Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Mourinho belekezdett

2008.08.06. 13:24 _benito

Nem váratott sokáig magára az első Mourinho-ügy Olaszországban sem. A Special One egy darabig türtőztette magát, a gőz meg csak gyűlt és gyűlt, hogy aztán Ranieri egy óvatlan mondattal leverje a fedőt a kuktáról, a kifröccsenő gusztustalanság pedig a másodperc törtrésze alatt beterítse az olasz médiát. A szájkaratéban verhetetlen portugál úgy leosztotta a világ eseményeit szelíd bocitekintettel vizslató Juve-trénert, hogy az ilyesmihez nem szokott olasz újságírók azóta egy emberként berzenkednek Mourinho első komolyabb olasz stílusgyakorlata fölött.

Most viszont legalább nem ő kezdte, de a Ranieri által Mourinho elé dobott kesztyű azért nem hevert több ideig a földön, mint amennyi egy mély levegővételhez kellett a portugálnak. A Juventus mestere egy nyilatkozatában azt találta mondani, hogy „Mourinhóval ellentétben nekem nincs szükségem győzelmekre ahhoz, hogy megerősítsék a munkámba vetett bizalmat”, ami lássuk be, igencsak magas labda.

Mourinhónak sem kellett több, felment, és úgy lecsapta, hogy a tisztességben megőszült Ranieri ráncainak és ősz hajszálainak száma legalább harminc százalékkal gyarapodott: „Ranierinek igaza van, nekem valóban szükségem van győzelmekre, hogy tudjam, jól csinálom a dolgomat. Biztosan ezért nyertem már karrierem során olyan sok trófeát.”

Eddig szép, igazából nincs rajta fogás. Az angol azt mondja rá, banter. Vicces is, ugyanakkor mourinhós és – lássuk be – igaz is. De még nem volt vége. „Ranieri nem győztes. Az én hozzáállásommal ellentétben ő nem tartja fontosnak, hogy nyerjen, biztosan ezért van az, hogy 70 évesen (októberben lesz 57 – a szerk.) csak egy Szuperkupát és néhány kisebb kupát tudott megnyerni a csapataival. Egyébként is, túl öreg már ahhoz, hogy megváltozzon.”

Durr, egy pofon. Ez azért nagyon kemény, még akkor is, ha több Juventus-szurkoló igazat ad neki abban, hogy Ranieri nem győztes. Ez ugyanis nem több, mint egyszerű büdös parasztság, amit Angliában már megszoktak tőle, Olaszországban viszont nem fognak, különösen akkor, ha olyannak ugrik neki, akit az egész ország szeret és tisztel. Ranieri pedig ilyen. Lehet, hogy nem a világ legjobb edzője, és könnyen lehet, hogy a Juventus idén sem lesz a végjátékig versenyben a bajnoki címért, de neves szakemberről van szó, aki például egy nagyságrendekkel gyengébb Chelsea-t vezetett a BL-elődöntőjébe, mint amelyekkel Mourinho ugyanezt véghezvitte. A döntő azonban álom maradt egészen a portugál távozásáig, aztán a teljesen outsider Granttel az is összejött, miközben Mourinhóból viccet csináltak a United-szurkolók (már elsütöttük, de most muszáj megint: mi a hasonlóság a háromfogú konnektordugóban, és Mourinhóban? Európában mindkettő használhatatlan.)

A nyilatkozat természetesen azonnal hatalmas vihart kavart, maga Ranieri csak annyit morgott a bajsza alatt, hogy „Mourinho mindenki szeme láttára felfedte valódi énjét, és őszintén elmondta, mit gondol a kollégáiról”, de az olasz sajtó már kevésbé volt kíméletes a portugállal. A Corriero Dello Sport visszataszítónak nevezte, és megállapította, hogy „Olaszországban vagyunk, de még itt sem fordult elő soha, hogy egy tapasztalt profi szakember ilyen stílusban, ilyen kemény szavakkal illesse egy kollégáját. Mind a hangvétel, mind a tartalom gusztustalan volt, az pedig Mourinhót ismerve szinte biztos, hogy szándékosan hibázta el Ranieri korát és az általa nyert trófeák számát”

Mások úgy vélik, a viccnek mindig van helye, és a csipkelődés is belefér, Ranieri fricskájára azonban Mourinho egy jobbhoroggal válaszolt. Az olasz újságírók felszólították Morattit, hogy hívja fel az edzője figyelmét a bunkóság határára, ez azonban minden bizonnyal falra hányt borsó és pusztába kiáltott szó: Mourinho ilyen. Zseniális, nagyszerű edző, az sem lehet véletlen, hogy a játékosai imádják, minden bizonnyal tehát remek pedagógus is. Ugyanakkor egy alpári, pökhendi büdös bunkó, aki annyira el van telve saját magától, hogy fogalma sincs az elemi tisztelet mibenlétéről, ezt pedig kizárólag akkor bocsátják meg az embernek, ha nyer, nyer és nyer. Mourinho nyert Angliában, aztán kezdődtek a bajok, és úgy kivágták, mint a gerelyt. Most erős, bombafavoritnak számító csapat kispadját foglalta el, az elvárások vele és a csapattal szemben is óriásiak. Viselkedni már nem fog megtanulni, az pedig, hogy győzni fog-e tudni az általa ismertektől szinte mindenben különböző olasz bajnokságban, hamarosan kiderül.

181 komment

Címkék: olasz serie a vegyes izé

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr62603469

f.fredericks 2008.08.07. 10:00:44

Kommunikációs Beszélgetésnek: Marcot komázom, hisz ő olasz, és védő:P Amúgy nálunk a Milanba is van unszimpatikus játékos (vagyis már csak volt:) Cafu-t, Didát ki nem állhattam amit leművelt a Rangers ellen, az szánalmas volt:s

kroos 2008.08.07. 10:02:19

frederiks-re emlékszem,nigériai sprinter volt a barcelonai olimoián 100-on 2 lett 200-on meg 2 vagy 3?

