Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Bajnokok Ligája-sorsolás LIVE

2008.12.19. 11:58 nou san trafford

Mielőtt nekiveselkednénk a Bajnokok Ligája-sorsolásnak, lássunk két fontos alapszabályt, hogy ezekkel már később ne kelljen foglalkoznunk:

-    Azonos szövetség által benevezett (aka: egy országbeli) csapatok nem kerülhetnek össze.
-    A csoportok második helyén végzett csapatok játsszák az első mérkőzést otthon, tehát a visszavágó a csoportelsők otthonában lesz.

Őket sorsolják: Roma, Panathinaikosz, Barcelona, Liverpool, Manchester United, Bayern München, Porto, Juventus
Hozzájuk: Chelsea, Inter, Sporting, Atlético Madrid, Villarreal, Lyon, Arsenal, Real Madrid

Chelsea-Juventus (ennek senki nem örül, szerintem)

Villarreal-Panathinaikosz (lesz megint kiscsapat a nyolc között)

Atlético Madrid-Porto (A portugálok az ilyeneket meg szokták nyerni valamiért)

Sporting-Bayern München (véletlenül a Bayern lett a szerencsés)

Lyon-Barcelona (Senki nem állhat a Barca útjába, jobb lett volna valaki mást látni meghalni)

Real Madrid-Liverpool (0-0, 0-1 g: Agger, 115. perc)

Roma-Arsenal (Ennek örülnek, most még mindkettő verhetően tartja a másikat)

Inter-Manchester United (Muhaha! Bocs.)

305 komment

Címkék: beharangozó bl

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr12831384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.12.19. 12:03:07

elmentem ebédelni, jóétvágyat Mindenkinek:)

WallyB 2008.12.19. 12:06:12

Jujj, de izgi, rögvest kezdődik...

WallyB 2008.12.19. 12:09:36

Kezdjétek mááár...

WallyB 2008.12.19. 12:11:50

Chelsea-Juve... valahogy megéreztem, amikor a cselszkit bemondták.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.12.19. 12:12:37

meg.szta a k.rva anyját a blog.hu, azt!

WallyB 2008.12.19. 12:12:47

Villareal-Panathinaikos, egy "kicsi" máris a nyolc között.

WallyB 2008.12.19. 12:13:32

Sporting-Bayern München

WallyB 2008.12.19. 12:14:21

Pedig én bíztam a bőrgatyásokban...

WallyB 2008.12.19. 12:14:57

Atletico-Porto... akkor az Internek maradt a Barca, MU és Liverpool... szép lesz.

WallyB 2008.12.19. 12:15:40

Lyon-Barcsellona... jó kis páros lesz.

Vaader 2008.12.19. 12:16:04

annyát az uefának...

WallyB 2008.12.19. 12:16:42

úúúúúúúúúúú... Madrid-Liverpool... akkor nekünk "marad" a Man Utd... ez az igazi ö'öm bódottá... és akkor Arsenal-Roma. Szép.

Gabez 2008.12.19. 12:16:56

Inter - Mu jeah ;)

Gabez 2008.12.19. 12:18:49

Chelsea - Juve
Villareal - Pana
Sporting - Bayern
Atletico - Porto
Lyon - Barca
Real - Liverpool
Inter - MU
Arsenal - Roma

Király meccsek!

WallyB 2008.12.19. 12:18:52

Szép meccseket előtt állunk, durva, hogy a Villareal-Panathinaikos kettősből az egyik a nyolc között van, míg a ManUtd, Chelsea, Juve, Inter négyesből csak kettő... mindegy, aki nyerni akar, annak mindenkit meg kell vernie. José kötheti felfelé az alsóneműt...

kroos 2008.12.19. 12:19:51

,,véletlenül a Bayern lett a szerencsés)"---jónak tulok aki ezt beirta mert véletlenül az utóbbi 9 évben nem kaptunk ilyen csapatot,csak a real,chelsea,arsenal,milan.....

WallyB 2008.12.19. 12:20:31

Nevess csak Benito, nevess... :)
Csak nehogy a Chelsea-Juve után sírni kelljen... :)

Romanista 2008.12.19. 12:21:14

Na hát kb az Arsenal az aki a langyos víz volt a mi szempontunkból, "pikáns" lesz!

_benito · www.nst.blog.hu 2008.12.19. 12:21:59

énvótam, toni :)

felejts el ezzel a szar dumával, toni, a bayern mióta a világ világ óriási röfikirály a nagy képet nézve (néha becsúszik ez-az, de ennyi)

Romanista 2008.12.19. 12:22:12

"Nevess csak Benito, nevess... :)
Csak nehogy a Chelsea-Juve után sírni kelljen... :)"

Chelseat már siratta olasz idén!
Anglia-Olaszország megint...

drosiii 2008.12.19. 12:23:32

sztem egész jó kis sorsolás lett.

kroos 2008.12.19. 12:25:33

fasza.
te is fiam benito....szerintem a te röfi dumád a szar meg demagog és sztereotip is.

sundin 2008.12.19. 12:27:24

3 angol-olasz párharc, komoly. A Liverpool meg lesz b*szva :)

BruceWayne 2008.12.19. 12:27:37

uhhh milyen szópárbajok lesznek itt februárig:-)

jegelni kéne a témát január végéig mert addig még sokat fordul a világ és fog is

egyébként jól összesorsoltak mindenkit, az outsider pároknak sokan biztos nem örülnek, bár így legalább lehet nézni minden fontos meccset élőbe :-)

Henke 2008.12.19. 12:28:31

mivel optimista alkat vagyok, ezért a legjobban a Real-Liverpool meccset várom. Bármelyik is esik ki, örülni fogok! :D

drosiii 2008.12.19. 12:28:37

TV mit ad majd? chelsea-juve, inter-mu?

Azazello007 2008.12.19. 12:28:59

Hmmm...a bőség zavara. Melyiket nézzük...?! A Lyon pedig figyeljen Lionel Messire.:-)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.12.19. 12:30:26

A spanyol csapatok szemszögéből ez egy kivételesen szerencsés sorsolás. A Villarreal és az Atlético is egyértelmű esélyes, a Barca is kaphatott volna nehezebbet (értsd: az Intert), egyedül a Real járt pórul.

Persze a tegnapi UEFA-kupa nap után óvatosan az esélyességgel. Óriási csalódás volt a Sevilla kiesése, akkor is, ha ezt nagyrészt a hülye lebonyolítási rendszernek köszönheti. (Értsd: aki az utolsó körben játszik a későbbi továbbjutóval, az három pont fórral indul...)

WallyB 2008.12.19. 12:30:47

Henke, majdnem egyet is értek... Bayern-Real esetében teljesen osztanám a véleményed.

Törteli Tivadar 2008.12.19. 12:30:56

hát persze, hogy megkaptuk a cselszkit...

Henke 2008.12.19. 12:31:14

nagyon jó sorsolás lett szerintem! kb mindegyik meccset meg akarom nézni valamiért. most mintha nem az a szokványos lett volna... -lehet hogy véletlenül mindegyik golyót lehűtötték? ... :P

kroos 2008.12.19. 12:31:27

Ja mert te tudod az igazat.mi meg ,,csak" a véleményünket irjuk.

sporttárs 2008.12.19. 12:32:24

Jaja, mákkirály Bayern, ki nem fogadta volna le? Szerintem Lisszabonban már tegnap betiltották a bőrgatyát.

Az Inter-MU óriási, Mourinho hosszú kabátja ismét loboghat, vagy győz a fergusoni micisapka?

A Barcánál (és általában a Barcáról) szerintem úgyis azt gondolják, ők bárkit bármikor bárhol megvernek, és hát tudjuk, nem juthat a Lyon el messzire, ha...

Jó ez a Chelsea-Juve is, és a visszavágó se lenne rossz egy londoni 1-0 után.

Roma-Arsenal: élvezhető lesz, az biztos.

Juande Ramos meg visszatérhet Angliába, biztosan alig várta már. Torres meg a Realt.

calcio_di_rigore 2008.12.19. 12:33:02

Nah, kéne nyomni egy 3-0-ás szériát az angolok ellen, úgyhogy Forza Juve, Roma, Inter!:)))))

BruceWayne 2008.12.19. 12:33:59

ugy pont 10 éve volt utoljára Inter-MU?

angolok - Chelseat kivéve - haza!!!

Romanista 2008.12.19. 12:34:05

Az Inter-Mu Mourinho-meghatározó lesz ha jól sejtem!
Az Atletit nagyon nem akartam volna, a Lyon, Villa lett volan az igazi,de ez így is jó.

kroos 2008.12.19. 12:34:59

ezt a mákkirályt meg tudja valaki magyarázni?????
de tényleg.én tudok ellenpéldát.82-villa ellen,87 porto ellen,99-mu-ellen.ti jöttök.

Henke 2008.12.19. 12:35:21

kroos ezt nekem irtad?

drosiii 2008.12.19. 12:36:30

Nera, jól tudod. hasonló végkimenetellel kiegyeznék. Juvét is megkaphatjuk utána, na meg a Bayernt a döntőben :P

Henke 2008.12.19. 12:37:55

a párosított nevek sorrendje azt is jelöli hogy ki kezd otthon és idegenben? mert akkor a pool mu barca esélyei nőttek meg sztem a legjobban

Romanista 2008.12.19. 12:38:27

cdr!
Nah, kéne nyomni egy 3-0-ás szériát az angolok ellen, úgyhogy Forza Juve, Roma, Inter!:)))))

ezzel teljesen egyet értek! az a durva hogy annyira nem akarom látni az MU-t hogy az Internek fogok(okés kb 90percig,nagyon nagyon kicsit szurkolni)
A Juve meg már csak az olasz becsület miatt nyerjen!

egyébként a Roma-Arsenal: London: 0-0, Róma: 4-3 hosszabítás (2-2 után) Panucci 116perc,szöget utáni fejes,véres drámával. Kábé.

giacinto 2008.12.19. 12:38:37

asszem 98/99-ben volt Inter-MU. traffordon 2-0, Meazzában vezttünk 1-0-ra Ventola góljával, nyomtuk végig, de valamelyik ébenfiú betalált és 1-1 lett. A MU megnyert e asorozatot akkor.

calcio_di_rigore 2008.12.19. 12:38:42

Ranierit szerették Cselszkijben nem? Remélem a meccsek után nem fogják.:)

giacinto 2008.12.19. 12:39:32

egyébként tudjátok hogy mi szokott történni a címvédővel a 16 között? :))

drosiii 2008.12.19. 12:40:12

kroos, engem kivételesen nem zavar, hogy a Bayern nem top ellent kapott. Szóval hagyjad nyugodtan. Barcelona az amelyik megint "könnyebb" ellenfelet kapott. Kíváncsi lettem volna arra, hogy mit kezd az Interrel vagy a Panathinaikosszal ;)) Chelsea-nek is végre jutott valami nemesebb feladat, mint nagy nehezen legyűrni a Fenerbahcet.

kroos 2008.12.19. 12:40:46

érdekes hogy senki sem válaszol...

Mr.AT 2008.12.19. 12:40:50

Vicces a 3x angol-olasz párosítás. Hajrá Serie A, hajtsuk haza a nagypofájú hőzöngő vörösorrú k*csögöket a szigetükre, hadd tanuljanak ráérő idejükben majd rögbizni tavasszal. :-)

Romanista 2008.12.19. 12:41:58

AT,Cdr gia!


baszki mekkora olasz összetartás lett már hirtelen fiúk!! Tipikus olasz!

el sastre 2008.12.19. 12:41:59

@ giaconto
ami a reallal? :))))

rizla 2008.12.19. 12:43:36

chelsea - juventus 2
villarreal - pana 2 (a MEGLEPETÉS)
atletico - porto 1
sporting - bayern 2
lyon - barca 2
real madrid - liverpool 1 (meglepetés 2)
roma - arsenal, erre tippelni sem merek
inter - MU 1

Mr.AT 2008.12.19. 12:43:41

Romanistához hasonlóan őszinte lelki megroppanást átélve ugyan belül, de 2x90 percig én is szívből drukkolok az Internek majd. :-) Inkább Ibra lófejét nézem, mint a friss aranygolyós terpeszes cowboyfiú pöffeszkedését. :-)

giacinto 2008.12.19. 12:44:32

FORZA ITALIA!
na most azt hiszem nem lesz 3 angol a 4 között, poén lenne ha amár a 8-ba is alig jutnának be.

ez tényleg a spanyolok sorsolása volt ezzel hogy az angolok és olaszok leirtják egymást.

Basti · http://borgatya.hu/ 2008.12.19. 12:45:17

a fenébe ezt a piszok szerencsét.;))) Pedig annyira megnéztem volna egy küszködő Realt az Allianzban =P

Inter vs. MU - mégis van futballigazság!!! MUHAHA xD

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.12.19. 12:46:24

Hevenészett sorrend arról, hogy melyik párosítás a legizgalmasabb.

