Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Premier League, 34. forduló - FA Cup, elődöntők

2010.04.10. 12:00 donnelly

Extrahosszú PL-hétvége elé nézünk, mely bajnokikkal indul, kupaelődöntőkkel folytatódik, és bajnokikkal fejeződik be, de csak szerdán. Ez egyben azt is jelenti, hogy négy csapattal kétszer is találkozunk, és nem kell még további vesztett pontok tekintetébeneket számolnunk (a meglévőkön felül) a következő forduló előtt. Tizenkét találkozó tálalása, tizenkét tipp meg egy klipp tovább után.

Kezdjük először a kupameccsekkel, melyek felborítják ugyan a bioritmusunkat, de még mindig jobb egy ilyen rétesmód kinyújtott forduló, mint egy hétközi kanyar.

Szombat 18.00, Wembley
Aston Villa-Chelsea
Ráhajtani mindkét trófeára, vagy a PL-előnyt bebiztosítani? Az első félidőt megnyomni, aztán a másodikban lelazulni? Lehet ebből még két pad közötti lehuppanás is egy nagy néger farokra a fulhami betonra, és a két héttel ezelőtti mészárlás szintén vészjóslóan mutat egy szoros hazai siker felé, de mi hiszünk a fővárosiak keretében, és Ballack duplát, valamint - kupamérkőzéshez képest - mérsékelten kényelmes Chelsea-sikert várunk. 1-3.

Vasárnap 17.00, Wembley
Tottenham-Portsmouth
A pillanatnyi erőviszonyokat tekintve kicsit hasonló ez a meccs a másik elődöntőhöz, azzal a különbséggel, hogy a Spursre soha, semmilyen körülmények között nem tennék egy pennyt se, csak pöte pecóját, aki tavaly East 17 és Take That klippekkel kedveskedett nekünk, úgyhogy most ez a legkevesebb:

 

Ja, és 4-2.


Szombat 16.00

Hull-Burnley
Normál esetben nem tudom, hogy ezen a meccsen, vagy az új Alicia Keys lemezen tudnék-e jobbat szundizni, ráadásul szombaton, ebéd után... Még ha ez kiesési rangadó is lesz, csodát ne várjunk, viszont a sípcsontvédőt a fotelben is vegyük föl, 1-1.

West Ham-Sunderland
A hazaiaknak most már végre jól jönne egy győzelem, egyrészt mert a Hull jobban áll (és ez vesztett pontok tekintetében bizony kiesőhelyet jelent), másfelől pedig mert Zoláéknak durván másfél havonta sikerül meccset nyerniük, és most már aktuális a dolog. A Sunderland a mágikus 40 pontos határ eléréséért hajt, és egy döntetlennel kényelmesen feleznék a hátralévő távolságot, de azért 3-2.

Vasárnap 13.00

Wolverhampton-Stoke
Egyik csapat sem ellenszenves számomra, de azért titkon remélem, hogy erre a meccsre még nem fogok hazaérni. 0-0.

14.30
Blackburn-Man United
A Unitednek ezt mindenképpen be kell húznia Rooney nélkül is, mert jövő héten City, aztán meg a Spurs következik, és ha Carlóék nem buzulják el a dolgot, akkor nagyon nehéz lesz. Már most szólok, hogy az utolsó előtti fordulóban (május 1.) Liverpool-Chelsea lesz, vagyis Gerrardék talán majd dönthetnek arról, hogy a BL indulásra hajtsanak inkább (mi természetesen erre szavazunk, de ha Benítez utolsó anfieldi szezonját futja, akkor ő nem biztos), vagy pihizzenek az EL döntőre, és ezzel még egy évre biztosítsák a rekordot... 0-3.

16.00
Liverpool-Fulham
A két ELharcos ütközik meg az Anfielden, ahol a Liverpool idén még nem kapott ki bajnokin, és az utóbbi időben ismét meglehetősen magabiztosan szerepel. Ha ehhez hozzáadjuk, hogy a csütörtök-vasárnap ritmus talán a Fulhamnek fekszik majd kevésbé, az eredmény egy pörgős első félórát követő, Zamora-góllal fűszerezett szenvedős 3-1.

17.00
Man City-Birmingham
Burnleyben több, mint a fél kezdőcsapat betalált múlt héten, de ez most nagyon nem lesz így, mivel a bromwichiak az Arsé és a Pool ellen otthon elért 1-1-et követően csak nagyon nehezen fogják megadni magukat, 2-1.

Kedd, 21.00
Chelsea-Bolton
Bár lesz előtte egy heggesztés a Wembleyben, úgy tolom az all-int a háromnullra, mintha nem is a saját pénzemmel játszanék, számmal kiírva: 3-0.

Szerda, 20.45
Aston Villa-Everton
Akármi is lesz szombaton, az Everton nem távozik pont nélkül az angol Miskolcról. 1-2.

Wigan-Portsmouth
A kizsigerelt, kiherélt, feltrancsírozott, ledarált Pompeyt a felpiszkált Latics ezúttal juhászpite formájában fogja elfogyasztani egy pohár szájder kíséretében, 3-0.

21.00
Tottenham-Arsenal
Mindkét csapat számára a lehető legkötelezőbb a győzelem. A vendégeknek nem valószínű, hogy lenne javítási lehetőségük pontvesztés esetén, míg a hazaiak pont ezeknek a meccseknek a megnyerésével kerülhetnének előnyösebb pozícióba a City-Pool-Villa hármasnál. Messze még a szerda, de azt már biztosan tudjuk, hogy dvd most nem lesz, viszont kiállítás, öngól, tizenegyes biztosan, és egy lesgóllal nyer az Arsenal, 2-3.

Természetesen az első, teljes tipposzlopot (12 mérkőzés!) posztoló kommentelővel, nadiverebbel játszunk. A két kupameccs pluszmérkőzésnek számít, tehát csak döntetlen esetén van jelentőségük.

WHU - Sunderland 2:1
Hull City-Burnley 2:2
Wolves-Stoke 0:1
Blackburn-Man Utd 1:1
Liverpool-Fulham 2:1
Man Citeh-Birmingham 3:0
Chelsea-Bolton 4:1
Wigan-Portsmouth 0:0
A. Villa-Everton 3:2
Tottenham-Arse 1:3

A.Villa-Chelsea 1:3
Tottenham-Portsmouth 1:1, h.u.1:3

306 komment

Címkék: d premier league fa kupa tippverseny beharang jóslatok

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr51909337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vadkutya 2010.04.10. 12:02:40

Jeee! Ez a posztnak szól! :)

nadivereb 2010.04.10. 12:05:55

WHU - Sunderland 2:1
Hull City-Burnley 2:2
Wolves-Stoke 0:1
Blackburn-Man Utd 1:1
Liverpool-Fulham 2:1
Man Citeh-Birmingham 3:0
Chelsea-Bolton 4:1
Wigan-Portsmouth 0:0
A. Villa-Everton 3:2
Tottenham-Arse 1:3

nadivereb 2010.04.10. 12:07:07

ó basszus, a kupameccsek

A.Villa-Chelsea 1:3
Tottenham-Portsmouth 1:1, h.u.1:3

nils_h 2010.04.10. 12:07:26

Mondanám, hogy PINA, de azt már díszbohóc stoppolja :)

smartdrive 2010.04.10. 12:15:19

mennyivel jobban néznek ki most, mint huszonéves nyálas kis buziként (az nkotb)

Asidotus 2010.04.10. 12:20:02

Nagyon remélem, hogy a Spurs megtanulta a Barcától, hogyan kell elverni az Arsenalt. Ha csak fele annyira jó diákok, és csak 2:1-re nyernek, én nagyon-nagyon boldog leszek:)

nadivereb 2010.04.10. 12:30:14

@Nűnű: Ha az Arse csak fele olyan jól játszik, mint a Barca ellen, akkor nyerni fog. A Spurs azért nem egy Barca.

Data4u 2010.04.10. 12:38:04

be KELL húznunk :-)
főleg, hogy kint leszek (ha megkapom a jegyem...)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.04.10. 12:42:29

megjósoltam a zenét :)

mondjuk az angol Miskolcon behaltam :)))

ha nem kapunk ki, akkor ugye eljött a nap, idén is :)

ha nyerünk, akkor a jorkyra csütön nem érek oda :)

szép volt, kösz, donn! :)

ps: belenéztem az ausztrál fociba, de basszus, 10 perc alatt egy szabályt nem tudtam beazonosítani. mi ez a sport??? rúgják, ütik, pattogtatják a rögbilabdát...már csak egy curlingkő meg egy jégkorongkapus hiányzik...

vadkutya 2010.04.10. 12:45:45

@Nűnű: "Nagyon remélem, hogy a Spurs megtanulta a Barcától, hogyan kell elverni az Arsenalt." - Kell hozzá egy Messi, már bukó a történet... ;)

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.04.10. 13:52:56

El is felejtettem írni a múltkor, szakadjon meg a Spurs, remélem zabálnak vagy négyet.

horas 2010.04.10. 14:45:20

@heinrich: Olvastam a Nemzeti Sport-on a Spirito-s cikkedet,fasza lett nagyon,mikor elkezdtem tudtam,hogy te írtad,de olvasás közben vált nyílvánvalóvá,hogy ezt nem egy semleges ember írta.

Komoly bajok vannak ez egyértelmű,szerintem nem olyn hosszú a kivezető út,de a mostani vezetőséggel valószinü,hogy mégis.

England win The Ashes! 2010.04.10. 14:55:34

@donnelly:

Angol Miskolc???

Te is jártál már a Soho Road/Holyhead Roadon?

England win The Ashes! 2010.04.10. 14:57:43

@imici77:

Tekintve hogy a csirkések a Top 4 mindegyikével játszanak, AZ a nap mindenképp eljő. Persze a szerdai legyen AZ a nap.

vadkutya 2010.04.10. 15:25:41

@Dr Jozef Vengloš: Efelől kétségem sincs,h szerda lesz... :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.04.10. 16:01:21

ma meg kiesik a westham a picsába és jól kezdődik az 5 napos 7vége :)

este meg hajrá magyarok a jégen! :)
SOHA TÖBBET B-CSOPORT, OLLÉ, OLLÉ! :)

horas 2010.04.10. 16:02:26

Zola honnan szedi ezeket a leégett lezülött arcokat?Di Michele,Tristan,Mido...úristen...

horas 2010.04.10. 16:05:40

Mondjuk vannak jó futballisták a West Ham-ben,Cole,Parker,Ilunga,Upson,Faubert...

England win The Ashes! 2010.04.10. 16:13:29

@horas: Upsont ne is emlegesd, a sírás kerülget, ha eszembe jut.

vadkutya 2010.04.10. 16:19:22

@Dr Jozef Vengloš: Mármint azért, mert eladtuk, nem?

horas 2010.04.10. 16:29:55

Wenger egyre zavarodottab.Annak idején Sol Cambell-t elkellett valamiért engedni,mert gondolom öreg volt vagy a szokásos Wenger rigója...most a negyedik osztályból félig visszavonulva meg kell...ilyet...

Meg azt írta,hogy igazolni fog...Kit?
valami 16 éves 40 kilós szerb középpályást...
Mert akit kéne kapust meg csatárt nem fog az hót ziher...

