Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

"You gotta’ fight, for your right…" - A Chelsea - Arsenal mérkőzés elé

2010.02.07. 14:55 Vendégszerző

Ha londoni derbi, akkor vadkutya: az őszi párharc beharangozója után ismét vendégposzttal örvendeztetett meg minket az egyáltalán nem gőgös gúnár. Nem tudunk eléggé hálálkodni a kiváló posztért ezekben a nehéz időkben, így aztán át is adnám a szót: hajtás után tehát Chelsea - Arsenal, vadkutya felvezetésében.

 

Lehetetlen megkerülni: percre pontosan 70 nap után ismét egy igen fontos londoni párharchoz érkeztünk. A megmérkőző felek erejét mi sem bizonyítja jobban, mint az a tény, hogy a novemberi tükörsima Chelsea győzelem ellenére, jelen pillanatban talán (relatíve) még nagyobb tétje van a mai meccsnek. Pár mondat erejéig tekintsünk is vissza arra a mérkőzésre.

 

Kétségtelen, Ancelotti ellentmondást nem tűrően vágott vissza Wenger-nek, köszönhetően minden Ágyús szurkoló Freddy Krueger-ének. (Persze, elvileg könnyű dolga van annak, akinek rendelkezésére áll egy klasszis a csatárok közt, de erről egy picit később…) Drogba-t egyfajta elemi gólszerzési vágy mozgatja akkor, mikor az Arsenal ellen játszik, őt ilyenkor tényleg csak egy ágyú tehetné harcképtelenné. Az Emirates-ben ez nem sikerült, ahogy gyakorlatilag semmi sem a piros-fehéreknek, így a Chelsea könnyed 3 ponttal a zsebben utazhatott pár megállót a Stamford-ig.

 

A lesújtó vereség ellenére Wenger csemetéi nem torpantak meg, s a bajnokságban múlt vasárnapig nem találtak legyőzőre. Érthetően a Chelsea sem vett vissza a tempóból, s leszámítva pár fordulatos januári napot, az aktuális forduló előtt továbbra is ők vezették a legfelsőbb angol pontvadászatot. Ennek egyértelmű oka lehet az, hogy a Kékek az éppen futó szezonban remekül teljesítenek a BigFour tagjai ellen, tekintve azt, hogy még csak gólt sem kaptak tőlük, így kijelenhetjük: Carlo rombusza már-már tökéletesen működik. Az Arsenal e tekintetben nem büszkélkedhet túlzottan szívmelengető eredményekkel, 4 meccsből 3-at elveszítettek, 9 góllal a hálóban, ebből 6-ot hazai környezetben sikerült beengedni. A Kékek otthoni mutatója mellett hiba lenne elmenni szó nélkül, főleg úgy, hogy utoljára Wenger-ék nyertek 2-1-re a Bridge-en, 2008. november 30-án. Mindenki tudja, RvP akkori második gólja kb 1 méteres lesről született, de legalább a pályán volt a holland csatár.

 

Apropó, csatárkérdés.

 

Chelsea szempontból egyértelmű: az AHB kolléga részéről előzőleg megénekelt 2 gólt vélhetően Didier neve mellé véshetjük be, lefutott dolog már ez. Eddigi 9 meccsén 10 gólt szerzett, kapusedzéseken jól ismerik a nevét az Ékszerdobozban. Hétközben már melegített egy góllal a Hull ellen, mondhatjuk azt, hogy formában van, bár ez az ő szemszögéből mit sem számít egy Arsenal elleni meccsen.

 

Hogy a piros-fehér oldalról kitől várhatjuk azt, hogy gólt szerezzen, valahol szintén kézenfekvő: Fabregas. Esetleg Vermaelen piszkíthat még oda, jó szokásához híven. Ezzel csak egy probléma van: egyikőjük sem csatár, magyarul elsősorban nem az ő feladatuk lenne megmozgatni az ellenfél védelmét, valamint hálóját. Ha Wenger a mai napon is csatár nélkül küldi hadba csapatát (kiegészülve Denilson-nal a középpályán, Peet sporttárs leplezhetetlen örömére), akkor megint csak bőven elég lesz az első félidőt megnézni az Ágyús szurkolóknak, s minél hamarabb hónalj-közelbe húzni némi intenzív alkoholtartalmú gyümölcspárlatot, melynek üvegére az van címkézve: „Felejtsünk gyorsan, felebarátom”. Bendtner kezdőbe tétele jelenthet egy csepp gyógyírt a félelmekre, de javaslom, miatta ne rakjuk túl messzire az említett butítót.

 

Tények Chelsea részről:

1. Úgy tűnik, Ancelotti érkezésével összeállt egy bombaerős csapat, s ugyan cserélődnek a nevek a dobogón (s várhatóan fognak is még a hátralevő fordulókban), azért kiegyensúlyozottság szempontjából még úgy tűnik a Chelsea az úr. A Sunderland elleni hetessel egyértelművé tették, hogy idén elsősorban velük kell megküzdeni a Premier League serlegéért. 

2. A mai napon a Kékek kénytelenek lesznek az egyik legfontosabb játékosuk, Essien hiányában pályára lépni. Az ANK nem tett jót a kőkemény ghánainak, heteket kell még kihagynia, ami kulcsfontosságú lehet mind a délutáni rangadón, mind a Chelsea további menetelésében.

