Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Ilyen rondán csak-egy-valaki képes továbbjutni

2008.11.27. 13:12 donnelly

Búcsúzott a Kolozsvár, otthon kapott ki Mourinho, lesz görög csapat a tizenhat között. Még kieshet a Chelsea és a Roma (de nem fognak), míg az Inter-Barcelona-Sporting-Atletico-Liverpool ötös már biztos továbbjutó. A helyezések a C-csoportban teljesen le vannak osztva, a többi négyes nem lesz teljesen érdektelen a következő körben sem. Nyolc meccsen huszonhét gól nem rossz teljesítmény, csak a Bázel, a Márszely és az Inter maradt gólképtelen. Ezt egy kicsit bővebben is elmagyarázzuk a túloldalon.

Az igaz, hogy nem vártuk el, de a Kincses Város kapuján nemhogy retesz nem volt, hanem egyenesen kitárták a vendégek számára, nehogy megfagyjanak odakinn a pusztában, így könnyedén duplázhatott az egyszeres válogatottságát talán hamarosan néhánnyal megtoldó Brighi, és arra, hogy ez nem lesz így jó, a Gépész utca közönsége a mérkőzés végéig füttyel emlékeztette Stancioiut. A két szép támadás végén születő gól között Dél-Olaszország három legszebb csapatkapitánya csűrt a bal felsőbe egy szabadrúgást, illetve Kone - norvégül feleséget jelent, tehát a vikingek valószínűleg Nyugat-Afrikába is eljutottak, csak még nincsenek rá régészeti bizonyítékok - tette izgalmassá a párharcot egy okosan földrepattintott fejessel. A Roma végül csoportelsőként távozott Románia európai részéről, de a biztos továbbjutáshoz otthon nem kéne kikapniuk a Bordeaux-tól, vagy nagyon kell bízniuk az erdélyiekben. Kolozsvár-Róma 1-3.
A Chelsea játékosai az ellenfél fizikai megtörésével próbálkoztak a Chaban-Delmas stadionban, Lampard két sárgát is összegyűjtött, de a többiek se maradtak el tőle keménységben, és erre a Girondins is hasonlóan ráagált, pl. az általában sportszerű Joe Cole ártalmatlanná tételével is próbálkoztak. Anelka, a világtörténelem három legjobb játékosa, volt az egyetlen a vendégek közül, aki a pszichikai megtöréssel próbálkozott: tőle szokatlan magabiztossággal alázta meg a sokadik lövőcselre végül elsüllyedő Valverdét, és szerezte meg a vezetést a rikító sárgában pompázó kékeknek. Az okszitánok persze nem adták fel, és egyenlítettek is Diarra fejesgóljával, sőt a végén örülhetett az egy pontnak az eredményre - és a vécédeszkára - csapatát ráültető Scolari. Az angol sajtó már parázik a londoni CFR elleni meccstől, és minden okuk megvan rá, hiszen egy vereséggel - és egy bordói sikerrel az Olimpicóban - könnyen az UEFA kupa elsőszámú esélyesévé léphetnek elő. Bordeaux-Chelsea 1-1.

Amikor az Übermensch is azt mondja, hogy mákkal mentek tovább, akkor vagy tényleg óriási mákjuk volt, vagy képzett kommunikátorként ezzel próbál témát adni a dzsornalisztáknak, ahelyett, hogy mennyire szarul játszottak honfitársai, vagy hogy már nem is annyira szpesölvan, mert ezerhatszáz veretlen hazai meccs után kikapott. Minden tiszteletünk a San Siróban Sarriegi lepattanójával diadalmaskodó, és ezzel a második helyre szökkenő Panathinaikoszé, (Inter-Panathinaikosz 0-1) az utolsó fordulóban pedig természetesen a görög rangadót fogjuk nézni - minden futballbarát sajnálhatja, hogy nem ők ketten jutnak tovább a csoportból, mert egyrészt a Panát, mint Puskás, aztán Warzycha egykori csapatát mindenki szereti, és mindenki szívesen néz egy olyan névtelen csapatot, amely otthon játszik háromhármakat meg kettőkettőket, és ahol Sávio irányít, Ketsbaia az edző, és egy Nagy Zoli nevű kapus véd. Az a Nagy, aki egyébként kivédte a brémaiak szemét is, de erre azok büntiből (Diego) és nyolc méterről (Hugo Almeida) túljártak az eszén. Persze ez csak az egyenlítést jelentette a Weser braziljainak, hiszen bő egy óra játék után hat perc alatt kettővel húzott el a Famaguszta, a csereként beálló Nikolaou, illetve Sávio góljaival. A Brémának otthon kéne levernie az Intert, hogy némi reményük legyen az UEFÁs hely elérésében. Anorthoszisz-Bréma 2-2.

