Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Hétvégi jóslatok - La Liga, 31. - Igen, jól látod!

2009.04.18. 18:15 pote

"A hét közepén akkora technikai és taktikai lemaradást kellene kompenzálniuk a szigetlakóknak, amilyet még a Valenciának sem sikerült a méltán híres ukrán rivális ellenében". Ezek voltak az utolsó momentumai a Spanyol Posztnak hat héttel ezelőtt. Nincs mit szépíteni, a válság hozzánk is begyűrűzött. Azonban most megpróbálkozunk a lehetetlennel, hogy a poszt ősapjának önkéntes száműzetése alatt visszahozzuk Őt a klinikai halálból. Pancho tárgyi tudását és Real-imádatát nem tudjuk visszaadni, ezekkel nem is fogunk nagyon próbálkozni, hiszen a táblázattal most találkoztunk először tíz másodpercnél hosszabban, a fővárosi csapat meg már 1985. május 8-án elvágta magát nálunk. Lapozás után nyitóvideó, tíz tipp és egy vitaindító gondolat.

A hosszú szünet után először felnyitjuk betokosodott szemeteket az egyik legnagyobb spanyol művész segítségével (aki siet, annak elég az első snittet megnézni):

Getafe - Barcelona 1-4
A Getafa sokkal könnyebben kipottyanhat az első osztályból, mint tavaly az UEFA kupából. Ezen nemkitűzött céljának eléréséhez most a Barca fogja őket segíteni. Felesleges karaktereket pazarolni tippünk indoklásához.

Athletic Bilbao - Deportivo 2-1
A hazaiaknál hét közben összeverekedtek a légiósok, így nem a legnyugodtabban készülhetnek soros bajnokijukra. A Depor szédítő magasságokba került az elmúlt hetekben, így még időben jön a pofon, hogy tudják hol is a helyük. A várható vereség ellenére, Valeron még most is beférne az NST kispályás csapatába.
     
Atletico Madrid - Numancia 2-0
Házi kvízünkben második lettem a Ki tud több Numancia játékost? kategóriában. Pancho Higuainért adott egy pontot. Különben országos egyes.

Recreativo - Real Madrid 2-4
A Real még nem adta fel bajnoki álmait, pedig ideje lenne felébredni. Kicsit olyan, mint amikor a kutya a saját farkát kergeti: látja, hogy ott van, már majdnem el is éri, be is hergeli magát, de aztán felfogja, hogy feleslegesen pazarolja az energiát. Ez egy nemszép metafora volt, vagyis nem azt akarjuk érzékeltetni, hogy a Real farka a Barcelona.
Tavaly az ilyen meccseket elbukták a fővárosiak, idén megnyerik őket, ezért csak hat pont a különbség.
 
Valladolid - Villarreal 1-1
A Villarreal csodataktikáját nem ismerhettük meg az Emiratesben, mert a spori a 70. percben kiherélte őket. A bennük maradt muníciót vasárnap próbálják meg elpuffogtatni, több-kevesebb sikerrel.
 
Malaga - Mallorca 1-2
A hazaiak olyan semmilyen csapatnak tűnnek nekünk, a mallorcai stadiont meg már láttuk kívülről. Ez alapján a két értékelhetetlen információ alapján, mi egy vendéggyőzelmet tippelünk.
 
Almeria - Osasuna 0-0
Tudjuk, hogy szentségtörés gólnélküli döntetlent tenni egy spanyol bajnokira, de Vadóczban most nem érezzük a gólt.

Espanyol - Racing 2-1
Milyen jó kis csapat volt ez az Espanyol tavaly, most meg tökutolsók. Pedig bármennyiben fogadnánk, hogy tízből hétszer simán legyőzné a PL sereghajtóját, a West Bromot. De most egy spanyol középcsapatot kell legyűrni ahhoz, hogy még lehessen látni a fényt az alagút végén, ami persze a vonat.
      
