Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Focivallás egyik templománál - Anfield

2008.07.07. 20:00 pote

Ünnepélyesen megkezdjük ráhangolódásunkat a következő PL-szezonra. Ennek keretében - egy élménybeszámoló erejéig - visszapillantunk az elmúlt szezonra, hiszen az utolsó előtti fordulóban ellátogattunk a labdarúgás egyik leghíresebb szentélyébe.

Körmendi sportőrültként nem volt sok választásom Angliában. Nem rögbin és kriketten szocializálódtam, az itteni kosárlabda rosszabb, mint az otthoni foci (és sosem élnék át ilyen hangulatot), így maradt a labdarúgás. Másfél évet voltam Manchesterben, vagyis egy teljes és egy csonka szezont. Minden vágyam az volt, hogy eljussak igazi angol bajnokikra, hogy én is érezzem, hogy igen, itt valamit tényleg máshogy, sokkal jobban csinálnak.

A csonka szezonomban csak egy meccsre sikerült eljutnom, igaz még mindig maradandó emlék. Az idény egyik legjobb meccse volt, Blackburn - Chelsea, FA kupa elődöntő az Old Traffordon, harmadik sor, tíz méterre Mark Hughestól. A hangulat, a körítés, a játék sebessége szinte sokkolt. Emlékszem, amikor hazatelefonáltam csak annyit mondtam, hogy nem csak egyszerűen le vagyunk maradva, hanem rossz felé is megyünk. Akkor döntöttem el, hogy a következő szezonban megpróbálok minél több meccsre eljutni.

Szeptemberre pedig már City szurkolóvá váltam (ez egy másik történet), így nem volt kérdés, ha meccs, akkor ott a helyem. November körül már az volt a cél, hogy lássak minden Premiership csapatot élőben. Mivel karácsonykor két hetet otthon voltam, így pont lemaradtam a Liverpool elleni - akkor még a negyedik helyről döntő - rangadóról, pedig volt jegyem. Vagyis úgy tűnt, hogy a Poolra kell vadásznom az elkövetkezendő hónapokban. Azt hamar kiderítettem, hogy az Anfieldre lehetetlen hivatalos úton jegyet szerezni, vagyis valahol a környéken kell megnéznem őket. Miután a blackburni és a wigani vendégjátékukról lecsúztam, így a Bolton lett volna az ideális megoldás, de oda meg csomagban kellett volna megvenni a belépőt, és a másik meccsekre nem tudtam volna elmenni. Már elkönyveltem, hogy mission impossible, aztán felcsillant a remény, mert május első napjaiban találkozni tudtam egy City-legendával (ez megint egy másik történet, hamarosan erről is olvashattok), aki felajánlotta, hogy küld be egy tiszteletjegyet pénteken. Sajnos nem így történt. (Ettől függetlenül én elküldtem neki az ígért villányi vöröset). Konstatáltam, hogy marad szombatra a Bolton - Sunderland, vasárnap meg pubban a Pool - City.

Szombaton a MU - WHU kocsmai megtekintése után ki is vonatoztam a Reebok stadionhoz, ahol a pénztáros közölte, hogy rendőrségi kérésre a meccsnapon nem árulnak jegyet, mert nem akarják, hogy a sunderlandi szurkolók a hazaiak közé vegyüljenek (előre azt nem lehetett tudni, hogy a vendégeknek akkor már biztos lesz a bennmaradás). Még próbálkoztam, hogy "szegény magyar gyerek csak ezért a meccsért jött ide", de persze nem használt. Nem mondom, hogy angyali nyugalommal, de eljöttem a pénztártól. Ahogy ballagtam visszafelé a vonathoz, pénzszerű papírt láttam a földön. Körbenéztem, senki sem volt, felvettem, megszámoltam, 80 font volt! Ühüm, úgy néz ki, mégis megyek Liverpoolba. Azzal hogy nem tudtam jegyet venni, már megspóroltam 35 fontot, a talált pénzzel együtt már 115 fontom van, ennyiből talán tudok venni majd a feketepiacon. Még gyorsan rögzítettem Keane leszállását a buszról, aztán hazamentem.

 

Vasárnap 11-kor indult a vonatom Liverpoolba. Végig állnunk kellett, hiszen már ez a korai járat is tele volt City és Pool szurkolókkal. A vonaton csak egy téma volt. A Foci. Ki mit vár az utolsó fordulótól a Championshipben? Megérdemli-e a Fulham a bennmaradást? etc. Az itteni nők csak azzal tudnak elbűvölni, hogy szakértelemmel tudnak hozzászólni az éppen aktuális focitémákhoz. A buszpályaudvaron egyszerű volt megtalálni azt a helyi járatot, amelyik az Anfieldre megy, oda kellett állni, ahol mindenki pirosban volt. A buszon már izgultam, mert sosem vettem feketén jegyet, főleg nem Angliában. Próbáltam már a buszon érdeklődni, hogy hol is lehetne, de miután az első megkérdezett spanyol úriember kinevetett, így abbahagytam a közvélemény-kutatást. A busz megállt, leszálltam, és egy fiatalember az ajtónál kiabálta "szpeeeer tikit, áj vant szpeeer tikit". Nem gondoltam, hogy az ilyen egyszerű lesz. Igaz először mondta, hogy ő csak venne, de a bölcs mosolyom után már kérdezte:

  • Hányat akarsz?
  • Csak egyet.
  • Az menni fog (szerintem a húsz is ment volna).
  • Mennyi?
  • 170.
  • Az nagyon sok.
  • Mennyit adnék érte.
  • Maximum 100 fontot.
  • Az túl kevés, ez az utolsó meccs az idényben. Mindenki látni akarja! (elhittem). 150.
  • (A tegnap nyert pénzzel együtt ez csak 35 font) Legyen.
  • OK. Mindjárt hozom.

