Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Hétvégi jóslatok - Premier League, 6. forduló

2009.09.19. 10:40 pote

A Burnley - Sunderland csúcsrangadóval indul a hatodik karika a PL-ben. A szombati játszadozások után azonban tényleg pikáns meccsek várhatóak. A manchesteri derbi mindent visz, de a Chelsea - Tottenham sem fog unalomba fulladni.
Mi most ezekre a meccsekre még sem fogunk mondatokat pazarolni, mert az I. NST-kupa lázában égünk. Lapozás után tíz bombatipp, és várjuk alnyuszi megérzéseit is a kommentek között.

Arsenal - Wigan 3-1
Aston Villa - Portsmouth 0-1
Bolton - Stoke 1-1
Burnley - Sunderland 0-0
Hull - Birmingham 2-1
West Ham - Liverpool 0-2
Chelsea - Tottenham 1-0
Everton - Blackburn 2-0
Man Utd - Man City 3-2
élő közvetítés várható
Wolverhampton - Fulham 0-1


alnyuszi tippjei:

Arsenal - Wigan
Aston Villa - Portsmouth
Bolton - Stoke
Burnley - Sunderland
Hull - Birmingham
West Ham - Liverpool
Chelsea - Tottenham
Everton - Blackburn
Man Utd - Man City
Wolverhampton - Fulham

501 komment

Címkék: üveggömb premier league pl beharang

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr711391947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Defmute (törölt) 2009.09.21. 13:01:08

@undertow: Persze, de ez ugyanolyan meddő vita, mintha fordítva történt volna, s most éppen SAF lenne kibukva. Az Old Traffordon a United nyer, ez ennyi, csak akkor nem teljesül ez, ha vmi fatális tévedés miatt olyan játékkal rukkolnak elő, mint tavaly a Pool ellen...

Ferguson 2009.09.21. 13:10:10

@pote: nem tudom, h megkaptad-e. Mindegy.

Erre a képre gondoltam:

news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/m/man_utd/8238560.stm

Üdv

Parraghramma. · http://torrance.freeblog.hu/ 2009.09.21. 13:22:38

@Csöncsön: Jaaa, hogy a hajdúbé is aszonta... Akkor mingyár más. Erről nem tuttam!!!

És visszagondolva az is igaz, hogy talán tényleg aszitték a szitisek, hogy máskor fújja le, mint amikor lefújta...

( amúgy pszichésen vagy emocionálisan neked mi a biznisz abba, hogy emitt adod vérkomoly ábrázattal a mélyhülyét - mellesleg és amúgy az aktuális legjobb csapat szurkolójaként??? Nem vágom, öreg, faszán nem. )

Ami meg a fordított helyzetben mi rinyálnánkot illeti: NEM. Az Arsenal elleni szégyenletes szar hosszabbításában szerzett Van Persie (les)gólnál csak annyit mondtam: ezt pont így érdemeltük meg - mielőtt láttam, hogy integet a zászlós. A reakcióimat vissza lehet keresni.

Defmute (törölt) 2009.09.21. 13:33:33

@Parraghramma.: Nem személy szerint értettem a "rinyálást". De azt Te sem gondolhatod komolyan,h ha éppen a City szerzi meg a győztes gólt a 96.-ban, akkor SAF csendben marad. Amúgy is előszeretettel helyezi célkeresztbe a játékvezetőket, ha éppen nem úgy és nem annyit fújnak a United javára...

Parraghramma. · http://torrance.freeblog.hu/ 2009.09.21. 14:15:32

@vadkutya: bámulatos mértékben bír untatni a menedzserek szónoki munkássága. SAFi, Mourinho, vagy bárki más retorikai arroganciája, meg úgymond lélektani hadviselgetése egy mérhetetlenül korlátolt, ám hivatalból megkerülhetetlen díszlet. Nem fogom magam jobban érezni, ha a wengerjugend elleni paralízist a szőr mitikus helytállásnak interpretálja, és attól se fog a klub iránti szimpátiám csökkenni, alapvetően érzelmi vetületeknél maradva, ha a mester a vitathatatlanul erősödő riválist fikázza - egy takonykrokodilját pöckölhető galacsinná először gyúró óvodás lelkesedésével.

Azért is bírtam Henryt, mert ebbe a textusba, az edzők és játékosok e szánalmasan kiszámítható klisékavalkádjába nem átallt némi humort csempészni.

.m.

Everred 2009.09.21. 14:18:45

@vadkutya: na de épp ez az. Az a plusz hosszabbítás nem csak a Unitednek szólt, senki sem tiltotta meg a Citynek, hogy kihasználják a plusz időt és megszerezzék a győztes gólt. Egy bajnokesélyes nagycsapatnak nem így kellene tennie?

Ja, hogy a Citynek eszébe sem jutott, hogy nyerhet? Egy kiscsapat mentalitása ez.

Messi88 2009.09.21. 14:22:13

@Everred: én pártatlanul néztem meg a meccset, és szerintem szinte végig folyamatos volt a játék, látványosan nem húzta az időt a City, szóval érthetetlen volt számomra a 7 perc hosszabbítás. Mondjuk teljesen megérdemelt a United győzelem, de mégis érdekes.

sAp 2009.09.21. 14:38:59

@Messi88: Érthetetlen, szerintem a sok gól és csere miatt volt, de még egyszer mondom, a 4 perc még az egyenlítés ELŐTT született, ami éppen a city-t segítette volna eképpen.utána pedig ugye gólöröm+időhúzás.

sporttárs 2009.09.21. 14:42:29

@Csöncsön: A legszebb, hogy Ferguson egy ilyen ajándék után lazán odabüffenti: megmutattuk, ki az úr a háznál. :)))
Lol. Mindig szerettük Fergie józan mértéktartását.

