Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Hétvégi jóslatok - PL 34. - Gyorsan valami rövidet

2009.04.25. 15:13 pote

Az elnyújtott harmincharmadik után egy háromnapos harmincnegyedik következik. A bajnoki címért  eséllyel küzdő csapatok közül az éllovasnak lesz a legnehezebb dolga, de a Pool kieső jelölthöz, a Chelsea meg nemzetközi szereplésért küzdő csapathoz látogat, vagyis tuti három ponttal ők sem számolhatnak.
A végeken is pokoli izgalmak várhatóak. A Newcastle-nek nyerni kell a Pompey ellen, a Borónak pedig pontot kell szerezni az Emiratesben, hogy a hátralévő négy fordulóban is legyen értelme pályára lépniük.
Tovább után egy bocsánatkérés és még egy annál is rövidebb beharangozó, mint amit rémálmaidban elképzelsz.

Kicsit elhavazódtunk hétvégére, a meccsek mindjárt kezdődnek, így csak tippeket és vendégtippeket olvashattok most. Kezdésnek a mieinkek:

Bolton - Aston Villa 0-2 (olyan nincs, hogy...)
Everton - Man City 1-2
(a vendégeket kicsit jobban fogja érdekelni)
Fulham - Stoke 2-0
(Zozó meccse lesz)
Hull - Liverpool 2-4
(négyet biztos lőnek)
Man Utd - Tottenham 0-1
(ígértük)
West Brom - Sunderland 1-1
(kellemetlen pontvesztés Fülöpéknek)
West Ham - Chelsea 2-3
(a hétvége meccse lesz)
Arsenal - Middlesbrough 2-2
(ez sem lesz rossz móka)
Blackburn - Wigan 1-1
(meg ne nézd)
Newcastle - Portsmouth 2-0
(ember küzdj, és...)

Itt pedig vendégtippelőnké, a paradés nicknevű Chris242424-é:

Bolton  -  Aston Villa 2-2 (otthon mindig nagy k*cs*g a Bolton)
Everton  -  Manchester City    3-3
(Everton elszáll, sok energiájuk ráment a döntőre talán)
Fulham -   Stoke City 1-2
(talán meglepi lesz itt)
Hull City -  Liverpool 0-3
(itt nem lesz kegyelem)
West Bromwich -  Sunderland 0-1
(Cissé-t szöktetik, bevágja, gól)
West Ham  -  Chelsea    1-3
(kemény meccs, szerencsés Chelsea)
Manchester United  -  Tottenham 1-0
(vissza a "régi" kerékvágásba)
Arsenal  -  Middlesbrough  3-1
(gyatra védelem, Silvestre bűnrossz, minden meccsen benne van egy gól)
Blackburn  -  Wigan Athletic    1-1
(küzdő foci, kompromisszumos felekkel)
Newcastle  -  Portsmouth    2-1 
(eufóriának KELL lennie, Alan most megtalálja a szavakat)

Végezetül Hoffer Mikit - a milánói városi rangadó vendégszerzőjét - szeretnénk kiengesztelni, mert nagyon mélyen érintette, hogy két hete, egy BL posztunkban, Capdevilát Juhárhoz hasonlítottuk. Szerintünk is túlzó volt, ezért minden érintettől elnézést szeretnénk kérni itt is.
Mi is első osztályú védőnek tartjuk a Villarreal játékosát, ezért egy mondatba is gyorsan beágyaztuk:
A spanyol válogatott védelme nagyon kevés gólt kap, de Villa nem játszik ellenük.

Jó szórakozást a hétvégi meccsekhez.
Aki kicsit feszültnek érzi magát, az itt megnyugtathatja magát:

 

194 komment

Címkék: angol sün üveggömb premier league pl capdevila

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr981085566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kutyacica 2009.04.25. 20:45:04

Woland: leszoktam a dohányzásról pár éve, viszont az utolsó üveg pálinkámat most iszom meg. Sajnos most amíg haza nem utazok nem lesz, de erre akkor is inni kell!!!

Woland 2009.04.25. 20:48:37

@Ferguson:

az igaz hogy nekunk majdhogynem hatrany koran elonybe kerulni. kaptunk mi mar ki otthon a kisebbik manchesteri csapattol is felidei 3-0-rol raadasul ugy hogy 45 percet emberelonyben jatszottunk... ez megint azt huzza ala, hogy a Spurs-nek nem szabad feladni a tamadast semmi esetben sem, ez annyira idegen tolunk hogy ordasul bebaszik a karma, ha csak megprobaljuk akkor is.

szoval 'Arry es a csk, Keane felelossege eleg nagy - zavarni kellett volna mindenkit elore.

a Defoe-csalad tragediaja sem lenditett sokat a remenyeinken. szegeny srac.

Woland 2009.04.25. 20:57:25

@kutyacica:

Lineker goljaval nyertunk utoljara idegenben - azazhogy harom(negy?) eve is 'nyertunk' csak a biro nem vette eszre (naja:) hogy a labda egy meterrel athaladt a hazai golvonalon Pedro Mendez 50-meteres emelese utan. 2001-ben volt az utolso hivatalos PL-gyozelmunk a ManU felett, a White Hart Lane-en.

@Glory:

az 'extraordinar' nem angol szo, az 'extraordinary' lenne az. amugy meg persze latin eredeto szo, es mint ilyen sokkal inkabb roman mint angol - ha mar kukacoskodunk : )

kutyacica 2009.04.25. 21:06:20

@Woland: koszi a helyesbitest, az "idegenben" szot nem ismerem romanul :)

Arra gondolsz amikor Caroll bentrol utotte ki a labdat, ugye? Az eleg egy cinkes volt tenyleg, nem is jutott eszembe.

Koszonjuk a nyelvi helyesbiteseket is : D

mann 2009.04.25. 21:11:39

Máig nem tudom, hogy ott mit látott a bíró, azt meg különösen, hogy Roy mit keresett Manchesterben, ráadásul igazolt játékosként :)
www.youtube.com/watch?v=WevC_zuu2n4

habitang · www.nst.blog.hu 2009.04.25. 21:17:32

@mann:
Ezt még fogod látni a napokban:D

Ferguson 2009.04.25. 21:20:17

@mann: bazki, ez az ember tényleg a világ legnagyobb lámája :P Elhiszem, h az asszisztens nem volt vonalban, de ez a balfasz még leplezni sem tudta, h bent volt. A mozdulataival is azt sugallta, h bent volt, igaz, utólag már nem adták volna meg. De az a mozdulat, amit lepkézett, ezt az embert durvább helyeken tényleg agyonlőnék szó nélkül...

mann 2009.04.25. 21:21:35

@habitang: kíváncsivá tettél :)
Mondjuk ez örök klasszikus. Jól mutatja, hogy SAF iszonyatosakat tudott húzni kapusválasztás címén.

mann 2009.04.25. 21:27:48

@mann: Ez kissé jobb felvétel és itt Mr. Sasszem is képre került :)
www.youtube.com/watch?v=xowj6Qx78so&feature=related

Everred 2009.04.25. 21:36:42

Roy Carroll \o/\o/\o/\o/

Ki lehetett az ügynöke? Képviseljen engem is! :-)

Óriási csapatunk van, ez egyértelmű. Ma Tevez beállítása lendített át mindenkit a holtpontot, utána Ronaldo, Berbatov és legfőképpen Rooney zseniálisat alkotott.

