Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Nyolcaddöntők, 20.30 - Argentína-Mexikó

2010.06.27. 20:10 nou san trafford

Rúgassunk végre egy gólt Messivel vs. rúgassunk még gólt Blancoval

570 komment

Címkék: vb 2010

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr472114217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

1kutya 2010.06.27. 20:16:39

vamos, vamos!

4 délamerikait a négyközé!

ddrum77 2010.06.27. 20:22:25

az öreg Diego, meg az atyai szeretet =)

BGM56 2010.06.27. 20:23:23

Argentina és Maradona most esik pofára vagy majd a németek ellen?

horas 2010.06.27. 20:24:43

Meglepetésre számítok.
Nyer MExikó 2-1-re.

ddrum77 2010.06.27. 20:25:28

Demichelis meg Heinze párszor be lesz fűzve sztem

lószerafin 2010.06.27. 20:26:27

Sok gól lesz az szinte biztos.

Mourinho már nem a király 2010.06.27. 20:26:34

@BGM56: szerintem itt még nyernek.
És a németek elleni kiesés már nem számít buktának szerintem. Bár nyilván sikernek sem, de egy Németország ellen már ki lehet esni.

rizla 2010.06.27. 20:26:39

@horas: benne van a pakliban, de azért mexikót még csak megcsapjáék maradonáék, elkapta őket a gépszíj.

2010.06.27. 20:27:58

hajrá mexikó!
kár, hogy Higuain ma megint lő vagy 2 gólt és ők mennek tovább :(

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.27. 20:28:24

Mondjuk az összeállításból kiderül, hogy Maradona sem ragaszkodik minden álmához, Veront és Gutierezt is kihagyta.

raja ram 2010.06.27. 20:28:40

@horas: 2012 helyett 2010-ben jött el a végitélet! Vamos Mexico!!!!!

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.06.27. 20:29:08

A továbbjutás biztos, csak a kérdés, hogy mennyivel alázzuk meg Argentínát :)

dzzzzz 2010.06.27. 20:29:53

Hogyhogy nem játszik Jonas Gutierez? Már lejárt az eltiltása, nem?

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.27. 20:31:29

@zsakfos : Ne idézgesd már ezt az idióta Hortit.

lószerafin 2010.06.27. 20:32:09

Vajon nyerhet valaki ennyire ocsmány mezben?

értelmetlen_nevű 2010.06.27. 20:32:55

Mexikónak és egy Mascherano sárgának szurkolok.

sandinista 2010.06.27. 20:33:02

Bár Gutierrez nincs, Demichelis-ben azért még mindig lehet reménykedni, 1 mehikánó gól garantált.

ddrum77 2010.06.27. 20:33:54

@heinrich: lehet jobb a streamed mint nekünk, és már mexikó megy 2 góllal?

lószerafin 2010.06.27. 20:34:07

Tevez úgy rohan a labda után mintha agár lenne és menne a műnyúlra.

sandinista 2010.06.27. 20:34:49

@originalBalintos: Néha Maradonának is lehet 1 világos pillanata.

Árpádka 2010.06.27. 20:35:56

Messinek mennyi energiáját használhatja el az , hogy néha vissza kell lépnie védekezni is?

sandinista 2010.06.27. 20:36:27

Viccesen néz ki Perez pályamunkásként.

ddrum77 2010.06.27. 20:37:25

elfelejtették kimosni a csíkos mezhez tartozó nadrágot? a telikék mezük gyönyörű, de ez a vkék csíkos sötét nadrággal nem az igazi

Domingo 2010.06.27. 20:37:41

Hogy a picsába néz ki ez az argentin szerelés? Hazai, meg a vendég együtt, meg egy pofon és egy köpés a közízlésnek.

Árpádka 2010.06.27. 20:39:06

ÁÁÁÁÁÁÁá szinte

ddrum77 2010.06.27. 20:39:38

eggyel töbebt rúgni elől, mint amennyit hátul kapunk, nos, ezt mindkét csapat játszhatja =)

tuono 2010.06.27. 20:39:54

Argentína a túlélésre játszik... :) Vamos Mehikkooooo!

ddrum77 2010.06.27. 20:41:00

@Domingo: te maradonásan fogalmazol =)

Füles 60 2010.06.27. 20:41:05

Giovani se szerzett még gólt én benne bízom

Sas882 · http://raktarbazis.blog.hu/ 2010.06.27. 20:41:13

imponáló a tempó, európai csapatoknál ezt hiányoltam/hiányolom ezen a vb n.

1kutya 2010.06.27. 20:42:03

eddig a mehikóiaknak áll...

dzzzzz 2010.06.27. 20:42:10

Mascherano-t miért nem játszatták a 3. csoportmeccsen? Minden meccsén szerez egy sárgát, akkor csak a Mexikó elleni meccsen kellett volna kihagynia, de így a németek ellen nem játszhat majd jó eséllyel.
(Már ha jól tudom hogy 1 meccs az eltiltás a sok sárgáért)

IronRock 2010.06.27. 20:42:37

Ha Mexikó ki tudja használni hogy az argentin védelem egy lyukas garast se nagyon ér, akkor továbbjuthatnak. De nem hiszem hogy kapott gól nélkül megússzák ez ellen az argentin támadósor ellen...

raja ram 2010.06.27. 20:42:42

A bíró már azt is lefújja, ha valaki szigorúan ránéz Messire.

Gazpacho 2010.06.27. 20:42:48

@Domingo: Ez a Málaga hazai szerelése.

horas 2010.06.27. 20:44:01

@Gazpacho:
De az valamiért,jól néz ki ez nem.

horas 2010.06.27. 20:44:44

Eddig él az elméletem,hogy Mascherano egyedül nem egy csapat rész.

megvagy hadnagy 2010.06.27. 20:45:48

jó kis meccs!
eddig szuper.

respect mexikónak, amiért nem beszarva játszanak és megpróbálják elkapni a favoritot.

IronRock 2010.06.27. 20:46:02

Rosetti is átment exhibicionista pöcsbe? Nem szóltak neki, hogy ez a meccs nem róla szól?

Füles 60 2010.06.27. 20:48:58

@IronRock: idén többször is így vezetett emlékeim szerint

IronRock 2010.06.27. 20:52:24

@heinrich: szerintem kicsit sokra tartod Mexikót. Jó csapat, én is szimpatizálok velük, de az argentin támadósor néhány klasszissal jobb a védelmüknél. A dagadt kokós meg úgy látszik mégis fejlődőképes, mert Gutierrez-t elfelejtette mint jobb bekket, és Verón se játszik. Nem lesz ez olyan sima ügy.

heinrich · http://nst.blog.hu 2010.06.27. 20:53:28

@IronRock: persze, csak bohóckodok, de komolyan gondolom, h Mexikónak jó esélye van megfogni ezt a meccset. Kell egy kis mák, de meglehet.

dzzzzz 2010.06.27. 20:55:19

legalább nem Messi lőtte :D

IronRock 2010.06.27. 20:56:01

Még egy orbitális bírói baki....ekkora lest!!

rizla 2010.06.27. 20:56:06

újabb szokásos korai gábri argentin gól. mikor fogy el a mák?

horas 2010.06.27. 20:56:22

@Gazpacho:
NEmtudom az adidas annyira kitalálta ezt a háromcsíkot,még egy felmosórongy is jól néz ki rajta,szal nálam az adidas favorit,de ezt a párosítást most elvesztették.

Les gól,argentínának.Szép.

sandinista 2010.06.27. 20:56:24

Te jószagú úristen, 2 méteres...

Füles 60 2010.06.27. 20:56:27

Tényleg pöcs Rosseti

dzzzzz 2010.06.27. 20:56:33

hú ez mekkora lesz!!!!

rizla 2010.06.27. 20:56:42

de ez a durva, amikor REPLAYEN HOGY LES, és nem lehet elvenni a gólt.

teljesen jól kommentálja ricsi, buzi fifa.

IronRock 2010.06.27. 20:56:49

Höhöhö. Na most lesz balhé, és innentől rugdosódás lesz a mecccs.

danesdzsu2 2010.06.27. 20:56:54

Most mi lesz, te jó ég:)

lószerafin 2010.06.27. 20:56:56

Mi van ma a bírókkal faszom?

dzzzzz 2010.06.27. 20:57:15

eddig az argentinoknak drukkoltam ezen a meccsen, eddig

horas 2010.06.27. 20:57:33

Arról nem beszélve,hogy emgint egy fostalicska gól volt...

sandinista 2010.06.27. 20:57:49

Lófasz ez hideg vízbe.

drosiii 2010.06.27. 20:57:51

átment SZÁNALOMBA ez a világbajnokság.

ha ezek után nem lesz videóbíró akkor ennyit is ér az egész fifa

rio.pete 2010.06.27. 20:57:56

Fifa mondjon le!!! Ennek így SEMMI értelme :(:(:(

lószerafin 2010.06.27. 20:57:59

Ez botrány. Tudja hogy nem gól, és nem vonhatja vissza... Blatter mondjonle.

megvagy hadnagy 2010.06.27. 20:58:04

és megadja, de csak azért, mert tuja, hogy nem vonhatja vissza. elképesztő.

gondolom jön a tizi mexikónak gyorsan.

IronRock 2010.06.27. 20:58:15

Na, Rosetti se fog VB-döntőt vezetni idén, az fix...Egyre több esély van rá hogy mégis Kassai vezetheti, ők eddig nem hibáztak.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.27. 20:58:39

Persze érik Kassaiék újabb meccse! Amúgy szerintem a mai nap döntő lehet a videóbíró bevezetésének szempontjából. Ha ez sem elég a FIFA-nak, akkor sohasem vezetik be.

dzzzzz 2010.06.27. 20:58:59

pedig ez nem is igazán a bíró hibája, ez tisztán FIFA hiba

Füles 60 2010.06.27. 20:59:19

Ő se vezeti a döntőt

Blaugrana (törölt) 2010.06.27. 20:59:38

lesz e kompenzálás?

horas 2010.06.27. 20:59:49

Mindegy a 2-1 es tippemhez kell ez a gól,de ez megint mi volt már...

sandinista 2010.06.27. 20:59:51

Valaki mondta az elején, hogy reméli hogy a színvonal javul majd fel a bírókéhoz, nem pedig fordítva. Nos, a _játék_ színvonala kétségtelenül feljavult...

Orvenyhivo 2010.06.27. 20:59:52

Videóbírót, chellenge-et, effutuata FIFA!

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2010.06.27. 21:00:17

@IronRock: Mondjuk Kassai egy tizi gynúsat nézett el, mikor lábszáron rúgta a ghánai Donovant tán. Csak az nem kapott figyelmet. :)

tuono 2010.06.27. 21:00:17

Viccet csinál saját magából a FIFA. Kurvára semmi értelme így játszani, mikor nyilvánvalóvá válik mindenki számára a tévedés. Szánalmas. Nem baj OFF már csak pár nap a Le tour, ott nincs les, csak dopping, de az meg mindenkinek. :) ON

lószerafin 2010.06.27. 21:00:23

Ennek igy kurvára semmi értelme. A kommenttátor meg nst olvas.:)

rizla 2010.06.27. 21:00:24

@horas: erre akár pénzt is lehetett volna tenni előre :DDD nem igaz, hogy milyen ratyi gólokat tudnak találni.

BGM56 2010.06.27. 21:00:51

Balhé lesz!Totya is mondta.
Ez már a 3.bírói tévedés az argentínok javára ezen a vébén.
Nem sok ez egy kicsit Maradona sporttárs?

Domingo 2010.06.27. 21:00:53

Holnap párhuzamosan csörögni fog a Bede és a Hanacsek lakáson a vonalas telefon.

IronRock 2010.06.27. 21:00:59

Ha Mexikó most nekiáll csalódásában rugdosódni, akkor egy nagyon ronda és VB-hez méltatlan meccset fogunk látni.

Blaugrana (törölt) 2010.06.27. 21:00:59

Rafanak nem adok sokat, talán már az első félidőben kiállitják

rizla 2010.06.27. 21:01:05

ismét kiemelném faragó tökéletes kommentálását. teljesen jól rámutat arra, hogy igazából a bírók is áldozatok. mert törvényszerű, hogy tévednek bazmeg.

horas 2010.06.27. 21:01:29

Amúgy Salcido is jóval többet mutatott eddig mint egy PSV játékostól várni lehetett....

Mourinho már nem a király 2010.06.27. 21:02:06

Csak az a baj, hogy a videóbíró bevezetéséhez szükséges a bírói testület beleegyezése, és ők egyáltalán nem támogatják. Szinte teljesen biztos hogy a következő 4 évben nem lesz bevezetve, olvastam valahol erről, majd megkeresem.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.27. 21:02:09

@Füles 60: Nem Rossetti a pöcs, hanem a partjelzője, ő nézett ki tagra, mert sjetett valamit és nem volt biztos a dolgában, megbízott a partjelzőjében.

Füles 60 2010.06.27. 21:02:30

a mexicóiak helyében lejönnék legyen még nagyobb a botrány, csak így lesz változás.

ddrum77 2010.06.27. 21:02:32

áááááá, ez lefőtt

rexford 2010.06.27. 21:02:33

@megvagy hadnagy: Délután nem jött a kompenzáló tizi, de az angolok arra se voltak képesek, hogy elessenek a 16-oson belül. Biztos a fair play miatt. :D

IronRock 2010.06.27. 21:02:49

Na ennyi, ez lefőtt...Argentin-Német negyeddöntő.

tuono 2010.06.27. 21:03:07

Heinze ütött... ez piroslap neeeem? :)

Domingo 2010.06.27. 21:03:13

Na bazz, hát ennyi volt...

gorszky tivadar 2010.06.27. 21:03:15

esőisten siratja mexico-t...ehh, jól elb-ta a bíró az egészet..

macca17 2010.06.27. 21:03:20

az argentinoknak nem volt olyan meccse, h ne rúgtak volna szabálytalan gólt. és persze megint lehet azt mondani, h enélkül is győztek volna, pedig...

horas 2010.06.27. 21:03:21

Higuain megint villant,ezt a csicsikaságot,ehhez megint mi küze volt az argentín csapatnak.
Nevetséges.
Bírói segítséggel el is ment a meccs.

sandinista 2010.06.27. 21:03:22

Spori eldöntötte, hogy egy tök jó meccsből legyen egy nagyon egyértelmű...

De hogy Osorio mire gondolt...

rizla 2010.06.27. 21:03:22

amúgy az milyen, hogy az első fordulóban a szar játékot kritizáltuk és a bíráskodást dícsértük, ez meg szépen megfordult.

ÚJABB AJÁNDÉK GÓL AZ ARGENTINOKNAK, hát bazmeg, nem igaz. persze gonzo szépen oldotta meg.

Blaugrana (törölt) 2010.06.27. 21:03:23

kiütés lesz, mentálisan padlón mexikó :(
kár is tovább nézni

Gazpacho 2010.06.27. 21:03:25

ezt szépen csinálta Higuain

lószerafin 2010.06.27. 21:03:47

Áh, ma a második meccset bassza el a FIFA vaskalapos faszsága... Erre nincsenek szavak komolyan.

