Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

II. Negyeddöntő és a három dolog

2008.06.21. 12:32 _benito

1. Törökország kifejezetten gyenge minőségű kerettel érkezett, melyet ráadásul sérülések és eltiltások sújtanak, viszont minden játékos hozott magával egy plusz szívet, amit nem fél használni.

2. Felsejlik előttünk a négy évvel ezelőtti görög diadalmenet (innunk kell egy felest, bármikor eszünkbe jut) a törökök kapcsán, de valamiért velük kapcsolatban egyetlen percig sem lenne rossz érzésünk. Amit művelnek, az ugyanis elképesztő.

3. Ezt már mindenki megtanulta: ne vezess a törökök ellen, ha egy mód van rá!

61 komment

Címkék: eb 2008 három dolog

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr71532035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pizarro · http://fcbayernmunchen.hu/ 2008.06.21. 12:39:16

Ahogyan azt többen megjegyezték: lehet, hogy a végén még arab gólkirályunk lesz: Allah már 3 gólnál tart. :-))

AP! (törölt) 2008.06.21. 12:43:18

raadasul meg a bronzmeccsen is gyarapithatja majd goljai szamat.

bakító 2008.06.21. 12:48:33

1. Allah focirajongó, és nem is ügyetlen (tényleg három gólos:)))))

2. A török-görög tényleg ég és föld. Ezek olyan szeretnivaló fickók. Az agyagba döngölt kisember felkel és a végén diadalmaskodik. A Tom és Jerry rajzfilmek egerei. Mondjuk egy idő multán már a macskának szurkoltam, és a német macskák elég célorientáltak.

3. Azért a jó foci még csak most fog jönni.

Titi120 2008.06.21. 12:56:10

1. Emlékeimben még élénken él, hogy ugyanezt a török csapatot fiaink ezelőtt pár hónapja igencsak iskolázták - ezt hazafias elfogultság nélkül állíthatom.

2. Európa szűk elitjébe tartozó csapattal eddig egyszer találkoztak (Portugália) ki is kaptak simán.

3. Óriási szívük miatt minden tiszteletet megérdemelnek, de a németek ellen megítélésem szerint egy jó nagy maflás kinéz nekik.

VGL 2008.06.21. 12:59:17

1. Nem tudom Kazim Kazimot minek kellett honosítani. Talán vele vannak meg 23an a törökök?
2. Ha Bilicsék csak 1 percig ünnepelték volna a pályára berohanva a góljukat, akkor talán Rossetti hamarabb lefújja a meccset, és nem kell tizenegyest rúgni.
3. Remélem, magyar honfitársaink, akik magukat válogatottaknak nevezhetik, nézik a törökök meccseit.

Azazello007 2008.06.21. 12:59:34

1. Tudomásom szerint az Európa-bajnokságon nincs bronzmeccs. (anyadnak_palakot)

2. A törökök csodát vittek véghez, de attól még rohadjanak meg, Allah neve legyen átkozott:-)

3. A 2000-es EB óta messze a legjobb nemzetközi tornát láthatjuk, de a törökök példája azt mutatja, hogy egy meccsen elég pár percig jól játszani, ami furcsa...

f.fredericks 2008.06.21. 13:04:44

1. Allah szereti a focit.

2. Rüstü furcsán néz ki a csíkjai nélkül.

3. Ha a németeket is megverik, áttérek a muzulmán hitre.:D

Dr House 2008.06.21. 13:06:22

bwinen a szorzók ilyenek lennének:)

német siker :1.5
török siker: 3.0

1:0-ás német vezetés után

német:3.0
török:1.5

cowkie 2008.06.21. 13:08:08

Titi, portugalia miota tartozik az europai szuk elitbe? :)

1.: osszessegeben a masodik 0:0 volt. respect.
2.: Rüstü for president
3.: ne emlegessuk a gorogoket...

crouchy 2008.06.21. 13:34:06

csak egy kérdés: Ebben az évben miért az elődöntőben futnak össze a csoporttársak?

