Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Serie A, 7-8. forduló összeharangozó

2009.10.17. 16:28 _benito

Annyi minden történt a 7. forduló óta, hogy a 8. beharangozója úgy tűnik, ezer évvel van az Inter erőfitogtatása, a Juventus (és persze a Milan újabb) megaláztatása, a Roma edzőbuktatása, és a Sampdoria pontvesztése után. Az alábbiakban rossz szokásunknak megfelelően újra összeharangozzuk a két fordulót, amelyben nagyon sok minden kiderül, mondhatjuk akár azt is, hogy a csapatok 2009-es évének megítélése múlhat ezen a két játéknapon. A 7. napon a Hölgy megpihent mindenki elindult valamerre, és ha azt az irányt tartja még néhány fordulón keresztül, akkor az idei bajnokság tisztább lesz, mint anyáink híre, újra megnézzük az Udinesét a BL-ben, még legalább 4-5 edzőt küldenek el, a Milan pedig például alanyi jogon semmilyen sorozatban nem indulhat el. A 8. forduló sok kérdésre ad választ, mert nagyon kemény rangadók jönnek, akár minden a visszájára fordulhat, amit az imént elmondtunk (minden azért nem fog). Hajtás után nem nagyon hosszan, de elég röviden megint összeharangozó, és bocsánat.

Ha a 7. forduló meccséből kell megjósolnunk a sokak által várt bajnoki versenyfutás végeredményét, az üveggömb mágiájára sem lesz szükségünk: az Inter a három évvel ezelőtt látott fölénnyel húzza be a bajnoki címet. Az Udinese valószínűleg a legjobb formában levő olasz csapat, a milánóiak meg is szenvedtek erősen, de semmiképpen nem mondható érdemtelennek a győzelmük, még ha Sneijdernek a lefújás előtt közvetlenül sikerült is bevernie a győztes gólt. Ez nem Inter-, hanem Mourinho-szokás, így volt mindig, valószínűleg így is marad már. Olyan dolog, amivel kiemelkednek ebből a mezőnyből is. (Inter-Udinse 2-1) A Juventus annyira gyenge volt, hogy minden rájuk vesztegetett mondatért kár. Egyetlen közepest elérő teljesítmény sem akadt, vastagon átlag alattiból viszont több is. Ferrara is hozzátette a magáét, úgyhogy a bukás teljes lett: az első hivatalos vereség mindjárt cudarra sikerült. Nagyon nem akarnak az utóbbi egy hónapban összejönni a Juve dolgai, de még csak néhány lépést tettek a zsákutcában, egész szezonra szóló konzekvenciákat nem tudunk levonni. A Palermo megér még egy mondatot, mert amellett, hogy az első félidőben iszonyúan kiporolták a Juvét, a másodikban rúghattak volna még vagy ötöt. (Palermo-Juventus 2-0)

A Milanról már több becsületsértésnyit összeirkáltunk, most egy tréfás körülményt szeretnénk csak kiemelni a Bergamóból kínkeservvel elhozott ponthoz: Ronaldinho szépen mellre vette, és bezúdította Nesta zseniális passzát. Azért 50 percet emberelőnyben játszva az egyik legrosszabbul kezdő csapat otthonában még nem ér tűzijátékot Milánóban, Ronaldinho első gólja még kevésbé (Atalanta-Milan 1-1) A Roma edzőt buktatott, a Napoli elleni győzelem Donadoni állásába került. A válogatott után klubbal is bukó edzőt Totti duplája fúrta meg, de hogy Rómában sem örülhettek tiszta szívből, az biztos: Motta, Julio Sergio és Totti is megsérült a meccsen. Jön a Roma, de nem rohan. (Roma-Napoli 2-1)

A Fiorentina jogosan anyázza a bírót, Gilardion valóban szabályos gólt rúgott, de a partjelző nem látta úgy, hogy átment a gólvonalon a labda. A Lazio így kihúzta egy ponttal, de még mindig nem meggyőző, amit csinálnak, szemben a Violával, amely egyre jobb arcát mutatja. A következő fordulóban jön az igazi teszt Prandelliéknek. (Fiorentina-Lazio 0-0) Elveszítette első hazai pontjait a Sampdoria, a Parma nem is érdemtelenül hozott el egy pontot Genovából, aminek elsősorban az Inter-szurkolók örülhettek, mert így csapatuk vezeti a Serie A-t. A Pazzini-Cassano kettős nem lassít, bár most Mannini adta a gólpasszt (Sampdoria-Parma 1-1)

A Genoa Bolognában is megmutatta az erejét, 40 percet emberhátrányban játszva is hangos büfizéssel rontották el a hangulatot a Bologna századik születésnapján szépen megterített hazai asztal mellett (Bologna-Genoa 1-3). A kis veronai csacsik nem tökölnek, újabb idegenbeli győzelemmel nyomulnak, ezúttal Szardíniáról hozták el mindhárom pontot attól a Cagliaritól, amely képtelen kiegyensúlyozottan teljesíteni. A Chievo viszont 6., muhaha. (Cagliari-Chievo 1-2) A kicsik nem villogtak, a Bari-Catanián és a kis toszkán derbin, a Siena-Livornón sem született gól.