3. Drogba viszont játszik, ajánlatom: Panyolai Elixír Szilva, remek nedű.

4. Mikel 100. alkalommal öltheti magára a kék mezt a PL-ben.

 

Tények Arsenal részről:

1. Nincs épkézláb csatár. Wenger megmagyarázhatatlan okból nem igazolt a posztra a januári időszakban, az igazolások kontra eredményesség szempontjából az öreg kicsit már kezd hasonlítani egy megunt házasságra: dugjunk, az sem baj, ha a végén nem megyünk el. Így továbbra is fennáll a nonszensz állapot: a piros-fehérek hosszú évek óta nem rendelkeznek klasszis játékossal a gólfelelős sorban. Egy ideje formában lévővel sem, ez talán még nagyobb probléma.

2. Ennek ellenére Arséne fiai lőtték a második legtöbb gólt az idei bajnokságban, szám szerint 60-at, többek közt ez is segíthette őket ahhoz, hogy pár napig melegedhettek a táblázat első helyén.

3. Az Arsenal jelenleg 7 pontra van a dobogó legfelső fokától, így picit korai még temetni a bajnoki arany köré szőtt, többéves álmot.

4. Amennyiben megnyeri a mai találkozót az Ágyús alakulat, úgy Wenger 300. bajnoki győzelmét ünnepelheti. Mikel mellett van piros-fehér jubiláló is: Gallas szintén 100. alkalommal húzhat Arsenal mezt bajnoki meccsen, mindezt volt csapata ellen, ahol 225 találkozón lépett pályára.

(5.

- a szerk. megjegyzése)

Összességében kijelenthetjük: élet-halál harcra számíthatunk ma délután, az iramra a szokásokhoz híven nem lesz panasz, ez tuti. Jöjjenek a közhelyek: a Kékeknek egyértelmű célja csakis a három pont begyűjtése lehet ahhoz, hogy továbbra is a hátukat nézzék a vetélytársak. Vendég részről is égető szükség van mind a három bajnoki pontra, hiszen egy esetleges vereséggel még jobban elszakadnának a dobogó legfelső fokától. 

Ami biztos: sok-sok Arsenal drukker mellett (kivéve a Dokit, kissé szélsőséges, ugyanakkor talán érthető okokból) ma több millió MU fanatikus szorít majd az északiak győzelméért. Meglátjuk, hogy a tét mely csapatra helyez nagyobb nyomást a pályán. A végeredmény által azért messzemenő következtetéseket nem kell levonni. 13 forduló van még hátra, ez PL mértékkel számolva nem kevés, s mint láthattuk, bárki veszíthet pontokat. Szóval további véres öldöklésre, bírói bénázásokra és olykor-olykor közel 100 perces meccsekre lehet számítani, mindezt vegyítve masszív futballal, egészen májusig…

 

So back to London, get ready, that’s the name of the game!

 

Tipp:

Sosenemvót. 

 

322 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr981735951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Slice 2010.02.07. 19:19:12

@nekedX: Tény, hogy szar formában van az orosz, de a meccs elején hajtott ő is küzdött ahogy bírt, ennyire volt elég..ott kezdődik, hogy hülyeség őt betolni középre a 190 magas védők közé. Bendtnert akkor is játszatta eddig Wenger, ha a padon csücsült Eduardo,Vela,Walcott erre most, hogy sérült minden csatár nem rakja kezdőbe hanem padról állítgatja be folyton, ebben sem látok sok logikát. Jelen esetben a dánnak kéne középen brillíroznia az orosznak pedig a szélen.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.02.07. 19:19:36

eléggé kedvetlennek tünt az arzenál. nem kell egy ilyen szituban sok embernek leereszteni, oszt kész a baj. a szerdai pool elleni meccs sok mindent eldönthet.

Slice 2010.02.07. 19:20:33

@dickinson: Ha megadta volna és belövi Cesc az sem változtatott volna semmin, úgyhogy szerintem fölös ezen tanakodni. Sok itt a ha..

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.07. 19:21:45

grat a cselszkijnek, ők is jobb csapat jelenleg nálunk.

ha holnapután éjfélig játszunk, akkor sem rúgunk gólt. ez egy ilyen nap, ez egy ilyen sorozat... majd megfordul a kocka, ebben biztos vagyok...

ezért mondom, h nem kell csatár, de pl bendtnert el kell zavarni London környékéről... (az milyen volt, amikor megpróbált cselezni és magát szopatta meg? - szánalmas)

nem volt ez olyan rossz, mint sokan gondolják, jöhet a pudli, ott ki fog derülni, hogy a bronz simán meg lesz.

Üdv, ymy

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2010.02.07. 19:22:52

@Slice: utoljára fogok neki:

NEM AZON MÚLIK EGY HIBA MÉRETE, HOGY MENNYIRE BEFOLYÁSOLJA A MECCSET.

:)

Slice 2010.02.07. 19:25:10

@dickinson: Jó, én meg akkor úgy mondom, hogy ez még mindig kisebb hiba volt, mintha befújt volna egy kamu 11est, vagy kiállított volna valakit. Ilyenek Angliában minden fordulóban vannak szinte, most is volt, ez a hiba még mindig elfogadhatóbb mint amiket említettem. Az átlaghoz képest szerintem jó volt a játékvezetés. Ez persze nem Dean dícsérete, hanem a többiek kritikája.

halihalo 2010.02.07. 19:37:30

@dickinson: :) Lamparddal kapcsolatban elfogult vagyok, ezt elismerem. Viszont Miklenek jót tett az afrikai levegő.

szferi 2010.02.07. 20:23:02

súlytalan az arsenal. beérünk a harmadik helyre, szerdán szétcsapjuk őket.

halihalo 2010.02.07. 20:31:15

@szferi: Azt hiszem, az eddig látottak alapján a szerdai Pool-Arse érdekesebb lesz. Két ellentétesen mozgó csapat találkozik, akik most éppen talán egy súlycsoportban vannak. Kíváncsi vagyok, lesz-e ereje valamelyiknek maga felé billenteni a helyzetet.