Alexxxx 2008.06.21. 13:41:15

1. a legtöbbet Darijo Srna zokogásából tanultam a lefújás után...
2. a horvátok megtanulták szerintem,hogy Olic mellé kell még valaki előre aki be is veri a ziccert.
3. sokakkal ellentétben a törökök számomra most váltak UNszimpatikussá.gólhelyzet nélkül jutottak tovább,gyenge játékkal.osztom a szerkesztő 1. pontját is...

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.06.21. 13:45:11

1. a törökök az egész EB-n összesen 9 percig vezettek

2. a hátralévő meccsek valamilyen szempontból mind epikusnak ígérkeznek (spanyol-olasz pl. a '94-es negyeddöntő "visszavágójaként", ahol Donadoni is játszott, holland-orosz Hiddink miatt, német-török a speciális viszony miatt)

3. ez pedig egy igazán epikus-klasszikus párharcot vetít előre a döntőre (1974)

danesdzsu2 2008.06.21. 13:48:00

Szerintem ez nem hasonlít a görögökre. A törökök nem őrzik az 1:0-át bármi áron, kivagdosott labdákkal. Nincs betonvédelmük, nem 1 helyzet/meccs-ből kellene az ellenfélnek gólt szerezni.

Arra gyanakszom, hogy Fatih Terim erre a keretre csak döntetlen, vagy hátrány esetére tudott taktikát kidolgozni, ezért utasításba adta, hogy nem vezethetnek.

danesdzsu2 2008.06.21. 13:49:01

(Ja, egyébként már értem, hogy milyen újszerű, focit forradalmasító támadójátékról beszéltek a törökök az EB előtt. Hát erről van szó!)

crouchy 2008.06.21. 13:50:13

nah összeszedtem 3 dolgot
1. A törököknek mázlijuk van, nem szépen fociznak
2. A törököket szerintem egy edző tudná megverni: Benitez:) Mert ő lenne talán az egyetlen aki képes lenne azt mondani hogy ne lőjjetek gölt, majd a 11esek!
3. Most olvastam Bilic nyilatkozatát; még szimpatikusabb lett.

rizla 2008.06.21. 13:59:51

amit művelnek, az elképesztő mák. mindenesetre sokadszorra már ne lőjjék el ezt a poént, mert az már tényleg csak a liverpool-szurkolóknak lesz orgazmus-közeli.
egyébként nagy tételben fogadtam volna rá, hogy modric hagyja ki, és amikor petric odaállt, már az is elég nyilvánvaló volt, hogy ki még.

Dzsúd Horse 2008.06.21. 14:06:23

1. A törököknek szerencséjük van, de a horvátok jobban megérdemelték volna a továbbjutást, szerintem.

2. A németek a döntőben vannak.

3. Az NST-t mégis érdekli az EB ? Egész eddig az ment hogy ők ezzel nem foglalkoznak meg így meg úgy, mert a színvonala kétséges....

nadivereb 2008.06.21. 14:07:50

1. Ha a németek kihúzzák 0-0-val, továbbmennek. Ha gól szereznek, akkor oltári nagy bajban vannak.
2. Ez az Allah nevű pasas ritka perverz egy alak lehet.
3. Ha a németeket is megverik, felveszem a Mehmet nevet.

crouchy 2008.06.21. 14:17:53

Rizla egyetértünk, egyetrtünk!!!!!!!!!!!!! Persze csak az első mondatoddal, dehát ez is óriási élmény nekem:) És biztosíthatlak hogy nem volt orgazmus közeli élmény (persze akkro nyilván nem vagyok pool szurkesz:))

mann 2008.06.21. 14:19:45

1. Fatih Terim még egy jégyhegyet is meggyújtana
2. Allah üldögél a török kapu felső lécén és rajtunk röhög
3. Valaki tiltsa le Bilicet az öltönyviselésről!