Az eddigi legdurvább forduló következik, gyakorlatilag nincs langyos meccs a felhozatalban, csak nagyon komoly, néhol sorsfordító rangadó. A táblázat élére vágyó csapatok egymással találkoznak, következésképp a kiesők és egyéb tartozékaik is tengelyt akasztanak a 8. játéknapon. Könnyen lehet, hogy a forduló óriási nyertese az Udinese lesz, amely óriásit ugorhat előre, ha az előttük állók úgy szerepelnek, hiszen az Inter egyik legnehezebb idegenbeli meccse következik (abban a stadionban, ahol két hete kikapott), a Juventus a gyűlölt Fiorentinát fogadja, de ott van a Milan-Roma is, ahol a már így is kényszeredett mosolyok közül az egyik vicsorgásba fordul.

Genoa-Inter 2-1
Juventus-Fiorentina 1-0
Milan-Roma 2-2
Lazio-Sampdoria 1-2
Napoli-Bologna 3-0
Chievo-Bari 3-1
Udinese-Atalanta 3-0
Parma-Siena 2-1
Livorno-Palermo 0-0
Catania-Cagliari 2-1

333 komment

Címkék: olasz összefoglaló beharangozó üveggömb serie a beharang

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr111456187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

értelmetlen_nevű 2009.10.18. 22:17:33

Pippo reklamálásai miatt akármilyen szar Milant szívesen megnézek.

Matteo_B 2009.10.18. 22:19:26

És pályán a villámléptű Baptista Okaka csatárduó

zsakfos 2009.10.18. 22:20:39

Tasotti most mondta Leonardonak, hogy látod ilyet ütöttem én is Luis Enriqének 94ben az USA-ban és az a hülye magyar az Interpuhl észre se vette:)

raoul_duke 2009.10.18. 22:21:54

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Storari megbetegedett meccs előtt, vagy mi, Abbiati meg még mindig sérült.

zsakfos 2009.10.18. 22:23:48

@értelmetlen_nevű:
Látszik, hogy régi motoros már, mindig úgy mutogat, mint aki körmöst akar kapni.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.18. 22:23:50

@raoul_duke: Köszönöm, de ez is új infó nekem, hogy Dida már a 3. számú kapus? Hoppá...

Hispan07 2009.10.18. 22:25:28

dida nálam max a kerti budi kapuját védhetné...

ambro pedig megcsinálta, szép volt

madbalee 2009.10.18. 22:26:20

Áhh Pato hogy vette át:(

Hispan07 2009.10.18. 22:26:51

jól láttam, h dinnye az előbb visszafutott egy labdavesztés után?

értelmetlen_nevű 2009.10.18. 22:26:52

@imici77: :)

Egyébként felmerül az emberben a kérdés, hogy egy hithű Arsenal/angol válogatott rajongó hogyan jut egy tradícionális spanyol-olasz mérkőzés jegyeihez. Valamit titkolsz előlünk...

madbalee 2009.10.18. 22:27:03

Azt hiszem feltehetjük lassan a kérdést ki nem kap sárgát ezen a meccsen.

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.10.18. 22:30:21

@Hispan07: Dinnye meglepően jó volt ma (legalábbis a második félidőben)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.18. 22:30:25

Amúgy ez valamennyire persze off, de csak pár mondatban valaki nem tudja elmondani, hogy mi történt pár év alatt Didaval?

raoul_duke 2009.10.18. 22:30:30

@madbalee: vagy azt, hogy 10 perc elég Flamininek a piroshoz? :).

madbalee 2009.10.18. 22:34:39

@raoul_duke: Igen ő mindig esélyes lapra.

Hispan07 2009.10.18. 22:34:44

@redcard: jah. sajna ismerjük már ezt :/

czudarpesta 2009.10.18. 22:35:13

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: lelassult, bizonytalanná vált, jött egy-két lepke is

madbalee 2009.10.18. 22:36:07

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: A skóciai szimulálásakor tört meg karrierje, amúgy csak megöregedett, mint a többi nagy BAJNOK a Milanban

Hispan07 2009.10.18. 22:37:43

na derék, 2 pontot hoztunk a Juvén.

freiwald 2009.10.18. 22:37:52

Hogy örült kredenc :)))

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.18. 22:38:09

Nahát vereséget azt nem érdemeltünk, az egyszer tuti. többet most nem is tudok írni. Talán még annyit, hogy faccomba.