IronRock 2010.06.27. 21:03:51

@rizla: Mennyivel jobb, ha egy normális szakkommentátor ül ott, és nem Egriék? :-)

ddrum77 2010.06.27. 21:04:10

@tuono: szilveszteri összeállítás-gyanús

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.27. 21:04:24

Higu, na ez szabályos. Segítenek az argentinoknak rendesen, egyszer Ayroldi, egyszer Osorio, De szarom le, 2-0, ide!

zsakfos 2010.06.27. 21:04:28

Meg is zavarodtak szegény mexikóiak...Így elrontani egy meccset.

BGM56 2010.06.27. 21:04:41

Saucido a meccs legjobbja.
Balázs tanítványa.:-)

dzzzzz 2010.06.27. 21:04:45

ezt a meccset megölte a FIFA

sandinista 2010.06.27. 21:05:00

@Füles 60: A következő 3 vébén nem indulnának, ennyire meg senki se ellensége saját magának.

danesdzsu2 2010.06.27. 21:05:14

Most nyírta ki magát Argentína, innentől sima Mexikó győzelem!:)

rizla 2010.06.27. 21:05:15

remélem elfogy az argentin mák a németek ellen. szomorú, hogy nem tudok tiszta szívvel szurkolni messinek.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.27. 21:05:18

Nem szabas elkényelmesedni, kell még egy!

IronRock 2010.06.27. 21:05:55

Maradona persze holnap azzal fog jönni, hogy mekkorát is játszott a csapata és megérdemelten nyertek...

sandinista 2010.06.27. 21:05:57

Osoriot lecserélni, most.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.27. 21:06:16

@rizla: és miért nem? drukkolsz inkább fricceknek, hát hogy?

megvagy hadnagy 2010.06.27. 21:06:17

heinze bevágta a fejét a kamerába, és visszakézből ütötte az operatőrt (ld. még: Juan-Pablo Montoya)

:)

ez az ára a szuperközeli képeknek...

tuono 2010.06.27. 21:06:51

Adjanak már egy argentín mezt Rosettinek... így nagyon kilóg a csapatból.

halihalo 2010.06.27. 21:07:12

Ezek után a német-argentinon játsszanak minimum 150 percig hosszabbításokkal, adjanak csapatonként 3-3 les gólt, vonjanak vissza 2-2 szabályos gólt, és a 11-esekkell se tudják eldönteni 50-50 rúgás után. És még akkor sem lenne a dolog igazságos...

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.27. 21:08:04

@IronRock: A németek is ezzel jönnek, pedig azt a gólt más a kása mása.

IronRock 2010.06.27. 21:08:24

@lószerafin: de azt sose fogja elismerni hogy egy bazi nagy lesgóllal és egy orbitális védelmi hibából elért góllal nyertek, hanem fogja ezerrel fényezni a csapatát hogy mekkorát is fociztak...

Árpádka 2010.06.27. 21:08:57

a legundorítobb az hogy az argentinok oda menetek reklamálni amikor a mexikoiak mutatták az ismétlést.
mocsadék szemét banda eddig is csak csalással tudtak VB-t nyerni 78,86-ban is e mit is vártam

Füles 60 2010.06.27. 21:09:12

Engem is csak Maradona idegesít, de ő nagyon,pedig játékosként istenítettem.

horas 2010.06.27. 21:09:16

Azért ezen a meccsen símán jogos lenne,egy totálisan értelmetlen argentín kiállítás...

Sas882 · http://raktarbazis.blog.hu/ 2010.06.27. 21:09:41

a győztesnek nem kell magyarázkodnia....

Mrs Columbo 2010.06.27. 21:09:49

Ezt nem lehet feldolgozni, főleg az előző meccs után. be is kapták a másodikat.

Lehet, hogy a megadott gólokkal is nyert volna Németo és Argentína, de az ember szájíze elég keserű. Elbaxták mind a két meccset.

Mit lehet mondani? Úgysem vezetik be azt a kurva videóbírót. Bocs, de nagyon csalódott vagyok.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.06.27. 21:10:09

@popp: megvárom még, amíg lesz pofája egy németnek bemondani, hogy isten ítélete, v vmi ilyesmi

ddrum77 2010.06.27. 21:10:15

@IronRock: otthon hős lesz ezzel a hozzáállással, a többit meg leszarja

rizla 2010.06.27. 21:10:45

de legalább ne menne a tv közvetítés a stadionban. amúgy azt mondom, hogy nem lett volna szabad megadni a gólt, és le kellett volna szarni a szabályokat. ez morális kérdés volt. nem lehet felelősségre vonni a bírókat, ismétlem, ők is áldozatai a szar rendszernek, de azért tapsot érdemelt volna rosetti, ha bemutat a fifának ezzel, mert igaza lett volna.

@popp: jó kérdés :(

salero 2010.06.27. 21:11:09

szegény Heinze, lefejelte a kamrát, milyen ideges volt:D

Higany már 4 gólos, így tovább, kell 1 argentin gólkirály

és végre Carlitos is betalált, nyilván le kellett volna fújni, nem is örülök a dolognak, bár Tevez-nek igen

hogy Messi-nek mit kell tennie a gólhoz, azt nem tudom, mert hogy ma még 2 kapufája lesz, az fix...

utána jönnek a németek, látva azt, hogy milyen szépen alázták meg az angolokat, elég durva 4-eddöntő lesz

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.27. 21:11:13

@rizla: Ez természetes. Szar meccseken nem tűnik föl a bíró, akkor hibáznak többet ha események vannak, mert akkor vannak lesgyanúk és tizenhatoson belüli szituk, esetleg lécről lepattanó lasztik.

danesdzsu2 2010.06.27. 21:12:35

@mocsing: valami 66-ot emlegettek:)

megvagy hadnagy 2010.06.27. 21:13:01

most már jól nyomják nagyon az argentínok, de ez azért bűnben fogant.

lószerafin 2010.06.27. 21:13:09

@Mrs Columbo: Én is, igazábol nem tom kifejezni mennyire. Teljesen elment a kedvem. Mer azon annyira nem akad ki az ember ha 8-0 elnéz a bíró valamit de ilyen fontos pillanatokban fontos meccseken. Úgy hogy csak valakinek ülnie kéne a pálya mellett és egy laptopon nézni a közvetítést...
:SSS

drosiii 2010.06.27. 21:13:26

@rizla: De nincs benne ennyi férfiasság sem!

gorszky tivadar 2010.06.27. 21:14:19

nem értem, most akkor stadionban látták, hogy les volt? nézők, blatter, platini és mindenki??

az is szar, hogy kevésbé lelkesen tudok így argentínának szurkolni, és gondolom sokan vannak így vele. nem kérték ők azt a gólt, teveznek reklamálnia kellett volna :D

touristique 2010.06.27. 21:14:38

@salero: És a négy gólt összeadva 10 méterről lőtte! :) De legalább itt kicselezte a kapust.

tuono 2010.06.27. 21:14:54

Olvastátok, hogy Mehikko a szünetről visszatérve meglepte Argentínát és a rossz bírói döntések meccsén nagyot küzdve fordítani tudott a vb címre esélyes csapat ellen? Argentína - Mehikko 2-3 :D

horas 2010.06.27. 21:15:29

Higuain megint úgy lett eredményes,hogy az igazi helyzeteie elbalfaszkodta...

gorszky tivadar 2010.06.27. 21:15:43

@rizla: blatter és haverjai védelmében: a bíró hibázott alapvetően, viszonylag egyértelmű helyzet volt..

dzzzzz 2010.06.27. 21:16:16

az a szép hogy a fifa.com-on a meccs kommentjeinél sneki egy szóval nem említi a csalást

sandinista 2010.06.27. 21:16:18

@rizla: Érdekes kérdés, nem ismerek játékvezetői testületeket belülről, de gondolom csúnyán megtorolnának rajta egy ilyen kilengést a mundér vélt becsülete végett (még ha ez az egész világ számára közröhej is, mármint hogy feltételezik, hogy van olyan). Az ilyen mi-ők típusú szervezeteknél gyakran alakul ki a valóságtól teljesen elrugaszkodott belső világ.

Füles 60 2010.06.27. 21:16:25

Basszus azt megtudják mondani ki mennyit fut ,de ilyen eseteket nem hajlandóak megnézni. Több idő megy el a reklamálással

danesdzsu2 2010.06.27. 21:16:38

Jöhet a nagy fehér szónok.

megvagy hadnagy 2010.06.27. 21:16:44

mondjuk az ergentin cséká odamehetett volna bíróhoz, hogy "spori, les volt, ne adja meg" és folytatódhatott volna a meccs, plusz argentínának fair play díjak tömege.

mindenkki el lenne ájulva tőlük, jogosan, a meccset meg így is úgy is behúzzák.

horas 2010.06.27. 21:17:32

@megvagy hadnagy:
Vagy nem.
És valószinüleg ezért nem történt ez ....

Árpádka 2010.06.27. 21:17:44

@originalBalintos: Szerintem a csalás szót 2002 óta automatice kimoderálják

Mrs Columbo 2010.06.27. 21:17:47

@lószerafin:
És még haragudni sem lehet se a németekre se az argentínokra..... Mert ha még anyázhatnám őket......
Most már akkor sem biztos, hogy pozitív érzéseim lesznek a meccsről, ha valami csoda folytán Mexikó nyerne....

rizla 2010.06.27. 21:17:52

@gorszky tivadar: "a bíró hibázott alapvetően, viszonylag egyértelmű helyzet volt.." ok, de ez megesik, érted. ez előfordul sokszor, a legjobbakkal is simán megeshet. mindenki hibázik, ezzel számolni kell.

aki azt írta, hogy ha a mai nap után nem változik semmi, akkor soha nem fog, annak igaza van.

gorszky tivadar 2010.06.27. 21:18:01

@originalBalintos: nem újdonság, uefa ugyanezt műveli, volt ominózus klose lesgól, összefoglalóban jelenet a fejestől indult. képesek voltak úgy megvágni...

danesdzsu2 2010.06.27. 21:18:09

@gorszky tivadar: annak az esélye, hogy egy bíró sohase hibázzon, igen-igen alacsony. Még talán te se lennél hibátlan bíróként.

megvagy hadnagy 2010.06.27. 21:18:30

@originalBalintos:

gondolom rögtön kimoderálják.

Henry-Gallas ír góljáról sem említette a fifa.com tudósítás, hogy kézzel született

salero 2010.06.27. 21:18:31

@touristique: hát igen, nem nagyon van olyan csatár, aki ennyire jól helyezkedik:D

ezt be lehet állítani úgyis, hogy milyen mákos, hogy mindig arra gurul a labda, és mindig üres a kapu, amikor ő ott van

de hát ő ott van, okkal:D

1-2szer véletlen, de ennyiszer már nem

közben megverik a bírót lefelé menet:D

ddrum77 2010.06.27. 21:18:35

na a mexikóiaknak van vér a pucájukban odab*szni =)

lószerafin 2010.06.27. 21:18:50

@gorszky megoldható lett volna a probléma ha hajlandóak kirakni egy formát a pálya mellé aki tévén nézi a visszajátszásokat? igen. ennyi. ne védjél senkit aki nem érdemli meg.

sandinista 2010.06.27. 21:18:53

@gorszky tivadar: Persze, hiszen ment a kivetítőn a visszajátszás, megdönthetetlen bizonyítékául a 2 méteres lesnek.

rizla 2010.06.27. 21:19:02

@sandinista: "gondolom csúnyán megtorolnának rajta egy ilyen kilengést a mundér vélt becsülete végett "

nyilván nem egy kellemes döntés választani a munkád elvesztése és a világ szemében féreggé válás között, mondom, nem is akarom felróni neki, hogy így döntött, csak hát lelke rajta, ha ő így nyugodtan tud majd aludni.

maradona már készül egy kis karatézásra.

Mrs Columbo 2010.06.27. 21:19:03

botrány lesz, de változás nem, ebben biztos vagyok.
a koreai vb-n is mik mentek, lett valami hatása????? nem.

Sas882 · http://raktarbazis.blog.hu/ 2010.06.27. 21:19:16

kemény második félidő jön, durvulás, piros lapok.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.27. 21:20:43

@horas: ne má, a partjelző volt a fahasz. Azt csak nem várhatjuk, hogy a játékos bemondja, hogy lesen voltam, ne adjátok meg. Neked nagyon beakadt Zanetti és Cambi kihagyása ;-).

sandinista 2010.06.27. 21:20:50

@originalBalintos: A fifa.com kommentjeinél talán csak egy jobban cenzúrázott médium van, az észak-koreai állami tévé.

lószerafin 2010.06.27. 21:21:07

@Mrs Columbo: az. argentítnának szurkoltam. de most két dolognak örülnék, ha mexikó fordít, vagy ha nem áll ki a második félidőre...

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2010.06.27. 21:21:23

Igazából az a szívfájdalmam, hogy Mexikó jobb volt a kamugólig... :( Nem sokkal, de nekik voltak helyzeteik. Egy jó meccset vágtak tönkre.
És a nagyobb baj, hogy ezt videobíró nélkül is simán meg kéne tudni ítéli. Ezt még Rossettinek is meg kellett volna állapítani talán...

halihalo 2010.06.27. 21:21:43

@rizla: Nehogy már a rendszer áldozata legyen az a bíró, aki olyan gólt ad meg, ahol a csatár a legutolsó játékos mögött (kapus is beleértve) két méterrel fejel gólt!! Még csak nem is arról van szó, hogy a másodikkal esetleg egy vonalban volt. SENKI nem volt mögötte sem, és mellette sem.

krysal 2010.06.27. 21:22:09

@horas: te komolyan nem nyomsz mást, csak ezt a Higuain szart? Ő mondjuk így is betalált. Rooney hányszor? vagy Messi? Vagy Anelka, Henry, Ribery.. sorolhatjuk. Kérjen már elnézést a 4 góljáért a VB-n...

Nevetség.

Árpádka 2010.06.27. 21:22:18

@originalBalintos: Probáld meg bejrni meglátjuk mikor csengetnek be hozzád=))

lószerafin 2010.06.27. 21:22:55

@Iustizmord: :D:D meg rosettinek is a kurva anyját hogy nem volt vér a pucájában visszavonni azt még hozzátenném.

mrazziee 2010.06.27. 21:23:02

azt nem értem miért egymást verik? szegény argentínoknak mit kellett volna csinálni? rúgni egy öngólt? még ha a bírót agyalnák meg a mexikóiak, azt megérteném, ezt így sajnos nem. azért sajnálom őket. de ez sztem lefőtt.

horas 2010.06.27. 21:23:04

@krysal:
Hadd utáljam már.
Szerintem egy gyökér,és most sem csinált semmit.

halihalo 2010.06.27. 21:23:05

@gorszky tivadar: Azokon a patkányokon nincs mit védeni...

gorszky tivadar 2010.06.27. 21:23:14

@rizla: videobírótól függetlenűl, ezt nem észrevenni komoly hiba, nem centiken múló les volt. és persze hibázhatnak, de a videobírótlanság nem menti fel őket.

változni nem hiszem, hogy fog, legfeljebb lesz még két bíró, kapuk mögött, csökkentve munkanélküliséget.....persze, lehet challenge, meg visszajátszás, ha valakinek blatter környéket videotechnikával foglalkozó cégei vannak....

