Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

BL 2. forduló - Három dolog a szerdai játéknap elé

2009.09.30. 20:48 Alapvonalszippantó Hapci Benő

Szervezési malőrök miatt kicsit elbazilikáztuk a mai napunkat, így aztán meg kell elégednetek egy, inkább csak mentesítő csevelyposzt igényű, semmitmondó három dologgal a mai BL-este előtt. Reméljük a csapatokban legalább nem kell csalódnotok. Nyúlfarknyi iparosmunka a tovább után.

 

 

 1. A mai nap slágermeccsét az A csoportban rendezik. akármi is történik majd Münchenben, a kívülálló olvasók már nyilván dörzsölik a tenyerüket: az egyformán népes és egyformán érzékeny juventino és bőrgatyás kommentelőtábortól szikrázó összecsapást várunk. A meccstől pedig őszintén szólva fogalmunk sincs, mit várhatnánk: mindkét csapat ingadozó, kiszámíthatatlan játékot mutatott eddig a szezonban. A másik mérkőzésén a Maccabi a tisztes helytállásban reménykedhet a továbbra is remek Bordeaux ellen.

2.  A B csoportban egy mindig pikáns angol-német összecsapást láthatunk, ráadásul a Wolfsburg új ellenfél a MU számára: ebből még valami egész érdekes is kisülhet. A másik találkozó itt már véget is ért: CSZKA-Besiktas: 2-1.

3.  A C csoportban megnézhetjük, mire megy komoly ellenfél ellen a Neogalacticos; illetve azt, képes-e még az eddigieknél is jobban blamálni magát a Milan.

+1 A D csoportban kiderülhet, mégis mennyire rossz a két nagy mögötti spanyol mezőny, illetve az, képes-e folytatni az APOEL az immár több mint 1 éves ciprusi BL-csodát a Chelsea ellen.

283 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr431419162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.09.30. 22:53:40

a válás a gazdag emberk szórakozása. ahol nincs pénz, ott ne várjunk edzőváltást. szerintem. ez az atleti, meg a milán. a játékosok is elkezdhetnének gondolkozni, hogy hogy is van ez... hosszú vajúdásokat saccolok. már Berlusconi is benyögte, hogy együtt szenved a szurkeszokkal. majd lehet átutalni 10 € tételekben Leonardo lelépési pénzét (lelkes rajongók, figyelem).

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.30. 22:54:24

@Csöncsön: Én ebben a Bl kiírásban az Atletinak szurkolok. A Milan valóban úgy áll mint a Roma két forduló után, de az Atleti elmarad két ponttal és Cselszkijjel még nem is játszottak. Mondjuk Spalletti tudja, hogy kell legyalázni a kékeket. A Milannál viszont edző legyen a talpán, aki összekaparja a vén hegedűművészeket.

calcio_di_rigore 2009.09.30. 22:54:44

@Mr.AT: a srácok szerintem nem számítottak ilyen kemény 0-0-ra, lazábban gondolták.:)
Csak aztán nagyon lelkes lett a Bayern, ami nem csoda, nem sokszor jár náluk ilyen kaliberű csapat.

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.09.30. 22:57:08

@anonim222 [semleges néző]: a milannál valóban nem lehet mindent az edző nyakába varrni, a keret enyhén szólva nem tűnik tökéletesnek. én azért nem csodálkoznék ha leonardo nem sokáig maradna főnök.

raoul_duke 2009.09.30. 22:58:21

@anonim222 [semleges néző]: Berlusconi egy fasz, de gondolom ezzel nem mondok újat.

rizla 2009.09.30. 22:58:39

@popp: nem összekaparni kell őket, hanem kisöpörni.

Lojzi_ 2009.09.30. 22:59:51

@Mr.AT: Én pl. azon gondolkodom, hogy mivel a legtöbb csoport papírforma szerint alakul, lehet, hogy a harmadik jobban jár, mint a második.
A második a BL-ben a MU, Barca, Real, Chelsea, Arsenal, Lyon/Fio/Pool, Sevilla 7-es fogatból válogathat, míg a harmadik akár gólzáporos győzelmeket arathat az EL-ben, sőt, a Bordeaux nem biztos, de a Bayern, vagy a Juve még esélyes is lehet a trófeára. Sokkal inkább, mint a BL-ben.

Szerintem a nyári alapos erősítésig nem lennék elkeseredve, ha a Bayern ezt az utat járná be.

A másik lehetőség a csoportelsőség, mert akkor több az esély a jó ellenfélre és a további körökre tavasszal.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.09.30. 23:00:56

@rizla: Hát ha annyi della lenne ott, mint korábban, akkor még én is ki tudnám söpörni őket, összerakni egy újat talán már nehezebben. Viszont ezeket összekaparni, az lenne a mutatvány.

