Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

PL 36. forduló - Még nem dőlt el semmi

2010.04.24. 12:22 donnelly

A bajnoki cím kvázi-eldőlését vízionáltuk, erre a két legdigóbb PL-csapat egymás után letolta a gatyáját és odacsinált a megterített asztalunkra, közvetlenül a Jack Daniel’s steak és az extra cold Guinness mellé. Ez egyben azt is jelenti, hogy bármi történik a hétvégén, május 2-án sorsdöntő lesz a Liverpool-Chelsea, és be fog következni az, amit inkább nem szerettünk volna: a Pool drukkerek – legalábbis egy részük biztosan – saját csapatuk ellen fog szurkolni. Mert amennyiben saját csapatuknak szurkolnak, akkor – a sportszerűség mellett - a Manchester Unitedet támogatják, vagyis saját 20 éve felállított bajnoki rekordjuk eltörlését. Lehet-e ennél ironikusabb pillanat egy klub történetében?

A múlt hétről annyit, hogy az Arsenalról és Wengerről egyrészt nehezebb feladat írni, mint Gary Neville láttán komolynak maradni, másrészt pedig a kommentekben gyakorlatilag már minden elhangzott pro és kontra, úgyhogy ebbe most nem mennék bele, egy éve, a tükörsima hazai BL-kizúgást követően már úgyis megírtam a véleményemet.

Pár számadattal megtámogatva viszont hangsúlyoznám, hogy a TOP4 fogalma már anakronisztikusnak tekinthető, de sem TOP5, sem pedig TOP3 nem állítható össze. Itt, az elmúlt öt év teljesítményét figyelembe véve, csak TOP2-ről beszélhetünk. Nem túl bonyolult számítással, az elmúlt öt év helyezéseit átlagolva az MU 1,6, a Chelsea 1,8, míg az Arsenal 3,4 és a Liverpool 3,4. A megszerzett pontok pedig Chelsea 437, MU 426, Arsenal 373, Liverpool 370, átlagolva és kerekítve így Chelsea 87, MU 85, Arsenal 75, Liverpool 74. Vagyis elég határozottan kettőre bomlik ez a négyes, és valójában tényleg ennek a kettőnek a versenyfutásáról szól a PL az utóbbi időben. Persze sosem volt egymás seggében mind a négy csapat – az utóbbi tíz év legszorosabb befutója a 2008-as volt, amikor 11 ponton belül voltak –, de  a legfontosabb, hogy az Arsenal 2005-ös ezüstje óta csak a Liverpool tudott egyszer bepofátlankodni a két élmenő közé – éppen tavaly. Nem állítom, hogy ez kőbe vésett dolog, és már így is fog maradni, de azt fontos kiemelni, hogy az évtized közepével ellentétben a második felére sokkal erősebb, és kiegyensúlyozottab teljesítményt nyújtottak a londoni kékek és a mankúniaiak. (Ehhez még hozzátenném, hogy ha az Arsenal megveri a Tottenhamet és a Wigant, most pontszámban a Chelsea-vel együtt az élen állna…)

A múlt héten nagyon halott fölött arattam szoros, 5-4 arányú győzelmet, mely igazából csak egy gólon múlt. Mivel pöte elhúzott valami vidéki kosármeccsre, ismét velem játszik a leggyorsabb teljes tipposzlopot posztoló kommentelő.

Megtudtam, hogy a 93. percben egy öt láb mély törpe góljával meccset nyerni nem mák, hanem az, hogy "a Unitedet sosem lehet leírni". Nos, kíváncsi lennék, mi lenne akkor az MU szurkolóinak véleménye, ha Ribéry 93. percben fejelt góljával nyerne BL-t a Bayern? Man Utd-Tottenham 2-1.

A Villa fű alatt idegenben elverte a Hullt (0-2), így a Bolton-Wigan-Wolves trió fellélegezhet. A Pompeynak most is csak ruha jár, Bolton-Portsmouth 2-0, a Hull viszont most lenyomhatná a már hátradőlt ellenfelüket, ennek ellenére nem tudnak győzni, és el is fognak búcsúzni a PL-től, Hull-Sunderland 1-1. A kalapácsereknek most meg kell ütniük az Arsenal szerencsétlenkedését kihasználó Wigant, különben nem érdemlik meg az első osztályú tagságot, West Ham-Wigan 1-0. A Wolves nekünk kell jövőre is, a B'burn pedig nem fogja sajnálni a Burnley kiesését, Wolverhampton-Blackburn 3-1.

Ember legyen a talpán, aki megtippeli az Ágyúsországban megrendezésre kerülő rangadót, mert én már egyik társaságnak sem hiszek. Arsenal-Man City 1-1.

Vasárnap ebédidőben lesz miskolci rangadó, én ezt szoros hazai győzelemre veszem, hátha... Aston Villa-Birmingham 3-2. Egy teljesen kész, Torrestelen Pool mire megy a szomszédban úgy, hogy a hétközi kupameccsen múlik az egész szezon? Burnley-Liverpool 0-0. Zoliék is a visszavágóra tartalékolnak pofátlanul, Everton-Fulham 2-0. Még talán a gólarány is fontos lehet a végén, úgyhogy a Sztók most kap rendesen, Chelsea-Stoke City 5-0.


Nekedx meglátásai a következők:

Man Utd-Tottenham 4-3
Bolton-Portsmouth 1-0
Hull-Sunderland 3-1
West Ham-Wigan 2-2
Wolverhampton-Blackburn 0-2
Arsenal-Man City 1-2
Aston Villa-Birmingham 2-0
Burnley-Liverpool 0-3
Everton-Fulham 2-1
Chelsea-Stoke City 4-0

299 komment

Címkék: d premier league arsenal beharang jóslatok

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr381945752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

halihalo 2010.04.25. 19:12:42

Csak a történtei hűség kedvéért:
44 rúgott gól az idei 11 otthoni meccsen, azaz 4-es átlag.
Ja, és Hutchinson, úgy tűnik, tud beadni. :) És még majdnem gólt is rúgott. Csak így tovább! Lehet, lesz belőle valaki!

halihalo 2010.04.25. 19:13:35

@Zsoca87: Hát, igen,nem jó most a Wigan és a Stoke helyében lenni...

