Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

A csúszómászó

2009.09.12. 23:37 nou san trafford

245 komment

Címkék: angol arsenal manchester city

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr711378162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.09.13. 21:16:49

@morphine: sztem is súlyosabb RvP ellen elkövetett szándékos szabálytalansága.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.09.13. 21:24:24

(amúgy elkezdődött már a spanyol bajnokság? :))

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.09.13. 21:54:54

szerintem sportszerűtlen dolog a káröröm, mert adebayor nem annak örült, hogy gólt szerzett, hanem hogy hátrányba jutatta az arsenalt,
és a kettő nagyon nem ugyanaz

és azért mert már 100an megcsinálták ezt, attól még ugyanúgy sportszerűtlen

az meg érdekes hogy a nagy klubok nagy pénzekért mért vesznek nagy parasztokat, beképzelt tuskókat vagy sportszerűtlen gyökereket, gondolok itt adebayorra, balotellire, drogbára, pepére, ibrahimovicra és ronaldora

sporttárs 2009.09.13. 22:04:23

@montipájton: Te még rácsodálkozol benito érdekes erkölcsi mércéjére? :)

Én nagyon kedvelem a szakmailag is kifogástalan posztjait, de szerintem a blogon az ő szubjektívjai a legnagyobb melegágyai kissé elmehabarodott kommentelők fröcsögéseinek, sajna gyakran önigazolásként.

(Na, asszem, ez így teljesen érthetetlen. Röviden: Benito néha lemegy a leghülyébbek szintjére. De ezzel indirekt elismerem, hogy amúgy igen messze van tőlük. :) )

sporttárs 2009.09.13. 22:05:06

@sporttárs: Mindenesetre ma Balotelli két remek gólpasszánál gondoltam rá, meg persze a szétcseszett ziccerénél is. :)

Ádámbátyám · http://adammondja.blog.hu 2009.09.14. 00:24:42

Hát, ha City-bekk lennék, tuti felpofoztam volna.

halareaal 2009.09.14. 00:56:44

@Artsuhtaraz: mert jól fociznak.

@imici77: @morphine: végülis igazatok van, volt csapattársakat így lerúgni minősíthetetlen dolog, ugyanakkor a poszt és a kommentek többsége sem erre van kihegyezve. akkor már inkább hülyeállat Adebayor, mint csúszómászó.

egyébként a poszt kilövése márcsak a Hitman-szerű kommentek borítékolható megjelenése miatt sem lett volna célszerű

Walmer 2009.09.14. 08:59:04

ha raktak már ki teljesen felesleges postot a világtörténelemben, akkor ez az.
mi volt a célja? generálni egy kis anyázást?

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.09.14. 09:05:57

@halareaal: mondjuk, ha elszabadul a pokol és beözönlik néhány ember a pályára és elkezdődik egy kis kergetőzés, és megsérül néhány ember, gyerek, akkor vajon ade vajon felelős-e, mert futott egy laza százast és ilyen gólörömet lejtett?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.09.14. 09:52:46

Nekem most lett szimpatikus ez a srác!

pattopo · http://100ev.uw.hu 2009.09.14. 10:56:58

szerencse, hogy még léteznek az angolnál sokkal fejlettebb futballkultúrák,
pl a milyenk, ahol egy ilyenért ott helyben arconb..ták volna a szurkerek

SimiTomi 2009.09.14. 11:18:43

@man city: Hát, te tényleg kifejezetten egyszerű vagy.

Amanitin2 (törölt) 2009.09.14. 11:20:31

Ti itten egy külföldi focibajnokságban történt eseményről vitatkoztok indulatosan?
Mi több, van, aki többes szám első személyben beszél egy külföldi sportklubról?
Üresek a gyárak, fiúk!

Niterider · http://sportpalyafutas.blog.hu/ 2009.09.14. 11:24:17

Adebayor intelligenciaja Dzsudzsakkal parosithato, igaz a futballistakat nem emiatt szeretjuk, marmint aki szereti ezek a senkiket...

Mitya Ivanov 2009.09.14. 11:28:09

elfáradt a sprint végére

hmikey 2009.09.14. 12:22:43

Stomp és stamp témában: a stomp az a mozdulat, amikor a lábad (amivel lépsz/taposol) a súlylábad (azaz rálépsz teljes súllyal), a stamp pedig az, amikor a másikon állsz, és a talpaddal "odacsapsz" mondhatni.

Amúgy tényleg egy tetű gesztus volt, de nyilván, ha olyan jól érezte volna magát az Arsenalban, akkor nem csinál ilyet.

Tika_ 2009.09.14. 12:28:33

@Ferguson: "Nekem mindig tetszik, amikor az arsenal-t "szemenköpik" vmilyen módon... :D "
Semmi személyes, de ez eleve egy ritka tapír kijelentés, viszont itt a poszt által felkorbácsolt indulatokra való tekintettel végképp nem kellett volna, úh simán lehetne rá adni egy 1 napos bant. Bár a bocsánatkérés miatt most már valóban későreagálás lenne.

@Papp Sanyi: Az RvP elleni miatt visszarúghatnak a köv. meccsen (tök szabálytalan, de valamilyen szinten magyarázható), de ha a szurkolók hergeléséért a játékosok "válaszolnak" az legalább annyira köcsögség, mint ez a gólöröm.

@montipájton: RvP persze, hogy ganajtúró, de hogy jön ez most ide? Tiltsák el őt is a becsúszásért!

@Amanitin2: @Niterider: srácok, még 2 ok, hogy légyszi figyeljetek kicsit jobban (ezekkel kapcsolatban konkrétan: ne engedjetek be bárkit)

seamus gonzalez 2009.09.14. 12:44:04

Ezzel meg is van a helye a PL szezon köcsögválogatottjában.
Mer a drukkerek annyit csesztették, miután tavaly mindenáron a Milanhoz akart menni.... bah

Leon Osman 2009.09.14. 13:34:35

Gyönyörű volt látni ezt itt újra. Annyira együtt tudtam érezni vele. Egy ilyen klubtól csak távozni érdemes...

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.09.14. 13:40:06

@Leon Osman: egy veretlenül bajnokságot nyert klubtól, vagy egy bl döntőbe, elődöntőbe jutott klubtól? vagy az új stadion nem tetszik? vagy az angol tulaj?