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.04.10. 16:32:15

@horas: nem csinált most semmit, és szidod... ha azt mndja nem igazol, abba kötsz bele, ha azt, h igazol, akkor abba... gyógyszeres kezelés :)

értelmetlen_nevű 2010.04.10. 16:33:12

@horas: Chamakh? Kapust meg nem olyan egyszerű.

vadkutya 2010.04.10. 16:34:42

@horas: Már megint unatkozol, akkor szoktad Wenger-t elővenni... :)

مروان الشماخ jön csatárnak, de kapust valóban nem fog, az biztos...

vadkutya 2010.04.10. 16:37:07

@imici77: Csinálni fogok egy külön blogot Wenger-komplexusban szenvedőknek, már most tudnék jó pár embernek meghívót küldeni... :)

horas 2010.04.10. 16:39:18

@értelmetlen_nevű: LLoris,Akinfeev,Hart,Diego Alves...
Chamakh szerintem ő egy lufi...inkább a ,Villa,Pazzini,Dzeko,Huntelaar vonalat kéne inkább erőltetni...
@imici77: Jogos.
Évvégén majd győzd összeszámolni mennyi mindent nyertetek...

horas 2010.04.10. 16:40:44

@vadkutya: Tény,hogy unatkozok,de ha már annyira istenítve van,hadd reflektáljak az ordító negatívumaira is...

horas 2010.04.10. 16:41:20

@horas: Amiknek gyakorlatilag,különösebb okai nincsnek,egyszerűen nem mert nem...pl kapus poszt...

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.04.10. 16:43:08

@horas: ugyanaz a vita ezredszer. a sikert szted csak kupában mérik, sztem meg nem. persze ezért van az inter a top3ban európában :) innentől kezdve korong :)

England win The Ashes! 2010.04.10. 16:43:55

@vadkutya: @horas:

Igen, pontosan! Mert Wenger eladta.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.04.10. 16:44:24

@horas: van kapusunk, ez az oka. persze, Te jobban tudod, ezt is.

England win The Ashes! 2010.04.10. 16:45:29

@horas: Gyakran nem értünk egyet, de most minden szavad adom.

England win The Ashes! 2010.04.10. 16:47:07

@vadkutya:

Meg ne próbáld! Épp most dolgozom egy ilyen blogon. Persze nemcsak erről szólna. ;-)

vadkutya 2010.04.10. 16:48:45

@Dr Jozef Vengloš: Éreztem, Doki, éreztem... :D

horas 2010.04.10. 16:53:14

@imici77: NEm hiszem,hogy jobban tudnám vagy bármi fölényeskedés,egyszerűen így gondolom.
Almunia tipikus bravúr kapus aki szereti a lepkéket is...azért te sem gondolhatod komolyan,hogy Almunia egy halmazban van Casillas,Julio Cesar,Buffon névsorral,a fentebb soroltakkal sem,és ők ha nem is klasszisok,de már most nagyon jó hálóőrök és ráadásul fiatalok is,azaz fejlődhetnek.Én tőlem Vlaszák is álhat az Arsenal kapujában,csak arról lenne véleményem ennyi.

Azért mert a kedvenc csapatot láthatod a hiányosságait és ki is mondhatotd,attól nem fogod őket megtagadni vagy kevésbé szeretni.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.04.10. 16:57:10

@horas:
Egyébként hogyhogy most jött elő nálad ez a Campbell dolog? Itt van már egy ideje. Tegnap rúgtak picsán és ma vetted észre? :)

Egyébként ha jól emlékszem, akkor Campbell akart menni és nem hosszabbított szerződést. Meg akkor volt sok egyéb nyűgje is.

horas 2010.04.10. 17:02:38

Nincs Wenger komplexusom,de nem értem miért nem lehet erről beszélni...?

horas 2010.04.10. 17:03:26

@peter135: Kiváló érvelés,gratulálok,most aztán megfogtál.

horas 2010.04.10. 17:21:37

@Lezuzius: Köszönjük,hogy megosztottad velünk a hátteredet,nyílván véletlenül találtál rá,mert nem nézegetsz az ilyen és ehhez hasonló képeket előszerettel favorizáló oldalakat és honlapokat.

értelmetlen_nevű 2010.04.10. 17:31:12

@horas: kb. az összes hírportál (inc. index) címlapon hozta ezt a szenzációs hírt. Jótékonykodni szép dolog, de kedvem lenne lapáttal arcon toszni, az ilyen játékosok miatt tudok egyre nehezebben szimpatizálni az Arsenallal.

horas 2010.04.10. 17:39:34

@peter135: NEm jól elszórakoztattok.
@értelmetlen_nevű: Cambell?

két duda( . ) ( . )egy csárdában 2010.04.10. 17:40:42

@horas: "mert gondolom öreg volt vagy a szokásos Wenger rigója" Rosszul gondolod.

horas 2010.04.10. 17:41:52

@peter135: NEm,jól elszórakoztattok..

horas 2010.04.10. 17:43:34

@két duda( . ) ( . )egy csárdában: De most már nem olyan idős ugye,szinte kivirúlt...:)
Júj de megmondtad...

horas 2010.04.10. 17:45:50

Jólvan,de legalább egységes az Arsenal koncepciója,
nem csak a csapat gyerekes hanem a szurkolói is...:)
Bruhahaha

Viszlat 2010.04.10. 17:53:31

A poszt nagyon jó, köszönet érte Donelly mester.

Kissé off, a kommentekről szólnék pár szót. Nem lehetne megemelni az idő-limitet mondjuk 3-5 percre? Egyre gyakoribb, hogy egy unatkozó akárki széttúrja az egész topikot a kétsoros "hozzászólásaival" (jelen esetben Horas, bár neki ez kedvelt időtöltése, nem először teszi ezt). Vagy például fenyíteni azokat, akik képtelenek egy hozzászólásban válaszolni. Lehet, hogy egyedül vagyok ezzel, de számomra meglehetősen lehangoló és egy idő után el is veszi a kedvem a további olvasástól.

papercut 2010.04.10. 18:12:00

@horas: Embercsoportok basztatása nem jó ötlet...

papercut 2010.04.10. 18:14:31

@horas: www.youtube.com/watch?v=WLLYO8Hd_sE

Only a ginger can call another ginger ginger.

vadkutya 2010.04.10. 18:44:40

@horas: Megosztó egy személyiség vagy. Képtelen vagyok eldönteni,h mi a helyes megoldás: kiosztani vagy leszarni Téged...

Lezuzius 2010.04.10. 18:47:01

@horas: nyilvan, pl. index fooldal. Meg a link is egy angol sportoldalra mutatott. Melyiket nem ertetted a ketto kozul?

halihalo 2010.04.10. 18:49:17

Qva szarul játszunk. Fel kéne ébredni.

nils_h 2010.04.10. 19:33:25

@halihalo: ha x lesz akkor hosszabbításra kerül sor?

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.04.10. 19:35:30

Ez a tetű Webb elvezeti a meccsünket. Nem fújta be Agbonlahor tizenegyesét, Terrynek meg rögtön két pirosat kellett volna adni.

halihalo 2010.04.10. 19:56:18

Egy dolgot nem értek. Mi a francért nem lehetett úgy játszani az első negyed órában, mint az utolsóban???
@nils_h: Az lett volna, meg akár 11-esek is.

nadivereb 2010.04.10. 20:23:07

@halihalo: Nem láttam a meccset, de nekem ez egy meglehetősen takaréklángú összecsapásnak tűnt. Nyilvánvaló, hogy mind a két megnyerhető trófeát meg kell nyerni, ennek megfelelő mennyiségű energiát adott ki magából a csapat.

halihalo 2010.04.10. 20:26:34

@nadivereb: Ez nagyon takarék volt. Szarul játszottak, elképzelés nélkül. Nem nagyon van mit mentegetni rajta.

bakító 2010.04.10. 20:34:03

@heinrich: Terry megérdemelne utólag egy 3 meccses eltiltást. Így törnek a lábak (nem csak a törpéké)!

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.04.10. 20:44:28

Hogy lehet olyat írni, hogy a Stoke City nem ellenszenves? :)

Beyonder 2010.04.10. 20:55:24

@Viszlat: egyszerűbb lenne kivágni innen minden Arsenal szurkolót :)

halihalo 2010.04.10. 20:58:16

@Lezuzius: Bocs... bár az enyém magayrul van.

Viszlat 2010.04.10. 21:44:14

@Beyonder: semmi bajom az Arsenal szurkolókkal, mint minden táborban, köztük is van normális és gázos, szal ezt nem igazán értem. Na meg lövésem sincs horas kinek drukkol, de ez igazából mindegy is.

Everred 2010.04.11. 09:52:12

@bakító: brutálisabb volt, mint akár Taylor, akár Shawcross megoldása. Csak Milnernek szerencséje volt, Ramseynek és Eduardónak meg nem.

Árpádka 2010.04.11. 11:40:57

Szerintetek van abban valami, hogy jövőre Milner nálunk játszon, legalábbis az angol sajtó szerint ezért veszet össze a tulaj és O'Neil.

Strigo 2010.04.11. 12:06:34

Most látom csak a szerdai BL-meccset. Rafael kétszer szabálytalankodott, mindkettőért sárgát kapott. Idegenben lőtt gólok, megpattanó szabi, uccsó perces gól, meg ez a kidumált piros. Kurva nagy pech volt ez a kiesés.

Viszlat 2010.04.11. 12:22:35

Némi infó az új szerzeményünkről:

soccernet.espn.go.com/players/stats?id=127349&cc=5739

És egy videó:

www.youtube.com/watch?v=VJk-OempCJI

Elég magabiztosan tűnik a kapu előtt, idén 11 meccs, 10 gól, 2 assist, nem rossz, bár lövésem sincs a mexikói bajnokságban uralkodó viszonyokról. Reméljük fel tudja venni az angol tempót és nem tűnik el úgy mint Berba.

WoloW 2010.04.11. 13:36:31

kis túlzással a tegnapi Hull-Burnley jobb volt, mint a Real-Barca:))

a mai meccsekre térve:

MU Rooney nélkül is behúzza, bár már ki tudja, hogy mi van Rooney-val, lehet Ferguson csak a Blackburn-t hülyíti:)
ha mégsem nyerik meg, akkor nagy szarban vannak...

Liverpool az extra fáradt Fulham-et fogadja, igaz mindkettő játszott csütörtökön, de ha ehhez hozzávesszük még a Fulham csapnivaló idegenbeli formáját, simán nyer a Pool

ebből a szempontból érdekes a City meccse is, eleve otthon amúgy is verni kellene nekik a Birmingham-et, de ha nyernek akkor 4 ponttal előzik meg a Spurs-t, akiknek úgy kell pályára lépni az Arsenal ellen, hogy ennek tudatában vannak(mármint a 4 pontos hátránynak)
ha kikapnak, akkor a 4 pont továbbnőhet akár ami itt már végzetes ugye...
de az X sem túl jó, márpedig simán nyerhet az Arsenal akár sztem

szóval ez egy érdekesebb nap lesz, mint a tegnapi:)

poolfanati 2010.04.11. 13:57:41

lehet hogy végre a pénzügyi szarból kijövünk...
eurosport.yahoo.com/11042010/58/premier-league-barclays-tasked-sell-liverpool.html

rafa pedig rögtön 80 millát akar költeni 4 top class playerre... ha egy kis pénz áll a házhoz akkor inkább őt kéne ki rúgni.

United82 2010.04.11. 14:04:30

Valaki erősítse meg nekem hogy Scholes és Giggsy ma együtt alkotják a belső kpályát, mert ha így van el se kezdem nézni a meccset....

Everred 2010.04.11. 14:08:29

@WoloW: a United meccse már a kezdőcsapattal eldőlt... de mondjuk valódi tétje amúgy sincs, szóval végülis mindegy.