Lisszabonban és Donyeckben örömfoci volt, Portugáliában a vendégek tömték ki házigazdájukat, míg Ukrajnában a Basel nyelt be megint egy csoportkörre elegendő gólt. A világ legjobb csapatával - megbecsülni, nem gyakran írunk ilyeneket - kapcsolatban továbbra is az a véleményünk, hogy februárra el fog fogyni a lendületük, ám ha mégsem így történne, és hasonló játékkal ejtenék ki az Intert, a címvédőt, vagy akárkit, nem leszünk szomorúak. Érdekes kérdés, hogy ha a Barca négy góllövője összesen 91 éves, míg a Sporting három gólszerzőjének együttes életkora 82, de az eredmény 5-2 a blaugrana javára, akkor hány éves a kapitány? Sporting-Barcelona 2-5.
Itt egyébként már minden lényeges kérdés eldőlt a forduló előtt, a mocskosul szakadó donyecki esőben sündisznóállásba húzódó Bázel már csak az UEFA kupa utolsó szezonjára hajtott, de ez sem lett meg, mivel a hazaiak egy ötössel tették teljesen érdektelenné a zárófordulót. A Thomas Hässlernél egy picivel magasabb Jádson három lövésből három gólt ért el - a tehetségtelen Shearernek ehhez négy kellett a hollandok ellen. Sahtyor-Bázel 5-0.

A playbackre focizó Atletico - a hétvégén debütáló NST fußballmannschaft is ezt a megoldást fogja alkalmazni, vagyis mp3 lejátszóra kötött Marshall erősítőkről fog szólni az Anfield Road, a Parkhead és a Bronco Stadion mixelt atmoszférája, így a szurkolóknak csak tátogniuk kell - nem erőltette meg magát, de a stadionon kívül rekesztett drukkeszek örömére így is otthon tartotta a három pontot, és versenyben van az első helyért. Balázs végignyomta, és reméljük, hogy a következő körben az ő duplájával kiharcolt 2-2 jelenti majd a vígaszágat az eindhovenieknek. Atletico-PSV 2-1.
Még ócskább meccs lett az OM fellépése az Anfield Roadon, nem sikerült megismételniük a tavalyi bravúrt, pedig Valbuena bejött, pont akkor amikor a tavalyi bombagólt lőtte. Az idei találat, egy szép fejesgól, persze Steve Gerrard nevéhez fűződik, aki öt góllal és Lionel Messivel első helyezett a lőlapon. (Robbie Keane csak azért nem duplázott, mert nem játszott.) A második félidő egyébként heveny rúgdosódássá fajult, de a portugál játékvezető, Benquerenca igen nagyvonalúan fújt, mindössze két sárgát osztott ki - persze nincsenek jó emlékei a figyelmeztetésekről, hiszen ő adta szegény Fehér Mikinek élete utolsó lapját. Izgalmas lesz egyébként a vége is, főleg ha nem ítélik önmagukat vereségre a csoportot vezető trénerek azáltal, hogy BL-keretük leggyengébbjeit küldik pályára, és ők is inkább az első helyezésre hajtanak. Liverpool-Marseille 1-0.

93 komment

Címkék: d összefoglaló bl

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr10791250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.11.27. 13:43:29

Azért az NST Inter fanjai még mindig nem értenek egyet a Mourinhoval, GC szerint legalábbis szó sincs mázliról ;-). Egyébként minden jóérzésű futball szurkoló az AS Roma csoportelsőségében reménykedik a Chelsea ellenében!

kroos 2008.11.27. 13:49:42

akkor egy chelsea drukker nem is lehet ,,jóérzésű futball szurkoló"?

szferi 2008.11.27. 13:50:13

popp, kérlek ne erőltesd ránk, hogy a fogatlan kutyáidnak szurkoljunk :)
A kolozsvári lufi nagyon gyorsan leeresztett, ugyhogy a chelsea továbbjutása szinte biztos, pedig nekik is sokan szurkoltak. De neked legalább az okot adhat az örömre, hogy athén mellett rómában is igazi tétmeccs lesz az utolsó fordulóban :)

giacinto 2008.11.27. 13:58:46

nembaj ki lehet élni az Inter-utálatot egy időre, majd tavasszal jön a henger. úgyis most ez a divat a győzteseknél, ősszel kalap szar, tavasszal meg glória.

Lencse. 2008.11.27. 14:00:03

popp, a jóérzésű szurkolók kábé leszarják a csoportelsőség kérdését. :)

Unalmas forduló volt. Az EB-n mind a 4 csoportban megvolt a két továbbjutó az utolsó kör előtt, és most sem sok nyitott kérdés maradt. Nem tetszik ez nekem.

drosiii 2008.11.27. 14:14:36

Lencse egy csoportot mondj, ahol megvolt a két továbbjutó a csoport utolsó köre előtt :)

Lencse. 2008.11.27. 14:20:26

Mármint az EB-n? A,B,C, és D.Nem értem a kérdést. Vagy nagyon rosszul emlékszem.

drosiii 2008.11.27. 14:23:01

bocsi, azt hittem, hogy a legutóbbi EB-ről beszélsz.. Kicsit, lemaradtam. Szóval melyik EB-re gondolsz?

Azazello007 2008.11.27. 14:24:23

Hasonlóan értetlenül állok Lencse kijelentése előtt: akkor rosszul emlékszem egy cseh-török meccsre, ahol akár tizenegyesek is lehettek volna...?