AP! (törölt) 2008.06.21. 14:30:52

Azazello007: jah, sorry.
Na akkor mar csak egy meccsen jatszik, nem lesz gk.

Beyonder 2008.06.21. 14:46:03

1. Aki öltönyt és fülbevalót visel egyszerre, az egy köcsög.
2. A török egy támadócsapat, épp azért kapják a gólokat, mert még a védők is az ellenfél 16-osánál kalandoznak.
3. Esélyesebbek a németek. De ha most lenne fiatal Hakan Sükür és mindenki egészséges lenne, és eltiltottak se lennének....

vigvik 2008.06.21. 14:58:02

1, Az orbitális közhelyek, mint hogy egy meccs addig tart, amíg le nem fújja a bíró, meg hogy nagy tornát nem a csoportmeccseken lehet nyerni, azok nagyon igazak.
2, Ha ma este nem nyernek a hollandok, akkor nem lesz csoportgyőztes a 4 közt.
3, Nem hiszem, hogy a horvátok szebben vagy jobban játszottak a törököknél, utóbbiak továbbjutásával semmiféle gondom nincs.

Lencse. 2008.06.21. 15:07:49

1. Akik élvezik a török meccseket: szerintem dobjunk össze Stuart Dougal-nek egy palack whiskeyt, Gera Zolinak meg egy másikat (vagy mit tudom én mit iszik) Az előbbinek köszönhetjük, hogy a törökök kint vannak egyáltalán, utóbbinak pedig az áldozati bárány szerepe jutott. Köszönet nekik.

2. Ez egészen más, mint a görögök menetelése. Ők azt demonstrálták, hogy egy nagy edző, jól megvalósított, tökéletes, a csapathoz illeszkedő taktikával és egy jó adag szerencsével még mindig elérhet bármit. A törökök sakkjátszma helyett üvöltve nekirontanak az ellennek, és valahogy mindig bejön.

3. A vicc az, hogy ha Rüstü nem kapja be azt az iszonyatos leventególt a végén, akkor jó eséllyel továbbmennek a horvátok a tizenegyespárbajban. Így viszont megtörve álltak oda, törvényszerű volt, hogy kikapnak.

rizla 2008.06.21. 15:40:25

"A törökök sakkjátszma helyett üvöltve nekirontanak az ellennek, és valahogy mindig bejön."

jaja, még sosem vezettek, nagyon bejön.

Lencse. 2008.06.21. 15:50:46

VALAHOGY, barátom, valahogy bejön. Vezetni akar a rosseb.

rizla 2008.06.21. 15:56:41

dehát nem jön be, dehát kurvára nem rohannak neki az ellenfélnek. csak akkor, ha már nagyon ég a ház.

danesdzsu2 2008.06.21. 15:59:10

Rizla: Nem vezetni kell, hanem nyerni:D

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.06.21. 16:23:10

Három dolog, ami eszembe jutott:

1. Fatih Terim az Apa, Slaven Bilic a Fiú. Óriási volt a kép a hosszabbítás előtt a két csapatról.

2. Valahányszor ünnepelnek egy utolsó percben lőtt gólt, mindig ott motoszkál bennem a szorongás: nem korai-e még az öröm? Az esetek 99,99%-ában nem az. De bármikor jöhet egy kivétel.