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.10.18. 22:38:15

@Hispan07: persze, most jön 4 láthatatlan meccs, utána 1 hónap kispad. azt mondjuk nem bánnám ha a láthatatlansággal megvárná a hétvégét és a régi idők emlékére a real ellen mutatna valamit

madbalee 2009.10.18. 22:38:22

És 7 helyet ugrottunk előre :)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.18. 22:39:14

@czudarpesta: @madbalee: Köszönöm, de azért nekem mint aki nem napi szinten követi a Milant, olyan furcsa, hogy egy remek kapus így elmúlt.
No de gratulálok a Milan szurkolóknak!

czudarpesta 2009.10.18. 22:42:39

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Köszi, de ettől még nem lett kisebb a gödör, sőt egy kicsit lehet megint maszatolni...

BruceWayne 2009.10.18. 22:43:15

közbe az atletit jobban alázzák mint michele wild-ot fénykorában

Hispan07 2009.10.18. 22:43:59

@Nerazzurri: Pandiani? olyan még van?

freiwald 2009.10.18. 22:45:34

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

Köszi! Megdolgoztunk érte, habár ez így is nagyon-nagyon langyos. Didat én múlt ide, eredmények oda azonnal kivágtam volna a nagyhalál után. Amit tett akkor, még ma is szégyenteljes. Elismerem mint kapust, de összement mint ember a pályán. Nyilván megbánta és megbocsájtható, amit tett, elvégre ember, de egy fekete foolt a karrirjében, amire már mindenki emlékezni fog. Egy huszadrangú "Vér és bél"-ben nem ment volna el egy ilyen alakítás.

freiwald 2009.10.18. 22:46:25

@Nerazzurri: Szerintem ez utóbbi legalább élvezte:)))

Mr.AT 2009.10.18. 22:51:07

Hétfőn valaki az NST-ről (praktikusan _mussolini úr) írhatna egy velős, keresztvizet is leszedős posztot "A torinói gödör" címmel, mert hétközben el kell kezdenünk nyerni a Maccabi ellen.

BruceWayne 2009.10.18. 22:51:37

@freiwald: igen, igaz szerelem ezerötér'
@Hispan07: bizony, ő fejelte az elsőt, jól termel még mindig mint a Deporban. erről jut eszembe: tud valaki valamit Diego Tristanról? :-)

BruceWayne 2009.10.18. 22:53:19

@Mr.AT: ráér még az a poszt, még csak -4 fok van torinóban
/jaj de mennyire utálom amúgy ezt a minusz fokozást/

Rino 2009.10.18. 22:59:54

Tehát akkor _benito gondolatmenetét folytatva a Milan 2009-es évének megítélése múlt ezen a játéknapon.
ezt akkor így adom:))

p.s. vicces volt visszaolvasni a postokat:P

Rino 2009.10.18. 23:01:03

ja, minden Milant leírónak egy kacsintósszmájli és jóéjt
;)

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.18. 23:02:01

@Mr.AT: mást se' csinálok, mióta visszajutottunk, uazzeg, hogy nektek semmi nem elég jó :)

a mussolini csacsiság, még viccből se, ha kérhetem.

Mass!mo 2009.10.18. 23:02:31

Ezzel együtt valahogy még most se lennék milanos:/

freiwald 2009.10.18. 23:05:41

@Nerazzurri: Szerintem nem voltak kételyei a munkáját illetően, de ez már nagyon off, bár a Atletinek van némi köze a témához:)))

freiwald 2009.10.18. 23:07:53

@_benito: Válassz valami laza japán rajzfilmes nicket.
Pl: _Bénító!:)))

Mr.AT 2009.10.18. 23:11:17

@_benito: Jó de a hobbiszerű fintorgás és fikázódás az nem egyenértékű egy szép, kerek, kidomborított "A Gödör" c. esszével. :-)

Külön ki kellene térni rá, hogy a keret összességében reménytelen, és lyukaktól hemzseg, az edző fiatal, tapasztalatlan, és minden elképzelést nélkülöz, a játékosok motiválatlanok, méltatlanok a csapathoz, és qrvára nem érzik egymást, a tabellán elfoglalt hely pedig szimplán pillanatnyi félreértés, a szezon nagy része a kiesés elleni harccal telik majd.