Amíg vártam rá, még egy másikkal is el kezdtem üzletelni, de úgy tűnik ők egy cég, mert az első visszajött, és közölte vele, hogy én az övé vagyok (nem úgy ;). Odaadta a jegyet, odaadtam neki a magyarországi egyhavi minimálbért, kezet nyújtott és jó szórakozást kívánt. Tökéletes szerviz. Hát ez nagyon gyorsan megvolt és még volt 3 órám a kezdésig, így kerestem egy kocsmát, ahol az Arsenal - Evertont meg tudom nézni. Ez a legjobb része az egész meccsrejárásnak, különösen ha egyedül mész. Találkozhatsz vadidegen emberekkel, akik fanatikusan szurkolnak egy csapatnak. Most egy 70 fölötti férfi ült le mellém két sörrel a kezében. Az egyiket a barátjának vette, aki mindenpillanatban megérkezhet. Egy órán keresztül beszélgettünk és teljesen elbűvölt (mivel nem angol nő volt). Nem csak azzal, hogy 45 éve van bérlete a Kopra, az isztambuli BL-döntőn kívül minden európai kupadöntőn ott volt (igen, a Heysel Stadiumban is) és iskolás korában négyszer - több ezer ember előtt - focizott már az Anfielden. Hanem azzal, ahogy Puskásról és az Aranycsapatról beszélt. Tudott róluk mindent, néha úgy éreztem, hogy többet is, mint egy átlag magyar ember. Mondjuk néha nehezen jöttem rá, hogy kiről is beszél, mert azért nekik egy Bozsik vagy egy Hidegkuti inkább nyelvtörő, mint név. Egyiptomba volt a háború után katonaként, ott élőben is látta Öcsibácsit focizni. Ekkor úgy csillogtak a szemei, mintha arról beszélt volna, hogy Szűz Mária megjelent neki. Ez különben nem is túlzás, hisz neki a foci a vallása, és ezt említette is. Megnyugtattam, hogy nem vagyok meglepve, tudom milyen érzés, és elmagyaráztam neki, hogy a Körmend olyan Magyarországon a kosárlabdában, mint a Liverpool a fociban itt. Nevetett, pedig én komolyan gondoltam.

Azért beszéltünk a jelenről is. Neki Mascherano az egyik kedvence (ezen a ponton már annyira megkedveltem az öreget, hogy ezt meg is bocsátottam neki), szereti Rafát, a legjobban a MU-t utálja, az Everton csak megnevetteti. Büszkén említette a magyar tehetséget az utánpótlás csapatból (segítettem neki: Németh). Igazolni Barry-t és Bentley-t szeretné jövőre. A barátja nem érkezett meg közben, így még a sörét is felajánlotta, amit nem fogadtam el. Ezen kicsit meglepődött, de elmagyaráztam neki, hogyha már egy vagyonért megyek meccsre, akkor nem szeretnék a wc-ből szurkolni. Az az egy pint akkor épp elég volt. Kicsit még dohogott, hogy az új stadion sosem fog elkészülni, aztán mindenjót kívántunk egymásnak. Ő egészséget és sok sikert Magyarországon, én meg mihamarabbi bajnoki címet. Ezen csak nevetett, mert ő már tizennégyet személyesen megünnepelt.

Háromnegyed órával a kezdés előtt léptem be a stadionba, a jegyem az Anfield Road Lowerra szólt, kapu mögé, 23. sorba, szemben a Koppal. Meg voltam vele elégedve. A szokásos angliai, meccs előtti hangulat: nagyon kevesen a stadionban, a vendégszektor már tele (mi ők végig Erikssont éltették), bemelegítés, gyér taps. Aztán 5 perccel a kezdés előtt egy pillanat alatt megtelik a létesítmény. Minden stadionban egy speciális rítussal vezetik fel a meccset, ami nem mindig találkozik az én ízlésemmel, de az ittenit (bár nem vagyok Pool-fanatikus) nagyon vártam.

 

Majd érkeztek a csapatok.

 

 

A kezdőkön kicsit meglepődtem, mert azt gondoltam, hogy a hazai sztárok pihenni fognak az igazából tétnélküli meccsen, de nem. Utolsó hazai meccs, itt mindent bele kell adni. Aztán elkezdődött. Mindig volt kit éltetnie a publikumnak (Gerrard, Mascherano). A játék nem volt eget rengető, a City ki akarta húzni egy döntetlennel, a Pool meg nagyon akart nyerni. A legszebb jelenet az első félidőben Gerrard és Hart bemutatója volt. Az előbbi arról, hogyan kell a hosszúba csavarni, az utóbbi, hogyan kell azt megfogni. Ez a srác lehet az angol kapusgondok megoldása.

Szünetben kis ünnepség volt, a regionális (észak-angliai) kupát is megnyerő fiatalok érkeztek a szent gyepre, hogy teltház előtt is megünnepeljék a győzelmet. Jó volt látni a magyar fiúkat is.

Aztán a második félidőben még nagyobb fokozatra kapcsoltak Gerrardék. Bár, volt egy Elano kapufa, de csak az volt a kérdés, hogy mikor viszi be a Pool az első találatot. Nem lepődtünk meg, Torres tette ezt meg.

 

Nem álltak le a hazaiak, mindenképpen több góllal akartak nyerni a harmatos City ellen. A futószalagon gyártott helyezetek közben mégis a legnagyobb tapsot egy manchesteri játékos kapta. Didi Hamann tért vissza percekre az Anfieldre. Az újabb gól nem sikerült, az 1-0 a vendégekre volt hízelgő. Lefújás után pedig következett a tiszteletkör. Minden játékos, menedzser a családjával együtt a pályán – esőben – köszönte meg az egész éves szurkolást. Legnagyobb tapsot Rafa Benitez és Carragher csemetéi kapták. Előbbin kicsit meglepődtem, mert azt gondoltam, hogy nem bírják a spanyolt. De ez nagyon nem így van, sőt! A rotáció miatt kicsit piszkálják, de mindenki a maradása mellett van.

Kellemes délután volt A zuhogó eső ronthatott volna az összképen, de mivel ez Anglia, ez így volt kerek. Örültem, hogy az utolsó - egyben jubileumi harmincadik - angol focimeccsem erre a szentélyre jutott. Utólag pedig külön öröm, hogy az EB győztesgólját szerzőt magam is láthattam betalálni.

200 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr46468610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

poisson rogue (törölt) · http://atjeffs.blog.hu 2008.07.08. 16:39:50

Ja, nyilván volt időnk a bírókat is megvenni, ez a mi szokásunk! Bazzeg, komolytalan ez a bíró-téma, ez is csak Magyarországra jellemző, hogy "csal a bíró" - Olaszországban kilóra veszik a sporikat, azért nem érdekel senkit a játékvezetés, máshol meg egyszerűen nem foglalkoznak vele. A magyar válogatott meg a magyar foci persze azért szar, mert csalnak a bírók. Ez benne van a gondolkodásban és így akkor is jelentkezik, amikor külföldi csapatoknak szurkoltok. Szerencsére Európában nem ilyen gyökerek az emberek.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.07.08. 18:19:29

Sokszor leírtam már, hogy gyűlölöm az angol focit, de amit el kell ismerni, azt el kell ismerni.

Benítez (miután két bajnokságot és egy UEFA-kupát nyert a Valenciával; ennek értékéről föntebb már szóltam) KÉTSZER vezette BL-DÖNTŐBE a Liverpoolt, és egyszer (egyébként egy szenzációs mérkőzésen) meg is nyerte azt.

Ennek az eredménynek előtte bő húsz évig senki még csak a közelébe sem ért.