Árpádka 2010.06.27. 21:23:29

@Iustizmord: Szerintem először fordul elő az hogy 100%-ig egyet értek

dzzzzz 2010.06.27. 21:23:34

Fogadni mernék ezen a fifa.com-on nem is lehet kommentelni, csak vmi fifa szolgák írogatnak ál-kommenteket. Bármit írok nem jeleníti meg, ráadásul olyan kommentek vannak, hogy great game.

horas 2010.06.27. 21:23:41

@krysal: De abból a szempontból igazad van,hogy kurva unalmas,ezért bocs.

krysal 2010.06.27. 21:23:54

@horas:
Utáld, csak innentől hiteltelen fos a szöveged, ezt is tudd. Józan észt a népnek.

rizla 2010.06.27. 21:23:54

@halihalo: ez túl egyszerű gondolkodásmód. azt kell látni, hogy az a baj, hogy az ilyeneket BE LEHET NÉZNI, és EL LEHET követni meccsdöntő hibákat. amíg LEHETSÉGES, addig meg fog történni. lényegtelen a bíró.

gorszky tivadar 2010.06.27. 21:24:03

@sandinista: nademilyenezmár, miért megy visszajátszás? ez már 15 éve sem volt divat..sőt, direkte tilos volt..

mrazziee 2010.06.27. 21:24:15

@lószerafin: ha visszavonja, max. nem vezet több meccset, de van rendes állása, orvos nem? fairplay díjat kapott volna, de ez így tényleg elég gyáva volt.

OJ · http://sportvers.blog.nepsport.hu/ 2010.06.27. 21:24:24

Egy rohadék, maradi, következetlen gittegylet életképtelenségére ad újabb két bizonyítékot ez a nap.

doktor.dikhed 2010.06.27. 21:24:24

Összeesküvés elméleteket gyártani nem menő, de fura, hogy Argentína javára tévednek - megint - és nem pl. Mexikó javára.

Valószínűleg véletlen, de a FIFA videóbíró ellenessége miatt azért ott van az emberben, hogy talán oka is lehet ennek. Így is sok kis csapat ment tovább, így védeni kell Argentínát, mert Tevez, Messi és Maradona rengeteg nézőt hoz...

sandinista 2010.06.27. 21:24:38

@rizla: Személyes hősöm lett volna a faszi, ha felvállalta volna. Gondolom a sokféle szűrőn, amin a játékvezetők is átmennek, van pszichológiai is, amin kiderül, hogy olyan-e a jellemed, hogy ilyen helyzetben bevállalnál-e ilyesmit. Ha pedig a válasz igen, akkor pedig a közelébe se kerülsz ahhoz h vb-n vezess. Sajnos.

ddrum77 2010.06.27. 21:24:57

vajon a FIFA beperel mindenkit, aki a visszajátszást lejátssza?

danesdzsu2 2010.06.27. 21:25:16

@halihalo: Én már hibáztam a munkámban, de mivel mindig igyekszem úgy szervezni, hogy ez ne lehessen végzetes, megúsztam. Te még sose hibáztál? Nem néztél el semmit? Mert itt elég, ha 2 ember egyszerre 2 másodpercig nem látja a szitut.

Strigo 2010.06.27. 21:25:18

Rossetti visszavonhatta volna, ha már tudta, hogy les volt. Ha megadja, semmiképp sem vezet döntőt az óriási hiba miatt. Viszont lehetett volna a korrekt bíró mintaképe, ha visszavonja.

rizla 2010.06.27. 21:25:22

@halihalo: @gorszky tivadar: egyébként meg simán úgy tűnt elsőre, hogy messi emelte be, és tevez nem ért hozzá.

@krysal: "Rooney hányszor? vagy Messi?" messi 50 méterről hogy? ő csinálja a kulimunkát higuainnak. ezzel nem azt mondom, hogy nem fárasztó horas szövege a srácról, csak megjegyeztem.

nsz! 2010.06.27. 21:26:40

Nem fogják beiktatni a videobírót, mert akkor nem lehet majd "tévedni", máshogy kifejezve csalni, bundázni, ez teljesen egyértelmű.

halihalo 2010.06.27. 21:26:44

@mrazziee: Szerintem a "nagy" diego beszólt nekik... Van olyan jó fej....

dzzzzz 2010.06.27. 21:26:52

@originalBalintos: ráadásul félidőben is jönnek ugyanezek a semmitmondó kommentek: 'Go Mexico!', 'mexico is amazing', 'ARGENTINA!'

danesdzsu2 2010.06.27. 21:27:22

Hát, a mai nap+írország....

halihalo 2010.06.27. 21:27:35

@danesdzsu2: Ez a munkája. Egyébként meg láthatta, hogy mekkora les volt, mert a stadionban is megismételték neki...

bakító 2010.06.27. 21:27:37

Rosetti teljesen vétlen az esetben. Vétkes a vonalbíró, de a legfőbb bűnös a FIFA.

És már többen is írták, hogy két ilyen eset rendesen elveszi az ember kedvét. Komolyan gondolkoztam, hogy kikapcsolom a TV-t.

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2010.06.27. 21:27:38

@Strigo a divatdrukker: És nem mellesleg egyfajta forradalmat indíhtatott volna el. Kár h nem volt töke hozzá. (persze nem hibáztatom, eltiltás lett volna a vége és talán sosem kerülhetett volna vissza az élvonalba)

inflemsz laszlo 2010.06.27. 21:27:54

ha visszavonja, baszhatja az állását is akár, totál meg van kötve a keze a bíróknak, blatter takarodjon a faxba! meg platini is

sandinista 2010.06.27. 21:28:28

@lószerafin: Attól tartok egyik se fog bekövetkezni.

gorszky tivadar 2010.06.27. 21:28:40

@halihalo: lássuk be, alapvetően bírónak észre kell vennie egy egyméteres lest. nem blatter szólt rá, hogy adja meg. amit nem értek, hogy partjelző, hogy az ördögbe nem láthatta...mindent nem lehet majd video-n visszanézni..

Iustizmord 2010.06.27. 21:28:43

@rizla: igen, hibázhatott volna azzal is hogy direkte nem adja meg a gólt a szabályookal (nem nézünk viszajátszást) dacolva.

2010.06.27. 21:28:44

Magyarázza meg valaki okos, hogy az angolok gólját miért nem látták a helyszínen a játékosok, most meg hogy reklamálhattak egyből a kivetítőre mutogatva a mexikóiak? Gundi mondta, hogy csak élőkép van a stadionokban... na de akkor most mi van?

drosiii 2010.06.27. 21:28:51

@popp: ne haragudj de belőled a sportszerűségnek még csak a csírája sem található meg. Ne rontsd itt a légkört.

megvagy hadnagy 2010.06.27. 21:28:59

a visszalassítás ráadásul rossz, mert az utolsó védőhöz húzzák a vonalat, holott az utolsó előttihez kéne, ert a kapus még kijjebb van...

halihalo 2010.06.27. 21:29:23

@gorszky tivadar: Akárki is volt, ez az első pozitívum a dél-afrikai rendezőktől, hogy ezt visszajátszották a stadionban is... Mindig így kellene.

Ronal-d'oh! 2010.06.27. 21:30:08

@inflemsz laszlo: így meg a német és az argentin szövetségen kívül mindenki vérben forgó szemekkel követeli majd a videóbírót.

halihalo 2010.06.27. 21:30:26

@rizla: Ha nem ér bele senki, akkor a levegőben még ez a csodalabda sem változtat irányt magától egy ilyen emelés után.

sandinista 2010.06.27. 21:30:30

@originalBalintos: Olvasd el amit válaszoltam neked.

Ha ilyeneket írogatsz hogy "C'mon Mexico, you can still make it!!!", vagy "Higuain, already at four, what a great goal", akkor meg fog jelenni.

nsz! 2010.06.27. 21:30:32

amúgy kiváncsi lennék, hogy milyen kézmozdulattal jelezné a bíró, hogy a gólt eltörlik...

gorszky tivadar 2010.06.27. 21:30:54

lehet, egy lázadó technikus adta rá a kijelzőre a stadionban a visszajátszást? ő lesz a videobíró forradalom ismeretlen hőse, és első áldozata...

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.27. 21:30:57

@megvagy hadnagy: De a német cséká kezdhette@ volna a sportszerűsködést, rajta miért nem kéred számon?

sandinista 2010.06.27. 21:31:03

@sandinista: Már ha befér a másik 30 millió kommentelő hasonló jellegű okosságai mellé.

rizla 2010.06.27. 21:31:04

@Balatony: "az angolok gólját miért nem látták a helyszínen a játékosok"

ki mondta, hogy nem látták?

dzzzzz 2010.06.27. 21:31:21

@sandinista: nem hiszem, ugyanolyan marhaságokat írtam mint amik kint vannak és nem jelenik meg

mrazziee 2010.06.27. 21:31:27

@Balatony: régebben is volt már erről ilyen utasítás a fifa részéről, hogy a meccs közben nem mehetnek visszajátszások ergo meg volt tiltva. most ezekszerint valaki mégis megnyomta az önmegsemmisítő gombot.

krysal 2010.06.27. 21:32:42

@rizla: Csak neked árulom el, nagy respect Messinek, hogy bevállalja ezt a kulimunkát. Tudna ő ennél többet is nyújtani, és ebben vastagon benne van Maradona őrülete. Ugyanakkor halkan jegyzem meg, pl. teljes Anglia, Franciaország, Olaszország, Elefántcsontpart konkrétan leszopná magát, ha lenne (lett volna) egy ilyen gólátlagú csatára a VB-n. Ilyen szempontból nézve pláne igazolhatónak vélem az álláspontomat, és ugyanezt mondanám, ha Higany Barca játékos lenne.

Off vége. A videóbíró ellenesség kb nem más, mint egy ultra-konzervatív, végletesen begyepesedett szervezet "csakazértse" mentalitásának látlelete. Ha rémlik, pl. hasonlókat kiabáltunk a Bayern-Fió meccs lesgóljánál is. Eredmény: óne. Ez az igazán sajnálatos:(

rizla 2010.06.27. 21:32:59

@gorszky tivadar: "lássuk be, alapvetően bírónak észre kell vennie egy egyméteres lest. nem blatter szólt rá, hogy adja meg. amit nem értek, hogy partjelző, hogy az ördögbe nem láthatta...mindent nem lehet majd video-n visszanézni.. "

egy ilyen esetet pont vissza lehetne. véget ért az akció, szabadrúgás kifele, tökmindegy, hogy gól-e vagy nem, les volt.
az nem érdekes, hogy vak a bíró, megesik. ki kell zárni ennek a lehetőségét is, nem a bírókat dobálni. ha ki is rúgják rosettit, jön majd más, aki elnézi. nem érdekes.

sandinista 2010.06.27. 21:33:04

@gorszky tivadar: Fejlődik a technika, vagy a FIFÁ-n belül is vannak olyan téglák, akik a Blatter-féle Darth Sidious-okat így akarják presszionálni.

ddrum77 2010.06.27. 21:33:12

Faragóért meg jön lassan a fekete Volga a stadion elé, ha sokat forszírozza ezt a lesgólt... =)

Tika_ 2010.06.27. 21:33:14

nagyon hiányzik most Puhl a stúdióból... hiba volt, hogy az mtv nem hozta el ;)
rizla, nem értek egyet, a bíró visszavonhatta volna; visszavonja, és kész, ha megkérdezik miért, mert átgondolta és pont.
a stúdióban ülő tréfarépával sem értek egyet: az első gól letaglózta a mehikóiakat, azért kapták a másodikat.
tehát most 0:0

gorszky tivadar 2010.06.27. 21:33:19

@rizla: tényleg nem értem, már 15 éve sem lehetett stadionban visszajátszani jelenetet, csak élő kép és reklám mehetett. mi történhetett most?

haha, blatter izzadó homlokkal rohant szünetben bírókhoz...

sajnálom, hogy elcsesztek egy jó meccset, és persze most mindenki argentínára fúj..pedig ők nem kérték..

2010.06.27. 21:33:20

@rizla: úgy értem, ismétlésről. lampard felnézett, örült, aztán a partjelzőre, mert látta, hogy gól. de a mexikóiak mutogattak hevesen mindannyian a kivetítőre, hogy les.

2010.06.27. 21:33:22

Békés második félidőre számítok....:):):)

Domingo 2010.06.27. 21:33:27

@danesdzsu2: fio-bayern, porto-arsenal és még temérdek eset a szezonban...

Mrs Columbo 2010.06.27. 21:33:32

@originalBalintos:
egyértelmű: lehalt az oldal a sok fuck y....m....Blattertől

rizla 2010.06.27. 21:33:44

@krysal: higuain gyönyörűen oldotta meg amúgy, én nem savaznám őt semmiképp.

megvagy hadnagy 2010.06.27. 21:33:53

@popp:

mert nem láttam a meccset :)

nem számonkérem, hogy rögtön a gól után mondják azt az argentinok, hogy les volt, hanem miután MINDENKI látta a stadionban, hogy az volt, akkor lehetett volna
1. elismerni
2. csendben maradni.

de ők rreklamáltak és a középkörre mutogattak és ez nem volt szimpi.

drosiii 2010.06.27. 21:34:03

@rizla: nem tűnhetett úgy, baromságot ne írj. Ha más nem akkor Tevez zavarta a védőket. Szóval azt ne védd hogy hátha messi lövése és blablabla.

Ronal-d'oh! 2010.06.27. 21:34:21

a FIFA fairplayt hirdet minden sarkon, utána meg ez. Orwelli szervezet ez, zseniálisan működik a duplagondol.

sandinista 2010.06.27. 21:34:32

@originalBalintos: Mondom, nem vagy egyedül, gondolom ilyenkor egy-egy matchcast-operátor előtt a mátrixot megszégyenítő gyorsasággal futnak a beérkező kommentek. Annyi esélyed van kikerülni, mint mondjuk egy lottó kettesre-hármasra.

rizla 2010.06.27. 21:34:57

@gorszky tivadar: "és persze most mindenki argentínára fúj..pedig ők nem kérték.." mert kicsit unalmas, hogy argentina folyamatosan ratyi gólokat lő, és úgy jut el a negyeddöntőig (ezzel nem azt mondom, hogy amúgy nem játszanak jól, csak unalmas)

danesdzsu2 2010.06.27. 21:35:04

@halihalo: Ez a munkája.

Eddig egyedül a pápai állással járt együtt a tévedhetetlenség, ott is csak vallási kérdésekben.

