Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Kupadöntő lett a halasztott bajnokiból

2010.05.05. 12:00 Vendégszerző

Augusztusban, az idény kezdetekor, még sokan azt gondolták, hogy a szezon végén a Liverpool-Chelsea lesz az a meccs, ami sokmindenről dönthet. A Pool azonban mindent elkövetett, hogy ez ne így legyen, így az évad utolsó rangadója a City-Spurs lesz. Ráadásul, ez nem is csak olyan ímmel-ámmal kinevezett rangadó, hiszen szinte biztos, hogy a City of Manchetser Stadiumban fog eldőlni, hogy ki indulhat jövőre Gerrardék helyett a BL-ben. A mérkőzés fontosságát az is bizonyítja, hogy külön poszttal jelentkezünk ezalkalomból. Lapozás után a kommentelők egyik legnagyobb Spurs drukkere és a blog szerzőinek legnagyobb City szurkere szólal meg. De persze, Torzonborz a leges-leges-legnagyobb.

Woland így látja az esélyeseket:
Mancini - és a legtöbb újság szerint is - kupadöntő lesz a szerda esti meccs. A véletlen folytán a párosítás ugyanaz mint a Manchester City legutóbbi, valódi kupadöntős szereplésekor, 1981-ben. Akkor, a 100. FA-kupadöntőn, megismételt meccsre volt szükség (Ricky Villa mindent eldöntő gólját a Wembley eddigi legszebb találatának szavazták az angol sportújságírók).

Valóban, sokkal nagyobb most a tét, mint a tutifrankó, BL-selejtezős Kánaán (bár a zsidó-arab szembenállás stimmel - Daniel Levy vs Khaldoon Al Mubarak). Itt most arról van szó, hogy a Citeh chelsea-i magasságokba emelkedik-e már jövőre, vagy ez a pénzügyi okokból elkerülhetetlen fejlemény még várat magára egy-két évet. Hazai siker esetén az utolsó akadály is elhárul az olyan világklasszisok leigazolása elől, akik csak BL-résztvevő csapatokat vesznek komolyan a piacon. Ezzel a világoskékek bajnokesélyesként vághatnának neki a következő szezonnak és a közvetlen elit permanens tagjaivá válnának. Bizonyos szemszögből ez felüdülést is jelenthet (bár szerintem Chelsea-ből egy is elég). A Tottenham győzelme esetén jövőre is outsider-ként indulna a negyedik helyért vívott harcban. Annyiban lenne hatalmas segítség a BL-selejtező elérése, hogy könnyebben tudnánk megtartani a leginkább kelendő játékosainkat (Modric, Bale, Lennon, Gomes), illetve a tulaj pénztárcájának is jól esne egy kis ösztöndíj.

A meccstől én azt várom, hogy a két csapat felváltva rohamozza az ellen kapuját. Itt is, ott is találunk futóbolond szélsőket, klasszis csatárokat és támadófelfogású szélső hátvédeket. Bár a Citeh az Arsenal elleni 0-0 alkalmával megmutatta, hogy nem restelli ölni a játékot - most azonban aligha engedhetik meg maguknak, hogy ne győzelemre játszanak.

'Arry Redknappnek két sérülés okoz különlegesen szaggató fejfájást a meccs előtt. A védelem két meghatározó tagjának játéka a meccs napjáig kérdéses marad. Heurelho Gomes a Bolton elleni meccs hosszabbításában sérült meg egy felesleges mozdulatsor közben. Ledley King pedig, mint köztudott, permanensen félig-sérült. általában 6 naponként nem probléma neki pályára lépni, de a szombat-szerda most nem biztos hogy belefér.

A távollétükben Ben Alnwick és Sebastien Bassong állna a csapat rendelkezésére (Cudicini és Woodgate sérultek). A kamerunival nincs is gond, rengeteg meccset játszott már idén a PL-ben, és bár nem egy King, de megbízható középhátvéd. Alnwick viszont Fabianski kategória. A tavalyi Ligakupa-elődöntő visszavágója volt az első és eddigi egyetlen meccse a Spurs-ben és két gól száradt a lelkén, majdnem elment rajta a döntőbe jutás. Bizonytalanul mozdul a beívelésékre, szögletekre, és a távoli lövések is meg tudják viccelni. Szóval, ha Gomes nem játszik, akkor a Tottenham szurkolóknak több okuk van az aggodalomra mint a Fülöp Marciban esetleg nem bízó Citizeneknek. (Viszont a Luton, a Leicester, a Carlisle es a Norwich elégedett volt a fiatal angol kölcsönben nyújtott szolgálataival.)

A többi pozícióban Dawson az egész szezon folyamán kiegyensúlyozottan jó játékot mutatott, csakúgy mint Assou-Ekotto, bár a balhátvéd időnként elkövet egy-egy buta szabálytalanságot. A jobbhátvédként Corluka sérüléséből adódóan Younes Kaboul szerepelt az utóbbi meccseken - és, bár eredeti posztjai a vkp és a centerhalf, a jobb oldalon is megállta a helyét (és 193 cm-es magassága ellenére jóval gyorsabb a horvátnál). A középpályán alighanem december óta először kezdőként láthatjuk Aaron Lennont - rajta kívül nagy változás nem várható, Huddlestone es Modric helye biztos. Hogy Bale kezdő lesz-e azon mulik Redknapp mennyire törődik a biztonsággal - ha Palacios játszik, akkor Modrics húzódik majd ki a balszélre, ha a wales-i ciklon kap lehetőséget akkor középen szervez majd a horvát. Elől az utóbbi meccseken a Defoe-Pav duó kezdett, most lehet, hogy érik egy Defoe-Crouch párosítás.

A Tottenham 2006-ban már volt hasonló szituációban - akkor az utolsó fordulóban egy West Ham elleni győzelem garantálta volna a BL-selejtezőt. Csakhogy a meccs előtt ételmérgezést kapott a csapat. A Premier League nem méltányolta ezt és nem engedélyezte a meccs elhalasztását. A csapat fele kidobta a taccsot az Upton Park zöld gyepére, különösen a védelem tűnt kómásnak. A lefújás előtt pár perccel Benayoun gólja azt jelentette, hogy az Arsenal a Wigan hazai 4-2-es legyőzésével, a szezon utolsó napján beelőzött.

Támadófocit várhatunk mindkét csapattól. Remélem ez sok gólt és vendéggyőzelmet hoz majd.

Győzzön a tottenhamebbik!