1. Lyon-Barca (naná...)
2. Inter-MU
3. Real-Liverpool
4. Chelsea-Juventus
5. Atlético-Porto
6. Roma-Arsenal
7. Sporting-Bayern
8. Villarreal-Panathianikosz

Valaki kérdezte, hogy a sorrend azt jelzu-e, hogy ki kezd otthon. A válasz: igen, és ez már azzal eldőlt, hogy ki hanyadik lett a csaoportban. A csoportelsők otthon játszhatják a visszavágót.

Henke 2008.12.19. 12:46:36

Romanista: ja, "odahaza" a saját kis serie a posztotokban szétszeditek egymást mint őrült foxi a lábtörlőt, itt meg durrogtok, hogy angolok haza ijáijáóó:D ez tényleg jó, az olaszok tényleg ilyenek :)

caralho voador 2008.12.19. 12:47:56

Először mérges voltam a rohadt mákerekre, de már rájöttem, hogy nem baj. Annál viccesebb lesz, amikor a bayern kiesik a sporting ellen... :)))
Ezt a "kb. 4-5 előrehozott döntő már a nyolcaddöntőben, mellette meg kicsik harapdálják egymás torkát" gyakorlatot meg már baromira unom.

Asidotus 2008.12.19. 12:48:25

Az Inter - Manchesteren csak nevettem...:) Ilyenkor büntetés a csoportmásodik, de ha a Manchesternek meg nem jutalom Murinho gárdája. (Ha belegondolok, hogy a két csoport kölcsönösen egymást kapta, a Villareal járt a legjobban! Még jó, hogy nem verték meg a Manchestert, most hogy anyáznának)
A Chelsea-nek nagyon nem örültem, de a Liverpoolnak tán még kevésbé,

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.19. 12:49:09

Igen, igen gyerünk olaszok. Van esélyünk elkapni Wenger suhancait! Forza Roma!

"véletlenül az utóbbi 9 évben nem kaptunk ilyen csapatot,csak a real,chelsea,arsenal,milan....." (kroos). - annál fájdalmasabb lesz a kiesés ;-)!

drosiii 2008.12.19. 12:49:36

kemény lenne ha a 4 angol jutna tovább. de sztem Liverpool és Arsenal amelyiknek sikerülni fog. Csapatom ellen beszélek, de a mostani forma alapján kevés a támadójátékunk a győzelemhez az Inter ellen, ha nem játszik Burdisso.
mindenesetre a tippek:
chelsea - juventus 2
villarreal - pana 2
atletico - porto 1
sporting - bayern 2
lyon - barca 1
real madrid - liverpool 2
roma - arsenal 2
inter - MU ???????? remélem 2

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.12.19. 12:50:01

"a Villareal járt a legjobban! Még jó, hogy nem verték meg a Manchestert, most hogy anyáznának"

:-)))

Ez jó.

Henke 2008.12.19. 12:50:08

akkor megéri elsőnek lenni. lehet hogy közhely, meg statisztikát is lehet idenyomkodni, szerintem a visszavágón jobb otthon lenni

Walmer 2008.12.19. 12:51:01

szar mákos spanyolok. tavaly is megkapta a Sevilla a hulladék fenert (az, hogy még tőlük is kiszoptak más tészta). Most meg: Villareal - Pana, Barcal-Lyon, Atletico - Porto. Fasza. Két szar csapat tuti lesz a 8-ban. Az angoloknak tulajdonképpen mindegy ki jön. A MU sokkal jobb, mint az Inter, A Chelsea erősebb a Juvénál (a nyugdíjas elég lehet egy Real ellen, meg a Serie A szanatóriumában, de Chelsea középpálya ledarálja), a Romát keresztbe lenyeli az Arsenal, még a B csapatával is, a Real meg jelenleg kieső helyen lenne az angol bajnokságban.
A

kroos 2008.12.19. 12:51:03

Ok.akkor mégegyszer.
Real,Arsenal,Chelsea,Milan,Mu.ezeket kaptuk az utobbi 8 évben.

rizla 2008.12.19. 12:52:28

drosiii: "lyon - barca 1"

ezt hogy?

Henke 2008.12.19. 12:53:19

szerintem a villareal behúzza a meccset a pana ellen. csakúgy mint az atleti a portot

Azazello007 2008.12.19. 12:53:57

Meggyőződésem, hogy a Panathinaikosz legalább a negyeddöntőig eljut az idén; az elmúlt évek tapasztalatai erre mutatnak.

A Lyon-Barca tényleg durva lesz, de kijárna már Guardioláéknak egy elitcsapat -- idén még nem láttam őket normális ellenfél ellen.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.12.19. 12:54:07

Az Inter-MU-n tényleg az a kérdés, hogy melyik az ellenszenvesebb, Ibra vagy Cé. (Szimbolizálják csapatukat.)

Hát egyértelműen Cé. Hajrá, Inter! :-)

rexford 2008.12.19. 12:54:13

Úristen, hogy lehet a legnagyobb ellenfélnek (eufemizmus!) drukkolni?!

giacinto 2008.12.19. 12:55:10

Egyébként kiemeléses rendszerben csak a MU-Inter és a Barca-Lyon nem jött volna össze, a többi párharc ugyanúgy kijöhetett volna. pl. Pool-Real, Chelsea-Juve stb

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.19. 12:55:46

csöncsön, a Roma-Arsenal párharc az Emiratesben kezdődik!

CS0ki 2008.12.19. 12:55:49

rizla:

Hát ez???

"real madrid - liverpool 1 (meglepetés 2)"

drosiii 2008.12.19. 12:56:01

rizla, hát osztottam, szoroztam és ez jött ki. Nem tippelhetek meglepetést?

zotya72-ből 2008.12.19. 12:56:10

köszönöm istenem!!!

ynwa

Azazello007 2008.12.19. 12:57:21

kroos: én tudom, hogy mi az igazság, és tényleg nem vagytok makkerek (én is néztem focit az elmúlt tizenpár évben), de a Bayern egyszerűen annyira undorító, hogy a legtöbben képtelenek objektíven szemlélni a teljesítményüket:-)

gerhard gerhards 2008.12.19. 12:57:38

giacinto 2008.12.19. 12:38:37
igen, Scholes volt az az ébenfiú.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.12.19. 12:58:12

@Walmer

És még én vagyok elfogult a spanyolokkal. :-))))

kroos 2008.12.19. 12:58:58

Ezt inkább eltudom fogadni mint a kákerek vagytok-ot.Vagy aki szerint igen az irja má meg miért?
ok a schalke ellen nyertünk egy veszélyes bajnokságot.
tovább...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.12.19. 12:59:58

@popp

Jogos, félrevezetett az NST. Egyébként ott is: hajrá, Roma!

(Ritkán drukkolok ennyi olasz csapatnak egyszerre...)

el sastre 2008.12.19. 13:00:09

Ezt már nem hiszem el......
A spanyol bajnoki rangadók előtt, azért nem volt " nagy szám " a Barca teljesítménye, mert még nem játszott a nagyokkal.
Most hogy ennek 3/4-ét letudták, ( az ismert eredményekkel) ismét jön a régi szöveg.
Unalmas.....

DelPipa 2008.12.19. 13:00:19

Megbasszuk a cselszkijt, a 3 angol-olaszból én itt érzem a legnagyobb olasz esélyt.
Az Internél meg a legkevesebbet. Bayern bent van a Barcával együtt (sztem a Barca a világraszóló mákos, lásd tavalyi kamu-sorsolás egészen az elődöntőig szédített őket). De azért mégis, hátha Benzemának most bemegy, nem úgy mint a németek ellen.
Azt sem fogom tudni hova kapkodjam a fejemet olyan meccsek lesznek :D:D

FORZA JUVE!!!!!

Henke 2008.12.19. 13:00:39

Azért én inkább MuU-nak szurkolok. Egyrészt gyerekkorom óta szeretem őket, Cét viszont így kénytelen vagoyk megtűrni:D Az Inter meg...hát nekem nem oszt nem szoroz, de a haveri körben vannak Milan meg Juve drukkerek, én meg személy szerint olaszoktól a Roma játékát szeretem -na jó kicsit a másik kettőjét is nagyon picit - szóval marad hogy az Intert nem, aztán Inter-MU 2
Go Reds! /ezt de régen írtam

donnelly · http://nst.blog.hu 2008.12.19. 13:00:58

Szerintem az Inter rohadtul kevés most ahhoz, hogy gondot jelentsen a MU-nak.

Roma-Arsenal - ez LOL, összesítésben 8-8 és büntetőrúgások.

A Madrid-Pool meccsek vagy nagyon ócskák lesznek, vagy nagyon ócskák. A Real egyelőre nem nagyon tud mit kezdeni az ilyen jellegű csapatokkal, de tán Ramos kamatoztathatja komoly szigetországi tapasztalatát.

Lyon-Barca: Nem jut a Lyon el messzire, ha nem figyel Lionel Messire...

A Bájern lenyomja a flikkflakkosokat, történjék bármi.

A Porto viszont sajnos tovább fogja mákolni magát az Atletico ellen, még ha a Vicente Calderónban lesz is a visszavágó.

Villareal-Panathinaikosz: országos egyes, de Henk bácsi okozhat meglepetést.

Chelsea-Juventus: szintén fiksz egyes, de ezeken a meccseken össze szokott jönni a dolog a Juvénak. Minden esetre ez lesz a torinóiak "valódi értékmérője".
(Én kérek elnézést ezért a frázisért.)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.19. 13:02:20

kroos, a leverkusen ellen szintén egy necces bajnokság, a tavalyi Geta elleni UEFA negyeddöntő, a Real elleni legutóbbi párharcotok, amikor Ramos gólját nem adták meg 85. percben, csak így hirtelen! Arról nem beszélve, hogy tizenegyesekkel Bl-t nyerni eleve szerencse.

rizla 2008.12.19. 13:03:03

csoki: a realnak előbb-utóbb el kell kapnia a fonalat, olyan nincs, hogy ennyi ideig senyvednek. juande ramos sok kupát nyert már, a bajnokság elúszott, egy sorozat maradt: a BL. és egyébként is, annyira sansztalannak tartják szerintem a madridot, hogy most már csak kijön az esélytelenek nyugalma.
a liverpool is kupacsapat persze, de nem lehet mindig szerencséjük. a focijuk kb hasonló, néha látványos, néha dögunalmas robotolás. és ami fontos körülmény: ezúttal harcban vannak a bajnokságért. most először lesz olyan - feltéve, hogy tavaszig nem szúrják el - hogy a BL-ben nem a liga szenvedéseit kell kompenzálniuk. ez új helyzet. torres meg sérülékeny.

mickeyknox 2008.12.19. 13:04:41

nagyon nem szeretem egyiket sem, de hajra real és hajrá inter!

donnelly · http://nst.blog.hu 2008.12.19. 13:05:23

Szerintem amúgy nem Agger góljával nyer a 'Pool, hanem Dossenáéval:DDD

spanyol inkvizíció 2008.12.19. 13:05:30

na de donnelly, nem is most kell játszani

rizla 2008.12.19. 13:05:31

drosiii: de tippelhetsz meglepetést, csak nem értem miért pont erre. a lyon kb valencia-szintű csapat

Gabez 2008.12.19. 13:07:23

"de valamelyik ébenfiú betalált és 1-1 lett." Az az "ébenfiú" Paul Scholes volt, nem? ;)

Henke 2008.12.19. 13:07:24

rizla:
"és egyébként is, annyira sansztalannak tartják szerintem a madridot, hogy most már csak kijön az esélytelenek nyugalma": tartom a véleményt. egy Madridot sosem szabad leírni -van még pár ilyen csapat

rizla 2008.12.19. 13:08:03

"Chelsea-Juventus: szintén fiksz egyes, de ezeken a meccseken össze szokott jönni a dolog a Juvénak. "

a chelsea annyira fos idén a rangadókon, hogy pont az ilyen sündisznótaktikával játszó juventus ellen szaladhatnak bele könnyedén a késbe. annyira súlytalannak tetszik az egész chelsea valahogy idén.

donnelly · http://nst.blog.hu 2008.12.19. 13:08:25

OFF

Sundin >>> Canucks
No comment.

ON

kroos 2008.12.19. 13:08:48

-mi volt benne a necces?végig kiegyensulyozottabbak voltunk,és jobbak is.
-Sokan elfelejtik hogy az mint minden más kupa találkozo 2 Meccsböl áll.és mivel az elsö meccset nem láttad ezért ezt haggyuk is.
-a midrid ellen az tényleg felháborito volt hogy nem 3 gollal nyertünk.csak poldi hagyott ki 3 ziccert.+ramos kézel mentett szögletere egy beadást,amiért nem kaptunk 11-est.Nincs vita ott jobbak voltunk ezt a madridisátk is elismerték.
-a Bl-döntöben is jobbak voltunk föleg miután lehozták aimar-t.Több helyzetünk volt,többet volt nálunk sokkal a labda,mindenben jobbak voltunk.
és elötte a reál-t és a MU- ODA-VISSZA VERTÜK.szoval megérdemeltnek érzem azt a sikert.
de azért ez nem volt rossz probálkozás popp...

