Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Hétvégi jóslatok - Premier League, 30. forduló

2010.03.13. 12:00 pote

Hosszú idő után végre egy normális forduló a PL-ben is. Ráadásul nem is akármilyen meccsekkel.
Az Arsenal a kiesés ellen küzdő Hullhoz látogat, ahogy már megszokhattuk, tartalékosan. A Chelsea Zola csapatát fogadja, az Old Traffordra pedig Geráék utaznak. A BL indulást jelentő pozícióért folyó harcban az érintettek verhető ellenfeleket kapnak, de a kiesés elleni küzdelem fényében két párharcot is rendeznek (Bolton-Wigan, Burnley-Wolves). Mindezek ellenére, vagy tán pont ezért, érzésünk szerint a legszörnyűbb fociélményt a Pool-Pompey mérkőzés megnézése fogja jelenti a hétvégén. Ne habozz, lapozz.

szombat
Birmingham - Everton 1-2
Az a parádés meglátásunk, hogy ennek a meccsnek nincs is igazán tétje. A Birminghamben nem látjuk a potenciált, hogy odaérjen a kupaindulást jelentő helyekre, az Everton meg talán későn nyitotta meg a hajrát. Mi azért szurkolunk nekik.

Bolton - Wigan 0-0
A Wigan hozta hétfőn a papírformát, így nyugodtan buszozhatnak át a szomszédba. A Bolton is megtanult az elmúlt napokban gólt lőni, vagyis a tippünk egy békés döntetlen a kecske és a káposzta jegyében.

Burnley - Wolverhampton 0-1
Újoncok, potenciális kiesők. Most egymás ellen. Na nem erről meccsről fog eszünkbe jutni a joga bonito. Kicsi szívünk - nem tudni miért - kicsit a Farkasok felé húz. Tőlünk ők kapják meg a nagyobb esélyt a túlélésre.

Chelsea - West Ham 2-0
Mivel Hilario is megsérült, így már nem tudunk meglepetésre gondolni. A West Hamnek nem ezt a meccset kell megnyernie, a Chelsea-nek meg nem ezen kell pontot veszítenie.
Zola lehet a garancia az igazságos eredményre.

Hull - Arsenal 1-2
Ahogy már ezt a PL-beharangozókban megszokhattuk egy Arsenal meccsel kapcsolatban, most is vannak sérültek Wengeréknél. Fabregas pályára lépése csoda lenne, Rosiczky-é is kérdéses. Azonban az elmúlt évekkel ellentétben, idén így is szoktak nyerni.
Ettől függetlenül, nem éppen a legkellemesebb ellenfélhez látogatnak. Brownéknak még legalább tucatnyi pont kellene a bennmaradáshoz.

Stoke - Aston Villa 1-1
A Villa ismét utazhat a Wembley-be, és még a negyedik hely is a reális célok között van. Utóbbiról azonban a hétvégi pontvesztés után lemondhatnak.

Tottenham - Blackburn 3-1
Nem először kapja meg a Spurs az esélyt arra, hogy megszilárdítsa negyedik helyét. Eddig mindig ilyen Rovers-félék törtek borsot az orruk alá. Most azonban másképp lesz. Odagravírozzák a nevüket a BL indulást jelentő helyre a táblázaton pár hétre.

vasárnap
Man Utd - Fulham 2-0
Nem a Fulham ellen fog pontokat veszíteni a MU. A londoniak különben sem túl acélosak idegenben, a hazaiakat meg fűteni fogja a visszavágás vágya, hiszen ősszel 3-0-ra kaptak ki a Craven Cottege-en. Izgalom nélküli meccsre van kilátás. Egy-egy gól lesz a félidők elején.

Sunderland - Man City 0-3
Márciusban még nem lépett pályára a City, és a frissesség kifizetődő lehet északon. Az elmúlt hónapok mélyrepüléséből egy Bolton elleni gólfesztivállal nyugtatta meg szurkolóit a Sunderland. Így most simán belefér egy hazai vereség is.

hétfő
Liverpool - Portsmouth 2-0
A forduló rangadója hétfőre marad. Csak erős idegzetűeknek.

Várjuk a ti tippjeiteket is. Strigo lesz újra az ellenfelünk.

Birmingham-Everton 0-1
Bolton-Wigan 2-1
Burnley-Wolves 2-0
Chelsea-West Ham 2-0
Hull-Arsenal 3-2
Stoke-Villa 1-0
Spurs-Blackburn 3-0
United-Fulham 3-0
Sunderland-City 1-3
Liverpool-Pompei 2-1

354 komment

Címkék: üveggömb premier league pl beharang tippjáték

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr711836252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Strigo 2010.03.13. 12:06:26

Birmingham-Everton 0-1
Bolton-Wigan 2-1
Burnley-Wolves 2-0
Chelsea-West Ham 2-0
Hull-Arsenal 3-2
Stoke-Villa 1-0
Spurs-Blackburn 3-0
United-Fulham 3-0
Sunderland-City 1-3
Liverpool-Pompei 2-1

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.03.13. 12:17:00

A Hull ellen elég szopatós meccsre számítok. Én is 1-2-t tippelek. Gólt biztosan kapunk, kettőre meg remélem jók leszünk. Ha meg a Hull balfaszkodik akkor akár lehet több is, de nem igazán hiszek benne. Az sem túl nyerő, hogy ismét Denilson-Silvestre kettős emberhátránnyal kell kiállnunk és Walcott is kezdő lesz, remélhetőleg Burnleys formával. Supaa Nick beköszön.

danesdzsu2 2010.03.13. 14:07:32

Michel Salgado borzalmasan lassú. Pavlyuchenkon viszont elmehet a meccs....:(

papercut 2010.03.13. 14:26:31

@peter135: Biztos, hogy nem játszik Sol? A honlapon még úgy van, hogy valószínű felépül Rosickyval együtt.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.03.13. 14:39:22

@papercut:
Az 50-50 nálunk szinte azt jelenti, hogy nem lesz. Ha meg egészséges lenne, akkor is Silvestre játszana szerintem.

Asidotus 2010.03.13. 14:40:14

Érdekes, ma egész Európában pöttyös labdával játszanak? Mert messziről úgy néz ki, mint egy gyerekeknek való pöttyös labda.

papercut 2010.03.13. 14:46:32

@peter135: Ja! Amúgy igazad lenne, de szerintem ma Sol kezd, mert ez mindenki érdeke.

Woland 2010.03.13. 14:51:08

a felido vegere kis kesessel csak befutott a gol. raadasul szogletbol, nem is emlekszem mikor szereztunk szogibol golt utoljara. kulonosen egy ilyen jo magas csapat ellen.

Salgado tenyleg nagyon lassu, Bale pedig nagyon gyors - remelem a spanyol a masodik felidore is kijon meg.

Pavlju elobb-utobb atadja majd a helyet Crouch-nak, de lehet hogy meg Eidur is szerepet kap ma. meg egy Bale-elfutas-gol-kombo a masodik felido elejen nem artana... akkor meg is lehetne nyugodni.

Yid Aaaaarmeh!

Woland 2010.03.13. 15:01:18

halistennek, nem semmi mak/kapushiba volt. de ra is kellett puhantani hozza. szep volt Roman!

Juan de Keserű, a keselyű 2010.03.13. 15:03:04

EuroSport Player bekapcs, hátha lehet röhögni egyet a hazaiakon, azonnal potya, 2-0. Ki is léptem a fenébe.

Kövi 2010.03.13. 15:10:11

@pote: hogy áll az NST-komentelők különmeccs? Ilyen elkeserítő az eredmény? :D

Woland 2010.03.13. 15:14:18

Salgado csinalt egy tizit, de Webb nem adta meg. pedig siman akasztotta Bale-t. szabalytalansagok aranya 10-3 eddig... mondani sem kell hogy a Blackburn a jofiu.

Everred 2010.03.13. 15:22:03

@Strigo a divatdrukker: az a Hull-Arsenal tipp elég bátor, szerintem lendületből behúzza az Arse, nincs ebben a Hullban három gól. Meg kettő se nagyon.

De persze legyen neked igazad.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.03.13. 15:23:40

@Woland: ugyan-ugyan. jószivú volt, hogy nem adott sárgát műesésért. viszont ha Bale továbbment volna, tizi. kicsit korán kezdett el összeesni.

Woland 2010.03.13. 15:28:07

Webbnek a kurva anyjat... a faszert nem fujta be azt az egyertelmu tizit... most meg a vegen elbasszuk. Samba Crouch modra fejelt egy golt szogibol (3 meteres magassag ellenere tamaszkodott a vedon).

szabalytalansagok 14-4 - baszd meg Webb. komolyan. nem volt eleg elvenni Defoe goljat a Pool ellen...

Woland 2010.03.13. 15:31:30

IGEEEEN! hu de kellett ez... Pavlju 2! 3 masodperccel azutan hogy borzasztoan eltort egy labdat tisztan az otoson : )

Woland 2010.03.13. 15:35:58

fuuu Kalinic mekkora golt akasztott! csak elotte a kezerol pattant ele. 3-2 huzos lett volna.

elotte meg 2 centi valaszttta el Pavljut a mesterharmastol (Samba kivagta a golvonalrol)

danesdzsu2 2010.03.13. 15:36:05

@anonim222 [semleges néző]: akkor kezdett összeesni, amikor találkoztak.

Ez a kezezést viszont megúsztuk.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.03.13. 15:40:47

@danesdzsu2: ja, de tisztán maga elé ütötte a lasztit. utána a lövés szép volt. :) Samba meg olyan gólt fejelt, amit még csak Shearer-nek láttam megadni...

Woland 2010.03.13. 15:41:21

@anonim222 [semleges néző]:

"1413: I'm not sure how or why that wasn't a penalty. After Martin Olsson's cross evades his team-mates in the Tottenham area, Spurs break forward and Gareth Bale is sent flying by a challenge from our friend Michel Salgado. Referee Howard Webb has a great view of the incident but points for a... goal-kick. Surely, if it wasn't a foul, then it was a dive by Bale? I'm confused."

danesdzsu2 2010.03.13. 15:41:23

@Woland: Hát én remélem, hogy az orosz a következő meccsen nem lesz kezdő...

Ha Robinson nem sérül, nem rúg ma se gólt.

Kövi 2010.03.13. 15:42:24

@Nűnű: A Nike "Lace up, save lives" kampányának keretein belül cserélik a labdákat ilyen pöttyösre (tegnap a Catania-Interen is ilyen használtak).

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.03.13. 15:44:38

@Woland: pontosan ezt irtam én is. vagy sárga, vagy tizi. én sárgának láttam. de amúgy mind1. viszont ennek a Bale srácnak aranyat érő ballába van...

danesdzsu2 2010.03.13. 15:45:38

@anonim222 [semleges néző]: Kalinic nagyon jó volt ma. És nagyon egyedül.

nsz! 2010.03.13. 15:48:49

@Woland: No offense, de hogy lesz valakiből Tham szurker?

papercut 2010.03.13. 15:53:10

@nsz!: A grundon akik elverték kispályásban mind az Arsenalnak szurkoltak :)

rowi 2010.03.13. 15:53:16

@nsz!:
gondolom ahogy belőlem chelsea 97ben. szimpatikus középcsapat, london, kis anglománia, esetleg kedvenc játékos, aktuális sikeres kupaidény közben

Woland 2010.03.13. 15:57:52

@nsz!: none taken.

termeszetes valasztas annak aki szereti a szep focit es a boritekolhato dramat. amugy egy os-tottenhames norveg haverom oltott be.

Árpádka 2010.03.13. 16:00:08

OFF Kádár kezd a Newcastleben !!!!!

Asidotus 2010.03.13. 16:01:47

Ezzel a győzelemmel egyre nagyobb tétje lesz a Spurs - Man. City meccsnek (ami még előttünk áll, mivel a kupa miatt a múlt szombaton elmaradt.) De az Aston Villa még belekavarhat a levesbe, szerintem a Liverpoolnak nem lesz esélye.

nsz! 2010.03.13. 16:08:21

@Nűnű: húzós ilyet leírva látni, h a poolnak nem lesz esélye a 4. helyre...

Woland 2010.03.13. 16:14:45

@Nűnű:

az a baj hogy Man City-Spurs lesz az a Spurs-Man City... amilyen siman leleptuk oket a White Hart Lane-en olyan nehez lesz az Eastlands-en.

a Villa alomsorsolasa nagy eselyt ad nekik, talan a mai Stoke elleni meccsuk a legnehezebb nekik egesz tavasszal. es most is epp jol kijott nekik hogy a Stoke elorehozott egy meccset szerdan ugyhogy nem is lesznek tul frissek a hazaiak.

a Pool-nak is alig lesz nehez meccse a ManU es a Chelsea vendeglatasan kivul.

nekunk meg ugye lesz meg top3... + a Citeh idegenben... ha most kellene fogadni akkor a manchesteriekre tennek. Bent es Malbranque besegithetne holnap...

rowi 2010.03.13. 16:18:59

Alex 1-0:)
majd felsőléc

Asidotus 2010.03.13. 16:21:32

Na, összeszedegettem a 4. helyért való versenyfutás legfontosabb meccseit.
Az egyik legesélyesebb az Aston Villa.
E sorok írásakor 26 meccsen 45 pontot szedtek össze, a Man. City meg 49-et 27 fordulóban, vagyis vesztett pontok tekintetében a City 1-gyel jobban áll, de!
A Villa hátralévő meccsei közül egyedül csak a Chelsea-vel kell még játszaniuk, mint nehéz meccs, ellenben a Citynek van még egy Arsenal (Londonban) meg egy városi manchesteri rangadó hazai pályán, plusz a Tottenham (szintén Manchesterben), és így érkeznek majd május 1-én a Man. City - Aston Villa meccsre.
A Tottenham vesztett pontok tekintetében2-vel marad el az Aston Villától és 3-mal a Citytől, ez utóbbit elvileg egalizálhatnák, de ahhoz Manchesterben kellene nyerniük. És eközben még vár rájuk az Arsenal és a Chelsea (hazai pályán) és a Manchester U. az Old Traffordon. Vagyis, nem elég, hogy ponthátrányban vannak a két riválishoz képest, még nehezebbnek is tűnik a sorsolásuk.
A Liverpool 4 ponttal van lemaradva a Tottenhamtől, vesztett pontokat tekintve meg 6-tal az Aston Villától és 7-tel a Man. Citytől. Ráadásul van még előttük egy kirándulás az Old Traffordra, és fogadják otthon a Chelsea-t.
Vagyis, ha a kötelezőket hozzák, és elbukják a bajnoki címért hajtók elleni meccseket, akkor:
a Citynek hoznia kell az Aston Villa elleni meccset, a Spurstől elég lesz nem kikapni.
A Villának elég lesz nem kikapni a City ellen, ha hozza a kötelezőket, akkor ők a 4.-ek, és még ki is kaphatnak Londonban a Chelsea-től.
a Spursnek el kell vernie City mellett az Arsenalt is.

Everred 2010.03.13. 16:28:30

Az Everton láthatóan nem érzi úgy, hogy vége lenne a szezonjának :-)

20LEGEND 2010.03.13. 16:31:45

Úristen, mekkora gól. 1-1

rowi 2010.03.13. 16:32:32

Prker...nice...nem Turnbull sara...finoman szólva

Everred 2010.03.13. 16:36:15

Mondjuk a vége 5-1 lesz kábé, és max. Parker fog emlékezni a góljára.

