Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Három dolog az EL 1/32 elé

2010.02.25. 18:30 _benito

Három magyarral, és néhány veszélyes helyzetben levő, korábban a végső győzelemre is esélyesnek tartott csapattal jelentkezik be az Európa Liga, ahol már a legjobb 16 közé jutás a tét. A három magyar közül egy győztes (Gera a Sahtar ellen), egy idegenben döntetlenező (Juhászék Bilbaóban), és egy szűk vesztes (Juják Hamburgban) teljesítményt jegyezhettünk fel. A slágerek közül korai lenne eldőltnek tekintenünk a Juve-Ajaxot, de a Liverpool sem mehet biztosra az utóbbi időben mutatott teljesítményével az Unirea otthonában. Kieshet a német bajnok, és a csoportkört egyedüliként 100 százalékosan letudó osztrákok mellett maga a címvédő is – ők éppen Geráék keze által. Streamre, pay per view UEFA-programra, az igazán bátrak pedig a Story TV-re kapcsolhatnak ma este.

1. Juhászék a botrányos bilbaói ikszel jók lesznek, de Geráknak nehéz dolguk lesz a 2-1 védelmében, a Hamburg pedig az első meccs alapján egyszerűen jobb csapat, mint a PSV.

2. Nézi az ember a párosításokat, és azon gondolkodik, vajon mi a büdös francot keres az EURÓPA Ligában egy Hapoel Tel-Aviv-Rubin Kazany mérkőzés, amikor mindkét csapat messzebb van a kontinenstől, mint… wait for it… Makó Tel-Avivtól.

3.
Streamek: itt egy gyűjtemény, meg itt, ide meg azért érdemes jönni, mert percek alatt fent vannak a gólok, már magában az jó mulatság, ha csak ezt az oldalt frissítgeted.

Itt az összes párosítást, jó szurkolást mindenkinek!

256 komment

Címkék: három dolog beharang európa liga

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr791790153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_alerob 2010.02.25. 23:29:02

@_X_: A Juventus saját magát verte ki a BLből, míg a Roma ha nagyon jó is, képes komolytalan arcot mutatni. A Juventust meg egy lapon sem lehet említeni egy német csapattal sem, akármilyen pocsék ez az év. Ez nemcsak erről az évről szól.

BillyMack 2010.02.25. 23:29:21

Sorry lehet hogy volt már:)

R.D. Kouemaha - Club Brugge

Ez az a Kouemaha????

BillyMack 2010.02.25. 23:33:51

@zsakfos :

Nem a Duisburgban nyomta mostanában???

Úgy rémlik csak a Sidibe szerződött belga földre...

giacinto 2010.02.25. 23:36:19

@_alerob: igazából még nem biztos, de ha május végén jobban állnak a 2005-2010-es összevetésben, akkor a következő bajnokságot már úgy irják ki a Serie A-ban hogy 3 BL-hely van.... tehát 2011 őszén indulna 3 csapat. ha ezt a szezont még sikerül kibekkelni, akkor 1 évet cúszhat a dolog.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2010.02.25. 23:38:03

Akkor ez már megvan, megyek megkönyörülni a kutyán és futunk egy órát ennek örömére a parton :)))

_X_ 2010.02.25. 23:38:11

@_alerob: nem lehet mindig a múltból táplálkozni... a mostani Juve nem egy nagy szám...

Lojzi_ 2010.02.25. 23:41:18

@_alerob: Nem tudom.
Ha jól emlékszem tavaly nem volt olasz a nyolc között a BL-ben és az UEFÁ-ban sem.

Egyébként az UEFA/EL ugyannannyit ér, mint a BL, ez szerintem nem egészen jogos, de ha trendvonalakat nézünk, akkor egy-két éven belül az olaszoknak hátrafelé kell tekintgetni, nem a németek után nézni bánatos szemekkel.

Erről már több poszt is értekezett, de röviden annyi a szitu, hogy a Bundesliga klubjai relative jó anyagi helyzetben vannak, kevés adóssággal, a stadionok kiválóak és zsúfolásig telnek minden héten, a franchise üzlet virágzik és az utánpótlásnevelésbe fektetett munka is egyre több klubnál látszik beérni.

Az olaszoknál ezzel szemben mintha lennének ilyen-olyan kezeletlen problémák.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.25. 23:43:37

Hihetetlenül szimpatikus csapat a Valencia. Csak a hosszabbítást láttam a meccsből, de azt végighajtották, minden idegszálukkal erőltetve a támadófocit. Le a kalappal!

És akkor így már nem is olyan csúnya az a spanyol szereplés. Két csapat továbbjutott, és egyik sem kizárható a végső elszámolásnál sem az esélyesek közül.

giacinto 2010.02.25. 23:55:34

Hamburg-Anderlecht
Rubin-Wolfsburg
Atletico-Sporting
Marseille-Benfica
Pana-Liege
Liverpool-Lille
Juve-Fulham
Valencia-Werder

mindenhol az elsőnek irt csapat továbbjutását várom.

rizla 2010.02.25. 23:55:56

benőhetne már dzsudzsák feje.

Lojzi_ 2010.02.25. 23:56:54

@Lojzi_: Az olaszok mellett az szólhat esetleg, hogy ott van néhány olan csapat, amelyik Európai szinten is ütőképes tud lenni, és hazai pályán sem vérzik el minden második évben.

A Bundesliga sokkal hullámzóbb. A Wolfsburg és a Stuttgart jó példa erre. A bajnoki címeik (2009, 2007) ellenére sem tudnak otthon kivívni évről-évre nemzetközi szereplést. A következő szezon után jöhet a Schalke, a Leverkusen és a Dortmund helyettük. Aztán megint valaki más (a Leverkusen egyik húzóembere Toni Kroos pl. kölcsiben van náluk és visszatér ősszel a Bayernhez, a Leverkusen meg vagy tudja pótolni, vagy nem. Ez akkor is igaz, ha teszemazt idén megnyernék a bajnokságot.).
És a Hertháról még nem is szóltam, aki tavaly a bajnoki címért küzdött, most meg csonk nélkül fog kizúgni.