CS0ki 2008.12.19. 13:09:10

rizla:

kicsit félreértelmeztem az eredeti hozzászóládos, azt hittem meglepetésként írtad, ha a liverpool megy tovább.
Így már érthető.

"és ami fontos körülmény: ezúttal harcban vannak a bajnokságért. most először lesz olyan - feltéve, hogy tavaszig nem szúrják el - hogy a BL-ben nem a liga szenvedéseit kell kompenzálniuk. ez új helyzet. torres meg sérülékeny. "

Ez viszont abszolút igaz, én is ezeket hoztam fel máshol! De messze van még a játéknap, majd kiderül hogy áll a dolog akkor.

rizla 2008.12.19. 13:09:31

"Szerintem az Inter rohadtul kevés most ahhoz, hogy gondot jelentsen a MU-nak."

a milan is kiverte az MU-t ne feledjük. igaz, akkor kakáék már leszarhatták a bajnokságot. mondjuk az inter nem lehet ENNYIRE szar és peches, hogy megint kizúgjon korán. röhejes lenne.
szerintem cambiasso kinyírja c. ronaldot, ibrahimovic meg eltalál egy lövést, és csókolom. san siroban 0-0

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.19. 13:10:15

donnelly, az Atleti -Porto visszavágója Portoban lesz!

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.19. 13:11:37

Az Inter mellett szól az is, hogy, legtöbbször a tizenhat között zúg ki a címvédő!

sporttárs 2008.12.19. 13:13:42

Olyan részletesen, mint rizla, nem tudom megmagyarázni, de az érzésem nekem is az, hogy a Real kiveri a Liverpoolt, márcsak azért is, mert oylan nincs, hogy most már mindig a 16 között búcsúzik. :) Az vitathatatlanul fontos tényező, hogy a két csapat közül a Liverpoolnak lesz idén első számú célpontja a bajnokság - alighanem a szurkolói is odaadnának most simán egy BL-negyeddöntőt a PL-ért.
Egyébként ebben a párharcban 14 BEK/BL győzelem találkozik, ez erősen rekordgyanús.

A Barcával kapcsolatban meg azért szorítottam egy erős riválisért, hogy végre tényleg feketén-fehéren kiderüljön, bárki ellen hozzák a 65 százalék labdabirtoklásos győzelmet, vagy csak pillanatnyi jó lapjárás van, vagy mi - mert azért a bajnokság alapján az az irracionális válasz van, hogy ezek tényleg ilyen jók. :) Nem tudom, hogy a Lyon-e az az ellenfél, akinek a gyengeségére nem illlik hivatkozni - de az Inter az lett volna...

Lojzi_ 2008.12.19. 13:13:50

popp!

Ne röhögtesd már ki magad.
Mekkora mák, hogy Ramos kétkezes labdalevételét a bíró szabálytalannak ítélte...

A Leverkusen elleni bajnokságot sem érzem máknak. A Leverkusen egyszerűen képtelen trófeát nyerni, ez inkább az ő pechjük. Mi csak hoztuk a szükséges pontokat.

A Getafe meg örüljön neki, hogy meg tudta izzasztani a Bayernt. Ha kicsit összeszedettebbek a befejezéseknél a bajorok, akkor 5-0 az első meccs vége és nincs miől beszélni a visszavágón. na ez tényleg mák.

Henke 2008.12.19. 13:14:06

akkor most kizúg az inter is meg a MU is? :D

Hitchiker 2008.12.19. 13:16:13

kroos! miért harcolsz azért hogy a bayern akkor is nagy szarban van?(vagyis ha nagyban nem is feltétlen de nem jó neki ez az biztos
van egy kis logikátlanság benne nem? :)
inkább örülj hogy itt a bayern a favorit és akik meg mákernek tartják a csapatot azokat hagyd, a bayern nem lesz ettől kevesebb és te sem
meggyőzni meg úgyse fogod őket mert a fociról meg a politikáról mindenkinek határozott véleménye van úgyis

hogy ne legyen off:
érdekes mindenki aki tippelt az a cselszki-juve-t 2-esre hozta ki, azt mondom legyen igazuk, nem bánnám :D

sporttárs 2008.12.19. 13:18:08

A Bayernnek hatalmas mákja volt a Zenit ellen tavasszal.
Sokkal nagyobb zakó lett volna a reális. :))))

rizla 2008.12.19. 13:18:09

sporttárs: "A Barcával kapcsolatban meg azért szorítottam egy erős riválisért, hogy végre tényleg feketén-fehéren kiderüljön, bárki ellen hozzák a 65 százalék labdabirtoklásos győzelmet"

nyilvánvaló, hogy nem bárki ellen, ilyen csapat nem létezik, max az aranycsapat 50 éve, érted.
mondjuk a labdabirtoklást önmagában (ha nem is a labdabirtoklásos győzelmet) akárki ellen tudják hozni, erre azért mérget vehetsz. tavaly az MU ellen egy kevésbé egységes barca is bőven uralta a mezőnyt. más kérdés, hogy nem ment vele semmire.

el sastre 2008.12.19. 13:18:54

Az Inter igazgatója szerint, Mourinho örül a MU-nak.
Gondolom mennyire......

Basti · http://borgatya.hu/ 2008.12.19. 13:19:34

"akkor most kizúg az inter is meg a MU is? :D "

adná isten!! :P

kroos 2008.12.19. 13:19:43

nem akarok senkit sem meggyözni csak kiváncsi vagyok az érvekre.mert a csipöböl jövö mondatok mögött nem áll semmi....

neeson 2008.12.19. 13:20:09

A Milan egy mostaninál gyengébb, vagy inkább nagyságrendekkel vékonyabb keretű, fáradt MU-t búcsúztatott, úgyhoyg a védelemből egyik meccsen 4, másikon 3 ember hiányzott...

Inter-MU teljesen kétesélyes, a United az első meccsen idegenben továbbmehet a kontrákkal, de az is lehet, hogy teljesen lefojtja az Inter...

seahawks 2008.12.19. 13:20:20

szerintem kár esélyt latolgatni, rómában eddig csak a pool nyert bl-t, most sem lesz másképp...

Walmer 2008.12.19. 13:20:39

bírom azokat a kollégákat, akik azt hozzák fel érvként a real továbbjutása mellett, hogy "olyan nincs hogy ne jussanak a nyolcba" , meg "olyan nincs hogy most sem villantanak". A Real a teljes 70-es években nem "villantott" lófaszt sem a BEK-ben.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.19. 13:20:57

"A Getafe meg örüljön neki, hogy meg tudta izzasztani a Bayernt. Ha kicsit összeszedettebbek a befejezéseknél a bajorok, akkor 5-0 az első meccs vége és nincs miől beszélni a visszavágón." (_lojzi) - ezt Uli sem fogalmazhatta volna meg pökhendibben, gratula. Ramos meg valóban kézzel vette át a zsugát, de hogy szándékosan az már véleményes. És kérdezem halkan: mi van, ha Ramos lövése után marad néma a síp, és nem Kahn lökésésnél a Geta ellen?

Hitchiker 2008.12.19. 13:22:11

basti:
láttunk már csodákat a futballpályákon, szóval akár ez is bejöhet :D

sporttárs 2008.12.19. 13:22:36

Rizla, igaz, de azért ha a labdabirtoklás megvan, sanszosabb a győzelem is, főleg, amikor "ilyen időszak" van: ez persze merő teória, kvázi hülyeség, de az idei (állományában gyak. változatlan) Barcelona ugyanabban a Manchester-elleni párharcban szerintem nem esett volna ki, hiába volt Rooney is szélsőhátvéd. Valahogy jött volna egy gól...
Na, arra vagyok én kiváncsi, hogy ez most mitől van és működik-e mindenki ellen?

rizla 2008.12.19. 13:22:40

a villarreal egyébként olyan lesz, mint tavaly a sevilla. kaptak egy kötelező ellenfelet, és ez komoly identitás-zavart fog jelenteni nekik. egy underdog csapatot nehéz párosításokkal kell tömni, hogy kijöjjön belőlük a meglepetés ereje (anno kiejtették az intert, az arsenal ellen is csak egy büntetőt kellett volna belőni).
a pana viszont a lehetőségekhez mérten verhető riválist kapott, és mivel ők a legkevésbé esélyesek a BL-ben a sporting mellett, így akárki ellen harapnak. csak egy villarreal ellen nyilván könnyebben.

rizla 2008.12.19. 13:23:48

sporttárs olyan nincs, hogy működjön mindenki ellen. ezt csak azért mondom, mert már látom magam előtt a kárörvendő kommenteket, hogy "nem is olyan jó ez a barca", amikor kiesnek valami olasz katanaccsócsapat ellen az elődöntőben.

sporttárs 2008.12.19. 13:24:23

Seahawks
duplán se igaz, amit írsz, mert a Pool nem BL-t nyert Rómában, hanem BEK-et, de ez még hagyján, ellenben a Juve is Rómában nyert BL-t az Ajax ellen.

drosiii 2008.12.19. 13:24:33

rizla, real továbbjutást, arra tippeled, hogy akkorra formába lendülnek majd. Ezzel az erővel pedig a lyon jut majd tovább, mert a barca nem tudja tartani egész évben a formáját. Szóval ne ferdíts ennyit :)

Basti · http://borgatya.hu/ 2008.12.19. 13:24:56

kroos!

ne fáraszd magad! felesleges. Ha eddig nem nőtték el a szelektív észlelést, ezután sem fogják.

'marad a gyerek, ha játszik' :)

kavics30 2008.12.19. 13:28:45

nagyon tetszik az olasz szurkerek objektivitása. gyakorlatilag az angoloknak felesleges is elutazni a csizmába, mert ők már a sorsolás pillanatában kiestek...de mintha az elmúlt évek olasz-angol párharcait figyelmen kívül vettétek volna, vagy én nem emlékszem jól?
szerintem meg egyedül a juve-nak van/lehet komolyabb esélye. a spanyolok éve folytatódhat, bár a realt én szívesen kipottyantanám a jól megszokott szakaszában a BL-nek:)

sporttárs 2008.12.19. 13:28:51

Jó, rizla, tudod, hogy van ez, a nagycsapatoknak sok irigyük van, látod, szegémny kroos is mit izzad azért, hogy meérdemeltnek állítsa be a Bayern össze mázligyőzelmét. És hiába. :))

(Kro, nem megsértődni, levehetnéd már a poénokat is.)

A Barcelona kapcsán meg valóban lehet, hogy csak egy olasz csapat fogja tudni megfojtani, de egy kétmeccses párharcban ezt duplán kellene elkövetni. És még az se biztos, hogy gólt lőni a Barcának sokkal könnyebb, mint nem kapni tőle.

De amúgy a BL-t nem a spanyol liga viszi haza szerintem.
Vagy akkor a Real. :)))

seahawks 2008.12.19. 13:29:28

sporttárs, a juve ajax döntővel kapcsolatban igazat adok, de hogy belekötsz, hogy ez bl vagy bek...nem mindegy?

kroos 2008.12.19. 13:30:04

popp az egy röplabdás mozdulat volt ramos-tol és ahogy mondtam már ott jobb volt a bayern ha tetszik neked ha nem.A getafe ügyet zárjuk le mert nem láttad az elsö meccset.

kroos 2008.12.19. 13:30:35

(habár nem ez az elsö eset hogy kurva okos vagy olyan meccsel kapcsolatban amit nem is láttál)

kroos 2008.12.19. 13:32:20

popp irtam már hogy nekünk bek serlegböl is van annyit mint nektek bajokságból?DDDD

drosiii 2008.12.19. 13:34:04

jaj kroos nekem meg balheréből van annyi mint neked. (remélem) :D:D:D

seahawks 2008.12.19. 13:34:21

sporttárs: mikor a pool megynyerte 2005-ben az ötödik bek(bl) serlegét, végleg hazavihette, mert ugyanaz a kupa, csak más néven...

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.12.19. 13:34:54

erről teljesen lemaradtam, de legalább lesz miről beszélni kaja közben:)

BruceWayne 2008.12.19. 13:35:58

pool-realon egyértelműen spanyol továbbjutást várok bár ehhez jól meg kell nyomniuk az odavágót, de pont hogy az addig hátralévő időben fog annyira feljavulni a real hogy megveri a poolt akik meg mostanáig jól szerepeltek de februárra meg ők eresztenek le szerintem.

bayernnek meg kár volt beszólni, most erről fog szólni a post ki tudja meddig :-O

Lencse. 2008.12.19. 13:36:44

popp: "tizenegyesekkel Bl-t nyerni eleve szerencse."