Valencia - Sevilla 4-3
A hispán Villa-Everton. Igaz, a Sevillának nagyon nem oszt, nem szoroz, hogy mi lesz a vége, mert pár dobásból simán kimaradhatna, akkor sem mozdulna el a dobogóról. A várható gólfesztivál főszereplői a megszokottak lesznek.

Betis - Sporting Gijon 1-0
Amelyikük pontokat veszít, annak tovább fog melegedni a pite. Mivel a Betisnek végre jól jönne már egy nyugodt május, ezért ők meg is fognak tenni mindent a győzelemért. Denilson már régen nincs náluk, így ez sikerülhet is nekik.

Pancho alkotói válsága pedig dióhéjban, az ő tollából, itt olvasható:
"Most fel kellene venni egy olyan irányt, hogy mi is a jövő, de alaposan végiggondolva nagyon sok bizonytalan tényezőn múlik.
Azt ugye mindenki tudja, hogy kevés a légiós (nagyjából ez is vezetett ide), viszont megnéztem és a csapatok átlagéletkora nevetségesen alacsony. Főleg a spanyol játékosoké. Az elmúlt 4-5 évben rengeteg spanyolországi edző elhagyta az országot, a tapasztalatuk mindenképpen hiányzik. A struktúra megváltozott jelentősen, nem lesz már soha Mosztovoj meg Karpin, ha olcsóbb csapatokkal is elérhető a bennmaradás. A következő három-négy év meghatározó lesz a jövő szempontjából, a válogatott kerete folyamatosan bővül és bár például Fabregas és Diego Capel még csak most nőttek ki az ifikorból, már az utánuk következő generáció is az ajtón kopogtat. Olyan srácok, akik csak elvétve kaptak ki életükben futballmérkőzésen (bár pont a magyaroktól sikerült nekik egy eléggé féloldalú mérkőzésen, sírtak is rendesen). Szóval ki kéne fejteni, hogy meddig vihetik a főleg belőlük építkező csapatok (Sevilla, Bilbao, Getafe). Ez sok idő, sok wikipedia, sok sz*pás."

62 komment

Címkék: spanyol p üveggömb la liga

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr741072069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

poolfanati 2009.04.18. 18:24:32

pöte: Ez pont neked való, itt lehet beválaósakat jósolni, meg persze sok gólt is. Sokkal nagyobb az esélye hogy beválik mint mondjuk a PL-ben egy 4-3-as tipp...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.18. 18:48:22

Te jó ég, milyen tippek ezek! :-)))

A Real négy gólt az Huelvának... na még mit nem.

Ettől függetlenül igaza van poolfanatinak: a spanyol bajnokságban van életük a bevállalós tippeknek is.

Ám hogy az Atlético kapott gól nélkül megússzon egy meccset, az mégiscsak túlzás. Még a Liverpool is (!) betalált ellenük a Vicente Calderónban.

chevyfan 2009.04.18. 18:50:44

Üdv!

Biztos én maradtam le, de nem találtam sehol: mi is volt az oka a hosszú böjtnek?

Madrid drukkerként tényleg csak azt sajnálom, hogy a hírnévhez méltatlanul arra kell várnunk, hogy a barca rontson...amire lássuk be, idén nem sok esély van

vigvik 2009.04.18. 18:52:22

Ez jó! Információ nem sok van benne, de legalább vicces:)
Annyit hiányolok belőle, hogy
Iniesta for prez!

Vul-Kahn 2009.04.18. 18:56:05

"Athletic Bilbao - Deportivo 2-1
A hazaiaknál hét közben összeverekedtek a légiósok, így nem a legnyugodtabban készülhetnek soros bajnokijukra."