Ferguson 2010.02.07. 20:32:39

@imici77: rossz a ragozás :D (az elmúlt két meccset figyelembe véve mindenképp...)

ZenZo 2010.02.07. 20:35:01

@halihalo: Lampard az első félidőben parádés volt, labdát szerzett, jól mozgatta a csapatot, a második félidőre, mikor teljesen feladtuk a támadásokat, eltűnt, ezért tűnhet kevesebbnek. Jó volt ma. Mikelnek meg inkább a játéklehetőség tett jót, nem a levegő :) sajnálom a srácot, mert tavaly Essien sérülése alatt kezdett igazán belerázódni, de hát amilyen Essien és amilyen formában visszatért, nem sok lehetőséget hagyott a "kis" nigériainak... arról nem is beszélve, hogy mi meg mindenkit játszatunk már szűrőként, Belletti, Ballack, Deco...

szferi 2010.02.07. 20:35:25

@imici77: ötöt lövünk mellé :)

szferi 2010.02.07. 20:36:02

@szferi: mármint a három kapott mellé ;-)

ZenZo 2010.02.07. 20:37:35

@Everred: "Vicces kis versenyfutás lesz ez Drogba és Rooney között az Év Játékosa címért."

Jaja. Kisajátították ők ezt a versenyt úgy nagyjából, meg a gólkirályosat is, őszintén szólva már most megérdemelné mind a kettő.

halihalo 2010.02.07. 20:39:32

@ZenZo: Lehet, ez itt nem lesz népszerű, de szerintem Ballack is sokszor hasznosan játszik a csapat szempontjából. Az más kérdés, hogy nem szimpatikus sokaknak, de ez a hasznosságán nem változtat, alárendeli a játékát a csapatnak. Ez azért nagy szó tőle, ismerve előéletét. Még lehet ezen kívül egy, esetleg két jó éve.

halihalo 2010.02.07. 20:41:40

@ZenZo: A hazai pálya előnye miatt Rooneyra tipplek...

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.07. 20:44:32

@Ferguson: menj pihenni, este nézheted a "focit", amit kézzel játszanak... mondjuk szkólsz után nem csodálkozom, hogy ezt a kézi-focit is szereted :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.07. 20:45:10

@szferi: ha mellé megy, nem gól... "sima hármas" - megtanuljátok ezt a fogalmat :)

Ferguson 2010.02.07. 20:48:26

@imici77: úgy lesz, el is megyek most alukálni egy kicsit. Este pedig végre két férficsapatot láthatok, kicsit belefáradtam már ezekbe a gyerekek vs férfiak "csatákba" :D Üdv

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.07. 20:51:56

@Ferguson: nah, ez egyben jó volt és egyben köcsög is :) jó éjt, kislány :)

vadkutya 2010.02.07. 21:14:56

Egy futballhoz totál laikus, "néha megnézek 1 meccset" - arc, mellesleg régen látott jó barátom, mindösszesen 2 kérdést tett fel magától, míg néztük a meccset:

1. Ti miért vagytok ilyen picik?
2. Ki az a hülye, aki nem igazol csatárt?
No comment.

Drogba elintézte, ahogy kell.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.07. 21:21:18

@vadkutya: ha a pici Arsha belövi a ziccerei felét ezen a két meccsen, akkor nem lennének ezek a kérdések...
(vagy, ha Diaby felugrik az első gól előtt, mit csinált, olvasta a nemzeti sportot?)

vagy Nasri, ha magasabb, akkor nem vár annyit annál a helyzetnél?

inkább ezt a vereséget érzem mentálisnak, mint a tehenesek ellenit...

Slice 2010.02.07. 21:24:32

@imici77: Mondjuk az 1. gólnál én pont nem Diabyt említeném meg, vagyis nem csak őt, mivel Song embere volt Drogba szögleteknél rendre ő volt rá állítva ehhez képest 3 méterre álldogált Drogbától és nézte végig ahogy gólt lő az elefántcsontparti.

Everred 2010.02.07. 21:27:38

@halihalo: világbajnoki év van ráadásul, szóval tényleg inkább Rooney az esélyes.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.07. 21:27:51

@Slice: ha jól emlékszem Diaby embere fejelte tovább a labdát úgy, h Diaby csak nézte 2 méterről... legutoljára ilyet Senderosnál láttam egy pudli meccsen, amikor egy testcselre elment a szögletnél, oszt besz?ptuk...

az egy másik kérdés, h szögletet nem tudunk rúgni... amit nem értek meg... általános iskolában megtanítják, hogy az 5és feles és tizi közé rúgd be... erre mi beíveljük a kapusnak... nah, mindegy, nem mérgelődöm, de siralmas amit szögletnél és bedobásnál csinálunk, mintha ezeket nem gyakorolnánk az edzéseken...

Slice 2010.02.07. 21:32:24

@imici77: de attól még, hogy Diaby elbaszta és nem ugrott fel nem kellett volna Songnak is elbasznia és bámulnia Drogbát. Szerintem mind a ketten benne voltak a gólban.
Ez a szögletes dolog meg igencsak hasonló a beadásokhoz, nem bonyolult mégse tud senki beadni 1 értelmeset. A bedobás meg szerintem nem csak nálunk, de szinte minden csapatnál hátrány.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.07. 21:34:57

@Slice: természetesen igazad van, hogy Song is hibázott...