Leon Osman 2009.09.14. 14:15:01

@imici77: Egy olyan klubtól, amely évről évre többet ígér a szurkolóknak, mint amennyit teljesíteni tud. S mióta elzavarták Pirest, azóta 1 darab szimpatikus játékos nincs már ott. Végülis a szurkolók sem vmi értelmesek, ha kikezdik az egyik sztárjukat, míg náluk játszik, aztán számon kérik rajta mikor egy másik csapat mezében a meccs hevében beint nekik. Sportszerűtlen, de hát ilyen nevelést kapott. Touré sem akart örök vesztes lenni. A Porto bl-t nyert, ezek után akarsz nagyzolni egy elődöntővel/döntővel? Csak a győzelem számít, semmi más. Mindent meg lehet magyarázni, de neki is elsősorban a megélhetésére kell odafigyelnie, ha ezt nem adják meg neki, hát ez van, őt hol érdekli már h spórolni kell a stadion miatt?

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.09.14. 14:22:18

@Leon Osman: bocs, erre nem vagyok hajlandó válaszolni.

Leon Osman 2009.09.14. 14:38:44

Már az előzőre sem kellett volna

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.09.14. 15:02:51

@Leon Osman: Touré mitől az örök vesztes? elment a pénzért, ahogy ade is... egy olyan csapatba mentek, akik nem indulnak nemzetközi kupában, hmmm... ez aztán a nagy kihívás, a játék szeretete... a nagy cél: bekerülni a 4be... óriási kihívás... jah, dupla fizetésért... semmi bajom ezzel, h elmegy nagyobb fizetésért, de hogy lerúgja szándékosan volt csapattársát, azzal van bajom. Vérprofi játékosra vall.

vajon Touré miért nem kapja azt, amit ade, vagy Henry sem? és még sorolhatnám....

Pires elé odatettek egy +1 éves szerződést, nem írta alá, többet szeretett volna. Az Arsenal a 30 év fölöttiekkel +1 éves szerződéseket kötött. Lásd Bergkamp is. minden évben hosszabbítottak. Lehmannal is, hiába védte ki a tizit az elődöntőben. Amikor visszatért, kifütyülték Pirest?

Ebouét a teljesítménye miatt kifütyülte a közönség. Ade-t a hozzáállása miatt. Van egy pici különbség... itt a folytatás: www.skysports.com/story/0,19528,11095_5558457,00.html

Amúgy semmi bajom adeval... megtette, amit megtett. vállalja a következményeit. nekem, mint ember, mint sportoló nem fog hiányozni. az idény végén megnézzük ki hol tart.

Defmute (törölt) 2009.09.14. 15:08:35

Hát, van itt egy két komoly majom. Eleve nem értem,h milyen érvek mellett lehet a Manchester City-nek szurkolni, még a saját közönsége is max a gólnál énekel. De ez mindegy is...

Az Arsenal-t lehet fikázni, Wengert is, végül is nem számít,h az, amit mai modern futballnak hívnak, az nagy részben az ő munkássága és tudása alapjain nyugszik. Persze, itt mindenki ért a focihoz, hiszen magyarok vagyunk, nem?

S függetlenül attól,h én a Highbury közelében laktam 3 évet, jártam az összes nagyobb stadionban, valamint testközelből rajonghattam olyan nevekért, mint Bergkamp, Vieira, Ljungberg, Henry, stb - én sem értek többet a futballhoz, mint itt mások.

Egy dolog viszont biztos: aki olyat tesz, mint Moneybayor, az nem való futballpályára. Nem számít,h mit mondanak a szurkolók, mennyire van megbántva, ez nem óvoda, hanem egy elitbajnokság. Viselkedni tudni kell, főleg, ha végre már meg van tömve a zsebe. Akkor kuss, minden adott, futballozz, ne ugass, ez a munkád. Ez ennyi.

Leon Osman 2009.09.14. 15:49:33

@imici77:
2006:
Touré aláírt újabb négy évre az Arsenalhoz körülbelül heti 70 000 fontos fizetésért. "Úgy tudom magam elképzelni, hogy itt maradok az Arsenalnál pályfutásom végéig," mondta Touré. "Miért is akarnám elhagyni? Szeretek itt futballozni, a családommal is ide telepedtem le és a klub is nagyravágyó. Ez fantasztikus."
2009:
Kolo Touré örül, hogy elhagyta az Arsenalt, mert szerinte túl sok nagy név távozott a csapatból. A Manchester Cityhez igazolt védő szerint az Ágyúsokra jellemző, hogy elhagyják őket a vezéregyéniségeik.

Ment vagy fél évig a huzavona Piresszel, nekik fontosabb volt az 1-2 garasuk, mint 1 jó játékos megtartása, aki sokat tett a klubért. Esze ágában sem lett vna elmenni onnan, de csak kellett ragaszkodni az 1 évhez... ez már nem kicsit röhejes azért. Érdekes módon, mikor az őslény hátvédsor volt, akkor sem volt rosszabb a csapat, volt igazi vezére, most ki a vezér? Gallas? Miért igazol a riválisok padjáról kivénhedt játékosokat Wenger? Ilyen példaképeket állít Fabregaséknak? Szerintem ő sem marad már itt sokáig. Amíg jönnek az afrikai fiatalok, addig nem lesz nagy baj, de a BL-indulás már idén is bukta lehet, a City jól kezdett, s ha csak a Pool nem okoskodik megint össze egy ötödik helyet akkor kiszorul a Gunners, s akkor már annyi pénz sem lesz mint régen. Ez pedig régen rossz. Egyszer kijön majd a lépés a Tottenhamnek, az Evertonnak is. Az Arsenalnak talán nem a top4 a célja? Ja hogy a bajnoki címről beszélt Wenger megint...Benitez, Ferguson, Ancelotti nyert BL-t...ez az, ami sosem jön össze Wengernek, amíg itt marad.
Ade meg nagy tahó, h pofánrúgta... Egyébként, én sem értem a City drukkereket, de vhogy a kisebb csapatok szurkerei kevesebben vannak... egész addig amíg nem jön 1 pénzes tulaj. Remélem, hogy az Everton is marad angol kézben..addig van értelme örülni egy nagy sikernek. Épp ez a szép benne, minden apró siker megdobogtatja az ember szívét...

Defmute (törölt) 2009.09.14. 15:57:46

@Leon Osman: Tény,h Wenger ideje sajnos lejárt. Sosem gondoltam volna,h ilyet mondok, de vasárnap már ezzel a gondolattal keltem. Nem jó a koncepció, túlzásba vitte "ezt a senkikkel is megmutatom a világnak" álmot. Szomorú, de ez nem működik, az angol bajnokságban semmiképpen sem, ahol a rutin és az erő dominál.