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.03.13. 16:41:45

@Woland: @Nűnű:

épp a héten próbáltunk meg egy nagyobb előretekintést( mancityfc.blog.hu/2010/03/09/a_nagy_visszaszamlalas_top_4 ) a hátralévő meccsekről e 4 csapat szempontjából, nekünk nem meglepően ez jött ki 8 meccs után:
City:69 pont
Spurs&Villa&Pool: 66 pont
(a legtitkosabb matematikai módszere szerinti becslések alapján...)
:D
nagyon szoros lesz a vége, így az egymás közti meccsek szerepe is baromi fontos lesz, ezeket a City otthon játszhatja, és még veretlen otthon
mondjuk az április mind a Spurs és a City szempontjából is brutálisnak ígérkezik,
könnyen lehet, hogy a City-Spurs is ide fog kerülni dátum szerint majd

ha a City-nek az idegenbeli teljesítménye javul, amit remélek, akkor valószínűleg a City-é lesz a 4. hely
de ilyen 1-2-3 pont fog dönteni a végén...

rowi 2010.03.13. 16:52:22

a bal oldalon a Chelsea, és így Malouda, kb azt csinál amit akar. a több, de főként nagyobb helyzet a kékek előtt volt, de a West Ham is rúghatott volna még egyet, Alex gólja előtt

ZenZo 2010.03.13. 17:01:46

Na, HT, 1-1, a Chelsea érdekes, megint százezer helyzetből 1 gól, már öttel kéne menni ez ellen a hátul teljesen komolytalan WHU ellen, de közben ők is verhettek volna kettőt, mondjuk abból 1 be is ment. Nem érzem úgy, hogy nem húzzuk be, pedig lehet, hogy megérdemelnénk már. Egyszerűen nevetséges, BL meccs ide vagy oda, hogy ennyie töketlenek legyünk elöl. Vegyük már komolyan. Drogba annyi helyzetből, mint ma volt neki, 1 hónappal ezelőtt ötöt ver, ma meg még nyilván a kaput sem találta el. Lampard meg ótvarszar megint. Alex, Malouda, Mikel a legjobbjaink ismét.

A digisportot pedig nézni muszáj, mert jó minőségben adják a meccset, de a stúdióban ülőket és a kommentátorokat egyszerűen nem lehet hallgatni - ma is ott némítottam el a félidei szünetben, mikor a "szakértő" közölte, hogy a Chelsea nem használja a széleket. Kb másról sem szólt a félidő, hogy Malouda balról lövöldöz be, számolatlanul...

20LEGEND 2010.03.13. 17:06:10

@ZenZo: Sajnos én sem érzem a meglepetést a West Hamben, de ha rendezik a szélső védekezést és behozzák Cole-t Mido mellé, akkor egész jó kis meccs lehetne (így sem rossz, eddig :D ).

rowi 2010.03.13. 17:11:53

na ez most lehet hogy hazaadás volt...

Everred 2010.03.13. 17:18:13

na, legalább nem kell tovább vesztegetnem az időmet azzal, hogy nézem a Chelsea meccsét.

nils_h 2010.03.13. 17:24:36

@Nűnű: @crazy_horse: A Stoke-gyalázást kötelezőnek vettétek a Villa esetében? Az ilyeneket pont hogy nem szokták behúzni...

rowi 2010.03.13. 17:33:23

Bolton 4-0
Everton 2-0ról 2-2...ööö:)

Ferguson 2010.03.13. 17:40:45

Nagyon remélem, h ezek után a chelsea kitakarítja az inter-t a bl-ből... :)

Ferguson 2010.03.13. 17:41:34

@Ferguson: ha már most nem veszítenek pontot... :S

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.03.13. 17:50:34

@Everred: hát. lottózni nem szoktál? egy kis szerencsével még pénzt is kereshetnél.

rowi 2010.03.13. 17:54:06

29 meccs 21 gól, és van jobb...
Everred nice hand sir

na az Inter ellen is vmi hasonlót, ha lehetne

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.03.13. 17:59:41

Almunia - Sagna, Campbell, Vermaelen, Clichy - Diaby, Denilson, Nasri - Arshavin, Bendtner, Eboué

Fabianski, Silvestre, Traoré, Eastmond, Merida, Walcott, Eduardo

Sagnat és Campbellt sikerült összedrótozni, Rosickyt nem. Eboue mostanában kurvajó, úgyhogy msot biztos kifog egy gyengébb napot. Nagy szenvedés lesz ez, de valahogy csak behúzzuk.

Everred 2010.03.13. 18:00:59

Burton Albion-Cheltenham 5-6

Ilyeneket kéne streamelni. Egyébként meg nem 5-1 lett a Chelsea, csak 4-1, el kell adnom a kristálygömbömet.

Asidotus 2010.03.13. 18:56:01

@nils_h:
én nem számoltam ki, hogy melyik meccsen hány pontot szereznek a csapatok. Tény, én kötelezőnek gondoltam a Stoke elleni győzelmet, de ilyet bukni minden érintett csapat fog, szerintem nem ezen fog múlni, hanem az egymás ellenin. A City mindkét riválisával meg fog mérkőzni.
(Bocsánat a Pool-drukkerektől, de a Liverpool már szerintem nem szereplője a versenynek.)

Mr. Acid 2010.03.13. 19:03:43

Na, ez mi a fene volt? Mit néz a spori a meccs helyett?

nsz! 2010.03.13. 19:03:57

offside cam needed...

Mr. Acid 2010.03.13. 19:07:34

Fasza, az Arsenalnak meg nem ad meg egy megadható tizenegyest. Miért ilyen sok hülyebíró?

danesdzsu2 2010.03.13. 19:08:49

Ez a kommentátor nem egészen ép az Arsenal meccsen. Csontzenés Hull a művészi Arsenal ellen....

Mr. Acid 2010.03.13. 19:10:50

Áhhh, 12-6 a fault állás a Hullnak, és csak nekünk van sárgánk. Fagannak és Mendynek már be kellett volna sárgulnia...

danesdzsu2 2010.03.13. 19:12:37

Bendtnernek kéne egy piros, amiért erősen hazug módon kezet reklamált....

Mr. Acid 2010.03.13. 19:14:21

@danesdzsu2: Már akkor ki kellett volna állítani a szemetet, amikor az előbb a tizenhatoson belül leszorították és ellökték egy fejelésnél. Minek ugrott fel?

danesdzsu2 2010.03.13. 19:18:31

@Mr. Acid: szerintem egyeztess Boiatenggel erről:)

Egyébként szerintem ha visszajátszást néznénk kizárólag, és a valódi szabálytalanságokat számolnánk, nem azokat, amelyeket befújtak, akkor náshogy festene az elkövetett szabálytalanságok száma.

Ezzel együtt ez most valóban 11-est ért volna.

Mr. Acid 2010.03.13. 19:20:00

@danesdzsu2: Egyetértek. Durvább lenne a különbség.

Everred 2010.03.13. 19:20:18

hát ez akár egyből is piros lehetett volna.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.03.13. 19:23:57

Ez a Hull továbbra is egy köcsög csapat. Boateng pedig a főköcsög. A bíró is köcsög. Zúzzuk be őket.

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.03.13. 19:25:00

Meg azért tegyük hozzá, hogy jobb helyeken Dawson sem maradt volna tovább a pályán (bár Boateng második szabálytalanságát a csodás streamnek köszönhetően nem láttam).

halihalo 2010.03.13. 19:25:35

@Everred: Elég favágó a Hull, de azért valamiért Sagna-t nem tudom sajnálni, ha valaki odalép neki...

Mr. Acid 2010.03.13. 19:26:08

Összegezve: a bíró egy vicc. Megadott egy kamu tizenegyest, amit méteres les előzött meg. Utána a széleken aprító Fagan és Mendy (?) már megérdemelt volna egy sárgát. Nem adott meg kettő büntetőt, majd amikor Boateng megütötte Bendtner, mindkettőnek adott egy sárgát.

danesdzsu2 2010.03.13. 19:26:13

@Mr. Acid: nemigen. Az elején minden labdavesztésnél hasravágta magát az összes Arsenal középpályás, és ezeket következetesen be is fújták.
Ne tévesszen meg az, hogy a kommentátor Arsenal mezben nyomja:)

@Everred: minimum.

@peter135: nyugi:)

Mr. Acid 2010.03.13. 19:27:26

@dickinson: Beletalpalt Sagna lábszárába, egy kicsivel a térd alá.

Mr. Acid 2010.03.13. 19:28:15

@danesdzsu2: Kínai streamen nézem, ott nem is nagyon foglalkoznak a meccsel.

halihalo 2010.03.13. 19:29:12

@danesdzsu2: A megadott 11-esnél nem hibázott a bíró, legfeljebb a partjelző előtte, hogy nem intett.Azt hátulról a bíró nem láthatta, hogy fél méterrel előrébb volt.
Valami azt súgja, lesz itt még kiállítás.

danesdzsu2 2010.03.13. 19:29:35

@Mr. Acid: Boateng nem ütötte meg Brendtnert, hanem mutatta neki, hogy milyen érzés neki, amikor a jó Nick nyomja ki az ő szemét. Valóban nem volt szép, meg sportszerű, meg sárgát ért, de _nem ütötte meg_.

A kamu 11-est les előzte meg, amelyet a partjelző nem vett észre (apró les, de les), amiért viszont 11-est adott, az nem volt kamu.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.03.13. 19:30:58

@danesdzsu2:

A mai munkásságodat figyelembe véve megkérdezem. Ha a kommentátor Arsenal mezben nyomja, akkor te milyenben?

danesdzsu2 2010.03.13. 19:32:33

@halihalo: én arra a 11-esre gondoltam, amit nem adtak meg az Arsenalnak.

@dickinson: egy negyedórával előbb Vermaelen nagyon hasonlót produkált Dawson becsúszásához, csak a belga nem találta el a célpontját.:)

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.03.13. 19:33:17

@danesdzsu2: miért mutatja meg, milyen érzés, mikor nem kellett megtapasztalnia?

Woland 2010.03.13. 19:34:46

@Mr. Acid:

nem inkabb arrol van szo hogy nem ertesz kinaiul? fogadok egy lada mandarinba hogy a meccsel foglalkoznak, es meg egy ladat felteszek arra hogy Arse-szurkerek! : )

Boateng amugy hulye volt... mar kezdtem orultni hogy a karma vegre utoleri Judas csapatat (Jezus olyan mint egy elefant, nem felejt! vagy Buddha... vagy ki a franc intezi a karmat, mindegy).

igy mar joesellyel setagalopp lesz az Arse-nak a masodik felido. hacsak Cuntbell nem vallal be meg egy tizi-sarga kombot.

danesdzsu2 2010.03.13. 19:35:40

@dickinson: na, a jófiúk ezért nem lesznek Arsenal drukkerek.

Hányjatok boldogan együtt tovább, én léptem:)

Mr. Acid 2010.03.13. 19:39:29

@halihalo: @Woland: Nem értek kínaiul, de volt egy olyan periódus, amikor elfordultak a mikrofontól, és egymás között beszélgettek egy harmadik ember bevonásával. Szerintem nem a meccsről :D
Amúgy meg elég lazán kezelik az éppen labdát birtokló játékos nevének bemondását. :-)

@danesdzsu2: Ez a Hull jelen pillanatban védhetetlen.

halihalo 2010.03.13. 19:43:40

@halihalo: Hát Campbellnek sem kéne már a pályán lennie...

Everred 2010.03.13. 19:58:38

Arsavin hova rúgta, lol. Ezt már a Porto ellen is eljátszotta egyszer :-)

Mr. Acid 2010.03.13. 20:01:04

@Everred: Meglátta egy ismerősét a lelátón :-)

Everred 2010.03.13. 20:05:08

@Mr. Acid: akkor szóljon neki, hogy ne járjon meccsre, vagy üljön az oldalsó lelátóra, mer ez így luxus :-)

Everred 2010.03.13. 20:07:29

Istenem, lője már le valaki a kommentátort.

"Meglépte a Hull City, amit nem lett volna szabad: nagyon magára húzta az Arsenalt"

Ja bazmeg, ez így működik, egy egyébként is sokkal jobb csapat ellen emberhátrányban ők döntik ám el, hogy bekkelnek, nem az ellenfél szorítja őket a kapu elé, ugyan.

Everred 2010.03.13. 20:12:18

@Mr. Acid: fogalmam sincs, hogy hívják, mindegyik egy kaptafára készül manapság.

ZenZo 2010.03.13. 20:21:36

@Everred: @Mr. Acid:
A Chelsea meccsen is egy értékelhetetlen kategória volt, az Haraszti volt, ha jól emlékszem, nem vágom pontosan, de a félidőtől lenémítottam, mert a stúdióbeszélgetés (részletezve fentebb) nívójára nincs mérőeszköz. Pedig kivételesen egészen jó hangulat volt a stadionban, amit sajnos Chelsea meccseken ritkán lehet hallani...

Everred 2010.03.13. 20:23:33

HAT perc. Milyen jó lenne, ha ezek után nem kéne többet Fergie time-ról hallani, de nem vagyok optimista az ügyben.

Ferguson 2010.03.13. 20:25:52

Mekkora balfék ez a kapus, te jóIsten :O Még ha nem is tudom megfogni, akkor is lefelé ütöm, h a felpattanó labdát megfogjam. Bohóc...

Everred 2010.03.13. 20:26:13

És ott is a szokásos 93. perces potya :-) Ebben tavaly a Liverpool volt nagy, most az Arsenal.

Mansi 2010.03.13. 20:26:47

@Everred:
A Hullost akit Campbell leamortizált ápolták a pályán nem kis ideig.

Everred 2010.03.13. 20:28:25

@Mansi: én ezt tudom, csak az efféle tények a Fergie time-ról károgókat sem szokták zavarni :-)

A legjobb erre az, amikor a BBC-n az online közvetítésben arról beszéltek, hogy megint Fergie szája íze szerint alakul a hosszabbítás - mindezt akkor, amikor a Birmingham City ellen emberhátrányban voltunk és hat percet mutatott a bíró 1-1-nél...

Mr. Acid 2010.03.13. 20:28:55

Berosálok, Bendtner nem csinált semmit egész meccsen! :-D
Nehéz meccs volt, hiányzott a szervező a középpályáról. Remélem Fabregas a következő meccsen már játszik.

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.03.13. 20:32:40

@Everred: Zayette vagy ki a fene kb hat percig fetrengett.

Borzalmasan szarul játszottunk, nem érdemeltünk győzelmet. A Walcott-Eboué csere érthetetlen volt (mármint a szenvedő alanya), Nasri és Diaby elképesztően gyengén jászott. Arsavin meg lőtt egy gólt, 'oszt jónapot.

Strigo 2010.03.13. 20:35:38

Campbell azért csak megúszta kiállítás nélkül, pedig a sárga lapja után még kezezett, meg eltört egy lábat.
A PL megcsúfolása lenne, ha ez az Arsenal bajnoki címet nyerne.

papercut 2010.03.13. 20:37:18

@Strigo a divatdrukker: Kicsit elfogultak vagyunk kolléga... Nem kezezett, legalábbis nem sárga lapot érően, és a lábtörésnél is amit nagyon sajnálok, de labda volt... nem úgy mint Shawcrossnál.