_benito · www.nst.blog.hu 2008.08.07. 10:02:54

az interben szereplő szimpatikus jóarcok listájának elkészítése mondjuk elég gyorsan megoldható feladat, ezt gondolom, még inter-szurkeszként sem tagadod.

van rajta egy darab zanetti (inkább tiszteli, mint kedveli az ember), és én személy szerint ide sorolom crespót. recoba még ide tartozna, ugyebár...

Gabez 2008.08.07. 10:09:17

f.fredericks : pl. köpködős Totti szimpi neked? Nem emlékszem arra, hogy Ronaldo vagy Ibra leköpött volna vkit is. Totti igencsak alatta van annak, amit a fenti kettő csinál, ők ugyanis legfeljebb grimaszolnak, ezenkívül nem tudom, mi bajotok velük. De hát ilyen az emberi természet...olyankor nagyon jól érzi magát, ha kígyót békát kiabálhat másra, nem igaz ;)

_benito: a juveban sincs sok szimpatikus arc (szalihamidzsics? camoranesi? poulsen?), csak ők nem olyan jók fociban...

kroos 2008.08.07. 10:16:37

Azért Morattit se haggyuk ki..szerintem ö a legusztustalanabb...

_alerob 2008.08.07. 11:48:06

"_benito: a juveban sincs sok szimpatikus arc (szalihamidzsics? camoranesi? poulsen?), csak ők nem olyan jók fociban..." ahha nem.... Camoranesi a világ eggyik legjobbja posztján de mindegy. Attól h nem szerepelnek sok reklámban attól már nem is olyan jók neked mi?

calcio_di_rigore 2008.08.07. 11:49:31

Közben Giovinco elkezdte a sz.patást az Olimpián, elképesztő a kisgyerek.:)

f.fredericks 2008.08.07. 11:57:08

barnetta: nem nigériai hanem namíbiai, és 1996-ban lett ezüstérmes, úgy hogy mindkétszer a régi világcsúcson belül futott.

f.fredericks 2008.08.07. 11:59:00

Gabez: Francesca a meg nem értett zseni, ő is csinált gusztustalan dolgokat, de őt lehet szeretni. Ibrát és Cé-t pedig nem.

f.fredericks 2008.08.07. 13:20:00

akkor is 2x volt második, de 96-ban futott mindkétszer a régi világcsúcson belül;)
en.wikipedia.org/wiki/Athletics_at_the_1996_Summer_Olympics

the real 2008.08.07. 14:05:36

f.fredericks, a győztes valóban mindkétszer világcsúcsot döntött, de Fredericks egyik döntőben sem futott a rajtkor még aktuális csúcson belül.
Mondjuk én nagyon sajnáltam, hogy szinte mindig "csak" ezüstöt sikerült nyernie.

horas 2008.08.07. 14:07:01

Szerintem azt kell nézni hogy igaza van vagy sem,ő egyzserű fefogású embernek tűnik ami piros az piros aztkész!zseniális szakember meglátjuk mire lesz képes az Interrel mert itt már nagyobb emberek bicskája is elgörbült(Lippi),Múrínyó szerintem nagy arc és Riquelme -t az Interbe!!!!
Forza Nerrazzuri!!!

ApukadHUN 2008.08.07. 14:07:06

Én Ato Boldont jobban bírtam. A napszemüveg király volt...

horas 2008.08.07. 14:12:06

Amúgy meg h mit ír a média meg mit reagál azt a meg a kutya is le szarja,kit érdekel!!!
Az újság írók tipikusan azok az emberek akik nem értenek semmihez de minden jobban tudnak,és azzal keresik a pénzüket h a teheséges és híres embereket akik megdolgoznak és megszenvednek az eredményeikért,mínősítik,mindegyiket megkéne verni mint a lovat!Senkit nem érdekel h mit írnak meg mit gondolonak engem legalább is nem

horas 2008.08.07. 14:14:02

fú de felhúztam magam...

Gabez 2008.08.07. 14:18:30

robika10: reklám? miről beszélsz? én arról beszélek, hogy a juve jelenleg gyengébb erőt képvisel fociban, mint az inter, a játékosállományt tekintve...ééérted. "bunkók" ott is vannak, legfeljebb nem beszélnek annyit róluk....ééérted.

f.fredericks : meg nem értett zseni?? sztem mindenki érti ezt, provokálták, mire ő ahelyett, hogy figyelmen kívül hagyta volna, leköpte...ezen mit nem lehet érteni? persze, lehet ezt szeretni, csak hát...

horas 2008.08.07. 14:36:26

Benito!Szerintem az Interben olyan nagyon rossz arcok nincsenek ugye itt van a 3 ősbunkó Ibra,Materazzi,Burdisso.De szerintem A Cambiasso is egy szimpi arc a Maicon is,Stankovic,MAxwell,Cordoba,Crespo ugye,Figo ezek egyike se azok az otromba barmok.De az tény bunkókók ból is van egy pár ide jön még sztem a Vieira is,akinek vagy van kedve játszani vagy nincs elég flegma ő is.De én bírom az Intert.

horas 2008.08.07. 14:39:22

meg melyik csapatban nincsenek bunkók???

daneeka 2008.08.07. 14:47:35

Aztakurva, Giovinco mekkora gólt vágott az olimpián.

Romanista 2008.08.07. 14:58:47

mikor és kit is köpött le a Totti? miért is? ha már erről beszélünk akkor menjünk végig a sztorin. és azóta hogy is van?
van olyan hogy valakinek elszáll az agya (ezzel nem Tottit és tsait. védem) meg van olyan hogy inter játékos.
horas mindegyik csapatban vannak bunkók, csak az arány nem mindegy. nem azt várom a focistától hogy fejből idézzen a Karamazov testvérekből, de azért mégis, legalább azt kinézzem belőle hogy egy kávéra lelehet vele ülni. Figo kétségtelen hogy nem egy otromba bunkó, de azért csak nézd meg pölö az igazolásait.

