Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Hétvégi jóslatok - Serie A, 35. giornata

2009.05.09. 17:00 _benito

Ne gondoljuk, hogy a Milan-Juventus a 35 forduló rangadója, a sörmeccsé silányított presztízscsata helyett javasoljuk mindenkinek, hogy a Torino-Bologna last_man_standing_típusú összecsapása felé fordítsa figyelmét. A bennmaradási rangadón kívül érdekes lesz még a 4. helyért vívott kétfrontos háború, ahol hiába vár nehezebb feladat a Genoára, érzésünk szerint mégis beelőzik a Fiorentinát. Csücskösnek tűnő tippekkel, és az Inter matematikailag is bebiztosított győzelmével ijesztgetjük hűséges olvasóinkat a hajtás után.

Milan-Juventus 1-3
Nagyon öregnek, vagy nagyon Juventinónak kell lenni ahhoz, hogy az ember ilyen irgalmatlanul szar Juventusra bukkanjon emlékei között. Egyszerűen semmije nincs a torinóiaknak, amivel legyőzhetnék a Milant, a csapat jelenlegi formájáról mindent elmond, hogy Nedved mint egy falat kenyér, úgy fog hiányozni. Eközben ugye a Milan szárnyal, Pippo a szovjet hadviselés legszebb napjait időzően tüzel (a találati aránya is hasonló), és az utóbbi hetekben szemre is szép dolgokat csinált Ancelotti aranyba öntött, de inkább avíttas, mint csillogó csapata.
Minket viszont nem vezet meg az a banda, amelyik egész évben a legváratlanabb pillanatokban esett pofára, és bár egyetlen percig sem tagadjuk, hogy a Milan játékosállományban, csapatként, taktikailag, technikailag, férfiszépségben, és aranylabdákban is két klasszissal jobb csapat jelenleg, egyszerűen úgy érezzük, hogy a Juventus az utóbbi évek hagyományainak megfelelően kifekteti őket. Semmiféle normális magyarázattal nem tudunk szolgálni arra nézve, hogy miért nem a legreálisabb végkimenetelnek számító 5-0-t tippeljük. 

Torino-Bologna 1-0
Az a furcsa helyzet állt elő, hogy a jelenleg kiesőhelyen szomorkodó csapatok egy emberként drukkolnak a Bolognának, hogy legalább egy pontot elhozzon a téli Olimpicóból. Ha ugyanis a Toro nyer, vendégét négy, a többieket – vereségük esetén  - még több pontra szakítja magáról, és tkp el is dől minden. Bár mi magunk gerjedünk a szadista izgalmakra, mégis bemondjuk a hazait.

Lecce-Napoli 2-0
Annál is inkább, mert hitünk szerint a déliek beállnak azon csapatok sorába, akik tavasszal móresre tanították a teljesen lezüllött Napolit. Az ilyen meccsekre érdemes fogadni, hiszen hiába két klasszissal rosszabb csapat a Lecce, ha az életéért küzd, miközben Nápolyban hónapok óta csak azon gondolkodnak, hol rontották el.

Sampdoria-Reggina 1-1
Az, hogy Cassano helyén Marilungo kezd, számunkra azt jelenti, hogy a háborodott elméjű zseni már megegyezett a háttérben valakivel. A Reggina szempontjából az a baj, hogy bár alapesetben a Doriát nem érdekelné ez a meccs, de a múlt heti történelmi bukta (idén mindkét derbit elveszítették) után komoly tartozásuk van szurkolóik felé. Az egy pont nagyon kevés, de többet most nem érzünk John McClaine és János vitéz bordó szerelemgyermekeiben.

Chievo-Inter 1-3
Bár a milánóiak esze már a nyaraláson jár, és Mourinho is mostohán kezelt játékosait küldi pályára Veronában (Vieira, Maxwell, Figo, Crespo mind kezdenek), ezekben a játékosokban dolgozik még annyi dac, hogy a már talán túlságosan nyugodt Chievo otthonában is győzzenek. Hacsak nem tett valaki bátor összeget a hazai győzelemre.

Atalanta-Genoa 1-2
Két fontos genovai láncszem (Ferrari és Motta) ugyan áldozatul esett a vérzivataros derbinek, de a Grifone nem azért küzdötte végig a szezont, hogy a hajrában átengedje a húsosbödönből kilógó merőkanalat a Fiorentinának. Az Atalanta már beírta magának a bizonyítványába a hármast, elégedett is vele.

Catania-Fiorentina 0-1
Vargas lassan csatár lesz, ha így folytatja a csapatrészek közötti előretörést, az elmúlt két forduló győztes góljainak szerzője egy igencsak közepes szezon után akár a Megmentő szerepét is megszerezheti. A múlt héten látott Catania ellen ehhez még csak extra erőfeszítésre sem lesz szükség.

Cagliari-Roma 2-1
Úgy gondoljuk, a Romát nem érdekli annyira az UEFA-kupa, hogy szétszaggassa magát Szardínián, a Cagliari viszont (hiába kapott ki nagyon csúnyán a másik sziget erősebbik felén legutóbb), hazai pályán nem engedi búfelejteni a farkasokat. Jeda és Acquafresca szép búcsúja következhet.

Lazio-Udinese 2-2
A végletes jelző mindkét csapatra áll, csak az Udinese annyiból kiegyensúlyozottabb, hogy a szezon elején és végén jók, míg a Lazio egy hétig sem képes tartani sem jó, sem rossz formáját. Következésképp kedvenc futballmondásunkhoz kell nyúlnunk tippünk alátámasztására: bármi lehet.

Siena-Palermo 1-3
Igen, szerintünk a szicíliaiak megelőzik a Romát, és elindulnak jövőre az UEFA-kupában, hogy aztán a Valeranga, vagy a Göztepe kizúzza őket a csoportkör előtt. (Heinrich kolléga nyájasan felhívta a figyelmemet rá, hogy jövőre a Bundesliga megelőzi az UEFA-rangsorban a Serie A-t, amire rövid gondolkodás után azzal vágtam vissza, hogy kurva ízetlen a német grillkolbász).

199 komment

Címkék: olasz beharangozó üveggömb serie a beharang

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr631111580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hispan07 2009.05.09. 17:02:38

Milan-Juve 1-3? Ejj _benito, aggódom érted, csak nem vmi romlottat ettél..?

És szerintem nem a 2. helyért, hanem a presztízs miatt kell megverni a Juventust - meg is fogjuk. Ámen.

Klárensz 2009.05.09. 17:12:22

"a Juventus az utóbbi évek hagyományainak megfelelően kifekteti őket" addig jár a korsó a kútra, amíg ki nem 4-0ra

Klárensz 2009.05.09. 17:14:27

na szóval mégegyszer, ezúttal helyesen:
addig jár a korsó a kútra,
amíg ki nem kap 4-0ra

_alerob 2009.05.09. 17:20:50

A Milan éve miről szól? Nyernek egy pár meccset mindenki elhiszi, hogy végre megállíthatatlanok, erre egy pofont, mint ebben az évben nem is egyszer. Jelen esetben minden arról szól, hogy a Juve kap 3at, de a Juventus kész összekapni magát pár nap alatt és tud úgy játszani, hogy bárkinek bever 4 gólt is. Persze, még a Milan mindig esélyesebb, de érdekes egy meccs lesz és egyáltalán nem lefutott. A Juventusnak épp az ilyen meccs lenne jó ahhoz, hogy az utóbbi hetek szörnyűségeit elfeledtessék valamennyire.

Cannavaro és Diego szinte már Juve játékos. Erre is kíváncsi leszek. Remélem Conte jövőre Juventus edző lesz!

Hispan07 2009.05.09. 17:23:25

@_alerob: tény, hogy a Milan éve erről is szól. Ami optimizmusra ad okot: a Juventus idénye ennyiről sem szól.

calcio_di_rigore 2009.05.09. 17:29:10

"legreálisabb eredmény az 5-0."

kész...

"Milan játékosállományban, csapatként(???), taktikailag(???), technikailag, férfiszépségben(LOL), és aranylabdákban is két klasszissal jobb csapat jelenleg"

Mamma mia!

giacinto 2009.05.09. 17:38:15

Heinrich honnan tudja hogy jövőre mit fog elérni a német és az olasz klubfutball hogy megelőzik őket?

Remélem a Sahtar nyeri az UEFA-kupát is :) 6 német indulhatott uefa-kupában, szinte törvényszerű volt hogy egyik elvergődi ka döntőig.

Meg nem tudom mennyire lenne megérdemelt ha egy 4. helyezett német is BL-es lenne miközben általában a 2. és 3.-ak azonnal kiesnek (néha má a selejtezőn) és a bajnok is max 1 kört megy a kieséskor...

