Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Olaszország-Új-Zéland, 16.00

2010.06.20. 15:45 nou san trafford

Una birra per favore vs. Pass us a pint, mate

654 komment

Címkék: beharang

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr42095155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jorutosan 2010.06.20. 19:12:07

@ddrum77: "így nagy lebőgés, hogy szinte ugyanaz a keret semmire se képes 4 évvel később" lehet, hogy te csak 4 évente nézel focit, mert csak úgy tudom elképzelni, hogy ilyet írsz. Marchetti, chiellini, montolivo, criscito, marchisio, pazzini. Ezek lesznek a jövő csapatában, de egyikük sem akkora ígéret, mint delpieroék generációja. 4 év alatt pedig elég sok minden történt ebben a sportágban, pl az, hogy a hiányolt kreatív játkosok egyedül kb annyira képesek mint diego a juvéban, kaka a madridban előtte 2 évig a milanban, ronaldinho a milanban. A sikeres csapatok nem a kreativitásra építenek hanem a tempóra, és az erőre. Az olaszok mindkettőben le vannak maradva (de a vb-n a többi európai csapat sem játszik nagy iramban), egyetlen nagy ígéretük Balotelli, aki már most világklasszis ..paraszt.

ddrum77 2010.06.20. 19:12:16

@Adriano87: naugye =) nem hiszem h 11 sikerre éhes olasz fiatal ne kavarta volna jobban meg az újzélandiakat, mint Fabio "tököm tele van a szezonnal, különben is négy éve megnyertem, és megyek pénzt keresni Dubaiba" Cannavaro és pizzafutárok

bakító 2010.06.20. 19:13:02

@Adriano87: Leginkább az a meglepő, hogy nincs egy valamirevaló csatár az olasz keretben (az általad felsoroltak sem azok). Ilyen mikor volt utoljára (ha volt egyáltalán ilyen). És lehet nem szeretni Pippót, de ezekhez képest egy extraklasszis volt.
És a még elképesztőbb, hogy nincs világklasszis középhátvéd egy olasz válogatottban. Többnyire 2-3 van a keretben, most meg egy se. Ez azért nagyon durva. Chiellini mint Nesta és Cannavaro utódja? Ez teljesen nevetséges.

Adriano87 2010.06.20. 19:15:30

@Nűnű:

szerinted a magyarok mit játszanának ezen a vb-n?
szerintem ugyanazt játszanánk mint a kiscsapatok.én büszke lennék a csapatra ha ilyen defenzív játékkal pontot szereznénk pl spanyolok vagy az angolok ellen.

calcio_di_rigore 2010.06.20. 19:16:00

@ddrum77: egy minimális alázat szorulna Balotellibe és már vinném is. Nézd meg Pepét, nem egy világklasszis, de le a kalappal előtte.
Giovincót én nagyon szívesen kivinném, ha végre felfogná, hogy ha lehetőséget kap, akkor nem elég csak "lehozni" a meccseket. Illetve az ő tudásával elég is lehetne, ha nem lenne 160 centi.
Cassanót vinném.

Keretet meg akkor tudnék neked írni, ha megfizetnének érte, és ez lenne a feladatom. Nem tudok olyan játékosokat megítélni, akit évente kétszer látok játszani.

simoo · http://artissimoon.blogspot.com 2010.06.20. 19:16:30

azért írjatok már egy juvétlenített 23as keretet
lécciii... nagy durranás lesz...
csak a vak nem látja h nincs hátország az egyetlen komoly olasz csapat az inter..
három komoly olasszal: Matrac (öreg) Santon (sérült+nem is játszott) Balotelli (ideggyenge)

várom a kereteket

Adriano87 2010.06.20. 19:19:06

@bakító:

tudomásul kell venni hogy a mostani 23-24 éves olasz játékosok nem olyan tehetségesek mint anno Tottiék voltak.el kellett volna kezdeni egy új olasz válogatottat építeni.ehelyett mit történt a keret felének semmi keresnivalója nincs a keretben.

simoo · http://artissimoon.blogspot.com 2010.06.20. 19:19:16

@calcio_di_rigore: pontosan... nincs kínálat klasszisokból
ez van sajnos

ddrum77 2010.06.20. 19:19:53

@jorutosan: Zambrotta, Canna, Camo, Pirlo, Gatta, én meg olyan 5 nevet mondok, akinek tévén kéne nézni ezt a VB-t... =) egyébként igazad van, én csak azokát láttam a pályán, akik bökik a csörőmet, mondjuk le is húzták a többi új embert - vagy a friss vér nem volt képes felpörgetni a vén rókákat? attól függ... mint független focirajongó mondom, hogy nincs villantós egyénisége a csaptnak, Cassanoval meg Balotellivel lenne. még talán Tottival is ugye... mindegy, Lippi után vmi tökös fickó kéne, aki mer újat húzni

horas 2010.06.20. 19:23:53

Számomra ez a nonszensz,mit akart Lippi?
Egyértelmű volt,hogy ez a csapat nem fog tudni védekezni azon a szinten amilyen szinten szokott.
Viszont símán lehetett volna egy olyan támadó felfogású és színvonalú csapatot kiállítani mint amilyen Chile vagy Mexikó.
Kikellett volna állni Cassano-val meg 3 csatárral,nem három álló centerrel,hanem egy centerrel meg két szélsővel,mert más alternatíva,értelmes,amivel eredményet lehet elérni nincs.Ez a védelem a legkisebb nyomást nem tudja elviselni.Bekellett volna vállani a fiatalokat,most ki égett volna eddig nagyobbat Cannavaro-nál?