Ennek ellenére Wenger egy zseni, meggyőződésem,h utánpótlás-nevelésben párja nincs, s még a válogatott edzőt is megkockáztatnám. A franciának eleve elkélne egy normális mostanában...

SamS 2009.09.14. 16:05:47

@vadkutya: @Leon Osman:
Szerintem az Arsenalnál nem Wenger a hibás. Éveken át ugyanúgy igazolt, mint bármelyik másik angol klub, ott is volt tűzközelben. A klub most az új stadion építésének a levét issza, nyilván Arséne sem véletlenül játszik 18-20 éves suhancokkal.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.09.14. 16:10:09

@Leon Osman: @vadkutya: én azt mondom, várjuk meg az idény végét... eszméletlen amit Wenger véghez visz, a pozitív irányban. az én véleményem szerint.

Amúgy lehet ragozni a dolgokat: a pudli nem nyert mostanában bajnokságot, a cselszkij bl-t, pedig befektettek némi pénzt. everton villa majd jövőre csapat, a sp?rs meg nyert egy liga kupát (évekig építik ők is a csapatot), meg vett egy vonatjegyet liverpoolba és vissza a csékájának...

Sztem hosszú távon kell gondolkozni, eljöhet még Wengernek az ideje, ahogy a sp?rsnek, citynek is...

Piressel nem kötöttek kivételt, ez vagy baj, vagy nem, ezen lehet gondolkozni. Elment. megsérült 2 hónapon belül, azóta meg keresi önmagát. Neki megérte szarakodni, hogy nem írta alá az 1 évet?

Ha Cesc menni akar, menjen. CR9 is elment, Kaka is. Henry is. Keane is. van az a pénz, lesz az a pénz.

Amúgy ha Touré örök vesztes, akkor Alonso mit unt meg? Pedig BL-t is nyert...

1 szó mint 100... év végén vonalat húzunk, megnézzük ki hogy teljesített.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.09.14. 16:14:57

@SamS: Pontosan. Ez egy hosszú projekt, ha ezalatt becsúszik valami kupa, örülni kell neki. Jelenleg a stabil BL helyezés a legfontosabb. ez nekem sem tetszik és én is többre vágyok, de nem látom a közeljövőben realitását nagy változásoknak.

Persze Wenger is hibázott sokszor. Rossz taktikával küldte ki a csapatot, vagy szimplán nem megfelelő helyen játszatja a játékosait, vagy pont a nem megfelelő embereket játszatja. Vannak furcsa dolgai, és fogy a türelem, főleg szurkolói részről. A mostani vezetőségnek jó ez a helyzet, és hosszú távon talán meg is térül ez a jelenlegi "rosszabb" szereplés.

EMPEZE 2009.09.14. 16:15:09

Amikor Eto'o ünnepelte első bajnoki címét a Barcaban szidta a Realt mint a bokrot!

Másnap bocsánatot kért , hogy oda köpött ahol evett előtte! Ez nem várható el a togói sráctól!

Ade: a saját országát sem akarta képviselni a VB-n sőt sztrájkra buzdított mert nem kapta meg a prémiumot. NO COMMENT.....

Morálisan elítélendő az egész mert ezek az emberek nem csak focisták hanem sok millió gyerek példaképei! Szép kis példa!

Defmute (törölt) 2009.09.14. 16:21:46

@SamS:
Szerintem igen, ezt kell,h írjam, sajnos. Stadion ide vagy oda, tartozás ide vagy oda. Ha ez akkora probléma, akkor miért nem vesznek fel 2 jó képességű üzletkötőt, akik egész nap a telefonon fekszenek és befektetőket zaklatnak telefonon?? Meg lehet ezt oldani, más csapatoknak is sikerül, nehogy már egy City előbb találjon pénzt, mint egy Arsenal. Az azért tréfás lenne...

Wenger egy eszme után fut, sztem meg akarja mutatni a világnak,h - amint Te is írtad - suhancokkal is képes akár még veretlenül is lehozni egy szezont, ahogy azt 1x már megtette.

Belekezdett egy olyan fiatalításba, amit nem lett volna szabad idáig elvinni. Sosem jutunk (bocs, a T/1-ért) semmire olyan nevekkel, mint Bendtner, Denilson, Diaby, állandóan sérült Rosicky, Eduardo, folyamatosan lesérülő, fel-felépülő többiek, majd beérő Ramsey és társai. Velük sajnos nem fog menni...

Defmute (törölt) 2009.09.14. 16:23:36

@imici77: Igen, hosszútávra gondolkozunk, ez tart már hatodik éve. S idén igen hamar kipukkadt a lufi...

S hangsúlyozom, én aztán tényleg kő-gunner vagyok... :)

Defmute (törölt) 2009.09.14. 16:30:50

Az,h nincs pénz a klubnál, az nálam mindig kiveri a biztosítékot. Nyilván nem fillérekből húzták fel a stadiont, de:

1. Mindig tele van.
2. A név, mint márka, egészen jó helyet foglal el a világban.
3. Évek óta veszünk és adunk el játékosokat 10x vagy akár 20x haszonnal...

asuncion 2009.09.14. 16:30:56

A Man. City-nek pl azért érdemes szurkolni, mert jó csapat. Az Arsenal meg egy lúzer. Ade helyében sokán mások ugyanezt tették volna .... jogosan.

Defmute (törölt) 2009.09.14. 16:33:02

@asuncion: Jól van gyermekem, ez a komment komoly felvilágosultságra utal... :)

_karmapolice_ 2009.09.14. 16:33:24

@ Ferguson:
egyszer kérdezted, mi a bajom veled. Hát a hozzáállás. Meg mondjuk egy ilyen komment. (
Ferguson 2009.09.13. 00:06:26 - Nagyon jól tette, nekem tetszett :) Utólag persze biztos megbánta, de akkor úgy érezte, h ezt kell cselekednie. A következményeit is biztos viselni fogja/kell. Nekem mindig tetszik, amikor az arsenal-t "szemenköpik" vmilyen módon... :D). Aki ilyet ír (vagy gondol), annál valami nagyon nem stimmel...

asuncion 2009.09.14. 16:39:58

@vadkutya: Az Arsenal évek óta a lúzerség és az unalmas-érdektelen foci egyik mintapéldánya, ahol minden jó beérett játékostól megválnak, hogy noname emberekel pótolják őket. Ha ez hosszú távú stratégia, akkor ez a másodosztályba vezet.