3. A török egyenlítésnél is nagyobb csoda lett volna (a szememben), ha a horvátok abban az ideg- és lélekállapotban megnyerik a büntetőpárbajt.

gyedmatroz 2008.06.21. 16:43:29

1, A tegnapi meccs egy borzalom volt. A törököknek semmi taktikája nincs ez világosan kiderült. Mikor kontrázni kellett volna, megálltak, mikor lőni, passzoltak, mikor passzolni, lőttek. Körbeadogatták a horvát 16-ost, majd elvesztették a labdát. Volt egy-két távoli kisérlet, de hát mindenki megúnja egyszer a totojázást. Aztán a gól után, mivel minden mindegy volt, jött ez a "felívelem-belebikázok" stílus, ami nem taktika, nem szív, hanem pusztán kétségbeesés, hogy itt mi most veszthetünk. És eddig bejött, mert mákjuk van, mert nem gondolkodnak, mint a portugálok, hogy akkor most helyzetet kellene kialakítani, hanem lőnek, ahol állnak. Nem védekeznek, nem csinálnak semmit, csak lőnek eszetlenül.
2, Ha megnézitek, a horvát szélsők félpálya alatt legalább egy métert vertek a török védőkre, Rüstü leginkább össze-vissza kolbászolt és integetett, próbálta szemmel verni a labdát (kifutásoknál határozatlan volt nagyon). Volt egy nagy védése, de az, hogy a horvátok nem gólokkal nyertek, csak a mázlin múlt. Akkor lehetett sejteni, hogy itt ma a horvátok nem nyerhetnek, amikor az a hatalmas felsőléc volt az első félidőben.
3, Bár nem szeretem a horvátokat, ezen az estén jobban megérdemelték volna a győzelmet, legalább halvány elképzeléseik voltak arról, mit akarnak játszani. Mondjuk nekem ez a stílus nem igazán tetszik, de sokkal eredményesebb lett volna, ha nem bénáznak annyit a csatárok. A gól után meg annyira elhitték, hogy győztek, hogy nem csoda, hogy kihagyták a 11-eseket, amiket már le sem kellett volna rúgni. Úgy ültek ott, mint akik vesztettek, pedig még bármi lehetett volna. Saját magukat kergették itt bele a vereségbe, edzőstül, játékosostúl, stb. Azon mélázni pedig, hogy a bíró 1 helyett 2 percet hosszabbított, elég nevetséges. Végig kell játszani a meccset. Az már inkább elgondolkodtató lehet, hogy a török gól előtt a beívelésre kb 5 méterről vetődött a tömegbe egy török játékos, magával döntve vagy 2 horvát játékost (Dugonics Titusztól tanulta?), ami szerintem egy cseppet szabálytalan volt.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.06.21. 16:47:28

@balka:

Azt az egyenlítő gólt egyszerűen nem lehetett volna kivédekezni. A horvátok ott nem hibáztak semmit. Azt a gólt Allah lőtte.

gyedmatroz 2008.06.21. 16:54:21

Ez sz@r duma. A horvátok a zsebükben érezték a győzelmet, és már nem koncentráltak annyira. Pedig pont ekkor kellett volna keményebbnek lenniük.

Lencse. 2008.06.21. 16:59:44

Nem. Rüstü felrúgta az égbe, Semih átvette, és félig háttal a kapunak, két védő között, belerúgott egy nagyot. Ilyen "helyzet"-ből van rengeteg minden meccsen, százból egy, ha bemegy.

Amúgy mindig szidjuk a vezető csapatot, ha leviszik a szögletzászlóhoz, de valami ilyesmitől szoktak félni.

gyedmatroz 2008.06.21. 17:04:25

Igen, a horvátoknak el kellett volna dugnia a labdát. Előtte Rakitic indított, de két csatár is lesen volt, ebből lett a szabadrúgás. Inkább elesett volna, szép lassan egy kispasszal elvégzik a szabadot, felgurigáznak, a spori meg lefújja. De ha már szabad, akkor odaállok Rüstü elé, nehogy olyan gyorsan felívelje. Kapok egy sárgát, és? Végül a két védőnek, aki Semih előtt állt, egyszerűen le kellett volna darálnia a törököt, nem két perccel később odalépni. Egy nappal korábban a németek nem gólt akartak rúgni a 92. percben, hanem levitték a sarokba a labdát. Nem is egyenlítettek a portugálok.

