Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Ott voltam, amikor...

2008.02.22. 18:35 nou san trafford

... Májer a léc alá bombázott a Bernabeuban, hatot kaptunk az oroszoktól, Szanyó benyomta a tizit a skótoknak, vagy amikor Varga Zolit a szemem előtt elrabolták a drukkerek.

A három dologhoz hasonlóan, ezúttal is tőletek reméljük a munka dandárját. Várjuk az élménybeszámolókat, a grandiózus, vagy éppen más számára alig észrevehető momentumokat, várjuk a katarzist és a teljes megsemmisülést, a szívbe markoló drámát és az önfeledt vidulást. Amikor ott voltál, ami örök nyomot hagyott benned, amit évek óta meséltek a haverokkal.

Közös emlékmű a pillanatoknak, banális véletleneknek, felejthetetlen élményeknek, melyekért érdemes volt kihisztizni az első Tisza csukát, több száz, vagy ezer kilométert utazni, esetleg hajnalban kockára fagyni az áhított jegyért.

Egy fociélmény, első kézből, átélve, megélve, belehalva, nem feledve.

Ott voltam, amikor...

81 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr39350539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nou san trafford 2008.02.22. 19:03:07

Később majd mi is megmondjuk jól, amikor nagyon ott voltunk.

Sisa 2008.02.22. 19:27:28

Ott voltam, amikor a MU 3-2 re verte tavaly a milant az Old Traffordon. 100 fontot fizettem a jegyért, de bármennyit megért volna!

díszbohóc 2008.02.22. 19:50:09

Ott voltam amikor Kiprich búcsúmeccset játszott Tatabányán, a helyszínen Molnár Dániel közvetített...

Anduril 2008.02.22. 19:57:41

Ott voltam, amikor a M.o.-Svájc selejtezőn Chapuisat a 92. percben bevágta az egyenlítő gólt az akkor még Népstadionban. Emlékezetes volt, mert a körülöttem lévő 20 méteres sugarú körben egyszerre tört el vagy 30 műanyag szék támlája erőteljes szitkozódás közepette. Ekkor döntöttem el, hogy irány a metró;)

Rezgrof 2008.02.22. 19:59:27

Ott voltam, mikor egy Kispest - Szigetszentmiklos meccsen Hahn Árpi úgy 'vett le' egy kirúgást a kezdőkörben (sípcsonttal), hogy bedobás lett belőle.

Árpád azóta fogalom mifelénk

Goodspeed17 2008.02.22. 20:01:53

Amikor a Kecskemét lealázta a Fradit(4-0) és a sok fradista barom betámadott minket az utcán.:D

szbszig 2008.02.22. 20:10:25

Hát, bevallom, meccsekre nem járok, de például ott voltam (legalábbis a tévé előtt), amikor szegény Foé 2003-ban életét vesztette a Konföderációs Kupán. Több ilyet nem szeretnék látni, az biztos. :(

bög 2008.02.22. 20:22:18

ott voltam, amikor kopunovics győztes gólt lőtt az anderlechtnekaz üllőin, és a fradi bejutott a BL-be.

Romanes eunt domus 2008.02.22. 20:34:47

Ott voltam, amikor 3-1-re lezúztuk az olaszokat. Életem első élőben megtekintett meccse volt, remélem, sok hasonló szép élmény követi :)) Például a dánok elleni első vb-selejtező :)

leonardodecabrio 2008.02.22. 20:42:20

Szevasztok. Új vagyok itt. De ott voltam...

...hát először is erről majdnem lemaradtam, mert a csajommal pont aznapra beszéltünk meg randit, én meg mondtam a klasszikus sorokat, hogy:-Viszlek szórakozni, megyünk a meccsreee...de végül is ott voltam amikor KOPLÁROVICS BÉÉÉÉÉÉLA befejelte, és robbant a Stadion...

...és akkor is ott voltam, amikor az Üllői úton a Magyar Válogatott félidőben 0-0 - ra állt Liechtenstein ellen - mondjuk akkor el is jöttem, valahogy végül 1-0 -ra nyertünk...

...és akkor is ott voltam, mikor idén szeptemberben a Barca a Nou Campban 4-1-re verte a Zaragozát...

...de már akkor is ott voltam, amikor '81-ben a Csepel az Üllői úton 2-1 - re legyőzte a Nyillal, Ebédlővel, Szokolaival, Jancsikával felálló Fradit Tulipán 2 góljával, és a másodiknál ciril betűkkel írták ki a nevét...

...ezeken mind ott voltam. Meg még mennyi borzasztóan pocsék meccsen....

..és még mennyin ott leszek...

...remélem!

Rezgrof 2008.02.22. 20:53:03

Tulipán két gólja :D Ez egy moldovás fordulat

Ulyxes029 2008.02.22. 21:13:57

bög:
"ott voltam, amikor kopunovics győztes gólt lőtt az anderlechtnekaz üllőin, és a fradi bejutott a BL-be."

Izé, az Üllői úton valóban Kopunovics rúgta a gólt, de az éppen 1-1 lett, a kinti meccsen győzött a Fradi Kuntics góljával.

Ott voltam a felújított Népstadionban, amikor Hrutka akkora gólt lőtt a románoknak, hogy szerintem még most is rezeg a háló.

Ott voltam '89-ben az Üllői úton a Haka Valkeakoski elleni meccsen, ahol rajtam kívül annyian voltak, mint most kb. az egész bajnokságban és késtem5 percet, így már 1-1 volt az eredmény. Azóta minden meccsre igyekszem kb. 1 órával korábban odaérni.

Üdv,

Ulyxes

Gnyoka 2008.02.22. 21:14:29

Voltam szeptemberben a Portugália-Szerbia EB-selejtezőn.
És tátottam a számat, hogy tyű a mindenit minálunk nem effélék a stadionok.
Meg aztán még dühöngtem mert a himuszok végeztével lemerült az elem a fényképezőgépemben (naná, hogy nem volt nálam pótelem!!!).
És pillogtam értetlenkedve amikor Scolari papa arconlegyintette Drago-t. a portugálok dühösek voltak, mert döntetlen lett, én viszont tökre-tutira örvendtem, hogy ott voltam...

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2008.02.22. 21:28:40

Ott voltam, amikor Koplárovics Béla élete megmozdulása után a metrón két borízű hang ezt üvöltötte:
-Ki az a Bekeeeeeem?
-Nulla Gyuri!!!

Ott voltam, amikor a magyar-finn (1-0, Orosz góljával...) második félidejében mikor leszakadt az ég a mögöttünk ülő úr az égre nézve az kiabálta, hogy "nem lehetne egy kis jeget is?!"

MUfanatic 2008.02.22. 21:38:00

Ott voltam, mikor utoljára 60000 néző volt a Népstadionban...Tudom, hogy volt több is régebben, de nekem meghatározó volt az is...
A magyar-olasz 2-2 volt, 2000-ben(?)
A himnusz alatt kb bőgtem, mikor felnéztem a nagykaréjra, sajnos alatta ültünk...
Hatalmas meccs volt, a két 9-es Pippo és Horváth Feri szerezték a gólokat!
Sztem jobb meccs volt, mint a 3-1, mert volt tétje...

