Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Knézy Jenő emléktorna - harmadik forduló

2008.04.14. 20:00 pancho_sanza

A Getafe kiesése után már kezdtük azt hinni, hogy nincs igazság a Földön. Szerencsére azonban jött Léderer Ákos és két forduló utáni kiesésével egy kicsit helyrebillentette bennünk a hitet. Méhes Gábor szemet gyönyörködtető magabiztossággal győzte le a Sportklub üdvöskéjét. A fiatal és tapasztalatlan Szathmári Attila a másik, akinek immáron csak a becsületpont megszerzésének reménye maradt. Továbbra is Hajdú B. István tűnik a legnagyobb favoritnak, de Faragó Richárd, Fülöp László és a fent említett, Méhes Gábor is rendületlenül veszi akadályokat. Meglepetés lenne, ha nem ők kerülnének a négy közé. De ne szaladjunk ennyire előre, hiszen még hátravan egy kör, amely után még Farkas „Titianri” Norbert is a végső esélyesek közé emelkedhet. A Knézy Jenő emléktorna harmadik fordulója következik, amit már kizárólag azért is szeretünk, mert olvasóink mindent tudnivalót leírnak a kommentekben. Tovább után részletek:

Először is vegyük szemügyre, hogy miként állnak kommentátoraink :

A csoport
Méhes Gábor          6      1224   318    161,43%
Szaniszló Csaba      4      1071   456    135,14%
Matuz Krisztián       1      623    892    84,68%
Léderer Ákos          0      151    1403   18,74%

B csoport
Fülöp László          6      1200   307    158,82%
Horváth Ferenc      4      929    566    123,60%
Hetthéssy Zoltán    1      423    1067   59,53%
Szathmári Attila      0      450    1062   58,05%

C csoport
Faragó Richárd       6      1296   301    160,10%
Knézy Jenő            3      811    798    96,43%
Horti Gábor            1      598    983    77,09%
Székely Dávid        1      473    1096   66,38%
                           
D csoport
Hajdú B. István          6      1420   197    174,59%
Gundel Takács Gábor   3      744    845    87,83%
Egri Viktor                 1      597    985    77,67%
Farkas Norbert           1      438    1172   59,90%

 

A szabályok ismertek, különösebb hozzáfűznivalónk nincs. A harmadik forduló párosítása. Jó nyomkodást mindenkinek!

    

     

     

     

146 komment

Címkék: szakértelem több mint foci knézy jenő

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr71425437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyedmatroz 2008.04.14. 20:25:06

Csak nem elsőnek szavaztam? Jutalom, amiért a mulkoriról lemaradtam. :)

realm 2008.04.14. 20:31:15

Nehogymár Titianri nyerjen. Hajrá Méhes!

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.14. 20:36:46

Nem tudom , hogy policy-e az álszent erkölcscsőszködés a Sport Tv-knél. Mindenesetre tegnap kicsit fölcsapta az agyvizemet Titianrinorbi. Az Udinese-Roma meccsen a római hátvéd Panucci és a kapus Doni kissé összeszólakozott kié is volt a gól (számomr ez is csak játékosinkban lévő győzni akarást bizonyította. Farkas Norbinak sem kellett több, nagy büntetést követelt mindkét játékosnak, majd kijelentette, hogy ilyet nem lehet csinálni, mert gyerekek is nézik meccset.

Tegye föl a kezét, aki egy egyszerű sörfocin sem kapta még a vizet soha, Udinében pedig az olasz bajnoki cím volt a tét. Egyébként szerintem s4enki nem várja el, hogy kommentátor erkölcs csőszként tünjen föl, szerintem meg kifejezetten visszás is.

giacinto 2008.04.14. 20:42:43

fél OFF:

kaplár f és hegyiivánka sem volt gyenge tegnap este, le sem tagadhatják mennyire gyűlölik az intert.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.14. 20:56:13

Szerintem nem is akarják letagadni ;).

drdugo 2008.04.14. 21:19:02

Farkas Norbi tényleg mondjon le. Eszméletlen mennyi hülyeséget össze tud hordani ő is, s mindezt ritka irritáló stílusban. Újabban már el is kapcsolok egyből ha ő közvetít bármit is.

drdugo 2008.04.14. 21:29:52

arról is. múltkor ő közvetítette vmelyik meccsünket, már kapcsoltam is el, és neten sopcasttal néztem tovább olasz kommentárral : D

Titi120 2008.04.14. 21:40:02

Na persze, bezzeg a focihoz nem sokat konyító Gundel ("frank de bőr" és "ronald de bőr" keresztapja) simán veri Titianri Norbit, akinek azért a kisujjában van a Primera és a Serie A úgy ahogy van.

halareaal 2008.04.14. 21:40:34

sztem egy fokkal jobb lenne, ha a %ok átlaga szerepelne, bár igazából mind1.

drdugo 2008.04.14. 21:52:21

Max a Primera van a kisujjában Farkas Norbinak, ezt aláírom. De a serie a-hoz köze nincsen.

Titi120 2008.04.14. 21:58:26

Serie A-t ritkán (vagy inkább nem) közvetít, de összefoglalókat igen, és mindig felismeri az embereket (nem úgy, mint pl Blanco Feri), plusz érdekes módon a magyar-olaszon se véletlenül ő készítette az interjúkat Toniékkal.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.14. 22:22:06

Titi120, csak költészet is van Norbink lelkében, ami önmagában nem baj. Csak úgy bele tud mélyedni gondolataiba és történeteibe, hogy közben meccs másodlagossá, mint egy aláfestéssé válik, miközben emberünk önkifejez épp. Mindez elég kiakasztó akkor, mikor éppen kedvenc csapatunk szántja föl a pályát.

Oszt lehet, hogy kisujjában van Serie A, de a játékosokat keveri vadul, hogy ne mondjam durván (ezt is Roma meccsen tudom igazán lemérni, nos tegnap le is mértem). Egyébként a Zuhanyhíradóba beolvasott glosszáitól is falra mászok, de azt nem értem, hogy ó miért mászik olyan magas erkölcsi piedesztálra, ahonnan könnyen pofára eshetni.

Egyébként műveltsége és magasszintű nyelvtudása kétségbe vonhatatlan, de ettől önmagában még nem lesz jó kommentátor.

mocsing · http://nst.blog.hu 2008.04.14. 22:24:55

eddig nem szavaztam kétszer, most is csak Székelyre fogok a melóhelyről, de csak hogy Horti nagyobb eséllyel dögöljön meg egy negyedik helyen.

drdugo 2008.04.14. 22:46:36

szerintem meg szomorú, hogy abból a csoportból nem Horti jut tovább Faragó után. Gondolkozzatok már emberek, hol van az a Székely, vagy Knézy a mestertől? Teljesen súlytalanok Hortihoz képest.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.14. 22:53:11

dugo doki, de mitől mester Horti?

Titi120 2008.04.14. 22:54:05

Popp, a zuhanyhíradós bejátszások tőle valóban ütnek. :)
Pedig baromi érdekes, máshol nem olvasható dolgokat is össze tud szedni, de az előadásmódja agyon is vágja úgy ahogy van.