_alerob 2009.05.09. 17:41:32

@Hispan07: Most lehetne ezen is vitatkozni, de semmi értelme. Mindkét csapat éve hulladék, de legalább a Juventus indult a BLben, amit úgy harcolt ki, hogy azelőtti évben a B ligában volt. (Sajnálom, ha unalmas a B ligás szöveg)

Szerintem óriási megtévesztés a Milan utóbbi hetek produkciója, még ha tényleg szép, eredményes és a milanhoz méltó is.

_alerob 2009.05.09. 17:43:49

@giacinto: A német bajnokság túlvan értékelve, az olasz meg levan alacsonyítva, mégha tényleg mélyponton van. Egyébként a Calciopoli nemcsak a Juvét, hanem a Seria at is tönkretette. Amúgy, olvastam, hogy lesz vmi újfajta olasz bajnokság vagy micsoda, hogy különválik a Bligától vagy mi. Pontosan nem emlékszek.

Klárensz 2009.05.09. 17:45:08

@_alerob:
"Szerintem óriási megtévesztés a Milan utóbbi hetek produkciója, még ha tényleg szép, eredményes és a milanhoz méltó is."

Ez a mondat annyira szép lett, kár hogy akkora ellentmodás, mint Makó nekifutásból.

_alerob 2009.05.09. 17:53:14

@Klárensz: ? Megtévesztés, mert a milan hiába játszik jól, de még szerintem bennük van az, hogy a Juvétól simán kapnak egy 4est is. Persze, mivel én nem vagyok ennyire optimista, a Benito féle 1-3al ki is egyezek.

giacinto 2009.05.09. 18:09:32

@_alerob: én is olvastam hogy elszakad az A a B ligától, így nem kell megosztani a TV-s lóvét, vagy vmi ilyesmi az előnye (persze nagy hátrány a B-nek, dehát ők nem képviselik olaszországot nemzetközi megmérettetésben, így ha kevesebb pénzük lesz, rá lesznek utalva a játékosnevelésre, ami szintén jót tenne az A ligának.)

giacinto 2009.05.09. 18:11:34

Tacchinardi szavai:

„A vezetőség teljességgel alkalmatlan. Az elmúlt három évben az ablakon szórták ki a pénzt olyan játékosokra, akik meg sem ütik a Juventusnál elvárt szintet. Almiron, Tiago, Andrade, Poulsen, Grygera, De Ceglie, Salihamidzsics és még sokan mások. Sissokón és Amaurin kívül mind felesleges pénzkidobás. Cannavaro egy újabb hatalmas mellényúlás. 36 éves, annak idején menekült innen, mert nem akart a Serie B-ben játszani, most meg jönne vissza, mert a mostani helyzet már megfelel neki. Tényleg, miért nem hozzák vissza Zambrottát, Emersont vagy éppen Fabio Capellót is?!”

:))

*Fata* 2009.05.09. 18:17:37

@calcio_di_rigore: igaz minden betűje.

@_alerob: a válogatott okosságok legszebb gondolata az, hogy a Milan játékosoknak kéne félniük ettől a juvétól... pihenj le.

Klárensz 2009.05.09. 18:26:36

@_alerob: El vagy te tévedve, vagy talán a Milan az a csapat amelyik a nagy meccsek előtt összefossa magát?

Amúgy honnan jött hirtelen ez a hatalmas magabiztosság a Juvésok részéről? Az érvelés is vicces: annyira szar formában van a Juve, hogy örülhet a mostanában mindenkit verő Milan, ha csak 3-at kap.

buzzerbeater 2009.05.09. 18:27:59

@*Fata*: tök komolyan, ezzel a stílussal még nem találkoztam Milan drukkert illetően, egy kicsit szerényebben is elővezethetnéd a nagy semmit, amit a világba szoktál ereszteni. Az UEFA kupában startolva, onnan is kiverve, a bajnokságot már pitymallatkor elveszítve meg különösen. Annyi még minden idők leggyengébb Juvéjában is van, hogy ne kapjon ki holnap, és ez a legkevesebb, amire számítani lehet.

calcio_di_rigore 2009.05.09. 18:28:26

@giacinto: Hát, Tacskó megmondta a frankót...

buzzerbeater 2009.05.09. 18:29:49

@calcio_di_rigore: Melyik részével nem értesz egyet pontosan?

buzzerbeater 2009.05.09. 18:34:25

@calcio_di_rigore: nem úgy tűnt, mintha egyetértenél Tacchinardival, azért kérdeztem.

calcio_di_rigore 2009.05.09. 18:36:38

@buzzerbeater: Pedig de, ebben most nem volt irónia.

_alerob 2009.05.09. 18:36:40

@giacinto: Ez így ahogy van, igaz. Azért De Caglie még bíztató.

@*Fata*: Nem mondtam, hogy félniük kell, de annyira nem árt tartani a milannak a Juvétól, mint a juvénak a milantól. Pihenjek le? Ez egy rangadó, méghozzá nem is akármilyen ahol a forma nem számít. Itt mindig mindenki a maxot próbálja mindig kiadni. De ezt a utball mióta létezik, hétről hétre bizonyítja.

@Klárensz: A Juve épp a rangadókon nyújt jó teljesítményt. Egyébként én nem írtam azt, hogy a Milannak irtózatosan félnie kéne. Sőt azt írtam, hogy a Milan esélyesebb. De azért gondolkozzatok már el, most nem a Palermo vagy a Reggina az ellenfél, hanem a Juventus. Ez presztízscsata lesz.


"Amúgy honnan jött hirtelen ez a hatalmas magabiztosság a Juvésok részéről?"
Akármi is van ez a Juventus marad akkor is, miért ne lennénk magabiztosak? A Milan drukkerek is azok most.

_alerob 2009.05.09. 18:37:59

Ez így van, ahogy megmondta. pff már írni sem tudok

Klárensz 2009.05.09. 18:55:09

@_alerob: való igaz, te nem azt írtad, hogy a Milannak tartania kell a Juvétól, hanem azt, hogy tartanak tőle, idézlek:
"de még szerintem bennük van az, hogy a Juvétól simán kapnak egy 4est is"

valóban írtad, hogy a Milan az esélyesebb, de emellett még azt is írtad, hogy a Juve bárkinek simán beverhet 4-et

mostmár döntsd el mit akarsz, mert a sok ellentmondásod közepette nem tudom eldönteni, hogy két egymást ütő gondolat közül, melyiket vegyem komolyan

calcio_di_rigore 2009.05.09. 19:07:57

Régen voltam ilyen nyugodt Milan-Juve előtt. Egyrészt sok tétje nincs a meccsnek a presztízsen kívül. Másrészt egy rangadó a lehető legjobbkor jön a Leccékbe, Regginákba teljesen belefásult csapatnak. Harmadrészt a diskurzus már inkább a következő szezon terveire tolódott, ami a hírek alapján elhozhatja a szükséges változásokat.
A Milannak sokkal jobb lenne ha egy kiegyensúlyozott Juve érkezne hozzájuk, mert úgy legalább tudnák mire számíthatnak.

Hispan07 2009.05.09. 19:08:45

Pajtások, 2009 májusában a Barcelona az a csapat, amelyik simán beverhet bárkinek 4-et, meg még esetleg a Man U, de nem, nem ez a Juventus.

A Milannak a világon semmitől nem kell félnie: tisztelni kell az ellenfelet - és megverni, mert otthon játszunk, és mert gyengébb minden téren, ami jelenleg számít.

De persze nyerhet a Juventus, esélye van, volt, és lesz is rá, mert a fociban, meg úgy amúgy is: bármi megtörténhet. De mindezt a fenti módon interpretálni... hát, az már a csodaváró blog hatásköre - ez pedig egy foci blog.

Itáliainagysándor 2009.05.09. 19:15:24

Szerintem meg pont fordítva lesz az eredmény a Milan javára megspékelve +1 találattal.

4-1 lesz az eredmény szerintem.

_alerob 2009.05.09. 19:15:56

@Klárensz: Milyen ellentmondások? A Milan esélyesebb, de a Juvéban benne van az, hogy hirtelen feltámad és nyer.

De persze nyerhet a Juventus, esélye van, volt, és lesz is rá, mert a fociban, meg úgy amúgy is: bármi megtörténhet. - ezt mondom mióta.

Egyébként még egy rossz formában lévő Juve is jó egy pontra a Milan ellen. (Ha az inter ellen jó volt..)