A másik oldalról crazy_horse-t kértük fel esélylatolgatásra, de sajnos nem ért célba a levelünk, így ez a feladat rajtam maradt, ami nem meglepő, hiszen a City-drukkerek szűk hazai kommunájának jómagam is tagja vagyok. Bár, ma csak a harmadik szívemcsücske a manchesteri klub, mert a meccs kezdetekor még Paksról fogok piros-feketében visszakocsikázni a kosárelődöntő első meccséről és a Róma kupadöntője is előbbre van a mai napon. Mily jó lenne egy triplázást ünnepelni 11 órakor.

Woland víziójával teljes mértékben egyetértek. Én is kompromisszumok nélküli támadófocit várok. Igaz, most kicsit kisebb elánnal, mert a Barca-Inter esetében is elképzelhetetlennek tartottam, hogy ne jó meccs legyen, oszt, mi lett belőle. Azonban a felállás itt is ugyanaz. A kicsit esélyesebbnek tartott csapat lép pályára győzelmi kényszerrel, és ők is vannak otthon.

Sérültek a City-nél is vannak, de Givenen kívül megszokottnak nevezhető a probléma. Petrov (egyik személyes kedvencem) már régóta nem áll Mancini rendelkezésére és nem is az első olyan meccs lesz, amit Lescott nélkül kell megvívnia a csapatnak. Vagyis panaszkodásra most tényleg nincs ok, Barry is bevethető lesz. Persze, Given hiányozni fog, de nem nekünk, magyaroknak. Talán még a hazai Spurs fanatikusok is szorítnak azért, hogy hiba nélkül hozza le a maradék két meccset Fülöp Marci.

A vendégek egyértelműen két dologba kapaszkodhatnak. Pontelőnyük van, ergo elég nekik az iksz is. A másik pedig az őszi meccs, amit oly simán nyert meg a Redknapp legénység. A City akkori impotems játékát mi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy Kranjcar duplázni tudott ellenük. Ha nagyon visszafogottak akarunk lenni, akkor Vincze Ottóhoz tudnánk hasonlítani a horvát középpályást. Igaz, szakkomentátorként még nem láttuk a horvát kettőn.

A hazaiak most is a Tevez-Ade duóban bízhatnak. Akármi lesz a bajnokság végeredménye, az araboknak kell venni egy zsenit középre, mert Ireland egyedül kevés oda. A kis ír túl sérülékeny, és sokszor tud szürke szamárnak öltözni. Más kreatív spíler meg nincs a középpályán. Vicces, amikor stresszhelyzetben Mancini Vierát hozzá be.
Ettől függetlenül masszívabbnak érzem a City-t. Több olyan játékos van a keretben, akik már játszottak ilyen téttel bíró meccset. Ráadásul Mancini sem először vezényel csapatot ki-ki mérkőzésen.

Több forgatókönyv elképzelhető a kilencven perc alatt. A legesélyesebb, hogy tapogatózással kezdenek a csapatok, aztán ahogy fogy az idő, úgy kell majd egyre inkább kockáztatnia a City-nek. Simán benne van a meccsben, hogy a hazaiak a végén egy Bellamy-Tevez-Adeayor-SWP négyessel rohamozzák az ellen kapuját.
Én azonban egy gyors hazai gólt várok, és nyugodt gurigázást az utolsó húsz percben. Kamon Szití!

A vendégeket reggeli merengésemmel szeretném zsibbadttá tenni a meccs előtt:
Nem tudom, hogy a szemem áll-e, vagy a fülem ül-e.

274 komment

Címkék: angol tottenham man city premier league city pl spurs

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr31975992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2010.05.05. 23:00:20

A Spurs megérdemelte, gratula nekik.

Viszont Defoe eszméletlen fos volt ma is, már figyelem egy ideje... Megjátszhatatlan, ha néha labdát kap, azt is rekordsebességgel kúrja el... Rúgott egyszer ötöt, asszem' egyszer hármat, azaz a maradék 35 meccsén 10 gól... Átlagos, és nem is véletlenül.

danesdzsu2 2010.05.05. 23:00:58

@Rico1: Az Arsenal mindig könnyű célpont:)

Megértem a keserűséged. Hidd el, jobb ha ma nem írsz többet.

danesdzsu2 2010.05.05. 23:02:01

@rowi: Hát, a Wigan és Blackburn elleni remeklés után már semmit sem tartok lehetetlennek. Persze, azért nem fogadnék rá:)

lószerafin 2010.05.05. 23:03:28

@nils_h: xDD

Azért remélem két menet közt Fabianski is belefér, legalább kétszer.

Mondjuk már ez a negyedik hely is szép a Tottenhemtől, de az Arsenaltól még szebb lenne.

A mai meccs érdekes volt, City főlény végig , de közben spurs helyzetek. Csak Fülöpnek köszönheti a City h nem kapott 2-3 gólt... Nem marad komoly csapat nélkül szerintem.

Woland 2010.05.05. 23:05:02

Nem volt szep se a meccs, se a gol!

De olyan kurva boldog vagyok, hogy el se lehet mondani : )

Crouch igazi BL-material! :) meg az egesz csapat! szeretem oket! szeretem! koszi fijuk! koszi 'Arry!

nehez lesz a selejtezo nagyon, de nagyon jo, hogy amiatt aggodhatunk!

KUKURIKUUUUUUU!!!

Fulop Marcus meg a golig ket ziccert fogott, ugyhogy nagyon nem hibaztathatja ot senki. Raadasul, ahogy Kaboul atszenvedte magat Bellamy-n elotte (igy nem szokas atmenni a wales-in)... raadasul a bebikazott labdaja is megpattant Bridge-en, Marci meg csak belekapott. bar hogy miert esett a foldre utana azt mondjuk senki sem tudja megmagyarazani szerintem.

vadkutya 2010.05.05. 23:05:12

@danesdzsu2: Remélem összesorsolnak minket.

Most pedig csak hagyom nagyvonalúan,h örüljetek, az idei hajrá - egyebassza - a Tietek Yiddo-k. :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.05.05. 23:05:31

@danesdzsu2: minden elismerésem, grat!

A szezon elején megmondtam, Woland jön egy sörrel nekem :)

bakító 2010.05.05. 23:08:09

Milyen fura volt már négy ex-Arsenalos a pályán. Két legend és két f*szfej.