Egyedül a Bayern és valamelyest a Hamburg-Werder páros, akik ott tudnak lenni minden évben.

Ha egy kicsit beszűkülne az élmezőny egy 4-5 évre, akkor azokhoz a klubokhoz folyna annyi pénz, hogy nemzetközi szinten is komolyan vehetőek legyenek és otthon se jelentsen gondot felnőni a bajorok mellé.

Ezt az olaszok mondjuk ki tudnák használni, de abba tényleg nem fér bele a Roma és a Juve teszetoszáskodása.

calcio_di_rigore 2010.02.26. 00:05:49

@Mr.AT: Már kisorsolták.

Na ha már így továbbjutott a csapat akkor illene elkezdeni rotálni is, mert elég kemény napok jönnek a bajnokságban, és a jövő évi BL még mindig fontosabb mint az idei EL. Már önmagában az komolytalan, h egyáltalán itt vagyunk, nemtudom meddig erőltetjük. Persze azért drukkolok, ha már átnevezték akkor nyerjük meg ezt is.:)

giacinto 2010.02.26. 00:10:44

@Lojzi_: "Egyébként az UEFA/EL ugyannannyit ér, mint a BL, ez szerintem nem egészen jogos"

persze hogy nem, a németek sosem voltak komoly tényezők BL-ben, mégis ott kapnak plusz helyet. az UEFÁban tényleg jól menetelnek de ez akkoris nonszensz dolog.

"de ha trendvonalakat nézünk, akkor egy-két éven belül az olaszoknak hátrafelé kell tekintgetni, nem a németek után nézni bánatos szemekkel."

én nem igy látom. lehet hogy 1 év alatt visszafordulna a dolog, mert a 4. német semmit nem érne el BL_ben, még a 2-3-knak is nehezére esik vmit felmutatni.

a 4. olasz meg többet érne el EL-ben mint BL-ben. Sztem.

_X_ 2010.02.26. 00:16:40

@Lojzi_: jah Leverkusent énis épp ezért nem látnám szívesen BLben...
Ha 4 hely lenne BLre, akkor sztem a kövi csapatok lennének jók oda: Bayern+HSV+Schalke+Werder

Vul-Kahn 2010.02.26. 07:20:36

NUR DER DFB!!!!!!!!!!!!!!!!! JJJíííííííííííííííííhhhhááááááááá!!!!!!!!:D:D:D:D

PSV-HSV meccs mekkora volt, te jó ég! Simán ez volt az előrehozott döntő, én már mondtam decemberben is. Dzsudzsák egy idióta, ezt eddig is tudtuk, de ekkora hülyeséget csinálni...
Labbadia is majdnem elbaszta. Miért Demel játszott Boateng helyett? Jeromenak nemhogy a Hamburgban, de a német válogatottban is kezdőnek kéne lennie, egy kibaszott tanár az a gyerek (még ha nem is néz ki úgy:). Meg Eliat csatárban játszatja 4-4-2ben... Hát bazmeg, kb mintha Riberyt felnyomnánk Gomez mellé, ahelyett, hogy hagynánk a szélen kavargatni... Nonszensz. Nem baj, a lényeg, hogy megvan, a Roma meg elszállt, icerink on the cake.
A 9es meccseket már nem tudtam annyira követni, de a két 4-1es győzelem egészen parádés. A Brémáról meg voltam győződve, hogy kiesik, és a Wollét is nagyon féltettem, erre mind2 kisujjból kirázta a továbbjutást.
Akiket sajnálok, az a Salzburg, a Pana ellen akár a 8ba is bejuthattak volna, de nem baj, az 5 topliga mögött így is messze az osztrákok teljesítettek a legjobban idén az Uefa-Wertung szerint, nagy respekt nekik. (És szerintem ez már nem is változik, max ha a két állva maradt belga csapat parádézik a továbbiakban.)
Nem örülök ezenkívül annak, hogy a Juve megúszta a Donyecket, a Fulham ellen szerintem még mindig elegek lesznek, aztán a 8 között már remélhetőleg kapnak vmi komolyabb ellenfelet.
De ennyi, összességében nagyon jó volt ez a forduló, óriási meccsekkel, és jó német szerepléssel. A sorsolás a Hamburgnak viszonylag jó, a Brémának és a Wolfsburgnak nem igazán, de ha csak kettő jut közülük tovább, én már azzal is megelégszem.
AUF GEHT'S BBBBBBBUUUUULLLLLLLIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!

_benito · www.nst.blog.hu 2010.02.26. 07:27:04

@Vul-Kahn: "icerink on the cake."

hokipálya a tortán?? én még ilyet...
maradj a németnél, mein freund :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2010.02.26. 07:34:59

nemrég volt kint egy barcselónás poszt, az eltűnt?

Vul-Kahn 2010.02.26. 07:44:11

@_benito: lol, deégő :DDD
késő van már, mennem kéne aludni :)
(Legalább egy életre megjegyeztem a helyes verziót.)))

_X_ 2010.02.26. 07:51:20

@Vul-Kahn: még a portugálok is ott vannak 3an, szal ők se teljesítenek rosszul. Hollandoknak volt tegnap "fekete" napjuk 3 csapat 3 kiesés...

tjunior 2010.02.26. 09:23:04

Az 1.félidőben tetszett a Juve játéka, taktikus,okos játék helyzetekkel. a 2.félidőre meg az Ajaxnak elment a kedve az egésztől, daráltak minden hit nélkül, a Juve meg végigsétálta a félidőt, baromi unalmas volt.

giacinto 2010.02.26. 09:33:50

@Vul-Kahn: Ez a Boateng gyerek tényleg kurva jó? irjál róla pár szót, milyen a stilusa, mik az erősségei, gyengéi, mert nem egyszer szóba került már nálunk és állítólag van egy 12 millás kivásárlási záradék a szerződésében. én meg ugye nem nézek BuLi-t :)

sporttárs 2010.02.26. 10:01:04

@Csöncsön: Kozmetikázhatod, ha akarod, a Valencia tényleg "meggyőzően" vert ki egy belga (belga...) csapatot, otthon, ez ám az óriási.