Olyan meg nincsen, hogy egy csapat antifocit játszik, és nyolc gólt rúg (vagy mondjuk négyet az Arsenalnak). Vagy ha igen, akkor ÉLJEN AZ ANTIFOCI!
:-)

FairyHarry 2008.07.08. 18:46:33

Nerazzuri és az ő ns-ből másolt mondatai: "most már a Poolnál is van zsé"
Ha már magad nem olvasod csak az igénytelen sajtót, elárulom neked, hogy a két "remek" amcsi tulaj (akik hol Benitez háta mögött tárgyalnak Klinsmannokkal, hol egymással anyáznak stb. stb.) egyelőre annyit tett, hogy hitelből megvette a klubot, majd a beígért stadionépítésre felvett, és a klubra terhelt újabb hitelből elkezdték az előbbit törleszteni (érted, a klubra felvett hitelből törlesztik a saját adósságukat). Ez utóbbit persze a klub törleszti, ami jelenleg 30millió font évente, amit a csapatnak (értsd: Beniteznek) saját magának kell kitermelni. Vagyis idénre is úgy néz ki, hogy az átigazolásra nem adnak pénzt (bár igaz tavaly Torres-re adtak, aki ugyan bőven megérte a pénzét, de a vetélytársak igazolásaival szemben nem volt esélyünk), egy fillért sem, ellenben 30milliós adósságot igen. Ebből kifolyólag Benitez abból tud igazolni, akiket elad.
Tudom hogy nehéz ezt belátni egy olyan klub szurkolójaként, amely gyakorlatilag bárkit megvehet. De hidd el, hogy a Poolnál egyelőre nincs zsé. Csak egy zseniális edző.

bag 2008.07.08. 19:40:06

pote:

Grat.
szép, korrekt beszámolót írtál, már nagyon vártunk egy ilyet.

Az indulatok, néhány kommentelőnél már most forrnak. me lesz, amikor Gerrard végre felemeli a rég várt trófeát? behúznak egyet a monitornak:)
Nyugi, strand csajok stb
nem kell máris egymásnak esni!
Hajrá Pool!

bag 2008.07.08. 20:00:08

Idősödő Pool drukkerként kicsit azért irigylem a szerzőt.
Angliai tartózkodásom alatt nekem a Bishop-Auckland (Newcastle-tól kb 30 mérföld délre) hazai meccsére sikerült kijutnom igaz tiszteletjeggyel mert a kasszában nem volt már (pedig sokadik osztály), csakazért mert magyarok vagyunk és látták rajtunk h szeretjük a focit. Az Aranycsapatot persze ott is ismerik...
Jó volt, 75 penny tagdíj fejében pártoló tag lettem.

YNWA · http://majmedence.blog.hu/ 2008.07.08. 20:05:49

Még a jegyszerzésre visszaérve, nekem sikerült neten rendelnem, a hivatalos oldalról, egy Fancard kellett hozzá, egy alsóházi csapat (Bolton) meg egy nagy adag mázli. Fenn van a hivatalos oldalon minden meccsre az info, hogy mikor kezdődik az online árusítás, na aznap reggel 8kor odaültem a gép elé és kb 1 óra kattintgatás után sikerült jegyet foglalnom, két oszloppal ültem arrébb mint pote.. :) 1 hét múlva hozta a postás a 2 jegyet :) Szóval nehéz, de nem lehetetlen. Beléptetésnél meg nemkell semmi igazolvány, odaadod a jegykezelőnek a jegyed, őmeg nyitja a forgóajtót, és mehetesz:)
Ja és aznap, mikor megjöttek a jegyek, felhívott a megyei posta igazgatója, hogy megkaptam-e a levelet Angliából? Csak ellenőrzi, hogy nem nyúlta-e le a postás..:D kicsit ledöbbentem, ilyen is van :)

rexter 2008.07.08. 20:11:44

bazeg 150 ert feketepiacon jegyet venni :D:D loool. MU meccsre 60 fontert jutottam be tavaly az utolos elotti bajnokira a bajnokavatas kusyoben es a 7-1 es Roma elleni siker utan. 150 rol indult a licit. ay ev uzletet kototte veled a csoka :D

poisson rogue (törölt) · http://atjeffs.blog.hu 2008.07.08. 20:36:27

rexter:
az Old Traffordra kevésbé fanatikus arcok járnak ki és 30 ezerrel többen férnek be...

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.07.08. 21:33:45

rexter,
igazából még az is lehet, h igazad van, de nagyon nem érdekel, mert ez volt az utolsó lehetőségem látni a Poolt élőben (vagy leutazni Londonba a Spurs ellenire), és nem akartam elmulasztani.
Így is kicsit ciki, h többször láttam a Boltont :)

Az Old Trafforddal igazad van, jön is nemsokára róla a poszt ;)

halareaal 2008.07.08. 23:26:57

rexter, potét akármennyire átbaszhatták volna (bár sztem feketén nem irreális ár annyira), a földön talált 80 font mindenképp kompenzál.

benitez meg kurvajó edző, csak nem elég erős a keret. mondjuk sztem ennek nem (csak) a viszonylag kevés pénz az oka, hanem h 1-2 nagy vételtől eltekintve szar játékosokat vesznek.

kroos 2008.07.09. 07:59:39

De az igaz hogy a Pool-nak mindig csak egy fronton kellett helytállnia.Ez álltalában a Bl volt.Ha hetente 2 ,,élethalál" meccset kell játszani akkor a Voronin,Penent féle cseresor nem lesz elég se a bajnokságba ,se a Bl-ben.

megmondó 2008.07.09. 08:24:17

jó játékosokat szereznek ők, csak benitez fos felállásban játszatja őket rendszeresen. hasonlítsuk össze kuyt eb-s játékát a pool-ban mutatottal akár. mindenük meglene hozzá hogy egy igazi, jól nézhető támadófocit játszanak, erre meg. az egyetlen igazi bakövés a babel volt.

FairyHarry 2008.07.09. 09:15:25

megmondó - érvek nélkül puffogtatni nagyon tudsz te is.
Elárulom neked, hogy Kuyt azért lett stabil kezdő a hollandoknál, mert:
1. egész évben (főleg tavasszal) kurva jól játszott (sorozatosan, nemcsak 3 meccsen mint az EB-n).
2. Van Basten észrevette, hogy akkor a leghasznosabb, ha ott játszatja, ahol Benitez is szokta - hát berakta oda.

Babel mint baklövés, jeheheeee, fogjatok kezet barnettával, jók vagytok nagyon.

Az viszont ebből a három mondatodból kristálytisztán látszik, hogy egy kezeden meg tudod számolni, hány Pool-meccset láttál tavaly. Akkor meg talán nem kinyilatkoztatni kéne, hanem kussolni.

kroos 2008.07.09. 09:30:49

ahogy felépült Van Persie kuyit kikerült e csapatból...