Amúgy Clichyt, hogy Anelkának mi a faszé ugrott neki, mert minden ott kezdődött :)

Slice 2010.02.07. 21:37:02

@imici77: Mondjuk Clichy nekem ma is egy rejtély volt. A 2. gólnál majdnem hülyét kaptam..fölényben voltunk hátul jobb oldalon Drogba fut fel, erre az összes védő középre húzódik és még csak eszükbe sem jut kiváltani Drogbára.. aztán egy lövőcselre elugrik a fél védelem.

ZenZo 2010.02.07. 21:40:25

@imici77: "inkább ezt a vereséget érzem mentálisnak, mint a tehenesek ellenit..."

Ezt adom. Szerintem is fejben dőlt ez el. Az ágyúsok a második gólig küzdöttek derekasan (ti. a 23. prercig), a Chlesea meg lényegében félgőzzel végigasszisztálta a meccset, de még az űberszar Maloudán is látszott, hogy bár értelmes megmozdulásra nem futotta, legalább akart, harapott, csípett, ment, mint a bolond. Ez a fajta akarás nálatok max Diaby, de inkább Song arcán látszott, aki még a 82. percben is inkább belerúgott Lampardba, csak legyen már valami. Elöl ellenben eltöketlenkedték(/tek) a dolgot, senki nem mert vállalkozni, mindenki tovább akarta még tenni eggyel, hogy a másik b*ssza el. Arshavint szerintem egy jó meccs (értsd: amin dominálni tud, bármely poszton) akár a kövi Pool elleni helyre rázhatja, de a többiek, Nasri, Walcott nagyon mélyen vannak. Fabregas pedig jelenleg kevés ahhoz, hogy ilyen mérkőzéseken egymaga vigye a hátán a csapatot, pedig ma is egészen jól ment neki, függetlenül attól, hogy a szabadrúgása nem ment be, a második gólnál meg ő vesztett labdát.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.07. 21:41:34

@imici77: egyetértek.

de ymy, azt talán te sem vitatod már, hogy egy csatár azért nem lenne olyan nagy baj. úgy értem, egy jó.

vadkutya 2010.02.07. 21:44:27

@imici77: Hát, nem tudom Imi. A Chelsea ma olyan fizikai előnyben volt... Mint novemberben. Nem esett nehezükre a meccs, pedig sztem többet futottak (Arshavin pl sétál(!) támadásnál az ellen tizenhatosánál, 10 méterre a labdától, mikor simán mehetne érte - hagyjuk is). Amikor már Cesc is hibázik a labdaátvételnél, vmint Song sem teljesít hozzá méltót, akkor... Sztem minden tekintetben vérszegény produkció volt a mai. Látni lehetett,h az ilyen feladatokhoz még fel kell nőnünk. Még mindig, ez a gond.

@Dr Jozef Vengloš: Kösz Doki. :)

progvog 2010.02.07. 21:50:41

off:
www.tenwordwiki.wikispot.org/
ezt ismeritek? enciklopédia 10 szavas bejegyzésekkel, sok focicsapat is fent van
csak egy példa:

Manchester United:
Football team. They get away with everything. Glory Supporter Central

:D

jawbone 2010.02.07. 21:59:14

skySports-osok lemertek:
onnantol kezdve amikor Arshavin elveszti a lasztit a Chelsea 16osnal, addig hogy Drogba bebombazza 12.8 mp telt el?

ketszer(sokszor?!) egymas utan ugyanabba a szarba lepni..na ehhez azert kell egy tulok manager

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.07. 21:59:32

@_benito: egyetértek. de ki lenne az? mindegy, nem igazoltunk, csak vegyünk csatárt, menesszük Wengert dolog nekem nem jön be.

ps: mondjuk Te is vagy olyan harcos, mint Bendtner :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.07. 22:02:51

@jawbone: az Arsenal is számtalan kontragólt lőtt már... szóval ez a 2 ilyen gól nem mérvadó...

Woland 2010.02.07. 22:03:13

csak a masodik felidot lattam, az alapjan a Chelsea tenyleg elegge takareklangon brummogott. alig tudtak megtartani a labdat es az Arse nagyon sok tamadast vezetett a tizenhatos elotereig. ott aztan persze felszivta oket a Chelsea-szivacs.

nem voltak olyan rosszak a gunarok. csak az latszott nagyon, hogy a szeleken semmi veszelyforras nem volt - minden beadas csemege volt Terryeknek. sokszor a szelsohatvedek is bezartak kozepre hogy teljes legyen ott a tomegnyomor es a rovid es gyors labu Arse-ok elol elvegyek a teret. es megtehettek, mert abban teljesen nyilvanvaloan nem volt semmi perspektiva hogy majd Sagna vagy Clichy esetleg Nasri szelrol megtalalja Arsha fejet egy forintos (fontos?) labdaval.

de, nekem tetszett az akaras, mentek volna szegenykeim elore vegig. a Chelsea meg nekem nagyon lustan jatszott. (igen, a ket gol, kapufa, par ordito ziccer es a clean sheet ellenere is : )

szoval dicserni jottem az Arse-ot nem temetni. a mai vereseg kalkulalhato es vallalhato is volt szerintem.