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2008.02.22. 21:43:34


Ott voltam, amikor a 90-es évek elején, az MTK rutinos középhátvédjének nevét, a zöld-fehér tábor folyamatosan ismételgette, és közben a legnagyobbnak nevezte.
És ott voltam, amikor a Chievo-tábor felzúgott, miután hallotta, hogy csak gyerekhangok buzdítják a csapatot :)))))

badblood 2008.02.22. 21:47:08

Ott voltam tavaly előtt valamikor a Fehérvár-Vác meccsen. Voltunk vagy párszázan. Haverom szerzett jegyeket (ingyen), meg még néhány sört is fizetett.
De ilyen "produkcióra" ingyen se, meg még ha fizetnek érte akkor se...
Szerintem nem mostanában leszek ott megint.

Greg36 2008.02.22. 22:07:32

Amikor leléptük az olaszokat 3-1re és tényleg jól játszottunk.

Amikor 2006-ban az Inter a Chievot fogadta a Meazzában, az első félidőben 1-0, azután 4-0, és a végén mindenki egy emberként imádkozott, hogy ne legyen hosszabbítás, és maradjon a 4-3.
(Crespo, Samuel, Stankovic, Crespo - Pesaresi, Tiribocchi, Brighi).
Hat gól egy félidőben, és láttam egy csapat 10-15 éves kiskölyköt, akiket kísérő nélkül engedtek el a meccsre...

drdugo 2008.02.22. 22:11:15

'ott voltam, amikor kopunovics győztes gólt lőtt az anderlechtnekaz üllőin, és a fradi bejutott a BL-be.'

azon én is voltam, pedig nem voltam fradista, de igy utolag azt mondom, hogy életreszolo élmény volt. fater akkoriban pont a fradi akkori orvosának csinálta a házát, aztán kaptunk tiszteletjegyeket.

aztán tatabányai gyökereim révén a régi bányász meccsek is meghatározoak voltak Kiprich, Vincze, Szalma, stb...

válogatott meccsek közül a '97-es magyar - angol barátságos (1-1 Hrutka, Shearer :))) volt tán a legemlékezetesebb, na meg a tavalyi magyar - olasz.

külföldön még nem voltam, de már nagyon érik egy milánoi túra.

drdugo 2008.02.22. 22:14:17

ja elnézést '99-ben volt a magyar - angol (azt hiszem), a '97-es magyar - svájci vb selejtezovel keverem, ami szintén 1-1 lett, de az már annyira nem kellemes emlék....

sporttárs 2008.02.22. 22:28:08

Kösz, hogy Májerel kezdtétek!

Akkor és ott ugyan nem voltam (Real-Vidi, UEFA-kupa döntő, visszavágó, 1985, 0-1!), de a hazain igen, sajna az meg 0-3 volt.
És ott voltam mindegyik hazain abban a sorozatban, akkor is, amikor már 2-0-ra mentünk a PSG ellen, de jött a köd, és akkor is, amikor másnap délután egykor (!) újrajátszották. Fehérváron az összes középiskolást elengedték a suliból (gimi elsős voltam), így volt teltház csütörtök ebéd után...

Ott voltam, amikor Szabó négyet lőtt a Partizannak, ő volt az UEFA- kupa gólkirálya abban a szezonban, saccoljuk meg, ez magyar játékossal mikor fog legközelebb előfordulni.

Persze, hogy ott voltam, amikor megvertük a Manchestert 1-0-ra, amikor Gömöri kihagyta, de Disztl megfogta, majd Vadász belőtte a 11-est... (Milyen jó kvízkérdés lenne, hogy melyik focistának született fia azon a napon, amikor apuka a Bernabeuban éppen Real-verésben volt érdekelt a döntőben - a gyerkőc azóta NB I-es kosaras. Könnyítés: hát éppen az apu lőtte az MU-nak a gólt Fehérváron.)

Persze mi, akik ott voltunk ezeken, ott voltunk akkor is, amikor két évvel korábban majdnem kiesett a Vidi a magyar NB I-ből. :))

Aztán ott voltam a magyar-brazil 3-0-on a Népstadionban, mit mondjak, tök olyan, mintha mi még láttunk volna nagy magyar futballt, pedig valójában már akkor se...
De ezek azért felejthetetlenek.

rexford 2008.02.22. 22:28:32

"A magyar-olasz 2-2 volt, 2000-ben(?)"

Azon én is ott voltam. Utoljára ott szereztünk pontot tétmeccsen nagycsapat ellen.

Ott voltam a 95-ös magyar-svéden (1-0, Halmai Gabi góljával) is. Utoljára ott nyertünk (tét nélküli) tétmeccsen európai középcsapat ellen.

sporttárs 2008.02.22. 22:30:21

Eh, "Májerrel", persze.

drdugo 2008.02.22. 22:38:22

'Utoljára ott nyertünk (tét nélküli) tétmeccsen európai középcsapat ellen.'

azért annak még boven volt tétje. akkor meg mi is és a svédek is továbbjutásrol álmodtak.
emlékszem Mészoly meccs utáni omlengésére, amikor azt találta hallucinálni, hogy ez a játék már a '82-es vb selejtezokre emlékeztette. :D

rexford 2008.02.22. 22:41:51

Igazad van, a 96-os eb-re selejteztek.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.02.22. 22:59:23

Én ott voltam Irapuatóban 1986 június másodikán :). De előtte '85-ben elhittem , hogy van magyar foci és sírtam mikor 3-0-ra kikapott a Vidi egy UEFA kupa Döntőben a Sóstóiban. A közönség üvöltötte, hogy Vidike-Vidike, mire a Real német játékos Stielike kiintegetett a közönségnek.

Mémé (törölt) 2008.02.22. 23:13:07

hali!

bár nem vagyok hű kommentelője a dolognak, gondoltam megosztom az élményemet. 2003 nyara, Genf, barátságos mérkőzés: Svájc - Franciaország.

Zidane 5méterre tőlem rúgta a szögletet, Henry 15 méterre sprintelt egyet és Pires pár méterre végzett egy bedobást. Szar volt a hely, de ezért az élményért végtelenül megérte. De mit sem érne, ha ezt most nem oszthattam volna meg...:)

Amúgy Wiltord és Marlet góljaival 0-2.

koska · http://www.united.blog.hu 2008.02.22. 23:55:16

ott voltam amikor Leo Messi piros lapos debütálást nyomott az argentín válogatottba a mieink ellen :) meg amikor a Manchester United a DVSC-vel mérkőzőtt a Bajnokok Ligájában

kidrock 2008.02.23. 00:12:07

Ott voltam a Fradi-Millwall meccsen.Félelmetes hangulat volt,sokkal jobb,mint amikor mondjuk a Feyenoord vagy a Basel jött (pedig azokon is voltam:)).
A magyar-olaszból nekem is a 3-1-es van meg,Gera becsúszása a harmadik gólunk előtt kitörölhetetlen emlék.
Az argentinok kegutóbbi fellépésén énis a lelátón dörzsöltem a szemem,h tényleg nem tartott egy percig se Messi játéka.
Ja,és még a sok ilyen-olyan meccs közül eszembe jutott a magyar-olasz U21 az Üllői úton.Ingyenes volt a belépő,eszméletlen telt ház,jó pár ezren kinnmaradtak,benn pedig mindenhonnan lógtak az emberek.Végeredmény 1-1.