_benito · www.nst.blog.hu 2009.05.09. 19:36:18

bántják a regginát :(

calcio, te igazi magyar emberként két dolgot nem tudsz: nyerni és veszíteni. a döntetleneknél már hozol egy közepest, így tovább.

calcio_di_rigore 2009.05.09. 19:36:55

@Hispan07: Pajtás, kaptatok már idén egy 4-est, ettől a Juventustól, akkor mi vót'?:)

calcio_di_rigore 2009.05.09. 19:38:14

@_benito: zavar az ellenvélemény?
Mikortól moderáljátok?

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.05.09. 19:38:30

LOL Milan, meg a Juve szurkeszek egymást osztják. :))
Még jó hogy van nálam egy popcorn meg a refresh gomb. :))

Amúgy meg _benito, honnan veszi, hogy a Genoa meg a Fio nem fognak kéz a kézben besétálni a 3. ill 4. helyre. :))

calcio_di_rigore 2009.05.09. 19:43:47

Ja amúgy egyszerűbb a személyeskedés, mint tartalmat adni a lózungok alátámasztására.

Hispan07 2009.05.09. 19:45:50

@_alerob: Már sokadszor jön elő, hogy "még a jó formában lévő Juventus is jó egy pontra/bever 4-et, stb". Ööö, bocs, miért is? Csak mert úgy egyébként rekord bajnok? Vagy megint a 'Spirito Juve' kerül elő? Vagy mert fél éve egy felázott talajon remek játékkal megvert egy gyenge formában játszó ellenfelet?

Egy szurkoló nyilván hisz a csapatában. És minden csapatnak mindig van győzelmi esélye - desSzerintem a rossz formában lévő Juventusnak reálisan nézve csak nagyon kevés esélye van. És ha ezt vki kétségbe vonja, akkor most már tényszerűen cáfolja ezt meg, legyen kedves, hagyjuk az égi jeleket, megérzéseket és üdvözült kinyilatkozásokat. Meg egyebeket.

Jobb a Juventus védelme? Nem, ezidáig több gólt kapott. Jobb a támadó sora? Nem, ez idáig kevesebb gólt rúgott. Eredményesebb a játéka? Nem, ezidáig kevesebb pontot szerzett. Jobb formában van? Nem, utoljára márciusban nyert. A Milan csak kicsik ellen csillog? Lehet, de ugyanazok ellen a Juventus nem csillogott - főleg az utóbbi időben nem. A Juventus igazi óriásölő? Nem, az Inter ellen is éppenhogycsak pontot mentett, a Milan elleni meccse (még egyszer: fél éve!) kivétel volt, nem szabály. A Juventus technikásabb, kreatívabb csapat? Ide inkább nem is írok. Küzdőbb szellemű, megalkuvást nem tűrő, harcosabb? Az idény első felében az volt - jelenleg nem az.

Lehet kihagytam a meccs döntő faktort, uh kérem, írja ide valaki. Mert ha nincs semmi racionális alapja, hogy miért nyerne vagy szerezne pontot holnap a Juventus, akkor pont ott vagyunk, mint hogy miért lenne idén bajnok a Milan. Csak. Mert még van esély... és örülnék is. Jah kérem, ezek is fajsúlyos érvek.

Hispan07 2009.05.09. 19:48:22

@calcio_di_rigore: Kutyavásár is volt már egyszer Budán. Kellemes időtöltést kívánok, míg várod a következőt.

giacinto 2009.05.09. 20:00:18

"miért nyerne vagy szerezne pontot holnap a Juventus"

például azért mert amilan jelenleg nem igen van hozzászokva ahhoz hog az ellenfél játékosok "ketté akarják harapni őket"

Ez ajuvéban simán benne lehet holnap. vmiért én is azt érzem hogy ez bizony vendég lesz, ha nem nyer az Inter délután Veronában, akkor még inkább látok erre esélyt (ergo nem a juve "csinál" bajnokot az Interből)

_alerob 2009.05.09. 20:32:24

@Hispan07: Amit felsoroltál az mind igaz. Jelenleg szinte mindenben jobb a milan. De a Juve akkor is Juve. És attól, hogy a Milan most jobb formában van, nem borítékolható, hogy nyerni is fog. Azt meg nem értem miért nyomultok ezekkel az érvekkel, meg összehasonlítgatásokkal, mikor ezt mindenki tudja és elfogadja. Én azt ecsetelem itt, hogy a Juve akármilyen szar volt ebben az évben, bármikor képes a jó játékra. Mégha ebben az évben ilyen kevés is volt, és az a kevés az pont a Milan ellen legfőképp.A Milan próbált, akart de NEM TUDOTT SEMMIT KEZDENI. Úgy, mint a Juve sem tudott az inter ellen. ennyi.

Ez a szó, hogy óriásölő amúgy meg olyan lealacsonyító. Ha valaki hazsnálni szeretné, hazsnálja inkább a Milanra vagy akármelyik más csapatra.

Hispan07 2009.05.09. 20:40:22

@_alerob: akkor kb egyetértünk, csak elbeszélünk egymás mellett.

És én az óriásölőt egyaltalán nem negatívan használom.

poolfanati 2009.05.09. 20:41:57

gyakori az 5-0-ás sampdoria győzelem?
mert ha igen akkor balfasz vagyok, mert csak 2-0-ás győzelmet tettem meg az üveggömb teszt játékban...

calciomax 2009.05.09. 20:45:59

Háromesélyesmecs ennyi.

calciomax 2009.05.09. 20:48:00

Az már érdekesebb ha esetleg kikap a Juve és nyernek az "üldözői"....

_alerob 2009.05.09. 20:48:36

@Hispan07: Lehet csak elbeszélünk. Az óriásölőt én kicsit rossz néven vettem, de ha azt mondod nem negatívan használod akkor nem haragszok :)

daneeka 2009.05.09. 21:03:16

@giacinto: Hogy mennyire igaza van! Főleg Cannavaróval kapcsolatban.

@Hispan07: A Milan Beckham érkezése előtt hol volt? Arra nem alapoznám a csapat jövőjét, hogy majd jól megegyeznek a Galaxyval.

A holnapi meccs persze más tészta, a Juventus bucira lesz verve sajnos. Egyrészt a sérülések, másrészt a csapat formája miatt mondom ezt. _benito is Milan-vereséget tippelt, tehát törvényszerű, hogy nyerni fognak.

GC-nek van igaza, a Juventusnak arra kell figyelnie, hogy a Genoa-Fiorentina páros ne előzze be őket sunyiban, mert csúnya pofáraesés lehet a végén.

Hispan07 2009.05.09. 21:22:46

@daneeka: szerintem nem csak Beckham-en múlik hogy jobban megy a szekér, sőt, az utóbbi időben elég langyin tolja.

Szerintem sokkal nagyobb előrelépés, hogy Ancelotti nem erőlteti Dinnyét, hanem szépen padra teszi, csókolom. Ettől stabilabb-mozgékonyabb a középpálya, Pippo több labdát kap, párat bever, nyertünk. Meg persze az sem árt, hogy Pirlo, Kaká és Seedorf jobb formában van, és Flamini az utóbbi időben elkezdte megérteni, mit is kell csinálnia (és itt most nem a jobb-bekk szerepre gondolok elsősorban). Meg vhogy a védelem se balfaszkodik annyit, de ezt sürgősen lekopogom.

daneeka 2009.05.09. 21:35:25

@Hispan07: Ezt Te tudod jobban, nem nézek Milan-meccseket, csak ha a Juve az ellenfél. Aztán néha olvasom az Index-főoldalon, hogy Beckham már megint oktatott.
Annyi tuti, hogy Pirlo, Pippo, Seedorf nem a jövő emberei, és nem tudok róla, hogy Carlo annyira keresné az utódokat.

Hispan07 2009.05.09. 21:46:55

@daneeka: Sajna az utóbbi időben kevésbé oktat - de míg megy a szekér, bánja kánya :)

Pippo és See-papa tényleg nem ifjoncok, de még mindig kevés jobb van náluk a posztjukon, Pirloban meg ha van kedve, simán vannak még évek.

Röfipofi meg konzervatív típus, nem szivesen cseréli le a haverokat, de azért például ott van Pató Pál, aki nemkicsit jó, és lesz még nagyonnagyobb spíler. Aztán itt van TijágóSzilva meg Mattijóni, jövőre tán kiderül, szintén jóarcok-e. Egyébként pedig folyamatosan azt prédikálja Fester, hogy nyáron főként a fiatalok lesznek visszarendelve.