Ez nagyon nagy, bazinagyot kuncogtam rajta:D

chevyfan 2009.04.18. 18:57:43

pancho alkotói válság magyarázata olyan politikusos (minden van benne, csak a lényeg nem:-))

berágtál valami kommenten? engem tényleg érdekel a valódi ok

rizla kikészített? (bocsi ;-) )

mann 2009.04.18. 19:05:33

@poolfanati: Ebből is látszik, hogy mennyivel jobb csapat a Stoke ;)

Bravó pöte, remek lett a poszt, talán kicsit hosszú, esetleg ha legközelebb nem mélyednél el ennyire a csapatok és játékosaik elemzésében...... :)

poolfanati 2009.04.18. 19:08:06

@mann: a stoke kurva jó lenne a la ligában, a spanyoloknak szerintem kétszer annyi idő kéne hozzászokni és ellenszert találni ehhez a rögbi/amcsifoci keverékhez, mint az angoloknak kellett.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.18. 19:09:12

@poolfanati:

De most mért? Csak fölhívtam a figyelmet arra, hogy Pöte Atléticóra vonatkozó tippje kicsit _merészre_ sikerült. ;-)

poolfanati 2009.04.18. 19:09:25

pöte: ha te egy ponttal lettél második akkor mindenki más 3. lett 0 ponttal?:D
és ki lett az első?

poolfanati 2009.04.18. 19:10:52

@Csöncsön: (olyan fura hogy nincs zárójelben amit írsz, hogy el se hiszem hogy te vagy az igazi csöncsön:D)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.18. 19:11:33

@poolfanati:

Van egy angol, vagy inkább skót stílust nyomó csapat a Ligában is. Mégpedig a Bilbao.

Élő példájaként annak, hogy a szimpátiát nem a játékstílus eredményezi. Mert én amúgy bírom őket. (Főleg fogom is, ha nem rúgják le Messit a Király Kupa döntőben.)

poolfanati 2009.04.18. 19:13:23

@Csöncsön: amúgy hagyjad már pötét még új fiú:D

mann 2009.04.18. 19:14:55

@poolfanati: (olyan fura hogy nincs zárójelben amit írsz, hogy el se hiszem hogy te vagy az igazi csöncsön:D)
Ráadásul már három kommentnél tart és még nem szidta a MU-t :D

poolfanati 2009.04.18. 19:16:42

@Csöncsön: ez hülyeség ez a lerugós dolog. ugyanúgy megsérülhet akármilyen másik meccsen is, pl. a real ellen vagy a chelsea ellen.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.18. 19:20:53

@poolfanati:

Ha láttad a Bilbao-Real Madrid meccset, akkor érted, hogy mire gondolok.
:-)

Egyébként tényleg bírom őket. A játékuk olyan, amilyen; de mindig fölszántják a pályát, és tényleg nem kötnek kompromisszumot abban, hogy csupa baszk játsszon náluk. Vagyis szimpatikus, hogy -- noha nyilvánvalóan hátrányuk származik belőle -- tartják magukat a klub filozófiájához.

poolfanati 2009.04.18. 19:23:13

@Csöncsön: ecsebería él még? (bocs a fonetikus írásért, de gondolom tudod kire gondolok...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.18. 19:26:44

@poolfanati:

A szelleme mindenképp.

Azt tudtad, hogy a Bilbao egyik játékosa eredetileg szabadfogású birkózó volt? Tényleg. :-)

poolfanati 2009.04.18. 19:36:36

@Csöncsön: tudtad hogy James Bond is járt Bilbaoban?
Tényleg.
www.youtube.com/watch?v=6fcrgXuJT5k

nasteey 2009.04.18. 19:48:04

Üdvözletem a szerzőnek! Végre PD-poszt! :) Bár a tippek... :D

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.04.18. 20:15:40

pöte ez kivételes alkalom volt vagy lesz esetleg olyan állandó szerző aki rendszeresen ír is majd spanyol postokat?
ez az itteni mindenképpen pompás gesztus, a bilbaoi légiósok nagyon ültek :)

bjoe0502 2009.04.18. 20:24:13

Koikili volt birkozó kiszorította a fat*k* del Horno-t bal bekk a srác elnyomni lehetetlen

luis garcia 2009.04.18. 20:31:46

@redcard: közfelkiáltással szavazzuk be Csöncsönt az NST-stábba, hadd élje ki magát hetente a La Liga posztok írásában, és ne a PL posztokhoz jöjjön át szakérteni :D

nasteey 2009.04.18. 20:49:21

Remélem valaki elmagyarázza a szünetben ennek "bírónak", hogy mi az a büntető... A kapus tartja életben a Getafét, csak látnám már egyszer, hogy az ilyen bravúrkapus a következő furdulóban is tudna védeni...