Clichy-t azert ki kell emelni megint, nem tudom valaki felhivta-e mar arra itt a kommentek kozott a figyelmet, hogy az elso gol foleg az o lelken szarad... ha marad a bal kapufa mellett ahova Almunia allitotta es nem setal teljesen feleslegesen kozepre akkor siman kivaghatta volna Drgoba elol a labdat. a spanyolt a masodik golert sem lehet hibaztatni szerintem. amikor Drogba 3-4 vedot forgat osszevissza es 7 meterrol szembol, szabadon lohet akkor szerintem a kapus az utolso akit csesztetni lehet. vagy eltalalja ot a csatar vagy nem.

jawbone 2010.02.07. 22:04:36

ja, nevenincs senki csapatoknak

azoknak rugtok 5-6ot

mikor szembekerultok egy komoly brigaddal, akkor meg jonnek a zakok,lott gol nelkuli alazasok

evek ota

te ezt jobban tudod mint ne

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.07. 22:05:59

@jawbone: nem értek egyet, de nem vitatkozom. évek óta a legjobbak között vagyunk.

Slice 2010.02.07. 22:09:03

@jawbone: konkrétan a "gól nélküli alázások" idén jöttek be komolyabban. Tavaly azért csak megcsaptuk a Chelseat és a MU-t is a Poolal pedig xeltünk. Idén vált ilyenné a helyzet, hogy a nagyok ellen teljesen súlytalan a csapat.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.02.07. 22:10:00

@Woland: ha a másik oldali kapufás védő clichy-vel együtt kilép, akkor drogba lesen lett volna. akkor most ki a hibás?

Everred 2010.02.07. 22:19:35

@Slice: a BL-elődöntőben tavaly is súlytalan volt az Arsenal.

Slice 2010.02.07. 22:22:44

@Everred: Ott igen, de én elsősorban a bajnokságra gondoltam. A BL-ben soha nem volt az Arsenal mérvadó.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.07. 22:23:07

@Everred: a mu meg a döntőhöz és még lehetne sorolni ki mihez volt súlytalan...

Woland 2010.02.07. 22:31:00

@anonim222 [semleges néző]:

hogyhogy? vagy harom vedo (koztuk Clichy) volt Drogbaval egyvonalban/mogotte.

www.d1g.com/video/space/sports/show/?id=3555450

szerintem Clichy egyertelmuen hulyeseget csinalt, semmi hozadeka nem volt hogy elmozdult a helyerol.

vadkutya 2010.02.07. 22:31:08

Dzeko-t kellene elhozni a nyáron. A Wolfsburg-nak úgysem megy mostanában, asszem csak a 12. a címvédő. Vele lehetne kezdeni vmit.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.02.07. 22:40:37

@vadkutya: olcsó nem lesz, még három évig van szerződése és ugye nyáron állítólag egy milánói 30-ast utasítottak vissza

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.02.07. 22:49:19

@Woland: eredetileg 3-an voltak a kapuban a videód szerint. ha ketten bennmaradtak, egy a kapus vonalában mozgott, akkor már tényleg kár volt kijönni egynek. Drogba a fejelés közben, szerintem előtte meglépett Song mellől, abból (is) lett a baj. ha kimozognak a kapuból a harcosok, drogba lesre kerül. szvsz ennek a kapuban tuszkolódásnak a közeli, ötösön belüli iveléseknél van értelme, én erre gondoltam, amikor Clishy-t mentegettem.

vadkutya 2010.02.07. 23:01:29

@mocsing: Az nem baj, Arshavin is kb annyiról indult az EB után, aztán 1 rossz szezon - irány az Emirates! :)

@imici77: Dzeko-nak télleg jobban örülnék, benne lényegesen több potenciált látok. S ha már arra járnak, nézzenek egy jó portást is, azért a németeknél vagy 1-2 jót kapus. Akár fiatal is,h Wenger se morogjon... :)

Everred 2010.02.07. 23:04:35

@imici77: és ez most hogy jön ide? Kikaptunk egy egészen fantasztikus csapattól a legjobb középpályásunk nélkül, ja.

Előtte néhányszor bizonyította az a csapat, hogy nem "súlytalan". Az Arsenal mikor bizonyított utoljára olyan helyzetben, amikor igazán számított?

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.07. 23:09:52

@Everred: igazad van, a mu jobb csapat az utóbbi években. ez nem vita kérdése.

halihalo 2010.02.07. 23:16:55

@anonim222 [semleges néző]: Azért elég ritkán fordul elő, hogy valakit rögtön szögletnél lesre állítanak...

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.02.07. 23:25:14

@halihalo: hát, ha eléggé "kivülre" érkezik a labda, kifelé kell mozogni a védőknek is... szerintem. itt is volt egy passz a szöglet után, kb a 11-es pontról. szerintem kissé összekavarodott a védelem.

vadkutya 2010.02.07. 23:26:08

Mindentől függetlenül, az valahol kétségbeejtően megmosolyogtató,h rendre egyetlen ember csinál hülyét az Arsenal-ból. Érthetetlen a tény,h van 1 - minden rasszista felhangoktól mentesen - kőkemény nigger, aki komolyabb erőlködés nélkül, nevetve növeli a góljai számát ellenünk.

vadkutya 2010.02.07. 23:34:32

@vadkutya: Ha Wenger-ben lenne némi alázat ilyen irányba, akkor - miután mindent megtett azért,h Fabregas a csapatnál maradjon - a nyári vakáció alatt beülhetne vmi puccos helyre a Francia Riviérán Drogba-val karöltve egy margaritára,h megkérdezze: te mit tudsz a csapatomról, amit én nem?