BruceWayne 2008.07.09. 09:33:43

mondjuk pont ezzel nem jártak jobban a hollandok...
egy olyan holland csapatban szerintem elfogadható volt a robotolása és hasznára is vált a csapatnak

BruceWayne 2008.07.09. 09:58:11

amúgy az a másik bosszantó dolog, hogy nem antifocit játszanak, hanem robotfocit, ahogy talán benito fogalmazta meg "aki hosszú időn keresztül akarja fegyelmezett egyenemberek robotolását nézni az kapcsoljon egy japán belvárosi térfigyelő kamerára", vagy valami ilyesmi. :-)
az elsőt meg már leírták sokszor, egyszerűen bosszantó hogy megtehetik hogy csak arra a pár tavaszi bl meccsre kell odafigyelniük, most gondoljátok már el mit kapna az Inter Barca Chelsea MU Arsenal Real stb. ha a hazai bajnokságot így elalibizné a... a real is pl. kiesett egy jó roma ellen, szerintem már a meccs előtt is a roma volt esélyesebb, aztán a real megnyerte a bajnokságot mégis mit kaptak a kiesésért.... vagy az Inter (ja, igen akit a pool kiütött, persze, muhaha), vagy az Arsenal. mondom, ennek a poolnak évente van 6 komoly meccse (idén mondjuk 9), a nagy élethalál harcok, aztán mikor a rápihenésnek köszönhetően kirobotolják/bemákolják a továbbjutást mindenki borul össze és hajtogatja hogy rafa az isten, kupacsapat, wonderstevee istenkuyt az a kurva you never walk alone meg csak szól és szól.........

FairyHarry 2008.07.09. 10:06:36

Nera a te gyomrodat nagyon megfeküdte ez a 2-0 0-1, látom.
De azt azért hadd kérdezzem már meg, hogy most akkor a Liverppolnak kell küzdeni szerintetek a bajnokságban az első négybe kerülésért, mint ahogy utaltatok rá többször is, vagy esetleg az azért simán megvan? Szóval most akkor annyira szar csapat a Pool, hogy még a BL-helyet is alig éri el? Mert akkor a tavaszi BL-meccsekre való rápihenés elég nehézkes lenne........... Vagy azért tudnak a BL-re rápihenni, mert az első négybe jutás a világ legerősebb bajnokságában simán megvan? Vagyis akkor annyira mégsem szar csapat...............
Nem baj srácok, erőlködjetek csak.

FairyHarry 2008.07.09. 10:12:12

barnetta meg ezek szerint az EB-t sem nézte, lévén Kuyt egyáltalán nem került ki a csapatból, az összes meccsen kezdő volt....... Az oroszok ellen a félidőbben lecserélte Van Basten, mert úgy vélte Van Persie-vel elvileg támadóbbak lesznek, ja, csak utóbbi egy szemernyit sem védekezik, így Kuyt hiányában eggyel kevesebben lettek a középpályán, Arshavin a második félidőben kezdett el fickándozni, ha láttad volna a meccset, Boulahrouz 5 perc után sárgát kapott, mert máshogy nem tudta megállítani a balszél felől befelé robogó oroszt, akit eggyel kevesebb ember lassított, Van basten erre beszart, lehozta Boulahrouzt, nehogy kiállítsák, helyére beállt Heitinga, akinek a helyéről aztán két gólt kaptak a hollandok.
De Kuyt kikerült a csapatból, valóban.
Legalább egy olyan meccsről is írjál már valahol, amit láttál, könyörgöm.

poisson rogue (törölt) · http://atjeffs.blog.hu 2008.07.09. 10:33:24

Itt egyeseknek a tények összekuszálása (esetleg félrefordítás, vagy sima hazugság segítségével) jobban megy, mint a NS-nak. Egyértelmű ellenszenv beszél az emberekből és a tényektől teljesen elrugaszkodott az érvelésük. Valószínűleg agyukra ment a túl sok menedzser-játék...

poisson rogue (törölt) · http://atjeffs.blog.hu 2008.07.09. 10:41:33

Ja, és nagyon sokan itt kizárólag az internetes sajtóból tájékozódnak (ami általában eléggé elfogult), vagy az MTV-ből, ahol beültetik a paraszt Bozsikot a stúdióba, és hajtogatja, hogy "Fúj Liverpool, essenek ki, nem szeretem, a 8-0 is antifoci, csak mákjuk volt, csalt a bíró!!", stb.. Sokkal jobb lenne, ha mindenki megnézné a meccseket, és azok alapján alkotna ÖNÁLLÓ véleményt, nem azt kéne átvenni és szajkózni, amit az INDEX, vagy ki tudja melyik orgánum szerzője rittyent oda hajnali borgőzös pillanatában, esetleg "a zseniális Bozsik" (aki már többször bizonyította fogalmatlanságát a stúdióban is) vet elénk grimaszolva foghegyről.

kroos 2008.07.09. 11:56:40

Kuyt nem kezdett minden meccsen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TUSÉ!!!!!!!!!!!!

kroos 2008.07.09. 11:58:29

Viszont mindig lecserélték!!!
pl oroszok ellen a 45. franciák ellen az 55. percben!!!!!!

Lencse. 2008.07.09. 12:10:05

Barnetta, közepesen langyos szappanos vízben mosd át a klaviatúrát, néhány billentyű be van raagdva, úgy tűnik.

FairyHarry 2008.07.09. 12:43:40

barnetta, te zseni.

Valóban, nem kezdett a románok ellen. De ez csak azt támasztja alá, hogy Van Basten szerint is a hollandok egyik legjobbja volt, lévén az ilyen tétnélküli meccseken a "jobbak" pihennek, és a "B-csapat" játszik.........

S amennyiben a lecserélés mérvadó, akkor hogy a tökömbe lett a minden meccsén lecserélt Xavi az EB legjobbja?........

kroos 2008.07.09. 12:44:19

Dirk 29 gólal gólkirály volt az utolsó holland szezonjában,az össz.feeyenord-os mérlege 101 meccsen 70 gól.
Szerintem több volt benne mint ami lett.Egy átlag jobboldali ,,valami"
Mégha klubszinten szinte mindent meg is nyert.

kroos 2008.07.09. 12:45:49

ez a te stilusod...te irtad,,Kuyt egyáltalán nem került ki a csapatból, az összes meccsen kezdő volt."
te tények mestere....

kroos 2008.07.09. 12:46:43

UI. Én Xavi-val vitatkozom is.

FairyHarry 2008.07.09. 12:56:24

Elismertem, hogy valóban nem volt kezdő egy TÉTNÉLKÜLI meccsen. Amióta itt "csevegünk" kb. minden posztodat cáfoltam tényekkel, linkekkel, de te egyszer sem ismerted be, hogy tévedsz, hazudsz, hülye vagy. Inkább megpróbáltál a 20milliós blöffödből is úgy kimenekülni, hogy de nem úgy gondoltad, hanem........aha, tudjuk.
Egyébként me ha szerinted a románok ellen kikerült a csapatból, az oroszok ellen mégis miért került vissza? Mert Van Persie jól játszott és gólt rúgott a románok ellen? ........... Hm?........

