy van Gaal meg Toni személyisége minimum üti egymást, Klose fog játszani amikor csak tud, meg Gomez a jövő miatt.

Ráadásul Toni keresi a legtöbbet a keretben, többet mint Ribery vagy Robben - ha van Gaal marad, meg fog tőle szabadulni.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.10.31. 00:42:29

@heinrich: +1 - ha Toni VB-re akar menni, akkor muszáj rendszeresen játszania. Kivéve ha megint a P. Rossi jelenségre gyúrnak a macskazabálók :)

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.31. 07:37:46

@heinrich: pff, toni európai aranycipősként ment a kisinterbe most meg azt kell olvasnom, hogy gomez előtte van a sorban? az ilyenek miatt nem bír még a bundesligában sem király lenni a bayern, az utóbbi égben annyit égtek, hogy nézni is fájt (nektek)

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.31. 08:04:48

@mocsing: egy gyors kérdés. ha amauri zsinórban három meccsen lő győztes gólt, akkor mennyit kell lőnie gomeznek ahhoz, hogy ugyanolyan szar igazolás legyen másfélszer annyi pénzért? :)

(bocs, mucikám, nem tudtam kihagyni)

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.31. 09:38:09

@_benito: majd válaszolok, ha egy számrendszerben leszünk és a 23*1,5 az 30 lesz :)

egyébként a válaszom erre egy kérdés, mégpedig az, h hányszorosára kell felgyorsítani gomez öregedését, hogy a nála éppen 5 évvel idősebb amauri ár/érték arányának korral megszorzott _nevetségességi mutatójában_ legalább a nyomába érjen és belátható távolságra kerüljön? mucikám. gondolom, amauri előtt az élet :)

és a nénikéd térde kalácsa a kisinter. vagy vegyük alapul a nézőket: ti vagytok a kistorinó :) vagy akár a kisreac :D

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.31. 09:50:25

@heinrich: a személyiségük lehet, h üti egymást, de van Gaal nem hülye és tudja, mire képes Toni. gólérzékenységben jelenleg üti az egész keretet, talán csak Müllert nem. Klosét játszathatja, ha akarja, de Toni mellett Klose fejjátéka (a labdák lefejelését illetően) felesleges. és ha Olic felépül, Klosénak kifele fog állni a szekérrúdja, most szólok, mert a horvát legszarabb napjain is felszántja a pályát. Mirora ez kevésbé jellemző...

egyébként én pont ezt mondom, h május végéig legyen itt, hajtsa ki a belét, fejeljen le kétszáz labdát, rúgjon 15 gólt, aztán menjen vmi olasz kiscsapatba, Roma, ilyenek. Gomez meg addig tűrje a padot, Toni után úgyis szabad lesz az út. szerintem senki nem számol tovább az olasszal, mint az idény vége. addig viszont van benne potenciál.

este jövök haza, akkor már sok-sok ponttal szeretnék vezetni előtted :)

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.10.31. 09:52:05

@_benito: Toni januárban a Hertha ellen megsérült, az tavalyi bajnokság uccsó három hónapját kihagyta. Az alapozás közepén kiújult a sérülése, szeptember végéig megint kuka.

Jött közben Gomez, a Bayern azon van, h átálljon az egycsatáros játékra, Luca nincs játékban, kihagyja a helyzeteit, és lassan száz éves, miközben kurva sokat keres. Nem nagy művészet ezt összerakni, érdemei elismerése mellett nyugdíjazni fogják, bár év közben sztem még megkapja a lehetőségeket olykor - főleg ha Rib-Rob sokat lesz sérült, mert akkor többcsatáros játék lesz.

Még ennyi:

"Toni is an old-school striker; really competitive in front of the goal and hard to defend against in the box, but he always has difficulties to control the ball, to pass it properly, and to be a part of the system. That is why Bayern bought Mario Gomez. This is the German striker of the future, although he is not a regular member of the starting line-up in these days" - ez nagyjából van Gaal álláspontja.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.31. 10:01:32

@heinrich: köszönöm az infót, és bocsánat a frocliért, de olyan nehéz megállni :)

@mocsing: hát hazudsz, bazzeg. :)

sem a juve, sem a bayern nem kiscsapat, ami befektetésnek vesz csatárt. 2-3 évnél csak a klasszisok maradnak tovább, vagy akit nem lehet eladni, tehát a korával jönni egyszerű csúsztatás, hogy a saját igazadat (ami nincs) alátámaszd.

fenntartom: gomez egy szar csatár, amauri meg egy szar formában levő jó.

ÉS CSERÉLJ MÁR AVATART, BAZMEG!!! :)

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.10.31. 10:11:27

@_benito: keine panik, amúgy lehet a Bundást fikázni, meg minden, de Tonihoz (mármint a hanyatlásához) pont nincs köze sem a Bayernnek, sem a ligának.

Gomez egyelőre valóban nulla, és ha nem tudja megszokni, hogy itt nem róla szól minden, itt nem hagyhat ki gondtalanul ziccereket, h majd a következő bemegy, szóval ha megszokja, h itt nem kap kiemelt bánásmódot, akkor majd jobb lesz. EU-szinten szkeptikus vagyok, a Bundiban bármikor jó 10-15 gólra egy szezonban - mint tavaly Toni.

acdcisti 2009.10.31. 10:22:44

@_benito: hááát nemértelek. Szerintem klassz mocsing avatarja. Főleg amikor Vul-Kahn kollégával válaszolgatnak egymásnak. Nekem legalábbis rohadtul tetszik, mind2 avatar nyerő:D

Mai meccsről: szegény Gomez gondolom nem így képzelte el a "hazalátogatását". Már egy jóideje nyomja a padot. De meglep hogy még semmi durva nyilatkozata nemvolt, türelmes:)) Hírek szerint ma sem lesz kezdő. Állítólag Robbent sem fogjuk erőltetni. Kiváncsi vagyok az eredményre. Úgyérzem ma kirúgják Babbelt.