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.02.23. 00:30:55

Ott voltam, amikor:
-Dennis Bergkamp miatt narancsba oltozott a Highbury, 1-1nel adott egy golpasszt, lott egy golt...(Igy lattam Gerat a PL-ben jatszani)
There's only one Dennis Bergkamp,
There's only one Dennis Bergkamp,
Walking along,
Singing this song,
Walking in a Bergkamp Wonderland.
www.youtube.com/watch?v=1zKHmYDR_qc

-Henry utolso Arsenalos meccsen, PSV ellen, BL...eremenytol fuggetlenul eletre szolo elmeny

-Loki-Mu, mas dimenzio, de a B-kozepben atelhettem, hogy a Loki rug 3 golt, igy x-re hoztuk a meccset:)

-Magyar-Ausztral a Fradi palyan, haldobalas magyar modra

-Magyar-Roman...futtykoncert a himnusz alatt:( rasszizmus magasiskolaja:(

-jah, es holnap/ma ott leszek a Pick-Barca meccsen, hajra SZEGED!!!:)))

Udv, ymy

Hartog 2008.02.23. 00:49:31

...amikor Sebők Vili előbb tiziből vezetést szerzett a litvánok ellen, majd asszem pont az ő lábáról pattant a meccs végén egy szabadrúgás Király Gabi kapujába. És lett egy-egy az egyik legpocsékabb meccs, amit valaha láttam, hiába vertük pár hónappal előtte hat-egyre őket (szegény Fehér Miki...)

...amikor Korolovszky gólpasszt adott a moldávoknak az Üllői úton, de legalább Dárdai Pali baromi nagy gólt lőtt

...amikor Ibrahimovic belőtte azt a bizonyos "stupid fuckin' goal"-t

...és pont Buffon kapuja mögött ültem a Stadionban, amikor hármat kapott, de ezt sokkal kevesebbszer emlegetem, mint az előzőeket :)))

gibson 2008.02.23. 00:52:03

Ott voltam egy pár meccsen már, itthon is (válogatott meccsek), meg Madridban is, de amire igazán büszke vagyok, és felejthetetlen élmény volt: ott voltam a 4-2-es El Clasicón, amikor is egy meccsen lépett pályára Raúl, Robbie Carlos, Beckham, Owen, Zidane, Figo, Ronaldo, Casillas, Ronaldinho, Eto'o, Iniesta, stb.-stb...
Sajnos elég rossz helyre kaptunk már csak jegyet a haverommal, a legfelső karélyba, kb. 30 méterre a párezer felbőszült Barcelona-drukkertől, de mint később kiderült, ettől csak még nagyobb élmény lett a dolog. Minden gól után ment a kurvaanyázás, mutogatás, dobálás, köpködés egymás felé (60 éves nagypapák, 8 éves kisgyerekek, jólszituált csaádanyák, mindenki mutogatott meg ordibált), de valahogy végig teljesen biztonságban érezte magát az ember, semmi atrocitás nem történt. A két tábort egy sárga szalag választotta el egymástól, és 4 (!) db. biztonsági őr, ennyi... Egyszer volt valami komolyabb szóváltás, csak annyit lehetett látni, hogy az egyik kapun beömlik hirtelen vagy 30 feketébe öltözött biztonsági, és végigvonultak a sárga szalag mellett, utána egyből csend lett és mindenki énekelni meg szurkolni kezdett, a biztonságiak meg eltűntek megint... És azok a Barca drukkerek, akiknek oda már nem jutott hely, a madridisták között szurkoltak, beöltözve, sálakkal, ordibálva, minden. Na ez az, ami soha nem lesz Mo.-on, képzeljetek el egy stadiont, 72 ezer Fradi-, és 3 ezer Újpest-drukkerrel, mi lenne ott... :)))
Következő cél: kijutni az EB-re, minimum egy elődöntőre (de az ideális egy döntő lenne, olaszok valami nagyon antipatikus csapat, mondjuk a németek ellen :))

vidimu 2008.02.23. 00:55:10

Ott voltam...

-jó sok meccsén a magyar válogatottnak, amelyek során kevés sikerélmény adatott meg (talán még az olaszok elleni 2-2, románok elleni 1-1 említhető meg), annál több csalódottság, düh és kiábrándultság (legutóbb norvég 1-4)
- Vidi-Haladás 3-3-as kupameccsen, ahol aztán a Vidi tizenegyesekkel esett ki a szakadó esőben végigszenvedett meccsen
- MU-Arsenal 4-0-on ami örökké emlékezetes marad a fantasztikus meccs, a káprázatos stadion, a hangulat, és az eltörött bal kéz okán (ami miatt ezt a pár sort is fél órája írom...)...

... de ez utóbbi kapcsán azt kívánom, bárcsak a Bernabeu-ban lehettem volna, mikor Májer a léc alá bombázta!

Ui. Boldog születésnapot, NSO!!!

wendriner úr 2008.02.23. 00:56:59

ott voltan nagyon régen a Haladás állón, amikor Topor Tóni egy félmagasan szálló kapuskirúgást enyhén rogyasztott térdekkel, felszegett fejjel visszafejelt, majd a testtartásán egy centinyit sem változtatva egy lassított felvétel-szerű előredőlést produkálva megfejelte a gyepet is.

vidimu 2008.02.23. 00:57:36

Remélem, az NSO majd megköszöni, hogy felköszöntöttem őket, természetesen rátok gondoltam, NST!
Elnézést....:)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.02.23. 01:02:50

almosan, de itt vagyok, es olvasgatom az irasokat:)))

"az elmeny megfizethetetlen"

koszi, nst, koszi:)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.02.23. 01:04:06

"Ui. Boldog születésnapot, NSO!!!"

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Az ev hozzaszolasa ZorbaKata utan:DDDDDDD

ui: azert ezt Habiek helyeben szivemre vennem:DDDDDDDDD

Csörszike 2008.02.23. 01:09:43

Ott voltam a Fradi-Anderlecht visszavágón, amikor Hajdut az uccsó tíz percben vagy háromszor találták fejbe, és ahol Koplárovics becsizmaszárazta a vezető gólt.
és ott voltam a tv előtt, amikor megvertük a grasshopperst, és aznap éjjel egy percet nem aludtam, mert folyamatosan visszajáccottam a meccset a fejemben..." és megfogja, emberek, megfogja!!!!!"
és minden egyes nyomorult nap ott vagyok 1954 július 4-én a wankdorf stadionban. és nem tudok tőle szabadulni...a gondolattól, hogy világbajnokok lehettünk volna. annyira fájdalmas, hogy leírhatatlan. és mindennap, mikor eszembe jut, bőghetnékem van...

Csörszike 2008.02.23. 01:11:49

és boldog szülinapot, nst!
Isten éltessen benneteket, srácok! jó titeket olvasni és kommentelni.

Woland 2008.02.23. 02:00:27

Beszállok én is eggyel, kicsit hosszú komment lesz... ha nem akarjátok mindet elolvasni akkor ugorjatok a végére ott egy link a videóhoz, azt mindenképp nézzétek meg : )

Életem első és mindmáig egyetlen PL-élményeként 2007 december 29-én a White Hart Lane-en OTTvoltam amikor hőnszeretett csapatom a Tottenham Hotspur és a Reading a szezon alighanem legjobb meccsét nyomta.