Everred 2010.03.13. 20:38:18

@Strigo a divatdrukker: hát, ha azt nézzük, hogy milyen megalázó módon kapituláltak a United és a Chelsea ellen, akkor igen, de nem állítanám, hogy akár mi, akár a kék banda lángra lobbantja idén a képzeletet és fenomenális futballal rukkol elő...

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.03.13. 20:38:57

@Strigo a divatdrukker: Talán ne felejtsük el, hogy a sárgája jogtalan volt (mivel les volt előtte). És bár keményen odacsúszott a szerencsétlenül járt Hullosnak, a labdát vitte el (ráadásul azért tört (?) el a csatár lába, mert nyújtott lábbal ment neki Campbellnek).

Szerintem az lenne a PL megcsúfolása, ha egy játékosnak osztogatnának bajnoki címet.

Strigo 2010.03.13. 20:44:29

@papercut: elfogultság ide, vagy oda, az a becsúszás önmagában pirosat ért volna. A labdát sem azzal a lábával érte el, amivel kinyújtva repült Zayate felé. Ha ez mondjuk Walcott ellen történik, már életfogytigot kérnétek az elkövetőre.

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.03.13. 20:45:20

@Strigo a divatdrukker: nem tudtam, hogyha a kingyújtott láb merőleges a játékos érkezésének síkjára, akkor az nyújtott lábnak minősül!

Mr. Acid 2010.03.13. 20:50:11

Egy dolgot tökéletesen bebizonyított a meccs: a modern futballban a videobíró marha hasznos dolog lenne.

Kövi 2010.03.13. 20:54:36

@Everred: Azt hiszem, mostantól az Arsenal-drukkerek már egy szót sem szólhatnak a ManU hosszabbításban elért góljai miatt.
Egy korábbi, a modern angol klubok edzőváltásaival foglalkozó tényfeltáró cikkhez hasonlót evvel kapcsolatban is összeállíthatna valaki egy anyagot (sőt ha lesz egy kis időm, megcsinálom én magam).

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.03.13. 20:56:08

@Kövi: nemtom, mire ez a nagy felhajtás. Mi lövünk egy ilyen gólt, ti körülbelül 8-10-et.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.03.13. 20:57:44

Nagyon kemény volt ez emberek. A csapat rosszul játszott és Boateng kiállításával igazából csak elértük azt, hogy 10 a 10 ellen játszhassunk. Igen, Deni. Abszolút semmi haszna nem volt. Gyakorlatilag úgy tették odébb minden párharcnál mint valami rongybabát. Tragikus. A végén azért a lövésért megdicsérem azért. Nagyon fontos volt.
Campbell ezúttal nagyon rosszul játszott. Kétszer is megkaphatta volna a második sárgáját (az első persze egy vicc volt).
A spori meg egy idióta faszkalap volt. A büntető után már összevissza kompenzált. Már szerintem azt sem tudta, hogy mit fúj le. Az ilyen megye 2-be sem. Nagyon örülök annak, hogy Nicky döntötte el végül. A Burnley elleni kisiklást eltekintve nagyon jó formában van és nagyon fontos, hogy ezt tartani tudja a szezon végéig.

Almunia 6
Sagna 7
Campbell 5
Vermaelen 7
Clichy 7
Denilson 5
Nasri 6
Diaby 6
Eboue 7
Arshavin 6
Bendtner 8
Eduardo 6

Strigo 2010.03.13. 20:58:21

@dickinson: az utóbbi négy meccsen 5 ilyen volt :)
nem baj, a Pool is ezzel próbálkozott tavaly, nekik sem jött össze

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.03.13. 20:59:07

@peter135: szerintem ma nem emelhetjük ki Denit negatívan. Sokkal inkább a két franciát a középpályán.

Kövi 2010.03.13. 20:59:40

@dickinson: az a nyolc-tíz egy kicsit sok. Egész évben, az mondjuk lehet. Javítsatok ki, de Nektek sem ez volt az első mostanában. pontos adatokat sajna nem tudok, de megérne egy misét, az biztos.
Csak azért mondom, mert emlékszem, milyen "Until we score"-ozás ment október-november (?) környékén, most meg nagy a csend...

Everred 2010.03.13. 21:00:58

@dickinson: ez a 15. gólja az Arsenalnak idén a bajnokságban a meccsek utolsó tíz percében.

Ti vagytok ebben idén a legjobbak, nincs ezen mit szégyellni, ez is egy skill.

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.03.13. 21:03:23

@Strigo a divatdrukker: sejtem, hogy csak nagyjából mondtál egy számot, de azért legyünk pontosak :D

Az utóbbi 4 meccsen 2 hosszabbításban szerzett gólunk volt. Ebből egyik ma, egyik pedig a Stoke elleni horrormeccsen. Az sem volt döntő, csak növelte a különbséget. Szerintem utóbbiba belekötni badarság lenne.

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.03.13. 21:04:23

@Everred: a meccsek utolsó tíz perce kicsit más, mint a hosszabbítás. Különösen nincs értelme olyan gólokon vitázni, amik csak a gólkülönbséget növelik.

Strigo 2010.03.13. 21:09:43

@dickinson: a kommentátor mondta, de a kedvedért megnéztem:

Arsenal-Sunderland: Fabregas 93. perc
Stoke-Arsenal: Fabregas 91. perc, Vermaelen 94. perc
Arsenal-Burnley: Arshavin 94. perc
Hull-Arsenal: Bendtner 93. perc

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.03.13. 21:15:23

@Strigo a divatdrukker: Első és harmadik ebből kiesik rögtön, mert nem amiatt nyertünk, anélkül is meglett volna. A Stoke-meccs meg...szerintem te is tudod.

Senderos 2010.03.13. 21:21:12

@Strigo a divatdrukker: igen, ez mindig is így volt, kurva jók vagyunk a meccs végén.
burnley ellen amúgy 2-1nél könyörögtünk a bírónak, hogy lécci sokat hosszabíts sokat, mert azt akarjuk, hogy kiegyenlítsenek.
ma is bendtner gólja után annyira kellett még az a 3 perc, kár hogy a 96. percben pontban lefújta, mert mi még folytatni akartuk.
:)
akárhogy erőlködsz, továbbra is az jut az emberek eszébe a mu-ról, hogy 5 perc hosszabítás, és gól a 96. percben:)

Viszlat 2010.03.13. 21:32:22

@Strigo a divatdrukker: teljesen felesleges próbálkozni, ahhoz józan, meggyőzhető partnerekre lenne szükség, akik nem tojnak bele ha a hosszabbítás minden egyes percét meg lehet indokolni. Plusz ezt már írtam itt, számomra ez az egész hiszti egyszerűen a legalja, amiatt az alapvető ostobaság miatt, hogy a hosszabbítás csakis a United számára lehetőség. :)

Everred 2010.03.13. 21:35:06

@Viszlat: így van, döntetlen állásnál, egyenlő létszámnál a másik csapat nem rúghat gólt a hosszabbításban, csak egyértelműen a Manchester United :-)

nsz! 2010.03.13. 21:40:37

nem értem a 93(!) percben lőtt gól miért vált ki ekkora felháborodást...sztem ez erősen nem az "until we score" kategória...

Ferguson 2010.03.13. 21:46:23

Szerintem ennek az arsenal-nak komoly "lövése" lesz a bajnoki címre (és ezt igenis figyelembe kell vennie a nem arsenal szurkereknek...) annak ellenére, h idén többszörösen is bebizonyosodott, h a MU és a chelsea jobb csapat náluk (és ezt még az arsenal szurkolók nagy része is elismeri...). Ugyanakkor a bajnokságot nem feltétlen az nyeri, aki az egymás elleni párharcokban felülkerekedik. Mondjuk azt is könnyen elképzelhetőnek tartom, h az ágyúsok egy szerencsés sorsolással sokáig menetelnek a bl-ben és akkor lehet egyik sem lesz meg nekik. Tele van még ez az út csapdákkal minden csapatnak... :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.13. 22:30:15

@imici77: a többszörösen bebizonyosodott túlzás, lásd a mankeszteri meccset...

amúgy a hosszabbításra: 2x lőttünk 2-1-nél még egy gólt mostanában, azaz nem a zászlónál pöckölgettük az ellenfélre a bogyót...

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.13. 22:33:53

@Ferguson: hagyjad már a szerencsés sorsolást... az agyadra ment... :)

ZenZo 2010.03.13. 22:46:34

Na most akkor kérdés: a sok link megzavarja a blogmotort, és nem küld el kommentet, hiába írja ki, szép zölden, hogy:
"A hozzászólás elküldése sikerült."

???

ZenZo 2010.03.13. 22:47:14

Akkor menjen sok hsz-ben külön-külön, nézzük, kettőbe belefér e:

@Everred:
Arsenal:
footballstats.sportinglife.com/dom/ENG/graphs/Arsenal_gd.gif
Chelsea:
footballstats.sportinglife.com/dom/ENG/graphs/Chelsea_gd.gif
Manchester United:
footballstats.sportinglife.com/dom/ENG/graphs/ManchesterUtd_gd.gif

Ez alapján a ManU és az Arsenal 19-19 gólt szerzett összesen az utolsó 10+ percben, igaz, ez nem csak a bajnokságot mutatja. De beszédes mutató, nem szólhat itt senki semmit. 16-jával a Chelsea sem.

ZenZo 2010.03.13. 22:48:07

@Everred:

Arsenal:
footballstats.sportinglife.com/dom/ENG/graphs/Arsenal_gd.gif

Chelsea:
footballstats.sportinglife.com/dom/ENG/graphs/Chelsea_gd.gif

Manchester United:
footballstats.sportinglife.com/dom/ENG/graphs/ManchesterUtd_gd.gif

Ez alapján a ManU és az Arsenal 19-19 gólt szerzett összesen az utolsó 10+ percben, igaz, ez nem csak a bajnokságot mutatja. De beszédes mutató, nem szólhat itt senki semmit. 16-jával a Chelsea sem.

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.03.13. 22:53:29

@ZenZo: Ez nagyjából annak tudható be, hogy a kiscsapatok eddigre elfáradnak, könnyebben megtörhetőek.

Amúgy idén kezdődött el az a nagyon durva tendencia a PL-ben, hogy a meccs végén már nincs 1-3 perces hosszabbítás, mindig legalább 4-et ráhúznak a bírók.

Ferguson 2010.03.13. 22:57:22

@imici77: de most nem arra mondtam, hanem a BL-re. Olvasd el végig, amit írok, ne csak szavakat belőle v ne csak azt, h ki írja... :D

ZenZo 2010.03.13. 23:20:20

@dickinson: No igen, de nem is az, hogy elfáradnak, hanem a vége felé már teszem azt x-nél vagy urambocsá' vezetésnél hajlandók azt hinni, hogy a bab is hús, és a 85. perctől ráállni a "most már meglesz, csak húzzuk ki" témára, amit egy ManU, Arsenal vagy Chelsea (vagy tavalyi Pool) ellen nem lehet megtenni. A Chelsea ősze is rendre így nézett ki, havonta 1 meccsen a 90+ ban rúgott góllal nyertek a Kékek, ráadásnak rendre 0-1-ről fordítva (aug: hull, 0-1-ról 2-1, Drogba 90+; szept: Stoke, 1-0-ról 1-2, Malouda 90+, október: Pool ellen Malouda a 90+-ban tette be a mindent eldöntőt)

Nem mellesleg muszáj lesz valamit kitalálni erre a hosszabbításosdira, mert tényleg feltűnő a 4-6 perc, s oké, hogy ez "ajánlott" hosszabbítás, amit a 4. játékvezető felmutat, de van, mikor így is ráhúznak még 3 percet, s ritkábban, de van, hogy simán lefújják idő előtt...

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.13. 23:21:36

@Ferguson: olvastam, láttam, csak párhuzamot látok felfedezni. Meghallod az Arsenal szót és hasból nyomod a szerencsés sorsolást :) Csütön kezdhetsz a kanadaival, nem lesz szerencsés Neked :) de majd a rossz sorsolásra fogjuk :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.13. 23:25:29

én örülök, h többet hosszabbítanak, mert a tököm ki van az időhúzó cserékkel, a bedobások otthagyásával, delap 1 perces bedobásaival, a fetrengésekkel... aki ezt választja, megérdemli, hogy ne legyen vége a 92. percben a meccsnek.

Ferguson 2010.03.13. 23:26:48

@imici77: hahah amikor múltkor vele kezdtem, kaptad is az első verést :) Ha meghallom az arsenal szót, akkor pedig nem a szerencsés sorsolás sorsolás jut eszembe, hanem egy trófea nélküli fél évtized... :D

ZenZo 2010.03.14. 00:01:43

@imici77: ebben egyetértünk, bár engem leginkább a szögletzászló körüli tökölődés és az időhúzó nagyhalál-fetrengés idegesít. Ettől azonban még nem lesz reális a dolog, mert sokszor értelmetlenül hosszabbítanak sokat, máskor pedig indokolatlanul keveset. Erre az egyetlen reális esély akkor lenne, ha minden egyes gólnál, bedobásnál, fetrengésnél, ápolásnál, cserénél, stb a spori megállítaná a stoppert, és a tényleges játékidőt mérné. De ez legalább olyan utopisztikus dolog, mint hogy - legalább - adott bajnokságban legyen egyelnő képzése a bíráknak, ne legyen már az, hogy mindkettő hülye, de az egyik így, a másik meg úgy (az egyik semmit nem fúj be, míg a másik minden apró szarért megszakítja a játékot) s ezzel kapcsolatban lenne már végre egy szabálykönyv, amit nem változtatnak meg 135 ponton kéthavonta....

ZenZo 2010.03.14. 00:42:46

Jó nagy bazi OFF, de ezt látni kell:

www.youtube.com/watch?v=RXg-2Us3NRY

:DDDDDDDDDDDDDDD

ON

BruceWayne 2010.03.14. 11:22:36

lehet tudni Gera kezd e?

meg kéne tenni hogy gólt lő

kozgaztanar 2010.03.14. 12:28:23

Hull - Arsenal: talált süllyed!

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.14. 13:20:15

a cselszkijnek most van egy elmaradt meccse? Ki ellen? mikor pótolják?

jól sejtem h 97 lőtt gólnál járunk ebbe a szezonban, ha minden frontot nézünk? azért ez nem rossz :)

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.03.14. 13:46:47

@imici77:
nem jól sejted, mert pontosan Nicky gólja volt a 100. ebben a szezonban. :)

ZenZo 2010.03.14. 14:15:44

@imici77: van, méghozzá a Stoke elleni FA kupa meccs miatt a Portsmouth ellen.

Mellesleg mi már 105 gólnál járunk, ha jól sejtem, ezzel a hétvégi négyessel. A 100. gólt a Stoke ellen lőttük, az tuti, s szerintem az első gól volt az. Ha nem, akkor csak 104 :)

ZenZo 2010.03.14. 14:16:38

@peter135: @dickinson:
Hát tegnap láttam először, de teljesen behaltam. Azóta megnéztem már vagy négyszer, óriási :)

mann 2010.03.14. 14:57:51

Kelly "ölelése" talán megért volna egy tizit

Viszlat 2010.03.14. 14:58:48

Berbatov a mi Bendtnerünk...