Lencse. 2009.04.18. 20:53:42

Basszus, én esküszöm megpróbáltam! Piqué ollóját még láttam, de aztán a sportklub logóhangjára (vagy mi az) ébredtem. :D

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.04.18. 20:57:46

@luis garcia: én barca drukker vagyok de azt gondolom hogy hetente 2 (kettő) egész poszt tőle nagyon sok lenne :)
és most képzeld el mit szólna pl halareal az ötlethez

Lencse. 2009.04.18. 21:00:53

@chevyfan: Ha jól értelmezem, panchonak nincs kedve hétről-hétre írni az aktuális meccsekről, az átfogó elemzésben pedig az ún. alkotói válság nevű jelenség gátolja. (Moldova: "Alkotói válságnak azt hívják, amikor az ember keveset ír, és sokat iszik.")

Malcolm 2009.04.18. 21:02:34

Már lehetne vagy 6-0 is, ez a Getafe eddig nulla.
A 2. részben kell nekik vágni vagy kettőt és jó is lesz.

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.04.18. 21:51:12

@Csöncsön: most nem azért, de az atleticos tipp 100%-ra bejött.
pöte, lehet itt kellene tippversenybe bonyolódnod

nasteey 2009.04.18. 22:03:18

Szerintem egy kicsit csuklott ennek a 3 majomnak az anyja... az ilyen menjen BKV-ellenőrnek, bankigazgatónak vagy traktorosnak... mindegy, csak értsen hozzá. Mert hogy a játékvezetéshez keveset konyítnak, az most bebizonyosodott. Nem tudom mikor volt utóljára gyomoridegem (!!)... hát most sikerült. Mondjuk valószínűleg bármikor hangosan röhögnek egy ilyen idegbeteg majmon, mint amilyen voltam, de ez ilyen meccseken át tudok alakulni Hulkká. A lényeg a 3 pont sérültek nélkül, most pedig szurkoljunk a Recrének. :)

krysal 2009.04.18. 23:01:43

Öööö.

Bocs, de valamiért ezeket a tippeket nem tudom komolyan venni. Poénnak nem rossz, a következő türkmén posztot én írom. Annyira megy, mint neked a spanyol. Cipész a kaptafánál, vagy hogyhíjják...

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.04.19. 00:16:03

@redcard: bocsi, nem is lett 100%, azt hittem a 2-0ra hogy végeredmény

BK 2009.04.19. 01:22:33

én támogatom pote-t! csak így tovább!!! isszuk a szavaid a spanyolokról is! :-)

BK 2009.04.19. 01:27:04

ja, a mai meccsekről meg annyit, hogy rossz forduló ez, mert jobban érdekelt a Cabernet franc meg a pogácsa, mint a meccsek, miközben néztem őket.

rizla 2009.04.19. 01:29:27

merész volt ez a getafei 1-4, ők a katalánok mumusai egy ideje, várható volt egy kis szenvedés. bár lehetett volna 4 simán, de henry elkúrt mindent, a bíró szarul fújt, esett az eső, blabla. ami kicsit zavaró volt, hogy guardiolán látszanak a fiatal edző tipikus jelei. úgy ment ki a csapat ez ellen a nyeszlett getafe ellen, mintha BL-döntőt játszana, csak sajnos a rossz értelemben: túl sok idegeskedés, kényszeres góllövési szándék. pedig ha nyugodtabbak, tényleg befért volna három-négy a zsákba. ráadásul az A csapat játszott, hlebnek se híre se hamva, pedig most jön a 3napontarangadó sorozat, rotáció nélkül el lehet csúszni.

rizla 2009.04.19. 01:33:06

@krysal: miért, az angol tippek jobban mennek neki? a kommentelők már néggyel mennek (bámulatos csöncsön-duplával)

popp · http://koncertblog.com/ 2009.04.19. 08:38:14

Pöte tippjeiről a cigány lókupec szavai ugrottak be: "nem vak az, csak bátor.