És még azzal is egyetértek, hogy a stílusa sokszor megosztó, és megvannak a maga f*szságai ("ronaldinhogaucho" etc...), de pusztán azért, mert szerintem vitathatatlanul az egyik, ha nem a legfelkészültebb kommentátorról van szó, illene nem Gundelnak nyernie ellene, akit, mint tévés személyiséget viszonylag bírok, de mint kommentátor ... áááá, ne vicceljünk már !

drdugo 2008.04.14. 22:55:05

"dugo doki, de mitől mester Horti?"

rá kell érezni :D először én se csíptem, de le kell ülni és végighallgatni egy jobban sikerült közvetítését és totál addict lesz az ember:D

Asidotus 2008.04.14. 22:57:05

Nekem sem jön be Farkas Norbert végtelen szóáradata. Írjon blogot, kommenteljen itt az NST-n, mert tényleg nagy a tárgyi tudása (én legalábbis így gondolom), de tévében kommentátorként nem jó. A Zuhanyhíradóba beolvasott glosszáit szeretem. Újságíró, nem kommentátor.
Horti Rules!

mocsing · http://nst.blog.hu 2008.04.14. 23:00:01

popp,
ne, nem érdemes.

nekik attól mester, amitől én ugrálnék a hulláján, amíg meleg.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.14. 23:05:32

Dugo, szerintem Horti az addict, kokainra tippelek ;).

rizla 2008.04.14. 23:10:34

najó, mégsem, de aranyos, ahogy szurkol a makónak. horváthnál jobb lenne.

BruceWayne 2008.04.14. 23:45:31

az állást megtekintve ma mélységesen csalódtam az NST kommentelőiben...

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.14. 23:48:06

Nerazzuri, kinek a szereplésével van bajod? Szerintem csak Blanco Ferkó továbbjutása túlzás, de ő nagyon könnyű csoportba került.

BruceWayne 2008.04.14. 23:52:41

soroljam?
68% Gundel Takács Gábor például, érthetetlen.
Méhes nagyon üti Szaniszlót(ugye utóbbi az aki sport2-n nyomja az angol meccseket?)
ma szavaztam Lédererre hogy ejtse ki Matuzt, tegyetek ti is így

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.15. 00:05:18

Szaniszló olasz meccseket szokott közvetíteni meg NBA-t, Méhessel váltásban, szerintem nagyon jó. Én is jobban örülnék, ha ő jutna tovább és nem Matúz, bár utóbbival sincs semmi bajom.

BruceWayne 2008.04.15. 00:06:20

akkor ő. szerintem jó nyomja

mocsing · http://nst.blog.hu 2008.04.15. 00:08:05

Matuz olyan, mint a szénsav nélküli sör. emberből még nem váltott ki pozitív érzelmet, negatívat néha, ha nincs más, fogyasztható.

agent bauer 2008.04.15. 00:10:20

popp, érdekes, hogy Norbit illetően teljesen egyezik a véleményünk, míg Horti "mesterrel" kapcsolatban homlokegyenest ellenkező. Valamelyikünk skizofrén! szerintem szerinted én:)
Egyébként az udinei meccsen Norbi úgy kezdte, hogy "..a Roma pedig szokásos szerelésében, pirosban..." amivel lehet hogy nincs semmi baj, de nem inkább bordónak hívják őket? bordó-sárgák? aztán jött amitől féltem a spanyol meccsek tapasztalatai alapján: Dé rosszi, táddééjj, UDINÉZZÉ!!!!

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.15. 00:23:37

agent bauer, szerintem ez nem ellentmondás, ha valamiben egyezik a véleményünk az nem jelenti, hogy mindenben. Egyébként ha Horti és Farkas között kéne kellene választanom, akkor Farkasra szavaznék, mert fölkészültségük egy lapon nem említhető ;).

Az a szín amiben a Roma játszik magyar nyelven bordó, igaz, hogy az is a piros egyik árnyalata. Viszont a Roma egyik beceneve pont a mezszín alapján Giallorossi, ami viszont sárgapirosakat jelent magyarra fordítva, mert ezekszerint az olasz nem jelöli külön névvel a bordó árnyalatot. Szóval itt szerintem megint nagyszerű nyelvtudásának csapdájába esett mésszinorbi.

heinrich · http://nst.blog.hu 2008.04.15. 00:37:44

Nem hihetem, hogy Matuz agyonveri Léderert.

Ákosban, a jóllakott óvodásban, legalább van élet, és a hiedelemmel ellentétben nem teljesen hülye - a bal herémet teszem rá, hogy az ellene szavazók nagyrésze egy fél Bundesliga meccset nem látott az idén.

Matuz 'sajátnagyapám' Krisztián egy élére vasalt betonkocka, az ember rövid idő alatt rezisztens lesz a monoton rakkolására.

rizla 2008.04.15. 01:01:07

nerazuri:
"ma mélységesen csalódtam az NST kommentelőiben..."

"ma szavaztam Lédererre hogy ejtse ki Matuzt, tegyetek ti is így"

szerintem aki képes lédererre szavazni, az ehhez a posthoz inkább ne is böfögjön hozzá.

rizla 2008.04.15. 01:07:37

"Ákosban, a jóllakott óvodásban, legalább van élet,"

heinrich, neked sem muszáj írnod a jövőben. fontold meg.

"az ellene szavazók nagyrésze egy fél Bundesliga meccset nem látott az idén."

szerintem bőségesen elég volt mindenkinek ákoskából a 2006os VB szenvedése. legalábbis nekem még sok is.

lédererben nem élet van, hanem egy ripacs. attól, hogy minden egyes helyzetnél elkezd visítani, mint a disznó, amit levágnak, még nem fog lelkesnek tűnni, maximum az abszolút rosszízlésű nézők szemében. ő egyszerűen egy gyenge imitátor, egy paródia.
egyesíti magában a tehetségtelenséget, az ízléstelenséget, és a hozzánemértést. ráadásul közben elviselhetetlen.

BruceWayne 2008.04.15. 01:12:57

rizla: látom nem esett le hogy "bundázni" akartam, egy nemesebb cél érdekébem... tudod, mint amit tiltanak spanyolo-ban, hogy mondjuk a real fizet a recrének hogy jobban odategye magát a barca ellen.... itt is ezt akartam, de látom senki nem partner benne hogy kiejtsük Matuzt :-)

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.15. 01:21:55

heinrich, Ákos a vébén bemutakozott az egész országnak, így ismertségben csak Faragó és Hajdú B. mögött marad el a mezőnyből. És az ismertségéből és vébé tlejesítményből fakadóan ragyogóan működik a Léderer faktor az egész torna során, tök mindegy kivel mérkőzik hatalmas a zakó. Horti viszont bár minden eddigi ellenfelénél kevesebb szavaztot szarzett, masszív rajongó tábora végig kitart mellette, így ő "szorítja meg" legjobban a nemzet Ricsijét.

heinrich · http://nst.blog.hu 2008.04.15. 02:41:08

A ripacs az Horti, meg Koltay Robi, a VB meg két éve volt.

Nem vagyok Léderer palloshordozója, de hogy divat lett fikázni, az száz. A magyar-olasz meccset például nagyon korrektül hozta, kíváncsi vagyok Matuz pl. kit ragadott magával az életben legalább egyszer. Ricsu is visított, aztán kinőtte, bár engem még a klasszik holland-brazilon sem zavart.