United82 2010.04.25. 19:18:21

No jövőhéten bajnoki döntő.
A pool 2 pontra van a 4ik helytől (ok tudom a Spurs,City 1el kevesebb meccs), de nem engedhetik meg hogy ne 100%al menjenek, szóval a Chelseanek nem lesz könnyű dolga.
Mivel az a meccs előbb lesz időben mint a Sunderland-United így mondhatom ha a Chelsea nem nyer Poolban, akkor a United be fogja húzni a Sunderland meccset, ha a Pool nyer, akkor viszont nem elképzelhetetlen hogy nem nyerünk. Majd meglátjuk.
Még egy érdekes dolog, ha a szombati meccseken a Spurs-Bolton és City-Villa meccseken mondjuk X születik akkor a Poolnak tényleg elérhető közelségbe kerülne a BL...(és ki tudja?..a forduló előtt arra számítottam hogy a Spurs kikap a City nem nyer, a Villa és a Pool nyer és így tömörül a mezőny, nos minden bejött...)
Egy tuti ..legyen már jövőhét hétvége:)

United82 2010.04.25. 19:19:56

@Rooney82:
"ha a Pool nyer, akkor viszont nem elképzelhetetlen hogy nem nyerünk"

természetesen itt azt akartam írni hogyha a Chelsea nyer akkor nem hiszem hogy nyerünk sunderlandbe mert mi is tudjuk legbelül hogy vége.

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2010.04.25. 19:30:58

@Rooney82: Teljesen egyetértek. Húbasszameg, már most izgulok és idegeskedek. :) Hajszál(ak)on múlhat minden.

Mérgező Hulladék 2010.04.25. 19:37:45

Azért továbbra is csoda kellene ahhoz, hogy a Pool BL-be jusson.
Azt jól tudom, hogy a Pompey nem kap UEFA-licenszet, így a 7. hely biztos EL-szereplést jelent? Azt már megnéztem, hogy a Fulham esetleges EL-győzelme nem kavar be, rajtuk kívül is három csapatot indíthatnának az angolok (és ez igaz lenne a négy EL-hellyel rendelkező országokra is, vagyis a BL-lel ellentétben itt speciális esetben indulhat 5 klub is egy országból).

lószerafin 2010.04.25. 19:45:31

Jó dolog a Liverpoollal játszani szezon végi döntő meccset.
A 2002-2003as bajnokság utolsó meccse jut eszembe, a stamfordon volt és az döntött a BL indulásról, 0-1 után fordított a Chelsea. Az egyik legnagyobb meccs amit láttam, az Abra előtti korszak, és Zola utolsó meccse.

Link:
www.youtube.com/watch?v=ZRFgyWziMJw

chrisred 2010.04.25. 19:55:45

@Rooney82: Egy biztos, Riley jól gondolja át, kit küld a vasárnapi meccsre. Ha Mason vagy Webb érkezik, akkor lélekben már ő is lemondott a tizenkilencedikről. :)

halihalo 2010.04.25. 20:06:50

@chrisred: Szerintem vagy Phil Dowd, vagy Mike Dean lesz, már csak az egyenlőtlen esélyek miatt is...

clfo 2010.04.25. 20:12:29

Nagy pöri lesz itt még a negyedik helyért.

Még a szar Villa is jobb helyzetben van, mint a szkázik :pp

clfo 2010.04.25. 21:05:25

@Strigo a divatdrukker: klasszis nem lesz belőle sztem, viszont Andersonban mindig több potenciált éreztem, mint Naniban bármikor.
-son -son!! :>

El nem tudom képzelni milyen céllal mennek ki jövő héten a pulosok. Ha nyernek azzal nagy valószínűséggel ugrott az all-time record, de még nagy mákkal meg lehet a negyedik hely, ha x-elnek akkor is bukó a rekord, és szinte biztosan EL lesz jövőre is, ha kikapnak akkor meg... Hihetetlen :>

halihalo 2010.04.25. 21:30:33

@clfo: Lejjebb már csak akkor kerülhetnek, ha kétszer kikapnak, és az Everton meg mindkét meccsét behúzza. Erre nincs nagy esély, SZVSZ. Mint ahogy a fentebb vázolt 4. helyükre sem.

ZenZo 2010.04.25. 22:18:15

Na huh, kemény 7-0 lett ez. Húzós a vége, de csak meg kell nyerni a Pool ellenit. Hiába Sztók, nagyon régen láttam ilyen jó meccset.

wil 2010.04.25. 23:41:58

kezdenek alakulni a dolgok

Pool-Chelsea sorsdöntő lehet, ugye véget is ér a meccs, mire a MU pályára lép, simán elképzelhető az, hogy ha a Chelsea behúzza, akkor a MU nem nyer és 4 pont lesz a távolság legalább
utolsó fordulóban alighanem nyer mindkét nagy csapat úgyis

Hull-nak kicsöngettek, Burnley-nek is, meg Pompey-nak is már korábban, remélem valamennyivel több lesz jövőre az újoncokban, akik kiléte részben ismert már: Newcastle, WBA és a playoff még majd dönt, de remélem Nottingham
Hull tavaly 1 ponttal úszta meg, de a sors elkapta őket:)

EL helyek is ki vannak osztva, legalábbis a csoport adott, hogy kik kaphatják, 4. hely óriási lutri innen, mondjuk már egyik csapatról sem hiszem, hogy bármi jelentőset alkotna a BL-ben, City is összevissza játszik, Villa játéka kb. semmire nem lenne elég a csoportkörben, Spurs is felemás, Pool-nak nincs esélye, ahhoz a másik 3-nak le kéne feküdnie kb.

City-Villa meccs érdekes lesz, bár színvonalban lehet, hogy komolytalan:D, ha képesek leixelni, akkor a Spurs lesz a 4. sztem
ha pedig nyer vmelyik, akkor a City-Spurs alakíthatja tovább a dolgokat
sztem a végére a Spurs fogja megcsinálni valahogy olyan 2 pontot verve a majdani 5. helyezettre
ha a Bolton-t nem verik meg otthon, akkor nagyon elbénázzák maguknak...

Szergő 2010.04.25. 23:51:13

@lószerafin: hát és kábé ott és akkor dőlt el h Abrapapa a Chelseaba invesztál nem a Poolba,szóval többet vesztettek akkor mint egy egyszerű 4. helyet

Szergő 2010.04.25. 23:55:43

szóval úgy tűnik a Chelsea újkori történelmét meghatározzák az elcsúszások

chrisred 2010.04.26. 06:01:38

@Szergő: Akkor ez nem volt kérdés, a Chelsea volt olyan pénzügyi helyzetben, hogy fel lehetett vásárolni.