Ami meg a tizenegyest illeti: ötödik visszajátszásra TALÁN beleért ujjheggyel a labdára, miközben egyértelműen elsodorta Carricket.

Egyértelmű tévedés kizárólag a Palacios-eset volt. Meg a Liverpool első gólja előtti szabadrúgás délután :-)

drosiii 2009.04.25. 22:37:58

Chelsea-knek mondom, hogy hasonlóan fontos dolog lehet a BL meccsük előtt az, ami a MU-Inter összecsapáson is nagyon érződött: valszeg nemcsak a Barca javára tévednek majd olyan mértékben a sporik, ugyanis amint most is látom nem mernek beleszólni a bajnoki cím sorsába. Nemzetközi meccsen szerencsére ez máshogy lesz, és nagyon remélem hogy egyik összecsapáson sem lesz jelentős bírói tévedés egy csapat javára se.

drosiii 2009.04.25. 22:43:39

másik ami nem lesz az az ami a 39. percben történt: Messi egyedül viszi a labdát kapura, 4 védő veszi körül és folyamatosan hátrálnak a kapujuk felé, nemhogy az egyik odalépne. Ezzel nem lehet nemzetközi szinten elérni semmit sem valenciai részről.

United82 2009.04.25. 23:24:05

Az utóbbi időben a Chelsea,Arsenal és a Pool megmutatta hogy micsoda meccseket tudnak játszani és ha elkapja őket a "gépszíj" mire képesek....nos azt hiszem a mai 2ik félidő után ebbe a sorba idén talán először a UNITED is beállt....
Az első félidőben se voltunk rosszak de a két védelmi baki és a 0-2 után minden rosszabbnak tűnt...aztán a második félidőben a Rooney,Berba,Tevez,Ronaldo négyes (persze a többiek segítségével) valami elképesztőt produkált...
Lehet itt jönni hogy véleményes 11-es meg hasonlók, de 22perc alatt 5öt rúgtunk, szóval kár minden szócséplés (amúgy vasárnap az everton ellen egy 100%os 11-est nem adtak meg, most egy 50%osat igen...ennyi)...
Lehet utálni Rooneyt és Ronaldot de amit ők ketten művelnek évek óta arra nincsenek szavak..ha ők jól játszanak senki nem állíthat meg minket....
Rooney pedig ma megint bizonyította h nem előretolt csatárként kell őt "használni" hanem a csatár utáni sorban...legyen az balszél vagy közvetlen mögötte, ma a balszélen nyújtott zseniálisat....
Lehet hogyha többet játszott volna egyszerre Rooney,Berba,Tevez és Ronaldo akkor az a pár 1-0 nem 1-0...de hát ne legyek telhetetlen:)

Lencse. 2009.04.25. 23:25:19

Nagyon úgy tűnik, hogy manchesterben olvassák az itt elkövetett panaszaimat. :)

wilco 2009.04.25. 23:28:38

@Lencse.: megvan az emlékezetes meccs amire vártunk :)

Lencse. 2009.04.25. 23:31:57

@wilco: Cé jól megszívta. A második félidőre az öltözőben felejtette a "For your pleasure, Lencse" feliratú atlétát, és még sárgát is kapott. :D

Lencse. 2009.04.25. 23:40:44

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: Hát ha van valaki, aki nagy teljesítményt ad le mostanában a Unitedben, az Wayne barátunk. Liverpool, Fulham, Porto: ha a többiek csak fele olyan jól játszanak, ezeket a meccseket is nyerik.

A Spursről pedig: egy félidőnyi játékkal nagyon nehéz nyerni a Traffordon, még ha abban a félidőben tényleg kurvára összejön minden, akkor is. Ezt egy ilyen dörzsölt faszi, mint Redknapp igazán tudhatná.

wilco 2009.04.25. 23:48:16

@Lencse.: ugyan, az a gólöröm a csajoknak szólt :)

Lencse. 2009.04.26. 00:03:17

Nagyon úgy néz ki, hogy a rendszer nem ette meg az első tippjeimet, pedig a Pool 3:1-et telibe trafáltam, a MU-Spursre pedig 6:1-et jósoltam, ami egész közeli lett a végére. :)

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2009.04.26. 00:08:31

@Lencse.: én is így jártam (bár én valamennyi meccset telibetrafáltam :D ). az történhetett, hogy nem aktiváltad (vagy nem aktiváltad időben) a Footbo-s accountot a tőlik kapott e-mailben lévő linken keresztül. én legalábbis így rekonstruáltam a történteket.

Lencse. 2009.04.26. 00:17:51

@bedobásnál nincs les, ezt használta ki: Hát a regisztráció és az aktiválás között durván öt másodperc telhetett el, én ennél azért több türelmet várnék.:) Először bevertem a tippeket az itt lévő formba, utána kínálta fel, hogy amúgy regisztrálhatok is, nekem inkább ez a gyanús.

Egyébkén Keane tényleg olyan lófaszjancsi volt ezen a meccsen, ahogy én láttam? Kíváncsi vagyok.

petyaaftc17 2009.04.26. 08:44:13

kibaszott,tetves csalo junajtid!!!

Viszlat 2009.04.26. 09:06:36

No, hát erre vártam türelemmel egészen idáig. :) Bár azt bevallom, egyre kevésbé bíztam abban, hogy még a szezon vége előtt sikerül a csapatnak feltámadni, de nagyon örülök, hogy végül sikerült. Arra azért kíváncsi lennék, mit mondhatott Fergie a szünetben a srácoknak. :D

A Tottenham nekem még mindig nagyon szimpatikus csapat, Modricot vagy Lennont bármikor szívesen látnám a Unitedben.

És igen, ez egy emlékezetes meccs volt, remélem mesélhetem majd az unokákkal nézve, hogy látjátok, itt támadt fel a United és dőlt el a bajnokság sorsa. :)

@didier81: szerintem aludj még egy kicsit...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.26. 10:19:16

@drosiii:

(Mi van? Hol segítette a bíró a Barcát?... Elárulom: sehol. Az meg, hogy nem rúgták föl Messit a valenciások, egy dolgot jelez: van játékintelligenciájuk. Ha belépnek, akkor, figyelembe véve Messi képességeit, két dolog lett volna holtbiztos: a 11-es és a kiállítás.)