Basti · http://borgatya.hu/ 2009.10.31. 11:01:18

@mocsing:

no fene! erre hogy-hogy még nem ugrott elő popp?! :D
csak nem történt vele valami?

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.31. 11:26:52

@acdcisti: mindkettőjük részéről ocsmány provokációnak minősítettem az esetet, csak heinrich közbenjárásának köszönhetik, hogy még nem zúztam ki végleg mindkettőt a blog arculatának rongálása miatt. :)

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.31. 11:29:54

@Basti: utoljára pancho kiscsapatozta ekkora arccal a romát, aztán amikor oda-vissza elrakták a realt, inkább elhallgatott. ugyanez állna jól mocsingnak is, de ő élvezettel csinál hülyét magából botorságok mantrázásával.

szedd össze magad, ember, és tanulj a bátyádtól. sokat! :)

Vul-Kahn 2009.10.31. 13:43:38

Gomez-témához: Gomez egyáltalán nem szar. Ő (is?, mert Amaurinál nem vagyok meggyőződve erről) egy szar formában lévő kiváló csatár. Amauri most 3 egymást követő meccsen betalált, erre mindenki leborul előtte, pedig azelőtt akkor volt utoljára eredményes, mikor én még Nemecsekékkel hepajkodtam a grundon. Gomeznek meg mindenki elfelejti, hogy neki idén a 3 bajnoki gól már régesrég megvan, 3 DFB-kupa gól és 2 BL-assziszt (még ha az egyik csak egy szar átvétel, akkor is) mellett. Ezenkívül Gomez új játékos a Bayernben, ami egy más szint, mint a korábbi csapata, egyértelmű, hogy időbe telik neki beileszkedni, felvenni a ritmust. De biztos vagyok benne, hogy sikerülni fog neki. Tonival nem hasonlítanám össze, nagyon hasonlóak, és igazából nekem mind1, hogy melyik, csak fossa a gólokat. De egy Amauri-Gomez összevetésnél inkább a hontalan rabruhás érezze magát megtisztelve, én azt mondom. Hogy ő például nem tudott volna 3 egymást követő szezonban 20 felett termelni a BuLiban, pláne nem ilyen fiatalon, az kurvaélet.

Avatar-témához: én igazából a nickválasztást kapkodtam el egy kissé, épp egy Kahn-interjú ment a tv-ben, amikor regisztrálni akartam, ehhez a nickhez meg már muszáj ez az avatar, nem igaz? :) Amúgy azért sem szerencsés a nickem, mert nem győzőm eléggé hangoztatni, hogy én elsősorban allgemeine német fan vagyok, és csak másodsorban Bayernfan. A német csapatok sikeres európai, és szórakoztató hazai szerepléséért szurkolok, előbbihez pedig szerintem elengedhetetlen egy erős Bayern, de ennyi. Igazából egyáltalán nem vagyok szomorú, ha a Bayern nem nyer bajnokságot, csak BL-helyen végez, pláne ha annyira megérdemelt a salátástálról való lemaradás, mint pl tavaly.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.10.31. 14:58:05

A Digi megint nem ad egy darab meccset sem élőben, hogy én ezeket hogy gyűűűlölöm.

Titi120 2009.10.31. 15:48:05

@heinrich:
Csak tudnám, hogy minek vették meg a közvetítési jogokat. A nyakuk nyúljon meg, tényleg !

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.31. 16:47:34

@mocsing: Protokoll - ilyet tanulsz/tanultál? Amilyen vizuális típus vagyok, hirtelen egy tánc-és illemóra kavalkádjába képzeletelek a kis-gavallérok sorába a kis-kisasszonyokkal szemben.

Egyébként Brassóban sem ismerik a brassóit, ahogy Franciaországban véletlenül sem hívják párizsi/parizernek a szendvicsbr rakható húsdarabot és a spanyolok sem hívják spanyolcsizmának a kínzóeszközt.

@Dr Zoidberg: Én vitatkoznék azzal a téttellel, hogy a hokizás braziljai a kanadaiak, ők a hokizás angoljai, csak valamennyivel eredményesebbek. A hokizás braziljai a szovjetek voltak, majd most az oroszok. A hokizás Einsteinjei pedig Larionov, Krutov és Makarov. on

@heinrich: Toni ha nem kapja össze magát nemigen lesz kezdőcsatár a Squadra Azzurra-ban, ha meg így folytatja még a keretbe sem fog bekerülni. Én nem szeretném, hogy kezdő legyen, mert ha pályán van jelentősen beszűkíti a taktikai lehetőségeket. Pablitohoz hasonlítani meg egyensen eretnekség.

Gila egész szezonban szarja a gólokat Iaquinta sem volt rossz a sérüléséig, Amauri kezd magára találni és Pazzo sem hagyja magát, hogy Di Nataléről ne is beszéljünk és persze Tottiról, ha nem műtötték volna újból...

@Titi120: Amikor megvették még nem volt biztos a PL.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.10.31. 17:16:02

Nagyon durva eredmények vannak, 5 meccsből 4 egyértelmű meglepetés - bár még van három perc.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.10.31. 17:21:37

Nem hiszem el, a végén egyenlít a Bréma :S

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.31. 17:23:04

Újabb sportfogadási botrány a láthatáron ;-).

értelmetlen_nevű 2009.10.31. 17:25:14

" M. Goemz egy katasztrófa,
M. Gomez egy fasz" (via bag)

Hátha mi is eladjuk...

@heinrich: éppen gratulálni akartam a werder tippért, azért majdnem megvolt.

értelmetlen_nevű 2009.10.31. 17:25:49

@popp: hoppá, itt valaki olasz focin szocializálódott.