Defmute (törölt) 2009.09.21. 14:43:20

@Parraghramma.: Most ehhez mit lehet hozzátenni, számomra is akkora jelentőséggel bír a meccs utáni bírói hibák és a "milettvolnaha" emlegetése, mint az egyforintos barázdáján a kosz. Felesleges, játssz, futballoz, rúgj szabályos gólt, amíg tart a meccs. Mellesleg lefújták már a MU - City rangadót, mi az eredmény?? :D

Everred 2009.09.21. 14:46:55

@sporttárs: igen, ajándék. Egyértelműen Atkinson hibája, hogy a City meg sem próbált átlépni a félpályán a hosszabbításban, noha tudták, hogy Ferdinand fejéve valami nincs rendben és Foster... hát róla ne is beszéljünk. Az is Atkinson ajándéka, hogy Richards öt méterről követte a pályán lévő talán legveszélyesebb befejezőembert, arról is kizárólag a bíró tehet.

Beyonder 2009.09.21. 14:50:58

img268.imageshack.us/img268/7225/mu1v.jpg

SamS 2009.09.21. 16:12:46

@Beyonder: Tévedsz, a meccs után történt az eset. Minden valamirevaló angol forrás (Sky, BBC) ezt írja.

@Parraghramma.: Lehet, hogy számodra ez nagyon unalmas, de ez is egy elég fontos képessége egy menedzsernek, hogy miket nyilatkozik, hogyan nyilvánul meg stb. Angolul ún. "mind-game"-eket használ meccsek előtt, hogy kicsit feltüzelje a sajátjait és elbizonytalanítsa az ellenfelet. Sir Alex ebben verhetetlen, míg sok ellenfele (Keegan, Benítez) már teljesen kiborulnak tőle, és nevetségessé teszik saját magukat. Ebben csak Mourinho veszi fel vele a versenyt.

Egyébként Giggsre már nem lehet szavakat találni. 35 évesen ilyen játékot produkálni... A jelenkor fiataljai örülhetnek, ha 27-28 éves korukig tartják a szintjüket. De Ryan Giggs még mindig az egyik legjobb. Egy fontot nem kellett érte kifizetni, lefocizta az egész Cityt és a United legjobbja volt. Félelmetes játékos, az utóbbi 15 év egyik legjobbja.

mann 2009.09.21. 18:40:48

@vadkutya: "Amúgy is előszeretettel helyezi célkeresztbe a játékvezetőket, ha éppen nem úgy és nem annyit fújnak a United javára..."
És el is tiltják, meg is büntetik amikor csak lehet. Messze a legtöbbet fizette a PL edzői közül eddig az FA által rá kiszabott büntetések miatt és alig-alig van év, hogy ne nézne néhány meccset a lelátóról a beszólásai miatt.

SamS 2009.09.21. 18:48:00

@mann: Arról nem is beszélve, hogy Mourinho alig kapott hasonló büntetést, ha egyáltalán kapott...

Defmute (törölt) 2009.09.21. 19:18:38

@mann: Akkor ezt egyfajta szerencsejátékként űzheti SAF, ahol néha nyersz, néha buksz és fizetsz... :)

ZenZo 2009.09.21. 19:52:04

@mann: nem is űzte ezt a hobbit senki oly sokáig, mint SAF ;)

Beyonder 2009.09.21. 20:01:35

@SamS: "after Bellamy had scored a fan runned to the pitch" - ezt mondja a csávó a stúdióban, a képen pedig látszik, hogy a játékosok épp középkezdéshez készülődnek (Bellamy-nál a labda - kézben), és mindenki a helyén áll.

Tekerj 22:30-ra:
www.footytube.com/video/manchester-united-manchester-city-sep20-23352

Nem kell elnézést kérned.

Beyonder 2009.09.21. 20:05:57

Itt van külön a jelenet, hogy ne kelljen tekergetni:
www.youtube.com/watch?v=JeryDlVyCG4

SamS 2009.09.21. 20:31:13

United játékosok meg ölelgetik egymást - ez is jelzi, h gyakorlatilag vége volt a meccsnek. Biztos h nem Bellamy gólja után történt, maximum Owené után. Most az h 10 mp-cel a vége előtt, vagy nem...

Vagy jobbat nem találtál, amibe bele lehet kötni?

Ronal-d'oh! 2009.09.21. 21:03:23

Technikai kérdés, hogy kéne a blogba youtube videót beágyazni?

Paul Newman Jr. 2009.09.21. 21:18:11

@nekedX: leginkább sehogy, a kommentek közé nem lehet, csak adminban forráskódban.

Ronal-d'oh! 2009.09.21. 21:25:25

@Paul Newman Jr.: a saját blogra kéne, természetesen nem ide. :)

Paul Newman Jr. 2009.09.21. 21:27:19

@nekedX: akkor a szerkesztő-felületen válts át forráskódra, és oda másold be az embeddelni kívánt forráskódot. Arra figyelj, hogy csak <p> vagy <br> után illesztheted be.

Paul Newman Jr. 2009.09.21. 21:30:16

@nekedX: remélem sikerül, hajrá csürhék :))

Ferguson 2009.09.21. 23:10:08

A bellamy eset a lefújás után történt. A united játékosok már ölelgették egymást és a hangosbeszélő is elkezdett már dumálni...