Ugye a hangulatot nem kell külön leirni - a tömött WHL a PL második leghangosabb arénája. Meccs előtt dőlt a pia ez sem meglepő. Norvég haverommal a Téglaverőkhöz cimzett tavernában melegitettünk két veder sörrel. Ment a kötelező "We hate Arsenal", illetve finoman árnyalt variánsa a "Beers up if you hate Arsenal", a "You can stick Sol Campbell up your ass...", na meg persze a pozitiv nóták ("Spurs are on their way to Wembley...", "We are the boys from Tottenham"), és persze az artikulálatlan, rituális YID ARMY - YID ARMEEEY csujogató. (Hej ha Bartók Béla ezt hallhatta volna!)

A legolcsóbb jegyeket vettük - 35 font, hülyének is megéri. Ráadásul kapu mögött első sorban - legjobb hely ha testközeli élményt akarsz. Azt számolgattuk hogyha Zokora gólt lő biztosan beveti magát közénk örömében. Külön jó volt hogy a Reading drukkerek tömbje a mellettünk balra elhelyezkedő kanyarban tanyázott. Hú de vártuk hogy a pofájukba orditsunk minden gólunk után hogy
HUÁRJA!! HUÁRJA!! HUDAFAKKINELLÁRJA!!
(Who are ya, who are ya, who the fucking hell are ya! kábé: Kik vagytok, kik vagytok, kik a baszott franc vagytok!- az egyik legalapvetőbb tudnivaló ha PL-meccre megy az ember:)

Szóval elfoglaltuk a helyünket - még két üveg Carlsberg a nézőtérre vezető lépcsőn (ugye nem lehet alkoholt bevinni csak testen belül). Aztán kick-off!

Na, hogy kezdődjön a meccs? 7. perc: Berbatov az ötösről beflegmázza Keano tökéletes keresztbeguritását! HUÁRJA! HUÁRJA! Hú de laza gól volt. Örültünk, sima meccs lesz! Easy!

Uraljuk a meccset úgy tűnik, de alig múlik el 10 perc amikor az istenek elhatározzák hogy odabasznak a nyugis meccsnek. Derült égből villámcsapásként Cissé (nem az, egy másik) kiegyenlit miután Robinson valami sátánista ráolvasás hatása alatt nyilván öntudatlanul tök feleslegesen kijön egy felivelésre de nem fér hozzá a 19 mezőnyjátékostól aki közte meg a labda között van igy az a nevető huszadik Cissé elé kerül ő meg benyomja szépen az üres kapuba.

Jól van kezdhetjük előlről. Van helyzet de a félidő hátralévő részében már nem esik gól. A 43. percben becéloztuk a latrinát. Na az egy dolog ami minden ország minden stadionjában feledendő élmény : ) Mindegy igy hogy korán indultunk csak alig késünk le a második félidő elejéről... Gondoltuk ez a játékrész unalmas lesz a mi oldalunkon mert a Reading marad a saját tizenhatosán.

Arra érünk vissza hogy Ingimarsson - egy izlandi(!) középhátvéd(!!) - szögletből éppen betalál, (53. perc) 1-2... no... Reading helyzetek futószalagon... szégyengyalázat!

Ramos mester látja hogy hátul igyis-úgyis lyukasak vagyunk mint egy golfpálya és igy az egyetlen esélyünk a gólgyártásra való teljes összpontositás. Ezért hátulról lehozza Ledley Királyt és jön Jermain Defoe - Keano és Berbatov mellé. (61. perc)

Két perc sem telik bele Berbatov megint beköszön, majdnem kiszakitja a hálót (63. perc 2-2). Nyugi, minden rendben!
Hat perc és már megint ott az előny - megint szögletből, mindhárom gólt pontrúgásból szoptuk be! Kurva élet! (69. perc 2-3) A gólszerző srác Kitson ráadásul gyerekkorától Spurs-drukker...

Most csak négy perc kell az egyenlitéshez, ezúttal mi is szöglet után: Chimbonda felfejelt labdáját Berbatov úgy passzolja a kapuba hogy jószerével oda sem néz (73.perc 3-3) - a Bolgár Cár első PL-mesterhármasa! Sinen vagyunk mint a vasútreform.
És tényleg... 74. perc, 3-4... szép kis kontra után megintcsak Kitson, a Spurs-fan másodszor is mattolja Robbót...
Ekkor már tényleg annyiszor átéltük a Pokol és Mennyország által kinált isteni hangulatkatalógus összes kombinációját hogy már nem is tudjuk mit várjunk...
Szerencsére a fiúk nem hagynak minket sokáig tanakodni: egy gyönyörű Huddlestone passz és Malbranque a Szmers-ügynökök kegyeltenségével és magabiztosságával egalizál (meccs gólja nálam), 4-4, 76. perc.
Ebben a szezonban már volt egy 4-4-es meccs a Lane-en (Spurs-Villa októberben) és a srácok hálistennek szeretik a változatosságot mert Defoe első és Berbatov negyedik(!!!!) góljával hozzuk a meccset. 6-4...
Mindenki ölelget mindenkit, pár idióta a védelmünkről beszél (ilyenkor, ember??? majd másnap kielemzik a Match of the Day-ben!).

Ha nem is olvastátok végig ezt a sok halandzsát (ha igen akkor kösz a türelmet) jó szórakozást az összefoglalóhoz:

www.footytube.com/2007/12/30/tottenham-v-reading/

klikk az első videóra! pop-up ablakban fog megjelenni.

bög 2008.02.23. 02:59:46

igazad van ulixes. régen volt. a 3-1-es olaszmagyaron én is ott voltam 200 ft-os jeggyel:)

seahawks 2008.02.23. 07:38:25

ott voltam mikor lars ricken megadta a kegyelemdöfést a juventusnak a bl-döntőben(dortmund-juve 3-1)

seahawks 2008.02.23. 07:39:47

itt a húsvét itt a nyúl, magyar-brazil- 3-0!!!
elhagytam a friss személyim,de valaki elküldte nekem!

madbalee 2008.02.23. 08:59:17

Ott voltam amikor 2005 dec. 11-én Vieri pályára lépett a Milan szineiben az Inter ellen, és ki lett fütyülve, valamint az Inter nyert 3-2-re.

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2008.02.23. 09:21:30

ott voltam,amikor 2006. juniusban elbuktuk a ligat a camp nouban az espanol elleni 2-2vel:-(

ferenck · http://agens.blog.hu/ 2008.02.23. 09:22:10

javitok: 2007. juniusban termeszetesen

Ronal-d'oh! 2008.02.23. 09:53:01

Magyar-Olasz 3-1, örök élmény. A hullámzó tömeg, a hangulat, 86 perc környékén 'Szép volt, fiúk!'...

DVSC - MU 0-3. Ez már nem volt akkora élmény, az MU elég lazán nyert.

AndrásPéter7 2008.02.23. 09:53:47

Ott voltam tavaly amikor a Milan a Bayern Münchent fogadta a San Siroban!2-2 lett,de örök,felejthetettlen élmény volt,az első élő Milan meccsem!remélem idén is megyünk!