De Maldini, Favalli el, Nesta tán soha nem játszik többet, Kaladze és Jankó jobb lenne, ha nem játszana többet... egyszerűen nem lehet majd nem hozni arcokat. Meglátjuk.

sh4d0w 2009.05.09. 21:51:02

_benito: bármit szedsz, hagyd abba... illetve kezdd el, ha nem szedsz semmit... az a Milan - Juve 1-3 már nem erős, hanem gyógyítandó :)

@daneeka: dehogynem keresi... szóba került a 35 éves Morientes leigazolása...

_benito · www.nst.blog.hu 2009.05.09. 22:39:52

@sh4d0w: na, most akkor mit csináljak, teljesen összezavarsz?

@calcio_di_rigore: porrá zúztál.

@Hispan07: én szándékosan nem jöttem elő a spiritóval, mert egyszerűen röhejes, ahogy az itteni juventinók előkapják a kabátujjból, amikor vért izzadva pontot mentünk a salernitana ellen. a tipp egyszerűen két dolognak szól, az egyik, hogy a milan nem jó annyira, mint sokan gondolják, a másikat meg úgyis tudja mindenki. (bár babonából szerencsésebb lett volna 5-0-t tippelni)

annyiból biztosan jó lesz, hogy az egyik tábor halál nyugodtan elküldhet anyámba. már alig várom.

argentin#21 2009.05.09. 23:42:06

mikor lesz spanyol beharangozo? ha mar volt errol szo akko bocsika, nem olvastam vissza.
Erdekelne az Atletico tipp...

Count Adyn 2009.05.10. 10:59:45

Sírtok majd a 0-3 után :D

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.10. 12:09:00

Szerintem az UEFA szempontjából fontos Cagliari-Roma a forduló rangadója a lényegiu kérdéseket tekintve (persze a Milan-Juve), de az utóbbi hetek
rómaiodása után inkább nem mondok semmit előzetesen (jobban tennék a juventinok is, azt annál jobban lehetne örülni egy esetleges meglepetés esetén) Várunk egy Godotra (egy befektetőre) és bízunk egy jobb szezonban. Forza Lupi!

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.10. 12:11:19

na ezt mégegyszer4

Szerintem az UEFA szempontjából fontos Cagliari-Roma a forduló rangadója a lényegi kérdéseket tekintve (persze a Milan-Juve), de az utóbbi hetek
római balfaszkodása után inkább nem mondok semmit előzetesen (jobban tennék a juventinok is, azt annál jobban lehetne örülni egy esetleges meglepetés esetén). Várunk Godotra (egy befektetőre) és bízunk egy jobb szezonban. Forza Lupi!

calciomax 2009.05.10. 12:12:35

ugyanannyi legyen mint az Inter meccs -maradjon a het pont. Otthon fejezzuk be a szezont.

szétbaszta a izét az óriásrobot 2009.05.10. 12:42:17

@popp: Tudod, popp, Godot azért nem jött Beckettnél sem, mert nem létezik. :) Ettől függetlenül drukkolok, hogy legalább a mostani státuszát megtartsa a Roma, sztem aki szereti az olasz focit, az kedveli a Romát is (- Irriducibili)

daneeka 2009.05.10. 12:58:27

@szétbaszta a izét az óriásrobot: Jó avatar!

@Hispan07: Na, csak arra próbáltam kilyukadni, hogy a Milannak is legalább annyira nehéz dolga lesz a csapat megfiatalításával, mint a Juventusnak. Nesta és Maldini pótlása a mai viszonyokat tekintve iszonyatosan nehéz feladat (nem nagyon tudok olyan védőkről, akik hasonló szinten űzik a focit, és megvehetőek).

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.10. 13:13:58

@szétbaszta a izét az óriásrobot: Mégis várták, ha nem is voltak meggyőződve érkezéséről, így vagyok én is.

Legújabban egy gyógyszerkonszern Roma kötődésű tulajáról, Farncesco Angeliniről szólnak a hírek. Ez annyival tűnik komolyabbnak a korábbiaknál, hogy a tag maga nyilatkozott szándékáról a Corriere dello Sportnak. Rossella Sensi persz szokás szerint cáfolt.

mickeyknox 2009.05.10. 13:19:32

@_benito: még hat pontot össze bírnak szedni... talán sikerül nekik megint (esetleg még a lazio sem lehetetlen, azok már szarnak bele szerintem). én nekik szurkolok! mint minden májusban :)

horas 2009.05.10. 13:22:22

Szerintem,a Milan szétszedi a Juve-t.Azhogy az Uefa rangsorba előrébb kerülnek a németek az olasznál az baromság,lehet,hogy mély repülésen vannak az olasz klubbok,de a németek még a csoportból se tudnak továbbjutni..nekem mind1 amúgy...

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.05.10. 13:59:04

@horas: Viszont a németek tarolnak az Uefaba ami nem mind1.

@calciomax: nyugi ma x-elünk. :)

*Fata* 2009.05.10. 14:22:39

hmm pedig de csábító az az 5ös odds egy juve győzelemre:D

Gabez 2009.05.10. 14:48:57

@calciomax: otthon fejezzük be...este 10-re már visszaérnek Milánóba az aranylábúak és lehet ünnepelni, már ha a tippek bejönnek. ;) A peszgők tuti be vannak hűtve...

BruceWayne 2009.05.10. 14:53:44

sportingbeten nem lehet a leccére fogadni :F

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.10. 15:44:38

Itt ez a meccs is, jól játszunk, helyzeteink vannak, a Cagliarinal momentuma sincs, mégis ők vezetnek, faszom!

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.10. 16:30:42

Igen, 2-0-ról egyenlítettünk negyedóra alatt!

gabenito 2009.05.10. 16:54:08

ez a 3 pontos különbség picit megnyugtatóbb! bár nekünk nehezebb a sorsolásunk. kár azért a criscito egyenlítésért :)

Romanista 2009.05.10. 16:55:41

@popp: és végre mi lőttük a szebb gólokat is.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.05.10. 17:03:13

És igen, várhidiék bebizonyították, hogy az Inter a mai meccsen csalt!!!!

gabenito 2009.05.10. 17:06:01

vajon mitől volt ma 7 meccsen összesen 35 lapocska? csak ezt dobta a variancia vagy dúrvulás van szezonvége felé?

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.05.10. 17:09:24

Eriberto oleeeee, Eriberto le-óóóóó-leeeee/Eriberto oleeeee, Eriberto le-óóóóó-leeeee/Eriberto oleeeee! :))

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.05.10. 17:10:41

Mivel az Inter a hátralevő meccseken, 3- max 4 pontot szerez, ezért életemben először a Juvenak fogok szurkolni, mert ugye mi csak a tippmixre gondolunk. :P

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.10. 17:11:27

@Romanista: Perrottáé különösen szép volt. Mondjuk az is egy történet, hogy már megint mit összeszerencsétlenkedtek a védőink Aquafresca gólja előtt. Ezt meccset meg kellett volna nyernünk, mert mi voltunk a jobbak. Ez már csak egy ilyen idény, akkor sem mindig nyerünk, ha jöbbak vagyunk.

Várhidi viszont érdekes szakmai véleményt fogalmazott meg Inter meccs kapcsán arról, hogy min kéne változtatni az olasz csapatoknak, hogy a Bl-ben megint esélyük legyen a győzelemre. Azt mondja, hogy az olasz csatárok és a csapat kreatívjai, nem vagy csak keveset védekeznek, míg az angoloknál mindenki résztvesz a védekezésben.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.10. 17:15:26

@Great Cornholio: Balotelli gólja után nem vitték túlzásba az örömködést az egyszer tuti.

@mbemba: Na most Luciano vagy Eriberto. Az azért vicces ahogy évekig megvezette az egész Serie A-t az életkorával, pedig előtte Luciano néven játszott a La ligában is.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.05.10. 17:20:16

@popp: Mondjuk hogy kussra intette a közönséget előtte, nem lehet, hogy azt mondták, öcsém te még nem vagy Ibra ilyet ne csinálj?

Amúgy tutira nem szebb, mint Balotellié, bíbííí

Mr.AT 2009.05.10. 17:24:34

Nem szeretnék beszállni az 1:3 vs. 5:0 jellegű vitába - méghozzá azért nem, mert lehetetlen megtippelni a végét.

Simán benne van, hogy a nagy rivális ellen felszívjuk magunkat, az eltiltottak/sérültek helyén beszálló cserék bizonyítani akarnak, és meglepjük az utóbbi hetek teljesítménye alapján nagy mellénnyel kiálló Milant. (Ne felejtsük, az őszi meccsen is egy tartalékosabbnál is tartalékosabb Juve játszott, ahol leginkább a meglepő módon frissen megsérülő Nedved helyére beálló De Ceglie csillogott.)