Nagyon beégtek a spanyolok, ez az igazság. Vicc, hogy eg Fulham simábban megy tovább a címvédő ellen...
Viszont ezért jó az Európa-liga, legalább kiderül a valóság a topligák egy-két kirakatcsapat mögötti valós erejéről. És egész jó meccsek voltak.

sporttárs 2010.02.26. 10:03:09

@_alerob: A Juvét egy lapon sem lehet említeni egy német csapattal sem???
Mehehe. Hát, a Bayernnel tényleg nem lehetett, azt láttuk.

Ja, vissza lehe menni harminc évet is, ha meg ötvenet-hatvanat, akkor a Honvéd a világ legjobb csapata, szólok.

Boodler 2010.02.26. 10:16:43

@Csöncsön:
"És akkor így már nem is olyan csúnya az a spanyol szereplés."

Sporttárs már leírta a lényeget. @sporttárs:

Egy egészen kicsit részletesebben:
Az A. Madrid a 90. percben lőtt góllal jutott tovább a Galatasaray ellen.
A Valencia hosszabbításban jutott tovább a Brugge ellen.
Vilarreal 4-1-re kapott ki.
A. Bilbao 4-0-ra. Az Anderlecht ellen.

Ne értsd félre, nem kötekedésből írom le ezt, nem lehet, hogy itt van egy komolyabb félreértés közted és (mondjuk) pancho között, hogy míg te "nem is olyan csúnya spanyol szereplést" írsz, addig más, főleg a 4 kapott gólos teljesítményekre a "kalap xar"-t mondja?
(Ebből a szempontból egyébként lényegtelen Higuain besorolása, még mielőtt nagyon elkalandoznál.) :)

tjunior 2010.02.26. 10:20:46

@sporttárs: uncsi ez az arcoskodás, kikapott a Juve otthon a Bayerntől elég csúnyán, und?
Azért gondolom se a Wolsfburg se a Werder sem fogja csapkodná a földhöz örömében a seggét ha esetleg összefutnának az ELben.

mocsing · http://nst.blog.hu 2010.02.26. 10:23:51

@tjunior: esetleg inkább az az arcoskodás, hogy a "Juventust meg egy lapon sem lehet említeni egy német csapattal sem"

hm?

Mr.AT 2010.02.26. 10:50:08

A "Juventust meg egy lapon sem lehet említeni egy német csapattal sem" vitához annyit tennék hozzá, kivételesen a másik oldal mellett felszólalva, hogy bár a keret névleges erősségét tekintve a Bayernen kívül nincs jelenleg német csapat, aki egy szinten lenne említhető velünk, mi klasszikusan qrva yok vagyunk abban, hogy nagyot szívjunk egy német (kis-, közép-)csapat ellen.

Azaz a papíron vett játékerőt pont ellenük nagyon ritkán tudjuk eredménnyé transzformálni.

Még a calciopoli előtti időkben is rendszeresen nagyokat izzadtunk (és néha égtünk) Hamburgok meg Werderek ellen is, pedig a minőségi fölény ott is megvolt.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2010.02.26. 11:07:27

Az első meccs után valami olyasmit mondott Caparros, hogy egy kicsit felpörgetik a visszavágóra, aztán kimentek a pályára, felpisáltak a levegőbe és aláálltak.
Sajnálom a Bilbaót. Ki kellett volna esnie a Young Boys ellen és akkor nem alázta volna meg őket a Werder és az Anderlecht, na meg a pisálós szurkoló.

A Villarreal a maximumot hozta ki a párharcból, lőttek három gólt és örülhetnek, hogy nem főtt le nekik már az első meccs után.

A Valencia dícséretes módon tartotta Kouemahát és társait, így csak az volt a kérdés, hogy mikor lövik be továbbjutást érő másodikat. Jó sokáig tartott.A Werdert láttam a Bilbao ellen és egyértelműen a németeket tartom esélyesebbnek. Egyszerűen nincs taktikája a Valenciának. Emery kiküldi a csávókat ugyanúgy minden meccsre, aztán majd lesz valami belőle. Ezt nagyon kevésnek érzem.

Az Atlético idegenben behúzta egy olyan meccsen, amelyiken Rocchi pajtás az összes szelet kifogta a bíráskodást érintő olasz reklamálások vitorlájából. A Sporting nagyon érdekes ellenfél, ha csak felét hozzák a portugálok annak,a mit a Porto hozott a az Atlético ellen, akkor ott sem lehet sok kérdés.

Manolo Jimenez legalább felismerte (vagy inkább a játékosai jöttek rá meccs közben), hogy a Sevillának nincs esélye, ha leállnak focizni a Moszkvával. Az eredmény jó, a hátukat feltörő kapufa nyomai meg majd begyógyulnak.

Egy dolognak lehet örülni, hogy eredmény szempontjából erőn felül teljesítettek a spanyol csapatok.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.26. 11:59:30

@sporttárs:

Hát ha a spanyolok beégtek, mit szóljon a többi ország? Vö.: www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method4/ccoef2010.html
:-))

Ennyit a szakmaiságról és objektivitásról.

A Villarrealt újabban a Xerez is veri a bajnokságban, forma alapján nem volt meglepetés, hogy üti őket a német bajnok. A Bilbao meg így is erőn felül teljesített idén, ez meggyőződésem.

Két igen szívós, veszélyes, masszív csapatot ejtett ki a Valencia és az Atlético, hősies küzdelemben.

Egyedül a németek visznek több csapatot a 16 közé, mint a spanyolok. Ezt ugye @Boodler: -nek is. Ez - ismerve a német bajnokság szerkezetét, ahol minden csapat kb. tökegyforma - nem nagy meglepetés. Évek óta így van.

Akik nagyon leégtek, azok az angolok és az olaszok.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.26. 12:13:29

@Vul-Kahn:

Azért arról az előrehozott döntőről más a véleményem. A holland csapatok nagyon súlytalanok lettek. Minden jel arra utal, bármily furcsa is ezt kimondani (az egyes csapatok szereplése, illetve a holland-belga egymás elleni eredmények), hogy a belga bajnokság jelenleg előzi a hollandot.

Boodler 2010.02.26. 12:15:31

@Csöncsön:
"A Bilbao meg így is erőn felül teljesített idén, ez meggyőződésem."