Mindenki elhiheti, nekem sem ő a kedvencem, de hogy a szavazatok alapján vastagon ő a legrosszabb magyar kommentátor, azt csak a tömeghisztériával lehet magyarázni.

rizla 2008.04.15. 05:41:25

nera: látszik, hogy olasz-drukker vagy lol

rizla 2008.04.15. 05:44:13

heinrich: horti bevallottan ripacs, léderer viszont ÚGY TESZ, mintha jó kommentátor lenne, csak rémesen rosszul hazudik.
a magyar-olasz meccset korrektül hozta??
GÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓLMEKKKORAAAGÓÓÓÓÓLATYAVILÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁGGG
anyád.. még jó, hogy kint voltam.

ricsi nem visított soha szerintem, legalábbis akkor én még nem éltem. ő gyermeki módon lelkesedik. sajnálom, ha nem érzed az árnyalatokat.

szerinted ki a vastagon legrosszabb magyar kommentátor? világinál pl jobb a léderer, de ő nem is indult, érted.

rizla 2008.04.15. 05:46:12

egyébként pedig vastagon leszarom, hogy a VB 2 éve volt, és hogy "divat lett fikázni", azután a mocsok után, amit az RTL-től kaptunk VB-közvetítés címén, a közreműködőknek a nevét, a létezését is örökre el kellene törölni, mint az 1984-ben mondjuk. kivéve talán hethéssyt, meg hajdú b-t persze.

rizla 2008.04.15. 06:02:58

még egy (több) szóra (sajnos nem lehet hozzászólást szerkeszteni itt, bocs): eleve mennyire szánalmas az az ember, aki bevallottan szurkol egy csapatnak, mégis képes összekeverni annak egy feketebőrű és egy fehérbőrű játékosát?? mindezt úgy, hogy a fekete pályára sem lépett kezdőként. fél órával utána már ő is rájött.. bravo ákos.

helyzetenként szimulálja a többszörös orgazmust. és annyira tragikus, semmi érzéke hozzá, hogy hogyan kellene ezt színlelni, így nem csak a lebukás ciki, hanem a produkció minősége maga. számára a recept: ordíts, ahogy a torkodon kifér.
ennyi erővel akármelyik nézőnek a stadionban odaadhatnánk a mikrofont, csak amaz legalább nem lenne ennyire felháborítóan modoros. nem játszaná el, hogy ő A Nagy Hangulatteremtő Magávalragadó kommentátor.

mióta lehet egyáltalán kommentátor az, aki ennyire durván orrhangon beszél?
na, ennyi bőven sok is volt erről a tökéletes antitálentumról.

gyedmatroz 2008.04.15. 07:09:53

Heinrich, hogy egy másik posztot idézzek: Jó érzésű ember nem szereti Léderer Ákost hallgatni.

gyedmatroz 2008.04.15. 07:12:23

Bocs, helyesen: valamit magára is adó drukker nem hallgatja Léderrer Ákost.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.15. 07:46:32

"Ricsu is visított, aztán kinőtte" - heinrich, nem nőtte ki teljesen! Manapság az NFL meccsekre tartogatja visítozást.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.04.15. 07:51:46

Nera : "Méhes nagyon üti Szaniszlót(ugye utóbbi az aki sport2-n nyomja az angol meccseket?)"

Te jól vagy ember? Méhes, Hajdú (Utáljatok divatból) B. István után messze a legjobb kommentátor, talán a hangszínében marad el. Egy árnyalattal kellemesebb Hajdú B hangja. Merthogy a kommentátornál ez is számít, ha már mindenki Léderert hozta fel. :)

tb 2008.04.15. 09:03:43

van Léderernél rosszabb, de azok nem indultak a versenyben: Világi és Tóth Csaba
a két kedvencem tőlük, amikor Világi lényegesnek tartotta megjegyezni, hogy Abbondanzieri argentin létére milyen jól beszél spanyolul, egy bíróval való vita kapcsán, Tóth Csaba meg egy Championship meccsen azt mondta valakire, hogy "gólkirállyá választották" hát remélem a Temze jegén...

amúgy szerintem Méhes NBA-ben jó viszonylag, fociban nem annyira, szerintem egy focimeccset nem kellene végigpofázni a másik véglet sem jó persze, amikor Vitray talán egy Volán-Csepel meccsen a 80-as években 10 perc hallgatás után megjegyezte, hogy "itt vagyok ám"

agymosott 2008.04.15. 09:10:24

lehet divat utálni a léderert, eleinte én is jobban utáltam pl. a hortit mint őt, de most már eljutottam oda, hogy egyszerűen nem bírom ki 10 percenkénti kurvaanyázás nélkül nézni a meccset, ha ő közvetít.

nem mennék bele a stílusába, már leírták előttem, lehetne persze tovább részletezni, de túlságosan szánalomraméltó figura, hogy belemélyedjen az ember, amúgyis csak egy tipikus terméke a magyar társadalomnak, akár politikus is lehetne ilyen szíjjártó/zuschlag vonalon. ez van, ezek a képességek állnak a rendelkezésünkre.

viszont az már nem stiláris kérdés, hogy csak beszél, beszél, beszél, mondja a statisztkákat és egyszerűen semmi sem stimmel, amit mond, félinformációk, amit kiegészít a saját elképzelései alapján, kivétel nélkül rosszul. (pl. valaki nem játszik, akkor nála az egyenlő azzal, hogy az edző kirakta, utána sem néz annak, hogy sérült-e az illető, netán hogy el van-e tiltva. végigfutja a kicker oldalán a játékos statisztikáit, látja, hogy 'á, a 10. fordulótól nem játszott', és akkor hozzákölt valami indoklást)

magyarul, nem csak a képességei nem megfelelőek, hanem az elvégzett munkája is lelkiismeretlen, rossz. heinrich, nálad is előfordul, hogy kamuzol ilyen félinformációkkal, szóval lehet téged azért nem zavar ennyire, más kérdés, hogy neked elfogadható a stílusod.

mickeyknox 2008.04.15. 09:20:35

én a faragót jobban utálom, mint a léderert. komolyan.

krystian · http://detektorok.blog.hu/ 2008.04.15. 09:32:34

"de hogy a szavazatok alapján vastagon ő a legrosszabb magyar kommentátor, azt csak a tömeghisztériával lehet magyarázni. "

heinrich!
Szerintem ez a szavazás arról szól, hogy az emberek mit gondolnak a kommentátorokról, és nem az, hogy miért gondolják azt.

Lond · http://lond.blog.hu 2008.04.15. 09:39:50

rizla:
ha valakinek más a véleménye mint neked, attól még leírhatja, szerencsére ez egy demokratikus blog :)
amúgy egyetértek a véleményeddel, már ami Léderert illeti...

Walmer 2008.04.15. 09:41:48

tb, most őszintén, ugyan mit lehetett volna mondani egy nyolcvanas évekbeni Volán-Csepelről?

_benito · www.nst.blog.hu 2008.04.15. 09:44:28

faragó ricsit akkor zártam a szívembe (ahonnan azóta a bohócfoci miatt kicsit kikerült), mikor atlantában a japánok ellen két perc alatt kapott két góllal sikerült kikapnunk. a második japán gól után, ahogy azt mondta, "ez nem lehet igaz"... na, az nagyon megmaradt. szinte hallottam, mit gondol közben.

Walmer 2008.04.15. 09:44:40

Nekem Vitraytól az abszolút kedvencem egyébként egy kilencvenes évek eleji Vasas-Bp.Honvéd, mikor a második félidőt azzal indította, hogy üdvözli azokat, akiknek még van kedve nézni, ezt az ántifutballt:-)

Walmer 2008.04.15. 09:45:44

Amúgy a Vasas Coco Aires fejesgóljával nyerte azt a meccset 1-0-ra...

fatan 2008.04.15. 10:16:01

A magam részéről úgy vagyok ezzel a kommentátor kérdéssel, mint a nőkkel. Mindegyikben van valami szép.