Azért a Geráékat jól megrakjuk a végén, nehogy elmaradjon a st. Totteringham day.

vadkutya 2010.05.05. 23:10:18

@Woland: "De olyan kurva boldog vagyok, hogy el se lehet mondani." - Akkor még most kezdd el a következő szezon North London Derby-ének beharangját... ;)

Everred 2010.05.05. 23:10:58

Gratulálok a Spursnek, teljesen megérdemelten nyertek. Tartom, hogy egy kicsit okosabb játékkal akár sima is lehetett volna a meccs, de így is egyértelműen ők voltak a jobbik csapat. Bale-nek kéne gyakorolnia a beadásokat, Defoe meg össze kell hogy szedje magát, ebből így nem lesz világbajnokság. Viszont ha Dawsont nem viszi ki Capello, az majdhogynem a bűncselekmény kategóriája lenne. Bízom benne, hogy a Spurs alkot valami szépet a BL-ben is, ha már ilyen kellemes meglepetésként odaértek a negyedik helyre - legalább ez tökéletesen alakult ebben az egyébként ölég kesernyés szezonban, a négy esélyes közül egyértelműen ők az ideális befutók, mondjuk épp ezért nem hittem, hogy sikerül, én nagyon sokáig biztos voltam benne, hogy a Liverpool odaér valahogy.

A Citeh pont ennyit érdemelt: ezért kár volt sunyi, gerinctelen módon kirúgni Mark Hughest. Most aztán nyilván kibasszák a sálas bohócot is (sajnos), és kezdhetnek mindent elölről.

Szergő 2010.05.05. 23:14:54

hát Marci ma kiérdemelte h megmássza Bridge nőjét az tuti!
amúgy a Spurs abszolút megérdemelte,Dirty Harry pályafutásának legnagyobb sikere,ha nem tévedek,rászolgált már az fix!

A City meg megcsinálta.Összevásárolt örök lúzereket,most meg csodálkoznak majd h nincs bl.
Mark Hughes-al legalább lehetett őket utálni,Mancini-t viszont még szánni se lehet.

Data4u 2010.05.05. 23:16:32

@Woland:

Brotha', 20 év után! :-)
Yipyipyip!!!

Holnap teljes mezben vonulok be sállal, sapkával a sok öltönyös közé :-)

YIDARMY!!!

Lebowski Őtökisége 2010.05.05. 23:18:41

@Strigo a divatdrukker: a két felsorolásod is szerintem megmagyarázza a róma-drukker-érzés XXI. századi fontos jellemzőjét: Totti.

ma is pont őnála bukkant felszínre a Róma ma esti hozzáállása a meccshez: végig kemény belépőket osztani a hétvégi Lazio-meccs miatt, így üzenve a buzikék színű faszfejeknek egy köszönömöt a 0:2-ért.

Totti kegyetlenül lekalapácsolta Balotelli vádliját = egyrészt a vasárnapiért, plusz az internek is sok sikert a BL-hez. a múltkori bajnokin a rómaiak nem engedhettek volna meg ennyi faultot a sárgalapok és az eredmény miatt. Most viszont a kupadöntőt beáldozták a törlesztés kedvéért (ha már így alakult a most hétvégi forduló), mert nekik eddig bár érdekük volt, hogy bentmaradjanak a BL-ben, a döntő kimenetele számukra teljesen mindegy.

Drámai meccs volt.

lószerafin 2010.05.05. 23:24:13

A Goal.com-on Fülöp kapta a legjobb osztályzatot a cityben.

Woland 2010.05.05. 23:30:00

@Data4u:

haha, szerintem en is ugy ulok a DC-be tarto buszra, mivel alighanem csak kinaiak lesznek rajta meg az is lehet, hogy a focit is ismerik : )

sallalasallala, apropo enek-zene:

"Eastlands PA playing "Heaven Knows I'm Miserable Now" by The Smiths. Black humour at its finest."

respekt! : ) annyira nem tudom sajnalni a Citeh-t mondjuk, jovore ugy is meglesz nekik a top4.

Data4u 2010.05.05. 23:33:03

@Woland:
igaz, mert mi leszünk a 3.ok :-)

@lószerafin:
nálam King/Dawson 9-ek, Gomes 8

Everred 2010.05.05. 23:33:30

@Woland: "annyira nem tudom sajnalni a Citeh-t mondjuk, jovore ugy is meglesz nekik a top4."

2228: Manchester City have told BBC 5 live that Roberto Mancini will not be sacked.

Adja isten, hogy így legyen, akkor jó eséllyel nem lesz igazad :-)

Woland 2010.05.05. 23:33:42

Kozben OFF:

Skor Premier Liga:

Motherwell - Hibernian 6-6 !!!!!!!!!!!!!!!

a 66. percben meg 6-2-re ment a Hibernian!

ez is bizonyitja, hoyg tenyleg orult nap a mai! 12 gol egy skot bajnokin es a Spurs garantaltan negyedik az utolso fordulotol fuggetlenul! : )

Everred 2010.05.05. 23:38:12

@vadkutya: a Liverpool sebezhető, a United dettó, sőt, az Arsenalnak is hamarosan el kell kezdenie költeni az állítólag rendelkezésre álló pénzt. A jelenlegi top4-ből csak a Chelsea helye tűnik atombiztosnak, a többiek közül bármelyiket megcélozhatja a Citeh. Mancinit viszont az ég küldte, annyi biztos.

thetriggerhappy 2010.05.05. 23:39:01

kuuuuurva boldog vagyok, annyira megérdemelték ezt a fiúk, annyira megérdemelte ezt 'arry.
ha a hétvégén a fulham megteszi azt a szívességet, hogy kiköszörüli a stoke elleni csorbát és megüti az arsenalt, akkor egyszerűen tökéletes lesz a szezon.

COYS!

vadkutya 2010.05.05. 23:45:07

@Everred: Jó ideje nincs is már Top4, csak Top2, kezdjük itt. A Pool valóban sebezhető, de nem hiszem,h lesz még egy ilyen kínkeserves szezonjuk mostanában. A Kékeknél azért lassan csúnya öregedés várható, s a fiatalok csapatba építése időigényes feladat, s nem is biztos,h Ancelotti lesz a megfelelő ember erre, de ez magánvélemény. A MU-t nem féltem, a Spurs most meg is pihen a következő 10 évre, illetve Wenger költ majd állítólag. :))

vadkutya 2010.05.05. 23:48:56

@imici77: Irónia, Imi, én ezt már 2007-ben tudtam. :D

Everred 2010.05.05. 23:53:54

@vadkutya: a jelenlegi top4-et úgy értem, hogy az idei bajnokság első négy helyén végző csapatok.