értelmetlen_nevű 2009.10.31. 17:28:29

@értelmetlen_nevű: ja és a biztonság kedvéért lerúgták van Buytent a 80. percben, úgy látszik kiismerték a taktikai repertoárunkat, pedig reménykedtem egy Gomez-Demichelis cserében.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.31. 17:30:09

@értelmetlen_nevű: Special fogadási botrányról inkább Németország felől hallani.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.31. 17:38:52

Megmondom őszintén, ezért szeretem a Bundesligát, meglepő eredmények, sok gólos meccsek, hihetetlen sok néző, hajtás az utolsó levegőig, és még vissza van a Schalke-Leverkusen.

Vul-Kahn 2009.10.31. 17:53:33

Szerencsére nem láttam a Stuttgart-Bayernt, a Livetickerben azt írta a csávó, hogy ennél rosszabb meccset még életében nem látott. A Hamburg-Gladbach eredménye tényleg meglepő, furcsa, hogy pont ezen a meccsen vesztették el a veretlenségüket a pirosgatyások, de várható volt, hogy a sok sérülés előbb-utóbb az eredményeken is meg fog látszódni. Nürnberg-Brémán szerintem semmi meglepő nincs, a Köln is szar, simán ki tud kapni otthon egy Hannovertől is. A Wolfsburg tavaly elképzelhetetlen volt, hogy egy ilyen meccset ne nyerjen meg, nálam egyértelműen Veh a bűnbak a gyenge szezonkezdésért, bár tavaly még ennél is rosszabbul álltak ősszel, aztán tudjuk mi lett, szóval nem kell őket temetni.
Ha ma nem nyer a Leverkusen, akkor hihetetlenül összesűrűsödik a mezőny eleje. Az lenne a legjobb ha a Mainz mostmár leszakadna, a Top7 (Hoffenheimmel bezárólag) pedig késhegyig menő küzdelmet vívna a bajnoki címért még áprilisban, májusban is. Apropó Mainz, nem szeretem őket igazán, de ez a Thomas Tuchel tudhat valamit. Ivanschitz-ot meg annak idején csodagyereknek kiáltották ki a Rapidnál, aztán 26 éves koráig nem csinált semmit (illetve egy akkorát a Panathinaikosznál, mint a rongy), ebben a szezonban viszont parádézik. Neki személy szerint szurkolok, a csapatának kevésbé, jó lesz nekik az a 10.-12. hely környéke a végén.

@popp: te meg az ilyen ostoba kommentjeidet tartogasd inkább az olasz posztokba, ott illik bele a színvonalba.

Vul-Kahn 2009.10.31. 17:58:22

@Vul-Kahn: ...illetve *égett egy akkorát a Panathinaikosznál, mint a rongy...

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.31. 18:52:24

@Vul-Kahn: De harapunk, már viccelődni se lehet.

Vul-Kahn 2009.10.31. 19:20:49

Na a Schalke ugyanabban a helyzetben, mint 6 nappal ezelőtt. Vajon most sikerül a bravúr?

értelmetlen_nevű 2009.10.31. 19:23:28

@Vul-Kahn: szerintem nem.

ha hosszab lenne a leverkusen kispad, és eleve nem a leverkusenről beszélnénk, akkor kikiáltanám őket bajnokesélyesnek.

drdugo 2009.10.31. 19:51:08

ez tenyleg orult fordulo volt. a heti szelvenyen rogton az elso 4 bundesmeccs totógyilok volt. még dupla v tripla eséllyel se sokan rakhatták meg. nekem is vittek az osszes szelvenyemet, meg a tippmix lapokat is hogy fordulnanak fel.

értelmetlen_nevű 2009.10.31. 20:13:30

bvazzeg, milyen gól...

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.31. 20:31:36

@_benito: ez eddig a leghülyébben görcsös kommented volt :) látom, mindig van feljebb :)

ki mondta, h befektetésnek vette a bayern gomezt? egyszerűen a képlet úgy néz ki, h csatár vagy pénzben, vagy (és) gólokban hozza vissza az árát. amaurit már sosem fogják az árának 10%áért se eladni, míg gomezben benne van, h visszahozza az árát.
gólokat tekintve szintén nagyobb a lehetőség gomez előtt 8 év alatt, mint amaurinak (akinek kétségtelenül félelmetes a mérlege eddig mindenhol...)

a csúsztatás az az, h tökmindegy a kor, amikor azt nézzük, h kretén vétel volt-e.

"2-3 évnél csak a klasszisok maradnak tovább"

ez mire érv? vagy mit bizonyít? :) esetleg azt, h amauri nem klasszis? :)

amauri egy felsőközepes olasz csatár, aki 28 évesen nem ért 23 milliót. gomez jelenleg egy felsőközepes német csatár, akiből még _lehet_ több, mint amauri valaha, de ő sem ért 30 milliót. vélhetően nem is fog soha, de a korbeli eltérés miatt a két elkúrt igazolás ekvivalens.

nk-i szinten a két csatár kb fedi egymást, közepesek, ami viszont a - kor alapján - csúcson lévő amauri kritikája.

muci, fontolgattam az avatar-cserét Scholl egyik fotójára, de miattad csakazérsem :)

@popp: külker-főiskolán kötelező tárgy egy félévig. az ültetési rendekből vizsgáztam és ha a franciában nem teszek vhogy rosszul egymás mellé két eltérő rangú nőt, nem csak 4est kaptam volna :)

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.31. 20:35:51

heinrich, szenzációsan állunk mindketten :)

valaki objektív kolléga írhatna egy rövid összefoglalót a vfb-meccsről. köszi.