Everred 2010.04.11. 14:09:04

@Rooney82: és Neville, valamint O'Shea a két szélső védő, úgyhogy én abból indulok ki, hogy 3-0 oda, ezen felül bármit sikerként értékelek.

Slice 2010.04.11. 14:18:28

@Everred:@Rooney82: Kissé pesszimistán látjátok a dolgokat a BL-ben való kiesés után. Simán van esélyetek a bajnoki címre még Rooney nélkül is. A mai meccset pedig így vagy úgy mindenképpen befogjátok húzni, Fergienek nem ment el teljesen az esze.

Everred 2010.04.11. 14:28:20

@Slice: pontosan annyi esélyünk van a bajnoki címre, mint a BL-győzelemre.

A Chelsea-nek kétszer kéne botlania úgy, hogy mi minden meccsünket nyerjük - sem ez, sem az nem fog megtörténni.

Slice 2010.04.11. 14:33:08

@Everred: Ha a Chelsea egyet botlik(vereség), és ti behúzzátok az összes meccseteket akkor is 1.-k vagytok. Az idei bajnokságban egyáltalán nem lenne meglepő, ha egy gyengébb ellenfél ellen bukna pontot a Chelsea. A mai meccsetek pedig egyáltalán nem lesz annyira tragikus, mint amennyire írod szerintem.

macca17 2010.04.11. 14:48:52

@poolfanati: igen, vmi reménysugár. lehet, h a barclays azért szállt be, h megmentse a pl-t :)
mert egy jó pool nélkül nincs jó pl :)

Viszlat 2010.04.11. 14:51:15

Vagy nagyon szenvedős lesz, vagy Macheda mesterhármas. :)

macca17 2010.04.11. 15:05:31

mondjuk érdekes dolgok derültek ki: aquilaniért csak 5 misit fizettünk eddig, a johnsonért meg semmit (!), mert ez volt az ellentételezése crouch árának, valamint pennant kölcsönadásának.
és a barclays elég megbízhatónak tűnik ahhoz, h jó tulajdonost keressen

Strigo 2010.04.11. 15:32:42

Mekkora féreg csapat ez a Blackburn. Rugdosódnak kőkeményen, aztán meg dobálják magukat, ha néha náluk van a labda, és a közelbe ér egy United-játékos. A befújt szabival meg eltökölnek egy percig, mire felérnek a védőik. Akárcsak a bedobásaiknál.

man city 2010.04.11. 15:44:11

"ebből a szempontból érdekes a City meccse is, eleve otthon amúgy is verni kellene nekik a Birmingham-et, de ha nyernek akkor 4 ponttal előzik meg a Spurs-t, akiknek úgy kell pályára lépni az Arsenal ellen, hogy ennek tudatában vannak(mármint a 4 pontos hátránynak)"

erről van szó, már fejben le kell fosnia a bokáját a Spurs-nek, hogy mi lesz, ha nem verik meg az Arsenal-t, akiknek nem kicsit fogok drukkolni, szokásomhoz híven:D

ha a Man City ma nem ver el a Birmingham-et, akkor meg basszák meg, ezt hozni kell
igaz, hogy a védelem 3/4-ede konkrétan sérült (megint!), de ez nem lehet kifogás, talán majd Johnson odaver nekik

ami még külön klassz, hogy Torres még a keretben sincs ma, Benayoun, Kuyt pedig padoznak, csak Ngog meg Babel verjen mindet mellé lehetőleg
nem bízom nagyon a Fulham-ben, de talán 1 kicsi pontot elhoznak, igazából Zamora most akasszon 1-2-t, ne máskor...

ha ma nyer a City, de a Pool nem és szerdán kikap a Spurs, akkor a 4. hely már nem lesz kérdéses, sztem
(ha meg a Birmingham beleköp a levesbe, akkor Hart helyett egy nagy lóbrét kapnak jövőre remélem)

chrisred 2010.04.11. 15:48:45

@macca17: Azt eddig is tudni lehetett, hogy Aquilani árát milyen ütemezésben fizetjük ki - 2011 nyaráig négy részletben.

poolfanati 2010.04.11. 15:49:11

@macca17: csak hogy jól értettem-e. most akkor a barclays kifizetné a pool adósságait és így meg is venné a poolt. aztán meg hozna egy tulajt?
egyébként tényleg megbízhatónak tűnik a barclays...

halihalo 2010.04.11. 15:53:50

Eddig baromi szar ez a Macskák-MU meccs. Mondjuk, az eredmény jó, de reméltem, látok focit is.

Viszlat 2010.04.11. 16:05:10

Ez a bíró ma úgy jött, hogy az égvilágon semmit se fog befújni nekünk, ez már biztos.

Ferguson 2010.04.11. 16:07:45

Szánalmas ez a barbatov tényleg, szánalmas! Annyira nincs hatással a meccsekre, csak max. egy-egy mozdulat erejéig, h az már fáj :S

Viszlat 2010.04.11. 16:12:35

@Ferguson: már én sem védem, ezt be kellett volna rúgni, még igazgatni is lett volna ideje, de neki sikerült a kapusba rúgni. Scholes hatalmas passzt küldött Valenciának egyébként.

Ferguson 2010.04.11. 16:14:07

@Ferguson: tényleg, ez a szánalmas gyökér takarodjon a united környékéről is...

Ferguson 2010.04.11. 16:17:19

Komolyan mondom, már örülök, h látam, ah szenved, csetlik-botlik és csapkodja a földet ez a csirkefejű bohóc...

crouchy 2010.04.11. 16:18:13

mi az istenért adják a Blacburn-Mu-t a Poolos streamek helyén is myp2pn???

clfo 2010.04.11. 16:21:56

Berbatov a megtestesült frusztráció :p

badblood 2010.04.11. 16:24:54

No, lesz-e until we score? :)) Aztán kiderült, hogy nem... :))

Árpádka 2010.04.11. 16:25:59

Nyáron nagytakaritást X)

d3vnull 2010.04.11. 16:26:08

@Strigo a divatdrukker: tisztára mint az mu néha, nem? :D

duran6 2010.04.11. 16:26:16

És a Chelsea a bajnok, pont!

halihalo 2010.04.11. 16:27:11

@Ferguson: Épp akartam írni, hogy jobban járnátok, ha hazamenne a levezetni a Levszkibe.
De azért a Scholes-Berbatov-Neville-giggs négyes egyszerre elég nagy előny az ellenfélnek.

nordsee 2010.04.11. 16:27:16

@crouchy: Pedig érdemes nézni:) Aquilani és Maxi is 98%-os helyzetet hibáztak. Megy a tüzijáték. Fulham csak les mint a vettmalac.

clfo 2010.04.11. 16:28:54

Nem tudom megmondani mikor volt utoljára, hogy zsinorban 4 meccsen nem tudtunk nyerni TAVASSZAL...
(a hétközi BL meccset lossnak számolom, de sztem mások is)

Kibaszottul csalódott vagyok... :(

JClayton · http://bumm.sk/blog/szemtanu/ 2010.04.11. 16:28:57

Ahogy az ősi dakoták is megmondták: a Berbatov-Valencia nem csatársor, hanem életút.

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2010.04.11. 16:29:15

@duran6: Így van. Ha behúzzuk a Boltont kedden, akkor 4 forduló és 4 pont előnyünk lesz. A Spurstől vagy a Pooltól ki is kaphatunk. Mindemellett a MU is játszik még a Cityvel, ami nem lesz sima. Nagyon nem.

halihalo 2010.04.11. 16:30:04

@duran6: No, azért idén tőlük is láttunk egy 's mást... De ezzel már jóval nagyobb az esély. Így még egy vereség is belefér, vagy két döntetlen, mert a gólkülönbségünk jobb.
De a Blackburn legalább egyenlő esélyeket adott. Ellenünk 1:1, itt 0:0.

duran6 2010.04.11. 16:30:49

@Zsoca87: arra nagy összeget tennék, hogy a sziti szana-széjjel veri ezt a fostalicska unitedot.

d3vnull 2010.04.11. 16:31:08

@Strigo a divatdrukker: vagy mint... na hagyjuk, nem idegesítelek. Mindenesetre nincs ez még lefutva, he higyje senki.

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2010.04.11. 16:33:09

@duran6: Bezony, bár egyszer minden rossz sorozat véget ér (közhely1), jó csapatoknál főleg (közhely2). :D De valahogy nem látom, hogy a mostani City ne verje meg a MU-t.

Slice 2010.04.11. 16:33:21

Azért az sem teljesen lényegtelen, hogy 2. vagy 3. lesz egy csapat, mert nem hinném, hogy Fergie nagyon vágyna év elején egy oda-vissza meccsre a BL selejtezőben. Innentől legalább a 2. hely sorsa a mi kezünkben van.

Ferguson 2010.04.11. 16:33:46

@clfo: ez nem igaz, a bayern ellen nyerünk :)

Everred 2010.04.11. 16:33:58

Na, én elégedett vagyok, nagyjából erre számítottam, sőt, rosszabbra. Szerencse, hogy a Blackburn gyáva volt, miként örömteli, hogy Fergie gyorsan lekapta Giggset, amikor a második félidő elején a labdát nem tudtuk kihozni a térfélről.

Berbatov, Macheda abszolút nullák, és nagyon kellene most már egy lendületes, kreatív, labdabiztos középső középpályás, aki nem a kezdőkörből irányít, mint Scholes és nem futja le minden arra járó teknőc, mint Carricket és Gibsont, és nem szórja el úgy a labdákat, valamint jobb rúgótechnikával bír, mint Anderson.

A bajnoki cím meg már múlt héten eldőlt, ennek a meccsnek tulajdonképpen nem volt tétje.

Árpádka 2010.04.11. 16:35:04

@Slice: ŐŐŐőőő az első három automatice BL-résztvevő a top 3 bajnokságból

Everred 2010.04.11. 16:35:11

@Viszlat: jó, hát a szokásos elmaradt tizenegyest (Valencia karjának bekulcsolásánál) én már fel sem veszem. Meg a szabadrúgást, amit Park felrúgásáért kellett volna megadni a tizenhatos vonalán. Vagy amit kezezésért, szintén a vonalon.

Ezeken már nem szabad idén fennakadni.

duran6 2010.04.11. 16:35:38

csak rá kellett nézni ma united játékosok arcára, rájuk volt írva minden. Mentálisan készen vannak, sztem ennek a szezonnak lőttek. 4-5 játékost géppityuval zavarnék el, és Fergiet is megkérném hogy ugyan gondolkozzon már el, hány meg hány ordas hibát követett el el az elmúlt 1,5 évben...

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2010.04.11. 16:35:55

@Slice: Csak a 4. játszik selejtezőt, nem? Idén így volt legalábbis. A Chelsea se játszott, épp emiatt.

Slice 2010.04.11. 16:36:02

@Árpádka: Akkor én itt valamit nagyon keverek. Így rémlett a dolog, de ezekszerint hülye vagyok:D

clfo 2010.04.11. 16:36:06

@halihalo: nem gondolom, hogy komolyabb probléma lett volna idén az öregekkel (GNev kezesését leszámítva münchenben az egyenlítés előtt...)