Fontos, hogy velős, zamatos és undortól csöpögős legyen mindez, mert min. 2 góllal kell oda-vissza vernünk az izraelieket, ha akarunk még keresni vmit a csoportban.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.18. 23:19:11

@Mr.AT: meglátom, mit tehetek. egyébként nem látom annyira tragikusnak a helyzetet, diego a nagy kérdés. ha csak a formája ingadozik, az oké, de ha beváltja a tavaly hangoztatott félelmeimet, akkor nagyon nagy bajban vagyunk.

egyébként nem gondoltam volna egy hónappal ezelőtt a bayernen röhögve, hogy fosni fogok az izraeli túrától, de most be vagyok tőle csokizva rendesen. és nem is fogom látni, csak felvételről.

freiwald 2009.10.18. 23:30:59

@_benito: A védelmetek elég rémisztő, de valóban Diegon van a hangsúly. Ha neki megy a játék akkor a Juve egészen OK. Egyébiránt van értelme a barna gatyának.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.18. 23:46:32

@freiwald: az lehet, de én bátor vagyok :)

montipájton 2009.10.19. 06:59:38

Pato gólja miatt volt érdemes megnézni a Milan-Romát, néha olyan érzésem volt, hogy "két középcsapat gyömöszöli egymást, mi ebben az érdekes" - lehet, hogy tényleg így van (volt)?

Gabez 2009.10.19. 08:33:57

Pato tényleg szép gólt rúgott, de mit csinált Riise? 50 méteres felrúgott labda volt.

Jó, h nyert a Milan, így Leo marad a kispadon még 2-3 meccset...az meg mindenkinek jó, csak a Milannak nem. ;) Spalletti biztos kinézte magának már a házat Milanóban.

horas 2009.10.19. 08:53:59

Amit a második félidőben csinált a Milan arra azt mondom,hogy Igen.Ehhez viszont,hozzá jön az,hogy összeségében meg azért az X igazságos lett volna mert a Roma gólokkal vezethetett volna első félidőben.De sztem kijelenthetjük,hogy minőségben nagy a visszalépés mindkét csapatnál az elmúlt pár esztendőhöz képest.

giacinto 2009.10.19. 09:09:52

@Gabez: mit csinált Riise? sokadszor bizonyította hogy egy ócskaszar védő, viszont jó nagyot bele tud rúgni a labdába, fényévente veszély is van belőle.

Dinho újra a régi! :)

Érdekes, egy Interes kolléga sem dobta be szombat este óta az "oktatás" szót. pedig a tényeket és az előzményeket ugye ismerjük.... ARC

giacinto 2009.10.19. 09:12:20

ja és ez a Guberti egész fasza kis szélsőnek tűnik. így teljesen egyértelmű Ranierinél hogy az atomszar Taddeit játszatja a posztján...

horas 2009.10.19. 09:48:08

@giacinto: Igen ez a Guberti gyerek nekem is szemet szúrt,én sem értem miért nem játszott eddig.Üde színfoltja lehetne a Roma-nak mert tegnap az volt.Ronaldinho-ról meg még annyit,hogy hihetetlen egy pali...félig-meddig kiégve,lezüllve,rosszformában,relatíve motiválatlanul is megtud fordítani egy ilyen meccset.Kész egy fazon.

Hispan07 2009.10.19. 09:51:49

Így másnap reggel nem érzem különösebben megérdemeltnek a tegnapi győzelmet, az egész csapat és a játék valahogy ad hoc jellegű. De ez legyen popp baja.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.10.19. 10:28:53

pedig szépen fogadkoztak a srácok a kezdőkörben, hogy odateszik magukat... az látszott, hogy az összhang a brazil-nembrazil kontingens között kicsi... a kézdés után már aszittem, a brazilok akarják megbuktatni Leo-t. :)
Rony meg odateszi magát szépen, csak a kapu előtt nem hagyják játszani, akkora formában meg nincs, hogy 3 védőt megverjen. de eléggé szétszakadt a milán, mint csapat nekem úgy tűnik.

freiwald 2009.10.19. 10:44:53

@_benito: OK-OK :)

@Hispan07: Nekem is felemás érzésem van a mérkőzésel kapcsolatban. Egyszerűen nagyon-nagyon langyos ez a Milan. Lehet egy pozitív eredmény jót tesz az arcnak, de aa túlzott önbizalom egy Madrid ellen tánc a kés hegyén. Ezzel a játékkal a Bernabeu számunkra maga lesz a pokol. Leoban sajnos kevés a fantázia. Néhol az az érzésem, ha dinho egy gyorsabb csapatban tolná, maga is másként mozogna. Persze eldöntötte a meccset, de érdekes lenne megnézni miként tudja felvenni a ritmust volt csapattársaival szemben? Mi a tipped szerdára?

