Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Rafaraghat a Pool - Európa Liga, elődöntők, II. felvonás

2010.04.29. 18:30 mocsing

Megnézzük, hogy a futball méltatlanul komolyan vett frázisa, mely szerint a frissen kinevezett edző olyan új impulzusokat hoz egy csapatba, amelyek segítségével garantáltan megnyeri az első meccsét, igaz-e az agyonvert kolibri dinamizmusával futballozó Hamburg esetében. Megláthatjuk továbbá, hogy az EL-trófeával Benitez hagy-e egy virtuális partvist az általa (is) összehordott szemétdomb eltakarítására, vagy elvárja, hogy a klub puszta kézzel kezdjen el padlót pucolni utána. A HSV-nak elég lenne egy nem gólnélküli döntetlen is, a ’Pool számára meg kötelező a – lehetőleg többgólos – győzelem, mégis utóbbit látjuk esélyesebbnek a döntőbe jutásra. Nem szeretnék Porto-Monaco Atlético-Fulham finálét, Európa két egykori uralkodója közül valamelyik menjen tovább.

Az odáig nagyon örvendetes, hogy Nistelrooy eljött Hamburgba, mert szeretné empirikus úton kutatni a dél-afrikai közbizonytalanság helyzetét, de ez önmagában kevés, legalább egy picit vezérré kéne válni. Csatár meg úgy lesz vezér, kedves Ruud, hogy néha eldönt meccseket. Félreértés ne essék, nem akarok én semmit az általam is kedvelt hollandra kenni, de eddig bántóan nem mutatott semmit egy viharos bemutatkozáson kívül. A poszt viszont nem róla szól, hanem arról, hogy na, talán most, ha itt be tudna találni továbbjutást érően, az három-négy Bundás-gólt is überelne. Van Marwijk szemében is.
A két csapat formája közti különbséget az jelzi a legjobban, hogy a bajnokságban a Fulham a nála sokkal előrébb álló Evertontól kapott ki 2-1-re egy 94. perces tizenegyessel, a hamburgiakat meg a német bajnokság egyik rettenetes alkotóeleme, a Hoffenheim verte pépesre. Az előző EL-posztban már felvetettük, hogy Labbadiát talán megmentheti egy kupasiker, de már biztosan nem fogja, eddigi másodedzője, Ricardo Moniz lépett ugyanis a helyére. Amit erre a meccsre várunk, az egy kegyetlen Fulham-henger, amely képzavarrá fejlődve bedarálja a németeket, nekik ugyanis – az Aogo hiányában ijesztő stabilitásúra tákolt védelem mellett – két komolyan vehető emberük lesz a középpályán. Jarolim ráadásul határeset, jóindulattal belefér, a másik a 36.-ban járó Zé. A prognózisok szerint Trochowski az új mesternél sem fér be, pedig ha valamire nagy szükség lenne egy inkább hatékony, mint fineszes angol középcsapat ellen, az az ő játéka. Szomorú, de a Hamburg egyik reménye az lehet, hogy Zamora (akárcsak hétvégén, a liverpooliak ellen) nem léphet pályára. Meg talán az, ha ők rúgnak először gólt és csak kettőt kapnak, de ez nem rájuk vallana.

A másik párharc valamivel unalmasabbnak ígérkezik, mivel az Atléticonak védekeznie kéne (nem azért, mert akar, hanem mert a Pool támadni fog) és a számok alapján ezt a spanyol csapatok közül csak négy csinálja náluk rosszabbul. Figyelembe véve, hogy a Primera-ban húszan vannak, ez egy szar mutató. Okos, benitezes kupatovábbjutást várok, gyors góllal, aztán még eggyel a türelemjáték alatt, majd a szeleburdi madridiak magukra húzása utáni mindent eldöntő találattal. Ezt várom én, de az biztos, hogy egy barokkosan kidolgozott szopóálarc lesz Gerrardékon, ha egyet kapnak és az a meccs első találata lesz. Onnan jó eséllyel elbukták, az Atlético eredendően lúzer, tényleg mintha Cristoph Daum és Hector Cúper kézenfogva irányítaná őket, de egygólos összesítésben kétgólos előnyről nem fogják elbukni. Torres ugye továbbra sincs, de Rafa úgy tekintget N’Gog felé, mintha horog akadt volna a szemöldökébe – én elkezdenék félni Ujfalusiék helyében.

Tippek:

Fulham – Hamburg 2-1, de Petric csak a vége felé szépít
(előző meccs: 0-0)
Liverpool – Atletico 3-1, de Forlán csak a vége felé szépít
(előző meccs: 0-1)

FÉLOFF

Noha olasz csapat ebben a kupasorozatban még az emlékek szintjén sincs, mégis: az EL-elődöntők egyik legnagyobb, az NST-kommuna által rendszerértelmezési (miafasz köze van az EL-nek a BL-helyekhez?) és matematikai (kétszerkettő néha csakazéris öt!) alapon is széjjelmasszírozott kérdése: megelőzi-e a Bundesliga a Serie A-t a BL-indulásra jogosító pozíciók számát illetően? Mi ehelyütt maradjunk a matematikai megközelítésnél: ehhez a Bundásnak elég egy Hamburg-döntetlen is. Ha Boatengék kikapnak, akkor a Bayern-Inter dönti el a kérdést.

390 komment

Címkék: beharang európa liga

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr701962470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orvenyhivo 2010.04.29. 18:35:21

>de összesítésben kétgólos előnyről nem fogják elbukni

Azért ez erős lebecsülése kedvenc csapatomnak - igenis bárhány gólós előnyről ki tudunk kapni!

Sajnos, amúgy a realitások mellett a babona sem segít, mert míg mostanság a sikeres kupameccsek előtt mindig vállalhatatlan vereségeket gyűjtöttünk be, hétvégén egészen jó (mármint az idei évhez képest jó) játékkal győztünk.

Innentől már csak az ellenfél lúzerségén múlik (márpedig ezért idén a 'Pool sem megy a szomszédba), hogy hány gólt gyömöszöl be.

szferi 2010.04.29. 18:37:48

"padlót pucolni UTÁNA" - tudsz valamit, amit senki más.
@Orvenyhivo: szerintem is tovább tudnánk menni kétgőlos hátrányból, de nem lesz ilyen :)

.

Mourinho már nem a király 2010.04.29. 18:41:31

Idegenben nem valami combos ez az Atleti, ahogyan a védelmük sem az :D Nem sok esélyt adnék nekik.
Mondjuk a Hamburgnak sem, de egy 0-0 után még abszolúte bármi lehet.
Azért durva lenne ha 2 angol menne a döntőbe.

apok 2010.04.29. 18:44:50

@szferi: A Juve Rafa házasság még mindig nem hivatalos?

Feech 2010.04.29. 19:03:43

Tehát ha a Hamburg kikap, akkor a bl döntő fogja eldönteni a 4. bl hely sorsát?

szferi 2010.04.29. 19:04:04

@apok: persze, hogy nem. a juve mindenféle tíz- meg hétnapos ultimátumokat üzen a sajtón keresztül, amit benitez következetesen ignorál - legalábbis nyilvánosan.
egyébként is, kirúgni nem fogják, lefelé meg nem vált az ember önszántából. :)

slowmotion 2010.04.29. 19:08:04

valahol persze vicces, hogy az angol meg spanyol foci _becsületéért_ olyan csapatok kénytelenek harcolni, akik idén egy percig nem voltak versenyben pl a saját országuk bajnoki címéért, sőt...
Atleti győzelmet várok - nem azért, mert ez most a szalonpesszimizmus kora, hanem mert olyan arcpirító formát mutatnak idén, hogy csak akkor teljesítenek jól, amikor nem kellene. és a mai meccs pont ilyen lesz :(

rowi 2010.04.29. 19:09:22

@Feech:
nekem az jött át ebből meg a korábbiakból, hogy

ha a Hamburg nyer, akkor a németeké, a BL döntő nem számít
ha x, akkor a BL döntőben az x a németeknek jó
ha kikapnak, akkor az olaszoknak

utóbbi 2 esetben természetesen a rendes játékidőben győző országáé a hely

IronRock 2010.04.29. 19:12:06

@szferi: neked legyen mondva! Én komolyan majdnem kidobtam a taccsot, amikor meghallottam a hírt, hogy kedvenc - bár éppen története legpocsékabb idényét és teljesítményét nyújtó - csapatom leszerződteti Benítezt! A Spirito Juve lángja már így is csak pislákol éppenhogycsak, erre a balfasz és fogalmatlan Juventus-klubvezetés meg még körbeállja és le is hugyozza széles mosollyal, hogy a balfasz spanyolt akarja idehozni... Ha mégis megtörténik, esküszöm többé nem nézek Juve meccset, bármennyire is fog fájni.
Jut eszembe: Nem tud valaki valami jó kis sztrímet, ahol tudnám nézni egyik vagy másik meccset? A Fulham - Hamburg jobban érdekelne, de a másik se lenne olyan rossz.

halihalo 2010.04.29. 19:17:55

@Anthony (kick-ass): Pedig van esély rá.
A legszebb az lenne, ha a Pool egy jó hajtós meccs után hosszabbítással vagy 11-esekkel menne tovább. :) Ezt el bírnám viselni! :)

halihalo 2010.04.29. 19:20:13

@IronRock: A Fulham-HSV a Story4 tévén lesz. Az szinte mindenhol fogható az alapcsomagban, nem? Vagy egyáltalán nincs tévéd?

rowi 2010.04.29. 19:24:09

@halihalo:
mind1, mer a honlapjukon is megy tökéletes minőségben

bag 2010.04.29. 19:26:07

tegnap este Ronnie O' (h) Sullivannel büntettem magam foci helyett :(

Ma azért szeretném látni a csapatomat.

Mit javasoltok?

giacinto 2010.04.29. 19:29:47

Jelen állás szerint az Internek 1 ponttal kell többet gyűjteni mint a 2 németnek. Ez pedig csak úgy lehetséges hogy megveri a Bayernt. Ekkor viszont biztosan elékerül, bár azt nem tudom hogy a győzelemre jár-e vmi etraplusz pont.

szóval a mérleget a In ter BL-cimdönti el, ha nem nyer, akkor tökmindegy mit játszik a Hamburg.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.29. 19:30:29

@bag:

A Selby-Dott a harmadik etapban lesz izgi. Ma meg a Pool-Atleti.

szferi 2010.04.29. 19:42:25

@IronRock: spirito juve = kutyaszar

szferi 2010.04.29. 19:45:26

@szferi: nem rosszból, de a juvénál nagyobb trágyadomb jeéenéeg nincs európában. benítezről max. áémodozhattok, aztán ha felébredtek megkapjátok az új ferrarát.

ForzaBianconero 2010.04.29. 19:52:27

@szferi: Elhisszük hogy fáj az hogy nem mindenki tartja Istencsászárnak Benitezt, de azért leállhatnál. Speciel én sem örülnék neki, mert hozná a noname szar spanyoljait.

Btw. 2004-ben mennyire volt vonzóbb a Liverpool mint idén a Juve, mert szerintem semmivel.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.29. 19:55:03

@ForzaBianconero:

Noname szar spanyol: Torres. :-DDD

Benítez néhány klasszissal jobb edző, mint azok, akik idén edzették/edzik a Juventust. Mondjuk tény, ezzel nem sokat mondtunk róla. :-)

England win The Ashes! 2010.04.29. 19:55:52

@rowi:

Ha a Hamburg a 0-0-től különböző döntetlent ér el, akkor a BL-döntő semmit sem befolyásol, mert akkor nem egy, hanem két pontot szerez, így jövő év őszére három olasz marad.