United82 2010.04.26. 07:54:43

PFA szavazás alapján:
Év játékosa- Wayne Rooney
Év fiatal játékosa: James Milner

év csapata:
Hart
Ivanovic
Dunne
Vermalen
Evra
Valencia
Fletcher
Fabregas
Milner
Drogba
Rooney

Zsinórban negyedik év amikor United játékos kapja ezt a díjat (07-Ronaldo, 08-Ronaldo, 09-Giggsy)

Grat Rooney:)

váév építők (törölt) 2010.04.26. 08:21:15

@Rooney82: azért a tavalyi egy kicsit erős volt giggsnek én inkább életműdíjnak hívnám....

a jövő hétvégéről csak annyit, hogy senki nem gondolhatja komolyan, hogy a pool-nak van még esélye a 4. helyre.
persze ettől függetlenül meg akarják verni majd a chelsea-t, ez nem olaszország...
a spurs meg a city meccse szombaton lesz, tehát vasárnapra bőven eldől, hogy nem marad esélyünka 4 . helyre, meg különben is csütörtökön kell megdögleni a pályán

Everred 2010.04.26. 09:54:29

Az a baj, hogy teljesen elképzelhetetlen, hogy a Liverpool ne szopjon ki vasárnap, egyszerűen nem látom, miként akadályozhatnák meg a sima vendéggyőzelmet.

Ha gólt rúg a Chelsea - és miért ne tenné -, akkor a Liverpoolnak kell futnia az eredmény után, Ngoggal meg Kuyttel, Torres nélkül. Reménytelen.

Talán ha a bíró a Chelsea ellen fújna... hahaha, oké, ezt én sem gondoltam komolyan. Azért abban bízom, hogy olyan tizenegyest nem kapnak, mint tegnap, meg ha Terry kézilabdázik, mint a Bolton ellen, akkor nem ússza meg. Ja, és remélhetőleg Drogba sem lőhet két méteres lesről gólt...

Nemtom, óriási csoda kéne hozzá, hogy akár csak egy döntetlent is kiizzadjon a Liverpool, mert két gólt biztos rúg a Chelsea.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.04.26. 09:57:26

@Everred: "Az a baj, hogy teljesen elképzelhetetlen, hogy a Liverpool ne szopjon ki vasárnap, egyszerűen nem látom, miként akadályozhatnák meg a sima vendéggyőzelmet."

ha az angol bajnokságban játszák ezt a meccset, akkor megtörténhet a pudli győzelem. nem értem mire ez a nyafi.

United82 2010.04.26. 10:04:17

@Everred:
Én sem értelek.
Mondjuk megszoktam hogy pesszimista vagy:) Ha minden bejönne amit írsz a meccsek előtt, akkor már rég kiestünk volna:D
Ha Benitez tényleg megy a nyáron, akkor az utolsó Anfield-i meccsén mindent ki fog hozni a csapatából amit tud és Gerrard van olyan jó barátja Roo-nak hogy mindent kihoznak magukból, akkor pedig hazai pályán egy Jó X simán kihozható:D (vagy mutat egy nagy fityiszt Ferginek és felküldi a B csapatot:))

Everred 2010.04.26. 10:09:17

@Rooney82: azért ki nem estünk volna, egy 6-7. helyet hoznánk az én jóslataimmal is :-)

@imici77: elméletben megtörténhet. Gyakorlatban egy pihent, friss, erre a meccsre pörgő Chelsea látogat a minden poszton egyértelműen gyengébb, az EL-meccs után fáradt Liverpoolhoz.

Mindenesetre jövő szombaton szurkolok a Villának és a Boltonnak, hogy a Liverpool számára még komoly tétje legyen annak a meccsnek.... És bízom benne, hogy csütörtökön vagy nagyon simán nyer az Atlético, vagy nagyon simán a Liverpool. Csak végsőkig kiélezett, hosszabbításos meccs ne legyen, dőljön el már az első félidőben.

Boodler 2010.04.26. 10:48:30

Ha a Liverpool utolsó hazai meccse lesz a Chelsea elleni, akkor azért abban lehet bízni, hogy szépen akarnak elbúcsúzni a hazai közönségtől.

Egyébként, ha a Chelsea kikapna, MU x-elne, akkor pontegyenlőség lesz. Mi dönt ilyenkor?

d3vnull 2010.04.26. 10:53:06

@Boodler: A gólkülönbség, ami jelenleg a Chelseanek +61, a mu-nak +53, tehát erősen a Chelseanek kedvez.

Everred 2010.04.26. 11:03:50

@Boodler: ha a Chelsea kikap, mi meg nem nyerünk utána, ennek tudatában, Sunderlandben, akkor húzzuk le magunkat a vécén.

Strigo 2010.04.26. 11:45:06

@Rooney82: hogy lehet az év fiatal játékosa egy 24 éves player?

United82 2010.04.26. 11:46:55

@Strigo a divatdrukker:
Év elején még 23 volt:D
Jó kérdés amúgy...(ha jól tudom Roo is szerepelt még a "fiatalok" közt:))

Slice 2010.04.26. 12:19:47

@Rooney82: Valencia helye szerintem kicsit érdekes azért az év csapatában, egyáltalán nem volt olyan kiemelkedő, sőt a szezon első felében mindenki egy az egyben elcserélte volna egy zsák trágyára a srácot. Bár az megkönnyítette az év csapatába kerülést neki, hogy a többi csapatban sem volt olyan jobbkp aki hozta volna ami vártak tőle.
Dunne nem tudom pontosan, hogy tolta az egész szezonban de nem hiszem el, hogy nem volt olyan védő aki nála jobb teljesítményt nyújtott.
Fletchert csak azért nem kérdőjelezem meg, mert akkor el lennék küldve, hogy az Arsenal felé húz a szívem:D

Everred 2010.04.26. 12:25:49

@Slice: Valenciának abszolút helye van ott, egy zsák trágyára max. az cserélte volna el, akinek az agya helyén egy zsák trágya van. Az egyik legmegbízhatóbb, leghatékonyabb játékosunk idén, Rooney sokat köszönhet Valenciának is a gólerősségéért.

Arról esetleg lehet vitát nyitni, hogy Malouda befért volna balra, Milner jobbra, és akkor a jó Antonio kimarad, de összehasonlítgatások nélkül, pusztán a saját, egész éves teljesítménye alapján megérdemli, hogy bekerüljön az év csapatába.