Ferguson 2010.03.14. 15:20:51

Elképesztő mennyire második félidős csapat ez a manchester. Ez MU szurkolóként is iszonyat unszimpatikus nekem. Kíváncsi lennék egy statra, h a góljaik hány százalékát lövik a második félidőben - szerintem legalább 75%-kát. Évek óta ez van, az első félidőben még nem koncentrálunk eléggé, rengeteg hiba van, csak puhítjuk az ellenfelet. Hiányzik az a 6-8 évvel ezelőtti united, amelyik a meccs elejétől püfölte az ellenfeleket... :S

halihalo 2010.03.14. 15:22:56

Masszívan védekezik a Fulham, de sajnos az az érzésem, hogy nem fogják végig bírni. Sajnos nem bírhatják.
Érdekesebb lenne a helyzet, ha Zamora emelése sikerült volna.
@mann: Volt már, hogy ilyet megadtak, de olyan is, hogy kifelé volt szabadrúgás, mert beleült a védő ölébe.

halihalo 2010.03.14. 15:24:05

@Ferguson: Az idén nem csak a MU ilyen második félidős... A Chelsea is többször csinálta ezt. Lásd a tegnapi meccset.
Kicsit olyan, mint a macska-egér játék. Először ki kell fárasztani, hogy aztán jó ízűen elfogyaszthassa...

sAp 2010.03.14. 15:27:23

Vazz Berbatovval egyre jobban tele van a tököm, nem éri meg az a félidőnkénti egy szép passza azt a tökölődést amit a labdával csinál...hihetetlenül lassítja a játékot, és ez kurva idegesítő és általában haszontalan, hacsak nincsen előnyben a csapat. ráadásul 5 méterről kaput sem talál ziccerben, ha már mezőnyben fék. Pont azt az extrát veszi el a United támadásokból, ami mondjuk Cvel még megvolt - villámgyors támadásépítés befejezéssel.
Nani meg (lekopogom) ma egész jó, ebben az idényben már vagy hatodszor...nem csinál semmi extrát, pont amennyit egy átlag szélsőnek kell, érthetetlen, hogy ezt a meccsek 90%-ában hogy nem képes lehozni.

mann 2010.03.14. 15:27:45

@halihalo: az üléshez Rooneynak egy sámlira kellett volna állnia :)
Azt adom, hogy nem volt a tizi iskolapéldája.

Okosan játszik a Fulham és mákjuk is van hozzá.
Nanira ketten zárnak vissza, mégis jobb eddig mint Valencia.
Berba már mesterhármasnál járhatna.

Viszlat 2010.03.14. 15:28:39

@halihalo: hja, csak ebben erősen benne van, hogy csak nem jön össze a gól és az ellen meg talál egyet (többnyire rohadt nagy szerencsével). Hányszor de hányszor megszívtuk már ezt.

Mellesleg szerintem most nem azzal van a gond, hogy nem akarunk püfölni, hanem Nani szokás szerint valami iszonyat pontatlan, mégis őt erőltetik, szinte minden indítás arra az oldalra megy. Remélem ez változik a második félidőre, Berbatov meg no comment mostmár tényleg.

Viszlat 2010.03.14. 15:29:45

@mann: jobb? hány jó beadása volt? Úgy, hogy 10-ből 8 labda hozzá megy. A szögletrúgásai is szarok, legtöbbje mély de nagyon.

ZenZo 2010.03.14. 15:30:43

@Ferguson: @halihalo:

nézzetek visszább kicsit, ott van, feketén-fehéren:
@ZenZo:
Chelsea:
footballstats.sportinglife.com/dom/ENG/graphs/Chelsea_gd.gif

Manchester United:
footballstats.sportinglife.com/dom/ENG/graphs/ManchesterUtd_gd.gif

mann 2010.03.14. 15:35:29

@Viszlat: Berba fejére odatette a gólpasszt, csak épp a fejes nem ment be. Valencia ennyit sem mutatott eddig.

Mire leírom meg is van :)
Nani gólpassz :)

Ferguson 2010.03.14. 15:35:31

Rooney fantasztikus!!! Adja már neki vki oda az aranylabdát :D

Viszlat 2010.03.14. 15:38:09

@mann: 100-ból 1, vagyis mostmár kettő. :) Nem azt mondtam, hogy nem volt egyetlen jó beadása sem, hanem azt, hogy hihetetlen pontatlan és rengeteg labdát elszór. Valencia is egyszerű focista, ha nem kap labdát, nem igazán tud beadni. :))

halihalo 2010.03.14. 15:39:52

@Ferguson: Majd CR odaadja.
Gondolom, cseppet bánhatja már Kakával együtt, hogy elment a Realhoz.

mann 2010.03.14. 15:47:19

@Viszlat: :D ezt adom
Én pedig nem azt állítottam, hogy Nani szenzációsfantasztikusfenomenális, hanem, hogy ma eddig jobb mint Valencia. :)
Sírva fakadni nem fogok, ha Valencia két-három góllal és gólpasszal a hátralévő időben Nani fölé nő :)

Murphy közben küzd a pirosért

Viszlat 2010.03.14. 15:49:23

@mann: már megdolgozott érte, ha megkapja Rooney lerántásáért a jogos sárgát, akkor már nincs a pályán.

Azt meg gondoltam, hogy nem fogsz sírva fakadni. :D

Viszlat 2010.03.14. 15:52:53

Evrát nagyon bírom, megcsinál egy hihetetlen laza testcselt aztán kirúgja bedobásra ÉS képes kiröhögni saját magát. :D

mann 2010.03.14. 15:53:55

@Viszlat: Örülhetsz, Nani szögletei már nem mélyek..... rövidek :D

Mourinho már nem a király 2010.03.14. 15:57:12

@Ferguson: angol favágónak? SOHA! :)))PPP
idén valószínűleg a VB gólkirály kapja, legalábbis ha lesz olyan valaki aki normális teljesítményt mutat fel és a csapata bejut a döntőbe,

Viszlat 2010.03.14. 16:02:04

@mann: hát igazán remek változás. :))

Jo_Jo 2010.03.14. 16:05:16

Kéne még egyet verni, mert az egygólos vezetés lehet kevés lesz...

mann 2010.03.14. 16:05:21

@Viszlat: :D
Viszont úgy tűnik, hogy a Nani-Valencia deatmatchben a portugál maradt állva :)

Viszlat 2010.03.14. 16:08:12

De magyarázza meg már nekem valaki, hogy mi a búbánatért Nani lövi???

mann 2010.03.14. 16:14:21

Bebatov megcsinálta. Kár, hogy a góllövés nem akar neki összejönni.
Wazza 32 :)

Boodler 2010.03.14. 16:14:41

Aszongya a kommentátor, hogy ~"...csapat ellen kezdte egy 4-essel, azóta majdnem minden meccsen duplázik. Már már meg kell róni, ha csak egyet lő"

Meg kell "róni"...Érted?
:)

mann 2010.03.14. 16:15:03

@mann: frankón lemaradtam....

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.14. 16:16:04

@Ferguson: ha a reklamálásért osztogatnák, már rég megkapta volna... :)

mann 2010.03.14. 16:16:42

Gary tudja., hogy most nem Rafael váltotta? :)

mann 2010.03.14. 16:17:55

Na végre. Megérdemelte a bolgár.

Ferguson 2010.03.14. 16:24:32

@imici77: hát igen, a bírók valóban jobban megvédhetnék. De ő anélkül is szórja a gólokat... :)

sporttárs 2010.03.14. 16:25:24

Csak tudnám, miért gondolják sokan, hogy a Chelsea biztosan bajnok lesz idén? Szerintem semmivel nem rosszabb ez az MU.
Mellesleg a spanyol, meg olasz-fanok, ha majd leszakadnak a nagy pénzek szövegről, talán belátják, hogy pl. az, hogy a Manchester folyamatosan ilyen erős, messze nem csak pénzkérdés. Olyan mezőnyembereik vannak, akik nem milliárdokért jöttek, csak éppen baromira passzolnak az egészbe, szó szerint. :) És zseniben meg egyik megy, másik előlép, szóval tudnak valamit, főleg Ferguson.

Ez egyébként a nagy gólpasszok meccse volt, Nani, Berbatov és Park is (nem Fabio, ahogy a kommentátor hitte) szenzációsan csinálta.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.03.14. 16:27:34

@sporttárs: az összefoglalóban már Parkot mondta. biztos olvassa az nst-t.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.14. 16:28:41

@Ferguson: kéne neki egy sárga az elején, s akkor csak a meccsre koncentrálna, így meg lenne Neki minden gól csúcs... de így... :)

sAp 2010.03.14. 16:29:01

Hát vazze végül sima lett, agyérgörcsöt kaptam volna ha azt a Nevland seggén megpattanó előrebaszott labdát belövi Zamora, azon kívül egész meccsen pályán sem volt a fulham (tudom, még a Zamora emelés), idegenben tényleg gyengék...Hangeland azért elég jól küldte.

rooney szokásos, berbatovról meg sejtettem, hogy beszopat, attól még kbsztt gyenge volt egész meccsen, a gólpassz valóban szép (ritkán csinál olyan cselt, amivel előrébb jut); a gólt nem mondanám, hogy megérdemelte, de rohadtul remélem, hogy most már megjön az önbizalma vagy nem tudom mi baja van, és elkezd végre focizni. A skilljei remekek, a mozgása/dinamikája meg olyan mint egy középhátvédnek (Vermaelent mondjuk előbb raknám be a csatársorba mint a bolgárt, főleg ha gólt kell lőni).

A szögletek (+szabadrúgások egy része) viszont tényleg baromi irritálóak, mindet simán kifejelték a rövidről, szánalmas, tavaly egy valag gólt fejelt Vidic, idén meg az 5ösig jutnak el a labdák (és akkor is ha Giggs adja be, ez spec nem nani hibája sztem)

Árpádka 2010.03.14. 16:37:53

3Pont. Rooney ha Aranylabda nem is de Aranycipő szerintem az övé :)
A csapatban benne van hogy, ezután minden meccset behúzunk és mienk a PL-cim, de az is hogy a Pool, Chelsea, és a City elleni meccset is elbukjuk.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.14. 16:42:40

@Ferguson: nem érdekel, ha idén nyerünk egy trófeát :)

Strigo 2010.03.14. 16:51:25

United - not arrogant, just better transzparens ütött.
Valahogy így kell játszania egy bajnokcsapatnak.

Everred 2010.03.14. 16:56:08

@sAp: hmmm, szerintem Berbatov ma pont hogy nagyon jó volt, majdnem minden veszélyes akcióban benne volt, bár tény, hogy a helyzetei kimaradtak. A gólpassza meg parádés volt.

Ferguson 2010.03.14. 17:18:38

@imici77: emirates cup a nyáron? :D

horas 2010.03.14. 17:24:13

Mancini hosszútávon nem lesz jó a City-nél ez szerintem biztos.Ugyanazt csinálja amit az Inter-nél nincsen kreatív faktor a csapatában,mindent szervezésből,erőből akar megoldani.Most megint mi ez a felállás,De Jong,Barry,Zabaleta a középpályán Bellamy meg Wrhigt-Phillips 40 méterre a kaputól vonal szélsők felváltava játszanak árnyékéket a halálosan egyedül lévő Tevez mögötti,aki megint tipikusan inkább ányékék és támadó mindenes mint befejező ember.

horas 2010.03.14. 17:30:27

Ireland Zabaleta helyett,és Santa Cruz-SWP helyett.

horas 2010.03.14. 17:33:08

Ireland-Zabaleta,Santa Cruz-SWP

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.14. 17:44:16

@Ferguson: cinkelhetsz, de majd egyszer a fagyi visszanyal :)

horas 2010.03.14. 17:47:26

És ezt is,hogy gondolja,hogy Santa Cruz szélsőt játszik a múltkor is ezt erőltette,ő tipikus center akire fellehetne rugdosni a lbadákat,ő az egy az egyeket kicsiben soha nem fogja megnyerni,hát elég véleményes dolgai vannak Mancini-nek továbbra is...

Ferguson 2010.03.14. 17:51:43

@imici77: 5 év után egyszer. Annyi belefér... :)

ZenZo 2010.03.14. 18:09:42

'szátok meg, ha a Sund' nem lenne ilyen töketlen elöl, meg Bent merne lőni is, nem csak tökölne, a shitty már vagy néggyel égne. Így viszont félő, hogy a kimaradt helyzetek megbosszulják magukat.

ZenZo 2010.03.14. 18:53:40

Ejj, csak nem bírta végig a Sund. De megdolgozott az egyenlítésért a Citeh. Két ellentétes félidő, az elsőben a hazaiak dönthették volna el végleg, míg a másodikban a Citeh rendezhette volna le a meccset.

Everred 2010.03.14. 19:21:28

Gordon a világ legjobb kapusa lehetne, ha nem lenne olyan elképesztően rapszodikus. Meg elég sérülékeny is persze, az sem jó.

papercut 2010.03.14. 19:36:04

@Everred: Nem kötözködésből, de ezt kb bármelyik kapusra rá lehet húzni, akinek volt már jó meccse...

Everred 2010.03.14. 19:38:08

@papercut: persze, nyilván. De Gordon tényleg elképesztő dolgokra képes, hihetetlen adottságai vannak, csak valahogy talán mentálisan nincs kellőképpen ott a szeren. Szóval nem az a bravúrkapus, akinek időnként minden összejön, pedig közepes tudású, hanem kiemelkedő tudású, akinek valamiért sokszor mégsem jön össze.

Nem tudom, érthető-e a különbség, mert elég zavaros vagyok, tudom.

papercut 2010.03.14. 20:29:59

@Everred: Értem mire gondolsz, és egyet is értek. Csak arra próbáltam rámutatni, hogy, Gordonon kívül még van egy pár kapus ezzel így.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.14. 20:55:48

@Ferguson: a barca meccs lefújása után az aranylabda kiabálás suttogássá avanzsálódott :)

rizla 2010.03.14. 20:59:43

@imici77: én továbbra is rooney-t kiabálnám, a VB-n ugyanis egy kiadós égés néz ki az argentinoknak sajnos, capello és rooney viszont sokáig fogja vinni az angolokat.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.14. 21:04:35

@rizla: egyfajta zrika volt Neki, tőlem. ahogy olvashatod, nekem tök mind1 ki nyeri, csak mi is nyerjünk egy trófeát... henry nagyot játszott, ezt nálunk tanulta :)

sAp 2010.03.14. 21:12:38

@Everred: érdekes, az első félidőben direkt figyeltem, akkor tuti állandóan tötymörgött a labdával, ami baromira nem jó egy ilyen szervezetten, gyorsan betömörülő ellenfél ellen.A kihagyott ziccer mellett volt egy szép iskolafoci Fletcherrel, az igaz.
A másodikra mintha tényleg feljavult volna, de a kihagyott zicceren kívül kb semmire nem emlékszem a gólpasszig. Összességében ez tényleg egy volt a jobb meccsek közül nála, főleg így, hogy gólpassz+gól lett a vége, de az biztos, hogy a 60-70. perc környékén nem bántam volna ha bejön a jó Mame Biram.
Nehéz kérdés, az egyenlet az, hogy amennyivel lassítja a játékot azt kiegyenlíti-e a labdatartásával és passzaival? mivel a statisztikái elég gyengék, ráadásul a lőtt góljai jellemzően nem meccset eldöntő szituban jönnek. Én Machedát szívesen megnézném azért néha a helyén, a labdatartást hozná ő is sztem.

rizla 2010.03.14. 21:13:08

@imici77: henry-ban az az érdekes, hogy még élete legrosszabb szezonjában, ilyen vén szarként is milyen kurva gyors.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.14. 21:15:07

@rizla: lehet Őt szeretni, nem szeretni, de van esze ehhez a játékhoz... és kurva gyors :)

Everred 2010.03.14. 21:18:34

@rizla: Rooney hullafáradt lesz a vébére, Gerrard az egész szezonban szar, Ashley Cole meccshiányos lesz, Ferdinandet is komolyan fenyegetik a sérülések, kapus és balszélső továbbra sincs, ahogy igazán komolyan vehető, védekezésben is jó jobbhátvéd sem.