Nem vagyunk egy szellemi szinten, ez van, át is engedlek másnak, meguntalak.

kroos 2008.07.09. 13:11:30

Ha Kuyt tényleg olyan jó akkor lett volna legalább 1 meccs amit végig játszik.És Van Persie-nek a cipöjét se kötheti be.Se Robben-ét se sneiderét a van der vaartét meg föleg nem.Kilógott ebböl a csapatból nagyon.

poisson rogue (törölt) · http://atjeffs.blog.hu 2008.07.09. 14:09:21

Kuijt 3 gólpasszal és egy góllal zárt. Ezek a tények és ez nem rossz egy "jobb oldali valamitől".
És megfeledkezel pár dologról: amikor helyette jött be Van Persie, akkor mindenki nézett, hogy Van Basten milyet húz már, még támadóbbá teszi a csapatot! Azért ő kezdett Van Persie helyett, mert hasznosabb védekezésben, és miután lefárasztotta az ellenfél baloldalát, a szellőléptű Van Persie könnyen szaladgálhatott le-föl a szélen. (Legalábbis ez volt a terv, de az oroszok ellen nem jött be.) Nem azért cserélték le ugyanúgy minden meccsen, mert szar volt (akkor nem kezdett volna újra, meg újra), hanem azért, mert így építette fel Van Basten a csapat játékát.

Nagyon makacs vagy barnetta, és tényekkel próbálsz vitatkozni, pedig azokkal nem lehet.:(

poisson rogue (törölt) · http://atjeffs.blog.hu 2008.07.09. 14:12:38

Ja, és Torres is szar volt, mert minden meccsén lecserélték? Nem, csak Aragones így építette fel a taktikát és ehhez ragaszkodott a végsőkig. (Ahogyan Van Basten is talán pihentetni akarta többször Kuijt-ot, mert embertelen mennyíségű munkát végzett el egy félidő alatt is.)

kroos 2008.07.09. 14:16:59

Jól van igaz agressiv a Torres-es példa maximálisan megvéve.De azt nem hiszem és Van basten sem hogy van oylan balolad az Eb-n amit ki lehet fárasztani 1 félidö alatt.Pl,grosso,malouda,abidal,zsirkov+arshavin.Vagyis ha ez volt a terv akkor az eleve rossz terv volt.

poisson rogue (törölt) · http://atjeffs.blog.hu 2008.07.09. 14:20:34

"Dirk Kuyt does the work of three men for me at Liverpool; that's why I'm given space, that's why there are channels for Stevie Gerrard to play the ball into my path, that's why I'm scoring so many goals."
Ezt Torres mondta...

poisson rogue (törölt) · http://atjeffs.blog.hu 2008.07.09. 14:34:07

3 assziszt, 1 gól 4 meccs alatt szélről. (Érdemes összehasonlítani Cé teljesítményével is.)
Ehhez még hozzájön, hogy hány labdát szerzett, mennyit ütközött, hogyan segítette helyezkedésével a védekezéseket és a támadásokat. Sport Géza leírhatja, hogy "eljátszotta a láthatatlan embert" meg ilyen baromságok, mert azt nem figyelték mekkora melót végez.

Ja, és egy Johan Cruijff tételeiből: "Egy játékos akkor is futballozhat jól, ha egyszer sem ér labdába a mérkőzésen."

Kuijt nem a klasszikus futballkedvelő közönség kedvence, hanem az edzőké, akik szakmai szempontból képesek megítélni, hogy mennyire hasznos játéka a csapat számára.

Mellesleg azért került ilyen pozícióba, mert Rafa látta, hogy itt hihetetlenül hasznos (és ezt MVB is észrevette), és nem egy zseni, abból a szempontból, hogy a PL-ben nem tud 20 gólt szállítani szezononként. A holland bajnokságban erőszakossága, alázata és munkabírása elég volt a gólszerzéshez, de az angol bajnokságban valamivel több kell ahhoz, hogy eredményes befejező ember legyél. Viszont tulajdonságai (és a holland iskola, amit képvisel) lehetővé teszik, hogy igen hasznosan vegye ki a részét a támadásokból és a védekezésből egyszerre.

BruceWayne 2008.07.09. 15:31:42

"most akkor a Liverppolnak kell küzdeni szerintetek a bajnokságban az első négybe kerülésért, mint ahogy utaltatok rá többször is, vagy esetleg az azért simán megvan?" ja kb mikor az everton meg tottenham féle, nagycsapatnak nem nevezhető klubok kifinganak a szezon 3/4-énél akkor általában behúzzák a 4. helyet, meg hoznak is egy kicsit a top3 mögötti 15-20 pontos hátrányukból :-)
amúgy ha nem tűnt volna fel az én "szimpátiám" a poollal nem 2008-ban kezdődött, ha ugynaígy verték volna ki idén a reált vagy mondjuk a milant akkor is ugyanez lenne a véleményem.

Kuyt meg az Eb-n tényleg jó volt, mert voltak mellette/mögötte elég olyan emberek akik elvégezték a "kreatív" munkát, ő pedig vállalta a "robotolást", nincs ezzel semmi baj, abban a csapatban tényleg hasznos és eredményes volt. mondjuk szeptembertől-februárig ő se tudom mit csinált....

Strigo 2008.07.09. 15:58:56

Szép meg jó ez az egész cikk, de kit érdekel a negyedik helyezett? A bajnokcsapatról kéne már írni, de azt biztos nehéz olyannak, aki a béna man shittynek drukkol. Bár, ha valaki arra izgul hogy a klubelnök egy volt diktátor, a volt cséká éppen börtönben ül, és a csapat időnként országos túrára indul a harmadosztályban, lelke rajta.

poisson rogue (törölt) · http://atjeffs.blog.hu 2008.07.09. 16:31:55

Hey, Strigo, lsz kössél bele az összes Pool-szurkolóba is! Mo-n jóval többen voltak nálatok, amíg nem jött Bekem meg Cé...

davidmoyes 2008.07.09. 16:39:04

Nézd Strigo,engem pl, az 5. helyezett érdekelne a legjobban és magasról kakkantok a bajnokra... A Poolt ennek ellenére nem savaznám. (Pedig ha valaki..)
Ízlések és pofonok ugye.

kroos 2008.07.09. 16:39:15

meg mig nem kuyt-ot ,,robotoltak" az anfilden.