Dr House 2008.06.21. 17:21:52

sok a ha, és a volna...
horvát szurkolóknak szar napja lehetett a tegnapi..

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.06.21. 17:22:10

@balka:

Nehéz eldugni úgy a labdát, ha az ellenfél jön szabadrúgással. Ahogy Lencse. is írja: százból ha egyszer bemegy egy olyan lövés, két védő mögül, félfordulattal. Sem a két védő, sem a kapus nem hibázott.

Endr00 2008.06.21. 17:27:59

1. Hajrá törökök
2. vesszenek a németek
3. Hajrá törökök

gyedmatroz 2008.06.21. 17:28:09

Ha ezt akarod... Attól még az allahos szär duma.
Amúgy a törököknek szurkoltam, és örülök, hogy inkább ők mentek tovább (T. Dr House), csak látom, hogy a taktikájuk nagyjából a grundfoci szintjén van. A kedvencem az volt, amikor Nihat majdnem kiugrott, de inkább hátrapasszolt, majd adogattak egy kicsit és elvesztették. (Na jó, csak azért szurkoltam a törököknek, mert ez egy ennyire ócska párosítás, hogy egy töketlen csapat játszott egy olyannal, akiket meg utálok. Közben meg kiesnek a portugálok, olaszok/spanyolok, franciák, akiktől még talán látnánk is valamit (a francik ezen az eb-n talán kivételek).)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.06.21. 17:41:18

@balka:

Én tökéletesen elégedett lennék, ha a magyar válogatott grundfoci szintjén levő taktikával játszva négy közé jutna egy Európa-bajnokságon.

gyedmatroz 2008.06.21. 17:47:23

Van kint Bécsben egy haverom, ő bejut mindenhová, és az előbb elmesélte, hogy mi is volt tegnap este. Szóval:
Fatih Terim nagy horgász, és a török taktikát is erre építi. 85 percig csak fárasztani az ellenfelet, nem futni, nem támadni, csak fárasztani, hülye vicceket mesélni nekik a szögletnél, lehúzgálni a nadrágjukat szoros emberfogásnál. Aztán az utolsó 5 percet, mikor az ellen már lépni sem tud, megnyomják, Allah Akbar kiáltással rárontanak az ellenfélre, egy pillanat alatt előhúzzák a janicsárjelmezt a mez alól, és lényegében felszeletelik az ellenséget. Svájc érthető módon beszart ettől, ahogy a csehek is. Ám a horvátok többszáz éves török uralmon edződtek, ellenük valami keményebb kellett. És itt jön Terim nagy húzása, ezúttal harcsára mennek, nagyon-nagyon sokáig kell fárasztani, legalább 120 percig. Aztán már csak szákolni kell.
A probléma, hogy ezt a taktikai értekezletet kihallgatta Bilic is, csak kicsit félreértette a dolgokat, és ő a fiainak már csak keszegként adta elő. Ezért történt, hogy a horvátok a 119. percben lőtték a gólt, mikor már azt hitték, Rüstü (aki feltünően nem viselt szemfestéket, hiszen nappali horgászathoz minek) azért ment ki a kapujából, mert lépni sem tud, és inkább egy Gengszter Zoltán hasonmásversenyen indul. Ám a törökök zseniális taktikája ismét meghozta az eredményt, ugyanis a magyar rapénekesre hajazó kapus feltámadt főnixhamvaiból (mely csak olcsó álca volt csupán), előreívelt labdáját, mely Allah villámaként cikázott át a pálya fölött még az egri védők sem tudták volna megállítani, társa Dugonics Tituszként állt bosszút Nándorfehérvárért, míg Semih egy okos és pontos, ám ugyanakkor bombaerős lövéssel bebiztosította az előre kitalált 11-eseket. Semih ezzel természetesen belőtte magát valamelyik európai topligába is, leginkább a Liverpool vezetősége kezdett érdeklődni a török játékosok iránt (pedzegetik, Benitezt lecserélik Terimre, és a Pool a következő idényt már csak 90. percekben megnyert meccsekből fogja hozni 100%-osra. De ez egyelőre csak öltözői pletyka, két zászlóvivő gyermek buta susmogása.) Miután így megalázták lelkileg az ellenfelet, jöhetett a törökök által kedvelt fekete leves, és lassan kivégezték a horvátokat, mintegy téve ugyanakkor arról is, hogy a horvátok lényegében magukat intézzék el, és a török hódoltságoot, mint a sors elkerülhetetlen akaratát, és nem mint a török erők kényszerítő erejét éljék meg.
Ui: Rüstüről időközben kiderült, hogy szintén él-hal a finn hokiválogatottért, és az elődöntőben Ruutu mezében akar pályára lépni.