(Elnézést az offért, de erre muszáj volt reagálni.)

(ON: az angol bajnokság tegnap eldőlt. Sajnos.)

poolfanati 2009.04.26. 10:56:48

nem láttam a mu meccsét, de az eredmény önmagáért beszél.

akkora zúzás azért nem volt a mu meccsen,
mint amilyen a depresszió koncerten.

Ferguson 2009.04.26. 11:11:11

@Csöncsön: mondjuk speciel messi gólját nem láttam, mert csak a második félidőt néztem, de ott megmutatta a valencia, h h kell levédekezni messi-t. A srácnak momentuma nem volt, 10-ből 9-szer hátrafele tudott csak passzolni. Amint megkapja a labdát, rá kell h rontson 2 ember, h ne vegyen lendületet és onnantól arrivederci van neki is... Ráadásul sokszor szerelték v olyan pressziót gyakoroltak rá, h rossz passzba kényszerítették. Nekem a tegnapi meccs elég volt ahhoz, h meggyőződjek róla, semmivel sem jobb játékos statikus játékban, mint akárki, lendületben viszont zsír. Amúgy a barca hihetetlen jól játsza ezeket a védelem mögé bepasszolt labdákat, a játékosai elképesztően mozgékonyak, ez tetszik viszont :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.26. 11:19:28

@Ferguson:

(Drosiii nem Messi góljáról, hanem egy 39. percbeli jelenetről beszélt. Ahol szerintem zseniálisan levédekezte Messit a Valencia. Drosiii szerint viszont be kellett volna lépni. Erre írtam, hogy tuti 11-es és piros lap lett volna.)

(Világos, hogy, mint mindenkinek, Messinek is kell terület, hogy igazán kibontakozzon a zsenialitása. A Valencia pedig szerintem fantasztikusan szűkített területet. Ezzel együtt Messi nem volt rossz. Az első gólt sajnálhatod, hogy nem láttad, mert az megint igazi barcás grundfoci-gól volt.)

(Köszi a szép szavakat. Egyúttal befejezem az OFF-ot itt. Minden további véleményem a Vale-Barca meccsről a spanyol posztnál lesz olvasható!)

crouchy 2009.04.26. 11:19:30

Jól játszott a United, ez rendben van, de sajnos sosem tudjuk meg h mi lett volna, ha azt a 11est, ami, nem véleményes, hanem KAMU tizenegyes nem fújja be Webb. Azonban ez még nem menti fel a Spurst, aki a világon semmit nem csinált a második félidőben.( egyre valószínűbb h Keane titokban MU drukker, és minden módon segítnei próbálja őket)
Palacios belépőjéhez annyit, hogy ott én is azt mondtam hogy egy sárgát tényleg megért volna, de aztán Webb olyanokat engedett tovább a meccsen, hogy nekem fájt. (Amúgy nem emlékszem pontosan, palacios-kamikaze után volt szabad, vagy MU-nál maradt,vagy mi volt?)
A kommentátorehoz, aki annyira jellegtelen hogy sosem tudom megjegyezni hogy ő Szatmári Attila vagy Székely Dávid, még annyit,m hogy egész mecsen nem tudtam eldöntetni hogy ez most ennyire osotba, vagy ennyire MU- szurker. (mondjuk nem áll távol egymástól a két dolog:))
Visszatérve a 11esre, vlaki itt írta hogy ötödik viszsajátszásra látszott h belepöckölt, meghogy elsőre minden bíró befújta volna. Hát én nem tudom ki mit nézett, Europsport 2-n az első pillanatban teljesen világosan látszott, hogy Gomes odébbpöckölte a labdát.

crouchy 2009.04.26. 11:24:09

@didier81: egyrészt ilyen stílusba ne, másrészt hülyeség. Mert ugyan a büntető nem volt az, de Carrick nem eldobta magát, hanem miután Gomes odébbtoszta a labdát nekicsúszott. Hacsak nem arra gondolsz hogy megvették Webbet. De ilyenekben kár gondolkodni mert úgyse derül ki soha ha meg is történt.

Everred 2009.04.26. 11:32:42

@crouchy: mint ahogy azt sem tudhatjuk, hogy mi lett volna, ha Palacios megkapja a teljesen megérdemelt, egyértelmű piros lapját a kétlábas, Ronaldo megnyomorítására irányuló kísérletéért.

Carrick eltolta a labdát, Gomes elsodorta Carricket. Lehet, hogy hozzáért ujjheggyel a labdához, de ezt bizony bőven meg lehetett adni.

Megvették Webbet? Lol. Azt a bírót, aki tisztán látta, hogy Palacios páros lábbal, méterrel a föld fölött repül rá Ronaldóra és még sárga lapra sem méltatta, csak elbeszélgetett vele?

crouchy 2009.04.26. 11:44:34

@Everred: jajj, félre ne érts, én egy pillanatig sem gondolom hogy megvették Webbet.

Az ilyen Palacios esetekben meg nem nagyont szoktak azért piros lapot adni. Sőt gyakran még sárgát sem. Lapot általában csak akkor adnak amikor van kontaktus. Szerintem is jobb lenne ha az ilyenekért alapból piros járna, de nem jár.

A 11esről meg nem tudsz meggyőzni, Gomes elérte a labdát, tisztán látszik hogy irányt változat a kezén. Carrickkel csak ezután találkozott.
De ezek a bírói döntések nagy valószinűséggel kiegyenlítik egymást egy szezonon belül. Csak a sérelmekre mindig mindenki jobban emlékszik.

Viszlat 2009.04.26. 11:53:39

"ez most ennyire osotba, vagy ennyire MU- szurker. (mondjuk nem áll távol egymástól a két dolog:))"

Biztosan azt gondolod, hogy a két szmájlitól ez egy jó vicc, de mindössze csak egy szánalmas, keserű a szőlő megnyilvánulás egy olyan csapat drukkerétől, akik nem okolhatnak senki mást, csakis magukat, hogy valószínűleg MEGINT nem lesznek bajnokok.

Ferguson 2009.04.26. 11:54:56

@crouchy: minden kiderül előbb - utóbb...

Viszlat 2009.04.26. 11:57:39

@Csöncsön: ezen nem vagyok meglepődve, de crouchy-n igen, eddig nem voltak rá jellemzőek az ilyen színvonalú megnyilvánulások.

Everred 2009.04.26. 12:00:48

@Viszlat: szerintem azért minket is okolhatnak érte. Mármint hogy a Unitedet, nem az NST United-drukkereit, of course.