asuncion 2009.09.14. 16:42:14

Arsenal - maradt talán kettő jó focistájuk (vP, CF), lehet tippelni meddig maradnak.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.09.14. 16:42:26

@vadkutya: Hatalmas tévhit hogy Eduardo állandóan sérült. A lábtörése miatt hagyott ki sokat, aztán a terheléstől voltak izomsérülései és húzódásai. Mióta végigcsinált egy normális pre seasont, csak egy meccset kellet kihagynia, azt sem konkrét sérülés miatt, hanem inkább óvatosságból.

t.o.d. 2009.09.14. 16:43:33

@man city: vérmes MU drukkerként mondom Neked: Rooney forrófejű. De a belinkelt videó tavalyi, amikor azért már elmondhatta, hogy nem az Evertonban nyújtott teljesítménye miatt tart ott, ahol tart, és lehet, hogy az alatt a pár év alatt hithű MU-s lett belőle... Mindazonáltal nem sprintelt 80 métert a tuskóság kedvéért, a másik videón meg a nagy büdös semmire kapott sárgát. Ettől persze még nem szép gesztus, de Rooney nem egy angol lord ezt tudjuk. De nem ilyen nyamvadt szemétláda tapló kis feka, mint ez az Adebayor. Kivakarják a g*ciből Wengerék, Henry megtanítja befejező csatárt játszani, aztán bemond egy összeget, amit nyilván nem fognak neki kifizetni, és pattan a Citehbe, ott lehet most nagy lóvét akasztani. Biztos vagyok benne, hogy Tévez nem csinálna ilyet, pedig ő se egy angol lord, és ő sem barátsággal és örök hálával a szívében távozott tőlünk.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.09.14. 16:44:02

@asuncion: Arshavin, Rosicky (hehe) ezesetben szar futballista? Vagy Gallas, Sagna? Eduardo?

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.09.14. 16:44:25

@vadkutya: dehogy pukkadt ki idénre, 2 idegenbeli vereség, lőjük a gólokat... még várj, mert lesz jobb is... :)

Go Gunners!

Defmute (törölt) 2009.09.14. 16:48:50

@asuncion: Kispajtás, olvasd el, amit előtte írtam. Az "érdektelen és unalmas foci" -hoz pedig hozzá sem szólok, vagy teljesen vak vagy, vagy teljesen idióta, velük viszont nem vitatkozom, mert lesüllyedek a szintjükre, ott pedig legyőznek a rutinjukkal, kérlek,h nekem már ne címezz kommentet...

@peter135: Félre érted, én nem megvetem Edu-t a sérülése miatt, de lássuk be,h SAJNOS sosem lesz már a régi. Ahogy Rosicky sem, annak ellenére,h betalált a hétvégén. Ők sajnos elemei a "várunk a csodára" - dolognak. Ismétlem magam, SAJNOS, mert mindketten nagy játékosok, s önhibájuk révén kerültek ebbe a helyzetbe...

Defmute (törölt) 2009.09.14. 16:51:31

@imici77: Remélem. Mást úgysem tudunk sem tenni, sem mondani, hosszú évek óta. Ez az, ami bánt. Nehezen tudok elvonatkoztatni a Londonban töltött évektől...

t.o.d. 2009.09.14. 16:55:25

@poolfanati: mindenki elkezd valamikor, valakinek a hatására valamien szurkesz lenni. Én pl Cantona hatására kezdtem MU-drukker lenni. Úgyhogy olyan 18 éve vagyok divatdrukker... 13 éves korom óta.

Ha @man city esetleg a nyáron döntött a Citeh mellett, az is belefér. De ha monnyuk a mi nyári szerzeményünk Valencia egy (illetve kettő) ilyen vértuskóságot hajtana végre az első MU-s idényében, én biztos köpködnék rá, és nem védeném...

Defmute (törölt) 2009.09.14. 16:57:14

@t.o.d.: A szurkolás minősége és a futball minősége is csak intelligencia kérdése... :)

t.o.d. 2009.09.14. 16:59:24

@Nűnű: hej baszki, de nagyon messze esik egymástól a szurkeszségünk!
:-)
Három kedvencem közül kettő a köcsögcsapataid között?
Nála:
1. MU
2. Roma
3. Pool (ez a furcsa helyzet...)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.09.14. 16:59:47

@vadkutya: sztem azért nem olyan rossz a helyzet... el lettünk kényeztetve a sikeres években... most egy építkezés folyamata van... fel a fejjel! :)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.09.14. 17:00:52

@t.o.d.: "3. Pool (ez a furcsa helyzet...) "

nem kéne feszítened a húst az nst cup előtt :)

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.09.14. 17:01:56

@vadkutya: Tudom, hogy nem megveted. Sokszor láttam már leírva hogy Dudu sérülékeny, csak még nem igazolódott be szerintem. Erre szezon végén majd visszatérünk. Rosickyről pedig nem mondanék még semmit, ilyen hosszú idő után már szinte furcsa volt a csapatban látni, bár legalább benne örömömet leltem a szombati meccsen. Viszont azt hiszem, és szeretnék hinni benne hogy Dudu olyan lesz mint a sérülése előtt. Mikor tavaly visszatért 5 meccsen rúgott 3 gólt(kétszer volt kezdő), és közte talán a szezon legszebbjét is. Idén sem okozott még csalódást. Ronaldonak is sikerült újra a csúcsra jutni, remélem Eduardo még egy szintel feljebb is kerül.

mulipupu 2009.09.14. 17:05:42

Ade gólöröme túlzott volt, sok ilyent láttunk már viszont,címercsókolgatás volt csapat ellen,semmivel se másabb az se, Ade nem csókolgatott címert, nem mondott semmit, "csak" kicsúszott eléjük

ezzel szemben most van Persely meg anno Neville obszcén szövegeket nyomtak a City/Pool drukkerek előtt

van persie amúgy az egyik legnagyobb gerinctelen játékosa a PL-nek ,most is azt hazudta,hogy Adebayor oda se ment hozzá a meccs végén

a belépője Ade-nak valóban undorító volt, 3-4 meccs eltiltás,de ezen sincs mit túlparázni ,ha itt felsorolnánk kiknek szállt el az agya 1-1 ilyen cselekedet előtt,akkor hosszú posztokat lehetne erről írni

ez a magas ló mentalitás,hogy hogyan lehet a City-nek drukkolni, meg a Chelsea-nek vagy a Real-nak stb. , ez még undorítóbb,mint Ade kettő incidense együtt

hogyan lehet egy Everton-nak drukkolni ?
hogyan lehet egy West Ham-nek drukkolni ?