Valamint ott voltam (ez nem olyan amit eddig írtatok,de sztem elég nagy)
tehát ott voltam a népstadion gyepén és a Carlsberg hivatalos,a világon nyártól mindenhol közvetített EB reklámforgatásán!1 órát focizhattunk is,ráadásul azon hét péntekén volt,amelyik szerdáján a Magyar3-1Olasz volt!
egyik haver rendesen benne van a reklámszakmában és ő szólt hogy kéne statisztálni!tehát nyáron figyeljétek a carlsberges eb reklámot,a kezdőkörnél állok sárga nike laserben!
örök élmény amit soha nem felejtek el!(ja és hab a tortán hogy 10 ezret is kaptunk a szolgálatainkért)

gibson 2008.02.23. 10:03:16

Woland, a sztorid megérne egy külön posztot is, annyira jól sikerült! Gratula

Nem vagyok egy nagy Tottenham rajongó de esküszöm kinézek egy meccsükre ha legközelebb Londonban járok :) (mondjuk legutóbb is akartam valamilyen meccsre menni amikor kint voltam, de pont azon a hétvégén mind a Chelsea, mind az Arsenal, mind a Spurs idegenben játszot :)))

mujure 2008.02.23. 10:08:21

én még nem voltam ott sokszor, de azért néhányszor már igen, de sajnos mostanság nem is éri meg ott lenni... Ott voltam
...a fradi első másodosztályú meccsén
...egy fradi-paks kupameccsen, amiközben a B-közép tagjai kint tüntettek a vezetőség ellen, párszázan voltunk magán a meccsen, és a haverommal a B-középben ültünk(!) és dumáltunk. életem legszarabb meccse volt...
...amikor legutobb dugig megtelt a Fradi-pálya: az U21 játszott az olaszok ellen

jasztreb 2008.02.23. 10:31:46

ott voltam a tévé előtt, amikor csuhay benyomta az utolsó pillanatban a zseljezsnicarnak

helyszínen láttam magyar csapatot olasz bajnokot verni bek-meccsen (honvéd-samp vialli,mancini ékpárral, jézusmária), és láttam ahogyan cservenkai mellé tartó gurítása a göröngykön bepattog a kapuba

élőben láttam a fradit orosz csapatot kiverni a kek-ből, hosszabbítással és tizenegyesekkel, és tényleg egy ismeretlen fickó nyakába ugrottam

labdaszedő voltam, mikor a volán sc megverte a fradit kupameccsen

fociztam megyei rangadókon gömöri (igen, igen az a gömöri, aki kihagyta), orosz feri, váczi zoli ellen

adtam bőrt kispályán juhász rolandnak (ez titkos, biztosan svarcban játszott, meg az anderlechtnél sem örülnének, ha megtudnák)

és igazán feljthetetlen élmény volt, amikor
focizhattam kispályán hidegkuti nándi bácsival serdülőként

seamus gonzalez 2008.02.23. 11:58:14

Első élmény: a 11. szülinapomon egy Honvéd-Békéscsaba idénnyitó. 0-0 lett, de ebben a szezonban rúgtak 11-eseket döntetlen után. Hazai oldalon Disztl P. a neszeszerrel meg Sallai a tartalék cipőkkel az alapvonalnál. A drukkerek végig a bírót anyázták, máig fülembe cseng egy gyöngyszem: "Puhl, a veszprémi vörösorrú k... anyádat!". (szó szerint idézve)

Vhogy elmaradt a rendszeres meccsre járás, de ott voltam pl 2003-ban a sorsdöntő magyar lengyel eb selejtezőn (1-2 lett, Füzi mint szélső középpályás nem ment át a félpályán). A legszebb pillanat az volt, amikor a végén bemondták, hogy Lettország a csoportmásodik. Egyikünk rögvest közölte is a hírt a mögénk keveredett két lengyellel.

Amit viszont tényleg soha el nem, az Írország-Wales tavaly tavasszal Dublinban. Ez volt az első focimeccs a Croke Parkban, ami addig az "ősi" kelta sportoknak volt fenntartva. Kb 60 ezer ember,hatalmas hangulat a harmatos 1-0 dacára.
Pár nap múlva Szlovákia ellen ugyanez villanyfénynél :D

montipájton 2008.02.23. 12:17:51

Ott voltam 1986 márciusában a Népstadionban, amikor a brazilokkal játszottunk a mexikói vb előtt, és a nép azért ment ki, hogy a magyarokért ordítson, és jól elvertük 3-0-ra a brazilokat, és Détári az általam pozicionált kapuba fejelte az elsőt, és a magyar válogatott volt a legfontosabb dolog az életünkben,

és ott voltam 2004-ben a Puskás Stadionban, amikor a braziklokkal játszottunk, és a nép azért ment ki, hogy a brazilokat csodálja, és jól elvertek minket 4-1-re, és Ronaldinho az általam pozicionált kapuba rúgta a negyediket, és a magyar válogatott nagyjából senkit sem érdekelt.

Na, ennyit a focinkról és az elmúlt 20 évről, illetve dehogyis: Heinrich, képzeld, ott voltam 84-85-ben a Sóstón mind a 6 és fél hazai Vidi-meccsen az Uefa-meneteléskor, és az edzéseiken is, és kurva büszke voltam, hogy a Horváth Gabi nővére a mi sulinkban némettanár, és a mai napig kívülről tudom az összes gólunkat, és amikor Wittmann betekerte Bailey kapujába meg a Disztl kifogta az Albiston (vagy Hughes?) tizijét és Gömöri, meg Vadász...

És ilyen nem lesz a büdös életben többé, mosdtanában én se vagyok ott.

Ray2 2008.02.23. 13:15:43

Ott voltam amikor a kis Flóri egy kapufásat emelt a Real Madrid kapujába és utána kaptunk egy elkerülhető gólt, nyerni kellett volna. Hihetetlen élmény volt hogy az Üllői út néhány hétre Európa fontos stadionjai közé emelkedett, letakart reklámtáblákkal meg az egész BL-körítéssel. Hihetetlen hogy azóta már csak külföldön, más ország csapatainka szurkolva lehet ezt átélni. Akkoriban úgy éreztük hogy elég egy kis plusz és máris ott lehet lenni Európában.
És persze akkor '96-ban is ott voltam amikor jött a fontmilliókba kerülő csatársorral a Newcastle (Keagen volt az edző) és a frissen visszatért Varga Zoli valami ilyet nyilatkozott: "Lőttünk 3 gőlt, felesleges kettőt kaptunk. Kérdés még van?"

mocsing · http://nst.blog.hu 2008.02.23. 13:29:51

Amikor Tokody Tibor élete legemlékezetesebb gólját rúgta a Dunaferr (valójában inkább az Újpest) ellen. Na akkor én ott voltam. Akkor láttam Urbán Floresz képét, ahogy a tettesre néz. nehéz lenne elfelejteni. a meccset amúgy az Újpest nyerte 3-2-re, Urbán "Forradalmár" Floresz egy egész pókcsaládot irtott ki szabadrúgásból.