Símán lehetett volna csinálni egy gyors "futó" csapatot,ne jöjjön nekem senki azzal,hogy a védekezés rovására ment volna,helyzet nélkül kaptak két gólt és végig támadva szereztek ugyanennyit.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.06.20. 19:24:23

Azok után, hogy mennyien kárörvendtek itt a spanyol vereség után, nehéz nem kajánkodni a többi nagy csapat szenvedésén.

Ja, meg azok után, hogy tavaly itt a Konf. Kupán mindenki csak röhögött Új-Zélandon a spanyolok 5-0-ás győzelmekor. :-)

Adriano87 2010.06.20. 19:25:26

Buufon,Marchetti,De Sanctis,Cassani,Santon,Maggio,Antonini,Gamberini,Chielini,Bonucci,Barzagli,De Rossi,Palombo,Aquilani,Marchisio,Montolivo,Ambrosini,Cassano,Balotelli,Quagliarella,Pazzini,Di Natale,Gilardino

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.06.20. 19:29:45

@Csöncsön: Ehhez az égéshez képest a spanyoloknak nincs miért szégyenkezniük, ők hozták a játékukat, egyszerűen nem volt szerencséjük, pláne hogy az ellenfelük egy roppant jó taktikát választott, élükön egy rohadt jó szakemberrel.

simoo · http://artissimoon.blogspot.com 2010.06.20. 19:30:34

@ddrum77: ott a bökkenő ezzel, ha védelem el is fogy, középpálya súlytalan így is úgy is... előre én Cassanot vittem volna Balotellit csak orvosi kezelés után
Totti meg... hát lemondta... aztán a vb közeledtével szólt h jönne... és hát ő is nagy öreg... simán tíz embert nem vinnél ebből a csapatból.. juvések is kiesnek... ki lenne a csapat???? Lippi választott egy utatt.. most nem jött be úgy tűnik..... de mi az ellenkező alternatíva.... 23-ból szerintetek kuka minimum egy tucat... nem Cassano/Balotelli a kérdés...hanem h nincs igazán senki...

RolloJuve 2010.06.20. 19:31:03

@Csöncsön: Azért egy darabig 3-2-re vezettek az olaszok ellen pont a konfkupa előtt

jorutosan 2010.06.20. 19:31:13

@horas: Kik azok az olasz játékosok, akiket ki kellett volna vinni? pl védelembe. pl szélsők? Sztem az olaszok nem nagy nullák, nem látok érdemi különbséget pl a hollandok mutatott játéka és az övék között. Öngól, kapusgól, impotens támadások, keményen védekező ellenfelek, sneijder elkéri, indít, kirúgás. Angolok, franciák, olaszok, hollandok? Ezeket érdemes egymás mellé tenni, kb évközben ugyanazon a szinten, csapatokban játszanak. @ddrum77: az olaszok mindig is a rutinra építettek, 12 évente kb beérik egy generáció, amelyik elég nemzetközi tapasztalattal rendelkezik ahhoz h eredményes legyen. Meg kell egy adag mázli: 1982, 1994, 2006, lehet h véletlen a 12 év, de ez kb annyi idő, míg egy 18 éves tehetségből érett 30 körüli játékos lesz. A csapat fele fiatal még, persze újzálandot ütni kellett volna. Megpróbálták: 23 (?) lövés. ettől még ez nem egy nulla csapat, a fiatalok pedig olaszországban nem pörgetik fel az idősebbeket, hanem rutint szereznek tőlük, eltanulják azt amit majd a többi drukker mázlinak fog hívni. Cannavaro nem szar, hanem hullámzó (sajnos annak a paraszt egri viktornak igaza van), de mit lehet várni tőle 36 évesen? Aki szerint Bonucci 23 évesen jobb, vagy Bocchetti, az nézzen utána néhány felkészülési meccsen, hogy igaza van-e. Nem tűnik korszerűnek az olasz utánpótlás. De inkább a játék változott meg, és máshol (mexikó) előbbre tartanak a fiatalok képzésében.

simoo · http://artissimoon.blogspot.com 2010.06.20. 19:32:22

@Szom Ki Van, a Denevér szálló lakosa: ez meg azért nem áll mert az olaszok is hozták a játékukat.. kivéve a balfasz cannavaro... s még volt is helyzetük a nyögvenyelős győzelemhez

horas 2010.06.20. 19:36:48

@simoo:

Santon Chiellini Bocchetti Criscito
........De Rossi..D'agostino
................Cassano
Miccoli......Pazzini.......Balotelli

Cassani,Zambrotta,Moretti,Bonucci,Antonini,PalomboAmbrosini,Montolivo,Perrotta,Sculli,Guberti,Di Natale,Quagliarella,Borriello

Chiellini-n kívül nincs Juve-s a keretben.
Amúgy könnyű feldatat mert mi lenne a mostani helyzetnél rosszabb?