freiwald 2009.10.19. 10:50:25

@popp: Bár a 2. félidő a miénk volt, és ha lett volna pár passznál szussz a tüdőben, tán több gólt is kaptok, szerintem az x lett volna a reális. Ez a Milan nem jobb mint a Roma, csak kijött a lépés. Eleve nem kaptatok meg egy jogos tizit, Ambro második sárgája vagy éppen Dinho vagy Pippo megállítása helyzetben pedig klasszikus példája annak miféle rigó ez a Rosetti.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.19. 10:57:49

@freiwald: Köszi szépen, korrekt vagy, de ez sem vigasztal. Amúgy szerintem nem rosszabba Milam,mint a Roma, de tegnap legalább a döntetlen lett volna igazságos.

freiwald 2009.10.19. 11:21:07

@popp: Fordított esetben ezzel magam is így lennék, magyarán megértem. Lehet nem rosszabb - ezt egyébként nem is állítottam - de nem is jobb ez a Milan a csapatodnál. Ha pedig józan ésszel belegondol az ember, nekünk egy vereség lett volna a legjobb végkimenetel, amint erre itt már korábban volt is utalás, ugyanis nehéz elképzelni, hogy Leo ilyen boci szemekkel betöri a lovat. Persze "Forza Milan!", hiszen az ember elsősorban mégiscsak a gyüzelemnek tud örülni a 3p pedig mindig jól jön. Én szurkolok a Romanak, hogy megembereljék magukat! ;-)

giacinto 2009.10.19. 11:30:11

@calciomax: "Maicont az Inter valszeg csak télig tudja olaszhonban tartani max a nyárig...."

Ezt most hogy vagy honnan szedted?

giacinto 2009.10.19. 11:31:02

Az megvan egyébként hogy 8 forduló alatt már 10 különböző játékos lőtt gólt az Interben?

néhány csapat összesen nem lőtt 10 gólt :))

Hispan07 2009.10.19. 11:47:26

@freiwald: Én a szerdát komolyan nem tudom. Ha lenne Cé, akkor valszeg kapnánk csúnyán, análisan. De így... hát a Real minden, csak nem meggyőző, nálunk meg páraknak már tipikusan csak az ilyen meccsek jelentenek motivációt... szal akár még bármi is lehet, de reálisan egy x már jó lenne teljesen.

calcio_di_rigore 2009.10.19. 13:25:10

@_benito: Diegoról ezt írtam korábban:
"calcio_di_rigore 2008.10.28 14:12:14
Én nem Diego kvalitásai miatt aggódnék, hanem mert egyáltalán nem illik bele a csapatszerkezetbe. Az világos, hogy az évek óta játszott 4-4-2 nem maradhatna. Mi lenne? 4-2-3-1? Vagy 4-3-1-2? Alapvetően ez nem lenne baj, de teljesen újra kellene építeni a csapatszerkezetet. Vagy gondolni Camoranesi szerepére, Giovinco csapatba építésére, a 4 csatár szerepének elosztására, 3 kp-s játék esetén a szélsővédőket is ki kéne cserélni, stb."

Ezért van gondban Ferrara. Átalakított egy évek óta működő csapatszerkezetet, és ez még tökéletesen meglátszik most is. Ahhoz, hogy a középpályás játékunk tökéletesen kezdjen működni, még sok idő kell. A szélsővédők gyengék. Diego az utóbbi meccseken kivonja magát a játékból, a Fio ellen szinte megszűnt a kapocs közte és a csatárok között, Poulsen, Melo és Sissoko próbálta megjátszani őket, viszont a csatárokat nagyrészben eltűntették (nyilván ezért volt a DeCe-Iaquinta csere, hogy tehermentesítse a kp-t, és lehetőséget adjon a támadásra a szélekről). Most erőből kell behúzni a meccseket, addig amíg mindenki megtalálja a feladatát, ami azért nem holnap lesz. Lesz itt még sok-sok hiba meg csúnya meccs, de az eredményeknek jönniük kell. Ferrarának a spiritohoz kell nyúlnia, ő tudja mi az.