Berbatov és Carrick teljesítménye lehangoló az egész szezont nézve eddig :(

Dimitar Frustration :p

United82 2010.04.11. 16:36:31

Mindenestre ma kiderült miért Roo kezdett féllábbal a Bayern ellen, mert Berba annyira szar h Roo féllábbal is jobb.
Hihetetlen hogy a tavasz 4 legfontosabb meccsén egyszer se hoztuk a várt eredményt.
Hihetetlen hogy nincs Ferginek B terve Rooney kiesésére.
Hihetetlen hogy még mindig van olyan PL meccs ahol Scholesy,Giggsy belső kpályával kezdünk.
És az is hihetetlen lesz ha Berba nálunk kezdi meg a nyarat, adjuk el, akár ingyen is..
Részemről az idény véget ért.
Gratula a Chelseanek a bajnoki címhez.
Az attitűdünket látva a bronzra jók leszünk.
Rooney nyugodtan pihenhet a City ellen is, semmi értelme betenni hogy lerúgják.

Ferguson 2010.04.11. 16:37:29

@duran6: azért ez elég hosszú időintervallum, én inkább nyárra vezetném csak vissza a dolgokat, de igazából tulajdonképpen két héttel ezelőttig is minden jónak tűnt...

duran6 2010.04.11. 16:38:14

@Rooney82: minden betűvel 1-etértek!

duran6 2010.04.11. 16:40:23

@Ferguson: én már tavaly nyáron ideges voltam. Kezdődött a totálisan elbaszott igazoláspolitikájával a klubnak...

Slice 2010.04.11. 16:41:07

@Zsoca87: Igen, én néztem valamit nagyon be, de hogy miért rémlik így a dolog nem tudom..
Ezesetben tökmindegy ki lesz a 2. lényegében, előnyük nem származik belőle.
Bár őszintén szólva én még kicsit reménykedem, hogy botlik a Chelsea a hátra lévő fordulókban. Pontosabban biztos vagyok benne, hogy fog, de van 1 érzésem, hogy mi sem húzzuk be a meccseinket(Mancity,T'ham).

clfo 2010.04.11. 16:41:10

@Ferguson: sztem az loss, de nézőpont kérdése :p

@duran6: másfél év mostantól számítva, az azt jelenti hogy 08 novembere óta? Olyan baromi sokat azért nem tévedett, leakasztott ez idő alatt 1 plt, 2 ligakukát, 1 klubvbt és egy shieldet:> annyira nem rossz az.

A BL döntőt és a bayern meccseket tényleg elbaszarintotta...

United82 2010.04.11. 16:41:31

@Ferguson:
Sőt a játékot leszámítva münchenben is minden jónak tűnt a 92.percig:)
Amúgy tényleg azt nem értem hogy Ferginek tényleg nem volt B terve Rooney kiesése esetén? Eddig minden évben volt valami sérülése ami miatt 1 hónapot kihagyott, most pont akkor jött el mikor a legfontosabb időszak volt, de akkor is...nem volt B terv?
Mert látva a dolgokat nem volt.

BENIARRIVO · http://forzaitalia.blog.hu 2010.04.11. 16:43:33

úgy látom, a MU-nál ez a hajó is úszik elfele.

halihalo 2010.04.11. 16:44:06

@clfo: Nem láttam minden MU meccset, talán ezért nem tűnt fel Carrick nekem, de amiket láttam, azokon az általam említettek elég szarok voltak.
Mondjuk Scholes múltjával, lehet, nem kellene erőltetni őt már. Akkor még szép emlékeik maradnának róla az embereknek.

clfo 2010.04.11. 16:44:33

@Rooney82: Berbatov volt a B terv. Tedd a kezed a szívedre és úgy mond, hogy Te (sem) gondoltad azt szezon elején(!), hogy ennyire szar lesz... :p

Én nem.

duran6 2010.04.11. 16:46:45

@clfo: évek(!!!) óta nem teljes értékű se a védelmünk, se a középpályánk, és ha valaki azt mondja hogy a csatársorunkkal is minden oké az nem kerek.... Az egyenértékű cserék teljes hiánya ezen posztokra az ami kiakaszt. Évek óta! Fergie meg a matuzsálemekkel bohóckodik...

donnelly · http://nst.blog.hu 2010.04.11. 16:47:00

@Dr Jozef Vengloš: Tény, hogy kinti tartózkodásom és látogatásaim London boroughra és Hertfordshire-re korlátozódtak, de Birmingham mérete (arányaiban) és funkciója engem Miskolcra emlékeztet, illetve mindkét helyről jöttek meghatározó rockzenekarok;)

United82 2010.04.11. 16:49:14

@clfo:
Az a baj vele, hogy csatárnak mondják, miközben mindig a térfél közepén van és osztogatja a labdákat, mintha legalábbis ő lenne maga Valderrama. Én már nem emléxem hogy a Spursben mit játszott, de ott szetem még kapuratörő csatár volt. Nálunk Pirlo féle mélységi irányító:):)

donnelly · http://nst.blog.hu 2010.04.11. 16:49:35

@donnelly: Természetesen Greater London akart lenni az, nem borough:)

Ferguson 2010.04.11. 16:51:01

@duran6: tartok attól, h sajnos nem látunk bele teljesen abba, h mi történik az igazoláspolitikával, mennyi pénz áll rendelkezésre, egyáltalán milyenek a klubnak a pénzügyi viszonyai. Lehet megmondták SAF-nak, ah a következő 1-2 évben, amíg nem konszolidálódik ez az adósság helyzet, ne verje magát nagy költségekbe, max. egy-egy játékost hozzon posztra max. 10-20 millió fontért...

United82 2010.04.11. 16:51:04

@clfo:
Az hogy ennyire szar én sem.
De azt viszont tudtam hogy Rooney kivételével nincs épkézláb csatár a keretben. Mert mint előbb is említettem Berba nem az:) Owen a ligakupa meccsekre meg nem fontos BL csoportkörmeccsekre ok, de nagy meccsekre szintén sün.

Szamárka 2010.04.11. 16:51:50

Igazából már a mai meccset sem néztem akkora lelkesedéssel, tudtam, hogy nem fogunk nyerni. Berbatovot - ha nem kell senkinek - el kell ajándékozni, semmit nem ér, 0. Jön Smalling és a Chicharito, meg remélem egy középpályás és esetleg egy kapus is. A nagyöregek is már csak hátráltatnak, ma is olyan tetü lassú volt a csapat, hogy rossz volt nézni. Ferguson meg ül és nem érti, csak dühöng.

Ferguson 2010.04.11. 16:52:40

@Rooney82: mi az, h B-terv? Azért a foci nem atomfizika :) Mit csinálhatna többet, mint h bebassza a kezdőbe berbatov-ot és / vagy macheda-t. Akkor lehetne nagyon tervezgetni, ha lenne 2-3 rooney szintű támadónk...

Everred 2010.04.11. 16:53:01

Azé' egy picit el vagyunk ám kényeztetve. Szép dolog itt sírni, hogy micsoda szar idényünk van, de időnként biz a legnagyobb csapatok is kifáradnak, ez törvényszerű. 06-09 között folyamatosan a csúcson voltunk, Moszkváig még többnyire ráadásul látványos és főleg lendületes támadójátékkal. Ez a szezon most nem sikerült már, több okból sem: nem volt megoldva Rooney pótlása, Berba nem tudta beváltani a hozzá fűzött reményeket, de ezek a kevésbé fontos indokok. Carrick gyenge szezonja, az öregek öregedése, a védelmet sújtó hihetetlen sérüléshullám, Anderson balhéja, majd sérülése (az is rosszul jött, bizony), az, hogy Hargreavesre számítottunk, de képtelenek voltak összerakni... mindez kellett ahhoz, hogy se a védelem, de főleg a középpálya ne legyen olyan erős, mint az elmúlt években.

Meglátjuk, van-e annyi pénz, hogy ezen változtassunk. Sok játékos nem kell: egy csatár, aki képes Rooney mellett, de Rooney helyett is értelmes teljesítményre, plusz egy labdabiztos, szervezni is tudó, lendületes középső középpályás. Carrick, Fletcher, Anderson, Hargreaves (?), új ember (?), Cleverley - ez egy viszonylag jó alap, ezzel már lehet valamit kezdeni. Elöl Rooney mellé Hernandez, Macheda, még egy csatár és akkor Berbatov mehet is, a védelem meg többé-kevésbé megvan.

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.04.11. 16:53:04

hát elég izgalmas meccs is lehet a City-Birmingham-ből, hisz sok a sérültünk, sőt megint rábasztunk a bemelegítéssel, mert most meg Vieira sérült le vagy kapott egy rúgást állítólag, így a padra nevezett De Jong kezd majd

17.00 , ES2, még 10 perc:)

ja a cserepadunk elég szép, 5 sajátnevelésű/akadémiai játékossal:DD

Man City:
Given, Onuoha, Kompany, Toure, Garrido, Adam Johnson, Vieira, Barry, Bellamy, Tevez, Adebayor.
Subs:
Nielsen, Wright-Phillips, Santa Cruz, Kay, Boyata, Cunningham, Ibrahim.

Birmingham:
Taylor, Carr, Johnson, Dann, Ridgewell, Gardner, Bowyer, Ferguson, Fahey, Jerome, McFadden.
Subs:
Doyle, Larsson, Phillips, Benitez, Michel, Parnaby, Vignal.
Referee: Phil Dowd (Staffordshire)

Bridge, Lescott, Richards, Ireland, Sylvinho, Petrov és most már Vieira alapból sérültek, lehet ez fog betenni a 4. helynek majd basszus

Go Man City!!!

clfo 2010.04.11. 16:53:59

@duran6: kicsit túlzol nem? :)

Az a "lyukas" védelem a PL legjobbja volt tavaly, nem emléxel a sok 1-0-val lehozott meccsekre és VDS góltalansági rekordjára?

A csatársorral alapvetően szintén nem lett volna probléma, ha Owen&Rooney nem sérült egyszerre + a bolgár nem ennyire szar..

Kapus+védelemmel nincs gond sztem, középpályán Carrick, Gibson (lőni tud, mást nem) számomra fekete ló; nincs igazi, csonttörő védekező középpályásunk (Hargreaves qrva jo lett volna a München ellen), a csatársorunk pedig nem bírta a sérüléseket...

Ha olyan keretet akarsz, amit nem veszélyeztet semmilyen sérülés, akkor nem 30 játékossal kell kezdeni a szezont, hanem 60-al, csatár posztra rögtön 8 v 10 játékost és akkor nem lesz probléma :PPPPPPPPP

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.04.11. 16:54:25

az is szép lenne, ha játéknap első gólját a City szerezné, csak ne a Birmingham City:D

duran6 2010.04.11. 16:54:44

ezzel a játékosállománnyal a következő szezonban a béka segge alatt (se) leszünk...

vadkutya 2010.04.11. 16:54:48

Hát, elnéztem a mai United-et, s túl a gyakran hangoztatott "közhelyeken" - Berbatov kontra Rooney - még egy dolgot vettem észre: ezeket a srácokat rohadtul megviselte a Bayern elleni pech. Mert az pech volt, semmi más...

értelmetlen_nevű 2010.04.11. 16:55:05

@duran6: azért a védelmetek top5-ben van nemzetközi szinten, ha mindenki egészséges. Ha Rio és Vidic jó formában van, akkor top2.

nils_h 2010.04.11. 16:55:31

Gera miért nincs padon sem?

clfo 2010.04.11. 16:56:36

Egyébként meg mit kesergünk...

Nézzetek rá a Liverpool-ra, egyből jobb hangulatotok lesz :D jövőre még az EL-t is megvédhetik annyira faszák :D

United82 2010.04.11. 17:00:25

Ok persze mind igaz ,el vagyunk kényeztetve az utóbbi időben, meg nézzünk a Poolra és egyből mosolygunk:)
De, ha már elhúzzák a mézesmadzagot előttünk (6 fval a vége előtt vezetjük a tabellát és otthon fogadjuk a második helyezettet, a BL-ben a bayernt kapjuk és a barca/inter a másik ágon van) akkor igenis qvára csalódott vagyok az elmúlt 4 meccs alatt mutatott teljesítmény miatt, amely a BAyern elleni meccs 55percét kivéve egyszerűen elfogadhatatlan volt.