Meg az is benne van, hogy a szedett-vedett, motiválatlan csapatunkat szétpasszolja az összeállt Milan középpálya, mi meg sorra kapjuk a gólokat. Who knows?

Egyvalami biztos: mi, mint Juve-drukkerek, ma este csak nyerhetünk. Ha nyer a csapat, lesz még egy Milan-skalpunk, és megint versenyben leszünk a második helyért. Ha kikapunk, azonnali hatállyal kirúgják Ranierit.
Nem is tudom melyiket szeretném jobban...

Mr.AT 2009.05.10. 17:26:58

@Great Cornholio: Az Inter mindig csal, ezt bizonygatni felesleges, tekintve, hogy közismert axióma. :-)

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.05.10. 17:27:10

@popp: Luciano, ha már ő is azt mondja! :))

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.10. 17:27:20

@Great Cornholio: nem akarok kombinálni, az Inter így is, úgy is bajnok lesz, a Chievo meg enélkül a meccs nélkül is bentmaradna szerintem. De annyi tény, hogy nem így szoktak gólt ünnepelni. Ha viszont a mutogatásért baszta le Figo is és Zanetti is, akkor igazuk volt.

mickeyknox 2009.05.10. 17:29:12

a bennmaradásért vívott verseny izgalmas, mindenkinek 1 pont :) (kivéve reggina, b+)

daneeka 2009.05.10. 18:05:56

@Mr.AT: Ha viszont döntetlen lesz, akkor nem "leszünk" versenyben a 2. helyért, nem lesz még egy Milan-skalp, és még Ranierit sem rúgják ki. Tehát a lehető legrosszabb eredmény. :)

WallyB 2009.05.10. 19:13:05

Hű, de jó, hogy a félidőben el kellett mennem otthonról és nem láttam az újabb szenvedést.... azt mondjátok valaki sokat tett az ikszre, mint tavaly a Siena ellen? Gáz, hogy jövő héten meg a Siene jön Milánóba, nemtom Materazzi játszik-e... :)

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.05.10. 20:24:32

Ez most full komoly, hogy egy tetves Barca Villarealt nyomnak a Milan Juve helyett. Meg is érdemli ez a szar sport tv, hogy becsődöljön.

calcio_di_rigore 2009.05.10. 20:26:04

Balotellit jól lebaszták a saját csapattársai, hogy a megbeszélt 1-1 helyett belőtte a vezető gólt. Maxwell helyezkedési hibája sem volt feltűnő.:))

Mikor dobják már le ezeket a C-be...

Törteli Tivadar 2009.05.10. 20:31:13

bazeg, 3-1re áll ez a meccs, akkor tényleg minek adják?? mindenkit a milan juve érdekel

dzolutan 2009.05.10. 20:35:00

marchionni kezdő bal(!)szélen, Ceglie(!) mögötte, nincs lejjebb. :(

Törteli Tivadar 2009.05.10. 20:39:56

nem tudom mért nem fogja föl ranieri, hogy de ceglie baloldali kp-ként sokkal használhatóbb, mint balbekk-ként

daneeka 2009.05.10. 20:45:56

@golazzo: De kit tesz balbekkbe? Molinaro is sérült.

daneeka 2009.05.10. 20:51:01

@dzolutan: Giovinco meg mehet középső védőnek? LOL

dzolutan 2009.05.10. 20:54:06

monnyuk ariaudo vagy mellberg, giovi meg balszélre, az mekkora LOL, mi?

-vargacsabi- 2009.05.10. 20:54:45

valaki tud Unibetnél jobb streamet?

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.10. 20:55:31

@Great Cornholio: Azért én bevédeném a Sport Tv-t, általában, mert magasan az ő stábjuk a legmagasabb nívójú. És alapesetben mindkét szóban forgó meccset közvetítenék, de most bezavart a hokivébé döntője. A másik csatornára meg egy helyre marad egy nagy rangadó, meg egy sanszoskodó bajnokavatás. Így azt választották, hogy a később kezdődőt adják csúsztatva.

Hopp, a bajnokavatás prolongálva.

daneeka 2009.05.10. 21:01:19

@dzolutan: Azért egy Milan ellen érdemesebb Chiellinit hagyni középen. Rendben, hogy balhátvédként kezdte, de idén talán az ő helye volt a leginkább biztos a csapatban.

dzolutan 2009.05.10. 21:03:17

viszont a felsoroltakból mindenki jobb védő, mint ceglie.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.05.10. 21:04:12

@popp: Node kit érdekel a hoki vb?
Mellesleg adhatnák úgy hogy szünet nélkül, meg kicsit rövídítve az első félidőt, hogy a 2. élőben menjen, de nem így lesz persze.

daneeka 2009.05.10. 21:05:25

@dzolutan: Olof meg el van tiltva, tehát max a zöldfülű Ariaudo.

dzolutan 2009.05.10. 21:06:44

oké, Marchionni jobban fáj.

daneeka 2009.05.10. 21:09:41

@dzolutan: Igen, azt én sem értem, hogy Gio-t miért nem merte betenni.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.10. 21:12:31

@Great Cornholio: Múltkor pont így adtak egy olasz bajnokit, tán két hete.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.05.10. 21:19:28

@popp: Az Inter meccs volt és fél órás csúszással. Nem hozták be az elmaradást.

daneeka 2009.05.10. 21:47:33

Ekkora töketlenkedést...

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.10. 21:48:19

@Great Cornholio: Lehet, én abból következtettem, hogy az első félidőben a logó alá "mai" volt kiírva, a második félidőben meg '"élő".

Törteli Tivadar 2009.05.10. 21:49:41

nyavalyás banda, és a hülye argentín szpíker még örül is...

Hispan07 2009.05.10. 21:50:05

SEEEEEPAPAAAAAA :D i'm lovin it :)

daneeka 2009.05.10. 21:50:29

Ennyi. Eddig miért nem lehetett ilyet? :D

Hispan07 2009.05.10. 21:51:23

És rögtön egy ilyen hiba, el nem hiszem. vááá :) (még rajtam maradt a mosoly :))

Törteli Tivadar 2009.05.10. 21:56:56

buffonnak milyen szép kis hajcsat van a hajában:)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.10. 22:10:10

jaj ne már, én csúsztatva nézem!

Hispan07 2009.05.10. 22:26:28

@popp: áááá, bocs, azt hittem második félidő már élő...

amúgy most örülök hogy nem mentem el drága helyre meccsetnézni, nem volt vmi nagy meccs.

és grat az internek, alapvetően megérdemlik a bajnoki címet

daneeka 2009.05.10. 22:28:47

@Hispan07: Gratulálni csak jövő héten kell az Internek.

antiabstinens 2009.05.10. 22:30:49

Szerintem reális végeredmény született, persze a piros és előtte az a tizigyanús eset kérdéses, h jó ítélet volt-e,de..

...azt nem értem, h 5 perc van vissza, emberelőnyt kapunk és Ranieri nem hoz be egy Trez -t vagy Giovinco-t, hanem 2 cserével lezártnak tekinti a dolgot...nekem úgy tűnt nem is akarta igazán megnyerni ezt a meccset -sem-, hanem újra csak nem akart kikapni...így, hogy szeretne 2. lenni???
Nagyon kellene egy nyerő típusú edző végre!!! (aki tudja kezelni, motiválni a sztárokat és a fiatalokat is)

calciomax 2009.05.10. 22:30:52

7 pont marad. Jovo heten eloben nezem az avatast!

Hispan07 2009.05.10. 22:31:03

@daneeka: jah, de gondoltam, jobb az ilyesmin mielőtt túlesni ;)

giacinto 2009.05.10. 22:31:22

@Great Cornholio: szólni kell Kharjának, hogy 2-1-nél mindenképpen basszop negyet.

rexford 2009.05.10. 22:31:28

Szánalmas volt ez az egész, a haverok lejátszották a hétvégi sörmeccset.

Klárensz 2009.05.10. 22:38:52

Nem gondoltam volna, hogy ennyire unalmas meccs lesz ez, nem volt méltó a tegnapi 5-0 vs 1-3 vitához.

Amúgy a Milan gólja kabaréba illett, ahogy Inzaghi elhúzott a balszélen... csak néztem, hogy ez biztos Pippo?

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.10. 22:47:46

@Klárensz: Valamelyik Milan szurkoló, nem tudja miért fütyülik Seedorfot? Azért komoly érdemeket szerzett ő a Milanban. Rühellem az efféle szurkolói hálátlanságot.