2010.06.27. 21:35:52

@gorszky tivadar:
Maradona valami vudu csávó, ezt mindig lehetett tudni, a bírók sík hülyék lesznek ha közelben van :):):)

ddrum77 2010.06.27. 21:37:00

Mit sírtunk hpgy uncsi a VB, tessék, kárpótlás a csoprotmeccsekért =)

danesdzsu2 2010.06.27. 21:37:12

@Domingo: azok nem FIFA gondok.:)

De igen, valamit most már tenni kell.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.27. 21:37:20

@drosiii: Szerintem meg az efféle személyeskedő megnyilvánulások rontják a levegőt. Az lehet, hogy játszottál blaszos meccseket, de ez egész más kávéház, ne várd már, hogy a játékosok saját kárukra korrigálják bíró ítéletét. Oszt valőszínűleg nem azt figyelték a játékosok, hogy les volt-e vagy sem. Szerintem tévedésben vagy ha az argentinok felelőségét keresed.

sh4d0w 2010.06.27. 21:37:57

Az európai jv-k alkalmazkodnak a sz.r európai futballhoz. Egyszerűen vicc, hogy ekkora bírói hibák vannak egy vb-n. Valsz a második gól előtt azért bakizott a mexikói védő, mert dolgozott benne az ideg a megadott lesgól miatt - és így már egészen más a leányzó fekvése. Ha ezek után sem lesz videobíró, akkor végképp tönkreteszik a futballt, mert minden vitatható, mérkőzést befolyásoló rossz ítélet mögött ott a csalás lehetősége.

mrazziee 2010.06.27. 21:38:48

azért el tudnék képzelni fura helyzeteket a videóbírózásban, amellett, hogy tényleg kell! képzeljük el a következő helyzetet.
Lampard meglövi a labdát, bepattan a felsőről a vonal mögé, német kapus megfogja, és rögtön indít. közben az angolok hevesen reklamálnak, spori int, hogy most nincs idő erre. indul a német kontra majd megtorpan, és 5 perc pöcsölés után, bevágnak egy gólt. ekkor lenne idő visszanézni az angolok gólját, amikor megállapítják, hogy hopp ez tényleg gól volt, 3-1 helyett, 2-2. Ez +5 perc hosszabbítás? német középkezdés? vagy hogy oldják meg ezt a szitut? nem tudom elképzelni, hogy fogják alkalmazni (ha fogják), gondolom úgy mint teniszben, van 3 lehetőséged, hogy visszanézesd.

sh4d0w 2010.06.27. 21:39:36

Az európai jv-k alkalmazkodnak a sz.r európai futballhoz. Egyszerűen vicc, hogy ekkora bírói hibák vannak egy vb-n. Valsz a második gól előtt azért bakizott a mexikói védő, mert dolgozott benne az ideg a megadott lesgól miatt - és így már egészen más a leányzó fekvése. Ha ezek után sem lesz videobíró, akkor végképp tönkreteszik a futballt, mert minden vitatható, mérkőzést befolyásoló rossz ítélet mögött ott a csalás lehetősége.

sandinista 2010.06.27. 21:40:27

Na, ezen legalább nem lehet vitatkozni.

Mourinho már nem a király 2010.06.27. 21:40:36

basszki, ez mekkora GÓL
:DDDDDDDDDDDDDDD

Árpádka 2010.06.27. 21:40:38

@mrazziee: Mint a teniszben és szimplán kéri az edző. Szerintem

lószerafin 2010.06.27. 21:41:00

@mrazziee: És? Ezek a szituk kicsit ritkábbak lennének mint egy elnézett gól.

rizla 2010.06.27. 21:41:10

na, ez már nem volt rossz.

danesdzsu2 2010.06.27. 21:41:17

A jabulani újabb áldozata:)

Iustizmord 2010.06.27. 21:41:32

ez elkúrt nagy gól volt... innen megérdemelt

Mrs Columbo 2010.06.27. 21:41:43

@sh4d0w:
Egyetértek. Ha valaki azt gondolja, hogy az angolokat nem fagyasztotta le a meg nem adott gól és Mexikót a megadott lesgól, az semmit nem tud ennek a játéknak a pszichológiájáról.

szegény Mexikó

drosiii 2010.06.27. 21:41:48

@popp: Remélem kedvelt csapataidat majd ilyenekkel szivatják folyamatosan és akkor is ezt fogod mondani. Kivetítőn lehetett látni az esetet. Ezek után így viselkedni. Az minden csak nem az ami pályára/példaképeknek való. De te ezt támogatod és véded. Miről beszélünk?

Személyeskedés kevésbé rontja a levegőt mint az hogy rasszista vagy.

tuono 2010.06.27. 21:41:53

@sandinista: les vóóóóóóót :D

salero 2010.06.27. 21:41:55

wáááááááááá

Carlitos

Gazpacho 2010.06.27. 21:41:57

na a szemét jabulani is az argentínokat támogatja... :)

ddrum77 2010.06.27. 21:42:22

@mrazziee: a külső ember, aki nézi a visszajátszász, ilyen véleményes eseteknél - amikből azért nincs olyan sok - megnyom egy gombot, erre rezeg egy karperec a játékvezető csuklóján, hogy állj. csak erre az esetre, a meg nem adott gólok - nyilvánvaló lesgólok miatt, a többi, nem meccset eldöntő tévedés belefér

Iustizmord 2010.06.27. 21:42:50

@danesdzsu2: a pápai tévedhetetneséget is csak a római kaotikusk hiszik.

az a világ lakosságának 10-15%-a. max.

gorszky tivadar 2010.06.27. 21:43:08

@Belpo: :) hja, annakidején is, mikor elfejelte shilton mellett a labdát, csak ránézett a bíróra, és az meg mutatott a középkörre...

macca17 2010.06.27. 21:43:22

sajnálom mexikót :(( egyszerűen jobbak voltak a lesgólig...

Árpádka 2010.06.27. 21:43:26

Remélem azért lesz vagy 2 piros. Így már nem érdekel

Mrs Columbo 2010.06.27. 21:43:38

Ez szép volt Carlostól, de az én szám íze már keserű marad....

Sas882 · http://raktarbazis.blog.hu/ 2010.06.27. 21:43:56

ez a lefagyasztás sántit kicsit, profi labdarúgók játszanak itt, akikkel gyanithatóan nem előszőr történik olyasmi, hogy a biró tévedett.
ez benne van a játékban, tudniuk kell.

sandinista 2010.06.27. 21:44:32

@krysal: Igen, viszont egy vb visibility-je egészen más, amikor egy Bill Clinton a helyszínen tekinti meg, hogy a hosszúfarkú országa csapatától sorra veszik a gólokat kamuból.

És valószínűleg ma délután David Cameron, ill. Felipe Calderon uraknál is legalább 1 kicsit megemelkedett a vérnyomás.

Mourinho már nem a király 2010.06.27. 21:44:58

Di Maria mostmár 4 meccsen nem csinált abszolúte semmit a VB-n, nem értem mi kerül rajta 25 millióba...

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.27. 21:45:08

Hanem a nyolcaddöntős gólátlag nem egy rossz. Ha jól számolom eddig három és fél.

Mardona játékos pályája alatt két nemet-argentin döntő volt, ráadásul ott volt a legutóbbi negyeddöntő, szóval negy meccs lesz, remélem nagy revánssal és ott jöhetnek a Messi gólok is.

danesdzsu2 2010.06.27. 21:45:28

@Iustizmord: az is több. mint a játékvezetők tévedhetetlenségében hívők száma:)

Mrs Columbo 2010.06.27. 21:45:40

@Sas882:
tudniuk kellene, de nem így működik.

nsz! 2010.06.27. 21:46:05

@mrazziee: 15ember(pl.) folyamatosan elemzi a játékot , a történéseket a meccsen, semmi más dolga nincs az ég egy adta világon, ha valamit nem találnak rendben azonnal szólnak a jv.nek aki felülbírálja az eseményeket. maximális profizmus mellett szerintem ez nem tartana tovább (max)8-10mp.-nél.

megvagy hadnagy 2010.06.27. 21:46:27

Faragó R. kiválóan kommentál. Mértéktartóan, de könyörtelenül rámutatva a visszásságokra.

Sas882 · http://raktarbazis.blog.hu/ 2010.06.27. 21:47:06

@Anthony (kick-ass): valakinek megért ennyit, de tényleg egy nulla.

ddrum77 2010.06.27. 21:47:14

@mrazziee: ki lehet még terjeszteni a sunyi belépőkre (R. Carlos vs. Etoo), meg a 16-oson belüli esetekre.

Mrs Columbo 2010.06.27. 21:47:15

@megvagy hadnagy:
Eddig nem volt annyira jó Ricsi, de ma ő az egyetlen "örömöm" a meccsen! Bravó Ricsi!

Árpádka 2010.06.27. 21:47:27

@popp: Persze argentín-német 2-3 tőlem akkár Messi 5 gólt is rúghat;)
Vegyünk revansot 86-ért

rizla 2010.06.27. 21:48:04

"hogy minden nap találkozhatnak vele, hogy megölelhetik, hogy megpuszilhatják..."

ricsi bazmeg, persze, még a haját is fésülgethetik, irigylem őket

sandinista 2010.06.27. 21:48:09

@mrazziee: Erre van kitalálva a challenge-rendszer. Ilyen esetnél az edző megállíthatná a játékot, amíg eldöntik, hogy Lampard gólja gól volt, vagy hogy Tevezé les. Félidőnként két db challenge, ha az edzőnek nincs igaza, akkor elveszít egyet.

Nem mondom, hogy ez a tuti megoldás, de hogy a mostaninál igazságosabb, az hétszentség.

horas 2010.06.27. 21:48:39

Kár pedig,előzetesen kurva jó meccsnek igérkezett.
Cypress Hill-t nagyon megfogta az az első gól..
Na mindegy.
Német-Argentín
Az csemege lesz.

Sas882 · http://raktarbazis.blog.hu/ 2010.06.27. 21:48:48

@nsz!: f1 ben is van ilyen, s nem 10sec a döntés.

Mrs Columbo 2010.06.27. 21:48:54

@rizla: és hogy tevez belepuszilhatott a fülébe :D

micz 2010.06.27. 21:49:26

nem Blatter, nem is Platini, hanem az IFAB!

en.wikipedia.org/wiki/IFAB

a bírók is áldozatok...

Árpádka 2010.06.27. 21:49:39

11-esekkel buktak el az argentinok úgy, hogy az első percben kiállították tőlük Cufrét: itt nekem valami nem stimmel?

1116001 2010.06.27. 21:49:43

ha már úgyis eldőlt a meccs, egy kis olvasni való Szabó Gábor (EUSP) tollából a foci és videóbíró kapcsán:

salakblog.hu/2010/06/27/szunnap/

Sas882 · http://raktarbazis.blog.hu/ 2010.06.27. 21:49:59

@horas: bazz, tudtam, hogy ismerős valahonnan a mexikói kapus, kösz.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.27. 21:50:08

@rizla: Nem láttad Maradonát focizni - mondom mindig.

krysal 2010.06.27. 21:50:32

@sandinista: együtt remélem veled, hogy tesznek valamit.

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2010.06.27. 21:50:33

@horas: Csemege lesz, hacsak nem bassza el a bíró. :P Megesik néha, vágod. :D

dzzzzz 2010.06.27. 21:51:39

@nsz!: az is elég lenne ha egy ember ülne egy visszatekerhető élőadásos TV előtt egy rádióval adóvevővel. 100000 Ft alatt megvan. 4-5 másodperc. 90% körüli pontosság (ne kérdezd hogy ezt hogy számoltam ki)

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.27. 21:52:23

@drosiii: Hagyjad már az erkölcsi fölényesekedést, elegem van ebből. Az álszent mindenit neki!

Mourinho már nem a király 2010.06.27. 21:52:48

A mexikánók legalább adassanak Mascheranónak egy sárgát, hadd ne játsszon már a németek ellen.

nikodémus 2010.06.27. 21:52:55

Nah, Mexikó 3-0-nál rugdosódás helyett focizni akar? Kellemes meglepetés azután, hogy valóban alaposan elvették a kedvét a játéktól.

nsz! 2010.06.27. 21:53:02

@rizla: :DDDDDDDDDDDDDDDD
@Sas882: igen ezt adom, de az kicsit más történet szvsz. neked hány mp. be telt mire megláttad hogy Lamps lövése fél méterrel belül volt?

ddrum77 2010.06.27. 21:53:19

aztabüdösúristenitneki! =)

gorszky tivadar 2010.06.27. 21:53:28

természetesen ennél komplexebb a probléma, de pld a videobíróval eltűnne az a katarzis, amit a gól okoz. táncol hálóban labda (népsport) lelátón meg bizonytalanság, hogy akkor az edző kikéri-e a challenget, vagy mindenki egyből kijelzőt lesi, a visszajátszást várja..percek telnek el, feszült csend a stadionban, csak néhány vuvuzela szól bánatosan, de őket a jobbérzésű szurkolók elhallgattatják, aztán videobírós döntés uátn hatalmas üvöltés tör ki a a döntés eredményétől függő erősséggel...természetesen meg lehet szokni, de ha én élőben, kint nézem a meccset a lelátón, akkor marhára zavarna az egész procedura, úgy érzem elveszik tőlem a dühöngés jogát, azt, hogy együtt gyűlöljük csaló bíró bandát, a lesgólt szerző ellenfélt, stb....és igen akkor is, ha ezzel én csapatomat segítik...micsoda közösségformáló érzés az, ha nem a mi játékosaink az ügyetlenek, hanem a szemét bíró csal...és benne van az mlsz, az uefa, meg mindenki....:)

horas 2010.06.27. 21:53:52

@Zsoca87: Mindesetre minkát csapat emgérdemli majd...

lószerafin 2010.06.27. 21:54:55

@micz:
"We were all agreed that technology shouldn’t enter football because we want football to remain human, which is what makes it great,” added Patrick Nelson of the Irish!!!! Football Association. "

Azért ez kicsit ironikus

sandinista 2010.06.27. 21:54:58

@krysal: A reménykedő énem örökké bízik, a kételkedő meg azt sugdossa a bal fülembe, hogy holnap lesz néhány szemöldökemelgetés, sóhajtozás és szemforgatás, aztán utána már mindenki azzal foglalkozik, hogy Németország-Argentína, az mekkora meccs lesz!

ddrum77 2010.06.27. 21:55:40

@gorszky tivadar: de miért a foci az egyetlen játék, ahogy meghagyják az orbitális tévedés jogát?

1116001 2010.06.27. 21:56:11

@gorszky tivadar:
Nem tűnik el ez az érzés amit leírsz!
Jégkorongot tudom felhozni példaként. Kétszer is megünnepelhetsz egy gólt ha érvényes:)

dzzzzz 2010.06.27. 21:56:43

@gorszky tivadar: most is van hogy elkezdődik a gólöröm és a lest csak 2 másodperccel később intik be

Mourinho már nem a király 2010.06.27. 21:56:52

@sandinista: még az angol - németnél is nagyobb lesz :D

danesdzsu2 2010.06.27. 21:56:57

@nsz!: nekem konkrétan kb. 6-8, míg visszatekertem. De remélem, hogy a Fifának komolyabb lehetőségei vannak egy tv előfizetésnél...:)

ddrum77 2010.06.27. 21:57:15

azért ne feledkezzünk meg Anri duplapacsis góljáról, sztem ez a No. 1.

brodi 2010.06.27. 21:57:29

@rizla: nyilván túlragozta, de a gondolatmenet nem halott. Mi is beszélgettünk már erről,én túl racionális vagyok ahhoz, hogy benyaljam, hogy Maradona jelenléte, viselkedése, stb. adhatja a plusz többletet, az igazán nagy győzelemhez. A németek ellen kiderül, hogy ez a istenidiego kultusz, mit is ér valójában. Eddig nélküle is mentek volna.

megvagy hadnagy 2010.06.27. 21:57:41

@gorszky tivadar:

1. miért tartana percekig?

2. az is közösségformáló lett volna, ha pl. az atlantai olimpiai selejtező magyar skóton elvesznek tőlünk pár gólt, vagy adnak a skótoknak pár lesgólt? nem örömködtél volna a lelátón szerintem, és nem látnád ilyen romantikusan a szitut.

ddrum77 2010.06.27. 21:57:49

Veron be, -1 ember, mexikói visszajön

nikodémus 2010.06.27. 21:58:02

@gorszky tivadar: Miért kéne minden gólörömöt ezzel megakasztani? Kellene egy (ötödik?) bíró, aki minden gól előtti leshelyzetet + kapufást + bizonytalant stb. megnéz lassításról, és csak ha alapos gyanúja van a döntés-megváltoztatásra, akkor kihívja fülin a játékvezetőt, megmutatja neki, és onnantól egyértelmű a bizonytalan.