Fletcherről meg nincs mit beszélni, a United második legfontosabb játékosa. A Lampard v Fabregas vitát már rátok hagyom :-)

nils_h 2010.04.26. 12:31:42

@Slice: Dunne-nak abszolut ott a helye. végigtolta az egész szezont, maximálisan odatette magát, határozott, kihagyhatatlan védő, redszeresen csapata legjobbja. Ráadsul gólokat is vágott, ha jól emlékszem.

Slice 2010.04.26. 12:33:27

@Everred: Gondolom rájöttél arra, hogy én egy Fletcher-Song cserére gondoltam:)
Song a csapatunk egyik legfontosabb játékosává nőtte ki magát, nélküle tulajdonképpen nincs középpályás védekezésünk, meg szinte semmilyen. Ami számomra kicsit meglepő vele kapcsolatban, hogy esze is van ahhoz amit csinál, nem feltétlen favágással oldja meg a feladatát, hanem gyakran a technikai tudását használja( Fletcherrel ellentétben).
Ezzel annyit akartam mondani, hogy szerintem Song is van olyan fontos játékosa a csapatának, mint a skót, és idén már színvonalában is bőven van ott.

Slice 2010.04.26. 12:35:14

@nils_h: Idén nem láttam őt sokat játszani ezért nem is akartam hülyeséget mondani vele kapcsolatban, így teljesen érthető, de azért mégis fura, hogy se Ferdinand se Terry, olyan szokatlan..:D

United82 2010.04.26. 12:36:17

@Slice:
Ok de a Song-Fabregas belső középpálya az év álomcsapatában figyelembe véve a chelsea és united elleni meccseket enyhén vicces lenne:)

United82 2010.04.26. 12:38:48

@Slice:
Rio alig játszott 10meccset idén a PL-ben.(ugyanez a helyzet Vidiccel is többet volt sérült mint amennyit játszott)
Terry meg kicsit gyengébb mint az elmúlt 4-5évben volt.
Vermalen helye atombiztos.
És akkor ott van a Villa akik a United mellett a legkevesebb gólt kapták (őst ha nincs a chelsea elleni 7es akkor talán még mindig a legkevesebb lenne), ott pedig Dunne a vezér a védelembe.

nils_h 2010.04.26. 12:38:52

@Slice: Ferdinand sokat volt sérült, Terry pedig megdugta Bridge nőjét :)
Az Evra, Vermalen, Dunne trió nálam tuti befutó, Ivanovic inkább megkérdőjelezhető, de befér. Bale kár hogy sokat kihagyott, bombaformában nyomja mostanság, bár nem is mindig a védősorban játszik...

Everred 2010.04.26. 12:39:32

@Slice: ja, Fletchernek meg ezek szerint nincs esze, csak fát vág?

Nem kötelező a United meccseit nézni, természetesen, csak hát anélkül véleményt alkotni a játékosokról, az elég fura...

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2010.04.26. 12:39:59

@Slice: Ilyen alapon Mikel is lehetne, mert amit leírtál Songgal kapcsolatban, az kékben ugyanez, csak Mikellel.

Slice 2010.04.26. 12:40:00

@Rooney82: Hát ez tény, de nem egy-két meccset kell itt figyelembe venni, mert ilyen alapon mindenkinek voltak szar meccsei, pl. az MU játékosai sem brillíroztak a Chelsea ellen, csak hogy egy másik rangadót említsek.
Mondjuk még mindig jobban mutat ott Fletcher, mintha Carrick került volna oda valahogyan..:D

Everred 2010.04.26. 12:41:19

@Rooney82: a Chelsea és a Liverpool is kevesebb gólt kapott, mint a Villa.

Slice 2010.04.26. 12:42:21

@Everred: Nem. Fletchernek is van esze hozzá, viszont ő kevesebbszer próbálja meg ésszel megoldani, sokkal többször lép oda szabálytalanul, mint Song.

Slice 2010.04.26. 12:43:43

@Zsoca87: Hát szerintem Fletcher és Song jóval fontosabb játékosai a saját csapatuknak, mint Mikel, főleg hogy alapvetően ő nem is lenne kezdő, de ahogy érzed.

United82 2010.04.26. 12:43:53

@Slice:
"Mondjuk még mindig jobban mutat ott Fletcher, mintha Carrick került volna oda valahogyan..:D "

Hány united meccset láttál idén?
Fletcher a United kpálya legfontosabb láncszeme.
Ő a szív, a lélek, a motor.

Slice 2010.04.26. 12:46:34

@Rooney82: Igen erre próbáltam célozni, és azt sugallni, hogy Carrick idei szezonja nem túl fényes.

United82 2010.04.26. 12:47:22

@Everred:
Igen tudom, de ha nincs a 7es a Chelseatől (persze van) akkor ők is 28nál járnának mint a United. Nyilván az egy olyan meccs volt ahol minden összejött a Chelseanek és semmi nem működött a Villánál. De azt kivéve az egyik legkiegyensúlyozotabb csapat védekezésben.

United82 2010.04.26. 12:47:55

@Slice:
Én inkább úgy fogalmaznék hogy kritikán aluli:)

Everred 2010.04.26. 12:49:58

@Slice: hát akkor csak néhány név, aki több szabálytalanságot követett el idén a Premier League-ben, mint a 28 bajnokin 32-szer szabálytalankodó Fletcher.

Gera Zoltán, Fernando Torres, Niko Kranjcar, Carlos Tévez, DIMITAR BERBATOV, Andrej Arsavin, James Milner, Antonio Valencia, Dirk Kuyt, Ashley Young, Abou Diaby, Didier Drogba...

Oh, és persze a 26 bajnokin 54 szabálytalanságot elkövető ALEX SONG.

Slice 2010.04.26. 12:54:50

@Everred: Valahogy sejtettem, hogy statisztikákkal fogsz jönni, aminek a 90%-a semmire sem jó. Alapból teljesen fölösleges idehozni egy Berbatovot, Tévez-t vagy akárkit, aki nem azon a poszton játszik, mint Fletcher és Song.
Ez a mutató Fletcher szempontjából tök jól mutat, Songgal ellentétben, viszont az rád is érvényes, ha néznél Arsenal meccset, akkor tudnád miről beszélek.