ForzaBianconero 2010.04.29. 20:03:17

@Csöncsön: vicces vagy.
Josemi, Luis Garcia, Pellegrino stb.

Lehet hogy nagyon tuti edző a bl-be, de ez nem segít. Bajnokságot kéne nyerni, az neki meg nem megy (Liverpoolban) 6 év alatt legjobb helyezése egy 2. hely. Pedig nagyon sok pénzt elköltött mióta ott van.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.29. 20:11:53

@ForzaBianconero:

A Valenciával kétszer lett bajnok, ami a spanyol bajnokság szerkezetét tekintve elképesztő bravúr. (Kb. olyan, mintha a Fiorentinával nyert volna két scudettót.) Úgy látszik, őt az igazán nagy kihívások érdeklik. :-))

Igazolni, menedzserkedni tényleg nem tud, vagy legalábbis elég furcsa és normális emberek számára igen nehezen követhető elvek szerint műveli azt a műfajt.

szferi 2010.04.29. 20:18:54

@ForzaBianconero: elárulok neked valamit, sokkal kevesebb pénzt költött, mint a mu, chelsea, vagy akár a tottenham.

@Csöncsön: l sokat igazol, és általában közepes játékosokat, akikben lát fantáziát. nem minden igazolása jön be, de nem is nagyon vesz kész sztárokat. torres a kivétel. meg robbie :)

szferi 2010.04.29. 20:21:34

@ForzaBianconero: ja, és lehet hogy nem volt sokkal vonzóbb akkor a pool, mint most a juve, de benítez se nyert még bl-t. azért ha sikerülne elvinnetek (ne félj, nem fog), és két év múlva megnyerné a bl-t, összeszarnád magad az örömtől. amúgy megnyugtatlak, az interrel még évekig nem fogtok konkurálni, bárki is megy oda. ahogy mi se a chelseavel, ez van.

szferi 2010.04.29. 20:23:34

The team in full: Reina, Mascherano, Johnson, Carragher, Agger, Lucas, Gerrard, Aquilani, Babel, Benayoun, Kuyt. Subs: Cavalieri, Kyrgiakos, Pacheco, Degen, El Zhar, Ayala, Ngog.

szferi 2010.04.29. 20:25:30

@ForzaBianconero:

ez @szferi: nem egy összeszedett komment, de remélem megérted

rowi 2010.04.29. 20:29:51

@Dr Jozef Vengloš:
jövőre biztos nem, hanme 2 év múlva

az elég csúnya lenne, ha a mostani olasz 4iknek (és 7iknek) szólnának, hogy bocs srácok, amiért dolgoztatok az mégsincs:)

sedre 2010.04.29. 20:33:53

@szferi: egész jól néz ki. ma láttam valami olyat, hogy Aquilani és Kuyt lesz a 2 csatár 4-4-2ben. ott azért megijedtem... de így jobban hangzik :D

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.04.29. 20:42:53

Remélem, a Fulham hozza azt, amit eddig hozott a kieséses szakaszban otthon. Pl. azt, amit a Juve ellen nyújtott, ha már ilyen sokat beszéltek a zebrákról.

ih bín ájn bájener 2010.04.29. 20:42:58

EL poszt Gera nélkül? Érdekes.
A Hamburg elég súlytalannak tűnik, de örülnék ha összejönne a bundásnak az előzés.
Ami a másik meccset illeti, még egy ilyen pocsék szezon után is meglepődnék, ha ezt a liverpool nem húzná be.

ForzaBianconero 2010.04.29. 20:55:25

@Csöncsön: Direkt írtam hogy Liverpoolban, amit Valenciában csinált az tényleg nagy dolog.

@szferi: Ezt a költekezős dolgot én nem így tudom, Rafa is mindig ezzel védekezik aztán megjelennek a cikkek hogy többet költött mint a Mu.

England win The Ashes! 2010.04.29. 21:00:22

@rowi: biztos elkerülte figyelmedet az alábbi három szó: "jövő év őszére". Jövő év ősze nálam 2011 szeptembere. ;-)

Bár, ahogy Nick Hornby is említi, a focidrukker számára az év nem a jan-dec rendszerű naptári évet jelenti, hanem a két számmal kifejezhető szezonokat.

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.04.29. 21:04:13

Na, akkor fújjon bele a két spori, és hadd menjen a két meccs. Story4 bekapcsolva, Digi-stream működik, livescore is, biztos ami biztos! :)

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.04.29. 21:06:44

Hát, a Liverpool nekikezdett. Szép lett volna a 10 másodperces gól.

olil*one 2010.04.29. 21:08:45

elso masfel perc alatt harom szeglet :]

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.04.29. 21:13:10

Azt mondja a Story tévés kommentátor, hogy a Fulham a mai meccsel új csúcsot állított fel az egy szezonban lejátszott tétmeccseket illetően. Hát ez meg hogy lehet? Mármint hogy a Fulhamé a legtöbb tétmeccs az évben?

sedre 2010.04.29. 21:15:22

@Rexfelugyelo: nem tartom valószínűnek. ha 5x játszották is volna újra az FA-t akkor is még a klubvilágbajnokságosok vezetnének. max fullham-csúcs

Chicagoi 2010.04.29. 21:18:59

@sedre: A Fulhamnek klub csúcs.

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.04.29. 21:18:59

@sedre: ez az 59-dik tétmeccse a Fulhamnek. Speciel a klubvilágbajnokság az össz-vissz két meccs volt csapatonként, nem valami sok.

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.04.29. 21:19:59

@Rexfelugyelo: egyébként nekem is furának tűnt, hogy pont a Fulham játszotta idén a legtöbbet egész Európában (elvileg Európa-csúcs).

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.29. 21:23:31

Tényleg a Camp Nouban lesz a Király Kupa döntő? Már érdemes volt nézni ezt a meccset...

Mourinho már nem a király 2010.04.29. 21:23:40

hát mivel Angliában 2 féle kupa van, ha azokban jól szerepelnek + az EL ugye, akkor könnyen megeshet.

Mourinho már nem a király 2010.04.29. 21:24:45

@Csöncsön: :D
igen, elvileg a Bernabeuban akarták, de át kellett rakni a BL miatt, mert nem lehet egy héten 2 kupameccs ugyanott...vagy valami ilyesmi.

rowi 2010.04.29. 21:25:19

simán vezethetnek egész európában
ligakupa + fakupa (legalább 1 ismétleéssel) el-ben asszem 2 körjük volt a csoportkör előtt, és a BLhez képest ugye eggyel több a kieséses kör a csoportkör után

sedre 2010.04.29. 21:25:20

@Anthony (kick-ass): nem emlékszem, hogy olyan jól szerepeltek volna...

sedre 2010.04.29. 21:26:45

gerardnak nem megy most. nagyon sok a rossz passza...

Mourinho már nem a király 2010.04.29. 21:27:00

Simao barátkozik a szurkolókkal :D

Strigo 2010.04.29. 21:27:26

@rowi: tavaly a United 60-nál többet játszott, és azt hiszem a Burnley is, szóval biztosan nem csúcs, max a Fulham eddigi történelmét tekintve
hú de bebaszta közben Petric

Vul-Kahn 2010.04.29. 21:27:55

MMLLAAADDEEEENNNN!!!!!!!!!!!!!!!!

rowi 2010.04.29. 21:28:09

ó bazdmeg mi gól...2 kell

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.04.29. 21:28:35

No, akkor most belehúzhat a Fulham, Gerával meg Zamorával az élen, mert az első öt perc után nem sokat tettek eddig.

rowi 2010.04.29. 21:28:52

@sedre:
fakupában 8ban voltak spurs ellen 2 meccsel

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.04.29. 21:29:28

Höhöhö, idén mit etettek a németekkel? :)

sedre 2010.04.29. 21:31:00

@Anthony (kick-ass): valahogy nem a EL-re gondoltam...

@rowi: akkor te nyertél. nem emlékeztem rá

TickTickTickBoom 2010.04.29. 21:31:47

HSV meccs 0-0 már nem lehet, így bármilyen döntetlennel a németek mennek tovább, de azzal már túl is teljesítenék a "koefficiens-elvárást"

na de még nincs vége...

ih bín ájn bájener 2010.04.29. 21:33:00

@csizsikpizsik: Az uefában az utóbbi időben jól szerepelnek a német csapatok, sőt idén még szarabbul szerepelnek a szokásosnál. Ha köcsög lennék azt mondanám, hogy a juve is így kezdte...

YNWA · http://majmedence.blog.hu/ 2010.04.29. 21:33:29

najó ilyen támadást 3 éve nemláttam tőlünk, elélvezek :D

huhúúúúú :D

amúgy nemvagyunk jók ma sem, de ez odabaszott

zsakfos 2010.04.29. 21:34:11

Hú milyen egyérintőt nyomott a Pool, szép lett volna ha bemegy.

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.04.29. 21:34:43

@YNWA: a Pool szempontjából nem lett volna baj, ha a végén nem Kuytra jön ki a figura.... :)

Mourinho már nem a király 2010.04.29. 21:35:02

@YNWA: hmm, nálam épp most rontott el Kun egy kontrát. Ezek szerint te streamelsz :D

YNWA · http://majmedence.blog.hu/ 2010.04.29. 21:35:04

amúgy nézi vki a GolTV-s Veetle-t? Ez a szakkomentár az egyik legszórakoztatóbb, jó értelemben akit valaha hallottam

úgy beszél mint egy varangyosbéka, meg hogy ordítozik már... zseniális, ez a szenvedély kell! :D

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.29. 21:35:30

Szerintem jó meccs eddig. (A Pool-Atleti.)

sedre 2010.04.29. 21:35:40

@YNWA: az nagyon durva volt... valami argentína szerbia 6-0 jutott eszembe, ahol 3-4 ilyen gólt lőttek ilyenből.... most is ezt :D

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.04.29. 21:36:24

Nem tudom, ti hogy látjátok, de rettentően képzetlennek tűnnek mind a Fulham, mind a Hamburg játékosai (az amúgy szép gól ellenére is).

YNWA · http://majmedence.blog.hu/ 2010.04.29. 21:36:36

@Anthony (kick-ass): megéri, hatalmas élmény ezt hallgatni... :D

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.04.29. 21:37:18

@ih bín ájn bájener: Jó, de most a BL-döntő is megvan, úgy már elég korrekt a kép.
És most verte ki a szemem a neved, ez nagyon-nagyon komoly büntetés egy németesnek :)))

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.04.29. 21:38:45

a hamburg vajon ezzel a tizenhatosról előrevágom játékkal akarja kihúzni végig?

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.04.29. 21:41:39

@mocsing: az Internek sikerült a Barca ellen, a Fulham azétr meg nem az a szint... :D

sedre 2010.04.29. 21:46:01

@Anthony (kick-ass): úgy értetem, hogy a Fullham nem rémlik a ligakupából vagy a FA-ből, aztán gyorsan rám is cáfoltak, hogy FAben 8ban voltak... nem az EL-re gondoltam, hogy nem rémlik. az azért feltűnt... :D

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.04.29. 21:46:22

@rowi: kétségkívül.
Tompa ma a Fulham, azt a játékot szeretném tőlük látni a második félidőben, mint a Juve ellen.

ih bín ájn bájener 2010.04.29. 21:47:43

@csizsikpizsik: Mert megérdemeljük. :D
Németből mindig is a kiejtésem volt jobb...

Orvenyhivo 2010.04.29. 21:50:13

Bahhhh... Nyomorult üveglábú olasz...

:)

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.04.29. 21:51:21

@Orvenyhivo: félő, hogy megsérült a gólörömben... :)

ih bín ájn bájener 2010.04.29. 21:51:38

Tudom mi hiányzik nekem, egy jó kis 11-es párbaj, idén még nem is volt, sztem még az EL-ben sem.
Liverpoolban van még esély erre, bár sztem nem fog összejönni.