gyedmatroz 2008.06.21. 17:48:55

Ha a magyar válogatott meccs nélkül a döntőben lenne, az nem nagyon érdekelne, örülnék én is. De ez NEM a magyar válogatott, miért örüljek, hogy egy olyan csapat nyer, amelyik bénán játszik? Te szereted, ha elfenekelnek? Mert a hajlamod úgy tűnik eléggé mazochisztikus. :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.06.21. 17:55:14

@balka:

Most mit mondjak erre? Mivel a horvátoknak szurkoltam, persze, hogy nem örültem. Dehát soha többé nem néznék focimeccset, ha mindig előre tudnám az eredményt, és mindig mindenhol az a csapat nyerne, amelyik erősebb.

gyedmatroz 2008.06.21. 17:58:40

Én meg csak azt mondom, hogy a törökök "taktikátlan, ám szerencsés" játékának örüljenek a törökök (meg én is nehezen tudtam nem felébreszteni a már bóbiskáló asszonyt), ők érzelmileg azért kicsit jobban érintve vannak. Ahogy 4 éve a görögök is. Ha ott lennénk, engem se érdekelne, milyen játékkal. megtanultam, hogy a magyar válogatott nem a Real Madrid, a kis győzelmeknek is örülni kell. De ettől a törökök még nagyon gyengén játszottak.
(Ha előre tudnám az eredményeket, már milliárdos lennék. :))

nadivereb 2008.06.21. 18:17:19

Kedves kommentelők, akik azt hajtogatják, hogy "Dehát a törököknek nincs taktikájuk, rosszul játszanak, eszetlenül rohannak előle, nem is érdemelték meg" stb.: Erősek savanyúaszőlő-hangulatot árasztotok. Igenis megérdemelték, mert kétszer akkora szívük van, mint a nagymellényű horvátoknak. És sokkal szívesebben néz az ember eszetlen támadófutballt és össze-vissza kavargó posztokat, mint egy mégoly hatékony betonfocit. Amikor négy éve a görögök nyertek ezzel a jéghideg, márványba faragott célfutballal, jó idpre kiábrándultam ebből a játékból, de ez a tegnapi meccs olyan adrenalinlöketet adott, ami eltart egy darabig.

rizla 2008.06.21. 18:23:45

"mert kétszer akkora szívük van, mint a nagymellényű horvátoknak"

ja persze. azért zokogott srna a végén, mert egy szívtelen senki. nyilván csak annak van szíve, aki 0-1ről fordít, másnak nem lehet.

"sokkal szívesebben néz az ember eszetlen támadófutballt"

ha alig bírnak összehozni 1-1 helyzetet, akkor az támadófutball? lehet, csak nem esztelen, inkább rossz.

slowmotion 2008.06.21. 18:24:54

1. a horvátok megtudták, mi az a mohácsi vész
2. ezek a török meccsek nekem a 90-es évek közepi magyar válogatottat juttatják eszembe. nemzetünk hős fiainak volt akkoriban szokása, hogy 80 alapján továbbjutottak volna a csoportból, DE az utolsó percekben menetrendszerűen érkezett egy gól (a'lá Rekdal, meg az a svájci csávó - talán Chapuisat -, de még sorolhatnám)
3. a német-török elődöntő első 80 perce alatt bármit csinálhat az ember. aztán érjen haza, kapcsolja be a tévét és a videót, és vegye fel a meccset.

