Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Három dolog - Arse-Manure

2009.05.05. 18:10 _benito

Több olyan Arsenalt láttunk idén, amelyiket szétszedi a Manchester United, mint ahány olyan Manchestert, amelyik kiesik a londoniak ellen. Amíg szemantikailag elemzed a fenti megállapítást, hogy aztán leanyázz/egyetérts a kommentek között, néhány statisztika, amivel nem lehet vitatkozni: az Arsenal még soha nem veszített európai kupa elődöntőjében (6/6 Vaszilij Zajcevtől is szép teljesítmény), és 2004 óta nem kapott ki hazai pályán. Igaz, kikapnia most sem kell ahhoz, hogy kiessen, egy döntetlennel is a Manchester United jut tovább, amire azért is nagy esély van, mert a címvédő 24 BL-meccse veretlen, bár 1-0-ról indulva eddig 3/1 a mérlege a nemzetközi kupákban. Ennyit a statisztikákról, hajtás után lássuk, mennyi hülyeséget bírunk összehordani Három Dolog gyanánt.

Ahhoz, hogy Wenger felvehette a nagy mellényt az odavágó után, és elmondhatta, mennyire simán fognak továbbjutni, elsősorban arra volt szükség, hogy a Manchester United ne szaggassa fecnikre csapatát az első félidőben. Ehhez pedig Jojo Almuniára, aki mindenkit meglepve egymaga tartotta meccsben az Arsenalt, mely túlzás nélkül legalább hármat zabálhatott volna 45 perc alatt.

A MU viszont kihagyta a helyzeteit, így megmaradt az esélye, hogy futballmeccset látunk ma este az Emiratesben. Bátor kijelentés ez, hiszen ennek valóra válásához ezt kell akarnia Fergusonnak is, amire viszont semmiféle garancia nincs. A United képes arra, hogy ráborítsa a pályát az Arsenalra, de ugyanúgy az is benne van – ne tagadjuk, ebben a meccsben leginkább AZ van benne – hogy lezárják a területet Walcott előtt, a Fletcher-Carrick páros pedig rácumman a Nasri-Fabregas kettősre, és gondolkodás nélkül lődözik előre a labdákat a középpálya fölött Ronaldo felé. És csak azért nem Rooney felé, mert ő is visszalép majd.

Hedonista életszemléletünkből és a felek miatti érintetlenségünk okán azt kívánjuk, hogy az Arsenal szerezzen vezetést, mert ha a manchesteriek lövik az elsőt, onnan már nem nagyon lesz visszaút az Arsenalnak. Hogy melyik a jobb csapat a két fél közül, az nem kérdés talán még a londoni szurkolóknak sem, így érzésünk szerint az Arsenalnak a szűk hátrány ellenére bravúrt kell bemutatnia a továbbjutáshoz, ami persze egy meccsen nem lehetetlen, hiszen nem volt még olyan régen, amikor a Liverpool bemutatta, hogy nemcsak megverni, de megalázni is lehet az egyik címét már szinte biztosan megvédő manchesterieket.

Van Persie-nek egyszerűen muszáj lesz vállalnia a játékot a magát már Milan-mezben vizionáló Adebayor mellett, ezen nagyon sok múlhat, hiszen a védelem meg tudja oldani a feladatát (idén még nem kaptak otthon gólt a BL-ben), de most támadni kell.

Tippelünk is: 0-1

438 komment · 1 trackback

Címkék: beharangozó bl három dolog beharang

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr441104652

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: plugin for Magento 2 enterprise 2018.08.28. 15:30:15

533 ford big block - Cyclobenzaprine urban how much

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szbszig 2009.05.06. 03:31:46

1. Félelmetes látni, hogy még Európa névleg legjobb nyolc csapata között is ilyen differenciák vannak, hogy az Arsenal lemossa a Villarrealt, utána pedig a Manchester lemossa az Arsenalt...

2. Már majdnem meghatódtam a Viasat búcsúösszeállításán a meccs után, aztán eszembe jutott, hogy miattuk nem láthattam ősszel a csoportmeccseket, csak streamen...

3. Itt most erről a meccsről kéne mondani még valamit, de túl sok hozzáfűznivalóm nincs. Mondjuk megvédem Fletchert, szerintem nem volt szabálytalan a szerelése.

SamS 2009.05.06. 07:48:39

@Messi88: Fletcher lenne az egyetlen ember a Unitedből (meg Hargo és Park...), akik képesek lehetnek megenni a Xavi-Iniesta-Messi, vagy Essien-Lampard-Ballack középpályát.

eric · http://vastagbor.blog.hu 2009.05.06. 07:55:05

@Tika_: a Muban sosem volt irányító...komplex belső középpályásokra épít fergusson évek óta kik tudnak osztogatni és védekezni is... keane, veron, carrick, anderson...scholes annyiban lóg ki, hogy a védőmunkája kicsit gyatrább:D

SimiTomi 2009.05.06. 08:09:32

@szétbaszta a izét az óriásrobot: Végre megtehettük, hát hetek óta - a Spurs meccs előtt - nem mutatott semmit a csapat... :)

Ronal-d'oh! 2009.05.06. 08:14:38

Az UEFA-nál nincs esély fellebezésre a piros ügyében? Mert az utóbbi idők egyik legnagyobb hibája volt, még jó, hogy már 3 gombócot le kellett nyelnie az Arsenalnak addigra.

