Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Két hazai győzelem, egy vendég továbbjutás, egy dínom-dánom

2010.03.10. 07:00 pote

Ha valaki ügyesen bánt a távirányítóval, akkor akár átlagosan kilencpercenként is láthatott gólt a képernyőjén a két keddi BL-nyolcaddöntő második mérkőzésén. A meccsenkénti öt gól kiemelkedően magas, de ettől függetlenül volt hiányérzetünk a látottak miatt. A Porto alig volt pályán, míg Firenzében csak az az öt perc volt különösen izgalmas. Azonban, ami fölöttébb érdekes, hogy mindkét pályán az a csapat lehetett szomorú, amelyiknek jobb a kapusa.Tovább után mindkét meccsről, csak itt, csak most, csak Nektek.

Ha valaki látta hétvégén az Arsenal bajnoki mérkőzését, akkor biztosan helyeslően bólogat, hogy az a csapat, amelyiknek Bendtner mesterhármast képes rúgni, az jobb is, ha nincs ott a Bajnokok Ligája legjobb nyolc csapata között. De nem akarjuk annyira ekézni a dánt, mert tényleg jól játszott, így lépjünk is tovább.

A londoniak nem csináltak semmi különöset, csak nyugodtan játszva, egyszerűen bedarálták a Portót. Szerencsés találattal vezetést szereztek, majd csinálták, amit nagyon tudnak: rövid passzokkal, ütemváltásokkal, finom cselekkel bevitték a labdát a tizenhatoson belülre, és ötpercenként alakítottak ki helyzeteket. Ezekből tucatnyiszor a kaput is eltalálták. (a Liverpoolnál 2010-ben nem tudunk ennyit összeszedni)

Arsavin és Nasri nagyon éltek a két szélen. Mindkettőjük nevéhez fűződik egy parádés cselsorozat. Az orosz esetében a korona egy gólpassz formájában került fel, míg a francia maga fejezte be eredményesen az akciót. Mondjuk, egyik esetnél sem jár dicséret a megbolondított védőtriónak.

Az egyetlen izgalmas periódus a meccsen a második félidő elején volt, amikor többször is helyzetbe kerültek a portugálok, de a hazaiak harmadik találata teljesen elvette a kedvüket a játéktól. Hulk hisztijein kívül már nem is tettek hozzá semmit sem a mérkőzéshez. Nem úgy Eboué, akiről írhatnánk, hogy másodvirágzását éli ezekben a hetkben, de ezesetben fel kell tennünk a teljesen jogos kérdést: mikor volt az első?!

Teljesen megérdemelt hazai siker született. A kétszer kilencven perc alatt egyértelműen az Arsenal volt a jobb. A továbbjutásnak talán Fabianski örül a legjobban. (Arsenal - Porto 5-0)

A másik párharcban is a jobb csapat ment tovább a nyolc közé. 

A forgatókönyv most is az volt, mint Münchenben. A Bayern amikor nagyon kellett, akkor eredményesen támadott, a Fiorentina meg majdnem tökéletesen védekezett.

Prandelli okosan mérte fel, hogy a németek támadásainál a két szélt kell hermetikusan lezárni, ennek következtében szinte mindig három lilamezes nézett farkasszemet Ribéry-vel vagy Robbennel. A tökéletes zárás kétszer nem sikerült. 2-0-nál a francia emelte be középre a labdát a védőtrió gyűrűjéből, ahol van Bommel érkezett üresen, majd Robbent nem tudták megállítani 3-1-nél, és a holland irtózatosan nagy gólt lőtt. Ez a két kisebb megingás elég is volt a továbbjutáshoz.

Főleg azért, mert a végeredmény már a 65. percben kialakult. Ergo, a Fiónak volt félórája, hogy egy győztes találatot bevigyenek, azonban még a labda is alig volt náluk - talán ha pár percig sikerült beszorítaniuk az ellenfelüket. Ez pedig a német rekordbajnok ellen ilyenkor kevés.

A meccs különben, az eredmény ellenére, nem volt élvezetes. A három gólt hozó ötperc kivételével felejthető produkcióval ajándékoztak meg minket a küzdő felek. Rengeteg volt a hiba, mindkét középpálya gyengén muzsikált.

Egy valamit azért ki kell emelnünk. David Alaba majdhogynem tökéletes játéka. A kisszobába, stream mellé száműzött bundás szekciónk szerint egy, azaz egy hibát vétett a tizenhét éves játékos a kilencven perc alatt. Egy újonc balbekktől ez megsüvegelendő teljesítmény. Ha pár kilométerrel keletebbre született volna, akkor már az új magyar csodáról beszélhetnénk, így azonban a sógorék dörzsölhetik a tenyerüket.

A Fiorentinának ezzel elszállt a szezonja, de a mutatott játék alapján ebben semmi meglepő nincs. A Bayern meg kezdi újra régi önmagát idézni. Nincs szemet gyönyörködtető foci, de amikor kell, akkor eredményesen játszanak. (Fiorentina - Bayern 3-2)

168 komment

Címkék: bajnokok ligája bl bayern arsenal fiorentina porto

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr671827446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.03.10. 11:04:05

1. A Porto ismét megmutatta, mi a bajom énnekem a portugál focival.

2. Hulk nem Arsavin.

3. A Fiorentina elképesztően peches (balek?) csapat.

Lojzi_ 2010.03.10. 11:04:51

@giacinto: A helyzet az, hogy a két liga közötti különbség nem abban keresendő, hogy Diego hol érezte könnyebnek a trükközést.
A mérőszám az UEFÁ-nál az eredményesség.

De szerintem nem kell hozzá hosszú idő és a Bundesligában lesz nehezebb trükközni is, és akkor Te is boldog lehetsz, hiszen ott lesz 4 BL hely, ahol nem tűrik a védők a trükköket.