Kommunikációs Beszélgetés (törölt) 2008.08.07. 14:59:15

Én nem tudom honnan szeditek, hogy Burdisso akkora állat lenne. Meg hogy ő csinálta a balhét a Valencia ellen? Ezt akkor hinném el, ha tudnék szájról olvasni. Navarro ellenben szimpatikusan betörte az orrát.
Szerintem Chiellini simán durvább (irány a köcsögválogatott). Ibra pedig tényleg nem semmi, bár megjegyezném, tavaly szerintem visszafogta magát. Nem emlékszem tőle kirívó durvaságra, sőt kiállítani sem állították ki.

horas 2008.08.07. 15:09:48

Jóvan lehet h egy bunkó csapat az Inter de a Róma szop már 3 éve aztán ott játszhat az összes intelligens kedves szimpi emberke,aztán kávézatok!

horas 2008.08.07. 15:14:02

"Kommunikációs beszélgetésól" kérdezem,nem láttad te a Liverpool elleni visszavágót mikor a félpályán teljesen feleslegesen felrúgta Babelt mint a szart azt kiállították meg egymás utáni évben,két negyedöntöben is balhéba keveredik,az egyiken meg félig miatta esik ki a csapat,neked ez nem elég nagy állatság?Onnan szedjük h Burdisso egy állat h szoktunk Inter meccseket nézni...

Romanista 2008.08.07. 15:14:41

na,te meglelted csapatod.

horas 2008.08.07. 15:16:48

meg a Juve elleni kupa meccsen is félóra után már az öltözőben volt...meg sztem nem egy olasz bajnok szintű játékos és kész

horas 2008.08.07. 15:18:11

Bunkó vagyok lehet,de mond h nincs igazam...
ennyi

Romanista 2008.08.07. 15:20:19

abszolult igazad van. biztos még szép is vagy. és meglelted a csapatod is.

horas 2008.08.07. 15:20:42

Neked mi a fontos h nyerjen a csapatod vagy mindenki jó fej legyen meg szimpátia versenyeket nyerjen..kit érdekelne nem?

horas 2008.08.07. 15:21:52

Hát a lányok szeretnek,nem vagyok egy csúnya gyerek küldjek képet?

horas 2008.08.07. 15:25:19

Jólvan ne haragudj nem akartalak megbántani vagy ilyemsi,ne rólam beszéljünk.Tény én se szeretem az említett játékosokat én is elküldeném őket de nem azért mert bunkók hanem azért mert a Materazzi meg a Burdisso gyengék,örülnél viszont ha megtudná szerezni a Roma az Ibra t mondaná rá nem et?

halareaal 2008.08.07. 15:26:48

"mikor és kit is köpött le a Totti? miért is?"

Totti annyit köpköd, hogy azt nehéz számon tartani.mondjuk télleg nehezen értem, ha ő annyira etalon, akkor Ibra pl mért gáz. kettejük közt max anyi a különbség h Ibra neki is mer menni az embereknek, nem csak messziről köpdösi őket. a legbunkóbb feje meg kétségtelenül Chiellininek van.

Romanista 2008.08.07. 15:26:51

nekem az a fontos hogy szeretem a csapatom. ha elsők ha másodikak ha hetedikek és a többi. (Nick Hornby: pitchfever). ha még ráadásul nem is kő bunkók az jó.
csak éppen a te logikád az volt hogy bunkók vagyunk de nyerünk tehát leszarjuk meg hogy igazam van de bunkó vagyok és le is szarom. nincs ezzel semmi gáz, csak akkor ne csodálkozz ha mások ezt megmondják neked.

Interista · http://calcio.blog.hu/ 2008.08.07. 15:40:35

"van olyan hogy valakinek elszáll az agya (ezzel nem Tottit és tsait. védem) meg van olyan hogy inter játékos."
na te, az anti-bumkóság vádőszentje! akkor ez mi volt? mert sztem egy teljesen fölösleges és főképp gyomorforgatóan gusztustalan beszólás. gratulálok, te is megütöd a csapat bálványotok szintjét...

amúgy Ranieri is pontosan tud(hat)ta h mire számíthat ha Mourinho-val kezd. ahogy a posztban is elhangzik ez túl magas labda volt, amit José értelemszerűen lecsapott. de a vicc az eészben nem is ez, hanem az amit sokszor sokan hangoztattak ezzel kapcsolatban h Ranieri volt a kezdeményező és mégis mindenki csak Mourinho-t szapulja.

Romanista 2008.08.07. 15:51:28

nem így értettem hanem ugy hogy érdekes mód itt is az interjátékosok és a többiek vitája zajlik. mostanában ez figyelhető meg: az inter meg a többiek. szerintem.lol

horas 2008.08.07. 16:06:22

én is szeretem az Inter és akkor is szerettem mikor vesztesek voltak,örökvesztesek most is,és azt is tudom h ezt az egyeduralmukat is annak köszönhetik h a juve t kizárták és teljesen tönkretették,másodszor én nem lepődtem meg egyáltalan,én egy paraszt vagyok,csak nagyon kerülgettük a forró kását és megmondtamh az Inter akkor is jobb csapat a Roma nál ha a kutya a kovászba szarik ennyi.

horas 2008.08.07. 16:08:55

azért van az Interről szó mindig mert a Roma a kutyát nem érdekli itt a LOL.

horas 2008.08.07. 16:10:30

De én viszont csípem a Romát is és egy jó csapat nak tartom és korlátozott anyagi körülmények között nagyon jól csinálják a dolgaikat.Szimpi csapat szeretem őket is nincs velük semmi bajom!

horas 2008.08.07. 16:18:49

elnézést kérek a kirohanásokért nem akartam,senkit megbántani vagy ilyesmi bevagyok kicsit baszva azt elvagyok szállva bocsesz Romanista,meg mindenki!!