BruceWayne 2009.09.21. 23:33:06

@Everred: mondjuk ha te United otthonában - ahol mág ponot se könnyű szereznie senkinek se - egy utolsó percben kiharcolt egyenlítés után, vendégcsapatként egy fölényben játszó mu ellen még előreküldenéd támadni a csapatot pár perccel a lefújás előtt, és ebből kapna egy gólt a csapat biztos megveregetnék a válad, hidd el :-DDD

ferguson meg jó paraszt volt a nyilatkozatnál, lehet az első pohárral már nem várta meg a sajtótájékoztatók végét

váév építők (törölt) 2009.09.22. 12:44:20

@Nerazzurri: "lehet az első pohárral már nem várta meg a sajtótájékoztatók végét " - persze mert már meccs előtt szittyózott szokás szerint...amúgy megérdemelten nyert a mu...tök mindegy hány perc volt a hosszabítás, a city töketlen volt.

Glory 2009.09.22. 15:12:34

@Ferguson: csak hogy en is hozzaszoljak: az eset owen golja utan tortent. a bizonyitek:
therepublikofmancunia.com/video-from-the-stands-on-derby-day/
az utolso video

Glory 2009.09.22. 15:17:19

kicsit off: ugye a mu-t is fenyegeti a le havre hogy az uefa-nal feljelentik oket mert nem megengedett eszkozokkel csabitottak magukhoz a 16-17(?) eves pogbat. erre most olvasom hogy az ugynok (persze hazudhat, de lathato hogy az uefa sem nagyon talal semmit) elmondta mit kapott a csalad azert hogy a gyerek oda irjon ala: az anyanak kuldtek egy nagy csokor viragot, az apanak egy mu tortenete konyvet, a fiunak pedig egy mezt a 6-os szammal es nevevel a hatan. hatalmas. ezert szeretem ennyire ezt a klubbot.
GLORY GLORY MAN UNITED

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.09.22. 15:29:51

@Glory: Szerintem közel sem ennyire aranyos,hogy az angol klubok,kihasználva a kontinensi normától elűtő szabályaikat,felvásárolhatnak minden tehetséges fiatalkorút.

Tika_ 2009.09.22. 15:32:52

@Glory: nekem nem jött át. Mi a sztorinak az a része, ami miatt annyira szereted ezt a klubot?

Glory 2009.09.22. 15:48:33

@Tika_: az hogy gentlemanek. hogy a csapat tortenetet mutatjak be, ezzel fogva meg a jatekost, szulot akarkit (+virag anyunak......) amugy itt van a forras:
therepublikofmancunia.com/le-havre-update-what-united-sent-to-parents-fifas-stance/

Glory 2009.09.22. 15:50:58

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: mindenhol van vmi ami miatt elonyben vannak a masikhoz kepest: anglia a profi szerzodes 17 eves korttol, spanyol adozas. ha nem lenne olyan a foci es a lehetosegek, akkor szerintem sok fiatal tehetseg nagyivben lexarna az egeszet, de tudjak hogy itt tenyleg van jovojuk. ha meg nem hat visszamennek olasz ill spanyolorszagba bohockodni ;)

Ferguson 2009.09.22. 15:53:23

@Glory: Jah igen, akkor elnéztem/elhallgattam a dolgot :( Sorry...

Ferguson 2009.09.22. 15:55:14

@Nerazzurri: @váév építők: de jó, h ti ilyen naprakészek vagytok az ügyben, h a Főnök mit iszik, mennyit és mikor... :)

Defmute (törölt) 2009.09.22. 15:59:03

Újra kérdezem, lefújták már a MU - City meccset? Mi lett az eredmény? :D

Glory 2009.09.22. 15:59:41

@Ferguson: termeszetesen semmi gond mate :)

Ronal-d'oh! 2009.09.22. 16:04:06

@vadkutya: 2078 perc után kemény csatában, de végül 107-95-re nyert az MU.

Integető hajbókoló lufiember 2009.09.22. 17:33:50

Erről lehet lemaradtam, de tökjó kis összeállítás és még a tudományos háttere is megvan:

www.guardian.co.uk/football/2009/sep/22/manchester-united-goals-stoppage-time

Ronal-d'oh! 2009.09.22. 17:45:33

@Integető hajbókoló lufiember: Ebben benne van szerintem az, hogy az ellenfél idegenben húzza az időt, ha vezet vagy éppen döntetlenre áll, de fordított esetben ez kevésbé van így.

Beyonder 2009.09.22. 17:53:09

@nekedX: Na, pont ezt akartam írni. Ha Manchester vezet, akkor semmi oka nincs az ellenfélnek az időhúzásra, ellenben egy kis csapat számára már a döntetlen is bravúr az OT-on, így ilyenkor érthető módon ölik a játékot.

Egyébként meg:

he average stoppage time added at Old Trafford in the period in question is below that given at Anfield, the Emirates Stadium and Stamford Bridge. United's is 205 seconds, compared to Liverpool's 210sec, Arsenal's 224sec and Chelsea's 229sec.

Everred 2009.09.22. 19:25:03

@nekedX: ez egyébként egy iskolapéldája annak, hogyan lehet egy statisztikával igazolni valamit úgy, hogy bizonyos körülményeket elfelejtünk megemlíteni.