Neil Blender 2010.03.10. 11:07:17

@mocsing: Miert egy 2-1re elvesztett meccs elso 64 perce nem eleg eles?

+ iszonyatosan demoralizalo tud lenni hogy vezetsz, beviszed a 2. golt mar tisztan tovabbjutasra allsz erre lonek egyet. Oke 4 perc mulva megint megvan a tovabbjutas + a vezetes erre a kozepkezdesbol kapsz megegyet.

Nem elvitatni akarom a Bayern erdemeit, vagy a tovabbjutasat, de a Fiorentina szerintem nem erdemelt kiesest, nyiltsisakos tamadofocit vallatak fel (ami gaz egy Bayern ellen sajnos de suvegelendo) egy botranyosan elvesztett elso meccs utan, az utolso lehelletukig kuzdottek (ami kb a 70. percnel volt).

Kiestek, de hogy nem erdemeltek meg az is biztos. Viszont azt is adom hogy a Bayern sem erdemelt kiesest es ugye vkinek pedig kikellett, most ezt adta a gep, de ha forditva van akkor a Bayern fanok sem szolhatnak egy szot sem.

brodi 2010.03.10. 11:10:23

@Szigo: Azért azt szögezzük le, hogy ő nem balbunkó, ha nem dől ki Micho és az abszolút újonc Contento eszébe sem jut Lajcsinak az osztrák (hehe). Szerintem tudatosan erőltette Prandelli ott a támadásokat, ha van egy normális jobbszélsője Fionak, akkor valóban benne ült volna a kakiban Alaba. Viszont ő passzolt a legtöbbet a csapatból, elég magas százalékkal, folyamatosan segítette Riberyt, volt egy két szép szerelése is. Bőven elbírta a csapat a srácot, de többet badarság lett volna várni tőle, sőt, azzal, hogy neki nyugodtan ki lehetett játszani a labdákat, ellentétben mondjuk Pranjiccsal, nagyon sokat segített, mert ténylegesen volt két szél. Olykor nagyon szépen háromszögeztek Schweinsteigerrel és Riberyvel.

(Bommel futotta a legkevesebbet a meccset végigjátszó Bayernesek közül, majd' 2 kilóméterrel kevesebbet, mint Bastian. utána természetesen Ribery jön)

_benito · www.nst.blog.hu 2010.03.10. 11:17:31

@Lojzi_: apukád tengerészgyalogos, és sokkal erősebb, mint az övé?

Tika_ 2010.03.10. 11:21:54

@dzolutan: nem akarom tudni, hogy ezt hol olvastad :röhög:
@Vul-Kahn: "Bosingwa +Alex + 10 millió"
ez csak nekem tűnik ábrándosnak?

A Porto védelme nevetséges volt a 2. és a 4. gólnál. (Nem szoktam ilyet írni, de ennél még én is jobban helyezkedtem volna.) A kapust meg a francia gólja miatt lehet elővenni.

Viszont azon megint csak beidegesedni lehetett, mikor a köcsög, bombasztikus szólamokat imádó médiamunkás úgy kommentált, hogy Robben "zseniális" gólt lőtt. Hát mi a rák volt abban zseniális??? Belebikázott, jól találta el, bement, ennyi.

giacinto 2010.03.10. 11:23:55

birom ezt az utolsó félórás dumát, de az első meccsen a Bayern-nek az egész meccsen nagyon kellett volna a gól mégsem nagyon jött össze, kár hogy Övrebö másképp gondolta.

Szóval ezzel takarózni...

az első meccsen, irdd és mondd a Bayern összvissz 5-6 percig vezetett és ebben bent van a lesgól utáni percek is.

Az első meccs X-es volt, a másodikon meg jobb volt a Fio. Ennyi.

brodi 2010.03.10. 11:24:31

@Neil Blender: az utolsó bekezdés az eddigi legkorrektebb, amit olvastam a párharc kapcsán. Az én vélemény is hasonló.

Tegnap is írtam, hogy már nincsenek elvárásaim az idei szezonnal kapcsolatban, valószínűleg, sokak megelégedésére, a következő körben helyre rakja a fiúkat egy topcsapat. Igaz, nem hiszem, hogy még egyszer ennyire görcsösen, esetenként dekoncentráltan, fog játszani néhány játékos, nem hiszem, hogy benne van a pakliban egy tavalyihoz hasonló szégyenteljes kiesés.

Az megvan, hogy Schweini kisárgázta magát? Na, ott próbálnám ki Alabat.

Neil Blender 2010.03.10. 11:27:31

@Tika_: Ennyi erovel az osszes tavoli bomba nem nagy gol. Tudod ok is belebikaznak a labdaba bemegy es ennyi...

dzolutan 2010.03.10. 11:28:25

Látom sokan nem értették, úgyhogy elmondom: árnyaltan próbáltam leköcsögözni Ballackot. Nem jött be.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.03.10. 11:37:26

@Tika_: @Neil Blender:

Én is utálom, ha a "zseniális"-t összetévesztik a "jól kivitelezett"-tel. A nyelvi fantázia hiányára vall, ami egy médiamunkás esetében azért nem csekély hiányosság.

pote · http://nst.blog.hu/ 2010.03.10. 11:41:49

@Csöncsön:
Messi egy jól kivitelezett labdarúgó

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.03.10. 11:46:12

@pote:

Szerintem csak simán zseniális. :-)

Vul-Kahn 2010.03.10. 11:47:04

@Tika_: lehet, hogy kicsit nagyívű az elképzelés, bár szerintem Ribery ér 40-45 millió eurót, még így is, hogy már csak egy év van hátra a szerződéséből, Alextől viszonylag könnyen megválna a Chelsea, pláne Franckért, 12-14 milla max., míg Bosingwa egész idényben sérült, neki is van a posztjára ember (Ivanovic), és már tavaly nyáron is majdnem elfogadtak egy 18 milliós ajánlatot.
Szóval ha összeadjuk, kijön, bár szerintem ott a bökkenő, hogy egyszerre két védőt nemigen engednének el.
Robben góljánál meg nekem is jobban tetszett van Bommelé, az hihetetlenül okos lövés volt, és nagyon nehéz is volt így leszorítani. A cselek viszont nagyon ott voltak Robbennél...:)

@giacinto: "a másodikon meg jobb volt a Fio." ne már, ezt te se gondolhatod komolyan

@Neil Blender: valóban, az az utolsó bekezdés tényleg nagyon korrekt.