Asidotus 2010.06.20. 19:40:05

@Adriano87: én meg nem
nekem sokkal jobban bejön az, amikor hajtanak, támadnak, fényezik a játékot, és kikapnak. Ha sikerre vágyok, akkor vízilabdát nézek, egriként ebben van részem, szerencsére, de általában focit szeretek nézni, ahol cselek vannak, passzok, és szép játék..
Sajnos a magyar válogatott nem képes sem szépen játszva meghalni, sem antifocival eredményt elérni.

A Vébé meg pont azért van, hogy szórakozzunk. Továbbmegyek, maga a labdarúgás ezért van, hogy szórakozzunk. Azért megy ki több tízezer ember a meccsre, azért nézik százmilliók. Ott van pl. az öttusa. Baromira szórakoztató, nézi is 3 ember, aki űzi, de most éppen nem szerepel az adott versenyen. Ott tartunk jelenleg, hogy a foci olyan népszerű, hogy mindent kibír. Kibírta a catenaccio-t is, ezt is ki fogja bírni. Mert mára a foci túlnőtt azon, hogy egy sport. Egy nemzetnek van gazdasága, katonai ereje és van labdarúgása. Ez a három dolog határozza meg az adott ország súlyát a világban. Emiatt mindent meg lehet csinálni a pályán. Bokszban például már régen leléptették volna Svájcot passzivitásért. ÉS tavaly ezért volt megőrülve világ a Barcelonától és Guardiolától, mert azt láttuk, hogy lehet szépen is nyerni és nyerni, és nyerni és nyerni...

horas 2010.06.20. 19:40:41

@jorutosan: "Sztem az olaszok nem nagy nullák, nem látok érdemi különbséget pl a hollandok mutatott játéka és az övék között."

Én is csak egyetlen egy különbséget látok,a hollandok és az olaszok között,azt a nűanszot,hogy a hollandok megnyerték mindkét meccsüket lényegesen komolyabb játékerőt képviselő ellenfeleikkel szemben.

simoo · http://artissimoon.blogspot.com 2010.06.20. 19:40:47

@Adriano87: ez nem juvétlenített :)))

és Barzagli, Ambrosini, Di Natale, Gilardino vállalhatatlan :D

komolyabban...nem hiszem h ha ezt az utat járta volna Lippi nem kapná meg ugyanezt...csak más hangsúlyokkal.. védelem szar szél könnyű, elöl meg bolondok... mit akar ezzel???

én megvárom a végét aztán vagy érdemei mellé könnyeket adok búcsunak vagy sajnálom h belevágott mikor ülhetett volna a babérjain

calcio_di_rigore 2010.06.20. 19:42:51

@horas: aranyos lenne ott De Rossi egyedül a középpályán. de ha D'agostinot tavaly elviszi a Juve, akkor nyilván sikerült volna őt is kihagynod.:))) (amúgy természetesen nincs ott a helye).

Sajnos a helyzet az, hogy akkor van erős olasz válogatott, amikor erős a Juventus is.

Asidotus 2010.06.20. 19:44:07

@jorutosan: 1982 - 1994 - 2006-hoz vedd még 1970-et, és tökéletes lesz a sorminta.

Adriano87 2010.06.20. 19:44:10

@Nűnű:

kézilabdában,vízilabdában és kosárlabdában nem lehetne ennyit a labda a Barcánál és spanyoloknál ha más sportoknál tartunk.fociban az eredmény számít és nem a szép játék.

Pályaelhagyó autóversenyző 2010.06.20. 19:44:15

@jorutosan: igazad van, ket felkeszulesi meccsen nem szokott ossze a 2 fiatal hatved, ezert a serie-a kiralyat kell neznunk...

lippinek mar csak grygerat kellett volna honositania, kezbe a popcorn es mehet a vigjatek... (mr. at emlektorna neven)

lippinek semmilyen elkepzelese sincs, a jatekosok ossze-vissza lodorognek (fogalmuk nincs, mit kellene jatszani), szanalmas az egesz. jelen nincs, a jovot nem epiti...

ForzaBianconero 2010.06.20. 19:45:37

@horas: Ez nem jelent semmit. Az olaszoknak jelenleg több esélyük van egy támadó felfogású holland csapat ellen, mint egy betömörülő Japán/Holland ellen(vagy legalábbis nem kevesebb).

Adriano87 2010.06.20. 19:46:18

@simoo:

Amrosini helyett Brighi Barzagli helyett Criscito ,Gialrdino helyett Borriello.)))

simoo · http://artissimoon.blogspot.com 2010.06.20. 19:47:10

@Szom Ki Van, a Denevér szálló lakosa: a szenvedve játék :D helyzetek megvoltak...

@horas: védelem zsenge, Criscitot nem is értem miért ennyire nulla, plusz játszatnál egy sérült Santont...
elöl meg garantált az ámokfutás pirosakkal színezve

jobb lenne az tuti :) védelem összehozta gólok és vagdalkozó bolondok elöl lehet egymást is vernék :D

horas 2010.06.20. 19:47:13

@simoo: "Ambrosini,Di Natale vállalhatatlan"
Ambrosini idén csontnélkül befér az olasz liga válogatottba,nemhogy ebbe a foghíjas olaszba.
Di Natale olasz gólkirály.....
Azért ezt ne...

bög 2010.06.20. 19:48:24

off magyarország-szlovénia 28-25 kint vagyunk a vébén!!!