Chicagoi 2010.04.29. 21:53:07

Utánna néztem.

Liverpoolnak 54. a maival (lesz még 2 vagy 3 meccse).
Manchesternek 54 van (2 meccse van még).
Barcelonanak 56 van (4 meccse van még).
Internek 52 van (5 van még).
Bayernak 49 van (4 van hátra).
Lyonnak 51 van (5 van még nekik).

A mai meccs a Fulhamnek az 59. tétmeccse idén (van még neki 3 vagy 4 meccse). Akkor ez Európa rekord.

Mourinho már nem a király 2010.04.29. 21:53:34

@sedre: ja izé, ezt én néztem be.Azt hittem másik hsz-re reagáltál. Akkor bocsi.

Aquilani hogy kicentizte :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.29. 21:54:57

Hát ez izgalmas lesz. Aquilani gyönyörű gólt lőtt. Az Atléticonak többet kell mutatnia támadásban, hogy legyen esélye.

YNWA · http://majmedence.blog.hu/ 2010.04.29. 21:55:54

valaki jegyzetelhetné ezt a kiejtést amúgy, szenzációs..

személy fejnel (semi-final), wunderful, meg társai..

remélem behúzzuk, de kemény lesz, nekik is voltak helyzeteik...

Agger tényleg les volt? pont akkor halt le a sztrím..

poolfanati 2010.04.29. 21:56:30

a fulham játszott egy rakás európa liga meccset, talán még selejtezőt is, azért van ilyen kurva sok meccse.

Orvenyhivo 2010.04.29. 21:56:34

@YNWA: Szerintem igen, de én az Atletinek szurkolok. ;)

rowi 2010.04.29. 21:57:05

@YNWA:
te meg mé nem összefoglalót írsz az eltés bajnokságról teee...itt lopod a napot:)

poolfanati 2010.04.29. 21:57:30

@YNWA: igen, egyértelmű les volt.

YNWA · http://majmedence.blog.hu/ 2010.04.29. 21:58:36

amúgy büntet ez a cikk cím, csak most esett le, ehh...

úgylátszik ez egy ilyen nap, már Mr. AT ál-Kaponé sziporkája leszívta az agyam.. :D

szferi 2010.04.29. 21:58:48

@ForzaBianconero: mert sokat költött, de sokért is adott el. csak ezt az nso-n el szokták felejteni. amúgy nem akartam megbántani a juve drukkereket, de azt a csapatot most nincs miért szeretni. lagymatagok nagyon.

YNWA · http://majmedence.blog.hu/ 2010.04.29. 21:59:14

@rowi: sztm meg nézzé oldalt mielőtt beszósz, meccs előtt frissült. :P

Stiel 2010.04.29. 21:59:16

@Chicagoi: azt az n-et tedd is vissza egyből (BayernNak). :)

rowi 2010.04.29. 21:59:49

@poolfanati:
jah. 2 kör a csoportkör előtt, és a BLhez képest eggyel több az után

rowi 2010.04.29. 22:00:26

@YNWA:
jaaa 20.40...akkor azé...:)

Chicagoi 2010.04.29. 22:03:07

Én a Leverkusent néztem. Hehe. Okéj.

YNWA · http://majmedence.blog.hu/ 2010.04.29. 22:07:34

OFF

@rowi: ja nem, 21:04 volt, csak az eredményt már rögtön a meccs után feltettem ezért látszik az az időpont.. mondjuk ez nemváltoztat a tényen, hogy na. :D

ON

váév építők (törölt) 2010.04.29. 22:08:02

állat a csapat, így kellet volna játszani egész évben.
nincs lefutva a meccs ám még...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.29. 22:09:49

@váév építők:

Az Atletinek szurkolok, de egy ILYEN Poolt szívesen látnék a döntőben.

váév építők (törölt) 2010.04.29. 22:19:06

@Csöncsön: én meg az atletinek szurkolnék a döntőben, ha ők jutnának tovább.
mindig is anti-realista voltam....

váév építők (törölt) 2010.04.29. 22:22:53

ez a babel milyen kurva jó játékos...mi a faszért hanyagolta rafa-tiszta pazarlás...
torressel ékpárban kellett volna játszatni őket már régóta.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.29. 22:24:01

Hihetetlen, mit mentett Antonio López. Gyönyörű. Jó meccs.

Orvenyhivo 2010.04.29. 22:24:22

@váév építők: Azért ehhez az is kell, hogy az Atletinek nincs jó jobbhátvédje... se.

rowi 2010.04.29. 22:26:54

igazán így maradhatna a Pool meccs...egyrészt mert akkor látnám a hosszabítást, másrészt ráfér a Poolra 3 nappal a Chelsea előtt...:)

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.04.29. 22:31:47

Mekkora ótvar nagy gólt rúgott ez a Davies gyerek, szebb volt mint Piquet-é, pedig az sem volt gyenge!

lószerafin 2010.04.29. 22:32:22

:D Mekkora volt Davies te jó ég. 1-1

rowi 2010.04.29. 22:32:45

come on fulham, come on fulham

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.04.29. 22:37:51

Geeeera Zoooooli!!! :DD
Na végre, nem hiába van a pályán!

Vul-Kahn 2010.04.29. 22:38:58

jaj zoli bazmeg, pont most...:(

lószerafin 2010.04.29. 22:39:00

Gera basszus. Abban a kavarodásban betalálni... Szép volt.

duran6 2010.04.29. 22:39:42

GEERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lószerafin 2010.04.29. 22:39:42

@Vul-Kahn: A negyedeik BL helyet félted?

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.04.29. 22:39:56

a meccs embere demel, elvégre két gólt összehozott

rowi 2010.04.29. 22:40:10

fújjuk le most mindkettőt, légyszi légyszi

madbalee 2010.04.29. 22:40:57

Azok után amit a Juve ellen műveltek reménykedtem benne, hogy a Hamburg ellen sem esnek össze Geráék!

sedre 2010.04.29. 22:41:04

úgy nézem gyors fordítás történt odaát :D

ih bín ájn bájener 2010.04.29. 22:41:40

Na a hamburg most megmutathatja...ha tudja.
Nem sokat tennék rájuk, érezhető volt ez már a 2. félidő derekán.
De csúnyák ezek a fulham szurkolók...

váév építők (törölt) 2010.04.29. 22:42:25

@rowi: a pool meccs lefújásához jó indok kéne...mondjuk egy gól..

lószerafin 2010.04.29. 22:42:40

Dögös, nagy csöcsű, meztelen csajok nem potyognak csak úgy az égből!!!

rowi 2010.04.29. 22:44:07

@váév építők:
nem nem, hosszabítást akarok ott

madbalee 2010.04.29. 22:45:01

@Vul-Kahn: Van is miért, mint ahogy mi is féltjük a digó 4. helyet;)

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.04.29. 22:47:51

Megnyugtató lenne még egy gól a Fulhamtől, pl. Dempsey rúghatna valami olyasmit, mint a Juvénak.

clfo 2010.04.29. 22:47:53

Nagyon nyom a pul gyerekek... pff

lószerafin 2010.04.29. 22:48:00

Gera élete szezonját tolja.

rowi 2010.04.29. 22:49:01

faszom túl sokan lettünk a storytv linkjén...wááá

madbalee 2010.04.29. 22:49:24

@lószerafin: Lehet, hogy van némi köze, hoyg nem játszott annyi válogatott meccset. Szerintem nincs, de érdekes párhuzam.

macca17 2010.04.29. 22:49:31

most már mondja meg nekem vki, h mi a vérvörös retkes lófaszért ívelgeti be agger a 16osra a szabadokat?! ott áll mellette a lucas

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2010.04.29. 22:50:16

Kurvajó volt látni egy magyar gólt egy európai kupa elődöntőjében.

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.04.29. 22:51:30

@madbalee: inkább az a valószínű, hogy megtalálta a megfelelő csapatot magának. A Fulham pont neki való.

macca17 2010.04.29. 22:52:32

komolyan mondom, nem értem, ott állnak mellette, az olya snassz?!

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.04.29. 22:53:15

@Artsuhtaraz: és még milyen szép lenne majd a döntőben. Bár egyelőre az a sanda gyanúm, hogy a döntőben (ha bejut) úgy jár majd, mint az Alaves annak idején. Ami persze nem zár ki egy újabb Gera gólt. :)

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.04.29. 22:55:07

Ezt a sárga lapot, amit Rost kapott, agyam dobom el...
Mindegy, talán nem számít.

fallen 2010.04.29. 22:55:20

basszus, 85 percig símán ment a storyonline, azóta meg csak pufferel, csak másodpercekre jön vissza

váév építők (törölt) 2010.04.29. 22:56:02

nem értem miért aquilanit hozta le, benne volt minden akcióban, benne rejlett a lehetőség az újabb gólra.

Vul-Kahn 2010.04.29. 22:56:42

Maximális respekt a Fulhamnek, teljesen megérdemlik, a Juve kiejtésével még az én rokonszenvemet is kivívták, na meg hát a Zoli... :)

Hajrá Fulham a döntőben!!!

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.04.29. 22:56:45

Megérdemelte a Fulham, rajtuk legalább a második félidőben látszott, hogy tovább akarnak jutni.
Ez a Hamburg ritka kutyaütő volt a mai meccsen.

poolfanati 2010.04.29. 22:57:10

@váév építők: babelt kellett volna lehozni. szerintem átállunk 4-4-2-re

YNWA · http://majmedence.blog.hu/ 2010.04.29. 22:57:27

Gera, nice! Mehet az aranylabdáért :D

:P

rowi 2010.04.29. 22:57:28

mennyire szép ez a Fulham így...mennyire szép

Piiii 2010.04.29. 22:57:37

@Vul-Kahn: mondjuk ez nekem nagyon fura h egy magyar érdekeltségű csapat ellen szurkolsz, sőt úgy h gólt is lő, csak azért h a németeknek meglegyen a 4. Bl- hely ami így is összejöhet, ha más nem jövőre tutira, de ez csak személyes vélemény...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.29. 22:57:59

Csak egy-két megjegyzés.

Fölolvasta a riporter a Liverpool cserepadját: ez vicc. Komolyan N'gog volt a legnagyobb név. A Pool kezdője (pláne Torres-szel) abszolút világelit, de a cseresor... hát igen, ilyenek Rafa igazolásai.

De Gea már most is klasszis kapus. Casillas utódja lesz.

Jól helytáll az Atlético, kiegyenlített párharc ez.

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.04.29. 22:57:59

A Fulham legalább egy félórával pihentebb lesz a döntőben. :)

ih bín ájn bájener 2010.04.29. 22:58:01

Ezt a Bundesliga csapatok nevében írom a hamburgnak: basszátok meg egy rohadt x-re nem vagytok jók! A wolfsburg dettó, a werder is.
Nem baj talán összejön a másik meccsen a 11-es párbaj.
Szép volt Gera! Megérdemlik, csak az a baj hogy nagy volt a pofám a haverral szemben, hogy a németek kirakják a Fulhamet az EL-ből.

macca17 2010.04.29. 22:58:09

@váév építők: öööö, nekem ez a meccs is azt bizonyítja, h babel sajna nem jó játékos. fut, egy cselt is kb meg tud csinálni, aztán vagy elrontja a beadást, vagy rácsavarodik a lasztira, de vhogy soha nem a jó megoldást választja

Orvenyhivo 2010.04.29. 22:59:11

Hajrá, hajrá! Nem hiszek ugyan abban, hogy bírjuk erőnléttel, de hátha! Előre a lottóig! (De igazából elégedett vagyok már most is. A sima 3:0-hoz képest, amit előtte vizionáltam...)

lószerafin 2010.04.29. 23:00:34

Gera basszus, a meccs hőse. Szurkoltam a Fulhamnek, remélem bejut az Atletico is, keresek streamet.