@brodi: "Az megvan, hogy Schweini kisárgázta magát? Na, ott próbálnám ki Alabat."
jaja, bár szerintem még az is túl deffenzív neki egy kicsit. Támadó-középpályás (baloldali) a posztja, aztán persze csinálhatnak még belőle mást, mert nagyon fiatal, de az eredeti akkor is ez. Így kell az ő teljesítményét értékelni. Meg úgy, hogy német harmadosztálynál magasabb szintű meccsen még soha életében nem volt kezdő sehol.
Jahrhunderttalent, azt hiszem ez Alabára a megfelelő kifejezés.

Neil Blender 2010.03.10. 11:47:20

@pote: :D

@Csöncsön: nem vitatom hogy Robben golja nem volt zsenialis, csak Tika ertelmezeset vitatom hogy miert nem volt az.

balu11 2010.03.10. 11:47:39

@pote: én megértem, hogy el vagy keseredve a hétvégi zakó miatt, de azért más módját is választhatnád az öngyilkosságnak...

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.03.10. 11:48:28

Szupi, közel nincs a héten a Barca és mégis messzizünk? :)))

pote · http://nst.blog.hu/ 2010.03.10. 11:54:51

@balu11:
még nem is gratuláltam asszem,
de akkor most megteszem.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.03.10. 11:57:10

@imici77: És ez most hogy is van ez? Ibra betalált volna? Hol? Edzésen? Otthon az asszonyál? Wayne asszonyánál? :)

dzolutan 2010.03.10. 12:01:11

Még egy kis VargaZoli: " A Fiorentinának sajnos a széllel és a nedves pályával is meg kellett küzdenie”.
A Bayern meg másik pályán játszott. :D

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.10. 12:04:31

@csizsikpizsik: csak h tovább beszéljünk a barcselónáról :)

brodi 2010.03.10. 12:16:49

@Vul-Kahn: természetesen egy kicsit más szerepkörben játszatnám, mint Schweinit, kicsit előrébb, Kroos leendő posztján, amivel össze tudná kapcsolni RibRobot. Ezt már gyakorolhatná a Freiburg ellen, ott is eltiltott Schweini, egy vkp. elbírná a támadósort. nyilván függ majd az ellenféltől is, az, hogy ki szerepel majd a német helyén, de ha támadnunk kell, akkor Tymo nem a legjobb megoldás Bumival, mivel a korábban is említett űr a csatárok, csatár mögött továbbra sincs betöltve. Valahogy "közelebb kellene hozni" egymáshoz Robberyéket.

Senderos 2010.03.10. 12:20:06

ne feledjük, hogy az arsenal a gallas-cesc-van persie tengely nélkül nyert. most képzeljük el a cselzit terry-lampard-drogba nélkül. nem hiszem, hogy ilyen örömjáték lett volna számukra a meccs.
vagy a mu-t rooney-ferdinand-ööööö, kifogytam a nagy nevekből:)

Deeo 2010.03.10. 12:24:07

@Senderos: Fletcher, Carrick, Evans háháhá

Everred 2010.03.10. 12:24:08

Aki lát valamit ebben a Hulk nevű illetőben, az mondja meg, hogy mi az. Nagyon szeretném tudni, hogy milyen alapon merül fel a neve átlag kéthetente valami komoly európai klubnál.

Amennyit én láttam belőle a Porto színeiben, az alapján egy átlagos technikai képzettségégű, ámde rendkívül buta és ellenszenves játékos, akinek egyedül a testfelépítése kiemelkedően jó. Na most ilyen csatárból a Championshipben is van bőven...

Everred 2010.03.10. 12:24:45

@Senderos: Gallas és Fabregas játéka sem volt akadály a Vidic és Ferdinand nélküli Manchester Unitednek :-)

bobix 2010.03.10. 12:27:02

Általában jól informált ember vagyok, de most azért csak kérdeznék valamit, amiről még sem tudok sokat :P Már a következő szezontól változik a BL helyek kiosztása a nemzetek idei teljesítménye (gyűjtött pontok) alapján? A másik pedig, hogy hány évente lesz újraosztás?

A német csapatokról annyit, hogy évek óta csak az UEFA Kupában elért eredményeikkel tudnak dicsekedni (vagy még azzal sem). Tény, hogy az olaszok még annyival sem, de azért nem kéne átsiklani azon, hogy a németek mindig szerencsésebb sorsolást kaptak a 16-ban. Tavaly 3 olasz-angol párharc volt: Juve épphogy kiesett Chelsea-vel szemben, Arsenal csak büntetőkkel jutott túl a Roma-n és az Inter-United sem volt annyira sima, mint amilyennek az eredmény mutatta. Azért egy Sportingon mégis könnyebb átgázolni, mint bármelyik angol klubon.
Az azt megelőző szezonban ugye a nagy Bayern sehol sem volt, helyette az ismét egyedüli nyolcaddöntős német Schalke nagy nehézségek árán jutott túl a tegnap látott csodálatos Porto-n...

danesdzsu2 2010.03.10. 12:28:00

@Everred: (csak nem maga Rooney? ;) (a Lenin vicc mintájára))

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.03.10. 12:36:01

@imici77: Türelem, pihenj rá a jövő hétre, akkor rúgdalhatod őket kedvedre.