Ilyen apróság az, hogy például ha 3-4 gól a különbség a két csapat között, a játékvezetők általában keveset hosszabbítanak, mert hát minek gyötörni szegény vesztest? No, az Old Traffordon vajh a hazai vagy a vendégcsapat vezet többször 3-4 góllal? Hogy én is szép, meggyőző számokat mondjak: a vizsgált periódusban, azaz az elmúlt három szezonban 18 alkalommal vezetett a 90 perc leteltekor három vagy több góllal a United a bajnokságban - ez a lejátszott meccsek egyharmada. Szerintem a Newcastle-nek bőven elég volt az egyperces hosszabbítás is 2008-ban 6-0-nál.

És egyszer fordult elő ezen periódus alatt, hogy a vendégcsapat volt ekkora előnyben, de nem fogom kimondani, hogy ki és mikor. Ez azért eléggé, ehömm, kiegyensúlyozatlanná teszi a statisztikát ebben a formában. Mert így nagyjából azt engedi megállapítani, hogy igen, döntetlenközeli eredménynél többet hosszabbítanak a bírók, mint nagy különbség esetén.

Forradalmi.

Everred 2009.09.22. 19:31:02

@Nerazzurri: az "előreküldeni támadni" és a "megpróbálni kijönni a tizenhatosról és netalán átlépni felezővonalat" között hatalmas különbség van ám.

crouchy 2009.09.22. 21:01:36

ki ez az állat kommentátor a leeds meccsen?

Pig_Bodine 2009.09.22. 21:39:35

Hang alapján szerintem az a figura lehet (a nevét nem tudom), aki egyszer azon morfondírozott közvetítés közben, hogy valamely motívum melyik Shakespeare-regényben fordult elő.
Ehhez képest az, hogy a focihoz nem ért, elenyészhetne, ha éppen nem futballkommentátor lenne ő.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.09.22. 21:41:54

Wilshere ad a West Bromnak is, eddig egy kiállítás róla. Az Arsenal nevelésű Jerome Thomast küldték el.

(Egyébként 3 debütánsunk van, Szczesny, Sunu és Watt)

drosiii 2009.09.22. 22:09:07

Mascheranonak is mehetne a 2 meccses eltiltás.

sAp 2009.09.23. 09:19:48

OFF de muszáj beírnom,vazz,ez jó meccs lehetett:)
Haaglandia/Winston 6 - 6 Excelsior Rotterdam * tizikkel nyert az excelsior végül 7-6ra, a hosszabbításban 4 gól esett:)

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.09.23. 09:24:08

@sAp:
hahahaha
rápillantottam a livescore-ra,
látom, h 6-6, meg mellette, h "pen.",
gondoltam, h tizikkel 6-6 :D

DoktorHáz 2009.09.23. 09:26:18

Mikor lesz angol összefoglaló poszt?

Tegnap ez a Liverpool szánalmas volt, komolyan gondolja Benitez hogy ezzel a kerettel bármit is nyerhet? A City simán előzni fogja őket és az Arsenallal lesznek versenybe a negyedik helyért.

DoktorHáz 2009.09.23. 10:17:28

Ez a ManchesterUnited hihetetlen. Ilyen suta játékosokkal mint Oshea meg Fletcher meg Park meg Anderson meg most ez a Ronaldo potló Valencia, nyernek három bajnokságot. Nem tudom mi ez a nagy hype a Manu szurkolók közt Fletcher miatt, de az már régen rossz ha őt tekintik a csapat ászának, de csak az angol bajnokságban van nála minimum 20 jobb középpályás. Nem értem hogy lehet ezzel a gyenge kerettel ott a Manu ahol. Ezt a bajnokságot a Chelseanek lépésben kell nyernie, jövőre pedig a City még vesz 200millióért ezt azt és besöpri a PL-t.

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.09.23. 11:25:55

@DoktorHáz: én nem nevezném Fletchert és Parkot sutának, de Andersont legfőképp nem
Fletcher feladata a rombolás, néha kioszt pár okos passzt, de egyiket se sután műveli,
Anderson pedig azért játszik alkalom adtán rosszul, mert ő eddig minden csapatában támadó középpályást játszott
amúgy a kérdésedre a válasz egyszerű: Sir Alex csapatot csinált a játékosokból

DoktorHáz 2009.09.23. 12:36:06

Semlegesként írok egy kicsit a csapatokról és a bajnokságról. Kezdem hátulról.

Pompey- 6meccs 6 vereség kilátástalan játék. Eladták szinte minden értéküket, nagyon meg lennék lepve ha bent maradnának. Nem is értem a koncepciót ami ott zajlik.

Hull City- 6meccs 4 pont. Nem a tavalyi acélos kezdés, nem hiszek a bent maradásukban, valami megszakadt tavaly év közepén.

Blackburn Rvs.- 5meccs 4 pont. Ez az év is a kiesés elkerüléséről szól. Neccesen de meglehet, de koncepciót itt se nagyon látok, évről évre gyengébbek.

Bolton- 5m 4pont. Szinte ugyanazt tudom mondani mint a Blackburnre.

WHU- 5m 4p. Nem tudom Zola mit akar olasz középjátékosokkal. Sok tehetség van a WHU-nél de valami hibádzik. Nem fognak előrébb végezni mint tavaly. Sőt.

Wigan- 6m 6pont. Ők színtelen szagtalan csapat számomra, a nagyok kivégzik őket rendszeresen, de a kicsik ellen valamiért képesek 3pontot begyűjteni(ok a Villa elleni meccs az "tévedés" volt)

Fulham- 5m 6pont. Ugyanott végeznek mint tavaly, egyszerű középcsapat. Geráról meg...nemcsak itt kéne padoztatni hanem a válogatottban.