A bukott Madonna a nagy didikkel Van Klomptól 2010.04.11. 17:00:27

@clfo: A gondok ott kezdődnek, hogy ha éppen nem keseregtek, akkor is csak a Liverpool viszonylatában tudjátok elhelyezni magatokat ;)

clfo 2010.04.11. 17:00:31

@Everred: Teljesen egyetértek :>

Azért a "kicsi" Owennel még számolnék jövőre a csatársorban :>

danesdzsu2 2010.04.11. 17:01:55

Na, kezdődik az esti meccs:)

duran6 2010.04.11. 17:05:00

Rooney, Valencia, Vidic, Fletch, Evra, Park, VdS, ők azok, akik magas szinten és szívvel, a belüket is képesek többnyire meccsről-meccsre kihajtani . A többiek vagy kiöregedtek (Giggsy, Scholes, Neville) vagy fejben koptak el (Ferdinand, Carrick, Berba) vagy soha nem is voltak top-játékosok (O,Shea). Játékosok kellenek, és szerintem edzőváltás. Ronaldo már elment, és mi van akkor ha Rooney sérült...? Asszem ma délután láttuk... (ja meg a bayern ellen is, az itthoni meccs pl. az év égése volt sztem)

Everred 2010.04.11. 17:07:01

@clfo: én már idén sem számoltam volna vele, de plusz egynek jó lesz.

@Rooney82: csalódottnak én is csalódott vagyok, mert valóban elhúzták előttünk a mézesmadzagot, de most őszintén, lett volna esélyünk a BL-döntőben a Barcelona ellen? Nem. Akkor meg? A Bayern ellen nagy pechünk volt, a Chelsea ellen meg Fergie elbaszta. Ennyiben egyetértek, hogy több is lett volna a szezonban, de nem sokkal. Szerintem egy Chelsea elleni iksszel sem lett volna a bajnoki cím, a győzelemre meg esélyünk sem volt.

United82 2010.04.11. 17:08:41

@duran6:
az edzőváltás jelenleg azt jelentené hogy jövőre az EL helyekért küzdenénk. Azért ekkora baj nincs:)

duran6 2010.04.11. 17:11:34

@Rooney82: sztem meg kéne, mostanában (és ezt jó tág intervallumban értem) ordas hibákat vét az öreg...
Én a tavalyi BL-döntőn már a falat kapartam, azt az elbaszott taktikát...

clfo 2010.04.11. 17:14:56

Man United assistant Mike Phelan: "...We cannot rely on Wayne, he is having an exceptional season, but this is Manchester United and other players have to show why we bought them to this club in the first place." - BBC

Akár a nevét is kimondhatta volna... :p

danesdzsu2 2010.04.11. 17:15:19

Azért az egy lapot érdemelt volna, amikor megpróbálták lerántani Piquionne-t.

rizla 2010.04.11. 17:15:41

@duran6: : DDDDD és más edző nem csak bejutna egymás után két BL-döntőbe, mint ferguson, de meg is nyerné gondolom.

halihalo 2010.04.11. 17:16:01

No, milyen MU sirató topik lett itt.
Pedig most megy a City. Pool és az FA elődöntő is...

macca17 2010.04.11. 17:17:18

@poolfanati: nem, csak kifizetik az adósságot (refinaszírozzák a klubot) - átvállalják a wachovia meg a rsb szerepét (kifizetik nekik az esedékes lóvét), és egyben keresnek vevőt is

duran6 2010.04.11. 17:18:05

@rizla: már csak a barca fanok egohuszára hiányzott ide a mai napra...

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.04.11. 17:18:52

dominál a Man City, van pár lövés is, de semmi komoly, illetve Ade egész közelről pöckölt mellé most sajnos
baromi kemény védekezéssel készült mára a Birmingham, nehéz lesz feltörni őket

danesdzsu2 2010.04.11. 17:18:56

@halihalo: Pedig az igazi sírás akkor fog majd kezdődni, amikor vdS nyugdíjba megy...

nadivereb 2010.04.11. 17:19:05

Szerintem az angolok rosszul olvasták a híreket. Kampánycsend van elrendelve, nem gólcsend.

rizla 2010.04.11. 17:19:16

@duran6: nem tudom a barca hogy jön ide, de te tudod.

Szamárka 2010.04.11. 17:20:20

@Rooney82: Nem biztos, hogy az baj. Ezt a csapatot el kell vinni egy irányba: vagy költekezni kell, és azzal halogatni a fiatalítást, vagy pedig újra kell építeni a csapatot. Pénz nincs, tehát maradt az utóbbi lehetőség, de azt Ferguson nem meri meglépni, pedig anyag lenne hozzá bőven, hogy ismét összerakjon egy sikercsapatot. A skótot ismerve nem lepne meg, ha jövőre az első bajnokin a kezdő 11-ben találnám Neville, Scholes, Giggs és Berbatov nevét...

rizla 2010.04.11. 17:20:27

@duran6: egyébként röhejes ahogy rinyálsz, ha nem tudnám, hogy MU-drukker vagy, azt hinném, hogy schalke kb. jaj ferguson mennyi hibát elkövetett, küldjük el, brühü. mióta vagy MU drukker? két éve? de most komolyan. évek óta a csúcson van az MU, abszolút várható volt egy átmeneti idény. esetleg kettő. na bumm.

Domingo 2010.04.11. 17:20:43

@duran6: Ja, hogy már az alapján válasszuk meg, hogy ki reagálhat a kommentekre, hogy melyik csapatnak szurkol? Még legyen ő a hülye, mert rámutatott a tévedéseidre, nem? :)

macca17 2010.04.11. 17:22:57

@Everred: mondjuk, nekünk sincs, csak egy igazi befejező csatárunk

duran6 2010.04.11. 17:24:05

@rizla: rászolgálsz a nevedre.

Rico1: no comment.

Everred 2010.04.11. 17:26:30

@rizla: vagy több is lehet, mint egy vagy kettő, ha nem sikerül megszabadulni az adósságoktól. faszomat a Glazerékbe meg a világválságba is.

rizla 2010.04.11. 17:27:09

@duran6: rossz csapatnak drukkolsz, tudok neked egy megfelelőbbet.

rizla 2010.04.11. 17:28:45

@Everred: ebbe én nem látok bele, majd kiderül, de az biztos, hogy fergusont elküldeni egy gyenge év után, miután ebben az évtizedben is összehozta a maga korszakos csapatát (irónia nélkül mondom), nagyon vicces vélemény. egyébként rooney eleve B-terv. berbatovban meg jó hogy bízott 30 millió kicsengetése után, nem volt sok választása, hát hiába sajnos, tévedett, van ilyen.

Ferguson 2010.04.11. 17:29:28

Én a Főnök helyébe lépnék egy merészet. Eladnám berba-t (egy középcsapattól azért be lehetne zsebelni érte 10 millát legalább...). Jövőre ott lesz owen úgyis, aki nem rosszabb, sőőőt. Ezenkívül le kéne húzni a real-t v. akárkit vidic-ért annyi pénzzel, amennyit nem szégyell érte (20-25 millát legalább...). Jobb szélre ott lesz rafael, középen meg lesz o'shea és rio. Meg egyébként is, fasza védőket a PL-ben is lehet olcsón igazolni. Ehhez a berba és vidic pénzhez még hozzá kell csapni egy kicsit és jöhetne egy világklasszis támadó rooney mellé v egy középpályás. Bár inkább támadó kéne, mert ennek a carrick, fletcher, valencia, nani középpályának (anderson-al, giggs-el és hargreaves-el kiegészülve) azért adnék még egy esélyt...

Domingo 2010.04.11. 17:32:58

@Szamárka: Nem is nagyon lehetne a szemére vetni, hogy nem zavarja el a szélrózsa minden irányába a játékosait, akik 3 éven keresztül a csúcson tartották a MU-t. Várható volt, hogy megakad egyszer a gépezet és a körülmények is azt súgták, hogy az idei szezonban fog ez megtörténni, hiába gyengültek a vetélytársak is.Persze lehetséges az is, hogy innen is behúzzák, aztán ezt az egész sírás-rívást el lehet halasztani jövő ilyenkorra.

England win The Ashes! 2010.04.11. 17:33:02

@donnelly:

Nekem semmi problémám Birminghammel, jópárszor jártam már ott, a belvárosa nagyon szép és kellemes. Az általam említett út viszont, hmm. :)
Kb. 5 mérföld hosszú, busszal mentem egy ismerősömmel, az utca mindkét oldalán indiai, pakisztáni és arab boltok, megszakítva pár lengyellel. Mikor kiszálltunk, esküszöm, nem viccelek, fehér embert nem láttunk, mintha valahol a Közép-Keleten jártunk volna. Viszont nagyon barátságosak voltak az ottaniak, azt sem szabad elhallgatnom. De azért éjszaka nem sétálnék arra.

Árpádka 2010.04.11. 17:34:20

@Ferguson: A védelemben meg ott van még Evans meg Brown, a Gibbson gyerekből is lehet valami- de azt tartom hogy egy jó irányitó meg egy csatár kellene.
@Everred: +100

nordsee 2010.04.11. 17:35:08

@Ferguson: 'Iszen ott van már az új mexikói gólgyárotok.

nils_h 2010.04.11. 17:35:08

@Ferguson: Az Aston Villát úgyis lerabolják minden évben, onnan lehetne válogatni :)

Everred 2010.04.11. 17:36:34

@rizla: én ezzel egyetértek, épp azért tovább is fűztem már a gondolatot, egy percig nem gondolnám, hogy SAFit el kellene küldeni. Csak félek attól, hogy nem véletlenül nem igazolt komolyabban a múlt nyáron.

Bár állítólag Tevez is kapott végül egy ajánlatot (hálistennek addigra már eléggé meg volt sértve ahhoz, hogy ne fogadja el), meg Benzemával is próbálkoztunk, szóval lehet, hogy tényleg volt pénz, csak minden kiszemelt túl drága lett volna, a fasz tudja.

nordsee 2010.04.11. 17:37:38

Na Pacheco váltja N'Gogot...

SamS 2010.04.11. 17:37:55

@Ferguson: Owen? Most ugye viccelsz? Akkor már inkább Macheda vagy az új mexikói srác.

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.04.11. 17:38:07

kaptunk egy 11-est

de csak ki ne hagyjuk

Szamárka 2010.04.11. 17:38:28

A mexikói srácban van fantázia szvsz, nyártól pedig Smalling (Fulham, belső védő) is a Unitedé. Vidicet én is örömmel eladnám szemtelenül sok pénzért, nem lesz még egy olyan éve, mint a 2008/2009-es.

nils_h 2010.04.11. 17:38:36

Nézi valaki a pool meccset? tényleg egykapuzás folyik?
A statisztika elég durva:
20 Shots 1
10 Shots On Target 1
34 Crosses 5
9 Corners 1
Ilyenkor szokott jönne egy Fulham gól :)

Everred 2010.04.11. 17:38:40

Ordas kamubüntető a Citynek.

Valami ilyesmire számíthatunk jövő héten is.

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.04.11. 17:39:23

Tevez!!!!!!!!!!