hogyan lehet egy sampdorianak,vagy udinesenek drukkolni ? milyen gáz lehet,nekik,hogy nem a Mu-nak drukkolnak ...

mikor csak az olyan kirakat csapatoknak lehetne,mint a MU,Barca,Pool stb.

mert ha Pool/MU drukker vagyok, akkor a klubom nagy múltja miatt, én mint szurkoló több vagyok és okosabb, és erkölcsi alapom mindenre több,nagyobb a pöcsöm, több pénzem van, mintha csak egy szutykos City/Tottenham/Stoke City rajongó lennék

t.o.d. 2009.09.14. 17:11:07

@imici77: baszki, olyan hősiesen szurkoltok az Arsenalnak, hogy az hihetetlen. Én úgy látom, hogy a Gunners az utóbbi években (mióta a Cselszki és s Pool újra partiképes) állandó potenciális negyedik, BL-selejtezős, onnan aztán csepeg egy kis lóvé a szintentartásra. Csakhogy idén összeállni látszik a Spurs, amit tavaly is csak Ramos mentett meg a rendes szerepléstől (de ő nagyon), meg az arabok most csináltak még egy potenciális negyediket a PL-be, már nem lennék abban a BL-helyben olyan biztos... Wenger jó edző, de ennyivel kevesebb pénzből nem nagyon lehet semmit kezdeni, pláne trófea szinten. Télleg jobban jártatok volna, ha maradtok a Highburyben egy ütőképes kerettel. Az Emirates előtt mindig volt csapatotok, most az utóbbi évek nagy igazolásai a Bundásban befásult Rosicki meg Hleb (utóbbit minek kellett eladni???), meg Arsavin, aki immár 28 éves, kicsit későn kezdett el ficánkolni. Meg évente egy néger hátra.

Szóval amikor jók voltatok, a Gunnerst utáltam legjobban a bajnoságban, mert egyedül Ti tudtátok kiénekelni a sajtot a szánkból, de most már én is szorítok, hogy a negyedik hely meglegyen, de ennél többre szerintem nincs esély.

t.o.d. 2009.09.14. 17:12:33

@imici77: jáj, csk, tovább feszítettem... hiba volt, elnézést, meggondolatlan voltam, már bánom! :-)

t.o.d. 2009.09.14. 17:18:07

@mulipupu: erről nincs szó. Nem gondolom, hogy nagyobb lenne a pöcsöm, mert mu-szurker vagyok. TUDOM! :-) LOL.

Szóval szerintem zsír dolog a monnyuk a Kalapácsosoknak drukkolni a PL-ben, én is szeretem őket. Az bosszant csak, amikor egy csapatnak (monnyuk Cselszki pár éve) hirtelen, mikor beesik a nagy lóvé és esélyessé lépnek elő bárhol, hirtelen vérmes szurkolóseregük támad, akik azelőtt sehol sem voltak.

t.o.d. 2009.09.14. 17:19:19

@mulipupu: monnyuk a Stokenak drukkolni... Nos, az azért furcsa. :-)

Defmute (törölt) 2009.09.14. 17:21:04

@t.o.d.: Van pénz. Ebben biztos vagyok. De valahol eltűnik a cégen belül.

De, mondom, vegyenek fel 2-3 "telemarketingest", aztán hadd szóljon. A Citynek is sikerült befektetőt találni. Nehogy már őket könnyebb legyen értékesíteni a nemzetközi befektetői piacon, mint az Arsenal-t...

Ha kell, majd én megszervezem ezt... :D

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.09.14. 17:23:12

@vadkutya: Usmanov nagyon nyomul már egy ideje, ha megszerzi Lady Nina részvényeit, akkor ajánlatot tehet a többi részvényre is. Bár nem tudom, hogy örülnék-e neki.

Defmute (törölt) 2009.09.14. 17:26:21

@peter135: Usmanov egyedül kevés. Ahhoz túl sok a tartozás. Nem fog befektetni még többet addig, amíg egyedül van, ez nem így működik ekkora összegeknél. Vagy egy nagyobb befektető kell, vagy még 2 kisebb.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.09.14. 17:29:51

@vadkutya: + Kroenke, neki már most helye van a fejesek között. Bár nem tudom neki milyen ambíciói vannak.

asuncion 2009.09.14. 17:42:39

nem a divatdrukker a ciki, hanem az öntelt, másokat lenéző, magát magasabbrendűnek gondoló és ehhez ideológiát gyártó szurkesz.

Inkább olyan csapatnak lehet/kell drukkolni, amelyik a játékosokba fekteti a pénzét (pl, City, Real, Barca) és nem olyanoknak akik a játékosok eladásából akarnak megélni + levitézlett, kiöregedett veteránokkal ás noname tinikkel játszanak.

Ferguson 2009.09.14. 17:42:52

@_karmapolice_: Kösz a felvilágosítást, később elnézést kértem utólag a mondadómért. Megtisztelő amúgy, h kiszúrtál ennyi komment közül :) Az arsenal-t tényleg utálom, azt letagadni nem tudom és nem is akarom...

Ferguson 2009.09.14. 17:45:10

Bocsánat, nem utálom, hanem nem szeretem... :)

t.o.d. 2009.09.14. 17:57:24

@asuncion: hát, szerintem akik játékosok eladásából élnek, azok az ún "nevelőegyesületek", kiörgedett veteránokkal meg a Bolton, az Újpest, a Fradi és a Paks nyomulnak. Te kire gondoltál? :-))))))))

Nem értek egyet, na. Nevelő egyesületek nélkül nem lenne foci. Monnyuk Fradi nélkül lenne... :-)

t.o.d. 2009.09.14. 17:58:18

@Ferguson: egy Ade veszett el Benned. Szerencsére (és remélhetőleg...) jó mélyen... :-)

Ferguson 2009.09.14. 18:07:57

news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/8255142.stm - muhahah :D Szép volt keano, jól megmondtad! :)

t.o.d. 2009.09.14. 18:12:11

@Ferguson: mehe, nesze, megvédtük Keane-t a párhuzamban a fekával, erre tessék. Keane meg őt védi meg. Faszom. Megöregedett, de még mindig szeret mindenkivel "szembenyilatkozni"... :-) Nem is ő lett volna. :-)

Ferguson 2009.09.14. 18:14:09

@t.o.d.: Keano egy Isten a szememben és ezen semmi sem változtat! :)

t.o.d. 2009.09.14. 18:22:23

@Ferguson: az enyémben is! De amúgy Fletcher esélyes, hogy egyszer pótolja! :-)

bag 2009.09.14. 19:17:59

@Azazello007: Nem, egyáltalán.
1977 -óta vagyok Pool drukker, hogy most éppen van egy magyar ellenfél, hát istenem. Sportszerű meccset és egy szolid Pool győzelmet várok.