_alerob 2010.06.20. 19:48:43

Nincs itt semmi baj. Kiálltak nagy mellel, azt hitték ők a janik mert címvédők. Törvényszerű a bukás.

Nem látok bajt azon kívül, hogy nincs se Del Piero, se Totti, plusz Cannavaro a kezdpőben van.

Asidotus 2010.06.20. 19:50:38

@calcio_di_rigore: meg a Milan. A 2006-os győzelemet két Milan BL-döntő fogja közre, és abban a Milanban sok olasz játszott, pl. Nesta, Gattuso, Inzaghi és legfőképpen Pirlo.
De ez elég érdekes kérdés, mert ott volt az 1975-1985 közötti 10 év, amikor a különböző angol csapatok zsákszámra hozták az európai kupa-sikereket (1975-1985. 11 szezon: 7 BL győzelem +2 döntős, 4 KEK + UEFA győzelem, +2 döntős, vagyis alig rendeztek döntőt angolok nélkül), és akkor szinte csak angolok voltak a csapatokban, mégsem értek el semmit az EB-ken és vébéken.

Asidotus 2010.06.20. 19:53:23

Mondjuk, mi olasz drukkerek legalább szeretettel gondolunk 4 VB győzelemre, ellentétben az angolokkal és a spanyolokkal ...

simoo · http://artissimoon.blogspot.com 2010.06.20. 19:53:26

@horas: ott volt a vállalhatatlan mögött egy :D

ha komolyak akarunk lenni akkor pl itt a bökkenő: DiNatale a vállogatottban kb Gera szint...
Ambrosini meg se szaga se bűze.. neki kellenek a pajtik és hajt... egyik se a klasszisok ismérve

mondom én a bibi a szűk és zsenge kínálatban keresendő

ha bemegy két helyzet akkor oké ha nem akkor Lippi egy barom... nem ilyen fekete fehér a buli miközben én se értem Pirlot kannást és pár embert... de látni kell nincs világklasszis olasz egy darab se, pláne nem öt hat akikre lehetett egy csapatot építeni

horas 2010.06.20. 19:54:44

@ForzaBianconero: Akkor mi jelent bármit is?Ennyire önáltatóak ne legyünk.
A hollandok megnyerték mindkét meccsüket az olaszok meg egyiket se.És szerintem tény kérdés,hogy a hollandoké nehezebb csoport.

@calcio_di_rigore: D'agostino-t nem hagytam volna ki,nekem ő egy kedvencszerűségem.Mert aztán Montolivo többet védekezik mint D'agostino tenné,Marchisio meg mondd már meg nekem,hogy mit és hol játszik,mi a feladata?Erről ennyit.

@simoo: Nem mindegy,hogy Canna buktázik vagy Bocchetti?
Garantált ámokfutás?
Hát inkább mint ez a fogalmatlan tetvészkedés.
Hogy ha már annyira megmondjuk mi lett volna ha,ez a támadó szekció nem egy nevetséges kapushibaból és egy szánalom tizenegyesből szerezte volna góljait....

simoo · http://artissimoon.blogspot.com 2010.06.20. 19:55:25

@Adriano87: ez se lett egy brazilevő csapat :)) sajnos
bár Brighi egy állat

montipájton 2010.06.20. 19:55:45

Egy jó Balotelli hiányzott, na. ))

ih bín ájn bájener 2010.06.20. 19:56:27

@Vitéz Kőbányai Világos: Lehet Franciaország néven mégis kinn vannak? Ezt ők is tudnák, mint a franciák...

horas 2010.06.20. 19:57:52

@simoo:
Ahogy mondtam,viszont kitudtak volna állítani egy Mexikó vagy Chile szintű-minőségű támadó játékot produkáló csapatot.

Egy védekező középpályásnak (Ambrosini)milyennek kell lennie?

A legjobb védekező középpályások nevét nem hallod egész meccsen...

simoo · http://artissimoon.blogspot.com 2010.06.20. 19:59:41

@horas: ha tudnám én lennék Lippi

hozzáteszem nem tetszett nekem se az eddigi produktum, de én azt gondolom h egy két embert lehetne cserélni..egy kettőt meg nem is kérdés
de ez a keret fele kuka duma erős túlzás.. jelenleg itt tart az olasz foci... és még ki se estek :)))

ddrum77 2010.06.20. 20:00:31

@Nűnű: végülis a Brazilokon kívül nincs csapat amely elégedett lenne egy ilyen sormintával... szóval 2018-ban az öreg Cassanoval hengerelni fognak =)

Pályaelhagyó autóversenyző 2010.06.20. 20:01:48

ja, mariot evente egyszer, cassanot ketevente allitjak ki...igazi amokfutok...

balotelli nem ideggyenge, hanem taktikailag fegyelmezetlen, nem zar vissza rendesen

simoo · http://artissimoon.blogspot.com 2010.06.20. 20:01:50

@horas: és akkor az menne h ez mekkora egy szar
de ez már vérmérséklet kérdése... én akkor is védeném a csapatot :))

azt már fentebb is aláírtam h szarok.. de hát ez van

ddrum77 2010.06.20. 20:02:01

@ddrum77: bocs, ezzel a sormintával bárki elégedett lenne, kivéve talán a brazilokat - úgy látszik innom kéne egy sört a pontos fogalmazáshoz

ForzaBianconero 2010.06.20. 20:02:12

@horas: Ne haragudj, igazad van, így müködik ez, ha x csapat nyer 2 meccset y egyet se akkor egymás elleni meccsükön biztos x nyer.