poisson rogue (törölt) · http://atjeffs.blog.hu 2008.07.09. 20:42:49

barnetta, ki kell, hogy ábrándítsalak: a Pool-szurkolók szeretik Kuijt-öt. Aki szereti a Liverpoolt, az általában érzi vmennyire az angol mentalitást. A szurkolók a küzdeni tudást értékelik a legjobban, egy becsúszásnál felrobban a stadion. Feleslegesen osztod itt az észt amíg nem ismered megfelelően az angol futball filozófiáját.

crouchy 2008.07.09. 23:07:44

hát a bácsi nyávog h nem lesz új stadion én meg azon parázok h sosem láthatok pool meccset az anfielden. Miért nem tudtam mondjuk szimplán fradi druker lenni:(:)

slowmotion 2008.07.10. 03:37:15

strigo: nemtom, lehet (sőt, nagyon valószínű) hogy keverek dolgokat (késő is van meg egy-két sör is befigyelt :D), de nem úgy van hogy Mencseszter gyönyörű városában inkább a Szitinek szurkolnak az emberek? márpedig mégiscsak ők a helyiek, szóval akiknek a legnagyobb okuk lenne kötődni a MU-hoz...

de kövezzetek meg, ha tényleg tévedek, mer' nem vagyok sikeres ember...

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.07.10. 11:09:23

Strigo,
nem akarlak elkeseríteni, de jön az Old Traffordról is a beszámoló.
addig is: nem kellene lenézni mások szurkolói mivoltát (ha lehet ilyen pongyolán fogalmazni).
p.

Strigo 2008.07.10. 19:12:05

Gondoltam, ahol a kedvenc csapatom támadótriója "Shrek, Quasimodo, és Kisgeci", ott ilyen szurkolói mivoltok nem számítanak, a pongyola fogalmazásról nem is beszélve.
De azért várom az Old Traffordos beszámolót, hátha pozitívan csalódom.

crouchy 2008.07.10. 19:25:13

Jé strigo eddig fel se tűnt hogy ilyen fasz vagy. Mikor regisztráltál?

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.07.11. 01:42:27

crouchy,
ilyeneket ne, ok?

Strigo,
k-ra meg fogsz lepődni, de a csatártrió megnevezését United drukkerektől hallottam.
tudod, angol humor...

p.

kroos 2008.07.11. 07:53:50

Itt mindenki f*sz aki nem szereti a droidokat...

poisson rogue (törölt) · http://atjeffs.blog.hu 2008.07.11. 10:56:57

Belegondoltam és rájöttem, hogy ha Kuijt nem ezzel a darabos mozgáskultúrával hozná ugyanezt a teljesítményt, hanem vmilyen Decós latin nagyképűséggel, akkor azok szopnák leginkább a faszát, akik most fikázzák. Csak mert a külsőségek ennyit számítanak annak, aki nem ismer behatóan egy "jelenséget". (Nem egyszer hallottam játékosokat elsőre leírni mozgásuk alapján - ilyen szemmel nézve Gerrard is egy béna...)

crouchy 2008.07.11. 11:12:28

mi nem tetszik pote? sajnos már elég gyakran faszozzák egymást az emberek itt. a kommentemben ez lehetne az egyetlen kivetnivaló - szerintem. És ha idejön egy kretén állat aki felháborítónak tartja hogy az egyik legnagyobb angol futballklubb stadionjáról cikket írnak, mer őt csak az ő kedvenckéje érdekli azt szerintem teljesen nyugodt szívvel lefaszozhatom. Barnetta: nem kell szeretni a "Droidokat" de nem kell cirkuszolni ha írnak egy cikket az Anfieldről. azér annyira nem gáz dolog ez..

rexford 2008.07.11. 11:30:52

Nem beszélve arról, hogy nemcsak az egyik legnagyobb angol klubról van szó, hanem a legsikeresebbről. Igaza van Crouchynak, bár a faszozásnál lehet hatásosabban is visszaszólni.

halareaal 2008.07.11. 11:39:52

"Belegondoltam és rájöttem, hogy ha Kuijt nem ezzel a darabos mozgáskultúrával hozná ugyanezt a teljesítményt, hanem vmilyen Decós latin nagyképűséggel, akkor azok szopnák leginkább a faszát, akik most fikázzák."

azért ez túlzás, Kuyttől nem sok váratlan megoldást látni. egyébként meg ez olyan kijelentés 1 kicsit, hogy ha mondjuk úgy játszana, mint Ronaldinho 3 éve, akkor mindenki szopná a faszát.
még annyi, hogy teljesítményt persze produkál, de akik fikázni szokták a Poolt azok elsősorban azért teszik sztem, mert "ezzel a játékkal" is eredményesek tudnak lenni, legalábbis a BLben, és ez idegesítő. az meg, h ők rúgják a legtöbb gólt, horror.

crouchy 2008.07.11. 11:41:31

Meg fikázni azért egy embert mert a Man Citynek szurkol. hát ez kurvaszánalmas.

crouchy 2008.07.11. 11:43:19

meg az is szánalmas h egyfoltytában káromkodom és már észre sem veszem:S

crouchy 2008.07.11. 12:20:53

barnetta gondolom mindennel egyetértessz amit írtam;)

poisson rogue (törölt) · http://atjeffs.blog.hu 2008.07.11. 13:29:47

Itt nem véleménykülönbségről van szó, ahogyan már korábban többször hangsúlyoztuk, hanem csúsztatásokról, a tények elferdítéséről, hazudozásról, alaptalan spekulációkról és fel is ültünk ezeknek a provokációknak, ezért káromkodtunk.

A mozgáskultúrás témáról meg annyit, hogy ezen a szinten "el is kell tudni adni" a teljesítményt: nem véletlenül fordult elő nem egyszer, hogy egy szépen mozgó játékos egy-egy jó teljesítménnyel kiváló szerződést ért el, aztán nem váltotta be a hozzáfűzött reményeket. Ezzel ellentétben viszont rengeteg alulértékelt játékos van, akik csúsznak-másznak, eredményesek, de mégsm "szimpatikusak". Ez a szemlélet azonban - valszeg az angol klubfoci előretörésével - változóban van.

crouchy 2008.07.11. 13:46:32

és ír egy stadionról, amelybe megnézni egy meccset bármely futballszerető embernek élmény lenne, és még itt is anyázni kell meg fikázni! ez undorító és végtelenül primitív viselkedés. Dehát mit is várjak, ez magyarország.

kroos 2008.07.11. 13:54:15

Higgadj le crouchy....jövöhéten aláirsz ugyis a pompey-ba...

poisson rogue (törölt) · http://atjeffs.blog.hu 2008.07.11. 15:31:29

Tényleg, Crouchy! Válasz vmi új nicket, pl Insua, Bouwer, Poloskei, vagy hasonló:D

kroos 2008.07.11. 15:37:35

vagy lucas leiva,leto...esetleg simon a.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.07.11. 15:47:02

én a Pancake nevet javasolnám, ha a Németh K. esetleg snassz volna.

poisson rogue (törölt) · http://atjeffs.blog.hu 2008.07.11. 17:42:46

Kedves Strigo, azért te id kiállítottál magadról egy bizonyítványt, egy Pool-szurkoló sosem foglalkozik a MU-val...