Úgy érted, hogy ha nem erőn felül teljesítenek akkor akár 5 vagy 6-0 ra is kikaptak volna az Anderlecht-től?
:)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.26. 12:23:06

@Boodler:

Nem, úgy, hogy egy olyan csapattól, amely egyáltalán nem alkalmaz légiósokat, ráadásul hazájában is rendkívül szűk bázisból meríthet, már az is bravúr, hogy egy Young Boyson vagy egy Austria Wienen átverekszi magát. Én úgy tekintettem már a nyáron is a Bilbao nemzetközi szereplése elé, hogy minden egyes kör, amit mennek, bravúr. Ehhez képest, hogy megérték 2010-et, az nem rossz.

Az Aston Villa például nem érte meg.

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2010.02.26. 12:27:51

@Csöncsön: Azért azon a linken az osztrák szereplés odavág!!! Figyelemre méltó!

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2010.02.26. 12:28:25

A Bilbaonak oda kell érni az 5.-6. helyre, meg megtartani Llorrente-t és Muniain-t, és akkor minden fasza. Mondjuk ez nem magyarázza a 4-0-t, ráadásul Juhász is...

halareaal 2010.02.26. 12:31:59

pont azt akartam linkelni, amit Csüncsön. egyszerűen az az álláspont, amelyik szerint a spanyolok hatalmasat égetk ebben a fordulóban, vagy méginkább az, amelyik szerint súlytalanok, nevetséges, és persze mint a tények igazolják, védhetetlen is. még akkor is, ha ezt az UEFA-koefficiens dolgot nem tartom vmi jónak, 3 csapat áll a BLben, mindhárom esélyesebb a továbbjutásra ellenfelénél, és 2 csapat az ELben. csak az angolok tudnak felmutatni hasonló állást. azt nem hiszem, h jobban állnának, mert amennyire gondban van a Madrid a visszavágó előtt, annyi baja a Chelseanek is van. persze, az angol bajnokság ettől még jobb mint a spanyol, az angoloknak a sorsolásuk is jóval nehezebb, de nem is erről megy a vita, hanem hogy a világ második legerősebb bajnokságát szarozzuk ezerrel.

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.02.26. 12:35:52

@Csöncsön: egyértelmű, hogy tőletek is csak az első négyet érdemes komolyan venni, azok meg, ha itt-ott billegve is, de (még :) állnak, plusz az atléti, ami egy tegnapi sajtóhír szerint lecserélte a klubcímert egy malacra.
ez nem leszereplés, hanem realitás.

a németek pedig még soha nem szereztek ennyi pontot (igaz, 2000 előtt ennyi pontot akkor sem lehetett volna szerezni, ha minden kupát egy nemzet nyer meg) mint most.

ha itt nézzük:
www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method4/crank2010.html
akkor látszik, hogy évek óta simán jobbak vagyunk a nagyképű olaszoknál, és alig maradunk el a spanyolok szereplésétől.

TickTickTickBoom 2010.02.26. 12:37:51

a német-olasz koefficiens párharcban ismét a németek nyertek, a végső győzelemre is esélyes Roma kiesett, ők már nem gyűjtenek több pontot az olaszoknak

sőt csak a Juve gyűjthet pontokat már csak EL-ben, szemben a Hamburg, Wolfsburg, Werder trióval szemben

BL-ben az Inter/Bayern jut tovább csak maximum, bár ott is a Stuttgart több pontot szerezhet, mint a Milan +Fiorentina együtt

folyamatosan nő az esély, hogy jövőre már 4 BL helyért küzdhetnek a németek

akik pedig arra számítanak, hogy majd 1 év alatt az olaszok visszaszerzik, azoknak érdemes megnézni az állást, hisz 5 évet mérnek ugye egyben, és a jövő évi számításnál a 2005/2006-os év már nem fog beleszámítani, lényegesen jobb volt az olaszok számára a németekkel szemben
tehát nagy hendikeppel fognak indulni a németek, vagyis lényegesen jobb kupaszereplés kell tőlük
nagyjából azonossal abszolút a németeké a történet, kicsivel jobb olasszal szintén

(azért is kellemetlen ez az olaszoknak, mert az ominózus 05/06-os évben az angoloknak 14.4-es, spanyoloknak 15.6-os, az olaszoknak pedig 15.3-as mutató hozott, vagyis kiemelkedően jót)

Fiorentina és Roma konkrétan saját BL helyezésükért harcolhattak/harcolhatnak idén

Boodler 2010.02.26. 12:39:41

@Csöncsön:
"Az Aston Villa például nem érte meg."

Talán mert nem is akarták megérni, okulva a tavalyiból?

halareaal 2010.02.26. 12:40:06

@Radio Free Aberrania: "egyértelmű, hogy tőletek is csak az első négyet érdemes komolyan venni"

mert a legerősebb bajnokság top4 mögötti csapatai talán brillíroznak? a németek télleg jók az EL-ben, bár erre én is írhatnám h onnan meg csak az elsőt (Bayern) lehet komolyan venni.

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2010.02.26. 12:40:36

Heinrich azt hiszem írt régebben egy postot - de lehet nem ő volt - a bundás törvényszerű felemelkedéséről, és lőn... Már nem is szarok a meccsek, és igenis komolyan kell venni a csapatokat. Ráadásul az sem igaz, hogy szarabb focit játszanának, mert egy Werder, egy Leverkusen, de még - és most nagyon nehezemre esik leírni - a Bayern is kifejezetten szórakoztató játékot tol top formában.

Az osztrákok előretörése igen szép, a spanyolok szereplése meg annak tükrében mondható rossznak, hogy 2000-es évek elején 4-ből 3 lazán spanyol volt BL-ben, és az UEFA-t felszántották az Alaves, Espanyol szintű kispályások oktatva holmi Levrkuseneket:) Azok az idők tényleg elmúltak...