Slice 2010.04.26. 13:00:07

@Everred: Ilyen esetekben pl. azt sem árt figyelembe venni, hogy ki a társad. Song nem egyszer játszott Denilsonnal együtt, aki az esetek nagy részében szart sem csinált, és a kameruninak kellett helyette is melózni, így egyértelmű, hogy több szabálytalanságot fog elkövetni. Fletcher mellett többnyire Scholes és Carrick volt, tudtommal akik jóval többet segítenek be a védekezésben, mint a mi brazil zsonglőrünk.

Everred 2010.04.26. 13:00:46

@Slice: tehát, ha jól értem, ha nézném az Arsenal meccseit, akkor kiderülne, hogy Song kevesebbszer szabálytalankodik, mint Fletcher?

Fura gondolat. Lehet, hogy az is kiderülne, hogy az Arsenal több gólt rúg és kevesebb gólt kap, mint akármelyik másik csapat, és a játékosai mind 8 másodperc alatt futják a száz métert. Csak néznem kéne.

Song kábé másfélszer annyit szabálytalankodott kábé ugyanannyi meccsen, mint Fletcher. Ez egy tény. Ezek után is lehet arról beszélni, hogy Song kevesebbet szabálytalankodik szerinted, csak éppen komolytalan lesz onnantól a társalgás.

Én elhiszem, hogy Song gyakran használja a technikai tudását, de bizony jelentősen többször állítja meg az ellenfelet szabálytalan eszközökkel, mint Fletcher. Hozzáteszem, ebben a többi vkp. inkább hozzá hasonlít: Mascherano 63, Muamba 62, Palacios 58, Barry 56, Cana 52 szabálytalanságot követett el idén.

értelmetlen_nevű 2010.04.26. 13:03:56

Song szerintem eséllyel pályázna a PL legtöbbet-leggyorsabban fejlődő játékosa címre, azért szezon válogatottba követelni elég nagy túlzás.
Két év múlva már klasszis játékos lehet, kíváncsi vagyok, hogy melyik csapatban fog akkor játszani.

Everred 2010.04.26. 13:04:03

@Slice: most mondtad, hogy Carricknek gyenge szezonja volt, amiben teljesen igazad is van, Scholes meg sajnos túl gyakran egyszerűen nem képes annyit futni, amennyit kell. Hányszor panaszkodtunk itt, hogy Fletchernek kell a hátán vinni a középpályás védekezést? (lásd Chelsea-meccs, ahol bele is buktunk Scholes (és Giggs) játszatásába)

Aztán. Az Arsenal szinte az egész szezonban három belső középpályással játszott, a United nagyon sokszor csak kettővel, azaz Fletchre ott is nagyobb feladat hárult.

Slice 2010.04.26. 13:04:57

@Everred: Tehát rosszul érted. Ha néznéd az Arsenal meccseit, akkor kiderülne, hogy miről beszélek, amikor azt mondom, hogy Song többet használja az eszét mint a ti skótotok. Bár itt igazából nem is az ész a jó megfogalmazás, hanem a technika.
Amit előbb is írtam, azért nem mindegy, hogy egy Scholes segít melletted szűrni vagy egy Denilson. A brazil mellett jelentősen több teher hárul rád és többet vagy kénytelen szabálytalankodni is, mert egyedül kurva nehéz megfogni 90 percen keresztül egy csapatot.

Everred 2010.04.26. 13:05:47

@értelmetlen_nevű: ez így van, Bale-el vetélkedhet ezért a címért.

Slice 2010.04.26. 13:07:42

@Everred: Igen Carricknak gyenge szezonja volt/van de ez nem feltétlen a szereléseiben mutatkozik meg, hanem az utána eladott labdáiban. Scholes tény, hogy öreg de focizni azt nem felejtett el.

Az Arsenal pedig tényleg 3 középpályással játszott, viszont abból kb. 1 ember feladata volt a védekezés és ennyi. Ez Song volt, ha nem volt sérült.

Slice 2010.04.26. 13:08:42

@Everred: Mondjuk, ha Essien nem lett volna sérült a szezon nagy részében, azt hiszem most nem beszélnénk a Fletch-Song kettősről.

értelmetlen_nevű 2010.04.26. 13:09:16

@Slice: jaj ne már. A szezon elején Song kritikátlanul gyenge volt, a második félévben már teljesen korrekt a teljesítménye.
Azért ha választanom kéne, még mindig Fletchert hívnám a csapatomba, de azt el kell ismerni, hogy van potenciál Songban.

Everred 2010.04.26. 13:12:15

@Slice: többször indul meg előre, és időnként érdekes cselsorozatokba kezd. Ez mondjuk szerintem az ő posztján leginkább fegyelmezetlenség, de hát kinek a pap, kinek a paplan.

A lényeg az, hogy az ellenfelek megállításánál, a támadások megtörésénél Song gyakrabban nyúl szabálytalan eszközökhöz, mint Fletch. Függetlenül attól, hogy ki a technikásabb. Songot nehéz átjátszani, erős, nagy, és nagyon ügyesen tördeli a játékot apró szabálytalanságokkal, ezek mind elismerésre méltó dolgok egyébként.

Slice 2010.04.26. 13:12:52

@értelmetlen_nevű: Nálam az szezon első fele a 18. fordulóig tart, Song gyenge formája messze nem tartott addig.

Everred 2010.04.26. 13:14:06

@Slice: Essient, Lampardot és Mikelt (vagy Ballackot? lusta vagyok megnézni) a Fletcher-Anderson-Carrick trió leszedte a pályáról a Bridge-en :-)

De egyébként persze, ő a legjobb ezek közül. Bár ő egészségesen sem sokat játszott a gyémánt alján, az ősszel is inkább Mikel posztja volt, úgy rémlik.

Slice 2010.04.26. 13:16:46

@Everred: Song azért remélhetőleg még fog fejlődni, sőt szinte biztos, úgyhogy 1-2 év múlva(ha nem igazol el...) simán ott lehet a helye az év csapatában és klasszissá nőheti ki magát. Nem utolsó sorban kéne egy kp. aki őt is támogatja védekezésben nem egyedül rohangál.

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2010.04.26. 13:18:10

@Everred: Igen, bár Carlo ott is próbálkozott Essiennel, de Essien nem érezte túl jól magát, túlságosan is megkötötte a kezét.

Everred 2010.04.26. 13:20:06

@Slice: fejlődhet még, hogyne. Simán lehet, hogy jövőre vagy azután már helye lesz az év csapatában. De most nincs :-)

Slice 2010.04.26. 13:22:17

@Everred: Bár kétlem, hogy Essiennek lenne mostanában még egy ilyen sérülésekkel teletűzdelt éve, de megbeszéltük:D

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.04.26. 13:27:29

@Rooney82:
Csak szerintem nem futott Milner jobb szezont Fabregasnál?