A Liverpool ennél csak jobb lehet, az biztos, de az anyagi helyzet, a BL hiánya miatt ők nagyon sebezhetőek maradnak akkor is, ha összeszedik magukat. Nagy kérdés, mi lesz Mascheranóval és Torresszel, valamint hogy sikerül-e eladni a klubot.

Én féltem a Unitedet is, 700 milliós adósság, nincs nagyon miből igazolni, Scholes és Giggs megint egy évvel öregebbek lesznek és a helyükre nem igazolunk, hanem olyanokat mondunk, hogy Gibson jövője garantált a klubnál... plusz még ott van Ferdinand sérülékenysége, a Vidic körüli bizonytalanság, az Anderson-, illetve a Hargreaves-dilemma. Ha jól igazol a City, simán megcélozhatnak minket is jövőre. Már csak azért is, mert mi nem igazolunk jól, hanem abban bízunk, hogy Scholes és Giggs jók lesznek még egy évre alapembernek is...

vadkutya 2010.05.05. 23:58:13

@imici77: Minek is, ha lassan be lehet építeni a csajokat, ennél költségkímélőbb mód nincs, de csöcsöket pakoljanak rájuk, így majd örül a részvényes és a szurkoló is. :)

@Everred: Akkor úgy nézem, az Arsenal helye az egyetlen biztos pont a Top4-ben. :)

Juan de Keserű, a keselyű 2010.05.06. 00:00:07

@imici77: Még jó. Néha komolyan nem értelek Titeket, teljesen egyértelmű, hogy egy akkora zsenivel a csapatban, mint Denilson, minden tovatűnő font kidobott pénz. Én inkább valami klóntechnológiai eljárásba invesztálnék, így Chamakhra sem lenne szükség, s a kapuskérdés is meg lenne oldva. Még azért imádkozom, hogy Wenger szedje a sátorfáját, s végre Deni lehessen a játékosedzőnk.

halihalo 2010.05.06. 00:05:12

Sajnos nem láthattam a meccset, de gratulálok Spursnek! Inkább ők, mint a Man City. :) Tudom, nem ősi Chelsea-s hozzáállás... :)

Ferguson 2010.05.06. 00:05:22

Nagy balfék csapat ez a city a ma esti meccset figyelembe véve. A spurs egyértelműen a jobb csapat benyomását keltette....

Strigo 2010.05.06. 00:25:22

"They're a small club with a small mentality" :)

halihalo 2010.05.06. 00:26:40

@vadkutya: Cech 28, Ivanovics 26, Cole 30, Essien 27, J. Cole 28, Drogba 32, Mikel 23, Malouda 30, Ballack 33, Bosingwa 28, Zsirkov 27, Ferreira 31, Deco 33, Kalou 25, Turnbull 25, Sturridge 21, Matic 22, Terry 29, Alex 28, Belletti 34, Anelka 31, Hutchinson 21, Bruma 19, Kakuta 19, Borini 19
A meghatározó játékosok közül még szinte mindenkinek lehet 2-3 jó éve, annyi pedig elég egy csapat átépítéséhez. Persze, közben, vagy utána közvetlen nem biztos, hogy bajnokságot nyernek.
Egyébként jelenleg kb. egy teljes csapatnyi fiatal játékos van kölcsön más kluboknál, hogy legyen játéklehetőségük. Közülük is lesz 2-4, akikből stabil tag lehet a nagy csapatban pár év múlva. Egyébként meg szerintem Abra szétnéz a vébén az idén.

Everred 2010.05.06. 00:29:31

@Strigo a divatdrukker: és tényleg :-)

Mancini jól elbaszta az Emiratesben: ott kellett volna támadni, nem hihette, hogy azt a mindenbe magasról beleszaró, amúgyis sérülésektől sújtott Arsenalt ne lehetett volna megverni. Más lett volna a leányzó fekvése, ha ők kezdik pontelőnyből ezt a mai meccset.

vadkutya 2010.05.06. 00:32:27

@halihalo: Ezért írtam,h lassan... 2-3 év, hát, azért valljuk be, sok a 30 körüli az A csapatban. Amúgy vágom az ifiket, irigykedem is miattuk... :S

vadkutya 2010.05.06. 00:35:08

@halihalo: Akkor most végül igazolhattok a nyáron? Nem emlékszem,h mivel zárult az ügy...

Everred 2010.05.06. 00:36:10

@vadkutya: nem, az a Chelsea.

De az Arsenal elvileg hamarosan megszabadul minden adósságától, megszűnhetnek az anyagi korlátozások és akkor ők is felvehetik a versenyt a Chelsea-vel. Szerintem kevesebb aggódnivalótok van, mint nekünk.

Aztán persze lehet, hogy Platiniék kötelező jelleggel bevezetik azt a rendszert, hogy csak a bevételek iksz százalékát lehet fizetésekre, ill. átigazolásokra költeni. Emellé esetleg a Premier League is megengedi, hogy a klubok egyénileg kössenek tévés szerződést, és akkor jön az, hogy a Manchester United a következő 20 bajnokságból 18-at megnyer.

By the way, rendkívül önzetlenek voltunk eddig, hogy teljes mellszélességgel támogattuk a kollektív tévészerződést :-)

horas 2010.05.06. 00:39:06

Mancini a rangadókon rendre 0-0-ra appelál és a ne kapjunk gólt,mjad csak találunk egyet valahogy.
A BL ezzel a felfogással idén már el is ment...kiváncsian várom a City szurkeszek mikor kezdenek el elégedetlenkedni.