KeRTi · http://blog.gardenee.net 2010.03.10. 12:38:41

"míg Firenzében csak az az öt perc volt különösen izgalmas" - szőrszálhasogatás, de lehetséges hogy a rosszabbik "az" van kihangsúlyozva?

Deeo 2010.03.10. 13:09:07

@KeRTi: Mi alatt mi PES-eztünk igaz-e? :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.10. 13:10:43

@csizsikpizsik: nem állt szándékomban most, de hagyjuk.

még mindig nem találkoztunk erős csapattal, hihetetlen.

Senderos 2010.03.10. 13:15:21

@danesdzsu2: posztoknak megfelelően akartam egymáshoz rendelni a sztárokat, szóval kapus nem ér:)
igen amúgy, a mu középpályáján nem nagyon futkároznak fabregasok, nasrik, arshavinok, azt be kell vallani...:)

jurgen 2010.03.10. 13:19:26

@bobix: az idei teljesitmeny csak 2 ev mulva lesz beszamolva. Vagyis ha idén a Bundesliga beelözi a Seria A-t, akkor jövöre ugy vagnak neki a bajnoksagnak, hogy ket ev mulva negy indulojuk lesz. nagy esely van ra, hogy mar iden feljöjjön a bundesliga a 3. helyre. csak 1,7 ponttal van lemaradva az olasz mögött. Ha megse sikerülne, akkor ket ev mulva biztos beelöz, mert az utolso 5 ev eredmenyei alapjan allitjak össze a tablazatot, s a 05/06-os szezonban az olaszok 5 ponttal többet gyüjtöttek, mint a nemetek. Ha ez kiesik a szamitasbol, mar a nemetek a harmadikok.

Ezzel mar valszoltam is a 2. kerdesedre: minden szezon utan folyamatosan frissül a tablazat. Mindig az utolso 5 ev eredmenyei alapjan.

giacinto 2010.03.10. 13:19:59

@Vul-Kahn: komolyan gondolom, rúgtak 3 gólt, nem kaptak meg tizit, és nem kaptak meg egy jogos emberelőnyt és igy is nyertek, ergo jobbak voltak, nem csak amolyan tessék-lássék alapon, bírói segédlettel mint az első meccs.

füligjimmy77 2010.03.10. 13:45:00

Niclas "jobb vagyok, mint Ibrahimovics" Brentner lőtt egy mesterhármast. Gratulálunk hozzá, amiket belőtt, azt Coulibaly is bevágta volna. Ettől még pocsék középcsatár, de egyszerűen olyan csapat van mögötte, hogy gólt tudnak rúgatni akárkivel. Ha elküldenék például a Wiganbe, vagy a Hannoverbe, ott kiderülne, mennyire fogalmatlan.

Piiii 2010.03.10. 13:46:39

@Everred: simán jobb mint Pato. persze csak Dunga szerint...az egész világ máshogy látja....

giacinto 2010.03.10. 14:06:05

@jurgen: az idei tavaszon még biztos hogy nem lesz előzés, ez tuti biztos, még akkor sem ha az összes olasz csapat elveszti innentől az összes meccsét.

ami azt jelenti hogy még 2011 őszén sem lesz 4 német BL-csapat. leghamarabb 2012 őszén lehet, de az olaszok javithatnak a jövő évi pontokkal...

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2010.03.10. 14:08:18

@imici77: kiről beszéltek? Bendtnerről? Bendtner... már aszittem, előkerült az öreg Breitner

Senderos 2010.03.10. 14:10:26

@füligjimmy77: barca fan haverom még a meccs előtt mondta, hogy ibrát még bendtnerre is elcserélné, annyira szar idén:)

amúgy meg Bendtner a világ egyik legjobban helyezkedő csatára, csak a befejezést kell megtanulnia.
sok, a focit test közelből nem ismerő ember azt hiszi, hogy az olyan evidens, hogy egy csatár helyzetbe kerül egy meccsen 10szer, pedig nem.
érdekes módon amíg sérült volt van persie és bendtner is, és elől arshavinnal meg eduardoval próbálkoztunk, nem az hogy nem volt helyzetük, de labdába se nagyon értek a meccs alatt.
tengapi meccsen Benndtner nem csak gólokat lőtt, hanem folyamatosan megtartotta a felívelt labdákat a védők szorításában és mezőnyben is voltak ügyes passzai.
labda nélkül is nagyon hasznosan játszik, folyamatosan kimozog szélre, teret nyitva a középpályásainknak, hogy be tudjanak törni.
egyértelműen feljavultunk támadásban mióta visszatért, hasznára van a csapatnak.

ibráról meg ugye pont az ellenkező mondható el, egyszerűen nem tudnak mit kezdeni egy immobilis ékcsatárral, szó szerint hátráltatja a csapatot.

ibra egyéni képességei nyílván nem említhetőek egy lapon bendtnerével, csak amíg az előbbi nem képes hozzáigazodni a barca játékához, addig a másik fegyelmezetten játsza a mobil csatárt elől, aki ha kell, elviszi a védőket az előretörő középpályások elől, vagy lerázza magáról az emberét, hogy tudjanak neki passzolni a társai.

még csak 22 éves, és lehet szidni őt, de jó csatár lesz. ez volt a véleményem a burnley elleni meccs után és most is.

Lezuzius 2010.03.10. 14:13:09

@Senderos: egyetertek, es ezt alatamasztadno:

According to Bettorlogic Player Pro, over the last 50 games the Gunners have a win percentage of 52 per cent without Nicklas Bendtner.

With him in the side, the win-rate rockets up to a whopping 76 per cent.