Vul-Kahn 2009.09.30. 23:01:29

Hát a Bayern meccshez csak ennyit: @Titi120: ganz meiner Meinung

@giacinto: :DDDDDDDDD

A Wolfsburgot meg nagyon sajnálom, bár nem láttam egy pillanatot se a meccsből, de ha meg bírták szerezni a vezetést, akkor gondolom nem volt olyan egyértelmű. Jobb lett volna a cszka-besiktas meccsen egy x, így sajnos szurkolnom kell a Manure-nek, h oda-vissza verjék el a moszkvát, mert a wollénak moszkvában pontot szerezni, hááát... nehéz lesz. Ezzel együtt bízom abban, h Európa elsőszámú farkasfalkája - nem megsértve a Wolverhampton híveket (ezt csak popp kedvéért:) - továbbjut.
A Bayern-csoportban is sajnálom, h az izraeliek nem tudták kihúzni, de azért remélem, h hazai pályán vagy az olaszok, vagy a franciák ellen legalább egy pontot megfognak, már azzal is sokat segítenek. Rettenet kemény ez a csoport, az biztos, hasonló az E-hez.

freiwald 2009.09.30. 23:04:46

@Mr.AT: Hát még nekem! EZ KELL A VEZETÉSNEK! Két ilyen kapufa. X millió helyzet és semmi... Hiába Storari bravúrjai ez a gárda, mint csapat nem működik és fejben sincsenek rendben a srácok. Egyszóval egy tanácstalan erúsítésekre szoruló fásult alakulat, mely fut a pénze után, de sehogysem éri utol régi önmagát. 6-2 helyet 0-1 és valahol még meg is érdemeltük. Mint mondtam, elsősorban a vezetés, amely nem képes kormányozni a hajót. Baj van.

freiwald 2009.09.30. 23:17:45

@redcard: Mert hopp schwitzék lépten-nyomon sportot úztek az időhúzásból.

Ferguson 2009.09.30. 23:21:36

@Vul-Kahn: a wolfsburg az első félidőben ötöt nem tudott passzolni egymás után, a MU már a félidőben 3-0-ra mehetett volna. A második félidőben már sokkal kulturáltabbak voltak a németek, szerintem veh rendbetette őket a szünetben. A góljuk szerintem kicsit lesgyanús volt, de védelmi hiba is, h evra-t hagyták ott dzeko-n, aki simán lefejelte. A 0-1 ellenére nem volt kétséges egy percig sem, h a MU győzni fog szerintem. Mezőnyben sokkal jobbak voltak. Megjegyzem vidic-et ki kellett volna állítania kassai-nak és az első félidőben egy csomó leshelyzetet tévesenen ítélt meg a MU-nak az asszisztens. Nem vezette hiba nélkül azért a meccset. Amúgy jó kis csapat ez a vfl, de hátul lehetnének kicsit szolidabbak...

Titi120 2009.09.30. 23:25:48

@Lojzi_:
Van még min javítani persze, de optimizmussal tölt el, hogy Ottl - lel a középpályán is tudtunk egy ilyen magas szintű félidőt produkálni, mint amilyen az első volt. Ezt nem lehet elvenni a csapattól, egyszerűen lefocizták a Juvét.

Ettől még nagyon ránk fér egy 2007 -es Demichellis, egy ütős kis szélső védő (bár ma Braafheid szerintem jó volt) és egy higgadt Van Bommel is.
Meg persze valamelyik befejezőnknek el kéne már kapnia a fonalat ...

Vul-Kahn 2009.09.30. 23:36:39

@Ferguson: Kösz az összefoglalót. gondoltam egyébként, h sokkal jobban fog játszani a MU, és h 1 rúgott gól nem lesz elég a Wollénak a pontszerzéshez, mert hátul tényleg gyengék. De egyrészt ez egy kalkulálható vereség volt, másrészt remélem, h az utolsó napon már egy Macheda-Welbeck-Gibson fémjelezte MU látogat Németországba, őket meg megcsapják (ha meg kell egyáltalán, és nem harcolja ki addig a Wölfe is a továbbjutást). Üssétek a ruszkikat oda-vissza, akkor megbocsátom nektek a mai estét.:)

rexford 2009.09.30. 23:42:37

@Titi120: Az eszetlen rohangálás a széleken és a 16-ról kivágott labdák nem számítanak bele a 7-8 tiszta helyzetbe, ugye?
Kár, hogy Diego és Del Piero nemrég épült fel és még nincs játékban. Marchisio viszont meglepően visszafogott volt. A második félidőben kontrolláltuk a meccset, már-már oktattunk.:)

drosiii 2009.09.30. 23:45:58

@Vul-Kahn: ne legyél abban olyan biztos, hogy a fiatalokat könnyebb megcsapni. 1-1 meccsre beugorva nagyon nagyot tudnak alakítani!

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.09.30. 23:50:28

Ottl egy katasztrófa. soha nem volt Bayern-szint, soha nem is lesz. müncheni nevelés ide, vagy oda, repüljön a faszomba. tényleg szarabb, mint Altintop, ráadásul vkp poszton, amit nem hittem volna.

vissza nem olvasom, hogy írta-e már valaki, de tényleg bejött calcio_di_rigore két héttel ezelőtti szerény jóslata, miszerint a Juve győzni jött Münchenbe.... bruhaha.

Webbet, különösen a lefújást illetően jobb lesz nem kommentálnom, mert úgyis moderálnák. tömören és szelíden: ez egy büdös nagy fasz.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.09.30. 23:54:06

amúgy meg egy komoly figura se jött ki kb az aktuális centerre. így nem lehet. (azt megnézni, h belőné-e, formában van-e, végképp nem lehet). kivétel Klose helyzete, amikor Olic agyérgörcsöt kapott, jogosan.