(Én már ismerem Mancio-t,ők még annyira ezek szerint nem.) :)

vadkutya 2010.05.06. 00:39:45

@Everred: Hát úgy,h Wenger lenyilatkozta a .com-on,h nem fog költeni nagyon, én azért félek. Illetve nem, nem ez a jó szó rá, inkább csak sóhajtok egy nagyot...

váév építők (törölt) 2010.05.06. 07:41:45

gratula a totemeknek, megérdemelték az egész szezonjuk alapján. szimpatikus csapat, szimpatikus, nem nyavalygós edzővel. talán jobb mindenkinek, hogy nem a burzsujok győztek, de sajnos előbb-utóbb övüké a világ. amelyik klubok szereznek hasonló befektetőket, azok lesznek a top-on a jövőben. lehet, hogy kicsit átrendeződnek majd az erőviszonyok.

pote · http://nst.blog.hu/ 2010.05.06. 08:12:51

@balu11:
sofőr voltam, de ilyenkor nem is kell tudatmódosító, a csapat a drog ;)

a másik kettő nem jött be, de ilyenkor nem is fáj annyira...

sporttárs 2010.05.06. 08:34:48

@pote: Fülöp kezében többet volt a labda, mint Ferencz Csabiéban tegnap, de ki bánja, nem igaz? :)))

undertow 2010.05.06. 08:36:33

@Everred:
a chelseanek a következő egy-két szezonban egy drasztikus fiatalítást kell meglépnie, hogy ez tényleg így legyen. azaz átmenetileg nem a bajnoki cím, hanem a biztos bl indulás lesz a célkitűzés.
muszáj ezt most nyáron meglépni amíg a citeh nem bl résztvevő, mert ha behúzták volna nekünk is igen komoly problémát jelentenének a transzferpiacon.

undertow 2010.05.06. 08:39:18

@halihalo:
remélem nem néz szét, még a vb elött kéne megvenni azokat akiket a megfigyelők és charlie kinéztek :)

pote · http://nst.blog.hu/ 2010.05.06. 08:40:03

@sporttárs:
a körmendi honlapon panaszkodnak, h egyes ismertebb alba-drukkerek szerint fepu ellőtte a falco ellen az összes puskaporát, meg bénák a magyarjaink.
most meg te is ezzel jössz ;))

priviben szívesen elvitatkozom
ON

undertow 2010.05.06. 08:42:52

@vadkutya:
igen, a cas a várakozásoknak megfelelően kilőtte az uefa levegőre épített döntését. több lyuk volt rajta mint egy jóféle ementálin.

danesdzsu2 2010.05.06. 08:44:38

@Everred: Igen, önzetlenek, ezért is gyanús nekem, hogy lehet, hogy pont úgy csináljátok, mint a Bayern München:.....

Valetudox 2010.05.06. 08:54:39

@undertow: Mar legalabb egy honapja jonnek a hirek chelsea haza tajarol, hogy fiatalitanak. Legalabb 5 fiatalt hoznak fel a tarcsibol es csak 2 "nagynevu" jatekosra koltenek. De ok is 25 alatt lesznek.

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2010.05.06. 09:17:14

@Valetudox: Ja, Carlo konkrétan le is nyilatkozta, hogy 5 fiatal jövőre stabil kerettag lesz. Hogy ez mennyi játékpercet jelent, az majd kiderül.
Jó lenne a szaros Ligakupát beáldozni a fiatalok kedvéért, azzal nagyot lehetne előrelépni.
Egyébként már jövőre is nagyon más lesz ez a keret, Deco, Ballack és Belletti távozása 99% (sőt, igazából maximum Ballack kérdőjeles) és ha ezt a 3 játékost kiveszed és lecseréled 20-25 év körül játékosokra, máris máshogy néz ki ez a keret.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.05.06. 09:26:31

". Bár, ma csak a harmadik szívemcsücske a manchesteri klub, mert a meccs kezdetekor még Paksról fogok piros-feketében visszakocsikázni a kosárelődöntő első meccséről és a Róma kupadöntője is előbbre van a mai napon. Mily jó lenne egy triplázást ünnepelni 11 órakor."

pöte, az égre kérlek, ne csinálj semmi ostobaságot!!

Valetudox 2010.05.06. 09:32:07

@Zsoca87: Ballack megy a Schalke ba. Legalabbis legutolso info ez volt. (vegre elmegy :) )

tb 2010.05.06. 09:37:41

Fülöp hogyhogy védhetett tegnap? Nem úgy van a szabály, hogy mivel a meccs eredeti időpontjában még nem volt a Man City játékosa, akkor most sem játszhatott volna?

Valetudox 2010.05.06. 09:40:59

@tb: Nagyon jol vedett. Tobb olyat is megfogott ami ha bemegy nem hibaztatjak erte.

pote · http://nst.blog.hu/ 2010.05.06. 09:41:32

@_benito:
ha héttel nyert volna a fotex szombaton, téged se érdekelne, hogy de ceglie a juvéban játszik

pote · http://nst.blog.hu/ 2010.05.06. 09:42:45

@tb:
ezt komolyan kérdezed azok után, h április végén leigazolták? :)

_benito · www.nst.blog.hu 2010.05.06. 09:43:03

@pote: azért ott motoszkálna a fejemben akkor is :)

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2010.05.06. 09:45:57

@tb: Ez érdekes kérdés, de szerintem nincs ilyen szabály. Legalábbis nem tudok róla.

pote · http://nst.blog.hu/ 2010.05.06. 09:47:31

@_benito:
nehogy azt hidd, h nem rohantam pestre, h elérjem a második félidőt
totti parádéját már élőben követtem gujdáréknál :(

tb 2010.05.06. 09:49:14

@Valetudox: nem írtam olyat, hogy nem védett jól, csak ez a szabály érdekelne

tb 2010.05.06. 09:50:54

@pote: oké, több sebből vérzik az ügy, de láttam én már lelátón ücsörögni valakit hasonló ügyből kifolyólag (ha jól emlékszem)

feed_the_Goat 2010.05.06. 09:55:27

Hát nem sikerült a City-nek, miért is sikerült volna. DNS-t kéne törölni talán, hogy valami sikerüljön.:)

Spurs-nek nagy gratula, magában a 4. helyért is, meg azért, hogy a 2. félidőben nem beszarva kivédekezték az X-et, hanem ellenkezőleg, megérezték, hogy meg is nyerhetik, és meg is nyerték, majdnem több góllal. Ilyen gyengén Kompany-t, Bridge-t nem láttam játszani még (na jó, Brdige-t már többször is), Touré óriási mentéseket mutatott be, de óriási helyeket hagyott néha a támadóknak. Egyszerűen leblokkolt mindenki a 60. percben, azt sem tudták, hogy mi miért történik.

Spurs védelme fenomenális volt, távoli lövésekbe King 2-szer fejjel ment bele, ez vicc.:) Pedig mindkettő jó lövés volt, lehet Gomes nem ütötte volna ki őket. Dawson is mindent kifejelt/kirúgott.
Bale+Crouch-csal nem tudott mit kezdeni a City, rossz volt nézni.

Marad az 5. hely + EL indulás, egy jó EL menetelést jobban elfogadok mint ha a BL-ben kiesünk ősszel, meglátjuk mi lesz.