Romanista 2008.08.07. 16:25:45

Engem specko nem bántottál meg.
de azzal hogy kicsinálták/tátok a Juvét abban az értelemben is átvettétek a helyüket hogy mindenki közösen utál titeket. ez van. viszont nyertek. ez van.
további jó piázást :D.

horas 2008.08.07. 16:35:05

Ez igaz!köszike! és meg egszer bocs ha "bunkó" voltam

poolfanati 2008.08.07. 16:41:19

kicsit már nem a témáról szólnak a kommentek:D
interista nálad azt nem értem hogy tudod így védeni rögtön mourinhot, mer még nem sokat tett az interért és szerintem még nem érdemelte ki a szurkolók szeretetét...
am én tényleg nem szeretem mourinhot, de nem azért mert osztotta mondjuk a liverpoolt vagy legyőzte őket( ugye liverpool is verte a chelseat, de ez mindegy mert ez most olasz poszt)
csak folyton ezek a beszólásai, ezek egyszerűen nem értem hogy jönnek a focihoz, igaz ez alól ranieri se bújhat ki... ismerek én egy hasonló embert itt Magyarországon is úgy hívják: Fábry Sándor. ő folyton osztja gyurcsányt vagy akárki mást, de ő a humorista és nem focimenedszer!
szóval mourinho lehet hogy csak mourinho rossz helyre született vagy rosszul választott szakmát, de én ettől még nem fogom szeretni. ellenben fábryt szeretem:)

poolfanati 2008.08.07. 16:42:38

alulról 4 sorból mínusz egy mourinho:)

poolfanati 2008.08.07. 16:43:21

nem az az alulról a 3.ba van:)

_alerob 2008.08.07. 17:18:00

"én arról beszélek, hogy a juve jelenleg gyengébb erőt képvisel fociban, mint az inter, a játékosállományt tekintve...ééérted." Ez majd dőljön el a bajnokságban, mert ezt igy jelenleg kijelenteni szerintem már túlzás, tavaly nem volt az, de mostmár igen. Mellesleg Trofeo Tim, Juve - inter 1-0. Nem kiindulási alap, de akkor is.

"meg melyik csapatban nincsenek bunkók???" nah ezt kérdezem én is.

"Szerintem Chiellini simán durvább (irány a köcsögválogatott)." köcsögválogatott? a Seria A válogatottba inkább. kicsit elfogult vagy...

"a legbunkóbb feje meg kétségtelenül Chiellininek van." Most magadból indultál ki? Nem akarok ezzel veszekedni veled halareal, de Chielininek nincs is bunkó feje. Szerintem az a bajod vele, hogy olasz. De mindegy. Ha már itt tartunk Michael Salgado nem bunkó? neki inkább olyan a kinézete, a játékstílusáról meg ne is beszéljünk. Aztán ham egszerzitek Cront, nekem ő is inkább bunkóbb mint Chiellini.

"Ranieri volt a kezdeményező és mégis mindenki csak Mourinho-t szapulja." szerintem az intert szapulják eggyütt a letöbben, nemcsak murinhot.
Mellesleg szerintem ez annyira nem volt bszólás se Murinhotól, se Ranieritől. Egyszerüen ez arra volt jó a média részéről , hogy mégjobban utálja egymást a két tábor.

daneeka 2008.08.07. 17:21:14

"de azzal hogy kicsinálták/tátok a Juvét abban az értelemben is átvettétek a helyüket hogy mindenki közösen utál titeket. ez van. viszont nyertek. ez van."
Ezzel teljesen egyetértek. Hatalmas botránynak (de legalábbis Moratti távozásának) kellene történnie, hogy az Inter visszanyerje a szimpátiáját a többi csapat szurkolói és az újságírók körében.

giacinto 2008.08.07. 17:23:36

Chiellinek vitán felül okos tekintete van, ránézésre 5 év letöltendő kb.

kiváncsi lennék pl. mi a baj Cambiassoval, Cruzzal, Chivuval, Adrianoval, Maxwellel, Maiconnal, Jimenezzel, Dacourt-ral, Zanettivel, Toldoval, Crespoval, Rivassal, Figoval stb. (ha nincs majd kitaláltok vagy rájuk húztok vmit, gondolom. csak kiváncsi lennék)

Romanista 2008.08.07. 17:53:28

korpa,keveredés,disznók.

Figo-t miért védik ennyien?
Chivu, Dacourt esetemben azért nem szimpi mert nem tudtak szépen eligazolni. főleg Chivu. Mancini pedig remélem meglelte hazáját, bár valakinek azért remélem megköszönte hogy bagóért elhozta a Veneziából. apropó most hogy álltok vele?
A Rivas Jimenez Cruz Cambiasso Maxwell Maicon tengely is sántít de nem is csapkodjuk a nevüket ha megfigyelet. Zanettire sok rosszat nem mondott senki, vagy nem emlékszem.Toldo mintha ott sem lenne, Adriano talán nincs is. Remélem nem este a ráhúzás kategóriába.

giacinto 2008.08.07. 18:01:25

tessék, mi sántít a fenti 6 játékosban? egyébként mondom én hogy bárkire ki lehet találni vmit. "nem szépen igazolt el..." ahhoz képest a róma fórumokon örömujjongás volt h megszabadultak mancinitől, pedig egy szar szezonjában is lőtt 13-at...

horas 2008.08.07. 18:09:01

Igen rohadtúl utálták a Mancini t volt olyan h gólt lött azt nem örültek az emberek.Több pénzt akart,a Rómának meg nincsen pénze,voltak ajánlatai elment kész.Mondjuk én nem a rómából erősítenék,meg hülyék a rómások(vezetők) is h mindenki az Interbe megy onnan.