értelmetlen_nevű 2009.10.31. 20:39:30

@mocsing: csak a második félidőt láttam. a vfb meg sem próbált támadni. lahm, müller viszonylag jók voltak. a többiek szarok. sweini kb. a szögleteknél ért labdába. tymo elég jól védekezett, előre gyalázatos volt. bommel teljesen szürke. toni lesgólt lőtt. az összes stuttgarti kiválóan csúszik be páros lábbal, hátulról.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.31. 20:47:22

@mocsing: lécci, lécci, lécciiii!! mehemedet én is tudtam szeretni annak idején. ígérem, jó leszek, ha megteszed nekem ezt a szívességet, de egyszerűen rosszul vagyok ennek a csótánynak a pofájától.

a gomez-amauri vitát felfüggesztem értelmetlensége okán. viszont mától mindig fordulj oldalt, ha lendül a balos.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.31. 20:49:31

@_benito: teee, ballábbal még életedben nem találtad el a labdát :)

próbaidőn vagy, ha bizonyítasz, lecserélem. (a bizonyítás első fázisa, h minden idők egyik legnagyobb középpályását nem csótányozod le, te türhő)

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.31. 21:12:32

@mocsing: csak mondom, még mielőtt kurva magas lovon éreznéd magad, hogy lehetőségem van egyetlen kattintással kinyírni egy életre ezt a nicket mindenestül.:)

minden idők legnagyobb középpályása, bazmeg, ezzel vitatkozz...

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.31. 21:25:21

@mocsing: No ez érdekel. A franciánál milyen paraméterek alapján állapítjuk meg a hölgyek rangját?

@_benito: Mondjuk Schollt én is majdnemhogy bírtam, de Baslert is elnézném. Engem is fölzaklat esztétikailag ugyanis, ha Vul-Kahn és mocsing hosszú kommenteken át elemzik a Bayern taljesítményét.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.31. 22:16:47

@_benito: látszik, h te még egy másik rendszerben szocializálódtál :)

heinrich velem van, még mindig sajog neki, amikor nem fordult oldalra :)

@popp: ha tudnám, baszod, nem négyest kaptam volna :) de tekintettel a közös múltunkra, bescannelem neked a protokoll-könyvemből az érintett részt és ha tudnám feltenném ide képfeltöltős linkben (ez áthúzva), elküldöm mailben a fájlt.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.31. 22:18:53

@mocsing: Azt hittem utána néztél iziben.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.31. 23:44:06

@popp: persze, meg belinkelem az angolt is és a Roma mg bajnok lesz, mi? :)

@_benito: : minden idők EGYIK...

@értelmetlen_nevű: : danke, mein Bruder ;)

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.31. 23:59:31

@heinrich: 5 pálesz, 5 sör, mintha sorminta lenne :)

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.11.01. 00:26:29

@értelmetlen_nevű: ez az elmúlt másfél év összefoglalója is lehetne :)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.01. 00:32:52

@mocsing:EL-győztes még lehet, úgy látom tavaszra jöhettek ti is. Milyen pálesz?

Lojzi_ 2009.11.01. 01:02:48

Hát ezen is túl vagyunk. Az túl szép lett volna, hogy 3 forduló alatt 8-ról 2-re csökken a hátrány kettesével.
Pedig egyetlen gólocskán múlt. Sebaj. Idegenben Karácsonyig már csak könnyebb meccsek jönnek. Otthon meg a Schalke és a Leverkusen a nehéz a többi simán meglehet Robbéry nélkül is.

Valaki várt Tyimoscsuktól egy legalább közepes teljesítményt. Jelentem megugrotta a fiú. Ma észre lehetett venni a pályán és egy jó, egy közepes és több szar átlövéssel bepróbálkozott és mintha némi tűz is lett volna benne. Viszont ma Müller volt halványabb az átlagnál. Mondjuk, ha a végén megkapja a tizit, akkor egy szót sem szólhatott volna a Stuttgart.

Gomez és Klose 155 perc alatt nem jelentettek annyi veszélyt a sváb kapura, mint Toni 25 perc alatt. Ez magáért beszél.
De nem csak rajtuk múlott. A helyzet az, hogy az immár közepessé érett Tyimo, a szürke Müller, a láthatatlan Schweini és a Frankfurtban zseniális MVB helyén játszó fociról nem sokat tudó ikertestvére kevesek a középpályára. Visszazárnak, hajtanak, de használható támadómegmozdulásokat alig-alig láttam tőlük.
A két szélsőhátvéd nélkül, meg a stuttgartiak meccskezdése nélkül könnyen előfordulhatott volna, hogy lemegy a meccs kapuralövés nélkül.
Jellemző, hogy egy indításnál Lahm volt lesen elől...
Braafheid kezdi magát belopni a szívembe és Butt is megbízhatónak mutatja magát. Remélem nem komoly VanBuyten és Braafheid sérülése, mert a védelem így működőképesnek tűnik.

acdcisti 2009.11.01. 11:21:34

Kampfansage von Bayern-Manager Uli Hoeneß an die Konkurrenz: „Ich denke, vor Weihnachten stehen wir auf Platz 1.“

Önbizalom az van. Ha tényleg odaérnénk a táblázat tetejére télire az inkább a többi csapat kritikája lenne...

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.01. 14:23:36

@Lojzi_: én voltam, örülök, h sikerült neki. ezek szerint van remény egy 3,5-esnél jobb kicker-osztályzatra...