És amikor van Buyten kétszer is egyenlített a Milan ellen. a második volt a jobb. ketten, Bayern-drukkerként ülni a Milan kemény magjától kb 20mre. felejthetetlen, ha 60 ezren vafanculoznak körülötted, te meg kiugranál a bőrödből örömödben, de kussolsz, mert az életösztönöd a csapatodnál is fontosabb.

popp · http://koncertblog.com/ 2008.02.23. 13:36:19

Én ott voltam, amikor Urbán Flocó a Szabadság téren kapura tört - a büntető elmaradt (vicc,persze :).

zebaek 2008.02.23. 14:00:39

Ott voltam amikor 40ezer ember uvoltotte tizpercenkent, hogy hijo de puta, Ma-te-razzi Valenciaban, es az Inter, Zanettit leszamitva, maga volt a szanalom, majd a kovetkezo BL forduloban az egesz Valencia es 40ezer szurkoloja huzta be hitehagyottan fulet farkat a nagynak velt Chelsea es 4000 fanatikus szurkoloja elott (A meccs nekem arrol szolt, hogy Drogba mellre vette).
Kimentem a masodosztalyu Hercules-Poli Ejido meccsre, hatha latom Eger Lacit, de meg csak nem is neveztek. Otthoni meccsek iramahoz szokott szememnek furcsa volt mindenesetre az a sok sprint, az elso perctol az utolsoig. Lattam pl meg a Realt (Beckham, Ronaldo, Zidane) ket eve 4-0-ra alazni az Espanyolt, gondoltam, ha ez a csapat nem kiesojelolt akkor senki. Az utolso fordulo 85. perceben megmenekultek, majd UEFA dontoztek. Mindenesetre addig nem akarnek meghalni, amig nem szurkolhatok VB-n vagy EB-n a magyaroknak, ugyhogy nem tehetek mast: tovabbra is hiszek Magyarorszag feltamadasaban.

crouchy 2008.02.23. 14:01:44

AndrásPéter7 nem ismersz egy kecskés ákos nevű gyereket?

AndrásPéter7 2008.02.23. 16:27:57

hát így most nem ugrik be?mondj vmi konkrétumot

AndrásPéter7 2008.02.23. 16:29:34

a kérdőjel az felkiálltó,csak a teljesség kedvéért

kukonyalori 2008.02.23. 18:06:50

Ott voltam a gyömrői sporttelepen a valamikor a 80-as években, amikor a Gyömrő 5-0-ra lealázta az Ecsert és feljutott a megye 1-be. wehe

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2008.02.23. 22:24:36

Ott voltam, amikor Dzurják Csöpi és Fischer Pali vezetésel atomjaira lett szedve az MTK, tán az volt szegény Simon Tibi első meccse a felnőtt csapatban, meg amikor bemutatkozott Szenes a Fradiban két góllal és nagy veréssel a Dózsa ellen. Amikor még előtte ezrek nézték meg a tarcsik meccsét a hátsó pályán.

Aztán ott voltam, amikor tele, de tényleg igazán tele volt a Népstadion a szovjetek ellen 1990-ben (0-1, Mihajlicsenko), Détári csak csereként lépett pályára, de a kedvéért vagy 60-70 olasz szurkoló jött el ide Budapestre, és az egész meccsen csak azt üvöltötték hogy De-ta-ri, De-ta-ri a mi szektorunkban, és amikor beállt az ő helyi érdekű istenük, akkor jött a teljes extázis.

És hát akkor is ott voltam, amikor Illés Béla góljával megtörtük a jugók ellenállását, mert mindenki tudta, hogy egyszer megfognak törni. Még az sem zavart nagyon minket, hogy közben rúgtak egy hetest Szavicsevics, Mijatovics meg a többiek.
Mellettünk egy öreg papa ült, kicsit elkésett, aztán még igazgatta a párnát egy kicsit, amit a mama pakolt be neki, mire elkészült, leült, felnézett, és látta hogy 0-2... Ez volt az egyetlen olyan válogatott meccs, amit nem a Stadionban láttam, olyan maradandó élmény volt, hogy azóta sem megyek ki válogatott meccsre, ha nem a Stadionban van.

Meg akkor is ott voltam, amikor az akkoriban éppen a világ legjobbjának tartott (és megválasztott) Puhl elcsalta a Tatabánya-Debrecen kupadöntőt Vácon.
Azóta még egyszer láttam Tatabánya-Debrecen meccsett, itt Tatabányán (amikor még nem kellett a délutáni meccshez reflektor...), 3-3 lett, teljesen jó meccs volt, Márkus Tibi ha nem is volt akkora istenkirály, mint a Kiprich-Plotár-Vincze trióból bármelyik, de legalább tudta, hogy a csatárt elsősorban gólra mérik.

Aztán egyszer valami egészen durva véletlennek köszönhetően ott voltam, amikor a Haladás hatot rúgott a Pécsnek, akiket négy szurkoló kísért el Szombathelyre. Ott aztán volt hangulat, akkor még Király Gabi csak egy tehetséges ifjú kapus volt... :)

És egyszer láttam egy francia megye kettes meccset, amiből annyira emlékszem, hogy a lelátó mögött baromi finom csirkét sütött egy arc grillen. Álltunk, nézzük a meccset, és egyszercsak megcsapott az az illat. 25frank volt egy fél csirke meg egy baguett.

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2008.02.23. 22:33:08

Ja, meg akkor is ott voltam unokatestvéremnek hála, amikor a Diósgyőr osztályozón jutott vissza az első osztályba a Szeged ellen, azt se tudom már mikor, de volt vagy harmincezer ember a stadionban, és az általam teljesen ismeretlen Váczi Béla igen fontos és nagy embernek tűnt ott és akkor, mert mindenki őt éltette. Jobban belegondolva valamikor a kilencvenes évek elején lehetett, mert emlékszem, hogy játszott egy Vitelki nevű fiatal srác, aki még mintha mindig játszana.

Viszont ahol nem voltam és nagyon sajnálom, hogy megvolt gombfociban a Garaba-Sallai-Ambrusch-Détári féle Honvéd, a Vasas Kovács Attilával a kapusposzton meg Szabadival, Teodoruval, a Csepel Gálhidivel és ezeket a csapatokat sose láttam élőben.

petyaaftc17 2008.02.24. 06:28:18

En is ott voltam 2000 szept-1.en,amikor utoljara megtelt a stadion az olaszok ellen(asszem 58 ezret irt a sport masnap).Meg most is kiraz a hideg ha eszembe jut ahogy hullamzott a tomeg(meg az AC/DC-tol ment a Thunder)
...aztan ott voltam,amikor a Fraditabor rakezdett,hogy tulio,tulio f.....opo(nyertunk 2-1re)
...ott voltam az Old Traffordon amikor a Debrecen bl-selejtezot jatszott,meg amikor a valogatott itt jatszott
...ott voltam nehany Man City meccsen is
...ott voltam az asztal mogott,amikor nagyonokos Sebokvili+Miruta Laci 10ezres zsetonokkal blackjackezett,es anyaztak rendesen
...ott voltam amikor bejott a fel City csapat a casinonkba es a Didi ugy be volt rugva,h. alig birt beszelni(Barton gyerek meg teljesen jo fej)
...es remelem ott leszek a tavasz folyaman egy Celtic meccsen

Woland 2008.02.24. 07:35:30

Gibson,
köszi, örülök hogy végig birtad olvasni : ) meg annak is, hogy adtam egy kis új motivációt ahhoz hogy elmenj egyszer a Lane-re : ) (ha egyszer ott leszel úgyis vissza akarsz majd menni!)

4-2-es El Classico? Hehe, gondolom azt is fogják az unokák egy párszor hallani!

Jóccakát/reggelt, féltekétől függően!

Ligakupa-döntő 15:00 GMT!!! YID ARMEEEYYY!!! YIIIIIIID ARMEEEEEYYYYYYYYYYY!!!!!!!