és Ribérynek egyhavi bérét vonnám meg a 19. percben mutatott hőstettéért. ez csak egy paraszthajszállal volt jobb annál, amikor a kapus kezébe panenkázta a tizenegyest.

Vul-Kahn 2009.09.30. 23:59:10

@drosiii: Hullban. Wolfsburgban nem.
A Wolfsburg tipikusan egy olyan csapat, amelyik hazai pályán brutális, idegenben meg sebezhetőbb az átlagnál. Bár lehet ez csak tavaly volt így, idén már belenéztek két hazai vereségbe is (abból mondjuk a Leverkusen elleni a bírón múlott leginkább). De a tavalyi 16-1-0-s hazai mérlegük szerintem önmagáért beszél. Biztos vagyok benne, h ők akkor is 3 pontot kalkulálnának a ManU elleni hazai meccsből, ha a következő fordulóban lenne. Viszont Moszkvában meg gondolom vereséggel (is) számolnak, pedig az az igazán fontos meccsük, ha ott nem kapnak ki, akkor nem is igazán fontos a Wolle-MU. Mondjuk addig még Besiktas elleni párbaj, remélem legalább 4 német ponttal (de ha csak 3, akkor sincs világvége). Illő lenne továbbjutniuk, mert a Besiktasnál egyértelműen jobb csapat, a Moszkvával kb egyenlő erősek, de őket elverték otthon, és a sorsolásuk is kedvezőbb, mint az oroszoknak.

Woland 2009.10.01. 00:08:54

Tihinen a szezon goljat lotte a Milan ellen:

www.mightyfootball.com/?p=4737

muveszet.

Vul-Kahn 2009.10.01. 00:11:20

@mocsing: nem akartam erről a Bayern-Juvéról sokat beszélni, annak is megvan az oka, h miért nem, de örülök, h ezt a Ribery-helyzetet említed. Egyszerűen felháborító, amit csinált. Ez egy akkora ziccer volt, h komolyan, akár a pöcsével is megoldhatta, ha lelógatja, aztán egy amolyan krikettes mozdulattal a kapu felé böki a labdát. De nem, neki át kellett emelnie Buffont. Eddig én is azon a véleményen voltam, h ugyan gyomorforgató volt a nyári műsora meg a Barca elleni viselkedése a szünetben meg a meccs után, de a pályán végig megfelelő alázattal viseltetett a Bayern iránt, küzdött, hajtott, mindent megtett. Ennél a helyzetnél viszont úgy éreztem, h saját magát a csapat fölé helyezte. Nagyon remélem, h egyszeri alkalom volt.
Ottl ügyében is egyetértünk, meg Webb-ében is.

Ferguson 2009.10.01. 00:15:49

@Vul-Kahn: A MU miatt nem kell aggódnia a wolfsburg-nak. SAF-ék az OT-n megütik az oroszokat és a törököket, az már 12 pont. Moszkvában nem tudom mi lesz, de a MU ott is jó lehet egy döntetlenre legalább. Körbeverések lesznek itt: a besiktas szerintem otthon megverik majd a moszkvát, a moszkva otthon nem kap ki a wolfsburg-tól, a wolfsburg otthon megveri a besiktast, idegenben már nem biztos. Érdekes lesz, de a németeknek simán elérhető a második hely...

giacinto 2009.10.01. 00:15:55

@Woland: ManSZinitől tanulta. :)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.01. 00:20:54

Hispannak és minden Milan szurkolónak részvétem,ezt nem gondoltam volna.De innen már csak felfele vezethet az út.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.01. 00:21:14

@Vul-Kahn: tipikus eset volt sajnos. két év múlva (vélhetően már máshol) nem fog ilyet csinálni, mert lesz mögötte annyi BL-tapasztalat, h érezni fogja.

a legbosszantóbb egyébiránt az, h Buffon se nem maradt állva, h hátha emeli, se nem ült le, h a lapos labdát védje. berogyasztott, ami azt jelenti, h szimplán el kellett volna gurítani a lába mellett.

nincs még egy spíler a csapatban, aki így elvitte volna a labdát a két bambuló zebra között, de olyan sincs még egy, aki a végén ezt csinálta volna. sajnos erre lehet mondani, h örüljünk, h ő el tudja vinni. de valahogy nem őszinte az örömöm.

Ferguson 2009.10.01. 01:06:53

Hehh :)

www.guardian.co.uk/football/blog/2009/sep/30/manchester-united-wolfsburg-old-trafford-champions-league

Ebben a cikkben a MU félelmetes otthoni formájáról beszélnek (csoportmeccsen a BL-ben 8 éve nem kaptak ki otthon, legutóbb 2005-ben kaptak ki otthon a milan elleni egyenes kieséses meccsen). De nem is ez a lényeg, hanem az, h kiemelik, h a wolfsburg nem illetődött meg és nem tisztelte az OT nimbuszát, míg mások - idézet a cikkből: "Some teams come to Old Trafford and seem to regard it as a place for sightseeing. Players from the Hungarian side Debrecen were once seen shopping in the club's megastore a few hours before a match." - hahah :DDDD

kroos 2009.10.01. 07:23:07

Ez a Badstuber olyan aranyos....

