Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Copa América - nyitónap

2007.06.27. 10:04 _benito

Jelen sorok írója viszonylag ritkán kápráztatja el környezetét parádés matematikai tudásával, minden bizonnyal ennek köszönhető, hogy behűtött söcivel és rágcsával felszerelkezve leült megnézni a Copa América első meccsét – hétfő éjfélkor. Aztán kedd éjfélkor már nem zavart össze a +/- 6 óra és bár menet közben a söci és a rágcsa elfogyott, végül nem bántam meg, hogy megnéztem, ahogy Peru legázolja Uruguayt.


Az urukat előzetesen mi is lényegesen többre taksáltuk, mint amit mutattak, hiszen jó nevű játékosaik jó nevű európai csapatokban játszanak (Forlán, Diogo, Carini, Canobbio – és persze Recoba, ám ő izomsérülés miatt nem játszott), ennek ellenére Peru megette őket reggelire (vacsorára).

A világ talán legszebb mezében játszó válogatottja Guerrerót és Farfánt mutogathatja büszkén, mint az ország hírét messzire vivő fiaikat, nem elfelejtkezve a Bayernt hat év szolgálat után elhagyó Pizzaróról, akit most ugye a Chelsea igazolt le. A nevek mellett az előjelek sem Peru győzelmét vetítették előre, hiszen legutóbbi tíz találkozásukból csak háromszor jöttek ki győztesen, de hogy őket is doppingolta a gyenge csoportból könnyedén kiharcolható továbbjutás lehetősége, azt fényesen bebizonyították.

A 27. percben Villalta bólintott a kapuba a bámészkodó uruguayi védelem asszisztálása mellett, majd hat perccel később Guerrero is gólt szerzett, ám ezt les miatt (tévesen) érvénytelenítette a bíró. Kicsit észbe kaptak Forlánék is, vezettek néhány veszélyes támadást (Estoyanoff és Rodriguez révén, főleg utóbbi lövése volt szép), de egy óra elteltével Marino Peru előnyét növelte tovább egy óriási lövéssel. A hajrában esett harmadik gólnál sokkal érdekesebb volt Pizzaro alakítása, aki abszolút ziccerben suhintott méretes vérhólyagot a labdára, ám ez azon mit sem változtat, hogy Peru ezzel a győzelemmel a továbbjutás elsőszámú esélyesévé lépett elő. Uruguay pedig szombaton az életéért játszik Bolívia ellen, egészen pontosan Oscar Tabarez életéért, hiszen a Copa előtt megfogalmazott cél a rekordbajnoki cím volt, ebbe pedig viszonylag kevés 3-0-ra elveszített mérkőzés fér bele. Leginkább egy sem.


Venezuela a felújított Pueblo Nuevo stadionban 42 ezer néző előtt fogadta Bolíviát, azt a csapatot, melyet potenciálisan a leginkább verhetőnek tartottak a hazaiak. Egészen a 83. percig úgy is nézett ki, hogy a rendezők megszerzik a Copák történetében második győzelmüket (pont mostani ellenfelüket győzték le egyszer 3-0-ra), de Bolívia egyenlíteni tudott és maradt a senkinek sem jó döntetlen. A Maradona oldalán integető Hugo Chavez elnök némileg elmerenghet azon, hogy megérte-e egymilliárd dollárt áldozni az eseményre, amely várhatóan elég kevés örömet okoz majd országa lakosságának.

Ma Ecuador- Chile és főleg Brazília-Mexikó.

15 komment · 1 trackback

Címkék: válogatott copa américa

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr11106870

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: celucaps funciona mesmo 2018.02.04. 22:45:03

Ki hogy beszél és milyen képet vág hozzá? @ conTEXT 2017 - Kereső Világ: keresés, szövegbányászat, big data

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robinzonád 2007.06.27. 16:25:47

A meccs télleg jó volt, a második gól különösen. De a kommentátor mellett nem tudok elmenni szó nélkül. Utálom, ha szidják őket, én még az rtles VB-közvetítésen sem borultam ki, de amit Horti Gábor múvel az számomra elviselhetetlen. Értem én, hogy posztmodern fociközvetítés, de a kedvemet má ne vegyék el a tévézéstől ezzel a szánalmas erőlködéssel.
Persze ne a riporterekről szóljon a blog, és télleg MINDENKIT tolerálok, de HG-t még nem sikerült feldolgoznom.

_benito · www.nst.blog.hu 2007.06.27. 16:56:25

egyetértünk, együttérzünk...
a beharangozóban egyébként felhívtam a figyelmet erre az apróságra, de sajnos az sportklubtól pont ennyit lehet várni.