Mrs Columbo 2010.06.27. 21:58:05

@1116001:
Sőt! A teniszben mindenki lélegzetvisszafojtva nézi, ász vol-e, bent volt-e, kint volt-e. SEMMIT nem vesz el a játék élvezetéből, a játékosok elfogadják a sólyomszemet, kulturált a játék.

BGM56 2010.06.27. 21:58:12

Mi van,ha benn volt?

tuono 2010.06.27. 21:58:14

Új esély Mexikó előtt, pályára lépett Veron... :)

Sas882 · http://raktarbazis.blog.hu/ 2010.06.27. 21:58:19

argentinánál jöhetnek a haverok, Veron a pályán.

sandinista 2010.06.27. 21:59:25

@lószerafin: Jézusmária. Azt még hozzátehette volna, hogy "We all know that these guys, with respect, are just clowns and we, the humble members of this honourable association do not give a damned fuck about anything else but the revenues of our events."

nsz! 2010.06.27. 21:59:30

ez a gyerek egy állat

BGM56 2010.06.27. 21:59:33

GÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

rizla 2010.06.27. 21:59:47

nem nézhetjük meg a gólvonal magasságában mozgó labdát replayben? érdekes..

danesdzsu2 2010.06.27. 21:59:48

Jönnek a mehikánok, jönnek a mehikánok!

ddrum77 2010.06.27. 21:59:58

@Sas882: Diego és a haverok, színes szélesvásznú, spanyolul beszélő, argetin sorozat

horas 2010.06.27. 22:00:25

Na ez egy baszott nagy egyéni megoldás volt.
2-1...

nikodémus 2010.06.27. 22:00:34

Közben szépít Mexikó.

macca17 2010.06.27. 22:00:47

go mexico!!! egy kicsit meg kéne izzasztani a gauchókat

sandinista 2010.06.27. 22:00:51

Na, ha valami megérdemelt, akkor ez az.

Btw, nem volt les? :-))

danesdzsu2 2010.06.27. 22:00:54

@rizla: hát, ha az is gól volt... (szerintem nem)

Mrs Columbo 2010.06.27. 22:01:29

@horas: :D

A meccs erkölcsi győztese Mexikó, nem álltak le rugdosni, ahogy itt többen vizionálták....

ddrum77 2010.06.27. 22:01:47

@rizla: újabb szög lenne a koporsóba, sztem Blatter a stadion stúdiójában személyesen irányítja a dolgokat
mint a klasszikus filmbeli párbeszéd:
-Ki itt a főnök?
-Én, uram.
-Csak volt.

megvagy hadnagy 2010.06.27. 22:01:51

na most kérik a mexikóiak a bírótól az ajándék tizit, tisztelettel.

Iustizmord 2010.06.27. 22:01:53

az a bosszantó h az argentinoknak nem volt 1 db épkézláb támadásuk vagy nagy helyzetük

horas 2010.06.27. 22:02:13

Találnak egy gólt a cypresék komoly szarban lenne argentína szerintem...

sandinista 2010.06.27. 22:02:24

@horas: Tevezről lemaradtál? :-)

gorszky tivadar 2010.06.27. 22:02:30

@originalBalintos: de nem percekig tart a várakozás. jelenleg, egyből tudom, hogy h*lye a bíró, vagy sem. mármint én elfogult szempontomból:) hogyan is zajlana: edző integet, hogy akkor kikérné, visszanézné, odamennek 9. bíróhoz, felveszik jegyzőköünyvet, spori tekerné vissza felvételt, esetleg több kamera közül kell választani, mert nem jól látszódik az eset. nehezebb jól bekamerázni egy stadiont, mint egy jégkorongpályát pld.

horas 2010.06.27. 22:03:17

@sandinista:
Nem.
Én a szabályos gólokat írtam...

Mrs Columbo 2010.06.27. 22:03:24

@horas:
sőt, nálam 1:1, mert ha nem adják meg a lesgólt, Tevezé lenne az első.....:)

Domingo 2010.06.27. 22:03:34

Ugyan még a klubjában nem játszott, de egyelőre úgy tűnik, hogy Chicaritóval elég jót húzott az öreg cefreszagú skót.

dzzzzz 2010.06.27. 22:04:30

@gorszky tivadar: ezt nem gondolhatod komolyan, 20-30 másodperc max

Füles 60 2010.06.27. 22:04:40

@gorszky tivadar: amerikai fociban még nehezebb még is működik

Sas882 · http://raktarbazis.blog.hu/ 2010.06.27. 22:05:20

@Domingo: az mindig kérdés, hogy fekszik majd az angol légkör.

Mrs Columbo 2010.06.27. 22:05:29

@gorszky tivadar:
te valami rokona vagy Baletternek?

Mourinho már nem a király 2010.06.27. 22:05:36

Oszt nem mindegy mennyi idő visszanézni? Meg lehet állítani az órát, 1 gomb nyomás.

sandinista 2010.06.27. 22:05:51

@horas: Kár, hogy nem abban számolják el az eredményt.

nsz! 2010.06.27. 22:06:16

@gorszky tivadar: de nem kell ez a challange-es lóf@sz, folyamatos ellenőrzés van, nincs integetés, jegyzőkönyv, meg minden hülyeség..sztem max 10mp alatt felül lehet bírálni a legkényesebb szitut is.

gorszky tivadar 2010.06.27. 22:06:20

@gorszky tivadar:
ami még érdekes, hogy minden bajnokságban kötelező lenne?? vagy csak vb-n? bl-ben? micsoda előny akkor ez akkor a top ligáknak, hisz ők is bevezetnék, szegény magyar csapat meg fatális véletlen folytán bejut bl-be, és edző nem is érti, mit lehet csinálni 9-es számú bírónál, mit lehet nála nézni meccs közben a monitoron. (hiszen edzőink amúgy sem szeretik képezni magukat, nyelveket tanulni.. :) . szóval ezt hoygan oldanák meg? én általánosságban a bírói képzést változtatnám meg, mert továbbra is úgí gondolom, hogy a játékhoz inkább a rossz bírók, mint a tucatnyi kamera tartozik hozzá..

ddrum77 2010.06.27. 22:06:44

messit már annyira nem védi a spori, kompenzál...

nikodémus 2010.06.27. 22:06:50

Gutierrez be. Maradona felhozza Mexikót?

Domingo 2010.06.27. 22:07:18

@Sas882: Az biztos is, többek között azért is tettem hozzá, hogy "egyelőre".

Maradona meg még pofánköpi szegény mehikóiakat azzal, hogy behozza Jónást.

megvagy hadnagy 2010.06.27. 22:07:20

@gorszky tivadar:

akkor nézz pankrációt! ;-) ott nem olyan fontos a videóbíró!

sandinista 2010.06.27. 22:07:44

@Milito le, Higuain be!: @rizla: Innen úgy tűnt, az nem volt benn.

rizla 2010.06.27. 22:07:52

@danesdzsu2: nem nézhettük meg azóta sem. felháborító.

Mourinho már nem a király 2010.06.27. 22:08:01

@gorszky tivadar: oké te tényleg Blatter rokona vagy
:ASD

rizla 2010.06.27. 22:08:36

@sandinista: nem érdekel honnan hogy tűnt, látni akarom a visszajátszást. az ilyeneket mindig visszajátsszák.

sandinista 2010.06.27. 22:08:39

Maradona úgy látszik, szívességet akar tenni Mexikónak, hogy Verón után Gutierrez-t is behozza...

danesdzsu2 2010.06.27. 22:08:51

@gorszky tivadar: te most hallucináltál magadnak egy átláthatatlan videobíró rendszert, és közlöd, hogy nem jó a videobíró, mert átláthatatlan. érzed, hogy hol a hiba, ugye?

ddrum77 2010.06.27. 22:09:03

@gorszky tivadar: ez kamuszöveg, minden stadion elég jól be van kamerázva - nemzetközi meccsekre kötelezővé tenni, bajnokikra meg ajánlás, ha van pénz, csinálják meg és használják

lószerafin 2010.06.27. 22:09:11

@gorszky tivadar:
"továbbra is úgí gondolom, hogy a játékhoz inkább a rossz bírók, mint a tucatnyi kamera tartozik hozzá.. "

ne idegesíts még te is ezek után. most komolyan? Inkább a csalás meg emberek több éves munkályának a tönkretételem mint pár kibaszott plusz kamera meg egy forma aki megnézi őket? ne szórakozzunk már komolyan.

gorszky tivadar 2010.06.27. 22:09:12

@nsz!: ennél az esetnél lehet, de nem normális, hogy ilyen egyértelmű helyzetben hibáznak...10mp alatt, fel sem fogják mi történt, bíró még parjelző titkos kézjeleit lesi..

Mourinho már nem a király 2010.06.27. 22:09:42

@rizla: jah
Heinze meg okádék módon szimulál. Vajon mit mutathat, kiesett a szemem geci!?

dzzzzz 2010.06.27. 22:10:10

@gorszky tivadar: az NB1-be lazán meg lehetne oldani egy emberrel meg egy TV-vel.

megvagy hadnagy 2010.06.27. 22:10:12

fifa fasisztoid módon nem lassít vissza és kész. nemhogy videobíró, replay sincs.

Vitár Róbert örül!

danesdzsu2 2010.06.27. 22:10:22

@rizla: igazából az a baj, hogy felveti annak az esélyét, hogy mégis gól volt. Meg az, hogy nem volt vonalban a kamera, találgatni meg nem akarok.

h492019 2010.06.27. 22:10:45

"a FIFA visszanézte a felvételeket, és utólagosan eltiltja Stepp Blattert a labdarugástól"

Iustizmord 2010.06.27. 22:11:00

bazzaz argentinok még kontrázni se akarnak, olyan emberekkel m int messi meg higany... antifoci

lószerafin 2010.06.27. 22:12:05

@gorszky tivadar: A piros lap is hülyeség, elvégre a lábtörés benne van a játékban, meg egyébként is mennyi időt faszkodik el a bíró amig felmutatja, meg amíg lesétál a játékos. hagyjuk a faszba azt is.

ddrum77 2010.06.27. 22:12:12

@gorszky tivadar: mondjuk nem tudom minek van rajtuk mikrofon meg füles, azonnal rá lehet szólni, hogy "érvénytelen", ki szoktak rohangálni a partjelzőhöz dumálni, hát most majd lesz még egy ember, akihez ki kell menni, mondjuk 20 meccsből 1x

macca17 2010.06.27. 22:12:25

a henzét tiltsák el örökre, kevés nála antipatikusabb, színészkedő van

Iustizmord 2010.06.27. 22:12:54

SALCIDO nagyon nagyot játszik, a milan azonnal vegye meg !

Füles 60 2010.06.27. 22:13:47

Na még az időt is húzzák

ddrum77 2010.06.27. 22:13:59

@Iustizmord: még nem BAJNOK, és nem elég elég öreg

megvagy hadnagy 2010.06.27. 22:14:00

jajajajjj begörcsöltem jajajjjajj

gorszky tivadar 2010.06.27. 22:14:50

@Mrs Columbo: sajnos nem....

@danesdzsu2: nyílván szándékosan eltúloztam, amit éreztél, helyesen. nekem a helyszíni mecssnézésnél nagyon zavaró lenne, ezt próbáltam hangsúlyozni..és a sok abszurd helyzet, amit még nem is látunk. szóval a videobíró, mint ultima ratio nekem nem elfogadható.

Domingo 2010.06.27. 22:14:52

@Iustizmord: Az egyik legalulértékeltebb szélső bekk, nem is igazán értem, hogy miért nem tud előrébb lépni a PSV-ből.

Árpádka 2010.06.27. 22:15:05

gyerünk Javier Mascherano csak összejön az a sárga hajráááááááááááá

ddrum77 2010.06.27. 22:15:40

Agüero szerintem csak azért van ott, mert rokon, előbb fog Milito beállni bármikor, mint ő

gorszky tivadar 2010.06.27. 22:16:07

@lószerafin: ????????? hogy jön ide a piros?

sandinista 2010.06.27. 22:16:40

@rizla: Einstand van a kamerára, oszt' nem akarják hogy a végén tényleg legyen bunyó, mint az első félidő végén majdnem.

Fatökű banda, ezt már kiveséztük 100x, de nem én kezelem a konzolt, csak 1 véleményt írtam, szóval písz.

hererál · http://hulyeemberek.blog.hu/ 2010.06.27. 22:16:42

Az argentínok úgy őrzik a 3-1-et, mintha a hozzám hasonló 0:1 hendikepre fogadóknak akarnának szívességet tenni.

Cadaver!! 2010.06.27. 22:17:18

Nem olvastam végig a kommenteket, de azt hiszem a '98-as vb-n az volt a FIFA reakciója a kivetítőn látható bírói bakikra, hogy megtiltották, hogy a stadionokban visszajátsszák a vitás eseteket....

Árpádka 2010.06.27. 22:17:20

@sandinista: Lehet avégén lesz bunyó addig bekapcsolom a TV-t

Iustizmord 2010.06.27. 22:18:38

konkrétan nincs oly argie akitől el lehetne ájulni.

higany: 1 helyzet, szépen megoldotta de nagy baki volt

tevez: 1 jó lövés, meg a lesgól de semmi más
messi: SEMMI
a t9bbiek: lehouzták a meccset
demichelis: az ő gólja

ennyi

bakító 2010.06.27. 22:18:43

@gorszky tivadar: Ember ne gerjeszd már itt a feszültséget a sületlenségeiddel. Nem tudom hogy mi kell egyes embereknek, hogy lejöjjenek a fáról. A világ fejlődik, és nem lehet úgy csinálni mintha a foci nem volna annak része.

danesdzsu2 2010.06.27. 22:19:05

@gorszky tivadar: most akkor geci leszek: akkor te nem mész meccsre, téged elveszít a foci. Vajon több szurkolót veszít a videobíró bevezetése miatt a foci, mint a be nem vezetése miatt?

Füles 60 2010.06.27. 22:19:14

Kinek szurkoljak a német argentinon? Fura ezt leírni de a németek szimpatikusabb játékot játszottak.

sandinista 2010.06.27. 22:19:55

@danesdzsu2: Ez az igazi gond, hogy most még a leghiszékenyebb jámbor medvebocs is azt gondolja, hogy azért nincs visszajátszás, mert igazából benn volt... Elemi szintű ostobaság, hiszen a bírói hármas hitelét már az se tudná (tovább) rontani, ha történetesen ez is benn lett volna.

tuono 2010.06.27. 22:20:31

@Iustizmord: szerintem az kis rosetti nevű argentín. Én tőle elájultam...

ddrum77 2010.06.27. 22:20:54

@Cadaver!!: sztem a mostani eset után simán megtiltják a közvetítést, és csak az láthatja a meccset, aki a helyszínen nézi

lószerafin 2010.06.27. 22:21:05

Ezek után nehezebb lesz argentinának szurkolni. Megint az lesz mint az Eb-n hogy marad espana. Vagy a hollandok de ők meg úgysem nyernek.