Ha a kapust Oliver Kahnnak hívják, akkor nem szerencse, egyszerű törvényszerűség. Meg a németek eleve nem jellemzően szoktak tizikkel kiesni.

rizla 2008.12.19. 13:37:13

drosiii: "rizla, real továbbjutást, arra tippeled, hogy akkorra formába lendülnek majd. Ezzel az erővel pedig a lyon jut majd tovább, mert a barca nem tudja tartani egész évben a formáját."

nem csak arra. a lyon és a barca között keret szintjén egyébként nagyobb a különbség, mint a liverpool és a madrid között.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.19. 13:38:25

Az Uli fan klubnak üzenem, hogy akármennyi helyzetet hagyott ki a Bayern a Getafe elleni első meccsen, attól még igazi mázli, ha hosszabításban begyötört két mák góllal jut tovább egy csapat. Föleg úgy, hogy az egyiknél olyan hibát vétett Abbondanzieri amilyet ritkán látni, a másikat meg szabálytalanság előzi meg! Ismerjétek má' el!

Ezzel témát lezártam sé mielőtt kiderírtenétek, hogy én kezdtem nézzétek meg a kommenteket.

kroos 2008.12.19. 13:38:31

drosii ezt Clough mondta valahogy igy...van valami amiböl nekem 2 van, és ferguson-nak csak egy.és nem a heréimre gondoltam.DDDD

(ehh) 2008.12.19. 13:38:58

az mindig úgy van, hogy

1. szerencse, mázli, etc volt
2. küzdenitudástermészetesen

kérdés az, hogy éppen ki kiknek és honnan nézi
:)

kroos 2008.12.19. 13:39:13

nyilván ma már ez nem vicces.

Lencse. 2008.12.19. 13:40:15

Chelsea-Juventus 2 Jó szar meccsek lesznek, a Chelsea hosszú idő után először esik ki idejekorán.

Villarreal-Panathinaikosz 1 nocomment

Atlético Madrid-Porto 2 Kóbor kutya faszát sem érdekli.

Sporting-Bayern München 2 Továbbjutás vagy selyemzsinór.

Lyon-Barcelona 2 A Lyon mindig emelt fővel esik ki, egy erősebb ellenféllel szemben, idén sem ők fogják megállítani a Barcát.

Real Madrid-Liverpool 1 Jó móka lesz, meglepetést szimatolok. :)

Roma-Arsenal 2 Örülök ennek a párosításoknak.

Inter-Manchester United 2 Itt kibaszott öldöklés lesz, a legérdekesebb párharc.

rizla 2008.12.19. 13:40:41

sporttárs: "A Barcelona kapcsán meg valóban lehet, hogy csak egy olasz csapat fogja tudni megfojtani, de egy kétmeccses párharcban ezt duplán kellene elkövetni. És még az se biztos, hogy gólt lőni a Barcának sokkal könnyebb, mint nem kapni tőle."

védtem a barca megérdemelt győzelmét a madrid ellen az utolsó vérig, de azt kár lenne tagadni, hogy a katalánok felfedtek egy-két sebezhető pontot azon a meccsen, csak nem sikerült bevinni oda egy találatot sem.
persze eddig nagyon jó a védelem, szögletből pl konkrétan NULLA gólt kapott a barca az idei szezonban, de..
najó, én is látni akarom már egy komoly, de nem spanyol csapat ellen őket

rizla 2008.12.19. 13:41:45

szerintem az inter - MU is kurvára unalmas lesz, lesz összvissz két gól a két meccsen

mocsing · http://nst.blog.hu 2008.12.19. 13:42:27

popp, ha mi Uli fan klub vagyunk, te Tottinyál rajongó vagy. (próbálunk felzárkózni baromságban)

azt, hogy a Bayern valami kurva nagy mázlista, nem bajor szimpatizánsok kezdték, hanem _benito (ezúton is gratulálunk neki), kroos érdeklődött, h ennek van-e alapja, mert az általa felsorolt ellenfeleink hagyományosan az elitből kerültek ki. (ezt továbbra se sikerült innen senkinek megcáfolni.

erre jöttél a Lever ellen megnyert bajnoksággal, ami minimum vicces.

tudom, Getafe.

Basti · http://borgatya.hu/ 2008.12.19. 13:43:36

"tizenegyesekkel Bl-t nyerni eleve szerencse."

az gondolom mellékes, hogy a valencia jóformán labdához sem ért.

(Bocs, de ekkora balfaszság mellett nem tudtam nem elmenni )

Glory 2008.12.19. 13:48:04

hat hogy oszinte legyek en most magamala fostam a felelemtol hogy akkor a mu-nak itt most vege. kocsog murinyooo mindig megverte a mu-t. az oreg 23 eves palyafutasa alatt talan ellene van a legrosszabb statisztikaja (kb 0 gyozelem 2 dontetlen 7 vereseg- nem tom valaki utananezhetne :)). viszont hogy oszinte legyek nem ertem mi ez a hatalmas mu utalat. jo lehet mondani hogy mindig a jokat gyulolik, de en is utalom a bayernt :).
ha ce-t kivesszuk a csapatbol szerintem szinte egytol egyig elfogadhato jatekosok: van der sar(az oreg aki volt hollandban, olaszban, angliaban abszolut visszafogott), gary vagy brown vagy rafael(mind megbizhato sallangmentes gary -legenda, brown-hu szolga, rafael-a jovo), rio-vida(ket a csapatert vert kopo harcos, rio a szalag nelkuli kapitany), evra(a vilag legjobb balhatvedje, aki barmelyik masik csapatban elferne bal kozep ill bal tamado poszton is) ;
ce(jovan nem szoltam), fletch-scholes-carrick(veluk sincs sok baj szerintem, maxhogy nem fenyezik a labdat de nem hiszem hogy utalni kellene oket), giggs(ugye itt is igaz: legenda)-park(oxigentank), akik meg nani-ando(kb annyi szol ellenuk ohgy ugy orultek a bl-nek mint ket hulyegyerek-lehet hogy kozulunk is ugyanigy orultek volna paran nehogy mar egy gyozelem utani oromunnepet meg kelljen magyarazni-vhol embert olnek ilyenkor); rooney(kicsit kemenyfeju de pl en ezert is szeretem), tevez tuti mindenki orulne ha a csapataban lehetne, berba(hmm utalni nem kell sajna nem tul sok vizet zavart eddig).
+ erdekes het lesz mar most latszik: marc 10 mu-inter marc 14: mu-pool

kutyacica 2008.12.19. 13:48:52

Ideje mar egy jo kis fordulatos forditasos tovabbjutasnak a BL-ben. A jelenlegi keretek es forma mellett azt mondanam, a MU tamadosornak nagyon jo napot kell kifognia es akkor behuzza, de hogy mi lesz ebbol februarig az oriasi kerdes. Egyreszt a voros ordogok addigra szoktak belelendulni, masreszt az olaszok belefasulni, harmadreszt meg meg mindig nem tudja senki milyen lenne a MU jateka ha Berbatov nem toketlenkedne.

Jelenleg az Inter talan egy Ibraval jobb, ha Berbatov belejon ez az elony is eltunik es az Old Traffordon siman bedaraljuk ezt a parharcot. My 2 cents.

Glory Man Utd!

seahawks 2008.12.19. 13:50:30

beírtam a google-be hogy"mák bayern" és 43000 találatot kaptam. azt hiszem ez eldönti a vitát. a bayern mákos csapat !

Lencse. 2008.12.19. 13:52:25

rizla "szerintem az inter - MU is kurvára unalmas lesz, lesz összvissz két gól a két meccsen"

Ez elég valószínű, de én szeretem az ilyet, a tavalyi Barca-MU elődöntőket is a futball ünnepeként tartom számon.

Walmer 2008.12.19. 13:54:13

"tizenegyesekkel Bl-t nyerni eleve szerencse."

Szerencsés BEK/BL győztesek: Steaua, Crvena Zvezda, Milan, Juventus, Liverpool, Bayern, stb.

A Roma valóban nincs köztük...

mantegna 2008.12.19. 13:54:23

uefa kupa:
www.uefa.com/live/competitions/uefacup/draw/2009.r32_r16/draw_basic.html

Fio-Ajax
Brema- Milan
Shaktar- Tottenham

Különben az Uefa kupa meccseket szívesebben nézzem, mint az ezredik MUINTERREALLIVERARSEBAYE meccseket.
Tavalyi Zenit totálisan kielégítő volt.
A mostani meccsekből legjobban az Atl-Portot várom, ez a két csapat gólgazdag változatos összecsapást produkál.

Count Adyn 2008.12.19. 13:54:43

"Nerazzurri 2008.12.19. 13:35:58
pool-realon egyértelműen spanyol továbbjutást várok "

Jó, és melyik a spanyol csapat?:D

donnelly · http://nst.blog.hu 2008.12.19. 13:55:45

A Bájern tényleg mázlista csapat, de a Juve sem kevésbé:P

Amúgy a német mázlit általában a mentalitás hozza magával (az olaszt meg ki tudja...:)) és ezért meg is szokták érdemelni.

Hitchiker 2008.12.19. 13:56:04

glorymanunited:
utáltak már (jóval) kevesebbért is csapatot + (amit rooney művelt (asszem) a mostani hétvégén az nem keményfejűség hanem gonoszság)

Walmer 2008.12.19. 13:56:12

glory,

Nanival, meg Andersonnal nekem az a bajom elsősorban, hogy szarok...

seahawks 2008.12.19. 13:56:17

látod lencse, a érdemes drukkolnod a bayernnek...

Dr.Csernus 2008.12.19. 13:56:49

Csak a JUVE! :) intert kiveri a MU szerencsere...a tobbit meg meglatjuk :)

BruceWayne 2008.12.19. 14:00:30

nem mondja Doktor Úr? :-)

seahawks 2008.12.19. 14:01:05

csöncsön, te ne szurkolj a poolnak lécci, nem lesznek mákosak, mint a bayern! :)

poolfanati 2008.12.19. 14:02:42

hát én pont real-pool nyolcaddöntőt szerettem volna. rég volt már ilyen meccs és kell egy kis változatosság.
na most fel van adva a lecke az angoloknak, habár szerintem az arsenal továbbjutása egyértelmű és a chelseanek is menni fog. az inter viszont kiverheti a mut. a tavalyi még nem tudta volna, de most mourinhoval sikerülhet...
nem hittem volna hogy lesz olyan meccs ahol az internek fogok szurkolni...
és hát real-pool: nem agger fogja a gólunkat szerezni mert akkor már skrtel-carra belsővédőpárosunk lesz:)
és az is biztos hogy torres nagyon oda teszi magát.
és játszani fog a holland támadó szekció is azon a meccsen:D

kutyacica 2008.12.19. 14:02:50

Hitchiker: ha az Aalborg elleni "incidensre" gondolsz az 7 kozben volt es nem volt semmi, ha nemakkor nem tudom mire gondolsz.

Rooney-t vedeni regebbi begozoleseiert hulyeseg volna, de rendre meg is bunhodott ertuk sot kapott o duplan is a sorstol talan azzal az ominozus eb-s csukalerepulos labserulessel.