Romanista 2008.08.07. 18:10:07

Chivu nem igazolt szépen mert addig szivatta a Barcelonát amíg az Inter rádobott kb egy ezrest a fizetési ajánlatra. így a Roma x milka helyett, negyedx milkát kapott. és ez nem szép pláne azok után ahogy az Ajaxból jött és azok után hogy mit fejlődött a Romában. (nálatok még nem láttam formában,mábocs)
Mancini esetében örülök hogy elment ezt írtam. még neked sem kívánom hogy olyan játékos legyen a csapatodban akinek az arcán az van hogy rögtön lehánnya a mezt mert játszania kell. 57t is lőhetett volna. arra viszont én lennék kiváncsi hogy most te mit szólsz hozzá hogy nálatok van. poziív negatív?

és ha már tényleg hallani akarod, az sántít hogy inter játékosok. inter játékost pedig másegyéb szurkoló ritkán szeret.

calcio_di_rigore 2008.08.07. 18:10:12

Zanettire nem mondott még senki semmit? Pedig nem véletlenül az a beceneve hogy traktor. A nyilatkozatai alapján kb. annyi esze is van.
Na én most mondtam, remélem nem baj.

giacinto 2008.08.07. 18:17:24

igazából tök semleges vagyok eddig a megitélésével, lehet h nagyon fogjuk szeretni, lehet h utáljuk majd pl mint Cesart és Solarit (akit régen szerettem). a játéka majd eldönti, az eddigi meccsekből túl sokat nem láttam, Münchenben győztes gólt lőtt, azonkívül nem is volt helyzete, bár még az egész csapat az új rendszert tanulja. Chivu nagyon jó igazolás volt, 3-4 poszton is jó teljesítményt nyújtott, fura módon talán középső védőként volt a legrosszabb. az igaz h a spanyol csapatok több lóvét fizettek volna érte a Rómának,(de csak 2-3 millió különbség volt) de ilyen esetekben a játékos akarata a döntő. ugyanez volt idén nyáron R10 esetében.

horas 2008.08.07. 18:25:16

Szerintem se Chivu se MAncini nem elég jó erősítés. klasszisok kellenek olyanok akiből kevés az Interben,Mancini Chivu szintű játékosok vannak és MAncininek télleg nem volt nagy szezonja,az ilyen igazolásokkal annyival van előrébb az Inter h a róma egy kicsit mindig meggyengül ha!...de más nagyon nem.Szerintem az Lenne az erősítés ha materazzi burtdisso helyére jönne legalább 1 ferdinand szintű középhátvé,középpályára min Riquelme,meg egy Quaresma,Előre meg a Drogba vagy Eto'o esetleg és akkor azt mondom h erős lenne BL szinten is az Inter kerete így meg csak a BAjnokság erős

Kommunikációs Beszélgetés (törölt) 2008.08.07. 19:33:13

horas: Ne félj, sajnos láttam mindkét Liverpool meccset. De szerintem azt, hogy valaki paraszt focista nem kéne azzal összekeverni, hogy ügyetlen. Meg aztán, mintha más játékost nem szoktak volna kiállítani két sárgalappal, vagy utolsó emberként lerántás miatt. Pláne, hogy a Juve elleni kupameccset így is behúztuk (Supermario :D). Nekem az olyan dolgok jobban fájnak, mint a Trezeguetnek adott gólpassza a tavaszi "Derby d'Italia"-n.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.08.07. 19:50:19

1. Abban egyetértek horassal, hogy nagy balfaszok vagyunk - mármint as Roma -, hogy pont az Internek adjuk el a játékosainkat.

2. Totti Poulsent köpte le, akit nem kell bemutatni a Serie A rajongóknak. Egyébként azon az olasz-dánon, a folyamatosan provokálta és faragta a dán dinamit a Capitanot, aki ezek után elvesztette fejét és lecsulta a faszkópét - igaz, hogy ezt talán nem kellett volna.

3 az Off-hoz én is Ato Boldont szerettem, idén viszont Usian Bolt az emberem, ja és Kim Collins.

Interista · http://calcio.blog.hu/ 2008.08.07. 20:46:21

poolfanti: "interista nálad azt nem értem hogy tudod így védeni rögtön mourinhot, mer még nem sokat tett az interért és szerintem még nem érdemelte ki a szurkolók szeretetét..."

ebben zeljesen igazad van, de én nem védeni akartam Mourinho-t, hanem egyszerűen a tényeket elmondani. én sem kedveltem soha, leginkább az ellenszenves stílusa és beszólásai miatt és félreértés ne essék ez a mostani Ranieri-vel folytatott üzengetése sem tette őt szimpatikusabbá a szememben, mindössze annyiban megértem h ő csak a maga stílusában reagált Ranieri beszólására. viszont, mint edzőt...; mit edzőt? mint edzői géniuszt mindig is elismertem és ha vki nem a végletekig elvakult az mind így tesz. és persze, a falhoz csapkodom a seggemet örömömben h ez az edzői géniusz a mi csapatunkhoz jött, ami tény h nem fogja növelni a csapat amúgy is mínuszból induló népszerűségét, de pont LE-SZA-ROM!!! legalább a csapat külleme elrisztja a 10-11 éves kis pöcsöket, akik a suliban már más csapat "hihetetlen nagy szurkolói" a napköziben, mint amielyiknek az ebédszünetben voltak. :) figyeljétek meg, a fent leírt korosztály fele ősztől Ronaldinho-s milan-mezben fog szaladgálni mindenhol! :D

giacinto 2008.08.07. 20:47:10

horas! nevezd meg azokat a játékosokat akik szted komoly erősítések lennének az Internek. megszerezhető kategóriában maradjunk.