Bár tőlem okoljanak engem is, ha úgy érzik :-)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.26. 12:01:21

@Viszlat:

(A 'humorérzék' mint olyan az MU-szurkeszeknél nem létező fogalom? Avagy: gondolod, hogy crouchy tényleg úgy gondolja, hogy aki MU-szurkesz, az ostoba?...)

Viszlat 2009.04.26. 12:03:37

@Everred: háát, persze, nem ültünk mi sem ölbe tett kézzel, de az a csapat amelyik oda-vissza ver minket, szerintem jogtalanul okolna bárkit magán kívül... :)

Lencse. 2009.04.26. 12:05:21

@Viszlat: Szerintem semmi gond nem volt crouchyval. :) Amúgy ez a kommentátor egyszerűen ekkora idióta barom, nem hiszem, hogy MU-drukker lenne. :)

Az ilyen meccseken, ha így játszik a United az első félidőben, mindig azon gondolkozom, hogy valami vicces kedvű szertáros rögzíthetne a padlóhoz pillanatragasztóval egy focicsukát, tök idétlen jelenet lenne, ahogy az eltorzult arcú Mester bömbölve megpróbálná megbikázni a cipőt. :))))

(a szertárosnak meg kinézne egy nyugdíjas állás Liverpoolban)

Viszlat 2009.04.26. 12:08:25

@Lencse.: szerintem meg volt, az egész hozzászólásából süt a keserű csalódottság, amit még meg is értek, a személyeskedő "humort" viszont nem. Felőlem aztán emiatt lehetek én a humortalan United drukker vagy akármi.

Everred 2009.04.26. 12:15:58

@Csöncsön: ha poénnak szánta, akkor gyenge, ha komolyan gondolta, akkor meg nagyon kínos. Jól nem jöhet ki ebből :-)

Everred 2009.04.26. 12:16:54

@Viszlat: a City miért nem lett bajnok tavaly, vagy a West Ham tavalyelőtt? :-)

abelus 2009.04.26. 12:17:30

@kutyacica: azt nem VDS és Brown hozta össze. Brown idén (2009-ben) még nem lépett pályára. Az Vidic hibája volt, de neki szerintem simán elnézhetjük, fantasztikus volt egész évben.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.26. 12:25:41

@Everred:

(Szerintem voltak páran rajtam kívül is, akik mosolyra húzták a szájukat rajta. Talán még a MU-szurkeszek között is... Nem zárnám ki.)

Everred 2009.04.26. 12:30:07

@abelus: szerintem az anfieldi egyenlítő gólra gondol.

No persze akkor Ronaldo nem játszott, szóval nem biztos, hogy értem, hogy miért :-)

Everred 2009.04.26. 13:49:04

@crouchy: img402.imageshack.us/img402/9347/palacios.gif

Hát ha ezért szerinted nem szoktak pirosat adni... most hadd ne keressem elő Lampard vagy Zabaleta piros lapját. Ez olyan ötmeccses eltiltás minimum, mint a huzat, és ha még valaki azzal jön, hogy de hát nem is volt kontakt, akkor leugrom egy szikláról, mert hát bűncselekmény rálőni valakire akkor is, ha elhajol a golyó elől.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.04.26. 13:52:20

@Everred: "Ez olyan ötmeccses eltiltás minimum"

ennyire nem ismered az FA-t? :)

Everred 2009.04.26. 14:00:10

@peter135: de, jogos, ők csak Patrice Evrát tiltják el négy meccsre bizonyítékok nélkül, a Chelsea-staff vallomásai alapján, a United személyzetének vallomásait elutasítva minden különösebb indoklás nélkül. Nem kellene meglepődnöm.

De legalább a sajtó mondhatna valamit, de persze nem. Nincs szó Palaciosról, nincs szó Mascherano műeséséről, nincs szó Lucas kezezéséről, csak a tizenegyesről. Eléggé felháborító, ami azt illeti.

ChapMan (törölt) 2009.04.26. 14:57:20

zseniális volt a MU a 2. félidőben

az idei bajnokcsapatot láthattuk,ez már biztos, az ilyenek mentálisan megtörhetik a riválisokat,akik így se nagyon hibázhatnak,míg a MU ha minden igaz még 5 pontot simán elbukhat, és akkor is biztos bajnok


a pároslábas akció sima piros, nem tudom miért kell megvárni a kontaktot ilyen szituknál,mire tényleg ki is osztják

10 ember ellen mégiscsak könnyebb lett volna

Carrick 11-ese jogos volt, az ilyet sokkal többször befújják,mint nem, színészkedésről szó sem volt, Carrick el is tolta labdát,amibe talán belekapott még Gomes, de akadályozta is Carricket, az a hülye aki ilyenkor nem esik el különben is

Benítez félidőben már "ráhúzott" 3-at magára, aztán...

(bírói csalásokról mindig jó olvasni, és legalább olyan nevetséges,mint a Pool-Real Madrid meccs ,mikor a bírói csalás-tévedéssorozatot egyértelműen bemutatta az a bolond bíró)

GO MU !

mann 2009.04.26. 14:59:39

Úgy tűnik, az megint a múlt ködébe vész, hogy ősszel szinte minden Pool meccsen (vigyázat túlzok :) )történt egy kiállítás hasonló stílusú belépők miatt. Itt pedig néma maradt a síp. De a kamutizi miatt nagyon megy a hörgés,miközben max. véleményes volt.... De akárhogy is, a poolfanok max saját csapatukat okolhatják (élen a pincérrel), miután oda-vissza gyaláztak minket, képes a csapatuk a Stoke-ok ellen elveszteni a bajnokságot. ;)

Csöncsön szerintem most már légy következtes, tartsd magad a tradícióhoz és tegyél róla, hogy a bajnokság végéig ne legyen olyan angol poszt ahol nem olvashatunk Messiről vagy a Barcáról. ;)

20LEGEND 2009.04.26. 16:40:17

@crouchy: Úgy látszik az ilyen esetek ha ellenünk csinálják kamu, ha mi akkor egyértelmű büntető. Tavaly ugyanilyenért szórták ki Kuszczakot a Pompey ellen az FA Kupában, pedig ő is beleért a labdába, mégsem kérdőjelezte meg senki az ítélet jogosságát. Akkor biztos neked sem borult el az agyad..

macca17 2009.04.26. 16:49:33

off: www.vg.hu/index.php?apps=cikk&cikk=270518
wenger kongatja a vészharangot a pl fölött

Glory 2009.04.26. 16:58:53

megyek mu-arsenal bl-elodontore. hehe

Everred 2009.04.26. 17:18:56

@20LEGEND: www.youtube.com/watch?v=rQwd1KGQ1B4&feature=related

Kuszczak nem ért hozzá a labdához, sajnos...