Lencse. 2008.11.27. 14:25:19

Basszus, kezd rémleni valami, hogy pl. a németeknek győzni kellett az utolsó fordulóban. :) Áh. A csoportgyőztesek voltak meg. Mea culpa. :D

Azazello007 2008.11.27. 14:27:04

Aztán később -- egy kivétellel -- kis is potyogtak mind:-)

drosiii 2008.11.27. 14:29:30

meg ugyebár az oroszok legyőzték a svédeket, olaszok a franciákat, úgy hogy románok nem tudtak nyerni..
De a következő körben ki is estek a portugálok, horvátok, hollandok, hiába nyerték meg a csoportjukat :)

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2008.11.27. 14:37:09

A spanyolok pedig a csoportbravúr után tovább is mentek, és nem pukkadt ki a lufi még a döntőre sem. Mi van ha a Barcánál is kitart a lendület? :)))

tjunior 2008.11.27. 14:40:08

gondoltam hogy most az jön hogy nem is akkora gáz ez a kínlódás az inter részéről, meg az esetleges 2.hely(mert az lesz Brémában kikapnak a Pana meg nyer) a leggyengébb csoportban mert EB meg izé meg mitoménmi
de végülis nem olyan rossz mondjuk egy Barcával,MUval,Arsenallal,Chelseaval idegenbeli visszavágóval vívni egy párharcot

Azazello007 2008.11.27. 14:40:26

csizsik: miért? Az őszi jó szereplés nem minden esetben rossz előjel. Ez egy urban legend...

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2008.11.27. 14:47:16

Tudom, de már mindenki annyit hurrog a Barca körül, hogy úgyis taknyolnak hogy már-már simán elhiszi az ember :D

drosiii 2008.11.27. 14:49:03

tök jó, MU kaphat egy Bayern,RM,sporting,pana(inter) ellenfelet. zsííííííííír

Walmer 2008.11.27. 14:50:16

Azt vettem észre magamon, hogy gecire nem érdekel a BL ezen első csoprtköre. Ezen a héten fordult elő harmadjára, hogy elfelejtettem, hogy BL forduló van. Biztos azért, mert annyi izgalmas, jó meccset lehet látni. Nem tudom, találni kellene valami megoldást erre szerintem, mert ez a qrva sok csapat meg ez a csoprtkör valami dögunalom. Istenem, milyen jó volt az egyenes kieséses rendszer, mikor volt olyan, hogy a Napoli maradonával elhullott a Szpartak Moszkva ellen két 0-0-ás meccs után bübtetőkkel az első, vagy a második kanyarban. Vagy amikor az első fordulóban Leeds - Stuttgart (gyengébbek kedvéért: akkor ők voltak a bajnokok és akkor csak a bajnok indulhatott)meccsek voltak ilyen sorrendben: Vfb-Leeds 3-0, Leeds-Vfb 4-1 és egy hibás csere miatt újrajátszás barcelonában Leeds-Vfb 2-1. Istenem mekkora meccs volt.

rizla 2008.11.27. 14:50:25

"A világ legjobb csapatával - megbecsülni, nem gyakran írunk ilyeneket - kapcsolatban továbbra is az a véleményünk, hogy februárra el fog fogyni a lendületük"

nem a világ legjobb csapata (még).
a lendület pedig természetesen egy időre ki fog fogyni, nincs olyan csapat, amelyik úgy arat rajt-cél győzelmet egy bajnokságban, hogy egyetlen rossz periódusa sincsen. ettől még azalatt is lehet nyerni a meccseket.

drosiii 2008.11.27. 14:51:23

vagyis... Ez most hogy van? azonos nemzetbeliek nem játszhatnak egymással? de abból a csoportból sem, igaz? (ezeket nagyon nem tudom)
Mert ha így lenne, akkor a villareal miatt a MU csak az inter,bayern,pana,lyon ellen játszhatna...

rizla 2008.11.27. 14:52:08

walmer tényleg kicsit érdektelen most a csoportkör, főleg, hogy a tv-ben kétszer is megnézhettük a pancser realt az unalmas juventus ellen.
viszont az egyenes kiesés ezért lehet jobb. tavaly pl az volt a szarabb, szerintem

rizla 2008.11.27. 14:53:17

drosiii: így van, azonos nemzetbeli csapatok nem kaphatják egymást, és azonos csoportbéliek sem, plusz a csoportmásodikok csoportelsőkkel játszanak, és fordítva

nalazo 2008.11.27. 14:54:58

Kikaptunk tegnap mert, gyatrán játszottunk, tovább jutottunk, mert az eredmények kedveztek nekünk. Ez így igaz. Viszont attól, hogy az efelett érzett örömükben néhányan tobzódnak ezen, még a végeredmény nem változik, vagyis, hogy Inter ott van a 16 között. Lehet fanyalogni, sőt néhány bivalyerős hangember az olasz foci hírnevét is féltheti. (Persze csak ilyenkor.)

drosiii 2008.11.27. 15:02:16

rizla, akkor a MU most a Sportingot is kaphatja vagy sem?