kroos 2009.10.01. 07:26:59

@mocsing: engem az baszott fel hogy a végén Olic face to face vezeti a labdát Legro-ra a bíró meg lefújja a meccset.
@popp: ,,Nem volt rossz ez a Bayern-Juve"
szerintem szar volt maradjunk ennyiben.

szerintem ha robben nem sérül meg akkor nem cserélik le.
DDD

kroos 2009.10.01. 07:33:59

Egyébként megvédem megint Ottl-t. Mindenki rá haragszik pedig szerintem nem volt annyira rossz, és ha ennyire zavar mindenkit ez a gyerek akkor Klose?????? Ő az aki már 2 éve kurvagyenge szerintem.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.01. 08:01:25

@mocsing: b+, ember, ha nem láttalak volna még soha focizni, most akkor is a térdemet csapkodnám, ahogy tanítod ribéryt, hogy lője el a labdát buffon mellett! :))

kroos 2009.10.01. 08:10:13

talán Buffon ezért a világ legjobb kapusa mert 10-böl 9-en ott elfekszenek ö meg nem tette...

kroos 2009.10.01. 08:19:52

off
MEGVAN AZ UPDATE CM.HEZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ON

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.01. 08:27:30

@nekedX: nem, nem, bár egyszer őt is elvitték egyszer egy csapathoz, de kiderült, hogy a zsugázás ott kevés, és egy fél éves trial után mondták neki, hogy akkor a viszonlátásra.

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.10.01. 08:35:31

@kroos:
Gulácsi sem feküdt el tegnap!

Hispan07 2009.10.01. 08:42:11

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: hát, jön a Madrid, kétszer, tele olyan játékosokkal, akik imádnak és tudnak sok-sok gólt lőni egy atomjaira szétesett csapatnak mondott valami ellen.

Kedves vagy, hogy együtt érzel, de attól tartok, ez még mindig csak a vég kezdete...

United82 2009.10.01. 09:17:32

Azért hihetetlenek vagyunk, 60percig csordogált a játék, kihagytunk pár ziccert, de nem volt egetrengető meccs. Aztán kaptunk egy gólt és egyből 4 fokozattal nagyobba kapcsoltunk és nem volt kérdés hogy nyerünk, csak az hogy ki lövi a gólokat....
És hát Giggsy megint gól és gólpassz...nem tudom meddig fog tartani ez a forma, de amit most az utóbbi hónapban művelt az egész egyszerűen fenomenális...(2gól 7 gólpassz)....
És végre Carrick is jól nyomta.

Még egy megjegyzés. CR9 7meccsen 9 gólnál tart a Realban (úgy hogy két 11-est Kaka rúgott)...ezt még én sem hittem volna:D:D

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.01. 09:22:58

@Ferguson: az angol csapatok hazai mérlege a BL-ben szerintem nagyon jó. tavaly mi pl. az elődöntőig még gólt sem kaptunk, 2006-ban vmi 10meccs volt, ahol szintén nem kaptunk gólt sem... ez a titok nyitja :)

horas 2009.10.01. 10:25:48

@Rooney82: Télleg szencációsan pattant meg a labda a sorfalon ...

krysal 2009.10.01. 10:29:45

@Hispan07: nyugi, valahogy úgy érzem, ellenünk presztizsből elkezdetek focizni. Viszont tényleg alaposan a bukszába (nem abba!!) kell nyúlni, mert ez már harmatgyenge sajnos.

@Rooney82: majd ha a Barcának rúgja őket, visszatérünk rá. Addig csak törleszti a horribilis vételárát.

horas 2009.10.01. 10:34:16

@_benito: Te,most őszintén,mi volt ez?A Juventus egy kontrára berendezkedő kisapat volt tegnap,tökéletesen,hozta egy BATE Borisov szerepét.Aki a Juventus nimbuszához mérhető ebben a mostani keretben -Ferrara-t is ide véve- az egyes egyedül Felipe Melo.Amúgy kitisztultak ebben a fordulóban Az Inter és a Juve BL-esélyei.

United82 2009.10.01. 10:37:06

@horas:
Szerencse is kell néha.
De amit az Arsenal meccs óta Giggsy nyújt....
Arsenal ellen 1 gólpassz (és Rooney 11ese előtt is ő passzolta neki a labdát), a Spurs ellen szabadrúgásgól. A City ellen 3 gólpassz! A Stoke ellen 2 gólpassz! És tegnap egy gól és egy gólpassz. Simán a hónap játékosa.....36évesen....

zsakfos 2009.10.01. 10:42:35

@Woland:
Ja a védő( talán Jankulovski? ) úgy 3 méterre maradt le tőle, ezért Blasz kettőben leszednék a fejét... Vicc ilyen szinten ilyen gólt kapni, Amúgy a kivitelezés tényleg gyönyörű.

Shikaka 2009.10.01. 10:44:30

@kroos: champman/workshop/scouting szekcióba, magyar és német bajnoksághoz elkélne a segítség.