To put that into perspective, over that same period just 66 per cent of the games Arshavin has played have been victories, 64 per cent for Fabregas and a miserable 52 per cent for Van Persie.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.10. 14:17:19

@Senderos: az Arsenal egy Torres-szel, Villával mondjuk 50 gólt rúgatna szezononként. ez a különbség egy csatár és Bendtner között.

avenger13 2010.03.10. 14:17:47

@giacinto: a bayern meg az előző meccsen nem kapott meg egy jogos emberelőnyt, itt visszafújták őket nem lesről... a fionak meg az egyik gólja les volt. utoljára mondom el egy lesnél nem számít, hogy mennyire az, meg hogy visszapasszolja-e vagy sem, ez mind tök mindegy. ha schweini piros akkor a második fio sárga is piros. teljesen egyértelműen csak emberre ment, ilyet az nflben látni csak. sokkal jobban a bíróra fogjátok az ügyet mint amennyire lehetne.

nem tudom ki írta, hogy aki nem látja be, hogy a fionak nem szabadott az egész meccsen támadni robbery miatt az nem ért hozzá. kérdem én mint hozzá nem értő, hogy akkor hogy a jó fenébe akartak gólt rúgni 3-2nél? félpályáról beemelik a kapuba? az első meccsen még megértettem volna (persze egygólos hátrányban a fio szempontjából) hogy nem rontanak neki a bayernnek, de amikor kiesésre állnak, legalább az utolsó 10 percben támadtam volna minden erővel, mert különben kiesek, ahogy az történt is.

vul-kahn: te valamiért nagyon utálod riberyt. tény nem futott nagyon sokat, de szerintem kifejezetten hasznosan játszott. szidjad mvb-t aki schweinivel egy poszton játszva a legkevesebbet futotta, míg basti a legtöbbet. elküldeni jó nagy baromság lenne, mert kezd egyre jobban menni neki a játék, de neki is kell idő ehhez, mert kb. másfél éve sérült volt, hülye klinsmann miatt.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.10. 14:19:14

@Lezuzius: a fontos meccseken hála istennek nem játszott, ezt vedd bele a statba. nincs agya a játékhoz, csak a fejét fogja állandóan...

jurgen 2010.03.10. 14:32:04

@giacinto: szerintem meg akár lehet is elözés. Ha a két milánói csapat is kiesik a BL-böl, akkor nem marad egy olasz se az egy német ellenében. Ha az Inter továbbjut, akkor 1:1 (a ManU nem hiszem, hogy ezt már kiengedi a kezéböl). Az EL-ben 3:1 az arány a németek javára.

Összesen 11 ponttal kell többet szerezniük, mint az olasz csapatok (a gyözelemért 2 pont jár, mindegy, hogy EL vagy BL, döntetlen egy pont, a negyeddöntötöl kezdödöen minden egyes továbbjutás +1 pont)

Nem lehetetlen feladat, de tény, hogy kell hozzá egy esetleges Juve botlás a Fulham ellen, s legalább két német továbbjutó az EL-ben, plusz egy kedvezö sorsolás a Bayernnek a negyeddöntöre.

Sok ebben a "ha", de az elözés nagyon is benne van a pakliban már idén. Csütörtökön este okosabbak leszünk.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.03.10. 14:35:45

@Senderos: Én már egy fél tábla, lejárt banános csokiért is elcserélném :)

bobix 2010.03.10. 14:41:04

@jurgen: én úgy érzem, hogy az Inter jó lesz egy ikszre a Stamford Bridge-en, a Milannak viszont tényleg csoda kell. Az EL-ben könnyen kipottyanhat mind a 4 (3+1) csapat. Valencia, Kazan, Anderlecht kellemetlen ellenfelek, de mint Juve fan a Fulham-et is annak tartom. Ha nem nyerünk holnap este hazai pályán, akkor könnyen pottyanhatunk. Két gólos győzelem viszont biztos továbbjutás lenne, mert ez a Fulham 1nél nagyobb gólkülönbséggel nem nagyon nyer meccset, még akkor sem, ha egy ócskafos Juventus ellen is kell játszani.
Mondjuk fogalmam sincs, hogy ezt miért nem a holnap utáni bejegyzésben írom le...

vsztk9111 2010.03.10. 14:42:05

@Senderos: Nagy igazságok vannak abban, amit leírsz. Az Inter erre a legjobb példa, ettől függetlenül lehet, hogy simán nyeri a BL-t Ibrával a Barca.

vsztk9111 2010.03.10. 14:43:27

Több bundás is leírta, hogy szeretné a Bordeaux-t újra a Bayernnek, hogy visszavághassanak. Hát én senkinek nem kívánnám a Bordeaux-t, szerintem ők a sötét lovak, 4 között ott lesznek!

danesdzsu2 2010.03.10. 14:49:56

@Senderos: Akkor írd be mellé Fabianskit ;)

avenger13 2010.03.10. 14:57:47

@vsztk9111: nekem speciel tök mindegy kit kapunk. nincsenek jelenleg további elvárásaim. a csapatépítés a bayernnél most kezdődött, elsőre nem fogja a csapat végigverni a világot. minden évben kicsit tovább. a bordeaux azért verhető. amikor mi kikaptunk tőlük, akkor a bayern nagyon mély hullámvölgyben volt. a juve szintén.

vsztk9111 2010.03.10. 14:59:56

@avenger13: Ez igaz. Most meg a Bordeaux nincs csúcsformában. Hogy 4 közé jut, az csak valamilyen megérzés.

vsztk9111 2010.03.10. 15:05:18

Amúgy tegnap este én azon gondolkodtam, hogy írok sms kérdést Vincze Ottónak. Hogy tolvajnyelven árulja már el, hogy a hétvégén mik lesznek az eredmények az NB1-ben. Jól jönne egy kis pénz :)

jurgen 2010.03.10. 15:09:40

@bobix: egyetértek, én inkább a Chelsea-nek drukkolok, de most valóban nincsenek a topon. Viszont az 1:0 nekik elég, s tudjuk, hogy most egy Ancelottti ül a kispadjukon, akinek ez a kedvenc eredménye.