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.02.26. 12:41:39

@Radio Free Aberrania: ja, amúgy köszönjük a nagyképűséget, mi is, meg a görögök is :)
egy buli csapatnak nagyon jól jön az a pármillió ojró, amit egy korrekt EL szerepléssel össze lehet játszani. gondolom a roma nem akart szarozni az apróval, egy juvénak meg derogál egy EL-győzelem, mi?

ha pár évig meg wolfsburgok, stuttgartok, hasonlók részesülnek a zsíros CL-pénzekből, nekem azzal sincs bajom. legalább kapnak esélyt ők is. (és a bordó meg a münchen utáni, de az izraeliek előtti harmadik helyet megcsípik ők is, nyugi.)

szferi 2010.02.26. 12:42:43

@Csöncsön: az aston villa egy külön eset, nem azért estek ki már az elején, mert ennyire gyengék lennének. nekik csak a PL számít, magasról leszarják az európai szereplést, egyébként szégyenteljesnek tartom amit művelnek - az idén még a tavalyi produkciójukat is bőven alulmúlták. remélem, hogy jövőre nem indulhatnak sehol - még a ligakupa döntőben is kénytelen leszek a MUnak szurkolni...

sporttárs 2010.02.26. 12:43:45

@Csöncsön: Ja, és hogy fociztak?
Pont te jössz az erdményekkel, mehe, téged szoktak legkevésbé zavarni.

Szarok voltak, ez nem eredmény kérdése. De szarok otthon is, meglepetés semmi.

(Többi ország? Én nem azokról beszélek, kit érdekel ez ügyben?. Amúgy nyilván szerinted a Villareal sokkal élvezetesebb focit játszik, mint a Fulham, ilyenkor nem szoktak zavarni az eredmények. :))) )

halareaal 2010.02.26. 12:44:33

@Boodler: ja, hát persze, mint a spanyolok. az Everton pl ahogy néztem, igen erős kezdőt állított ki Lisszabonban, mégis elpicsázták őket.

sporttárs 2010.02.26. 12:45:05

@tjunior: Bezzeg a Juve hogy örülne nekik, ugyebár.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.26. 12:45:37

@Radio Free Aberrania:

A német bajnokságra évek, lassan évtizedek óta jellemző, hogy a Bayernen kívül mindegyik csapat kb. ugyanazt a szintet és játékot hozza, ami egyébként nem egy alacsony vagy rossz szint, és arra tökéletesen alkalmas, hogy egy gödörben levő spanyol csapatot megverjenek vele. Ahogy megboldogult (?) crouchy fogalmazott: a Bundesligában minden csapat olyan középszar.

Akik brutál jók idén, azok a franciák.

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.02.26. 12:45:53

@halareaal: így van. a spanyol-angol-olasz bajnokság négycsapatos, a német pedig 1+X, ahol az X száma és az azt alkotó csapatok is folyamatosan változnak. így aztán egyik évben csak a bayern, a következőben meg akár négy másik is versenyképes nemzetközileg. lutri.
nálunk a bayernen kívül szinte senki más nem tud letenni három egymás utáni jó évet az asztalra.

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.02.26. 12:47:34

@szferi: ha leszarja, minek indul? nem faxolja el a nevezést, oszt jónapot.

szferi 2010.02.26. 12:48:22

@halareaal: erős kifejezés ez az elpicsázás, a végén 2-0nál a hoszabbítást jelentő gólért mentek, az elenfélnek jött össze, van ilyen. az a párharc nem dőlt el egy félidő alatt.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.26. 12:48:22

@halareaal: "az Everton pl ahogy néztem, igen erős kezdőt állított ki Lisszabonban, mégis elpicsázták őket."

És a meccs képe alapján lehetett volna az 5-6 is a Sporting javára. Ehhez mit szólsz, @sporttárs: ?

halareaal 2010.02.26. 12:48:49

@sporttárs: aha, szóval te vígan szarozod a spanyol bajnokságot úgy en bloc, a többi országtól függetlenül (de azért gondolom belátva h 2. helyen ott van). tehát, szted mindenki szar. ehhez gratulálok, persze ez is egy vélemény, csak nincs sok értelme ilyennel vitatkozni.

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.02.26. 12:49:33

@Csöncsön: pláne a guingamp :)

egyébként igen, a korábbi "lyon only" egész elfogadható társasággá bővült.

Boodler 2010.02.26. 12:50:41

@halareaal:
"ja, hát persze, mint a spanyolok. az Everton pl ahogy néztem, igen erős kezdőt állított ki Lisszabonban, mégis elpicsázták őket. "

És az Everton úgy jön az Aston Villához, hogy...?

halareaal 2010.02.26. 12:51:48

@szferi: lehet, nem láttam a meccset, csak összefoglalóban olvastam, aszerint a Sporting jobb volt egyértelműen. de akkor pontosítok, elpicsázni a Benfica picsázta el őket egy körrel korábban. igaz, idén a Benfica a legerősebb portugál csapat, simán jobbak a Sportingnál.

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.02.26. 12:51:49

@szferi: nem indulni? persze. azt nem tudom, hogy ezért s#ggb#kßrják-e a szövetséget, de nem hinném, hogy kötelező a részvétel. de a villán kívül mindenkinek jól jön egy kis pluszpénz.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.26. 12:53:18

@halareaal:

19-3 volt a kapuralövési arány a portugáloknak. Konkrétan lefocizták az Evertont.

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.02.26. 12:54:11

@szferi: nem hinném, hogy kötelezhető a villa a részvételre :)
legfeljebb a szövetség szív majd miattuk.

viszont ez így nem fair hozzáállás.

halareaal 2010.02.26. 12:56:56

@Boodler: igazad van, sehogy, szferi is írta már a Villát. először azt hittem, h azt mondod általában az angol csapatok csak azért gyengék, mert nem érdekli őket az EL, de látom benéztem. mindenesetre egyrészt ameddig nem bizonyítják, h Európában is megállják a helyüket, addig nem nagyon lehet mit kezdeni velük. tavaly pedig ha jól emlékszem a CSZKA verte ki őket, azért ellenük a papírforma szerint egy fullos Aston Villa se biztos h továbmenne, sőt.

szferi 2010.02.26. 12:57:34

@halareaal: mikor a benfica elkapta őket, már zsebükben volt a továbbjutás, és rengeteg sérüléssel bajlódtak. tény, hogy mindkét csapat felülmúlta őket, de azért a sporting ellen partiban voltak.