Azon a meccsen sokkal inkább az volt a nagy kérdés, hogy vajh Distin sajátos megoldásáért miért is nem kaptunk tizenegyest? Gyakorlatilag kilökte Ronaldót a pályáról.

crouchy 2009.04.26. 17:28:53

@Viszlat: hú azért nem gondoltam, hogy ez ekkora vitát fog kiváltani:) (amúgy csak egy szmájli volt, a második az nem száj, hanem azzal zártam be a zárójelet).
Ha keserű csalodottságot veszel ki belőle, akkor nem vagyunk egy hullámhosszon, erről szó sem volt.
Asszem ez a téma több karaktert nem ér meg.
@Everred:
Hát nem szoktak. Minden meccsen lenne legalább egy kiállítás, ha ezért mindig pirosat adnának. Amúgy jó hogy felhoztad Lampardot,(márha a Liverpool-elleni meccste gondolsz), mert utána jó nagy volt a felháborodás. És én is, akkor is azt mondtam, hogy az nem piros.
@20LEGEND: Anniyra kifejezetten nem érdekelt egy MU-Pompey FA-kupa meccs, uh nem láttam. de az agyam most sem borult el, teljesen higgadtan mondom, hogy nem volt bünti, de mintmár leírtam a MU megérdemelte a győzelmet.
@Ferguson: sajnos nem.

Everred 2009.04.26. 17:31:52

@crouchy: minden meccsen? Nem, páros lábas, méterrel a föld fölött történő berepülés _szerencsére_ nincs minden meccsen. Korántsem.

crouchy 2009.04.26. 17:37:03

@Everred: jó ha nem is ilyen extrém brutális formában (mert ebben tényleg egy rossz, alattomos belépő minden eleme ott volt), de ugyanilyen veszélyes (lábat össze-vissza törhető) belépők azért szinte minden meccsen vannak. (legalábbis amiket én látok). Csak fel vagy odébb ugrik a csatár.

Parraghramma. · http://torrance.freeblog.hu/ 2009.04.26. 18:06:56

@crouchy: abban az izében, amit előadott Palacios, egy gramm alattomosság nem volt. Az netto, nyíltsisakos pankráció. Nem hőbörgök, pláne nem a tegnap Vinnie Jones rekordjaira szemet vető Scholes munkássága után, csak: így gondolom.

crouchy 2009.04.26. 18:15:57

@Parraghramma.: igaz, nem az alattomosság a legjobb szó, főleg hogy szemből jött.

crouchy 2009.04.26. 18:16:28

@Parraghramma.: igaz, nem az alattomosság a legjobb szó, főleg hogy szemből jött.

undertow 2009.04.26. 18:36:21

@Everred:
nem emlékszem pontosan, segíts kérlek, riot hány meccsre is tiltották el amiért belerúgott egy női stewardba?
evra meg a videó felvételek és a saját vallomása alapján is megütötte bethellt, aztán még egyszer visszament balhézni. az állítólagos rasszista beszólásra jóval kevesebb bizonyíték van, konkrétan nulla. igaz a jelek szerint csak phelan hallotta, tehát ez annyira nem is szenzáció. meglepő is lenne, tekintettel az afroeurópaiak nagy számára a chelseaben.
egyébként áruld el, szerinted egy pályamunkással mit tehet az FA? nagyjából semmit. a balhét indító, pályáról lezavarós odamondásért is a klub kapta a 25e font büntetést, mert addig terjed az FA hatásköre.

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2009.04.26. 18:49:11

www.d1g.com/video/show/?id=2811244

egészen megkedveltem ezt az embert. Nagyon hiányozni fog az OT-n.

SamS 2009.04.26. 19:52:13

@undertow:
Riot hány meccsre tiltották el, amiért nem jelent meg egy doppingvizsgálaton?

Linkeld be most az az Evra nyilatkozatot, amiben bevallja, hogy ütött. Ilyet soha nem mondott, mindig is fel volt háborodva a nevetséges döntésen. Kemény 25 ezer font büntetés? Te viccelsz velem :)

Woland 2009.04.27. 04:01:32

@Everred:

erdekes .gif, kar hogy kizarolag oldalrol mutatja az esetet - ennek alapjan nem lehet tudni mennyire volt egy sikban Wilson meg Ronya. annyit lehet latni belole hogy:
a.: Wilson le sem veszi a szemet a labdarol
b.: Ronya vegig latja hogy jon
c.: elegge nem meglepo modon nincs semmi kontaktus.
nem tudom elgondolkodtal-e mar valaha azon hogy miert eppen a hatulrol torteno becsuszast buntetik (elvileg mindig) pirossal.

Wilson-t meg nem lattam alattomosan becsuszni. Mindig teljes erobedobassal megy, de sosem kockaztatja meg serulest okozzon. Legalabbis en, aki lattam mar egy par meccsen 90 percig, meg nem lattam ilyet tole. Legutobb Blackburn-ben ket sargaval kiallitottak egy lajtos fault meg egy kamu-fault utan. Mivel nagy lendulettel megy bele minden becsuszasba/szerelesi kiserletbe igy konnyuve teszi az ellen dolgat ha az el akarja jatszani a nagyhalalt akkor is ha zero kontaktus van (mint az a gennyes Rovers-jatekos tette harom hete). Ronya ugye nem probalt ilyesmit?

(attol nagyvonaluan eltekintek hogy kepes vagy azt leirni hogy Wilson Ronya megnyomoritasat tuzte ki celul az emlitett esetnel.)

sokakkal egyetemben a tizi nalam is teljesen mese-kategoria. Gomes klasszis modra ert oda pontosan idoben - tokeletes idozites volt.
az hogy a tizi utan ennyire elvesztette a csapat a hitet meg az akaratat az sajnalatos es a csapat hibaja - ez sajna trademark Tottenham-vonas. a Blackburn-tol is sikerult kettot szivni 5 perc alatt azutan hogy Wilson kapott egy kamupirosat, meg ket eve a Lane-en is Ronya kamutizijet kovetoen is meglett a negy, szoval nem lepett meg hogy szombaton sem tortent maskent. nem tudja feldolgozni a csapat a rovasunkra elkovetett oltari biroi tevedeseket. abban a pillanatban ahogy megszolalt Webb sipja a nyakamat mertem volna tenni ra hogy kikapunk. (Persze azt is meg kell hagyni hogy a masodik felido addig eltelt 10 perceben sem mutatott sokat a Spurs, de ManU-helyzetre sem emlekszem a nagy nyomas ellenere!)

rizla 2009.04.27. 06:08:15

az MU győzelméről:

gomes egy RAKÁS SZAR.
kb ennyi.

rizla 2009.04.27. 06:11:32

@Csöncsön: (messi rossz volt) (nagyon) (és nem csak a valencia miatt, sajnos)

United82 2009.04.27. 07:28:05

PFA év játékosa: RYAN GIGGS!