@popp: mézes körte, de szar volt, mintha szappant raktak volna bele

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.01. 15:42:05

O F F
@popp: talán kiszedi vmelyik vaskalapos, a protokollt egy cseh előételnek gondoló moderátor, de ígéret szép szó és ha scannelni nem is fogok, de:

francia ültetési rend: A rangsor elején lévő személyek az asztal közepénél foglalnak helyet. Előnye, hogy a fontosabb személyek közel vannak egymáshoz. Arra kell figyelni, hogy az asztal végére hölgyek ne kerüljenek, ezért ilyen esetben udvariasságból előbbre kell őket rangsorolni.

mindez téglalap alakú asztalra vonatkozik persze. én először majdnem az asztal végére tettem egy nőt, aztán szarul rangsoroltam előre. másnapos voltam, az lehetett a baj.
O N

kroos 2009.11.01. 16:58:55

@_benito: látom a Bundes posztot is a tiedhez hasonlóra akarod zülleszteni, hihetetlen milyen görcsösen és köcsög módon próbálsz provokálni de ugy látom nem sok sikerrel.
Talán többet kellene hokiznod hogy ne legyél ennyire frusztrált.
u.i ha a múltkor te írhattál ilyet akkor ezt se veheted ki.(bár már tettél hasonlót)

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.11.01. 17:44:04

@kroos: Ugyan nem nekem szól, de hadd válaszoljak már - különösen, hogy a szerzők többségével már akadt egy-egy csörtéd.

mocsing helyzete annyiban különbözik a legtöbb kommentelőtől, hogy őt ugye személyesen is ismerjük, nyilván más/több fér bele, amúgy meg ha valami nem tetszik neki, majd szól, nem kell helyette szószólóskodni.

Hogy ki mit vehet vagy nem vehet ki, az meg - kellő tisztelet mellett - nem a te dolgod/döntésed.

Nem kell az erkölcsi piedesztáról osztani azt észt, különösen, h neked is volt már néhány trükkös eseted a blog történetében, mégsem csimpaszkodik bele senki az ezer éves dolgokba.

Amilyen választ kaptál a múltkor, még finom reakció volt az ökörségekhez képest, amit összehordtál itt a blogról.

kroos 2009.11.01. 17:52:51

@heinrich: Benito minden szombat délután ezt csinálja, -tudom ekkor takarít és depis-nem érdekel de szerintem szánalmas.Nem tudom milyen válaszról van szó, de szintén nem érdekel.
Téma lezárva. piisz.
(u.i, ha én személyesen ismerek valakit és vele azon poénkodok itt hogy a juve volt másod osztályú, akkor Benito egyből jönne hogy ,,DE A TÖBBIEKET MIÉRT NEM BÜNTETTÉK MEG" és nem hiszem hogy érdekelné hogy én ezt olyan valakinek írom akit pl. ismerek.)

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.11.01. 18:11:11

@kroos: egyelőre ez csak egy prekoncepció, te viszont a gyakorlatban mutattad be.

Amúgy vicces, h pont te zársz le egy témát, amit 10 perccel korábban te hoztál fel, de nekem mindegy.

kroos 2009.11.01. 18:14:16

@heinrich: akkor ezt megbeszéltük,:
és mit szólsz ahhoz hogy Kroos ujra bombagólt lött?

_benito · www.nst.blog.hu 2009.11.01. 18:32:23

@kroos: "de ugy látom nem sok sikerrel."

EPIC!

Vul-Kahn 2009.11.01. 20:21:23

A _benito-kroos örökrangadó árnyékában halkan megjegyezném, hogy Kevin Kuranyi 99. Bundesligagólját szerezte a hétvégén.
Ennek a pazar játékosnak a fantasztikus pályafutását megkoronázhatná, ha jövő szombaton pont a Bayern ellen, az Allianz-Arenaban ünnepelné a 100.-at. Vagy nem?

Harald hardrode 2009.11.01. 20:34:40

@Vul-Kahn: Pazar játékosnak nem nevezném, és fantasztikusnak sem a pályafutását. BL szinten nem egy a gyenge jó kategóriába sorolnám. Viszont a válogatott közeléből szerencsére meg kijátszotta magát. Felőlem pedig meg lehet a 100. gólja, ha Toni dupláz vagy Müller meglövi első buli tripláját. Ez esetben nem fog zavarni, hogy ha a pajeszkirály megint betalál.
Egy biztos, ha itt nem nyer a Bayern, akkor mocskosul nehéz lesz mind a BL mind a CL. Viszont, ha nyernek, az óriási lendületet adhat. (mekkora közhelyek...)

Vul-Kahn 2009.11.01. 21:09:59

@Harald hardrode: vicceltem a pazarral és a fantasztikussal, természetesen. :)

Harald hardrode 2009.11.01. 21:56:42

@Vul-Kahn: Ne haragudj, túl komolynak tűnt és ez majdnem szívrohamot okozott.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.01. 22:07:38

nem nagyon sikerül összeadnom a pontokat, de elsőre úgy tűnik, mintha én nyertem volna 8-7-re

_benito · www.nst.blog.hu 2009.11.01. 22:12:13

@mocsing: lehetetlen! újraszámolást követelek. ha mégis, akkor újrajátszást.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.01. 22:22:53

@_benito: de tényleg nem befolyásoltam a bíróküldést

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.11.01. 22:38:47

@mocsing: nem gond, előre kitaláltam, h minden ('_"esetleges'_") vereséget frankón megmagyarázok majd.

Amúgy csak akkor hirdetünk ki győztesnek, ha avatárt cserélsz :)

_benito · www.nst.blog.hu 2009.11.01. 22:39:50

@mocsing: "nem nagyon sikerül összeadnom a pontokat" ezek után meg sem vagyok lepve.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.01. 22:53:30

@heinrich: bazzeg, neked, aki _elméletileg_ képes értékelni a germán futball nagyjait, neked aztán meg tényleg mi bajod Effével? :)

addig is guglizzad a képet, amelyre adott szavad kötelez :)

@_benito: azt köztudottan a legnagyobb koponyák csinálják :)

Titi120 2009.11.01. 23:03:37

@kroos:
Jaj már, fogalmam sincs miért kell ez a rinya !

Benito a Bundesliga - szekció kisbohóca.
Idejön, számítógép előtt nyakkörzéssel bemelegít, felhúzza kis csörgősipkáját, összehord hetet - havat, pörög egy kicsit a hátán, majd - mint, aki jól végezte dolgát - "hazamegy" az olasz - topikba, és nekiáll siránkozni csapata aktuális kudarcán. :-)

Én birom. Szokásos kis one man show -ja mindig megnevettet, ha nem lenne, hiányozna, mint Juventinoból a józanész. :)

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.11.01. 23:05:46

@mocsing: megálljunk, én a Bundesligát bírom értékelni elsősorban, nem a német nagyságokat.