De a lényeg a Pool hosszabbítása a Chelsea meccs előtt már megvan. :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.29. 23:00:48

@Orvenyhivo:

Nekem a Pool fáradtabbnak tűnt a végén. Nem ezen fog múlni szerintem.

Orvenyhivo 2010.04.29. 23:01:05

@Csöncsön: Ami a vicces, hogy de Gea a cserekapus elvileg, ugye, csak kiszorította Asenjot. Ahogy Domingues is kb. a negyedik-ötödik védő volt középütt a szezon kezdetén (Perea, Pernia, Ujfalusi, Juanito)... most meg ő meg Lopez érnek valamit az egész védősorból.

rowi 2010.04.29. 23:02:02

Gera has won matches against Basel, Sofia, Juve, Shakhtar and has now netted again in this advanced role. What a season he's having.

chrisred 2010.04.29. 23:02:11

@Csöncsön: Ez persze nettó baromság, ennyire kellett leépíteni a Liverpool keretét, hogy az amerikai tulajdonosok hitelének törlesztőrészleteit a klub állni tudja.

ih bín ájn bájener 2010.04.29. 23:02:23

A digi honalp tök jó, csak az a szar regisztráció...

váév építők (törölt) 2010.04.29. 23:03:05

@macca17: szerintem meg gyors, technikás és jól helyezkedik, bár lehet, hogy tényleg nem lát elég jól a pályán, de én még előrébb tolnám, hogy kihasználhassa gyorsaságát és cseleit.
ngognál mindenképp jobb...
de nem véletlenül van ott az oranjéban, annak ellenére, hogy alig játszik...

macca17 2010.04.29. 23:03:12

mondjuk kuyt is borzalmas formában van... és masch is :(

ih bín ájn bájener 2010.04.29. 23:04:51

Góóól! Picsába, megint nem lesznek 11-sek!

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.29. 23:05:33

Nem lesznek 11-esek. De dráma még lehet.

lószerafin 2010.04.29. 23:06:42

Vagy másfél percel le van marada a streamem. :)

Mekkora passzt kapott már Yossi.

Na de csak egy kell a Madridnak még mindig.

Ferguson 2010.04.29. 23:07:09

Lehet, h angol házidöntő lesz :) A sok nagyokos meg megmondta pár hete, h válságban a PL... :DDD

rowi 2010.04.29. 23:09:05

One goal from relegation two years ago and now they are in a European final. What an achievement.

Hodgson rulez

ih bín ájn bájener 2010.04.29. 23:09:46

Csoda lenne, ha az atlético itt gólt szerezne, vagy mégse? Reina majdnem megcsinálta. Jaj de, nem akarok angol házidöntőt...

lószerafin 2010.04.29. 23:10:33

@Ferguson: Érdekes h amíg a BL-ben tarolt a PL addig az uefában nem voltak sehol, azt a Boro döntőt leszámítva, de oda meg úgy jutpttak mintha németek lennének szval az nem számít. :)
Most meg pont fordítva van.

lószerafin 2010.04.29. 23:12:04

Ez méért nem akadt be?!?!

sedre 2010.04.29. 23:12:20

azért most széjjel rágom majd a karom....

Stiel 2010.04.29. 23:12:21

Biznisz van. :) És még van hátra rendesen. Lesz itt még action.

Micimedwe 2010.04.29. 23:12:35

Talán mégsem angol házidöntő lesz? Vagy de?

ih bín ájn bájener 2010.04.29. 23:13:30

Kurva kemény negyed óra lesz azt mondom! :D

Ferguson 2010.04.29. 23:14:23

Na most a KOP hangulatot teremthet :) Is this gonna be one of those famous anfield european nights? :)

lószerafin 2010.04.29. 23:14:32

@lószerafin: Még az elöző távoli lövésre.. Le vagyok maradba.. Fasza meccs ez is. Most lett jó, így mind a kettő lényegét látom.

macca17 2010.04.29. 23:14:40

vaz, mi van itt ?! beszart a gépem, mire visszajövök 2-1?!!

Komlósy Cs 2010.04.29. 23:14:58

Deszép is lenne egy Fulham - Atletico döntő, angol győzelemmel ;)

ih bín ájn bájener 2010.04.29. 23:16:36

De gea hány éves? 18? 19? Most látom először,de lehet megvan oldva a casillas utáni spanyol kapushelyzet.
Reyes ha normálisan tudna labdát átvenni...

lószerafin 2010.04.29. 23:16:42

@Komlósy Cs: Az, Gera győztes góllal vmikor a vége felé.

Boodler 2010.04.29. 23:17:10

Csessze meg, de nem hiányzik a Chelsea meccs előtt egy 120 perces darálás. :/

Stiel 2010.04.29. 23:17:20

Liverpool mintha fáradtabb lenne. Mondjuk tuti többet futottak eddig, de angol csapattól akkor is fura.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.29. 23:18:27

Most már nem volna szabad elrontania az Atléticonak.

De bennük megvan, hogy mégis megteszik.

Meg a Poolban is, hogy innen még nyer.

Orvenyhivo 2010.04.29. 23:19:01

@ih bín ájn bájener: De Gea 1990. november 7-én született.

Stiel 2010.04.29. 23:19:22

@ih bín ájn bájener:

en.wikipedia.org/wiki/David_de_Gea

Még nincs 20, mindenféle korosztályos válogatott. És jól véd eddig. Nekem az is tetszett, hogy pl. első gól után (szóval igazából a második félidőben) sem idegeskedett, hanem tette a dolgát, amikor volt.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.29. 23:19:31

@Boodler:

Egy már biztos: lépni nem tudnak majd a Chelsea ellen. Azt hiszem.

clfo 2010.04.29. 23:19:36

who made the scousers cry? ;)

macca17 2010.04.29. 23:22:07

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
jön a falábú :((((

Ferguson 2010.04.29. 23:22:34

@Csöncsön: a pool most is nyer... :)

váév építők (törölt) 2010.04.29. 23:23:18

kivédekezi most már az atleico. nem voltak gyengébbek a 2. félidőtől, megérdemelnék a továbbjutást ők is.
a poolnak el kellett volna dönteni az 1. féljdőben...

macca17 2010.04.29. 23:23:27

mondjuk, talán jobb lesz jobbekknek, mint masch

Stiel 2010.04.29. 23:23:32

Liverpool cserepadja tényleg vicc, pedig most jól jönnének a minőségi cserék.

Most nézem: fú de futnak most a bedobásért. :) Hirtelen sürgős lett...

rowi 2010.04.29. 23:23:57

@Ferguson:
tekintve, hogy te kezelted a Bayern elleni 3-2t vereségként, ezt nem értem:)

(ha nem te voltál, akkor nem szóltam)

macca17 2010.04.29. 23:25:39

szóval, nehéz úgy játszani, ha nincs ember, aki képes lenne rá...

Ferguson 2010.04.29. 23:26:18

Iszonyat pontatlan a pool összjátéka megspékelve pár bohóccal, mint pl. el zhar... :S

Orvenyhivo 2010.04.29. 23:26:32

Kuyt és Domingues nagy barátok lettek a meccs alatt...

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.04.29. 23:26:50

Ki ez a Pacheco? Ez az első meccse a nagyok között?

clfo 2010.04.29. 23:27:09

Most itt mi történik? Rafa tovább akar jutni? Nem akar?

lószerafin 2010.04.29. 23:27:17

Kuyt rosszabb mint Busquets.

váév építők (törölt) 2010.04.29. 23:27:31

a tovább nem jutás méltó befejezése a szezonunknak. egyértelmű, hogy új edző kell. nem bajnokesélyes a keret, de a dobogóra jók kell legyünk jövőre.

Vul-Kahn 2010.04.29. 23:28:16

@Piiii: mindig is szerettem a Hamburgot. 1 db magyar játékos miatt nem vagyok képes ellenük szurkolni egy angol csapat elleni nemzetközi kupameccsen.
(Mondom ezt úgy, h Gera a kedvenc magyar játékosom, és az ő személyes sikerének nagyon örülök, mint ahogy most már a csapatának is szurkolni fogok h nyerje meg az EL-t.)

ih bín ájn bájener 2010.04.29. 23:28:23

Jesszus ennyi cseréje maradt Beníteznek? Nem csoda hogy a pool a seggén veszi a levegőt...

váév építők (törölt) 2010.04.29. 23:28:36

@Rexfelugyelo: barca nevelés, állítólag nagy tehetség, játszott pár meccsen csereként télen

Stiel 2010.04.29. 23:29:42

Kuyt hisztis bohóc.

drosiii 2010.04.29. 23:30:11

@váév építők: BL nélkül szerintem a negyedik helynek is örülni fogtok ha összejön.

dobogóra szerintem nem esélyes jövőre a pool, persze lehetnek meglepetések.

váév építők (törölt) 2010.04.29. 23:30:19

@Ferguson: ne is mondd...nevetséges a cserepadunk...nekem kellemetlen, de ez van muszály őket szeretni..tudod...

clfo 2010.04.29. 23:31:35

"Szépen teszik tovább az angolok"

Az a két arc szerintem itt látott életében először angolt :))

ih bín ájn bájener 2010.04.29. 23:32:19

Eljött a vitatható gólok ideje, csodálkoznék ha mai nap nem lenne minimum egy.

Stiel 2010.04.29. 23:32:23

@clfo: :D teljesen jogos, nekem is ez jutott eszembe.

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.04.29. 23:32:35

Ha az Atletico egy kicsit odafigyelne, szanaszét kontrázhatná ezt a görcsös Liverpoolt.

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.04.29. 23:32:57

Az Emiratesben nagy tapsot kap majd a Fulham, az száz :)

Stiel 2010.04.29. 23:34:59

Hehe. :) Reina azért ennél jobb kapus.

clfo 2010.04.29. 23:35:36

Nem baj, jövőre újra megpróbálhatja a Pool megnyerni a sorozatot.

Nem várok segítséget hétvégére.

váév építők (törölt) 2010.04.29. 23:36:05

gratula az atletikónak, remélem megnyerik!

capor_ 2010.04.29. 23:36:27

Remélem ezzel végképp megpecsételődik Benitez sorsa...

micz 2010.04.29. 23:36:38

na, nemtom ki írja be elsőnek kommentbe hogy "beárazva"!!!

Everred 2010.04.29. 23:36:43

Reyest pofánverhették volna Madridban, ha végül kapnak egy gólt... így elbaszni egy három az egy elleni kontralehetőséget, ahogy ő csinálta a végén...

Egyébként meg fasz kivan, nem tudták volna 90 perc alatt elintézni?! Mondjuk így legalább Beníteznek nincs miért pihentetnie a legjobbjait, nem kell őket kímélni a döntőre :-)

Ferguson 2010.04.29. 23:36:51

Hehh :) Az jó, h kiesett a pool, mert ezek után nem engedhetnek meg maguknak egy chelsea elleni vereséget otthon. Viszont 120 percig játszottak... :S

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.29. 23:37:06

Hát ez hihetetlen jó volt, igazi kupameccs, minden szépségével és hibájával.