Az egyik kalácsképű és megáll a fején a söröskorsó, viszont isteni kakaspörköltet csinál. A másik meg még a citromos teát is elsózza, de reggelig pörög hálás bociszemekkel a szerszámon, mint a búgócsiga. Sajnos olyan nő még nem született amelyik tündér a konyhában, kurva az ágyban és a haverok előtt hátba lehet b.szni egy jó poén mellett.

Horti mester szerintem utánozhatatlanul és egyben verhetetlenül közvetít pl. egy 1860 München-St. Pauli meccset, de az hótziher, hogy nem ültetném oda egy El Classicora vagy egy Milan-Interre.

Léderer Ákos is kibírható egy magyar-olaszon (megkockáztatom még jól is esik, hogy rekedtre ordítja magát a magyarokért), de ráalapozni és végigcsináltatni vele egy VB-t vagy egy EB-t? Még belegondolni is borzalom, nemhogy átélni. Ordítási/lelkesedési szempontból azért egy Coloccini helyzet meg egy Gera gólpassz magyar szemmel mégsem ugyanaz.

Farkas "titianri" Norbi tényleg fantasztikus tárgyi tudással rendelkezik a spanyol/latin ajkú futballt illetően (különösen a Primera Liga területén), de egy Udinese-Roma nem kéne, hogy a feladatkörei között szerepeljen. Írásai, beszámolói (pl. anno az El Classico felvezetések) zseniálisak, de mivel ő maga mondja el őket ezért kb. a 6. mondat után már alszom. Ronaldinnyogaucsón, titianrin, mésszin meg raúlgonzálezblankón viszont jókat mosolygok, már csak a kommentek miatt is. :)

Faragó Ricsi megkapta a maga élvezeti faktorát az NFL közvetítésekkel, amiben tényleg nagyon jó. Bár amit pl. a tavalyi Superbowlon történt, kezdőrúgás utáni Devin Haster visszahordásnál művelt, arra még a NASA kutatók se találnának értelmes magyarázatot.

Fülöp nem kedvencem (ahogy az olasz foci sem), bár amikor megnézek egy-egy meccset, akkor azért érzem hogy ő a tökéletes megoldás a Serie A-s meccsekre.

Gundel Takit inkább mint médiában szereplő embert bírom, de azért ő sem rossz kommentátor.

Az egyértelmű favorit nálam Méhes Gabi. Szerintem a Hajdú B./"Faragu"-éra (mert ugye nem felejtjük el ki hozta be először a köztudatba a portugál o=u dolgot?) legjobb kommentátora.

Egy szó mint száz, mindenkinek megvan a maga helye és szerepe ezen a kis szemétdombon. Csak akkor van gond, ha más területére tévednek.

Ui: Az meg a privát véleményem, hogy sokkal több Spiller Pityu meg Török Péter kellene a focimeccsek közvetítéseiben a' la NHL és NBA.

ZenZo 2008.04.15. 10:22:06

Nohát nem hiszem, hogy túl sokan vagyunk itt továbbra is Chelsea szurkolók, így gondolom kevesen voltunk, akik tegnap végigszenvedhettük a jurósportkettő jóvoltából, ahogyan a MU kezébe adjuk a trófeát, gyakorlatilag önszántunkból. De az ide vonatkozó rész: hajdúbé sem volt üde színfoltja az egyébként is rettenet mérkőzésnek. Egyetlen értelmes gondolatot sikerült megosztani a nagyérdeművel 93-94 perc alatt, így nem Egrire szavaztam ma, csak élből ellene. A közeli képen a háttal álló játékos mezén lévő név látszik csak, de neki még ez sem elég ahhoz, hogy szegény Mikelt ne Essienezze le (bár most legalább a tévedéskor a bőrszín stimmelt), és innentől gyakorlatilag az egész meccsen meg is tartotta a jó szokását. Cech sérülését kifikázni talán nagyképűség, ezzel elfoglalva lenni az egész mérkőzésen pedig baromság. Én elhiszem azt is, hogy MU szurkoló, és jó volt örülni annak, hogy a Chelsea ilyen impotens futballt mutat be, csak nem biztos, hogy ennek ennyire örülni kellett volna. Satöbbi, satöbbi. Számomra a "majdnemkiemeltmesszemenőenszuper" hajdúbé már csak egy a többi közül. Lehet itt szidni Léderert, Szaniszlót vagy Hortit, ezek olyan tizenkilencek a fent nevezettel, hogy a húsz még csak köszönőviszonyban sincs velük.

Ramon Serrano 2008.04.15. 10:52:15

Szamomra teljesen erthetetlen Gundel Takacs jo szereplese, erre csak a silany mezony lehet magyarazat.
Mar regen hallottam tole barmit is, de fociban mindig is gyenge volt. Anno a 90-es evek elejen boxot kozvetitett az Eurosporton, azota sem hallottam annyira hozzaerto, szinvonalas kozvetitest a mufajban. Talan folytatnia kene.

Mas: itt sokan a hangulat visszaadasat kertek szamon a riportertol korabban, de hat komolyan: isten orizz, hogy megprobalja visszaadni a hangulatot! Hangositsak fel a lelatoi zajokat, az eleg jo erre a celra. Legjobb TV-s futballelmenyem meg 97 kornyeken volt, amikor sztrajkoltak az olasz TV-s musorvezetok/kommentatorok es ugy kozvetitettek egy Inter - valamilyen Moszkva meccset (ha jol emlekszem). Semmi fecseges, csak a szurkolas a stadionbol. Zsenialis, ezt nalunk is ki lehetne probalni.

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2008.04.15. 10:54:58

riszpekt farkas norbinak! MIndenki szavazzon rá...ha meg olasz meccset közvetít és nézni akarod, hát istenem, el lehet kapcsolni a tévét, ha valami nem tetszik! (én meg nem nézek olasz focit:D, csak néha, az udinÉze dolog meg olyan, hogy nálunk a mérleghintát úgy mondják, hogy lógabábé meg libikóka)

azzal a gondolattal is eljátszadoztam, hogy milyen lehet mikor egy spanyol vagy olasz kommentátor egy jó tatabánya-dvtk meccset leközvetít....

....az pedig tiszta sor, hogy léderer rtlestűl világistúl mágusostúl a magyar kommentátori világ meggyalázói és a magyar focikedvelők legnagyobb ellenségei.....


....hajrá kancsal méhes a legnagyobb és titifarkas!

mocsing · http://nst.blog.hu 2008.04.15. 10:56:39

van vmi Ramon S meglátásában, alul egy csíkban, vagy teletextes felratozásban meg ömölhetne a statisztika, aki akarja, nézi, olvassa, amúgy meg hallgathatjuk a dalokat, vafanculozást, sájszézást, fákjuzást a lelátóról

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.15. 11:05:34

Bastille, az csak téged minősít, hogy nem nézel olasz focit ;). Ha odafigyltél az elmúlt két hétben, négy egész pazar meccset láttál volna (Roma-Genoa, Palermo-Juventus, Juventus-Milan, Udinese-Roma). A kedvenc csapatom meccséről meg nem fogok elkapcsolni egy kommentátor miatt, léómésszinorbi miatt sem. Eleve is milyen azar duma már az, ha nem tetszik kommentátor kapcsolj el, bár ez a post a kommentátorokról szól a focit mégis a csapatok meg a játékosok miatt nézzük.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.15. 11:12:33

Az nekem is régi mániám, hogy hangosabbra vehetnék az atmoszféra zajt a közvetítések alatt. Egyébként ez stúdióban ülős osztás sem nagyon tetszik. A közvetítés elejétől mutathatnák a stadionból jövő képeket, engem az is érdekelne, ahogy melegítenek és kivonulnak a csapatok meg ahogy hangol a közönség. Ha meg annyira ragaszkodnak a szakértőikhez beülhetne a kommentátor mellé is.