United82 2009.05.06. 08:21:10

@nekedX:
egy esély van, ha Rosetti a játékvezetői jelentésében, melyet ma este kell leadnia, hivatalosan is megemlíti hogy téves ítéletet hozott....ebben az esetben az Uefa megvizsgálja az ügyet és van esély...
Ha ez nem történik meg akkor a United nem fellebbezhet...tehát bármilyen fellebbezés lehetősége Rosetti jegyzőkönyvén múlik...

montipájton 2009.05.06. 08:28:55

Minden egyértelmű volt ezen a meccsen.
A végeredmény, a továbbjutó kérdése, meg a 11-es is.

Én mondjuk pirosat nem adtam volna Fletchernek, mert a lassításon látszik, hogy a labdát akarja elrúgni, miközben a másik lábával beleakad Fabregasba, de hogy szabálytalan, az vili. És ugye Rosetti nem lassítva, szemből nézte, csak annyit látott, hogy elkaszálja gólhelyzetben, az meg piros.

Hogy ezen múlik-e bármi is Rómában, azt meg baromság előre taglalni.

SamS 2009.05.06. 08:38:29

@montipájton: Ha ez Essiennel vagy Yaya Touréval történik meg, akkor nyilván a Chelsea/Barca drukkerek is belegondolnának, milyen lesz nélkülük a döntőben. Ha már Wenger is azt mondta, h túl szigorú döntés volt, akkor valóban érdemes lenne megnézni 3-4 lassítást Rosettinek - először elrúgja a labdát, majd ugyanezzel a mozdulattal a másik lábával összeakasztja Fabregasét. Mindenesetre egyértelmű, hogy labdát ért a szerelés. Az meg igen furcsa, hogy ez piros, amikor Adebayor úgy talpal rá Carrickre, hogy a labda nincs a közelben, az meg nem.

Ronal-d'oh! 2009.05.06. 08:41:32

Legfeljebb SAF bedobja a vörös nindzsát, vagy éppen Giggst, utóbbi egyszer már bejött a Chelsea ellen, valamikor januárban. :D

Messi88 2009.05.06. 08:43:30

@SamS: Kikérem magamnak, hogy ne értenék hozzá, sok MU meccset láttam, Fletcher engem nem győzött meg. Egy ilyen csapatban nem elég ha vki lendületes meg nagyon akar. De mondom, lehet h. nálam van magasan a mérce. A kp-jára sztem akkor is elférne egy irányító jellegű játékos (fiatalabb Scholes ilyen volt), nem akarok hazabeszélni, de SAF nem a semmiért akarta megvenni Xavit pl

kroos 2009.05.06. 08:44:02

De ugy is lehet nézni hpgy 3-0-nál miért kell ilyen szereléssel probálkozni a 16-oson belül hátulról?

SamS 2009.05.06. 08:47:13

@Messi88: Én nem mondtam ki, hogy nem értesz hozzá, ezt már az önkritikád pötyögte be a kommentedbe :)

Akárhogy is nézzük, Fletcher a legjobban védekező, ütköző középpályásunk. Namármost egy Iniesta ellen inkább kell egy ilyen ember, mint egy Scholes aki ugyan odarúgja 50 méterre a labdát pontosan, de képtelen szabályosan szerelni. Képzeld magad a United helyzetébe, mintha nálatok nem lenne Yaya Touré a döntőben - ugyanaz a kaliber.

SamS 2009.05.06. 08:48:15

@SamS: Jah és azt elfelejtettem hozzátenni, hogy egy Lampard-Ballack-Essien trió ellen sem árt, ha van egy kemény ütköző játékosod a középpályán.

SamS 2009.05.06. 08:49:59

@kroos: Valószínűleg ha nem ilyen a mentalitása, hogy minden pillanatban bizonyítani akar, akkor most nem tartana itt, hanem a Hull Cityben rakkolna Boatenggel.

neeson 2009.05.06. 08:52:50

@kroos: Ja, meg a fiatal lányok is minek járkálnak egyedül, ha tudják, hogy megtámadhatják őket?

Hogy 11es volt-e az lényegtelen, de hogy pirosat ugyan milyen alapon osztott ki rozetti, azt nem tudom megérteni. Beleért a labdába....eldőlt a meccs...minek Minek MINEK? Aztán ugye Adebayor....

kroos 2009.05.06. 08:58:27

Flecs. nem rugott akkorát a labdába hogy azt Fabregas ne ért volna még el ha nincs az akasztás.Szerintem jogos volt a piros mert golhelyzetben lévö játékost akadályozott és nem lehet tudni hogy van der s. elérte volna e a labdát ha nincs az akasztás.

Messi88 2009.05.06. 09:03:17

@SamS: nem te mondtad, vki előtted

SamS 2009.05.06. 09:03:30

@kroos: Teljesen mindegy, mekkorát rúgott a labdába. A labda egyértelműen irányt változtatott a lábán.

mickeyknox 2009.05.06. 09:08:35

@kroos: hát már feljebb megmondták miért: mert még fiatal!!! (25 éves b+)

Sath 2009.05.06. 09:10:10

1 dolog a párharcról:
Az Arsenal így Arsavin nélkül ezzel a kerettel tökéletesen fogalmatlan.

