Nou San Trafford

Az Index blogja a világ legjobb futballjáról.

A szerkesztőségből...

Utolsó kommentek

jujjdeizgi

Friss topikok

Minden kedves olvasónknak (rizlának is) boldog karácsonyt kívánunk!

2007.12.24. 18:00 nou san trafford

5 komment

Címkék: szolgálati közlemény

A bejegyzés trackback címe:

https://nst.blog.hu/api/trackback/id/tr5269388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

crouchy 2007.12.24. 20:38:36

ej,ej. én sem szívlelem a rizlát de ezt szerintem nem kéne..

krysal 2007.12.24. 21:10:22

Aon kívül, hogy túl sokszor tűnik fel benen R10 a Bernabeuban lőtt gólja, nekem is tetszik:)

Köszönjük!

d3vnull 2007.12.27. 17:10:06

"ej,ej. én sem szívlelem a rizlát de ezt szerintem nem kéne.."

Tudod Crouchy, aki kurvának áll ne csodálkozzon ha megbasszák. Ez alatt azt értem, hogy ilyen stílussal nyílván nem várja el, hogy szeressük. :)

Viszont ez most nem érdekel, neki is, neked is, mindenkinek posztkarácsonyi üdvözleteket, minőségi berúgást szilveszter estére, és nagyon boldog január másodikai munkakezdést kívánok :)

crouchy 2007.12.27. 21:52:22

köszönjük d3nvull:) amúgy ez a cím már finomított változat, az eredeti, amire commenteltem is, ha jól emlékszem úgy szólt, h "minden kedves olvasónknak (és rizlának) boldog karácsonyt kívánunk".
süti beállítások módosítása