Mourinho már nem a király 2010.06.27. 22:21:15

@Füles 60: a németek kb. a brazilokkal karöltve a legjobb focit játsszák eddig a VB-n.
Kinek szurkolj? Boatengnek Messi ellen :D

ForzaBianconero 2010.06.27. 22:21:32

Magyar zászlót mindenki látta? :D

Remélem Messi gól nélkül marad a vb-n.

raja ram 2010.06.27. 22:21:38

ha jól láttam akkor a messi lövésnél egy magyar zászló volt a háttérben

rizla 2010.06.27. 22:21:46

kibaszott nevetséges faragó és maradona is. számon kérni messitől hogy még nem lőtt egyetlen szólógólt sem? kurva intelligens, tényleg.

"messi mélyen magába fog szállni" lol. vicc.

argentin#21 2010.06.27. 22:22:09

Messi lovesenel bevillant egy magyar zaszlo a hatterben

luis garcia 2010.06.27. 22:22:14

gyerekek, nekem kicsit ma elrontották a vb-be vetett hitemet.

danesdzsu2 2010.06.27. 22:22:19

@sandinista: hát, itt nem a bírói hármas védelmében nem ismétlik, ha már...

ddrum77 2010.06.27. 22:22:37

@rizla: messi is le fogja szarni, ha nem lesz gólkirály kb.

Kaputykin · http://kittenberger.blog.hu 2010.06.27. 22:22:44

Blanco megüthetné Rosettit, úgyis visszavonul

dzzzzz 2010.06.27. 22:22:45

a történtek után nem esett össze? az a 2. gól mi volt?

lószerafin 2010.06.27. 22:23:19

@rizla: Messi a legfontosabb láncszem abban a csapatban, mért érdekel bárkit is az ha nem lő gólt?

ddrum77 2010.06.27. 22:23:19

a németek ellen ez kevés lesz, na =)

tuono 2010.06.27. 22:23:30

Akkor így ez lett a bohócág, megérdemlik egymást a németekkel.

Árpádka 2010.06.27. 22:24:04

Bunyót akarok. Meg mascherano eltiltást :D

Iustizmord 2010.06.27. 22:24:33

@Milito le, Higuain be!: és csak csukott szemmel lehet meccset nézni, a TV-n is csak a hangot adják majd, nehogy bírói bakik látszódjanak.

azért a mexikóiak sportszerűek voltak, nem mészárolták le messi &co-t az utsó 25-ben mint tette volna azt argentina ford. esetben ...

ForzaBianconero 2010.06.27. 22:24:37

Heinzet lerúghatná majd valamelyik német.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.27. 22:25:40

Sajnálom a mexikóiakat, nem lehet könnyű egy ilyet megemészteni. Örülök viszont Maradona és Argentína sikerének, remélem a németeket is lenyomják.

ddrum77 2010.06.27. 22:25:43

@Árpádka: szerintem bojkottáljuk innentől a vb-t, és ne nézzünk meccseket, mekkora pofon lesz a FIFÁnak =))))

ForzaBianconero 2010.06.27. 22:26:03

"Holnap: Holland-Szlovák"
baszki de szar ezt olvasni :(

dzzzzz 2010.06.27. 22:26:46

@Milito le, Higuain be!: olyan mindegy, a lényeg hogy akiknél mérik a nézettségi adatokat azok nézzék

Orvenyhivo 2010.06.27. 22:26:48

Mexikó állva halt meg, büszkén.

gorszky tivadar 2010.06.27. 22:27:05

@bakító: ember, azért, mert nem egy véleményen vagyunk, ne személyeskedjünk, ne legyünk már ennyire egyszerűek. a viág változik valaki örül minden változásnak tapsikolva, valaki nem mindegyiknek.

@danesdzsu2: nem hiszem, hogy én meccsrejárási habitusom bárkit is érdekelne a döntéshozók közül, ebben teljesen igazad van.

halihalo 2010.06.27. 22:27:09

@gorszky tivadar: Viszont bőszen reklamáltak, hogy nehogy már megnézzék a bírók is, amit mindenki látott ott a stadionban is... Legalább fogták volna be...

Domingo 2010.06.27. 22:27:17

@ForzaBianconero: Én azért még mindig jókat röhögök rajta. :)

r_magpie 2010.06.27. 22:27:17

mexikónak drukkoltam, a végeredmény nem keserít el, de ez a lesgól (a délutánival együtt) borzasztóan. fákindiszgrész no. 2.

halkan megjegyezném, hogy mexikó legalább végig darált, nem úgy, mint hitüket vesztett, béna angolok.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.27. 22:27:59

@rizla: Istenem, szakadj már le Maradonáról. Messinek más a feladata, mint a Barcában, ezt nagyon jól megoldja, a gólokat hozzák mások.

Árpádka 2010.06.27. 22:29:55

@Milito le, Higuain be!: Remélem a Chileiek nem hagynak cserben:)
Azért kiváncsi vagyok:
1Miért nem ismételték Barera fejesét
2Miért nem kompenzált Rossetti ezzel legalább mentet volna valamit a renoméján.Szerintem van egy iratlan szabály erről
3Mit fog mondani Blatter az esetek után. Mostanában egyre több az ilyen bírói tévedések.

halihalo 2010.06.27. 22:31:19

Lehet, valaki már írta, de nem tudom, észrevettétek-e, hogy a második félidőben nem ismételték meg azt, amikor erősen az argentin gólvonal közelében volt a labda. Valószínűleg a FIFA odaültetett valakit a tévés rendező mellé, nehogy már a valósságot mutassa. Lehet, volt pár másodperces késés is, hogy tudják ellenőrizni, mint a kínai olimpián...
A FIFA honlap vicc... kim ir szen és csauseszku tanulhatott volna tőlük cenzúrát, ha tudták volna, mi az a net.

halihalo 2010.06.27. 22:31:54

@popp: Messi mezszámából ha elvesszük az egyest, megkapjuk a teljesítményét...

Orvenyhivo 2010.06.27. 22:32:07

@Árpádka: Miért nem kompenzált Rossetti ezzel legalább mentet volna valamit a renoméján.Szerintem van egy iratlan szabály erről

Ezzel nem értek egyet, azzal csak tetézné a hibáját. (Én amúgy így is úgy éreztem, a kisebb szabálytalanságokat könnyebben elnézte Mexikónak.)

bakító 2010.06.27. 22:32:51

@gorszky tivadar: Milyen minden változásnak ember? Miről beszélsz?!!!!
Téged biztos az is zavart annak idején hogy bevezették a villanyvilágítást. Milyen igazságtalan már, hogy Afrikában csap fényes nappal tudnak játszani, bezzeg Európában este is.

Gyűlölöm az ilyen körömszakadtáig ókonzervatív debileket.

gorszky tivadar 2010.06.27. 22:33:00

@originalBalintos: ehhez olyan 2000 családot kellene magyarországon meggyőzni :)

szrk 2010.06.27. 22:33:11

Üdv mindenkinek,
azért aki nfl-t (vagy más videobírós sportot) néz és ismeri az ottani visszanézős rendszert, az tudhatja, hogy nem lehet "nyers fordítással" áttenni azt a fociba, nem ugyanúgy zajlik a két sportág meccse. persze ha sikerül egy gördülékeny, igazságos rendszert csinálni, akkor fasza, az senkinek nem árt, de tévedésből mindig sok volt (bár ezen a vb-n mintha a bírók alakítottak volna gittegyletet a videokollégáért) én ki fogom bírni videobíró nélkül is, sztem kár a szájhabzás egy-egy baki miatt, benne van a játékban (mióta kitalálták)

lószerafin 2010.06.27. 22:33:35

@halihalo: Ne trollkodjunk már. Ez simán hülyeség.

sandinista 2010.06.27. 22:34:15

@Árpádka: 1) Tudja a jó ég, de azóta se láttam (nem a magyar adást néztem).

2) Ez a "kompenzáld egyik rossz döntésedet egy még rosszabbal" szabály lenne?

3) Blatter? Semmit. Az elefántcsont-torony tetejéig nem hallatszik fel az orkok üvöltése.

Gazpacho 2010.06.27. 22:35:17

@Árpádka: a kompenzálással csak tetézte volna a hibáit. Értem, hogy miért írod, de nem megoldás.

ddrum77 2010.06.27. 22:35:56

@Iustizmord: hát igen, fordítva lett volna pár "mascherano skill"

halihalo 2010.06.27. 22:37:18

@megvagy hadnagy: Sajnos azt olvastam, hogy egri mard végig, szóval ő lesz az utolsó 6 meccsen.... :(((((((((((((((

raja ram 2010.06.27. 22:37:28

A németek már elemzik az argentinokat, érdekes módon a legnagyobb lehetőséget Demichelis hibáiban látják :)

sandinista 2010.06.27. 22:37:35

Na, most visszajátszották ezt a gólvonalas fejest. Nem volt vonalban a kamera, így komolyabb összeget továbbra sem tennék rá, de szerintem nem volt benn. A kommentár egyértelműen azt mondta, hogy nem volt benn.

bakító 2010.06.27. 22:37:37

@szrk: OK. De azért az most is kiderült, hogy érdemi játékékmegállás nélkül lehetett volna visszavonni egy súlyos igazságtalanságot.
Pl. ott ül a képernyő mögött Collina, aki már futni nem bír, de azért nagy tekintély, és csak annyit mond a fülhallgatóba hogy les volt. Pont. Középkezdés helyett szabadrúgás. Mi ebben olyan borzasztó eretnek gondolat, fel nem foghatom.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.06.27. 22:39:18

@szrk: "benne van a játékban (mióta kitalálták) "

csak azóta rengeteget gyorsult a játék szvsz,hiába az a két csapat ment tovább akinek kívántam ,ilyen szarságok miatt keserű a szájíze az embernek na,
az szerintem demagóg hozzáállás ,hogy azért ne legyen mert xy helyen nem tudnák megoldani...legyen ott ahol van keret,VB,EB,BL, topligák ,mint lehetőség nem mint feltétel

ddrum77 2010.06.27. 22:40:15

@bakító: az öreg Collina, mekkora arc volt, egyik BL meccsen talán? vmelyik játékos mezcserénél belegabalyodott a cuccba, az meg csak röhögött rajta... =) nagy jelenet volt

Árpádka 2010.06.27. 22:41:41

@szrk: Baszod 54-es döntőben volt olyan tempó mint a NB3-ban és mégis benéztek legalább két dolgot.
azért fizetik a csomó ingyenélőt a szövetségekbenben, hogy kitaláljanak egy olyan rendszert ami hasznos.

gorszky tivadar 2010.06.27. 22:41:48

@bakító: ne személyeskedjünk már, ehhez k. mód nincs kedvem. miért gondolod, hogy zavar? nem, nem, jól ismersz, marhára zavart, de már bell is a sírba vitt távbeszélős ötletével...komolyan mondom, ennyire nem láthatod a világot feketének.-fehérnek....jobb, ha hagyjuk, parttalan, nem szokásom ismeretlenül minősíteni..

szrk 2010.06.27. 22:43:18

@bakító: az igaz, ha már csak ezeket a nagy hibákat el lehetne vele kerülni, megérné és ez tényleg nem kerül semmibe. Nem tartom egyáltalán eretnekségnek, az biztos hogy sokkal rosszabb, ha meg se próbálnak vele semmit kezdeni, holott óriási az igény rá minden irányból.

halihalo 2010.06.27. 22:44:37

@lószerafin: Azt tudod, hogy akkor közvetítés sem lenne?

HosCincer 2010.06.27. 22:45:46

Én azt nem értem, miért kellett a stadion kivetítőjén vissza játszani az esetet, ha mindez nem történik akkor valószínűleg a mexiket fele ennyire nem viseli meg az eset.

dzzzzz 2010.06.27. 22:46:41

@HosCincer: nem vagy véletlenül FIFA alkalmazott?

sandinista 2010.06.27. 22:46:45

Újra megnéztem az első gólt. Tényleg teljesen hihetetlen, hogy ezt meg bírták adni, hiszen nem elég, hogy Tevez a védők mögött volt, de addigra már "Cypress" Perez is előbbre feküdt a szerencsétlen kivetődése után. Ez annyira les volt, hogy még a partjelző nélkül is látnia kellett volna a bírónak (persze neki nyilván nem hatásköre a les).

lószerafin 2010.06.27. 22:47:24

@halihalo: Ezt mér nekem? ott az idézőjel.

bakító 2010.06.27. 22:48:30

@gorszky tivadar: hagyjuk....
Az a gyanúm hogy fizetett provokátor vagy.

sandinista 2010.06.27. 22:48:40

@HosCincer: Én továbbra is arra fogadnék, hogy ilyen és hasonló eszközökkel próbálják nyomás alá helyezni a Blatter-féle ultrakonzervatív bagázst, és most szegény mehikánók voltak az áldozati bárányok.

ddrum77 2010.06.27. 22:49:18

holnap reggel elfoglaljuk a FIFA székházat. követeléseink:
-Blatter mondjon le
-gólbíró azonnali bevezetése a hátralévő meccsekre
-első argentin gól les volt, onnantól szabi kifelé, ÚJRAJÁTSZÁS
-második angol gól bent volt, végeredmény: 4-2 =))))
-Henry a Celticbe szerződik szeptembertől. labdaszedőnek
-Cassano és Balotelli jóváír magának 3-3 válogatott meccset, Gattuso, Cannavaro, Pirlo, Iaquinta levon annyit, amennyit játszott - új mezszponzor: Lotto
- 10 millió dollár, egy feltankolt repülő, ami egy meg nem nevezett országba visz

Cadaver!! 2010.06.27. 22:49:25

@szrk: Minden videóbírós sport más. Nem kell nyers fordításban egyiket sem átrakni, hanem saját rendszert kell kialakítani.
Én a krikett / rögbi rendszerét tartom legjobban megvalósíthatónak, a bíró jelez, hogy videóbírót kér, valahol videóznak, majd közlik rádión a döntést a bíróval (krikettben még a kivetítőre is kiírják, ez mondjuk fociban hülyeség lenne).
Gól, nem gól, les, nem les, tizi, nem tizi vitás esetek eldöntésére kiváló lenne.

bakító 2010.06.27. 22:49:48

@HosCincer: Talán nem ez most a lényeg. A legendával ellentétben a strucc se dugja bele fejét a homokba.

raja ram 2010.06.27. 22:50:23

Erről az ágról bekerülni a döntőben nem egyszerű, a másik ág sétagaloppnak tűnik

dzzzzz 2010.06.27. 22:50:28

@sandinista: a stadionban nem az a fő célja a szerkesztőstábnak hogy eltitkolja a bíró tévedéseit

slowmotion 2010.06.27. 22:51:30

azt hiszem, Kassainak meccsről meccsre jobbak az esélyei a döntő levezetésére.
meg emellett legalább egy-egy elődöntő és középdöntő fújására is.

Árpádka 2010.06.27. 22:53:06

@Milito le, Higuain be!: a magyar válogatott külön kvalifikációs csoportba kerül és minden VB-n és EB-n az egyenes kieséses szakaszban kapcsolodik be.
-Románia, Szerbia, Szlovákia, Maradona nem vehet részt egyetlen futball meccsen sem
:)

neeskens 2010.06.27. 22:53:27

@Iustizmord: @ForzaBianconero: Nem értem mire ez a nagy ellenszenv.

Mindenki szar volt az argentinoknál, meg Messi ne rúgjon gólt.

A szomszéd tehene meg dögöljön meg.