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.07.11. 18:00:03

Amelyik kommentben benne volt a férfi nemiszerv, azt válogatás nélkül moderáltam.

Legközelebb BAN is jár.

poisson rogue (törölt) · http://atjeffs.blog.hu 2008.07.11. 18:45:04

És ha már csengőhang (by Strigo), én akkora kopita vagyok, hogy a 'Go With the Flow' a csengőhangom:P

crouchy 2008.07.11. 19:08:33

barnetta: én tökéletesen higgadt vagyok, ilyen dolgok nem tudják felbaszni(erre nem tudok olyan szót ami nem káromkodás) az agyamat. Az új nick meg még viccnek se túl jó:) akárhova elmehet én akkor is poolos maradok, akkor is szeretni fogom, és akkor is ez marad a nevem. Agressivgullfisk, ilyen névvel meg eszedbe se jusson nicket tanácsolni:D

bag 2008.07.11. 19:14:49

igy van.
ne üljünk fel a szánalmas provokációknak.
Nekik az a legnagyobb büntetés ha nem foglalkoznak/reagálnak a fröcsögésre.
ha irsz valamit válaszul, egy hétig le nem áll és folytatja.

Kifejezetten örülök a postnak ez egy jó hagyományt fog teremteni szerintem. Azért az nem véletlen h a legsikeresebb angol csapat otthonának bemutatásával kezdte az NST.

Hajrá Pool!

crouchy 2008.07.11. 19:17:40

bag asszem már nem a pool a legsikeresebb hanem a Mutd, ezért is lehet ez "különösen felháborító":)

bag 2008.07.11. 19:26:39

angol bajnoki címeket tekintve még mi vezetünk 1-el,
mi 5 BL-t nyertünk, ők 3-at.

Szoros de most már fokozhatnánk az előnyt...

crouchy 2008.07.11. 19:32:17

eladtuk Crouchot:(, és igazoltunk egy kapust. Ezaz! Nagyon értelmes dolog. A riisét se tudom miér kellet kicserélni a Dossenára, ezt meg végkép nem értem. valami normális játékost nem akarunk venni? Mer idáig nem nagyon erősödött meg a keret. és miér kellet eladni a botsáskát? miér? Mivan ha kiesik Torres? Voronin helyettesíti majd? nem értem. Bár úgyis most bicikliláncoztam össze a crouch-mezem, nem lenne jó jövőre..

poisson rogue (törölt) · http://atjeffs.blog.hu 2008.07.11. 19:42:10

crouchy,
a kapus gondolom, szinte ingyen volt.
Dossenának van agya Riisével szemben.
Torres fog játszani (egyékes rendszer), ha nem ő, akkor Babel/Kuijt/Voronin/Németh, de leginkább az az egy csatár, akit még meg akar venni Rafa (pl. Robbie Keane).

bag 2008.07.11. 19:52:46

az igazolásokkal én is kritikus vagyok.

nem látom a koncepciót.

Tényleg mi a búbánatot csinálunk, ha valamelyik agyhalott rokkanttá rúgja Torrest?

Csak nem a csúcsformáját (mikor is volt ilyen?) már régen túlhaladott Robbie Keane fogja helyettesíteni?

röhej
A pálcikamebert nem kellett volna elengedni, amikor játszott teljesített ld Arsenal ellen stb

bag 2008.07.11. 20:04:00

Pote:

Várom a postot a Signal-Iduna stadionról.

Bármekkora felzúdulást is okozna Bayernes berkekben. :)

crouchy 2008.07.11. 20:34:10

pancho ebben a postban biztos hogy nem törölted a hímvessző vulgáris megnevezését tartalmazó összes hozzászólást.
Agressivgullfisk: jobb szeretem ha kis időre több a játékos egy adott poszton, és aztán eladunk egyet, mintha eladunk és utána próbálunk venni egyet, ráadásul egyre kétségbeesettebben, mivel egyre közeledik a szezonkezdet, és kétségbeesett keresgélésből vagy az lesz hogy veszünk egy szart elhamarkodottan, vagy az hogy egy csomó pénzt kidobunk egy játékosra akit most még megkaphattunk volna akár olcsóbban is. Az ingyen volt duma meg hülyeség, mer fizetést az is kér, ráadásul semmii, de semmi szükségünk kapusra. ez ilyen jó magyar mentalitás, hogy ha ingyen van akkor kell, de igazából semmi értelme, ingyen vett szarokkal telepakolni a csapatot. (ráadásul nem is tom h ingyen volt-e, pénzért még nagyobb baromság) Abban pedig biztos vagyok, hogy abból az öngólból Riise sokmindent megtanult, amit Dossenának még meg kell. És én szerettem a Riise mentalitását, és az elképesztő lövőerejét, ezért hiányozni fog, és csak az evrát láttam volna szivesen a helyén. Babel, Kuyt nem csatár, Voronin csatár de szar, Németh meg túl fiatal és lehet hogy megy a Leedsbe. Ha megveszik Villát akkor majd befogom a szám, de különben nagy marhaság volt eladni Crouchot. És biztos egy zseni Benitez, de nem értem mit csinál.

crouchy 2008.07.11. 20:37:40

A "Voronin szar" a Torres hiányának betöltésére alkalmas személy és Voronin egymástól való messzeségére vonatkozott. Voronin pót Torresnek szar. Amúgy jól védekezik, és sok labdát szerez (miért csatár).

rexford 2008.07.11. 22:52:38

Az biztos, hogy nem fogunk duzzogni, ha netalántán Villa jön.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.07.11. 22:56:25

Én teljesen elégedett vagyok az eddigi igazolásokkal meg a tervekkel is, így, hogy nincs nagyon pénz.

Degen és Dossena is támadó szellemű szélsőhátvéd, kvázi wingback, ez pedig nekem tetsző taktikai változásokat jelenthet. Riisének meg mennie kellett, remélem jót tesz neki a váltás.

Alonsó Csabit sajnálni fogom, ha elmegy, de az utóbbi időben gyakran a képességei alatt játszott, lehet, hogy neki is jól jön majd a levegőváltozás. Barry pedig megfelelő pótlás, sőt, több opciót is ad talán, meg aztán a BL-be kell az angol játékos. Ráadásul azt sem tartom kizártnak, hogy már inkább Lucasra számit Rafa a helyén.