Főleg a játékban lévő magyar ifik teljes feltérképezése, meg a Bundesligában rosszul/jól teljesítők, illetve a tehetséges németek értékeinek belövése miatt.
(az update-elők között nincs igazi bundesligás srác)

horas 2009.10.01. 10:45:10

@Rooney82: Rendben van.De a lényeget kimondtad,az MU nak fontos meccseken rendre,bejön a szerencse faktor ami átlenedíti őket.
Az Inter két kapufája,Bruno Alves csoda passza,és ügye Terry is elcsúszik néha.
Dehát van egy mondás,hogy jó csapatnak van szerencséje...

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.01. 10:49:07

@Hispan07: krysalnak igaza lehet, ha valaki ellen képesek még összekapni magukat a Milan öreg zongoristái és zongoracipelői az éppen a Real Madrid.

rexford 2009.10.01. 10:56:02

@horas: Gondolom, láttál már sok olasz meccset, és lejött, hogy mi az olasz foci lényege. Ehhez még add hozzá, hogy idegenben, a Bayern volt az ellenfél. Semmi meglepő nem volt abban, amit játszottak.
A keretet illető megjegyzésed egyszerűen csak vicces.

kroos 2009.10.01. 11:16:00

@Shikaka: folytassul priviben ,ne offoljuk szét a posztot.

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.01. 11:20:59

@_benito: nem értelek. tehát szerinted jól csinálta?

szeme közé, laposan! 2009.10.01. 11:23:30

Bitang szar meccs volt tegnap a Bayern-Juve. El nem tudom képzelni, hogy a Juve mit akart elérni ezzel a gyáva, szar, a minimumra törekvő játékával. Tizensok éve nézem a meccseiket, de az utóbbi időben azt se bánom, ha lemaradok egyről, mert vagy felbaszom az agyam rajta, vagy bealszom - egyik miatt sem tudok éjszaka rendesen aludni. Gyenge védelem, teljesen haszontalan csatársor (bazmeg, a szünetben vettem észre, hogy Iaquinta kezdő volt...), esetleg egy-egy jó középpályás megmozdulás. Mi lenne itt Buffon nélkül... Siralomház az egész tetű Serie A, alacsony színvonal a nagycsapatoktól, híg játékosállomány. Lehet, hogy inkább erősödni kellene az EL-ben, ott jól szétverni mindenkit, hogy legalább a hozzáállásuk pozitív legyen, mert így semmi nem lesz. A Bayernt meg hanyagolnám - nincsenek a Juve szintjén sem.

Neil Blender 2009.10.01. 11:23:38

bakker nem gondoltam volna hogy a Milan kikap a San Siroban. Igy azt az elonyt amit megszerzett az OM-mal szemben gyakorlatilag el is bukta. Jot rohognek ha mondjuk RM, Zurich tovabbjutas lenne.

Ahogy az osszefoglalo/riportok alapjan lattam/hallottam a csapatjatek megint nem muzsikalt a Realnak nagyon de amig 0ra hozzuk a meccseke es valamelyik zseni elol villan nincs gond. Azert Ronaldo nem gyenge...

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.01. 11:27:33

@mocsing: ha bemegy neki, a seggedre tetováltatod az arcképét a csíkjaival együtt! :)

mocsing · http://nst.blog.hu 2009.10.01. 11:30:24

@_benito: ahogy egyszer gerendás nyilatkozta a sportban: ha a nagyanyámnak micsodája lett volna, ő lett volna a nagyapám

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.01. 11:32:26

@horas: nem tudok nyilatkozni, mert - bár elég közel voltam a meccshez, a felhőktől sajnos nem sokat láttam - csak összefoglalókból tudnék ítélni.

el tudom viszont képzelni, hogy mit művelt a juventus, ha másból nem, abból lejön, hogy helyzetünk sem nagyon volt, hogy calcio és mrAT nem jelentette ki ellentmondást nem tűrően, hogy elbuktunk két pontot, de majd itthon megcsináljuk a bayernt. :)

azt viszont azért jegyezzük meg, hogy a juventus idén még egyszer sem tudott a legerősebb összeállításában pályára lépni, cannavaróval és sissokóval azért más lesz ez a csapat.

kroos 2009.10.01. 11:33:24

The 'CA15' rule has continued to be applied to a number of players all over the world.

VAGYIS?

Sath 2009.10.01. 11:37:12

@Neil Blender: Nem láttam még real meccset idén, csak összefoglalót, ezért nem foglalnék állást a meccsekről, de megmondom őszintént többet vártam az OM-től.

Pl az is nincs mit vitakozni, hogy C. nagy formában van stb, de miért nem lehet szorosan fogni? A spanyol bajnokin még csak csak megértem, ott nem divat a szoros emberfogás :)

De pl az OM elleni első gólja...igazi vicc mármint a védelem szempontjából.

dzolutan 2009.10.01. 11:54:28

@szeme közé, laposan!: "A Bayernt meg hanyagolnám - nincsenek a Juve szintjén sem."
Elég szar sztrímet foghattál ki. :D

sporttárs 2009.10.01. 12:24:49

Azért a Real harmadik góljáról már tizenhat komment született volna, ha a Barca lövi, de, hogy senkinek a lelki egyensúlya ne sérüljön, inkább úgy mondom, kaphatna az akció egy Katalán Díjat.