Defmute (törölt) 2009.09.14. 19:55:37

@asuncion: A játékosokba fektetik a pénzt... Hm. Vegyük pl az említett Barcelona-t, akik mellesleg európai futball-szupermarketnek nézik az Emirates-t, ők nem kevés játékost igazoltak már az Arsenal-tól. Érthető, a Wenger féle futballiskola nem rossz, sőt...

A kiöregedett játékosok sem stimmel az Ágyúsok szempontjából, nem tudom Te milyen bajnokságot nézel, ha ezt tapasztaltad. Mondjuk azok után,h unalmasnak és érdektelennek címkézted az Arsenal játékát, már nem lepődöm meg semmin...

Defmute (törölt) 2009.09.14. 19:59:26

@Ferguson: @t.o.d.: Most Keano-tól mit is várunk, ha nem ezt? :) Fogalmazzunk úgy,h nem volt egy finom és szimpatikus futballista, de vkinek ezt a posztot is be kellett töltenie, persze, nem ezért volt akkora játékos...

rizla 2009.09.14. 20:06:41

adebayorral nem is az a baj, hogy ekkora köcsög, hanem hogy ő csak egy köcsög, és nem több, nem egy nagy játékos mellé. jó, volt egy korrekt szezonja, amikor a hiba nélkül működő arsenal gépezet zsinóron szállította neki a ziccereket, egyből ki is találta, hogy ő a következő henry. azóta alig játszik jól, kevés gólt lő, miközben flörtöl a többi nagycsapattal (szerencsére a barcába igazolás csak egy rossz vicc volt), folyton több pénzt akar. aztán elmegy egy csapatba csak a pénz miatt, és most ez. mit lehet erre mondani?
az őt védő man city drukkereknek csak annyit, hogy sokat fognak még csalódni benne, soha a büdös életben nem lesz belőle mondjuk drogba (pedig ő is egy nagy fasz amúgy)

bag 2009.09.14. 20:10:58

egyetértek

man city drukkerek nem léteznek, eddig legalábbis itt az NST-n.
hogy most megjelentek az semmi más mint duvatmajomkodás

Woland 2009.09.14. 21:00:57

Adebaypr mindig is egy kocsog volt, na persze RvP nem marad le tole egy hajszalnyival sem - szerintem meg tanitott is egy par mesterfogast a togoinak.

amig egyutt jatszottak magasan hoztak a vilag legkocsogebb csatarkettose versenyt - most ugye keteselyes lett a dolog az Arse meg a Shitty tamadoszekcioja kozott.

az Arse-fanek gondolom nem most dobbentek ra mekkora taho a volt jatekosuk. csak eddig nem akarodzott belatni.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.09.14. 21:20:24

Nem tudom honnan van ez az RvP egy köcsög dolog. Voltak régebben érdekes dolgai, de azóta már sokkal érettebb. Nekem egy teljesen normális srácnak tűnik, személyes élmények alapján is.

halareaal 2009.09.14. 21:26:59

@imici77: hát nemtom... elsősorban a szurkolók lennének felelősek az biztos, másodsorban a biztonsági személyzet, amiért nem akadályozták meg. mondom, onnantól kezdve hogy korábbi meccseken beszólogattak, baszogatták Adebayort, ne csodálkozzanak, ha ilyen módon visszakapják.

SamS 2009.09.14. 21:34:05

@halareaal: Az egy dolog, hogy csesztették a szurkolók, de melyik játékosokat nem? Átlagon felüli képességű játékosok (főleg csatárok) mindig kapnak a drukkerektől, mégsem viselkednek ilyen féreg módon. Profi futballistákról van szó, nekik ezt kezelni kell.

Mit gondolsz, mondjuk Giggs hogyan reagált arra, amikor az Old Trafford közönsége kifütyülte? Vagy Zidane valaha tett volna ilyet?

Az már csak hab a tortán, hogy Ade nyilatkozataiban kifejti, h nem érti h mit csinált rosszul.

crouchy 2009.09.14. 21:37:16

NST: ugye lehet menni szombaton nézőnek?

halareaal 2009.09.14. 21:41:00

@rizla: hát sztem pedig Adebayor teljesítményével nincs sok probléma, leigazolták a Monacoból, majd utána első teljes szezonjában majdnem 30 gólt rúgott a PLben. utána volt egy rosszabbul sikerült szezonja ez igaz, de azért tavaly is rúgott egyet-kettőt, idén meg kifejezetten jól kezdett. attól még messze van, hogy nagy focista legyen belőle, de ettől pl sztem még mindig elsőszámú csatár lehetne az Arsenalban.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.09.14. 22:05:49

@halareaal: A 2. teljes szezonjában. Az első a tavalyihoz hasonló középszar volt. Én azok táborába tartoztam akik megvédték, úgyhogy méginkább sértve érzem magam egy ilyen eset után.

halareaal 2009.09.14. 22:07:49

@SamS: "Átlagon felüli képességű játékosok (főleg csatárok) mindig kapnak a drukkerektől mégsem viselkednek ilyen féreg módon"

azért nem mindegy, hogy vkit a saját szurkolói fújolnak-e. másrészről (ha hinni lehet a híreknek), Adebayort nem a teljesítménye miatt szidták, hanem mert több pénzt kért, tehát egy olyan dolog miatt, amihez igazából az átlagszurkolónak semmi köze sincsen. a másik pedig, hogy mint ahogy azt előttem is írták páran, önmagában az, hogy bizonyítasz (gólt lősz) majd felfokozott hangulatban az (általad ekkorra valszeg gyűlölt) szurkolók orra alá dörgölöd ezt önmagában még nem "féreg viselkedés". nyilván nem követendő, nem sportszerű, de sztem teljes mértékben érthető, sőt sztem ezekkel az előzményekkel együtt el is fogadható (a taposás meg rúgdosás nyilván nem), legalábbis én nem érzem olyad durva dolognak h jogot formáljak leférgezni ezért.
és amúgy abban sincs igazad h mások, ill. a jó képességű csatárok nem viselkednek így. Eto, Ibra, Sevcsenko, stb. lehetne sorolni az összes nevet, akik valaha beintettek a közönségnek, csendre intették őket, vagy látványosan címert csókolgattak rögtön az igazolásuk után. ugyanez, csak más módon.

halareaal 2009.09.14. 22:17:08

@peter135: igaz, ezzel együtt sztem így is erőssége volt az Arsenalnak, mint ahogy a Citynek is az lesz.