Hatalmas gratula Giggsynek (egyfajta életműdíj) !
(mivel nem volt idén kiemelkedő senki, de Giggsy is közte volt annak a párnak akit jelöltek így teljes mértékig egyetértek:))

undertow 2009.04.27. 08:24:24

@SamS:
ejha, a doppingügyben is chelsea alkalmazottak vallottak ellene? vagy csak a poszt előzményét nem sikerült megemésztened?
amúgy meg rio tudta, hogy mire számíthat ha kihagyja. akkor meg miért is nem ment el? talán együtt babazsúrozott mucuval és még porcukros volt a nózija? :)

az FA meghallgatás(amit egyébként érdekes nyilatkozatnak hívni) jegyzőkönyve tudtommal nincs fent a neten, de szinte minden nagyobb újság hivatkozott rá.
pl times:
"By Evra’s own admission, he struck Bethell on the head and the fact he went back and continued the row after it had been broken up also went against the France full back. "
www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premier_league/article5295586.ece
telegraph:
"The commission found that Evra pushed the Chelsea head groundsman with his chest, then struck Bethell on the side of the head and, after the incident had begun to calm down, subsequently ran back to confront Bethell and became involved in a further physical altercation.
Evra admitted the push and returning to confront Bethell, and the commission considered that it amounted to an incident of “violent behaviour”. "
www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/premierleague/manutd/3569115/Manchester-Uniteds-Patrice-Evra-banned-for-four-matches-over-Chelsea-altercation-Football.html
guardian:
"Evra had admitted pushing the Chelsea head groundsman in the chest, then running back to confront Bethell after the incident had appeared to calm down. The commission also ruled that he had struck Bethell on the side of the head."
www.guardian.co.uk/football/2008/dec/05/patrice-evra-manchester-united-chelsea
skysports:
"It appears unlikely Evra could win an appeal given he had already admitted he was at fault for the incident at Stamford Bridge, which involved Chelsea groundsman Sam Bethell."
www.skysports.com/story/0,19528,11661_4654354,00.html

ha pedig meglep a 25e fontos büntetés, akkor te nem nagyon követed a plt és az fa által osztott büntetéseket. ezen a szinten mozognak ugyanis.

undertow 2009.04.27. 08:27:13

@Rooney82:
nem akarom a szőrös velszi érdemeit vitatni, de hány meccsen is volt kezdő idén?
cseppet komolytalannak tűnik nekem ez a díj.

undertow 2009.04.27. 08:29:25

egyébként én a magam részéről élveztem ezt az 5-2t. egyszerre fájt a spudsnak és a pudliknak, azért ez ritka szép pillanat :)
a chelsea gyakorlatilag úgyis kiszállt a bajnoki versenyből, úgyhogy a magam részéről inkább látnám a mu kezében a trófeát, mint a pooléban.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.04.27. 08:36:27

az mu-ból csak Rooney és CR játszott nagyot, és ők is csak azért, mert hagyták őket, asszem (de ők legalább akartak játszani). nem láttam az első félidőt, de a 2.ban a komplett Tottenham passzív volt, semmit se csináltak, feltűnően. Palacios-nak meg elfelejthettek szólni... gondolom, ha majd jövöre kicsit összeszedettebb lesz már a spurs, hajlandók lesznek két félidőt is focizni...

United82 2009.04.27. 08:51:19

@undertow:
Összesen 40meccsen játszott idén. 24x kezdő 16x csere (PL-ben 12 kezdés 12 csere)
3 gólt és 16gólpasszt szorgoskodott össze-ez minden sorozat,nemcsak PL (ez utóbbival a legjobb gólpasszadó a csapatban)

Az hogy komolytalan-e a díj:
Idén nem volt kiemelkedő személyiség, senki nem volt egyenletesen végig jó (mint pl tavaly CR7), mivel Giggsy benne volt a 6 jelöltben így egy egyfajta életműdíjjal jutalmazták...szerintem...

Sok esetben volt róla szó h Raul,Maldini,ADP,Totti nem kapott soha aranylabdét mert az nem életműdíj, ezt a PFA díjat nem akarom az aranylabdához hasonlítani de az idei évben tképpen egy életműdíj lett, persze ehhez kellett egy remek teljesítmény is Giggsy részéről, azt én se mondom hogy ő volt a legjobb idén, de nem is tudnék egy embert megnevezni, egyszerűen annyira egyenletesen jó nem volt senki, csak voltak periódusok melyekben ez vagy az emelkedett ki...

Komolytalannak nem nevezném, inkább egy szép gesztusnak egy 18éves pályafutás vége felé.

sAp 2009.04.27. 08:53:15

Palacios belépőjét én tényleg nem értem, hogyan lehet magyarázni. egyszerűen nem értem, hogy mit akart vele:páros lábbal térdmagasságban a labda irányában csúszott,ilyet baszki nem lehet,nehogymá' a támadónak kelljen felugrania, ráadásul itt palaciosnak esélye sem volt elérni a labdát mielőtt C elérné. ilyeneket rooney szokott szebb napjain,de ő is csak a passzsávba próbál így (de legalább nem páros lábbal) bevetődni, de én azokon is a fejem szoktam fogni.ha itt C nem alápörgetős hanem elhúzós cselt csinál,úgy elüti p. mint a huzat,és törik mindenfelé,mert kétlem,hogy meg tudta volna állítani magát ekkora lendületben.

A 11eshez meg: elsőre sztem nem volt egyértelmű, hogy hozzáért-e Gomes,mivel Carrick balfelé tolta meg a labdát (én is csak a 2. ismétlésen vettem észre).egy kicsit tudott belepöccinteni, de ettől még valószínűleg Carrick labdája lett volna,viszont nem lehetett,mert elsodorta a brazil,még csak nem is az, hogy nagyon látványosan beakasztotta volna a lábát.a tökéletes gomes védés az lett volna,ha kifelé tud belepöcinteni,egyértelműen másik irányba terelve a labdát,mert sztem ez így 11es.
kérdés: ha egy kiugratás után a csatár rávezetheti a kapusra,egy védő utánacsúszik és még épp belepöcköl a labdába,de úgy, hogy az továbbra is nagyjából változatlanul előrefelé halad,tehát így nyilvánvalóan a csatáré lenne,mert a védő fekszik;de ezzel a mozdulattal izomból elkaszálja a csatárt akkor az most szabálytalan és piros,vagy nem,mert hogy először labda volt. sztem ez kb hasonló eset.nem tudom,hogy a szabálykönyv mit ír erről,tényleg érdekelne.