De kérdem én mi lett volna ha Poulsen nem fejeli rá Agger hátára a labdát, vagy a japó kapus nem védi be Wesley lövését, akkor 2 ponttal ők is szarok lennének?

Nagy közhely, de nüanszokon múlik minden, pláne az egyenes kieséses szakaszban.

zsakfos 2010.06.20. 20:02:41

@jorutosan:
Hagyjuk már ki a hollandokat ebből az össznépi siratóházból.
Hoztak 2 kötelező meccset, betömörülő védelmek ellen,különösen nagy fizikai megerőltetés nélkül,van 6 pontjuk ( az európai nagycsapatok közöl ki áll még így? ja már senki...). A lesajnált védelmük hiba nélkül, 0 kapott góllal behúzta a meccseket ( ez azért elég nagy különbség az olaszokhoz képest nem?). És a legnagyobb sztárjuk Robben még 1 percet nem játszott.
Simán meg van nekik a továbbjutás, az igazi vb meg úgy is az egyenes kieséses szakaszban kezdődik, már aki eljut oda...

gezabá (törölt) 2010.06.20. 20:03:04

@jorutosan: csak ott a gond, hogy ma többet, gyorsabban, változatosabban kell futni. erre meg fiatalabbak alkalmasak, a 30 körüliek nem... oda se teszik magukat. különben még egy favágócsapat is kivédekez. közben nem árt a labdát is büvölni, e az már szinte csak hab a tortán.

simoo · http://artissimoon.blogspot.com 2010.06.20. 20:05:33

@Pályaelhagyó autóversenyző: mario meg az idegbajt hozta rám h egy profi megengedi magának h durcásan sétálgasson ha éppn megsértődött miközben nagyon nem vagyok interista... plusz itt a vb-n a laza rugdalásait nem biztos h elnéznék neki

cassanot már többször írtam, én vittem volna... neki esetleg béküllnie kellett volna Lippivel.. de hát két makacs fazon

horas 2010.06.20. 20:06:38

@ForzaBianconero:
Lehet,nézni nűansznak és úgy is lehet nézni,hogy ők tudták hibára kényszeríteni az ellenfelet,az olaszok nem.

Engem mondjuk nem érdekel erre számítottam,nagyjából,csak leírtam az észrevételeimet.

De ez a meccs,szerintem abban kiegyezünk,hogy igen is bassza ki a biztosítékot....

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.06.20. 20:06:58

Giuseppe Rossi simán beférne ebbe az olasz válogatottba. Én őt nagyon hiányolom. Gyors, jól cselez, pont tudja azt, ami ezekből a statikus olasz csatárokból általában hiányzik. Tavaly is az olaszok egyik legjobbja volt a KOnf. Kupán.

ForzaBianconero 2010.06.20. 20:09:32

@horas: Én is kurva ideges vagyok, elhiheted :)
2 éve szarabbul álltak az olaszok és akkor is továbbjutottak, és a csoport leggyengébbjével majd csak most játszanak majd :)

simoo · http://artissimoon.blogspot.com 2010.06.20. 20:09:39

nu végezetül én is üzenek Lippinek... hátha :))

kannás ki... elöl Pazzini Jakesz duó

és tovább is mentünk.... mert ez ilyen egyszerű :D

Pályaelhagyó autóversenyző 2010.06.20. 20:10:38

@gezabá: " a 30 körüliek nem..." azert zanetti futoteljesitmenyet nem sok kritika szokta erni... a foci nem teljesen korfuggo, mostanaban a 30+ pl. kozephatvedeknel nem tul rossz ajanlolevel (2006 olasz vedosor, vagy most a samuel-lucio duo, stb.), a helyezkedeshez allati sok rutin kell

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.06.20. 20:10:57

@Csöncsön: Ugyanezt mondtam, csak nem nagyon játszik. Ezzel együtt is fájó a hiánya.

horas 2010.06.20. 20:14:27

A franciáknál eddig sosem látott mértetket öltött a káosz...Fellázadtak a játékosok nem akarnak edzeni iylenek.Ezt lehet kicsit elöbb kellett volna kitalálni,és akkor lehet többre mentek volna.

www.nemzetisport.hu/foci_vb_2010/vb-2010-ujabb-francia-botrany-evra-nekiment-egy-edzonek-2033514/

Vaader 2010.06.20. 20:18:07

@horas: Gondoltam, hogy lesz valami ilyesmi. VB előtt mondtam, hogy megérné arra fogadni, hogy a csapat kirúgatja Domenechet még a VB alatt.

horas 2010.06.20. 20:21:08

@Vaader:
Ezt mondjuk kitalálhatták volna elöbb is.Azért dolgoztak már annyi és olyan edzőkkel,hogy valamit közösen kitudnának találni,de nem?