JokerZ 2009.05.10. 22:49:21

hát ezek után inkább ki kéne toszni Ranierit mint bármelyik idei szégyenletes vereségünk után... egyszerűen majdnem szétrúgtam a növényeket, hogy 10 ember ellen sétálunk a pályán, mint egy BLSZ 4 rangadón - őrjítően szánalmas, ahogy Ranieri kapaszkodik a szaros kis állásába, amit ezek után már végképp nem érdemel meg.

*Fata* 2009.05.10. 22:49:22

Gratulálok a juvénak a bátor és szép játékért.
Meg lehet köszönni a bíró bácsinak a pontot.
Beszari banda........

szétbaszta a izét az óriásrobot 2009.05.10. 22:52:17

Felkérem a C. Zanetti fanklub jelenlévő tagjait, hogy kezdjék meg védőbeszédüket. Kezdjék azzal, hogy hányat passzolt összesen, majd folytassák azzal, hogy hányat előre. Köszönöm.

Ranieri pont olyan szánalmas, mint a csapata, rossz volt nézni ezt a mai Juventust. Semmit nem akartak ez ellen a fogalmatlan Milan ellen, meg is érdemelték volna, hogy befújják a(z egyébként jogos) tizit.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.05.10. 22:55:16

azért ennél a megye II.-es színvonalnál jobbra számítottam. ranieri meg mehet a büdös francba, remélem nagyon messzire zavarják el.

értékelhetetlen második félidő volt.

a milan hejehujázó szurkolói is választ kaptak azért, mert megmutatta az igazi arcát az ő csapatuk is. pedig hát ebben a juventusban nem volt sok ijesztő, leszámítva legrottaglie játékát.

Klárensz 2009.05.10. 22:56:16

@popp: Fene tudja, én se tudom ezt a jelenséget hova tenni. Oké, hogy lelassult, de mégiscsak fontos része volt sokáig a csapatnak, de talán úgy gondolják, hogy nem tudja betölteni a sajátmaga által hátrahagyott űrt a középpályán és mennie kell, csak ezt bunkón és türelmetlenül adják a tudtára.

giacinto 2009.05.10. 22:56:42

@szétbaszta a izét az óriásrobot: sztem Zanetti teljesen jó volt, elég jó zsugái is voltak, vkp létére abszolút jól passzol.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2009.05.10. 22:58:07

@szétbaszta a izét az óriásrobot: Sztem csak egyedül én fikáztam őt, a blog jelenlévői közül. :)

giacinto 2009.05.10. 22:58:09

@calciomax: Csak nehogy a milan elkúrja a vasárnap esti izgalmakat :) és áttegye a tombolást szombat estére :))

_alerob 2009.05.10. 23:01:12

@szétbaszta a izét az óriásrobot: akkor a juvénak is befújhatnák amikor Iaquintát basztatták. Tökmindegy, 1-1 reális, mert mindkét csapat szar volt. a Milan támadgatott, a Juve meg jól védekezett.

Van egy tippem, mégpedig, ha Del Piero játszik végig akkor minimum egy gólt lő. Köszönjük Ranieri. Nem baj, remélem holnap már olvasom az örömhírt, hogy Ferrara átvette a vezetőedzői posztot.

@*Fata*: Mit köszönjünk kinek? Ez olyan szánalmas, nyomod itt már mióta az idióta szöveged. Na, tegnap mindenki nagyra volt, hogy a milan aláz, alázott? Igaz, a Juve sem lőtt 3at. De akart? Mondtam, h a szar Juve is jó egy pontra. a Milan minimum akkora szar mostanság mint a Juve, csak összejöttek nekik a dolgok.

Ha valaki jól megnézte meccset, látta h a Juve leszarja mizu van. Kurvára leszarták az egészet, ez idegesít engem is. Mert ha nem, akkor Benito tippje nyert volna. Ennek a szezonnak lőttek, a harmadik hely meglesz. Ez a banda már többre nem süllyedhet. De Jövőre változások kellenek. Ranierivel kel kezdeni.

touristique 2009.05.10. 23:05:46

Volt itt 5-0-ás tipp, 0-3-mas, de végül egy teljesen semmilyen meccs kerekedett belőle. Én mondjuk őszintén szólva 0-0-ra tippeltem, de ez az 1-1 sem nagy különbség, a két gól tulajdonképpen egy zárójelet képez a meccs közepén. A töketlenség derbije, főleg Ranieri volt bátor, mikor a csapata emberelőnyben nem lépte át a felezővonalat.

Count Adyn 2009.05.10. 23:06:06

Ez miaszar volt gyerekek? Sétálgatunk eberelőnybekurvanyád?...

lezsolt 2009.05.10. 23:07:03

Amikor fél perc volt hátra, és a Juve kontrázhatott volna, akkor Poulsenék miért ÁLLTAK MEG a labdával a középpályán? Magyarázza már meg nekem ezt valaki, mert ilyet a büdös életben nem láttam. Az más, hogy Ranierinek jó az X, és még emberelőnyben se akart kockáztatni, de amikor fél perc volt hátra, akkor miért nem vitték végig a kontrát?

Amúgy jövő héten oktatja a Milant az Udinese, úgyhogy szombat este bajnokavatás.;)

heinrich · http://nst.blog.hu 2009.05.10. 23:09:47

A Ranieri nyektetés már elég unalmas, ebbe bele sem mennék, egész szezonban azt hozza, amit garantálni lehetett.

Viszont Juve játékosokat ilyen szánalmasan sétálgatni még életemben nem láttam, azt hiszem erre találták ki a _vérlázító_ és a _bicskanyitogató_ kifejezéseket, olykor méla undorral néztem, amit néhány játékos megengedett magának.

Paul Newman Jr. 2009.05.10. 23:13:47

Ferrara for president, a szart is kitaposná ebből a ganéj, sétafikálós bandából, még vért nem köpnek-hugyoznak. Ebben a sorrendben.

A 'Köpni kell' c. Bizottság nótát küldeném a csapat jó részének.

calcio_di_rigore 2009.05.10. 23:16:25

@lezsolt: A válasz egyszerű, elment volna a tippmix, ha erőltetik. Fasza kis összeborulások voltak a végén, mindenki mosolyog és boldog...

Én meg azt hiszem inkább pénzt keresek az utolsó fordulók bundameccsein, mint hogy idegeskedjek rajta.

calcio_di_rigore 2009.05.10. 23:17:42

@Paul Newman Jr.: Conte inkább, Ferraráról nehéz elképzelni. Mondjuk visszapofázni egyiknek sem lenne ildomos, az biztos.

Mala Suerte 2009.05.10. 23:17:42

Nem tudja valaki, min akadt ki a jó öreg Paolo?
[Aki egyébként a kisebb bakiktól eltekintve szerintem ma is remekelt, visszavonulásakor minimum egy karrierét végigkövető nst-posztot érdemel. (Valamint egy óriásposztert az egyik sporthetilapban. - Remélem.)]

_benito · www.nst.blog.hu 2009.05.10. 23:24:21

@heinrich: együtt néztük, de itt is jelzem, teljesen osztom a sporttárs véleményét.

még annyit tennék hozzá, hogy röhej volt nézni, ahogy mindkét csapat játékosai a seggükön veszik a levegőt a 75. perc után.

Mala Suerte 2009.05.10. 23:26:02

Ja még 2 dolog:

1. A videóbíró ötlet valóban kezd egyre égetőbbé válni, mára is becsúszott egy arcpirító tévedés.

2. Sergio Ramost a Milanba! :) A Realban úgysem terem számára sok babér, Milánóban pedig talán középen is megoldaná. Végülis Maldini is balbekként kezdte...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.05.10. 23:28:57

Ez tényleg olyan volt, mint a vívás. Annyira heinrich szavai jártak az eszemben, amikor néztem! Hihetetlen. :-)

Off:

(Érdekes ellenpróba volt át-átkapcsolni az Atlético-Espanyolra. Rájöttem, hogy ebben viszont tévedett heinrich. A spanyol foci nem RSG, inkább kézilabda.)

rexford 2009.05.10. 23:32:14

@*Fata*: Gratulálhatsz nyugodtan az aranylabdás-halmozó milánkádnak is az idei teljesítményért.

Hispan07 2009.05.11. 00:00:59

Totál szar volt mindkét csapat, sztem senki nem szólhat egy büdös szót se a másiknak.