Fülöpöt azért is bírom egyébként, mert mindig elkussol a meccs elején, mikor zeng az Olimpicoban a Roma himnusz!

GrandeCapitano (törölt) 2008.04.15. 11:19:11

Gundel - és még többek - jó szereplése szvsz egyértelműen ismertségének köszönhető.
Sok olyan fiatal van a mezőnyben, aki szerintem jobban teljesítene, ha nagyobb feladatokat is megoldott volna már, de erre még nem volt lehetőségük.
Ami popp véleményét illeti a stúdiós dologról, maximálisan egyetértek. Én mondjuk szívesen hallgatom, de hogy miért nem lehet a stadionból jövő képeket nézni, az rejtély.

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2008.04.15. 11:19:17

persze, ez annyira omoly, mint a magyar morál! az utóbbi 4 jó olasz meccsből mondjuk kettőt láttam, fülöp laci télleg jó, de f. norbi meg ha elkap egy jó meccset, elképesztő jó! ha meg a kedvenc csapatod meccsét nézed, akkkor meg persze, hogy nem kapcsolsz el.

én ezzel úgy vagyok, hogy bármelyik majom(léderer, matuz, horti) közvetít, ha jó a meccs, alárendelem a finnyás kommentátori elvárásaimat!

egyébént vitár robi bá után jöhet a vízözön is, nála rosszabb nem lesz, persze ő az 'olyan rossz, hogy már jó' tipikus esete.

[afrika kupán jópár éve: 'a színes bőrű fiúnál a labda']

mondjuk a 2006os vébé óta simán lehet utálni léderert, ahogyan én is teszem, és nem vagyok hajlandó semmi esetben sem rá szavazna, szarjon sünit az aki megteszi!

Walmer 2008.04.15. 11:45:36

ZenZo, tökéletesen egyetértek. Én egyike voltam azon keveseknek, akik átélték azt a borzalmat. hajdú B. borzalmasan szarul nyomta, rengeteg hibát vétett (Anelkát nem csak egyszer keverte össze Mikellel). De a legnagyobb gáz mégsem ő volt, hanem az a szájbakúrt, ostoba vén szarhézi Grant. Miért nem megy vissza az ilyen abba a lerohadt kibucba, oda a Negev-sivatag legelbaszottabb szegletébe, ahova való. Egy Wigan ellen feláll egy Chelsea otthon úgy hogy Bridge, Terry, Alex, Belletti, előttük meg Essien, Mikel. RÖHEJ. A padon meg ott ül Joe Cole, Sevcsenko, meg Pizarro. Könyörgöm, a Wigan az ellenfél!!!!
Mitől félt, hogy Bruce-ék lerohanják őket? És malouda meg kalou mit keresnek még a csapatban? És legfőképpen: Miért kezdők??? De felkúrtam magam tegnap:-)

caralho voador 2008.04.15. 11:52:41

Aki a Knézy 'vrájtfilipsz-herriredknápp' Jenőre szavazott, basszátokmeg, az nézett idén angol bajnokit az ő tolmácsolásában? És ha igen, süket?! Döbbenetesen felkészületlen az az ember. Tényleg csak a nevéből él. Ráadásul Székely Dávid ellen vezet, aki szintúgy PL-meccseket nyom, körülbelül tizedannyi hibával, sőt. Az egyetlen talán a lelkesedés, amiben lehetne jobb.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.04.15. 11:53:56

Azért 1990 VB. Dél Korea -Spanyolország. 40 méterről egy irtózatos gól. Vitray.: "Azt a rézfánfütyülőjét mekkora gól" Olyan hanglejtésben, mintha egy műkorcsolyapáros ruházatának a színét sorolná fel. :))

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.15. 12:03:47

Én nem néztem idén angol bajnokit (hogy toszna rá az UPC) csak utólag az Arsenal, vagy az MU Tv-s ismétléseket, úgyhogy nem tudom, hogy ott milyen Jenő. De Sipossal nagyon nagy a Tour De France közvetítéseket nyomnak, ezért szavaztam rá, meg azért, mert titiméssinorbi az ellenfél.

ZenZo 2008.04.15. 12:07:41

Walmer ne itt rondítsunk bele az emléktornába, a PL mentesítő topikban majd jól átbeszéljük ezt.

Walmer 2008.04.15. 12:28:52

ZenZo, ok:-)
Jenő szerintem teljesen ok. Véleménye van, amit a magyar nyelvet használva el is tud mondani. Ez nem mondható el a mezőny nagy részéről sajnos.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.04.15. 13:51:22

(Léderert amúgy én is egészen megszoktam már. Az első RTL Klubos korszak volt az igazán sokkoló a tökéletesen felkészületlen és alkalmatlan műsorvezetőkkel, a semmitmondó "szakkommentátorokkal", és amikor már az ember jól fölhergelődött, még jött az az ordítozó idióta is. Most már tényleg egész elviselhető az Ákos. Vagy én változtam meg.)

Great Cornholio: Szó szerint emlékszem.
"Hú, a betyárját. Mekkora gól." Kb. 5 mp.-cel a gól után, melyet egyébként Michel lőtt.

Rájöttem: szeretem, ha egy riporternek van egy csak rá jellemző, egyedi STÍLUSA.

fatan 2008.04.15. 13:52:40

Ahogy egy bizonyos alkoholreklámban elhangzik: Lásd meg a pozitív jelet!

Inkább örüljünk, hogy eme régen oly kedves és tisztelettudó, ám mára már a nézőknek köszönni sem tudó fiatalember ritkán és csak a négykerekűek világában bukkan fel :

www.youtube.com/watch?v=N7NTVSf2wEk

Bele se merek gondolni, hogy a mostani munkásságát alapul véve, hogyan nézne ki nála egy focimeccs közvetítése.

Ui: Ha már Vitray Tamás bácsi neve felröppent, nekem olykor hiányzik egy-egy ízes "...a betyárját neki..." kezdetű örökbecsű... :)

DelPipa 2008.04.15. 14:07:14

Nagyjából érthetőek az állások, 3 megjegyzéssel:

A Horti fanok kemény magja parlamenti frakciókat is meghazudtolva működik szavazógépként,

Gundel Takács Igazgató úr Gábor mi a francot keres a továbbjutók között???? Ezt valaki meg tudja nekem magyarázni????

DelPipa 2008.04.15. 14:07:47

és ez pedig a harmadik megjegyszés :)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.04.15. 14:24:31

Bocsánat, állatságot írtam. Az eredeti Vitray-szöveg így hangzott:

[Michel 40-ről óriási gólt zúdít a korei kapuba.]

[Döbbent csend.]

[Vitray két mp. múlva:]

Hú, a betyárját.
De eltalálta.

[Olyan hangerővel, mintha a műkorcsolyázópáros ruházatának színeit sorolná.]