Everton- 5m 6pont. Év elején a Lescott ügy kihatott a csapatra, de sztem Moyes összekapja őket, de a hatodik helyért is meg kell szenvedniük, de idén nekik a nyolcadikot "néztem ki"

Wolves- 6m 7pont. Egész jól kezdték az évet, de potenciális kiesőkként kezelem őket. Ma az Old Traffordon a United B ellen meglátjuk mire képesel.

Birmingham- 6m 7pont. Őket is hátrébb várom ahol most vannak, de kiesni nem fognak.

Stoke- 6m 8pont. Egész jól kezdték az évet, masszívan helytállnak, nem lesznek kiesési gondjaik.

Burnley- 6m 9pont. Otthon egyszerűen félelmetesek. Idegenben már teli a nadrág. Ha tartják a hazai formájukat akkor nem lesznek gondok, ha nem akkor bajba lehetnek mert idegenbe vérszegények.

Sunderland 6m 9pont. Bruce egész jó kis keretet hozott össze, masszívan első 10be benne lesznek év végén is.

Az első 7 külön, mert egy is hosszú lesz

Boodler 2009.09.23. 12:37:02

@DoktorHáz:

"Ilyen suta játékosokkal mint Oshea meg Fletcher meg Park meg Anderson meg most ez a Ronaldo potló Valencia, nyernek három bajnokságot"

Tényleg nem kötekedés, "a Ronaldo pótló Valenciával" (még?) nem nyertek 3 bajnokságot, de próféta szóljon belőled. :)

"mi ez a nagy hype a Manu szurkolók közt Fletcher miatt"

Erre pedig az lesz a válasz - nem ok nélkül -, hogy nézd meg a tavalyi Arsenal elleni BL elődöntőt illetve a friss, Man City elleni meccset.

Ezzel a mondatoddal viszont ennek ellenére sokan egyetértünk:
"Ez a ManchesterUnited hihetetlen" :)

DoktorHáz 2009.09.23. 12:49:46

Arsenal 5m 9pont- a kicsiknek lőnek 4-5gólt, viszont ahogy valami normális védelemmel és középpályával találják szemben magukat, meghalnak. Nagyon erős a mezőny eleje, az 3-5 helyért fognak küzdeni a Cityvel és a Poolal.

Spurs 6m 12pont- Remekül kezdtek, de aztán a United meg a Chelsea helyre tette őket. a 6-7helyen fognak végezni, a Villával karöltve. Amit nem értek hogy Harry miért ragaszkodik ennyire a pálcikaemberhez, Pavjucsenko meg a padot koptatja.

Villa 5m 12pont- Ha nem lett volna a Wigan elleni kisiklás akkor ujra Villa csodáról beszélnénk. Pedig nincs csoda, egyszerűen egy masszív jó kis csapatot hozott össze Oneill és végig versenyben lesznek a 3-7. helyért de végül a 6-7-en fognak végezni. De van bennük kraft és kurázsi. Drukkolok nekik.

City- 5m 12pont - Sokan megmosolyogták őket hogy mennyi csatáruk van és nincs más. de a kezdésre összeállt egy nagyon masszív védelem és nagyon masszív középpályás sorral és elől nagyon jó csatárok vannak. És ne feledjük nagyon kevés meccset játszanak majd mert BL nincs nekik. Simán dobogón lehetnek év végén.

Pool- 6m 12pont- Nagyon rosszul kezdtek, azóta nyernek de nagyon nehezen. De idén nem látom bennük azt a csapatot akik tavaly majdnem megnyerték a PL-t. Szerintem tavaly annyira elhitték hogy megnyerhetik és mégsem jött össze, hogy idén ez visszaüthet. Plusz Xabi Alonso nagyon hiányzik és Lucas Leiva vagy akár Aquilani nem ugyanaz a szint. Viszont GJohnsonnal jól jártak. De imádkozni kell hogy ne legyen sérült Torres v Gerrard mert nincs alternatívájuk.

United 6m 15pont. - Én nem tudom hogy Ferguson hogy csinálja,de mindig ott vannak, minden körülmények között. És a Spurs valamint a City elleni játékuk szerintem jobb volt mint tavaly akármelyik meccsük. Pedig akkor még volt Ronaldocska. Most nincs. És valahogy így is megy nekik. És ha lesz kapusuk is akkor nem fognak gólokat se kapni. Őket érzem annak akik megszoríthatják a Chelseat, senki mást.

Chelsea 6m 18pont. Ugyan volt 1-2szerencsés győzelmük, de elképesztően erősek. Ugyan az afrika kupa bezavarhat, de nem tudom elképzelni hogy idén ne ők nyerjenek. Fizikálisan és Mentálisan is a legerősebbek, és egyedül őket érzem képesnek arra hogy a Barcát is megállítsák, kölönösen hogy Ancelotti az edző.