Úgyhogy mondjuk azt, hogy Capello edzői pályafutásának legnagyobb sikere lenne, ha egy elődöntőt ki tudna préselni az angol válogatottból...

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.03.14. 21:19:51

@rizla:

az angolok nagyon keményen nyomják az önmegsemmisítő gombot és a rakéta pont a vb-re ér célba.

Everred 2010.03.14. 21:26:38

@rizla: inkább meséld el, mire alapozod, hogy az angolok bármit is elérnek. Pláne, hogy azt el is felejtettem mondani, hogy csatár sincs, Rooney-n kívül, aki ugyan jóféle játékos, de nem az a típus, aki négy védőt cselez ki és utána pöccint a kapuba, neki azért kell a csapat is...

rizla 2010.03.14. 21:27:16

@imici77: ok. az én állításom: minimum elődöntő. ha tizenegyespárbaj lesz, megnyerik. ha VB-t nyernek, két sör.

@Everred: gerrard pont azért lehet jó a VB-n, mert szar a szezonban, tartalékol.

@peter135: ehhez még annyit, hogy a drámák jobb csapattá tudnak kovácsolni adott esetben. lásd az olasz bundabotrányt.

Ferguson 2010.03.14. 21:28:29

@imici77: látod @rizla meg is adta a választ... :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.14. 21:29:17

@Ferguson: semmit nem ért az angol focihoz, olvashatod :)

rizla 2010.03.14. 21:30:29

@Everred: a csapategység fontosabb, és capellonál az kb garantált, de ezt láthattuk a selejtezők alatt is. nem mintha a kerettel lenne bármi gond.
de ezen kívül a legfontosabb, hogy dramaturgiailag az angolok vb-győzelmének kell következnie, vagy legalábbis a jó szereplésüknek. benne van a levegőben, ilyen a közhangulat. annyiszor égtek az utóbbi időben, és most annyira rá vannak élesedve erre a tornára, hogy meg lesz a foganatja. mindehhez a lehető legjobb edző áll a rendelkezésükre, az a fickó, aki az évek óta szenvedő, szar real madridból is egy büszke, öntudatos, varázslatos közösséget nevelt. többek között.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.14. 21:30:47

@rizla: ok, 4 közé nem jutnak, ha nyernek fizetek 2t...

Ferguson 2010.03.14. 21:31:48

@imici77: ahhoz nem is az angol focihoz kell érteni, h vki rooney aranylabdáját "kiabálja"... :)

Ferguson 2010.03.14. 21:32:26

Én is megtippelem egy almafröccsért, h meddig jutnak az angolok, a sör felejtős... :D

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.14. 21:35:08

@Ferguson: az angolhoz is kell(ene)... :) messi fejjel szebb gólt fejelt :)

rizla 2010.03.14. 21:35:53

@imici77: deal.

az indoklásból még kifelejtettem a spanyolok 2008-as EB győzelmét. ők is mindig ezzel az "esélyesek vagyunk, mégis lúzerek" gonddal küszködtek, de aztán érezni lehetett már az EB előtt, hogy ennek valahogy vége, kifújt. ezek nem olyan nemzetek, mint mi, hogy az idők végezetéig belefulladnának az önsajnálatba. most valahogy az angoloknál is ezt érzem, mindenki tudja belül, hogy nem mehet az tovább, hogy egy negyeddöntőben elbukott tizipárbaj jelentse a végállomást, túl sok volt már ebből, túlságosan unalmas már. a játékosok is tudják, de ami a legfontosabb, hogy capello is tudja. hiszen eleve azért vitték oda, ő a krízismanager.

SamS 2010.03.14. 21:41:38

@Everred: " inkább meséld el, mire alapozod, hogy az angolok bármit is elérnek"

Capello.

Everred 2010.03.14. 21:51:02

@rizla: na csak a spanyoloknál ott volt ehhez az Eb legjobb kerete. Az angolnál azonban legalább 5-6 erősebb csapat van a világbajnokságon.

Ismétlem: nincs kapus. Glen Johnson védekezésben legjobb esetben is közepes, de inkább gyengébb, Brown sérülékeny és egyébként sem egy nagy szám, Richards örök ígéret marad a jelek szerint. Középen Terry és Ferdinand mögött csak a nagy űr, és Rio rendkívül sérülékeny az utóbbi időben. Bal oldalon Ashley Cole vagy felépül vagy nem, vagy képes formába lendülni időben, vagy nem.

Középpályán Barry egy alapvetően közepes játékos, valószínűleg Capello is jobban örülne, ha Hargreavest játszathatná Lampard mellett (vagy ha Fletcher angolnak született volna). Carrick meg hiába jó, Lamparddal inkompatibilis. Jobbszélen van egy csomó ügyes, gyors, de nem túl okos és nem túl sokoldalú játékos: SWP, Walcott és Lennon sem túl megnyugtató megoldás, Beckhamet meg már el kellene felejteni. Balra senki nincs, max. a rossz formában lévő és amúgy is jobblábas Joe Cole. Jobb híján Gerrard játszhat ott, de...

De akkor elöl van gond, mert nem lehet Gerrard a 10-es és Rooney a 9-es, hanem kell vagy Heskey, vagy Crouch, akiktől azért nem fossa össze magát a világ. Szóval nem hiszem, hogy önmagában a hit és a dramaturgia elég lesz ilyen mértékű hiányosságok leküzdésére.

rizla 2010.03.14. 21:53:43

@Everred: ismétlem: a csapategység fontosabb, mint a legjobb keret. azért örülnék, ha felsorolnád azt az 5-6 csapatot, akiknek jobb a kerete, szerintem ez költői túlzás. ilyen problémákat még a legjobb csapatoknál is elő lehetne venni, mint amiket leírsz.

Everred 2010.03.14. 21:54:26

@SamS: ő se tudta bejuttatni a Real Madridot a legjobb 8 közé a BL-ben.

ZenZo 2010.03.14. 21:54:37

Valójában én is kíváncsi vagyok, mire megy Capello. A játékosállomány eddig is adott volt, nem is nagyon változtak a nevek, de SGE elég puhapöcsű volt a szöv. kap. székhez, McClown meg nem véletlenül kapta a nevét.

Kapus nélkül nehéz, de nem lehet egyszerűen rá fogni a dolgot, a védősorban is komoly játékosnevek foglalnak helyet, csakúgy, mint a középpályán, egyedül a csatárkérdés az, ami nyitott volt mindig, anno SGE mekkora felháborodást keltett (who the f*ck is Theo) Walcott elvitelével, de akkor legalább lett volna benne annyi, hogy pályára küldi, nem jegeli a mészcsík mellett...

Mind1, lesz egy ilyen-olyan kapus, egy addigra talán elcsituló Terry botrány, helyette egy ex-drogos csk, aki a szezon felét sérülésekkel hozta, lesz egy AC, ha lesz addigra egyáltalán, jobbon talán Johnnyo, középpályán a szezonban semmit sem mutató Gerrard és az überhullámzó Lampard, Barry, stb, és egy a bajnokságban egyelőre bombaformában lévő Rooney, meg két kiegészítő akárki. Kijárna nekik egy jobb eredmény, s ilyentén Rizlával egyetértek, @rizla: , hogy most vagy soha, ez már egyszerűen _kell_, nem _lehet_ kategória, de az angol válogatott magabiztos selejtező-meneteléséből sem győződtem meg arról, hogy a _nevek_ megtanultak volna együtt focit játszani... szerintem izzadságszagú csoportkör után az első kiesésesben búcsúznak, de tisztességgel, s már ez is nagy szó lesz.

Everred 2010.03.14. 21:58:33

@rizla: spanyol, francia, argentin, brazil, olasz, német. Elismerem, az olaszok nem sokkal állnak jobban, de Lippi sem rosszabb, mint Capello, a keret meg egy hajszállal jobb. A többi egyértelmű, bár persze a franciák ellen szól Domenech, az argentinok ellen meg Maradona személye.

És egyik felsorolt csapatnál sincs ennyi gond minden csapatrészben. Az angoloknál mindenhonnan hiányzik valaki, miközben az argentinoknál azon lehet töprengeni, hogy vkp-t Mascherano vagy Cambiasso játsszon inkább...

rizla 2010.03.14. 21:58:37

@Everred: jó, de arra ki képes?: DDDDDDDDD

és fogadjunk, hogy akárki lesz a kapus, középpályás, szélső, lehoz majd egy kurva jó vb-t, mint ahogy grosso pl mindenkit meglepett az olaszoknál lippi keze alatt, pedig egy noname figura volt kb.

"szerintem izzadságszagú csoportkör után az első kiesésesben búcsúznak, de tisztességgel, s már ez is nagy szó lesz. "

ez azért hülyeség, mert még a legszarabb játékukkal is eljutottak eddig minimum a negyeddöntőig. akkor egy capelloval ennél csak magasabbra lehet jutni. ha kiesnek az első egyenes kiesésben, de tisztességgel, az nem nagy szó lesz, hanem szégyen.
azért ne beszéljetek már úgy róluk, mint valami közepes erejű csapatról. továbbra is várom azt az 5-6 nemzetet, akiknek jobb a keretük.

rizla 2010.03.14. 21:59:58

@Everred: FRANCIA??? NÉMET????????? te most szopatsz, ugye?
argentin: ennyi problémát minimum fel lehet sorolni a kerettel kapcsolatban, mint amit leírtál az angolokról, de elég az elmebeteg szövkapot megemlíteni.
brazilok: hát nem tudom, magukhoz képest jóval kisebb a klasszis-faktor a keretben, mint szokott.

rizla 2010.03.14. 22:01:17

"az argentinoknál azon lehet töprengeni, hogy vkp-t Mascherano vagy Cambiasso játsszon inkább..."

irányító? nuku. amúgy cambiasso még a keretben sincs maradonánál asszem ; DDDDDD ja, és egyetlen olyan csatáruk sincs, mint az angoloknál rooney. messi használatához pedig full hülye maradona.

ZenZo 2010.03.14. 22:05:34

@Everred: no valami hasonló az én véleményem is, ahogyan az látszik fentebb.

@rizla: ha nem is erősebb csapat, mondjuk, hogy jobb formában lévő, esélyesebb, stb. Ezek pedig a spanyol, holland, brazil, olasz. Igaz, ez csak négy, de számomra ők előbb vannak az angoloknál. S akkor még nem beszéltünk arról, hogy a látszatra idén gyengébbnek tűnő német, francia, argentin válogatott a vb-n mutathat simán olyat, ami "meglepő" lehet, azaz nem komolyabb meglepetésre sokáig menetelnek. S igazából az utóbbi évek egyik leggyengébb ANK-ja miatt nem kaptunk valós erőfelmérőt az afrikaiak felkészültségéről, bár ők nálam még nem az esélyes kategória, azért okozhatnak meglepő eredményeket.

nasteey 2010.03.14. 22:05:43

@rizla: Luchoval mi a baja? Egy Mascherano - Cambiasso - Lucho Gonzalez szerintem kellően stabil és kreatív lenne. Így játszhatna 4-3-3-at, amiben Messi is jól érezné magát, főleg, ha Higuain és Di Maria/Tevez játszana mellette.

Everred 2010.03.14. 22:05:57

@rizla: mutass nekem Henry, Benzema, Anelka szintű angol csatárokat, mutass légyszíves egy Ribéryt az angol keretben. Balhátvédben az a kérdés, hogy Abidal vagy Evra játsszon, a Frey, Mandanda, Lloris trióból csak egyért is hálaimát rebegne Capello. És a Lassana Diarra-Barry összevetésből sem az angolok jönnek ki jobban...

A német, hát, az neccesebb, de egyrészt ők a németek, másrészt bár egyéni képességekben nem kiemelkedőek, de kiegyensúlyozottabb a keret, több a variációs lehetőség, mint az angoloknál.

Az argentinokon nem is értem, miért vitatkozunk, tényleg, nem hogy Messi, de talán még Maxi Rodriguez is jól jönne most az angol csapatnak. Meg Higuain, az összes üreskapus ziccerével együtt.

értelmetlen_nevű 2010.03.14. 22:06:33

A spanyolok kiemelkednek a mezőnyből, egyébként senki sem túl meggyőző mostanában. Szerintem a brazilok azért jók lesznek, de Capelloval tényleg simán benne van az angol keretben egy néz közé jutás.

Everred 2010.03.14. 22:07:04

@ZenZo: tényleg, a hollandokról el is feledkeztem :-)

rizla 2010.03.14. 22:09:47

@ZenZo: "jobb formában lévő, esélyesebb, stb. Ezek pedig a spanyol, holland, brazil, olasz."

olasz?! a hollandok játékoskeretének sem olyan jó a minősége, mint az angoloké. annyit mondok csak: premier league. rooney, gerrard, lampard, három ilyen szintű játékos legyen azokban a keretekben, amiket felsoroltok, vagy nem ér.

@Everred: "mutass nekem Henry, Benzema, Anelka szintű angol csatárokat"

egy darab rooney többet ér ennél a hármasnál jelen pillanatban, légy erős.

ZenZo 2010.03.14. 22:15:52

@rizla: "ez azért hülyeség, mert még a legszarabb játékukkal is eljutottak eddig minimum a negyeddöntőig. akkor egy capelloval ennél csak magasabbra lehet jutni. ha kiesnek az első egyenes kiesésben, de tisztességgel, az nem nagy szó lesz, hanem szégyen."

Eljutottak, de azt is láttuk, hogyan. Most idő előtt összekerülnek egy nagyágyúval, mint mondjuk spanyolok, s 4-3-mal kiesnek, az nem szégyen. Persze ez csak fikció, s nem akarom középszerré degradálni az angol válogatottat, csak reálisan próbálom nézni, mire lehetnek képesek. Mert Capelloval eddig eredményességből 5, de megyőzésből továbbra is hármas. Egyszerűen hiányzik belőlük az a magabiztosság, határozottság, egységesség, átütő erő, ami szerintem Capello miatt megvan bennük, de valójában maximum nyomokban.