Amúgy üdv a jeles szerzőnek, ahogy kedvenc csapatának, a Falco ellen becsületét mentő MTE-nek, valamint a kertünk aljáBAN IS GYŐZTES oLAJKÁNAK.

Tika_ 2009.04.19. 10:05:33

pote, köszi a poszot, tényleg! (B) Kicsit valóban hosszúra sikerült, és sok benne a szám... ;)
A zenét 5:30-nál lelőttem, idegesítő. Ha valaki ezzel próbál ráhangolódni a spanyol focira, akkor nem csodálom, hogy utálja azt...

Csöncsön posztolását támogatom!

Valóban sokszor ítéltek rosszul tegnap, és főleg a Barca ellen :s. Ez már télleg a legendásan sz*r spanyol bíráskodás volt :(. Meggyőződésem, hogy a végén kialakult feszkónak ez volt a fő oka.
Henry elég fos volt, már a szünetben kellett volna helyette jöjjön Bojan. Meg korábban a többi csereember; a kezdőcsapat nem is fogja bírni 3 hétig a heti 2 meccset, kemény ellenfelekkel, meg meg is sérülhetnek :(.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.19. 11:10:53

Teljesen megértem azt (pl. Lencse.), aki a tegnapi két meccs után lekezelően beszél a spanyol bajnokságról; de ne feledjük: ez amolyan vihar előtti csend. Most mindkét nagynak egy dolog volt fontos: a három pont. (Mondjuk a Real Madridnak már tizenöt forduló óta ez az egy dolog fontos.)

Két meccs a jövő héten, aztán jön a Clásico.

A PD-ben pedig nem a gólkülönbség dönt a helyezésekről, hanem az egymás elleni eredmény.

Ad absurdum előfordulhat, hogy az egész bajnokságot az a bizonyos Messi-lövés dönti el, melyet a Camp Nouban a 92. percben lőtt a Madridnak, és amelyről akkor azt lehetett hinni: kegyelemdöfésnek jó, de igazából már nincsen jelentősége...

Lencse. 2009.04.19. 11:42:37

@Csöncsön: Eszembe sem jutott, tisztában vagyok vele, hogy minden bajnokságban, minden csapatnak vannak ilyen kínlódós meccsei. Csak annyi történt, hogy _tényleg bealudtam, aminek az érdektelen meccs mellett számottevően oka volt a fáradtságom, meg az, hogy a megelőző elődöntőben igyekeztem magam az angol foci barátjának tekinteni, és felnőni a feladathoz. :)

@rizla: Ezen én is meglepődtem, hogy ennyire komplett csapattal állt ki a Barca. Ez a Getafe mumus voltának szólt, vagy igyekszik állandó kezdőt szerepeltetni Pep?

(Sir Alexnél kábé az ilyen meccseken megszokott látvány az öltönyben dumcsizó Ferdinand, Rooney és Berbatov, meg a padon kezdő Ronaldo)

Lencse. 2009.04.19. 11:44:45

@Csöncsön: "A PD-ben pedig nem a gólkülönbség dönt a helyezésekről, hanem az egymás elleni eredmény." - Általában ezt a szabályt komplett faszságnak tartom, a gólkülönbség mindig jobban mutatja egy csapat éves teljesítményét, de ebben az esetben ha a Real képes hárommal megcsapni a Barcát a Clasicón, szerintem járhat nekik a trófea.

nasteey 2009.04.19. 11:49:05

"a kezdőcsapat nem is fogja bírni 3 hétig a heti 2 meccset, kemény ellenfelekkel, meg meg is sérülhetnek"