Robinzonád 2007.06.27. 17:22:49

Egy Horti prezident má volt, az se volt egyértelmú sikertörténet, de ha így megy tovább még ez sem elképzelhetetlen.
Ugyanis ha jól tudom, a sportklub fogja közvetíteni az angol bajnokságot és előre félek...
Elég baj az nekem, hogy Henry a Barcaban, még ez is!

Filkor 2007.06.27. 17:45:14

nyugodjatok meg, nem a Sportklub, hanem a Eurosport2 fogja közvetíteni a premier leauge-et, bár ők sem állnak valami jó riporterek tekintetében...

Recoba hiánya érződött.

nagyontrue 2007.06.27. 17:50:11

A meccs tényleg nagyon jó volt, de hát a kommentétor... Az a helyzet, hogy én eddig még ezzel a szimpatikus úriemberrel (mint megtudtam az elöző hozzászólásokból, Horti Gábor) nem találkoztam (hála Istennek.). Gyanútlanul kapcsoltam be a tv-t, minden figyelmeztetés ellenére, azt hittem, hogy jó, lesz a Léderer esetleg a Viági, de ez az ember hidegzuhanyként ért:) Na mindegy, az első fél óra végére valahogyan elfogadtam a tényt, a meccs végére meg már röhögni is tudtam rajta. Nem mondom, hogy meg lehet szokni, de hát nincs más...

kgabesz · http://pussymagnet.blog.hu 2007.06.27. 18:32:25

én egyébként baromi jókat szórakozom rajta, de főleg Bundesliga kettes meccseknél
komolyabb meccsnél biztos idegesítő is tud lenni...

Robinzonád 2007.06.27. 19:06:38

jó neked kgabesz.
tudom, hogy bundesligázik, a sport1-en is azt csinálta, csak ott számított a nézettség...
persze nem szólok le senkit, akinek HG vicces, nem vagyunk egyformák, de sajnos közben nem közvetíti a játékot. nem ismeri a játékosokat, nem akkor örül, amikor van minek, stb. emellett lehetne vicces is, és biztos van más is rajtad kívül, aki szereti, de a közvetítéshez semmi köze.
na jó, eleget picsogtam.
remélem ma este nem HG lesz, de ha igen, és olyan jó lesz a meccs, mint a tegnapi, akkor mindegy, nézni fogom (és amig birom, hallgatni is...)

szbszig 2007.06.27. 23:32:49

Eleinte bosszakondtam, hogy nincs SportKlubom. A kommentátor személyét és a véleményeket hallva azóta örülök, hogy netes tévén kényszerülök nézni a meccseket. Konkrétan az amerikai GolTV minden meccset élőben közvetít. Akit érdekel, annak tudok progit is mondani, amivel jó minőségben lehet fogni. ;)

Terrance 2007.06.28. 09:29:21

Szerintem se vicces ez az úr. Ötödikes koromban valószínűleg félig-meddig annak tartottam volna, de sajnos már nem vagyok az.

Dean 2007.06.28. 09:51:49

szbszig, hallgatunk :)

Beyonder 2007.06.28. 12:56:26

Szerintem vicces. Az arányokra persze nem árt figyelni(e).

kgabesz · http://pussymagnet.blog.hu 2007.06.28. 13:17:42

a tegnapi napról nem lesz összefoglaló?

szbszig 2007.06.28. 13:19:39

Dean: Én TVU Playert használok, ami ingyenes, és innen letölthető: pages.tvunetworks.com/downloads/player.html (nekem az újabb verzió van fent). Utána pedig indítás után egyszerűen kikeresed a listából a GolTV-t valahol a közepe felé, és kész. Ma lesz a harmadik napja, hogy használom, és eddig egyszer sem panaszkodhattam a képminőségre. Ha esetleg mégis megakad a kép, ami eddig talán kétszer fordult elő nálam, akkor várj néhány másodpercet, és kattints a refresh gombra. Így nem erőlködik tovább, hogy csúszva közvetítsen, hanem átugorja a kihagyott részt, és újra szinkronba kerül az élő adással.

Dean 2007.06.29. 02:51:15

Szbszig, köszi :)

A HG témához szólva: restellem bevallani, de néha nagyokat röhögök a beszólásain. Eleinte hörghurutot kaptam tőle, de aztán rájöttem, hogy fölösleges savanyúképűnek lenni. Kicsit megerőltettem magam és megszoktam a faszit. A dumája minősége elég széles skálát lefed, a baromságait szinte már meg sem hallom, de néha tényleg nagy poénokat lő el.
Az egyetlen igazi hibájának azt tartom, hogy elég sok meccset fölöslegesen fikáz. Mert még ha gyenge is a meccs, ő azért van, hogy kedvet csináljon a meccsnézéshez, nem azért, hogy elvegye.
süti beállítások módosítása