Szóval a végső prognózisom az első 8-ra:
1-Chelsea 2-United 3-City 4-Pool 5-Arsenal 6-Villa 7-Spurs 8-Everton

United82 2009.09.23. 12:58:14

@DoktorHáz:
Én nem tudom hogy Te mit és kit tekintesz sutának, de John Oshea hamarosan eléri a 350.-ik mérkőzését a Unitedben. Nyilván Fergie nem ért a focihoz és azért játszik ennyit Oshea.
Fletcher pedig már tavaly is az egyik legjobb DM volt és bizony a BL döntőben az ő hiánya volt a legmeghatározóbb, meggyőződésem hogyha ő játszik akkor nem lett volna olyan sima.
Idén pedig végképp bizonyítja hogy az egyik legjobb DM a világon, és bizonyítja hogy Fergie micsoda edző hogy meglátta benne a tehetséget és ugyan rengeteget kritizálták hogy csak azért játszatja mert skót meg hasonlók.

De minek is magyarázkodom...az eredmények magukért beszélnek.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.09.23. 13:07:17

@DoktorHáz: ez első bekezdést olvastam.

szeretem h leírnak minket... sztem ugyanott állunk mint a cityh vagy a sp?rs vagy a mu. Idegenben 2 szerencsétlen vereség, ha nem hiszed, nézd meg a mu elleni találkozót... Ha otthon verjük a cityht, mu-t, akkor ugyanott tartunk pontszámilag.

Mondanám, h ezek tények, de az félreérthető lenne. A cselszkij, mu, mi közöttünk fog eldőlni. Ez az én véleményem.

Azt, h a pudlit mitől tartják jobbnak mint minket, vagy a cityht, egyszerűen nem értem. Fel nem fogom.

DoktorHáz 2009.09.23. 13:14:10

@imici77:
Az arsenalnak akkor lesz esélye ha Fabregas nem sérül meg, és ha Rosicky nem lesz sérült. És ha Diabyt viszik vissza középre és nem kell csatárt játszania. Ja és Wengernek el kéne felejteni a 433at és simán nyomni a 442őt. Rosicky,Diaby,Fabregas,Arshavin-Van Persie,Eduardo 6ossal.
a Védelemben Vermaelen nagyon nagy vétel volt, Sagna,Clichy és Gallas pedig hozzák magukat. Igaz egy kapus elkéne.

Nem írom le az arsenalt, és nem lesznek nagy különbségek az első és a hetedik között idén, írtam is hogy 3.-5hely. A Poolt egyénileg nem tartom jobbnak de csapatként erősebbek.
A cityben pedig sok jó játékos van, hatalmas bizonyítási vággyal (lásd Adebayor) , és ha összeérnek csapattá bárkit megverhetnek.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.09.23. 13:32:08

@DoktorHáz: sztem Wenger picivel jobban tudja kit hol kell játszatni az egyes meccseken...

Songot kihagytad.... - gondolom feltűnt.

DoktorHáz 2009.09.23. 13:33:15

@imici77:
Persze hogy feltűnt. Direkt hagytam ki. Se ő, se Denilson nem lehet kezdő ha Wenger akar valamit nyerni. Ha egyszerre kezdők akkor meg végképp mindegy ,mert kikapnak.

DoktorHáz 2009.09.23. 13:35:40

De tényleg nem értem az Arsenalt. Bármelyik kicsi ellen szépen játszanak, megcsinálják a játékokat lövik a gólokat számolatlanul, mint tette azt a Bergkamp,Henry,Pires féle csapat. Viszont a nagyok ellen nem tudnak úgy játszani, vagy ha jobban is játszanak (láttam a Manu elleni meccsüket) akkor is kikapnak. Nos visszatérve a Poolra, ők akkor is tudnak nyerni ha nem játszanak jól, az arsenaltól ezt nagyon ritkán látom, pedig ha nyerni akarnak valamit akkor rosszul játszva is tudniuk kéne nyerni, mert nem minden csapat Barca:)

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.09.23. 13:36:51

@DoktorHáz:
Song az egyik legjobbja volt az Arsenalnak tavaly.
Wenger doesn't know, ha kihagyja

már ha így kívülről belepofázhatok... :)

rizla 2009.09.23. 13:36:56

valencia amúgy miért játszik ilyen keveset az MU-ban?

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.09.23. 13:38:23

@DoktorHáz: idén a pudli is már beleszaladt a késbe, ha jól tudom... :) nem hiszem h Torres+DJ Stivi végig tudja nyomni a szezont, s akkor majd kiderül, h csapatként mire lesznek képesek.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.09.23. 13:40:31

@pote: bele, csak írjátok az NST Cup epilógus posztot is, ami ctrl+v ctrl+c alapon mehet :)

DoktorHáz 2009.09.23. 13:40:43

@rizla:
Szerintem egyszerű a válasz, mert nem fér be.

pote · http://nst.blog.hu/ 2009.09.23. 13:41:40

@imici77:
fordítva hasznosabb
(ha előbb van a ctrl+c)

nils_h 2009.09.23. 14:42:34

@DoktorHáz: érdemes összevetni a sorsolásokat is, mint az már fentebb írtam. A Poolnak, Cselzinek, Villának könnyebb sorsolásuk volt, mégis botlott a Pool is, meg a Villa is. A Citeh egyet - tudjuk, hogy miként - , az Arsenal kettőt is - két igen fontosat - de azt is láthattuk, hogy mindkét csapat képes gólokat rúgni, nem is keveset. Számomra a Tottanham volt leginkább csalódás, ők igen simánk ikaptak az erősebb ellenfelektől, nem villantottak től sokat ezeken a meccseken. A MU meg mindent behúzott, amin én személy szerint igen csodálkoztam.