Az EL-ben az én tippem 2 német + 1 olasz továbbjutó (vagyis Juve). Aztán majd holnap meglátjuk...

szeme közé, laposan! 2010.03.10. 15:13:49

És hol volt itt a dínom-dánom?:)

füligjimmy77 2010.03.10. 15:28:22

@Senderos: Téllleeeeg??? Megtartja a felívelt labdát, és ütemben tud a kapu elé érkezni??? Húha. Ritka erények ezek egy középcsatárnál. Már a BLASZ kettő környékén. Egy Arsenal hangyabokányival magasabb szintet képvisel elvileg, de én csak húsz éve követem őket. Szóval Ian Wright után nekem kicsit visszalépésnek tűnik, de ez a győzelmi mutató magáért beszél. Azért finomítani kéne egy kicsit ezt a statisztikát szerintem.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2010.03.10. 15:42:40

Legalább akkor ne baszogassuk már Bendtnert, mikor mesterhármast lő a BL-ben. Köszönöm.

(Egyébként ez utoljára Henrynak sikerült a Roma ellen még a 02/03-as szezonban.)

Lezuzius 2010.03.10. 15:47:49

@füligjimmy77: ahhoz mondjuk vaknak kell lenni, hogy ne lassuk Bendtner korlatait, de az is latszik hogy ad egy plussz opciot ahhoz kepest amikor Arsha volt a csatar. RVP-mar nem is emlekszem :)

rizla 2010.03.10. 15:48:27

@Senderos: "barca fan haverom még a meccs előtt mondta, hogy ibrát még bendtnerre is elcserélné, annyira szar idén:)"

lehet hogy fan, de nem egy nagy szakértő.

"ibráról meg ugye pont az ellenkező mondható el, egyszerűen nem tudnak mit kezdeni egy immobilis ékcsatárral, szó szerint hátráltatja a csapatot."

kurvára megnézném bendtnert, hogy mit csinál egy barcában, ahol minden csapat úgy játszik ellene, hogy 10en a büntetőterületen belül, és ha nem tud két másodperc alatt minimális területen tökéletesen megjátszani egy labdát, akkor halott. az arsenalban nincs annyi gólja meg gólpassza, mint ibrának a barcában, szóval abba kéne hagyni a műszakértést.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.10. 15:59:12

@peter135: rem, most is elment szórakozni és ott állt letolt gatyával a portugál csajok között:)

@Lezuzius: igen, Arsha kiment szélre, ahol tud és kell játszania. Ha egy gurulós zsámolyt teszünk oda, akkor az is leköt 1 védőt, ne legyen ez már Bendtner érdeme. hosszútávon ha ezt a szintet hozza, akkor ok, de most 1 meccs után nem fogom Henry utódjaként kezelni.

balu11 2010.03.10. 16:00:12

@peter135: pontosan ugyanezt gondolom, volt rá elélg lehetőségünk eddig (és talán még lesz is, bárcsak ne így lenne)

egyébként még a futballszakmailag mértékadó The Sun is elnézést kért tőle:
www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/2886180/Mr-Nicklas-Bendtner-An-apology.html

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.10. 16:01:42

@rizla: én is megnézném barca mezben Bendtnert... :) olyan 30millió és vihetitek :)

rizla 2010.03.10. 16:08:51

@imici77: eboué+bendtner=3 misi

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.10. 16:10:14

@rizla: nem láttad mostanában abouét játszani... vagy bendtner a szemedben -10et ér.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.03.10. 16:10:19

Mi az, a srác kiöregedett hogy neten áruljátok? :)

neeskens 2010.03.10. 16:13:28

Egy működő linket kérek szépen a Milan meccsre, légyszíves...

pote · http://nst.blog.hu/ 2010.03.10. 16:13:44

@csizsikpizsik:
nem, csak lőtt egy mesterhármast, és érzik, h innen már csak lefelé van :)

Lezuzius 2010.03.10. 16:13:52

Chelsea could face a points deduction over transfer dealings with an unlicensed agent, according to a report.

Ágyúsfiú 2010.03.10. 16:19:42

@pote: Áhh..most kezdődött el... :)

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.03.10. 16:20:25

@pote: Jaaa...de lefelé szálló csatáraink vannak, köszönjük. Most nálunk működő kellene :)

b.viktorio 2010.03.10. 16:26:47

Na ezt magyarázza meg nekem valaki!

"Nemanja Vidicsnek pedig a sárgáira kell figyelnie, mert ha lapot kap, biztosan nem játszik idén BL-negyeddöntőt." - Indexes cikkből

Nem elősször találkozok ilyen teljesen fogalmatlanságokkal az Index-en...

Senderos 2010.03.10. 16:46:10

@rizla: nyílván nem komolyan gondolta a haverom, csak egy költői túlzás volt a részéről arra utalva, hogy milyen eddig ibrahimovic szezonja.
amúgy meg profi focista, szal nem csak a tévé perspektívájából van rálátása a sportágra

"kurvára megnézném bendtnert, hogy mit csinál egy barcában, ahol minden csapat úgy játszik ellene, hogy 10en a büntetőterületen belül"

ebben igazad van, az arsenal ellen az angol kiscsapatok sosem tömörülnek be, sőt nyílt sisakkal, 3 támadóval és 5 középpályással állnak ki joga bonítózni, bendtner eddig még csak a könyvtárban olvasott védekező felfogású ellenfélről:)
amúgy meg egy szóval se említettem, hogy a barca jobban járna bendtnerrel. annyit mondtam, hogy amíg bendtner beleilleszkedik a csapata játékába, addig ibra nem. vö. eto'o-éra.