:)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.01. 12:30:07

@sporttárs:

Pontosan. Tizenhat olyan komment, melyben mindenki az ellenfél pocsék védekezéséről fejti ki igen terjengős és magabiztos véleményét, megállapítva azt is, hogy bizony ez az OM a BL szégyene. :-)

Narancs és Tetves 2009.10.01. 12:32:22

@sporttárs: Jók leszünk!! Kipróbál a mester mindenhol mindenkit..így lassan vége lesz majd az "éles" Ki Mit Tudnak...s akkor akkor.."Majd meglátjuk!!" (ahogy a Zen mester mondaná)

szeme közé, laposan! 2009.10.01. 12:38:56

@dzolutan: A DigiTV elég jó stream volt, de ha HD-ben megy a meccs se látom egyiket jobbnak a másiknál... ezért mondtam, hogy nem üti meg a Juve szintjét.

calcio_di_rigore 2009.10.01. 12:40:43

@_benito: Ha csak ez hiányzik: nem buktunk el 2 pontot, mivel látványosan csak egyért mentünk, itthon meg csak akkor csináljuk meg őket, ha szükséges lesz (pl. ha elég lesz 1 pont a továbbjutáshoz, akkor 1 pont lesz, ne basztassátok a srácokat, nem gépek ezek.:)))

calcio_di_rigore 2009.10.01. 12:42:03

@szeme közé, laposan!: "El nem tudom képzelni, hogy a Juve mit akart elérni ezzel a gyáva, szar, a minimumra törekvő játékával."

Nem baj, kapsz még gondolkodási időt.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.01. 12:44:27

@Csöncsön: @sporttárs:

Ja, és természetesen még azt is, hogy továbbra is várnunk kell arra, amíg a Barca végre találkozik egy komoly ellenféllel.
:-)

calcio_di_rigore 2009.10.01. 12:44:50

@mocsing: tévedhetek én is. Te is tévedtél már amikor a Bayernnek kezdtél el szurkolni.

JokerZ 2009.10.01. 12:51:34

@calcio_di_rigore: ha ennyire meg van tervezve a szezonunk, akkor meghajolok a jóstehetséged előtt.

azért élek a gyanúperrel, hogy ha tegnap a maccabi ellen játszunk izzadós x-et, azt is megmagyarázod. ahogy mr. at-vel együtt felmentettétek a csapatot a bologna elleni meccs után is, hogy majd münchenben megmutatjuk - megmutattuk, lassan mindenki ezen a tetüszar ötlettelen focin nevet, amit az utóbbi hetekben nyújtunk (csak a Milan-fanok nem:D)

@_benito: most nem azért, de ha egyszer majd úgy fog kinézni a középpálya, hogy sissoko-marchisio-melo, előttük diego, akkor ki fog a szélen játszani? (grosso és grygera felfutásai már most is haloványak, najó előbbi még értékelhető) esetleg szélső nélkül futsalosan átvisszük középen a támadásokat a cselgép csatárok (trez, amaruri) segítségével?

canna tényleg hiányzik, ilyen pocsék védelemmel (tegnapi ribery-cselt hihetetlen mód beszopta a grygera-chiellini páros) az olasz kupán kívül nincs sok esélyünk. legyen már kispadunk is, vagy alternatív taktika arra, ha nem mindenki egészséges.

mindent egybevéve sztem brutális leszállóágban vagyunk, de remélem, nem a próféta szólt belőlem.

acdcisti 2009.10.01. 12:54:25

@calcio_di_rigore: nah...erre csak ennyit:
"Anhänger des FC Bayern München entrollten in der Südkurve wenige Minuten vor Beginn der Champions-League-Partie gegen Juventus Turin ein Plakat, das ihre Solidarität mit den Juventinos zum Ausdruck brachte: "No alla Tessera del Tifosi", stand auf dem Spruchband, "Nein zum Fanausweis". "(spiegel.de)

Jó hogy vannak még normális, egymást nem csak basztató szurkolók..

Everred 2009.10.01. 13:28:07

@horas: mondjuk ezer ellenpéldát hozhatnék, amikor nem lendített át a szerencse. Inter? Az első meccsen mi találtuk el a kapufát. Porto? Akkor Evans zseniális labdaeladásánál (amiből az első góljuk született) balszerencsések voltunk vagy a Porto volt szerencsés?

Terry elcsúszik, de előtte Ashley Cole és Lampard tizenegyese is éppen csak befér, Van der Sar kis híján kiszedte mindkettőt, és akkor még ott volt a Chelsea egyenlítő gólja is, ami előtt két emberen pattant meg a labda és még így is kellett hozzá, hogy Van der Sar elcsússzon, ahogy később Terry.

Vagy a tegnapi meccs: meg kellett volna kapnunk a tizenegyest, és nem kellett volna elvenni Giggs szabályos gólját, és nem kellett volna megadni Dzeko lesgólját (hozzáteszem, természetesen el lehetett nézni, kábé másfél centiméteren múlt). Szóval sajnos nem mindig szerencsés a United, gyakran igen balszerencsés, viszont tény, hogy amikor szerencsénk van, akkor általában élni is tudunk vele, ezt elfogadom.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.01. 13:28:56

Valószínűleg megint nem lesz EL poszt,mindegy,használjuk majd akkor ezt arra. :)

kroos 2009.10.01. 13:31:05

off
Melóban vagyok szóval nem birom ki milyen az uj update,de a pendriven nálam a cucc és letöltöttem,fel is raktam.
Ekkor észrevettem a rendszergazda arcán egy baljós mosolyt...
Ha nem kommentelnék többet ne feletsétek
Keep the Game Alive!!!!!!!!!!!!

on

calcio_di_rigore 2009.10.01. 13:33:20

@Zlatan: nemtudom mikor mentettem fel a Bologna elleni meccs után a csapatot. Én nem emlékszem rá.