@Radio Free Aberrania: ez van. tavaly a 32 között már a látszata sem volt meg a továbbjutási szándéknak, előtte meg képesek voltak otthon kifeküdni a zsolnának (!), nyilván nem azért, mert foggal-körömmel küzdöttek a győzelmi pénzért. még egy szer mondom, szégyen a PL-re amit művelnek

szferi 2010.02.26. 13:00:32

@Radio Free Aberrania: látod, így a szövetség se szív, és ők is gyorsan ledobják a felesleges terhet :(

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2010.02.26. 13:01:43

@Csöncsön: A Bilbaó kupaspecialista (a spanyol kupában döntős volt, mint a Barcelona, vagy a döntőbe kerülés szart sem ér?). Motiváltabban ment Belgiumba, mint akármelyik spanyol bajnokira, vagy kupameccsre. Megalázta egy Európai szinten régóta semmit nem mutató, kétes erejű belga csapat. Örülök azért, hogy beáraztad a baszkokat elvárásaiddal.

Azért az nem csúsztatás, hog y a Wolfsburg esetében a tavalyi német bajnok kifejezést használod, míg a Villartrealt most üti a Xerez is. El kéne egy kicsit tekinteni az eredményektől és látni, hogy olyan, mint spanyol foci stílusilag most nem létezik. Mivel a spanyol csapatok gyenge színvonalon játsszák a mérkőzéseiket és a játékosállományuk sem olyan kiemelkedő, így taktikailag kellene versenyre kelniük a vetélytársaikkal, amihez jelenleg nincs meg a megfelelő tudás és tapasztalat a kispadokon.
Persze a játékosok problémája is az, hogy fiatalok, tapasztalatlanok és minden héten lenyomják ugyanazt a taktikát egymás ellen.
Edző és játékos együtt fásul bele ugyanabba a taktikába és amikor jön valaki, aki nem úgy játszik, ne adj Isten még taktikailag is felkészül (ami nem nehéz) egyből beüt a krach.
Hiba azt gondolni, hogy ha egy csapat mindössze minimális különbséggel képes kiaknázni egy Kouemaha - David Villa minőségbeli különbséget, akkor az védhető teljesítmény. Értem én, hogy hajtottak, de szánalmas amikor egy spanyol csapat a "buta" északiak mentalitásával emelkedik ki, miközben annyi kreativitás nem volt a négy EL indulójukban összesen, mint az Anderlechtben, hogy a Wolfsburgról már ne is beszéljünk.

Az mentség, ha a hollandokkal is probléma van? Ott játszik Dzsuzsák Bali és onnan jött Huntelaar. Amikor Lisztes, Szabics, Miriuta, Hrutka elmentek a Bundásba, egyértelmű volt, hogy nem a magyar játékosok dícsérete, hogy a Bundesligában játszanak, hanem a német csapatok kritikája, hogy ennyi magyar szerepet kaphat ott. A fellendülés biztos jele, hogy kikoptak a magyarok onnan.
Dzsuzsák esetében pont ezt éreztem. Elég baj az a PSV-nek, hogy Romario, Ronaldo, Nistelrooy és Robben után Dzsuzsák Bali lehet a csapat korszakos sztárja.

giacinto 2010.02.26. 13:06:46

@TickTickTickBoom: "a Stuttgart több pontot szerezhet, mint a Milan +Fiorentina együtt"

Vagy mondjuk a lesajnált Fiorentina kiejti az überfasza bayernt. az mekkora jó lenne.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.26. 13:13:49

@pancho_sanza: "szánalmas amikor egy spanyol csapat a "buta" északiak mentalitásával emelkedik ki"

Te úgy beszélsz, mint aki egyáltalán nem nézel (spanyol) meccseket. A Valencia konkrétan Európa egyik legkombinatívabb játékát játszó csapata. Van olyan, hogy egy csak védekezésre koncentráló csapat kapuját másodszor csak a 97. percben sikerül föltörni. Előfordult már ez a korszakos, van Basten féle Milannal, a del Bosque féle Madriddal vagy a mostani Barcelonával is.

Volt egy közepes spanyol szereplés (félig tele pohár), és te csak a rosszat látod meg benne.

szferi 2010.02.26. 13:14:22

@halareaal: nem egészen értem ezt a hozzászólást, a sevilla két győzelme mindenkép a spanyol foci nagy sikere, de a spanyolok az idén ugyanott tartanak az el-ben mint az angolok, tavaly pedig rosszabbul szerepeltek.

hogy mire lenne képes egy fullos aston villa európában, az sohasem fog kiderülni ;)

halareaal 2010.02.26. 13:25:44

@szferi: melyik hszre gondolsz? olyat írtam, h a jelenlegi szezonban hasonlóan teljesítenek a spanyol csapatok, mint az angolok (3 áll a BLben, 2 az UEFA-ban), hozzátéve, h az angoloknak jóval keményebb a sorsolásuk. azt nem írtam, h a spanyolok állnának a legjobban, csak azt, h itt elkezdődött egy olyan vita, miszerint a spanyol csapatok szarok, és leszerepelnek Európában, mikor ez szemmel láthatóan nem igaz, sőt hülyeség (általánosságban legalábbis, a 2 négy gólos szopó télleg csúnya).

egyébként pedig ha kicsivel nagyobb távlatban nézzük, azért a spanyolok jobbak az UEFA-ban, a Sevilla 2007es győzelme alklamából az elődöntősök közül 3 is spanyol volt. de a 2004es Valencia győzelem sincs olyan nagyon messze. angoloknál hirtelen komoly eredményként csak a Boro döntője jut eszembe, meg majdnem lassan egy évtizede a Pool.

horas 2010.02.26. 14:10:58

Láttam Dzsudzsék kiállításást,azért mindenképp túlzás,azért nem egy ilyet látunk,hogy így hozzáérnek a sporihoz,de ez is mutatja,hogy Duzsduzsi többet hisz magáról mint ami,ha játékosként nem is,de mint személyként biztos,mert Ooijer vagy Zé Roberto ezért ezer százalék,hogy nem lett volna lekűldve.Szal ahhoz azért ő még mindenképp kevés,hogy ekkora arccal,jöjjön menjen a pályán...