Woland 2009.09.14. 22:20:39

Adebaypr mindig is egy kocsog volt, na persze RvP nem marad le tole egy hajszalnyival sem - szerintem meg tanitott is egy par mesterfogast a togoinak.

amig egyutt jatszottak magasan hoztak a vilag legkocsogebb csatarkettose versenyt - most ugye keteselyes lett a dolog az Arse meg a Shitty tamadoszekcioja kozott.

az Arse-fanek gondolom nem most dobbentek ra mekkora taho a volt jatekosuk. csak eddig nem akarodzott belatni.

Woland 2009.09.14. 22:59:10

bocs, nem tudom miert ment el ketszer a komment.

Defmute (törölt) 2009.09.14. 22:59:34

@SamS: Teljesen egyetértek.

@halareaal: Adebayort simán lehetett szidni a teljesítménye miatt, mert a nagyképű, szétteszem a kezem, mert a labda nem épp a lábam hegyére esett és futnom kell érte - futballt sehol sem díjazzák, rúgjon előtte bármennyi gólt is. Az meg hab a tortán,h a pályán így viselkedik, lusta, baszik helyezkedni és ennek ellenére pénzért reklamál. Hagyjuk már, egy agyatlan afrikai kretén, aki ki lett kapva a koszból és most semmi sem elég neki. Mint a hülyegyerek, aki beszabadult az édességboltba...

rizla 2009.09.14. 23:09:34

@halareaal: "attól még messze van, hogy nagy focista legyen belőle, de ettől pl sztem még mindig elsőszámú csatár lehetne az Arsenalban."

és marad is messze. azért sikerült gyengébben a következő szezonja, mert az arca óriási az alázat javára. és azért annyira nem kirobbanóan tehetséges, mint egy henry pl.

rizla 2009.09.14. 23:11:11

@halareaal: eto'o alázata, ibra zsenije, és sevcsenko (rég volt) kiegyensúlyozottsága egyaránt hiánycikk adebayorból, jól összefoglaltad

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2009.09.14. 23:39:55

RvP gólöröme tavaly a pudliak ellen... nah, 7végére megtanulom a vállsöprést :)

szeretem, amikor Woland jön a köcsögséggel RvP-vel kapcsolatban, miközben ugye volt az a gól, amikor nem rúgták ki a lasztit, persze, aztán forrón ették a kását, s mégsem jött össze az évek óta várt "Arsenal elleni bajnoki győzelem" (áthúzva) negyedik hely sem...

@Ferguson: jobb lenne, ha néha a tehenes bandád éltetnéd és nem minket szidnál...

@t.o.d.: a pudli egyszer volt ütőképes... amúgy tavaly ugyanez volt, meg azelőtt is... Henry nélkül senkik lesztek, hejj, hejj... tavaly már 6-8 pöttyel ment a villa... és a sp?rs is bejött olyan 20 pont lemaradásra... aztán azért nem lett olyan rossz év, ahogy sokan hiszitek... b csapattal vertük a romat (7et rúgva idegenben), sima hármas a rreal ellen, aztán zakók, ez igaz... de összességében, s ahogy januárban álltunk, egész szép kis szezon lett...

Most a mu elleni játék is biztató volt, 6 az evertonnak, az 50%os esély a celtic ellen egy 5öst eredményezett... szóval ez a 2 idegenbeli vereség sztem alár még bele is férhet... írjon csak le mindenki minket, ahogy tavaly is...

előbb-utóbb ez a sok munka meghozza a gyümölcsöt... az ifik bajnokságot és fa-t is nyertek, már ott is megy a játékoskitermelés... jó lesz ez... Wenger knows!

:)

halareaal 2009.09.15. 00:37:14

@rizla: jó, de ezek akiket felsoroltál a legnagyobbak közt voltak/vannak. egyébkét énis elismerem, hogy jobbak/jobbak voltak Adebayronál. és? hogy jön ez ide? nem erről volt szó.
többet enged meg magának annál, mint amit lehetne, de ettől még sztem egy kifejezetten jó játékos. sokan vannak még így, túl van ez lihegve, nem is kicsit.

rizla 2009.09.15. 02:43:56

@halareaal: hát, a poszt is mindössze egy videó, szerintem nincs túllihegve. adebayor az egyik legszarabb arc jelenleg a futballpályákon, ennyi bizonyos.

Leon Osman 2009.09.15. 08:00:20

@imici77: az Everton elleni 6-1-hez semmi köze nem volt Wenger taktikájának kb. a Toffees játszott úgy mint egy utolsó league 2-es csapat. Nem tudom láttad e a meccset. A Celtic ellen meg nem tudom, hogy ki gondolhatta komolyan, hogy 50% esélye van csak az Arsenalnak, ez is csak arra jó, hogy adják a lovat alátok, ha továbbmentek. Nem tudom feltűnt e a skót klubok remek szereplése Európában.Nem véletlen, hogy a Celticet meg a Rangerst csak a Championshipbe akarták átvenni anno...Más tészta: Ahhoz, hogy valaki bekerüljön a top 4-be illene a többi nagyot megverni, márpedig most mind a két Manchester most annak számít. Wenger a legjobbat hozza ki belőlük, de mint látjuk ez sem elég. A következő Everton elleni meccs sem lesz már sétagalopp, csak félő, hogy mire az a meccs következik, már 10-15 pont hátránya lesz az Arsenalnak a -szerintem első- Chelsea mögött. Szép, hogy simogatod az egod, de egyszerűen a 4-ik a legjobb hely, ami összejöhet nektek. Jó lenne felébredni...

man city 2009.09.15. 08:26:00

na lejárt a jogtalan kitiltásom,muhaha

a személyeskedésekre nem is válaszolok, mert engem megint kiraknak, a másikat meg nem

ilyeneket olvastam tegnap,hogy nem értik,hogy lehet vki City drukker,majd City drukkerek nem is léteznek

közben ő meg 1977-ben stream-elte a Pool meccseket,köztudott, ha nem nyer BEK-et a Pool akkor, akkor a 68-as MU a tuti ,vagy a 30-as Uruguay, esetleg Károly Róbert ...