Éppkézláb helyzet nélkül lehozni egy oda-vissza vágós elődöntőt, tragédia.

kroos 2009.05.06. 09:10:12

@SamS: Nem arrol van szó de attol még fabregas elérhette volna a labdát,de esélyje sem volt az akasztás miatt.

Woland 2009.05.06. 09:13:58

@SamS:

Fletcher azert nem Essien-kategoria. : ) Lehet hogy meg Yayahoz sem mernem. jo, kis brusztolos jatekos, nem felti magat, annak ellenere hogy vekonydongaju utkozik kemenyen, de amugy a szurkeseg mintapeldanya. sajnalom egy kicsit hogy ki kell hagynia a dontot, szar erzes lehet nagyon. de szerintem nem lesz donto ervagas a united-nek. (bar en a Barcanak fogok szurkolni ha eljutnak addig. : )

az meg hogy Wenger is azt mondta hogy tul szigoru volt a piros nem jelent sokat. a ven szatyor nyilatkozata arra volt kihegyezve hogy mennyire szar volt a biro. ezt akarta alatamasztani azzal hogy bezzeg meg a pirosat is elbaszta a biro. amugy meg voltam lepve hogy ezt latta, Adebayor talpalasarol tuti hogy lemaradt : )

Lencse. 2009.05.06. 09:16:52

@szétbaszta a izét az óriásrobot: Pedig pont a nicked adja a legtalálóbb értékelést a tegnapi meccsről. :)

Lencse. 2009.05.06. 09:21:26

@Tika_: Ja, ez egyáltalán nem támadás volt, nem kell megijedni. :D (attól, hogy szerepel benne a "mást gondolunk" és egy kérdőjel, még nem lesz kötözködés :) ) Csak ahogy a számokat leírtad, gondoltam, hogy pl. Rooneyt középcsatárnak, Cét pedig szélsőnek számoltad, pedig előbbi inkább vkp volt tegnap, utóbbi meg csatár.

Woland 2009.05.06. 09:22:17

ha Rosetti oszinte volt akkor pirosat kellett hogy adjon. hibas dontes volt - szerintem - egyaltalan lefujni az esetet, mert nagyon is megvaltozott a labda iranya Fletcher poccintese utan, es szerintem nem fert volna mar hozza Fabrigo akkor sem ha talpon marad. de a biro nem latta ezt, es ha mar lefujta akkor tizit kellett hogy adjon. (en sem lattam egybol mi tortent - az angol kommentator mondjuk latta elsore, az igaz.)

no, joejszakat mert mar reggel lesz itt is.

Ferguson 2009.05.06. 09:27:57

Sziasztok, nem tudom írták-e előttem, de a biztonság kedvéért megemlítem. A BBC-n azt írták a meccs utáni cikkben, h Fletcher piros lapja egy esetben törölhető el: ha rossetti megnézi az esetről készült felvételeket és a ma az UEFA-nak leadandó jelentésében megemlíti, h hibázott a piros lappal kapcsolatban. Ekkor az UEFA mérlegeli az esetet és akkor esetleg revideálja a döntést. Arra viszont, h az olasz megnézze a felvételeket, senki sem kérheti külön, azaz nem kötelező.

Ferguson és Wenger is azt nyilatkozta, h túl szigorú volt a piros lap és h remélik a bíró visszanézi legalább az esetet. Azaz a "nyomásgyakorlás" legalább megtörtént, reménykedjünk benne mi, MU szurkerek, h rossetti jobb belátásra bír. Én személy szerint nem hiszek benne, mert azt is megemlítették, h ez nem gyakori, sőt, majdhogynem precedens lenne, ugyanis nemzetközi meccseken nem szokás a lapok utólagos felülvizsgálata.

Úgyh Fletch-t valszű elmeszelik, de bizakodjunk, legalább addig, amíg ki nem derül biztosan, h rossetti mit említ meg és mit nem abban a bizonyos mai jelentésében...

Sath 2009.05.06. 09:29:11

Meg lehet kövezni nyugodtan, de sztem is megadható volt a piros, bár való igaz, hogy a visszajátszást nézve nem egyértelmű.

Ugyanakkor ahonnan a bíró azt látta, simán alátámasztható az első reakciója.

Bármennyire is sajnálom flecsert, feltette a döntőjét arra kockázatos hátulról szerelésre, és ráb*szott...

neeson 2009.05.06. 09:30:33

Nem értem miért szólalnak fel Fletcher ellen, akik nem látják huzamosabb ideig játszani, vagy méginkább nem látják a csapatot huzamosabb ideig játszani NÉLKÜLE.
Volt egy sokat bénázó fiatal skót gyerek 3-4 éve, mindenki leragadt ott, ami nem baj, csak akkor ne érezze magát kompetensnek a témában. Azért annyira nem lehet rossz játékos, ha a BL-címvédő, Bl-döntős, angol bajnoki címvédő, angol bajnok(?) csapatban kezdő a legfontosabb poszton.

(Rémlik még valami, mikor Messi még ifis volt, egy Iniesta nevű gyerek próbálgatta a szárnyait a Barca támadóalakzatában, csak sokáig nem ment neki úgy, ahogy elvárták, és sok Barca-szurkoló konkrétan el akarta üldözni)

avenger13 2009.05.06. 09:31:36

11es volt , elkaszálta hátulról fabregast. ezen nincs mit vitatkozni.utolsó emberként tette, ezért kapott pirosat. lehet hogy közben épp beleért a labdába, az biztos, hogy a labdát akarta elrúgni, de a szabálytalanság tényén nem változtat. Ha hátulról csúszol be valakinek, és közben elkaszálod a lábát, azt mindig lefújják. szó sincs arról, hogy fletcher elpöckölte volna a labdát és után a lendület vitte volna tovább és fabregas átesett rajta.