"Heinzet lerúghatná majd valamelyik német" Ezt most miért? Hogy lehet ilyet kívánni?

Cadaver!! 2010.06.27. 22:54:53

@Cadaver!!: Azt még hozzáfűzném, hogy minden videóbírós rendszernek megvan a maga hátránya is.
Hokiban például csak azt nézhetik, hogy gól volt-e, vagy sem (ill., hogy volt-e rúgó mozdulat). Hiába veszik észre videózás közben, hogy bassza meg a kapussal szemben szabálytalankodtak, azt nem vehetik figyelembe. Volt is ilyen eset a rájátszásban, a játékvezetőn látszott, hogy nagy kínok közt adja meg a gólt, de a szabályok szerint kénytelen volt megadni, hiába látta, hogy hibázott előtte, azt nem változtathatta meg.

sandinista 2010.06.27. 22:55:17

Én már csak arra lennék kíváncsi, hogy a gólok száma és a játékvezetői teljesítmény tényleg szükségszerűen fordított arányban áll egymással? (nyilván költői a kérdés)

Mindenesetre remélem, hogy ez az utolsó világesemény ilyen konzervatív keretek között. Előbb-utóbb még a katolikus egyház is feladja parttalan harcait, a labdarúgás világa tanulhatna az ő példájukból. A túlélés kérdése az alkalmazkodás - most már megvolt az afrikai vb, talán jöhetne egy új mádám.

halihalo 2010.06.27. 22:55:26

@lószerafin: Igen, aztán rájöttem, de nem akartam ismételni... :)
@HosCincer: No, akkor most a rossz hír hozóját meg kell ölni, ugye? Nem az a hibás, aki hibázik, és még csak nem is akarja elismerni, hanem az, aki ezt szóvá teszi...

danesdzsu2 2010.06.27. 22:55:45

@Milito le, Higuain be!:

- az RTL Klub és a TV2 nem közvetíthet futballmérkőzést, még amerikai futball sem.
- Egri Viktor a VB-k és EB-k idejét egy antarktiszi cellában töltse, mindennemű kapcsolatát megszakítva a külvilággal.

halihalo 2010.06.27. 22:57:06

@sandinista: Már miért ne lenne. Ő a felelős a döntésekért. Nem tudom, emlékszel-e, hogy pl. egy BEK meccsen Puhl is felülbírálta a partjelzőjét, és megadta a beintett les ellenére a gólt. És igaza volt.

neeskens 2010.06.27. 22:57:17

Amúgy én is videóbíró párti vagyok. Ott ül a negyedik játékvezető, kap egy tévét. A két edzőnek meg félidőnként van egy lehetősége, hogy játékmegszakítást kérjen. Ennyi az egész.Techikailg megoldható, nem lassítja a játékot.

sandinista 2010.06.27. 22:57:45

@originalBalintos: Ilyet pont nem én írtam. Amire reagáltál, az pont arról szóló diskurzus volt, hogy miért mutatták meg a helyszíni kijelzőn, hogy mekkora büdös nagy lesen volt Tevez.

dzzzzz 2010.06.27. 22:58:45

@sandinista: én meg pont azt írom, hogy semmi baj, hogy megmutatták, nem kell eltusolni a bíró hibáit.

szrk 2010.06.27. 23:00:46

@originalBalintos: mindenki tudomást szerzett volna róla, csak így a mexikóiak úgy álltak oda a középkezdéshez, hogy bár nem kaptak gólt mégis 0-1, kétszeresen sújtotta őket a hülyeség. ha már elbaszták, vagy ne mutassák ott meg, mert azzal duplán befolyásolják a meccset, vagy legyen töke a bírónak visszafújni

szrk 2010.06.27. 23:03:02

@Cadaver!!: igen, ha bevezetik a videobírót, mellé a szabályokat is tisztázni kell. lehet, hogy kevesebb vita lesz úgy, lehet, h éppen több, de az igazságtalanság végülis biztos kevesebb lesz

sandinista 2010.06.27. 23:03:58

@halihalo: Ok, ez igaz, én pusztán arra gondoltam hogy alapvetően a partjelző feladata beinteni a lest. A játékvezető a főnök és a felelős, de nyilván az esetek 90%-ában nincs vonalban, nem láthatja rendesen a lest.

Viszont ez pont olyan szitu volt, ahol még vonalbeli helyezkedés nélkül is simán látnia kellett 10 méterről, hogy Tevez a komplett védelem (+ a kapus) mögött áll...

Eszem ágában nem lenne Rosettit bármi alól is felmenteni, a partjelző pedig lengessen sokáig jó egészségben, a Serie C-ben.

halihalo 2010.06.27. 23:04:01

Ha valaki nem olvasta volna még a hivatalos verziót, akkor íme, a mai nap két vitatott esete a FIFA hivatalos interpretációjában. A gusztustalan az elég enyhe szó a jellemzésére.

"Meetings between these two sides often provide talking points and this one's came 60 seconds later when Lampard's shot from the edge of the box struck the underside of the crossbar and bounced down, with the referee ruling the ball had not crossed the goalline."
"Carlos Tevez might have thought his chance had gone when Perez raced out to block bravely at his feet, but Messi was quick-witted enough to return the ball towards goal, where the Manchester City striker was waiting to head home."

szrk 2010.06.27. 23:04:40

@Cadaver!!: és amit mondtál, igaz, csak arra próbáltam reflektálni, hogy sokan ezeknek az alapvetően más jellegű sportoknak az emlegetésével érvelnek a videobíró mellett

Henry The Navigator 2010.06.27. 23:04:46

Remek argentín csapat, remek győzelem. Addig amíg szükség volt rá, utána ki lehetett engedni. A bíró hibázott, nem örülök neki, mert amúgy is simán lenyomtuk volna Mexikót, így meg megy a sok okoskodó duma, kár érte. A németek ellen is lövünk kettőt, a kérdés, kapunk-e ennél többet. Szép volt fiúk, szép volt Argentína!

Árpádka 2010.06.27. 23:06:24

@Henry The Navigator: Te az első gólig melyik meccset nézted? Vagy az EstiMesét

szrk 2010.06.27. 23:06:52

@halihalo: és heinze góljánál nigéria ellen elismerték a tévedést, most viszont, annál is egyértelműbb, viszont fontosabb helyzetben kussolnak. ezt öngólnak adnám.

sandinista 2010.06.27. 23:07:14

@originalBalintos: Ok, akkor én értettem félre, bocs. Bár nyilván a közvetítőszobában ülnek FIFA-emberek is szép számmal...

neeskens 2010.06.27. 23:08:34

@Árpádka: Miért szerinted ki volt a jobb?

Árpádka 2010.06.27. 23:08:51

@Árpádka: A második félidőben is jobbak voltak a mexikoiak.A 75.perc után már eléggé húzták az időt az argentinok.

Iustizmord 2010.06.27. 23:09:10

@neeskens: nem vagyok argie ellendrukker, nem írtam h messi ne lőjön gólt és azt se hogy rúgják agyon az argiekat.

pusztán leírtam a véleményemet h az arg csapatból nem láttam jó teljesítményt, se messitől, se mástól. ennyi.

Árpádka 2010.06.27. 23:09:41

@neeskens: Mexikó 3 veszélyes lövésük volt míg Argentína..........őőőőőőőőőősemmi.

sandinista 2010.06.27. 23:10:23

@halihalo: Vicces, hogy a FIFA tökéletesen kilúgozott-kiherélt szövegei mennyire hasonlítanak állam- vagy nemzetközi dokumentumokra. Bár nincs ebben semmi meglepő egy olyan szervezettől, aminek az éves költségvetése több közép-afrikai ország együttes GDP-jének felel meg.

Mazsa- 2010.06.27. 23:10:24

Ami történt az teljesen mindennapi, például az Internek idén egy egész BL-szezont hoztak össze a bírók. Az hogy a bíró hibázik, teljesen normális, ez a futball (akinek nem tetszik, az nyugodtan válthat sportágat). Viszont az már nem normális, hogy a bíró hibázik egy nagyot, majd rá pár másodpercre a stadion kivetítőjén mindenki láthatja az esetet, ötször visszajátszva, lassítva, kinagyítva. Na ezért jár egy picsánrúgás Blatternek.

raja ram 2010.06.27. 23:10:28

@Henry The Navigator: Lehetetlen feladat előtt áll Németország, ha meg akarja nyerni a VB-t: Argentina-Spanyolország-Brazília áll előttük. Ha sikerül, elmegyek gyalog Santiago de Compostelába.

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2010.06.27. 23:12:14

Az agyon istenített és rajongott angol válogatottat stílusosan és szép játékkal megalázta a német válogatott. Ezen túlmenően az angolok a minősíthetetlen ténfergésükkel megalázták saját magukat és leköpték saját hazájukat. Majd a nap végére a 3 gólos hátrányban is vért izzadva küzdő Mexico végleg megalázta a bulvár sztárokat, mert igenis lehet nagy bírói hiba után 3 gólos hátrányban küzdeni... Érthetetlen és megdöbbentő, még jó hogy nem szurkolok nekik amúgy sem.

A labdarúgás szabályrendszere meg oly mértékben zavar, hogy azt most meg sem írom, majd egyszer végiggondolom értelmes formában az ötleteim...:D

dzzzzz 2010.06.27. 23:12:22

@Mazsa-: igen, nem a hibával van a baj amit simán kijavíthatnának, hanem azzal hogy fleszínre kerül az igazság, grat

pote · http://nst.blog.hu/ 2010.06.27. 23:14:13

kinn van az új szavazásunk...

halihalo 2010.06.27. 23:14:21

@Mazsa-: Itt fentebb már kiderült, hogy a strucc nem dugja a homokba a fejét, de látom, te még mindig.

dzzzzz 2010.06.27. 23:15:33

Az autókba meg nem kéne gyűrődési zóna, biztonsági öv, légzsák. A kockázat bent van az autózásban, akinek nem tetszik járjon gyalog.

slowmotion 2010.06.27. 23:16:52

@halihalo: az a BEK-meccs a Dortmund-Juventus BL-döntő volt, egyébként teljesen helyes a meglátás. de ez a partjelző akkor is szarjon sünöket, minimum úgy egy tucatot.
vagy a mexikói szövetség gesztusaként befizetik egy két féléves ingyen képzésre a Hungária körút és az Ajtósi Dürer fasor sarkára

neeskens 2010.06.27. 23:17:50

"konkrétan nincs oly argie akitől el lehetne ájulni.

higany: 1 helyzet, szépen megoldotta de nagy baki volt

tevez: 1 jó lövés, meg a lesgól de semmi más
messi: SEMMI
a t9bbiek: lehouzták a meccset
demichelis: az ő gólja"

A foci ezen a szinten erről szól, ha Higany meg Tevez csak ennyit tesz a következő meccseken, akkor világbajnokok lesznek. Mégis mit vársz, mindegyik rúgjon 5 gólt fejenként?

Iustizmord 2010.06.27. 23:19:13

@_Maverick: pl játszhatnák víz alatt, 2 labdával és bekötött szemmel...

rizla 2010.06.27. 23:19:28

@_Maverick: "Ezen túlmenően az angolok a minősíthetetlen ténfergésükkel megalázták saját magukat és leköpték saját hazájukat"

azért ez erős túlzás ha valaki 2-0ról egyenlít pár perc alatt, nem? a második félidőben meg mentek előre az angolok, kontrából leszopatták őket. nem volt az akkora gyalázat.

neeskens 2010.06.27. 23:20:12

@Árpádka: Lesgól rendben, de utána kihasznált - klasszis módon - Higany egy védelmi hibát, aztán meg Tevez ragasztott egy kurva nagy gólt. Ennyi, megnyerték vele a meccset. Mit kell fanyalogni?

raja ram 2010.06.27. 23:20:32

Egyébként milyen hihetetlen, hogy egy ilyen ritka esemény, mint a gólvonalról kipattanó labda és az azt követő téves játékvezetői döntés, pont egy német-angol meccsen ismétlődik meg. Én láttam a 66-os meccset, és azóta sem láttam ilyet. Tényleg hihetetlen.

Iustizmord 2010.06.27. 23:20:43

@neeskens: azt hogy ha már akkora sztárok ne mások hibiból éljenek, higany értékelhetetlen vlt.

messi tényleg 0, tevez sem nyújottmaradandót. mondjuk messi hajtott ezt nem vitatom...

sandinista 2010.06.27. 23:20:44

@Mazsa-: Amikor a foci alapjait lefektették, az is teljesen normális volt, hogy veremben tárolták a kaját, ill. hogy 3 napig utaztak, ha a szomszéd megyébe mentek rangadóra.

Ami nem normális, az az, hogy egy ilyen baromi jó meccset, mint aminek ez a ma esti indult, ilyen ostoba hibával degradálni lehessen egy homokozó-csatává.

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2010.06.27. 23:21:06

@rizla: Nem az első félidőre mondom. Az utolsó 25 percre. A 3. német gól után szinte ácsorogtak, az akarat szikrája sem látszott. Legalábbis számomra nem. Addig ok, amíg írtad.

Iustizmord 2010.06.27. 23:21:36

@rizla: szvsz az első 25 percre gondolt meg a 2. félidőre gondolt és igaza van. nem küzdöttek.

neeskens 2010.06.27. 23:23:22

@rizla: Azaz igazság, hogy ovis gólokat kapott az angol védelem. Kirúgásból, amikor elvileg ott a két belsővédő, hogy kisegítség egymást. A másodiknál Podolski töküres volt. A harmadik, negyediknél meg el kellett volna gázolni Özilt, vagy Schweinsteigert. Nem szép dolog, de ezt meg kell ilyenkor csinálni.

neeskens 2010.06.27. 23:24:47

@Iustizmord: bakker , a németek meg az angolok ovis védekezési hibái miatt nyertek.

halihalo 2010.06.27. 23:27:00

@rizla: Mint az angoloknak szurkoló, annyiban igazat adok @_Maverick: -nek, hogy a végén még jó lett volna látni, hogy küzdenek. De az is igaz, hogy 2:2-es félidővel egészen másképp alakulhatott volna. Lehet, lett volna egy alibi 45 perc mindkét részről a hosszabbításra várva. Ki tudja.

Árpádka 2010.06.27. 23:27:46

@neeskens: Nem fanyalognák ha:
1nem lett volna egy orbitális lesgól. Amit amikor reklamáltak a mehikóiak, az argentinok is vadul mutogatak a kezdőkörbe. Az meg van amit Maradona mondott a VB előtt?
2. A második gól az első következménye volt.
3a mehikóiak a helyet hogy szétrugták volna Argentínát korektul fociztak. Míg Argentína egy rendes kontrát nem tud vezetni.
És akkor még le kellene írni, hogy Messi csudi jó volt.
mert szerintem nem.
Egy ilyen meccs után figyelembe véve a 3 előzött. Nyugodtan lehet fanyalogni.És itt elsősorban a bíróra lehet megjegyzéseket tenni

raja ram 2010.06.27. 23:29:07

@halihalo: Ez az, amit soha nem tudunk meg. Lehet, hogy a németek 8:2 re győztek volna, de az is lehet, hogy az angolok, feltüzelve az egyenlítésüktől 7:2 re verik a németeket.

neeskens 2010.06.27. 23:30:56

@Árpádka: hagyjuk. A rosszabik csapat jutott tovább, minden bizonnyal.

neeskens 2010.06.27. 23:31:47

@Iustizmord: ja Tevez gólja is seggéről pattant be 3 centiről, úgy, hogy oda se nézett.