Kahnt el tudom fogadni, óriási kapus volt, Effe viszont gyűlöletes jószág, így aztán durva nehéz lenne méltatni mint játékost. Nem is teszem hát :)

Ja, mindezt leszarom, csak megvédem a barátomat, akár elvtelen módszerekkel is :)

Guglizás on, az jogos.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.01. 23:16:11

@heinrich: amikor az elvtelen juvés megvédi a csalást kiáltó, újraszámolást követelő juvést. olyan ez mint egy Kafka-novella árpa attila rendezésében :)

Effenberg hatalmas játékos volt, ha választhatnék vkit a csapatomba, Kahn után első, vagy második helyen kéne ő.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.02. 00:17:53

@popp: "Hitler árjásítási programjának valami fatális tévedésből mégis világra szart termékei"

látom, még nem megy mindig a határok érzékelése, de a fejlődés(ed) egyértelműen érzékelhető, elvégre itt játszódik a szemünk előtt. és mi örülünk neki.

by the way, azért megnézném mi lenne, ha az olasz elmegyógyintézetbe beírnám, h ADP egy világra szart termék. benitonak összesen nem kellett még annyit moderálnia, mint akkor kéne. asszem velem kezdené. más kérdés, h én nem írom be.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.02. 00:31:47

@mocsing: Azért ennél lényegesen finomabb megjegyzésekért is megkaptam itt a magamét, olykor meglehetősen otromba stílusban. Most meg éppen átfordult a vasárnap hétfőre, úgyhogy megállapításod igazságára vagy hamisságára csak a fölkelő nap sugarai derítenek majd fényt.

Aztán azért nem jegyeznél meg ilyesmit Del Pieroról, mert ő amellett, hogy klasszis játékos még szimpatikus fiatalember is.

Mellesleg, ebben a baromfiudvarban sem lenne ekkora béke, ha a Bayern mellett lenne még két szintén széles hazai szimpatizánshaddal bíró német csapat.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.02. 00:41:32

@popp: semmire nem derítenek fényt, mivel ő itt nem fogja kimoderálni, effenbergről meg pláne nem. ez persze vhol szomorú.

kinek szimpatikus adp? neked? ha a fikcióban én mondanék ilyet adp-ről, az fontos, h neked szimpi-e? esetleg objektíve szimpi, ahogy objektíve _szerethető_ a roma?

azért nem írok be ilyet róla (és másról sem, futballistáról biztos nem), mert parasztság lenne.

és ennél még csak finomabb megjegyzésed volt, ma a tahóság új szintjére léptél. gondolom, vmi erőssel akartad indítani a hetet. brávó.

[ha nagyon nem érted, miről beszélek, olvasgasd át még párszor, amit írtál, a hitlert, a kiszart-ot, meg a terméket így egy mondatban kahnról és effenbergről]

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.02. 01:04:39

@mocsing: Nem gondoltam, hogy ennyire mellre szívod vagy hogy egyáltalán komolyan veszed. Miután eléggé oltogatóssá vált itt a légkör, meg voltam győződve, hogy annak veszed, aminek szántam, egy szóbeli karikatúrának. Egy másik posztot leelmegyógyintézetezni, persze jóval elegánsabb gondolom. Azt meg külön szeretem, ha valaki moderátorért kiált.

Mindegy, ha ennyire bánt a megjegyzésem, akkor a nevezett úriemberekkel szembeni ellenszenvemet fönntartva, megjárom a magam Canossáját és ünnepélyesen visszavonom a szavakat, amelyeket egy pillanatig sem gondoltam komolyan. Tehát tisztában vagyok azzal, hogy Stefan Effanberget és Oliver Kahnt természetesen nem világra szarták, viszont őket is anya szülte, ezenfölül semmi közük Hitlerhez, a Náci párthoz és a Harmadik Birodalomhoz. Megfelel?

értelmetlen_nevű 2009.11.02. 01:09:37

@popp: ez elég gyenge próbálkozás volt pajtás, leülhetsz.

egyébként ha már itt vagy, én pl. szívesen elnézegetném D. de Rossit Effenberg helyén. Lassan úgy is kiárusítás lesz nálatok, szólhatnál Rosellának, hogy tárt karokkal várjuk.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.02. 01:17:31

@értelmetlen_nevű: De Rossi fog legutoljára elhagyni bennünket és ha elmegy, akkor Bayernnél azért egy lényegesen jobb csapatba igazol. Tegnap már valamelyik Juve fan is a csapatába vizionálta DDR-t, álmodozattok csak.

értelmetlen_nevű 2009.11.02. 01:41:41

@popp: valószínűleg tényleg nincsenek bőrgatyás ambíciói, ettől függetlenül megnézném már valami jobfajta csapatban.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.02. 01:56:49

@értelmetlen_nevű: A tavalyelőtti Románál nem kell jobbfajta csapat.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.11.02. 08:06:33

@popp: ez egy csodálatos hozzászólás, én is írhattam volna, ha meg tudtam volna ilyen szépen fogalmazni.