Sath 2009.05.06. 09:35:37

@avenger13: a kommentátor is ezt mondta a mecs közben, hogy vagy továbbengedi, vagy lefújja, de ha lefújja akkor tizi és piros, ha ez szabályilag igaz, mivel utolsó ember stb. akkor nincs min vitázni valóban.

Én nem értek ennyire a szabálykönyvhöz, de rémlik valami olyan is, hogy hátulról nem lehet becsúszni, ez igaz?

kroos 2009.05.06. 09:41:27

@Woland: ,,szerintem nem fert volna mar hozza Fabrigo "
na ez az. szerinted.szerintem meg elérte volna.Ne lovagoljunk azon hogy flecs hozzáért a labdához ez tény.a lényeg ami utána történt.Hogy Fabregas elindult a labdára és hátulról akasztották.Innen meg indiferens hogy fabregas elérte volna-e vagy nem.Mert esélye se volt rá.

Lencse. 2009.05.06. 09:51:36

Az Ade-Rafael összecsapásoknál azt figyeltem, hogy a hajukkal mindketten valami ritka kutyafaj előtt akarnak tisztelegni.

Everred 2009.05.06. 09:51:41

@Sath: nem, nincs ilyen szabály konkrétan, csak egy FIFA-irányvonal. Én már nem tudom, melyik világverseny előtt adták ki a bíróknak, hogy a hátulról történő, veszélyes becsúszásokat büntessék szigorúan.

Az tény, hogy ha Rosetti a belépőt szabálytalannak látta, akkor piros lapot kellett adnia. Szerintem nem volt szabálytalan Fletch, hátha az olasz is erre a következtetésre jut.

avenger13 2009.05.06. 09:52:47

@Sath: ezt azért így nem mondanám, lehet hátulról becsúszva is szabályosan szerelni. csak nem úgy , ahogy tegnap fletcher.

@kroos: szerintem meg már akkor sem volt teljesen szabályos amikor a labdába ért. ha megnézzed úgy próbálta szerelni, hogy közben belé kapaszkodott. aztán valahogy elérte a labdát is, de közben felrúgta cescet, de már ha 16oson kívül történik mindenki elismeri, hogy ez szabálytalan, és nem lenne ebből ekkora vita.

avenger13 2009.05.06. 09:54:40

@Everred: ebben szerintem ne reménykedj. a legsötétebb bírók sem ismerik el, hogy hibáztak. Ha rosetti így is gondolná, az UEFA nem képes a legrosszabb bírói ítéletek visszavonására sem. Szóval, mivel az UEFAn múlik Fletcher nem fog játszani.

Everred 2009.05.06. 09:59:47

@avenger13: Webb elnézést kért a Spurstől, anno Styles a Boltontól meg egy évvel korábban a Liverpooltól... az mondjuk tény, hogy tőlünk a kutya nem kért elnézést a mai napig, pl. Riley az FA Kupa elődöntőért.

Everred 2009.05.06. 10:07:49

De még ha marad is a piros, akkor sincs vége a világnak. Imádom Fletchert, nagyon sajnálom, ha nem lehet ott, hiányozni fog a csapatból is, főleg így, hogy nincs Hargreaves - de hát mégiscsak a Manchester Unitedről beszélünk, és az ember, aki helyettesíteni fogja Fletchet (vélhetően) 802 mérkőzést játszott a klub színeiben és kiváló formában van. Andersonnak a fejébe kell verni, hogy neki elsősorban és mindenekfelett a védekezésre kell koncentrálnia majd, gólt lőni amúgy se tud :D

avenger13 2009.05.06. 10:08:28

@Everred: igen, ez eddig rendben is van. de nem lehet rosetti személyesen megy oda a fletcherhez bocsánatot kérni, de nem véletlen, hogy senki nem emlékszik meccs után megváltoztatott döntésre a nemzetközi kupák történetében. az elnézéskéréssel meg mehet fletcher amerre lát. ennél sokkal több kéne rosettitől.

Lencse. 2009.05.06. 10:10:39

@Everred: Giggs és Scholes izgatottan várja, hogy ma este melyikük kedvenc ellenfele jut tovább. :)

Viszlat 2009.05.06. 10:19:48

Végre megnéztem normális minőségben a gólokat, hihetetlen milyen passzt adott Rooney a harmadik gólnál, eszméletlen ütemérzéke van a srácnak (védő lába között)...

Everred 2009.05.06. 10:24:18

@avenger13: jaj hadd álmodozzak már egy kicsit :-)

avenger13 2009.05.06. 10:25:46

@Everred: bocsánat, nem akartam elvenni az álmaid. :)

Ferguson 2009.05.06. 10:27:53

@kroos: v d sar simán hamarabb elérte volna akkor is, ha fabregas talpon marad, mivel fletcher oldalra-előre pöckölte a labdát...

avenger13 2009.05.06. 10:30:19

@Ferguson: ez nem változtat azon a tényen, hogy felrúgta cescet.