21 gólos

és meg is van a játéknap első gólja:)

remélem ez az utolsó is ma akár:DD

macca17 2010.04.11. 17:41:31

@nils_h: nézem, és ideges vagyok...

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.04.11. 17:41:48

Onuoha
yeahhhhhhhhhhhhhhhh

2-0

húúú de kellett ez:)

@Everred: csak nehogy 30 perces hosszabbítás legyen majd, ha nem a MU javára áll majd a meccs;)

nem volt ez akkora kamu, na meg hányat nem adtak már meg nekünk idén...

nordsee 2010.04.11. 17:43:33

@nils_h: Pont azon lamentáltam, hogy az lesz a szép, ha a Fulham betalál, de így még az egy pont is égő. Megdöbbentő mennyire nincs a pályán a Fulham, félpályán alig jönnek át.

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.04.11. 17:43:43

faszom, ez meg akkor lesgyanús gól, de nagyon lemaradtunk róla, 2_1

nem lesz olyan sima mégse...

ha 2-0-ról elkúrjuk meg is érdemeljük az 5. helyet

nils_h 2010.04.11. 17:44:04

@Everred: @crazy_horse: kívülállóként mondom: kamu volt.

Domingo 2010.04.11. 17:44:29

@Ferguson: Owenre én már nem igen építenék. Padmelegítőnek teljesen jó, de szerintem a MU egy kicsit nagyobb szintet képvisel annál, hogy vele végződjön a kezdő XI névsora.

Vidicet eladni kapitális faszság lenne. Ugyan minek bontanád meg a világ egyik legjobb hátvédkettősét? Azért, hogy kicseréltesd az ablakokat, nem veszed ki a vasat a betonfalból.

Berbatovért lehet hibáztatni az öreget, de akkor kellett neki egy támadó, pénze volt dögivel, ezért megvett egy PL-ben bizonyított, jónak tartott csatárt. Nem hiszem, hogy sokan gondolták volna, hogy ilyen ekkorát bukik a mutatvány. Speciel én nagyobb hülyeségnek tartom, hogy megvette Diouf-ot, meg ezt a mexikóit.

Egy középpályásra mindenképpen szükség van, de jogos lenne a kérdés, hogy hol talál elérhető áron olyan klasszis játékost, aki ezen a MU-n ténylegesen lökni tud és fazont szab a gárda játékának. 2010-ben már egy kicsit erős, ha a bajnoki hajrában a Scholes - Giggs kettőssel kell pofozkodni a középpálya tengelyében, azonban azt nem tudom elképzelni, hogy Carricknek még egy ilyen fos szezonja legyen.

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.04.11. 17:44:35

na leszopom magam, ADEBAYOR:DD

Burnley ellen is így volt, csak akkor a meccs legelején:D

Ferguson 2010.04.11. 17:46:49

@SamS: @Rico1: ki mondta, h építenék rá? Cserének tökéletes a PL-ben...

oldelvis 2010.04.11. 17:47:11

mu szurkoloktol kerdeznem: nani jo player lett?
csak arra emlekszem regebbrol hogy rohogtem rajta nonstop. azota sokszor hallom hogy nyomja rendesen, ez igaz? lehet ra epiteni komolyabban?
peace

Domingo 2010.04.11. 17:48:00

@Ferguson: Egy EL helyért harcoló csapatban biztos.

macca17 2010.04.11. 17:48:49

az a durva, h fürtökben mennek az emberek el az anfieldről...

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.04.11. 17:49:15

igazából van egy vételi ajánlatuk Glazeréknek. be kéne bukni a szezont, hátha elpasszolják a kócerájt :).

Árpádka 2010.04.11. 17:50:28

@Rico1: Gólt rúgott a Liga-kupa döntőben , a városi derbin ő döntötte el a meccset Wolfsburgban rúgott egy mesterhármast- tavaly egész idényben sérült volt meg idén se volt mindig egézséges- csereként egész jól beválik:)

Domingo 2010.04.11. 17:50:33

@macca17: Én már azon is csodálkozom, hogy egyáltalán kimennek.

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.04.11. 17:50:38

kerestem gyorsan egy sztrímet a Pool meccsre, ki kell drukkolni a döntetlent:)

Everred 2010.04.11. 17:51:52

@oldelvis: ja, eléggé beindult. Ma sem volt rossz, bár voltak furcsa megoldásai. Az Arsenal, a Bayern és a City elleni teljesítménye is nagyon meggyőző volt, én számítanék rá - meg hát úgy fest, az öreg is, elvégre szerződést hosszabbított a jó portugál.

macca17 2010.04.11. 17:52:44

fax kivan, basszus. mintha benítezt nem is érdekelné a pl...

Ferguson 2010.04.11. 17:54:30

Na mentem szavazni, neh lekéssek róla :) Üdv mindenkinek! Go MU!

Pool Sándor 2010.04.11. 17:54:59

@macca17: Lehet, hogy tényleg nem is érdekli...

nordsee 2010.04.11. 17:55:02

@crazy_horse: Nem kell, Benítez intézi nektek.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.04.11. 17:55:20

most nézem a mu összefoglalót. valencia mit hagyott ki... berba gólpasszából.

macca17 2010.04.11. 17:55:37

@Rico1: az nem az anfield, és nem a pool lenne..
@Pool Sándor: akkor meg menjen a búsba

nils_h 2010.04.11. 17:56:53

@macca17: érdekelte valaha is? :)

Árpádka 2010.04.11. 17:57:55

Mikor fogják Benitezt kirúgni? Megvárják amig az EL-indulás is elúszik?

nils_h 2010.04.11. 17:59:34

@macca17: nem azt akartad írni, hogy olyan, mintha benítezt nem is érdekelné a BL?

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.04.11. 17:59:38

huh ez a Pool botlás nagyon kellett, így ha maradék 4 meccsüket nyerik, akkor maximum 68 ponttal zárhatnak, de ebben benne van a Chelsea elleni meccs(na meg Hull, Burnley, WHU asszem, szóval a Chelsea meccs dönt itt alighanem)

City-nek olyan 68-69-70-et jósoltam, de ahhoz meg kell ütni még a Villa-t a WHU-t idegenben utolsó körben, és a köv. két meccsen a MU és Arsenal jön, nem szabad 2-szer kikapni
ha ma nyerünk van már 62 pont és 5 meccs még, igaz 5 nagyon nehéz meccs

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.04.11. 18:01:03

a pool-nál tulajdonosváltás lesz. benitez menni fog, féléven belül.

macca17 2010.04.11. 18:01:44

@nils_h: az mondjuk igaz :) mindkettő, amit írtál. úgy látszik, megtalálta az igazi érdeklődési területét. az el-t...

Domingo 2010.04.11. 18:01:52

@Árpádka: Nem fogják kirúgni, mert akko ki kéne fizetni a szerződés lejártáig hátralevő bérét, ha jól tudom. Sok píz az szerintem.

nils_h 2010.04.11. 18:05:00

@Rico1: tényleg kemény dió, de sztem is menni fog.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.04.11. 18:06:35

@anonim222 [semleges néző]: mondjuk, egy-két nagyobb név eladása is szóba kerülhet. mivel a tulaj új, lesz pénze kirugni, vagy eleve az új tulajdonosok miatt megszabadulnak tőle ingyé (beniteztől).

nils_h 2010.04.11. 18:07:51

FAkapról tudunk valamit? Woland hol van? Data? Remélem hosszabbítás lesz...

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.04.11. 18:11:24

De Jong van veszélyben, mert 9 sárgánál tart, ha ma kap 1-et, akkor ki kell hagynia épp a MU és Arsenal elleni meccseket

de mondott vmi olyat a kommentátor, hogy pont április közepén törlik el ezt a szabályt(vagy változik a dátum vmi ilyesmi), és utána már nem gond a 9 sárga, mert 15 kell majd...

viszont ha mégis kap 1 sárgát ma, akkor szarban vagyunk, mert Barry az egyedüli egészséges középpályásunk (+Ibrahim és Scott Kay stb.:D)

nils_h 2010.04.11. 18:11:40

@anonim222 [semleges néző]: Torresért azért elég nagy marék pénzt lehetne kérni. És elég sok helyről hiányzik egy frankó csatár. Biztos beleférne egy Berbatov-Torres cserébe! Vagy a Berbatov-Tevez csere sikamlósabb lenne? Esetleg egy Berbatov-RobbieKeane?

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.04.11. 18:14:54

@nils_h: hát, torres jó, a egzotikus cserebere nem fog szóba jönni szvsz. csak a money. benitez szerint vagy 4 meghatározó játékost kéne venni.

nils_h 2010.04.11. 18:17:34

@anonim222 [semleges néző]: nagyon sokat ér, nincs aki kifizesse azt a temérdek pénzt. Talán a Reál. (vagy a City)

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.04.11. 18:20:46

@nils_h: Berba-Tevez cseréért imádkozom minden nap:DD

és még a City fizetne 30 millát:)

danesdzsu2 2010.04.11. 18:25:32

Nem hiszem el, egyszerűen semmi sem sikerül.

nils_h 2010.04.11. 18:26:41

@crazy_horse: nézem ezt a Tevez szabadrúgást, és meg is értem :)

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.04.11. 18:35:48

OMG Onuoha magát leindította és be is fejezte 4-1:)

hát ez már valami

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.04.11. 18:50:39

Adebayor egy elég sima lefordulással elment, a védő Ade-t nézte, Ade meg a labdát inkább:)

5-1

Adebayor már 13 gólos a PL-ben, elmúlt 2 meccsen 4 gól, remélem ez a formája kitart még pár meccsig, mert eleve 20 körül vártam, csak betett neki pár dolog idén...
(7 meccsnyi eltiltás, ANK, togoi lövöldözés...)

nils_h 2010.04.11. 18:54:59

Fakapon hosszabbítás, ó igen!

d3vnull 2010.04.11. 19:08:03

Már nem, hajrá Pompy! :D

d3vnull 2010.04.11. 19:08:48

Márminthogy már nem 0-0 :D

Everred 2010.04.11. 19:11:24

Szerintem ez teljesen szabályos gól volt. El kéne már felejteni, hogy ha valaki a kapus közelébe mer menni, akkor az szabadrúgás.

danesdzsu2 2010.04.11. 19:29:36

Oké, nem szeretek bírózni, meg nem ezen múlt, de ez azért nem semmi....

Domingo 2010.04.11. 19:30:37

Kevin Prince kivégzi a csirkéket.

WoloW 2010.04.11. 19:34:13

ez nem semmi volt, se a MU nem győzött, se a Pool, ez nagyon durva
forduló győztese világosan a Man City (na meg az Arsenal és a Chelsea is:D), így a 4. hely tényleg abszolút közelségbe került a City-hez

3 db 0-0-ás meccs, majd jön a City és vágnak 5-öt, a múlt heti 6 után:), ráadásul egy olyan birmingham-nek ami még nem kapott ekkora pofont és lehetett volna ez 5-nél több is, nagyon durva

Mancini szépen összerakta ezt a támadóalakzatot, Johnson játéka valami elképesztően tetszik, nagyon jól cselez, és meg is csinálja a cseleket, remekül ad be, szögletei sokszor veszélyesek, nem is beszélve arról, hogy fiatal, angol stb.
Adebayor-t is élmény nézni, mikor jó kedvvel játszik, hát még Tevez, bár ma annyira nem volt jó
és pont a szezon legfontosabb részében kezdik ezt a gólözönt, megérdemlik a 4. helyet ha behúzzák

Pool-t nem értem, Benítez-t sem, sztem még így sem ennyire gyér ez a csapat, ennél még így is jobban kéne játszaniuk
de ha a 4. hely nem lesz meg, ami már esélyes, akkor nagy változások lesznek, fene tudja hogy pozitív irányba vagy nem...