jawbone 2010.02.07. 23:35:34

az elso golrol a skysportson volt egy erdekes elemzes:
Arsavin

mivel o valahol almodozik a 16oson kivul,ezert Carvalho tokuresen erkezik a buntetoteruletre, me'g a szoglet elvegzese elott
ezt Clichy es Fabregas is kinyujtott kezzel jelzi, ekkor a ruszki eszbekap, de addigra mar Fabregas Carvalho fele mozog, EZERT Clichy otthagyja a kapufat es beall oda, amit Fabregas szabadon hagyott
na igy marad uresen az a sarok

imici : legjobbak kozt vagytok, csak eppen 5 eve semmit sem sem nyertetek, iden sem fogtok
ez tutira a manager sara, foleg igy hogy ketszer egymasutan ugyanugy vertek meg
nekem ebbol az jon le hogy Ancelotti sokkal tobbet tanult a TI mult heti meccsetekbol mint Wenger

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.07. 23:43:25

@jawbone: ha idén nyertünk volna egy fa kupát, akkor minden szivárványszínű lenne?

halihalo 2010.02.07. 23:46:53

@vadkutya: mi köze kőkeménységnek a bőrszínhez?

vadkutya 2010.02.08. 00:02:25

@halihalo: Nem vontam egyértelmű összefüggésbe. Bár kétségtelen tény,h Drogba-nál keményebb déli focista már max csak Essien. Sok kincsnek titulált focista jött már Afrikából, a sors furcsa fintora,h a 2 - sztem - legjobb épp a Chelsea játékosa. S igen kevés focistánál láttam/látom azt,h olyan szinten hasznosítja a testi fölényét, mint egyfajta őserőt, ahogy DD.

halihalo 2010.02.08. 00:17:10

Sok szó volt Almuniáról. Lehet, Wenger is látja a bajt:
Arsenal attempted to buy Stoke City stopper Thomas Sorensen in January

Woland 2010.02.08. 00:41:03

@halihalo:

attempted : )

hogy a francba van az hogy a Stoke City siman leigazolta Begovic-ot a Pompey-bol (eppen a mi orrunk elol), az Arse meg nem tudja toluk elhozni Sorensent (aki nem is egyertelmuen elso szamu kapus a Fazekasoknal).

harom teljesen oke kapus van most a Stoke City-nel, Sorensen, Simonsen es Begovic, nem tudom elkepzelni hogy ket kezzel kapaszkodtak volna a danba. rejtely.

Woland 2010.02.08. 01:03:14

@vadkutya:

mi szukseg van arra hogy kiemeld hogy Drogba fekete? halihalo is gondolom erre gondolt. szerintem keves NST-olvaso van akinek ujdonsag lenne hogy Drogba afrikai.

olyat leirni meg hogy "minden rasszista felhangoktól mentesen - kőkemény nigger" szerintem _idiota_ dolog, pedig teged sosem neveznelek idiotanak.

no, de reszemrol errol ennyit, en tuti nem kommentelek ebben a temaban tobbet : )

ja, es juteszembe, gratula a beharangert. bar szerintem a Sunderland elleni hetesbol semmi kovetkeztetest nem lehet levonni. az idegenbeli merleguk 1-2-9, es amugy is eppen egy hihetetlenul szar sorozat kozepen voltak/vannak. 11 meccse nyeretlenek a PL-ben asszem... miota az Arse-ot elvertek meg Novemberben(!) csak az otodosztalyban a kieses elol menekulo Barrow ellen tudtak gyozni.

(ja, es ha mar a Wigan kilencese meg lett emlitve - vesztett pontok tekinteteben a Sunderland elott allnak : )

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.02.08. 09:22:55

Csak nagyon felöletesen olvastam végig a kommenteket, nem igazán volt gyomrom hozzá.

A Chelsea jobb. Ennyivel le is lehetne zárni, de én azért megemlítem, hogy voltak lehetőségeink amikből gólt szerezhettünk volna, de Nasri például a kapussal szemben passzolt, mikor már csak jobbal el kellett volna csavarni a sarokra. Wenger végre kivette a csapatból Denilsont (hááálelúújááá), de ezzel a lendülettel betette Walcottot, akivel kb ugyanott tartottunk. A kis Theonak egy átkozott jó passza nem volt, az idei szezonja egyszerűen kuka. Hatalmas hülyeség volt Wengertől egy ilyen rangadóra betenni kezdőként. Valami kurva nagyot akart húzni, de igazából nem tudom, hogy mire számított. Még az is jobb lett volna ha Eboue kezd a középpályán, de ott volt Rosicky is. Fabregas is rohadt gyenge volt, Diaby sokkal jobb teljesítményt nyújtott a lecserélése előtti 10 percig. Ott már látszott, hogy fárad és gyakran hibázott. Persze pont ezért fog a Liverpool ellen Denilson játszani. Egyszerűen hiányzott a stabilitása a csapatból, valljuk be őszintén. A kedvenc jelenetem az volt egyébként mikor őt mutatták a kispadon. Kiderült, hogy nem csak a pályán tud olyan végtelenül ostoba és kifejezéstelen pofát vágni a mi kis brazil zsenink. Arshavin szenved, immár hetek-hónapok óta. Clichy már másfél éve. Tegnap is benne volt a gólokban. Az ő posztján Gibbsé a jövő és ha nem lenne sérült, a jelen is. A mostani állapotunkban, még egy Liverpool elleni vereséget is el tudok képzelni.

Go Gunners!