Viszont mostanra nagyon is benott a feje lagya. Kedvencem volt amikor legutobb C (rohejes) kiallitasa utan nem kezdett tiltakozni se hanem azonnal szaladt a partvonalhosz kerdezni az edzot h na akkor mit jatszon. Ez a csapatszellem vazzeg.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.12.19. 14:05:12

@seahawks

Az angol csapatok közül számomra egyértelműen a Pool a legelviselhetőbb, de spanyol csapatnak csak akkor nem szurkolok, ha magyar ellen játszik. Érdekes párharc lesz, az biztos. Juande Ramos jól ismeri a szigetországi, Benítez pedig a félszigeti focit. És egyik sem akármilyen szakember.

rizla 2008.12.19. 14:06:36

miért van idézőjelben az incidens? rooney tajparaszt volt az aalborg ellen

kutyacica 2008.12.19. 14:08:25

@rizla nem is volt tajparaszt, de ez egy humorosan parttalan beszelgetes lenne plusz indulnom kell :)
annyit tennek csak hozza h ha a kimondottan MU-fób UEFA se szolt egy pisszenest se, az csak elmond valamit.

aehrenthal 2008.12.19. 14:08:38

Az Inter tavaly is meggyőző volt a bajnokságban, de a Liverpool simán kiverte. Érdekes, hogy "olasz összefogásról" írtok: hány olasz is van az Interben? Kb. annyi, ahány angol volt tavaly az Arsenalban....Sztem Moratti is san marinoi:-)))))))
Persze ettől még az Inter továbbmehet. Nem tudom ki írta, de ha az Arsenal-Roma 0-0 és 2-2 AKKOR NINCS HOSSZABBÍTÁS, hanem a londoniak -szándékosan nem angolokat írtam-mennek tovább.
Ja: ha a romanistáknak van egy csöpp eszük, beállítják Riisét:-))))))

BruceWayne 2008.12.19. 14:09:08

glorymanunited: nekem 99-ben és utána még pár évig szimpatikus csapat volt a MU azzal a brigáddal, de ez a mostani ahhoz képest szerintem fényévekre van. C.roni-t most hagyjuk is, de az ilyen bohócok mint cigó nani meg whoopi goldbeg anderson na meg tevezt le se tudnám írni szalonképesen, rooney kezdett volna normalizálódni de mostanában amiket ő is csinál... jön még ehhez a nou camp-ban nyújtott örökre emlékezetes teljesítméyük (jó, tudom célfoci meg teljesítmény kényszer meg stb), na meg hogy megvették őket ezek a júdenek, szóval egyáltalán nem akarom a csapatok szurkolói közti feszültséget gerjeszteni (inkább a MU-t kivántam mint a poolt), de szerintem az a megállapítás hogy az utóbbi pár év man utd-e jópár szurkolóból váltott ki nemtetszést, szerintem helyénvaló, különösen az azt megelőző "garnitúrát" figyelembe véve (persze ezt gondolhatja mindenki így más csapatáról). na písz

seahawks 2008.12.19. 14:11:08

csöncsön: nagy drámát várok, szivinfarktus közeli állapottal...

Glory 2008.12.19. 14:16:10

nincs se harag se semmi, sot, mindenki utalhatja oket igy legalabb edesebba diadal. egy maganyos harcos vagyok mint pl: www.solarnavigator.net/films_movies_actors/actors_films_images/bruce_willis_pulp_fiction_fist.jpg
:D glory manunited

2008.12.19. 14:19:11

seahawks 2008.12.19. 14:01:05
csöncsön, te ne szurkolj a poolnak lécci, nem lesznek mákosak, mint a bayern! :)

Khm.. úgy fest ezt elgépelted.. bejglit akartál írni, ha már karácsony felé járunk..;)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.12.19. 14:23:04

De ki az első, aki számszerűen is mer tippelni?

Persze, hogy én.

Inter-MU 0-0, 1-1
Lyon-Barca 1-2, 0-3
Real-Pool 2-1, 1-2 (11-esekkel továbbjut a Real)
Chelsea-Juve 1-1, 0-0
Arsenal-Roma 1-1, 1-2
Atlético-Porto 4-2, 1-2
Villarreal-Pana 3-0, 1-1
Sporting-Bayern 2-2, 0-2

Gabez 2008.12.19. 14:31:49

Index.hu:

"Rögtön az első párban kialakult egy döntőnek is beillő párosítás, a Chelsea-t a Juventussal sorsolták össze."

Wehehhe...döntő, mi? Mintha picit elfogult lenne az úr...:P

rizla 2008.12.19. 14:31:59

"Az Inter tavaly is meggyőző volt a bajnokságban, de a Liverpool simán kiverte."

mákkal

kroos 2008.12.19. 14:35:40

ezutána kör után már az ágakat is sorjolják...?

montipájton 2008.12.19. 14:37:49

Az utóbbi idő mázlicsapata nem a Bayern, hanem a Barca, már ami a sorsolást, nem a teljesítményt illeti. Tavaly nagyjából az elődöntőben kaptak először klasszis elenfelet, idén az egyik leggyengébb csoportból továbbjutva megkapták megint a már rég nem régi Lyont.

Mindennek semmi köze ahhoz, hogy egyébként is kurva jók, és nehezebb ellenfelet is legyőznének. Ettől még mázlijuk volt megint, tény. A korábbi fantasztikus Chelsea elleni párharcoknak nyomába sem érnek ezek a "felvezetőmeccseik."

Kroos, a 82-es BEK-döntőre nem emlékszem, de 87-ben NEM mázlija volt a Portónak, hanem jobb volt nálatok. Attól, hogy csak a végén rúgták a gólokat... )) 99 más tészta, de az meg már kijárt a bajoroknak futballtörténeti okokból.)))

Hispan07 2008.12.19. 14:38:46

lesz itt sírás-picsogás bőséggel :)

szferi 2008.12.19. 14:39:07

Teljesen jó, Inter Mu, Roma-Arsenal, Chelsea-Juve, Real-Pool és az atletico- porto is érdekes párosítás.

Simán megy tovább a Pool, Realon kívül irtózatos szerencséje volt a spanyol csapatoknak, ez van.

luqe 2008.12.19. 14:40:49

"(Senki nem állhat a Barca útjába, jobb lett volna valaki mást látni meghalni)"

Valaki szóljon a cikkírónak, hogy a meccsek Február második felében és Márciusban lesznek!

Bár nekem így is jó, magasról nagyobbat lehet esni. :)

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.12.19. 14:42:28

"hát én pont real-pool nyolcaddöntőt szerettem volna. rég volt már ilyen meccs és kell egy kis változatosság."

ja, a legtöbb Liverpool szurkoló így volt vele. De szerintem a csapat és Rafa sem bánják. Krisztián meg majd megkapja jövőre a Juvét, amikor már benne lesz a BL-keretben. :)

jó kis párosítások ezek, na.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.19. 14:44:27

montipájton, maximum tavaly! Előtte Pool és kétszer a Chelsea jutott a Barcának a tizenhat között.

Strigo 2008.12.19. 14:44:42

De jó lesz Murinnyó tíz védős taktikája ellen játszani. A Realnak jobban örültem volna, az Inter meg játszhatna a Poollal, Rafa és José szétvédekezhetnék magukat ismét.

Szerintem négy angol lesz a nyolc között, három spanyol és egy német.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.19. 14:45:59

Strigo, a tavalyi Bl-ből kiindulva a United sem fog fejjel a falnak menni.

szferi 2008.12.19. 14:47:19

Strigo, reméljük úgy lesz, bár a portugálok is továbbjuthatnának, csöppet sem bánnám

poolfanati 2008.12.19. 14:53:15

a pool tavaly kiverte az intert, szóval ha az nem megy a munak akkor az ciki:D
de hát címvédőként nehéz a nyolcaddöntőben...
a pool meg a chelsea egyetlen ok miatt fog továbbjutni.
na ki tudja mi az?

luqe 2008.12.19. 14:53:45

Arra mégegyszer felhívom mindenkinek a figyelmét, hogy a szóbanforgó meccsek jó sokára lesznek.

Formahanyatlás, sérüléshullám vagy egyszerűen fáradtság. Pl. Messi vagy C.Ronaldo nem tud játszani a meccseken, gyakorlatilag máris az ellenfél az esélyesebb...

IronRock 2008.12.19. 14:55:19

Na akkor én is.

Chelsea-Juventus (A kurva életbe!! Juve már most ki fog szállni?...)
Villareal-Pana Kb. nem érdekel, bár a Villareal továbbjutásának jobban örülnék.
Atletico - Porto (Ez szerintem sima 1-es, Atleti behúzza)
Sporting-Bayern (Fortuna bőrgatyát hord...)
Lyon-Barca (Sima 2-es.)
Real-Liverpool (A másik kurva életbe!! Real ki fog esni, a Pool masszívabb és jobb csapat eddig. Ramos-nak valamit ki kell találnia, de a másik oldalon meg Rafa is elég jól ismeri a spanyol csapatokat, szóval...ez 2-es :-/ )
Roma-Arsenal (1-es. Az Arsenal kevés lesz az egyre jobban belejövő Roma ellen.)
Inter-MU (Lövésem sincs. A szívem MU-t jósol de az eszem Intert. Mindenesetre ez talán a legütősebb párosítás.)

Titi120 2008.12.19. 15:00:27

Ez határozottan tetszik ! :)

Kiváncsi voltam ki lesz az első "éleslátású", aki benyögi, hogy a Bayern már megint mákos volt.
Úgy látom benito a győztes, jár is neki a Verebes József középkereszt, gratulálunk ! :P

giacinto 2008.12.19. 15:01:05

"Az Inter tavaly is meggyőző volt a bajnokságban, de a Liverpool simán kiverte."

100 perc emberelőnnyel és 2 kamukiállítással, sérülésekkel megtizedelve.

Egyébként jó meccsek lesznek, nem tartom eképzelhetetlennek a 0-0 ill. 1-1 eredménnyel elért José-örömöt a Traffordon :)

giacinto 2008.12.19. 15:02:19

Egyébként José már múlt héten beszélt, arról hogy a MU ellen játszana.

poolfanati 2008.12.19. 15:04:10

tudom hogy még a február meg a március is messze van, de ha pool-chelsea elődöntő lesz már megint akkor nincs isten...

Pálkata Péter 2008.12.19. 15:04:51

"Szerintem négy angol lesz a nyolc között, három spanyol és egy német."

Ettől félek én is. Remélem a négy angol összekerül majd egymással, a Barca pedig a Bayernt verheti.

Henke 2008.12.19. 15:08:42

glorymanunited, poolfanati, többiek:

www.origo.hu/sport/focivilag/20081219-real-liverpool-milan-nincs-ut-felfele.html

Például ezért is lehet szeretni a MU-t és a Barcát... cikk végén lehet olvasni ;)

IronRock 2008.12.19. 15:08:42

"de ha pool-chelsea elődöntő lesz már megint akkor nincs isten..."
Most miért? Abból többnyire ti jöttetek ki jobban. :-)

horas 2008.12.19. 15:15:15

Sajna egy kicsit híg lesz a mezőny, a legjobb 8 között mivel Porto,Bayern,Sporting,Villarreal,Pana,Atletic,ből 3 an ott lesznek...nem baj,ha az Inter tovább jut az MU ellen onnan szinte kivan kövezve az út az elődöntőig.NA José az ARC már megvan most meglehet mutatni mire.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.12.19. 15:24:33

Az origo-s cikkhez annyit, hogy Neil Mellor elkallódása tényleg szomorú, és némi felelőssége van is a klubnak, de elsősorban a pont a legrosszabbkor beütő sérülései okolhatók azért, hogy nem tudta magát kifutni. Pesszimista pillanataimban Némethet is ettől féltem, bár Krisztián azért klasszisokkal komplettebb labdarúgó Mellornál.

kroos 2008.12.19. 15:32:30

onnan továbblépve találtam ezt a focivilag.hu-n

Arsene Wenger első mérkőzése edzőként a Bajnokok Ligájában

AS Monaco–Szpartak Moszkva 4-1 (2-0)
Bajnokok Ligája (1993–1994, csoportkör), 1993. november 24., Monte-Carlo, II. Louis–stadion, 18 000 néző, vezette: Baldas (olasz).
AS Monaco: Ettori – Valéry, Petit, Dumas, Sonor, Puel, Thuram, Djorkaeff (Passi, 83.), Scifo, Klinsmann, Ikpeba (Gnako, 72.). Edző: Wenger.
Szpartak Moszkva: Pomazun – Hlesztov, Ivanov, Nyikiforov, Cimbalar, Mamedov, Karpin, Onopko, Legyahov (Pjatnyickij, 75.), Besztcsasztnih (Rogyionov, 73.), Piszarjev. Edző: Romancev.
Gólszerző: Klinsmann (18.), Ikpeba (40.), Djorkaeff (62. – 11-esből), Thuram (90.), ill. Piszarjev (49.).

horas 2008.12.19. 15:33:32

A Bayernel azért nem kell számolni,mert kevés már a német a csapatban amitől kiveszett a tipikus német jellege a csapatnak amiért tartani kellene tőlük,viszont akkora klasszisaik sincsenek akik elvinnék a csapatot.Egy esélyük van,ha a Atletico-Porto,Villarreal-Pana,párosításból kapják a következő ellenfelet.

poolfanati 2008.12.19. 15:34:18

henke: az origo meg a sport az egy paradoxon... lehet hogy máshoz értenek de a focihoz biztos nem.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.12.19. 15:37:07

A párosítás:
Paris St Germain-Wolfsburg
Köbenhavn-Manchester City
NEC Nijmegen-Hamburg
Sampdoria-Metaliszt Harkiv
Braga-Standard Liege
Aston Villa-CSZKA Moszkva
Lech Poznan-Udinese
Olympiakosz-St Etienne
Fiorentina-Ajax
Aalborg-Deportivo La Coruna
Werder Bremen-AC Milan
Bordeaux-FC Galatasaray
Dinamo Kijev-Valencia
Zenit-VfB Stuttgart
Marseille-Twente
Sahtar Donyeck-Tottenham

Az első mérkőzéseket 18-án és 19-én, a visszavágókat pedig február 26-án rendezik.