United82 2009.05.06. 10:31:48

hagyjuk a Fletcher témát...

Inkább nézzétek meg a szabadrúgásgólt, hátulról..
Az egész Jos érdeme!
Mármint ő beállt a sorfalba- a kapus szemszögéből- a jobb oldalra és mikor Ronaldo nekifutott akkor balra lefordult, hogy a labda majd menjen a helyén, Almunia az első pillanatban nem is a labdára hanem Jos mozgására reagált, és mire észbe kapott hogy Ronaldo "kicseszett" vele mert a sorfal baloldalán jön a labda, akkor már késő volt...
a kulcs azon a gólon Jos mozgása volt!!


a 3.-ik gól meg szintén megér egy külön mesét...
Ahogy Ronaldo lesarkazza Parknak, ahogy Park indítja Rooneyt, mindeközben Ronaldo egy jó 70méteres sprintet vág le, majd Rooney centerezése melynél tökéletesebb passzt nem is lehetett volna adni és onnan meg már gyerekjáték volt Ronaldonak...óriási gólt volt!!!

kroos 2009.05.06. 10:32:38

@Ferguson: Nekem mindegy.Én annak csak örülök ha ö játszik a döntöben,és nem scholes.

kroos 2009.05.06. 10:34:13

@Rooney82: ez már tényleg belemagyarázás.
azt a lövést buffon,ceh,casillas,cesar,valdes,milinte,kifejeli.

United82 2009.05.06. 10:40:57

@kroos:
nézd vissza, Jos elmozgott, Almunia erre reagálva egy kicsi mozdulatot tett saját szemszögéből jobbra, majd mire észbekapott már nem ért vissza balra.

az említett kapusok valószínűleg nem egy játékos mozgására hanem a labdára mozdultak volna és valószínűleg kivédik, de nem így történt és mivel nem így történt ezért nyugodtan megállapítható hogy Jos mozgása volt a kulcs...ismétlem, hátsó kameraállásból nézd meg!

Lencse. 2009.05.06. 10:43:44

@kroos: Ki az a Kifejeli, hol véd?

kroos 2009.05.06. 10:43:54

@Rooney82: abból néztem és almunia ahogy hajdu b is mondta egyszerüen mellényult.

avenger13 2009.05.06. 10:45:08

@Rooney82: és valószínűleg ezt így is gyakorolták, és nem csak ronaldo lőtte el jobbra a szabadrúgást. almunia meg valszeg nem csak a labdát akarta látni, hanem egy játékos mozgására el akart szaladni a jobb oldali kapufához. megnéztem, sztem almunia csak ugrált a kapuban, és béna volt.és utána még mindig simán odaérhetett volna, ha jobb kapus lenne. onnan, jó kapusnak nem lehet gólt lőni, max néha egy potyát.

kroos 2009.05.06. 10:46:19

@Lencse.:
Radvan Kifejeli lengyel kapus volt a 80-as évek végén, a legiaban védett majd a genovában.Ma kapusiskolát müködtet az Usában.

Lencse. 2009.05.06. 10:46:32

@Rooney82: Az a gól óriási volt, a barcások is megnyalnák utána mind a tíz ujjukat. Cé mit futott a sarkazás után? Ha nem egy élő focimeccsen látom, hanem egy filmen, csak röhögök, hogy hülye a rendező, ilyen béna filmtrükkel próbál megetetni. :D

váév építők (törölt) 2009.05.06. 10:47:49

@Ferguson: "Amúgy figyeljétek meg, h wenger majd a bíróra fogja, h szétfújja a meccset és ezért nem álltak fel 0-2-ről..."

hát nem fogta a bíróra! ne a saját csapatodból indulj ki...:)

Ferguson 2009.05.06. 10:50:01

@váév építők: csak azért nem fogta a bíróra, mert volt 0-3 is... :D

rowi 2009.05.06. 11:10:58

az MUnak grat, a gólok szépek voltak, CR meg klasszis volt...de, hogy a tizit ilyen kettős mércével mérje minden MUs az :D:D ha ez nem volt tizi, mert labda volt, akkor ugyanennyire Gomez is a labdát érte a Spurs elleni meccsen...na de abbahagyom, már az estére gyúrok, meg egy hazai 1-0ra...(meg egy 5-5re a RUS-BLRon)

rowi 2009.05.06. 11:14:01

a piroson meg el lehet vitatkozni, de minek megy oda hátulról 4,5-0nál a 75. percben...

Sath 2009.05.06. 11:19:38

Én tegnap azon röhögtem nagyot, h Hajdú B. sem tudta megállni, hogy beszóljon Ronaldo-nak...

Egyszerűen amióta követem a labdarúgást, gusztustalanabb, visszataszítóbb embert még nem láttam a tvben....

Az hogy milyen kaliberű játékos, az nem vita egyébként...

balu11 2009.05.06. 11:36:53

@Sath: abszolút egyetértek! láttam már ellenszenves játékosokat, nem is keveset, de CR-hez nem ér fel senki (ebben a témában)

kb. egy éve gondoltam úgy, hogy "biztos csak azért utálom, mert portugál (:)), meg mert olyan jó, és irigykedem", és adtam neki magamban még egy esélyt, megpróbáltam objektívebben nézni

tegnap este végleg eldöntöttem, hogy egyszerűen nem bírom elviselni

kétségtelen, hogy jó, sőt nagyonjó, de komolyan úgy gondolom, hogy egy klasszissal nagyobb paraszt [ilyet lehet?], mint amekkora spíler

Adamfark 2009.05.06. 11:39:42

@Rooney82:
"Azt utálom a Unitedban, hogy csak beívelésekből szereznek gólt..."