MU konrétan sztem elbukta a bajnoki címét, a manchesteri városi derbire X-et tippelek, de akkor 3 fordulón belül 9 pontból csak 2-t gyűjtenek, ezt a Cheslea köszöni szépen és viszi az 1. helyet

Spurs meg mi a rákot csinált?:)
0-2?:))
jó mondjuk a 4. helyre van még esélyük, de nem értem hogy kúrhatták el az FA döntőt

Woland 2010.04.11. 19:35:30

grat a Pompey-nak, megerdemeltek.

halihalo 2010.04.11. 19:38:26

Minden tisztelet a Portsmouthnak. Ilyen helyzetben is így küzdeni, ez igen! Azért Grant is tudhat valamit.

Domingo 2010.04.11. 19:39:39

@halihalo: Szerintem ezt neked elsőkézből kellene tudnod. :)

WoloW 2010.04.11. 19:39:41

@WoloW: nem beszélve arról, hogy a Chelsea köszönni szépen a Spurs mai kiesését is, mert így kicsit esélyesek a döntőben:)

duplázásnak tűnik ez ebben a pillanatban

nadivereb 2010.04.11. 19:50:32

@halihalo: Így megvan az EL-indulás. Azért bevételi oldalon az nem akármi a klub jelenlegi helyzetében.

halihalo 2010.04.11. 19:54:08

@Rico1: Oké, de ez azért minőségileg más helyzet. Kiestek, pontlevonás, fizetés alig, és mégis...

WoloW 2010.04.11. 19:54:51

@nadivereb: ha nem nyerik meg, akkor is jár már EL-hely?

nem a bajnokságban ugrik egyet a sor? (6. mellett a 7. is)?

nadivereb 2010.04.11. 20:08:38

@WoloW: Nem, úgy szokott lenni, hogy a kupamásodik indulhat, ha a kupagyőztes a BL-ben indulhat. Hogyha a kupagyőztes csak EL-ben indulhat, akkor a kupamásodik nem (ez azért van, mert ilyenkor a kupagyőztes a kupagyőzelem jogán indul, nem pedig a bajnoki helyezés jogán).

Everred 2010.04.11. 20:19:39

@nadivereb: így van, plusz hozzá kell tenni, hogy a zavart Angliában a Ligakupa okozza e téren, ugyanis ott más a szabályozás: a Ligakupa döntőjének vesztese akkor sem indulhat az EL-ben, ha a győztes három BL-helyet is szerzett a bajnokságban. Tehát pl. idén és tavaly is a Ligakupa győztesét illető EL-indulási jog a bajnokság hatodik helyezettjéhez került.

Mourinho már nem a király 2010.04.11. 20:23:20

nso szerint:
"A Portsmouth hiába vívta ki a döntőt, az már biztos, hogy nem indulhat a 2010–2011-es Európa-ligában, mivel a csődhelyzet miatt nem kért (és nem is kapott volna...) európai kupaszereplésre jogosító licencet az UEFA-tól. "

pff

nadivereb 2010.04.11. 20:25:08

@Anthony (kick-ass): Jééézus. Na ez ciki. Csórikáim.

Strigo 2010.04.11. 20:34:58

@duran6: "Játékosok kellenek, és szerintem edzőváltás."

Edzőváltás, bazzeg, persze. 24 év után, mert csak egy ligakupát nyertünk. Hozzászoktál a jóhoz nagyon. BL 8 közötti kiesés, harc a bajnoki címért, mindezt úgy, hogy nyáron távozott az aranylabdás a csapattól, és kulcsemberek voltak sérültek hosszú ideig.
Megjegyzem, az Ewood Parkban ez ellen a focigyilkos Blackburn ellen a Chelsea sem tudott nyerni. Csak a 16-oson belül volt 5-6 vitatott eset (egyik sem volt tizi szerintem), de az egész pályán ütöttek-vágtak mindenkit. Berbatovot Grella pl 20 méteren keresztül rugdosta, nem csodálkozom, hogy nem volt túl sok kedvük focizni a fiúknak (pláne egy ilyen BL-kiesés után). Ferguson megpróbálta azokat az embereket játszatni, akikben nincs benne a hétközi kudarc. És a játékkal nem is volt olyan nagy gond, persze a helyzetkihasználást leszámítva.
Ne aggódj, Ferguson megoldja, és nyáron venni fog egy sztárjátékost. Olyat, aki több poszton is bevethető. Villára tippelek, de őt nem könnyű megszerezni.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.04.11. 20:51:17

azért változnak a dolgok, ahogy múlik az idő. jelenleg a MU az ánglius bajnokság "állatorvosi lova". egy hét alatt kipukkadtak. nice. az ő pénzük kicsit sistergősebb, mint a pool-é; nem véletlen, hogy a Barclays sietett ott (pool) beavatkozni, mégiscsak kb harmadannyiből megússzák a kölcsön restrukturálását. tán még hasznuk is lesz. ;)

man city 2010.04.11. 20:51:32

ezt a napot nem írhattam volna meg jobban, mint ahogy történt

MU-szopás, yep, go-go Chelsea
Pool nem nyert, ezért óriási grat a Fulham-nek, nagy szolgálatot tettek
Spurs hosszabbításban, jól elfáradva kiszopott, a karma Harry, a karma...
elszedni az összes jó játékost a Pompey-tól, aztán letérdelni nekik, gyönyörű:)

Man City pedig nagyon elverte a Birmingham-et, ezzel megerősítve a 4. pozíciót, rápakolva az óriási nyomást a Spurs-re szerdán, ahol egy friss(ebb) Arsenal remélhetőleg nem fog leszopni
zsinórban 3 meccsen 14 lőtt gól és 2 kapott gól
lőtt gólok: Tevez, Tevez, Tevez, Adebayor, Bellamy, Tevez, Vieira, Kompany, Adebayor, Tevez, Onuoha, Adebayor, Onuha, Adebayor...
lehet, hogy kamu, de állítólag Tevez elmúlt 20 meccsén 19 gólt lőtt(csak a bajnokságban)
gólkülönbségben is a 4. legjobb csapat vagyunk már a Spurs előtt, és meg lesz a 70 rúgott gól is, talán a 80 is nagy nehezen

Pool-nak van 1% esélye, az is csak akkor, ha 4 meccset nyernek mostantól, ez se biztos, hiszen még leamortizálódhatnak az EL meccseken is
Spurs-nek ki kell szopnia a köv. 3-4 meccsen, Villa-nak adok 10% esélyt is akár,

de igazából minden a City kezében van, még akár az is, hogy kivegyük a bajnoki címre törők közül a MU-t:D, meg az Arsenal-t is 1 héten belül, bár ez már olyan csoda lenne, amilyen még nem nagyon volt

@crazy_horse:
"ja a cserepadunk elég szép, 5 sajátnevelésű/akadémiai játékossal:DD"

én 6-ot számoltam a 7-ből:)
vagy SWP már túl öreg ehhez?:D

nem lesz 68 pontja a Pool-nak, csak 66 kb., ez 5-6. hely

a City meg biztos CL spot-os 69 ponttal sztem is, tehát kell minimum 7 pont 5 meccsből (amiből 3 hazai)
és meg is csináljuk, ha mi nem, majd Tevez meg Ade:D

____
Berbatovot meg senki se szidja, hisz ő az "unsung hero":DD

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.04.11. 20:53:14

@anonim222 [semleges néző]: ja, és fentebb írtam, miket hagytak ki... és Berba jól játszott az összefoglaló alapján. setét erők munkálkodását érzem. (vicc).

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.04.11. 21:26:08

norvég vers után az eredményeket látva kiderül, hogy kezd beérni Wenger munkája, hatalmas edző, a legnagyobb.

Woland 2010.04.11. 23:39:47

@nadivereb: @WoloW: @Anthony (kick-ass):

valtoztak a szabalyok az FA-kupas nemzetkozi indulassal kapcsolatban. ket eve mar nem csak a Ligakupa donto vesztese nem jogosult az EL-re hanem az FA kupa donto vesztese sem. barki is az ellenfele.

ettol meg szopas ha igaz az NSO infoja a Pompey-rol.

vadkutya 2010.04.11. 23:59:31

@Woland: Ment válasz a mailre... :)

YNWA · http://majmedence.blog.hu/ 2010.04.12. 10:47:47

nemhiszem el, a tegnapi meccs miatt mi a szarért Benitezt szidjátok??? most komolyan.. rengetegszer megérdemelte,de tegnap? Ő szórakozta el megint a helyzeteket? És most a mentális felkészítésre sem lehet fogni, mert a mezőnyben nagyon folyt a játék, a passzok..

Az első félidőben baszottjól játszottunk, Józsi és Torres nélkül is, és a második és teljesen korrekt volt.. a Fulhám meg 11 emberrel védekezett a 16-oson belül... ezzel nagyonsok csapat nemtudott volna mitkezdeni...

ezvan..

YNWA · http://majmedence.blog.hu/ 2010.04.12. 11:58:25

amúgymeg végre újra játszott nagy kedvencem Pacheco! :)

sokat látok benne, remélem ki is jön jövőre :)

szferi 2010.04.12. 12:06:32

@YNWA: talán ha benayoun és kuyt kezdett volna... ezt most egyértelműen rafa baszta el.

YNWA · http://majmedence.blog.hu/ 2010.04.12. 12:21:03

@szferi: néha szegény Kuyt is pihenhet, sztm elég offon van..

amúgymeg miután beálltak, nemlett jobb semmivel sőt, pedig kaptak időt... a kezdőcsapat az első félidőben sztm kurvajól játszott.. csak nemment be semmi

egyszóval nekem tetszett a kezdő, Aquliani is jóltolta

Lezuzius 2010.04.12. 13:26:48

@Woland: Azert meg nincs lejatszva a indulas/nem indulas dolog:

Portsmouth are set to appeal to the Football Association as they attempt to win a place in the Europa League for next season. And administrator Andrew Andronikou revealed to ESPNsoccernet that Pompey's unexpected FA Cup win could led to a takeover bid.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.04.12. 14:15:52

Szerdán az Örsön a sugárban 9től meccsnézés?