Minarik Ede bácsi 2010.06.27. 23:33:39

@sandinista:

Dehogynem. Puhl is sok rossz döntést hozott (amikor a világ legjobb bírója volt), de lesek megítélésében többször is jól bírálta felül a partjelzőjét 94-es VB-döntő, 97-es BL-döntő), pedig azokat nehezebb volt megítélni.

CaBeL 2010.06.27. 23:33:49

argentína - hollandia döntőt szeretnék. az öreg tevez hogy megrúgta azt a dzsábulánit! :D eddig a VB gólja.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2010.06.27. 23:35:46

@rizla: De. Ez sajnos gyalázat volt, mexikóban sokkal több tartás szorult - mondjuk ebben az is benne van, hogy mexikó játék-képességben ezen a meccsen közelebb volt argiekhoz, mint az angolok a németekhez délután. Ami elég megalázó és szétziláló érzés lehetett a pályán...

Árpádka 2010.06.27. 23:36:10

@neeskens: Miért ezt írtam? Nem.
Azt hogy Argentína nem volt meggyöző, azt hogy a bíró hibája eldöntötte a meccset, amiben sokkal több volt. Az argentin védelem meg egyenlő a nullával.
Attól hogy Higany eltette a kapus mellet had ne keljen magam alá csináljak.Minden valamire való csatár megcsinálja. Az megint más hogy a többi helyzetét elbaszarintotta
Tevez gólja meg nagy volt.

raja ram 2010.06.27. 23:36:33

@CaBeL: Én brazil-argentin döntőt várok, de a németek ezzel a 4-1 gyel bezavartak az erőtérbe

Iustizmord 2010.06.27. 23:37:02

@neeskens: szerintem te szándékosan nem érted mire célzok, mind1, jó éjt

CaBeL 2010.06.27. 23:38:20

Azt én sem vágom, miért Messit kell szapulni. Kell egy playmaker ebbe az argentín csapatba, és mivel klasszis csatárból van dögivel, ezért Messi az. Nem a góllövés az elsődleges feladata. Volt hogy 3 mexikói támadta, ha innen le tudja passzolni, máris helyzet. Más kérdés, hogy ma nem ebőbl volt a gól. Majd ha nem figyelnek rá ennyien, berúg 2-t, aztán lehet visszaszívni a fikát. Ha valaki pedig azt mondja, hogy mexikó érdemelt volna továbbjutást, kiröhögöm. Szimpatikus csapat, de ennyit tudnak. Nehogy már azért kelljen megdícsérni őket, mert nem rúgták szét messit, ugyanmár srácok. 1 igazi helyzetük volt, azt berúgták, meg messziről lövödöltek, és ennyi.

A mai mindkét meccsen, a bírói hibáktól függetlenül a 2 jobb csapat jutott tovább, TELJESEN megérdemelten. Nincs miről vitázni egyszerűen.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.27. 23:45:14

Nézem a sport1 vébé okoskodó műsorát.Mészöly Kálmán bát kérdezi Zombori, hogy mit szólt volna Capello helyében . Kálmán bá röhögve válaszolta "engem el kellett volna távolítani a kispadtől."

halihalo 2010.06.27. 23:45:47

@CaBeL: "Nincs miről vitázni egyszerűen" A fenébe, a fenti 536 komment tök felesleges volt... Szólhattál volna előbb is, akkor nem erőlködünk itt.

Minarik Ede bácsi 2010.06.27. 23:47:41

@nees@neeskens:

A 3-4. egyértelműen a hátrány következménye volt. Az elsőnél Klose kitette a kezét, hogy Upson ne férjen a labdához. Nem volt olyan látványos, mintha két kézzel ellökte volna, de nem a vállát használta, tehát szabálytalan volt!

neeskens 2010.06.27. 23:51:07

Egyébként argentin szimpatizásként rohadtul nem örültem, hogy megadta a lesgólt. Tudtam, hogy ezek után a nem argentin szurkeszek elmondhatják, hogy Argentina nem jobb, mint Mexikó.

bakító 2010.06.27. 23:52:52

@neeskens: Ilyen nicknévvel hogy lehetsz argentin szimpatizáns? :)

Tassadar 2010.06.27. 23:53:15

@CaBeL: Az első bekezdéssel egyetértek, de a "Nincs miről vitázni egyszerűen. " résszel már nem annyira, hiszen két igen jelentős baki történt a mai nap, amit a videóbíró használatával elkerülhettek volna. Erről kell vitázni, hogy mikor, milyen formában vezessék be.

Minarik Ede bácsi 2010.06.28. 00:00:15

@bakító:

Ez olyan, mintha valaki magyar létére liebrich-t vagy pasarella-t választana nicknévnek

CaBeL 2010.06.28. 00:14:07

@Tassadar: nincs miről vitázni, mert be kell vezetni a videóbírót és kész:)

@halihalo: Most értem haza, sajnálom. Legközelebb előbb szólok! :)

2010.06.28. 00:15:38

Két csapat, amely nyilvánvaló és egyértelmű, a mérkőzés menetét(!!!!!!!!) befolyásoló bírói hibák segítségével egymással meccsel majd :). Szerintem + 3 bíró kell majd. :):):)Nekem senki ne magyarázza, hogy az angolok gólját nem lehetett látni, és az arg. lest. Az argik rúgtak eddig 3 olyan gólt, amit szabálytalanság előzött meg.(Kíváncsi vok, ha arg ellen történne ez, milyen hisztit csapnának) Az usa két olyat, amit nem. Benéztek nem egy 11-est, kiállítottak olyanért amiért nem kellett volna és nem amiért meg igen. Túl sok a hiba. A színészkedésekről ne is beszéljünk.

Kettészakad a pálya középen jön fel a víz 2010.06.28. 00:15:49

Továbbra is várjuk tippjeiket.
Ki játssza a döntőt Brazíliával?
a: Argentína
b: Spanyolország
c: Németország
d: más ország

vadkutya 2010.06.28. 01:04:28

"Hülye a bíró!" - örök igazság marad...

Spike 2010.06.28. 01:51:23

Tőlem elvettek egy félidőnyi reményt arra, hogy látok egyszer világversenyen egy jó angol válogatottat. Ha a németek ellen pillanatok alatt 2-0-ról felállva nem láttam volna, akkor soha. És ezt elvették tőlem. Szomorú és csalódott vagyok.
Este meg Argentínának szurkoltam, de olyan jót nevettem mikor Rosetti arca ott az oldalvonalnál olyan kétségbeesett volt, hogy etióp kisfiú megirigyelné. Nem érdekel a 3-1, meg a 4-1. Két teljesen más meccs lett volna, de nincs volna. Én viszont örökre tudni fogom, hogy ez...nem volt az igazi.
Láttam már bírói hibát életemben, de...
1.Ennyire a szívem közepébe még sosem hatoltak (Hajrá Anglia és a vb meccsét vártam a németek ellen)
2.Aztán este még ez a les meg a tömegjelenet, ahogy az argentínok mutogatnak, hisztiznek a lassítás után...
Valami - ami már régen rogyadozott - most végérvényesen összedőlt bennem...szegény írország, szegény chealsea, szegény fiorentina, szegény barcelona, szegény anglia, szegény mexikó...nem akarom tovább.
(bocs, de kikívánkozott)

Spike 2010.06.28. 01:53:11

U.I:Kapja be az összes színészkedő, csaló, műeső faszparaszt is, ha angol, ha busquets ha ronalDOO...
Megtisztulást!

fraki 2010.06.28. 04:05:22

@mrazziee: Kis fantáziával rugalmasabban is lehet a dolgokat intézni, csak az intuícióra kell hallgatni.

Ha a labda bent volt, de vitatott a helyzet, a bíró dönt, de megjegyzi az esetet. A játék továbbmegy, a németek kontráznak, és az első leállásnál a bíró visszanézi az esetet. Látja, hogy bent volt, és megadja gólt, hozzáadnak egyet az angoloknak, de mostmár középkezdés nélkül, mert ez egy utólag megadott gól.

Ilyen egyszerű.

fraki 2010.06.28. 04:07:02

@mrazziee: Kis fantáziával rugalmasabban is lehet a dolgokat intézni, csak az intuícióra kell hallgatni.

Ha a labda bent volt, de vitatott a helyzet, a bíró dönt, de megjegyzi az esetet. A játék továbbmegy, a németek kontráznak, és az első leállásnál a bíró visszanézi az esetet. Látja, hogy bent volt, és megadja gólt, hozzáadnak egyet az angoloknak, de mostmár középkezdés nélkül, mert ez egy utólag megadott gól.

Ilyen egyszerű.

rizla 2010.06.28. 05:40:15

@popp: istenem, szakadj már le rólam bazmeg. szerintem is megoldja messi, pont ezért volt nevetséges faragó sápítozós kommentálása arról, hogy még nem rúgott gólt. számolj el háromig, mielőtt reflexből reagálsz a kommentjeimre. maradonára egy rossz szót nem szóltam, ricsit idéztem. szerbusz.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.28. 05:48:59

@rizla: Oké, de ezt a jó tanácsot te is tartsd szemelőtt. azt nem értem, miért keverted ide Maradonát, bazmeg.

rizla 2010.06.28. 06:10:07

@popp: mert ricsi maradona egyik nyilatkozatára hivatkozott arról, hogy "maradona pár napja leült beszélgetni messivel", és mindezt úgy vezette elő, hogy messinek mélyen magába kell néznie. szánalmas volt. pedig egyébként remekül közvetített, de ez akkora szakmai melléfogás volt, hogy már hallgatni sem nagyon volt kedvem a meccset (mivel a RATYI gólok után már csak fél szemmel bámultam). érted bazmeg?

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2010.06.28. 06:48:51

mindannyian imádjuk maradonát, de lássuk be, hogy ő és a csalás kéz a kézben járnak, míg világ a világ! (még akkor is, ha ehhez nem teljesen konkrét köze volt) argentína télleg egyelőre a ratyi gólók válogatottja, hiányzol mexikó!

United82 2010.06.28. 07:52:43

Mindenesetre eddig 3,75 az egyenes kieséses rendszer gólátlaga- nem rossz:) (ok ebből 2 gól az no comment....)

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.28. 07:55:49

@rizla: Szerinted ténsleg azt mondta, hogy Messinek mélyen magába kell szállnia vagy ez csak Faragó saját prekoncepcióját alátámasztó költői munkásságához tartozik?

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2010.06.28. 08:09:10

@rizla: @popp: sztem azt mondta, hogy kurva jó vagy lió, nálam is jobb, csak bízz magadba, meg a buenos aires-i szűzmáriába, meg ez a kokó nagyon jó, felpörget, hallod lió...

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.28. 08:16:08

@Bastille: Ne már. Miben nyilvánul meg a nem teljesen konkrét köze, ehhez a les gólhoz?

Az isten keze gól tényleg nem volt sportszerű, de keresztre sem feszítenék egy csatárt egy ilyen mozdulatért.

Aztán az istenire egész pályafutása alatt vadásztak az Andoni Goicoetchea féle hentesek, de a Barca-Bilbao kupadöntőt levéve nem emlékszem rá, hogy valaha is elgurult volna győgyszere a pályán. Nem jellemezték a pályafutását olyan durvaságok,mint monjuk Zidane-ét.

Aztán bámulattal adózom rizla leleményének, a ratyigólokról. Hát vazeg a védelmi hibákra rá is kell kényszeríteni az ellenfeleket és ki is kell használni azokat. Amúgy meg fölhívnám a figyelmet Higu harmadik góljára d-korea ellleni gólját megelőző akcióra, Messi kapufáról mandínerezett gólpasszára Palermonak vagy Tevez tegnapi második góljára. Argentínának nem kell szégyenkeznie a bemutatott focija miatt ezen a vébén a ratyigólozás a borzasztóan magabiztos rizla csomó keresése a kákán, ha már az ő kedvencei az argentínokkal szemben adósak a beígért szexi focival.

Még egyszer és utoljára nem az argentinok tehetnek arról, hogy Ayroldi egy balfasz meg arról sem, hogy Rosetti nem merte a kivetítő képe alapján megváltoztatni az ítéletet.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.28. 08:19:22

@Bastille: Azt mondhatta neki, mint Cromwell Olivér a katonáinak "Bízz istenbeb és tartsd szárazon a puskaport", na meg az egyéb porokat - fűzte hozzá az idézethez.

balu11 2010.06.28. 11:03:12

((Ha hazai (ráadásul ázsiai) csapat javára téved hatalmasat a bíró jónevű európai ellenféllel szemben, akkor az "Csalás!!!", ha szinten neves futtballnemzetet segítünk középszerű ellen, esetleg egyik nagyot a másik ellen, akkor "OK, ők is emberek, tévedhetnek... De: Szemét FIFA!! Videobírót ide!"?))

fraulein praxa 2010.06.28. 11:29:08

@Milito le, Higuain be!:

:-DDDDDDDDD
ember... te beteg vagy..:-D
ja és nem 4-2, hanem 3-2, egyet le kell vonni, mert az angolok összeroppantak.:-P :-D

neeskens 2010.06.28. 11:37:14

@bakító: ez egy hosszú sztori. Apám egyik jóbarátjának volt a beceneve neeskens, nagyon-nagy spíler volt az öreg, miatta lett a nicknevem.
Egyébként szeretem a hollandokat is.

ddrum77 2010.06.28. 11:47:38

@fraulein praxa: Mivel nem jött meg a 10 millió dolcsi, és a pizza is langyos volt, további követelésekkel állunk elő, és ez így fog menni, amíg nem mond le Blatter és nem jön meg a bőrönd:
-Higuain "Milito" mezben lép pályára a következő meccseken, góljait Milito kapja, amennyiben az első fél órában nem talál be, automatikus csere, egyébként félidőben csere
-Francia válogatott kapitánya Zidane, azonnali hatállyal, minden francia játékos piaci értékéből levonni 10 millió eurót - a csapat Írországba utazik zarándoklatra, meglátogat egy árvaházat, repülőút helyett gályán evezés a szigetre, Henry dupla műszakot nyom
-Azonnali hatállyal betiltani a magyar szakértőkön a gallérmatricát (á la Tornyi), illetve a megjelenésüket a stúdióban. A magyar közvetítéseket az NST gárdája veszi át

-

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.28. 12:06:51

@balu11: Én a koreai esetkor is 'fifáztam' és vidóbírót követeltem. Amúgy azokon a meccseken nem csak gólokat néztek el, de a mezőnyben is tendenciózusan at, koreaiaknak fújtak. gólt leszt, tizit el lehet nézni, de ha azt látod, hogy a két csapatot nem ugyanúgy ítéli meg a spori, amit az egyiknél lefúj, Ráadásul olybá tűnt, hogy a koreaiak ki is használják, hogy a legdurváb szabálytalanságaik is megtorlatlanul maradtak.

A tegnapi mecseken azért nem látszott olyan, hogy tendenciózusan az egyik félnek húztak volna.

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2010.06.29. 07:30:19

@popp: messinek elég, ha csak a döntőben lő gólt...sztem meg maradona jó pedagógus azzal kiegészítve, hogy télleg rohadtul felnéz rá a keret! (illés béla for szövkap)

bilbaoban meg kompenzált a jóisten!
süti beállítások módosítása