gezabá (törölt) 2010.06.20. 20:23:29

@Pályaelhagyó autóversenyző: tegyünk vele szembe egy 22 éves vonalszélsőt, és normális meccsen kiállítják (elengedni nem fogja, hát földre viszi, ahányszor kell). azért biológiailag szigorúan, persze, (az érettséget) kicsit túlzásba vitték olaszhonban. zanetti persze lehet kivétel is.

jorutosan 2010.06.20. 20:31:38

@Pályaelhagyó autóversenyző: én meg vagyok elégedve az olasz válogatottal, pláne a többi európai csapat fényében. Semmivel sem rosszabbak mint vártam, megnéztem a serie-a csapatainak kereteit, nagyjából láttam idén a meccseket is. Ennyire futja. Kb nyolcaddöntő, szerencsével negyeddöntő van bennük. A szurkolók ezt nehezen fogadják el, én csak a 94-es vébé óta vagyok képben, de az a fajta váltakozás, amit lehet érezni az olaszokon, teljesen rendben van. Érted? Semmi anomália: a kiesés után prandelli átveszi a csapatot és egy korszerűbb játékot fog velük játszatni, gyorsabbat, nézhetőbbet. De biztos, hogy egy fillért sem tennék arra, hogy az Eb-n letesznek valamit az asztalra (ez a nép számára csak annyit jelent h nem szereznek új szurkolókat).
Arra biztatok mindenkit h fogadja el, h
1 az elvárhatót hozza az olasz csapat (továbbjut), ha nem hozza, akkor is minden ugyanúgy megy tovább..prandelli, stb..
2 nem ez az a vébé ahol érdemes reménykedni az olaszdrukkereknek (2002 és 2006 volt ilyen)
3 a többi szakmai kérdés, abban pedig lippi egyelőre nem hibázott, jó aránnyal keverte a rutinos játékosokat a fiatalokkal.
Amúgy melyik csapatnak van faszán tökéletes védelme? demichelis? kjaer? van bronckhorst? heinze? gutierrez? badstuber? paulo ferreira? abidal? Gallas? Green-James? Evra kapitányként állt miután barrera elvitte mellette a labdát.
én úgy gondolom ezek mellett cannavaro semmivel sem gyengébb, illik a sorba. Bonucci- Bocchettinél pedig jobb.

Hispan07 2010.06.20. 20:32:47

Nem tom Pirlot miért ekézitek, mikor még pályára se lépett, és teljesen egyértelmű, hogy még a jelenlegi halovány, kiégett kiadásának sincs semmilyen szinten helyettese.

Amúgy meg: Canna, Gattuso, Camoranesi, Iaquinta - szégyen, hogy ezek az emberek az idei szezonjuk után kint lehetnek.

Marchisio, Gilardino röhej, h kétszer egymás után kezdhetett. Különösen utóbbit emelném ki: amit itt kéne játszania, évekig próbálgatták vele a Milanban klasszisokkal jobb társakkal, nem ment. Kifejezetten gyenge őszt futott. Borriello meg pl otthon maradt, pedig jó szezonja volt, és tud is egyszem centert játszani. Értehetetlen.

Lippi felett ugyanúgy eljárt az idő, mint a keret felett.

Hispan07 2010.06.20. 20:33:37

@Hispan07: gyenge ősz helyett gyenge tavasz akart lenni

_karmapolice_ 2010.06.20. 21:02:34

@ddrum77: "sztem gáz, hogy jutalomjátékra kivitték ezt a keretet járókeretekkel meg tolókocsikkal"

Csak a pontosság kedvéért, az agyonhájpolt angol és az anygonhájpolt brazil válogatott átlagéletkora is magasabb, mint az olaszoké...

Iustizmord 2010.06.20. 22:38:55

@calcio_di_rigore: Sajnos a helyzet az, hogy akkor van erős olasz válogatott, amikor erős a Juventus is.

ha anyád piros-fekete vagy kékfekete cuccot venne fel, megtagadnád? a bordó-égszínkék combót le se írva...

sztem te tényleg fekete-fehéárben látod.

és a 94-es válogatott, abban hány milanista is volt? 7-8? és a kezdőben? 5-6?

calcio_di_rigore 2010.06.20. 22:47:42

@Iustizmord: ki a f@szom beszélt a Milanról? Mi köze a Milannak a Juventus erejéhez?

Iustizmord 2010.06.20. 22:48:46

@Iustizmord: na megnéztem, a 94-es olasz csapatban a 2 baggiom meg a.conte volt juvés, mellé 7 milanista (akkor nyíerték az 5. CL-t...) : costacurta, maldinim baresi, tasotti, albertini, donadoni, massaro (evani mint +1 akkor ment a samp-ba)

akkoriban a juve mit tett???

Iustizmord 2010.06.20. 22:50:18

@calcio_di_rigore: tett a faszod hideg vízbe cimbi. a juvénak nincs ereje. csak múltja

calcio_di_rigore 2010.06.20. 23:10:06

@Iustizmord: Házi feladat: hány világbajnokot adott Olaszországnak a Juve és mennyit a Milan?
De megnézheted az Inter és a Roma számait is, mert még velük szemben is bukóban vagytok.
Szevasz.