messze van még február, lehetett volna rosszabb és jobb is a sorsolásunk, de a romat kaptuk. Cesc vs Totti

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.12.19. 15:42:50

Az UEFA-kupában szerintem az

Aston Villa-CSZKA Moszkva,
Fiorentina-Ajax,
Werder Bremen-Milan,
Dinamo Kijev-Valencia és
Sahtar Donyeck-Tottenham

párosítások tűnnek érdekesnek.

tjunior 2008.12.19. 15:51:01

Chelsea-Juve, a chelsea mint csapat leszálló ágban van, de még így is brutális, a Juve meg felszálóágban meg Torinóban van a visszavágó, a Juve megy tovább
Villareal-Pana teljesen mindegy a negyeddöntőben aki kapja a párharc győztesét az örülni fog
Sporting-Bayern, a németek ezeket a párharcokat behúzzák meg szimplán jobb is a münchen
Atletico-Porto, az Atletico a tavasz meglepetéscsapata lesz!
Lyon-Barca, egyéertelműnek tünik, de van egy gynúm hogy tavaszra a Barca kipukkad,egyszerűen most anyira megy a szekér ezt nem lehet egész évben tartani, meglepetés lesz:Lyon
Real-Liverpool, az angoloknak végre valahára bajnokesélyes, ha úgy fognak állni beálldozák a BL-t, Real megy tovább
Arsenal-Roma lövésem sincs :)
Inter-MU kőkemény csata, de én az Interben nem látok olyat amivel kiejtheti a Manchestert, főleg hogy angliában van a 2. meccs

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.12.19. 16:02:08

UEFA-kupa: gondoltam megteszem a Standard Liege-t, biztos jó nagyot lehet kaszálni a végső győzelmükkel, erre a legtöbb bukinál már ők a 4.-5. legesélyesebb csapat:

www.oddschecker.com/football/uefa-cup/win-market

Lencse. 2008.12.19. 16:12:55

Ki van csukva, hogy megint négy angol legyen a nyolcban. Idén nem is olyan jók, és mind a négyen hozzájuk illően erős ellenfelet kaptak most.

szferi 2008.12.19. 16:14:12

Csöncsön: talán még PSG - wolfsburg.

sajnos egy árra került az aston villa és a tottenham, valamint a kyev és a doneck is.

balu11 2008.12.19. 16:25:04

kifejezetten tetszenek a párosítások, legfőképpen azon okból, h nem ugyanazokat a meccseket látjuk, mint az elmúlt 3-4 évben

a Roma-Arsenal lesz a leglátványosabb sztem (mondjuk ehhez nagy jóstehetség nem kell...), és valamiért úgy érzem, h a MU-Inter is jó meccsek lesznek (nem feltétlenül gólözön, de nem is lövészárokharc)

és kifejezetten kiváncsi vagyok az Ajax-Fio, és főleg a Dinamo-Valencia UEFA-csatákra (utóbbi győztese nálam az utolsó UEFA-kupa favoritja)

IronRock 2008.12.19. 16:26:58

"én az Interben nem látok olyat amivel kiejtheti a Manchestert"
Én mindjárt kettőt is látok: az egyik Ibra aki idén pazarul játszik, a másik Murinnyo. Sir Alkesznek nem ment igazán a portugál Chelsea-je ellen...

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.19. 16:28:52

Azért a Werder-Milan sem akármilyen párosítás. Az utóbbi négy-öt évben inkább a Bl nyolcaddöntőben találkozhattak volna ezek a csapatok.

Dani Kalifornia 2008.12.19. 16:37:40

" rizla 2008.12.19. 14:31:59
"Az Inter tavaly is meggyőző volt a bajnokságban, de a Liverpool simán kiverte."

mákkal"


A 3-0-ás összesítés a mák, vagy az, hogy Mátrixot meg Burdissót lezavarták a pitxába, ahogy minden meccsen kéne bánni velük?
Vagy az a mák, hogy Carragher szorításában Ibra labdához sem ért?
Esélye nem volt az Internek, nemtom milyen mákról van itt szó...

Lencse. 2008.12.19. 16:39:53

seahawks, a Bayern-szurkerségem hibernálva van, mióta egy talján bohóc a csapat középcsatára. :-)

keg 2008.12.19. 17:18:06

Chelsea-Juventus (ennek senki nem örül, szerintem)
De, én igen! A kettő közül az egyik ziher kiesik :D
(mi is a sátáni kacaj java scriptje?)

bag 2008.12.19. 17:24:12

reggie,
hagyd az agyatlant csak provokálni akar minket :)

ha a BLASZ 2-ben játszó csapatot kaptunk volna ,szerinte akkor is ők lennének az esélyesek.
egy provokátor, akit már mindenki régen utál itt,
ne reagálj rá, neki az a legnagyobb bünti...
hajrá Pool!

Cale 2008.12.19. 17:47:55

"Mátrixot meg Burdissót lezavarták a pitxába, ahogy minden meccsen kéne bánni velük"

Azért ne ragadtassuk el magunkat.
Eredendően nem szokás csak úgy lezavarni valakit, bárki is legyen - előtte azért el kellene követniük (legalább) két sárga vagy egy piros lapos szabálytalanságot, nem gondolod? Burdisso még csak-csak, de Mátrix mit tett azért a pirosért?

"Vagy az a mák, hogy Carragher szorításában Ibra labdához sem ért?"
Nekem úgy rémlik, Ibra Carragher segítsége nélkül hagyta ki a ziccerét a visszavágón, és labdába kellett érnie ahhoz, hogy mellérúghassa... Ezt mondjuk rendszeresen csinálja: laposan el a bal kapufa mellett. Jobb, ha zavarják közben, vagy messzebb van.

Különben tényleg jobb volt a Pool, bár ez nem mindig elég - szerintem a Chelsea ellen is jobb volt.
Talán az nevezhető máknak, hogy az Inter oldalán sérült volt vagy lett pár használható ember - pl ha van Samuel és Cordoba, akkor most nem kellene írkálni Materazzi és Burdisso kiállításáról.

bag 2008.12.19. 17:59:17

az évkönyvekben az marad:

Pool-Inter 2-0, 0-1, tj Pool 3-0

nem egy-két lúzer fika commentje!

még akkor is ha egy-két észosztónak nem tetszik...
mintahogy egy két arsene-alosnak sem tetszik:

1-1; 4-2 tj Pool 5-3

és ami nekünk nem tetszik

kékek-Pool

1-1; 3-2 tj kékek...

szóval lehet utólag köpködni de minek sporttársak?

a tények makacs dolgok...

giacinto 2008.12.19. 18:04:19

Eleve voltak sérültek, erre a 30. percben teljesen nevetséges dolgokért kiállítják Mátrixot, aztán a 85. percben kidőlt Cordoba is (0-0-nál természetesen), beállt Burdisso (khm...) és ekkor egy megpattanó lövéssel sikerült vezetéshez jutni kb a 92. percben. A visszavágón pedig Burdissot még mindig nem tudom mire kiállítják az 50. percben mikor már egyre jobban nyomott az Inter.

Akárhogy számolom 100 perc emberelőnyt bármelyik csapat megérezne egy gyengébb ellen is, nem hogy egy egyenrangú csapat ellen.

ManThatFollowsHell (törölt) · murderholes.blog.hu 2008.12.19. 18:10:53

giacinto, az első meccs 2-0 lett, nemtom hogy jött ez ki neked...

Cale 2008.12.19. 18:11:08

Ha jól értelek, akkor csak az eredmény a lényeges, az nem, hogy mák volt-e. Ez természetesen igaz, de akkor eredetileg minek kötöttél bele a mák dumába? Írhattad volna ezt a commentet arra a hozzászólásra, mert mindenképpen nyerőbb ellenérv, mint az, hogy Mátrixot mindig le kell zavarni.

bag 2008.12.19. 18:12:13

szóval bevallhatom,
pool-osként rettentően örültem az Inter elleni továbbjutásnak, hiszen teljesen megérdemelt volt, még gólt sem kaptunk, lemostuk őket!

de ugyanígy örültem volna, ha bárki más veri ki a bundakirályokat!

BruceWayne 2008.12.19. 18:17:40

te már megin itt vagy? LOL

Cale 2008.12.19. 18:17:53

Sajnos az első meccset nem sikerült megbundáznunk. Legalábbis a bíró nem velünk volt. A végén mezt cserélhetett volna valamelyik interessel.

Cale 2008.12.19. 18:18:45

Hoppá, most látom, hogy hülyeséget írtam, nem is bag kötött bele a mák dumába.

Sztornó.

bag 2008.12.19. 18:21:15

nera:
itt,
és veled ellentétben szoktam meccset is nézni...
valamint játszani is...
nemcsak az íróasztalon hősködni a billentyűzettel.
Bundakirályok!
LOL

BruceWayne 2008.12.19. 18:22:26

"Bundakirályok!"

te meg buzi vagy. (erre kb csak ezt lehet válaszolni) :-)

bag 2008.12.19. 18:27:05

2006-ban a Juve nyerte az olasz bajnokságot, a pályán!
ez tény !
az Inter csak adminisztratív -értsd -bunda "döntéssel" lett ún. "bajnok"
miről beszélnek itt egyesek?
komolyan vehető ez az alakulat?

bag 2008.12.19. 18:30:45

nera "barátunk" bemutatta igazi arcát,
grat bundakirály
elfogytak az "észérvek"
2-0;0-1

lezsolt 2008.12.19. 18:30:55

bag, gondolom, te is elképzeled magadról, hogy totálisan átlátod a calciopolit, és az egész csak az Inter által indított összeesküvés volt, igaz?:(
Egy biztos: te nem vagy komolyanvehető.

A ManU-t meg meg kell verni, nincs mese. Remélem, kivételesen a TV is adja majd.

sporttárs 2008.12.19. 18:35:20

A Chelsea-Juve párharcban semmilyen megérzésem nincs és "szakmailag" se tudnék eygik vagy másik mellé több érvet tenni.

Egyebekben úgy érzem (most), hogy Panathinaikosz, Bayern, Porto, Barcelona, Real, Roma, Inter megy tovább, de mivel ha ezekhez még a Juve jönne, az túlzó olasz fölény lenne, az első párból legyen a Chelsea. :))

Tuti nem így lesz, de most erre fogadnék (ha hülye lennék). :))

BruceWayne 2008.12.19. 18:37:25

úgy látszik Moratti keze még így se ér el elég messzire mivel a Mu már eleve elég nagy hendikeppeL indul, mivel rooney-nak kb egyenként 2-3 meccses eltíltás járna azért amit az AB ellen művelt.... de hát "a bírónak nincs videója", na de mindegy :-)

bag: a te szinteden papapapapapapapapapapa

BruceWayne 2008.12.19. 18:39:01

ja és új fogalmat tanultam ma: adminisztratív=bunda, de akkor a tényleges bundát hogy kell hívni, segíts :-)

be is megyek holnap egy hivatalba bunda ügyeket intézni

Cale 2008.12.19. 18:41:13

"az Inter csak adminisztratív -értsd -bunda "döntéssel" lett ún. "bajnok""

Hasonlóképpen:
Pars Krisztián csak adminisztratív - értsd bunda - "döntéssel" lett ún. "ezüstérmes".

Mondjuk Pars esetében tisztábban látunk, ezt aláírom, de ettől még a logika hasonló.

Henke 2008.12.19. 18:43:46

szerintem a MU megy tovább.

Filkor 2008.12.19. 18:46:21

Pool szurkolok!

A kommentjeitek alapjan nagyon frusztraltnak tuntok, lehet, hogy azert mert 20 eve nem nyertetek bajnoksagot, nagy reszetek akkor meg nem is elt, ha igen, ugyse nezhetett angol focit a TV-ben; megnyugtatlak titeket, iden sem fogtok, mert a ManU es a Chelsea is jobb nalatok. Hiaba ejtettetek ki az Intert, semmi kupa nem termett tavaly, mig az Inter palyan zsinorban a masodik bajnoki cimet nyerte, az elsot ezek kozul rekordpontszammal. Ez a bunda? Nezzetek meg Materazzi kiallitasat, mire kapta a ket sargat... Nem szeretem a Realt, de ezuttal azt hiszem nekik fogok drukkolni, mert kicsit le kene szallnotok a foldre... Biztos felemelo erzes lehet, ha kedvenc csapatod edzoje az Albion Egervari Sandora, Rafa Benitez. Csak ugyesen a hetvegen az Arsenal ellen!

bög 2008.12.19. 18:54:12

chelsea-juve: chelsea megy tovább, klassziskülönbség van a két csapat játékosállománya között, és sztem edzőfronton is jobbak az angolok.
villareal-pana: ugyanaz, mint az előbb, a villarealnak elit kerete van. Ebben a párharcban egyébként annyira nem vagyok biztos, mert vhogy fejben nincsenek mindig ott, a pina:)thinaikosz meg harapni fog.
atleti-porto: inkább nem is tippelek. Az atleti erősebbnek tűnik, de kit lepne meg, ha a porto jutna tovább?
sporting-bayern: sokunk bánatára a bayern simán továbbmegy, de ha a következő körben nem húznak ugyanígy bele a jóba, akkor ott utoléri őket a vég.
lyon-barca: ha még csak messire kéne figyelni... országos kettes.
real-pool: sajnos nem nagyon tudom elképzelni, hogy a real jusson tovább, a pool össze van rakva, benitez meg ravasz, mint a róka (hogy a bőr hűlne rá). Nagy meglepetés lenne, ha továbbmenne a madrid, de a remény hal meg utoljára.
roma-arsenal: sima arsenal-továbbjutásra tippelek, az emirates-ben rögtön bele is szaladhat a roma egy újabb nagy angliai pofonba.
Inter-Mu: hú bazeg. Mourinho miatt Inter, plusz ez a Mu nem tűnik olyan bivalyerősnek, mint a tavalyi.

bag 2008.12.19. 18:59:29

nera:

bármit is írsz szánalmas vagy.