ZenZo 2010.03.14. 22:20:17

@rizla: "olasz?! a hollandok játékoskeretének sem olyan jó a minősége, mint az angoloké. annyit mondok csak: premier league. rooney, gerrard, lampard, három ilyen szintű játékos legyen azokban a keretekben, amiket felsoroltok, vagy nem ér. "

Olasz, igen. 4 évvel ezelőtt sem őket tettem volna VB győztessé, sőt, talán az egyik leggyengébb olasz válogatott volt '90 óta, mégis ők lettek VB győztesek, nem Baresiék. Pedig ők tényleg megérdemelték volna...

És kapaszkodj meg, de olyat, mint a jelenlegi Gerrard és Lampard bármelyik válogatottban találsz. Főleg, hogy azt még 1 szövkap sem tudta megoldani, hogy ők ketten képesek legyenek együtt jól játszani...

rizla 2010.03.14. 22:20:24

@ZenZo: ha nagyágyúval kerülnek össze korán, pláne úgy érzem, hogy továbbmennek.

a 2006os brazil keret amúgy papíron az egyik legjobb volt a világbajnokságok történelmében, aztán egy kiégett, öreg zidane kiejtette őket egyedül. vannak fontosabb dolgok, mint az erős csapat, nem mintha az angol gyenge lenne, legalábbis ennyire, mint ahogy írjátok.

rizla 2010.03.14. 22:21:18

@ZenZo: "olyat, mint a jelenlegi Gerrard és Lampard bármelyik válogatottban találsz."

pl az olaszoknál kit? pirlot? azért ne csak nézzük a BL-t, lássuk is..

Everred 2010.03.14. 22:22:52

@rizla: kicsit túlmisztifikálod Rooneyt, az az érzésem. Nálam nagyobb Rooney-fan nem kell, de ő sem egy szuperhős, csak egy futballista, bármennyire jó is.

Messi, Cambiasso, Mascherano, Agüero, Milito - tessék, máris öt játékos, aki van olyan jó, mint az angoloknál bárki. És nem Crouch, Jenas meg Defoe van mögöttük, hanem Tévez, Di María, Lavezzi vagy Lucho González...

A franciáknál már mondtam, Anelka, Henry, Benzema, Ribéry, Malouda bőven megüti a szintet, és akkor még van nekik Gourcuff meg Nasri meg Lassana Diarra... A brazilokat tényleg bizonygatni kell? Kaká, Luis Fabiano, Pato, Ronaldinho (még ez a Ronaldinho is bármikor körbefocizza Wright-Phillipset vagy Joe Cole-t).

Everred 2010.03.14. 22:25:52

@rizla: De Rossi, Pirlo - ha Gerrardnál érv, hogy tartalékol a vébére, azért ilyen szar, akkor Pirlónál miért nem?

rizla 2010.03.14. 22:27:01

@Everred: de ha én túlmisztifikálom rooney-t, te mit csinálsz anelkával, meg benzemával? de most komolyan baszki, egyszerűen nincsenek egy szinten rooney-val. henry-nak meg vége, egyszerűen ennyi volt. fele annyira nem fog menni domenech ezzel a hármassal, mint capello rooney-val, ezt előre megmondom.

"Messi, Cambiasso, Mascherano, Agüero, Milito - tessék, máris öt játékos, aki van olyan jó, mint az angoloknál bárki."

cambiasso a keretben sincs ott ;] crouch, jenas és defoe nálam előrébb van, mint a tevez, di maria, lavezzi, lucho gonzalez négyes, bár most eleve variálsz a posztokkal.

ronaldinho sem lesz ott a vb-n, egyébként hiába az utóbbi 10 év legnagyobb játékosa, lehet, hogy előbb válogatnám be most a csapatomba joe cole-t, mint őt. komolyan.

rizla 2010.03.14. 22:27:55

@Everred: mert pirlo 2006 óta tartalékol, csak tudnánk, hogy mire.

Everred 2010.03.14. 22:34:53

@rizla: én azt mondom, hogy Anelka, Benzema és pláne Henry is nagyságrendekkel jobb, mint bárki, akit az angolok Rooney mellett fel tudnak mutatni. Tudnak variálni. Capello nem hozhatja le Rooneyt, nem engedheti meg magának, hogy sérült legyen, nem fér bele, hogy fáradt legyen egy vélhetően kibaszott hosszú szezon után. Ráadásul ott lesz rajta a nyomás, hogy az egész nemzet tőle várja a megváltást.

Hát ja, lehet, hogy Ronaldinho ott sem lesz, de a brazilok még így is esélyesebbek, láttuk, hogy a B csapatuk mit csinált az angol B-vel. Semmi okom nincs azt hinni, hogy a két A csapat találkozója másképp zajlana...

Everred 2010.03.14. 22:36:55

@rizla: Lavezziék meg többre képesek, sokoldalúbbak, mint bármelyik angol csere. Mert az, hogy Walcott vagy SWP belerúg a labdába, aztán fut utána gyorsan, nem éppen világbajnoki szint.

rizla 2010.03.14. 22:37:34

@Everred: én meg azt mondom, hogy rooney nagyságrendekkel jobb, mint bárki, akit a franciák a csatársorban fel tudnak mutatni.
a brazilok túlértékeltek, és ez reményeim szerint ki fog derülni.

rizla 2010.03.14. 22:38:32

"Capello nem hozhatja le Rooneyt, nem engedheti meg magának, hogy sérült legyen, nem fér bele, hogy fáradt legyen egy vélhetően kibaszott hosszú szezon után. Ráadásul ott lesz rajta a nyomás, hogy az egész nemzet tőle várja a megváltást."

ez az érv amúgy tökéletesen ül, elismerem. majd meglátjuk.

Everred 2010.03.14. 22:47:09

@rizla: hát úgy legyen.

Én azt tartom a maximumnak Anglia részéről, hogy megnyerik a csoportjukat, aztán legyőzik a németek mögött második helyen továbbjutó csapatot (Szerbia vagy Ghána, bár utóbbi már nagyon necces, ha Essien felépül) és utána a negyeddöntőben szépen kikapnak a franciáktól, feltéve, hogy ők megnyerik az A csoportot és miért ne nyernék?

rizla 2010.03.14. 22:51:44

@Everred: az angolokkal kapcsolatos árnyaltabb véleményedet el tudom fogadni, de azt nem, hogy folyamatosan a franciákkal jössz. baszki, láttad te az EB-t? a csigazabálók nem lesznek jók semmire, erre plusz két sört hajlandó vagyok felrakni. pont ők azok, akiktől annyi várható, hogy valahogy továbbvergődnek, aztán az első komoly csapat ellen viszlát.
a papíron jó keret önmagában semmi.

rizla 2010.03.14. 22:52:39

ja és ha capelloék szembekerülnek a franciákkal, simán kiverik őket, erre meg plusz három sör. érzem, nagyon részeg leszek a VB alatt : DDDDDD

Everred 2010.03.14. 22:57:46

@rizla: az első komoly csapat ellen ki is fognak esni, az elődöntőben :-)

Everred 2010.03.14. 23:01:36

@Everred: (vagy a negyeddöntőben, ha a németek valamilyen oknál fogva nem nyerik meg a csoportjukat és kénytelenek már a 16 között tizenegyesekkel búcsúztatni az angolokat)

halareaal 2010.03.14. 23:20:49

@Everred: sztem pedig lehetséges, hogy abból a csoportból továbbjutnak a szerbek, én sztem nekik van olyan jó keretük, mint Ghánának. mindenesetre abban a csoportban a németek nem nagyon hibázhatnak ha tovább akarnak jutni.

halareaal 2010.03.14. 23:24:39

@rizla: "ismétlem: a csapategység fontosabb, mint a legjobb keret."

és az mitől lenne jobb az angoloknál, mint a többieknél? Capello személye azért nem garancia mindenre, főleg h volt ez a Terry-botrány, csk-váltás, ki tudja mennyire tett be a hangulatnak.

sztem is kiemelkednek a spanyolok, ráadásul nagyon tudnak együtt játszani. ott nincs olyan probléma, h megsérül Rooney vagy Messi, mindenkit tudnak pótolni 1xüen.

rizla 2010.03.14. 23:27:45

@halareaal: "és az mitől lenne jobb az angoloknál, mint a többieknél? Capello személye azért nem garancia mindenre"

hát mindenre nem (pl a szép támadójátékra nem), de erre speciel igen.

halareaal 2010.03.14. 23:34:08

@rizla: attól, hogy egyben lesznek (bár továbbra sem értem ebben mért vagy biztos, csak amiatt a madridi félszezon miatt?), még ugyanúgy meglehet a csapategység a többieknél is. a spanyoloknál pl gyakorlatilag biztosra vehető, h nagyon együtt lesznek, és Lippi is tuti összerántja az olaszokat.
egyébként pedig ha így nézzük a németek is simán jobbak lehetnek náluk.

rizla 2010.03.14. 23:37:21

@halareaal: hát a selejtezők kurvára nem azt mutatják, hogy a németek vagy az olaszok egy lapon emlegethetőek lennének az angolokkal.
egyébként ez az érved, hogy "ugyanúgy meglehet a csapategység a többieknél is" elég mókás. ennyi erővel semmi értelme semmilyen esélylatolgatásnak, mindenre el lehet mondani, hogy "honnan tudod? lehet a többiek is!!".

nem a madrid a lényeg, hanem az, hogy capello az egyik legnagyobb edző, akit valaha a hátán hordott a föld, és ennyi.

Everred 2010.03.14. 23:42:58

@rizla: "capello az egyik legnagyobb edző, akit valaha a hátán hordott a föld"

Tény, de szarból ő sem tud várat építeni.

halareaal 2010.03.14. 23:43:09

@rizla: a selejtezőkből nincs sok értelme kiindulni, a vb teljesen más lesz.
Capellonak sztem túl nagy jelentőséget tulajdonítasz, a csapategységet nem csak az edző személye határozza meg. egyébként nem azt akartam írni h másnál is meglehet, hanem h az igazán nagy csapatoknál meg is lesz, pusztán ebből nehezen fognak előnyt kovácsolni az angolok sztem.

értelmetlen_nevű 2010.03.15. 00:04:18

@Everred: ennyi erővel a spanyolokat leszámítva mindenki szarból építkezik. Rooney, Lampard, Gerrard, Terry, Ferdinand nem éppen szar alapanyag. Lyukas posztok pedig a spanyolokat leszámítva mindenhol vannak, erős sarkítás leszarozni ezt az angol válogatottat. Szerintem ők a 3-4. legesélyesebb csapat, a spanyolok és a brazilok előttük vannak mindenképpen. Argentína fekete ló, ha a vb keret kihirdetése előtti éjszakán leváltják Maradonát, akkor akár velük is számolni kell. A Franciák égni fognak Domech-el (egyébként a nagy sztárok egyénileg sem futnak túl jó szezont). A Hollandokat sem érzem annyira erősnek, ők azért okozhatnak meglepetést.
A németek pedig egy fiatal, rutintalan csapattal finoman szólva nem esélyesek, Löw sem egy nagy edző. Defoe, Bent, és megkockáztatom hogy Carlton Cole is kezdő lenne németeknél, Kurányi, Gomez, Kiessling, Cacau nem az a névsor, amitől egy komolyabb védelem maga alá fosik.

Az olaszok pedig egy kiöregedő válogatottal jönnek, ha idén is sikeresek lennének, az a foci szégyene lenne.

papercut 2010.03.15. 01:16:24

@értelmetlen_nevű: Annyit tennék hozzá, hogy még a megamighty spanyol válagatottban is van lyukas poszt, nevezetesen a balhátvéd és a védekező középpályás posztja, mert Senna már nem az aki két éve volt, Busquets meg nem klasszis egyelőre. Bár jobban belegondolva a jobboldal sem olyan egyértelmű..

Alapvonalszippantó Hapci Benő · http://nst.blog.hu/ 2010.03.15. 07:59:05

Beckham sérülése után én is egyre inkább azt gondolom, hogy az angolok nyerhetnek. Nem azért, mert Becks nélkül jobb lesz az angol válogatott, hanem mert egyre kerekebb a történet (l. Maldini '06, Raul '08).

Asidotus 2010.03.15. 09:23:54

a selejtezők önmagában nem sokat érnek. A spanyolok rendre fölényesen nyerték a csoportjukat, és a vébéken legkésőbb az első komolyabb csapattól elhasaltak, az argentinok is általában megnyerték a dél-amerikai csoportot, de nagy eredményt már igen régen (20 éve) nem értek el.
Rooney jelenleg istenkirály szinten játszik, jelenleg ő és Messi az Aranylabda egyértelmű várományosa.
Capelloval az a baj, hogy MINDEN csapatával meg szokta nyerni a bajnokságot. Olyan csapata még NEM VOLT, amelyikkel nem lett volna bajnok.
Nem fognak nyerni az angolok, mert nincs minden poszton klasszisuk. Ellentétben a 2006-os olasz csapattal. Akárki akármit mond, ott valahogy nem volt gyenge poszt, a világ legjobb kapusa, aranylabdás védő, BL-klasszis középpályások (2007-ben nyert Pirlo BL-t), Aranycipős csatár, és az övék volt a vébén a legjobb edző.

Asidotus 2010.03.15. 09:25:22

Na, úgy látom, ezt a fordulót megnyerte a Tottenham. Vesztett pontok tekintetében egalizáltunk a Villával, a City előnye is már minimális, csak hozni kellene az ellenük való meccset.

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.03.15. 09:46:38

no a Sunderland-City-ről:

1. félidőben a City nem volt hajlandó még 4-et se passzolni zsinórban pontosan, görcsös, rossz próbálkozások, kb. 1 kapura lövés 45 perc alatt, Sunderland megérezte a lehetőséget, támadgattak, de Jones fejes gólja után már igazi helyzetük nem volt, annál viszont sajnos Kompany elaludt
4. helyre hajtva ilyen félidőket nem lenne szabad játszani

2. félidő már reálisabb volt, Sunderland reménykedett abban, hogy ki tudják húzni, emelte a ritmust a City, csomó helyzetet dolgoztunk ki, de mindegyiket belelőttük Gordon-ba, ő meg rátett még 1 lapáttál és védte is őket rendre(védjen így a Villa, Pool, Spurs ellen is:D)
RSC, Bellamy(*3), Tevez, SWP és még pár helyzet, 0 gól
Sunderland-nek max. kontrái voltak, de Given-nek sem kellett védenie nagyon semmit, City-ről szólt ez a félidő, és csak a legvégén Johnson megoldása hozta ki az 1 pontot, túl későn sajnos

4 perc hosszabbítás vicces volt, ha 30 másodpercet számolunk egy cserének, akkor az már 3 perc, folyamatos időhúzás legalább 2 perc, + egyéb ápolások stb., na ebből lett 4 perc összesen:D
(van legalább 1-2 csapat, amely kap 6 percet itt:D)
nyerni kellett volna, és 2. félidőben erre meg is volt minden esély, de elkúrtuk, hát a végén majd ez a 2 pont is sokba kerülhet...