Interista · http://calcio.blog.hu/ 2008.08.07. 20:59:17

am Mancini érkezésének én sem örülök felhőtlenül, mert 1. zavaróan sok az ex-romás a csapatban, 2. zavaróan rossz volt az előző szezonja, 3. zavaróan hisztis (én havi 3 menstruálásra tippelek az esetében :D).
de a képességei vitathatatlanok és amennyiben azoknak megfelelően kergeti majd a zsugát, akkor áldásom rá és a kék-fekete mez kapcsolatára.

am zavaróan nagy a csend nálunk, a Quaresma-ügy mintha megrekedt és középső védő poszt tájékán is elkélne az erősítés, ahol Ferrari (aki valszeg a Genoa-ban köt ki, vagy már ki is kötött?) neve óta nem jelent meg új hír. nem hiszem el h Mourinho egy Mancini-vel és egy Muntari-val lezártnak tekinti az átigazolási szezont... :S

am ha belegondoltok Quaresma érkezésével (és ezt most az elfogultságom mellőzése mellett mondom) gyakorlatilag Európa egyik (ha nem a) legerősebb szélsőjátékával rendelkezhetnénk. képzeljétek csak el h egyik oldalon hátébb Chivu/Maxwell és előttük Mancini, a másikon Maicon/Zanetti és előttük Quaresma! hmmm...

horas 2008.08.07. 21:28:31

hát középhátvédnek ezek közül lehetne Bruno Alves,Alex,(Chelsea)csak mert nem nagyon játszik
középpálya Riquelme,Diaby, szélsőnek én inkább a Lavezzi vettem volna meg a Napoli ból,MAncini helyett
csatárposzton meg crespo suazo de még a cruz is mehet azt jöjjön a Drogba vagy az Eto'o most meg lehetett volna szerezni őket...
Ibra
Adriano
Balotelli
Drogba/Eto'o
azért egészen más

horas 2008.08.07. 21:32:23

Belegondolsz amikor a Chelsea hez került se bombázta szét a keretet azzal a kerettel elkezdett dolgozni azt szépen-gondolom-szürte ki a gyenge pontokat.meg nagyon nagy meglátásai vannak.ki ismerte a Drogba t mielött a Chelsea hez került?pedig nem 21 éves...lehet h a Muntari órisási igazolás lesz én nem tarom egy nagy húzásnak de ki tartotta Drogba t annak vagy esetleg Essien t annak idején,ók sem voltak akkora kaliberű emberek mint most

horas 2008.08.07. 21:55:41

Giacinto szerinted?amúgy sok mindenki nem jutott eszembe,de meg én azért leraknék egy komolyabb összeget a Clichy ért is nem azért mert ne lenne jó a Maxwell de őt símán lehetne nyomatni középpályán is akkor már,jól védekezik és ügyes a labdával is...meg balszélső védő igazából csak ő van jó

_alerob 2008.08.07. 22:18:20

"ki ismerte a Drogba t mielött a Chelsea hez került?"
én. A Vállán vitte a Marseille-t.

Romanes eunt domus 2008.08.07. 22:48:42

Drogba 2004-ben lényegében egyedül vitte be a Marseille-t az UEFA-Kupa-döntőbe. Először a döntőn láttam játszani, már előtte sokan el voltak tőle ájulva, hogy húú, mekkora csatár (lőtt egy nagy gólt, nem tudom kinek, és nem tudom milyet, de ódákat zengett róla a sajtó), a döntőt meg kb. végighisztizte, meg pofázta. Már akkor tudtam, hogy 1. ezt a gyereket sose fogom megszeretni 2. tuti elviszi vmi nagycsapat
bejött mindkettő :)))

MAti 2008.08.08. 00:07:31

Én csak arra emlékszem, hogy 2004-ben, az EB előtt pár héttel olvastam egy beszélgetést Karel Brückner-rel.
Megkérdezték tőle sok más kérdés után, hogy szerinte ki a világ legjobb játékosa. Azt mondta, Drogba.

Azt hittem viccel - nem értettem, miről beszél. Hallottam a srácról, láttam a Marseille-ben, nade azért...
Na, a következő évben megtanultam még jobban tisztelni az öreget.
Zseniális edzőnek tartom, hihetetlen jó társasággal játszott remek focit annak idején... :)

halareaal 2008.08.08. 03:32:41

robika10, neked a barátod Chiellini, vagy mi? nem igazán értem, miért véded ennyire, főleg ilyen lehetetlen helyzetben. persze az ábrázatával nem lenne gond, ha nem olyan lenne a játékstílusa, amilyen. vicces, h Salgadora írtad h bunkó, meg a játékstílusáról. Chiellini, amellett hogy jó védő (vagy csak most jó formában van) csak abba nem rúg bele, akit nem ér utol. azt meg nemtom honnan veted, h azért lenne bajom vkivel, mert olasz (v bármilyen más nemzetiségű). Chiellinit se utálom, hisz nemis ismerem, csak bunkó kinézetű, durva játékosnak tartom. ahogy te pl Ronaldot vagy Salgadot.

_alerob 2008.08.08. 11:17:28

nem a barátok, de nekem a kinézetével sincs baj, se a játékstílusával. Iylen alapon rengeteg játékos még elidegenitőbb. de hát mindenki más véleményen van:)

BruceWayne 2008.08.08. 17:45:29

robika a börtönviselt vidéki suttyó stylera bukik vagy mi? most komolyan, ez az ábrázat mindent elárul, ilyen arcokat kb a faludiszkó előtt látni begipszelt kézzel....
news.dipag.com/pictures/lowres/20060405/Giorgio-Chiellini-0000006783.jpg

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2008.08.09. 11:56:36

"Figo kétségtelen hogy nem egy otromba bunkó, de azért csak nézd meg pölö az igazolásait."

Á, nem. Nem bunkó ő. Fúződik a nevéhez egy tönkretett pályafutás, meg néhány furcsa igazolási sztori. Az egyik miatt különösen kedves a számomra.

horas 2008.08.09. 11:57:20

Igen,nagyon jó a jellemrajz.hehe"Faludiszkó elött begipszelt kézzel"és a többszörösen eltört orrnyereg is stimmel hehehe...