*Fata* 2009.05.11. 00:32:47

akkor az utolsó gondolatok

Még tíz emberrel is jobban akartuk a győzelmet mint a juve, szvsz nem igazságos a pontosztozkodás.
Azt megszoktuk, hogy a kiscsapatok beállnak, ölik a focit és kontráznak, de, hogy 1 juventus tegye?
a tizi csak azok szerint nem volt jogos, akik nem szeretnék látni, a kiállítást nem tudom hova tenni, mert nem láttam semmit.
béke veletek

Count Adyn 2009.05.11. 00:40:16

@gabenito: Ranieri,mille cazzi nel tuo culo...

gabenito 2009.05.11. 00:47:42

kicsit szégyellem is magam, hogy így örömködök a szenvedéseteken. mondjuk örülnék, ha nem kéne a liláknak selejtezni :) bár erre semmi esély nincs, sőt szerintem a 4edik hely továbbra sem egyértelmű. Azt 91edik perces Criscito gólt nagyon rossz jelnek fogom fel

kroos 2009.05.11. 09:31:59

Uraim!
Most olvasok egy interjut Valentin Angelillo-val aki olasz gólrekorder az 1 bajnokságokban elért gólok számát tekintve 33-al.
Felice Borel -t elözte meg.Nos amit nem értek hogy pl. Gunnar Nordahl rugott 34 ill. 35-öt is.
Söt Gino Rossetti (torino) 36-ot is.
Valaki esetleg megmagyarázná mégis miért Angelillo a rekorder?

daneeka 2009.05.11. 09:38:39

@*Fata*: Melyik 11-esre gondolsz? Amikor Flamini befeküdt Iaquinta elé, vagy amikor lerántotta?
Vagy arra, amikor Dinnyó rátartott Chiellini bokájára, és még ő reklamált?
Fejezd már be a bírózást, szánalmas. Főleg, hogy nem múlt rajta semmi a csodacsapatodnak.

Gabez 2009.05.11. 09:55:50

Csak én láttam úgy, hogy nem Jakinta, hanem Flamini fejéről pattant a labda a hálóba? Nézzétek meg a lassításokat, HQ/HD-ban, lehetőleg. Egyébként az olasz ráfeküdt utána a francia arcára, ami azért csúnya jelenet volt.

Amit a második félidőben műveltek, az tényleg megye 2. Sőt, városkörnyéki albajnokság. Többször azt hittem, a bíró megállította a játékot, azért állnak le a zebrák egy-egy labdaszerzés után. Mi volt ez, emberek?? MIt akarnak a Juve játékosok? És Ranieri? Olyan sok hangzatos nyilatkozat után? Ejejj...szörnyű.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.05.11. 10:06:45

@kroos: Angelillo 18 csapatos bajnokságban lőtte. Úgy tudom azért!

_benito · www.nst.blog.hu 2009.05.11. 10:23:01

@Gabez: bakker, nem is mertem leírni, azt hittem, csak én láttam így. a ráfekvést nem vettem meg, simán elvitte a lendület, azért gyalulta bele a gyepbe, nem hiszem, hogy szándékos lett volna.

@kroos: kevesebb meccsen érte el.

Gabez 2009.05.11. 10:28:17

@_benito: én se gondolom, hogy szándékos volt, csak csúnya - szerencsére megúszta Flamini sérülés nélkül.

Itt egy viszonylag HQ videjó: www.mediafire.com/?iit2eonynmk

Ez a Várhidi Peti vajon Juve szurkoló lehet? :)

_benito · www.nst.blog.hu 2009.05.11. 10:44:10

@Gabez: tegnap teljesen igaza volt ranierivel kapcsolatban.

giacinto 2009.05.11. 11:45:59

@Gabez: bevallottan Fiorentina, de idén (számomra jólesően) elismerően beszél az Interről és jól leszólja (jogosan) a juvét és a milant :))

Korábban fordítva volt,Capello juvéját az egekig fényezte. :)

kroos 2009.05.11. 11:46:52

@_benito: @mbemba: AKKOR EZ JÓ NAGY BAROMSÁG.!!!!!!

freiwald 2009.05.11. 11:49:05

@_benito: Én sem foglalkoztam vele sokat, mert utólag nem számít ill. nem változtat semmin, ám rendesen belegyalulta karrak és testtel a földbe. Szóval szép szó a lendület, de én meg azt nem kajáltam meg, hogy ebben semmi szándékosság nem volt. Egyébiránt nem akarom mentegetni a csapat teljesítményét, mert nem sokat ért, de azért a gyepen tegnap egy gyatra csapat volt (Milan), meg egy gyatrább (Juve). Szóval a nincs tizi, de van kiállítás, meg ez a gól sem a Juvét dicséri, mert ez az egyébként ugye harmatos Milan még 10 emberrel is jobban akarta a győzelmet mint a Juve, pedig ennek a meccsnek tétje igazán csak a Juve szempontjából volt - hiszen ki gondolná komolyan, hogy az Inter 5p előnyből elveszítené a bajnoki címet??? - lévén nyakukban a Fio.

PACE E FORZA MILAN!!!

Élvezhetőbb, kiélezettebb 2009/2010 -e campionatot az olasz foci szerelmeseinek és gratula az Internek, mert bár nem szeretem sem őket, sem Adriano "fejesgóljait", mint csapat mégis ők érdemelték ki leginkább a scudettot.

Hispan07 2009.05.11. 11:49:07

@_benito: Mit mondott? Én nem sporttévét néztem.

@*Fata*: Egy oldalon állunk, ezért mondom: kár ilyeneket írni. Hulla gyenge volt tegnap a Milan, sajunos ez az igazság, és amúgy is régen rossz, ha ez ellen a Juventus ellen 11-eseket kell reklamálni a győzelemhez.

Okosan kell igazolni nyáron, mert be kell látni, az öregedő sztárokból egyszerűen már nem jön elő a bennük rejlő potenciál úgy, ahogy kéne.

ericcartmen 2009.05.11. 12:08:39

@giacinto: igen, mert Capello-mániás

freiwald 2009.05.11. 12:16:25

@Hispan07: Ez igaz és szerintem is Fata szövege kissé harap, de az ilyen ítéletek okán, búvik meg olykor-olykor az elkeseredett szurkoló mondataiban az a bizonyos "ha". És valóban, HA korrekt a bíró, akkor ma adott esetben más az eredmény. Nem vitatom, hogy mindkét csapat szar volt, mert azok voltak csak mindig van egy kevésbé szar és a táblázaton meg a statisztikákban is csak ez számít. Ezért támogatom a videóbíró bevezetését. Mindenkinek jobbat tenne a nyugodt lelkiismeret és nem kellene ennyi marhaságon vitatkoznunk, meg állandóan kirukkolnunk a magunk kis tüskéivel.

JokerZ 2009.05.11. 12:27:15

normális ember nem szeretheti Ranierit. Ilyen tejbetök jellegtelen nyomorultat soha életemben nem láttam. Mondom, ebből a szezonból pontügyileg nem hiszem, hogy sokkal többet ki lehetett volna hozni. Ugyanakkor az egyszerűen nem szabad, hogy a Juve edzője legyen, aki a 83. percben görcsös rángásokkal tereli hátra a csapatát, miközben emberelőnybe kerültek. Fájdalmas volt nézni azt, hogy egy ilyen taktikát ráerőltet mondjuk Iaquintára, aki még le szerette volna legalább egyszer futni Maldinit.

Tényleg nem lehet szeretni ezt az embert. Mondjuk azóta megvan róla a véleményem, mióta nyert helyzetből kizúgott a Chelsea-vel a Monaco ellen. Nem kell amúgy nagy csoda jövőre, csak egy Prandelli és egy Diego, azzal már lehet előre lépni.

Lencse. 2009.05.11. 12:32:24

Fiúk, nem láttam a meccset, de a kommentek kurva szórakoztatóak. :D

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.11. 13:22:50

@ericcartmen: A Capello-féle Romát is az egekig szopta annakidején a bajusz, jelzem jogosan ;-).

touristique 2009.05.11. 13:33:17

@_benito: és @Gabez: Nekem is úgy tűnt, hogy Flamini fejelte körülbelül 3 lassításig. Negyedszerre úgy, hogy Torghelle Sanyi ollózta. Aztán utána már tényleg Iaquintának tűnt.

giacinto 2009.05.11. 14:34:55

@popp: így még nagyobb elismerés hogy a Capello-nélküli Intert dícsérgeti egész évben :)

Egyébként egészen normális dolgokat beszélt, csak 1-2 félresikerült mondata volt neki, délután is, este is.

Gabez 2009.05.11. 15:32:49

Már szombat este, játék nélkül is bajnok lehet az Inter...akkor aztán jól berúgnak a fiúk (meg Milano egyik fele) és a Siena meg legyalázza őket vasránap este. ;)

Pontegyenlőség esetén amúgy mi dönt?