Spurs behúzta, Villa 1 pont, Pool ma este valszeg behúzza, City 1 pont
City vasárnap a Fulham-hez látogat, vmivel nehezebb meccs lesz, mint a tegnapi, ha nem nyerünk még keményebb lesz a vége

de lesz egy MU-Pool is, Villa-Wolves és Stoke-Spurs is + a Villa pótol 1 meccset már holnap , Wigan-Villa formájában:)

bassza meg, ki (nem) lesz a 4.?:D

rizla 2010.03.15. 11:00:54

@Nűnű: "Nem fognak nyerni az angolok, mert nincs minden poszton klasszisuk. Ellentétben a 2006-os olasz csapattal. "

"Akárki akármit mond, ott valahogy nem volt gyenge poszt"

azért kíváncsi vagyok, hogy grosso-t mire taksálták a vb előtt, vagy a nestát pótolni kénytelen materazzi-t. hogy nem ilyen sokra, az tuti.

nem abból kell kiindulni, hogy vannak hiányposztok az angoloknál (bár nem tudom, hogy a hiányposzt fogalmával magyarként hogy lehet ilyen könnyelműen bánni, bár nekünk lennének ilyen hiányposztjaink), hanem hogy hány poszton áll rendelkezésükre a legjobb játékosanyag. van egy aranylabda-esélyes csatár, van egy brutál védőkettős, van két középpályás, akik az elmúlt évtized legjobbjai közé tartoznak, ha ennyi húzóember mellé fel tudnak nőni a kiegészítő emberek, és capello keze alatt miért ne tudnának, akkor lehet ebből bármi. vicces lesz majd, amikor az előzetesen szarba sem vett swp vagy lennon (ezt a gyereket kár lebecsülni, előre szólok) lövi tovább az angolokat. joe cole az egyik legfantáziadúsabb angol játékos, pár éve a barcában is szívesen láttam volna, nagy kár a sérüléseiért, mert benne rettenetesen sok van.
hollandokat, meg ilyeneket eléjük rangsorolni mellélövés. mióta jobb egy babel egy lennon-nál? egy bentley vagy egy barry is csak jobb egy engelaarnál, vagy affelaynál. a nem csúcsklasszis kategóriájú játékosok is a világ legjobb bajnokságából jönnek az angoloknál, ezt nem érdemes elfelejteni.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.03.15. 11:42:48

"Argentína fekete ló, ha a vb keret kihirdetése előtti éjszakán leváltják Maradonát, akkor akár velük is számolni kell." (@értelmetlen_nevű:)

(Ez jó volt.) :-DDD

(Amúgy szerintem is ott vannak az angolok az esélyesek között. Erről fölösleges is vitatkozni, elég egy szó: Capello. Elképesztő az az ember.)

horas 2010.03.15. 12:42:52

@crazy_horse: Amúgy szerintem katasztrófa a City játéka,továbbra is Mancini alatt.Hughes és közte annyi különbség van,hogy nála valamennyire tetten érhető,hogy mit akar játszatni.

De ahogy írtam,támadójáték totálisan elképzelés nélküli esetleges,és Mancini-nek továbbra is megvannak a kigobolyozhatatlan játékos ideólógiái,Kompany továbbra is bizonytalan,Touré ennyire gyenge nem lehet...Az,hogy Santa Cruz a klasszikus center adottságaival és tesze-toszaságával szélsőt meg előkészítőt játszik érthetetlen,hogy Ireland az egyedüli kreatív középpályás nem játszik meg ordít a csapatról.

Tovább erősítiti Mancini koncepciót a védekező középpályások túlerőltetése és elaránytalanodása a csapaton belül,szóval elég szomorú,hogy Vieira tud váratlan és értelmeset húzni az egész középpályáról.

Mancini alatt,amennyivel kevesebb gólt kap a City annyival kevesebbet is rúg,ott vagyunk ahol a part szakad,plusban jön a játékos mizériái,mondjuk valamivel eredményesebb mint Hughes volt,de számomra eygértelművé vált,hogy Mancini hosszú távon,ugyanúgy nem megoldás mint Hughes volt.

horas 2010.03.15. 12:44:41

kigobozhatatlan..:)

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.03.15. 13:25:41

@horas: na ezt bogozd ki még 1-szer:)

bizony, ezek valós problémák, idén már nem fog megváltozni semmi, a keret adott, a középpálya pedig nagyon gyenge(nem funkcionál jól) sajnos, támadásokat nem tudják eléggé támogatni, Bridge és Richards pedig meccsenként 1-2-szer mennek csak fel és adnak be jól kb.
Ireland ügye elég nehéz, amikor Mancini lehetőséget adott neki, abszolút emberhátrányban voltunk vele, mert a támadásokat megakasztotta tőle méltatlanul, jó passzt is alig volt képes adni, védekezésben meg nyilván jobb egy Zabaleta vagy Vieira
(már az ő távozásáról is beindultak a pletykák)
Mancini-nek kb. 3.5 hónapja volt eddig csak, nem írnám le még, sőt
a védelmet rendbe hozta, erre ráépíteni egy hatékony támadórendszert, úgy hogy gólokat/gólt hozó megoldásokat kb. csak 3 embertől lehet várni a kezdő 11-ből rohadt nehéz...
RSC annyit sérült, hogy nem igaz, Adebayor pedig Afrika-kupa után 4 meccsre eltiltatta magát, ősszel is volt neki már 3, így 7 bajnokiról hiányzik egész szezonban 2 hülyeség miatt...
és akkor még ott van Robinho is, aki hátat fordított a csapatnak, szóval sok szart kapott a nyakába Mancini, és a keret nyilván nem olyan, amilyet ő szeretne

a Kompany-Lescott duó a legerősebb jelenleg (forma alapján is) ,ami idén volt a City-ben, Touré sajnos még rosszabb, ebben biztos vagyok

a játék nagyon szélsőséges idén, a legszarabbtól kezdve a bárkit megverünkig megy a skála, sőt ez már 1-1 meccsen belül is előfordul:)
a nagy versenyfutás miatt nincs idő és türelem építkezni, hirtelen kell alkotni és eredményt elérni, nagyon nehéz még ekkora bevásárlás után is (pláne hogy ehhez külön + idő kellene)

na meg az idegenbeli forma, ami egy kényes pontja a City-nek, hazai pályán azért nincs ennyi szöszmötölés, Chelsea-t, Arsenal-t, MU-t is vertük meg már otthon, és még nem kaptunk ki

az arabok vélhetően hosszabb távra terveznek, Mancini-ről ez nem mondható el, ha nem éri el a BL-t, így nem tudom, hogy jövőre mi lesz, idén még bele kellene menekülni a győzelembe valahogy:)
szar játékkal vagy még szarabbal akár, mert a BL-ből "könnyebb" építkezni, másrészt Mancini is maradna valszeg és pár igazolással ő alakíthatná a keretet optimálisabbra, nyilván jobb lenne, mint 5. hely, új edző, új gondok, lehet nem is lesz jobb (Mourinho vagy ki?)
0.5 + 3 éves szerződést írt alá Mancini, szóval nagyon biztosnak tűnik, hogy a BL helyezéstől függ a sorsa

Mourinho már nem a király 2010.03.15. 13:34:34

@crazy_horse: Robinho hátat fordított a csapatnak?
Én ezt úgy tudtam, hogy Mancini megmondta neki hogy nem számol vele ezért elment kölcsönbe, mit tehetett volna?

horas 2010.03.15. 13:50:45

@crazy_horse: Hát,nem tagadom nyelvtanből sosem voltam jó....:)
Igen,evidens amit írsz,de Mancini továbbra is totál koncepció mentes,és rendre rossz elképzelésekkel dolgozik.A hullámzó eredmények pedig a keret alapvető minőségéből jön,mármint a játékos állomány nagyon jó,ezért ha kiön a lépés bárkit képes megverni a City,viszont taktikailag csapategység szempontjából több mint labilis.

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.03.15. 13:55:16

@Anthony (kick-ass): na ja, de miért nem számolt vele...

nincs olyan helyzetben a City, hogy egy Robinho-ra ne legyen szükség, mondjuk "ilyenre"(attitűd, edzésmunka) nem is volt, ezt jól látta Mancini, és még előtte Hughes is (ugye a távozási mizériával is a legrosszabbkor jött elő, pont a MU elleni Liga-kupa meccseknél, talán ez is rontotta a csapat koncentrációját valamennyire sztem)

valszeg az őszi 2.5-3 hónapos sérülés is betett neki, de ha nem a VB-s érdekeit tartja szem előtt, akkor biztosan játszott volna tavasszal is, mert a képességei nem kérdésesek

elvileg amúgy van 1 retúrjegye visszafelé:), de sztem nem lesz belőle már semmi, de ne legye igazam
(egy jó VB-szerepléssel max. felveri az árát és vki megveszi, kb. így jöhet ki kevésbé rosszul a klub ~ 15-20 M font)

horas 2010.03.15. 13:57:03

@Anthony (kick-ass): MAncini többek között Robinho-t is a csatár mögé rakta közvetlen be a darálóba,volt így két-három überfod meccse aztán mikor egyszer úgy cserélte Mancini,hogy Robinho nem is volt ekzdő akkor lehetett tudni,hogy itt vége van ennek a románcnak.
Ez is Mancini-re vall,berakja a 40 kilós Robinho közvetelen a védekező középpályások és a védelem közé,szerinted volt megnyert párharca?

Everred 2010.03.15. 13:58:34

@rizla: "nem abból kell kiindulni, hogy vannak hiányposztok az angoloknál, hanem hogy hány poszton áll rendelkezésükre a legjobb játékosanyag."

Gyakorlatilag egyetlen poszton sem. Lampard és Gerrard sem mérhető a Xavi-Iniesta kettőshöz, egy éppen csak felépülő Ashley Cole-nál Evra és Abidal is jobb, a 2008-as Ferdinand érinthetetlen lenne, de a mostaninak sokat kell fejlődnie a vébéig a sok sérülés után - és akkor megint ott tartunk, hogy Rooney, és azért lesz egy-két támadó a vébén, aki felér vele (Torres, Drogba, Messi, Ronaldo).

Épp ez az, hogy még a kulcsemberek fölött is rengeteg a kérdőjel, a kiegészítő emberek színvonala pedig gyászosan alacsonynak tűnik.

horas 2010.03.15. 14:04:10

@Everred: Az angol válogatott most szervezettségben jobb az elöbbieknél,amúgy maradt a brunsztolós,vagdalózós játékuk,spanyolok ellen nem hiszem,hogy lenne esélyük amúgy más "játszó" csapatokat lehet feltudnának örölni.Gerrard-Lampard dilemma kulcstényező szerintem.

Everred 2010.03.15. 14:06:49

@horas: a Gerrard-Lampard dilemma egy baromság, Capello rég túllépett rajta. Nem fogja mindkettőt a középpálya közepén játszatni, ennyi. A kérdés csak az, hogy Gerrard balról indul vagy árnyékék lesz.

horas 2010.03.15. 14:17:13

@Everred: Szerintem meg egyikőjüket kikéne hagyni,tudom,hogy nem lehet,de én egy Gerarrd-to ahgynám benn.

Mourinho már nem a király 2010.03.15. 14:17:59

Bridge, Owen, Becks out (mondjuk ez utóbbi kettő lehet amugy is nélkülözhető volt), de ha Rooney megsérül akkor az angoloknak annyi. Vele még lehet esélyük is akár.

Everred 2010.03.15. 14:19:18

@horas: hát ha már kihagyjuk az egyiket, akkor az ne Lampard legyen, aki az angol válogatottban mindig is jóval többet mutatott, mint Gerrard.

crazy_horse · http://mancityfc.blog.hu/ 2010.03.15. 14:19:39

Phil Brown-t kirúgták a Hull-tól...

este pedig Pool-Pompey a Digisporton

Everred 2010.03.15. 14:21:21

@crazy_horse: ideje volt már.

A legutóbbi nyilatkozatában valami olyasmit bírt mondani, hogy a játékosok edzésen is rendszeresen összebalhéznak, ami szerinte jó, mert mutatja, hogy számít nekik a klub, a foci... Emmán nagyon bohóc-kategória az ízlésemnek.

halihalo 2010.03.15. 15:00:51

@horas: "Az angol válogatott ... spanyolok ellen nem hiszem,hogy lenne esélyük amúgy más "játszó" csapatokat lehet feltudnának örölni"

Szerintem, ha koncentrálnának, akkor lenne esélyük, a tavalyi Chelsea-Barcelona meccs lehetne belőle. És ha rendes a játékvezetés, akkor akár nyerhetnének is.

horas 2010.03.15. 15:07:28

@Everred: Nem tudom,Lampard-ot valahogy jobban bírom én is,de Gerrard kiszámíthatatlanabb és ettől valahogy zseniálisabb egy gondolattal az én szememben,arról nem bezsélve,hogy esznek egymás tenyeréből Rooney-val.

horas 2010.03.15. 15:09:52

@halihalo: NEm feltétlen,a spanyol válogatottban ott van Torres akivel egy újabb játékstílus sajátja a spnyol válogatottnak és nincs Essien-je az angoloknak és alapvetően nem olyan masszív az angol válogatott mint a Chelsea.

kotkodák 2010.03.15. 19:26:05

@peter135:
Elég tragikus vagy. Nem nagyon szólok itt hozzá, inkább csak olvasgatok. Az augusztusi Everton-Asenal 7-1-es donelly tipp után amúgy sincs jogom megkérdőjelezni az NST kompetenciáját. :)

A Te mórickás hozzászólásaid, hogy minden esetben megtalálod "DE-nilsont" már kezdenek az agyamra menni. Nézd vissza kérlek! Ha ő pályára lép (ha nem), akkor megelőlegezett rosszindulattal vársz tőle valami szart. Nincs PL poszt enélkül. Nem kell bölcsnek lenni, de néha hallgatni is jó.

papercut 2010.03.15. 21:38:23

Most komolyan, a 'Pool megint el akarja velünk hitetni hogy tud focizni?? Van még aki ezt beveszi?

wan2bee 2010.03.15. 21:59:13

azert a Portsmouthon erot demonstralni nem hiszem, hogy kulonosebb meggyozo erovel bir..

d3vnull 2010.03.15. 22:03:19

Ez az ember beszélni sem tud aki a digisporton a stúdióban ül, ki ez, úristen... azt hittem csisztu zsuzsa és csiszár a legalja.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.03.15. 22:03:49

Gerrard minden labdát eltör... viszont mindenre ráindul :)

d3vnull 2010.03.15. 22:04:42

Varga Zoltán, megvan.

sedre 2010.03.15. 22:05:56

@d3vnull: igazándiból a 'Maszcseránó' akaszt ki...de a 'Zserárd' se jobb...

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.03.15. 22:14:04

@kotkodák:
Könyörgöm, legalább ezt akkorra időzítetted volna, mikor Denilson tényleg nem játszik és pláne nem szarul. Egyébként meg ha jól játszik akkor az elsők között vagyok, akik megdicsérik mert tényleg szeretném, hogy tartósan jó de legalább jobb legyen.