United82 2010.02.08. 09:27:47

No hát alaposan letisztultak az események Chelsea vs United versenyfutás a bajnoki címért ahogy azt megszokhattuk mostanában:)
Kérdés hogy a BL-ben melyik csapat meddig jut és hogy ott esetleg továbbjutva kikkel és mikor fog játszani. Pl egy érdekes dolog lehet a United-Chelsea bajnoki ,amely a 2 BL negyeddöntő között lesz. Előfordulhat ,hogy 7 napon belül 3 United-Chelsea összecsapás lesz:)
A Chelsea rangadókat nagyon meggyőzően hozza, viszont a kicsik ellen váratlanul "tud" pontokat veszíteni. A United pedig mostanában kezdett el jól játszani és ha minden igaz a Milan ellen újra összeáll a VDS,Rio,Vida hármas és ha végre nem lesz sérülés meg eltiltás akkor most március-áprilisban jöhetnek a Cleen Sheetek és elől Rooney meg megoldja:)
Jó kis versenyfutás lesz az biztos (azért ha szívemre teszem a kezem, év elején, de főleg az első 2-3hónap játéka után nem gondoltam volna hogy Februárban itt leszünk, de Fergie mindig rám cáfol:))

Pig_Bodine 2010.02.08. 10:14:55

@progvog:
Ja, ez fönt van?

ABU:
Sore loser. Believes in old wives' tales. Spews utter nonsense.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.02.08. 11:03:06

érdekes volt, hogy mennyire a középen toszultak az arsenal támadói, meg középpályásai. az egy-két nagyobb helyzet meg mind oldalról befelé igyekvő játékosokra játszott labdából alakult ki. ezt kellett volna erőltetni, egy-két lövéssel középről, meg kilépési kisérlettel fűszerezve. a chelsea nagyon középre zárt szvsz, a széleken sok hely maradt, még a 16-on belül is, ami már lövőhelyzet. tegnap azonban nem volt játékos az arzenálban, aki ezt meg tudta volna játszani...

Kisvárosi Fojtogató 2010.02.08. 11:10:22

A beharang kicsit kusza lett, ettől eltekintve nemcsak a MU szurkolt (bocs, de fogalmam sincs, melyik az északi, másrészt érvek szóltak a chels győzelme mellett ugyanúgy (leszakadnak az ágyúsok), mint az arsenal (pontelőny a chels előtt) mellet. Ennél jóval fontosabb volt, hogy az arsenal esetleges (azóta bizonyossá váló) vereségével még az is elképzelhetővé válik, hogy az arsenal már nem a pl első helyért fog csatázni, hanem a bl induló helyért. Ez nyilván függ a következő fordulóktól is, de potenciálisan benne van.
Az azért jó poén, hogy pár hete még wenger és itt is a fanok bajnoki aranyról álmodoztak magabiztosan, most meg... bruhaha.
Ha a pool megveri őket szerdán, még a bronz se lesz meg. De még a negyedik se.

Kisvárosi Fojtogató 2010.02.08. 11:11:26

@Kisvárosi Fojtogató: Nem kéne arcoskodni, ha a beharang kusza lett, akkor erre mit mondanál?

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.08. 11:15:26

@Kisvárosi Fojtogató: "Ha a pool megveri őket szerdán, még a bronz se lesz meg. De még a negyedik se. "

Remélem, azért az első 10be beférünk...vagy a tizenötbe... Majd kimatekozzuk mi a bronzot, hidd el :) a számok nem hazudnak :)

"Az azért jó poén, hogy pár hete még wenger és itt is a fanok bajnoki aranyról álmodoztak magabiztosan, most meg... bruhaha. "
Igen, jó volt álmodozni, nekünk ez jutott erre a szezonra, is.

Üdv, ymy

Kisvárosi Fojtogató 2010.02.08. 11:32:09

A Tottenham fan cimbimmel, látva a hajtást a negyedik helyre, végül azt matekoztuk ki, hogy: Neki az a legfontosabb, hogy az arsenal előtt legyenek, a bl hely nem izgatja, nekem a bl hely kell. Megoldásként azt találtuk ki, hogy legyen a poolé vagy a spursé a harmadik-negyedik hely, mindegy milyen felosztásban, az arsenal meg legyen ötödik. Így jól jár mindenki. Ha már ugye matekozás:))

vadkutya 2010.02.08. 11:34:27

@Woland: Hát, nem tudom, én nem akartam - s nem is írtam - semmi olyan dolgot DD-ről, ami után kutattok a sorok közt, teljesen felesleges ezt így kiforgatni.

Kisvárosi Fojtogató 2010.02.08. 11:39:42

@vadkutya: A beharangozóban? Ott én se találtam cikis dolgot.

Strigo 2010.02.08. 14:18:52

Eléggé leegyszerűsítve a dolgokat, a Chelsea azért nyert, mert az Arsenallal ellentétben van klasszis kapusuk és csatáruk.

Slice 2010.02.08. 14:50:45

Még ezek után is elég kemény olyat mondani, hogy a 4. helyre sem férünk be:D Attól meg most sem félek, hogy a Pool megtudna minket csapni, egy x-re esetleg jók lehetnek. Kezdenek jobb formába lendülni, de még mindig eléggé határeset a csapat. Csak az Evertonnak köszönhetik, azt hogy nem lett ismét egy zakójuk hét közbe..
A Sörensen dolgot meg úgy gondolom, hogy isten óvjon tőle..A földön sokkal jobb, mint Almunia az tuti, de amit a beívelések után művel, még Reinánál is borzasztóbb tud lenni. Sokkal előrébb nem lennénk vele.

vadkutya 2010.02.08. 15:08:35

@Strigo a divatdrukker: Szó szerint. Őstehetség elöl, vmint hátul szintén. Állítólag David Seaman óta van 1 olyan mondás angol körökben,h egy ilyen kapus átlagosan +8 pontot jelent egy szezonban a csapatának.