2006 bajnoka a Juve!
ezt ők is megerősítik pedig ők nem pool fanek...finoman szólva sem.

a bundával kapcsolatban

ugyan mesélj már egy kicsit az idén tavaszi milánói derbi alakulásáról.

az ősi városi "riválist" megsegítettétek egy kicsit ,hátha eléri a BL indulást, dehát fájdalom így sem jött össze...

Lencse. 2008.12.19. 19:01:42

benito, hegeszthetnétek picit a blogmotoron, hogy a calciopoli iránt kevésbé érdeklődő szurkolók csak kivonatosan értesüljenek az ilyen vitákról. :)

seahawks 2008.12.19. 19:03:16

filkorkám, ki frusztrált? ezt melyik kommentből szetted elő?
még mindig a pool anglia legeredményesebb csapata.
lehet, hogy 19 éve nem nyertek bajnokságot, de idén vezetnek, a bl-ben veretlenül lettek csoportelsők. nem állítom, hogy ők a favoritok, és kib@szott jól játszanak, de semmivel sincs kisebb esélyük, mint az internek, a mu-nak, vagy a barcának...
amúgy benítezt istenítjük, ha hiszed, ha nem, nem cserélnénk el senkire.

bag 2008.12.19. 19:07:47

great,

semmit, 4. ek lettünk a PL-ben

de az intert ( értsd bundakirályok) kettőből kétszer aláztuk...

_benito · www.nst.blog.hu 2008.12.19. 19:18:09

"Egyébként José már múlt héten beszélt, arról hogy a MU ellen játszana."

én csak annyit olvastam, hogy angollal, gondolom, van azért, akinek jobban örült volna a mu-nál.

lezsolt 2008.12.19. 19:23:19

"2006 bajnoka a Juve!
ezt ők is megerősítik..."
A bíróság nem ezt erősíti meg, úgyhogy kurtára nem számít, hogy a Juve szurkolók meg a hozzád hasonlók mit fröcsögnek.

bag 2008.12.19. 19:26:57

Ti a bíróságon nyertek, ők a pályán szoktak...

lezsolt 2008.12.19. 19:35:56

Egyrészt nem az Inter tehet róla, hogy csaltak Moggiék, másrészt még ha az volt az első bajnoki cím is, mióta az Internek szurkolok, akkor sem tudtam neki igazán örülni (nyilván), az utána nyert kettőnek annál inkább.
Ettől függetlenül a szöveg, amit szajkózol, leírhatatlanul szánalmas. Honnan veszed a bátorságot, hogy azt gondold, te jobban átlátod ezt az ügyet, mint az olasz bíróság? Bunda pedig az volt, amit Moggiék műveltek 2006-ig.

bag 2008.12.19. 19:41:47

nem látom át. csak Pool fanként minden szolidaritásom a Juvéé.
( a 2. "bajnoki" címetekhez a Juve kizárása is kellett azért nem?)

mégegyszer!
"ugyan mesélj már egy kicsit az idén tavaszi milánói derbi alakulásáról.

az ősi városi "riválist" megsegítettétek egy kicsit ,hátha eléri a BL indulást, dehát fájdalom így sem jött össze..."

talán erről is beszéljetek.

BruceWayne 2008.12.19. 19:42:10

bag ha te a 7. osztályban megbuksz de meghamisított bizonyítvánnyal elmész egy másik iskolába ahol nem tudnak róla és ott elvégzed sikeresen a 8. osztályt de kiderül év végén hogy a 7.-et el se végezted és jogosulatlanul kezdted a 8.-ot is akkor szerinted rólad kinyílvánítható hogy elvégezted a 8 osztályt és mehetsz tovább középiskolába úgy hogy ezt engedélyezik is????? /azért magyaráztam ilyen primitív példával hogy te is megérthesd, egyébként írd le még 20szor hogy bundakirály meg hogy 3-0, biztos sokan élvezik rajtad kívül is :-D de ti se kaptol majd mindig olyan bírói segítséget mint az Inter meg az Arsenal ellen kb összesen 4-szer is, de azért hajrá betanítottmunkásrobotiparifoci nyenyenyenyenyenye

BruceWayne 2008.12.19. 19:44:07

abba a meccsbe meg pont beleszart az Inter, hagy örüljön a város másik fele, de látom benned ez kitörölhetetlen nyomokat hagyott, mintha csak olaszországban létezne is.... de legalább nem betanított munkás módjára fociznak :-)

rexford 2008.12.19. 19:46:56

"megnyugtatlak titeket, iden sem fogtok, mert a ManU es a Chelsea is jobb nalatok."

Ja.
Pool-ManU 2-1, Chelsea-Pool 0-1.

bag 2008.12.19. 19:48:34

nera,
vagyis bunda volt minek szépíteni:)

mint azt te is, meg mindnyájan nagyon jól tudjuk...

3-0
szevasz

lezsolt 2008.12.19. 19:48:55

bag: nem tudom, hogy kellett-e, és ezen felesleges is vitázni, mivel nem lehet bizonyítani, vagy cáfolni. Mindenesetre tavaly már volt Juve (és idén is van, bár persze még bármi lehet).

A tavaszi Milan-Inter pedig hasonló volt az Inter-Juvéhez és a Roma-Interhez, akkoriban gyakran későn ébredt a csapat. Mindenesetre a meccs végi helyzeteket (pl. Chivu bravúrral kivédett szabadrúgása) is direkt hagyta ki az Inter, igaz?:(
Sokan mondták persze akkor, hogy direkt hagyta nyerni a Milant az Inter, szerintem erre semmi nem utalt, pláne az említett más akkori meccsek tükrében.

calcio_di_rigore 2008.12.19. 19:59:23

"Mindenesetre tavaly már volt Juve"

Hű, ez a legaranyosabb érv. Mintha mi sem történt volna.:)
Mindegy, csak ezen jót szoktam röhögni.:)

lezsolt 2008.12.19. 20:03:19

Csak maguknak (pontosabban Moggiéknak) köszönhetik, akármennyire is akartok hinni a szánalmas összeesküvés-elméleteknek. És ez nem érv volt, csak megjegyzés, mert ebben a "vitában" nincs értelme "érvelni".

lezsolt 2008.12.19. 20:04:43

Ja, és ennyi erővel akkor gondolom akkor tekinthető "lemúltnak" a Calciopoli hatása a Juvéra nézve, amikor legközelebb bajnokok lesznek, igaz?

bag 2008.12.19. 20:07:50

a pályán a Juve nyert.
a Juvét kizáratták,
azóta az Inter nyer...

tényleg, ki az a rosszindulatú, aki itt összeesküvést vél felfedezni??? :)

Inter-Milan MUHAHA

calcio_di_rigore 2008.12.19. 20:08:18

Mit erőlködsz már? 1000x kitárgyalt téma.
Szar, hogy rekordidő alatt itt vagyunk megint mi?:))

popp · http://koncertblog.com/ 2008.12.19. 20:14:43

"Sokan mondták persze akkor, hogy direkt hagyta nyerni a Milant az Inter, szerintem erre semmi nem utalt, pláne az említett más akkori meccsek tükrében." -arról már nem is beszélve, hogy kishíján behozta Roma az Intert és szerintem ha Ibra nem jön vissza az utsó meccsre, akkor...

Szerintem egyébként a Roma, az Inter és a Chelsea jut tovább az olasz-angol párharcokból, persze a örülnék, ha Juve rám cáfolna.

lezsolt 2008.12.19. 20:14:44

Így van, ezerszer kitárgyalt téma, és nem is én voltam, aki felhozta, hanem bag, a legszánalmasabban provokáló módon.

bag, rád pedig felesleges több időt pazarolni, ugyanis magadnak mondtál most ellent, ráadásul egyszerre vagy buta és agresszív.

aehrenthal 2008.12.19. 20:19:23

Az Inter tavalyi kiesése nem a Pool mázlija miatt volt. A Pool az utóbbi években mindig jobban szerepelt a BL-ben, mint az Inter. Az utóbbi években a Milan és a Roma volt a legjobban szereplő olasz csapat a BL-ben, Ibra ide vagy oda. De ismétlem, az Inter kiverheti a MU-t, nem lenne ez meglepetés.

rexford 2008.12.19. 20:21:18

"A Pool az utóbbi években mindig jobban szerepelt a BL-ben, mint az Inter"

Nagyon sok van azokból az utóbbi évekből.

BruceWayne 2008.12.19. 20:21:25

calcio: azért az mtk-nak meg a kaiserslauternek sikerült egyből a feljutás után bajnokságot nyernie, nem? :-)

bag 2008.12.19. 20:21:42

úgy látom ez a téma még mindig a nem létező lelkiismeretébe tipor Interes sporttársainknak.

bár szépen hangzik a 3 bajnoki cím, tudjuk mi kellett hozzá... bírósági segítség nélkül, előtte mikor is nyert az inter?

néha erről is beszélni kell. a tényeken nem változtathatunk de azért nem árt szóba hozni a kényes kérdéseket.

hajrá Pool

BruceWayne 2008.12.19. 20:23:46

bag és a pool mikor?

crouchy 2008.12.19. 20:32:42

bazmeg ez mi? Angol csapatok meccsei a normális nyolcaddöntők, a többi az nevetséges (jó a barca még ok h benn van)

kukonyalori 2008.12.19. 20:33:57

"Atlético Madrid-Porto (A portugálok az ilyeneket meg szokták nyerni valamiért)"

Kis csapatok, ezt nem gondoljátok komolyan. A Porto kétszeres bek/bl győztes. A matracosok nem csak, hogy Torrente kedvenc csapata, de a 3. legnagyobb spanyol csapat. Ezek nem kis csapatok maradjunk annyiban.

Messi88 2008.12.19. 20:34:51

na most már elég ebből a szarból.Én liverpool-szurkolóktól elvárnám, hogy ilyen bundázásos dolgokat ne magyarázzanak, én sem teszem barcásként. Nem tudhatjuk, h. mi történt.De azt aztán végképp nem értem, hogy te bag ebbe mért szólsz bele, és főként hogymiért az Interre haragszol ezért, elvégre a Juve csalt, vannak rá bizonyítékok, a semmiért biztosan nem zártá ki volna őket

Messi88 2008.12.19. 20:36:37

Viszont tavaly tényleg jobb volt a Pool, ez a szerencse dolog sztem nagyon szubjektív

calcio_di_rigore 2008.12.19. 20:36:52

Nera, azért az elég nagy kritika lett volna a Serie A-ra nézve, valljuk be.

calcio_di_rigore 2008.12.19. 20:38:23

Így van Messi pajtás! Főleg mivel -bár nem így akarták- úgy néz ki minden fél jól jött ki belőle, úgyhogy tényleg elég a szarból!:)

BruceWayne 2008.12.19. 20:47:41

annak van valami valóságalapja hogy Scolari alatt rezegne a léc? (valahol olvastam, hogy lehet idő előtt távozik merthogy nem az igazi a csapat játéka meg hogy nem igazolhat senkit, télen, lehet kamu az egész de legalább idevágó téma)

BruceWayne 2008.12.19. 20:49:53

vagyis hogy mozog a kispad, tök mindegy, ua. a közhely mind2 :-)

szferi 2008.12.19. 21:07:57

"na most már elég ebből a szarból.Én liverpool-szurkolóktól elvárnám, hogy ilyen bundázásos dolgokat ne magyarázzanak, én sem teszem barcásként. Nem tudhatjuk, h. mi történt."