" az arsenalban nincs annyi gólja meg gólpassza, mint ibrának a barcában, szóval abba kéne hagyni a műszakértést. "

bendtner idén második számú csatár volt persie mögött majd sérült 3 hónapig, még most tért vissza, szóval ezt biztos sok időbe tartott megszakérteni, hogy ibrahimovicnak több a gólpassza és a gólja:)

Senderos 2010.03.10. 16:52:23

@imici77: "a fontos meccseken hála istennek nem játszott"

jah, ha játszik a rangadókon az katasztrófa lett volna. szerencsére sérült volt, így Wenger nem tudta berakni és így sikeresen lehoztuk 0 pont, 2-10re a cselzi és a mu elleni meccseket. Bendtner nélkül ez nem ment volna:)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.10. 16:55:00

@Senderos: :) elvett volna játéklehetőséget más játékosok elől...

Senderos 2010.03.10. 17:09:26

@imici77: az Arsenal egy Torres-szel, Villával mondjuk 50 gólt rúgatna szezononként. ez a különbség egy csatár és Bendtner között.

azért luxus lenne egy torres cserének, nem?:)
van persie az elsőszámú csatárunk, ne akarjuk összehasonlítgatni bendtner olyannal, akinek más a szerepe. ennyi erővel az n'gog-rvp relációt is elemezhetnénk:)

bendtnernek egy rossz meccse volt, amióta visszatért, a burnley elleni. azon a meccsen amúgy egyedül több helyzete volt, mint arshavinnak december-január-februárban összesen. biztos a többiek javultak fel ennyire:)

vagy neked van valami jobb alternatívád a jelenlegi helyzetben? rakjuk ki a keretből nicklast és megint legyen arshavin elől? úgy jobbak lennénk? neki több esélye lenne sagna beadásainál?

a foci csapatjáték, és én annyit látok, hogy jobbak vagyunk támadásban, mióta visszatért, tehát hasznos a csapat számára.
én taktikailag továbbra is megalapozottnak tartom bendtner játsztatását. az hogy ezen kívül kit milyen szentimentális szálak fűznek hozzá az irreveláns.

halareaal 2010.03.10. 17:25:05

@Senderos: amit Bendtnerről írtál korábban, az szép és jó, sőt még igaz is, már ha a tegnapi meccset vesszük alapul. egyébként az esetek 90%ában meg sem közelíti ezt a szintet a dán, én pl még nem is láttam ilyen jól játszani, pedig nézek Arsenal-meccseket. Arsenal mércével mérve lassú, elég kevéssé hatékony, és nem is túl technikás, bár közelebb járunk sztem az igazsághoz, ha 1xüen csak azt mondjuk béna. Arsenal mércével, persze. az igaz, h vannak nagyon szép megoldásai is néha, pl a Poolnak rúgott gólja a ligakupában, de fényévekkel előrébb lenne, ha ezek nem lennének, viszont a "kötelezőket" legalább 80%ban hozná.
ha cserecsatár szemszögéből nézzük, akkor okés, de van Persie annyit sérült, h nehéz így nézni. ha mondjuk Dzeko az Arsenalba igazolna, pillanatok alatt elfelejtenéd Bendtnert.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.10. 17:26:08

@Senderos: a pudli ellen pl amikor Cesc már inkább lőtt kilátástalan helyzetben ahelyett h passzolt volna? a gól előtt megpróbálta betenni a sűrűbe a lasztit, szerencsére visszapattant hozzá...

amikor befele cselezett és kifelé ment a laszti? komolyan mondom, zavarja a labda. és nem tud passzolni.

de ebben nem győzzük meg egymást, én nem látom benne, hogy volna esze ehhez a játékhoz ilyen szintem. Ahogy PítörMítör is megtalálta a helyét, rem Bendtner is meg fogja. Nem nálunk.

Ami különösen zavar, hogy kibaszott sok lehetőséget kapott és kap, nem kell bizonyítania. Annyi helyzetet hagy ki, hogy összeszámolni nem lehet. Hatékonyság fogalmát nála Wenger másképp kezeli. Még csak 22 éves? És? majd 3 év múlva beérik 500 meccs után?

Szóval, egyelőre Bendtnerben nem látok sokat, nálam ez kevés.

halareaal 2010.03.10. 17:28:04

@Senderos: "én taktikailag továbbra is megalapozottnak tartom bendtner játsztatását."

ez elég evidens, 0 csatárral nehéz játszani, gondolom ezután Wenger sem fogja erőltetni. az lenne aztán a hatalmas kritika, ha ilyne körülmények között sem tudna bekerülni.

danesdzsu2 2010.03.10. 17:34:18

@imici77: "Ami különösen zavar, hogy kibaszott sok lehetőséget kapott és kap, nem kell bizonyítania"

Kit játszattál volna a helyén tegnap?

giacinto 2010.03.10. 17:35:38

@jurgen: +11 pontot nagyon nehezen fog összeszedni a német brigád. A Bayern nem igen kaphat gyenge ellenfelet, sztem egy Sevillával meg Bordóval is megszenvednének. EL-ben csak a Hamburg favorit apárharcában, másik 2 nem nagyon. A Juve sztem kiveri a Fulhamet, legalábbis ha egy 80 %-os formát hoznának, akkor igen.

Ja és a Juve, Inter, Milan trió is gyűjthet pontokat, ami még tovább emeli a német szükségletet.