Kapusposzton szerintem Cavalieri hatalmas fogás (ha nem is akkora, mint Gomes a Tottenhamnek). 3 millióért egy állati jó kapust kaptunk, miközben az annak idején 1 millióért vásárolt (és 2 millióért kölcsönadott), szerintem jóval gyengébb Carsonért bejöhet akár 6-8 millió is. És igenis KELLETT kapus, mert Carson játszani akar, hogy egyáltalán szóba jöhessen a válogatottnál, Itandje meg nem egy életbiztosítás.

Ugyanez áll Crouchra: én nagyon kedvelem, de neki is folyamatos játék kell a válogatott miatt, és ezt nem kapta volna meg. Helyette pl. Keane megint csak több opciót ad, azzal meg nagyon nem értek egyet, hogy Keane túl lenne a csúcsformáján, sőt ezt nem is értem igazán, ez volt a legjobb szezonja 23 góllal.
Babel meg csatár is, igazából ő Henry típusú játékos lesz majd nagykorában. Kuyt meg mégiscsak holland gólkirály volt, igaz, a tavalyi formája alapján én sem rá építenék Torres helyetteseként. Voronin mondjuk nem csak csatárnak szar, nem tudom crouchy, hogy te mikor láttad jól védekezni vagy labdát szerezni. De még őt is megszállhatja a szentlélek jövőre.
Aztán még az is opció lehet, hogy mondjuk Henryval átvészeljük, amíg Németh meg Pancake beérnek. :-)

poisson rogue (törölt) · http://atjeffs.blog.hu 2008.07.12. 11:11:15

bedobásnál, az ujjamból vetted ki a kommentet, maximálisan ez az én álláspontom is:)))

Henry tényleg reális opció,mindig mondogatja, hogy "Ú, az Anfield, az az igazi..." >>> és ezzel ő maga adja meg a választ arra a kérdésre, hogy valójában miért is ez a poszt, és mért elsőként a többi pályával szemben.

crouchy 2008.07.12. 12:12:07

jó bedobásnál, remélem neked lesz igazad, de mikor elkezdik eladogatni a csapatom azon részét amelyiket a legjobban szeretem, annak nem örülök főleg ha még nincs meg a pótlás, mert ha végre valahára meg akarjuk nyerni a bajnokságot, akkro minőségi játéksokkal kell erősíteni (mert az ordas mázliban kevésbé bízom), és eddig szerintem ez nem nagyon sikerült. Én is remélem hogy Crouch majd megtalálja a helyét a Popmpeyban, de sajnálom hogy nem tudta megtalálni a poolban. Amúgy a Chelseanél meg a Mutdnél is vannak minőségi válogatott cserék, ha nyerni akarunk, akor nálunk is kell hogy legyenek. Voronint meg én igenis láttam jól játszani, meg nem mondom mikor, de sosem értettem miér fikázza mindenki. Amúgy Henryval is kiegyeznék, nem csak Villával, nehogy rám fogjátok hogy válogatós vagyok:P

crouchy 2008.07.12. 12:12:43

jah és alonso szerintem is hanyatlóban van, Yaya Touré jöhetne a helyére:P

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.07.12. 15:11:16

Ha valaki esetleg már nagyon nem bírná a világ legjobb csapata nélkül, most 4-kor:

Tranmere vs Liverpool

www.justin.tv/mstv_2

Martin, Darby, Hobbs, Agger(!), Carragher, Pennant, Plessis, Lucas, Insua, Benayoun, Pacheco (!!!)

Cserék: Cavalieri, Hyypia, Skrtel, Degen, Kelly, Aurelio, Gerrard, Spearing, Voronin, Flynn

_benito · www.nst.blog.hu 2008.07.12. 15:19:10

én tényleg kedvelem a tranmerét, de hogy a világ legjobb csapata lenne...

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.07.12. 15:28:28

azért szörnyű, hogy szűk 2 hónap ezt teszi az emberrel, de úgy várom mintha egy BL-meccs lenne.

mondjuk Pancake-Pachecot a nagycsapatban látni, az nagy élmény lesz.

bag 2008.07.12. 19:29:53

olvasva az átigazolási híreket ,hát nem lesz egyszerű az új szezon.

Nincs az első 50! -ben új liverpooli, nem erősödött a csapat sőt gyengültünk!

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.07.12. 22:01:21

benito,

nem is tudták megverni a Poolt...

kroos 2008.07.14. 09:58:31

,,A Newcastle United megszerezte a Bolton Wanderers középpályását, Danny Guthrie-t."--ez a srác nem a pool-é volt?

poisson rogue (törölt) · http://atjeffs.blog.hu 2008.07.14. 12:00:31

barnetta,
dehogynem, alacsony és 35-ösben jástzott:9

kroos 2008.07.14. 14:23:21

,,vajon ki lehet Agüero titokzatos kérője?" a MU.

bag 2008.07.19. 17:39:14

Jön Robbie Keane, mindennek vége...

Eddig bíztam a vezetők józan ítélőképességében de ez már nekem is sok.

vele fogjuk felvennia versenyt a sztárok sorát igazoló nagy hármassal????

Röhej!!

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.07.19. 17:52:52

bag

magyarázd már el mi a bajod Keane-nel, mert tényleg nem értem.

rexford 2008.07.19. 18:31:32

Egy baj van Keane-nel: nem szép, de öreg. A padra azért jó lesz.

bedobásnál nincs les, ezt használta ki · http://bedobas.tumblr.com/ 2008.07.19. 18:36:29

28 éves focista mióta öreg? ha már egyszer csatárt igazolunk, akkor talán csak Henrynak örülnék jobban, mint Keane-nek.

Woland 2008.07.20. 00:40:16

rexford, Robbie Keane most van a csúcson. Nem hiába csorgatja rá a nyálát a bajszos pincér.

Persze a rotációs rendszer szerintem hamar kicsinálná az érzékeny idegeit. A Spurs-ben hisztizett már egy párszor amiatt hogy néha lecserélte Ramos a hajrára. És kell neki egy Barba-szintű partner ahhoz hogy igazán klasszis teljesitményt nyújtson - mondjuk a Púlnál ott van Torres úgyhogy nem lenne probléma ebből.

Ja, majdnem elfelejtettem: kurva anyját a Manure-nak és a Púlnak. Remélem Berba a Barcába megy.

Nekik úgy néz ki szabad tárgyalni a Tottenham szerződés által kötött játékosaival a klub engedélye nélkül. Old Red Nose majd ezt is kimagyarázza. Teljesen meghatódom hogy a ManU meg a Pool vállvetve ássa alá a top4-t veszélyeztető csapatokat.

Szar ügy lesz a két legjobb játékosunk nélkül kezdeni az idényt. Csak húzzanak a vérbe minél előbb ha ennyire le akarnak lépni, mert még a végén a pótlásukra sem lesz idő... Arsavin vagy Huntelaar nem lenne éppen nagy visszalépés. (Bár isten csak egy van és az Berbatov.)
süti beállítások módosítása