Walmer 2008.11.27. 15:02:35

rizla, azért az Arsenal-Pool párharc nagyon ott volt:-)
Meg a Sevilla -Fener. Meg ahogy leszopott a Milan meg az Inter.

drosiii 2008.11.27. 15:04:37

akkor Portot is kaphatunk? ^o)

Azazello007 2008.11.27. 15:11:32

Walmer: azért az még a mostaninál is borzalmasabb volt, amikor KÉT csoportkört kellett végignézni.

drosiii 2008.11.27. 15:20:54

jó ötletnek tartom, hogy a legjobb 8at osszák két csoportba és az első két-két csapat kerülne az elődöntőbe.
Más kérdés hogy vajon kerülne-e be valaki spanyol-angol-olasz-bayernen kívül.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.11.27. 15:21:04

Egyáltalan nem unalmas a csoportkör, szerintem, időnként igen jó meccsek vannak és elég sok gól. És én még ucsi csoportkör előtt is izgulhatok.

Asidotus 2008.11.27. 15:21:39

Én szerettem régen a 2. csoportkört, mert ott már nem voltak ekkora különbségek a csapatok között.
Ott is volt 4 forduló után továbbjutott csapat, de azért szorosabb meccsek voltak (Ajax - Arsenal - Valencia - Roma volt ilyen csoport is!)
Istenigazából kéne egy 4. selejtezőkör, és utána egy 16-os, négycsoportos csoportkör. Az lenne az ütős.

belize 2008.11.27. 15:27:06

Del-Olaszorszag harom legszebb csapatkapitanya csurt a bal felsobe egy szabadrugast.
kicsit gondolkodnom kell, ki lehet a masik ketto...

Walmer 2008.11.27. 15:30:34

popp, a csoportkör dögunalom. ha kikapsz, sebaj, majd nyersz a következő meccsen. Az egyenes kieséses rendszerben 2-0 után is bent van a zabszem a seggedben, nehogy kapj egy gólt. Most meg sebaj, a 2-1-ért is 3 pont jár.
Hogy jobban megértsd: Komolyan azt hiszed, hogy a Romának lett volna hajszálnyi esélye is a Chelseavel szemben, ha a meccs a kieséses szakaszban lett volna?:-)

Azazello007 2008.11.27. 15:36:40

A csoportkör szerintem önmagában nem baj, de tényleg erősebb volt a 16 csapatos BL annak idején.
Változtatásra mondjuk nincs esély, az EB-t is elb*sszák ezzel a 24-csapatos hülyeséggel...

A BL pedig így is tökéletesen nézhető.

Lencse. 2008.11.27. 15:41:33

Továbbra is a 98 előtti rendszerre szavaznék, Bajnokok Ligájában csak a bajnokok induljanak, és legyen egy kibaszott erős UEFA-kupa (Európa-liga)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.11.27. 15:45:22

Walmer, igen komolyan, ahogy Real Madridot is kiverte már! A egyenes kiesésnél meg azosírtok, hogy senki nem mer bátran támadni, jaj csak gólt ne kapjunk jelszóval.

rizla 2008.11.27. 15:51:03

drosi: "rizla, akkor a MU most a Sportingot is kaphatja vagy sem?"

kaphatja. a porto nem tudom hanyadik lesz a csoportjában, de ennyi infó alapján biztos menni fog egyedül is

poolfanati 2008.11.27. 16:05:08

hülyeség még a nyolcaddöntőről beszélni hogy ki kit kaphat! elvileg még a mu is lehet második, az inter is meg a chelsea is!
szóval szerintem brutálisan durva párharcok lesznek a nyolcaddöntőbe. de az a helyzet hogy két jó csapat kioltja egymást, ergo szar meccs.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2008.11.27. 16:21:15

"A Roma végül csoportelsőként távozott Románia európai részéről,"


donelly, te az apró, ám annál gecibb szúrások mestere vagy, azt kell mondjam, kár, hogy most nem volt mi jelezze az inter erejét, már készültem pedig :-DDD

donnelly · http://nst.blog.hu 2008.11.27. 16:48:07

Az Inter erejét az jelzi, hogy olyan cseréi vannak, mint Figo, vagy Quaresma;)

_benito · www.nst.blog.hu 2008.11.27. 16:49:14

az inter erejét az jelzi, hogy a legjobb igazolása muntari volt

Hispan07 2008.11.27. 16:52:58

Minden más olasz csapat erejét jelzi, hogy így is az Inter vezet a serie A-ban... :/

giacinto 2008.11.27. 16:55:55

De az legalább rangadókat dönt el :P

calcio_di_rigore 2008.11.27. 17:07:09

Nyilván egy Inter vereség sosem jön rosszul, de a tegnapi kb. semmit sem jelent, holott nyilván nem akartak kikapni, ez látszik a felállásból is. Már a sorsoláskor eldőlt, hogy nem tudnak olyan gyengék lenni, hogy innen ne jussanak tovább. Most komolyan, nézzétek már meg azt a csoportot: egy vicc.
Az Inter (vagy bármely olasz csapat, mondjuk az Inter annyiban olasz hogy oda neveznek) simán kikaphat fostalicskáktól is, de nem esélytelenebb egy komolyabb csapat ellen, amikor már tényleg komoly a tét, mint pl. a hurkákat nagyon ügyesen kivégző Barcelona.