Sath 2009.05.06. 11:40:36

@balu11: fura összehasonlítás, olyan mint hogy a krokodil hosszabb mint zöld...:)

De nem is ez a lényeg, tényleg csak Hajdú B. commentje miatt dobtam be megint ezt a témát, kicsit unalmas már...de a fejek amiket a góljai után vágott...
hogy az anyja hogy bírja szeretni, azt sem értem :)

Adamfark 2009.05.06. 11:45:20

@balu11: Ez akkor sem lenne hiteles, ha nem vagy Arsenal szurker!
Tegnap Ronaldo milyen visszataszító dolgot művelt?
Azon kívül hogy rúgott 2 gyönyörű gólt a csapatodnak, meg azt, hogy nem Arsenal mezben futott ki a gyepre...

nils_h 2009.05.06. 11:47:49

Ferguson milyen jófej volt: "Azt hiszem, most sokkal jobbak vagyunk, mint az Arsenal, bár sérülések miatt nem a legjobb csapatukat láthattuk. Tudom pontosan, mit érez Arséne Wenger. Keményen dolgoztak a sikerért, mégsem jutottak tovább. Nem hiszem, hogy attól lesz valaki nagy menedzser, hogy BL-t nyer, ezt csak a média mondja. Ha nyersz, te vagy a legnagyobb, ha veszítesz, a leghaszontalanabb."

Adamfark 2009.05.06. 11:50:12

@Sath: Nanemár!
Ez a show része...
Ez volt a taplóság netovábbja?
Akkor Adebayor megmozdulásait mivel illessük. (Talpalás, nyilvánvaló szabálytalanság utánni ártatlan pofa)
Szerintem az is megérne egy misét, hogy pl. Henry milyen fejeket szokott vágni a góljai után.
Utáljuk Ronaldot mer' az divatos....
www.youtube.com/watch?v=t5qpf7dJT8U

kroos 2009.05.06. 11:54:06

@Adamfark: ,,Henry milyen fejeket szokott vágni a góljai után."

Olyanokat amilyet miután rácsuszik But torkára, vagy amikor rácsuszik Cehre egy ártalmatlan szituban?
Legalább bocsánatot kérne ilyenkor...

United82 2009.05.06. 11:54:53

@Adamfark:
Hagyjad őket, minél jobban utálják az annál jobb nekünk, mert akkor tuti gólokat lőtt és az nem tetszik nekik:) Ennyi:)

kroos 2009.05.06. 11:55:22

@kroos: cé bunkó, ezt mindenki tudja,ö is.Rá is játszik erre.
De pl Henry-ról meg mindenki azt hiszi hogy a bescületrend lovagja miközben egy sunyi ge*i.

Glory 2009.05.06. 11:56:15

beckahmat is mindenki utalja (vagyis nagyon sokan ), en viszont kurta mod birom. LEGEND. amugy meccs utan fergi bacsival olelkeztek.

United82 2009.05.06. 11:56:57

Szerintem Park is undorítóan viselkedett hogy nem segítette fel Gibbset mikor elcsúszott, hanem megszerezte a labdát és gólt lőtt, ha normálisan viselkedett volna akkor odanyújtja a kezét Gibbsnek, felhúzza és odaadja neki a labdát, hogy ez a tied öcskös:)

Ferguson 2009.05.06. 11:57:03

Amúgy azt hallottátok, h majdnem tragédia történt?! Ferguson fiának, darren-nek az ex-felesége, a Főnök két unokájával a kocsiban frontálisan ütközött egy balesetben kedd reggel. Az anya és a lányunoka életveszélyes állapotban került kórházba, a fiúunoka viszont csak kisebb sérüléseket szenvedett.

A Boss-t értesítették a hírről és úgy is volt egy ideig, h visszarepül manchesterbe és phelan helyettesíti, de amikor kiderült, h elhárult a közvetlen életveszély, akkor mégis maradt. Szal ezért is volt mindvégig morózus a szép győzelem ellenére...

Jobbulást az érintetteknek!

popp · http://koncertblog.com/ 2009.05.06. 11:57:09

@kroos: Nevezzük dörzsöltnek ;-). Egyébként nagyon jó humora van.

United82 2009.05.06. 11:58:05

@kroos:
hát azt bizton állíthatom hogy én nem vagyok benne a mindenki halmazban:)

Glory 2009.05.06. 11:59:09

ronaldo meg jatsza a fejet hogy meg tobb mezt lehessen eladni a nevevel a drukkereknek. azt is el tudom kepzelni hogy ez is menedzser-taktika: legy kocsog hogy sokan szeressenek-es meg tobben gyuloljenek.

United82 2009.05.06. 12:01:10

lesz valami "hivatalos poszt" is a meccsről vagy annyira egyértelmű volt hogy felesleges "kivesézni" a dolgokat?:)

nils_h 2009.05.06. 12:03:21

@Rooney82: ez azért aljas volt! :)

United82 2009.05.06. 12:03:38

@Rooney82:
nem kérdeztem semmit:):)

Glory 2009.05.06. 12:05:32

amugy erdekes, de kb 1000 mu drukker jeggyel a kezeben nem tudott bejutni a stadionban a meccs kezdeteig (egyszeruen nem engedtek be oket), igy ok lemaradtak az elso 2 mu golrol.