Biztosan fárasztó nekik, de nem hiszem, hogy túlzottan terhelnék őket. Értem ezalatt, hogy nem úgy szerezzük a pontokat, hogy 90 percig eszméletlen hajtás, kaparás... szépen elpasszolgatnak, néha felgyorsítanak és jön a gól (általában). Persze biztos jobb lenne a padon, esetleg a lelátón pihenni néha, de az esetek többségében hamar megvan az előny, aztán a meccs többi része látványos lötyögés lesz az addigiakhoz képest. Bayern ellen a második félidő, Recre ellen szinte végig, aztán Münchenben megint, a tegnapi második félidő... futnak, dolgoznak persze, de szerintem egyszer sem jöttek le úgy a pályáról, hogy a tüdejüket kiköpték volna.

Aztán majd okosabbak leszünk, hogy bírják-e vagy nem, mindenesetre én jobban féltem a Getafétól, mint a Valenciától... a Sevilla meg jön és nem mi megyünk, ha meglenne a 9 pont az egy hét alatt, akkor tényleg lehetne egy kicsit takarékolni egy Messivel vagy Iniestával.

Még egy gondolat a Clásicóról: ugye decemberben mi görcsöltünk, mert mindeki a sokgólos alázást várta, plusz még a Real is jól ölte a játékot. Most viszont fordul a kocka, saját közönség előtt lesznek, rajtuk van a teher, hogy nyerni kell, mert egy x-el sem jönnek közelebb. Nem lepődnék meg, ha egyszerűbb lenne a dolgunk, mint a Camp Nouban volt. Aztán lehet, hogy beüt valami és gondok lesznek, de így két hét távolságból én bizakodó vagyok.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.19. 11:58:00

@Lencse.:

Na igen. A Barcelona gólkülönbsége +64, a Real Madridé +39.

Ez az egymás elleni eredményes szabály még jobban fölértékeli a Clásico jelentőségét.

Amit @rizla: írt (egyébként az utolsó betűig egyetértek vele), arról a Numancia-meccs jutott eszembe, az elég hasonló volt a tegnapihoz. Remélem, nem lesz tendencia.

kroos 2009.04.19. 12:21:55

@Csöncsön: mikor egyenlö pontjuk volt akkor is ugy lett bajnok a reál hogy a gólkülönbség 10-el volt jobb a barcának.
Ami egyébként szerintem jobban jellemzi egy csapat szezonbéli teljesitményét mint 1db meccs.
Mert pl ha ugy kellene játszania a barcának hogymessi sérült eto eltiltva xavi megfázva akkor egyálltalán nem szignifikáns a szezonra nézve az eredmény.

rizla 2009.04.19. 15:27:20

@nasteey: hát a getafe ellen őrült kaparás volt az első félidőben, a másodikban meg kipukkadás.

nasteey 2009.04.19. 16:13:29

Erről beszélek én is. Az elejét nyomják meg, de én nem emlékszek az elmúlt 5 meccsen olyanra, hogy a 70. perc után érdemi hajtás lett volna.

Biztos, hogy fáradnak, de egyelőre nem látom, hogy a kimerültség hatarán lenne akárki is. Aztán majd kiderül, meddig bírják ezt.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.04.19. 19:39:35

@kroos: pont azért játszatta juande Ramos a Barca ellen Palancát, Michel Salgadot, Meztzeldert és Gutit, hogy a tartalékosság vádjára könnyen mosolyoghasson. Sergio Ramost meg azért játszatta balbekkben, hogy ne lehessen mentség, hogy akárkinek idegen volt a szerepkör. ;)

Tika_ 2009.04.19. 21:51:00

@kroos: teljesen egyetértek. És már azelőtt is így gondoltam, hogy így elbuktuk a bajnokságot.

@Lencse.: "Sir Alexnél kábé az ilyen meccseken megszokott látvány az öltönyben dumcsizó Ferdinand, Rooney és Berbatov, meg a padon kezdő Ronaldo"
Jó, ma mondjuk kicsit túltaktikázta magát a Szőr, de egyébként ebben érzem gyöngébbnek a Barcát. Az alapcsapat b erős, de n rájuk épül a dolog. Pepp rotációja más, mint a Szőré, mert A és B csapat van, nincsenek hasonló képességű játékosok.