Senderos 2010.03.10. 17:41:57

@imici77: miért? ő négyet lőtt volna?:)
sok mindenbe bele lehet kötni bendtner kapcsán, a tegnapi meccs a kivétel, amiben nincs fogás.
utólag igazolódott a játékának a jogossága.

szerintem inkább egyszerűen örüljünk hogy sínen vagyunk az utóbbi egy hónapban. szerintem sok scousers szeretne ilyen problémákat, hogy a bl-ben triplázó cserecsatár tényleg arsenal-szinten van-e és hogy van-e esélyünk vele a bajnoki címre:)

horas 2010.03.10. 17:45:12

Német-olasz párharchoz annyit,hogy amíg az olaszok nem veszik komolyabban a második számú kupát akkor számolni kell az előzéssel.Amúgy nem tartok én attól,hogy sokáig lenne az úgy,a Bayern-en kívül a legtöbb német csapatnak eredmény a csoportból való továbbjutás is.A Bayern idén is tavaly is csak a sorsolása miatt volt/van a 8 között.A Sporting-ot hagyjuk is,és eltudjuk képzelni mit csináltak volna idén egy Chelsea Barca vagy Mu ellen...

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.03.10. 17:48:44

@Senderos: a tegnapi meccse jó volt, de vasárnap után miért kezdhetett? Bmit csinál, játszik. ez van. este meg hajrá angolok :) szewasztok :)

rizla 2010.03.10. 17:53:48

@Senderos: "csak egy költői túlzás volt a részéről arra utalva, hogy milyen eddig ibrahimovic szezonja."

azért bendtnerénél csak jobb..

"annyit mondtam, hogy amíg bendtner beleilleszkedik a csapata játékába, addig ibra nem. vö. eto'o-éra."

miért, mert most rúgott három gólt? ezért illik az arsenalba? összehasonlítanád henryval?

tudom, hogy az arsenal ellen is védekező felfogásban állnak ki a csapatok, de azért egy mindig hajtós angol bajnokságban úgy látom, hogy több területe van az arsenalnak támadni, bátrabbak a kiscsapatok, mint a spanyoloknál.

"szóval ezt biztos sok időbe tartott megszakérteni, hogy ibrahimovicnak több a gólpassza és a gólja:) "

jobb az átlaga is. így jó?

avenger13 2010.03.10. 17:55:14

@giacinto: milyen +11 pont? jelenleg 1.8-2 ponttal vannak csak előrébb az olaszok. ugyanakkor a német csapatok minden egyes továbbjutása több pontot ér, mivel kevesebb német csapat indult. 7ből 3 olasz maradt versenyben, és 6ból 5 német. ahhoz, hogy már a 2011ben több legyen a német nagyon rá kell hajtaniuk, ez igaz. de az olaszok a következő két évben egy 5 és egy 2,5 pontos előnyt vesztenek el. a jelen állás szerint jövőre kb. 3-4 ponttal kell az olaszoknak a németek felett diadalmaskodniuk ahhoz, hogy ne vegyék át a németek az első helyet.

vadkutya 2010.03.10. 17:55:54

'napot az Uraknak!

Egy picit nem érek rá / nem figyelek oda, s Nicklas triplát hint. Emésszük... :)

avenger13 2010.03.10. 17:56:46

@giacinto: a 11 pontot már összeszedtem. bocs.

Althedokan 2010.03.10. 18:17:41

ez az alaba gyerek egyébként tényleg jót futott. Szerintem nem árt néha beállítani ilyen fiatal, feltörekvő tehetségeket a csapatba, a Milanból is már rohadtul hiányolom Adiyiah-t... Viszont nem biztos hogy egy játékosnak, ha ennyire fiatal, emberileg jót tesz ha ilyen fiatalon ennyire mély vízbe dobálják. Nagyon könnyen elvesznek az ilyen tehetséges fiúk, mert túl hamar szétkapkodják őket. Arról nem is beszélve, hogy ha 16-17 évesen leigazol egy külföldi csapat, akkor családi élet, barátok, satöbbi terén elég nagy hiányt hagysz magadban, ami még ebben az időszakban fontos lenne.

giacinto 2010.03.10. 18:45:40

@avenger13: ha mondjuk a juve nyer egyet a fulham ellen és továbbmegy, az 3-4-5 pontot jelent a visszavágó eredményétől függően.
ekkor már 14-16 pont kéne a németektől. és akkor még ott van az Inter és a milan is csinálhatna egy X-et vagy győzelmet ma este, ha nem is jut tovább.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2010.03.10. 19:58:38

@imici77: Ne haragudjon már a cséká bá, de Edu árnyéka önmagának és újabban kb ugyanolyan rossz a helyzetkihasználása, mint bendtnernek. A dán viszont pl elég magas ahhoz, hogy ha ő is a pályán van, akkor a kirúgásaink legalább felét meg is tartjuk - nélküle Almunia 90%-ban "passzol" ellenfélhez..... Ezzel már hozzátesz a csapathoz. Ha meg néha gólt is rugatnak vele a társak (amihez helyezkedni kell, érezni a többieket és a védőket!) annál jobb.

Egyáltalán. Azt fel lehet hánytorgatni, hogy Wenger miért nem vett januárban valakit, igen, számos jobb csatár van a világon. De ha már nem vett, akkor jelenleg, az Arsenal keretére szűkítve a keresést, Bendtner centerben játszatása a legjobb megoldás. A tegnapi és a szombati meccstől is függetlenül.

jurgen 2010.03.10. 23:42:33

@giacinto: Nyilván az kell hozzá, hogy az olaszok gyengén szerepeljenek, a németek meg legalább egy elödöntös helyet szerezzenek. A Milan ma nem sokat gyüjtögetett (vagy legalábbis nem pontokat :)

Amúgy meg nem az kérdés, hogy beelöznek-e a németek, hanem, hogy mikor. Már idén, vagy csak jövöre.
süti beállítások módosítása