gyedmatroz 2008.06.21. 18:42:08

Kedves nadivereb!
Úgy érzem, fogalmi zavarokban élsz. A lelkesedés, a szívvel-lélekkel küzdés NEM taktika. Lehet szeretni, és tényleg emóciókban (lásd: érzelmek) gazdagabb, de továbbra sem taktika. A taktika hideg és márványba faragott. És akkor itt jön a "DE":
De léteznek olyan csapatok, akik képesek szívvel-lélekkel küzdeni és taktikázni is. Nem csak a két véglet van ám! (kicsit ez a két utóbbi eb olyan, mint a művtöriben, mikor a felvilágosodás után a romantika következett. De azért nem baj, ha egyikért sem fogok rajongani?)
Az eszméletlen támadófutball pedig 3 percig élt, a 119-től a 122-ig. Előtte, ahogy fentebb is jeleztem, Nihat inkább hátrapasszolt kiugrás helyett, szépen körbeadogatták a horvát 16-ost, és fingjuk sem volt, mit csináljanak a labdával. Eszméletlen támadófoci, mi? (zárójel: a védekező, hidegszívű horvátoknak több helyztük volt. Eszméletlen támadófoci, mi?)

nadivereb 2008.06.21. 23:43:52

balka: Nem, egyáltalában nem élek fogalmi zavarokban, tisztában vagyok mindennel, amit kifejtettél. A probléma az, hogy a horvátok egy száraz, seíze-sebűze göröggermán egyenfocit mutattak be, amit nem szeretek nézni, mert unalmas. És ezzel szerintem vagyunk még így egy páran.
rizla: Nem mondtam, hogy nincs neki szíve, hanem azt, hogy a törököknek kétszer akkora van. Értem itt azt, hogy se 0:2-nél, se a 119. percben 0:1-nél nem omolnak össze, hanem mennek előre. Ha fordítva lett volna, és a törökök lének gólt a 119. percben, Srna akkor is így zokogott volna, mert azonnal millió darabra törtek volna.

gyedmatroz 2008.06.21. 23:55:01

Ja értem, te a horvátok ELLEN szurkoltál. Akkor neked az MTK B is szépen játszott volna.

Dzsúd Horse 2008.06.22. 01:55:38

A horvátokat göröggermánnak nevezni....azért régen itt nem volt NSO színvonal...ritkán írok kommentet, de ne érezzétek már magatokat kis Lippiknek, hogy osszátok itt az észt. Eszetlen támadófutballt a törökök maximum egy félidőnyit vezettek elő, egyszerűen szerencséjük volt. Ilyen utolsó felívelésből, 1000-ből ha egyszer góllal végződik ilyen szituációban. Szerencse, ennyi.

rizla 2008.06.22. 02:12:53

nadivereb: "Értem itt azt, hogy se 0:2-nél, se a 119. percben 0:1-nél nem omolnak össze, hanem mennek előre"

érdekes, én úgy tapasztaltam, hogy mindenki megy előre 0-1nél, legyen 119., vagy csak 70. perc akár. ez nem szív kérdése. egyszerűen veszítenivaló nincs már, hova bekkeljenek. ahhoz miért nincs szívük, hogy 0-0nál bátran ostromoljanak? akkor bezzeg csak nyúlszív van, érdekes.

nadivereb 2008.06.22. 11:19:48

jó, ezt az értelmetlen vitát nem folytatom. Szerintem egyszerűen az van, hogy ti vagy horvátdrukkerek vagytok, vagy utáljátok a törököket és bármi áron be akarjátok bizonyítani, hogy a törökök érdemtelenül jutottak tovább. Egyébként kedves rizla, tessék megnézni a hollandokat újra tegnap este, nekem erősen úgy tűnt, hogy a második gól után összeomlottak. De lehet, hogy megint tévedek.
Amúgy nehezen tudom elhinni, hogy van bárki is, aki a gyönyörűen tolódó védelmet vagy a hibátlanul felálló 4-4-2-t nézni ül le a tévé elé, mert az elég perverz egy ember lehet.
És kárálhattok, ahogy csak akartok, a törökök vannak a négy között, nem a kockások.