Tika_ 2009.09.23. 15:13:30

@Glory: rotfl
Tekintsünk tetszőleges 16 éves É-Francio.-ban élő focistapalánát + családját, akik gyak. semmit nem tudnak az MU-ról, viszont mikor kapnak egy a klub történetéről szóló könyvet, akkor aztán mindent megértenek.
Tekintsük őket.
Jé, nincsenek ilyenek.
Ja, biztos, az a kiadvány mindent megváltoztatott. Gyűrűk Ura, vazz.
Az, persze.

Ha félreértettelek, akkor bocs.

United82 2009.09.23. 15:16:26

@rizla:
Nem akar szerintem Fergie azonnal óriási terhet rakni rá. A képességei nagyon jók, de kívülről nem tudjuk hogy fejben mennyire jó.Mégiscsak Ronaldo posztján kell játszania, persze tudva hogy nem ugyanaz a feladat mint a hajdani CR7esnek. Plusz így év elején sok volt a rangadó és nyilván azokat játszatta inkább Fergie akik hozzávannak szokva ezekhez a meccsekhez. De meglehet nézni hogy fokozatosan ad neki lehetőséget és ha beépül akkor erőssége lehet a csapatnak.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.09.23. 15:44:04

@DoktorHáz: 4-3-3 mat jobban ki tudja használni a csapat, ugyanis sok olyan játékosunk van akik több poszton is hasonlóan jó teljesítményt tudnak nyújtani(Nasri, Eduardo pl) Meg persze akik mindenhol szarok, de rajtuk már a formációváltás sem segítene.(Denilson,Randall, Silvestre, Senderos)

Song meg tavaly január óta nagyon közel került az elithez, nagy gondban leszünk mikor megy ANK-ra.

Glory 2009.09.23. 16:21:33

@Tika_: olvasd el abelinkelt forrast abban is azt amit az anya nyilatkozott.
nem konyv meg a viragcsokor hatotta meg oket. hanem az hogy ok ezzel is torodtek mig a le harve egy egyszeru iskolai hianyzast sem tudott elintezni a gyereknek.

Strigo 2009.09.23. 18:20:49

@DoktorHáz: nem vagy véletlenül Nemzeti Sport újságíró? Az elemzésedben több számadat van, mint egy statisztikai évkönyben, és a közhelyek is minden csapatnál előfordulnak.

Woland 2009.09.23. 18:23:03

news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/n/notts_county/8270272.stm

hogy is mondjak... a stilus maga az ember?

Judasbol nem lesz szalonna.

Woland 2009.09.23. 18:40:03

@nils_h: @DoktorHáz:

en nem csodalkoztam azon hogy nem hoztunk pontot a Liga ket legjobb csapata ellen: nem volt Modrics, sajna a Tottenham nagyon fugg az o szereplesetol. a ManU ellen kabe nulla kreativitas volt a reszunkrol fellelheto. bar ha a masodik felido elejen bemegy a BAE-Jenas-Keane csiki-csuki vagy Foster nem szedi ki Jenas nyeseset akkor kereshettunk volna valamit, de a kiallitas utan frucsa mod teljesen elfogyott a tudomany.

a Chelsea ellen meg Ashley Cole goljaig mi voltunk inkabb folenyben. ugye itt sem volt Modrics aztan a masodik felido elejen kidolt Ledley King majd kesobb Bassong is, szoval kozepso vedo nelkul fejeztuk be a meccset. ezen kivul volt ugye a meg nem adott tizi, ami vagy valtoztatott volna a meccs kepen vagy sem.

de az minden hatraltato tenyezo nelkul is igaz hogy mind a ManU mind a Chelsea jobb csapat nalunk szoval a vereseg nem csalodas.

remelhetoleg a kovetkezo negy kozep-also kategorias csapatok elleni meccsre elegek leszunk a horvat nelkul is.

(Harry eddigi legnagyobb hibaja hogy Kranjcart elhozta [akarmilyen olcso is volt], 100-bol 100-szor jatszatnam helyette Bentley-t vagy Dos Santost, es a srac mar ketszer palyara lepett cserekent a PL-ben...)

Woland 2009.09.23. 18:44:50

@Woland: azistenit, bocs, valaki kivenne az ismetelt kommentet, lecci?

Woland 2009.09.23. 21:46:47

Fulham wait 37 minutes to have their first shot on goal - and it's an absolute belter as Zoltan Gera catches a half-volley from 25 yards to perfection, the ball rocketing past Shay Given in the City goal. Yikes.

United82 2009.09.24. 08:24:32

Ez a tegnapi United-Wolves..

Fabio korai kiállítása után emberhátrányban játszottunk 70percet, de nem nagyon látszott a meccsen, annak ellenére hogy Carrick és Nani kritikán aluli teljesítményt nyújtott...
De szerencsére elég volt elől egy Owen-Welbeck páros gyakorlat (gyönyörű gól volt Owen zseniális passzával) és meglett a meccs 1-0-ra, a Wolves emberelőnyben sem tudott semmit sem kezdeni...

pozitivum: Ha Owen minden meccsen csinál egy zseniálisat akkor már megérte a pénzét, Welbeck újra gólt rúgott

negatívum: Carrick és Nani. Carrickel nem tudom mi van de ilyen gödörben még nem láttam sosem. Nani meg Nani..rajta nem lepődök meg:)

United82 2009.09.24. 10:07:22

a CC-ről pedig.
Minden nagy továbbjutott, érdekes párosítások lehetnek már a következő fordulóban. Sorsolás szombaton, ha minden igaz.
Fergitől megkérdezték kit akarna ellenfélnek? Rögtön mondta hogy otthon a Peterborought, ahol a fia edző és akkor az Old Traffordon összegyűlne a család:):)

DoktorHáz 2009.09.24. 10:19:03

@Rooney82:
"negatívum: Carrick és Nani. Carrickel nem tudom mi van de ilyen gödörben még nem láttam sosem."