United82 2009.04.27. 08:53:58

@anonim222 [semleges néző]:
nem értek egyet.
Nézd vissza pl a Gólokat, szinte mindegyik úgy indult h Berba megtartotta 3-4ember között, majd remek ütemben kitolta v Rooneynak v Ronaldonak v éppen Tevezzel mutattak be egy parádés összjátékot. Persze a gólokat Rooney és Ronaldo szerezte főként de Berbatov és Tevez is qva jól játszott (sok helyen nem Ronaldo és Rooney , hanem Berba lett a MOTM)

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.04.27. 09:21:42

@Rooney82: lehet, amit Berbatov csinál, általában kevésbé látványos, nekem most nem tünt fel, hogy annyira központi lett volna a játéka. mind Rooney, mind CR lendületes volt, mindketten visszaléptek, labdáért, és többször fel is hozták, gólokig, védelmen keresztül. ami miatt írtam: szerintem még mindig nem volt az igazi (őszi) MU a pályán, hiába rúgtak 1 félidő alatt 5 gólt... nem a gólok számára, hanem az önbizalomra, meg az erőre gondolok főleg az ősszel kapcsolatosan. :)

Ferguson 2009.04.27. 10:31:15

Lesz egy poszt ryan giggs-ről most, h megnyerte a PFA player of the year díjat? Igazán megérdemelné, ráadásul az ellen szurkolói is elismerik és a legjobban tisztelik a MU játékosok közül... Amúgy azt hittem vidic nyeri, szal ha vidic-ről lesz poszt, azt sem bánom :))) ManUtd 4ever

United82 2009.04.27. 10:53:14

@Ferguson:
és ha ehhez hozzáveszem hogy szerdán a 800.ik alkalommal játszik majd a Unitedben hivatalos meccsen...ez már dupla ok a posztért, sőt az inkább ok mint egy ilyen díj megnyerése, szerintem:)

papercut 2009.04.27. 11:55:31

@Rooney82: @Ferguson: Mindamelett, hogy Giggsy Wiggsy tényleg az a játékos,akit minden Premier League játékos tisztel, egy kicsit érthetetlennek tartom. Nem érdemtelenül lett az övé, csak nem megérdemelten. Ez pont olyan mint ha Maldini megkapta volna az Aranylabdát. Ő is fantasztikus játékos, sok olyan tulajdonság megtestesítője, amiért imádom a footballt(ez ugyanúgy áll Giggsre) de hogy olyan valaki legyen az év játékosa, aki 12 meccsen kezdett és 1 gólt lőtt,a helyett a Gerrard helyett, aki Torres-szel együtt életben tartja a 'Pool bajnoki reményeit? Vagy Lampard? Arról nem is szólva, hogy ha Liverpool végül mégis megnyeri a bajnokságot, írtó nevetséges lenne, hogy előre odaadták egy MU-s nak. Értem én, hogy ezt a focisták adják, de ebben az esetben egy kicsit túlságosan tisztelték az ellent. Azt meg már csak megemlítem, hogy az is mekkora hülyeség, hogy Ashley Young lett az év fiatal játékosa, és nem Ireland...

United82 2009.04.27. 14:10:45

@papercut:
sztem nehéz helyzetben voltak idén a döntéshozók (akik amúgy a játékosok voltak!!), mert idén senki nem volt végig kiemelkedő, mind a 6 jelölt aki bejutott nyújtott extra-giga klasszis produkciót de voltak nagyon szar meccsei is, és ez ugyancsak igaz azokra akiket esetleg hiányoltak a végső 6-os listáról (pl Lampard v Torres), egyszerűen ha Vidicnek adják akkor jönnek azzal h a Pool ellen mekkorát betlizett, ha Rioval akkor a fél idényben sérült volt, ha VDS akkor , hiába a rekord alig kellett védeni, ha CR7 akkor szintén az h voltak nagyon szar meccsei, ha Gerrard akkor az h nem tud bajnok lenni a Poolal, FA-ből ,BL-ből kiestek és neki is voltak szarabb peiródusai + sokat volt sérült, és akkor Giggsy aki a legkevesebbet játszott az említett 6-os közül ,mégha azokon többnyie jó is volt....szóval bárki nyert volna bele lehetne kötni, így hogy Giggsy lett a végső győztes nagyon nehezen lehet, mert ő egy olyan labdarúgó akit még a legelvakultabb Pool,City,Arsenal,Chelsea szurkolók is tisztelnek...
Ha lett volna idén kiemelkedő produkció akkor nyilván más kapja meg, de nem volt, így pedig azt választották maguk közül akit a legjobban tisztelnek, valóban nem életműdíj ez a szavazás, de idén bőven belefért hogy ezt a díjat Giggsy kapja.

papercut 2009.04.27. 15:18:44

@Rooney82: Amit mondasz abban sok igazság van, de nálam Giggs (with all due respect) nincs benne az idény legjobb 6 játékosában... Ennyi erővel Fabregas is kaphatná, kb ugyanannyi meccset játszott mint Giggs, és azokon többnyire jól... Az meg, hogy Gerrard nem lesz (nem lesz?) bajnok 'Poolal legkevésbé rajta múlt, ez egyéni díj, nem a csapat összteljesítményére adják. Most őszintén: szerinted Giggsy az idei teljesítménye alapján megérdemli?

neeson 2009.04.27. 15:39:39

Kicsit érthetetlen döntés, de tényleg bárki lett volna a győztes, bele lehetett volna kötni. Giggsy amikor játszott idén, az fenomenális volt, de sokszor pihent.
De ki kaphatta volna? VDS, Rio, CR nálam nem. VDSnek nem volt sok dolga, Rio tavaly klasszisokkal jobb volt, CR meg márciustól kezdett el focizni. Aztán Torres a világ legjobb előretolt csatára, de hihetetlen sokat volt sérült. Gerrard jól játszott, de 2006ban talán kicsit érdemtelenül kapta meg Rooney helyett. Lampard még sohasem kapta meg ha jól emlékszem, idén nagyon jó volt, de ennél ő is nyomott már jobb szezont. Marad Vidic, az egyetlen ember, aki egész évben extraklasszis volt, csak aztán a legfontosabb meccsen system failure...ezek után azt mondtam, hogy nem kaphatja meg...de most ha belegondolunk, ha egy csatár egész évben ontja a gólokat, a legnagyobb meccsen meg kihagy 3 ziccert, attól még simán megválasztják...szóval Vidicnek kell volna kapnia.

neeson 2009.04.27. 15:43:47

Az évcsapatában mit keres Anelka?:| Mikor mesterhármasokat rúgott, akkor is ő volt a csapatban a leggyengébb láncszem :D

Rooney sokat volt sérült, de ennek ellenére is be kellett volna, hogy férjen.

crouchy 2009.04.27. 17:20:38

Giggs nagyszerű játékos, és nagyszerű ember, de véleményem szerint messze nem ő az év legjobb játékosa. És igaz hogy nem én döntök, hanem a profi focisták, de szerintem igazából szerintük se ő az év legjobb játékosa.:) Mindenképpen megérdemelt már egy egyéni elismerést, és ha olyan h életműdíj-nincs akkor végülis miért ne. De szerintem Vidic is VDS is Gerrard is sokkal jobb teljesítményt nyújtott mint ő. Szerintem utóbbi eddigi talán legjobb szezonját futotta, uh én nyugodt szívvel adtam volna neki:)
Bár mondjuk a MU védelme sem volt kutya, azt meg kell mondani:)

SamS 2009.04.27. 18:10:42

Fantasztikus játékos és személyiség. Premier League szinten is remek teljesítményt nyújtott, a korosztályában pedig egyértelműen a legjobb (nincs nála jobb 35-36 éves). Az pedig csak jót tehet a futballvilágnak, hogy nem egy világklasszis, ellenben öltelt bunkó paraszt, hűtlen zsoldos kapja meg.