Mr.AT 2008.11.27. 17:30:42

Az Inter erejét a Meazza feletti fejfa és a "Játékostemető" felirat jelzi...

avenger13 2008.11.27. 17:31:00

úgy látom a bayern, csoport másodiknak lett elkönyvelve. Továbbra sem tudom, hogy miért. nem kell nyernie lyonban a csoportelsőséghez, és nem értem azt sem, hogy jelenleg miért van második helyen. Egymás elleni eredmény miatt? idegenben lőtt gól? Ebben az esetben a 0-0-t, és a vereséget leszámítva igen jó esélye van a bayernnek a csoportelsőségre (münchenben egy öngólt sikerült elérnie a lyonnak, az akkor sokkal szarabb bayern ellen). Szóval Mu-Bayern csak a Real-Bayern után jön. 2001ben is valami hasonló volt nem? :D

(mielőtt bárki fellázadna, tudom, hogy idén nincs a bayernnek reális esélye, de azért reménykedni csak szabad)

Watta (törölt) 2008.11.27. 18:15:30

sztem a Bayern-Lyon 1-1 miatt van 2. helyen a német csapat, és valóban ha 0-0 lesz a visszavágó, akkor marad a sorrend, ha 2-2 akkor fordul a kocka elvileg

ha 1-1 , akkor meg a sima gólkülönbség asszem, tehát a Bayern járna jól:D

aztán lehet hogy az 1. fog nehezebb a 2. könnyebb ellenfelet kapni...

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.11.27. 18:27:11

popp 2008.11.27. 13:43:29

Erre csak egy példát mondanék. Mikor az agresszív kismalac biciklizik. Egyszercsak akkorát taknyol, hogy ihaj. Felnéz és azt mondja, most mit bámultok, én így szoktam leszállni. no, az Inter így szokott továbbjutni. :PPP

Itáliainagysándor 2008.11.27. 18:30:02

GC:

Mit jósolsz, meddig juthat az inter a bl-ben?

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.11.27. 18:31:46

Nagyban függ kit sorsolnak neki. természetesen. Ha egy tavalyi Barca sorsolást, akár a döntőig. :) Lehet, hogy télen jönnek mennek az emberek. Milyen lesz a forma tavasszal, alkalmazkodik e murinho az olaszhonhoz. Egy 4 közé jutás azért jól jönne.

Itáliainagysándor 2008.11.27. 18:45:57

A Barca mostani csoportja is furcsa, remélem valami brutális ellenfelet kapnak a továbbiakban.

BruceWayne 2008.11.27. 18:52:15

hétvégén Inter-Napoli, ha nyerünk pont leszarom a tegnapi meccset, bár egy X-et azért illett volna "összehozni", hazai vereséggel továbbjutni azért elég érdekes :-)))

A Chelsea-t meg nem is értem, annyira észrevétlenül cseszték el a csoportelsőségüket.... :-(

egyébként szerintetek is ez az utóbbi kb. 10 év legérdektelenebb csoporfázisa??? (talán az volt ennél rosszabb mikor 2 csoportkör volt, de még ott is voltak mindig "rázós" csoportok, de az eddigi eresztés, háát, elgé fing)

montipájton 2008.11.27. 19:55:29

Popp pajti,

azért a nyitókommenteden szabad kacagni egy jót, ugye?
Mitől lenne jobb érzésű, aki ennek a Romának szurkol, mint aki a Chelsea első helyét óhajtja? Netán lemaradtam valami klasszikus értékmérésről? Vagy mert ti már 84-ben döntősök voltatok? Vagy mert Totti vádlija szebb, mint Lampard felkarja? Vagy mijér?

montipájton 2008.11.27. 19:59:21

A Barca-meccset látva volt egy olyan érzésem, hogy most vannak abban a fázisban, amikor nagyon ad a gép. Mezőnyben dugták a labdát, mint a lopott bringát, de az öt gólból kettő vicces öngól, egy meg (kapusbénázásból összehozott) 11-es - szóval, nem volt annyi csikicsuki helyzetük, mint a bajnokságban szokott (igaz, nem játszott Iniesta, Eto'o), egyszerűen ez most a "seggemről is bepattan" fázis.
Ami csak annyiban érdekes, hogy mi van, ha egyszer majd nem pattan be. Persze, amíg Messi formában van, nem kell nagyon aggódniuk. (Plusz Eto'o, Hleb is sokat tehet hozzá stb.) Nekem még Caseres tetszett. Henry viszont megint messze volt arsenalos magamagától.