@értelmetlen_nevű: de rossit inkább zé roberto helyén néznéd meg, akit volt akkora kretén a csapatod, hogy eladott, most meg bajnokságon nyer a ... (hamburgnak, i wanna say?) egyébként az arsenal és a manu is azért hátrált ki, mert kerek-perec közölte a játékos és a klub is, hogy de rossi nem eladó.

tudom, ez bayern fanoknak furcsa, mert az összevásárolt játékosokból ritkán buggyan elő a klubszeretet legelemibb jele, de hát ezzel is meg lehet tanulni élni, sőt, a jelek szerint van, akinek még szimpatikus is. lerabolni a ligában mindenkit, ahol egy egyeneset rúgtak, aztán csodálkozni, hogy se team chemistry, se igazi vezér nincs... ezt csak a szandálosok tudják ilyen szépen.

de hát a kakaszexre is gerjed valaki.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.11.02. 08:19:03

@Titi120: igazából csak annyi van, hogy heinrichet bántja, hogy kevés és igen alacsony színvonalú a komment a bundás posztokban, és megkért, hogy néha dobjak egy követ a mocsárba. :D

kroos 2009.11.02. 08:26:53

@_benito: Igen inkább igazoljunk a világ minden pontjáról és legfeljebb ha nem megy akkor bezárjuk a bírókat addig a budiba mig nem akarnak nekünk fujni.
Ha valaki a csaló gecikre gerjed az se jobb...
Hitlert felhozni meg a legalja...

kroos 2009.11.02. 08:29:16

@mocsing: és akkor Zeman mit mondott erröl az igen szimpatikus fiatalemberről aki egyik napról a másikra szedett fel 8 kilót...ááá biztos nem kokszol...
csakhoigy a juve ugy vette a doppingellenőröket mint a meccseket.
Zeman szerint...

montipájton 2009.11.02. 08:38:58

@_benito: Ja, mert a Juve a saját nevelésű idolok tárháza.
Hagyjuk már az ilyeneket. Pont az NST az a hely, ahol az ilyen nemzetisportos brummogás senkinek nem hiányzik. Jajaj, egy gazdag klub összevásárol játékosokat, 2009-ben. Hűha.

montipájton 2009.11.02. 08:44:16

@popp: Hitlert és árjákat "szellemességből" szóba hozni szimpla bunkóság, mai Bayerneket (vagy bármilyen csapatot) száz évvel ezelőtti történelmi dolgok miatt fikázni (Franco és a Real stb.) általános iskola hetedik osztályos szint, egyszóvel ezzel a kommenteddel akkor is szánalmas bizit állítottál ki magadról, ha tudjuk, hogy amúgy nem vagy ennyire korlátolt.

A Bayernt persze én sem szeretem, de én a Romát se szeretem (mit lehet szeretni egy ilyen mindig síró-picsogó bagázson?), mégse jutna eszembe ilyen stílusban fikázni.

Egyszerűen van egy igazság- és stílusérzéke az embernek, ami miatt olykor azt mondja, ennél már ne tovább.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.11.02. 09:17:24

@montipájton: csak annyit mondok: serie b.

és most jöhet az általános iskolás brummogás, meg a félinformációkra alapozott, de tudatlan, ostoba mantrázás.

r_magpie 2009.11.02. 09:28:03

Volt itt egy-két hozzászólás, ami már se nem korrekt, se nem szellemes, sokkal inkább korlátolt és dedós. Igazán nem akarok a pszichoanalízis mélységeibe belemenni, de mintha a a beszólogatások színvonala a Roma és a Juve teljesítményével lenne fordítottan arányos:)

Harald hardrode 2009.11.02. 09:32:47

@_benito: igen mai Bayernben a csapatszellem és a küzdeni tudás nincs meg akkora mértékben mint mondjuk 5 évvel ezelőtt. Sajnos.
Viszont összevásárolt zsoldos csapatnak nevezni őket, mielőtt a saját portádon körbe néznél. Ott van pl.: a kedvenc sas orrú svédem. Bagóért ment, ismeretlen játékosként Torinoba, majd a baj idején elsőként jelentette ki, hogy akár kevesebb fizetésért, de követi csapatát a másod osztályba. Vagy a másik közönség kedvenc, csupaszív, klubhű ikon Cannavaro. Ha jól tudom Amauri is Torino szegénynegyedében nőtt fel, nem is tudom, hogy találhatták ki, hogy Brazil, mert ránézésre is echte Juventino.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.02. 10:20:04

@montipájton: Köszönöm tanár úr a kioktatást, fölállhatok a kukoricáról. Azért a Francozás és ez egészen más műfaj, mert az előbbit sohasem ízetlen poénnak szánják. Kicsit ordas lett az igaz, de hát Gyuszi bácsi is megmondta: "aki mindent meghall, hamar meghal.". Tovább léphetünk?

@kroos: Zeman kábé azóta nem kapott Serie A-s csapatot, van aki szerinz ez nem véletlen.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.02. 10:33:39

Effenberg és Kahn...Nem könnyű eset, de valami perverz módon utóbbit mindig is kedveltem. De ha már itt tartunk, egy teljesen objektív szemlélőnek miért lenne szimpatikus egy De Rossi, pláne egy Totti? Tudom, mert ezt én mondom, nehezen hihető, de így van. De továbbmegyek, egy Di Canio is miért lenne szimpatikus egy kívülállónak? Szóval az ilyen megjegyzések szerintem amellett, hogy ízléstelenek, még értelmetlenek is.

Micimedwe 2009.11.02. 10:48:23

Szerintem nem volt ismeretlen játékos.

Harald hardrode 2009.11.02. 10:51:19

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: mert Di Canio a karlendítésével örökre belopta magát a szívembe. Az az arc, amit vágott hozzá közben piff. Biztos neki is jutott valami a ultrák körül terjengő füstből. De igazad van, Tottit kifejezetten nem szeretem, főleg amióta teve képességeit csillogtatta Portugáliában.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.11.02. 10:57:58

@Harald hardrode: Di Canio egy fantasztikus játékos volt, de sajnos sosem volt normális, és a foci tekintetében az a legkevesebb, hogy vállaltan fasiszta nézetei voltak, ettől még többre vihette volna, azonban összeférhetetlen volt, mindezt fűszerezve elmebeteg és olykor hatalmas tiszteletet kiváltó megmozdulásokkal, magyarán nem volt épelméjű.
Éppen erre vonatkozott a megjegyzésem, hogy objektíven nézve sokszor a saját csapatunk játékosai sem szimpatikusak, ezért nincs értelme az ilyen fejtegetéseknek, hogy például azért mert valaki német, fenntartásokkal kell kezelni. Hülyeség.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.02. 11:06:03

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Jogos, én megértem, ha Tottit vagy DDR-t utálják az ellendrukkerek, de én imádom őket.