_alerob 2008.08.09. 11:58:41

börtönviselt vidéki suttyó -- > it.uefa.com/ml/images/players/ucl/220X220/58643.jpg
www.sporting-heroes.net/files_footballworldcup/MATERAZZI_M_20070221_GH_L.jpg

Chiellinit meg majd akkor ócsárold, mikor Ibra sehogyse tud elmenni melette. Mint pl a legutóbbi bajnoki meccsen.

mann 2008.08.09. 15:05:33

"Fúződik a nevéhez egy tönkretett pályafutás, meg néhány furcsa igazolási sztori."

Tudatlanságom bevallom; a mondat elejét nem vágom

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2008.08.09. 17:32:16

hdimassimo.files.wordpress.com/2008/03/cesar_figo2.jpg

Ennyit tett. Cesar Jimeneznek hívták ezt a szerencsétlent. Aki nem ismeri a történetet, az utána tud olvasni, van anyag bőven a neten.

Ahogy az egyik igen felkészült interes kommentelő írta: "majd biztos kitaláltok valamit ellene". Hát, kitaláltunk. Én pl. ezt a koholmányt hozom fel Figo ellen.

giacinto 2008.08.09. 18:12:02

monsjuk ebből a képből nem derül ki hogy szándékos volt-e vagy vmi véletlen baleset...

valld be h a juvés szerződés felrúgása miatt utálod.

mann 2008.08.09. 18:33:04

Kösz dino. Ez kemény....

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2008.08.09. 18:44:50

Majd kaparj elő videófelvételt. Ahogy a Berezutski elleni tavalyi belépőről (amelyet a youtube törölt a benne lévő erőszakos jelenet miatt). Biztos az is véletlen volt. Ennek fényében különösen mulattató, ahogy a tavalyi lábtörése után Nedvedet tapsolta a hordágyról (a Nedved elleni későbbi hadjáratról már nem is beszélve).

De a legmulattatóbb az, hogy úgy gondoltad, hogy csak kitalált sztorikkal lehet igazolni egy féregnek a féreg mivoltát. Igen, a Juvéhoz és a Parmához való egyszerre történő aláírása is jelzi (amelyről szintén hazudozott), hogy kiről van szó. De ne hidd, hogy 95 óta ezzel kelek és fekszem.

halareaal 2008.08.10. 01:42:00

dino vercotti: akkor gondolom te ugyanilyen "féregnek" tartod Nedvedet is. csak mert különben hiteltelen az egész amit mondasz. az ő belépője is vlt ilyen brutál, és az h "csak" egy lábtörést eredményezett, az nem rajta múlt. ez persze Figot nem menti, nem azért mondom.

halareaal 2008.08.10. 01:47:09

egyébként ez alapján a felvétel alapján simán lehetett véletlen is, Figonál volt a labda és arra koncentrált, a becsúszás meg oldalról jött, ráadásul mindketten nagy sebességgel mentek. mondjuk megítélés kérdése, szeretném hinni, hogy a labdát akarta megtartani, olyan volt a szitu mint amikor Gera csúszott oda a magyar-olaszon a gól előtt Cannavaronak csak az jól sült el, mert Canna nem tette oda magát, és amúgyi elkésett. a Berezutskis belépőre emlékszem, na az más volt, azt azóta se értem mért csinálta Figo.

rizla 2008.08.10. 02:24:39

nedved miért lenne ugyanolyan féreg, amikor ő pont egy féreggel szemben volt az? : DDDDDDDD

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2008.08.10. 08:41:56

Nedved és Figo esete baleset volt, ez teljesen egyértlemű. Bár pont Figo az, akiért nem hullajtok krokodilkönnyeket, de lábtörést még ennek az emberi nullának sem kívánok.A hordágyról történő tapsikoláskor remélem, eszébe jutott szegény Jimenez, aki már nem focizhat. Miatta.

Hogy a Berezutskis elleni belépőt miért csinálta? Mert egy féreg, pont erről beszélek.

Interista · http://calcio.blog.hu/ 2008.08.10. 10:51:33

Ha férget akartok találni, akkokr arra pont ot van Nedved. Nincs olyan Derby d'Italia, ahol (minimum) egyszer ne rúgna le úgy egy INTER játékost h (minimum) ápolni kellene. Azt meg nem hiszem el h mindez tök véletlen lenne, ugyanis megfigyelhetően ez télleg minden INTER-Juvén és fordítva megtörténik és akkor még szóba sem kerültek az amúgy kb. minden meccsen egyszer-kétszer tapasztalható durvaságai, legyenek aok szándékosak vagy sem.
Nedved egy számító, alattomos paraszt; egy féreg.

Pont.

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2008.08.10. 11:04:44

Kezdjük az alapoknál. Az egyik interes haverod felsorolt a hordátokból néhány embert, köztük Figót is, mint olyat, akire nem lehetne ráhúzni a vizes lepedőt, csak kitalált sztorikkal. Nos, én erre reagáltam. Figón elég könnyű fogást találni, egy hazug, gusztustalan féreg. Azokon meg általában nem nehéz.

Pont, baby.

Interista · http://calcio.blog.hu/ 2008.08.10. 12:02:21

Számomra Figo sosem tartozott a szimpatikus játékosok közé (már csak a feje és az átigazolási sztorijai miatt sem), de nem volt vele igazából semmi különösebb bajom. A spanyol bajnokságot sosem kísértem nagy figyelemmel a Jiménez-es afférjáról is most hallok először. Ezzel kapcsolatban nem is tudok és nem is akarok véleményt mondani, mert abból a felvételből, amit mann belinkelt sem lehet tökéletesen megállapítani h a mozdulat szándékos volt-e. De amit az előbb írtam azt leginkább arra célozva írtam h a juve játékosok itt szinte mindenki által szent, ma született bárányoknak vannak titulálva és ez vitte fel bennem a pumpát és írtam le Nedved-del kapcsolatban azt, amit gondolok róla, de mellé még simán oda lehet csapni A Nép Kedvence Chiellini-t, Molinaro-t, aki egy egyeneset nem tud rúgni a labdába, de akkor arca van, mint két másik (gondolok itt arra a viccre, amikor kifejtette h a válogatottban ahelye) és Zebina-t is, akit tudtommal még a juve szurkolók többsége is utál, stb...