JokerZ 2009.10.19. 14:54:11

@calcio_di_rigore: én meg pont azt nem látom, hogy a spiritot át tudná legalább minimálisan adni a játékosainak. én csak állandó veszekedést, széttárt karokat látok a pályán, semmi igazi elszántságot, küzdőszellemet, begyötört gólokat meg pláne nem.

a taktika megváltoztatása nem szabadna, hogy ekkora gondot okozzon. emlékezzünk csak nedved érkezésére, aki az évtizedes 4-4-2-öt ugyancsak felborította, hiszen nálunk soha nem játszott klasszikus balszélsőt, hanem bezúzott középre a labdával, ahonnan irányított / lőtt. akkor ez a taktikai váltás mégsem okozta a juve összeomlását, sőt. ráadásul nézd meg, hogy tavalyhoz képest hány új játékos van. grosso, canna, melo, diego + marchisio és iaqi (sajnos) stabil kezdő lett. úgy tűnik az új taktika ÉS az új játékosok beépítése egyszerre túl nagy feladat ferrara számára.

ezért kellene változtatni. én abszolút az ancellotti-féle milan-rombusz lemásolását javasolnám, melot hátrébb rakni, előtte camo és marchisio, kaka szerepében diego. úgy tűnik azonban, hogy ferrara csakazértis darálni akarja a jelenlegi felállást, ami egyre gyengébb hatékonysággal működik. nem tudom, mi lehetne itt a fordulópont.

horas 2009.10.19. 15:09:56

@Hispan07: Hát nem tudom.NEm meggyöző a Real.Hát nem sziporkáznak de a legtöbb gólt rúgták a bajnokságban eddig 7 mecsen 21 gól.A BL-ben pedig 2 forduló alatt 8-at.Viszont relatíve sok gólt kapnak 9 meccsen 8 at,2 őt a BL-ben 6 ot a bajnokságban.Addig a Milan 8 meccs alatt kapott 8 gólt és rúgott hatott a BL-ben pedig 2-2 a gólkülönbségük.Hát Cé ide Cé oda,egy jó képű cida kinéz nekik,sztem.Hát Real-nak a cserejátékosaiból úgy fellehetne túrbózni a Milan keretet hogy csak na.Hát a statisztikából kiindúlva én 1-4 et tippelek.Csak abba gondoljunk bele,hogy Raúl talán az egyik gyenge pontja a Real-nak,na a Milan szinte minden poszton azt szintet képviseli.

horas 2009.10.19. 15:23:12

@Hispan07: Hát nem tudom.Hogy nem meggyöző-e a Real.Hát nem sziporkáznak,de a legtöbb gólt rúgták a bajnokságban eddig 7 meccsen 21 gól.A BL-ben pedig 2 forduló alatt 8-at.Viszont relatíve sok gólt kapnak 9 meccsen 8 at,2 őt a BL-ben 6 ot a bajnokságban.Addig a Milan 8 meccs alatt kapott 8 gólt(abból 4 et az Inter-től.) és rúgott hatott,a BL-ben pedig 2-2 a gólkülönbségük.Hát Cé ide Cé oda,egy jó képű cida kinéz nekik,sztem.Már csak a Real cserejátékosaiból úgy fellehetne túrbózni a Milan keretet hogy csak na.Hát a statisztikából kiindúlva min 3 gólt rúgnak, talán lő egyet a Milan.Sztem a papírforma 3-0,3-1,4-1 körül forog,de hát aztán sosem lehet tudni mert a Marseille elleni 3-0 se volt olyan egyszerű mint leírva,Milan meg azért jobb mint a OM.Viszont csak abba gondoljunk bele,hogy Raúl talán az egyik gyenge pontja a Real-nak,na a Milan szinte minden poszton azt szintet képviseli.

Ipa 2009.10.19. 15:25:50

_benito, az értékeléshez ajánlom ezt a cikket a goal.com-on, szerintem igaza van, és ez kellemes érzés:
www.goal.com/en/news/1717/editorial/2009/10/19/1570301/calcio-debate-the-gap-between-inter-juventus-has-increased

A Milan nem érdemelt győzelmet, mert Nesta feldobta magát. bár Burdi már nálunk is hozott össze pár kínos dolgot, most meg kell védenem. A második gól viszont pazar volt.

horas 2009.10.19. 15:32:10

@horas: Az első beírást nem akartam elküldni sorry

Hispan07 2009.10.19. 16:11:16

@horas: tiszta sor. de azért ez a Real az OM ellen már akadozott, a Sevilla meg le is győzte. a Valladolid ellen persze megy a gól termelés, de azért én erősen bízom benne, hogy a Milan még más szint - uh egy meglepetés mindenképp benne van. De a cida sztem is valószínűbb.

Gabez 2009.10.19. 16:13:37

@Ipa: most megint meg kell néznem egy Juve meccset, mert nem láttam őket a Roma derbi óta, amikor is azt mondtam, ez a Juve olyan, mint a tavalyi - meg is kaptam a magamét érte, erre itt van, ugyanezt írják.