Idén már a sokadik az EL-ben. Jó ez a sorozat.

ih bín ájn bájener 2010.04.29. 23:37:26

Asszem vége van a liverpool szezonjának. Mi lesz a szegény poollal, se tulaj, se benítez, se bl, adósság viszont van doszt. Sajnálom, egyetlen angol csapat, amit kedvelek.

slowmotion 2010.04.29. 23:37:28

na, idén tavasszal sem kell tovább izgulni :(

rowi 2010.04.29. 23:37:28

tökéletes este...Fulham hátrányból Gera győztes góllal, a Pool meg hosszabítást játszott a vasárnapi meccs előtt. de ma a Fulhamnek jobban örülök

lószerafin 2010.04.29. 23:37:44

Minden bejött amit az BL/EL elődöntőktől vártam.
Robben-Sneider tali a bernabeuban, Gera győztes góllal a Fulham a döntőben, és a pool is kifáradt eléggé a Chelsea meccsre. Szép volt fiuk!

YNWA · http://majmedence.blog.hu/ 2010.04.29. 23:38:00

ésmost elmegyek hányni.

kurva anyját Johnsonnak, annak aki kitalálta az idegenben lőtt gól baromságát, és annak a kibaszott vulkánnak. meg úgy ennek az egész szezonnak

vasárnap még elrakjuk a Chelseat kb 10-0-ra, hogy teljes legyen az év és a mu legyen a bajnok

yay

Ferguson 2010.04.29. 23:38:08

@Everred: benitez egy fasz! FACT :)

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2010.04.29. 23:38:27

a két európai kupa döntőjében igazságosan 1-1 olasz, német, angol, spanyol csapat :) de ki mondta volna meg előre, hogy angol-spanyol párharc nem a BL, hanem az EL döntőjére jut :)

díszbohóc 2010.04.29. 23:39:14

GERA ZOLI LŐŐŐJ EGY GÓÓÓÓÓLT!!!!!!

YNWA · http://majmedence.blog.hu/ 2010.04.29. 23:39:16

@Ferguson: mért ne engedhetnénk meg??

meg amúgyis ez miezmár, mikor engedhetünk meg vereséget otthon, főleg a cselzi ellen.. pf

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.04.29. 23:39:35

Azért nem gyenge az Atletico-tól, hogy egymás után három kört ment idegenben rúgott góllal.

A döntő viszont csak egy meccs lesz, akár még be is húzhatja a Fulham, bár még mindig azt gondolom, az Alaves szerepét fogják eljátszani, sok góllal, hősiesen, szépen, de elbukva. Ne legyen igazam!

Orvenyhivo 2010.04.29. 23:39:48

Erősebb csapat a 'Pool, jobbak is voltak.

De az Isten uruguayi :)

ih bín ájn bájener 2010.04.29. 23:39:53

Ezt a sok idiótát a közben és végén csak a Csisztu mellei miatt van értelme véginézni...

Stiel 2010.04.29. 23:40:31

@YNWA: idegenben lőtt gólos szabály ellen előre kéne reklamálni, nem utólag (főleg úgy, hogy ha nem szívtok miatta, minden bizonnyal nem tennéd). A keret ismert volt, tudta mindenki, hogy a 2:1 vereséggel ér fel a Poolnak.

Everred 2010.04.29. 23:40:41

@divi: meg ki mondta volna meg, hogy az egyetlen, döntőbe jutó angol csapat az összes nemzetközi kupaindulóból épp a Fulham lesz...

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2010.04.29. 23:40:50

és itt is megjegyzem, hogy le az idegenben lőtt gólok szabályával. Nem vagyok Pool drukker ( :D ), de megint úgy ment tovább az egyik csapat, hogy nem lőtt több gólt mint a másik. És igaza van annak (asszem Everred volt), aki még a múltkor megjegyezte, hogy ilyenkor az idegenben játszónak van +30 perce egy idegenben lőttet összehozni, és lám, az Atletinek ez most be is jött.

Ferguson 2010.04.29. 23:41:11

@ih bín ájn bájener: "Asszem vége van a liverpool szezonjának." - azt hiszed???!!! :O A pool szezonjának kis túlzással már akkor vége volt, amikor még el sem kezdődöt... :)

clfo 2010.04.29. 23:41:35

@YNWA: az feltenné az i-re a pontot sporttárs, az feltenné :D

krai 2010.04.29. 23:41:47

szép volt, mindegyik csapat megérdemelten jutott tovább, bár azért a tiziknek örültem volna

krai 2010.04.29. 23:42:32

@YNWA: a második gól után nagyon magukra húzták a madridot

Ferguson 2010.04.29. 23:43:34

@YNWA: nem tudom, mert csak a 80. perctől néztem a meccset. De az eredmény azt mutatja, h vmit elbaxott és nem csak ezen a meccsen :) www.youtube.com/watch?v=dhb-SiVvVHE

Orvenyhivo 2010.04.29. 23:43:53

@Rexfelugyelo: Nem lesz igazad. A Fulhamnak több esélye van, mondjuk 51-49. De legalábbis pariban vannak.

Az Atleti tud ennél jobban játszani, ihletett pillanataiban, de sokkal rosszabban is - most egy átlagost hoztak. És pontosan ugyanígy fognak játszani a döntőben is, mármint ebben a stílusban, ahogy most tették. Egy Xerez ellen is így játszanak (csak az győz ellenük :) ).

BruceWayne 2010.04.29. 23:43:56

azért ez az idegenben +30 perc téma a Getafe-Bayernen lényegesen frusztrálóbb rendszerhiba volt mint most.

ih bín ájn bájener 2010.04.29. 23:45:00

Jaj, hagyjuk már ezt az idegenbeli gól szabályt. Ha a mu ment volna tovább vele, akkor ez lenne a legkirályabb szabály a világon.
Azonosak a feltételek, aki tovább akar jutni az akarjon több gólt rúgni, vagy minimum jól matekozni...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.29. 23:46:32

@divi:

Viszont a hazai csapat meg 30 pluszt játszhat saját pályáján.

Pont az Atleti és a Pool két olyan csapat, amely ég és föld otthon és idegenben.

halihalo 2010.04.29. 23:47:06

@Piiii: Én is a Fulhamnak szurkoltam, persze, de hogy magyar érdekeltségű lenne, az kissé túlzás. Angol, meg némi arab tulaj.

Everred 2010.04.29. 23:47:11

Jóféle döntő lesz ez. A Fulhamnél ott van Európa egyik legszimpatikusabb edzője, egy jól összerakott csapat, egy nagyon fasza középpályássorral. Remélem, ők nyernek.

De az Atléticóval sincs semmi bajom, sőt, egészen rendes focira képesek, meg hát gyakorta szórakoztató a védekezésük is. Plusz ott van az isteni Diego, aki ismét made the scousers cry. Szóval várom a meccset, kíváncsi vagyok.

krai 2010.04.29. 23:47:27

mellesleg a poolnak már rég el kellett volna zavarnia benitez papát

ih bín ájn bájener 2010.04.29. 23:47:30

@Ferguson: szerintem neked sincs sok mindenre arcoskodni...

Stiel 2010.04.29. 23:47:39

@divi: jah, MU is idegenbeli góllal esett ki... ;)

Komolyabbra fordítva a szót: a második meccsen hazai pálya alapból valamennyi előny. Szerintem ez így elmegy, nagyjából igazságosnak gondolom, nyilván időnként valakinek a kárára jön ki a dolog.

Pl. az, hogy FA kupában egy meccs van (és nem semleges helyszínen), szerintem sokkal gázabb.

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2010.04.29. 23:49:35

@ih bín ájn bájener: köszönöm ezt a koránt sem demagóg hozzászólást... "ha valaki tovább akar jutni, akarjon több gólt rúgni": hát ez az, itt pont ez nem történt meg egyik részről sem, és tessék. Nálam ez totál független a MU sorsától, ezt már máskor is leírtam, hidd el.

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.04.29. 23:49:35

Az eheti négy elődöntőből háromnál is olyan csapat ment tovább, aki otthon kezdett. Úgy látszik, idén nem volt előny az otthoni visszavágó.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.29. 23:49:50

@Rexfelugyelo: "nem gyenge az Atletico-tól, hogy egymás után három kört ment idegenben rúgott góllal."

Igen, elképesztő ez a menetelés. Három kört idegenben lőtt góllal, egyet meg úgy, hogy a 90. percben lőtték a győztes gólt Isztambulban. (És már a BL-csoportkörből úgy jutottak tovább, hogy idegenben lőtt góllal előzték a ciprusi csapatot.)

De ez nem véletlen. Ehhez szív kell. És az Atletinek (néha) van szíve. Forlánnak meg mindig. Óriási az az arc.

Ferguson 2010.04.29. 23:49:57

@ih bín ájn bájener: szerintem neked sincs OKOD sok mindenre arcoskodni. Ha már ilyen "kedvesen" hozzám szólsz... :) Üdv!

Stiel 2010.04.29. 23:52:41

@Ferguson: különbség az, hogy ő nem is tette...

Ferguson 2010.04.29. 23:53:30

@Stiel: a különbség az inkább, h ő nem tud helyesen fogalmazni/írni... :)

Orvenyhivo 2010.04.29. 23:54:31

Amúgy ha valaki ősszel azt mondja, hogy az Atleti marad legtovább állva a spanyol kupacsapatok közül, teli tüdőből röhögöm ki.

clfo 2010.04.29. 23:54:41

@halihalo: :DD

Ilyenkor hányszor kívánom azt, hogy bárcsak hasonló érzéseket váltana ki belőlünk magyar csapatok versengése, akikre figyel a világ, több országból szurkolnak nekik...

I have a dream... :D

ih bín ájn bájener 2010.04.29. 23:56:16

@divi: Olvastam és az ellenvéelményt is. Tény, hogy ez a legigazságosabb. Mindkét csapat tudja melyik eredményt kell elkerülnie a visszavágón, ha tovább akar jutni. Tegyük hozzá azt is, hogy ez csak akkor kerül elő, ha egyik csapat se tudja egyértelművé tenni, hogy jobb a másiknál.

Stiel 2010.04.29. 23:56:48

@Ferguson: szerintem amit írt, úgy, ahogy írta, magyarul van. Ízes magyar beszéd, már az is baj?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.30. 00:01:56

Az angol-spanyol EL/UEFA-kupa döntők mindig jók.

Én kettőre emlékszem:

2000/2001: Liverpool-Alaves 5-4
2005/2006: Sevilla-Middlesborough 4-0

Akármelyik forgatókönyv ismétlődik, nem járunk rosszul.

Ferguson 2010.04.30. 00:04:34

@Csöncsön: arsenal - zaragoza? Tudom kek volt, de mégis...