Cs... 2008.02.24. 11:50:18

...amikor Vieri Ventola lefejelt labdáját követően közelről belőtte az Inter győztes gólját a 2002. március 3-ai Milan-Interen.

...a Milan-tábor kellős közepén egy idénnyel később egy Serginho-góllal elvesztett derby-n.

...az Inter-tábor kemény magjában 2003 novemberében, amikor Kaká első gólját (majd még egyet) szerezte a Serie A-ban. (Végeredmény: 1-3)

...amikor a milánói lakosokon kívül senkit sem engedtek be a San Siroba az Atalanta ellen.

...amikor Roberto Baggio velem együtt szarrá ázott egy őszi bajnokin Bresciában.

...a magyar válogatott első, Nyíregyházán rendezett mérkőzésén Litvánia ellen - Hrutka óriási szabadrúgásgóljával győztünk és bazi meleg volt.

...Lionel Messi bemutatkozásakor a gaucho nemzeti csapatban. Néhány méterre tőlem állították ki.

...amikor Újpesten unalmas találkozón legyőztük Moldovát.

...amikor a Megyeri úton rendezett Honvéd-Hamburgon csak úgy megjelentek a lilák egy kis balhé kedvéért.

...amikor Buffon háromszor szedte ki a labdát egy augusztusi estén.

...amikor 1500 forintos jeggyel félig megtelt a stadion az Európa-bajnok vendégjátékán.

johnny drama 2008.02.24. 14:15:21

ott voltam:

... amikor 2004. május 1.-jén először a rendőrök végigkergettek minket a San Siro körül, majd a 7. percben Shevchenko fejesével bajnok lett a Milan, a római szurkolók pedig lelkesen lövöldöztek minket.

... amikor Messi bemutatkozott 50 másodperc erejéig az argentin válogatottba, Torghelle Sanya pedig berámolta a szokásos gólját.

... az évtized eddigi legnagyobb bundameccsén, amikor a Vaduz négyet hintett a megyerin.

... az évtized második legnagyobb bundameccsén amikor a már kieső Vác rúgott otthon hármat az Újpestnek.

... amikor 10 emberrel a hosszabításba meccset fordítottunk az Úllői úton.

... amikor 7-0 -ra aláztuk meg a Kispestet a Szusza Ferenc Stadionban.

...amikor Tóth Norbi nagyobb "Van Basten" gólt ragasztott a Pápa ellen mint az eredeti.

... amikor Reac lejátszotta története első NB1es mérkőzését az MTK ellen (:D).

... amikor Drahovsky elfektette Ferjot meg Strudwickot és a magyar hokitörténelem legszebb gólját ütötte a Fradi elleni playoff meccsen (tudom h nem foci de akkor is)

meg még több mint 100 ezeknél is érdektelenebb meccsen is ott voltam.

kavics30 2008.02.24. 20:16:48

Sziasztok!

Ott voltam, amikor:
- a Bicskei féle csapat megnyerte az ifi EB-t Moszkvában!
- Détári lengyeleknek lőtt csodagóljánál a Stadionban
- amikor az Üllőin a Bp. Honvéd ellen olyan telt ház volt, hogy a régi közvetítő állások tetején is sorokban lógtak az emberek( 3 sima volt oda:( )
- Nyilasi edzői debütálásánál Újpest-Fradi 0-5!!! szünetbe hazamentek a lilák:)
- amikor 30.000 néző előtt lett bajnok a Fradi Diósgyőrben (életem első Fradi bajnoksága volt)
- a Cszka elleni idegtépő, szívrohamos tizenegyespárbajnál
- amikor Pozsonyban szétvertek mindent és mindenkit a kommandósok
- és a visszavágón, amikor 1 órával a meccs előtt zsúfolásig tele volt a lelátó
- Kispesten a kardlapozós kupadöntőn
- az Ajax elleni 1-5-ön, amikor az iramtól nekem fájdult meg a fejem
- a kis Flóri emelésénél a Real ellen
- és a nyíregyi NB II-es rangadón is...0-0 :)

és ami nem foci:
- Athénban a póló döntőn...az minden pénzt megért
- a régi Kisstadionban a hóeséses, fagyoskodós forró hangulatú Fradi-Újpesteken
- láttam élőben nem is a Tretyak, Fetyiszov, Kaszatonov, Krutov, Larionov, Makarov álomötöst
- Magdeburgban a Fotex BL-döntő visszavágóján (mit nem adtam volna érte, ha ott nyerünk...)
- Ja és Imici! tegnap ugye a Szeged-Barcán is:)

imici77 · http://www.megujulasfc.blogspot.com 2008.02.24. 20:31:30

irigylesre melto sor...

de voltal Te egy igazi focipalyan is, ahol mvp lettem...:D

r_magpie 2008.02.24. 22:49:39

ott voltam

- 1994. július 27-én, egy héttel a vébé döntő után, a Rose Bowl gyepén, ahol egy utánpótlástorna döntőjét játszottuk és az öltözőben, ahol 7 nappal azelőtt Romario ünnepelte a világbajnoki címét
- Békéscsabán egy MTK elleni meccsen a '90esek közepén, amikor Váczi Zoli akkorát játszott, mint egy jó formában lévő Totti
- és megannyi Csaba-meccsen, csodálva a Pásztor-féle bajuszos csapat gólgazdag játékát
- Chapuisat góljánál a Népstadionban, amit fél perccel szegény Nagy Norbi (az orrunk előtt) kihagyott ziccere után fejelt
- a magyar válogatott 5-6 vereségénél (többek között Ibrahimovic hihetetlen góljánál, amit azóta nem hiszek el) is a Nép- majd Puskás Ferenc-stadionban, természetesen mindegyik után megfogadtam, hogy ezekért a fiúkért soha többet nem
- tavaly Frankfurtban a Hertha ellen az utolsó fordulóban, amikor tiszteletbeli Eintracht-drukker lettem, és amíg volt hangom, addig üvöltöttem, hogy "zweite Liga, nie mehr!!!"


és ismét ott leszek

- április 15-én a Commerzbank Arenában

Black Lotus · http://labdabiztos.blog.hu 2008.02.25. 09:30:42

Ott voltam...
-amikor Leo Messi az első spanyol bajnoki gólját rúgta a Barcában. 2005. május 1. FC BARCELONA - Albacete 2-0. Lionel első gólját még lefújta a bíró les miatt, egy perccel később lőtte az érvényeset ugyanonnan. :)))
- 1996-ban a Maracanában láttam a Flamengo-Botafogo bajnokit, ami szintén 2-0 lett. Gólszerzők: Romario, Savio.
- itthonról számtalan meccs közül még mindig a 96-os olimpiára kijutó válogatott skótok elleni meccse a legnagyobb emlék, amelyet ingyenjeggyel, szakadó hóban, a széken állva néztünk végig haverommal.

takibacsi 2008.02.25. 10:46:50

Ott voltam....