SamS 2009.04.27. 18:34:40

@papercut: Fabregas hol is van? Kora alapján még az év fiatal játékosa is lehetett volna, csak semmit nem mutatott - sérülések miatt, és teljesítmény alapján sem.

crouchy 2009.04.27. 20:33:30

@SamS: "egy világklasszis, ellenben öltelt bunkó paraszt, hűtlen zsoldos kapja meg" ez ki?:)

SamS 2009.04.27. 20:49:00

@crouchy: Csak úgy általánosságban írtam, hogy inkább legyen Giggs, Raúl, Maldini féle játékos példakép, mint egy sztárocska a fent említett jellemzőkkel :) Inkább ez szokott jellemző lenni az egyéni díjazottakra, tavaly Ronaldo pl tökéletes példája volt ennek :)

undertow 2009.04.27. 20:59:10

@Rooney82:
életműdíjnak teljesen rendben lenne, de ez elvileg nem arról szól.
és amikor évről évre vonogatja az ember a szemöldökét mind a jelölteken, mind a győztesen akkor nehéz komolyan venni a díjat. ha jövőre teszem azt joey cole kapja akkor se fogom többre tartani egy súlytalan plecsninél.

undertow 2009.04.27. 21:06:12

@papercut:
lampard az év csapatába se fért be, kellett a hely a 3 szélsőnek :) no meg anelkának, akit fel nem foghatom hogy gondolhat bárki a chelsea hasznosabb tagjának, mint lampardot.
persze ne feledjük, nem atomfizikusok szavaztak :)

papercut 2009.04.27. 21:11:18

@SamS: Ajánlanám figyelmedbe szombatonként/vasárnaponként az Arsenal meccseit az Eurosport 2-n! Ha láttál volna ilyet mostanában nem mondanád, hogy Fabregas nem csinál semmit... Csak pár adat: amióta visszajött 9 gólpassz és 2 gól van a neve melett, és előtte is termelt rendesen. Szóval, hogy nem mutat semmit az egy kis túlzás.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.04.27. 21:26:42

annyit megemlítenék a díjjal kapcsolatban, bár azt hiszem ezt épp az NST-n olvastam, hogy a jelöléseket még valamikor január-februárban kellett leadni - akkor, amikor a l'pool javában bukdácsolt, az Arsenal 5x játszott 0:0-át, a Chelsea edzőt buktatott - miközben a MU egymás után húzta be nullásra a meccseket.... Így lett 5 jelöltből négy vörös. Azótan persze változott egy és más, de ha már a jelöltek közül kell választani, hát legyen az, aki egész évben jót nyújtott, amikor játszott - és nem mellesleg 35 éves extraklasszis, vitán felül megérdemli. Nálam nem kérdés, hogy jó helyen van a díj, hiába szeretném nagyon, hogy szerdán vörös fejjel sírjon SAF...

crouchy 2009.04.27. 21:40:17

MIÉÉÉÉRT ILYEN SZAR EZ A NEWCASTLE???? Énsajnálnám ha kiesnének, ha Spurs esik ki az viccesebb lett volna. Mondju ka hátvédek eléggé unszimpatikusak de elől elvileg sztárok vannak. nem értem.

papercut 2009.04.27. 22:30:40

@morphine: Kösz ez sok mindent megmagyaráz.

Ferguson 2009.04.27. 23:02:42

Hihetetlen milyen gyenge ez a N'castle :( Komolyan mondom nem hiszem el, h ide süllyedtek azok után, h az első fordulóban ikszet hoztak az OT-n... Szerintem be kéne állítaniuk egy szurkolót a csapatba, abban több meglepetés és elképzelés lenne, mint a csatáraikban. Owen hihetetlen milyen flegma, martins meg eszetlen. Ezt az andy carroll-t viszont játszatni kéne többet, nem ügyetlen a srác

Glory 2009.04.27. 23:05:13

@crouchy: egyetertek. szinte csak sztar jatekosok vannak naluk, es keptelenek egy epkezlabtamadast vezetni. majdnem a portsmouth nyert, ill sokat elmond a nu-rol hogy a vegen a portsmouth nyomott. amugy en nagyon sajnalnam haok esnenek ki mert azert van egy igen jo stadionjuk igen jo szurkerekkel. van meg 2 nyerheto hazai. remeljuk a legjobbakat: pl egy anfieldi meglepi :)

r_magpie 2009.04.28. 10:27:02

tagadással, elfojtással, távolságtartással, intellektualizálással próbáltam már ősztől végigélni ezt a szezont, talán azért nem fáj olyan nagyon-nagyon. tegnap este 11kor azt hiszem eldőlt minden. már a Spurs ellen éreztem, hogy ebben a csapatban egész egyszerűen nincs meg az, hogy az életüket és vérüket adják a bentmaradásért.

szerintem egész biztos, hogy ki fog esni a Newcastle. 15 éve a feljutást után kezdtem el szurkolni, most sem hagyom abba, de az biztos, hogy valami nagyon megszakad bennem. (először az első izland elleni zakónál történt ilyen, aztán a jugó 1-12nél, harmadjára pedig akkor, amikor elcsaltak egy komplett vébét, hogy a koreaiak 4 közé jussanak). nagyon rossz volt látni, ahogy az utóbbi 7-8 évben módszeresen szét lett verve a kedvenc klubom, de azt soha nem gondoltam volna, hogy ez lesz belőle. még a west brom is beelőzhet. nem tudom mi lesz, lehet, hogy jól fog jönni 1-2 év másodosztály. erről nem tudok többet mondani.

neeson 2009.04.28. 10:33:29

Ha valaki nem érdemli meg a bennmaradást, az a Castle. Szívtelen banda.

Lencse. 2009.04.28. 11:10:08

Nem lesz poszt, fiúk? Essien már élesíti a radírját estére. :)
süti beállítások módosítása