Feledhetetlen emlék életem első (végignézett) vébéjéről.

hulk 2008.04.15. 14:29:03

Knézy 70%-on, na ne, és miért? Valaki esetleg megindokolná a szavazását, mert nem értem. Vagy csak a papa miatti tiszteletből eset rá a választás?

simon 2008.04.15. 14:48:41

Én sem egészen értem mit szeretnek annyira Knézy-n.Egyszerűen ilyen felkészületlen sportriportert még nem láttam.
Még csak 4-5alkalommal néztem a közvetítéseit de az annyira szánalmas volt.

Oké h Léderer baromi idegesítő meg a Horti is de ők legalább felkészülten mennek dolgozni.

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.04.15. 14:55:25

hulk,
en elnezest kerek, vegig azt hittem, h az oreg Knezy-re szavazok, kicsit bizarrnak is ereztem!:)

hulk 2008.04.15. 15:05:10

pote: Tudtam, hogy valami gáz van. Legközelebb, ha kérhetném, erre azért már figyelj oda.

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.04.15. 15:09:09

de az csak egy szavazat a 350bol :)

ZenZo 2008.04.15. 15:26:06

Hát na, vannak, akik Knézyn csodálkoznak, én - mint írtam feljebb pár hsz-szel - hajdúbén vagyok megrökönyödve. Aki mostanság nézett vele E2-s angol bajnokit, az kiröhögi az eredményt. Bezony.

Gabor25.. 2008.04.15. 15:26:09

Hát szégyen, hogy Gundel Takács Gábor ennyivel vezet Farkas Norbi előtt. Hallottátok már egy francia bajnokit is közvetíteni? Felkészületlenség, érzelem nélküliség, dögunalom. Persze, valaha jó volt a Játék határok nélkülben, de az vagy 10 éve volt.... Ma sportriporterként a nullához közelít. Az mondjuk biztos, hogy nem oszt meg senkit, mert mindenki ugyanúgy alszik rajta. Úgyhogy hajrá ,,titionri" Norbi!

heinrich · http://nst.blog.hu 2008.04.15. 15:29:24

Pote, ment egy mail az indapassos címedre.

Alexxxx 2008.04.15. 15:32:37

rizla 2008.04.14. 23:09:29
Jéger Szabolcsnak hívják a kommentátort,itt Makón a városi TV munkatársa.Ezen a videon sztem is nagyon jó amit/ahogy mondja.Egyébként helyszíni közvetítés.

Alexxxx 2008.04.15. 15:34:00

na jó, mégsem nagyon jó :))))
de az erdeménynek örülök.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.15. 16:40:01

hulk, kb. 10 hsz-szel akérdésed előtt írtam ezt: "Én nem néztem idén angol bajnokit (hogy toszna rá az UPC) csak utólag az Arsenal, vagy az MU Tv-s ismétléseket, úgyhogy nem tudom, hogy ott milyen a kis Knézy Jenő. De Sipossal nagyon nagy Tour De France közvetítéseket nyomnak, ezért szavaztam rá, meg azért, mert titiméssinorbi az ellenfél."

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.15. 17:00:20

Kicsit hülye vagyok, persze , hogy Székellyel játszik a Jenő, de őt még annyira sem ismerem.

drdugo 2008.04.15. 17:08:33

Még mindig nem fogtam fel, h. kisKnézy fog abból a csoportból továbbmenni.
Emberek mi van veletek? :D
Az ember saját bevallása szerint eleve nem szereti a focit. A Tour-t meg persze, hogy jól közvetíti, mert az a kedvenc sportja.

VGL 2008.04.15. 17:28:27

Nem tudom, a hétvégén ki mennyire követte a kommentátoraink ténykedését, de:
1. Léderer feltűnően hanyagolta a Luka keresztnevet Tóni nevéből (azért a gólnál elfeledkezett magáról, és jó szokásához híven ordította rendesen)
2. Farkas Norbi beszéde meg mintha nélkülözte volna a spanyolos kiejtést.

rhynn · http://comicbooks.blog.hu 2008.04.15. 18:09:11

1. Léderer irtózatosan irritál. Ki kéne rugni a médiából.
2. Nála rosszabbat kapásból csak egyet tudok: Horváth Blanco Ferencet. Miért kell rábízni olyan fontos mérkőzéseket, mint Barcelona - Akárki? :D

drdugo 2008.04.15. 18:23:30

...bekapcsolom a tv-t, mi megy sport klubon? 1. FC Köln - Osnabrück bundeskettő Hortival :D
Na most nézze mindenki, jó formában van a mester. :)

GrandeCapitano (törölt) 2008.04.15. 18:42:46

VGL: Persze, mert olasz meccset közvetített! :D

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.15. 18:46:50

Öt perc után megint kénytelen voltam elkapcsolni a mesterről. Nincs egy kerek mondata ennek a debilnek!

f.fredericks 2008.04.15. 18:54:41

Csak egy kérdés, az itt szavazók tudják, hogy a kis Jenő fut Knézy Jenő álnév alatt? Mert nem úgy tűnik hogy tudnák, vagy ennyi TDF fan van. Elismerem ott nagyon nagy a Sipivel, de fociban nagyon karcsú szegénykém.

VGL 2008.04.15. 19:02:00

ibra83: Nálad a pont :D

Szaniszló Csaba, az egyik kedvencem (na jó, ebben közrejátszanak az NBA közvetítései is) ha jól látom, nem éli túl a csoportkört?
Nem emlékszem pontosan, de azonos pontszámnál mi rangsorol (konkrétan Matuz-Szaniszló)?

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.04.15. 19:40:50

ibra83: Ez nagy volt. :))

Jó lett volna egy Francseszkú Totti-t hallani. ;DD

Omega12 2008.04.15. 20:45:52

Úgy látom, hogy a Sport Klub ezen a szavazáson alulmarad a többi csatornával szemben. Remélem ez feltűnik a csatorna sportért felelős vezetőinek is és végre olyan kommentátorokat is alkalmaznak majd, a jövőben akik élvezhetőek. Mert én személy szerint német bajnokikat azóta nem nézek mióta ez a csatorna adja a meccseiket, Lédererrel, Világival és a mágusok mágusával Hortival.

Titi120 2008.04.15. 20:52:29

No, aki nem látta még Matuzt lelkesedni és hiányolta belőle az életet, annak ajánlom a mai magyar-ukrán futsal meccset.

Bár sajnos magának a mérkőzésnek szomorú, magyaros vége lett ... :(

Omega12 2008.04.15. 21:06:12

Igen, Matuz is tud lelkesedni ha van miért. Ez a futsal meccs valóban jó példa de, a 2005-ös női kézilabda VB alatt sem fapofával kommentátorkodott.

szbszig 2008.04.15. 21:33:30

Ha már múltkor volt futsalos cikk, akkor esetleg nem lehetne egyet erről a magyar válogatottról is?...

Nagyon szimpatikusak voltak tényleg, remekül küzdöttek. Bár én a háromgólos magyar győzelmet bevallom, kicsit túlzónak találtam volna azok után, hogy mennyi helyzetet elpuskáztak az ukránok.

De mindezek ellenére, meg függetlenül attól, hogy megérdemeltük volna-e összesítésben a továbbjutást, nekem is kezd tele lenni a tököm ezzel az állandó "magyaros" befejezéssel. Úgyhogy megyek is, megnézem inkább még egyszer az ilyenkor szokásos programot:

www.youtube.com/watch?v=LpBL6_JyKSI

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.04.15. 21:40:10

Igen! Ne feledjük Matuz kapcsán a kézilabda vébéket!