Viszont,az összefoglalót nézve,két gólban is vastagon benne volt Dzsudzsi,egyre biztosabb vagyok benne,hgoy komoly karrier elött áll,és egy jó nevű,közismert játékos lesz Európában.

horas 2010.02.26. 14:16:36

Ahhoz meg,h a németek kapják a 4.ik BL-helyet meg annyit tudok,hozzáfűzni,ha nem veszik komolyan EL-t az olasz csapatok és Ferihegy nagyságú arccal mennek ki a pályára akkor ne is akarjanak európai kupában játszani,tavaly a Milan ugyanezt eljátszotta,ugyhogy sztem semmi ok a hisztizésre,ha így van kitalálva a rendszer,hogy másodikszámú kupában elért eredmények ugyanolyan számottevőek akkor tessék,komolyan venni,ha nem akkor meg tessék végig nézni,ahogy német csapatok majd egymás utánban zúgnak a BL-csoportokból...

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2010.02.26. 14:27:46

@Csöncsön: A Bilbaó ellen úgy tűnt, hogy az ANderlecht az egyik legkombinatívabb játékát bemutató csapata. Sőt a Villarreal ellen a Wolfsburg Európa egyik legkombinatívabban játszó csapatának tűnt. Sőt a Bilbaó ellen a Werder is eljátszott valami hasonlót.

Bele sem merek gondolni, hogy mi lenne, ha belgák minden hétvégén a Biblaóval játszanának. Roli nagyjából 15 gólos lenne év végére. Az Anderlecht lenne a harmadik bajnokesélyes a Kouehama meg minimum Bl-ért harcolna a Valenciával.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.26. 14:38:25

@pancho_sanza:

Te látni is szoktad, ami a pályán történik? Most megnéztem a gólokat: az Anderlecht és a Wolfsburg nyolc gólja közül 6 (!) esett beívelésből. Ez minden, csak nem a kombinatív játék csimborasszója. Egyébként a statisztikai adatok alapján (kapuralövések) mind a brüsszeli, mind a wolfsburgi meccs ikszes volt. A tanulság legfeljebb annyi, hogy a spanyol csapatoknak gyakorolniuk kéne a beívelések utáni védekezést. (Erre a spanyol bajnokságban valóban nem sok módjuk van.)

A Valencia-Brugge meccs kapuralövési statisztikája: 24-3 (!), szögletaránya 13-2. Csak a hosszabbítás utolsó húsz percét láttam, de azt hiszem, ez a két adat mindent elmond a két csapat közti tudáskülönbségről. Hogy ez a sapnyol klubok beégését jelenti-e, azt vitassátok meg sporttárssal. :-)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.26. 14:45:28

@Csöncsön:

Már kíváncsiságból a sporttárs szerint csodálatos játékot nyújtó Fulham donyecki föllépésének statisztikáit is megnéztem.

Ott kapuralövések: 24-4 (!), szögletarány 16-0 (!!), nem a londoniak javára. Nem hiszem, hogy ha tízszer lejátszanák a Sahtar-Fulham meccset, kettőnél többször az angolok jutnának tovább...

szferi 2010.02.26. 14:50:57

@Csöncsön: a tanulság az, hogy lófaszt sem jelentenek a statisztikáid.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.26. 14:52:52

@szferi:

Komoly sportágakban a csapatjáték-elemzés a statisztikák kielemzésével kezdődik. Nem hiszem, hogy futballban ez másként lenne.

szferi 2010.02.26. 14:55:43

@Csöncsön: kétszer már lejátszották, egy ikszre volt jó a donyeck. egyébként az első meccsen is sok lövése volt a donyecknek, csomót ellőttek a picsába, sok pedig alig csordogált el a kapuig.

vadkutya 2010.02.26. 14:56:51

@Csöncsön: Natessék... Inkább gyere át a katalán posztba, esik a színvonal... :DD

szferi 2010.02.26. 14:57:07

@szferi: ettől függetlenül persze erősebb csapat a donyeck.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.26. 14:59:02

@szferi:

Elég lett volna, hogy egyetlen egyet jól találjanak el, és ők jutnak tovább. Óriási szerencsével UEFA-kupa döntőig is el lehet jutni, ettől még nem gondolom, hogy a Rangers jobb csapat volna, mint a Werder Bremen vagy a Fiorentina.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.26. 15:01:06

@vadkutya:

Az a helyzet, hogy nem vagyok beépített kommentelő, aki fizetést kap a kommentgyártásért, úgyhogy le kell lépnem, de este visszajövök, ígérem. Addig is iadiós!

szferi 2010.02.26. 15:01:32

@Csöncsön: a statisztikai adatok erősen függenek a választott taktikától is. nyilván nem az volt a fulham szándéka, hogy a lehető legoffenzívebb taktikával majd hintenek egy ötöst. megcsinálták amit akartak, a donyeck meg nem. persze bekereteztethetik a statisztikáikat, ha az szépen mutat a klubszékház falán.

szferi 2010.02.26. 15:03:07

@Csöncsön: egyetlen egyet eltaláltak jól. meg a fulham is. az 25%-os eredményesség az angoloknál, ez is egy statisztika, elemezd ki.

vadkutya 2010.02.26. 15:07:24

@Csöncsön: Pedig nekem eddig úgy tűnt,h komoly bankók csörgedeznek a takarékszámládra 1-2 vitaindító komment után... ;)

Vul-Kahn 2010.02.26. 16:48:17

@giacinto: áh igen, Boateng. Elsősorban jobbhátvéd, de nem az a száguldozós típus, inkább a megfontolt, védekezésben erősebb fajta. Éppen ezért középső védőben is lehet rá számítani (az U21-es EB-n pl ott tolta), valamint mivel nagyon erős passzjátékban, így védekező középpályán is. Beadni is viszonylag jól tud, nagyon jó felépítésű, talán a gyorsaság az egyetlen, ami nem az erőssége.
Érdekes lenne ha az Interbe menne, szerintem oda (még) nem férne be egyik poszton sem (jobbhátvédbe főleg), bár a stílusának lehet kedvezne az olasz foci. Én - ha már külföld - akkor a MU-ban tudnám elképzelni, annál a bohóc brazilnál kb 3 klasszissal jobb, Nevilleről meg inkább nem írnék semmit...:)
A Bayernben is jó helye lenne, de ha a Hamburg olyan jól építkezik tovább, mint ahogy az elmúlt években tette, akkor ott is szép és sikeres évei lehetnek. '88as születésű, szóval van még ideje bőven.