egyébként 77-ben a City 2. volt a Pool mögött épphogy csak ,képzelem milyen lehet az a Pool drukker,aki ezt pl. elfelejtette

meg a City-nél csak gólnál énekelnek, vagy akkor se,majd benyögte az illető,hogy ő bezzeg sokat járt ám a Highbury-be,tudja mi az a foci

Highbury=Library

ez olyan bukfenc volt, a Maine Road-ról meg gondolom még sose hallott az illető

vagy Roy Keane-ről ,akinek elege lett a kussolós Old Trafford-ból, meg a chipses zacskók zörgéséből,mint a drukkolás modern manur formája

apropó Keane, ő kiállt,és megvédte Adebayor-t,annyiban,hogy nem kell túllihegni az ügyet,eltiltás se járna ezért szerinte
védte a védhetetlent mi nst ?:D,hát ja Keane az egy bolond, nagy ritkán igaza van:)

Adebayor lusta ,rossz futballista,olvastam itt fentebb,akit az Arsenal kapart ki az afrikai nyomorból állítólag (Deschamps kezei alatt is volt a Monaco-ban,mikor Wenger felfigyelt rá,pedig nem is vágott ott még olyan sok gólt, Wenger mégis észrevette, biztos mert lusta és béna volt)

ez remek volt, amellett hogy a City drukkerek
ne legyenek annyira oda érte,mert sose lesz egy Ibra vagy Eto (gondolom nem patkányságra értették ezt:D)

ez kb. olyan,hogy az UTE drukkerek ne higgyék Kabátról azt,hogy belőle Ibra lesz vagy Torres
ettől kisebb lesz az örömük egy Kabát gólnál ?

és mi van ha nem lesz Ade-ból Torres ? jönnek az ufók ? és elvisznek titeket ?

bőven elég ha rúgja a góljait, meg úgy játszik,ahogy az elmúlt 4 meccsen,ahol parádés formában van meccsről meccsre,sőt még gyengébbek is beleférnek, az überklasszisok is bénáznak eleget

ami meg a moderálást illeti ultragáz, a színes bőrű játékosok majmozása belefér, a divatdrukkerezésbe burkolt személyeskedés belefér, de ha vkit elküldenek abba akiből kicsúszott ,az már nem,paff

pláne egy olyan posztnál,ahol a fairplay-t kérik számon egy játékosnál

ez olyan két öngól,mint Kaladze dupla trükkje

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.09.15. 09:12:37

@man city: Ha nem tetszik az NST, van még pár fociblog.

És hidd el, mielőtt ebbe a posztba elkezdtél kommentelni, nem olvastunk máshol tőled véleményt, legalábbis ezen nick alatt. Tehát amit itt kaptál, azt minden bizonnyal azért kaptad, amit fentebb írtál. De persze lehet, h rosszul gondolom.

Mindenesetre én örülök, hogy van olyan blog, ahol igazságtalan és kegyetlen a moderálás. Itt ugyanis legalább lehet értelmesen vitatkozni. Mopndjuk a belsőségen, ahol gyak nincs moderálás ez ma már lehetetlen.... de ez off.

Artsuhtaraz · http://latomasok-arnyjateka.blog.hu/ 2009.09.15. 09:42:24

@man city: ahogy tornócki anita mondaná, és ezt így most hogy? megsértődsz azon, hogy ha megkérdőjelezik a man city iránt érzett elkötelezettségedet, majd belerugsz abba aki '77 óta pool drukker?

süt belőled az ellenszenv, ha mások leanyázása és indulatból kiköpött mocskolódások nélkül nem tudsz normálisan arról vitázni, hogy mit játszott a csapatod a pályán, vagy milyen sportember az egyik játékosod, akkor írjál magadnak egyedül blogot, ahol tudsz tombolni

ha igazán magadba néznél vagy csendben maradnál, vagy bocsánatot kérnél, és nem, más elfogadható megnyilvánulás ilyen után nincs, főleg hogy még be is vallod mért bannoltak ki...

t.o.d. 2009.09.15. 10:02:15

@crouchy: nekünk fogsz szurkolni, ugye? (Hisz ki másnak?) Akkor lehet! :-) Muha.

t.o.d. 2009.09.15. 10:15:41

@man city: Testvérem, a hozzászólásaid senkinek sem tetszettek. Azzal én sem értek egyet, hogy Citeh-drukkerek nincsenek, szerintem a Citeh a PL szimpatikus csapatai közt volt régebben, most ez a bevásárlás egy kicsit összefújta a szemetet nálatok, meg szerintem ez a Hughes-gyerek se biztos, hogy elég egy nagy csapatnak, de nem ez a lényeg.

Beregelsz, még aznap összeveszel a kommentelők felével, aztán elküldesz vkit az anyjába, és azt várod, hogy ne moderáljanak ki?! Szokott itt lenni parázs vita, de ez nem hangnem. Szállj egy kicsit magadba, és ha azután sem látsz kivetnivalót a kommentjeidban, keress egy fociblogot, ahol ezt tolerálják.

Defmute (törölt) 2009.09.15. 16:54:14

@man city: Az a probléma,h egy olyan dolgot próbálsz megmagyarázni, amit nem lehet. Rohadt egyszerű a történet, amit Adebayor a hétvégén művelt, azt nem lehet, ez ennyi. Még akkor sem, ha Te a Citynek drukkolsz és egyfajta küldetésednek érzed azt,h megvédd szegény kis, lelkiekben a Gunner B-közép miatt rommá tört, pénzzel sem vigasztalható Adebayort. Nem kell ehhez senkinek sem szurkolni, ha netán nagyanyám látta a mérkőzést, még ő is elkiáltotta magát,h a betyár mindenit te suhanc fekete!

Az meg,h miután kiraktak innen, visszajössz bizonyítani az igazad, s közben észre sem veszed,h lenézünk, mint egy veszett kutyát... Az önkritika egyébként nemes erény. Lenne... De nem baj, ennek hiányában is maradt még hely Neked az ózdi szemétégetőben...

man city 2009.09.15. 17:16:50

menjetek a ku

menjetek az ózdi szemétégetőbe , ha van ott tényleg hely

lmao

Spiritmonger 2009.09.17. 11:53:05

1, az mindig jó, ha az arsenalt okítják

2, miért lenne elítélendő a focista tette?
amit ő ott kapott, annak ez még a töredéke sem

személy szerint mindig örülök annak, ha egy játékos a volt klubja ellen -amelyik nem bánt vele jól- gólt szerez, illetve nagyot alkot

eltiltani ezért pedig a képmutatás magasiskolája lenne
süti beállítások módosítása