Milan - Roma: Burdisso volt a hüle, ő hozta össze a 11-est amúgy, nem a bíró - miért kell egy a kapunak szinte háttal lévő, attól távolodó védőjátékosnak (még csak nem is csatár) odacsúszni a 16-oson belül, az alapvonal közelében, amikor még rajta kívül is vagy 5 római lihegett ott? Nem értem...megyei ifi meccsen lecserélnék ezért.

horas 2009.10.19. 17:09:44

@Gabez: Hát igen örülök,hogy Burdisso már nem az Inter-ben demoralizál.@Hispan07: Hát igen abban kiegyenzünk,hogy papíron(!) nem sok esélye van a Milan-nak.

calcio_di_rigore 2009.10.19. 17:12:51

@Zlatan: "ezért kellene változtatni. én abszolút az ancellotti-féle milan-rombusz lemásolását javasolnám, melot hátrébb rakni, előtte camo és marchisio, kaka szerepében diego."

Ezt játszottuk eddig.

calcio_di_rigore 2009.10.19. 17:52:11

Tetszik ez a gazzetta-főcím: "Chiellini invoca lo spirito Juve"
:)

horas 2009.10.19. 18:04:07

@calcio_di_rigore: @Zlatan:
Juve-nál a csatárok szörnyű formája és a szélső hátvédek által képviselt játékerő,itt a fő bökkenő.Szal lennének egy támadásban is használható egyszersmind megbízható szélsővédői a Juve-nak és egy fokkal kombínatívabb csatára(i) már máshogy nézne ki az egész.Mert az Inter-nek is sok a gyenge meccse de hozzák őket.De viszont ha nem jön az eredmény akkor még ordítóbb a gyenge játék is.Nincs mese bekell ruházni.Rá kell menni Eboue-ra Cissokho-ra meg Cassano-ra esetleg Vucinic v Jovetic-re.

horas 2009.10.19. 18:12:26

Amúgy Amauri-val mi történt?Rettenetesen vissza esett a játéka.Mondjuk utána néztem sosem volt egy gól zsák,de azért a mostaninál sokkal veszélyesebben játszott ha nem is fosta a gólokat.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.19. 18:41:32

@Mr.AT:

Nyugodj meg, ezennel tudomásul vettem, hogy aranylabda-esélyekről beszélgetni egy olasz posztban offtopiknak számít. :-)

giacinto 2009.10.19. 18:43:00

@Ipa: Legjobb rész: :))

"The two Brazilians who should have raised the team onto the Inter platform, have instead lowered them down a grade."

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.19. 18:43:53

@Csöncsön: Nem offtopic, csak nem irreális. Amúgy a heti legjobb EL mérkőzést éppen Rómában fogják játszani, éppen 1 spanyol csapat közreműködésével. :)

giacinto 2009.10.19. 18:44:38

Nekünk picit necces lesz a holnapi BL-meccs, Etoo és Milito elvileg sérültek, Balotelli pedig eltiltott. Suazoval nem szivesen kezdenék, hazai pályán pláne. Remélem hogy az S. & S. megoldják középpályáról.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.19. 18:55:06

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

Csütörtökön mindenesetre kiderül, hogy melyik jobb csapat, a Xerez vagy a Lazio. A Xerez 2-1-re verte a Rrealt, innen indulunk. ;-)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.19. 19:02:06

@Csöncsön: Ám legyen, azt a vérszegény Levszkit viszont hazai pályán egy begyötört góllal küldte haza a Villareal, a Lazio meg idegenben "oktatta". Majd meglátjuk. ;)

horas 2009.10.19. 19:05:11

@giacinto: Nyugi Quaresma megold majd mindent;)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.19. 19:07:06

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

VillaRReal, két R-rel! Nagy meccs lehetne, de a sárga tengeralattjárót jelen formájában még a Loki is ütné. Én azért lélekben velük leszek.

Cserébe a Romának majd szurkolok a Fulham ellen. ;-)

horas 2009.10.19. 19:36:29

@giacinto: www.inter.it/aas/news/reader?N=32434&L=en
Itt a keret a Kijev ellen Milito és Eto'o is ott van,mondjuk sztem csak Eto'o fog kezdeni,mert előzetesen is arról volt szó,hogy ő játszhat.Valszeg megint a karácsonyfával áll ki a csapat.Amúgy az egész keretet tekintve Balotelli és Motta hiányzik csak.Milito sztem csak akkor fog pályára lépni ha nagyon muszáj.Maicon,Stankovic,Sneijder elég jó formában vannak,remélem ők betudják húzni a mecset mert Eto'o-tól nem tudom mit várjak mert nem volt túl jó formában amúgy sem ráadásul sérülésből jön szal nem tudom.Ha ezt a meccset sem sikerül behúzni nem kicsit leszek pipa és keserű.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.19. 20:38:42

@Csöncsön: My bad, elírtam, valóban Villarreal. Na a Fulham-Roma még egy érdekes meccs lesz az biztos.