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.04.12. 15:19:01

@man city: igen, 6 volt az az 5, már-már Barca-nak éreztem a csapatot néha:D
és ebben még nem is voltak benne az u18-as csapatban remekül teljesítők/nagy reménységek

lehet elég a 68 is, de lehet hogy 70 is kellhet, mondjuk ami biztos az a 62 pont egyelőre, többi meccsünk már rohadt nehéz, a MU/Arsenal ellen simán elfogadnék a 2 meccsből 3 pontot, minthogy esetleg 1 se legyen:)
abban reménykedem, hogy a Chelsea jó a Pool ellen egy X-re és akkor 10 pontjuk lesz a Pool-nak még 66-on fognak zárni ebben az esetben

amúgy március elején amit jósoltam az 69-66-66-66 volt a City-nek 69, többieknek 66:)
okoskodni lehet, hogy most ki hányat gyűjt még, de bármi lehet, pl. Spurs-nek is van még 2 fix meccse fogadják a Bolton-t, mennek a Burnley-hez, ez 6 pont nagy valószínűséggel, tehát minimum 64 pont elég 2-szer meglepetést okozniuk a top3 és már van 70 pontjuk, + még mi is játszunk velük egy 6 pontos meccset
ha vernénk a MU-t még akkor sincs ez lefutva, de ez meg eleve pokol nehéz lesz, mert úgyis felszívják magukat hiába vannak szarabb formában

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.04.12. 15:26:49

én is úgy tudom, hogy alapból csak az 5. hely ér EL-t, illetve a két kupasorozat
amit ha olyan nyer, aki eleve BL/EL-ben indulna, akkor a 6. hely is EL-t ér, és még a 7. is, ha mindkét kupasorozatot olyan nyeri...

pl. tavaly a MU nyerte a Liga-kupát, a Tottenham volt a 2., de nem indulhattak EL-ben
bár ez lehet pont nem jó példa, mert a Fulham lehet nem is a 7. helye miatt indulhatott, hanem a fair play táblázat miatt, ahogyan 1 évvel korábban a Man City is, a Fulham-ére nem emlékszem

ha a Portsmouth megnyeri a FA-t, akkor indulhat, ha nincs ennek más adminisztrációs oka...
ha nem, akkor meg a 7. helyezett a PL-ben sztem
de még az is lehet, hogy angol csapat nyeri az EL-t, és akkor a vége az lesz, hogy 10 angol indulhat az EL-ben:D

Lezuzius 2010.04.12. 16:02:21

@crazy_horse: ennek ellent mond ez:

With fellow FA Cup finalists Chelsea already assured to be in the Champions League next season, under normal circumstances Portsmouth would automatically be allocated a place in Europe's secondary competition. But, with Pompey in financial turmoil, they did not apply for a UEFA licence before the March 1 deadline and as such are not eligible to play in the Europe.

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.04.12. 19:05:01

@Lezuzius:
hát akkor lehet, hogy mégis:)
de így akkor mégis a 7. helyezetthez fog csúszni sztem az EL hely, tehát 5-6-7. helyezett fog EL-ben indulni, csak azt nem tudom, hogy akkor mi van, ha angol nyeri idén az EL-t, mert az meg alapból bejut akkor

más:

tegnapi Man City meccs góljai külön:

vodpod.com/watch/3409282-manchester-city-vs-birmingham-highlights-51

és egy hosszabb, bő negyedórás összefoglaló a meccsről, helyzetekkel, stúdióelemzéssel(Keown -->Tevez?D):

www.footytube.com/video/manchester-city-v-birmingham-city-39537

Onuoha gólját érdemes megnézni, saját magát indította le, valszeg nem volt tudatos, de a védőket nagyon meglepte:)
Ade 2. gólja is remek volt, mert labda nélkül fordult le a védőről, de addigra már ott volt a labda is:)

+Onuoha fejes gólját úgy néz ki Tevez-nek ítélték, mert egy kicsit beleért a labdába, így nem 21, hanem már 22 gólos a PL-ben:)
tegnap mondták is, hogy elvileg az első dél-amerikai játékos a
PL-ben, aki 20 fölé jutott
go Carlitos!!!

sedre 2010.04.12. 19:15:09

@YNWA: csak az a bajom, hogy el kéne végre dönteni, hogy az EL-t nyomjuk meg rendesen, vagy a negyedik helyet. a Spurs még ki fog jönni előlünk, de a Cityben nem látom, hogy negyon hibáznának. nekünk meg ez volt most a 2. és kezdünk nagyon lemaradni...

Slice 2010.04.12. 19:33:17

@crazy_horse: Látványos meccs lehetett összeségében, a gólok is szépek voltak többnyire, de ordas nagy védelmi hiba volt Onuoha gólja is és Ade 2. góljánál amikor lefordult a védő enyhén elszámolta a labda ívét. A 11-es szerintem kamu volt, de egyértelmű, hogy nem ezen múlott.
Érdekes ez az idei City. A szezon felében elhiteti mindenkivel, hogy képesek bárkit szétverni legyen az Chelsea,Arsenal vagy akár kisebb csapat, a másik felében pedig elképesztően amatőr dolgokat művelnek. Ha így folytatódnak ott a munkálatok 1-2 év múlva komoly bajnokesélyesek lehetnek szerintem.

undertow 2010.04.12. 20:09:07

hát ez nem kicsit bruhahaha
agent b, kérjen pár tippet agent w-tól vagy agent z-től, és jó munkát :D

business.timesonline.co.uk/tol/business/movers_and_shakers/article7094830.ece

Martin Broughton, former chairman of the British Horseracing Authority, might be expected to feel more at home on the turf than on a football pitch. But the new chairman of Liverpool FC just enjoys being at the heart of the action.

Mr Broughton is expected to be formally appointed this week after Barclays Capital was hired to sell the financially troubled Premiership club.

The Chelsea season-ticket holder will be dealing with Liverpool’s warring owners, Tom Hicks and George Gillett, and its disgruntled manager, Rafael Benítez, but the heat of battle is nothing new to him. As chairman of British Airways, the conflict-torn carrier, since 2004, he is the favoured negotiator of Tony Woodley, the Unite union’s joint general secretary, who describes him as “more sensible” than Willie Walsh, BA’s chief executive

undertow 2010.04.12. 20:26:20

@Woland:
szégyellje magát a spurs, ezzel szabotálta az érdekesebb döntőt, sokkal nagyobb durranás lett volna egy londoni derby.

rowi 2010.04.13. 09:14:39

@Slice:
én inkább azt néztem, hogy a mérlegek alapján a City az IDEI bajnokesélyét az őszi ipari mennyiségű döntetlennel lőtte el...

szferi 2010.04.13. 11:09:47

@sedre: a fulham elleni lötyögés alapján egyértelmű, hogy az EL a prioritás

szferi 2010.04.13. 11:11:48

@Woland: sztem az éven ez megint változott, FA Cup ezüstérmese jogosult az EL-re.

balu11 2010.04.13. 11:21:06

nem is árt a Poolnak, ha idén jó alaposan felméri az EL-t, így hasznosíthatja majd a tapasztalatokat jövőre...

(egyébként én nekik drukkolok a 4. helyért, de sztem a Fulham elleni nemgyőzelemmel elúszott)

sztem a bajnokság is eldőlhet holnap estére - ha a Chelsea nem hibázik ÉS az Arsenal nem nyer, akkor túl sok jó eredmény jött mostanában össze a kékeknek ahhoz, h ne nyerjék meg

a fentiek szerinti menetrendben nem lesz a Chelsea mögött 3 ponton belül csapat, ami nagyon megnyugtató lehet a hajrára, még akkor is, ha két reális riválisod van, és a sorsolásod sem egyértelműen könnyebb + 4 meccs már nem sok...

mindezektől függetlenül GO GUNNERS (főleg holnap)

jawbone 2010.04.13. 11:23:41

tovabbra is pompasan szorakozom azon hogy azt az amugy is szerencsetlen Arsenalt itt rendszeresen ARSE (=segg)-nek emlegetitek

kulonosen mikor 1-1 kulonosen szakerto szurkolojuk teszi ezt
muhaha

BruceWayne 2010.04.13. 14:45:27

OFF: komoly, hogy a Barca és Inter hír mellett az uefa.com nyitólapján van riport a PL3-at is megjárt
fradis Eldingről
www.uefa.com

www.uefa.com/memberassociations/association=hun/news/newsid=1475370.html#elding+finds+mojo+ferencvaros

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.04.13. 15:13:19

Van Persie back in squad for Tottenham game

.com

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2010.04.13. 15:18:21

@jawbone: Gondolom a nem Arsenal szurkolók direkt írják így. A saját szurkolóik meg... Hát, ez nekik gáz. :D

szferi 2010.04.13. 15:22:11

@Zsoca87: akárhogy is szurkol az ember egy csapatnak, tudnia kell helyén kezelni a klubot :)

wan2bee 2010.04.13. 16:35:21

RvP visszaterese remelem nem befolyasolja negativan a mar megszokott csatar nelkuli jatekunkat :) Mindenesetre oromteli, hogy a szezon utolso 5 meccsere lett egy csatarunk vegre.

Azert remelem a csirkek iden nem valami szalmonellas tapot kapnak. Nehogy megint osszeszarjak magukat a meccsen..

vadkutya 2010.04.13. 20:08:03

Hova tűnt Robi Kín, hova tűnt Robi Kín???!!! :)

d3vnull 2010.04.13. 22:40:12

Azért a Bolton legalább egy lábtörést össze akar hozni nekünk úgy látszik. Szimpatikusan játszanak, dől a vér, roppannak a csontok...

Leito 2010.04.13. 22:59:02

hát ezt nem tesszük ki az ablakba, az fix... de megvan a 4pontos előny, csak ez számít!
innen már meg kell lennie, anfield ide, vagy oda!

d3vnull 2010.04.13. 23:09:42

meg a White Hart Lane... Nagyon nem szabad megnyugodni, ez sem sokon múlt.

vadkutya 2010.04.13. 23:22:18

@Leito: A 4 pontos előny holnap kb ilyenkorra már 3-ra olvad... :)

@d3vnull: A Bolton-ban csak kretének futballoznak, hosszú évek óta.

d3vnull 2010.04.13. 23:25:00

@vadkutya: lehet, de nekem úgy van, hogy ha már mi nem nyerhetünk akkor az a fontos, hogy az mu se :D
Mindenesetre a gólkülönbség igencsak magabiztosan a miénk, úgyhogy számolhatom a 3 pontot 4-nek is akár :D

Woland 2010.04.13. 23:31:13

@vadkutya:

"A Bolton-ban csak kretének futballoznak, hosszú évek óta."
a'la Jack Wilshere : )

Kranjcar is leserult es Jenas sem epult fel. termeszetesen Lennon sem kesz. King viszont meg az is lehet hogy palyara lep! Februar kozepe ota nem edzett.

vadkutya 2010.04.13. 23:32:01

@d3vnull: @imici77: Csóró Ágyús szurker utolsó örömét is elveszitek... :(

Amúgy meg nehogymá ne rúgjunk egy tucatot a WHL-en. :)

vadkutya 2010.04.13. 23:32:53

@Woland: Éreztem,h ezt vki le fogja csapni... :D

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.04.13. 23:34:10

@vadkutya: Jack rúg még a csirkefarmon gólt, nyugi:) Holnap meg Sol :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.04.13. 23:34:46

@Woland: King nem szokott edzeni, szóval ez nem hátrány...

vadkutya 2010.04.13. 23:36:33

@imici77: Sol fejesét Erkínnek ajánlom, virággal és csókokkal. :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.04.13. 23:41:45

@vadkutya: amúgy akkora a pofánk, ha holnap kikapunk, majd kussolhatunk és temethetjük az esztendőt :)

vadkutya 2010.04.13. 23:44:59

@imici77: Ez esetben annyit iszunk holnap,h pár napig még remegjen a kezünk, ezzel is elkerülve a kommentelést. Amúgy Te még nem temeted a szezont??? Fura vagy... :D

vadkutya 2010.04.13. 23:59:23

@d3vnull: "ha már mi nem nyerhetünk akkor az a fontos, hogy az mu se" - Hasonlóan érzek, ezt hívják London United-nek... :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.04.14. 08:28:39

jóreggelt.)
londoni idő, sós perec, kefír... alakul a nap:) még 12 óra és sör+jager kombó vérrel dúsítva :)

kezdődhet a mai szájkarate :) áthúzva: rem, horas kolléga bal lábbal kelt fel:)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.04.14. 08:35:00

Injured Song ruled out for next two games
Arshavin is out.
Gallas is not available for the next two or three weeks.

rem, Diaby jól fog játszani.

d3vnull 2010.04.14. 10:17:09

Ne aggódjatok, Bergkamp bevágja a győztes gólt :D
süti beállítások módosítása