(most nincs időm visszaolvasni, remélem nem.)

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.04.26. 13:31:00

@értelmetlen_nevű:
Song 1,5 éve kiegyensúlyozottan kiemelkedő teljesítményt nyújt. A szezon elején még valamivel jobb is volt mint most.

értelmetlen_nevű 2010.04.26. 13:33:36

@peter135:
Szerintem ez konkrétan nem igaz. A szezon elején szinte az összes meccset láttam, gyakran kifejezetten borzasztó volt, még a legnagyobb Arsenal fanatikusok is Denilsonnal emlegették egy lapon (szerintem teljesen jogosan). Borzasztó sokat fejlődött azóta.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.04.26. 13:37:39

@értelmetlen_nevű:
Továbbra is tartom, hogy ő ezt a szintet gyakorlatilag egyik meccsről a másikra érte el a 2008/2009-es szezon felénél kb. Azóta én nem emlékszek rossz meccsére (talán a Barca elleni odavágó, de ott középhátvéd volt).
Mondjuk ebben a témában majd lehet, hogy érdemes lenne visszakeresni az akkori PL posztokat :)

Ide nekem azt az Arsenal szurkolót, aki idén Songot Denivel említette egy lapon! :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.04.26. 13:38:23

@értelmetlen_nevű: Szerintem ez konkrétan nem igaz.

Song jó teljesítményt nyújtott a szezon elején is.

Everred 2010.04.26. 13:42:51

@Slice: 06/07-ben is több hetet hagyott ki térdsérülés miatt, aztán jött a 2008-as térdszalag-szakadása, és most is térdsérülés miatt dőlt ki.

Ne legyen igazam - mert kurva nagy játékos -, de tartok tőle, hogy ez nem múlik csak úgy el, nem egy egyszeri balszerencséről van szó... lásd Owen Hargreaves.

Slice 2010.04.26. 13:48:22

@Everred: Ha valakinek a térde szar soha nem lesz olyan, mint a sérülései előtt volt ez biztos, de nem hinném, hogy ezek a sérülések szétvernék Essien karrierjét.
Nagy játékos az biztos, kár lenne érte. Hargreaves is sokkal többre lett volna képes, de neki nagyon keresztbetett ez a folyamatos sérülés.

értelmetlen_nevű 2010.04.26. 13:49:18

@peter135: @imici77:
Hát előfordulhat, hogy nektek van igazatok, és cserben hagyott az memóriám. Akkor lehet hogy a tavalyi teljesítménye ragadt meg ennyire az emlékezetemben, bár elég gáz, ha ennyire nincs időérzékem.

Ettől függetlenül a PL válogatottba még korai, akkor már inkább Cesc.

Viszlat 2010.04.26. 13:51:11

@értelmetlen_nevű: azt adom, hogy talán viszonylag gyorsan fejlődött oda ahol most tart, de hogy a legtöbbet? És ráadásul pont Fletcher mellett említve? Emlékezik még valaki a skótra pár évvel ezelőtt? Tavalyelőtti szezonban már kezdte megmutatni mit is faragott belőle az öreg, aztán tavaly már abszolút alapember volt a legjobbak közé lőve magát (máig tartom azon állításom, hogy a BL döntőt is egész másképp nézett volna ki ha ő is ott lehet).

Fletchert én anno kifejezetten utáltam, tehetetlen-tötyörgős játékosnak tartottam de valami hihetetlen amit csinál a fickó - sokszor az az érzésem, mintha 12-en lennénk.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.04.26. 13:52:14

@értelmetlen_nevű: Song teljesítményétől függetlenül Cesc befér ebbe a válogatottba, ha jól sejtem.

Viszlat 2010.04.26. 13:52:42

@Viszlat: -t, +mostanra, + a pályán. Helyezze el mindenki. :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.04.26. 13:54:47

@Viszlat: amíg Ti Flecsör szemével látjátok a világot, addig mi Songén keresztül. Nem fogjuk meggyőzni a másikat, h de a mi játékosunk fejlődött jobban.

De Song az, nem is kérdéses :)

értelmetlen_nevű 2010.04.26. 13:56:34

@Viszlat:
Én úgy értettem, hogy idén ő fejlődött a legtöbbet, bár állítólag már a múlt szezon végén is tűrhető volt (én nem így emlékeztem).
Fletcherrel kapcsolatban egyetértek, régebben az MU szurker cimborám (szégyen, de ilyen is van) csak "nyomorék" becenévvel illette. Most meg az egyik legfontosabb játékosa Fergusonnak.

Everred 2010.04.26. 13:56:36

@Viszlat: a tavalyi szezonhoz viszonyítva valóban Song a leggyorsabban és legtöbbet fejlődő játékos. Fletcher "csak" hozta a tavalyi szintet.

Viszlat 2010.04.26. 17:41:29

@imici77: ha úgy tűnt volna, hogy kisebbíteni szeretném Song érdemeit, akkor félreérthető voltam. De Fletcher az egyébként, nem is kérdéses. :)

@értelmetlen_nevű: oké, tiszta sor mostmár.

@Everred: igen, "csak" azt hozta, de (és ez teljesen saját elmélet) véleményem szerint azért, mert vissza kellett fogja magát és fegyelmezetten maradni a szigorú értelemben vett feladatkörében. Ha végre épkézláb (aki hasonló terhelést bír és hasonlóan hatékony) társa lesz, akkor szerintem szabadabban csatlakozik majd a támadásokhoz. Néha most is előfordul, hogy ő érkezik először a második hullámmal és ugye ott volt pl a tavalyi Chelsea elleni meccs, amikor két gólt is szerzett (valamelyik kupa volt azt hiszem). Sőt, mostanában elkezdett próbálkozgatni távoli lövésekkel, amiben én egy újabb lépést látok Ferguson mesteri építkezésében Fletchert illetően.

DanielD78 2010.04.26. 19:19:12

NIncs sok esély Torres nélkül, de remélem megmutatjuk a kékeknek hogy az Anfielden ki az úr :)

Slice 2010.04.26. 19:21:06

Amúgy azt lehet tudni, hogy Milner kik előtt szerezte meg a Legjobb Fiatal Játékos díjat? Nem igazán találtam róla pontos infót.