Amúgy engem az eredmények érdekelnek, nem a sírámok.
pl.:
jaj-jaj, ilyen szar ötlettelen a csapat- akkor miért nem vert még meg minket senki idén?
jaj-jaj, gyenge a védelem- akkor miért a Juve kapta a legkevesebb gólt a bajnokságban?

Egyébként semmi baj nincs az észrevételeiddel, mondjuk a neved az vicces.

JokerZ 2009.10.01. 13:43:41

@calcio_di_rigore: ja hát ez még akkor alakult ki, amikor megvettük az ajaxtól. primitív, nagyképű, öntelt, de akkor is a kedvencem maradt valamiért. pedig hányszor gyalázta meg a csapataimat:)

pl.: "az inter volt gyermekkorom álma", a góljai a válogatott ellen, stb.

mindemellett az eredményekre csak akkor lehet hivatkozni, ha azok valóban biztatóak. lássuk: chievo 1-0 otthon, 1-3, 0-2 rómában két irtó gyenge formában levő csapat ellen, 2-0 livorno ellen (Buffon MoM), genoa 2-2, bologna 1-1, bayern 0-0.

úgy gondolom, hogy az egyetlen idei jó játékot mutató meccse a Roma elleni volt, a Genoa ellen már kijött a védelem gyengesége. csak félek, hogy ha a lufi egyszer kipukkad és netán hátrányba kerülünk (eddig ez csak egyszer volt idén 2-1 genovában!!!), akkor jön az összezuhanás, mégpedig a kispad gyengesége, a rossz fizikai felkészültség és a (szerintem) halovány taktika miatt. meglátjuk.

szeme közé, laposan! 2009.10.01. 14:00:14

@Zlatan: csak jól látom, hogy nem csak én látom jól...:)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.10.01. 14:00:49

arsenal.com

az "eredménytelen" 13 év, képekben, számokban, interjúkkal...

Üdv, ymy

sAp 2009.10.01. 15:21:58

vazze, most nézem giggs gólját, nem láttam, hogy valaki beírta volna ide: de nézzétek meg az utolsó lassításban anderson milyen pofákat vág benaglionak, majdnem leestem a székről:)

www.nemzetisport.hu/nso_hirek/video-nezze-meg-a-szerdai-bl-jateknap-goljait-2001735

váév építők (törölt) 2009.10.01. 15:27:41

@Ferguson: " Madames és Monsieurs, a milan ma este hivatalosan is bohóccsapattá avanzsált... :)"
És milyen érzés ezt most neked, hogy egykori kedvenceid leégtek?
egyszer majd a mu-ról is így beszélsz, ha blamálják magukat? ;)

CaBeL 2009.10.01. 15:42:44

Ez már várható volt a Bari elleni mákos x-ből is.

Egyébként meg hajrá MKB a hétvégén! :)

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.01. 16:06:05

@raoul_duke: Sajnos meg kell mondjam,a Milan vezérkara éppen úgy viselkedik a csapattal és hozza egyre-másra az érthetetlen döntéseit,mint ahogy az a Lazionál is volt az ezredforduló tájékán.Látjuk hova vezetett...Nagy szerencse,hogy a Milannal ha agyamentek is a capo di tutti capi,de legalább csőd nem fenyeget.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.01. 16:10:16

De ha úgy néz ki valóban nincs EL poszt,akkor annyit pár szóban,hogy a Lazionál friss sérült,igy nem játszhat Cruz,Diakité,Kolarov sem léphet pályára,Ballardini 3 fiatalt is felhívott a Primavera csapatból,viszont végre Rocchi kezdhet.Még nem kaptak ki soha bolgár ellenféltől,igaz,csak 2 alkalommal találkoztak bulgáriai csapattal.De ez mindegy is,nyerhető meccs ez,ami a Debrecennek sikerült,a Lazionak is fog,ha ott ma nincs 3 pont,necces lesz a továbbjutás.

Hispan07 2009.10.01. 16:15:38

Basszus, vki írjon már egy "Lombard gödör" című elemzést a Milan helyzetéről. Jelen pillanatban semmilyen más kiutat nem látok :/

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.01. 16:17:55

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: A Románál visszatérhet a kezdőbe a hosszú hónapok óta nem látott Cicinho és a kapus Doni is leülhet a kispadra. Mexes, Taddei és Brighi viszont hiányzik a keretből sérülés vagy eltiltás miatt.