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.04.30. 00:06:09

@Ferguson: az KEK-döntő volt. Seamen emlékezetes nagy potyájával.
Mindig mosolygok, ha arra a gólra gondolok. :)))
www.youtube.com/watch?v=Tp8SjQjqEEA

rexford 2010.04.30. 00:06:13

@szferi: Hátha előkerülsz még ma este:
A Poolt jobban lehet szeretni idén, mint a Juvét?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.30. 00:09:57

[Megsúghatná valaki ennek a három embernek ott a stúdióban, hogy nem Koeman hagyta ki Gerát, hanem Gera hagyta faképnél a magyar válogatottat.]

bng · http://emberitisztesseg.blog.hu/ 2010.04.30. 00:11:23

A Liverpool:Atletico Madrid és a Fulham:Hamburg meccseken nyújtott játékos teljesítményeket itt minősítheted:
golvago.com/

divi · http://weareunited.freeblog.hu/ 2010.04.30. 00:16:24

@ih bín ájn bájener: OK, nem értek egyet, de látom nem győzzük meg egymást :) nem tudom, mitől lenne igazságosabb egy büntetőpárbajnál. De mondok mást: mindkét csapat tudta, milyen eredményt kell elkerülnie? Ez akkor is igaz lenne, ha nem lenne ez a szabály. Továbbra sem értem, hogy ha az egyik meccs 1-1, a másik meg 2-2, akkor az egyik miért jobb csapat mint a másik...

szferi 2010.04.30. 00:17:18

@rexford: határozottan. minden meccsükön lőnek egy szabályos, meg nem adott gólt. jó, a mai passzív les befújható volt. de lépjünk túl ezen.
nem a hoszabbítás elejét kellett volna megnyomni, hanem a rendes játékidő végét, túlbiztosítottuk magunkat.
mascheranonak a helyén kellett volna játszani, kirgiakosznak a szélen, mert lucas szinte semmit sem tett hozzá a játékhoz. de ez csak utólagos okoskodás.

visszatérve a juvéra, azt a csapatot a fulham szopatta meg 1-3ról, így kikapni pofa kell, de hát spirito juve, ti tudjátok

Piiii 2010.04.30. 00:17:31

@divi: akárcsak az otthon játszónak a hazai pálya előnyével játszhat. az se mindegy. amúgy a hosszabbításban törölném csak el az idegenben lőtt gólokat

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2010.04.30. 00:17:49

@Csöncsön: megsúghatná valaki az adás rendezőjének, hogy a két fószerre semmi szükség, Zsuzsika meg gomboljon ki legközelebb még két gombot, és ne beszéljen akkor sem, ha úgy érzi muszáj... :) És akkor egész jó lenne a Digi töltelék műsora is.

lószerafin 2010.04.30. 00:21:40

@divi: Mint amikor a milan idegenben lőtt több gollal jutott a BL döntőbe az inter ellen.

De tudsz jobbat? Én nem.

lószerafin 2010.04.30. 00:23:25

A tizenegyes párbaj nem opció ezzel az erővel rulettezhetnének is.

calcio_di_rigore 2010.04.30. 00:23:34

@rexford: szerinted Benitez bejelentésével megvárják a szezon végét?

Orvenyhivo 2010.04.30. 00:24:22

Hm. Most olvastam újra a cikket. Hogyaszondja:

"Nem szeretnék Atlético-Fulham finálét, Európa két egykori uralkodója közül valamelyik menjen tovább."

ih bín ájn bájener 2010.04.30. 00:25:15

@Ferguson: Nekem 9 év után lenne mire, mégse szívom más vérét. Lehet azért, mert tudom milyen szar érzés a másiknak.

rexford 2010.04.30. 00:26:29

@szferi: Hát a YNWA se volt túl hatásos idén: 7. hely a bajnokságban + kiesés a spanyol 10. ellen, igaz egy körrel később.
Egy egálban kiegyezhetünk asszem, de én mindenképpen szarabbul állok nálad, mert a Poolt is szeretem. :)

rexford 2010.04.30. 00:31:34

@calcio_di_rigore: Egy kicsit bízom abban, hogy Andreának más elképzelése van.

ih bín ájn bájener 2010.04.30. 00:41:41

@divi: Na jó szerintem se fog sikerülni. Amúgy ami a példát illeti, szerintem az egyik jobban törekedett a továbbjuttásra, hiszen több gólt szerzett a másik otthonában. A másik érv az, hogy ez még mindig kevesebb vitatható helyzetet eredményez, mint az hogy állandóan x-re játszanának a csapatok. Mennyivel igazságosabb, ha otthon kihúzod 0-0val mondjuk egy erősebb csapat ellen. Idegenben nagy nehezen egyenlítesz, 180 perc alatt majd megdöglesz úgy küzdesz, majd 5-5 ember + a kapusok lelkiállapota dönt 90 perc gyilkos játék után. Hát szerintem nem az.

calcio_di_rigore 2010.04.30. 00:50:36

@rexford: szerintem ő már nem állítja le ezt a projektet. Nem nagyon látom azt a személyt akiért vállalná a kockázatot, Capello-t kivéve persze.

bög 2010.04.30. 01:51:12

gera-the-hero-for-brave-cottagers

ez a goal.com szalagcíme
de kár h lemaradtam a meccsről, de leszarom BRAVO ZOLI TE VAGY A LEGNAGYOBB

shinigami 2010.04.30. 05:17:47

@Csöncsön:
azert a ciprusi 'kirakatcsapatot' csak idegenben lott gollal (golarannyal) elozni elegge gyasz
szvsz

montipájton 2010.04.30. 06:44:33

@Csöncsön: Ja, a lúzerkupában menetelnek, a BL-ben keresnivalójuk sincs. Valódi B-kategóriás európai csapat.

bakító 2010.04.30. 07:19:44

Kövezzetek meg de fogalmam sincs ki az Atleti edzője.
Viszont a másik három döntős mestere kurva nagy idol lesz a szurkeszek szemében. Az idei menetelésük nagy részben az ő érdemük. Ebből is kiemelkedik Hodgson.

És persze nagy grat Zolinak, tanulják egy magyar labdarúgó nevét Európában. Ilyen is mikor volt utoljára?

bög 2010.04.30. 07:31:09

@bakító: asszem quiqe sanchez flores (nemtom hogy irják)

szferi 2010.04.30. 07:43:33

@rexford: én nem szeretem az olaszo focit, de el kell ismerni, pár éve a juve még szerethető csapat volt, csakhát abból nem sok maradt. botrány, szar játék, szürke játékosállomány (adp-t, buffont, talán trezeguetet kivéve, dehát ők már idősek). nekünk legalább (még) van néhány karakteres játékosunk, kettő közülük igazi világsztár. másrészt, tavaly nagy szezont futottunk, juve már döglődik egy ideje. mindenesetre sorsdöntő lesz a következő szezon, meglátjuk, talpra tud-e állni a klub, nehéz lesz, a pl-ben azért nagyobb a konkurencia, mint a serie a-ban.
2007 nyara óta johnson az egyetlen nagyobb igazolás, ez nagyon kevés. most az uefa-kupa még megmenthette volna az idényt, de elbasztuk. ha a nyáron nem lesz pénz igazolni, és elmegy torres meg benitez (vagy nem jön helyette hasonló kaliberű edző), akkor fogunk ott járni, ahol a juve. meglátjuk.

bakító 2010.04.30. 07:50:30

@bög: Ja igen.. köszi.

Most nézem a skysportson a szurkolók osztályzatait. Zoltán Gera 9,4!!!!
Érted: 9,4. Ez nagyon durva.

rizla 2010.04.30. 08:05:07

GERA!!!!

nem hiszem el hogy ezt sem láttam :(

halihalo 2010.04.30. 08:10:07

@calcio_di_rigore: Régebben pénzfeldobás volt.

szangye puncog 2010.04.30. 08:10:32

Asszem veszek egy Fulham mezt.
Gerának nagyon jót tett, hogy lemondta a válogatottságot (a klubban nyújtott teljesítményének), előtte is jó volt, de azóta egyértelműen meghatározza a játékot. Respect

vsztk9111 2010.04.30. 08:26:15

Nagyon szurkoltam a Fulhamnek, tényleg Európa talán legszimpatikusabb edzője áll ott a partvonal mellett. Bárcsak sikerülne nekik a döntőben is, biztos hogy elementáli erővel hajtanak majd. (Persze így lesz ezzel a spanyol oldal is.)

mickeyknox 2010.04.30. 08:57:27

miért olyan szimpatikus edző hodgson? no offense, tényleg kíváncsi vagyok, és angol fociban nem annyira járatos :)

fransancisco 2010.04.30. 08:57:55

végre hodgson is megtalálta azt a csapatot, ami fekszik az ö stilusának, nagy csapatokkal nem megy,
a világsztárokkal összekalapált Interrel a saját stadionjában bukta el az UEFA-kupa döntöt (a Schalke ellenében!!!!)

Calogero 2010.04.30. 09:00:18

Nem tudom jól számoltam-e, de akkor, ha BL-t nyer az Inter, mégsem előznek a németek?

nordsee 2010.04.30. 09:01:57

Rafa kitette a partvist, de a játékosok elmentek mellette, sőt Gerrard még oda is kakilt (egész éves teljesítménye alapján: odaszart), aztán a társak meg apró lépteikkel széthordák azt a padlón. Kíváncsi vagyok ki fog nekiállni a sikálásnak.

rowi 2010.04.30. 09:02:44

@Calogero: Bayern-Inter 1x = a németeké
2 = az olaszoké
(rendes játékidő persze, hosszabítás e tekintetben nem számít)

Shikaka 2010.04.30. 09:06:50

Azt lehet tudni, hogy jövőre ki fogja közvetíteni jövőre a sorozatot?

Engem alapvetően érdekelt volna, de a StoryTV elriasztott (különben is állandóan a Fulham/PSV ment, nem is tudom melyik csapat érdekel kevésbé), Digi meg nincs.

Calogero 2010.04.30. 09:08:28

@rowi: köszi, akkor újabb egy évig elodázható a dolog.. addigra meg jönnek majd a spanyolok lassan

slowmotion 2010.04.30. 09:24:15

@rexford: akkor én állok a legszarabbul, mert 3 külföldi csapatnak szurkolok vagy 15-20 éve, mindegyik kizuhant (Juve, Barca és tegnap a 'Pool is)

slowmotion 2010.04.30. 09:29:48

@bakító: ez a győztes gólnak köszönhető. voltak persze pillanatai Gerzsonnak, de annyira azért nem játszott óriásit. sztem inkább 8, mint 9.
mondjuk persze az is szerencséje volt, hogy az a nagy feka mészáros (Boateng) nem találta rendesen el, szvsz nem sok híja volt, hogy ott maradjon.

egyébként érdemes megnézni, hogy kb akkortól kezdett el játszani a Fulham, amikor lehozták Zamorát...

Titi120 2010.04.30. 09:43:10

Zoltán Gera - 8 - It's hard not to like the spirited Hungarian when he plays like this; hard-working, neat and tidy, and never complains - despite being on the receiving end of some rough Hamburg challenges. Deserved his goal which he took beautifully. (goal.com)

HosCincer 2010.04.30. 09:46:33

Bevallom férfiasan, hogy évek óta nem néztem UEFA, bocs EL meccset (utoljára a Portó - Celtic döntőt). De engem megdöbbentett, hogy ilyen középszerű csapatok idáig eljuthatnak (egy kicsit haza beszélve én még emlékszem egy Bayern-Barca elődöntőre is '96-ból). Az UEFA meg azon morog/fáradozik, hogy ennek a kupa sorozatnak a nézettségét emelje -> talán nem kéne minden értelmes csapatot a BL-ben indítani és akkor ez sikerülne.

Nem akarok megsérteni senkit, de ebből a Fulhamből Gerának nem nehéz kitünnie, a banda felénél sír a labda. A Hamburg meg szót sem érdemel (az új vezető edző meg pláne). De az megdöbbentett, hogy Zé kb 8 hónap alatt mennyire beleszürkült ebbe a csapatba.

Egyébként Zolinak nagy gratuláció az elért (és a még elérhető ) erdményért.

Mérgező Hulladék 2010.04.30. 09:57:57

@rowi: hosszabbítás számít, tizenegyesek nem. Tehát ha az Inter a 120. percig veri meg a Bayern, azzal is megőrzi egy évre az olaszok negyedik helyét.

KevinACAB 2010.04.30. 10:10:14

@Chicagoi: Atléticonak ez az 58. idei tétmeccse volt és még van 6 tehát 64 meccse lesz, ami több mint a Fulham-nek.