Spurs a BL-ben, ez sem gyakori:), de teljesen megérdemelt, meglátjuk mire mennek ott. Mennyit vesz ki belőlük majd, mennyire esnek vissza bajnokságban esetleg emiatt. Pár helyet sztem biztosan.

Fülöp pedig tényleg a legjobb volt, már arra is gondoltam, hogy a mezőny legjobbja, de az mégsem:), 3-4 óriási bravúrja volt, a gólról meg legalább 2-en tehetnek rajta kívül. Ha más haszna nem is volt a kölcsönvételének, talán 1 másik klub felfigyelt most rá, ha nem is a PL-ben, akkor máshol. Az is jobb, mint a Sunderland 3. számú kapusaként tengődni.
Túl szép lett volna, ha lövünk 2-3 gólt, és az ő mentései hozzák be a 4. helyet.

Talán majd jövőre! CityCity!

danesdzsu2 2010.05.06. 10:05:31

@feed_the_Goat: Nem értelek. Szerintem mi a jövő szezonnak pont ugyanolyan esélytelenül vágunk neki, és a big four-ba valójában ti jutottatok be.

Ha ugyanazt az embert le akarja majd igazolni a Liverpool, a City, vagy a Spurs, szerinted hová fog menni?
Tevez meg egy isten, ha nálunk lenne, te jó ég....

horas 2010.05.06. 10:11:19

@feed_the_Goat: Kiváncsi vagyok a Spurs kiket tud majd megszerezni a BL-indúlás végett.
Mert ez a keret kevés lesz,főleg nulla BL-rutinnal.
Szerintem egy klasszis csatárt és remek írányítót kell szerezniük,akkor továbbjuthatnak a csoportból,mert szerintem ennél nagyobb célkitűzésük nem lehet jövőre a BL-ben.

pote · http://nst.blog.hu/ 2010.05.06. 10:13:47

@horas:
nem akarok ünneprontó lenni, de sztem a csoportkör sem biztos
nagyon nem

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.05.06. 10:18:53

@pote: épp tegnap akartam írni, hogy azért ez egy elég masszív keret, sztem a 16ba be tudnak jutni, elég könnyedén.

pote · http://nst.blog.hu/ 2010.05.06. 10:22:50

@imici77:
nemtom,
egy mérgezett francia vagy német csapat komoly problémát fog okozni már a selejtezőben
mondjuk mákjuk van, h a magyar bajnokkal nem játszhatnak :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.05.06. 10:40:16

(Örülök a Tottenham sikerének, a kevés szimpatikus angol csapat egyike.)

(Kérdés: vajon kiemeltek lesznek a BL-selejtezőben? Néhány éve viszonylag jól meneteltek az UEFA-kupában, szóval nem kizárt.)

vadkutya 2010.05.06. 10:41:11

@imici77: @pote: Sztem MAX a legjobb 16-ig jut a Spurs, ott viszont karöltve esik ki a Real-lal. :)

Mérgező Hulladék 2010.05.06. 10:56:26

@pote: úgy látom, mindenképp kiemeltek lesznek a selejtezőben. Persze akkor is jöhet például a Dinamo Kijev, Celtic (ők szinte biztosan nem lesznek kiemeltek, ha át is jutnak az első körön), de akár az Ajax, esetleg Olympiakosz; vagy épp a francia harmadik (bár a Lyon semmiképp), a Leverkusen vagy az olasz negyedik is. Bárhogy is, az esélyesek ők lesznek, de valószínűleg nem lesz könnyű párharc.

Mondjuk tavaly is így voltam a Fulhammel (egy szinntel lejjebb), hogy simán kieshetnek már a selejtezőben is, aztán hová jutottak. Persze a BL más, tényleg a 16 tűnik a maximumnak, ahová eljuthatnak.

pote · http://nst.blog.hu/ 2010.05.06. 11:01:32

@Csöncsön:
(tegnap bebizonyították, h komoly játékerőt képviselnek, és van tartásuk)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.05.06. 11:07:27

@pote:

(A tegnapi második félidei játékukkal nem a Spurs, de a Fradi ellen is kiesnének.)

wil 2010.05.06. 11:21:29

hát mégis csak a Spurs húzta be, mondjuk kérdés nélkül jobbak volta tegnap este

Crouch óriási veszély, képtelenség lefejelni, mondjuk cserébe ütik/vágják:D, de ha bírja akkor a válogatottban kezdő is ehetne, Rooney-nak mindent visszafejelhetne és ott a gól:)
tegnap is kapufa, gól, meg Bale-nek nagyon jól tette vissza fejjel az elején

jó meccs volt, talán jobb lett volna fordított pályaválasztással, elég geci érzés lehetett a City drukkereknek, hogy óriási hangulatot csinálnak, majd elbuknak

a BL-ben 3. kalap az esélyes a Tottenham-nek, bár a playoffot nem tudom, hogy mi alapján van, meg még az sem végleges, hogy kik a többi ország 3-4. helyezettjei
egy Werder-Tottenham 5-4-es meccs jó lenne:)

de ha a 3. kalap lesz, akkor a csoportkörben ugye angolt nem kaphatnak, tehát Real, Barca, Milan, Inter, Bayern szinte tutira ott lesz a csoportban, és akkor még Real, Lyon, Roma lehet 2. kiemelt stb.(jobb esetben egy Ajax vagy 1 orosz csapat)
sztem a csoportban 3. hely lesz a Spurs-nek, de érdekes lesz

de hát idén is volt Sevilla-Rangers-Stuttgart-Unirea csoport, ezeknél a Spurs nem rosszabb, elég nudli csoport volt a Barca-Inter-Kijev-Kazany-hoz képest

City-nek pedig át kell gondolnia az igazolásokat, hogy a sztárokra mennek rá (Ade, Touré...) vagy inkább a sikeréhes játékosokra, utóbbiban van nagyobb fantázia
(pl. Tevez jó átmenet, mert benne mindkettő meg van, nem is véletlen, hogy a legjobb játékos a City-ben a szezonban, és ahogy tegnap elment 2-szer is az első 5 percben kb...)

wil 2010.05.06. 11:23:06

@wil: ja a Real csak 1-szer lesz kiemelt, 2.-ként valszeg:)
idén is úgy volt

horas 2010.05.06. 11:28:01

@pote: Igen,ezt adom.
Forlán és VDV az én választásom.

horas 2010.05.06. 11:38:53

@wil: Szerezni kell egy edzőt.
Ezzel a kerettel 4-5 pontot kellett volna verni a Spurs-re.Mancini megjátszotta azt amit szokott nem probálta meg,megnyerni a rangadókat.Liverpool,MU,Arsenal és most a Spurs.
A mutatott játékok alapján ez nehezen tagadható le.Mancini-vel ne is menjenek a BL-be,mert Mancini futball filizófiáját így lehet tömören összefoglalni:
"Ne kapjunk gólt,aztán majd valahogy lesz."