Egyébként ha zavar, át kell ugrani. Én is alkalmazom ám ezt a módszert.

d3vnull 2010.03.15. 22:18:50

@sedre: meg A torrez, meg mindenki, nem tudom, nálam a paraszt ember ismertetőjele, ha személyek elé "a" és "az"-t tesz.

nordsee 2010.03.15. 22:34:21

Gerrard mekkora egy fasz már...

macca17 2010.03.15. 22:43:35

viszont, ha aquilani ezt tudná hozni komolyabb csapatok ellen is, akkor még a végén értelmezhető támadásokat is tudunk vezetni, esetleg még stílusunk is lenne...

nordsee 2010.03.15. 22:45:23

Meg ha Torres nem lenne fél szezonban sérült...
Most vagy 15 gólnál tart?

macca17 2010.03.15. 22:56:04

jaja, és az sem ártana, ha gerrard a focival foglalkozna...

d3vnull 2010.03.15. 22:59:58

Meg egy év végi ötödik-hatodik hely hogy tisztulás legyen arrafelé. :)

nordsee 2010.03.15. 23:09:55

@d3vnull: Hát, ha nem lesz meg a BL-hely, akkor valóban elkerülhetetlen a gyomlálás, ám nem tudom, hogy jó lenne-e, ha meglenne egyáltalán. Ha befutunk a negyedik helyre, akkor marad a langyosvíz. Vagy éppen ez ad erőt a folytatásra? Mint ahogy a kudarcba fulladt tavalyi év meghatározta az idejit, a véres-verejtékes erőlködés újra összehozhatja a csapatot. Sajnos úgy nézki, Rafának nincs több eszköze, meghatározóak a külső körülmények. Jó szakember, de nem egy Ferguson kaliber karizmailag.

kotkodák 2010.03.16. 00:03:58

@peter135: Péter, miből lett a gól?

halihalo 2010.03.16. 06:33:43

@d3vnull: Egybe akarta írni: MegaTorres. Mert ő olyan nagyon nagy játékos... :)))
Az Indexnél valaki nagyon nem szereti a Chelsea-t, szerintük csak harmadik a csapat... Szerencse, hogy nem ők döntenek.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.03.16. 13:45:33

@kotkodák:

Hogy magamat idézzem:

"A végén azért a lövésért megdicsérem azért. Nagyon fontos volt."

Denilson gyenge volt azon a meccsen is. Egy jó megmozdulás nem ment meg egy játékost a 90 percen át tartó alibizéstől. Jelzésértékű, hogy a sérülése előtt Ramsey kiszorította a csapatból.
Egyébként idén a szezon elején volt pár jó meccse, meg decemberben főleg a Hull ellen játszott nagyot, de sajnos tartósan csak nevetséges teljesítményekre képes. És ezt nem rosszindulatból mondom, egyszerűen így van.

man city 2010.03.16. 15:54:52

ha az FA most kivenné minden joggal Gerrard-ot 3-4 meccsre, akkor nem játszhatna a MU-Pool, Pool-Sunderland, Birmingham-Pool meccseken (legalább)

ja, hogy miért?

i42.tinypic.com/2r20kch.gif

i43.tinypic.com/34hbd77.gif

bevédi az FA a Pool-t?

(Brown, akit leütött persze Man City nevelés:D)

Ferdinand, Adebayor hasonlóért kapott 3-3 meccset, amiből 4-4 lett a végére egyéb okok miatt
sőt talán ez durvább volt, mint pl. Ade laza hátraütése Shawcross-nak pár hete, ami ráadásul emberhátrányt is okozott, ez meg még csak sárga sem lett

és mi az FA reakciója?

The FA have confirmed they will take no action against Steven Gerrard following his clash with Portsmouth's Michael Brown during Liverpool's victory at Anfield on Monday night.

C-O-R-R-U-P-T

nordsee 2010.03.16. 16:13:50

@man city: Ritka nagy türhő volt A Sztivi tegnap az tény. Annak is örülhettünk, hogy nem prompt piri lett a vége...

papercut 2010.03.16. 16:30:16

@kotkodák: Nem azért de Denilson teljesítménye elég védhetetlen. Néha villant 1-1 szép gólt, de még azokon a meccseken se játszik jól. Nincs igazi posztja, irányítónak nem passzol jól, védekezni meg nem tud, de nem is nagyon akar. Nem küzd, nem fut sokkal többet, hogy legalább a szorgalmával kompencálná technikai hiányosságait. Összességében védhetetlen, csak +1 ember a keretben, ami néha jól jön, ha sok a sérült, de egy tisztességes középpályásra jelenlegi formájában elcserélném, mondjuk Felliani) mert amit mutat az semivel sem jobb mint mára már Boltonos Muamba.

papercut 2010.03.16. 16:32:00

@man city: Csak egyetérteni tudok.

chrisred 2010.03.16. 16:34:22

Simán belefért volna SG eltiltása, ha az idény folyamán megkaptuk volna az elmaradt büntetőket. Kezdve azzal amikor Drogba lerántotta Skrtelt a Stamfordon 0-0-nál, folytatva a Gallas buktatással, Fabregas kezezéssel. Tegnap is volt egy Wilson kezezés, Brown könyökös Gerrard tarkójára (a Man City nevelés is megúszta), na és Johnsont is felrúgták a második félidőben.

Szóval felőlem az FA és a tisztelt bírói kar azt csinál, amit akar.

man city 2010.03.16. 17:01:55

a nagy vicc az, hogy volt egy Stoke-Man City meccs fene tudja már melyik az elmúlt 3-ból:D, Vieira földön volt, mert lökték, de még ott volt a labda és tökön rúgta az egyik Stoke játékost(az is asszem Man City nevelés volt:D)

Whiley volt a bíró, látta az esetet, legalábbis odahívta magához a két játékost, hogy vegyenek vissza, ergo vmit látott az esetből, nem volt sárga sem

később megnézte videón, és azt mondta, hogy ha látta volt pontosan ezt a tökön rúgást, akkor pirosat adott volna, tehát utólag módosította dolgot, FA ki is adta a 3 meccset, Vieira szó nélkül el is fogadta

"But Attwell did see the incident and spoke with Gerrard, so as such the FA cannot take any action against him."

most akkor vagy nem nézi meg utólag a bíró(máskor meg igen...), vagy megnézte és ekkor sem találta rossznak a döntését, vagyis azt, hogy sárgát sem ért ez...

@chrisred: nyugi, ha az FA/Sky, korrupt bírókon múlna, akkor a Pool 4. lenne

biztos vagyok benne, hogy ha Spurs, Villa vagy City játékos csinál ilyet a köv. fordulókban, egyből megkapja a 3 meccset, ha látja a bíró, ha nem

undertow 2010.03.16. 19:02:27

@crazy_horse:

He's a man
With a plan
Got a counterfeit spray-tan in a can
He's Misstra Know-It-Hull

Playin' hard
Talkin' fast
Makin' sure his side don't finish last
He's Misstra Know-It-Hull

Makes a deal
With a smile
Bullard will be injured for a while
He's Misstra Know-It-Hull

Must be seen
There's no doubt
He's the coolest one with the biggest mouth
He's Misstra Know-It-Hull

If you tell him he's livin' fast
He will say what do you know
If you had my kind of instant tan
You'd have more than one place to go oh

Oou...oou...oou oou...oou...

Any place
His team play
His only concern is don't give goal away
He's Misstra Know-It-Hull

If he shakes
On a bet
Your hands covered in ambre solaire and sweat
He's Misstra Know-It-Hull

When you say that he's living wrong
He'll tell you he knows he's livin' right
And you'd be a stronger man
if you took Misstra Know-It- Hull's advice oh oh

Oou...oou...oou oou...oou...

He's a man
With a plan
Got a counterfeit spray-tan in a can
He's Misstra Know-It-Hull

Take my work
Please beware
In my on-pitch team talk I might swear
He's Misstra Know-It-Hull (Look out he's coming)

Dum bum bum ba bum bum,
Dum bum bum ba bum bum
Bum bum bum bum bum Say
He's Misstra Know-It-Hull

Every boy take your hand
To the man that's got the spray-on tan
He's Misstra Know-It-Hull

Give a hand to the man
Don't you know darn well he's got the super tan
He's Misstra Know-It-Hull

If we had less of him
Don't you know we'd have a better land
He's Misstra Know-It-Hull

So give a hand to the man
Although you've given out as much as you can
He's Misstra Know-It-Hull

bag 2010.03.16. 19:15:43

@man city: szia,
Előrebocsájtom, nem láttam a meccset, így a vitatott esetet sem.
Ha Ti mondjátok biztos, h megérdemelné a büntetést.

DE

Ebben a katasztrofális szezonunkban bírómaffiát emlegetni tekintet nélkül a minket sújtó bírói tévedésekre-Arsenal kezezés, büntetők, hosszabbításban kapott gólok stb- szerintem arcátlanság.
Hangsúlyozom nem ezek miatt tartunk itt, de néha ezek is közrejátszottak.
Egyes csapatokat tényleg segítenek a bírók de ezek fájdalom idén -sem-mi voltunk.

WoloW 2010.03.16. 19:46:23

teljesen egyértelmű piros lap, nem értem mi ebben kérdéses, ha meg bíró utólag videón meg is nézheti, akkor mit lát másképp, mint mi innen a távolból?

azt sem értem, hogy a videót utólag miért nem lehet így használni, vannak 22-en a pályán, tegyük fel van 10 páros így 11 csapatból, a bíró max. a 2-3 párost tud mindig figyelni, ahol a labda van, és ugye sokszor még azt is el lehet nézni, hogy mi történik...

@bag: ott van feljebb 2 link is, azokon látszik Gerrard könyöklés

bár sztem ha ő nem könyököl, akkor nem annyira durván de épp a másik játékos is könyökölni akart egy kicsit Gerrard-al szemben:)
bár ez sehogyse mentség

undertow 2010.03.16. 20:10:21

@WoloW: a ref befújta a szabálytalanságot, ergo látta és lerendezte az esetet. a szabályok szerint innentől az FA nem bírálhatja felül, csak akkor tehetné meg ha a ref nem látja és nem fúj semmit. így max akkor történhetet volna valami, ha a ref a visszajátszásokra támaszkodva a meccs utáni beszámolójában megemlíti, hogy rosszul látta és büntetni kéne.
ennyi. a pár héttel ezelött a refnek mutogatott, abból se lett semmi. st stevie me, neki mindent lehet. vannak ilyenek, shearer is akkor baszott oda könyökkel amikor csak akart, mindig elnézték neki.

undertow 2010.03.16. 20:17:43

@undertow:
The Football Association has confirmed that Steven Gerrard will not be facing any disciplinary action regarding his alleged V-sign in the direction of referee Andre Marriner.

www.mirrorfootball.co.uk/incoming/article349349.ece/ALTERNATES/gallery-large/CY30360958ALTERNATE%20CROP%20Liverp.jpg

alleged. cseppet lol.

spangol 2010.03.16. 22:04:48

@undertow: mit jelent ez a V-jel az angoloknál? Amúgy ez is Pompi ellen volt?

Everred 2010.03.16. 22:36:14

@WoloW: lol, vannak még emberek, akik azt hiszik, hogy Saint Steven of England büntetést kaphat bármiért is? Nem-nem. Olyan nincs.

És én ki lettem röhögve, amikor múltkor Ferdinand eltiltása okán háborogtam. Kettős mérce, ahogy azt megszokhattuk.

mann 2010.03.16. 23:06:51

@spangol: Régi sztori. Még az angol íjászok mutogatták a száz éves háború idején a francia lovagoknak gyalázkodásul.
Ha a franciák elkaptak egy angol íjászt, levagdosták nyilazó ujjait, hogy ne tudjon többé lődözni.
Az angolok válaszul ezt mutatták ütközet előtt, jelezve, hogy még ép a kezük és használni is fogják.

WoloW 2010.03.16. 23:20:30

@undertow: de állítólag itt meg arról volt szó, hogy a bíró utólag megnézte és mégis helyesnek ítélte saját magát, hülyén kifejezve:D

ez megint olyan, hogy 100 millió ember látja azt, amit 1-nek kéne csak, de az az 1 nem látja, amit a 100 millió lát:D

de hogy még utólag videón se lássa a dolgot (mert biztos megnézte, ha nem is hivatalosan)

ilyenkor egy bírói testületnek kéne döntenie, ezzel sztem nem csorbul a bíró hitele, hogy utólag belenyúlnak az ő döntésébe (gondolom emiatt a szabály)
így viszont mki a bírón röhög, nemhogy "respect" meg stb.

chrisred 2010.03.17. 06:13:36

@bag: Például szabályos strandlabdás gólokkal segítettek ki a bírók.

Strigo 2010.03.17. 09:35:58

Most lett végképp nevetséges az FA. Ferdinand 4 meccse után ez a Gerrard odabaszás semmit sem ért? Remélem, hétvégén valami műesés miatt második sárgával kiszórják ezt az idegbeteget.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.18. 14:07:57

Fabregas, Rosicky and Song set for return
Trio should face West Ham but Gallas to miss next two games

zsakfos 2010.03.18. 14:16:52

@imici77: van Persie mikorra várható vissza?

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.18. 14:20:20

@zsakfos : "áprirlis". a média szerint eleje, Wenger szerint vége. Ha abból indulok ki, hogy a (kis?)lábujjtörésénél amikor felépült április végére, akkor a szezonban már "ne kockáztassunk" elv miatt nem játszott, sztem idén nem látjuk normális meccsen. De ne nekem legyen igazam.

zsakfos 2010.03.18. 14:39:17

@imici77:
Ha bejut az Arsenal a BL elődöntőbe, akkor ápr. 20-21 és 27-28 meccsnapok, közte egy Man. City rangadóval. Hát ott már nagyon kellene.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.18. 14:39:38

@imici77: @zsakfos : bár a vb miatt lehet h beáll 1-2-3 meccsre, meg a BL döntőben :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.18. 14:41:34

@zsakfos : a city elleni meccset nem nevezném rangadónak. :)

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.03.18. 15:17:57

www.oleole.com/media/main/podcasts/arsecast/newkit10.jpg

ha tényleg ez lesz, akkor én orálisan kielégítem a Nike egyik munkatársát.

mi a kurvajó ha nem ez?

balu11 2010.03.18. 15:37:22

@zsakfos : @imici77: hát, bizony komoly a terhelés, nem ártana valaki Nicklas mögé a padra :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.18. 15:56:46

@balu11: Eduardo... komolyan, sztem idén még alakít...

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.03.18. 16:14:57

@imici77:

Olyan már van. :)

Duduval kapcsolatban meg már hetek óta olyan érzésem van, hogy ő egy kurvára fontos gólt fog lőni.

balu11 2010.03.18. 16:37:47

@peter135: az OK, meg már várom is, de azért így perszitlenül nem csak egy fontos gólt kellene rúgnia, ha akarunk vmit nyerni - márpedig most tényleg van rá sansz (persze nem kap annyira sok lehetőséget még így sem, úgyhogy akkor rúgjon egyet, legyen, de azt tegye mondjuk a BL-döntőben 1-1nél a 90. percben)

viszont mai muhahaha rovatunkba:
www.nemzetisport.hu/nso_hirek/crystal-palace-p-diddy-valoszinuleg-befektet-a-klubba-2021582

Everred 2010.03.19. 10:09:48

Na, Lawro betippelte az ikszet a United-Liverpoolra, szóval mégis van valami halovány esélyünk nyerni. Rettenetesen féltem tőle, hogy sima hazait fog jósolni.
süti beállítások módosítása