Iustizmord 2010.06.20. 23:18:48

@calcio_di_rigore: "De te... te szerintem már akkor is egy retardált hülye voltál. "

régi ismeretlen ismerősként, a fenti beírást olvasva, mostantól megengedem magamnak h anyázzalak. gátlástalanul, mint ahogy személyeskedsz. sajna aztat lérzem hogy hozzád képest a bideslábú földmíves ki bicskával eszi a fagyit valóságos hercegi családba született nobel díjas esztéta.

érezd megtiszteltesésnek, te vagy a föld netes közönségéből az első.

mellesleg azt is vélem hogy egy őszínte nagy pinális baszás segítene a feszkódon...

Iustizmord 2010.06.20. 23:20:45

@Hispan07: te, szerinted calcio-di-akárki mitől ilyen feszült? nem sül el a mordáj? nincs lőpor? anyja kitagadta? ő lippi unokaöccse? WAS IST?

Hispan07 2010.06.20. 23:42:27

@Iustizmord: hát, szerintem van itt köztünk pár olyan "lény", akik már régen maguk mögött hagyták a a földhöz ragadt szurkolói lét hitvány posványát, és átszellemültek egyfajta transzcendentális szurkolóvá - lényegében eggyé váltak a mindenséggel, vagyis Az Igazi És Egyetlen Méltó Klubbal, Melyet Az Úr Az Ő Legteljesebb Bölcsességében Kiválasztott Az Örökké Tartó Ragyogásra.

fő ismertetőjelük, hogy ők már nem véleményt mondanak, hanem kinyilatkoztatnak - modern Mózesként hajigálják közén a digitális kőtáblákat. az eretnekekre pedig, akik ellent merészelnek mondani a felsőbb sugallatra nekünk ajándékozott dogmáknak, menydörgő haraggal, lángoló kurzorral lesújtanak le

c_d_r kétség kívül ilyen. szerintem kár vele vitatkozni, pláne egy ilyen idő után. elvégre 6 gombóc válasz nélkül az évtized leggyengébb Milánjától, utána pedig Marchisióék fényes jövőt előrevetítő sziporkázása... ez még egy prófétának is sok, valljuk be őszintén.

vagyis tömören: ne foglalkozz vele.

gezabá (törölt) 2010.06.21. 06:50:54

ó, ezeket ugyis kiszedik, még szerencse, hogy koránkelő tipus vok. gyöngyszemek, különösen @Iustizmord: ez. de ez is szép @Hispan07: köszönet érte!
amúgy meg futni kell... a tapasztalat sokat ér, mehikoiaknál meg ott a sok speedy gonzalez, az is sokat ér. remélem, valami rendes csapat ellen is villantanak, csak hogy igazolják teóriámat...

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2010.06.21. 08:55:30

@Iustizmord: Egyrészt: a két Baggio nélkül aligha jutott volna be a döntőbe az olasz csapat (egy kivételével az összes gólt ők lőtték).

Másrészt: Sacchi milanista volt, ez mondjuk védhető is volt akkoriban, mert a Milan tényleg mindent vitt. De körülbelül úgy viszonyult a Milanhoz, mint Lippi a Juvéhoz.

A következetesség miatt meg kell említeni, hogy 96-ban telepakolta a BL-győztes juvésokkal a keretet, mégis lebőgés lett a vége.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.06.21. 09:21:12

calcio egy napot pihen, és összeszedi a gondolatait. aztán visszajön, és megpróbálja úgy elmondani a gondolatait, hogy közben senkit nem küld el az anyjába.

meg talán kicsit leszáll a kurva magas lóról, bár erre kevés esélyt látok.

gezabá (törölt) 2010.06.21. 09:48:31

@_benito: ez így olyan izé a zebrás avataroddal... :)

simoo · http://artissimoon.blogspot.com 2010.06.21. 11:27:30

@dino vercotti: Robby nélkül simán kuka lett volna az a csapat... bár most lenne akár csak egy fele akkora zsenink...

Iustizmord 2010.06.21. 11:35:19

@Hispan07: megalol, látszik hogy nem közgazdász vagy :o)

Iustizmord 2010.06.21. 11:36:08

@_benito: kötelességem feltennem a kezem, én is faultoltam, sorry

Iustizmord 2010.06.21. 11:44:14

@dino vercotti: van abban vmi amit írsz, de 2 dolog:

1. a 94-es védelem (alapesetben) 1/1-ben a milan védőire épült: tassotti, baresi, costacurta, maldini, előttük albertini. a gólokat kétség kívül copfocska rugdosta

2. a 2006-os keretben egyaránt 5-5 juve és milan játékos volt, és ahogy kanna , buffon, zamro odatette magát, gattuso, pirlo villanásai ugyan úgy kellettek

magyarul nem értek egyet azzal hogy ak csakkor jó a válogatott ha jó a juve.

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2010.06.21. 13:35:14

@Iustizmord: pont a konklúziód miatt hoztam fel példának a 96-os eb-t.

De azért a nagy válogatott sikerekben majdnem mindig jelentős szerepe volt a juvés játékosoknak, ha ebben maradunk, akkor a káposzta is jól lakik, és a kecske is megmarad (vagy valami hasonló).