(Megjegyzem, ő mostani férfi vébén az egész csapatnál okosabb volt, amikor Izland ellen szinte könyörgött, hogy ha már kikapunk, legalább legyen szoros az eredmény. És teljesen igaza lett. Ha Magyarország csak 5-tel kap ki Izlandtól (!), kinn vagyunk az olimpián.)

(Rájöttem: azt is szeretem, ha egy riporter intelligens.)

Omega12 2008.04.15. 22:07:50

Egyébként én egy kommentátor sokolldalúságát is figyelem, főleg, ha Knézy Jenő emléktorna a neve. Mert szegény id. Knézy Jenőnek sok mindent a szemére lehet vetni, de azt nem, hogy a sportok terén nem volt sokoldalú. Nem esett kétségbe akkor sem ha nem labdarúgást kellett közvetítenie, úgy is lehet mondani, hogy szinte minden sportágban megállta a helyét. Én a mostani kommentátorokat ilyen szemmel is figyelem.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.15. 22:36:44

Mondjuk a kajak-kenu közvetítései alatt jó adag faszságot sikerült közé tennie.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.15. 22:37:47

Méhes viszont a kajak-kenut is nagyon jól közvetítette és remélem az Olimpián megint ő fogja Somos helyett.

BruceWayne 2008.04.15. 22:55:49

"VGL: Szaniszló Csaba, az egyik kedvencem"
így-így, hajrá hajrá én is rászavaztam

fatan 2008.04.15. 23:08:43

szbszig: www.youtube.com/watch?v=daelfAhCyvI&e

Inkább ezt javaslom megnézésre. Igaz nem foci, de labdajáték és Méhes Gabi a kommentátor. :)

A látvány pedig önmagáért beszél...

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2008.04.15. 23:16:50

*ma hhorti az osnabrück meccsen nagyot feszített.
*posztot a magyar futsal válogatottnak

feltámadott a szél és vele együtt a zte is...
... www.youtube.com/watch?v=cazzSHKkkfI

hajdú b. itt hajdú b.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.15. 23:36:55

Ez a video már múlthéten is előjött a Méhes hype-oláskor. Az elődöntőbe szerintem besétál és én Hajdu B.-vel és Faragóval szemben is rászavaznék, de nem tom, hogy ellenük mire lesz elég Méhes. Ja és én is bírom Szaniszlót, de most úgy nézem Matúz áll tovább jutásra.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.04.16. 08:11:14

Mondjuk ez egy fociblog, akkor nem csak annyak kellene számítani, hogy milyen jó Focikommentátorok? Mert mindenki jön, a műkorcsolya, futsal meg bob közvetítésekkel.

drdugo 2008.04.16. 12:57:18

tegnap kapcsolgatás közben belebotlottam Sport Klub Chelsea TV-jébe. Chelsea - Wigan by Világi Péter. 5 percet néztem kb., de ezalatt: "Nikolász Ányelká" , "Kevin Kilbán" és "Petrr CSE" (Guevara) :DDDD

the real 2008.04.16. 13:06:52

Ezek közül már a "Nikolász Ányelká" bőven megmagyarázza, miért is nincs versenyben. Pedig ennél nagyobb hülyeségei is vannak rendszeresen.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.16. 17:30:51

Srácok az egymás elleni, a szavazat arány vagy a százalék dönti el a továbbjutást azonos pontszámnál?

Fat Abbot 2008.04.16. 19:06:46

Kiegészítésképp:
A VB alatt voltam kint Angliában, volt és szerencsém volt angol kommentárral és körítéssel megnézni a két elődöntőt. A stúdióban Martin O'Neill, Alan Shearer volt a szakkommentátor, Gary Lineker volt a műsorvezető. Helyszínről John Motson és Ally McCoist jelentkezett, jah és a szünetben felugrott még Leonardo és Boban, hogy értékeljék az előző félidőt. Mindezt olyan vérprofin, hogy nem is hittem a szememnek. Na ezután kicsit nehezebb végighallgatni Farkas Norbert sztorizgatásait, és "pasusferrejra futéból de hlub"-ozását.

madbalee 2008.04.16. 19:20:36

A játékosok újra keresztelései engem is irritálnak.
Emlékszem Carew-et az egész világ "Kerú-nak" hívta holott ha jól tudom "Karevnek" kellene ejteni. Ehhez képest Ányelká semmi.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.04.16. 20:08:47

Ezt az undorító sznob dumát, Fat Abbot!

Egy VB közvetítése (pláne, ha érintett a csapatunk) teljesen más műfaj, mint egy érdektelen portugál bajnokié. Biztos vagyok benne, hogy a Sport TV és Farkas Norbi is (akit, mint többször írtam már, kedvelek, és bámulom a felkészültségét) más stílust venne föl, ha eljutnánk odáig.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.16. 20:31:44

Martin O'Neill, Alan Shearer, Gary Lineker, John Motson (mondjuk ót nem ismerem), Ally McCoist, Leonardo és Boban elég meggyőző nevek, főleg ha Kaplár F. Józsival, Zombori Sanyival, Hegyi Ivánnal, Puhl Sanyival és Nyíl Tibivel és Férkés Norbival vetjük össze őket.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.04.16. 20:37:03

Ha eljátszunk a gondolattal, hogy Magyarország kijut a VB-re, és a Sport Tv közvetítheti, akkor Farkas Norbi biztosan a háttéranyagokat gyűjtené, és interjúkat készítene.

(Egész jó kis műsorokat el tudok képzelni, hazai "alapanyagokból" is.) :-)

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.04.16. 20:38:30

A fenébe, átcsúszott a szmájli.
(Fogadalom: soha nem írom többé egy sorba.)

ON

Puhl meg külön szakértője lehetne a játékvezetésnek.

haraputca 2008.04.16. 23:14:53

Az öreg Knézy sokszor volt idegesítő a halálmerev, szemellenzős véleményével, nála aztán ha valamiről döntött, az úgy maradt, nem számítottak a tények. Viszont legalább volt véleménye, mert a maiakaból néha pont ezt hiányolom, bár nem szeretem, ha helyettem gondolkodnak. Kritikát már alig hallani egyetlen közvetítésben sem.
Mondjuk a "kis" Knézy ebben hasonlít a papára, de az tény, hogy míg utóbbi tájékozottsága párját ritkította, az ifjabb Jenő hihetetlen mennyire nincs képben és nem is nagyon izgatja sokszor.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.16. 23:32:35

"Az öreg Knézy sokszor volt idegesítő a halálmerev, szemellenzős véleményével, nála aztán ha valamiről döntött, az úgy maradt, nem számítottak a tények." - hú mennyire fölbaszott sokszor. A United két fekája volt a Yorke és Cole volt a két kedvence, ha rúgtak két-két gólt, akkor is önző túlságosan komolytalan játékoskoknak nevezte őket. Egyébként én nem várom, hogy kommentátor határozott véleményt mondjon. Kövesse az eseményeket és informáljon a csapatokról. A Jenő időszakban attól is ki voltam, hogy a nem túl tájékozott szurkolók Knézy véleményét és fals információit szajkózták.