Carrick gödörben?
a 3éve alatt 1 jó meccse volt a Manuban, mikor a rómát kitömték. Azonkívül egy kerékkötő. Nem csoda hogy a válogatott közelébe se fér.

United82 2009.09.24. 10:23:45

@DoktorHáz:
Szerintem nem sok United meccset láttál az elmúlt 3évben, mert akkor nem írnál ilyeneket.

Egy tény most Carrick nagyon maga alatt van. Szinte jó passza nem volt a meccsen és a védekezése is kritikán aluli volt. Tényleg nem tudom mi történt vele, de nyoma sincs annak a Carricknek aki az elmúlt 3évben volt. Remélem Fergie csinál vele valamit.

nils_h 2009.09.24. 20:56:45

ez a poszt megint befulladt az 500-as álomhatár alatt egy picivel :(

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.09.24. 22:43:39

@nils_h: majd lesz 500 komment ha Terry felemeli a vb serleget :P

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.09.25. 00:10:08

@nils_h: m?cskos ade:) - csak meg lesz az 500... :D

drosiii 2009.09.25. 08:30:51

Gera azért elég nagy gólt akasztott. érdemes megnézni - ha már senki sem írta be..

ZenZo 2009.09.25. 13:53:41

@drosiii: fentebb említve volt (Woland), aki még nem látta, link:
www.soccer360.co.uk/manchester-city-vs-fulham-carling-cup-football-live-streaming-match-highlights-and-goals-video-23-09-09/
(szép volt)

Pár szóban a Chelsea CC teljesítményéről: véégre mi is B csapattal mentünk ki a QPR ellen, több fiatal is helyet kapott a visszatérők mellett. Végül is soványka 1-0, lehetett volna több is, ez van. A fiatalok jól tolták (Hutchinson, Borini), Zsirkov is villantott első meccsén, s Joe Cole is jó formában tért vissza másfél év után. Kalou pedig beverte idei első mérkőzéseldöntő gólját. Jó kis meccs volt, na.

ZenZo 2009.09.25. 13:56:17

Izé, nem mellesleg kicsit hanyagolódik a PL poszt. Összefoglaló nincs, CC elé semmi (legalább egy 3 dolog lehetett volna), új beharang sehol... így akarjátok megnyerni a tipp versenyt, hogy a játékosnak ne legyen ideje sokat foglalkozni a tippekkel? Mire kiderül, hogy ki jön, küldje is :)

Na písz, várom az összeharangozót...

nils_h 2009.09.25. 15:24:08

@ZenZo: Zsirkov és Cole is visszatért? nem is hallottam. Ez jó hír, színesedik velük a mezőny, mindkettőt igen birom. Drogbáról van már hír, hogy játszik-e hétvégén vagy sem?

ZenZo 2009.09.25. 15:44:54

@nils_h: Igen, igen és igen :)
Zsirkov még nem 100%-os, 70 percet kapott, s ögencsak ügyes ;) JC viszont remek formában tért vissza, ez az ő meccse volt, jól áll neki a gyémánt éle. PF is visszatérő, 7 hónap után.

Drogba pedig játszik a hétvégén, most pihent még, de mivel nem ő volt az egyetlen, valószínű mindenképp pihent volna.

A kedzőnk egyébként ez volt:
Hilario; Ferreira, Hutchinson, Ivanovic, Zsirkov; Mikel; Belletti, Malouda; J. Cole; Borini, Kalou.

ZenZo 2009.09.25. 16:10:09

No most olvasom, hogy a Wigan ellen a padon már ott lesz JC és Zsirkov is, ráadásnak szép lassan az egész keret egészséges lesz, Alex 2 hét múlva harcra kész, s Ancelotti szerint a Pool ellen már Deco is ott lehet. S már nem új infó, de Drogba is játszik.

Woland 2009.09.25. 21:00:17

mar ketszer nyertunk iden a Ligakupaban 5-1-re idegenben ugy hogy nem voltunk sokkal jobbak az ellenfelnel. (a Hull elleni bajnoki 5-1 sima ugy volt.) persze ezeket az eredmenyeket nem kell megmagyarazni, de a Doncaster ellen Cudicini most a Preston ellen meg Gomes mutatott be vilagklasszis vedeseket. a golkulonbseg mindenesetre tulzo volt mindket esetben.

ha valaki meg nem latta Crouch sarkazos goljat (a mesterharmas harmadikjat) akkor itt egy nagyon jo minosegu osszefoglalo: www.mediafire.com/?zdzyn2zoyjk

ZenZo 2009.09.26. 15:26:45

Hát, izé, akkor továbbra is ide:

megvolt a CC sorsolás, nem lesznek szar meccsek, lesz Spurs-Everton (lássuk Woland lesz e ez is 5-1 :) ), meg Pool-Arsenal...

a Ligakupa nyolcaddöntőjének párosítása:

Blackburn Rovers - Peterborough United
Manchester City - Scunthorpe United
Tottenham Hotspur - Everton
Barnsley - Manchester United
Chelsea - Bolton Wanderers
Sunderland - Aston Villa
Arsenal - Liverpool
Portsmouth - Stoke City
süti beállítások módosítása