Iustizmord 2010.06.21. 15:36:56

@dino vercotti: amit én soha nem vitattam, mindössze azt, hogy jó juve kettősnyíl jó olasz válogatott, mert máshogy nem lehet

calcio_di_rigore 2010.06.22. 10:20:48

@_benito: Benya, non cosí... Mi lett volna ha tényleg elküldöm az anyjába? Hm?:) Ilyet nem teszek, nem is fogok, proli dolog lenne.
Magas ló. Az ő általa eszközölt anyázás előtt én nagyon kulturáltan viselkedtem, mint mindig.:) Olvass vissza, vagy dolgozd már fel a személyes sértettségedet. Ezután is szóvá fogom tenni, ha nem osztom minden szavad.

@Hispan07: "vagyis tömören: ne foglalkozz vele."
Hispi, csak tartanád is be, hidd el, boldog lennék.

@Iustizmord:
Mit kezdjek veled, hm?

Fact 1: A Juventus 22 olasz világbajnokot tud felmutatni, a Milan 8-at (nyolcat).

Fact 2: Az olasz válogatott 8 alkalommal végzett a legjobb négy között világbajnokságon. Ezekben az években a Juve 4 bajnoki címet, 2 második helyet, és egy bronzérmet szerzett a Serie A-ban. Csupán1990 a kivétel, akkor negyedik lett. Tehát megint a tényekkel próbálsz vitatkozni.

Cimbi, mi marad neked? A burkolt anyázás?
Peace.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.06.22. 10:30:31

@calcio_di_rigore: jogos, ezért is nem szoktunk kimoderálni, de most egy kicsit túllőttél a célon. egy nap pihi jogos volt, nem vitathatod.

ez a hsz. például helyből hibátlan.

calcio_di_rigore 2010.06.22. 10:36:45

@_benito: Jogos volt persze, nincs is ezzel baj. Ott kezdődik a dolog, hogy 3 azaz három hozzászólásában is anyámat emlegette a kolléga különböző összefüggésekben, úgyhogy hadd ne jópofizzak már vele.
De ennyit erről.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.06.22. 11:08:44

@calcio_di_rigore: így van, örüljünk inkább tiago elsőrangú teljesítményének. :)

calcio_di_rigore 2010.06.22. 12:46:10

@_benito: láttam rajtad, h nem mondtad ki amit szerettél volna.:))

_benito · www.nst.blog.hu 2010.06.22. 14:13:04

@calcio_di_rigore: akkor lettem volna ott utoljára, asszem. kurvaannyát.

montipájton 2010.06.22. 15:18:59

@_benito: Az nem lehetséges, hogy Tiago azért jobb a válogatottban, mint volt szezon közben a Juvéban, mert egyszerűen jobb csapatban, szakmailag megfelelőbb környezetben van? ))) (Nem mintha Queiroz egy Mourinho lenne, de a Juvéban minden volt idén, csak koncepció, szakértelem és tehetség nem. Szinte felüdülés neki a válogatott, szerintem.)

montipájton 2010.06.22. 15:19:46

@montipájton: Lásd még Felipe Melo, ugye.

_benito · www.nst.blog.hu 2010.06.22. 15:22:23

@montipájton: idén már csak csere volt tiago, a tavalyi teljesítményét viszont ugyanezzel nem lehet mentegetni.

felipe melóval kapcsolatban már igaz lehet ez, de akkor is kapja be a hátam.

horas 2010.06.22. 15:23:18

@montipájton:
1000%.ig adom amit mondasz.
Melo vagy Diego az Inter-ben símán az szezon emberei lettek volna mondjuk.

popp · http://koncertblog.com/ 2010.06.22. 15:25:05

@horas: Az Interben még Torghelle is az aranylabdára pályázna ;-).

horas 2010.06.22. 15:29:53

@popp:Sanyit ne....
Érted mit mondok.
:)

Iustizmord 2010.06.22. 21:33:01

@_benito: @calcio_di_rigore:

jelentem, magánban c_d_r-től enézést kértem a kommentjeim okán.

ámde, @calcio_di_rigore: "Mit kezdjek veled, hm? "

c. álságos kérdésére a válasz:

1. ne akarj lekezelni meg oktatni
2. semmit
3.forza milan

_benito · www.nst.blog.hu 2010.06.23. 11:22:55

@Iustizmord: dicséretes, beírok magatartásból egy ceruzás kisötöst.

a kommented második feléért meg egyből kiradírozom :)

kóstolgatás belefér, azé vagyunk, hogy jól érezzük magunkat, csak ne legyen öncélú fikagörgeteg. az mehet magánban.

calcio_di_rigore 2010.06.23. 18:35:17

@Iustizmord: miután nagy nehezen kitaláltam a jelszavam az itt megadott e-mail fiókhoz, jelentem, válaszoltam.:)

Mr.AT 2010.06.24. 11:19:37

@calcio_di_rigore: Na, és mikor randiztok? :-)

calcio_di_rigore 2010.06.24. 15:16:16

@Mr.AT: Semmikor, továbbra is ekézzük egymást, ebben maradtunk.:)
süti beállítások módosítása