Slice 2010.04.26. 19:37:19

@peter135: Köszi. Rooney nyilván nem kaphatta, mert ő bezsebelte a felnőtteknél ezt a díjat, de a másik 2 játékos is simán kaphatta volna szerintem..

Woland 2010.04.26. 23:37:14

Haha, most lattam az "ev csapatat" : )

A legtobb jelolessel nem lehet vitatkozni, viszont Hart es Dunne egyetlen egy dologert kerult csak be: hogy be lehessen inteni a Man Citeh-nek, hogy nesztek agyatlan penzeszsakok, ennyit ertetek a focihoz.

Hart legalabb az egyik legjobb kapus volt iden - bar eleg sok jelentkezo van rajta kivul is, the usual suspects VdS es Reina, valamint Gomes is.

Dunne csapatba kerulese szerintem csakis annak koszonheto hogy a Citeh-n lehessen rohogni, hogy eladtak semmi penzert es vettek a helyere egy valoban bunszar Lescott-ot. (ha mar muszaj a Villa-bol valasztani, akkor miert nem Cuellar?)

Hart es Dunne eseten erdemes megjegyezni azert, hogy olyan csapatokban jatszanak amelyek gyakran 10 emberrel vedekeznek es magasrol szarnak a tamadasokra vagy a kockaztatasra.

Nyilvan hazabeszelek, de szerintem Gomes es Dawson jobban megerdemeltek volna iden. Sokszor mentettek meg a csapatot a goltol, elszigetelt utolso bastyakent, es igy nagyobb volt rajtuk a felelosseg, mint Hart-on es Dunne-on, akik mellett kabe mindig van egy rahedli vedo a sundiszno-allasban.

feed_the_Goat 2010.04.27. 02:09:20

@Woland: Nem gondolom, hogy Hart-tal "befürdött" volna a City. Legfeljebb, ha most nyáron apróért eladjuk. Az idei szezonban így jól járt Hart is, Given mellett azért sok esélyt nem kapott volna, most pedig arra is van lehetőség, hogy a VB-keretben is benne legyen. Talán bizonyos szempontból jobb választás is lenne, mint mondjuk Green.
A Birmingham pedig szintén jól járt vele, nem véletlenül akarják, hogy jövőre is ott védhessen.

Dunne más tészta, őt én is bánom már, tudva azt, hogy mi lett helyette. Mondjuk sztem inkább Touré jött Dunne helyett, mint Lescott, hisz Lecott nem egy vezértípus, mint Terry vagy Ferdinand, hanem egy Carvalho típus inkább.
Amúgy Lescott sztem annyira tragikus szezont nem futott, Mancini alatt Kompany-val kezdtek nagyon összeérni, és hát a két 1.5 hónapos sérülése sem segítette idén. (Az egyik december közepétől tartott február elejéig, a másik meg most tart éppen már március közepétől...)
Inkább Touré az, aki nem tűnik jó vételnek,
bár talán egyik legjobb meccsét játszotta épp hétvégén a City-ben. Persze Lescott-nak az ára volt komolytalanul magas, ez védhetetlen.

Most meg nagy bevásárlások után kapusért kell kuncsorogni a PL-hez:), mert sajnos Given, Taylor sérültek, Nielsen nem egy életbiztosítás, Hart pedig nem jöhet vissza kölcsönből alapjáraton.
Így Fülöp Marci-ról írnak a lapok (emergency loan), de ha valaki 1 hete azt mondja, hogy az Aston Villa ellen Fülöp védi majd a City kapuját, hát...
:DD

Ez Hart ügyében is dönthet, mert Given meg lehet, hogy hónapig nem térhet vissza, ha megműtik.

(Ja meg az angol sajtó "pálfordulása" is megérne 1 misét, Dunne ügyében, hogy miket kapott anno, és miket most.:D
Ha meg már Villa, akkor Dunne párja Collins is említést érdemel, stílusát tekintve nekem ő jobban bejön középső védőnek, de nyilván Vidic a top ebben több szempontból is.)

Woland 2010.04.27. 02:36:33

@feed_the_Goat:

ja, Hart-tal szerintem sem furdott _meg_ be a Citeh, de ha nyaron esetleg eladjak occsoer' az, ahogy te is mondtad, bolond dolog lesz.

mondjuk ha egyenlo mercevel kezelne a PL a csapatokat akkor eppen most baszott volna ra a Citeh hogy Birmingham-be kuldtek az egyetlen ertelmes kapusukat Given-en kivul. az, hogy megengedtek a Citeh-nek hogy harom meccsel a szezon vege elott igazoljanak egy kapust szerintem botrany. biztos ment vagy szazmilla a PL-elnoki kantin mennyezetenek ujra-aranyozasara. hol itt a fair play? amikor a Spurs keret nagyobb resze etelmergezessel fetrengett a 05/06-os szezon utolso, negyedik helyrol donto meccse elott, akkor bezzeg nem volt ilyen kurva nagy egyutterzes. lofasz.

feed_the_Goat 2010.04.27. 03:34:51

@Woland: Na ez sem egyedülálló, mert pár éve asszem a WHU és a Villa szintén egy magyar kapussal hozta tető alá az ilyen kölcsönvételt, átigazolási szezonon kívül. Konkrétan Király Gabi ugye:), aki 2-szer váltott csapatot pár hónapon belül, még védett is pár meccset a Villa-ban, mert ott lesérült a két kapusuk. A szabályt nem ismerem pontosan, de ha akkor volt rá lehetőség, akkor a City-nél sem szabad leinteni az akciót. (Meg annak sem, aki a jövőben kényszerül majd ilyenre.)

Van vmi a magyar kapusokkal, mert nemrég Gulácsi is hasonló okkal távozott a Pool-tól alacsonyabb osztályú klubhoz.:)

Bár Fülöp igazolása sem fix még, de a Villa meccsig kiderül.
(Megkenésről tehát max. a Birmingham esetében lehetne szó, hogy Hart-ot adják vissza:D, de ez valszeg nem fog megtörténni, bár értelmes emberek módjára meg is tárgyalhatnák:D)

Asidotus 2010.04.27. 08:44:30

Remélem, Marci nem a Villa ellen mutatja be, hogy amúgy ő egy BL-szintű kapus. Bár, ha Adebayorék olyan töketlenek lesznek, mint az Arsenal ellen, akkor akár nyugodtan...

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.04.27. 13:08:46

@feed_the_Goat:
Gulácsi az teljesen más. Bizonyos korosztály alatt alacsonyabb osztályokba bármikor adhatnak kölcsön a csapatok játékosokat.