2008.11.27. 20:01:06

Itáliainagysándor
Én pedig remélem, hogy a lehető legkönnyebb ellenfelet kapjuk, végig az egész bl sorozatban egészen addig amíg meg nem nyerjük a kupát. Aztán pedig elégedetten dőlök majd hátra, miközben majd jót mosolygok azokon, akik siránkoznak a könnyű sorsolásunk miatt.
Minden csapatnak volt már könnyebbnek mondható útja a bl-ben és ha pár évet visszatekintünk, összességében semmivel se volt könnyebb dolga a barcanak, mint a többi csapatnak. Játszottunk nem 1x a csúcs formában játszó chelsea-vel, mu-val, pool-lal, milan-nal is. Az előző szezonban is könnyűnek lett titulálva a csoportunk pedig a 3 másik csapat(rangers, stuttgart, lyon) előzőleg megnyerte hazája bajnokságát. Egyébként meg simán lehet szenvedni a kicsi ámde hajtós csapatok ellen is, ezt nem 1 szezon, nem 1 összecsapása bizonyítja.

Itáliainagysándor 2008.11.27. 20:32:09

Ballábas:
Én meg szeretem a jó meccseket, az előttem szóló Nerazurrival értek egyet, valami eszméletlen érdektelen csoportkör volt, nem érdekelne az sem, ha a csapatom kiesik, de olyan meccseknek mint amilyenek ezen a hétvégén voltak, nem örültem soha, szeretem, ha izgalmas egy meccs és nem pl, sima 5:2 ;)

nasteey 2008.11.27. 20:44:02

"A Barca-meccset látva volt egy olyan érzésem, hogy most vannak abban a fázisban, amikor nagyon ad a gép."

Éppen ideje, mert az elmúlt két évben minden kifelé pattant. De a az idei meg nem nyert meccsek többségén is tapasztalható volt még ez.

halareaal 2008.11.27. 20:52:43

2002ben volt 1 baromi jó 2. csoport, Leverkusen, Depor, Juve, Arsenal. az vmi irgalmatlan erős csoport volt, ráadásul ha jól emlékszem az első 2 kör után teljes körbeverés volt. igaz, ugyanabban a sorozatban a Realnak mindössze a Porto-Pana-Sparta Praha triót kellet megelőzni.

fingfelelős 2008.11.27. 21:05:49

Az a helyzet, hogy taktikailag abszolút túlképzett vagyok :), de még mindig fingom nincs, hogy mi az Inter idei stratégiája, azon kívül, hogy csak begyötrünk egyet, igaz ezt éreztem a Chelsea-nél is a Murinnyó korszakban.

halareaal 2008.11.27. 21:12:57

Mourinho Chelseaje azért volt jó sztem, mert már az bravúr volt, ha az ellenfél kapura tudott lőni. akkor meg ugye ott volt Cech.

giacinto 2008.11.27. 21:21:39

abszolút igaz ez az idei érdektelenség, de azért ezt is lehetett volna fokozni, ha mondjuk:
-az első meccsen nem kap ki a roma
-nem nyer a famaguszta
stb.

tükörsima minden csoport.
a régi második csoportkör viszont jó volt. szerintem.
emlékszem egy 02-03-as: Barca-Inter-Leverkusen-Newcastle négyesre. gyengébbek kedvéért, nem a jelenlegi erősségű csapat volt egyik sem.

Itáliainagysándor 2008.11.27. 21:21:48

Mourinho jó edző, sok féle jelzőt lehet rá mondani csak azt nem, hogy rossz edző, azért nehéz neki mert egy bajnok csapatot vett át, ráadásul a játékosok szerették Mancinit a játékosok szerették, csak Morattinak nem tetszett a bl-ben való gyenge szereplés, ez volt a váltás oka...
Viszont az egy dolog, hogy a Portoval király volt Mourinho a bl-ben, de a Chelseavel már nem annyira ment neki, egy sehol nem jegyzett edzőnek idén jobban ment a bl...

Mourinho makacs ember és ezt a taktikai téren meg is nyilvánult, a seria a-ban nem túl sikeres a 4-3-3, de ezt belátja ő is lassan, de biztosan.
Quaresma meg, nem hiszem, hogy túl jó igazolás volt, akármennyire is nagyok voltak a hozzáfűzött remények.

bög 2008.11.27. 21:29:49

"A Roma végül csoportelsőként távozott Románia európai részéről"

zseniális. ezekért járunk ide:)

drosiii 2008.11.27. 22:45:50

hát a német-olasz-francia-holland csapatok ma nem remekelnek.

Inferior 2008.11.27. 23:01:10

szegény pompey, ezt 92, percben jövő Inzaghi gólt nem érdemelte :(

ki ez az új csávó a sport"retek"klubon? ez még nagy "hírű" kollegáit is képes lekörözni......hihetetlen

drosiii 2008.11.27. 23:02:39

ja, idei Milan hasonlít a tavalyi Bayern uefa meneteléshez, kíváncsi vagyok ki keni majd el őket :)

avenger13 2008.11.27. 23:40:42

én nem örülnék a két csoportkörnek. Szerintem nagyon gyenge meccse voltak, és nem véletlenül tűnt el hamar ez az ötlet a süllyesztőbe.
a résztvevők listáját viszont lehetne csökkenteni (+1 selejtezővel. Csak bajnokcsapatok kerülhetnek be kapásból a többieknek selejtező). 16 csapatot véve egy csoportkör és egyenes kiesésnél, tényleg nem a sorsolás dönt, mindenkit meg kell verned aki számít.