giacinto 2010.02.26. 17:25:36

@Vul-Kahn: nekünk biztos hogy nem jobb hátvédenk kéne, egyértelműen középre. De ott Lucio jelenleg übercsászár, Chelsea ellen 8-as osztályzatot kapott, hiba nélkül és ami még durvább fault nélkül lejátszotta a meccset.
viszont fiatalitás mindenképp lesz a védelemben nyáron, Boateng,Ranocchia, Mario Fenandes trióból valószinűleg egy érkezik.

emberfogás, helyezkedés?

Vul-Kahn 2010.02.26. 17:36:26

@giacinto: emberfogás, helyezkedés, hát abban is vannak hiányosságai, mondom, elsősorban nem középső védő (bár az U21 EB-n, ahol a németek az egész torna alatt csak 1 gólt kaptak, elég jó volt ott is.) Ha ő CB-t játszik, akkor annak az az előnye, hogy nagyon jók a hosszú indításai, illetve a félhosszú felpasszai, vagyis jól lát a pályán. De lehet, hogy idővel a klasszikus középső védő-skilleket is magára szedi, nagyon fiatal még.
Ha viszont tényleg echte középső védőt kerestek, akkor Tascit (Stuttgart), Höwedest (Schalke) vagy Hummelst (Dortmund) javasolnám inkább a BuLiból.

horas 2010.02.26. 17:40:33

@giacinto: Igen Matrix helyére hozni kellene egy fiatal védőt,ezek közül én egyikről sem tudok semmit elmondani.Lucio eddigi teljesítménye eddig nem ezt vetítette elő,hogy brillirozni fog a Chelsea ellen ezt azért valljuk be,(én konkrétan féltem tőle)de örülök,hogy a BL-rutinjával a védelem élére tudott állni és tanárian szerepelni.
Én mindenképp hoznék egy klasszis középső védőt mondjuk Skrtel-t.És egy igazi balhátvédet őket pedig a Filipe,Kolarov kettősből választanám ki.

(A lényegi változtatásokat a középpályán kellene eszközölni,ha már belekezdtünk ebbe a témába,Motta,Muntari,Quaresma helyére minőségi,technikás és sokoldalú játékosokat kellene hozni mondjuk én Touré,M.Fernandes és Jenas triót kultiválnám az említetek helyére)

giacinto 2010.02.26. 18:18:40

@horas: Kolarov nekem nem védő. középpályára jó lenne, mert gyakorlatilag a lövéseiből él, abból van a neve, nem a szenzációs védőmunkájából.

egyértelműen kell 2 középpályás, olyanok akik képesek labdát megtartani és nem szarják össze magukat, ha esetleg ráront egy európai élcsapat középpályása.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.02.26. 18:28:17

@horas: @giacinto: Emberek, látom szóba került a Serie A legtehetségesebb fiatal balhátvédje. Való igaz, a neve az irdatlan lövéseiből, megindulásaiból, cseleiből van, egy az egyben egy Roberto Carlos típusú játékos, ha így fejlődik, akkor közel is lesz az öreghez évek múlva. De: jobban védekezik már most, mint Carlos fénykorában is tette, igaz, őt sem azért szerettük. Nem Kolarov az, aki utolsó emberként vágja ki a gólvonalról a labdát, (bár arra is volt példa) de jól közreműködik a védelemmel, újabban megint ott fog játszani, mert Reja visszaáll a 4-4-2-re. Az sem véletlen, hogy az Inter mögött a Lazio áll a legkevesebb kapott góllal, ebben is komoly része volt, mikor úgymond szürkén teljesített, akkor is nagy munkát végzett a védekezésben. Szóval, nem véletlen az Inter nagy érdeklődése, ebből a fiúból nagy játékos lesz.

háromballáb 2010.02.26. 18:58:41

@pancho_sanza:
Asszem a Brugge-Valencia meccsen leragadtál a kezdők kihirdetésénél, azon belül is Kouehamánál.

montipájton 2010.02.26. 19:04:46

@Csöncsön: Ha engem kérdezel: igen, a Bilbao és a Villareal is beégett. Statisztika ide vagy oda. A Valencia mákos továbbjutása épphogy árnyalja a képet.

Lehet szerelmesnek lenni egy országban, meg lehet tudomásul venni, ha valami nem stimmel.

halareaal 2010.02.26. 19:43:02

@montipájton: attól függ, mit tekintünk mércének. ha az ezredfordulót, akkor lehet azt mondani, h "vmi nem stimmel", máskülönben nincs értelme. lásd fentebb.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2010.02.26. 21:18:50

@montipájton:

Csúnya volt a Bilbao és a Villarreal veresége, de az Everton 0-7-je a Benficától vagy az Aston Villa első körös veresége még csúnyább. Márpedig sporttárs arról beszélt, hogy a spanyol klubok égtek be, és hogy ez milyen rossz fényt vet a bajnokságukra.

horas 2010.02.27. 08:47:47

@giacinto: MEgmondom öszintén a védőmunkájáról nem tudok nyilatkozni,ez lehet fór nálad,de nem egyszer láttam,nagyon szépen felkígyózni a tizenhatosig,jó kis játékos az,nálam mindenképp kell egy igazi balhátvéd nyáron...

Úgy gondolom Touré megszerzésével óriásit lépne előre a középpálya,Cambiasso kimehetne a rombusz egyik szélére támogatni a támodásokat,amiben egyértelműen nagyon jó,és kettőjük szerepeltetésével nem ordítana ennyire egy viszonylag korlátozottabb játékos akikből sokszor nem egy van egyszerre a középpályán...
süti beállítások módosítása