_benito · www.nst.blog.hu 2009.10.01. 16:33:06

@Zlatan: én vagyok a feketeleves-felelős, helló! :)

de te még rajtam is túlteszel, szerintem azért ekkora baj nincsen. a taktikai részével például nem értek egyet, én is csak annyit változtatnék, hogy a tetején játszó 1-2-t 2-1-re változtatnám, alex inkább diego mellett játszana, mert így meg tudnánk tartani a labdát az ellenfél térfelén (de ugye ő eddig nem játszott sérülés miatt).

a keret erőssége viszont sajnos így van, ezért is mondtam, hgoy az inter még csapatként erősebb. és abban is egyetértünk, hogy eddig nem kápráztattak el az eredményeken kívül sok mindennel, bár szerintem a chievo és a bologna ellen az első félidőben, és genovában szinte végig rendben volt a csapat.

a védelemhez pedig számold csak nyugodtan hozzá cannavarót, és máris nem akkora a baj (bár igaz, a legnagyobb gondunk sajnos nem nyert megoldást grossóval, aki bántóan gyenge védekezésben).

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.10.01. 16:45:02

@popp: Mexes hiányával nem is jártok olyan rosszul szerintem,Cicinho mindenképpen erősítés.

calcio_di_rigore 2009.10.01. 16:45:19

@Zlatan: A Genoa ellen nem úgy tűnt, hogy hátrányban összezuhannánk, sőt...

De mindegy, legyen akkor minden szar, ha ez neked jó.:)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.10.01. 17:07:13

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

SportGéza szerint az Anderlecht-Ajax a nap meccse. Hagyományok alapján lehet, de játékerő alapján szerintem aligha vitathatóan a Valencia-Genoa. Bajnoki formáikból kiindulva várható jóegynéhány gól a Mestallában.

Szintén érdekesnek ígérkezik a Werder Bremen-Athletic Bilbao. Igazi retro-rangadó!

JokerZ 2009.10.01. 17:11:26

@_benito: szerintem az utóbbi két meccsen már majdnem ezt játszottuk 60 percig, csak camo volt DP, kevés hatékonysággal (és persze nem is játszott annyira elöl, de nem volt védekező feladata). továbbra is hiányolom, hogy a védők nem fentebb játszanak, és kb. 60 méteres sávban helyezkedik a csapat egy 30-40 méteres sáv helyett. így pedig a többnyire lassú védőinkre rárohanhat az ellenfél.

@calcio_di_rigore: csak ahhoz képest minden szar, hogy igazoltunk tavalyhoz képest egy de facto világklasszist (melo), egy még kevésbé elismert klasszist (diego) és Az Embert Aki Eltünteti Molinarot A Pályáról (grosso) és egy olyan védőt, aki eddig hihetetlen nagy nyereségnek tűnik, újra, egy évre (canna) + marchisio is egy évvel öregebb már, szerencsére.

ebből eddig csak grosso nem volt sérült, ami a juve orvosi stábjának további "dicsérete".

és arra varrjunk gombot, hogy bizony ez a sokkalta jobb játékosállományú csapat gyakorlatilag kezd hasonlítani a poulsen-molinaro tengely által képviselt trágyához, ami tavaly volt. csak akkor simán továbbmentünk a csoportból, tegyük hozzá.

taktikailag ráadásul semmit sem dobni a csapaton momo felépülése, hiszen a széljáték miatta el is fog tűnni gyorsan.

amúgy optimista lélek vagyok, csak ahol semmilyen pozitívumot nem látok, ott azért még én is hintem a benito-féle feketelevest.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.10.01. 18:03:50

@Csöncsön: Hát az Anderlecht-Ajaxot nyilván földrajzi és történelmi okokból nevezték ki csúcsrangadónak, bár szerintem is a Valencia-Genoa az.

rexford 2009.10.01. 19:18:42

@_benito: Sanyi nem is fog egy darabig még játszani, úgy tűnik. Jöhet a Giovinco-Diego trequartista-tengely. :)

avenger13 2009.10.01. 20:43:20

megsérült Robben (3-4 hét) de nem szakadt szét a térde. Ribery és Van Buyten is sérült, de az utóbbi talán még játszhat, a köln ellen. Érdekes lesz, remélem minél hamarabb felépülnek, mert így nehéz lesz a következő időszak.

horas 2009.10.02. 00:32:49

@rexford: Biztos te láttad a legtöbb olasz meccset!Csak az a gond,hogy a Juve ha akart se tudott volna mit csinálni a BAyern ellen,és ne gyere nekem azzal,hogy ezért ment a Juve.Nem engem áltatsz elhiheted.De nekem aztán tökmind1,ha láttad a meccset és ezt gondolod...

horas 2009.10.02. 00:37:33

@rexford:A keretttel kapcsolatban.Annyit retusálnék magamon,hogy a Bayern meccsen nyújtottakra vonatkozik,de nagyon messze nem áll a valóságtól egy-egy ember még talán befér ebbe a titulusba.Na szószó olasz foci ide olasz foci oda a Juventus nem akart futballozni ezen a meccsen ennyi a lényeg.

horas 2009.10.02. 00:42:53

@_benito: NEm az volt a gond,hogy nem tudott labdát szerezni a Juve,vagy nagyon belletek volna szorítva,egyszerűen nem tudtak a labdával mit kezdeni és egy idő után már nem is akartak.Az ami ezen a meccsen hiányzott az nem hiszem,hogy Sissoko v Cannavaro miatt lenne.Hát számomra nagyon kiábrándító volt.Többet vártam a Juve-től.
süti beállítások módosítása