Kisvárosi Fojtogató 2010.02.08. 15:16:43

@Slice: Én csak azt mondtam, hogy remélem. Meg így matekoztuk ki, hogy ne férjetek be.:) Egyébként sztem a jelenlegi pooltól egy x is óriási eredmény lenne szerdán, azzal viszont el is megy a hajó a bronzért. A realitás egy 2-3 gólos zakó sajna.

Slice 2010.02.08. 15:22:10

@Kisvárosi Fojtogató: Hát őszintén szólva azért meglepődnék, ha 3-al vernénk a Pool-t, de most mindenképpen egy győzelmet várok, 3 ilyen silány meccs után. Valahol a Poolnak is szurkolok, hogy ne a ManCity érjen be a 4. helyre, de persze nem a szerdai meccsen.:)

Strigo 2010.02.08. 15:31:51

@vadkutya: Tegnap 90 perc erejéig én is Arsenal drukker voltam, és ezt láttam, mint két legfőbb problémát. Meg a szélső védők töketlenkedéseit persze.

vadkutya 2010.02.08. 16:01:52

@Strigo a divatdrukker: Érted, a kapus kérdés még okés lenne, ha ellensúlyoznánk elöl egy klasszissal, de így,h egy ilyen játékosunk sincs jelenleg a keretben ezekre a posztokra, kész öngyilkosság majd minden rangadó.

d3vnull 2010.02.08. 16:02:27

Strigo, valamelyest igazad van. Az Arsenalnak bőségesen megvoltak a helyzetei, ziccerei, de nem volt aki kihasználta. Az első félidő második felében pl. Ivanovic olyan gyenge volt, hogy ott simán bejöhettek, be is jöttek.

jawbone 2010.02.08. 16:53:31

en azert nem vennem olyan biztosra azt a Pool meccset az agyusok helyeben bzm, tekintve a 2 csapat lelkiallapotat :
a Pool iszonyat szar szezon utan ugy-ahogy magara talalt, ha jatek nincs is, eredmenyek azert vannak
ezzel szemben londoni barataink, akik 2 hete meg a bajnoksagrol fantazialtak, egy nyomaszto iksz es 2 meretes zako utan igencsak padlon lehetnek, foleg hogy amugy sincs bennuk sok tartas
ha Beniteznek lenne esze (jo, nincs, de ha LENNE:P) ugyanigy allitana fel a Poolt is
mostanaban szepen kiderult h. az Arsenal teljesen keptelen feltorni egy jol zaro vedelmet, aztan 1-2 kontrabol akar ki is lehet oket vegezni

Asidotus 2010.02.08. 20:09:25

Az nem semmi, hogy ezen a meccsen 11 olyan játékos lépett a pályára, akinek az anyanyelve (vagy második nyelve) a francia, míg angol csak 5.

Everred 2010.02.08. 22:17:55

Stroke-om van, vagy a Eurosport 2 TÉNYLEG kő-papír-ollót közvetít?

d3vnull 2010.02.09. 00:53:36

@Everred: Az nem Stroke, hanem Stoke. City. :)

rowi 2010.02.09. 13:07:12

@Ferguson:

köszönöm, köszönöm:D

2 turnover megvolt

zsakfos 2010.02.09. 13:32:32

www.vi.nl/Nieuws-item-TS1/176002/Van-der-Sar-en-Manchester-United-gaan-jaar-door.htm

Van der Sar hamarosan meghosszabbítja nyáron lejáró szerződését 1 évvel a MU-nál.
Azon se csodálkoznék ha végül a vb-n is ott lenne.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.09. 13:50:36

Eduardo expected to return against Porto
Striker to miss Liverpool and Wenger worried by Bendtner fitness

Yesssss, Arsha 5 gólja meg lesz!

Üdv, ymy - egyre élesebb az a kés Wenger kezében! :)

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.02.09. 14:01:30

@imici77: hát, Bendtner tényleg ölég gyengécskén nézett ki, lassan is mozgott, ránézésre 5-7 kg plusz van rajta. no, meg kedve se sok lehetett futni azon a meccsen már.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.09. 14:02:56

@anonim222 [semleges néző]: bendnert én beledobnám a temzébe!!! minden idők egyik legrosszabb Arsenal játékosa...

rowi 2010.02.09. 14:49:19

championshipfan.hu, hogy vírusmarketingeljek kicsit

undertow 2010.02.09. 20:35:03

@Rooney82:
"A Chelsea rangadókat nagyon meggyőzően hozza, viszont a kicsik ellen váratlanul "tud" pontokat veszíteni. "

Ez klasszikus Chelsea. A kedvenc példám:
English Premier Chelsea 5-0 Man Utd 03-10-1999
English League Cup Chelsea 0-1 Huddersfield 13-10-1999

undertow 2010.02.09. 20:56:00

@anonim222 [semleges néző]:
pontosan ezért voltak üresek a szélek, nincs senki az arsenalban az be tudná ívelni a labdát. charlie taktikája láthatóan arra irányult, hogy középre terelje a játékot, ahol blokkolni tudja a csapat az arsenal elött a passz lehetőségeket. látványosnak egyáltalán nem nevezhető, de annál hatékonyabb volt. lamps és ballack a szokásosnál némileg hátrébb húzva hozta ehhez a szükséges taktikai fegyelmet, ezért is voltak szürkébbek. a labda nélküli mozgásuk messze érdekesebb volt mint amit a labdával műveltek, a PLben azért ez nem túl gyakori.
süti beállítások módosítása