Tengereczki Pál · http://egyzene.blog.hu/ 2010.04.30. 10:25:26

ezt írja a Sun Geráról: Gera is one of the most modest, quietly-spoken players in the Premier League. Fulham's Whispering Death scored twice to see off mighty Italians Juve to hoist his side into the last eight and struck again last night.

hehe Gera Zoli a Suttogó Halál

zsakfos 2010.04.30. 10:28:35

@Shikaka: Állítólag a Minimax.
@HosCincer: Kinevezett vezetődező...Pályaedző volt Jol és Labaddia mellett, soha nem dolgozott vezetőedzőként. 3 nap alatt csodát vártál?

mickeyknox 2010.04.30. 10:33:30

@Tengereczki Pál: ez a wishpering death lehetne valami doom metal zenekar neve is :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.30. 10:36:04

@montipájton:

Olyan csapatok, mint a Juventus, Liverpool, Everton, Hamburg, Wolfsburg, Werder Bremen, Roma, Lazio, Valencia, Villarreal, Benfica, Rubin Kazany stb. két kezüket összetették volna, ha egy ilyen B-kategóriás kupában eljutnak a döntőig.

Ne vitassuk el az Atlético érdemeit.

Pláne magyarként nagyon visszás egy Atlético Madridot B_kategóriás klubnak nevezni. Akkor a Videoton micsoda? Z kategóriás? (B kategóriás volt ezek szerint '85-ben.)

Tengereczki Pál · http://egyzene.blog.hu/ 2010.04.30. 10:37:30

Gera amúgy Istennek köszönte meg a gólját

bonaventura 2010.04.30. 10:40:46

az EL kurva jó lett, főleg az előző években látott uefa-kupához képest
sok jó meccs volt sok góllal
hiányoltam is az nst-ről, főleg, hogy geráék eddig jutottak
gratula gera zolinak

off(ez a petric egy állat)

montipájton 2010.04.30. 10:44:13

@Csöncsön: Maradjunk annyiban, 85-ben még nem a BL-ben indultak a bajnokságok 4. helyezettjei. MU, Real, PSG, ezekhez képest az Atletico semmivel sem nagyobb csapatokat vert ki idén, miközben otthon meg csak égetik magukat. (ahogy a Liverpool is persze.))) )

De fényezheted őket, akkor sem lesznek A-kategóriások.)))

(Hogy a jelenlegi Vidi milyen kategóriás, az más kérdés, de milyen már ebben a vitában a mai magyarokkal előjönni, nagy érv, hűha.)))) )

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.30. 10:51:51

@montipájton:

Azért jövök elő a Vidivel, mert magyarként illendő volna kicsit visszafogottabban B kategóriásozni (ha nem is a közvetlen, de mindenképpen a) világelithez tartozó csapatokat.

@bonaventura: "az EL kurva jó lett, főleg az előző években látott uefa-kupához képest
sok jó meccs volt sok góllal"

Így van. Megkockáztatom: több jó meccset láttam idén az EL-ben, mint a BL-ben.

montipájton 2010.04.30. 10:57:36

@Csöncsön: Ha a BL-t évről évre jó eséllyel uraló csapatokat vesszük A-kategóriásnak, akkor nem kell magyarnak lenni ahhoz, hogy az olyanokat, amelyek vagy be se kerülnek, vagy simán kizúgnak a csoportjukból, az ábécé következő betűjével jelöljük.))
Hogy értsd, mondjuk a Románál elgondolkodnék, de az Atletico ugyan mivel szolgál rá az A-minősítésre úgy 10 éve?
Persze nem muszáj kategorizálni, én is csak úgy futtából ejtettem el, te meg rögtön komolyan vetted, szokás szerint. Talán hogy fényezhesd megint a spanyol bajnokságot.)))

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.30. 11:06:56

@montipájton:

Igazából azért "harapok", mert az ilyen csapatok küzdelmei sokkal érdekesebbek tudnak lenni, mint a topklubok sokszor agyontaktikázott párharcai. Valamit visszahoznak abból a régi "kupafílingből", amely a BL-ből sajnos jórészt kiveszett.

mickeyknox 2010.04.30. 11:12:10

mindez szép és jó, de azért az EL nimbuszát jelentősen rombolja, hogy a Fulham, vagy csak a neve alapján "nagy" (ehhh) Atletico döntőt játszhat.

ez sajnos már csak így lesz, amíg 4 csapat mehet a BL-be. én eléggé sajnálom, hogy ez lett az UEFA kupából+KEK-ből, intertotó vazz.

Hispan07 2010.04.30. 11:15:04

@Csöncsön: igazából csak érdeklődés szintjén - magyarként az ÖSSZES spanyol csapatról, játékosról, eredményről, stb egyes szám első személyben ömlengeni? ezt így hogy?

Orvenyhivo 2010.04.30. 11:19:15

@mickeyknox:
Jó, legyen, az Atleti nem A-s (az idei biztos nem, amúgy). Meg a Fulham se.

De ki az A-s? A Lyon vagy a Bordeaux sem volt az, ugye, a BL-ben, csigaevő francikák, mit keresnek itt. pfuj.

A-s a 'Pool vagy a Juve? (És akkor a k...a anyjukat az Atletinek meg a Fulhamnak, hogy merik kiverni őket!)

Nyilván nem volt A-s a Zenit sem, a Sahtyar sem. A BL-t nyerő Porto az volt?

Ha jól értem, van kb. 7-8 csapat (de természetesen nincs közmegegyezés, hogy melyik csapatok is lennének pontosan ezek), aminek hitbizományként jár a BL meg az EL, és ha bárki más jut be nyolcaddöntőbe, elődöntőbe, pláne döntőbe, az "rossz a nézőknek" meg "rombolja a nimbuszt".

Meglehetőst sznob hozzáállás ez, szerintem.

> én eléggé sajnálom, hogy ez lett az UEFA >kupából+KEK-ből, intertotó vazz.

Csak jelzem, hogy az Atleti idén még megnyerheti a spanyol kupát, ők fognak döntőzni a Sevillával, szóval ha még lenne a boldogult emlékezetű KEK, jó eséllyel ők indulnának ott jövőre. :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.30. 11:22:55

@Hispan07:

??? Hol beszéltem E/1-ben az Atléticoról?

Azt, hogy - néhányakkal ellentétben - megadom nekik (illetve főleg a tegnap elért eredményüknek) a kellő tiszteletet, nem nevezném ömlengésnek.

Egyébként a Fulhamnek és Gerának is óriási gratuláció. (Nyilván ők sem a közvetlen világelit, de ők is olyan eredményt értek el, amely rákerül a klub aranylapjaira; ellentétben jónéhány elkényeztetett sztárcsapattal...)

rizla 2010.04.30. 11:24:05

@Csöncsön: ja, mert a fulham aztán nem taktikázással jutott el a döntőig. ők őszinte támadófocit nyomnak, vagy mi? és a liverpool a 4 között?
azért mert van egy atletico, amelyik tényleg hősiesen ostoba futballt játszik, még nem lesz az EL automatikusan érdekesebb a BL-nél. hogy idén jobban fog érdekelni az EL döntő, mint a BL, az a barca kiesésének, meg gerának köszönhető.

montipájton 2010.04.30. 11:29:14

@Csöncsön: Huhh, most hiretlen a Rangers Uefa-döntős csapata ugrik be, mint az őszinte, igazi Futball megtestesítője. Élvezett tőlük fél Európa. ))))

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.04.30. 11:30:05

@Csöncsön:; @montipájton: srácok, először tisztázzuk, hogy egy kategóriában hány csapat van. :)
topcsapatból van mondjuk 10, középcsapatból 20, a többi (sokezer) meg a "középszar" (mint ahogy itt is illették már az EL legjobb 16-ja közül néhányat)?
vagy, ha a vidivel jön valaki, akkor bizony európa mondjuk 500 legjobb csapatát kell rangsorolni legalább, és ekkor "betűnként" van 20 csapat, tehát a B kategória azt jelenti, európa legjobb 40 csapatában kell lenni, amibe szvsz lazán befér az atléti. ekkor a vidi valóban valahol az X-Y-Z-ben van :)

mickeyknox 2010.04.30. 11:30:09

@Orvenyhivo: először is: nem A és B kategorizáltam. arra céloztam, hogy amióta a 4 (3) csapat indul (hat) a BL-ben, gyakorlatilag középcsapatok indulnak az EL-ben, ami régen nem így volt, és volt valami értéke az UEFA vagy KEK győzelemnek. ezt hiányolom.

de ha kategorzálni szándékozol, a Porto A pl. igenis volt, mivel megnyerte a portugál bajnokságot.

nekem nem tetszik se a BL se az EL mostani lebonyolítási rendszere, egy igazi kupasorozatnak, mégha nemzetközi is, egyenes kiesésesnek kell lennie. jóhogy nem hozzák be ide is a final fourt (lehet, csak idő kérdése:))

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.30. 11:31:00

@rizla:

Ez egy általános tendencia, és nem csak idén. Sokkal több a hősiesen küzdő kiscsapat, kiscsapat-nagycsapat párharc (mely a BL-lel ellentétben itt sokkal gyakrabban kétesélyes!), sokkal több a fordulat és a dráma. Egy csomó példát lehetne mondani. (Csak idénről: Genoa-Valencia 1-2: az utolsó pillanatig 1-1 volt; ha a Genoa lő egy gólt, ő jut tovább, a Valencia kiesik. Galatasaray-Atlético 1-2: majdnem dettó ugyanez, a 89. percben kiállítanak egy törököt, Forlán-gól. Werder-Valencia 4-4:: 1-3-ról visszajön a meccsbe a Werder, kihagy egy rakás helyzetet, az utolsó pillanatig kétséges a továbbjutás stb. stb.) A BL-ben az ilyen párharcok inkább kivételek, mint a szabály.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.30. 11:34:10

@montipájton:

Biztos hülyének nézel, se nekem semmi bajom nem volt a Rangers menetelésével. Sokkal nagyobb költségvetésű klubokat ejtettek ki hősies védekezéssel és elképesztő, egészen példátlan mázlival. Valahogy jobban lehetett szurkolni nekik, mint a Chelsea-nek, amely negyvenszer akkora költségvetéssel játszotta ugyanazt...

rizla 2010.04.30. 11:34:29

@Csöncsön: "Sokkal több a hősiesen küzdő kiscsapat, kiscsapat-nagycsapat párharc (mely a BL-lel ellentétben itt sokkal gyakrabban kétesélyes!), sokkal több a fordulat és a dráma."

ennek az a baromi egyszerű magyarázata, hogy elitcsapatból kevés van, az eggyel alattuk lévő kategóriában viszont folyamatosan cserélődnek a résztvevők. a liverpool pl lecsúszott ide, a fulham felkapaszkodott, stb.

"A BL-ben az ilyen párharcok inkább kivételek, mint a szabály. "

a BL-ben a fent említett kategória képviselői is előfordulnak, mert bejutnak egy orosz vagy norvég vagy akármilyen bajnokságból, természetesen a topcsapatok ellen esélyük sincs. az élcsapatok között viszont ugyanúgy kiszámíthatatlan dolgok történnek, pláne, ha csak idén nézzük. és nem hiszem, hogy a bayern döntőig menetelése kevésbé lenne érdekes, mint a fulhamé. a maguk kategóriájában ugyanúgy underdognak számítanak, legalábbis az utóbbi években. csak az élcsapatokat ismeri mindenki, te is, ezért aztán érdekesebbnek tűnnek a másodvonalasok.

szferi 2010.04.30. 11:35:08

@rizla: persze mindenki taktikázik, de azért a fulhamra ráfogni h taktikázással jutottak döntőbe... ők aztán nem bazíroztak idegenben lőtt gólokra, annyi volt a stratégiájuk, hogy idegenben próbáltak sündisznóként védekezni, otthon meg nyomták ahogy a csövön kifér.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.30. 11:36:50

@rizla: "csak az élcsapatokat ismeri mindenki, te is, ezért aztán érdekesebbnek tűnnek a másodvonalasok."