@Harald hardrode: Tegyük hozzá, hogy azon a meccsen az a faguriga Poulsen egész végig módszeresen gyilkolta Francescot, mert így kerek a történet.

Harald hardrode 2009.11.02. 11:16:37

@popp: kereknek kerek, de az általad említett ADP-t is faragták nem egyszer, de ha jól tudom köpni nem köpött érte. Akkor már törlesszen az ember, ha elpattan az agya a sok faragásra. Neki is nagyobb elégtételt jelent szerintem, meg az ellenfél is érzékkel abból valamit, hogy legközelebb a labdát kéne eltalálni. Egy szavam nem lett volna az ellen, ha lekönyökli Poulsent, de leköpni...

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.11.02. 11:16:39

@popp: csak most láttam a remek kommentet. Nagy feneket nem kell neki keríteni, de kimoderáltam, miközben egy kicsit szégyelltem magam helyetted.

montipájton 2009.11.02. 11:17:14

@_benito: Na, ezt most szimplán nem értem. Nem baj.

montipájton 2009.11.02. 11:18:34

@popp: Már tovább is léptünk, mint láthatod. )))

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.11.02. 11:20:42

@popp: @heinrich: a felkelő nap fényei...

heinrich, kösz.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.11.02. 11:22:08

@montipájton: tényleg nem baj.

küldetés teljesítve, felszaladt 150 köré a kommentszám :)

Titi120 2009.11.02. 11:27:02

@_benito:
Akkor most már mehetnél is, és csapd a hónod alá poppot is, ha kérhetem ! :P

_benito · www.nst.blog.hu 2009.11.02. 11:38:47

@Titi120: gyere, popp, itten nem szeretnek minket.

jövő héten tessék aktívabban és sokkal felkészültebben kommentelni, mert visszajövünk. :D

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.02. 11:49:16

@heinrich: Pedig kerítitek a hatalmas valagát rendesen. Persze megkövettem mindenkit akit sértett a mondat - még ha nagyvonalúan el is siklottak efölött az érintettek - és természetesen nem is gondoltam komolyan. Szégyelni magam ezzel kapcsolatban nincs különösebb okom, még ha be is látom, hogy kicsit ízetlenre sikerült a hsz.

@mocsing: Felkelő nap sugarai!

Béke veled!

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.02. 11:53:16

@Harald hardrode: Amúgy Totti ezzel kapcsolatban azt nyilatkozta nemrégiben, hogy megbánta az esetet, de a játék hevében cselekszik ez-azt, amit nem kéne.

@_benito: Megyek is.

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.11.02. 11:54:29

@popp: @_benito: miénk a vár, tiétek a lekvár.

_X_ 2009.11.02. 12:07:42

Előző évi tabella alakulását alapul véve (ottani 11. forduló után a végén ki hogyan végzett) ezek a tippeim:):

1. Frankfurt (11. forduló után Wolfsburg 9. volt)
2. Hamburg (Bayer volt 3.)
3. BVB (Stuttgart volt 10.)
4. Wolfsburg
5. Hoffenhiem
6. Bayern
7. Leverkusen
8. Schalke

Basti · http://borgatya.hu/ 2009.11.02. 13:21:51

mindenki keressen magának egy sarkot ... uzsonnáig ott kell állnotok:))

sporttárs 2009.11.02. 14:14:56

Jó azt látni, hogy benito is képes lemenni a legalacsonyabb szintű kommentelőnk alá kettővel, és utána ultragagyi módon úgy tenni, mintha nem hülye, hanem csak provokatív lett volna. Ez igen szegényes, asszem, finom voltam. :)
Késő bánat,de hát ez van, beni, és ezért szeressük az NST-t, mert érezzük mi prosztók, hogy itt mindenki egyenlő. Vagy egyforma.

Poppnak pedig annyit, persze, lehet okosan nácizni, az most amúgy is sikk, nincs azzal baj, mindenki tudja, kiről mesél. (Érdekes, ezek az olasz fanok még hülyék is egyszerre lesznek?)

Monti: Roma? Ja, akinek ugye olyan könnyű szurkolni, mint a tornaórás sorversenyen a felmentett szerencsétlennek, mert cuki. :))

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.02. 14:26:46

@sporttárs: Baszod alássan, volt egy szeencsétlen mondatom, amit nem is gondoltam komolyan és bocsánatot is kértem érte @popp: . Gondolkodtam is azon, hogy töröljem, de olyan jól sikerült megfogalmazni, hogy nem volt szívem (heinrich megtette helyettem). Erre jönnek az önkéntes tanító bácsik és jól kioktatnak. Ezt ezúton is köszönöm igyekszem elraktározni. Lapozhatunk?

_benito · www.nst.blog.hu 2009.11.02. 14:29:17

@popp: ma igazságosztó nap van, ne húzd fel magad rajta. simizd meg az okos buksiját, de ne dobj neki új csontot.

kroos 2009.11.02. 14:29:23

@popp: természetesen nem.
Mi a véleményed a Benes-dekrétumról és a kollektív bűnösségről?

popp · http://koncertblog.com/ 2009.11.02. 14:29:53

@sporttárs: Olvastad amúgy az inkriminált mondatot?

kroos 2009.11.02. 14:30:04

@_benito: milyen gáz vagy ma....:(

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.11.02. 14:32:04

Apróbb kisiklás a bundás-posztokba is belefér, de ennyi tán pont elég is volt mára, nemsokára lesz másik.
süti beállítások módosítása