Count Adyn 2008.11.27. 23:45:41

Ronáldinnyu Pátu azbazmeg:DD:

Azazello007 2008.11.28. 00:46:31

avenger13: a második csoportkörnek semmilyen szakmai indoka nem volt, egész egyszerűen még több pénzt akartak a közvetítési jogokból. A csapatok is tiltakoztak a rengeteg meccs miatt, az UEFA pedig -- egyáltalán nem jellemző módon -- hozott egy jó döntést és gyorsan véget is vetett a rendszernek.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.11.28. 09:05:52

"Mitől lenne jobb érzésű, aki ennek a Romának szurkol, mint aki a Chelsea első helyét óhajtja." (montipájton) - nos az ominózus mondat mögül lemaradt egy szmájli, de nem gondoltam ,hogy egy efféle szurkolói lózungot bárki is komolyan vesz, magára vesz.

giacinto 2008.11.28. 10:40:37

a mai erőviszonyok alapján félelmetes csoportok alakulhatnának ki a második körben. akkoriban a sok meccs miatt szüntették meg a kört, nem pedig az érdektelenség miatt. ott már reális esélye volt hogy igazán jó csapatok is kiessenek.

pl. a mostani továbbjutók közül ilyen csoportok alakulhatnának:

Barca, MU, Juve, Sporting vagy Liverpool, Inter, Real, Porto esetleg egy Chelsea, Atletico, Roma, Bayern négyes???

tényleg tök szar meccseket láthatnánk.

neeson 2008.11.28. 10:45:37

a második csoportkörben tényleg jó meccsek voltak, de az nem volt már normális, hogy mennyi meccset játszottak a csapatok. Jó ez a mostani rendszer, vagy inkább nem tudnék jobbat mondani nála. A csoportkör végülis biztosítja, hogy a kieséses szakaszba a valós erőviszonyoknak megfelelően jussanak be a csapatok, meg így eggyel több kieséses forduló van, ami azért mindig izgalmasabb.

giacinto 2008.11.28. 10:50:37

meg kellene fordítan ia dolgokat:
32 között kieséses rendszer (ugyanúgy az erősek jutnak tovább) és a 16 között csoportkör ahol rohadt jó meccseket láthatnánk, kiélezett továbbjutási szituációkkal. nem lenne több meccs, viszont jobbak lennének a meccsek, egyetlen negativuma hogy a gyengébb csapatokat nem 6 meccsen át nézegetné az európai közönség hanem 2 meccs alatt kihullanának.

ZenZo 2008.11.28. 11:03:35

Ugyan tényleg jó lett a felkonf, kedves donelly, de ha már Kone feleséget jelent, akkor azt is meg kell mondani, hogy a vikingek közül már csak a langyik jutottak el Afrikába, vagy persze ott lettek azok... :) ja, és nem tudom, lehet, hogy ti kielemeztétek videjóról a gólt, de Kone azt torokkal vagy igazából nem is tudom mivel verte be... (bal herével csak akkor, ha magasra csúszott neki)

a csoporthoz annyit, hogy számomra nem kérdés a Roma és a Chelsea továbbjutása, bármilyen leosztásban is. Tény, hogy az olaszok meg fognak szenvedni a jó formában lévő franciákkal, és a Chelseanek sem lesz egyszerű a minden mindegy alapon pályára lépő CFR-rel, hiszen kolozsváron kb annyit mutatott a Chelsea, mint most Bordeaux-ban, amit sikerült persze életem első BL meccsén élőben látni, csak ott még gól sem volt... szerintem el van atkozva ez a napsárga mez, ami amúgy nem is olyan csúnya, mint pl. a tavalyi neon (bocs, az adidas szerint az Energy sárga). A Chelsea színe egyébként a sárga, a stadion lelátóin is jól látszik, ha meg valaki régebbről is ismeri a Chelseat, az tudja, idén meg ugye a retro a menő, hát az adidas is elővette az ezredfordulós mezeket, és gyúrt belőle egy ilyen mostanit. Ettől még sokszor volt sárga az idegenbeli mezünk: www.chelseafc.hu/index.php?p=g-mezek2

Egyébként még annyit a meccshez, hogy aki látta a teljes meccset, az nem ír ilyet, hogy a Chelsea akarta elpusztítani a Bordeaux-t, ez sokkal inkább fordítva történt, csak a belga bíró elég egyoldalúan osztotta a lapokat. Ettől függetlenül persze érett a piros a két Colenak és Lampardnak is, ebből 1 kapott, a többi csak 1-1 sárgát. A baj az, hogy a franciák közül leglább hárman szintén rászolgáltak a pirosra, de ők összesen 1 sárgával úszták meg (Jurietti). A döntetlen persze nem ezen múlt, a londoniak semmit sem mutattak, hogy meg szeretnék nyerni ezt a meccset. Bármennyire is fogadkoztak, hogy az otthoni 4-0 nem reális, és sokkal nehezebb meccs lesz a mostani, nagyon meglepte őket a harcos és jó formában lévő Bordeaux, és nem nagyon találták az ellenszert, szar egyéni teljesítményekkel koronázva mindezt. Aki dícséretet érdemel az Cech és Mikel, meg a gólért Lampard és Anelka, de utóbbi kettő ezt leszámítva kalap sz*r volt.