... amikor Messi a Getafe ellen megindult a félpályán, kicselezett mindenkit és az évszázad gólját rúgta az előttem pár méterre álló kapuba

... amikor októberben a Napoli legyőzte a Juventust, 70.000 őrjöngő bicskás nagy örömére, máig fel nem fogható hangulatban

... amikor Hrutkarudi kétszer is érthetetlenül jól találta el a labdát a Népstadionban

... amikor Horváthferi bepókfocizta az egyenlítő gólt a köpködő-taposó-lesgólos digók ellen

... amikor a finnek elleni meccsen elfogyott a jegy a Népstadionban, és egy félidőt a bejáratnál töltöttünk a zuhogó esőben, hogy amikor bemenjünk, azt lássuk, hogy töküres a stadion, és Orosz Feri az évszázad második legnagyobb potyagóljával már rég eldöntötte életem első vizilabda-meccsét

... amikor a szövetségi kommentátorunk, Várhidi Mágnes Péter szétverte félidőben a Fradi öltözőjének ajtaját

... amikor Gerinc Lajos 5x nyúlt maga mögé a Pápa-Fradin

... amikor a Siófok és a Tirana elleni meccseken a Fradi-játékosok megfogadták Sebőkvili tippmix-tanácsait

... amikor Babos "Nincskedvemhazajönniaválogatottba" Gábor
elugrott a labda elől és a meccs után azt találta mondani, hogy a "nike labda az utolsó pillanatban mindig elkanyarodik"

... amikor húszezer ember röhögött egy lilamezes brazil gólkirály-hasonmás román napszámos megszégyenülésén

... amikor hányszor, de hányszor nem kellett volna ott lennem

... amikor ott se voltam

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.02.25. 11:01:31

Ott voltam...

... Németországban a vébé idején, amikor az egész ország focilázban égett, és a lipcsei stadion kivetítőjén néztük meg német barátommal az olaszok elleni elődöntőt, 118 percig teljes meggyőződéssel, hogy győzni fogunk, mígnem jött az utolsó két perc, és könnybe-gyászba borult az arcunk, a stadion, a város és az egész ország is.

danesdzsu2 2008.02.25. 11:13:11

Ott voltam a tv előtt, amikor 10-et rúgtunk egy VB csoportmeccsen.

danesdzsu2 2008.02.25. 11:37:08

"de pont azon a hétvégén mind a Chelsea, mind az Arsenal, mind a Spurs idegenben játszot :)))"

gibson, akkor nincs mese, Fulham meccsre kell menni:)

Leito 2008.02.25. 12:06:09

Ott voltam...

...2000 szeptemberében a Népstadban az magyar-olasz meccsen... hihetetlen volt a hangulat...
...FTC-Baktalórántháza 4:0...
...Kariajándék gyanánt a bridge-en, chelsea-villa 4:4... Köszi apu+anyu:DDDDD

sh4d0w 2008.02.25. 12:42:30

Ott voltam...

...11 évesen, szülinapi ajándékként kapott belépővel a Sóstón, amikor Szabó 4, Májer 1 góljával elküldtük haza a Partizan Beograd-ot.
... akkor is, amikor a Sóstón 0-2-es félidő és Lipcsei bemutatása után 5 perc alatt bevágtak 3-at a fehérvári fiúk a ződek hálójába.
... és azon alkalmakkor is, amikor egy év (két szezon) alatt 12-t rúgtunk a Vácnak hazai pályán.
... a kocsmában, amikor a Milan 4-et rúgott a BL-döntőben a Barcelonának.
... Taljánföldön, néztük a '99-es BL döntőt, ahol is az utolsó 4 percben 2-t rúgott a MU és ezzel elhódította a BL-serleget a Bayern elől.

mexes 2008.02.26. 13:10:11

Ott voltam...
...1992-ben egy ajax-dortmund mérkőzésen a régi amsterdami olimpiai stadionban,ahol élőben volt szerencsém látni játszani ,egy bizonyos dennis bergkamp nevű fiatalembert,aki mellékesen egy azóta is felejthetetlen cselt mutatott be azon a mérkőzésen(mögötte a védő és a szemből rápasszolt lasztit jobb oldalra elpörgeti,majd pedig balra fordulva megkerüli a szerencsétlent.)Ezt a pompás mozdulatot később többször is láttam tőle pályafutása során!
...1994-ben egy békéscsaba-kispest meccsen,ahol igazi kispest fanatikusként a csabai b közép mellett foglaltam helyet,és egy pazar mérkőzést láthattam,ahol a fantasztikusan erős csabát verte idegenben a honvéd,sallói pista vezérletével! Az a békéscsaba bajnoki címet érdemelt volna!
...azon a piros 7-es buszon,amelyre az ország törőcsik pistája szállt fel totálon..
...siófokon a1995-ben egy magyar-izrael barátságos dögunalom meccsen,ahol azért egy kiprich-kovács K. csatárkettősünk volt..
...a TV (fekete.fehér!) előtt a magyar-szovjet kultikussá vált mérkőzés ideje alatt,
...szintén a tv előtt amikor a bp honvéd 6-3-ra verte idegenben a tatabányát,az nekem kissrácnak akkora,de akkora élmény volt...
...nagyon sok karcag meccsen,ahol láttam olyat,hogy ugyanaz a karcagi játékos egy meccsen 2 gólt lőtt szögletből..

kisnyul_78 2008.02.26. 15:54:27

Ott voltam 2005 májusában minden idők legjobb BL döntőjében Isztambulban...
De majdnem nem voltam ott, mert a stadionhoz vezető utakon mintegy 15 km-es közlekedési dugó volt. Sodronykötélidegzetű sportrajongóknak sem javaslom azt az érzést, amikor zsbedben a BL döntőre szóló ejggyel, izgalomtól remegve 3 és fél órával a meccs előtt elindulsz, és ebből az utolsó két órát a lépésben (sem) haaldó buszon ülöd végig, és már látod a stadiont, de nem jön közelebb, sé még mindig nem, és az idő meg telik, és már csak egy óra van a kezdő sípszóig, és már csak 45 perc, és már csak 30, és már csak 15, és a buszt a parkoló legtávolabbi sarkában állítják le, és már hallod, hogy bejöttek a csapatok...
De pont a kezdő sípszóra beértünk, és Maldini gólja után arra gondoltam, hogy 89 perc milan időzúzásért és foci-gyilkosságért fizettem ki a belépőjegy - elég jelentékeny árát. A félidőben meg a nevetve éneklő olaszok között arra, hogy bár utálom a milant, de ezt a meccset megérdemlik, mert szépen játszanak.
A második félidőtől pedig a meccs életem legnagyobb foci-élményévé lett. Biztos már sokan éreztük azt, amikor szinte tapintható az egyik csapaból áradó energia, és a közönség biztatása. De amilyen intenzitással ez az atatürk stadionban a liverpooli játékosokról, és a szurkolóikról sugárzott, különösen Gerrard szépítő gólja után, hát én ilyennel még soha nem találkoztam. A hosszabbításban 3 alkalommal ment ki a mentőautó az olasz szurkolók szektorába. A 11-es rúgásoknál pedig, ha megtehettem volna, akkor azonnal és on-line fogadtam volna a liverpoolra, a milan játékosok mozgásán látszott, hogy azt sem értik, hogy mi történt velük, és hol is vannak pontosan. Két sorral előttem egy kb. 60 éves hölgy milan sálban shevchenko kihagyott 11ese után 5 percig üvöltve szidte az eget és zokogott, az angolok pedig még a kupa átvétele után 1 órával is az üres stadionban álltak és énekeltek. Másnap pedig Isztanbul tele volt már megint, vagy ami valószínűbb, még mindig részeg angollal.
süti beállítások módosítása