Viszont hiányoznak az afféle aranyköpései, amilyet például a '94-es bolgár-német negyeddöntőn hintett: "Ez a Lecskov nagyon hasonlít egy tagra a Mézga családból. Most mondja a rádiós kolléga, hogy Máris szomszéd!" -10 másodpercnyi szünet - "Valóban!"

Vagy 2002 brazil-angol negyeddöntő "MIIIICSODAAA, PIROSLAP!? EZ KIÁLLÍTJA RONADINHOT! HÁT URAAAM!"

BruceWayne 2008.04.16. 23:46:40

98-ba is komoly volt akkor is minden meccsen kinézett egy embert, az egyik Diomed volt a másik Denilson, többire nem emlékszem...

pote · http://nst.blog.hu/ 2008.04.17. 00:03:43

Denilsont szidta vegig a dontoben is (csere volt),
aztan valami ilyesmi volt:
"milyen felesleges cselek, felsőkapufa"
:)

azt nem birtam benne, h ritkan ismerte be, ha tevedett!
de nagyon sajnaltam, pedig kormendikent kosarmeccseken elkuldtuk parszor rendesen a pi..aba

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.17. 00:17:41

Erre a Denilsonosra én is emlékszem , de arra is mikor a 2000-es EB-n azon a óriási Spanyol-Jugó (4-3) meccsen Alfonszót szinte végig Alfredozta, majd a 93. percben lőtt gólja után minden magyarázkodás nélkül átállt az Alfonzora.

És egyébként is ha bakizott, mikor rájött a hibára fél perc kussolás után mondta helyesen, mintha mi sem történt volna. Lehet erre mondani, hogy profizmus, de én sokkal jobban becsülöm azt, aki eltudja ismerni hibáját, oszt úgy lép tovább.

d3vnull 2008.04.17. 00:17:58

Én erre emlékszem az Öreg Knézytől (magyar bajnokin) :
Vezetünk. Úgy értem vezet a Ferencváros :):):)

mocsing · http://nst.blog.hu 2008.04.17. 00:34:31

talán már ő se vette komolyan, h "függetlenül" közvetít fradi-meccset...

egyébiránt, ha már Jenő idegesítő dolgai, akkor a tökönrúgott spíler faszának megmaradási esélyeivel való viccelődés talán hozzá köthető. meg h akkor most ennek az asszony örül-e otthon a tv előtt. lesz-e "hancúrozás" este. kihagyhatatlan.

agent bauer 2008.04.17. 01:27:47

Popp,
John Motson az angol "Knézy" sokak szerint, emblematikus hangja az utóbi évtizedek angol bajnokijainak is, én a "Match of th day" c. angol focis műsorból és a FIFA játékokból ismerem (McCoist is szerepelt benne). szerintem rizla ismeri:)

Jenő amikor kipécézett egy játékost, akkor előbb-utóbb jött egy fölényes és lemondó "Áhh....", ennyivel kommentálta a próbálkozásokat..
amúgy Álfonsszó (Kolisszéum Péréz:) nevével úgy volt szerintem, hogy azzal a góllal kiérdemelte, hogy a nevén nevezze...
Blankó Fletó ma este utánozhatatlanul kommentálta az ejtőernyősök érkezését a spanyol kupa döntőre. Nem volt hajlandó észrevenni, hogy a zászlók jönnek, nem sikerült felismerni a koreográfiát, és csak szajkózta a labdát..pedig egy fia labda nem volt egyiknél sem, de ő már a tartalék labdák eljövetelét vizionálta..aztán csak megjött a negyedik ernyőssel...

popp · http://koncertblog.com/ 2008.04.17. 10:36:40

Ráadásul egy kupadöntőrsem tud belelkesedni, olyan sótlan a faszi, mint a magyar tenger és olyan savanyú, mint a magyar narancs.

BruceWayne 2008.04.17. 12:24:18

azért tegnap Farkas Norbi is elmondta 3-szor hogy ziccerben milyen szarul passzolt Pandev, miközben Rocchi cseszte el nagyon csunyán.... viszont spanyol létére jól felkészült volt az olasz statisztikákból is

d3vnull 2008.04.17. 13:41:33

mocsing : tökönrúgásoknál Horti a mester. Ő "családi ékszer"-ként hívatkozik a dologra :)

orgona 2008.04.17. 14:40:29

Tudjátok mikor zárják a harmadik fordulót ?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.04.17. 16:45:52

Komolyan mondom, engem Horváth Feri jobban fölhúz az álmosító stílusával, mint Léderer.

Tegnap is. Ment a meccs, óriási volt a küzdelem, párbajok, húzás-vonás, test test elleni csaták, ez meg idióta statisztikákat és érdektelen adatokat sorol. Nem igaz, hogy nem érzi, mikor kell statisztikákat mondani, és mikor a pályát nézni!?

(Lehet, hogy Farkas Norbit is azért kedvelem, mert amikor meghallom a nevét, már tudom, hogy nem Blanco Feri közvetít?)

(Miért nem tesznek valami élettelibb alakot a spanyol meccsekre?)

(Ja, és igazán tudhatná, hogy a királyi neveket lefordítjuk, és János Károly az nem Juan Carlos, mint ahogy Erzsébet királynő sem Elizabeth magyarul, és a pápa sem Benedictus.)

Dandeer 2008.04.17. 20:26:51

Én azért nem szidom Hajdú B-t az angol bajnoki meccsei miatt, mert lehet érezni rajta, hogy nagyon átszokott már a BL-re. Aki látta a Liverpool-Arsenal visszavágót (az odavágót Méhes nagyon profin hozta), az nem lehet melepve az eredményt látva, nagyon jól végezte a munkáját azon a meccsen, és egyáltalában a BL-ben mindig nagyon korrektül, lelkesen és alázattal viszi az igáz (nem lehet nehéz, de tény, hogy ért hozzá).

Kisdelfin 2008.04.18. 21:55:56

Honnan lehet tudni, hogy mikor kezdődik és meddig tart a negyedik forduló?

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.04.18. 23:22:22

terveim szerint vasárnap indul a negyeddöntő.

gibson 2008.04.19. 12:08:07

Honnan lehet tudni, mikor lesz La Liga összefoglaló és beharangozó, ill., hogy lesznek-e még egyáltalán?

_benito · www.nst.blog.hu 2008.04.20. 08:41:16

szeretném a legjobb szakkommentátor díjra felterjeszteni spiller pityut, tegnap a negyedik magyar gólnál ahogy a könnyeit nyelte... gyönyörű volt!

OFF
és természetesen hatalmas gratula a srácoknak, ez a generáció nagyon megérdemelte a jutalomjátékot az A csoportban!
ON

MAti 2008.04.20. 10:27:09

A tegnapi hoki... valami olyan volt, amit én még soha kommentátortól nem láttam/hallottam.

Csatlakozom _benito-hoz.

És kalapot le a csapat előtt...

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.04.20. 11:10:36

Igen, igen, igen!

Nem tudom, mikor sírtam utoljára sporteseményen.

Great Cornholio · http://www.lordswm.com/?rid=244178 2008.04.20. 20:23:15

Akkor indul a negyeddöntő? Már nagyon várom. :)

Kisdelfin 2008.04.21. 10:04:14

Elindult már a negyedik forduló? Mert én nem találom. Tudna valaki segíteni ebben?

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.04.21. 10:06:00

Ígérem ilyen taggel megy majd ki, de időpontot már nem ígérek.

nst.blog.hu/tags/kn%C3%A9zy_jen%C5%91
süti beállítások módosítása