_alerob 2008.08.10. 13:47:54

Hát eben igazad van, hogy Zebinát nem szeretjük annyira. Molninaro meg annyit fejlődött, hogy a Seria A eggyik legjobb balbekkje lehet belőle és mostani formáját tekintve igencsak kiszoritaná úgy Grosso-t, mint Zambrottát.. A "Nép kedvence" chiellini meg nem semmiért lett a nép kedvence. Már most a világ eggyik legjobb vődője. És lehet nem egy brad pitt, de a tudásáért szeretjük. Mellesleg gondolom te akkora jócsávó vagy, mindenki imád, hogy igy fikázol mást. A Juve nincs ma született bárányoknak titulálva, Nedvednek is vannak kirohanásai, ahogy sokmindenkinek. Aki ilyen szinten űzi, tudja, mekkora nyomás nehezedik a játékosokra.

_alerob 2008.08.10. 13:51:12

Jah és Nedved biztosan az inter elleni meccsek előtt karate leckéket vesz, már alig várja h rugdoshasson, ez a dolga szerinted, hogy apritsa az inter játékosait. Gyönyörű hülyeség.

"Nedved egy számító, alattomos paraszt; egy féreg. " És ezt pont egy inter drukkker mondja :) Nedved még most is kiszoritana bárkit az inter középpályájáról. Erről ennyit.

Interista · http://calcio.blog.hu/ 2008.08.10. 14:11:08

"Mellesleg gondolom te akkora jócsávó vagy, mindenki imád, hogy igy fikázol mást."

Már bocs, de ti mit csináltok?

Nedved meg régen nem olyan h bárkit kiszorítana a középpályánkról...

Nem mondom h karate leckéket vesz az meccseink előtt de csak figyeld alaposan h ellenünk vhogy minidg "öszejön" egy-két lyan "szerelési kísérlete" ami után a másik fél lent marad.

"...És ezt pont egy inter drukkker mondja :)" Erre meg csak annyit tok mondani h egyszerű, primitív és szánalmas.

_alerob 2008.08.10. 15:12:17

"Erre meg csak annyit tok mondani h egyszerű, primitív és szánalmas." ezt a kommentjeidre írtad ?:O

_alerob 2008.08.10. 15:13:14

"Már bocs, de ti mit csináltok?" Én a Chiellinis beszólások után kaptam fela vizet, bocs. Nem én kezdtem, habár ezgyerekes ki kezdte ki nem.

halareaal 2008.08.10. 16:43:23

dino vercotti, sztem nem is arról megy a vita, h Figo féreg-e, bár nem szeretem ezt a szót, mert amiket csinált, azzal lehet h rászolgált erre a titulusra. csak ezzel az a probléma, h ilyen alapon Nedved is az, úgyh vagy nem kell férgezni az Inter játékosait, vagy el kell ismerni, hogy bizony a Juvésok se jobbak (legalábbis Nedved). ha Nedved belépője baleset volt, akor Figo szabálytalanságai. az meg kurva drámaian hangzik, hogy tönkretett egy pályafutást, de azért Roy Keaneből nincs olyan sok, szal ezt biztos nem akarta. amúgy, még csak nemis nyújtott lábbal ment.

calcio_di_rigore 2008.08.10. 18:24:17

Figo lába azért tört el, mert egy összecsapás után belerúgott a földbe. Pont. Nedved helyében simán leszartam volna, de ő utána még be is ment az öltözőbe hozzá.

calcio_di_rigore 2008.08.10. 18:26:42

robika, Chiellinit azért nem tudják elviselni mert kőkemény, de nem alattomos. Nincsenek ehhez hozzászokva a kékfeketék, nekik a Materazzi féle alatomosság jön be. Ahhoz szoktak. Nincs ezzel semmi baj.

giacinto 2008.08.10. 18:58:45

"Chiellini kőkemény, de nem alattomos." igen, persze :) levegőben felugró csatárt izomból nekilökni a szembejövő védőtársnak, apró véletlen csínytevés például.

Zebina, Camoranesi, Nedved, Chiellini, Poulsen, Grygera mind-mind kiváló és fedhetetlenül szentéletű játékosok, hiszen a juvéban csak ilyenek vannak.

pont.

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2008.08.10. 19:32:05

"dino vercotti, sztem nem is arról megy a vita, h Figo féreg-e, bár nem szeretem ezt a szót, mert amiket csinált, azzal lehet h rászolgált erre a titulusra. csak ezzel az a probléma, h ilyen alapon Nedved is az, úgyh vagy nem kell férgezni az Inter játékosait, vagy el kell ismerni, hogy bizony a Juvésok se jobbak (legalábbis Nedved)."

Miután kb. 40 hozzászólása arról pofázok, hogy nem kell Figo féregségének igazolására hazug történeteket kitalálni, előállsz (nem elsőként) ezzel az egyenlősdivel, hogy mer' a Nedved sem jobb. Ja, neki is voltak alattomosságai. Pl. amikor Konkót lekönyökölte. De itt most nem ez volt a kérdés.

Interista · http://calcio.blog.hu/ 2008.08.10. 21:33:21

hanem akkor miről van szó? jaigen: arról h a juvésok hogyan férgeznek le minden INTER játékost...

Interista · http://calcio.blog.hu/ 2008.08.10. 21:53:31

"robika10 2008.08.10. 15:12:17
"Erre meg csak annyit tok mondani h egyszerű, primitív és szánalmas." ezt a kommentjeidre írtad ?:O "

hmmm... vicces fiú...

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2008.08.10. 22:50:11

Funkcionális analfabétákkal nehéz kommunikálni. Így most be is fejezem.

kroos 2008.08.11. 08:58:23

szegény inter....

Interista · http://calcio.blog.hu/ 2008.08.11. 09:29:03

Nonfunkcionális idiótákkal még nehezebb...
süti beállítások módosítása