Count Adyn 2009.05.11. 15:39:57

Azért Milanosként 11est reklamálni az olyan, mint Interesként kezezést:D

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.05.11. 15:53:23

@kroos: Nem értem miért mondod, hogy baromság. És legfőképp: mi a baromság? Vagyis mire mondod?

Megnéztem azóta: igen, Nordahl 20 csapatosban rúgta, Borel II viszont 18-asban (34 meccsen 32 gól), Angelillo (33 meccs/33 gól)

szétbaszta a izét az óriásrobot 2009.05.11. 15:53:39

Ranierit nagyon gyorsan el kell takarítani a csapat környékéről. Őt egyébként is azért hozták, hogy csapatot építsen (ezt a feladatot többé-kevésbé megoldotta), talált és beépített néhány fiatalt, de a nyáron nagyon sok dolga lesz Clau utódjának:

Először is meg kell találni a megfelelő embereket a hiányposztokra, kezdve a jobbhátvéddel, és a két szélső középpályással. Aztán kell egy vezér, aki köré lehet építeni a csapatot, mert ennek a mostaninak semmije nincs.

Akikről eddig szó van, nem jelentenek akkora erősítést, amekkorára szükség lenne.

horas 2009.05.11. 21:03:01

hol van az olasz poszt?

freiwald 2009.05.11. 21:30:15

A vendég torinóiak mestere, Claudio Ranieri maximálisan elégedett volt a milánói pontszerzéssel.

„Az elmúlt időben sokan kritizáltak, de ez a meccs bebizonyította, amit én eddig is tudtam, hogy jól végzem a munkám. A szerencse csak akkor szegődik melléd, ha megérdemled. Ma este azért tudtunk hátrányból egyenlíteni, mert nagyon akartunk pontot szerezni. Elégedett vagyok a produkciónkkal” – mondta Ranieri, aki hozzátette, mindent meg fognak tenni, hogy a hátralévő mérkőzéseken megelőzzék a tabellán a Milant.”

calciomax 2009.05.12. 00:43:51

Azért Interesként örülök hogy abban a korban élek amikor az Inter 4-et nyer zsinórban és nem érdekel hogy hogyan....akkor is 4! -ha el nem b@sszuk.

kroos 2009.05.12. 07:33:52

@mbemba: Azért mert nordhal sérülés miatt nem is játszott annyi meccsen mint az argentin,hiába 20 csapatos volt a bajnokság.

kroos 2009.05.12. 07:43:10

@kroos: visszavontam,nem játszott kevesebbet.Összekevertem egy másik svéddel.
De játszhatott volna kevesebbet,a gól az meg gól.Vagy akkor Illés is jobb Mint Deák Bamba mert ö 12 csapatos rendszerben is gólkirály lett?

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.05.12. 08:30:50

@kroos: Értelek én! Azt hiszem igazad van az elvvel. Hogy Illés B. mekkora volt, arról nem fogunk vitatkozni. :))

kroos 2009.05.12. 08:35:39

@mbemba: Nem hát.Mivel az sem lehet vita tárgya hogy kék-e az ég,vagy zöld-e a fü.

Gabez 2009.05.12. 09:16:10

@calciomax: hogy hogyan? simán. ;)

Sztem lesz 5. is, ahogy elnézem a vetélytársakat...jövőre csak nagy szerencsével (mondjuk elkapják a fonalat 30 meccsre vagy az Inter bénázik, esetleg sérüléshullámozik) vagy nagyon sok pénzzel (3-5 új húzóember mindegyikbe) nyerhetnek scudettót azokkal a csapatokkal.

Mr.AT 2009.05.12. 12:07:40

@freiwald: Nem tudom eldönteni, hogy Ranieri

1. Annyira próbál kapaszkodni a székébe (amihez hasonlót ezután nyilván nem mostanában ajánlanak majd fel neki), hogy minden jelentéktelen kis biszbasz dolgot érvként próbál még beállítani maga mellé.

vagy

2. Szándékosan hergel most már mkit, egyfajta sértődött önigazolással. Úgy érzi, csak úgy szimplán simán lemondani és elsunnyogni az nem elég, fontos, hogy egy életre megutáljanak és a városból is kitiltsanak, mielőtt elmész. :-)

Milánóban csak a 3 pont lett volna az elfogadható a jelenlegi helyzetben. Elvárhatónak nem elvárható, ismerve a két csapat játékerejét és pláne formáját, de elfogadni csak azt lehetett volna, ha körömszakadtáig küzdtünk volna, lerúgtuk volna minden második milánói veséjét, és úgy gyepszőnyeget kellett volna hozni, úgy szétrúgtuk volna a meglévőt. Ha így egy pont lett volna belőle, azt mondom, megpróbáltuk, mindent beleadtunk, de ennyit tudunk csak, sajnos.

De ezt a sétálgatós, beletörődös, mindent leszarós attitűdöt én a saját kis baráti focicsapatunkban sem fogadom el, nemhogy egy nem kis tétre menő rangadón az olasz rekordbajnoktól.

Ez a lelketlen, beszari, gyáva, minden büszkeséget sutba dobó alakoskodás mutatja igazán, mennyire kudarcot vallott Ranieri, mint Juve-edző.

Mr.AT 2009.05.12. 12:09:41

@kroos: Teljesen egyértelmű, hogy nem mindegy, hogy 1 meccsen rúgsz 10 gólt, vagy 10 meccsen rúgsz ugyanennyit. Ez nem hogy nem baromság, hanem teljesen logikus statisztikai alap.

Mr.AT 2009.05.12. 12:12:12

@touristique: LOL :-) A Torghelle Sanyi nekem is feltűnt, csak nem mertem mondani. :-)

Hispan07 2009.05.12. 16:16:53

don Silvio immár nyíltan Ancelottit teszi felelőssé az eredménytelenségért - vagyis Röfipofi milanos napjai valszeg tényleg meg vannak számlálva.... kérdés ki jön? Van Basten? Rijkaard? Allegri? Spaletti? Ranieri? ;)

ja egyébként: _benito, poszt...?

freiwald 2009.05.12. 16:51:46

Mint Milan szurkoló is világos számoma mit érez ma egy juventino. Ez a jelenség, amit Ranierinek hívnak, nem tesz jót sem az olasz futballnak, de igazából még a közvetlen veélytársaknak sem.

Ami Ranierit illeti ez a klasszikus szalmaszálban kapaszkodok és hatalmasakat vergődök esete. Érzi a vesztét, de nem bírja magának bevallani mekkora egy balfék. Tán azt reméli vmi csoda folytán megelőzi a Milant, vagy lezuhan az albániai zsíroskenyérmeccsről visszatérő piros-fekete csapat gépe. Mondjuk jelen esetben szerintem sanszosabb, hogy őt lövik ki a holdra azzal a bagázzsal együtt, aki őt a vezetőedzői székbe ültette:)

freiwald 2009.05.12. 16:52:55

Az előző válasz természetesen @Mr.AT :)

_benito · www.nst.blog.hu 2009.05.12. 16:58:04

@Hispan07: ma este, ha minden jól megy.

bocs a késésért, rámrobbant a fostenger, de már mosakszom.

horas 2009.05.12. 19:13:22

NA már hivatalosan is a nagymamája csapatában játszik Adriano

calcio_di_rigore 2009.05.12. 21:42:55

Akkor szögezzünk le pár dolgot:

1, Ranieri jó edző, simán a Serie A-s átlag felett van.
2, a Juventusból 1,5 évig kihozta amit ki lehetett, sőt, annál jóval többet is
3, végül azért bukik meg, mert még mindig nem ismerte meg, hol dolgozik.

Személy szerint kívánom neki, hogy kapjon egy jó csapatot a Juve után, és ne foglalkozzon a kritikákkal. Én sem szeretném már a Juve edzőjének, de akik káromkodva kritizálják, bekaphatják a brét, tövig.

giacinto 2009.05.12. 22:16:24

Az nem lehet hogy a játékosok _edzőbuktatás_ jelleggel álldogáltak a pályán?

calcio_di_rigore 2009.05.12. 22:17:05

@Mr.AT: Egy Juventus játékos, több millió eurós fizetéssel ne az edzőjétől tegye függővé hogy hajt vagy sem, vagy különben úgy kell kihajítani Torino környékéről is, hogy a lába se érje a földet.

Hihetetlenül szánalmas és nevetséges, hogy valakik egyetlen személyben látják a bűnbakot, és a flegma Camoranesi, vagy az öt perc után lépni sem bíró Del Piero stb. meg szót sem érdemel.
Hát a lószart, mama.
süti beállítások módosítása