Dehogynm tudjuk... szopatta a pool az olasz bajnokot, ennyire eccerű :) Most a MUra vár a feladat :)

BruceWayne 2008.12.19. 21:17:00

szferi meg otthon kiveri rá... hallod tiszta spricc parti ez az egész bl

r_magpie 2008.12.19. 21:22:28

a Villarealnak kinéz egy surranópálya, ennek határozottan örülök

donnelly · http://nst.blog.hu 2008.12.19. 21:32:24

Grrrr...nagyon fárasztó volt ezt végigolvasni...

mann 2008.12.19. 21:34:46

"...úgy látszik Moratti keze még így se ér el elég messzire mivel a Mu már eleve elég nagy hendikeppeL indul, mivel rooney-nak kb egyenként 2-3 meccses eltíltás járna azért amit az AB ellen művelt.... de hát "a bírónak nincs videója", na de mindegy :-)" - Nerazzurri

Ez jól hangzik és vicces is csak sajnos nem igaz.
A videofelvételeket megvizsgálása után hozták azt a határozatot, hogy Rooneyt nem tiltják el. :)
Egyébként Nera szerintem te sem örülnél, ha a zöld asztal kellene az Inter továbblépéséhez.
Dőljön csak el a pályán a dolog.;) Szerintem 50-50% az esély. Csozéval szemben SAF mérlege nagyon gyenge, itt a remek alkalom javítani. Ahogy itt az idő egy BL címvédésre, mivel az még ugye senkinek sem sikerült. ;)

A többi meccset látva egy dolgon akadt meg a szemem; a Roma megint angol csapatot kapott az egyenes kieséses szakaszban.... :)

heinrich · http://nst.blog.hu 2008.12.19. 21:41:55

Uh, csak most sikerült beesnem. Én nem szartam össze magam a sorsolástól, külön jó, hogy a Cselszki jön, durva önbizalom-löket lesz a továbbjutás, ezek 5 meccsen sem rúgnak gólt nekünk.

Amúgy Scolarihoz képest még a mi Ranieri fiunk is übermágus.

Inter - Mu - durva cucc

BruceWayne 2008.12.19. 21:44:24

mann: teljes mértékben igazad van, de:

"A videofelvételeket megvizsgálása után hozták azt a határozatot, hogy Rooneyt nem tiltják el." ha ez így volt az elég felháborító, bár utólag bárki monhat bármit, még a sorsolás előtt is ezen a véleményen voltam mikor megláttam a videót a hét elején, most a párosítástól függetlenül. de győzzön a pályán jobbik!

Messi88 2008.12.19. 21:46:42

"Dehogynm tudjuk... szopatta a pool az olasz bajnokot, ennyire eccerű :) "
Szferi, nem mintha szeretném az Intert, de ez azért túlzás. A LPool olyan kocka-védekező-taktikázó-izéfocit játszik, h. siralom nézni, a Pool nem képes "szopatni" az ellenfelet, legalábbis az én futballízlésem szerint biztosan nem.

mann 2008.12.19. 22:00:23

Rooneyt ismerjük, vannak ilyen húzásai, de szerencsére egyre kevesebb.
Azonban azt ne feledjük, hogy az odavágón ezek a jófej dánok rúgták sérültre Scholest (aki csak mostanra tudott visszatérni), egy sima meccsen, a félpályánál elkövetett teljesen felesleges szabálytalansággal.
Szóval én személy szerint nem fakadtam sírva, mikor Wazza osztotta őket. Persze nem sikerült neki Matrixi ;) magasságokba emelni a fenyítés stílusát, de hát ő csak egy "hülye angol, angol hülye" :).

BruceWayne 2008.12.19. 22:11:40

you know, fish, chips cup of tea, bad food, worst weather Mary fuckin' Poppins, England!
/szabad értelmezésben/

:-)

calcio_di_rigore 2008.12.19. 22:19:37

Ez a Laurentis (Napoli-elnök) nyilatkozat megvan? A játékosai esetleges angliai eligazolásáról kérdezték:

"If they want to go to England then in the end they’re going to go, but they need to understand this: the English live badly, eat badly and their women do not wash their genitalia. To them, a bidet is a mystery."

:)

BruceWayne 2008.12.19. 23:30:26

k*rvaannyát ezt tényleg látta az uefa???
www.indavideo.hu/video/Rooney_megorult
na majd a professzor úr ad neki!

United82 2008.12.19. 23:35:02

Chelsea-Juve: megszokásból chelseat mondanék de idén a nagy meccseken kutyaűtők és a Juvét láttam a Milan ellen , nem voltak rosszak...igaz a Chelseaben 2 ember többet fut mint az egész Milan:) szóval az idei formákat figyelembe véve EDDIG 50-50%

Villareal-P.naikos: Teljesen nem érdekel ez a párosítás...nekem mindegy ki jut tovább....50-50%

Atletico Mad.- Porto: szintén egy olyan párosítás ami nem érdekel...a porto azért esélyesebb mert a vvvágó portugáliában van...49-51%

Sporting-Bayern: Simán továbbmegy a Bayern 20-80%

Lyon-Barca: ennek a Barcának a 3-4évvel ezelőtti Lyon se okozna gondot, ez meg végképp nem, különösen úgy h a LYon szeret támadni, ergo nagyon sok területe lesz a Barcának, az pedig egyenlő a halállal, 30-70%

Real Madrid- Liverpool: Juande Ramos nem fog csodát produkálni, és lehet hogy a Poolt idén nem érdekli annyira a BL (na persze), de Benitez egy spanyol csapat, főleg a Real ellen nagyon is komolyan fogja venni, Madridban is nyerhet a Pool, az Anfieldi vvágó formalitás lesz 40-60%

Roma-Arsenal: érdekes párosítás, az arsenal egy-egy nagy meccsre nagyon összetudja szedni magát, míg a Roma felszálló ágban van, remek meccsek lehetnek , a vvágó Rómában van ez talán kicsi előny , de mégis 50-50%ot mondok

és akkor...

Inter-Man United:
Muri nagyon ismer minket ez mindenképpen előny, az Inter kpályája brutális, rombolásban mindenképp és bizony a Zanetti,Muntari,Cambiasso,Stankovic kpálya nagyon rágós falat lehet.
Egy biztos idén a United még nem volt tartósan jó formában, döcögtek össze-vissza, ha tavaszra jó formába kerülnek akkor lehet akármilyen rágós is ez a falat és Murinyó ide vagy oda de továbbjutnak, ha azonban nem lesz jó forma és marad ez a mostani, akkor bizony nem lennék meglepve ha kiesénk.
Arra is kiváncsi leszek hogy az első meccsen lesz-e egyáltalán kapuralövés, mert mi biztos nem fogunk támadni, míg az Inter, pontosabban Muri sem arról híres h nekiesne az ellenfeleknek és idén láttam az Inter rangadóit (vhogy éreztem h velük fogunk összekerülni és sok Inter meccset láttam idén) mindenhol betonbiztosan beálltak és kontrából lötték a gólokat (kivéve persze a Milan ellenit de akkor még Muri a 4321el és Mancinicel+Quaresmával próbálkozott...lol:))
most mindenképp 50-50%-ot mondok, lehet 2nappal a meccs előtt majd mást.

kroos 2008.12.20. 09:19:59

heinrich te is juve drukker vagy?

kroos 2008.12.20. 09:40:21

fasza...igy nem csoda hogy nincs aki védjen minket..

Itáliainagysándor 2008.12.20. 10:00:30

Amikor a Juve meccsel a Chelsea-vel remélem már csak a szokásos Andrade sérülés marad, márpedig, ha nem lesznek sérültek akkor kétségessé válik számomra a Chelsea sikere a továbbjutást illetően.
De számítani fog az is, hogy melyik edző tudja jobban feltüzelni a játékosait, eddig Scolariban nem sok tüzet láttam, persze ezt is lehet a vesekövére fogni.

szferi 2008.12.20. 11:01:34

visszatérve a tavalyi pool - inter párharchoz, nem voltak valami jó meccsek, ezen nincs mit vitatni. viszont butaság azt állítani, hogy CSAK szerencsével jutott tovább a pool. Az inter 11 emberrel sem tudott mit kezdeni a velük, mindenképp megérdemelt volt a két győzelem.

Cale 2008.12.20. 11:13:19

Azon a két meccsen (főleg az elsőn) jobb volt a Pool, ezt egy percig sem vitattam, csak azt mondom, a szerencse sem az Inter mellett volt akkor.
Bár azt azért megjegyzem, a Pool 11 ember ellen nem lőtt gólt, mondhatni nem tudott mit kezdeni az Interrel. Szóval az ilyen "simán verte a Pool az Intert" típusú megjegyzéseket túlzónak érzem.

Most azért szurkolok, hogy az Inter kezdője maradjon többé-kevésbé ép tavaszig. Sérültekkel tömve semmi esély a MU ellen.

2008.12.20. 11:29:39

Nos ez így van sok helyütt Herr kroos, a tifoso bavarese mindig szem előtt kell tartsa, szeretett klubja kedvelt tárgya (g)az fikázásnak, megvetésnek, szurkolói berkekben, így e blogon is, védelemről saját magának kell gondoskodnia. ;)

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2008.12.20. 11:34:48

a videó-ra: Rooney-nál előjött a régi szász-viking ellentét... le se nézett, úgy taposta le a srácot. profizmus. ha a merev lábas beszállót a szomszéd védőbe nem látom, nem is gondolom, hogy direktbe ment... de a videón nagyon annak néz ki. bár, a fene tudja...

szferi 2008.12.20. 11:38:14

cale, lehet h túlzónak érzed a véleményem, de azért én nem izgultam magam halálra azon a két meccsen... Kicsit józanabbul :) megítélve is jobb volt a pool.

_alerob 2008.12.20. 17:35:02

"chelsea-juve: chelsea megy tovább, klassziskülönbség van a két csapat játékosállománya között, és sztem edzőfronton is jobbak az angolok"

Ezt bírom a legjobban. Az a fasza, aki több pénzért vette a játékosait. Klassziskülömbség van az Inter és a Reggina között, de nem a Juve és a Chelsea között.
Száljatok már le a bundabotrányról mostmár. Rohadt irritáló

poolfanati 2008.12.20. 17:47:24

az inter mellett szól szerintem hogy egy fáradt mu ellen fog játszani ami január-februárban kb 50 meccset játszik...

neeson 2008.12.20. 17:50:28

Nem hiszem, hogy hullafáradt lesz a MU. Ligakupában a második csapat játszik, és lehet, hogy sok bajnoki lesz, de a Chelsea elleni otthoni meccset elszámítva mindegyik must-win.

poolfanati 2008.12.20. 17:57:04

nemtom hogy hány meccse lesz abban az időszakban a mu-ban de olyan sok meccset nem lehet megnyerni.
neeson: elfelejtetted az FA kupát...

neeson 2008.12.20. 18:13:52

Sztem igenis meg lehet nyerni. Nehéz de nem lehetetlen. Egyáltalán nem ritka, még a Liverpoolnál sem :), hogy legyen a szezonban mondjuk egy tízmeccses győzelmi sorozat...
FA Kupában meg könnyű negyedosztályú ellenfelet várok, ha már kb. 5 éve csak első osztályú csapattal játszunk, így ezt nem számolom :):) (csendben mondom: a kiesés sem zavarna...)

poolfanati 2008.12.20. 18:34:25

mondogassad hogy nem zavarna a kiesés akkor továbbjuttok mint a ligakupában:D
én meg mindjárt elkezdem mondogatni hogy nem zavarna hogyha kiesnénk a PL-ből meg a BL-ből:D

neeson 2008.12.20. 18:54:16

a végén még bennmaradtok a PL-ben:D

Calogero 2008.12.23. 10:25:40

Chelsea-Juventus; a Juve még nem teljesen az igazi, de a Chelseanél azért már jobb, Juve továbbjutás

Villarreal-Panathinaikosz; a Villareal valamivel erősebbnek tűnik, de meglepetésre a Pana fog továbbjutni

Atlético Madrid-Porto; sima Atletico továbbjutást várok

Sporting-Bayern München; a Bayern erősebbnek tűnik,de ha tovább is mennek, nagy izgalmak között

Lyon-Barcelona; ez elég egyértelműnek tűnik, sima Barca továbbjutás

Real Madrid-Liverpool; Ramos összekapja a Realt, de a Pool ellen ez még kevés lesz, angol továbbjutás

Roma-Arsenal; hatalmas csata lesz, remek párosítás, római továbbjutással

Inter-Manchester United; Mourinho bizonyít, az MU idén jóval gyengébb, mint az előző években

pizarro · http://fcbayernmunchen.hu/ 2009.08.07. 13:15:13

"véletlenül a Bayern lett a szerencsés"

Ezt megelőzen 2000-ben, azaz kilenc éve játszott nem elitklubbal kieséses szakaszban ez a szerencsés Bayern. Érdemes utánaolvasni, mielőtt beeeeezünk.
süti beállítások módosítása