Ha megnézzük a City játékát,ez szerinem 100%-ban tettenérhető főleg a rangadókon.

horas 2010.05.06. 11:57:23

Na csak most olvastam el a posztot,pofás lett.
Kaboul nálam az egyik potenciális nagy védő egyéniség a jövőben,nekem is feltünt,hogy hatalmas termete ellenére rendkívül mozgékony és gyors.

És nálam is feltünt,hogy a City-ből nagyon hiányzik egy kreatív ember középen.A City helyében megmondom öszintén minden pénzt és energiát a Silva-Mata duó megszerzésésre fordítanék.És valami okos,sokoldalú edzőre.

balu11 2010.05.06. 13:16:35

(donnelly jó érzékkel hagyta abba a Skócia Virágait a szezon vége előtt :)
www.nemzetisport.hu/minden_mas_foci/a-hibs-menedzseret-sokkolta-a-skot-thriller-video-2027624/ )

Asidotus 2010.05.06. 14:11:29

Az angol 4. a BL selejtezők utolsó körében kapcsolódik be, az olasz és spanyol 4-kel, a francia és német 3-kal együtt.
Előtte van a 3. kör, ahol az Orosz 3. Ukrán 2. Holland 2. román 2. portugál 2. Török 2. görög 2. skót 2. belga 2. svájci 2. játszik egymás ellen, és közülük 5 jut tovább.
Én úgy emlékszem, hogy a 3. körből továbbjutottak a 4. körbe beszállókkal fognak játszani, és nem egymás ellen.
A BL-csoportkört meg úgy képzelem el, hogy 3. kalapos lesz a Tottenham, tekintve, hogy az április végi UEFA Ranking-en a 30. Nomármost, az előtte lévők közül messze nem mindegyik kerülhet be, hiszen eleve ott a "bajnokok" ága, ahonnan 5, náluk kisebb csapat lesz.

csabber-18 (törölt) · http://www.csabber.fw.hu 2010.05.06. 14:26:37

@Csöncsön: Azért ne vicceljünk.Ez a Fradi ütné őkét. :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.05.06. 14:27:33

@Nűnű:

(Ha jól tudom, nem az dönt, hogy a 3. körből jön-e egy csapat, hanem hogy mennyi az UEFA-együtthatója. Vagyis például a Sampdoriával szemben az Ajax kiemelt lenne, de a Tottenhammel szemben nem. Úgy látom, most Európa-szerte esélye van kijutni "underdogoknak" a BL-selejtezőbe, így a Spurs elég szerencsés helyzetben van; kijutott például a Braga, kijuthat az Auxerre, a Mallorca stb. elég gyenge koefficiensekkel.)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.05.06. 14:28:49

@csabber-18:

(Ezt mondom. Az a Mallorca óriási szerencséje, hogy nem kell megütközniük a zöldekkel.) :-)

t.o.d. 2010.05.06. 14:46:49

Gratu én is a Spursnek, férfias csata volt. Még Fülöppel a kapuban se tudtam a Citehnek drukkolni, kicsit se. Bale-t a MU-ba, ott majd megtanítják beadni, és megvan az új Giggsy!!!

@imici77: neked má mindenkitől van söröd??? :-)

Mérgező Hulladék 2010.05.06. 15:17:18

@Csöncsön: viszont az európai lista 30. helyén álló csapatnak inkább jelent pechet, ha kikerülne a play-off kiemeltjei közül; mint szerencsét, ha bekerül oda.
A leendő ellenfelekkel kapcsolatban igazad van: Palermo/Samp, Braga, nagy eséllyel Mallorca, Bursaspor helyett egy Juve, Porto, Sevilla, Galata négyes jócskán csökkentené az esélyeket... És még a francia, görög, román (+svájci) hajrá is alakulhat úgy, hogy gyengébbnek tűnő csapatok kerülnek be.

vadkutya 2010.05.06. 15:28:34

OFF

Volt már róla szó tegnap, de ez a 6-6-os skót meccs nagyon durva volt, most néztem meg az összefoglalót, még büntető is volt, amit kihagytak. Az egyenlítő gól meg akkora volt, mint ide Lacháza.

ON

shinigami 2010.05.06. 15:57:50

eleg lehet ez a spurs keret a bl-re (csoport sztem siman meglehet, persze lehet osszerakni olyat is ami nem) is es arra h siman odaerjenek az el helyek egyikere
persze ehhez az kell h ne legyen serult a fel csapat allandoan...

Asidotus 2010.05.06. 16:05:06

@Csöncsön:
tavaly a 4. körösek kivétel nélkül, mind az 5-en, olyan csapattal játszottak, akik a 3. körből jöttek.

Mérgező Hulladék 2010.05.06. 19:11:39

@Nűnű: csak véletlen volt (10% eséllyel), hogy az Atlético és a Fiorentina, akik nem voltak kiemeltek, épp azt a két csapatot (Sporting, Pana) kapták a kiemeltek közül, akik a 3.körből jutottak tovább.

undertow 2010.05.06. 19:57:56

@Valetudox:
neveket akarok olvasni hivatalos hírben a .com-on. addig csak szóbeszéd.

undertow 2010.05.06. 20:01:53

It's just been announced the new sponsors for Liverpool will be the History Channel

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.05.07. 11:03:11

hű bocsi srácok, nem tudom mikor írtatok, de el voltam havazva az elmúlt 3 napban, meccset sem tudtam megnézni élőben, sok minden összejött szerdára meg csütörtökre
(egyébként ez az indán regelt mail-em nem is működik, tehát ha legközelebb van vmi jelezzétek előre, mert azt sose szoktam nézni, még1-szer bocs)

a meccset felvételről néztem meg tegnap késő este, bár tudtam a végeredményt, és hát nagy meglepetésre az is lett felvétel végén is :D