@nasteey: "Az elejét nyomják meg"
Ja, az elején n durván nekiugrunk az ellennek, aztán ha megvan az előny akkor kézben tartjuk a meccset a sok labdatartással. Csak attól tartok, hogy mi van, ha ez nem jön be, mondjuk egy Dinamo ellen, mert ők állják, és nem tudunk gólt lőni. Akkor aztán senki nincs, aki beálljon a padról, és túllendítse a csapatot a holtponton (mint Larson a BL-döntőben).

halareaal 2009.04.19. 22:17:57

@nasteey:

"csak látnám már egyszer, hogy az ilyen bravúrkapus a következő furdulóban is tudna védeni..."

nah, most akkor láttad is, a Recre kapusa kurvajól tolta.

a Bilbaot amugy nem sokszor látom, de amit a Real ellen csináltak az nagyon durva volt, a szimptaikus csapat kicsit máshogy néz ki nálam.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.20. 11:07:17

@halareaal:

Persze, az nekem se tetszett, teljesen elszállt az agyuk. (Annál ijesztőbb, hogy a Király Kupa döntőben valami hasonlóra van kilátás.) De alapvetően én nagyon hiányolnám őket a PD-ből.

A spanyol kapusok hihetetlenül jók. Diego López, Sergio Asenjo, a Recre kapusa stb. És ez tényleg csak a harmadik vonal.

Henke 2009.04.20. 11:44:10

@Tika_: "mi van, ha ez nem jön be, mondjuk egy Dinamo ellen, mert ők állják, és nem tudunk gólt lőni" -ha nem tudunk lőni egy gólt sem, és még kapunk is, akkor kikaptunk. Viszont ha nem kapunk egyet sem, ráadásul mi pedig betalálunk, akkor győzünk... :D

shinigami 2009.04.20. 12:15:58

@Csöncsön:
'Most mindkét nagynak egy dolog volt fontos: a három pont. (Mondjuk a Real Madridnak már tizenöt forduló óta ez az egy dolog fontos.) '
altalaban minden csapatnak a 3 pont a fontos... vagy a barca kis csillagokra jaccik?

jawbone 2009.04.20. 15:23:45

"Tavaly az ilyen meccseket elbukták a fővárosiak, idén megnyerik őket, ezért csak hat pont a különbség."

hmm tavaly igencsak megnyertek az ilyeneket, azert is vertek "CSAK" gyenge 18 ponttal a barcat, ugyi? :)

mivel pote nyiltan bevallotta hogy uj a terepen ezert ezt most csak megjegyeztem, minden leb@szo szandek nelkul

hajra pote, nagyon kellett mar egy bator legeny aki felvallalja a spanyol vonalat is!

Tika_ 2009.04.20. 15:34:11

@Henke: most, hogy mondod, ebbe még így nem gondoltam bele ;). thx, hogy felnyitottad a szemem, és megnyugtattál :)))

Henke 2009.04.20. 15:45:38

@Tika_: :D hogy tovább nyugtassalak, szeretném idézni kedvenc Urbánflóri örökklasszikusomat... "ha bemegy, gól...". Én ekkor éreztem úgy először, hogy léteznek nagy igazságok :D

Henke 2009.04.20. 15:47:30

@Tika_: :D hogy tovább fokozzam, szeretném idézni kedvenc Urbánflóri örökklasszikusomat... "ha bemegy, gól...". Én ekkor éreztem úgy először, hogy léteznek nagy örökbecsű igazságok :D

Henke 2009.04.20. 15:48:34

hmm... ezek szerint elküldte elsőre is... 1; egész jól idézek fejben magamtól 2; azért ennyire nem volt jó hogy kétszer küldjem el... sry

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.20. 17:43:19

@shinigami:

A "fontos a három pont", de még "a legfontosabb a három pont" sem ugyanaz, mint hogy "csak és kizárólag a három pont fontos".
süti beállítások módosítása