donnelly · http://nst.blog.hu 2008.11.28. 11:42:23

ZenZo,
egy olyan hosszú hajóúton szerinted mivel múlatták az időt?;)

Egyébként öt-tíz közötti lassításból nekem nem tűnt fel a torok, de utánanézek:)

ZenZo 2008.11.28. 12:01:17

végülis jogos, messze van az az afrika és meleg az a csád :)

én csak mondtam, én nem néztem vissza, csak a tv-s összefoglalót, ott megmutatták vagy két szögből, onnan úgy tűnt de lényegében csak hülyéskedtem :D

sempreLippi 2008.11.28. 13:21:48

a BL attól szar hogy a Liverpool mindig ott van és (többnyire) 1-0s összesítéssel, az év meccsét kamugóllal hozva elődöntőbe jut. rosszabb esetben megnyeri. zárjuk ki a Liverpoolt.

Dani Kalifornia 2008.11.28. 13:27:58

"sempreLippi 2008.11.28. 13:21:48
a BL attól szar hogy a Liverpool mindig ott van és (többnyire) 1-0s összesítéssel, az év meccsét kamugóllal hozva elődöntőbe jut. rosszabb esetben megnyeri. zárjuk ki a Liverpoolt."


Az ilyen szemellenzős hozzászólásokat én úgy kimoderáltatnám...

Azazello007 2008.11.28. 13:56:16

sempreLippi: szerintem a BL akkor volt szar, amikor hetente Juve -vagy Real-meccseket kellett nézni:-)

poolfanati 2008.11.28. 14:30:32

"sempreLippi 2008.11.28. 13:21:48

a BL attól szar hogy a Liverpool mindig ott van és (többnyire) 1-0s összesítéssel, az év meccsét kamugóllal hozva elődöntőbe jut. rosszabb esetben megnyeri. zárjuk ki a Liverpoolt.
"
na most a kedves édesanyád szaporán csuklik az emlegetéseim miatt...

kroos 2008.11.28. 14:49:40

volt egy rajz szakos csajom,egerbe járt fösulira.
ott ugy hivták a szakot hogy vizuális kommunikácio.
Na kb igy lehet belemagyarázni hogy a pool jó,élvezetes meccseket játszik.De a szurkeszei szeretik.Ez minden csapattal igy van..)

shinigami 2008.11.28. 14:59:38

szerintem meg par eve igencsak jo volt real meccset nezni akar semlegeskent is
ott legalabb voltak golok...

sempreLippi 2008.11.28. 15:41:57

jovan nem gondoltam hogy ennyire komolyan veszitek bocs :)

kinot 2008.11.28. 15:53:14

"A Roma végül csoportelsőként távozott Románia európai részéről"
-ezen én is beröhögtem

Dani Kalifornia 2008.11.28. 16:04:29

Az Arsenal meg kb. mint a moszkvai nagycirkusz...

LondonFC 2008.11.28. 17:40:21

A Chelsea messze tudása alatt játszott Bordeaux-ban (hamar el is fogyott a türelmük, aztán elkezdtek vagdalkozni), ill. ha a másik oldalról nézzük, akkor annyit játszottak amennyit az ellenfelük engedett nekik-nem sokat...

periplaneta plumbum · http://atomgomba.blog.hu 2008.11.29. 10:48:57

anorthoszisz simán veri a retekagyú görögöket. ez biztos.
mondjuk látom, csak engem érdekel mi van velük .]

Dani Kalifornia 2008.11.29. 10:50:19

kár, hogy az anorthoszisz is csak egy retekagyú görög csapat...

periplaneta plumbum · http://atomgomba.blog.hu 2008.11.29. 10:54:59

nem az, te viziló. de ebbe ne menjünk bele, mert nem csak engem sértegetsz most .]

Dani Kalifornia 2008.11.29. 11:01:45

én dolgoztam együtt cipriótákkal, és ők görögnek mondták magukat, te tulok.

periplaneta plumbum · http://atomgomba.blog.hu 2008.11.29. 11:13:57

hát mert nem velem dolgoztál, de csak tréfa, felőlem a venezuelaiak is hívhatják magukat görögnek.

azt azért megjegyezném, hogy mikor az anorthoszisz megverte pireuszban az olimpiakoszt, akkor a görög szupporterek mocskos töröközték a ciprusi szupportereket .] dehát a focidrukkerek nem okosak, nem ezért szeretjük őket.

Dani Kalifornia 2008.11.29. 11:38:00

Ez olyan, mint amikor mi lerománozzuk az erdélyi magyarokat, mert haragszunk rájuk:)
süti beállítások módosítása