1. félidőben nem volt rossz a City, Tevez rögtön az elején kétszer nagyon veszélyes volt, meg volt 2-3 óriási Gomes mentés, amik ha bemennek esetleg...
lényegesen jobb volt a Spurs, mint a Villa védelme előtte hétvégén, akkor Warnock-on el tudott csúszni a Villa, most a Spurs védőnégyese nagyon nagyot játszott, vagy be sem tudtunk adni, ha beadtunk, azt meg pontatlanul, minden ki lett fejelve
középen meg nincs emberünk, ezért Tevez jön hátra túlságosan is, csak ő próbálkozott távoli lövésekkel szinte, de nem is tudott volna mást csinálni...

a 2. félidő pedig már történelem:), sajnos ugyanaz volt, hátul kinyíltunk, elöl meg nem voltunk hatékonyak, rossz beadások száma nem volt alacsony, az fix, Zabaleta elvesztette Bale-t, Touré-Kompany felváltva 1-1 nagy mentés, 1-1 óriási helyezkedési hiba, így nem sikerülhetett, Bridge "kutyaütő"
ekkor már lényegesen jobb volt a Spurs, csomó nagy helyzettel, csak gólarány volt kérdéses, szóval teljesen megérdemelten lett meg nekik a 4. hely
Fülöp helyett, ha Given véd, valszeg akkor sem más a meccs, nem rajta múlott, a gól előtt meg mg Bridge-en meg is pattant elvileg a beadás/lövés, szóval lereagálnia is nehéz volt azt a védést, pechjére pont ott állt Crouch, ha Defoe áll ott, akkor elmegy a feje fölött:)

City-nek a sok őszi X, meg pár tavaszi nem várt vereség (MU, Everton ellen otthon, illetve Hull ellen idegenben), Spurs-t pedig nagyon feldobhatta az Arsenal, Chelsea elleni 6 pont 2 meccsen pár hete, ott én max. 2-t reméltem nekik, esetleg 3-at, erre lett 6 pont

különben is Spurs vs. City, elmúlt 12 PL meccsen 11 Spurs győzelem született így már, vagyis elmúlt 6 szezonban az ideivel együtt 1 City győzelem született, többi zakó

Mancini maradni fog, Al-Mubarak tegnap adott interjút, abban meglehetősen pozitívan nyilatkozott mindennel kapcsolatban, Mancini-nak adnak időt, pénzt nyáron, nyilván nagy a fejlődés a tavalyi 10. helyhez képest az 5. hely, pár ponttal lemaradva a BL-ről, de jövőre még ennél is több kell, igaz ha csak negyed ennyit fejlődik ismét a csapat, akkor meg is lesz

remélem mind a 4 angol csapat BL-elődöntőbe jut jövőre valahogy, hátha a PL-ben ezt valaki majd ki fogja tudni használni:))

vasárnap WHU ellen idegenben az utolsó meccs, még függőben van az 5. hely is, igaz csak akkor nincs meg, ha a City kikap, a Villa meg nyer

Barry meg kidőlt bokájával, ha súlyos, akkor a VB-ről is lemaradhat, még nincs infó róla

Come on City!!!

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.05.07. 11:09:21

a City-nek még gyengébb a koefficiens értéke, mint a Spurs-nek bár nem néztem utána, de ha a Spurs 3. kalapba kerül, akkor a City lehet, hogy az utolsóba került volna

bár ez most tök mind1 utólag:)
mondjuk a spanyol vagy olasz 4. ellen a Spurs sem mehet tutira, de remélem nem azért harcolták ki, hogy ott meg kiessenek:)
(tavaly Arsenal-Celtic volt a play-off párosítás angol részről, hát az elég sima volt, bár a skótok lejtőn vannak)

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2010.05.08. 18:45:06

Az angol League One utolsó fordulóját rendezték ma. Beszámoló Leeds szurkolói szemmel.
A forduló előtt a Norwich bajnoki címe biztos volt; Leeds 1 pont előnnyel (83 ponttal) állt a második helyen. Még az ötödik Charlton a 81 pontjával is befuthatott volna a második hely biztos feljutást jelentő menedékébe.
A meccs elején a hazai, yorkshirei csapat uralta a meccset, bár a tét érezhető volt az átgondolatlanul elszórt labdákból és az értelmetlen beívelgetésekből.
Aztán a 32-33. perc környékén behalt a sztrím, majd amikor találtam egy megbízhatót, akkor már emberhátrányban volt kedvenc csapatom. Az eddig elalvásban gondolkozó bristoli srácokban felcsillant az esetleges győzelem reménye (bár nekik tét nélküli volt a meccs, se kieső zóna, se play-off hely nem volt a közelükben). Innentől Bristol város büszkeségei átvették az irányítást, és a kontrákra épülő játékukat lecserélték annak reményében, hogy birtokolni szeretnék a labdát.
A félidő után a 48. percben tengermély szarba került a Leeds, mivel egy számomra tök ismeretlen játékos előnyhöz jutatta a vendégcsapatot.
Majd Simon Grayson leedsi edzőbá' becserélte az 55. perc környékén Howsont, aki 59. percben egy gyönyörűen lekészített labdát a pipába csavart.
Ekkor már tombolt mindenki, ugyanis a Millwall meccse még x-re állt, tehát már így is feljutónak tekinthette magát minden leeds-drukker.
Ez az érzés egészen a 62. percig tartott, amikor a Milwall vezetést szerzett (egy időben játszották a meccseket), azonban nem tartott sokáig mert a 63. percben Beckford egy lecsorgó labdát a hálóba paskolt.
Innentől 5-10 percekre próbált irányítani a Bristol, de sok ötlet nem volt a játékukban, a hazai játékosok pedig ha labdát láttak, belebikáztak egyet. Történt még egy Leeds kapufa, és egy 83,2%-osnak mondhato Bristol ziccer is kimaradt. De az előny megmaradt.
Gól és emberhátrányból harcolta ki a feljutást a Leeds, előttem maradéktalanul bizonyították, hogy ott a helyük.
Jövőre láthatom minden meccsüket :)

lószerafin 2010.05.09. 09:58:43

@Artsuhtaraz: Azért képzeld el hogyha a Bristol egyenlít és az a tömeg ami betódúlt a végén a pályára nem ünnepelni akar.

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2010.05.09. 12:29:30

@lószerafin:
Halálra ölelgetik az egyenlítő gól szerzőjét és a Bristolnak nem kell a hazaút benzinköltségét számolgatni :)

vadkutya 2010.05.09. 12:50:32

PL POSZTOT A NÉPNEK!!!! :)

Asidotus 2010.05.11. 10:02:13

@crazy_horse:
A Tottenham a 30. a City a 64-edik az április 30-ai rangsorban.
süti beállítások módosítása