Adamfark 2009.05.06. 12:12:13

@Glory:
Biztos azért engedték be Őket utána, mert már szektorok szabadultak fel az Arsenal szurkerektől.... :)))

Adamfark 2009.05.06. 12:14:13

Érdekes azért, hogy milyen a különböző csapatok szurkolóinak mentalitása.
Az Old Traffordon elszenvedett 4-1-es vereség alatt valahogy nem ürült ki ennyire a stadion.
A meccs vége előtt az Emiratesben szerintem már több volt a United szurkoló...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.05.06. 12:20:59

@sporttárs: "az MU futballja legalább annyira tökéletes, látványos és hatékony. Szerintetek Rooneyék nem passzolnak úgy, mint a Barca?"

Ezt mondjuk elég vicces leírni azok után, hogy a Barcánál 70%-ban volt a labda a Chelsea ellen, a MU-nál pedig 43%-ban az Arsenal ellen...
:-D

De persze egy MU-szurkesznek semelyik plafon sem elég instabil.

United82 2009.05.06. 12:24:55

@Csöncsön:
ha az a 70% abból jön ki ,hogy az ellenfél kapujától 50méterre Xavi+Iniesta 156-szor pontosan egymáshoz passzolja a labdát 4méteren belül az szart sem ér....

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.05.06. 12:27:42

Néztem a kommenteket, de fura mód még nem olvastam olyat, hogy "te úristen, és ez az Arsenal húsz meccs óta senkitől sem kapott ki a bajnokságban, micsoda egy trágya lehet az a PL".

Tényleg fura.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.05.06. 12:29:55

@Rooney82:

Én nem büszkélkednék azzal, hogy nem értem a Cruyff-filozófiát. Azok a passzok egyrészt a védekezést, másrészt a fogáskeresést és az ellenfél kifárasztását szolgálják. Szó sincs arról, hogy "szart se érnének".

Adamfark 2009.05.06. 12:30:09

@Csöncsön:
Olvasd el még egyszer azt amit beidéztél:
"az MU futballja legalább annyira tökéletes, látványos és hatékony. Szerintetek Rooneyék nem passzolnak úgy, mint a Barca?"
Mire is ment a Barca a 70%-os labdabirtoklással?
Nem volt elég látványos gól a második és a harmadik tegnap?
Nem volt elég hatékony a United középpályája, védelme, támadásai?
Nem volt tökéletes a tegnapi teljesítmény? Mennyit kellett volna még rúgni?

Az a baj veled, hogy a te fejedre már 20-szor omlott a plafon, de te a romok alól is csak Messit élteted...

Adamfark 2009.05.06. 12:31:36

@Csöncsön:
A Chelsea ettől baromira elfáradt.... :szánalmas:

Adamfark 2009.05.06. 12:34:50

@Csöncsön:
De legalább 4-1-gyel küldték haza a Villarealt....

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.05.06. 12:35:10

@Adamfark:

Pont azt olvastam el, amit beidéztem. A "Rooneyék nem passzolnak úgy, mint a Barca?" kérdésre egy mérhető és meg is mért adattal válaszoltam. Ez az adat azt mutatja, hogy nem passzolnak úgy; mert ha passzolnának úgy, sokkal többet lenne náluk a labda.

A hatékonyságot nem vitatom, bár támadójátékban a Barca egyértelműen hatékonyabb; a látványosság viszont finoman szólva sem a MU játékáról szokott eszembe jutni.

Színtiszta olasz focit nyomnak.

United82 2009.05.06. 12:35:56

@Csöncsön:
nem tudom, szerintem a Nulla gól, az Nulla gól..

Nem kell 80%-os labdabirtkolás ahhoz hogy megnyerd a meccset (ez nem NFL ahol tényleg számít hogy nálad legyen a labda, mert akkor gyakorlatilag megnyered a meccset), elég a 43% is, elég hozzá pár HATÉKONY passzjáték és GÓL. (amúgy meg 3-0-ig nem éppen ez volt a labdabirtoklási arány, de tképpeni 4gólos előnyben és utána emberhátrányban még jó hogy az arsenalnal volt többet a labda (kiegészítve azzal hogy még így is a United vezetett veszélyes támadásokat)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.05.06. 12:36:34

@Adamfark:

Érdekes módon az utolsó tíz percben voltak a Barca legnagyobb gólszerzési lehetőségei a Chelsea ellen. Szerinted ennek semmi köze nem volt az idegi fáradtsághoz?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.05.06. 12:39:06

@Rooney82:

Mondom, a hatékonyságot nem vitatom.

Azt vitatom, hogy a MU olyan látványosan és passzerősen játszana, mint a Barca. A látvány nyilván szubjektív, a passzerősséget viszont adatok cáfolják.