Szergő 2010.04.27. 14:04:01

@Woland: hát az év kapusa kérdés tényleg érdekes lehet,de szerintem abszolút jogos Hart győzelme.
Van der Saar még mindig a PL legjobb kapusa,de idén sérülése miatt sokat hagyott ki,nincs elég meccse a címhez,Cech pedig magához képest közepes szezont futott,nem érdemelné meg,volt ő már sokkal jobb is.Ugye az Arsenal kapusait viccből se említeném ennél a kategóriánál,Reina lehetne még ott,hiszen a Liverpool ócska szezonja ellenére is a 3. legkevesebb gólt ő kapta.
Marad Given,Gomes és Hart.Hármójuk közül Given kapta a legtöbb gólt,a Pl egyik legdrágább védelme mögött,a másik kettő mutatója szinte azonos.
Inentől kezdve márcsak nézőpont kérdése melyik a nagyobb teljesítmény:nálam egyértelmű h az újonc csapat kapuját védő felé billen a mérleg a kábé 100 millió fontból felépített csapat kapusával szemben.Ráadásul Hart jóval fiatalbb a brazilnál,aki egy jó középszerű kapus,semmi több.

chrisred 2010.04.27. 14:51:54

@feed_the_Goat: Gulácsinál ez a "távozott" elég képletesen hangzik, mert a Liverpool Reserve a Tranmere pályáján játssza a hazai meccseit. Ráadásul a Reserve kapusedzője, Achtenberg tavaly még a Tranmere kapusedzője volt. Lényegében csak a csapattársai cserélődtek ki. :)

Everred 2010.04.27. 15:43:16

@Woland: egyértelműen hatalmas köcsögség, hogy a City besírt és a PL egyből adta a zsebkendőt. Van Nielsen, plusz van egy nagy tehetség 17 éves kapus, van két 19 éves és egy 18 éves. Tessék választani.

A Unitednál is előfordult, hogy Foster vagy Kuszczak kezdett és Amos ült a padon, nem kellett feltétlenül gyorsan kölcsönkérni egy válogatott kapust. Nevetséges.

Woland 2010.04.27. 18:25:50

@feed_the_Goat: @Everred:

nem emlekeszem, hogy pontosan ugyanez volt-e a szitu anno a West Ham/Villa-nal amikor Kiraly Gabi beugrott. reg volt, de ha nekik is volt eleg bevetheto kapusuk mint most a Citeh-nek van akkor az is szemet dolog volt a PL-tol.

amikor nem is olyan reg a Chelsea-nel Cech es Hilario is serult volt, akkor Turnbull vedett, a padon meg egy Rhys Taylor nevu srac ult az akademiarol.

ahogy Everred is emliti tuti hogy van meg kapus a ManCiteh-nel - a _tartalek_ csapatban peldaul (miert van tartalek ha nem hasznaljak amikor raszorulnak?) vagy a fiataloknal.

man city 2010.04.27. 18:46:22

@Woland: @Everred:

news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/a/aston_villa/6179755.stm

akkor is ott volt vmi Olejnik, nyilván tartalékcsapat kapuját sem Ti védtétek akkoriban:D
szabály van rá, a lehetőség adott, nehogy kitaláljátok, hogy a City esetére hozott új szabályt az FA
ha meg szabály szerinti az eljárás, akkor mi a köcsögség?
az, hogy más nem élt vele, az az ő dolguk
de ha Turnbull is sérült lett volna éppen (legyen ő bárki is:D), akkor lehet, hogy a Chelsea is meggondolja a dolgokat...

@feed_the_Goat:
"Ja meg az angol sajtó "pálfordulása" is megérne 1 misét, Dunne ügyében, hogy miket kapott anno, és miket most.:D"

wehehe

erre egy nagyon jót olvastam nemrég:

"from gaffe prone overweight lump who wouldn't get in a top side to top class, no-nonsense defender.":DD
(redscum media 2010)

Woland 2010.04.27. 20:30:31

@man city:

oke, retrospektiven bassza meg a Villa is! : )
ez a veszigazolasosdi csak a feroeri srac es a Citeh tartalek-kapusainak szemszogebol szomoru. bar ha Fulopot csak biztositeknak igazoljak a padra a balnavadasz moge akkor akar meg nem is lenne nagy ugy.

Dunne meg most is ugyanolyan vedo mint a Citeh-ben volt, csak a Villa legtobbszor sundiszno allasban jatszik, igy mindig van aki kisegitse az irt (semmivel nem emelkedik Cuellar vagy Collins fole). a vilagoskekek sokszor magukra hagytak a vedoket hatul es ebbol lettek a legendas gaffe-ok.

Domingo 2010.04.28. 00:13:29

Fülöp Marci kölcsönben a Cityhez került. Szánalmas, hogy ezt engedélyezték.

WoloW 2010.04.28. 02:21:38

hát én ennek örülök, Marci ha igazán jól teljesít tuti viszi majd egy csapat, ahol nem 3. számú kapus lesz, gondolom nem az a célja, hogy a Sunderland kispadján vagy még ott sem tengődjön

ha ennek tényleg meg voltak a "törvényi" lehetőségei, akkor nincs semmi szánalmas ebben, hanem jog adta lehetőség:)
ha nekem csapatom lenne és lesérülne 3 kapusom, én sem akarnám azt, hogy olyan kapus védjen, aki még a PL-ben sosem védett kb.

bár sztem a City-n már ez sem fog segíteni(sőt, hát Given-hez képest ez nem nagy erősödés ugye), nem hiszem, hogy a Villa, Spurs-t zsinórban meg tudják verni, enélkül meg elszáll az esélyük

vmi nagy fordulat még kell hogy legyen:D, ez vagy az lesz, hogy a Villa behúzza, vagy a Pool megcsípi a 4. helyet, amihez "csak" a Chelsea-t kéne megverniük:D

nyilván hétvégén most már sok minden eldől, konkrétan a bajnokság győztese is, másrészt ha a Pool nem nyer, akkor 0% esélyük marad (így sincs sokkal több azért), illetve a City-Villa meccs vesztese is kb. kiszáll a dologból
(ha a Villa kap ki, akkor 1 meccsük van csak, azt behúzzák otthon, de 67 pontjuk lesz a végére akkor, az nem lehet elég)

szferi 2010.04.28. 07:41:10

@WoloW: én is örülök marcinak, így még van esélyünk megelőzni a cityt.
süti beállítások módosítása