Na, egyről beszélünk.

rizla 2010.04.30. 11:38:27

@szferi: nem fogtam rájuk, de pl idegenben a legnépszerűbb eredményük döntetlen. okosan fociznak.

@Csöncsön: de ettől még nem lesznek kevésbé érdekesek a topcsapatok küzdelmei, csak mivel már unásig ismered őket, és nagyon ritkán van új résztvevő (mint pár éve a chelsea mondjuk), ezért egzotikusabb egy hamburg vagy atletico.

Hispan07 2010.04.30. 11:43:14

Szerintem amúgy a csapatok besorolását illetően eleve kétféle mérce van. Vannak a történelmi léptékű csúcsklubok - mind nemzeti, mind európai (világ) szinten -, pl Real, Barca, MU, Bayern, Inter, Juve, Milan, meg még egyéni ízlés szerint egy-kettő. Ezek a csapatok aktuális formától függően bárhol, bármikor esélyesnek tűnhetnek, érdekesek - mondhatjuk úgyis, A-kategóriások már a NEVÜK ALAPJÁN.

A másik szempont a teljesítmény. Roma, Valencia, Chelsea, Dortmund, Sevilla, Lyon, Leeds, stb. - ezeknek a csapatoknak voltak/vannak olyan periódusai, amikor kiugró eredményt érnek, értek el, és ami alapján adott időszakban A kategóriásnak számítanak, de a tradicionális nagycsapatság hiányzik, ami a fentieknél megvan.

És akkor ezek alapján vannak az úgymond B kategóriás, jónevű csapatok, amik folyamatosan képben vannak, ismertek és elismertek, de még a csúcsot jelentő eredményeikkel sem érik el azt, hogy fentiekkel egy lapra kerüljenek, hanem azt mondjuk - szerencsés az idény, meglepetés a siker. Nem pedig természetes valahol, mint az igazi nagyoknál. Szerintem ilyen az Atletico Madrid is. És lásd még Depor, Fiorentina, Lazio, PSV, a mindenkori első 6 a német mezőnyből a Bayern mögött, Dinamo Kijev, Marseille, Celtic és Rangers, stb

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.30. 11:43:38

@rizla:

Egy tizedik Barcelona-MU szerintem már csak annak érdekes, aki kifejezetten egyik vagy másik csapatnak szurkol. Az EL-ben sokkal több csapat van, ezért sokkal nagyobb a változatosság, és sokkal kisebbek a különbségek. Régen ilyen volt a BEK is egyébként, nem tenyerelt rá 6-7 élklub a mezőnyre, legalábbis nekem az él az emlékezetemben, hogy egy Göteborg meg Sparta Praha (!) eléggé pariban volt a legjobbakkal.

szferi 2010.04.30. 11:45:24

@rizla: kényszerpályán vannak, idegenben nagyon gyengék a pl-ben is. amúgy juvétól faszoltak, wolfsburgot verték, donyeck ellen túlélésre játszottak, egyedül a hamburg ellen játszottak kifejezetten döntetlenre

Walmer 2010.04.30. 11:45:35

@Csöncsön:
"Valahogy jobban lehetett szurkolni nekik, mint a Chelsea-nek, amely negyvenszer akkora költségvetéssel játszotta ugyanazt... "

Ha szerinted a rangers meg a Chelsea ugyanazt játsza/játszotta, akkor a fejedben még az őskáosz uralkodik.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.30. 11:49:22

@Walmer:

Hát legalábbis a Barcelona ellen ugyanazt játszották. Mivel jobb képességű játékosokkal, értelemszerűen kevesebb helyzetet engedtek az ellenfélnek, de támadójátéka pont annyi volt a Chelsea-nek, mint a Rangersnek. (Az nem támadójáték, hogy előrebikázzák Drogbának, aki nagy lendülettel elvágódik a gyepen.)

szferi 2010.04.30. 11:51:42

@Csöncsön: halkan megjegyzem, hogy a barca támadójátéka is kb. annyira volt ötletes mint a rangersé, labdatoszogatási mutatóktól függetlenül.

rowi 2010.04.30. 11:53:16

az megvan, hogy míg a Fulham a csoprotkör óta 5-2-1et hozott és ezzel döntős, addig az Athletico 2-5-1et?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.30. 12:01:20

@szferi:

Nagycsapatok ellen támadni sokkal nehezebb, mint nagycsapatok ellen védekezni.

Walmer 2010.04.30. 12:03:32

@Csöncsön: ennak egyszerűen az volt az oka, hogy csak az indulhatott, aki megnyerte hazája bajnokságát. vagy nyerte a BEK-et. 3 külföldi lehetett egy csapatban, előtte meg annyi sem volt. nem vettek meg kilóra játékosokat és nem vettek tizenéves argentinokat sem.
talán nem véletlen, hogy a klasszikus BEK-et a barcelona soha nem tudta megnyerni;-)

szferi 2010.04.30. 12:06:55

@Csöncsön: ezért nem támadott egyikük sem? ;)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.30. 12:09:03

@Walmer:

Dehogyisnem tudta. Éppen a legutolsó BEK-et (bár már csoportkör volt, de még BEK-nek nevezték, és minden országból csak egy csapat indulhatott) a Barcelona nyerte:

www.youtube.com/watch?v=7YaqOibFjog

rizla 2010.04.30. 12:11:28

@Csöncsön: "Egy tizedik Barcelona-MU szerintem már csak annak érdekes, aki kifejezetten egyik vagy másik csapatnak szurkol. Az EL-ben sokkal több csapat van, ezért sokkal nagyobb a változatosság, és sokkal kisebbek a különbségek. "

igen, csakhogy te az előbb még nem ezt hoztad fel amellett, hogy miért jobb az EL, hanem ezt: "az ilyen csapatok küzdelmei sokkal érdekesebbek tudnak lenni, mint a topklubok sokszor agyontaktikázott párharcai. "

elég simulékony tudsz lenni, vicces.

rizla 2010.04.30. 12:12:28

@szferi: "kényszerpályán vannak, idegenben nagyon gyengék a pl-ben is."

na, hát éppen ezért kell taktikázniuk. a sündisznózás ugye pont a csövön kifér hozzáállás ellentéte.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.30. 12:16:42

@rizla:

Abszolút logikus összefüggés van a két állításom között.

rizla 2010.04.30. 12:17:19

@Csöncsön: tehát azért nincs agyontaktikázott meccs az EL-ben, mert a csapatok kevésbé ismertek a nagyközönség számára? világos.

halihalo 2010.04.30. 12:17:56

@szferi: :) jó megfogalamzás. :)

halihalo 2010.04.30. 12:23:10

Továbbra sem értem, hogy miért beszélnek egyesek itt az ellenfélhez igazított taktikáról, stratégiáról úgy, mintha valami ördögtől való dolog lenne. Szép foci a jó csak (?) No de mia az? Mindenkinek más, persze. Az ellenfélre szabott taktika, harcmodor inkább a sportág ismeretét mutatja, azt, hogy ismeri egy csapat többféle változatát is, és alkalmazni is tudja.
Háborúban is ki lehet állni roppant bátran a tank elé egy szál gépfegyverrel, és valószínűleg lsz, aki ezért majd hősnek tart, de inkább akkor fognak ünnepelni, ha megnyered a tank ellen a csatát, és ezzel (jelképesen) megmented a hazát, vagyis nyersz.

Stiel 2010.04.30. 12:25:06

@rizla: talán az különbség BL és EL közt, hogy EL-ben nem annyira görcsösek, kisebb a tét. Sok kiscsapatot nem igazán zavar, ha kiesnek, egyeseknek meg kifejezetten teher.

rizla 2010.04.30. 12:26:44

@Stiel: na igen, ez elképzelhető. de ne az legyen az érv az agyontaktikázás mellett, hogy csak a nagy csapatok taktikáznak. csöncsön olyan ellentmondásokba bír keveredni, csak hogy nagyot mondhasson, hogy le akarom harapni az egyik ujjam.

szferi 2010.04.30. 12:28:53

@rizla: nem értetted meg, nem baj.

Walmer 2010.04.30. 12:37:29

@Csöncsön: akkor rangers = Chelsea, Inter
Gratulálok

Walmer 2010.04.30. 12:38:42

@Csöncsön: ha csoportkör volt, akkor nem volt klasszikus BEK, mint említettem. Egy öszvér változat volt.

rowi 2010.04.30. 13:43:57

ha a Fulham megnyeri, a kiesett Burnley indulhat jövőre az ELben a fair play lista alapján....muhaha:D

eurosport.yahoo.com/30042010/58/europa-league-burnley-line-shock-euro-spot.html

montipájton 2010.04.30. 14:42:32

Érdemes elolvasni az Index Gera-anyagát.Maga Zoli mondja, hogy most jó helyen játszik, Zamora mögött, de előtte Angliában mindig valamelyik szélen kellett játszania, és ott is jó volt neki.

Ennyit azokról, akik Koemant azért köpködik, mert a szélen játszatja.

(amúgy tényleg faszipántos érzés olvasni, hogy egy magyar focistáról zengik az ódákat Európa-szerte, ha egyszer már valamelyik csapatunkról zengenék...)

Kettészakad a pálya középen jön fel a víz 2010.04.30. 17:27:14

A Fulham-Hamburg meccs utáni ünneplés.
Gera a kamerába: szevasztok magyarok!
Gratulálunk Zoli!
www.youtube.com/watch?v=wMVDeP93Nak

luqe 2010.04.30. 17:43:25

@Csöncsön: [Megsúghatná valaki ennek a három embernek ott a stúdióban, hogy nem Koeman hagyta ki Gerát, hanem Gera hagyta faképnél a magyar válogatottat.]

Én nem hibáztatom amiatt, hogy ebbe a "kapjunk ki minél kevesebb góllal"-féle Koeman egyszemélyes pénzügyi vállalkozást nem szívesen nézte volna - a padról.

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2010.04.30. 19:49:40

Gera gólja csodálatos volt, koromból adódóan az egyik legnagyobb focihoz köthető (magyar) futball élményem volt. Rossz belegondolni, hogyha egy magyar srác EL-elődöntőben elért góljánál az embert ekkora eufória önti el, akkor mit érezhet akkor ha (ugyanígy) lengyel stream-en látna vb elődöntőn magyar gólt... :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.04.30. 19:52:41

@luqe:

Akkor mondja azt. Meg lehet oldani az ilyen konfliktusokat elegánsan, tisztességesen is.

szferi 2010.04.30. 19:58:44

@rowi: elárulom neked, hogy a három fairplay hely pomt az ilyen burnley féle csapatok szerepeltetése miatt lett beépítve a rendszerbe, részben az intertotó helyett.

rexford 2010.04.30. 20:11:13

@Hispan07: Nagyon igaz, amit írsz, két észrevétellel:
még a Poolt bevenném az elit kategóriába, az Ajaxot és a Portót meg hiányolom, mondjuk őket a legnehezebb kategorizálni.

johevi 2010.04.30. 20:39:02

@HosCincer:
Egyáltalán nem gyenge az EL, főleg mióta a BL csoportkörből is átjönnek csapatok.

luqe 2010.04.30. 22:10:13

@Csöncsön: Ha arra célzol, hogy a pad hangsúlyos lenne a mondatban, akkor lehet rosszul fogalmaztam. Kevésbé az zavarta volna, inkább szerintem egyszerűen a szellemiség. Amíg ez a brigád vezeti az mlsz-t, addig kár elegáns dolgokat meg tisztességet várni. A játékosnak is fel kell venni a kesztyűt.

Talán ha egyszer a zsoldosok ideje lejár a válogatott kispadján, akkor visszatér ő is. Jó, nem azt mondom hogy abszolút egyetértek vele, de majdnem.
süti beállítások módosítása