United82 2009.05.06. 12:44:24

@Csöncsön:
a United nem a Cruyff hanem a Fergie iskolát vallja, ahhoz pedig nem kell 75%os labdabirtoklás, elég 45-60% közötti a meccstől függően.
Ebben van a Barca hibája, nem tud és nem is akar alkalmazkodni az ellenfélre, így pedig könnyen kiismerhető és egy jó védelem ellen nem mennek sokra. Az elmúlt 1,5év ezt bizonyítja és ezeket adatokkal is tudom alátámasztani. United-Barca 1-0,0-0 Barca-Chelsea 0-0 minden meccsen Nulla gól!
Legyen a passzerősségben jobb a Barca, de azzal meccset még nem nyernek, ha nem elég hatékonyak hozzá.
A United (és mondjuk egy Chelsea,Pool) annyiban más hogyha kell hozzák a 70%os passzrátát, ha pedig kell akkor 40%on is lehozzák a meccset, a Barca erre nem képes, és ha nem megy a szokásos játékuk akkor meg vannak lőve.

Adamfark 2009.05.06. 12:45:37

@Csöncsön:
Csak itt találtam meg hirtelen:
www.nemzetisport.hu/bajnokok_ligaja/video-ronaldo-es-van-persie-gol-fletcher-piros-lap-234732.html?
Jól nézd meg a harmadik gólt, mert ritkán látni ilyen teszetosza gólt...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.05.06. 12:49:42

@Rooney82:

Ebben van valami. De az is igaz, hogy 0-0, 0-0-lal továbbjutni (vagy egy ajándékba kapott Zambrotta-passzal) csak óriási szerencsével lehet, vagyis a Barca ellenfelének föl kell vállalnia a támadást is, és akkor viszont megnyílnak a területek.

A MU tényleg félelmetes eredményeket produkál az utóbbi két évben. Nagyon érdekes meccs lenne egy Barca-MU döntő.

Sath 2009.05.06. 13:16:51

@Rooney82:
"Ebben van a Barca hibája, nem tud és nem is akar alkalmazkodni az ellenfélre, így pedig könnyen kiismerhető és egy jó védelem ellen nem mennek sokra. Az elmúlt 1,5év ezt bizonyítja és ezeket adatokkal is tudom alátámasztani. United-Barca 1-0,0-0 Barca-Chelsea 0-0 minden meccsen Nulla gól!"

tök igazad van, csak abban nem értünk egyet, hogy az elmúlt 1,5 év Barcája, meg a mai szerintem 2 tök különböző csapat, és csak remélni tudom, hogy ezt is be tudják bizonyítani ma este a cselszki betonvédelme ellen is.

Glory 2009.05.06. 13:44:57

@Csöncsön: hogy oszinte legyek en rettegek a barcatol. mert tenyleg ok jatszak a passzolos focit, ezzel kar vitatkozni ez igy van. a mu-nak pedig ez nem fekszik. ok odalepnek odacsusznak probaljak keves passzal az ellenfel 16-osahoz kuldeni a labdat ahol a megfelelo emberek majd megoldjak (rooney berba tevez ronaldo).
amugy meg mindig tartom hogy ezt a bl-t a barcanak kene nyernie, mert ok jatszanak a legjobban. viszont bizom a meglepetes erejeben megabban hogy akkor leszunk mi csucsformaban, mint ahogy a barca van most

Sath 2009.05.06. 13:58:38

@Glory: jó ilyet olvasni, én meg abban a csodában bízom, hogy ma este egyáltalán továbbmegyünk a cselszki ellen. érdekes :)

sporttárs 2009.05.06. 14:37:02

@Csöncsön: Muhaha, én mint MU-drukker. Igaz, voltam már "reálos" is, végül is neked mindegy, amikor előkapod a lángpallost Isten Szent Barcelonája védelmében.

Amit meg írsz: muhaha 2. Mégis hol a fészkes fenében van köze a hatékonyságnak a labdabirtokláshoz? Figyu, ha Drogba beemeli egy hete Valdesnek, akkor tökön szúrhatod magad a 73 %-kal, a Chelsea lett volna hatékonyabb...

Szerinted a Manchester tegnap nem volt hatékony? Akkor azsszem tényleg felesleges vitatkoznunk, baszki, nézd meg az eredményt az újságban.
Az meg, hogy tökéletesen játszik-e, a saját taktikájának viszonylatában jelenthető ki. A Manchester nem szétpasszolni akarja az ellenfelet és labdát birtokolni kilencven százalékban, amit akar, azt tökéletesen eléri.

Légy erős, Csöncsön, mindez nem jelent semmit a Barcával kapcsolatban, de egészen beteges, hogy ha valaki csak egy "de" vagy "illetve", esetleg "viszont" szócskát leír a katalánokkal kapcsolatban, nálad már bepörögnek a hörgők. A kurva életbe, hát más már nem focizik a sárgolyón, csak a Xavi-Messi stb. tengely?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.05.06. 16:26:51

@sporttárs:

Kétszer is leírtam: nem a "hatékonyságba", hanem a "passzerősségbe" kötöttem bele; és a józanabb MU-szurkeszek el is ismerték, hogy okkal.

Egyáltalán nem tartom "tökéletesnek" a mostani Barcát; nagyon jól tudom, hogy vannak gyenge pontjaik, és könnyen lehet, hogy ezek már ma este megmutatkoznak majd. De nem értem, miért olyan fájó elismerni, hogy a leglátványosabb és legpasszerősebb focit ők játsszák idén.

Én is elismertem, hogy a MU pedig az egyik (talán "a", ez legkésőbb Rómáig kérdés) leghatékonyabbat.
süti beállítások módosítása