FlasH 2008.06.22. 11:33:23

rizla: tevedsz, tevedsz. a romanok meg 0-2-nel sem mennek elore, biztos ami biztos.

rizla 2008.06.22. 12:08:41

"Amúgy nehezen tudom elhinni, hogy van bárki is, aki a gyönyörűen tolódó védelmet vagy a hibátlanul felálló 4-4-2-t nézni ül le a tévé elé, mert az elég perverz egy ember lehet."

de ember, értsd meg, a törököknek nincsen izgalmas, fejetlen támadójátéka. azok az oroszok..

Lencse. 2008.06.22. 12:23:11

"Amúgy nehezen tudom elhinni, hogy van bárki is, aki a gyönyörűen tolódó védelmet vagy a hibátlanul felálló 4-4-2-t nézni ül le a tévé elé, mert az elég perverz egy ember lehet."

Én ilyen vagyok, örömömet tudom lelni egy szépen megvalósított taktikában, tetszik a Liverpool játéka is.

_benito · www.nst.blog.hu 2008.06.22. 12:30:31

kicsit elbeszélnek egymás mellett, uraim. nem hiszem, hogy rizla ne becsülné maga is sokra azt, ahogy a törökök az utolsó percig mennek, és azt sem, hogy a többiek ne látnák be, hogy iszonyatos mákról inkább beszélhetünk (már a továbbjutásuk kapcsán is!), mint szervezett, megkomponált támadójátékról, vagy akár a nagy szív diadaláról.

egyébként meg hajrá oroszok. :)

seamus gonzalez 2008.06.22. 12:49:05

Megkésve bár de:
1. Bilicsnek tutira tönkrement az öltönye a sok térdencsúszástól.
2. nem szeretném még 1x a fanatizmus szót hallani Törökország kapcsán az m1 riportereitől ill. "szakértőitől".
3. Emre Asik jobban mutat turbánban :o)

hmikey 2008.06.23. 11:47:15

1. A horvátoknak nagyon hiányzott egy Eduardo Da Silva nevű motoja.
2. Altintop mi a francot futkározott összevissza? Erre mondják azt, hogy nem ügyes, de szorgalomból pótolja? :)
3. A törökök jobban megérdemelték, még ha mákkal is mentek tovább, mert a horvátoknak, ha ők a jobbak, legalább négyet kellett volna vágniuk. Kihagyták a helyzeteket? Ennyi...

Amúgy jók lennének ezek a törökök, nem rosszak a játékosaik, de van mindig köztük, aki elkúr valamit, és baj lesz belőle. Nálam Altintop az egyik ilyen gázfaktor-gyanús elem, Bájern Müntyhen ide vagy oda.

Lencse. 2008.06.24. 13:46:47

Bírózom egyet: Rosettit általában nem csípem, és ezen a meccsen is volt pár kosárlabdabíró jellegű fújása, de alapvetően szimpatikus volt, jól kezelte a játékosokat. Vasárnap Fandel viszont a szokott kecsege formáját hozta, azt a nagyon keveset is szétfújta, amit focizni óhajtottak a felek. Michel, Fjörtfelt perfekt volt.

Lencse. 2008.06.25. 11:07:32

Egyszer dicsérem meg az olaszt, erre máris kap egy EB-döntőt. Úgy tűnik Platiniék is nst-olvasók.
süti beállítások módosítása