horas 2009.10.19. 20:40:48

@Zlatan: @calcio_di_rigore: MEg még annyit a Juve védelemről,hogy azért szerencsélyük se volt mert egész másképp nézne ki ez a védelem Tudor-ral Andrade-val,mondjuk Criscito-t nem értem miért kellett elkótyvetyélni vagy egyáltalán miért nem hozták már vissza.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.19. 20:54:37

@Csöncsön: Mellesleg a Lazio több mint 30 éve nem kapott ki otthon spanyol csapattól,- ez mennyire kedves lesz a szívednek ;) - akkor pedig a Barcától. A Villarreal meg a legutóbbi 5 olaszországi meccsén háromszor is kikapott, annyira nem tartok tőlük, pláne a mostani formájukban.

értelmetlen_nevű 2009.10.19. 21:14:19

@horas: nem vagyok egy nyelvtannáci, de a "szerencsélyük" azért nagyon durva így.

horas 2009.10.19. 21:25:21

@értelmetlen_nevű: Ez semmi,valamelyik nap az Eb-t bekavartam a mostani aranylabdába is. :S

calciomax 2009.10.19. 22:25:29

@giacinto: Maicon menni akar mondta o is es a managere is. "O a vilag legjobbja a legjobb csapatban akar jatszani" nagyjabol ezt mondta a maneger. A goal.com -on olvastam asszem. De ezt o maga is mar tobbszor elmondta. Az Inter egy kozepszintu csapat europai viszonylatban sajnos Maiconok, Ibrak kiemelkednek es elvagyodnak tolunk....

rexford 2009.10.19. 23:02:32

@horas: Azért a Tudor-Andrade párosnál tudnék jobb viszonyítási alapot mondani. Criscito meg már szerintem nem akart a Juvéban játszani, annyit hitegették előtte.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.19. 23:26:32

@rexford: ráadásul szar is volt a juvéban, genoában egy sorral előrébb játszik, és ott jól megy neki. haha, tudor??? már akkor miért nem mindjárt birindelli? :)

giacinto 2009.10.19. 23:50:22

@calciomax: hátha a goal.com-on olvastál ilyet, akkor az tuti biztos úgy van. én inkább a klub hivatalos állásfoglalásának hiszek, amelyben kifejtették hogy semmi nem igaz a Maiconos pletykákból és a manager nyilatkozataiból:

inter.it/aas/news/reader?N=32435&L=en

@_benito: a juvéban középső védő volt ranieri idején, aztán totti egyszer lefordult róla az olimpicoban és Ranieri mágus azonnal dobta a kukába, én igy emlékszem Criscitora. :)

horas 2009.10.20. 11:54:43

@_benito: Én úgy emlékszem,hogy Tudor teljesen megbízható védő volt.Sztem a mostani Cannavaro-nál biztos jobb lenne h nem kellett volna befejezni a pályfutásást akárcsak Andrade is jobb sztem mint most Cannavaro vagy Legro.De ezt inkább hagyjuk akkor.@giacinto: Ranieri húzásait,döntéseit inkább ne elemezzük.Egyébként is mikor játszott Criscito a Juve-ban 2éve?Azóta egy pár forduló lement és sztem Criscito-val beljebb a Juve-mint Grosso-val,csak majdnem 10 év van köztük.Amúgy meg Grosso-t annak idején Maxwell-szórította ki az Inter-ből mosolygva,(Maxwell-t meg Santon ugyanilyen könnyedén)szal annyira nem kell meglepődni a Juve-s produkcióján,ha 3 évvel fiatalabban sem tudott olasz nagycsapatban maradandó alkotni.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.20. 12:05:55

@horas: a mostani cannavaro úgy játszik, ahogy négy éve nem, de ez nem meglepetés. legrónak komoly hiányosságai vannak, amit egy közepes ellenféllel szemben flokitechnikával még pótol, de a jobbak ellen esélytelen.

mondjuk az inter középhátvédjeitől sem esek hanyatt (el murót kivéve), ami a védekezést illeti, úgyhogy nem ott kell keresni a különbséget.

horas 2009.10.20. 12:21:58

@_benito: Feljebb írtam,hogy sztem mi lehet a döntő különbség.És csak egyszerűen megemlítettem,hogy két sztem megbízható középhátvédjüket is kényszerűségből vesztették el a közelmúltban.Abban viszont egyet értünk,hogy Lucio eddig sztem is labilis.Chivu viszont megbízható hanem is olyan magabiztos mint Luján.

Mourinho már nem a király 2009.10.20. 12:22:45

@_benito: nem rossz az a Lució-Samuel páros (brazil-argentin után biztos jól egyeztek) szerintem.
süti beállítások módosítása